Dat klinkt goed , nu nog eens kijken of ik me waag aan een custom romJoolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:30:
[...]
Nu is het mogelijk via HTC Dev je telefoon te unlocken waardoor je custom ROM's kunt draaien. Als je dat doet staat er in je bootloader: "Unlocked" en verlies je een groot deel van je garantie. Als je hem weer locked staat er niet "Locked" (zoals standaard is) maar "Re-locked". Met S-Off kan letterlijk alles aan de telefoon aanpassen, zo ook de bootloader (om de tekst op "Locked" te zetten), de Radio firmware en eigenlijk alles dat je kunt bedenken.
Ik hoop het wel, er zijn een paar mensen welke een S-Off maar wel locked telefoon hebben gekregen van HTC. Zou toch lullig zijn als zij geen garantie zouden kunnen krijgen.Xmoo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:37:
[...]
Meestal hoef je hem niet eens op LOCKED te zetten. Want als je S-OFF hebt, hoef je met niet te UNLOCKEN.
En meestal valt S-OFF wel onder garantie.
Andere voordelen trouwens nog: Simlock valt te verwijderen en mensen met een branded telefoon kunnen een SuperCID flashen waardoor ze het standaard, un-branded OS kunnen draaien. Dit allemaal, inderdaad, zonder te hoeven unlocken via HTC Dev. Maar als je dat dus al wel gedaan hebt, zoals ik, dan kun je met S-Off wel ervoor zorgen dat de meeste repair centra je telefoon gewoon als "Locked" accepteren. Moet je natuurlijk geen Cyanogen bootscreen hebben
Wordt hij ook warm? En hoe zit het met het batterijverbruik?jodel99999 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:50:
Sinds vandaag is mijn X ineens super traag...en dan bedoel ik alsof hij geen 5 cores heeft maar 1 core op 250mhz.......is te testen via een app of alles nog wel goed is ( en na een hard reset nog steeds traag ....)
Even ter verduidelijking ....even wisselen naar contactpersonen heeft de X 8 seconden voor nodig....etc etc
Weet je zeker dat er geen proces op de achtergrond draait die heel veel systeemresources gebruikt (bijvoorbeeld een gecrashed proces)?
Ben het nu met een aangepaste DIAG file aan het proberen. Als die chinezen nu eens de echte bestand online gooien... Dan kun je binnen 3 clicks alle security op de telefoon resetten. Oftewel S-OFF, LOCKED, SIM-UNLOCK, SuperCID (11111111).Joolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:41:
[...]
Ik hoop het wel, er zijn een paar mensen welke een S-Off maar wel locked telefoon hebben gekregen van HTC. Zou toch lullig zijn als zij geen garantie zouden kunnen krijgen.
Andere voordelen trouwens nog: Simlock valt te verwijderen en mensen met een branded telefoon kunnen een SuperCID flashen waardoor ze het standaard, un-branded OS kunnen draaien. Dit allemaal, inderdaad, zonder te hoeven unlocken via HTC Dev. Maar als je dat dus al wel gedaan hebt, zoals ik, dan kun je met S-Off wel ervoor zorgen dat de meeste repair centra je telefoon gewoon als "Locked" accepteren. Moet je natuurlijk geen Cyanogen bootscreen hebben
Voorbeeld: http://youtu.be/zsHPEYFzsJo?t=3m50s & http://youtu.be/nLFqGKzrtyg?t=1m43s
Klein issue hier, wellicht dat iemand me iets wijzer kan maken.
Ik probeer de telefoon aan te sluiten op de TV via USB (niet hdmi) en wil deze gebruiken als externe opslag waarvan ik foto's/filmpjes etc kan afspelen.
Nu is het zo dat zodra ik de telefoon op de TV heb aangesloten hij mij vraagt hoe ik wil dat de USB verbinding geregeld word.
Zo kies ik er simpelweg voor dat hij hem als disk-drive/opslag moet gebruiken, helaas herkent hij mijn telefoon dan niet.
Ik heb al nagekeken of het aan de telefoon lag (leek me al erg sterk) door hem op de laptop aan te sluiten, dit werkt gewoon prima.
Nu heb ik een USB-stick gepakt met daarop een film/foto's etc, dat werkt wel gewoon.
Iemand een idee hoe het komt dat de TV mijn telefoon niet herkend?
Ik probeer de telefoon aan te sluiten op de TV via USB (niet hdmi) en wil deze gebruiken als externe opslag waarvan ik foto's/filmpjes etc kan afspelen.
Nu is het zo dat zodra ik de telefoon op de TV heb aangesloten hij mij vraagt hoe ik wil dat de USB verbinding geregeld word.
Zo kies ik er simpelweg voor dat hij hem als disk-drive/opslag moet gebruiken, helaas herkent hij mijn telefoon dan niet.
Ik heb al nagekeken of het aan de telefoon lag (leek me al erg sterk) door hem op de laptop aan te sluiten, dit werkt gewoon prima.
Nu heb ik een USB-stick gepakt met daarop een film/foto's etc, dat werkt wel gewoon.
Volgens mij zijn er drivers voor nodig en aangezien je bij je TV geen drivers voor je HTC kan installeren, zal het denk ik niet gaan werken helaas.
Whole lot of stars ***
Weet je zeker dat je in de telefoon hebt gekozen om zich beschikbaar te stellen als usb disk? Weet je zeker dat je TV Fat32 kan lezen? (al lijkt dat laatste mij wel vrij normaal)Jitsert schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:40:
Klein issue hier, wellicht dat iemand me iets wijzer kan maken.
