[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zal vanavond met wifi analyzer eens kijken wat het verschil is tussen de OneX en de Desire.

Kan het zijn dat je wifi verbinding het niet trekt met de filmpjes? Doet hij het ook niet als ze op de OneX staan (fysiek)?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 08:46
zojuist voor het eerst een stuk genavigeerd met googlemaps maar de gps fix vind ik maar belabberd zeg.

hij heeft heel snel een fix, dat klopt. maar vervolgens springt de cursor maar wat het scherm over, lijkt dus meer aan de nauwkeurigheid te liggen?
met mijn vorige htc sensation had ik hier nooit problemen mee..

zijn er wat instellingen oid die ik wellicht over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troll, dus weg.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troll, dus weg.

[ Voor 99% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Nou ik ben er nu toch wel zo goed als zeker van dat mijn G-sensor naar de klote is, ook na reset van fabrieksinstellingen werkt het niet. Morgen maar eens naar een reparatiecentrum.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

*knip*
@Piet91: denk eraan dat mkv tjes niet door de tegra3 ondersteund worden. (mp4 is het formaat dat je moet hebben). Dus hardwarematige acceleratie via de built-in player kun je vergeten.
Misschien moet je de BSplayer Lite eens proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 16:53 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

*knip*

er zijn legio camera apps in de store te vinden. Ze hebben allemaal een andere interface waar het "james-bond-oogje" (dat heet shutter) al dan niet prominenter in beeld staan. De kans dat men dan op de verkeerde knop drukt is nihil.

LGCAMERA schijnt een erg goede vervanger te zijn, waarin je de resolutie goed kan instellen.

[ Voor 25% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Volgende keer graag de topicreport knop gebruiken & en de [edit.] knop ;)

[ Voor 102% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:15:
Ik zal vanavond met wifi analyzer eens kijken wat het verschil is tussen de OneX en de Desire.

Kan het zijn dat je wifi verbinding het niet trekt met de filmpjes? Doet hij het ook niet als ze op de OneX staan (fysiek)?
Wifi netwerk is een drama hier idd, daar moeten we iets op vinden. Net even een 720p .mkv erop gezet en werkt perfect. Dus ligt aan draadloos.

Lekker scherm trouwens met zo'n 720p video. :9~

Nou ja, dan maar 2 HTC's opsturen :| ...
Deathchant schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:17:
@Piet91: denk eraan dat mkv tjes niet door de tegra3 ondersteund worden. (mp4 is het formaat dat je moet hebben). Dus hardwarematige acceleratie via de built-in player kun je vergeten.
Misschien moet je de BSplayer Lite eens proberen.
Met de build in player werkt idd niet; geen audio.
Met BSplayer Lite werkt het idd prima. Die noemde ik ook en geeft ook ondertiteling van internet erbij. 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Piet91 op 07-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardleers, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 07-06-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Holy, ik heb dus al bijna een week 0 bereik binnenshuis. Maar dan gaat je batterij echt snel ervan leeg.
Dus nu maar snel op flight modus gezet, want heb nu al 3 dagen, dat mijn batterij om 3 uur in de middag al bijna leeg is.
Komt dus waarschijnlijk doordat hij heel de tijd een netwerk zoekt...

[ Voor 13% gewijzigd door DNA_Saint op 07-06-2012 17:38 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
DNA_Saint schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:38:
Holy, ik heb dus al bijna een week 0 bereik binnenshuis. Maar dan gaat je batterij echt snel ervan leeg.
Dus nu maar snel op flight modus gezet, want heb nu al 3 dagen, dat mijn batterij om 3 uur in de middag al bijna leeg is.
Komt dus waarschijnlijk doordat hij heel de tijd een netwerk zoekt...
weet je zeker dat het niet een app is die aan het doordraaien is? Ik heb weleens last gehad van mijn exchange server (mail syncronisatie) welke mijn batterij in enkele uren leegtrok. Flightmode hielp daar dan dus ook tegen, maar is niet de eindoplossing. Wat zegt je batterij beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik zie in de energie beheer dat "Mobiel stand-by" op 55% staat, met daarbij 9 u 32m tijd actief en 50% tijd zonder signaal.

Dus denk dat het echt daardoor komt. Want voordat mijn simkaart kapot was, kon ik zelf met mijn mobiel 2 dagen volhouden met normaal gebruik...

Vind het alleen merkwaardig dat het zo snel op gaat, wanneer je geen bereik hebt...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3251844/Screenshot_2012-06-07-18-39-35.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3251844/Screenshot_2012-06-07-18-39-46.png

[ Voor 20% gewijzigd door DNA_Saint op 07-06-2012 18:41 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:53
Logisch toch? 3G is een grootverbruiker, meer als WiFi.
Edit: beter lezen :').

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 07-06-2012 19:18 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:11
Misschien een stomme vraag maar is het niet mogelijk om 3G uit te schakelen ? en dan gebruik te maken van gprs ? ik kan die optie nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Dat kan zeker. Dit zijn de stappen in het Engels, maar daar moet het je mee kunnen lukken!
Settings-->Mobile Network-->Network Mode (1 na onderste optie)-->GSM only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
ik zie het inderdaad , thx !

is daar een leuke widget voor of snelkoppeling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Meer mensen die serieus gamen op hun One X, en dan bedoel ik dus de kwalitatief mooiiiere games. Liefst THD natuurlijk :) Hieronder wat ik speel of heb gespeeld en zo nog voor de geest kan halen. Game voortaan heel wat af op mijn mobiel, op de laptop game ik niks meer en online via de xbox. Kijk er zelfs serie afleveringen op en short-movies, uiteraard alles in HD. Meer Tegra games zijn hier te vinden: http://www.tegrazone.com/games

Shadowgun THD
GTA THD
Modern Combat 1
Modern Combat 2
Modern Combat 3 ( aangepaste .apk zodat die op Tegra draait )
Jelly Defense
Blood and Glory
LD Dungeon
LD Shrine
Guerilla Bob THD
AirAttack HD
Frontliner Commando
9mm HD
Angry Birds
Bug Village
Coin Dozer ( meerdere varianten )
Ceramic Destroyer
The Sims
Guns & Glory 1 en 2
Tank Hero
Where is my Water
Worms

[ Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 07-06-2012 21:56 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Nu ff aan het usb-theteren (Caiway Gouda is dood :( )
werkt goed Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YQoQV.png je hoeft niks te installen of wat dan ook.
je krijgt er n netwerk adapter bij en is zeer stabiel moet k zeggen, ondanks dat het T-mobile is.

