[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

NLuna schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
Ok, ik heb een volkomen nieuw probleem en het is geweldig. Sinds één of twee weken kan mijn toestel zomaar uitvallen uit het niets, en is dan gewoon NIET meer in aan te krijgen, wat ik ook probeer. Lang of kort de powerknop indrukken; het heeft allemaal geen effect.

Er is pas weer leven in te krijgen zodra ik hem aan een micro-USB snoertje hang, in de auto of thuis/werk. Heel leuk dus als je even niet bij deze drie locaties in de buurt bent.

Het rare van dit alles is dat het altijd gebeurd met een volle of bijna volle accu. Als hij namelijk weer aangaat d.m.v. het kabeltje kan ik hem ook direct weer eraf halen want accu zit dus gewoon nog vol.

Meer mensen met dit probleem? Iets zegt me dat het door de laatste F/W update komt, hiervoor had ik namelijk nergens last van ( één van de weinigen ook geloof ik met 0 problemen, tot nu dus.. )
..en wat precies vind je daar geweldig aan??

Ik heb dit probleem niet eerder gehoord...heb er zelf ook geen last van..(ik ben iemand die nog minder dan 0 problemen heeft met zijn toestel, ook na alle updates nog steeds geen enkel issue.

Heb je onlangs een app installed waarna het probleem is ontstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
jabberwock schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:44:
[...]

..en wat precies vind je daar geweldig aan??

Ik heb dit probleem niet eerder gehoord...heb er zelf ook geen last van..(ik ben iemand die nog minder dan 0 problemen heeft met zijn toestel, ook na alle updates nog steeds geen enkel issue.

Heb je onlangs een app installed waarna het probleem is ontstaan?
Bedoelde dat natuurlijk cynisch.. baal er enorm van :)

Kan een app zo iets veroorzaken? Misschien wel inderdaad. Ik ga voor mezelf eens even goed teruggraven en kijken of ik een oorzaak kan vinden.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:26

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Joenino schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:56:
Fijn toestel al na 11 dagen "verrot" (Telefoon wordt niet herkend via usb op de pc) en kan nu al weg voor reparatie...... Gehaald bij Belcompany en die zeggen doodleuk sorry meneer u kan hem niet omruilen bij ons want u heeft een verzekering op het toestel.... Fijn, dus ik verzekering gebeld en die kunnen hem pas vrijdag halen vanwege drukte. 2 uur met HTC aan de lijn gehangen en die zeiden ook stuur hem maar op na uitgebreid testen en workaround proberen. Ben hem dan alleen wel 2/3 weken kwijt..... Maar hopen dat het via de verzekering een stuk sneller gaat. En vervangend toestel zal wel een gare telefoon zijn die van narigheid uit elkaar valt.

Verder zeer tevrede over de telefoon. Alleen muziek enzo op de telefoon zetten gaat een stuk fijner als je het via usb kan doen.
Had ik eerst ook. Maar heb toen gewoon de HTC drivers geinstalled.
Heb je het op de goede USB aangesloten? Sommigen zijn niet primary he.
Heb je wel een tijdje gewacht? Of zegt ie dat ie de telefoon niet kan installeren/herkennen?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert_W
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-02-2023
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn batterij erg slecht is. Ben vandaag dus naar servicepunt geweest in Rotterdam, en daar zeiden ze dat ik eerst even een backup moet maken. Heb ik dus gedaan. Maar ik check het hier toch maar even, misschien dat jullie iets meer weten. Ik moet mijn batterij bijna 3 keer per dag opladen. Als ik een redelijk zwaar spel speel als Modern Combat 3 wordt zelfs heel mijn scherm gloeiend heet, en de batterij is dan ook wel na een 1/ 1,5 uur leeg. Als ik mijn batterij bijna niet gebruik, om de 3 uur even 10 minuten whatsappen/twitteren is mijn batterij als nog na 8 uur leeg. Dit klopt toch niet?

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

Joenino schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:56:
Fijn toestel al na 11 dagen "verrot" (Telefoon wordt niet herkend via usb op de pc) en kan nu al weg voor reparatie...... Gehaald bij Belcompany en die zeggen doodleuk sorry meneer u kan hem niet omruilen bij ons want u heeft een verzekering op het toestel.... Fijn, dus ik verzekering gebeld en die kunnen hem pas vrijdag halen vanwege drukte. 2 uur met HTC aan de lijn gehangen en die zeiden ook stuur hem maar op na uitgebreid testen en workaround proberen. Ben hem dan alleen wel 2/3 weken kwijt..... Maar hopen dat het via de verzekering een stuk sneller gaat. En vervangend toestel zal wel een gare telefoon zijn die van narigheid uit elkaar valt.

Verder zeer tevrede over de telefoon. Alleen muziek enzo op de telefoon zetten gaat een stuk fijner als je het via usb kan doen.
Dit probleem had ik ook met mijn Desire. Ik mocht hem terug sturen voor een moederbord swap maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan, ik had geen zin om mijn toestel kwijt te zijn. Achteraf was dat een goede keuze aangezien met het toestel niets mis was, heb bleek gewoon een defecte kabel |:(

Heb je al een andere kabel geprobeerd?

Ps Beroerde service van de Belcompany, zelf ook slechte ervaring mee maar dit ter zijde.

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 11-06-2012 20:33 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57
Xanion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Bij mij niets gedaan hiervoor en altijd perfecte fix. Zou gewoon meteen DOA sturen ook ivm de dode pixel.
Heb hem omgeruild voor een ander exemplaar, ook specifiek gevraagd om één uit een andere batch. Ik had er eerst één uit de HT23 en nu één uit de HT24 en deze heeft vooralsnog een prima functionerende gps en ook een pixelperfect scherm. Ook merk ik dat bij dit exemplaar het scherm beter zit. De oude had al bij vrij lichte druk op de randen van het scherm het effect wat je ziet als je rechtstreeks op een lcd scherm duwt en dat heeft dit exemplaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
effen iets aanduiden dat ik ergens gelezen heb: die HTXX staat voor stad/land van herkomst en dan jaar/maand dat het toestel gemaakt is. HT23 is dus uit maart 2012. (cijfer/letter daarna is de dag)
is het effectief zo dat een toestel dat uit een andere maand komt een andere batch is?

natuurlijk zal het wel een factor zijn, hoe later het toestel gemaakt is, hoe meer ervaring de fabriek heeft om het in elkaar te stoppen. maar het productieproces op zich zal toch niet veranderd zijn, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Geert_W schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:24:
Hallo,

Ik heb het idee dat mijn batterij erg slecht is. Ben vandaag dus naar servicepunt geweest in Rotterdam, en daar zeiden ze dat ik eerst even een backup moet maken. Heb ik dus gedaan. Maar ik check het hier toch maar even, misschien dat jullie iets meer weten. Ik moet mijn batterij bijna 3 keer per dag opladen. Als ik een redelijk zwaar spel speel als Modern Combat 3 wordt zelfs heel mijn scherm gloeiend heet, en de batterij is dan ook wel na een 1/ 1,5 uur leeg. Als ik mijn batterij bijna niet gebruik, om de 3 uur even 10 minuten whatsappen/twitteren is mijn batterij als nog na 8 uur leeg. Dit klopt toch niet?

Grt
Je zou ook een HTC battery test kunnen doen en kijken hoe je accu presteert.

Toets *#*#3424#*#* bij Telefoon en het HTC test menu komt tevoorschijn. Het duurt geloof ik een uur. Je kan ook andere dingen testen daar trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert_W
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-02-2023
Hey,

Heb ik al gedaan, na een uur is ie op 73%, na 2 uur op 59...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
DNA_Saint schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:09:
[...]