Tekst weer op LOCKED zetten maakt voor de meeste mensen niet meer uit nu. Iedereen die reeds ge-unlocked heeft via HTC, heeft zijn IMEI nummer door moeten geven in het unlock proces, als je hem dus terugzet op LOCKED, dan lijkt je telefoon wel nooit geroot te zijn, maar HTC heeft de gegevens van je telefoon al, omdat je de unlock key bij hen opvroeg.Joolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:30:
[...]
Nu is het mogelijk via HTC Dev je telefoon te unlocken waardoor je custom ROM's kunt draaien. Als je dat doet staat er in je bootloader: "Unlocked" en verlies je een groot deel van je garantie. Als je hem weer locked staat er niet "Locked" (zoals standaard is) maar "Re-locked". Met S-Off kan letterlijk alles aan de telefoon aanpassen, zo ook de bootloader (om de tekst op "Locked" te zetten), de Radio firmware en eigenlijk alles dat je kunt bedenken.
Dat weet jij, dat weet HTC maar zie zegt dat dat je reparateur dat ook weet?boratnl schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:47:
[...]
Tekst weer op LOCKED zetten maakt voor de meeste mensen niet meer uit nu. Iedereen die reeds ge-unlocked heeft via HTC, heeft zijn IMEI nummer door moeten geven in het unlock proces, als je hem dus terugzet op LOCKED, dan lijkt je telefoon wel nooit geroot te zijn, maar HTC heeft de gegevens van je telefoon al, omdat je de unlock key bij hen opvroeg.
Ja heel zeker, want als ik hetzelfde doe bij mn laptop dan zie ik hem als disk/drive erbij komen.Joolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:46:
[...]
Weet je zeker dat je in de telefoon hebt gekozen om zich beschikbaar te stellen als usb disk? Weet je zeker dat je TV Fat32 kan lezen? (al lijkt dat laatste mij wel vrij normaal)
en ja.. usb stick is ook fat32.
Een paar jaar geleden had mijn HTC Diamond gebricked, en hem die toen laten repareren. Maar dat ging helemaal via de klantenservice van HTC, als dat weer zo gaat dan neem ik toch aan dat er wel een melding wordt gemaakt dat ik aan mijn telefoon heb zitten prutsen.Joolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:48:
[...]
Dat weet jij, dat weet HTC maar zie zegt dat dat je reparateur dat ook weet?
Verwijderd
Bizar hoe duur de abonnementen zijn geworden, ik was helemaal verbaasd toen ik gisteren even ging kijken voor het verlengen van me abonnement.
Betaal nu 27,- en onbeperkt internet, dat wordt nu dus zo'n 40-45 euro !!
Denk dat ik voor de One X white ga maar eerst maar even op leuke aanbiedingen wachten...
Betaal nu 27,- en onbeperkt internet, dat wordt nu dus zo'n 40-45 euro !!

Denk dat ik voor de One X white ga maar eerst maar even op leuke aanbiedingen wachten...

Is er eigelijk al iets bekend over een aanstaande update? Ik zou persoonlijk graag het LED meldingsysteem veranderd zien, om maar een voorbeeld te noemen.
Whole lot of stars ***
Kun je trouwens officiele OTA updates gewoon op een One X zetten die S-off is met SuperSU en CWM erop, maar wel de originele stock rom draait? En ben ik dan mijn S-off en/of SuperSU kwijt?
neee dat is niet mogelijk. die OTA update krijg je dan ook helemaal niet meer binnen. installeer je via een omweg die OTA dan ben je alles weer kwijt.msnguy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:47:
Kun je trouwens officiele OTA updates gewoon op een One X zetten die S-off is met SuperSU en CWM erop, maar wel de originele stock rom draait? En ben ik dan mijn S-off en/of SuperSU kwijt?
Heb sinds een paar dagen de One X. Zonder meer super moet ik zeggen, komende van een Desire. Er is toch weer heel veel verbeterd in 2 jaar.
In de nieuwe C'T magazine nummer 7/8 staat overigens een review van de One X, maar daar zijn ze nogal negatief vind ik. "Het is een mooi toestel om te zien wat er mogelijk is maar niet volwassen genoeg of meer in die trant". Ze zijn enthousiaster over de One S. Verderop is er trouwens ook een verzamelartikel met Android Phones waar de One S apart aan bod komt.
Helemaal eens ben ik het niet met de review, voor zover ik daar objectief over kan oordelen. De batterij-duur is langer dan mijn Desire, daar heb ik geen klachten over. Waarschijnlijk hebben ze ook een oudere firmware getest.
Maar goed, heb nog een vraag ook. De telefoon is aangeschaft in een shop in Tilburg voor een erg lage prijs (449), wat komt omdat hij Orange branded is. Het goede is dat Orange goed bij is en ongeveer twee weken na de officiële firmware haar eigen variant uitbrengt.
Helaas kon ik alleen voor de Engelse taal kiezen, Nederlands was niet mogelijk. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar bij apps als Google Maps is het toch vervelend. Nederlandse straten worden op zijn engels uitgesproken. Is er een mogelijkheid een nederlandse Maps te installeren op een engelse telefoon?
Of is er een eenvoudige manier om de telefoon toch op Nederlands te krijgen?