1Mbit is alleen ff wennen :')
cardwizard schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:40:
ik zie het inderdaad , thx !

is daar een leuke widget voor of snelkoppeling ?
Switch-pro ondersteunt dat, alleen is geen directe omschakeling, je krijgt namelijk het zelfde scherm als "Settings-->Mobile Network-->Network Mode (1 na onderste optie)-->" met wat klikjes minder.
Direct omschakelen van gsm naar 3g heb je geloof k root voor nodig.

[ Voor 45% gewijzigd door marcel-o op 07-06-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ben bang dat ik mijn One X die ik 2 dagen heb alweer kan laten ophalen; wifi-netwerk is slecht hier maar zo slecht ontvangst als m'n One X is wel heel slecht, zeker in vergelijking met m'n oude Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43

Laguna

Connaisseur

Sigis schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik hem rennend face down van ongeveer anderhalve meter op een stenen vloer met zandkorrels laten vallen (gegooid is een beter woord). Daarna is hij nog een paar (zeker twee) meter doorgegleden. Ik hoorde het krrrgggg en dach: oh sh!t. Wat denk je? Geen krasje, niets. Ik heb uitgebreid gekeken met verschillend licht, ook de reflectie bekeken. Lucky me maar ook goed glas lijkt me.
Dat is meer een kwestie van geluk, dan dat het scherm daadwerkelijk krasbestendig is. Ga maar eens met schuurpapier over je scherm heen, zelfde effect als zandkorrels en wedden dat je scherm dan niet meer krasvrij is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Meer mensen problemen met twitter(meerdere apps) trouwes?
ik krijg met geen mogelijkheid Twitter stabiel, zelfs niet via de mobiele web-pagina.
Officiele Twitter app die bijgeleverd is, zoekt gewoon vaak niks, vervolgens loopt mn mobiele data netwerk vast en kan k helemaal niks meer op internet(na mobiele data uit en aan weer wel)
TweetCaster vind k ook maar niks.
Bij beide vind k ook maar moeizaam recente posts, zelfs degene die k zelf neerzet.

Lijkt net f T-mobile twitter afknijpt oid.

-edit-
Tweetdeck is nu al 5 min bezig met inloggen en terwijl ik dit post gebruik ik dezelfde(mobiele) netwerkverbinding voor mn pc dus dáár is niks mis mee.

[ Voor 13% gewijzigd door marcel-o op 08-06-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
marcel-o schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:09:
Meer mensen problemen met twitter(meerdere apps) trouwes?
ik krijg met geen mogelijkheid Twitter stabiel, zelfs niet via de mobiele web-pagina.
Officiele Twitter app die bijgeleverd is, zoekt gewoon vaak niks, vervolgens loopt mn mobiele data netwerk vast en kan k helemaal niks meer op internet(na mobiele data uit en aan weer wel)
TweetCaster vind k ook maar niks.
Bij beide vind k ook maar moeizaam recente posts, zelfs degene die k zelf neerzet.

Lijkt net f T-mobile twitter afknijpt oid.

-edit-
Tweetdeck is nu al 5 min bezig met inloggen en terwijl ik dit post gebruik ik dezelfde(mobiele) netwerkverbinding voor mn pc dus dáár is niks mis mee.
lukt dat niet via de browser ! weet nie hoe snel twitter normaal gaat maar de facebook app retetraag, dus ga ik gewoon facebook en jij dus twitter es proberen :P via dolphin browser, a werk zelfs beter dan de app zelf in betere tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

via browser (das de mobile web-pagina ;) ) zelfde probleem
Facebook app werkt weer wel prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mijn OneX (origineel) heeft overal net iets meer bereik dan mijn Desire (Leedroid ROM). Het fluctueert tussen de 5 en 15 dBm, afhankelijk van de plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Laguna schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:32:
[...]

Dat is meer een kwestie van geluk, dan dat het scherm daadwerkelijk krasbestendig is. Ga maar eens met schuurpapier over je scherm heen, zelfde effect als zandkorrels en wedden dat je scherm dan niet meer krasvrij is.
Dat is natuurlijk geen vergelijk. Goed schuurpapier heeft korrels van kunstmatig Korund, hardheid 9, of iets soortgelijks. Dat is een stuk harder dan de meeste normale bestanddelen van zand waarvan het grootste deel maximaal hardheid 7 heeft. Daarnaast oefen je met schuurpapier specifieke druk uit. Dan verwacht ik ook een ander effect. Met diamant (hh 10) of vesuvianiet (hh 9,5) zal je ook zeker krassen krijgen, dat kan ik garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 10-08 15:56
Joolee schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:06:
[...]

Settings -> about -> Software updates -> Check now
Zo makkelijk zou het moeten zijn maar zo werkt het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Overigens heb ik gisteren wat zitten prutsen met mijn One X, mede omdat de performance een stuk minder was geworden. Nu is hij lighting fast, veel sneller en smoother dan hij ooit geweest is. Helemaal geen lag meer, browsen is supersnel en smooth. Ik heb hem nog eens naast de Galaxy S3 gehouden en hij is nu minstens even smooth als de S3, iets beter zelfs heb ik het idee. Ik weet alleen niet waardoor het komt. Eerlijk gezegd weet ik niet eens precies meer wat ik gedaan heb. Nu nog kijken of de accuduur ook verbeterd is, dat zou helemaal cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
Sigis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:59:
Overigens heb ik gisteren wat zitten prutsen met mijn One X, mede omdat de performance een stuk minder was geworden. Nu is hij lighting fast, veel sneller en smoother dan hij ooit geweest is. Helemaal geen lag meer, browsen is supersnel en smooth. Ik heb hem nog eens naast de Galaxy S3 gehouden en hij is nu minstens even smooth als de S3, iets beter zelfs heb ik het idee. Ik weet alleen niet waardoor het komt. Eerlijk gezegd weet ik niet eens precies meer wat ik gedaan heb. Nu nog kijken of de accuduur ook verbeterd is, dat zou helemaal cool zijn.
de manier van opladen helpt ook, tussen 20 procent opladen tot 90 procent is ideaal, nooit volledig vol en nooit volledig leeg voor langere levensduur.. al laden de meeste mensen op tijdens de nacht ook O-)

ja apps controleren zitten er wel paar bij die accu zuigen en snelheid naar beneden halen, zekers van die achtergrond hulpvol apps zoals batterij widgets en en andere, al zijn er ook wel goeie batterij widgets bij

wat zijn je ervaringen met verschil tussen htc one x en die S3 zo in paar zinnen ? moet hem dringend eens vast gaan houden in de winkel, dit weekend es 15 min tijd voor uittrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Sigis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:53:
[...]