Had ik eerst ook. Maar heb toen gewoon de HTC drivers geinstalled.
Heb je het op de goede USB aangesloten? Sommigen zijn niet primary he.
Heb je wel een tijdje gewacht? Of zegt ie dat ie de telefoon niet kan installeren/herkennen?
Ik had de goede drivers. Heb van alles geprobeerd samen met HTC support. Hij wilt hem gewoon maar niet herkennen. Windows zegt gewoon van kan dit apparaat niet herkennen omdat hij een storing veroorzaakt. Het rare is dat hij op 1.26 het wle gewoon deed en dat het sinds 1.29 niet meer werkt. Kan toeval zijn maar voor de zekerheid stuur ik hem gewoon op.

@ Westergas
Ik heb in totaal 10 kabels geprobeerd:P Geen van de kabels werkt hij op.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
efari schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:35:
[...]
(zal morgen eens testen)
scherm heeft nu 3uur43min tijd er op staan, nog 3% batterij resterend.
let wel dat ik hem wat laten zweten heb met gps (is nogal een batterijslurper), dus maps heeft 10%, zonder dat had ik zeker de 4 uur gehaald!
Afbeeldingslocatie: http://oi50.tinypic.com/2jg5xl4.jpg Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2j2b61j.png Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hweijb.png
toestel is van batch HT23, dit vind ik een degelijk resultaat!
verder ook geen enkel probleem, om nog een extra positieve "review" te brengen van dit toestel

[ Voor 32% gewijzigd door efari op 11-06-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWSBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 23:04
@Geert W: Dat is zeker aan de lage kant. Het schijnt dat het gros van de htc one x's ergens tussen de 80-93% van de batterij overhouden na een uur. Vanaf 70% is het een ''pass'', zo stelt HTC. Echter is mij die mening niet toebedaan; dat is gewoon ronduit slecht. Vind ook absurd hoe sterk de batterijduur lijkt te varieren tussen de verschillende toestellen. Ik vind het echt niet kunnen voor een aparraat van ruim 500 euro's. Terugbrengen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Joenino schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:43:
[...]

Ik had de goede drivers. Heb van alles geprobeerd samen met HTC support. Hij wilt hem gewoon maar niet herkennen. Windows zegt gewoon van kan dit apparaat niet herkennen omdat hij een storing veroorzaakt. Het rare is dat hij op 1.26 het wle gewoon deed en dat het sinds 1.29 niet meer werkt. Kan toeval zijn maar voor de zekerheid stuur ik hem gewoon op.

@ Westergas
Ik heb in totaal 10 kabels geprobeerd:P Geen van de kabels werkt hij op.
Heb je ook een andere Pc geprobeerd. Windows kan namelijk zelf ook het probleem veroorzaken dat hij niet alles usb apparaten meer herkend. Ik had pas geleden een soortgelijk probleem dat 8 van 10 dingen niet meer werden herkend. Van alles geprobeerd en uitgevoerd en uiteindelijk Windows maar opnieuw geinstalleerd en probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZND-Photo
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Op mijn X one werkt de auto (zoek)tekst aanvulling niet.
Normaal worden op websites de eerder ingevoerde teksten getoont om deze snel te kunnen selecteren.
Dit geldt in de zoekvelden op diverse websites.

Weet iemand hoe dit is te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Achter het scherm van mijn HTC is water gekomen. Ligt nu dus in een bak met rijst en hopen dat het eruit gaat.
De telefoon werkt verder nog prima, maar dit is natuurlijk verder van ideaal.

Hopelijk trekt het langsaam weg. Gelukkig is hij verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

http://www.nu.nl/gadgets/...wifi-problemen-one-x.html

Wifi probleem, zelf heb ik nergens last van..

Staat er nog een update aangekondigd..?

[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 12-06-2012 11:18 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
NeoMe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:16:
http://www.nu.nl/gadgets/...wifi-problemen-one-x.html

Wifi probleem, zelf heb ik nergens last van..

Staat er nog een update aangekondigd..?
Verrader! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09
Ik heb nu sinds een week of twee (na de laatste update) dat er problemen zijn op twee vlakken:

- In de auto wil de telefoon niet meer verbonden blijven. Elke keer bij het synchroniseren van het telefoonboek verbreekt de verbinding, waarna de auto/telefoon elkaar niet meer kunnen vinden. Meestal blijft mijn BT icoontje op de X aangeven dat hij nog verbonden is met de auto, maar dit is niet meer zo. Dan moet ik BT echt uitzetten en weer aan.
- Als ik Wifi gebruikt hebt, pakt hij de 3G niet meer op. Dit is voorheen nooit een probleem geweest en er zijn geen instellingen veranderd. Ik moet dan echt de X opnieuw starten, want zelfs 3G uitzetten lukt vaak niet (duurt heel lang, en als het al lukt dan kan hij niet opnieuw verbinden). Dit herhaalt zich letterlijk elke dag.

Geen idee of de problematiek gerelateerd is aan elkaar, maar het is wel irritant. Vooral het laatste; als ik bij werk of thuis weg ga heb ik, tot ik ergens weer ben met Wifi, geen data meer omdat 3G niet aan gaat. Het icoontje verschijn overigens niet eens, dus 2G doet het ook niet. Volledig mobiel data werkt dan dus niet.

Als ik het niet opgelost krijg wordt het een factory reset vrees ik.
Iemand anders die dit kent? Het is echt pas sinds de laatste versie, en ook niet eens meteen er na, maar pas 1-2 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
MikeOO schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Heb je ook een andere Pc geprobeerd. Windows kan namelijk zelf ook het probleem veroorzaken dat hij niet alles usb apparaten meer herkend. Ik had pas geleden een soortgelijk probleem dat 8 van 10 dingen niet meer werden herkend. Van alles geprobeerd en uitgevoerd en uiteindelijk Windows maar opnieuw geinstalleerd en probleem verholpen.
Ik heb een flinke tijd met htc support gecommuniceerd en in totaal 5 pc's geprobeerd van XP tot Windows7 van desktop tot verschillende laptops. Gebeurde op alle stations precies het zelfde. Zelf denk ik dat het door de update naar 1.29 is gebeurd (of de tussenstap 1.27) aangezien hij stock uit de doos met 1.26 wel werkte. Maarja zodra je hem update kan je niet meer terug helaas. (afgezien van rooten en dan andere rom pakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Soeski schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:32:
Ik heb nu sinds een week of twee (na de laatste update) dat er problemen zijn op twee vlakken:

- In de auto wil de telefoon niet meer verbonden blijven. Elke keer bij het synchroniseren van het telefoonboek verbreekt de verbinding, waarna de auto/telefoon elkaar niet meer kunnen vinden. Meestal blijft mijn BT icoontje op de X aangeven dat hij nog verbonden is met de auto, maar dit is niet meer zo. Dan moet ik BT echt uitzetten en weer aan.
- Als ik Wifi gebruikt hebt, pakt hij de 3G niet meer op. Dit is voorheen nooit een probleem geweest en er zijn geen instellingen veranderd. Ik moet dan echt de X opnieuw starten, want zelfs 3G uitzetten lukt vaak niet (duurt heel lang, en als het al lukt dan kan hij niet opnieuw verbinden). Dit herhaalt zich letterlijk elke dag.

Geen idee of de problematiek gerelateerd is aan elkaar, maar het is wel irritant. Vooral het laatste; als ik bij werk of thuis weg ga heb ik, tot ik ergens weer ben met Wifi, geen data meer omdat 3G niet aan gaat. Het icoontje verschijn overigens niet eens, dus 2G doet het ook niet. Volledig mobiel data werkt dan dus niet.

