[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
daarnet haalde ik 'm uit mijn zak, en zag dat alles weg was op de homescreens (dacht eerst aan een volledige reset), blijkbaar was enkel de scène verzet. maar hoe kan dat?
in mijn zak gaat die echt niet ontgrendelen, notifmenu naar beneden slepen, 3 knoppen indrukken, naar links slepen en toepassen hoor.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb dat ook eens gehad.. ik was aan het werk en haalde hem tijdens de pauze uit men zak .. hij had ineens een wekker ingesteld en had hij ineens google maps geopend en ik weet 100% zeker dat ik hem vergrendeld in mijn zak heb gedaan.

Edit: Hoe kan hij reageren, mocht hij ontgrendeld de broekzak ingegaan zijn zonder dat er een vinger op komt. Op stof ofzo reageert hij niet.

[ Voor 23% gewijzigd door _FrostBite_ op 02-06-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

je kan het unlocken met de cirkel omzeilen: aanknop-> statusbalk naar beneden-> instellingen en home.
zou best eens in je broek kunnen gebeuren.

heb zo wel n paar keer mensen wakker gebeld de bovenaan in mn tellijst staan(beginnend met A)

en nee, hij reageert niet op stof maar wel op je been door de stof heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
nja, statusbalk naar beneden is even onwaarschijnlijk als cirkel omhoog hoor..

maar nu nog eens iets doms: bij Instellingen => Opties voor ontwikkelaars kun je de Animaties afleggen (ik heb dat natuurlijk geprobeerd omdat ik gelezen had dat het toestel dan rapper ging. larie trouwens, dit toestel gaat snel genoeg) maar ook kun je 'Vensteranimatieschaal' en 'Overgangsanimatieschaal' apart instellen (snelheden van animaties)
ik zette ze op 0, en dan komt die optie grijs, als in: niet instelbaar. met als gevolg dat die animaties dan niet werken..
zelfs als je terug "Gebruik Animaties" aanvinkt, kan je die 2 opties niet meer van waarde veranderen.

zeer irritante bug, uiteraard.
uiteindelijk kon ik met de app Developers Tools van PandaDev wel die opties terug zetten.

let hier dus op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net dus nogmaals mijn htc one x opengemaakt. Ging uiteraard weer makkelijker als de eerste keer, door ervaring leer je ;-)

- tip van het plakband voor de aan/uit knop en volumeknop. Voordat je hem loshaalt ff een plakbandje erop, scheelt een hoopt frustatie.
- vergeet niet je sim-kaart eruithalen voordat je begint
- ik heb gepoogd een aantal foto's te maken en zal ze ff droppen

haha... ben een redelijke noob wat betreft foto's op tweakers zetten...

heb dus geen idee hoe eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:20
Ik zoek nog een car dock/charger voor een One X. Welke gebruiken jullie?

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:25
birdie25 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:22:
Accessoires voor de HTC One X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:20

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:26
birdie25 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:22:
Quad in "Accessoires voor de HTC One X"
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:05:
net dus nogmaals mijn htc one x opengemaakt. Ging uiteraard weer makkelijker als de eerste keer, door ervaring leer je ;-)

- tip van het plakband voor de aan/uit knop en volumeknop. Voordat je hem loshaalt ff een plakbandje erop, scheelt een hoopt frustatie.
- vergeet niet je sim-kaart eruithalen voordat je begint
- ik heb gepoogd een aantal foto's te maken en zal ze ff droppen

haha... ben een redelijke noob wat betreft foto's op tweakers zetten...

heb dus geen idee hoe eigenlijk...
Gewoon afbeelding naar www.tinypic.eu www.tinypic.com uploaden en de link (tussen [img][/img] tags) hier plaatsen.

@hieronder thanks ;). Ben ook maar een mens :/

[ Voor 61% gewijzigd door Quad op 03-06-2012 00:24 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:45

jerry_a

doei

Quad schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:57:

Gewoon afbeelding naar www.tinypic.eu uploaden en de link (tussen [[url=""]afbeelding[/url]] tags) hier plaatsen.
.eu? Is dat nieuw?

http://tinypic.com/

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

CristianSchriev schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Correct dat het vast mijn fout is aangezien ik hem zo hard gebruik, ik neem altijd een strand mee, sleutels en messen en daar mn telefoon bij. Niet dus, geen van alle 3. Ik wil dus alleen zeggen dat de One X snel bekrast raakt bij dagelijks gebruik (En geloof me ik ben voorzichtig..) ;)
Sleutels maken geen krassen op je scherm, maar 1 zandkorrel in je broekzak is al genoeg om allemaal krasjes op je scherm te krijgen, daar hoef je geen heel strand voor in je broekzak te hebben..