Dat is natuurlijk geen vergelijk. Goed schuurpapier heeft korrels van kunstmatig Korund, hardheid 9, of iets soortgelijks. Dat is een stuk harder dan de meeste normale bestanddelen van zand waarvan het grootste deel maximaal hardheid 7 heeft. Daarnaast oefen je met schuurpapier specifieke druk uit. Dan verwacht ik ook een ander effect. Met diamant (hh 10) of vesuvianiet (hh 9,5) zal je ook zeker krassen krijgen, dat kan ik garanderen.
Ik doelde gewoon op standaard schuurpapier op basis van zand niet op basis van korund oid, dus die vergelijking gaat wel degelijk op. In zandkorrels zit kwarts wat ook een hogere hardheid heeft dan het Gorilla Glass scherm in de One X.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik begrijp dat het interessant is om de hardheid en samenstelling van de diverse soorten schuurpapier te bespreken maar doe dat niet hier.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 08-06-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Rigs schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:08:
[...]

de manier van opladen helpt ook, tussen 20 procent opladen tot 90 procent is ideaal, nooit volledig vol en nooit volledig leeg voor langere levensduur.. al laden de meeste mensen op tijdens de nacht ook O-)

ja apps controleren zitten er wel paar bij die accu zuigen en snelheid naar beneden halen, zekers van dachtergrond hulpvol apps zoals batterij widgets en en andere, al zijn er ook wel goeie batterij widgets bij

wat zijn je ervaringen met verschil tussen htc one x en die S3 zo in paar zinnen ? moet hem dringend eens vast gaan houden in de winkel, dit weekend es 15 min tijd voor uittrekken :)
HOX vs. SGS3, mijn mening:
- het ontwerp van de HOX vind ik mooier, onderscheidender en doet meer Premium aan.
- het ontwerp van de SGS3 vind ik praktischer, hij ligt wat beter in de hand, heeft een micro sd slot en verwisselbare accu.
- de HOX heeft mogelijkheid voor hot swap van de sim kaart, dat vind ik handig en gebruik ik ook.
- ik vind de extra 0,1 inch van het SGS3 scherm zichtbaar en merkbaar.
- zelf geef ik de voorkeur aan het scherm van de HOX, deze is (voor mij) zichtbaar scherper, helderder, kleurechter, beter leesbaar in zonlicht en minder verkleuring bij extreme kijkhoeken. SGS3 heeft wel echt zwart, hoger contrast en 'levendigere' kleuren.
- de SGS3 was wat smoother, maar gisteren heb ik wat zitten prutsen met de HOX en nu is hij zeker even smooth.
- De gebruikersinterfaces zijn naar mijn idee beiden goed en gelijkwaardig. Uiteindelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur.
- De camera van de S3 is iets beter bij veel licht, HOX bij weinig licht, S3 heeft betere flits, ik vind de bediening ensoftware van de HOX fijner.
- audio van de S3 is een klasse beter. S3 hardware (Wolfson) wint het van Beats Audio.
- de accuduur van de S3 bij gebruik is een stuk langer. De accu is groter en het HOX scherm vreet stroom. Standby van de HOX is wel beter.
- ik heb bij beiden geen probleem gehad met connectiviteit.
- van de 'extra's' van de S3 vind ik alleen smart stay nuttig.

Beiden vind ik top toestellen. Persoonlijke voorkeur zal per persoon verschillen. Wat mij betreft wint de S3 het net op punten, maar qua waar voor je geld heb ik een voorkeur voor de HOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:30

Ik zat gisteren in de trein, toen de trein stond te wachten op station Den Bosch, kreeg ik ongeveer 15 draadloze netwerken in het overzicht. Mijn collega welke naast me zat met zijn iPhone maar een stuk of 8.
Dus tot op dit moment heb ik totaal geen problemen met WiFi (HT23).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
janvanduschoten schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:35:
[modbreak] Ik begrijp dat het interessant is om de hardheid en samenstelling van de diverse soorten schuurpapier te bespreken maar doe dat niet hier.[/]
Dit moet de mooiste opmerking van een mod zijn hier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind m'n One X echt een toptoestel. Op één ding na: de volumeknoppen mogen wat mij betreft als m'n screen gelocked is ook gelocked worden. Ik vind het maar bizar dat je ze gewoon kan indrukken, is niet handig voor zakgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:24
Dat is toch alleen als je muziek afspeelt?
Vind ik juist wél handig. :-)

Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat per ongeluk gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RudolfR schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:40:
Dat is toch alleen als je muziek afspeelt?
Vind ik juist wél handig. :-)

Ik heb nog nooit meegemaakt dat dat per ongeluk gebeurde.
Ha ja, dat is waar. Al had ik dan alsnog graag de keuze zelf gehad. Ik ga namelijk nog wel eens met m'n telefoon hardlopen, en dan wil je niet van die vage volumewisselingen omdat er per ongeluk iets wordt ingedrukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Krijg zojuist de HTC One X (zwart) binnen en kan die mooi naast de HTC One S (zwart) houden die ik al had. Beetje gespeeld in de hand, bediening, liggend in bed, uit de zak halen enzovoort en ik ga voor de One S.

Puur op basis van bedieningsgemakt, vergeleken met de One S, ligt de One X voor geen meter in de hand. Zwaarder, dikker (dat is echt duidelijk voelbaar ook al scheelt het in specs niet zoveel) maar vooral de 'scherpe/hoekige' rand is relatief heel irritant.