Iemand anders die dit kent? Het is echt pas sinds de laatste versie, en ook niet eens meteen er na, maar pas 1-2 weken later.
Er zit ergens onder geadvanceerde wifi instellingen dat hij moet switchen tussen de sterkste. Zoek het even in die hoek en probeer het vinkje eens weg te halen (of juist te plaatsen). Het gaat om de optie "Automatisch verbinding verbreken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Joenino schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Er zit ergens onder geadvanceerde wifi instellingen dat hij moet switchen tussen de sterkste. Zoek het even in die hoek en probeer het vinkje eens weg te halen (of juist te plaatsen). Het gaat om de optie "Automatisch verbinding verbreken".
Ik heb daar inderdaad het vinkje staan dat er geswitched moet worden naar iets sterkers; dus als de Wifi te zwak is dat er 3G gepakt moeten worden neem ik aan. Nu vinkje weggehaald, we wachten af... kan me niet voorstellen dat dat iets uitmaakt. Juist 3G wil uberhaupt niet verbinden als ik weg loop bij Wifi. Overigens wél als ik Wifi uit zet, dan werkt het goed. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
Soeski schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Ik heb daar inderdaad het vinkje staan dat er geswitched moet worden naar iets sterkers; dus als de Wifi te zwak is dat er 3G gepakt moeten worden neem ik aan. Nu vinkje weggehaald, we wachten af... kan me niet voorstellen dat dat iets uitmaakt. Juist 3G wil uberhaupt niet verbinden als ik weg loop bij Wifi. Overigens wél als ik Wifi uit zet, dan werkt het goed. We gaan het zien!
Hoe is je mobiele bereik? Het kan namelijk zijn dat je 3g nog zwaker is als de wifi. Dan zal hij dus altijd op je wifi blijven aangezien die sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 13:17
Sterker nog, je WiFi is bijna altijd sterker dan je 3G verbinding. Heb nog nooit gehad dat die overging van WiFi naar 3G omdat de verbinding te traag en/of slecht was.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JKratos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:42:
Sterker nog, je WiFi is bijna altijd sterker dan je 3G verbinding. Heb nog nooit gehad dat die overging van WiFi naar 3G omdat de verbinding te traag en/of slecht was.
Op zich goed gedacht, maar in de auto heb ik toch echt geen WiFi en dan pakt hij 3G dus niet op. Althans, hij staat aan en verbonden, maar ik heb GEEN 3G icoontje en krijg geen byte binnen. Ook het uitzetten van Mobiele Data duurt dan heel lang (halve minuut), en daarna met aanzetten krijg ik de melding "Verbroken". Ik kom er dan niet meer op tot ik de X herstart.
Ik begin nu wel te denken dat het één met het ander te maken heeft; in de auto heb ik ook problemen met Bluetooth en ik bedenk me nu dat ik altijd 3G problemen heb als ik in de auto heb gezeten...

[ Voor 13% gewijzigd door Soeski op 12-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:41
Ik zit met een irritatie die hier al eerder is benoemt maar ik heb er verder geen reacties op gezien.
Het gaat om het volgende:
Sinds de update naar 1.28 zijn de geluidsprofielen Studio Pro en Studio Beats verdwenen. Aangezien ik Studio Pro veruit het beste geluid vondt weergeven baal ik dat hij nu lang niet zo goed klinkt als voor de update naar 1.28 (en 1.29)
Ik heb contact gehad met HTC hierover maar ze kunnen weinig doen met de klacht/probleem.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
robbin_beijeman schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:12:
Ik zit met een irritatie die hier al eerder is benoemt maar ik heb er verder geen reacties op gezien.
Sinds de update naar 1.28 zijn de geluidsprofielen Studio Pro en Studio Beats verdwenen. Aangezien ik Studio Pro veruit het beste geluid vondt weergeven baal ik dat hij nu lang niet zo goed klinkt als voor de update naar 1.28 (en 1.29)
Ik heb contact gehad met HTC hierover maar ze kunnen weinig doen met de klacht/probleem.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en is er misschien een oplossing voor?
Ik heb de profielen nooit gekend, meteen uit de doos de 1.29 update geinstalleerd. Het blijft wel raar dat HTC dat zomaar verwijderd. Ik ben wel benieuwd hoe die klinken, ik gebruik ook een Beats Audio headsetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Soeski schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:57:
[...]

Op zich goed gedacht, maar in de auto heb ik toch echt geen WiFi en dan pakt hij 3G dus niet op. Althans, hij staat aan en verbonden, maar ik heb GEEN 3G icoontje en krijg geen byte binnen. Ook het uitzetten van Mobiele Data duurt dan heel lang (halve minuut), en daarna met aanzetten krijg ik de melding "Verbroken". Ik kom er dan niet meer op tot ik de X herstart.
Ik begin nu wel te denken dat het één met het ander te maken heeft; in de auto heb ik ook problemen met Bluetooth en ik bedenk me nu dat ik altijd 3G problemen heb als ik in de auto heb gezeten...
Dat is dan inderdaad wel raar. Ik heb zowel mobiel internet als WiFi standaard altijd aan staan en hij pakt ook feilloos over tussen beide. Wanneer dit niet het geval is, klopt er waarschijnlijk iets niet.
robbin_beijeman schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:12:
Ik met zo een grote Studio versie rond en vind het ook jammer dat 'mijn' profiel er uit is gehaald. Het klinkt nu nog steeds prima maar toen was het helemaal top! Heb een keer met de HTC chat gesproken maar die kon alleen bevestigen dat het er idd uit is gehaald maar hij kon niet vertellen waarom.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:07
Zijn er nou instellingen en/of tweaks die voor het eigenlijke eerste echte gebruik van de One X toegepast moeten worden, bijv. tweaks die de batterijduur ten goede komen? Mijn vader heeft zijn One X vandaag binnengehad en gaat hem morgen in gebruik nemen.

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 17:12
Op het XDA forum zie ik een hele draad over de WIFI problemen en vermeende hardwarefout. Hier wordt er niet zo veel over gemeld. Heel benieuwd naar hoe groot en hoe vaak voorkomend het issue werkelijk is. Afwachten wat het statement van HTC zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
birdie25 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:40:
Zijn er nou instellingen en/of tweaks die voor het eigenlijke eerste echte gebruik van de One X toegepast moeten worden, bijv. tweaks die de batterijduur ten goede komen? Mijn vader heeft zijn One X vandaag binnengehad en gaat hem morgen in gebruik nemen.
Lees je aub eerst even in voordat je dit soort vragen stelt. DIt onderwerp is al vele malen besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 15:36
JKratos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Dat is dan inderdaad wel raar. Ik heb zowel mobiel internet als WiFi standaard altijd aan staan en hij pakt ook feilloos over tussen beide. Wanneer dit niet het geval is, klopt er waarschijnlijk iets niet.
Bij mij pakt hij ook automatisch over. Merk wel dat hij er wat trager mee is dan de Desire. Met de Desire had ik thuis in de lift eigenlijk altijd meteen 3g/h, maar nu niet. Nu moet ik wachten tot ik buiten ben waar ik weer op mijn wlan zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 17:52
Ik heb sinds de laatste update een aantal problemen met mijn HTC One X, namelijk:

-De telefoon valt spontaan uit(ookal heb ik nog meer dan 20% batterij)
-Het geluid kraakt(Beats audio is in die gevallen niet meer als optie aan te vinken, en staat uit)
-De MP3 speler speelt nummers niet helemaal af, maar springt om de zoveel seconde naar een ander nummer

Zijn dit bekende problemen? En is er al een oplossing? Ik denk dat het door de Beats Audio komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:17
Al een fabrieksreset gedaan? Vaak wil dat ook wel zaken oplossen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Wil even melden dat ik nu na 1 week, super tevreden ben met mn One X (HT24). Totaal géén problemen. Gemiddelde screentime is 4 uur en ik heb een sterk wifi bereik. Mag ook weleens gezegd worden, anders lijkt net of er alleen maar problemen zijn, maar dat is zeker niet zo met elk toestel. En wat een prachtig scherm, het scherm van de S3 komt niet eens in de buurt van de One X. Ik ben helemaal blij!