In de nieuwe C'T magazine nummer 7/8 staat overigens een review van de One X, maar daar zijn ze nogal negatief vind ik. "Het is een mooi toestel om te zien wat er mogelijk is maar niet volwassen genoeg of meer in die trant". Ze zijn enthousiaster over de One S. Verderop is er trouwens ook een verzamelartikel met Android Phones waar de One S apart aan bod komt.
Helemaal eens ben ik het niet met de review, voor zover ik daar objectief over kan oordelen. De batterij-duur is langer dan mijn Desire, daar heb ik geen klachten over. Waarschijnlijk hebben ze ook een oudere firmware getest.
Maar goed, heb nog een vraag ook. De telefoon is aangeschaft in een shop in Tilburg voor een erg lage prijs (449), wat komt omdat hij Orange branded is. Het goede is dat Orange goed bij is en ongeveer twee weken na de officiële firmware haar eigen variant uitbrengt.
Helaas kon ik alleen voor de Engelse taal kiezen, Nederlands was niet mogelijk. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar bij apps als Google Maps is het toch vervelend. Nederlandse straten worden op zijn engels uitgesproken. Is er een mogelijkheid een nederlandse Maps te installeren op een engelse telefoon?
Verwijderd
Hallo,
Net nieuw hier. Heb mijn HOX opengemaakt. Wifi probleem opgelost,
maar heb nu geen geluid meer. Iemand enig idee, waar dit aan kan liggen?
Nee, dat denk ik niet. Had deze persoon niet op facebook. Alleen op de whatsapp. Heel raar dus, verder nog geen oplossing ervoor gevonden.jvang schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:15:
[...]
dat zijn waarschijnlijk je facebook contacten. je kan die ook niet bewerken. wel uitzetten zodat ze niet meer in de contacten lijst voorkomen.
Verwijderd
Net iets moois tegen gekomen op XDA, voor de mensen die een beetje lagg ervaren in sense:
instellingen - opties voor ontwikkelaars - activiteiten niet opslaan
Deze staat standaard uit gevinkt. Vink deze aan, sluit de instellingen, ga daarna weer terug en zet deze weer uit. Ik weet niet hoe het komt, maar alles gaat een stuk smoother daarna!
Deze staat standaard uit gevinkt. Vink deze aan, sluit de instellingen, ga daarna weer terug en zet deze weer uit. Ik weet niet hoe het komt, maar alles gaat een stuk smoother daarna!
We verwachten hier wat meer eigen inzet dan wat je nu laat zien. Je geeft bovendien geen enkele details over wat je precies gedaan hebt en wat je mogelijk hebt gesloopt.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:47:
Hallo,
iemand enig idee waar de instellingen (hoe vaak updaten) zitten van de friendstream widget van HTC?...widget lijkt soms helemaal niet te updaten...terwijl ik dit toch ergens een keer heb ingesteld.
Verwijderd
in de app drawer de app zoeken "friend stream". In de app ga je naar menu - instellingen.Michel242186 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:03:
iemand enig idee waar de instellingen (hoe vaak updaten) zitten van de friendstream widget van HTC?...widget lijkt soms helemaal niet te updaten...terwijl ik dit toch ergens een keer heb ingesteld.
Edit: never mind. Je kan niet instellen hoe vaak hij update.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 16:05 ]
Verwijderd
Als ik wist wat ik "had gesloopt" hoefde ik hier geen vraag over te stellen.
Maar het is duidelijk hoor.
ja maar je kunt daar nergens instellen hoe vaak de widget moet updaten...of zie ik het over het hoofd?Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:04:
[...]
in de app drawer de app zoeken "friend stream". In de app ga je naar menu - instellingen.
Edit: never mind. Je kan niet instellen hoe vaak hij update.
Heb nu een paar dagen de ONE X en hij bevalt erg goed. Gelukkig niet het wifi probleem, maar wel dat ik nu al 3 keer mijn pincode heb moeten invoeren in 2 dagen. Als je niet oplet, ben je gewoon niet bereikbaar. Hoeveel mensen hebben hier nog meer last van, want ik heb het hier eerder gelezen.
Als we eens wisten wat je precies hebt gedaan dan zou het wat duidelijker zijn. Zoals je nu je probleem post kan niemand je een goed antwoord geven. Heb je foto's, een beschrijving van wat je hebt gedaan?Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:13:
Als ik wist wat ik "had gesloopt" hoefde ik hier geen vraag over te stellen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dus als je de 'Setup' (In het Nederlands 'Instellen') opstart vanuit de app drawer heb je geen mogelijkheid om Nederlands i.p.v. Engels als taal in te stellen?maxtrash schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:14:
In dat geval is mijn enige, misschien een beetje omslachtige suggestie om een custom ROM of RUU te installeren. Normaal gesproken kun je dan altijd wel kiezen voor Nederlands. Tevens ben je dan verlost van eventuele voorgeïnstalleerde 'troep' van je provider.
Niet echt merkbaar verschil hier!Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:57:
Net iets moois tegen gekomen op XDA, voor de mensen die een beetje lagg ervaren in sense:
Ik wel. Elke keer als ik uit een app komt moet Sense herladen

Bij geen enkele app daar last van! Was bij mijn Sensation wel anders. Vooral bij games, Chrome en updates! Maar in de 3 weken dat ik de telefoon haast nooit last gehad van een Sense die moet herladen.RoD schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:24:
[...]
Ik wel. Elke keer als ik uit een app komt moet Sense herladenDie optie maakt bij mij de telefoon volledig onbruikbaar.