Als ik alleen een One X gehad zou hebben zou het me misschien helemaal niet opgevallen zijn, dat geef ik eerlijk toe (al gebruik ik ook nog mijn HTC Incredible S, die nog beter dan de One's in de hand ligt en heb ik de HTC Sensation gehad met zijn eveneens relatief hoekige ontwerp), maar als je ze beide hebt dan ligt de One X echt heel vervelend in de hand. Ook een stuk minder stabiel. Ik geef ook eerlijk toe dat ik nauwelijks nog naar het verschil in schermervaring en snelheid heb gekeken, maar mijn keuze was al gemaakt voordat ik daar aan toe kwam.

Blijft allemaal persoonlijk natuurlijk, maar gewoon voor de mensen die twijfelden, neem zeker het gevoel in de hand mee als je niet al te grote handen hebt.

Zat trouwens een dode pixel rechtsonderin het scherm, dus ik stuur hem vandaag weer terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 08-06-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Malarky schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:54:
Puur op basis van bedieningsgemakt, vergeleken met de One S, ligt de One X voor geen meter in de hand. Zwaarder, dikker (dat is echt duidelijk voelbaar ook al scheelt het in specs niet zoveel) maar vooral de 'scherpe/hoekige' rand is relatief heel irritant.
Ik ben het niet met je eens dat de One X voor geen meter in de hand ligt, wel dat de One S beter in de hand ligt. Die hoekige rand heb ik geen last van omdat ik een flip case om mijn One X heb, maar is inderdaad geen briljant stuk ontwerp. Maar ja het had veel lomper gekund zoals bij de Xperia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Malarky schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:54:
Ik ben het niet met je eens dat de One X voor geen meter in de hand ligt, wel dat de One S beter in de hand ligt. Die hoekige rand heb ik geen last van omdat ik een flip case om mijn One X heb, maar is inderdaad geen briljant stuk ontwerp. Maar ja het had veel lomper gekund zoals bij de Xperia S.

Hebben jullie overigens ook dat Explorer waanzinnig veel accu gebruikt? Als ik Opera gebruik dan gebruikt het scherm veruit het grootste deel, Explorer gebruikt bij mij echter even veel als het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:45:
Mijn OneX (origineel) heeft overal net iets meer bereik dan mijn Desire (Leedroid ROM). Het fluctueert tussen de 5 en 15 dBm, afhankelijk van de plek.
Bedankt, en
MY00 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:02:
Ik zat gisteren in de trein, toen de trein stond te wachten op station Den Bosch, kreeg ik ongeveer 15 draadloze netwerken in het overzicht. Mijn collega welke naast me zat met zijn iPhone maar een stuk of 8.
Dus tot op dit moment heb ik totaal geen problemen met WiFi (HT23).
bedankt.

Tussen de 5 en 15dBM verschil dus met de Desire? Bij mij ook maar dan juist in het nadeel van de One X. Probleem is alleen dat we meer draadloos netwerk problemen lijken te hebben hier, ofwel ik weet niet waar ik het moet zoeken (Bij onze router, plaatsing van router, mijn One X, m'n broer z'n Sensation XE welke allerlei problemen heeft waaronder wifi-ontvangst).

Opzich weet ik dus niet echt of mijn One X ook daadwerkelijk een probleem heeft want dat kan ik dus niet echt goed vaststellen. Wel een stuk minder dan m'n Desire maar dat kan dus aan meerdere dingen liggen.
Opzich als ik 'm zou opsturen is het nu wel de tijd want m'n nieuwe KPN abonnement gaat pas volgende maand in, twijfels :/ ...

Heb even gekeken, ik heb blijkbaar een HT24 wit.
Eens kijken naar hoe dat opsturen werkt en of en hoeveel me dat gaat kosten.

EDIT: zou ik dan toch losse contactjes hebben?: ik heb die 'truc' gedaan door achter op de behuizing te drukken; nou schommelt wifi-analyser sowieso veel heen en weer maar soms wanneer ik dus op de behuizing druk veranderd de sterkte ook; meestal wordt het dan nog minder...

[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 08-06-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net even getest op het werk, drukken op de behuizing van mijn OneX heeft geen effect, positief of negatief. Ik heb ook een HT24, grijs/antraciet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
janvanduschoten schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:41:
Net even getest op het werk, drukken op de behuizing van mijn OneX heeft geen effect, positief of negatief. Ik heb ook een HT24, grijs/antraciet.
Ook hier geen merkbaar verschil.
Alleen geen idee hoe ik de batch kan vinden, vind wel codes voor de test.

Edit: Blijkt onder telefoon identiteit te staan :).
HT24H

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 08-06-2012 15:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb een HT23 en er is wel degelijk verschil te merken in bereik als ik op de achterkant druk.. Geen verschil in snelheid maar wel meer 'streepjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:51
Ik heb een HT 24 , geen scherm problemen alleen wifi is nog steeds om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ik zei al dat mijn One X sneller is geworden. Ik heb net de CF benchmark gedraaid: ruim boven de daar aangegeven One X score en boven de S3 score! Cool.
Overigens: geen custom ROM, overclocking of dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Sigis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:21:
Ik zei al dat mijn One X sneller is geworden. Ik heb net de CF benchmark gedraaid: ruim boven de daar aangegeven One X score en boven de S3 score! Cool.
Overigens: geen custom ROM, overclocking of dergelijken.
Wat heb je dan wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
MY00 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:22:
[...]

Wat heb je dan wel gedaan?
Het probleem is dat ik het niet precies meer weet. Ik heb een zooi apps weggehaald en instellingen gewijzigd. Maar ik snap niet hoe hij sneller is geworden dan in het begin en een stuk sneller dan kennelijk normaal is voor de One X. Zelfs een stuk sneller dan de S3. Hij komt nu heel dicht in de buurt van de elders op dit forum gepubliceerde CF benchmark van een overgeklokte S3. Overigens is het in gebruik ook te merken, hij is supersmooth, totaal geen merkbare lag meer. Ik snap er niks van :? , maar mij hoor je niet klagen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Sigis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:58:
[...]