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 13-06-2012 15:49 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hmm damn, valt mij nu pas op dat wanneer ik scherm op laagste helderheid zet dat hij beetje flikkert.
Op hoogste kan ik niets ontdekken. Moet dat dus even uitzoeken verder dus!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Mijn One X is vandaag ter reparatie opgestuurd, een Bluetooth koptelefoon was niet meer normaal te gebruiken. Als je de andere kant op keek of je hand in de buurt van de ontvanger of zender bewoog dan viel het signaal weg. Bluetooth schijnt dezelfde antenne te gebruiken als wifi, maar dat gebruik ik weinig en dus heb ik daar nog geen problemen mee gemerkt.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Vandaag bij het verlengen van mijn abonnement gekozen voor de HTC One X. Ik stap over vanaf de Desire Z en deze heeft het prima gedaan, hetzij Sense echt een verschrikking was op de Desire Z. Daarom ook altijd op Cyanogenmod gedraaid, maar single core + 512 MB RAM was gewoon niet meer wat ik wil in een telefoon.

Ik heb mijn Dropbox gelinkt maar (nog steeds) de extra 25 GB niet gekregen. Hoe lang duurt dat? Moet je er nog meer voor doen op de Dropbox site o.i.d.? En als je Sense niet meer gebruikt, wordt deze limiet dan geresetted?

De Telefoon wordt ook gruwelijk warm tijdens het installeren van de OTA update, waar hij nu al 20 minuten mee bezig is... Is dat normaal voor die update? Ik zie alleen een groen rondje met een pijltje erin wijzend op een HTC One X icoontje. Na het checken van dit bericht zijn er al 25 minuten voorbij en is er niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:40
msnguy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:18:
Vandaag bij het verlengen van mijn abonnement gekozen voor de HTC One X. Ik stap over vanaf de Desire Z en deze heeft het prima gedaan, hetzij Sense echt een verschrikking was op de Desire Z. Daarom ook altijd op Cyanogenmod gedraaid, maar single core + 512 MB RAM was gewoon niet meer wat ik wil in een telefoon.

Ik heb mijn Dropbox gelinkt maar (nog steeds) de extra 25 GB niet gekregen. Hoe lang duurt dat? Moet je er nog meer voor doen op de Dropbox site o.i.d.? En als je Sense niet meer gebruikt, wordt deze limiet dan geresetted?

De Telefoon wordt ook gruwelijk warm tijdens het installeren van de OTA update, waar hij nu al 20 minuten mee bezig is... Is dat normaal voor die update? Ik zie alleen een groen rondje met een pijltje erin wijzend op een HTC One X icoontje. Na het checken van dit bericht zijn er al 25 minuten voorbij en is er niks veranderd.
Eens, die desire Z was verschrikkelijk naarmate het gebruik intensiever werd omdat ie steeds vast hing in ram en bleef reloaden..

Wat betreft dropbox, ja, je moet op de website even die 'tour' open klikken, hierna zul je zien dat ze de extra ruimte toekennen (ook al heb je dit al is gedaan..)

Wat betreft die OTA, haal de stekker eruit, en hij zal snel klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Hydroxine schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:21:
[...]

Eens, die desire Z was verschrikkelijk naarmate het gebruik intensiever werd omdat ie steeds vast hing in ram en bleef reloaden..

Wat betreft dropbox, ja, je moet op de website even die 'tour' open klikken, hierna zul je zien dat ze de extra ruimte toekennen (ook al heb je dit al is gedaan..)

Wat betreft die OTA, haal de stekker eruit, en hij zal snel klaar zijn.
Dankje voor je antwoord! Het was idd omdat ik hem nog aan het opladen was. Ook stom dat je elke OTA update apart moet installeren: ik heb nu alwéér een melding over een OTA update. Ik vind Sense 4.0 trouwens ook een verschrikking! Toch neem ik het voor lief i.v.m. de Dropbox opslag!

EDIT: ik kan de tour nergens vinden op de Dropbox site als ik ingelogd ben?

[ Voor 4% gewijzigd door msnguy op 13-06-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
De tour in de app op je telefoon wordt bedoeld

overigens heb ik laatst fastboot weer even aangezet en jeetje zeg wat start dat ding snel op zeg. Dat is sinds de firmware updates echt een fastboot geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag de One X, supertoestel! Meteen geupdate naar 1.29 en daarna Fabrieksreset gedaan. Verder geen klachten op 1 na. Om de zoveel tijd, totaal willekeurig valt wifi weg, ik heb wel gewoon nog me 2 of 3 streepjes maar ik ontvang/verzend niks met whatsapp en kan bijvoorbeeld ook geen twitter refreshen. Dit is dan een halve minuut of een minuut, soms 3 keer in een halfuur en soms maar 1 keer in 2 uur, altijd verschillend.
Wat is aan te raden? Nog een keer fabrieksreset? Nieuwe halen in de winkel? Harde reset heb ik al gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
EJPostema schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:59:

overigens heb ik laatst fastboot weer even aangezet en jeetje zeg wat start dat ding snel op zeg. Dat is sinds de firmware updates echt een fastboot geworden
oh ok, nu heb ik idd 24 maanden ruim 20 GB dropbox ruimte erbij! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
EJPostema schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:59:

Ik heb vandaag een S3 in handen gehad, die boot pas snel.. alsof je een langzame telefoon uit zn standby haalt:).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarge173rd
  • Laatst online: 02-06-2019
Soeski schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:32:

Sinds Update 1.29 zit ik ook met dit probleem:

Mijn 3G en BT staan constant aan. Telkens ik in de auto stap, maakt mijn One X contact met de BT radio, om een paar seconden later contact te verliezen. Icoon BT blijft staan in balk, maar op mijn scherm verschijnt de mededeling dat er een probleem opgetreden is met Com.android.phone en dat deze stopt met werken. Ook valt dan mijn internet connectie uit. Om terug internet verbinding te krijgen moet ik mijn toestel volledig uitzetten en heropstarten.
Nu mag ik mijn BT niet aanhebben als ik in de auto stap. Geen handsfree meer dus :(
Voor de update had ik geen enkel probleem.

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Quad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:27:
[...]

Ik heb vandaag een S3 in handen gehad, die boot pas snel.. alsof je een langzame telefoon uit zn standby haalt:).
Ook met booten is mijn One X nu sneller dan de S3.
Net als dat de CF benchmark van mijn One X behoorlijk hoger is dan die van de S3.
Rudios schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:48:
Wil even melden dat ik nu na 1 week, super tevreden ben met mn One X (HT24). Totaal géén problemen. Gemiddelde screentime is 4 uur en ik heb een sterk wifi bereik. Mag ook weleens gezegd worden, anders lijkt net of er alleen maar problemen zijn, maar dat is zeker niet zo met elk toestel. En wat een prachtig scherm, het scherm van de S3 komt niet eens in de buurt van de One X. Ik ben helemaal blij!
Bij mij ook totaal geen problemen. Hij supersnel en smooth. Gemiddelde screen time tussen 3,5 en 4 uur en heel sterk Wifi bereik. En het enige scherm dat in de buurt komt is dat van de Xperia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 02-10 17:52
Quad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:46:
Al een fabrieksreset gedaan? Vaak wil dat ook wel zaken oplossen.
Wellicht dat het werkt, maar dat is weer zoveel gedoe. Ik wacht wel op een nieuwe update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik me geheel hand voor zet komt de wifi probleem dan valt de hele verbinding weg. ik houw hem niet stark gewon losjes de (death grip) is dit ook een van de problemen die voor komt? tweede klacht mijn netwerk valt vaak uit moet ik hem helemaal opnieuw opstarten hebben jullie enige idee over deze probleem?