Maar toch gek dat het voor zo'n radicaal verschil zorgt. Bij de een wordt het sneller, bij de ander moet Sense steeds herladen.Upbeat schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:28:
[...]
Bij geen enkele app daar last van! Was bij mijn Sensation wel anders. Vooral bij games, Chrome en updates! Maar in de 3 weken dat ik de telefoon haast nooit last gehad van een Sense die moet herladen.
Het vinkje moet je daarna wel weer weghalen hè.RoD schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:24:
[...]
Ik wel. Elke keer als ik uit een app komt moet Sense herladenDie optie maakt bij mij de telefoon volledig onbruikbaar.
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:57:
Vink deze aan, sluit de instellingen, ga daarna weer terug en zet deze weer uit.
klopt, ik kan alleen Engels, Spaans en Frans kiezen. Custom rom had ik ook bedacht maar dat vind ik voor nu wat erg drastisch...knetterboy3 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:55:
[...]
Dus als je de 'Setup' (In het Nederlands 'Instellen') opstart vanuit de app drawer heb je geen mogelijkheid om Nederlands i.p.v. Engels als taal in te stellen?
In dat geval is mijn enige, misschien een beetje omslachtige suggestie om een custom ROM of RUU te installeren. Normaal gesproken kun je dan altijd wel kiezen voor Nederlands. Tevens ben je dan verlost van eventuele voorgeïnstalleerde 'troep' van je provider.
tevens gekeken bij de tts-settings en helaas staat daar Nederlands ook niet bij
Verwijderd
Hoe warm mag de telefoon ongeveer worden? Ik heb toch wel het gevoel dat de mijne erg warm word na maar 10 min. een spel spelen. Wat is normaal?
Sense moest hier in de eerste dagen vaak herladen, zwaar irritant. Sinds een van de updates (ik dacht die voor 1.29, 1.27 ofzo?) geen last meer van.
Mijn exemplaar die ik sinds vorige week maandag heb lijkt hier ook last van te hebben. Ik kreeg ineens de melding preparing sim card in beeld en vervolgens had ik geen mobiel netwerk meer maar nog wel wifi. In mijn geval moest ik vervolgens het toestel opnieuw opstarten om weer mobiel netwerk te krijgen. Ik hoop niet dat dit een structureel probleem is.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:40:
Meer mensen last van dat de One X 1 keer per week zijn connectie met de SIM kaart verliest waardoor je weer opnieuw je wachtwoord moet intypen? Nee, dit ligt niet aan het uit en aan knopje bovenin want de programma's staan nog gewoon open bij Multitasking en dit zou niet het geval zijn na een herstart. Wi-Fi en alles doet het dan nog gewoon alleen je SIM kaart niet omdat je opnieuw je code moet intypen(SIM-beveiliging).
Ik heb het ook uitgeprobeerd en je merkt inderdaad een merkbaar verschil. Echter is deze wel voor korte duur, zogauw je een aantal programma's geopend heb is de snelheidswinst weer weg.RoD schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:36:
[...]
Maar toch gek dat het voor zo'n radicaal verschil zorgt. Bij de een wordt het sneller, bij de ander moet Sense steeds herladen.
Is ook niet raar, daar deze optie ervoor zorgt dat activiteiten NIET in het geheugen mogen blijven zogauw je de applicatie verlaat (vandaar dat Sense steeds opnieuw laadt als je ernaar terug gaat).
Je maakt dus rap het hele geheugen leeg en zogauw je een aantal apps geopend heb loopt het geheugen weer vol.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb mbt de Sense traagheid maar Nova Launcher gebruikt met een leuke Sense 4.0 klok widget. En dit is de smoothness die ik eigenlijk had verwacht. De smoothness kan ik wel vergelijken met een S3 van een vriend. Vind de algehele smooth-heid van Sense de One X eigenlijk best wel jammerlijk slecht. Had er meer van verwacht. Helaas kunnen icm Nova Launcher niet de sense widgets gebruikt worden.
Nog even wachten op S-Off en ik zal de ultrasmooth rosie proberen. Voorlopig maar aan de Nova Launcher.
Nog even wachten op S-Off en ik zal de ultrasmooth rosie proberen. Voorlopig maar aan de Nova Launcher.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
In de Vodafone winkel waar ik langs ben geweest voor het Wi-Fi verhaal wisten ze niets van het bestaan ervan in ieder geval. Opsturen en dergelijke duurt twee weken.. niet echt iets waar ik op zit te wachten jammer genoeg. Toch maar even wachten op een officiële reactie van HTC
Oplossing gevonden voor het probleem van het verwijderen van contacten:Arshedes schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:11:
[...]
Nee, dat denk ik niet. Had deze persoon niet op facebook. Alleen op de whatsapp. Heel raar dus, verder nog geen oplossing ervoor gevonden.
Het bleek dat er een soort miscommunicatie was tussen mijn telefoonboek en mijn whatsapp lijst. Even je telefoonboek cache gegevens wissen en whatsapp verwijderen. Je telefoonboek opnieuw laten synchroniseren nadat whatsapp opnieuw is geinstalleerd en je contacten zijn ook verwijderd uit je telefoonboek
Bij mij draait Sense supersmooth met schermen vol met widgets. Dat was echter niet altijd zo, hij is ook heel traag geweest.ReseT schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:56:
Ik heb mbt de Sense traagheid maar Nova Launcher gebruikt met een leuke Sense 4.0 klok widget. En dit is de smoothness die ik eigenlijk had verwacht. De smoothness kan ik wel vergelijken met een S3 van een vriend. Vind de algehele smooth-heid van Sense de One X eigenlijk best wel jammerlijk slecht. Had er meer van verwacht. Helaas kunnen icm Nova Launcher niet de sense widgets gebruikt worden.