Of het scherm van de One X snel bekrast is dus afhankelijk van het soort materiaal waaraan je 'm blootstelt.

Gewoon een kwestie van kijken naar de hardheidsschaal van Mohs, dan kan je zien met welk materiaal je dus moet oppassen om krassen te vermijden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
CristianSchriev schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Correct dat het vast mijn fout is aangezien ik hem zo hard gebruik, ik neem altijd een strand mee, sleutels en messen en daar mn telefoon bij. Niet dus, geen van alle 3. Ik wil dus alleen zeggen dat de One X snel bekrast raakt bij dagelijks gebruik (En geloof me ik ben voorzichtig..) ;)
Aangezien ik mijn One X gepreordered heb ik de mijne zo ongeveer vanaf dat hij geleverd werd. Ik heb hem heel intensief gebruikt zonder hoesje of andere bescherming. Daarnaast is hij vanaf ongeveer 1,5 m op een zanderige stenen vloer gevallen en er vervolgens zeker twee meter op het scherm overheen gegleden. Ik heb het scherm uitgebreid gecontroleerd en er zit geen krasje op. Ik begrijp je opmerking over de kwetsbaarheid van het scherm dus totaal niet en heb keihard bewijs van het tegendeel. Ik ben juist heel erg onder de indruk van de kras- en schokbestendigheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 14:43

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hhmmm....echt een irritant probleem. Heb sinds een paar dagen dat ik vaak totaal geen bereik heb. Geen GSM en 3G ontvangst. Rebooten helpt niks. Nieuwe APN instellen helpt niet.

Iemand ook met hetzelfde probleem?

Woon in Rotterdam centrum en heb t-mobile.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben achter gekomen dat er een speling zit tussen het scherm en behuizing van mijn HTC One X. Als ik op het randje van het scherm druk, dan schuift het scherm een beetje heen en weer. Dat heb ik alleen aan linkse kant en aan de rechtse kant zit hij helemaal vast. Hebben meer mensen hier last van? Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 12:40
Sigis schreef op zondag 03 juni 2012 @ 02:15:
[...]

Aangezien ik mijn One X gepreordered heb ik de mijne zo ongeveer vanaf dat hij geleverd werd. Ik heb hem heel intensief gebruikt zonder hoesje of andere bescherming. Daarnaast is hij vanaf ongeveer 1,5 m op een zanderige stenen vloer gevallen en er vervolgens zeker twee meter op het scherm overheen gegleden. Ik heb het scherm uitgebreid gecontroleerd en er zit geen krasje op. Ik begrijp je opmerking over de kwetsbaarheid van het scherm dus totaal niet en heb keihard bewijs van het tegendeel. Ik ben juist heel erg onder de indruk van de kras- en schokbestendigheid van het scherm.
Ik heb mijn toestel helaas eenmaal van ~ 1 meter laten vallen, maar aan de zijkanten van het scherm zijn wel 'schilfers' van het scherm afgebroken (+/- 1 mm). Met mijn eBay-siliconen case eromheen, is het niet meer te zien, maar dezelfde ervaring heb ik dus ook niet.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
Een vraag waar ik het antwoord niet voor vind.

Ik wil mijn mail account syncen.

Het is van school maar werkt via Gmail.( lezen en versturen van mails)

1003576771@student.katho.be

hoe gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
Nick.D schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:46:
Een vraag waar ik het antwoord niet voor vind.

Ik wil mijn mail account syncen.

Het is van school maar werkt via Gmail.( lezen en versturen van mails)

1003576771@student.katho.be

hoe gaat dit?
Met zo weinig informatie kunnen we weinig.
Wat heb je tot nu toe zelf geprobeerd, de Gmail app en dan een account toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick.D
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08-2016
boratnl schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:01:
[...]

