Hallo, nieuwe One X eigenaar meldt zich. Heb 'm sinds gisteren en m'n nieuwe KPN abonnement gaat 4 juli pas in na overstap van Vodafone (ik dacht gelijk in gaan met tarief van oude VF abbo en voorwaarden van KPN). Dus tot 4 juli kan ik er nog weinig mee.
Eerste ervaringen zijn positief; mooi scherm, prachtig uiterlijk, snel en vlot en gróót!
Maar ook wat mindere: Wifi bereik lijkt slecht (drukken op achterkant geeft geen verschil). Maar goed, m'n broer met z'n Sensation XE (vol met problemen sinds ICS) heeft het nog erger qua Wifi bereik (valt steeds weg) dus ook grote kans dat het (deels) aan onze router ligt).

SuperVeloce schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:28:
ik heb pas lgCamera Pro gedownload en geinstalleerd, lite versie is te downloaden bij Play Store.
Dan krijg je een camera app en een videorecord programma
met de videorecorder kan je kwaliteit geluid instellen (bijv 320kbps, 48hz... =max)
en bitrate, HTC heeft 11mbps bij 1080p geloof ik, samsung sIII 17mbps, met deze software kan je em zelfs op 100mbps zette (overdreven natuurlijk), maar raad je 20mbps aan (vloeiender 1080p filmen dan met htc app

)
je kan opnemen in 3gp maar ook gewoon mp4, die kiezen dus, beter voor de One X
en je kan ook kiezen voor stereo geluid opnemen
(ik had een test filmpje van 1min op stereo geluid, 320kbps, 48hz, 1080p, 30mbps bitrate, kwam ik op 218mb uit haha, dus beter op 20mbps zetten.)
en foto's, worden niet gecomprimeerd naar 1,5mb wat HTC doet
je krijgt nu gewoon 4,5mb foto's..
betere kwaliteit allemaal dus

Heb je (of iemand anders) zo ondertussen al de beste settings (white balance, iso, exposure compensation, anti banding, biterate en framerate video encoder(?), audio samplerate en bitrate e.d.) kunnen ontdekken? Heb nu net in de tuin even 3 hele korte filmpjes gemaakt;
Standaard HTC video en 2 met de app (20 en 40 Mbit bitrate), alle op 1080p.
40Mbit wat niets (blurry video), maar 20Mbit versus standaard HTC zag ik nog geen verschil.