Zou je op je grammatica willen letten? Je post is zo niet normaal te lezen en zal dus weinig tot geen reacties krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 14-06-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van dat de One X 1 keer per week zijn connectie met de SIM kaart verliest waardoor je weer opnieuw je wachtwoord moet intypen? Nee, dit ligt niet aan het uit en aan knopje bovenin want de programma's staan nog gewoon open bij Multitasking en dit zou niet het geval zijn na een herstart. Wi-Fi en alles doet het dan nog gewoon alleen je SIM kaart niet omdat je opnieuw je code moet intypen(SIM-beveiliging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

[b][message=38407859,noline]Mag ook weleens gezegd worden, anders lijkt net of er alleen maar problemen zijn, maar dat is zeker niet zo met elk toestel. En wat een prachtig scherm, het scherm van de S3 komt niet eens in de buurt van de One X. Ik ben helemaal blij!
Dito. Heb dit toestel vanaf de release dag, totaal geen problemen mee gehad.Topding!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 03-10 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 07:40:
Meer mensen last van dat de One X 1 keer per week zijn connectie met de SIM kaart verliest waardoor je weer opnieuw je wachtwoord moet intypen? Nee, dit ligt niet aan het uit en aan knopje bovenin want de programma's staan nog gewoon open bij Multitasking en dit zou niet het geval zijn na een herstart. Wi-Fi en alles doet het dan nog gewoon alleen je SIM kaart niet omdat je opnieuw je code moet intypen(SIM-beveiliging).
Hier ook, maar bij mij is het verschillend. Soms na 5 dagen, soms na 13 pas. Zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
sarge173rd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:42:
[...]

Sinds Update 1.29 zit ik ook met dit probleem:

Mijn 3G en BT staan constant aan. Telkens ik in de auto stap, maakt mijn One X contact met de BT radio, om een paar seconden later contact te verliezen. Icoon BT blijft staan in balk, maar op mijn scherm verschijnt de mededeling dat er een probleem opgetreden is met Com.android.phone en dat deze stopt met werken. Ook valt dan mijn internet connectie uit. Om terug internet verbinding te krijgen moet ik mijn toestel volledig uitzetten en heropstarten.
Nu mag ik mijn BT niet aanhebben als ik in de auto stap. Geen handsfree meer dus :(
Voor de update had ik geen enkel probleem.

??
De foutmelding komt waarschijnlijk door een app. Altijd lastig om te achterhalen waardoor dit komt. Beste kun je een reset naar fabrieksinstellingen doen en dan nog eens testen. Het zou dan gewoon moeten werken. Daarna steeds een paar apps installeren en weer even testen of het blijft werken. Zo kom je er mogelijk achter welke app die probleem veroorzaakt. Kan ook goed dat na herinstallatie alles wel goed blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstyle4Me schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:24:
[...]

Hier ook, maar bij mij is het verschillend. Soms na 5 dagen, soms na 13 pas. Zwaar irritant.
Ja klopt precies. Ik formuleerde het verkeerd. Dit is tot nu toe de enige bug wat ik ervaar na twee weken intensief gebruik. Zal wel aan de firmware liggen van HTC hoop ik en niet de hardware zoals slecht contact met de pinnetjes.

Volgens een computerwinkel ligt dit aan Android 4.0?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 18:34
Ook ik had problemen met omschakelen van wifi naar 3g/H en tussen 3g/h.
Ook was het wifi bereik ruk en werkte dat drukken op de achterkant om het wifi bereik te vergroten.

Vandaag terug gegaan naar Belcompany wat een geweldige winkel. Ik heb probemen met m'n telefoon ik leg het zo uit. Dan ruilen we hem om.

Dus ik ben nu van XX23 naar een XX25 gegaan en ik heb nu goed bereik omschakkelen gaat goed. gewoon bereik op wifi en 3g/h schakelen resulteert niet meer in een google fout pagina dat de pagina niet bereikbaar is.

SH254WXXXXXX

wel het iets mindere scherm met de gelige gloed er in maar dit stoorde me niet ik zie het pas als ik hem naast een ander leg dus. (hij lijkt ook zuiniger te zijn dat scherm).

nu nog even afwachten wat de batterij gaat doen m'n vorige was met batterij niks mis.
dus nog niet te vroeg juichen maar voor alsnog.. gaat het goed.

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon heeft een death grip mijn wifi verbinding valt dan helemaal weg. Valt deze ook ook in dit categorie?
De 2de probleem die ik heb is mijn netwerk valt vaak uit dan moet ik de telefoon herstarten! Kom dit probleem ook bekend voor jullie?

Keurig ;)

[ Voor 31% gewijzigd door janvanduschoten op 14-06-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
Sigis schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
[...]

Net als dat de CF benchmark van mijn One X behoorlijk hoger is dan die van de S3.

[...]

Bij mij ook totaal geen problemen. Hij supersnel en smooth. Gemiddelde screen time tussen 3,5 en 4 uur en heel sterk Wifi bereik. En het enige scherm dat in de buurt komt is dat van de Xperia S.
Welke ROM en Kernel gebruik je?
En is dit ook merkbaar sneller in menu's en het runnen van apps, of zie je het alleen in de boot-time en benchmarks terug?

EDIT> dacht dat ik rooten en custom rom topic aan het lezen was, maar ga er toch vanuit dat je custom draait.

[ Voor 8% gewijzigd door boratnl op 14-06-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Denk dat ik toch maar even ga wachten op de volgende reeks HTC's, als ik zo de klachten en kosten (ca. €300!) bij een verlenging zie. Kan over 2 maanden overstappen en weer een fatsoenlijke aanbieding krijgen. Enig idee of er tegen die tijd weer wat vergelijkbaars zal uitkomen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:16
Ik neem aan dat je de SIM kaart er al een/enkele keren uit hebt gehaald om hem er daarna weer in te doen?
(Mogelijk dat hij er niet helemaal goed in zit, of wat speling heeft... misschien stukje plakband op de achterkant om hem .01mm dikker te maken zodat hij beter klemt? ik bedenk maar een tijdelijke oplossing :P)

*Zelf heb ik er vanaf dag 1 nog nooit problemen mee gehad, maar dit zou ik wss doen iig :)

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 14-06-2012 13:21 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

XIlvero schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:05:
als ik zo de klachten en kosten (ca. €300!) bij een verlenging zie.
100 mensen hier met klachten, de andere 10.000 hoor je niet omdat het toestel gewoon perfect bij ze werkt, zo gaat dat nou eenmaal, laat je niet gek maken door een paar klachtenberichten. ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:28:
[...]

100 mensen hier met klachten, de andere 10.000 hoor je niet omdat het toestel gewoon perfect bij ze werkt, zo gaat dat nou eenmaal, laat je niet gek maken door een paar klachtenberichten. ;)
Klopt. Bij de Samsung S3 zie je ook zat klachten. Overal zitten er wel series tussen met aan mankement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Sigis schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
[...]

[...]

Ik weet dat je meerdere malen heb aangegeven dat je niet echt weet wat je hebt gedaan. maar zou je misschien een soort van stappenplan kunnen bedenken wat je hebt gedaan, als we met zn alle gaan testen moeten we er dan wel uitkomen denk ik. Ik ben nu wel nieuwsgierig of iedereen dat lukt

[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 14-06-2012 13:13 . Reden: mooigemaakt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb geen probleem met de simkaart. Ik heb handmatig mijn Hi simkaart gemolesteerd pas gemaakt met schaar en scherp mesje totdat hij paste en er stukje tape achterop gedaan zodat hij op zijn plaats zou blijven. Tot nu toe 0 problemen met het toestel & simkaart.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
janvanduschoten schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:16:
Ik heb geen probleem met de simkaart. Ik heb handmatig mijn Hi simkaart gemolesteerd pas gemaakt met schaar en scherp mesje totdat hij paste en er stukje tape achterop gedaan zodat hij op zijn plaats zou blijven. Tot nu toe 0 problemen met het toestel & simkaart.
Bij Hi kan je kosteloos een microsimkaart aanvragen.
Heb ik ook gedaan, een belletje is voldoende en volgende dag is hij binnen, activeren via mijnHi en hij werkt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Rudios schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Helemaal waar, maar die €300,- bijbetaling is dan ook 90% van mijn beslissing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31

JB

Cédric roelt!