Met zo weinig informatie kunnen we weinig.
Wat heb je tot nu toe zelf geprobeerd, de Gmail app en dan een account toevoegen?
ja sorry,

de Gmail app lukt sowieso niet,

ik heb het dus via de normale mail app geprobeerd.
het versturen van mails lukt maar ontvangen niet.

ik heb bij inkomende instellingen:
-protocol:pop
-e-mail: 1003576771@student.katho.be
-wachtwoord:(is mijn wachtwoord)
-pop server: pop.gmail.com
-beveiligingstype: SSL
-poort 995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sinds een tijdje heeft mijn vriendin problemen met Whatsapp met de One X. Berichten komen later aan, en deinstalleren Whatsapp heeft geen zin. Iemand nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
alwaysleft schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:24:
Sinds een tijdje heeft mijn vriendin problemen met Whatsapp met de One X. Berichten komen later aan, en deinstalleren Whatsapp heeft geen zin. Iemand nog meer last van?
Worden die berichten via WiFi verstuurd of over je 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Upbeat schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:27:
[...]

Worden die berichten via WiFi verstuurd of over je 3G?
3g...maar haar verbinding valt nooit weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Problemen met software en het instellen daarvan horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-10 20:28
Ik heb op dit moment ook last van een verslechterd WiFi signaal en het niet meer werken van de G-sensor. Ik zie dat mensen zelf aan de knutsel gaan om de WiFi module te 'fixen'. Maar ik neem aan dat dit met een update verholpen kan worden? Anders wordt het een dure grap voor HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Het is vrij duidelijk een hardwarematig probleem en ik zou niet rekenen op een softwarematige oplossing (=update). Dat kan vrij prijzig worden voo HTC, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Sigis schreef op zondag 03 juni 2012 @ 02:15:
[...]

Vreemt dan! Ik snap er niks meer van, meerdere soorten schermen..? of gewoon dikke pech !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
InfinityEye schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb mijn toestel helaas eenmaal van ~ 1 meter laten vallen, maar aan de zijkanten van het scherm zijn wel 'schilfers' van het scherm afgebroken (+/- 1 mm). Met mijn eBay-siliconen case eromheen, is het niet meer te zien, maar dezelfde ervaring heb ik dus ook niet.
Bij mij zat er helemaal geen hoesje om. De zijkant (hoek) is natuurlijk wel het meest kwetsbare punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Het heeft allemaal te maken met de stijfheid en brosheid van het scherm. Het kenmerk van deze schermen is keihard zijn, oftewel totaal geen elasticiteit. Dit gaat gelijk op met de brosheid van een scherm, een superhard scherm is superbros. Dus mocht het scherm eenmaal boven zijn elasticiteit grens komen, dan is het brosse scherm ook echt in een keer kapot.

Denk aan een duralex glas. Supersterk(stijf), maar mocht hij toch te hard vallen(zijn elasticiteitsgrens overschijden) dan breekt die ook in een hondertal stukken.

Om krassen op zo'n scherm te krijgen moet je dus een materiaal hebben wat harder is, en dat is niet veel. Wat kwarts in zeezand ed. Sleutels van iets te hard staal oke.

Met vallen is het dus belangrijk of hij op een punt valt (en dus te ver doorbuigt) of lekker op het zijkantje en er niet zoveel mis kan gaan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoschR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Iemand die ook de ervaring heeft met het stotteren van het geluid / beeld? Ik namelijk wel en vindt het behoorlijk storend. Weet niet of dit aan het toestel of de software ligt. In eerste instantie dacht ik dat het alleen bij de YouTube app was, maar nu merk ik het ook met een gedownloade video!

Iemand met dezelfde ervaring en een oplossing?

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
ja daar heb ik idd ook last van , evenals het afentoe haperen van de muziek in de muziek app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Zelf heb ik gister voor het eerst ervaren dat het toestel ' te warm ' werd, er ging een groen/rood lampje knipperen.

Ik was zelf aant gamen " shadowgun " (/offtopic: ontiegelijk rete strak/vet spel) met een turkomdehoekwinkel-adapter die mijn telefoon moest opladen.

Vervolgens gaf hij aan dat er meer verbruikt werd dan dat er aan vermogen binnenkwam. Ipv verstandig te doen en te stoppen met gamen ben ik doorgegaan totdat de telefoon uitviel.