Het probleem is dat ik het niet precies meer weet. Ik heb een zooi apps weggehaald en instellingen gewijzigd. Maar ik snap niet hoe hij sneller is geworden dan in het begin en een stuk sneller dan kennelijk normaal is voor de One X. Zelfs een stuk sneller dan de S3. Hij komt nu heel dicht in de buurt van de elders op dit forum gepubliceerde CF benchmark van een overgeklokte S3. Overigens is het in gebruik ook te merken, hij is supersmooth, totaal geen merkbare lag meer. Ik snap er niks van :? , maar mij hoor je niet klagen :P .
Je zegt dat je apps hebt verwijdert en instellingen hebt gewijzigd, welke apps heb je verwijdert? Standaar apps van htc die er al op zaten of die je zelf hebt geinstalleerd? In geval van het laatste, kan je ons vertellen welke apps? Dan de instellingen, weet je ongeveer nog welke instelligen en waar ze stonden?
alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 03-10 00:04
Kan je een screenshot maken van die benchmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:57

BPP

Gisteren tijdens het werk ben ik weer een paar keer gebeld, maar kon ik helaas niet opnemen. Nu zie ik dat ik een stuk of 7 keer naar die persoon heb gebeld. Waarschijnlijk door de bewegingen van mijn been. Dit was me vorige week ook al overkomen en vind ik echt een kwalijke zaak. Meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
BPP schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:39:
Gisteren tijdens het werk ben ik weer een paar keer gebeld, maar kon ik helaas niet opnemen. Nu zie ik dat ik een stuk of 7 keer naar die persoon heb gebeld. Waarschijnlijk door de bewegingen van mijn been. Dit was me vorige week ook al overkomen en vind ik echt een kwalijke zaak. Meer mensen dit meegemaakt?
Ik niet maar ik gebruik een hoesje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarg0
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 15:37
BPP schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:39:
Dit overkwam mij ook wel eens, had tevens hetzelfde probleem met de oude HTC Desire. Op google play zou je de app 'call confirm' kunnen downloaden. Hiermee krijg je nog een extra scherm waarmee je moet aangeven dat je daadwerkelijk wilt bellen. Voor mij was dit in ieder geval wel de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik ook een hoesje maar ook de app Google Play: Call Confirm , zorgt ervoor dat je minder snel verkeerd belt. We apart dat je met je been zou kunnen bellen, het zijn nog best wel een paar handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Pfff. Volg dit topic al een tijdje en ook het problemen topic. Ik heb het toestel al een paar x in het winkelmandje gedrukt maar bij de betaling begint het te knagen. Ik had niet verwacht dat HTC het toestel op deze manier de wereld in zou sturen. Ik lees toch veel te veel klachten (accu, bouw kwaliteit, vlekken in het display, flikkeren beeld, wifi enz) voor het 'flagship'. Natuurlijk kunnen de problemen opgelost worden, maar een nieuwe telefoon wil je niet na 2 weken opsturen (en al helemaal niet naar die ongelooflijke prutsers bij Dynafix). Ik vind het een prachtig toestel, veel mooier dan de SIII en specs zijn dik in orde. Maar ik blijf voorlopig nog even twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Iemand ook last van een One x die heel snel leeg is. Savonds opgeladen, en 10uur later -50% leeg. Scherm 10m aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CristianSchriev schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:19:
Iemand ook last van een One x die heel snel leeg is. Savonds opgeladen, en 10uur later -50% leeg. Scherm 10m aan....
Er is vast wel iemand bij wie de One X ook snel leeg gaat. Maar als je hier hulp wil dan verwachten we wat meer eigen initiatief dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

e.looijenga schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:44:
Pfff. Volg dit topic al een tijdje en ook het problemen topic. Ik heb het toestel al een paar x in het winkelmandje gedrukt maar bij de betaling begint het te knagen. Ik had niet verwacht dat HTC het toestel op deze manier de wereld in zou sturen. Ik lees toch veel te veel klachten (accu, bouw kwaliteit, vlekken in het display, flikkeren beeld, wifi enz) voor het 'flagship'. Natuurlijk kunnen de problemen opgelost worden, maar een nieuwe telefoon wil je niet na 2 weken opsturen (en al helemaal niet naar die ongelooflijke prutsers bij Dynafix). Ik vind het een prachtig toestel, veel mooier dan de SIII en specs zijn dik in orde. Maar ik blijf voorlopig nog even twijfelen.
Ik heb hem nu een week of 2 en zeer tevreden, geen enkele klacht tot nu toe. Onthoud ook wel, tevreden gebruikers posten een stuk minder dan gebruikers die problemen hebben ;)
CristianSchriev schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:19:
Wat zegt instellingen>energie>Accugebruik? Het zal ongetwijfeld een brakke app zijn die je toestel wakker houd of continu synct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e.looijenga schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:44:
Dit zelfde bracht mij ook aan twijfelen.
Maar een ding weet ik wel.
Internet=klaagcultuur.
Mensen zijn vaak geneigd als er iets negatiefs is dit te delen op het internet ,andersom mensen met positieve ervaring zijn minder geneigd dit met de wereld te delen.
Zelf de hox gekocht twijfelde nog even of ik de sgs3 wou maar na de presentatie direct de hox gehaald.
bijna geen enkel probleem met het toestel. had een beetje gele waas maar is nu weg.

Of je nou de sgs3 de hox of een andere telefoon wil, met electronica kan er altijd wat mis gaan.

oh ja had altijd dat mijn accu snel leeg ging maar gebruikte hem dan ook extreem veel.
door een domme fout ben ik dik over mijn 3g bundel gegaan (1gb te veel gedload :( ) sindsdien mijn 3g uit(wifi wel aan) en gebruik hem nu wat normaler zoals ik meestal doe nadat het nieuwere van de telefoon af is.

zit nu op 22 uur en 2 uur beeldscherm en nog steeds 45% accu en dat vind ik top.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Ik hen het toestel nu een week batch23, en ik heb helemaal geen klachten goede accuduur,goed WiFi bereik
Kortom ben nog nooit zo blij geweest met een toestel, zelf de sekse skin vind ik mooi.
Kom van de S1 was een mooi toestel maar touchwiz is vreselijk hem daar cm9 op gehad die behoefte heb ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomgun
  • Laatst online: 02-10 12:59
In heb ook weinig te klagen over mijn One x. m'n accu ging eerst snel leeg, dat kwam omdat ik geen simkaart geplaatst had. Hij zocht steeds naar een netwerk terwijl dat niet kon. Nu staat ie op vliegtuigmodus (zonder Sim) en gaat m'n accu prima mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
RoD schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Er is vast wel iemand bij wie de One X ook snel leeg gaat. Maar als je hier hulp wil dan verwachten we wat meer eigen initiatief dan dit.
Ik weet niet wat ik er meer over kwijt kan, mobiel gewoon opgeladen tot hij 100% was, toen eruit gedaan en helemaal niks mee gedaan.. Vlak voordat ik ging slapen uit gedaan en vervolgens sochtens weer aan gedaan, even mail gelezen.. Smsje verstuurd en thats it! Scherm was 10m aan, scherm 10uur inactief was 25% van de volledige accu gebruikt? Ook gebruikt wifi 10% van de accu heel vreemt ? Kan het zijn dat deze de hele tijd verbinding probeerd te maken met mijn wifi en dat er achtergrondprocessen zijn die erg veel energie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

TheDarg0 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 08:29:
[...]

