..en wat precies vind je daar geweldig aan??NLuna schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
Ok, ik heb een volkomen nieuw probleem en het is geweldig. Sinds één of twee weken kan mijn toestel zomaar uitvallen uit het niets, en is dan gewoon NIET meer in aan te krijgen, wat ik ook probeer. Lang of kort de powerknop indrukken; het heeft allemaal geen effect.
Er is pas weer leven in te krijgen zodra ik hem aan een micro-USB snoertje hang, in de auto of thuis/werk. Heel leuk dus als je even niet bij deze drie locaties in de buurt bent.
Het rare van dit alles is dat het altijd gebeurd met een volle of bijna volle accu. Als hij namelijk weer aangaat d.m.v. het kabeltje kan ik hem ook direct weer eraf halen want accu zit dus gewoon nog vol.
Meer mensen met dit probleem? Iets zegt me dat het door de laatste F/W update komt, hiervoor had ik namelijk nergens last van ( één van de weinigen ook geloof ik met 0 problemen, tot nu dus.. )
Ik heb dit probleem niet eerder gehoord...heb er zelf ook geen last van..(ik ben iemand die nog minder dan 0 problemen heeft met zijn toestel, ook na alle updates nog steeds geen enkel issue.
Heb je onlangs een app installed waarna het probleem is ontstaan?