Na het opnieuw te hebben opgestart van de telefoon werkte alles gewoon weer prima/normaal.

Zelf helaas al 1 miniscuul krasje net onder de lichtsensor, geen idee hoe die daar is gekomen.
Verder zeer te vreden gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 19:54
BoschR schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:54:
Iemand die ook de ervaring heeft met het stotteren van het geluid / beeld? Ik namelijk wel en vindt het behoorlijk storend. Weet niet of dit aan het toestel of de software ligt. In eerste instantie dacht ik dat het alleen bij de YouTube app was, maar nu merk ik het ook met een gedownloade video!

Ik heb er ook last van. Om de zoveel seconden een hikje in beeld en geluid.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:08

Totaalgeflipt

De enige echte

Harmsen schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:43:
[...]

Ik heb dit ook gemerkt bij het afspelen van verschillende livesets met PlayerPro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
[...]

Ik gebruik MX player om video af te spelen. Nooit ergens last van. Je kan met mx player kiezen welke codec je gebruikt. De softwarematige codec werkt beter met HD bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoschR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
[...]

Vreemd dat ik nergens er wat over kan vinden of lees. Weet iemand ook de oorzaak hiervan? En een eventuele oplossing? Is dit een hardware of software probleem?

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
is dit constant ?
of enkel bij afspelen video... ik gebruik moboplayer speelt alles vlotjes af zelfs mkv

desnoods alles backupen en eens hard reset doen ...
BoschR schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:47:
[...]

Vreemd dat ik nergens er wat over kan vinden of lees. Weet iemand ook de oorzaak hiervan? En een eventuele oplossing? Is dit een hardware of software probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 19:54
BoschR schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:47:
[...]

Ach ik speelde niet zoveel video af en ik dacht eerst dat het alleen aan Youtube lag. Maar niet dus...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft iemand ook last van het wegvallen van internet verbinding? Hij verbind verder prima met het netwerk, ook verbinding maken met WiFi geen probleem, maar een internet pagina of iets dergelijs laden, ho maar! Telefoon opnieuw opstarten heeft ook geen zin. Het is gewoon wachten totdat de One X er weer zin in heeft of zoiets ..

Verder prima toestel btw :) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

Reinier

\o/

Ik heb dat kraken/stotteren van het geluid ook. Weet (nog) niet of het aan dat Beats Audio gebeuren ligt.

Als ik bijv. een mp3 afspeel en dan iets met NFC doe is het feest, dan is het vijf seconden gekraak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:16
BoschR schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:54:

Ik merkte dit ook op vorige week bij het afspelen van een YouTube filmpje.
(Zovaak doe ik dat niet, maar de week ervoor had ik er dacht ik ook last van)
Nu heb ik na de laatste update nooit een reboot gedaan (500+ uur up volgens *#*#4636#*#*)
Dus het leek me wel een goed idee omdat dat eens een keer uit te voeren ;)
Na de reboot weer het filmpje geopend, en dit maal 100% stotterloos :P

Kortom: reboot eens 8)

Sowieso is het aan te raden dit 1 of 2x te doen na elke (OTA) update, heb ik wel gemerkt nadat ik enkele maanden terug behoorlijk wat Custom Rom's geflashed heb en dit in veel gevallen een probleem oplostte :)

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 04-06-2012 14:23 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

speedo11 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:49:
Heeft iemand ook last van het wegvallen van internet verbinding? Hij verbind verder prima met het netwerk, ook verbinding maken met WiFi geen probleem, maar een internet pagina of iets dergelijs laden, ho maar! Telefoon opnieuw opstarten heeft ook geen zin. Het is gewoon wachten totdat de One X er weer zin in heeft of zoiets ..

Verder prima toestel btw :) !!
Mijn 3G/Internet werkt op dit moment ook niet meer, al een dag of 2-3 last van. (Vodafone)
Zodra ik een website probeer te laden geeft hij de foutmelding "Verificatie via de proxyserver is mislukt", vervelend dit, nog geen oplossing kunnen vinden. Gewone netwerk werkt prima, wifi ook.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Een app wat je internet verbinding gebruikt lukt wel?
Heb je er ook last mee met een andere browser?