Ik begrijp ook niet waar al die mensen over klagen, ik heb totaal geen last van lag of schokken...
Ook wil ik wel eens de exacte verschillen weten tussen stock ics en sense4.0 (buiten verschillen in kleur en pietluttige details kan ik verder niets opmerken...)
Ook wil ik wel eens de exacte verschillen weten tussen stock ics en sense4.0 (buiten verschillen in kleur en pietluttige details kan ik verder niets opmerken...)
Onlangs de GPS icm Google Navigator getest in de auto en na een tijdje was de telefoon inderdaad erg heet. Veel heter dan in vergelijk met mijn oude HTC Desire.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:14:
Hoe warm mag de telefoon ongeveer worden? Ik heb toch wel het gevoel dat de mijne erg warm word na maar 10 min. een spel spelen. Wat is normaal?
En dat zelfs voor een kort stukje rijden en uit de zon.
Ik vraag mij af als je dit op weg naar vakantie de hele dag gebruikt en de telefoon ook nog eens in de warme zon staat of het toestel dit wel trekt. In zal in ieder geval de telefoon daarna niet meteen in mijn broekzak doen, anders krijg ik gekookte eieren.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Heb de One X zaterdag gebruikt tijdens 2 uur navigeren met Sygic incl. de D110 houder.
Hij werd niet bepaald warmer, en heeft in twee uur ook van 75% naar naar 100% geladen.
Dus wat mij betreft kan mijn telefoon er mee door :-).
Hij werd niet bepaald warmer, en heeft in twee uur ook van 75% naar naar 100% geladen.
Dus wat mij betreft kan mijn telefoon er mee door :-).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
geleend van: http://forum.xda-develope...p=27411166&postcount=4112
changelog and feedback of base 2.05.405.2
- still non 3.x kernel
- very fast unlock speed
- super fast connecting to wifi network
- faster stock browser (Android 4.0.4 expected)
- multitasking minfress still the same
- still 3d widgets but much smoother sense launcher!! no stutter but instead it hiccups every now and then
- the pinch to zoom is now much smoother, the zoomed out previews are now in low resolution
- USB selection menu button is gone, you just select and it sets
- gallery video bug seems gone, i placed some flvs and the gallery did not see them (which was causing the bug) also .3gp is still not recognized
- Auto brightness is now retweaked and brighter
- All the beats profile are gone, only On and Off now for beats enhancement sound good, maybe profiles auto detect beats earphones ill try at home with my XL beats set, right im using the stock ones
- new solution for the 3Dot menu! we can change it on the fly in the display options, with option for long hold recent apps for menu or vice versa or the 3dot menu, display menu is now called display gestures and buttons
- call menu still lags without force 2D acceleration
- still no power options
- live wallpaper scrolling bug still unsolved
Dat zijn hele fijne veranderingen die eraan zitten te komen!
Ben benieuwd
Wanneer kunnen we het verwachten
Wanneer kunnen we het verwachten
[ Voor 94% gewijzigd door cemeli op 18-06-2012 17:39 ]
BRIGHTER?? ik wou net dat het donkerder was..- Auto brightness is now retweaked and brighter
waarom kunnen ze dat eigenlijk niet doen dat gebruikers zelf de "agressiveness" (om het maar zo te zeggen) kan instellen?
En nu zit ik op deze feature te wachten, hoef ik tenminste niet meer op de applicatie ontwikkelaars te wachten tot ze het fixen. Mooie feature, ben benieuwd.ReseT schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:19:
[...]
- new solution for the 3Dot menu! we can change it on the fly in the display options, with option for long hold recent apps for menu or vice versa or the 3dot menu, display menu is now called display gestures and buttons
Dat zijn hele fijne veranderingen die eraan zitten te komen!
Weet niet of al bekend is, maar kwam dit net ook even tegen
http://www.techradar.com/...ne-x-wi-fi-issues-1085650
Ziet er naar uit dat HTC inderdaad aangeeft dat er problemen zijn met WiFi.
[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 18-06-2012 18:06 ]
Rupsen, Rapsen.
Ah dus mensen die problemen hebben moeten dus even bellen met de klantenservice van HTC ... Ik hoor daar ook bij dus ik zal in deze dagen eens even contact opnemen
Ook T.net heeft er een nieuwspost aan verwijt: Quad in 'nieuws: HTC: wifi-problemen One X door hardwarefout en fix beschikbaar'Metian schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:01:
[...]
En nu zit ik op deze feature te wachten, hoef ik tenminste niet meer op de applicatie ontwikkelaars te wachten tot ze het fixen. Mooie feature, ben benieuwd.
⏩ PVOutput☀️
Toevallig kreeg ik gisteren ineens last van het wifi probleem, vanmorgen ff contact opgenomen met HTC en morgenochtend wordt hij al opgehaald.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mijn One X heeft er ook last van. Heb ook al contact gehad met HTC en wordt binnenkort opgehaald. Ik hoop wel dat het beter gaat dan mij tweaker wph in 'nieuws: HTC: wifi-problemen One X'
Mijn toetsel heeft een dev-unlock, maar gezien het een hardware fout is zouden ze het moeten oplossen. Ben erg benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Mijn toetsel heeft een dev-unlock, maar gezien het een hardware fout is zouden ze het moeten oplossen. Ben erg benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Het blijkt dat alleen de Tegra 3 versie last heeft van het probleemQuad schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:41:
[...]