JB schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:41:
Wil iemand iets voor me testen? Ik heb wederom dat opeens mijn scherm niet meer kantelt na een reboot, er zijn geen recente wijzigingen geweest op mijn toestel. Enige wat ik voor het eerst gebruikt heb is de car modus die het scherm in landscape zet. Via *#*#3424#*#* kom je in een test menu. Wat gebeurt er bij jullie als je de g sensor test doet? Bij mij blijft ie staan op put de phone on a plane surface. Ook opstarten in de veilige modus lost het probleem niet op.

Ik heb dit al eerder gehad maar nu is het wederom terug en ik kan nog steeds niet duidelijk krijgen waardoor het komt. Ijken van gsensor geeft geen problemen vanuit instellingen - scherm.
Iemand hier die de ING Bankieren App gebruikt :?

Na mijn One X terug ontvangen te hebben van repair center heb ik het probleem weer terug dat mijn scherm niet kantelt. Zelfs via *#*#3424#*#* wederom geen werkende test van de G-Sensor.

Nu heb ik goed in de gaten gehouden bij het terug zetten van de apps of ik nog steeds een kantelend scherm had. Nu komt ie... Het lijkt de ING Bankieren App te zijn. Deze zojuist verwijderd en reboot gegeven aan de One X en jawel hoor het werkt weer. Toeval :?

Ook werkt nu de *#*#3424#*#* test voor de G-Sensor en zie ik allemaal cijfertjes en PASS voorbij komen. Dus mijn vraag; of er mensen zijn die hetzelfde ervaren met de ING app en een kantelend scherm.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Yep, gebruik hem bijna dagelijks zonder enkel probleem. Kan me dan ook nauwelijks voorstellen dat dat de app is die de boel aan het verzieken is bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:02

Totaalgeflipt

De enige echte

Gebruik de app ook dagelijks en geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ing app gebruik ik ook, geen problemen met kantelen... miischien een combo van apps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

XIlvero schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:05:
Denk dat ik toch maar even ga wachten op de volgende reeks HTC's, als ik zo de klachten en kosten (ca. €300!) bij een verlenging zie. Kan over 2 maanden overstappen en weer een fatsoenlijke aanbieding krijgen. Enig idee of er tegen die tijd weer wat vergelijkbaars zal uitkomen? ;)
300 bij betalen bij een verlenging ? wil niet weten welke provider jij hebt dan en wat je dan maandelijks betaald ?
JB schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:04:
[...]

Iemand hier die de ING Bankieren App gebruikt :?

Na mijn One X terug ontvangen te hebben van repair center heb ik het probleem weer terug dat mijn scherm niet kantelt. Zelfs via *#*#3424#*#* wederom geen werkende test van de G-Sensor.

Nu heb ik goed in de gaten gehouden bij het terug zetten van de apps of ik nog steeds een kantelend scherm had. Nu komt ie... Het lijkt de ING Bankieren App te zijn. Deze zojuist verwijderd en reboot gegeven aan de One X en jawel hoor het werkt weer. Toeval :?

Ook werkt nu de *#*#3424#*#* test voor de G-Sensor en zie ik allemaal cijfertjes en PASS voorbij komen. Dus mijn vraag; of er mensen zijn die hetzelfde ervaren met de ING app en een kantelend scherm.
En als je hem er weer op zet en reboot ?

[ Voor 46% gewijzigd door Brummetje op 14-06-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31

JB

Cédric roelt!

golem501 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:16:
Ing app gebruik ik ook, geen problemen met kantelen... miischien een combo van apps :?
Dat zal dan waarschijnlijk meer kloppen. Het is in ieder geval zeker software wat het veroorzaakt. Wordt er alleen een beetje simpel van omdat het vrij irritant is. Zelfs de camera draait dan niet meer en knipt in portrait.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:54:
[...]

100 mensen hier met klachten, de andere 10.000 hoor je niet omdat het toestel gewoon perfect bij ze werkt, zo gaat dat nou eenmaal, laat je niet gek maken door een paar klachtenberichten.

Klopt. Bij de Samsung S3 zie je ook zat klachten. Overal zitten er wel series tussen met aan mankement.
Ik hoor bij die 10000 menden denk ik :-) heb geen enkele klacht !! super toestel !!!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Idem hier. Ik heb gisteren mijn One X ontvangen en heb 0,0 klachten (tot nu toe ;-) ). Lekker snel en snappy toestel. Niks op te merken over het scherm ivm gele vlekken. Het scherm is trouwens wel echt prachtig qua kleur en zichthoek! Het beeld zit ook echt bovenop het scherm (bij gebrek aan een betere omschrijving..) en niet ietswat verzonken in de telefoon.

De accu houd het tot nu toe prima uit. Ik heb het toestel uiteraard nog niet lang, maar bij redelijk intensief gebruik (je kent het... eerste dag met een toestel betekent veel spelen, installeren en rondklooien) hield hij na een dag een halve acculading over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
EJPostema schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Ik weet dat je meerdere malen heb aangegeven dat je niet echt weet wat je hebt gedaan. maar zou je misschien een soort van stappenplan kunnen bedenken wat je hebt gedaan, als we met zn alle gaan testen moeten we er dan wel uitkomen denk ik. Ik ben nu wel nieuwsgierig of iedereen dat lukt
Ik ben dus vrij ongestructureerd aan de gang gegaan. Iemand heeft al screenshots van zijn instellingen opgestuurd die ik vergeleken heb met die van mij.

Om te beginnen is mijn bootlader unlocked, maar dat was hij al.
Ik heb veel apps verwijderd die ik niet of nauwelijks gebruikte, een stuk of 80 denk ik.
Vervolgens heb ik een zooi processen gekilled waarvan het mij niet nuttig leek dat ze de hele tijd draaien.
Ik heb ook apps van HTC weggehaald, zoals de beurskoersen en zo.
Ik heb de andere launchers (Go en Apex) verwijderd.
Ik heb de automatische dropbox en Facebook synchronisatie uitgezet.
Ik heb alle widgets en apps van de homescreens weggehaald.
Vervolgens heb ik wat ik er op wilde er opnieuw opgezet.
Vervolgens heb ik hem uitgezet en opnieuw gestart.
Daarna was de lag waar ik last van had en die steeds erger werd verdwenen.
Toen CF benchmark gedraaid die een totaal score haalde van ongeveer 14.500, behalve als de accu laag is. Sindsdien structureel boven 13.500. Hij wordt ook minder warm. Ik heb het warm worden al eens gekscherend een briljante feature genoemd (handenwarmfunctie), maar die ben ik grotendeels kwijt :(.
Als je ideeën hebt hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Kun je een hardreset doen zonder dat je alles kwijt ben, zo ja, hoe?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Rudios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 03:24:
Kun je een hardreset doen zonder dat je alles kwijt ben, zo ja, hoe?
Nee dat kan niet want dan heeft een hardreset geen nut meer. BIj een hardreset ga je terug naar de fabrieksinstellingen en worden alles gegevens gewist. Als je hem unroot heb je meer mogelijkheden om backups te maken.

Er zijn wel een aantal apps waarmee je backups kunt maken van bepaalde data. Even in Google Play zoeken dan vindt je er wel een paar. Je kunt ook Google je Apps laten backuppen. Zodra je je een reset doet zal Google vragen om dit terug te zetten. Het betreft alleen de app zelf en niet de data die erbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Hoe doe je dat met die apps? Daar heb ik al veel naar gezocht maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
MikeOO schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Nee dat kan niet want dan heeft een hardreset geen nut meer. BIj een hardreset ga je terug naar de fabrieksinstellingen en worden alles gegevens gewist. Als je hem unroot heb je meer mogelijkheden om backups te maken.