Dit overkwam mij ook wel eens, had tevens hetzelfde probleem met de oude HTC Desire. Op google play zou je de app 'call confirm' kunnen downloaden. Hiermee krijg je nog een extra scherm waarmee je moet aangeven dat je daadwerkelijk wilt bellen. Voor mij was dit in ieder geval wel de oplossing.
Ik had hier ook last van met mijn HTC Desire (vervelendste was nog dat ik regelmatig onbedoeld inkomende gesprekken weigerde), alleen het vreemde was dat ik hier pas last van had na het upgraden naar Gingerbread met Froyo had ik dat probleem niet.

Blijft een vreemd HTC kwaaltje, de One reeks heeft hier dus ook weer last van. Ik heb dan ook geen spijt dat ik 6 maanden terug voor de Galaxy Nexus ben gegaan. Daarmee heb ik nog nooit dat soort problemen gehad terwijl het toestel in m'n broekzak zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben ook een One X gebruiker die tevreden is en hier eigenlijk alleen een beetje meeleest. :)

Eigenlijk ben ik nog geen enkel probleem tegen gekomen met dit toestel. Het enige puntje wat me soms irriteert is dat hij wat lastiger in de hand ligt dan mijn oude Desire. Vooral als je hem iets anders vast hebt dan normaal, glijdt hij vrij makkelijk uit je handen. :)

Van de week stond ik met mijn vriendinnetje op een gammel loopbruggetje vlak boven het water, en wilde ik een foto van ons samen maken. Toen kneep ik hem wel even.

Ik heb het toestel al een paar keer laten vallen, of iig bijna. Gelukkig heb ik hele goede reflexen. :)
Maar zo vlak boven het water ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Sinds 1 week ook in bezit van de One X. Ik vind het echt een toptoestel, ik kom van een iPhone af - iOS werkt goed, maar ik voelde me gevangen - en ik kocht vorige week eerst een S3, dus ben wat nieuw met android. Heerlijk dat je alles kan custimizen naar je eigen wensen, voor mij dus geen iOS meer. Na 2 dagen spelen heb ik de S3 geruild omdat ik het persoonlijk niet zo'n fijne telefoon vind, het scherm vind ik niks en Touchwiz kan me niet bekoren. Ik vind het vrij rommelig werken en kinderachtige/choatische looks hebben. Toen maar de One X gekocht en daar ben ik heel blij mee. Sense vind ik veel mooier en werkt mooier, het scherm vind ik echt een verademing tov van de S3. Haarscherp en mooie kleuren en zwart is bijna zwart. Verder vind ik het design ook mooier. Ik heb tot op heden geen problemen met het toestel, enigste mankementje wat ik heb is dat de volume knop ietwat rammelt, maar ik merk dat amper en kan er goed mee leven.

Mijn accuverbruik vandaag (veel gespeeld) is 7 uur waarvan 75% screentime, en heb nog 12% over. Is dit oke te noemen of is dit erg kort?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 22:58
Dat ligt eraan, druk even op het balkje waar je scherm verbruik staat zegmaar, dan staat er meer informatie, onder andere over de tijd dat je scherm aan staat. Tussen de 2-3 uur is normaal als ik de verhalen hier hoor, een enkeling haalt 2 dagen met 1 uur scherm, en de ander haalt 6 uur met 3 uur schermtijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Inderdaad, 3 en 10 minuten staat er. Dus ik heb gewoon een gemiddelde batterij die volgens de maatstaven werkt. Geen uitzondering op de regel, toch?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 02-10 22:33
Rudios schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:06:
Inderdaad, 3 en 10 minuten staat er. Dus ik heb gewoon een gemiddelde batterij die volgens de maatstaven werkt. Geen uitzondering op de regel, toch?
3 uur en 10 minuten is heel behoorlijk, maar hangt er ook nog vanaf op hoeveel % je beeldscherm staat, als die op zijn felst staat is het zeker niet verkeerd, ik haal op automatisch ook eigenlijk nooit meer dan 3-3,5 uur schermtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oke, bedankt. Ik heb hem op automatisch staan, maar vind dat best fel. Dus hij staat nu op zo'n 35%, ben benieuwd wat dat opleverd, ook heb ik de meeste apps niet meer laten syncen. Alleen het broodnodige. Zal morgen eens kijken wat me dat heeft opgeleverd.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:32:
zit nu op 22 uur en 2 uur beeldscherm en nog steeds 45% accu en dat vind ik top.
Mijn record staat op 3 uur en 13 minuten screenon tijd. 2 uur beeldscherm aan en je telefoon al 22 uur aan met 45% nog over, dat vind ik echt knap. Mooi exemplaar heb je :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Mijn record staat op 3 uur en 13 minuten screenon tijd. 2 uur beeldscherm aan en je telefoon al 22 uur aan met 45% nog over, dat vind ik echt knap. Mooi exemplaar heb je :)
ja verbaas me er ook over. maar 3g en sync staat uit. en niet echt heavy apps gedraait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:13
Ik gebruik PlayerPro al een aantal jaren. Dit omdat ik dit de meest overzichtelijke music player vindt. Eerst op de Desire. Nu op de One X.

Maar op de One X werkt hij een tijdje goed om vervolgens van elk nummer een aantal seconden af te spelen en dan door te gaan naar het volgende nummer. Heel irritant als je op de fietts zit of aan het hardlopen bent.

Hebben meer mensen hier last van?