Ook T.net heeft er een nieuwspost aan verwijt: Quad in 'nieuws: HTC: wifi-problemen One X door hardwarefout en fix beschikbaar'
Ik moet wat vaker in dit gedeelte van het forum kijken. Ik heb de laatste dagen ook veel problemen m'n Wifi soms valt het signaal helemaal weg tot één streepje, tel opnieuw starten heeft soms nut maar niet altijd.
Gewoon een beetje duwen op de achterkant. Tussen cammera en boven volume button in. Bij mij verschil tussen dag en nacht voor het bereikRonneuh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:32:
Ik moet wat vaker in dit gedeelte van het forum kijken. Ik heb de laatste dagen ook veel problemen m'n Wifi soms valt het signaal helemaal weg tot één streepje, tel opnieuw starten heeft soms nut maar niet altijd.
Volgens mij is het meer de verbinding met de antennes dan met de soc te maken.catt4u schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:10:
[...]
Het blijkt dat alleen de Tegra 3 versie last heeft van het probleem
⏩ PVOutput☀️
Zoals bij de Galaxy S3 dus...efari schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:45:
[...]
BRIGHTER?? ik wou net dat het donkerder was..
waarom kunnen ze dat eigenlijk niet doen dat gebruikers zelf de "agressiveness" (om het maar zo te zeggen) kan instellen?
Kan wel zijn dat door de veranderingen in het productieproces, de fout bij de S4-versie niet gemaakt is.Quad schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:13:
[...]
Volgens mij is het meer de verbinding met de antennes dan met de soc te maken.
ik heb het wifi-probleem ook. Wifi was matig, als ik druk (moet wel de precieze plek opzoeken) sprong hij ineens naar vol bereik. Loslaten weer matig. Nu is het overall bereik echter slecht en drukken helpt ook niet meer 
had er beter niet aan kunnen beginnen
had er beter niet aan kunnen beginnen
Dan kan je daar een stukje gevouwen papier tussen doen, zodat het hoesje er altijd op drukt. Werkt bij mij al 2 weken perfect, ik stuur 'm liever pas in de vakantie terug dus dit is een mooie tussenoplossing.Ronneuh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:58:
Ik heb er een beschermhoesje omheen van rubberachtig materiaal. Dan moet ik wel erg hard drukken!
bij mij word het dan zelfs slechter hahah, oftewel ik ga er niet meer op drukkenGlaxo schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:45:
[...]
Gewoon een beetje duwen op de achterkant. Tussen cammera en boven volume button in. Bij mij verschil tussen dag en nacht voor het bereik
Mssn wat gemis, maar wat is een 3Dot menu?Metian schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:01:
[...]
En nu zit ik op deze feature te wachten, hoef ik tenminste niet meer op de applicatie ontwikkelaars te wachten tot ze het fixen. Mooie feature, ben benieuwd.
Whole lot of stars ***
Dat is de knop met 3 stippen die soms in beeld komt en waarmee je het menu in programma's oproept.
Ah ok, dank. Dat is idd een mooie verandering dan!
Whole lot of stars ***
En die worden dus in Europa verkocht.catt4u schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:10:
[...]
Het blijkt dat alleen de Tegra 3 versie last heeft van het probleem
Van de toekomstige big update staat er bij de feedback van Hamdir als eerst:
- still non 3.x kernel
Wat is een 3.x kernel? en wat is er verbeterd tov van een 2.x kernel? Van wat ik heb kunnen vinden is dat ICS geoptimaliseerd is voor een 3.x kernel. Maar wat het doet en de voordelen ervan zijn mij niet bekent. Iemand een antwoord?
Antwoord gevonden:
http://kernelnewbies.org/Linux_3.0
http://kernelnewbies.org/Linux_2_6_35
De volgende vraag is dan. Wie maken die kernels? Een HTC of Nvidia?
- still non 3.x kernel
Wat is een 3.x kernel? en wat is er verbeterd tov van een 2.x kernel? Van wat ik heb kunnen vinden is dat ICS geoptimaliseerd is voor een 3.x kernel. Maar wat het doet en de voordelen ervan zijn mij niet bekent. Iemand een antwoord?
Antwoord gevonden:
http://kernelnewbies.org/Linux_3.0
http://kernelnewbies.org/Linux_2_6_35
De volgende vraag is dan. Wie maken die kernels? Een HTC of Nvidia?
[ Voor 20% gewijzigd door ReseT op 19-06-2012 08:08 ]
Kan iemand me vertellen hoe ze het WiFi-probleem oplossen als je je toestel ter reparatie stuurt? Gaan ze zelf ook zitten pielen met de contactjes, of doen ze er een nieuwe achterkant op? Ik hoop op dat laatste, want ik heb eerlijk gezegt niet zoveel vertrouwen in de reparatie-centra dat ik denk dat dat elke keer goed gaat.
Hier een berichtje van een erg tevreden gebruiker. One X is een mooi en vlot toestel, ik prijs mij gelukkig met het feit dat ik geen wifi of batterij issues heb.