Er zijn wel een aantal apps waarmee je backups kunt maken van bepaalde data. Even in Google Play zoeken dan vindt je er wel een paar. Je kunt ook Google je Apps laten backuppen. Zodra je je een reset doet zal Google vragen om dit terug te zetten. Het betreft alleen de app zelf en niet de data die erbij hoort.
Unroot? Dan was hij geroot en kan je alsnog geen cwm backup maken :-).
jopie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:08:
Hoe doe je dat met die apps? Daar heb ik al veel naar gezocht maar niets gevonden.
Hier heb je Titanium Backup voor nodig (play store).
Dit backupt al je apps met bijbehorende data.

Zou wel bij het opnieuw aanmelden op Google aangeven dat je niet de gegevens terug wilt zetten! Anders heb je er niet zo veel aan.
Tevens heb je SMS Backup (pro) voor het backuppen van je SMS-jes, en vergeet in Whatsapp niet om een reservekopie te maken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het probleem dat mijn scherm niet gekanteld kon worden, heb ik LeeDroid's ROM geinstalleerd.. tevens heeft die nog vele andere bugs opgelost op mijn One X .. HAIL YEAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

Heb me One X nu een klein weekje. Heerlijk hoe lekker alles loopt, was het wel gewend dat de accu snel leeg gaat bij me vorige mobiel Nokia N900. Zit nu te kijken naar eventueel een ROM (was het eerste wat ik deed bij me N900)

Dat kleine aan/uit knopje kan je dat dan uitzetten? Is nogal priegelig en soms drukt je net niet hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
De nieuw based roms komen eraan, Android 4.0.4.

2.05.401.2 test-keys met radio 2.1204.119.17 en HBOOT 1.11
Build date is 2 Juni. Firmware is bijna zo goed als stabiel, dus verwacht snel de release-keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26

Zorian

What the fox?

Xmoo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:
De nieuw based roms komen eraan, Android 4.0.4.

2.05.401.2 test-keys met radio 2.1204.119.17 en HBOOT 1.11
Build date is 2 Juni. Firmware is bijna zo goed als stabiel, dus verwacht snel de release-keys
Wat biedt Android 4.0.4 voor bijzonders over 4.0.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ja ik ook. Soms als ik op de telefoon kijk dan moet ik ineens mijn pincode invoeren. Is me inmiddels 3 of 4x gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Sigis schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 01:13:
[...]

Hij wordt ook minder warm. Ik heb het warm worden al eens gekscherend een briljante feature genoemd (handenwarmfunctie), maar die ben ik grotendeels kwijt :(..
Dan moet je eens lightball draaien. (gratis op play store)
Precies een oven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Ik heb nu 3 dagen mijn HTC One X: overgestapt van een HTC Desire Z (die ik nu als extra phone gebruik voor op vakantie etc.). Het eerste wat me opviel was het prachtige scherm en het idioot mooie (dunne!!!!!!) design! Ik verwachtte ook veel van de Tegra 3 chipset, maar die stelt me toch teleur. Ook mis ik een micro-SD slot en een micro-HDMI slot. Vooral die laatste zou de Tegra 3 chipset beter laten benutten.

GTA 3 werkt op mijn Tegra 2 tablet met alles op zijn hoogst fenomenaal. De One X trekt hem amper op "normal" en een relatief lage draw distance. Hoe kan dit?! Mijn Tegra 2 heb ik wel op een custom ICS 4.0.4 rom draaien, maar toch... Zou dit aan GTA 3 liggen of aan de ROM? Echte Tegra-games heb ik nog niet geprobeerd, simpelweg omdat ik voor GTA 3 al betaald heb en die andere games vrijwel allemaal niet echt ken. Iemand suggesties?

De update 1.29 brengt wel veel batterijduur met zich mee bij mij, zover ik nu kan zien. Ook die companion core merk je echt: bij 3D spellen loopt je batterij leeg maar bij browsen etc. valt dat reuze mee! Twitter, Facebook etc. gaan ook prima zolang je geen grote foto's of filmpjes bekijkt.

Sense is en blijft niet mijn favoriete laag over Android, maar voorlopig root/flash ik hem nog niet. Rooten gaan pas gebeuren als ik de ads weer zat ben (wat is adfree toch heerlijk!) en flashen als de ROM zichtbaar te traag word of als ik zin heb in "iets anders". Sense heeft wel de 1x1 widgets die ik heerlijk vind!

Al met al een topaankoop! En met mijn Desire Z ernaast kan ik voorlopig lekker veel tweaken aan beide phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
msnguy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:48:
Ik heb nu 3 dagen mijn HTC One X: overgestapt van een HTC Desire Z (die ik nu als extra phone gebruik voor op vakantie etc.). Het eerste wat me opviel was het prachtige scherm en het idioot mooie (dunne!!!!!!) design! Ik verwachtte ook veel van de Tegra 3 chipset, maar die stelt me toch teleur. Ook mis ik een micro-SD slot en een micro-HDMI slot. Vooral die laatste zou de Tegra 3 chipset beter laten benutten.

GTA 3 werkt op mijn Tegra 2 tablet met alles op zijn hoogst fenomenaal. De One X trekt hem amper op "normal" en een relatief lage draw distance. Hoe kan dit?! Mijn Tegra 2 heb ik wel op een custom ICS 4.0.4 rom draaien, maar toch... Zou dit aan GTA 3 liggen of aan de ROM? Echte Tegra-games heb ik nog niet geprobeerd, simpelweg omdat ik voor GTA 3 al betaald heb en die andere games vrijwel allemaal niet echt ken. Iemand suggesties?

De update 1.29 brengt wel veel batterijduur met zich mee bij mij, zover ik nu kan zien. Ook die companion core merk je echt: bij 3D spellen loopt je batterij leeg maar bij browsen etc. valt dat reuze mee! Twitter, Facebook etc. gaan ook prima zolang je geen grote foto's of filmpjes bekijkt.

Sense is en blijft niet mijn favoriete laag over Android, maar voorlopig root/flash ik hem nog niet. Rooten gaan pas gebeuren als ik de ads weer zat ben (wat is adfree toch heerlijk!) en flashen als de ROM zichtbaar te traag word of als ik zin heb in "iets anders". Sense heeft wel de 1x1 widgets die ik heerlijk vind!

Al met al een topaankoop! En met mijn Desire Z ernaast kan ik voorlopig lekker veel tweaken aan beide phones.
Met het laatste deel ik ook je mening, is soms net even niet :-).
Wat GTA3 betreft denk ik dat de resolutie van je tablet veel lager is waardoor het voor de tegra2 processor het makkelijker is itt de Tegra3 op HD resolutie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Quad schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Met het laatste deel ik ook je mening, is soms net even niet :-).
Wat GTA3 betreft denk ik dat de resolutie van je tablet veel lager is waardoor het voor de tegra2 processor het makkelijker is itt de Tegra3 op HD resolutie.
Dat klopt wel, maar toch adverteert NVIDIA met Tegra 3 als een "High End Portable Gaming Chipset". Dan voel ik me best opgelicht als die desbetreffende chipset GTA3 slechter draait als zijn voorganger op een iets lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Quad schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Unroot? Dan was hij geroot en kan je alsnog geen cwm backup maken :-).
8)7 inderdaad moest rooted zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
msnguy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:07:
[...]

Dat klopt wel, maar toch adverteert NVIDIA met Tegra 3 als een "High End Portable Gaming Chipset". Dan voel ik me best opgelicht als die desbetreffende chipset GTA3 slechter draait als zijn voorganger op een iets lagere resolutie.
De processor is ruimschoots snel zat, de GPU is waarschijnlijk de beperkende factor, zeker in combinatie met het RGB HD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
De lag bij spellen ligt volgens mij aan het geweldige sense.
Een tijdje geleden had ik CM9 van Trip en daar liep de One X echt retesnel op, ook spellen. Jammer van de bugs in CM9, anders had ik deze er nog opgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ik wil allereerst even zeggen dat ik heel tevreden ben met mijn H1X.
Ik heb het toestel sinds het begin, dus nu 2 maanden ongeveer en heb er geen spijt van dat ik het heb aangeschaft. Ook van allerlei bovengenoemde problemen heb ik geen hinder ondervonden. Accu gaat ook lekker lang mee. Haal 3-4 uur screen-on time.