Ik gebruik zelf Google Chrome, werkt veel fijner. Ik vind alleen jammer (zowel stock als chrome) dat je tabladen open blijft staan ipv dat je ze sluit en op het start scherm komt.
Wil gewoon menu > exit :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Overlegne schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:31:
[...]

Mijn 3G/Internet werkt op dit moment ook niet meer, al een dag of 2-3 last van. (Vodafone)
Zodra ik een website probeer te laden geeft hij de foutmelding "Verificatie via de proxyserver is mislukt", vervelend dit, nog geen oplossing kunnen vinden. Gewone netwerk werkt prima, wifi ook.
Iemand een idee?
Het is de bedoeling dat je hier wat meer inzet toont. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Quad schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:35:
Een app wat je internet verbinding gebruikt lukt wel?
Heb je er ook last mee met een andere browser?

Ik gebruik zelf Google Chrome, werkt veel fijner. Ik vind alleen jammer (zowel stock als chrome) dat je tabladen open blijft staan ipv dat je ze sluit en op het start scherm komt.
Wil gewoon menu > exit :).
Ook met Apps is er geen verbinding te krijgen.

Zelf heb ik al opnieuw de internet instellingen van de provider opnieuw ingesteld, zonder enig resultaat.
Heb ik op meerdere locaties geprobeerd verbinding te krijgen, en rondgekeken of er ergens nog foutieve instellingen staan, ook hier niets gevonden wat enig nut had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 13:17
Overlegne schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:31:
[...]

Iemand een idee?
En als je de proxy uitzet/instellingen weghaalt..?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

JKratos schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:11:
[...]

En als je de proxy uitzet/instellingen weghaalt..?
Geprobeerd, maar dan heeft hij helemaal geen netwerk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 22:07
Overlegne schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Geprobeerd, maar dan heeft hij helemaal geen netwerk meer.
Misschien een domme vraag, maar al eens helemaal uit en aan gezet? Zonder dat vinkje dat die snel opstart. Had hier namelijk ook last van, na een reboot deed die het direct weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Thomasv6 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:21:
[...]

Misschien een domme vraag, maar al eens helemaal uit en aan gezet? Zonder dat vinkje dat die snel opstart. Had hier namelijk ook last van, na een reboot deed die het direct weer.
Super, bedankt!
Had hem al eens opnieuw opgestart, maar zag net dat ik de fastboot aan had staan.
Het is nu opgelost! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
alwaysleft schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:24:
Volgens mij heeft dit te maken met het multitask gedeelte van de One X.
Bij mijn desire werkte whatsapp altijd prima.
Op mijn One X heb ik het eens gehad dat ik zomaar eens whatsapp opende en ineens kreeg ik voor 4 dagen whatsappjes binnen. Lekker handig...... Zal wel weer die brakke sense zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Laatst online: 30-09 14:17
Ik. heb al even gezocht maar ik zit in het buitenland en kon t niet vinden in zn korte tijd.
Gister liep mijn hox vast, gsm dood en start niet meer op, op zich geen probleem. Na vijf minuten aan de ladderbegon het rodelaad LEDje weer te brandenen hij start weer op.
Alleen komt mijn accu niet meer boven de 50% uit. Iemand enig idee wat er kan zijn ?
Alvast bedankt. (Versie 1.28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:59
Ik heb nu via de mail app mijn Hotmail via push ingesteld (via nieuw -> Hotmail dus niet handmatig)
De mails komen prima aan echter als ik ze verwijder op mijn telefoon gooit ie ze op de server ook weg, is het mogelijk om dit uit te zetten? Kan het in de opties niet echt terug vinden.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dat is standaard bij hotmail en is niet uit te zetten.
Als dat wel zo was krijg je het automatisch weer binnen.