Welke players gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje,

hoe moet je een apk bestand installeren op een htc one x?

bij de sIII, dan ga je naar mijn bestanden, desbetreffende map .. en aanklikken.
Maar bij de htc one x heb je geen "mijn bestanden"

-edit-

gelukt via astro file manager

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:07:
ff een vraagje,

hoe moet je een apk bestand installeren op een htc one x?

bij de sIII, dan ga je naar mijn bestanden, desbetreffende map .. en aanklikken.
Maar bij de htc one x heb je geen "mijn bestanden"
Ik heb hiervoor ASTRO geïnstalleerd, werkt perfect en heeft nog een paar andere leuke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
stefan-smit20 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:39:
[...]

Je zegt dat je apps hebt verwijdert en instellingen hebt gewijzigd, welke apps heb je verwijdert? Standaar apps van htc die er al op zaten of die je zelf hebt geinstalleerd? In geval van het laatste, kan je ons vertellen welke apps? Dan de instellingen, weet je ongeveer nog welke instelligen en waar ze stonden?
alvast bedankt! :)
Ik heb een stuk of tachtig app verwijderd. Daaronder in ieder geval de battery saver, go launcher en apex en de stock market zooi. Daarnaast heb ik mijn home screens geschoond (eigenlijk een herinstallatie gedaan) en alle widgets en snelkoppelingen er opnieuw opgezet. Plus veel gepruts dat ik niet mee precies weet. Ik ben nogal experimenteel ingesteld en niet altijd even gestructureerd. Oh, ik heb de automatische synchronisatie van Facebook uitgezet.

De CF benchmark is nu wel structureel boven die van de S3. Overall boven 14500 met uitschieters naar boven 15000 en hij blijft ongelofelijk smooth. Zeker bij browsen en laden van het home screen heb ik een enorme performance verbetering. Standby verbruikt hij ook minder en hij wordt minder warm, behalve bij opladen. Overigens heb ik gemerkt dat warmte een heel erg negatieve invloed heeft op de benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peppie71 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:56:
Ik gebruik PlayerPro al een aantal jaren. Dit omdat ik dit de meest overzichtelijke music player vindt. Eerst op de Desire. Nu op de One X.

Maar op de One X werkt hij een tijdje goed om vervolgens van elk nummer een aantal seconden af te spelen en dan door te gaan naar het volgende nummer. Heel irritant als je op de fietts zit of aan het hardlopen bent.

Hebben meer mensen hier last van?

Welke players gebruiken jullie?
Ook ik gebruik PlayerPro al jaren; eerst op mijn Desire en en nu op Iconia Tab 500 & de One X, en heb er nooit problemen mee gehad. Herken het probleem dus niet.
Overigens zojuist de Cloud Skin gedownload, deze pas zo mooi bij een witte One X.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Naast de aanzienlijke performance verbetering is mijn on-screen tijd ongeveer 3 1/2 uur geworden een uur meer dan het was. Wist ik maar hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Ook ik gebruik PlayerPro al jaren; eerst op mijn Desire en en nu op Iconia Tab 500 & de One X, en heb er nooit problemen mee gehad. Herken het probleem dus niet.
Overigens zojuist de Cloud Skin gedownload, deze pas zo mooi bij een witte One X.......
Ik had dit laatst ook, maar dan met spotify. Gebruik je ook JAYS headset? die lijk bij mij een bug te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Beetje zitten spelen met de telefoon, kom nu op een aardige schermtijd volgens mij:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/259e334.png
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/303ism8.png

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 10-06-2012 15:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Dat is echt mooi, nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heb scherm op laag verbruik gezet, 35% zoals eerder al gezegd is, schijnt aardig te helpen.
Zit verder op wifi/3g en verder niets geoptimalized iig..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 20-09 14:26
Ik kan iedereen ook aanraden om z'n telefoon eens op te laden als deze uit staat, het lijkt er op dat 'ie dan veel langer door gaat met laden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
_gibeon_ schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:40:
Ik kan iedereen ook aanraden om z'n telefoon eens op te laden als deze uit staat, het lijkt er op dat 'ie dan veel langer door gaat met laden. :)
Dat zou ook wel eens een nadeel kunnen zijn. Wellicht is de overlaadbeveliging (die er voor zou moeten zorgen dat hij niet 100% wordt opgeladen) softwarematig en werkt die dan niet, wat weer slecht is voor de levensduur van de accu.

Overigens wordt bij mij een groot deel verbruikt door de browser, die is nu wel razendsnel, maar vreet energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een poosje aan het speuren op XDA, maar kan het maar niet vinden: weet iemand of er een battery % mod is voor de stock rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Quad, 3 uur en 18 minuten vond ik geloofwaardiger....4 uur en 18 minuten screenon time hebben en nog steeds 11% over hebben is echt relaxed!
Dan moet je toch alleen idd je scherm de hele tijd aanlaten op het laagste niveau en verder ook totaal niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 13:56
Ik begin enorm te twijfelen.. Ik zit op het moment te twijfelen tussen de HTC One X en de S. Ik vind eigenlijk de One S mooier, maar de berichten over het home probleem en het pentile scherm van de HTC One S doen mij erg twijfelen..

Daarnaast is het bij de HTC One X volgens mij ook niet alleen maar jubelen, zo maak ik me zorgen om de hitte verspreiding. Dat het toestel bijna 55 graden wordt lijkt mij niet echt ideaal wanneer je een spel aan het spelen bent! Kan iemand mij vertellen of dit daadwerkelijk zo erg is? Het liefst had ik gehad dat de HTC One XL in Nederland uit kwam, maar daar heb ik eigenlijk nog niets over gehoord. Verder de verschillende problemen over de verschillende types schermen etc vind ik verre van ideaal.. Zijn de problemen echt zo erg of valt het allemaal wel mee?