Maar ik heb wel even een vraagje. Ik heb het al geprobeerd op te zoeken of het hier voorbij kwam in het forum, maar niks gevonden. Ook op google gezocht hoe dit opgelost kon worden, maar geen positief resultaat. Dus stel ik de vraag maar hier. Klinkt misschien als een hele domme vraag, maar ik stel het toch.

Hoe verwijder ik een contact?
Wat ik krijg is het volgende namelijk:
Ik sla een nieuw nummer op en voeg er een naam bij. Dat gaat prima.
Ga ik naar mijn 'contacten' zie ik die persoon er ook gewoon tussen staan. (heb telefoonboek, sim & whatsapp aangevinkt om weer te geven)
Houd ik lang ingedrukt op de naam van de persoon krijg je een pop-up met een aantal opties, waaronder 'contact verwijderen'.
Klik ik op contact verwijderen zie ik dus dat de contactpersoon wel verdwijnt uit de lijst van whatsapp, maar niet uit mijn telefoonboek. Daar blijft deze contactpersoon staan.
Maar houdt ik weer lang ingedrukt en het pop-up venster verschijnt heb ik nog maar 2 opties en dat zijn: 'Contacten als vCard zenden' en 'Standaardhandeling instellen'.
Dus die contactpersoon blijft wel in mijn telefoonboek zitten, maar kan er verder niks mee.

Iemand die ook dit probleem heeft ondervonden en kunnen verhelpen? Want het lijkt me niet echt prettig om een hard-reset te gaan voor dit kleine probleem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het aanmelden op een WiFi hotspot met aanmeldformulier.

Bij onze bioscoop is een open WiFi netwerk beschikbaar. Als ik daar ben geeft mijn HTC One X fijn aan dat er een wifi netwerk gevonden is, en ik kan daarmee ook verbinding maken.

Maar dan...als ik probeer een website te openen loopt het groene metertje een halve centimeter, en dan niks meer!

Bij mijn vorige telefoon (iPhone 4) maakte ik ook verbinding met het netwerk, en als ik dan mijn browser opende kwam ik in het aanmeldformulier. Daar vulde ik dan mijn telefoonnummer in en verzond het formulier, waarna ik dan een sms kreeg met een aanmeldcode. Deze vulde ik in op het formulier en ik kon naar hartelust internetten.

Ik heb geprobeerd popup blokkering uit te zetten, de browser terug te zetten naar fabrieksinstellingen en mijn telefoon talloze keren opnieuw opgestart, maar niets mag helpen. Ik heb de standaard browser geprobeerd, Firefox, Chrome en Dolphon, maar bij geen enkele werkt het.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57
Roost schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:37:
Op het XDA forum zie ik een hele draad over de WIFI problemen en vermeende hardwarefout. Hier wordt er niet zo veel over gemeld. Heel benieuwd naar hoe groot en hoe vaak voorkomend het issue werkelijk is. Afwachten wat het statement van HTC zal zijn...
Ik heb geen problemen met wifi maar merk wel dat het toestel de sterkte van het signaal soms niet goed in de statusbar weergeeft. In onderstaande screenshot geeft wifi analyzer aan dat het signaal erg sterk is en bij de wifi setting geeft hij signal strength excellent terwijl In de statusbar slechts een bolletje te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34ycl6a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik het geluid instellen van de afleverrapporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Vandaag een grote doorslag op gebied van S-OFF gemaakt.
Alles hier terug te lezen: https://twitter.com/Xmoo/status/214023053913497600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33

D33F

Tweelingtemmer

Xmoo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:19:
Dit is geweldig nieuws :D!

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Sinds vandaag is mijn X ineens super traag...en dan bedoel ik alsof hij geen 5 cores heeft maar 1 core op 250mhz.......is te testen via een app of alles nog wel goed is ( en na een hard reset nog steeds traag ....)
:'(
Even ter verduidelijking ....even wisselen naar contactpersonen heeft de X 8 seconden voor nodig....etc etc

[ Voor 20% gewijzigd door jodel99999 op 16-06-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:35
Arshedes schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:35:
Ik wil allereerst even zeggen dat ik heel tevreden ben met mijn H1X.
Ik heb het toestel sinds het begin, dus nu 2 maanden ongeveer en heb er geen spijt van dat ik het heb aangeschaft. Ook van allerlei bovengenoemde problemen heb ik geen hinder ondervonden. Accu gaat ook lekker lang mee. Haal 3-4 uur screen-on time.

Maar ik heb wel even een vraagje. Ik heb het al geprobeerd op te zoeken of het hier voorbij kwam in het forum, maar niks gevonden. Ook op google gezocht hoe dit opgelost kon worden, maar geen positief resultaat. Dus stel ik de vraag maar hier. Klinkt misschien als een hele domme vraag, maar ik stel het toch.

Hoe verwijder ik een contact?
Wat ik krijg is het volgende namelijk:
Ik sla een nieuw nummer op en voeg er een naam bij. Dat gaat prima.
Ga ik naar mijn 'contacten' zie ik die persoon er ook gewoon tussen staan. (heb telefoonboek, sim & whatsapp aangevinkt om weer te geven)
Houd ik lang ingedrukt op de naam van de persoon krijg je een pop-up met een aantal opties, waaronder 'contact verwijderen'.
Klik ik op contact verwijderen zie ik dus dat de contactpersoon wel verdwijnt uit de lijst van whatsapp, maar niet uit mijn telefoonboek. Daar blijft deze contactpersoon staan.
Maar houdt ik weer lang ingedrukt en het pop-up venster verschijnt heb ik nog maar 2 opties en dat zijn: 'Contacten als vCard zenden' en 'Standaardhandeling instellen'.
Dus die contactpersoon blijft wel in mijn telefoonboek zitten, maar kan er verder niks mee.

Iemand die ook dit probleem heeft ondervonden en kunnen verhelpen? Want het lijkt me niet echt prettig om een hard-reset te gaan voor dit kleine probleem |:(
dat zijn waarschijnlijk je facebook contacten. je kan die ook niet bewerken. wel uitzetten zodat ze niet meer in de contacten lijst voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Xmoo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:19:
Als nieuwkomer in het Android gebeuren , wat houdt dat in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
cardwizard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:17:
[...]

Als nieuwkomer in het Android gebeuren , wat houdt dat in ?
Nu is het mogelijk via HTC Dev je telefoon te unlocken waardoor je custom ROM's kunt draaien. Als je dat doet staat er in je bootloader: "Unlocked" en verlies je een groot deel van je garantie. Als je hem weer locked staat er niet "Locked" (zoals standaard is) maar "Re-locked". Met S-Off kan letterlijk alles aan de telefoon aanpassen, zo ook de bootloader (om de tekst op "Locked" te zetten), de Radio firmware en eigenlijk alles dat je kunt bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Joolee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:30:
[...]

Nu is het mogelijk via HTC Dev je telefoon te unlocken waardoor je custom ROM's kunt draaien. Als je dat doet staat er in je bootloader: "Unlocked" en verlies je een groot deel van je garantie. Als je hem weer locked staat er niet "Locked" (zoals standaard is) maar "Re-locked". Met S-Off kan letterlijk alles aan de telefoon aanpassen, zo ook de bootloader (om de tekst op "Locked" te zetten), de Radio firmware en eigenlijk alles dat je kunt bedenken.
Meestal hoef je hem niet eens op LOCKED te zetten. Want als je S-OFF hebt, hoef je met niet te UNLOCKEN.
En meestal valt S-OFF wel onder garantie.
Pagina: 1 ... 57 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.