Komt omdat het geen pop (dus downloaden van server) maar een exchange is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:59
Quad schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:24:
Komt omdat het geen pop (dus downloaden van server) maar een exchange is.
Dat weet ik ja maar ik dacht dat je bij exchange de boel ook ala pop kon instellen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Vraagje , heeft iemand ook gemerkt als je een avi afspeelt met bv bsplayer of moboplayer, dat het geluid zachter is dan dat je dezelfde file afspeelt met de ingebouwde player ?

bsplayer zacht
mxplayer zacht
moboplayer zacht
ingebouwde player zeker 15 % harder dan de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
HugoFR schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Volgens mij heeft dit te maken met het multitask gedeelte van de One X.
Bij mijn desire werkte whatsapp altijd prima.
Op mijn One X heb ik het eens gehad dat ik zomaar eens whatsapp opende en ineens kreeg ik voor 4 dagen whatsappjes binnen. Lekker handig...... Zal wel weer die brakke sense zijn.
Zit ze via Wifi of 3g? Als ze via wifi zit en het signaal is niet altijd even lekker moet je het vinkje weghalen onder geavanceerd bij wifi dat hij over moet schakkelen tussen 3g en wifi bij een slecht signaal. Dit gaf bij mij hetzelfde probleem. Om het helemaal op te lossen heb ik 3g uit gezet aangezien ik thuis en op me werk wifi heb.

Wil niet zeggen dat bij je vriendin het zelfde aan de hand is maar voor mij loste dit het op.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:27
GoT is geen helpdesk, en daarnaast is dit hier offtopic.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 05-06-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 10-08 15:56
Hey, heb bij mijn one x op dit moment geen enkel probleem, maar zag dat er wel een versie 1.29 uit is, ik zit op 1.28 waarmee hij geleverd is, weten jullie hoe dit precies zit, waarom ik deze niet kan downloaden?

Verder heb ik wel problemen gehad met 3g, stel deze handmatig in, verwijder de oude instellingen en stel deze in zoals op de website van de profider staat vermeld:

T-Mobile: http://www.t-mobile.nl/to...ernet/internet-gebruiken/
Vodafone: proxy instellingen wissen - verder instellingen niet snel te vinden
KPN: http://www.kpn.com/prive/...rnet/handmatig-instellen/
Telfort: http://www.telfort.nl/mij...rnet/handmatig-instellen/
MTV: Zo snel niet te vinden

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
taeke18 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:02:
Hey, heb bij mijn one x op dit moment geen enkel probleem, maar zag dat er wel een versie 1.29 uit is, ik zit op 1.28 waarmee hij geleverd is, weten jullie hoe dit precies zit, waarom ik deze niet kan downloaden?

Verder heb ik wel problemen gehad met 3g, stel deze handmatig in, verwijder de oude instellingen en stel deze in zoals op de website van de profider staat vermeld:

T-Mobile: http://www.t-mobile.nl/to...ernet/internet-gebruiken/
Vodafone: proxy instellingen wissen - verder instellingen niet snel te vinden
KPN: http://www.kpn.com/prive/...rnet/handmatig-instellen/
Telfort: http://www.telfort.nl/mij...rnet/handmatig-instellen/
MTV: Zo snel niet te vinden

Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.. Succes
Settings -> about -> Software updates -> Check now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
ik zie niet direct dat deze issue al besproken is geweest, vandaar plaats ik even deze video
er is sprake van dat de audio tijdens het filmen out of sync kan gaan als het toestel iets anders te doen krijgt (bvb sms ontvangt)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d9CYqAqPLS4]
edit: zonet zelf getest, dit is inderdaad het geval
laten we allemaal boze mails sturen naar HTC :P

[ Voor 68% gewijzigd door efari op 05-06-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond ineens last om te unlocken....kon wel onderste rij icoontjes naar het unlock gedeelte slepen en op die manier ging htc aan maar omgekeerd unlockring naar boven slepen lukte niet echt....beweegde wel
daarna wou ik fabrieksreset daar gewone reset niet helpte maar ging ook niet want er is ongeveer 0,5cm boven eerste icoontjes of onderste rij in menu's die niet gevoelig op aanraking is !?
heb daarna toestel uitgeschakeld en via power en volume toets opgestart maar kan nu niet meer unlocken want kan die ring onderaan niet meer naar boven schuiven om te unlocken...alles ging perfect en ineens niks meer
iemand een idee wat ik nu kan doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:46:
vanavond ineens last om te unlocken....kon wel onderste rij icoontjes naar het unlock gedeelte slepen en op die manier ging htc aan maar omgekeerd unlockring naar boven slepen lukte niet echt....beweegde wel
daarna wou ik fabrieksreset daar gewone reset niet helpte maar ging ook niet want er is ongeveer 0,5cm boven eerste icoontjes of onderste rij in menu's die niet gevoelig op aanraking is !?
heb daarna toestel uitgeschakeld en via power en volume toets opgestart maar kan nu niet meer unlocken want kan die ring onderaan niet meer naar boven schuiven om te unlocken...alles ging perfect en ineens niks meer
iemand een idee wat ik nu kan doen :'(
de lock ring unlocken kan ook door van links naar rechts of van rechts naar links te slepen in het midden van het scherm, en daarna naar beneden richting de ring