Zijn er nog andere onderdelen waaraan ik zou moeten denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:38
Volgens mij staat er in een ander topic dat de HTC One XL alleen de X versie is met een LTE netwerkchip. Die blijft in NL lekker koel, hij kan hier namelijk ook geen verbinding maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 13:56
jopie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:46:
Volgens mij staat er in een ander topic dat de HTC One XL alleen de X versie is met een LTE netwerkchip. Die blijft in NL lekker koel, hij kan hier namelijk ook geen verbinding maken :)
De HTC One XL zou volgens mij prima moeten werken, aangezien de baseband van NL ook in die van de XL zit. Dus dat zou geen enkel probleem moeten zijn.. Aangezien daar de S4 processor in zit zou deze een stuk koeler moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:38
hmm, ik kom verschillende tegen, maar je hebt gelijk. Ik moet ook niet alles geloven wat ik lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Iemand al eens in t buitenland internet geroamd.
was ff n weekend in Duitsland en had continue geen internet.
moest k steeds ff flightmode in/uit schakelen om op zn minst edge te krijgen..
en dataroaming stond aan.
Bereik was wel redelijk slecht maar in nl is dat ook nooit n probleem.
zie k n instelling over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en een HOX als upgrade voor mijn SGS2 aangeschaft. Mijn exemplaar heeft een dode pixel bovenin het scherm waar nog wel mee te leven valt maar de gps is echt bagger. Ik krijg geen stabiele fix en jump all over the place. Behoorlijk teleurstellend dus.

Een collega van mij had een paar weken terug een wit exemplaar aangeschaft en had een zelfde gps probleem. Ik had verwacht dat dit een incidenteel probleem zou zijn maar dat lijkt het zo dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Deathchant schreef op zondag 10 juni 2012 @ 20:14:
Quad, 3 uur en 18 minuten vond ik geloofwaardiger....4 uur en 18 minuten screenon time hebben en nog steeds 11% over hebben is echt relaxed!
Dan moet je toch alleen idd je scherm de hele tijd aanlaten op het laagste niveau en verder ook totaal niks doen.
nou, dat heb ik ff getest, scherm op laagste helderheid, constant aan laten idlen. (wifi aan)
heb 4 uur het scherm laten aanstaan en daardoor is pakweg 20% batterij van afgegaan
(en laat het duidelijk zijn: laagste helderheid is goed leesbaar binnenshuis)
edit: iets andere formulering, ik had 'm al 8 uur aanstaan

dus reken maar uit hoe relatief weinig het scherm op zich verbruikt
ik denk dat die 4 uur haalbaar moet zijn met volle batterij als je hem normaal gebruikt (zal morgen eens testen)

[ Voor 28% gewijzigd door efari op 10-06-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb vanmiddag een uurtje of 2 lang strips gelezen vanaf de telefoon.
Daarvoor gisteren vooral Facebook en internet.
Het kan wel alleen geen CPU/GPU intensieve zaken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:00
kwiebus schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:19:
Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en een HOX als upgrade voor mijn SGS2 aangeschaft. Mijn exemplaar heeft een dode pixel bovenin het scherm waar nog wel mee te leven valt maar de gps is echt bagger. Ik krijg geen stabiele fix en jump all over the place. Behoorlijk teleurstellend dus.

Een collega van mij had een paar weken terug een wit exemplaar aangeschaft en had een zelfde gps probleem. Ik had verwacht dat dit een incidenteel probleem zou zijn maar dat lijkt het zo dus niet.
Of je collega had 'toevallig' ook het probleem, of ik heb incidenteel een foutloos exemplaar. Ik heb binnen 10 seconden een fix (aantal satellieten blijf je me schuldig). Stuur de One X terug en vraag om een nieuwe (Koop op Afstand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
kwiebus schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:19:

Download even gps fix en laat die even naar gps zoeken. Dat zou het probleem kunnen verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
EJPostema schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:42:
[...]

Download even gps fix en laat die even naar gps zoeken. Dat zou het probleem kunnen verhelpen
Bij mij niets gedaan hiervoor en altijd perfecte fix. Zou gewoon meteen DOA sturen ook ivm de dode pixel.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Fijn toestel al na 11 dagen "verrot" (Telefoon wordt niet herkend via usb op de pc) en kan nu al weg voor reparatie...... Gehaald bij Belcompany en die zeggen doodleuk sorry meneer u kan hem niet omruilen bij ons want u heeft een verzekering op het toestel.... Fijn, dus ik verzekering gebeld en die kunnen hem pas vrijdag halen vanwege drukte. 2 uur met HTC aan de lijn gehangen en die zeiden ook stuur hem maar op na uitgebreid testen en workaround proberen. Ben hem dan alleen wel 2/3 weken kwijt..... Maar hopen dat het via de verzekering een stuk sneller gaat. En vervangend toestel zal wel een gare telefoon zijn die van narigheid uit elkaar valt.

Verder zeer tevrede over de telefoon. Alleen muziek enzo op de telefoon zetten gaat een stuk fijner als je het via usb kan doen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Net nog maar de 'knijptechniek' toegepast vanwege m'n belabberde Wifi-ontvangst. Paar dagen geleden ook geprobeerd maar ik merkte toen geen verschil. Nu net nog een keer geprobeerd en had iets verschil; zonder knijpen in grijze - onbruikbare - gebied en met knijpen net in het gele - enigszins bruikbare - gebied.

Opsturen dus. Hopelijk gaat dat snel en voordelig en bovenal krijg ik een werkende telefoon terug.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Xanion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Bij mij niets gedaan hiervoor en altijd perfecte fix. Zou gewoon meteen DOA sturen ook ivm de dode pixel.
Heb hier ook altijd een directe fix zowat.
Met Sygic, Route66(HTC navigatie) en Google maps geen problemen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ok, ik heb een volkomen nieuw probleem en het is geweldig. Sinds één of twee weken kan mijn toestel zomaar uitvallen uit het niets, en is dan gewoon NIET meer in aan te krijgen, wat ik ook probeer. Lang of kort de powerknop indrukken; het heeft allemaal geen effect.

Er is pas weer leven in te krijgen zodra ik hem aan een micro-USB snoertje hang, in de auto of thuis/werk. Heel leuk dus als je even niet bij deze drie locaties in de buurt bent.

Het rare van dit alles is dat het altijd gebeurd met een volle of bijna volle accu. Als hij namelijk weer aangaat d.m.v. het kabeltje kan ik hem ook direct weer eraf halen want accu zit dus gewoon nog vol.

Meer mensen met dit probleem? Iets zegt me dat het door de laatste F/W update komt, hiervoor had ik namelijk nergens last van ( één van de weinigen ook geloof ik met 0 problemen, tot nu dus.. )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Pagina: 1 ... 56 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.