Puntje van ergernis is wel dat er bij sommige apps een zwarte balk onderaan in beeld komt met drie verticale grijze stipjes. Soms heeft deze balk een functie, maar soms ook niet. Jammer van de ruimte. Als ik de berichten op internet zo zie is het een HTC issue omdat de One X geen menu knop heeft (de S3 zou het niet hebben omdat die wel een menu knop heeft)? Daar moet toch iets op te vinden zijn zo je zeggen, ipv zo'n balk.
Puntje van ergernis is wel dat er bij sommige apps een zwarte balk onderaan in beeld komt met drie verticale grijze stipjes. Soms heeft deze balk een functie, maar soms ook niet. Jammer van de ruimte. Als ik de berichten op internet zo zie is het een HTC issue omdat de One X geen menu knop heeft (de S3 zou het niet hebben omdat die wel een menu knop heeft)? Daar moet toch iets op te vinden zijn zo je zeggen, ipv zo'n balk.
Snel.
Verwacht ergens volgende week de nieuwere test build.
In de nieuwe update wordt dat veranderd naar de rechtse capacitive knop (In houden is recente apps, een keer drukken is menu.)Lydus schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:48:
Hier een berichtje van een erg tevreden gebruiker. One X is een mooi en vlot toestel, ik prijs mij gelukkig met het feit dat ik geen wifi of batterij issues heb.
Tenminste dat is wat ik uit de bekende features lees.
⏩ PVOutput☀️
Dat zou heel mooi zijn, recente apps gebruik ik ook eigenlijk nooit. Dat is dan dus een HTC update?Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:02:
[...]
In de nieuwe update wordt dat veranderd naar de rechtse capacitive knop (In houden is recente apps, een keer drukken is menu.)
Tenminste dat is wat ik uit de bekende features lees.
Ik moet zeggen dat ik positief verrast bent door het update-beleid van HTC. Het lijkt er ook op dat er geluisterd wordt naar de community. Vooral de wijziging om de recent apps knop te gebruiken als menu-knop is wat mij betreft erg welkom!
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Jup de nieuwe OTA update.Lydus schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:17:
[...]
Dat zou heel mooi zijn, recente apps gebruik ik ook eigenlijk nooit. Dat is dan dus een HTC update?
En nee, ik weet nog niet wanneer ik hem kan verwachten :-).
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 19-06-2012 10:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik ben daar juist net aan gewend, en vind het eigenlijk wel handig om te kunnen 'alt-tabben'.ScorpionNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:28:
Ik moet zeggen dat ik positief verrast bent door het update-beleid van HTC. Het lijkt er ook op dat er geluisterd wordt naar de community. Vooral de wijziging om de recent apps knop te gebruiken als menu-knop is wat mij betreft erg welkom!
Maar blijkbaar ben ik in de minderheid.
In de nieuwe update heb je de keuze, dus je kunt je multi-task knop gewoon behouden
Whole lot of stars ***
Om het maar even duidelijker te maken. Zoals het hier staat
betekend het dat de 'recent apps' gewoon te gebruiken valt wanneer men er op drukt, alleen bij het langer in houden komt de menu tevoorschijn. Mooie oplossing om zo beide functies te behouden, en de irritante 3dots weg te kunnen halen.new solution for the 3Dot menu! we can change it on the fly in the display options, with option for long hold recent apps for menu or vice versa or the 3dot menu, display menu is now called display gestures and buttons
Rupsen, Rapsen.
Het is toch andersom?Metian schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:06:
Om het maar even duidelijker te maken. Zoals het hier staat
[...]
betekend het dat de 'recent apps' gewoon te gebruiken valt wanneer men er op drukt, alleen bij het langer in houden komt de menu tevoorschijn. Mooie oplossing om zo beide functies te behouden, en de irritante 3dots weg te kunnen halen.
Lang drukken recent apps, kort drukken menu.
option for long hold recent apps for menu or vice versa or the 3dot menu
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 19-06-2012 13:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Niet de enige. Ik draai een custom rom waarbij de multitask knop is gemapt als menu knop. Toen er een update uitkwam waarin dit optioneel werd heb ik dit gelijk weer uitgezet. De multitask knop bevalt me wel. Lang drukken op Home is nu mijn menu knop en lang drukken op de multitask knop is de zoek knop.Zamorano schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:47:
[...]
Ik ben daar juist net aan gewend, en vind het eigenlijk wel handig om te kunnen 'alt-tabben'.
Maar blijkbaar ben ik in de minderheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 19-06-2012 14:40 ]
Verdomme , lekker dagje weer eesrt vind ik krassen op mn camera lens en nu een geel vlekje links onderin. Nu hopen dat het WIFI probleem wel gefixt word.
Voor de mensen waarbij nog wat onduidelijkheid heerst:Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Het is toch andersom?
Lang drukken recent apps, kort drukken menu.
[...]
Ik heb gisteren ARHD 7.0.0 geïnstalleerd en ik kan melden dat je nu de keuze uit 3 opties hebt:
- Open altijd recente toepassingen. (standaard geselecteerd, één keer drukken voor recente apps)
- Druk voor menu, houd ingedrukt voor recente toepassingen.
- Druk voor recente toepassingen, houd ingedrukt voor menu.
Dit is een zeer welkome toevoeging, want nu hoef ik niet meer blubbers 3-dot removal mod te gebruiken.
Ik gebruik nu optie 3. Dan is alles gewoon hetzelfde als je gewend was, maar je kunt het menu oproepen door de recente apps knop ingedrukt te houden.
De lelijke zwarte balk onderaan je scherm met de 3 puntjes verdwijnt ook als je de 2e of 3e optie gebruikt.
Ik heb een screenshot gemaakt voor de duidelijkheid. (optie is te vinden onder Weergave, gebaren en knoppen)

Hmm nice!
Alleen hoe krijg jij die update al dan? Ben je aangemeld als HTC devver?
⏩ PVOutput☀️
@knetterboy3 bedankt voor de uitleg. Het lijkt me duidelijk, goed om te weten dat er nog keuze is hoe je het wil hebben. Persoonlijk ga ik meteen voor de optie om te drukken voor menu en inhouden voor recent apps, aangezien ik het laatste toch eigenlijk amper gebruik.
Rupsen, Rapsen.
Hij draait een custom romQuad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
Hmm nice!
als je goed had gelezen dan wist je dat hij een rom van XDA heeft geinstalleerd...Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
Hmm nice!
Ik heb gisteren ARHD 7.0.0 geïnstalleerd
KLIK
Dat vermoedde ik al, en die wordt gebouwd door beta testers.
We wachten wel af, genoeg gecustomized met mijn vorige telefoon, de ZTE Blade, elke keer bestanden opnieuw ophalen e.d. Wil nu wel voorlopig zo vooruit :-).
We wachten wel af, genoeg gecustomized met mijn vorige telefoon, de ZTE Blade, elke keer bestanden opnieuw ophalen e.d. Wil nu wel voorlopig zo vooruit :-).
⏩ PVOutput☀️
Ik had hier voor een HTC desire, en heb meer dan een jaar costum roms gedraaid...Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:59:
Dat vermoedde ik al, en die wordt gebouwd door beta testers.
heb wel paar keer bijna hart aanval gehad omdat hij soms niet meer aan wou en het er niet goed uit zag
dus ik blijf voorlopig gewoon bij stock HTC
Dat laatste geen last van gehad, werkte altijdstefan-smit20 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:01:
[...]
Ik had hier voor een HTC desire, en heb meer dan een jaar costum roms gedraaid...
heb wel paar keer bijna hart aanval gehad omdat hij soms niet meer aan wou en het er niet goed uit zag
dus ik blijf voorlopig gewoon bij stock HTC
⏩ PVOutput☀️
Ik ook niet, alleen wel eens dat hij random reboot. Dit max 1x per week ofzo.Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:03:
[...]
Dat laatste geen last van gehad, werkte altijd.
Maar blijf zelf ook bij de stock rom van de One X.
Zo ik heb wel zin in de 4.0.4 update hoor, ook die menu/multitaskknop lijkt me ideaal!
Inmiddels heb ik mn One X al een hele tijd en het is gewoon echt een topapparaat, yeah it is!
Inmiddels heb ik mn One X al een hele tijd en het is gewoon echt een topapparaat, yeah it is!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB, i agree!CLB schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:02:
Zo ik heb wel zin in de 4.0.4 update hoor, ook die menu/multitaskknop lijkt me ideaal!
Wilde net als jou die Huawei, maar als het te lang duurt..
⏩ PVOutput☀️
Ajaa ik heb nooit gezegd dat er nu geen Huawei meer gaat komen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Absoluut! Bij mij wordt hij alleen maar beter.CLB schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:02:
Prachtig scherm, mijns inziens de mooiste op de markt.
Ik ben alleen mijn handenwarm functie kwijt, die doet het niet meer
Naast supersmooth en snel is de accuduur ook behoorlijk goed geworden.
Als de audio ook nog echt goed zou zijn zou ik helemaal happy zijn.
Verkeerde topic, dit hoort bij de accessoires thuis.
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2012 08:18 ]
HTC heeft hier inderdaad voor gekozen aangezien zij geen software knoppen gebruiken en de menu knop dus ergens op het scherm geplaatst moest worden. Het is alleen jammer dat de ontwikkelaars niet bepaald snel zijn met het implementeren van de menu knop in hun applicatie ipv de uitgefaseerde hardware menu knop aan te roepen.Lydus schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:48:
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Met de update zou dat dus beter moeten zijn omdat de multitask knop ook menu knop word...Laguna schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 03:41:
[...]
HTC heeft hier inderdaad voor gekozen aangezien zij geen software knoppen gebruiken en de menu knop dus ergens op het scherm geplaatst moest worden. Het is alleen jammer dat de ontwikkelaars niet bepaald snel zijn met het implementeren van de menu knop in hun applicatie ipv de uitgefaseerde hardware menu knop aan te roepen.
Ik beschouw dat niet als positief, maar kan mij voorstellen dat dit voor sommige gebruikers wel zo is. Als je eenmaal gewend bent aan de menu knop in een applicatie, dan wil je niet meer terug. Vooral het feit dat het altijd maar gissen is of er überhaupt een menu aanwezig is vind ik niks bij het gebruik van de verouderde hardwarematige menu knop.golem501 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 06:53:
[...]
Met de update zou dat dus beter moeten zijn omdat de multitask knop ook menu knop word...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Tweet van Mark Moons.Bel onze helpdesk als je problemen hebt met WiFi, dan lossen wij het op. Ga niet hard op je device drukken.... da's nooit goed.
Rupsen, Rapsen.
Deze tweet is inmiddels ook geretweet door HTC Benelux. Straks maar even bellen in me pauze
. Ben benieuwd naar de oplossing. Zal deze delen zodra ik meer weet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.