ff snel met mad paint skillz een verduidelijking gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/oicdax.jpg

maar dit is slechts een omzeiling van het probleem dat er nog steeds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efari schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:00:
[...]

de lock ring unlocken kan ook door van links naar rechts of van rechts naar links te slepen in het midden van het scherm, en daarna naar beneden richting de ring

ff snel met mad paint skillz een verduidelijking gemaakt:
[afbeelding]

maar dit is slechts een omzeiling van het probleem dat er nog steeds is
hé thx voor reply maar jammer genoeg lukt het niet....ziet er niet echt goed uit dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Reinier schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:19:
Ik heb dat kraken/stotteren van het geluid ook. Weet (nog) niet of het aan dat Beats Audio gebeuren ligt.

Als ik bijv. een mp3 afspeel en dan iets met NFC doe is het feest, dan is het vijf seconden gekraak :/
dit kan aan apps liggen die je geinstalleerd hebt, en (misschien) op de achtergrond hebt draaien. Ik had bijvoorbeeld de app Battery geinstalleerd en kreeg er toen last van. Meteen eraf gegooid en t gekraak is weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Die app had ik ook geïnstalleerd, bleef constant op 5 minuten resterend hangen en daarbij kon ik niets meer doen in Google Chrome.
Heb hem eraf gehaald en alles is weer verdwenen :').

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm, het stotteren of kraken van het geluid herken ik niet, wel heb ik dat als ik een track aanzet met een snelle dubbele bas drum, dat het lijkt alsof hij teveel bass eruit wil slepen, waardoor het lijkt alsof hij een keer of 3-5 keer per seconden iets zachter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:35:
[...]
hé thx voor reply maar jammer genoeg lukt het niet....ziet er niet echt goed uit dus 8)7
Lukt het zo wel?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fJtpG.jpg
1: Vanaf rechts-midden naar het midden van het scherm schuiven.
2: Een klein stukje omhoog schuiven. Je ziet nu de icoontjes verdwijnen en de unlock-ring omhoog verschuiven.
3: Naar de unlock-ring schuiven.

Ik vraag me wel af wie dit bedacht heeft bij HTC, volgens mij staat het niet eens in het boekje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

_gibeon_ schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Lukt het zo wel?
[afbeelding]
2: Een klein stukje omhoog schuiven. Je ziet nu de icoontjes verdwijnen en de unlock-ring omhoog verschuiven.

Ik vraag me wel af wie dit bedacht heeft bij HTC, volgens mij staat het niet eens in het boekje. 8)7
Ik heb dit net even geprobeerd bij mijn goed werkende OneX maar bij mij gebeurt er niets.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
janvanduschoten schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Ik heb dit net even geprobeerd bij mijn goed werkende OneX maar bij mij gebeurt er niets.
Ik heb helaas geen mogelijkheid om het te filmen, maar bij mij lukt het keer op keer. Je moet alleen wel precies op de goede plek beginnen, echt in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 03-10 15:05
[...]

Lukt het zo wel?
[afbeelding]

Welke versie heb jij, 1.29 (of misschien je instelling aangepast?)

Heb net zitten vegen als een gek maar het is mij nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
Hardstyle4Me schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Welke versie heb jij, 1.29 (of misschien je instelling aangepast?)

Heb net zitten vegen als een gek maar het is mij nog niet gelukt.
ja 1.29
Ah dit lukt enkel als je het 'productiviteit' lockscreen gebruikt
Dus mijn gok is dat zelfs als er geen melding staat, er toch die implementatie ervoor blijft
Dus eigenlijk ook een bug?
je hoeft zelfs de horizontale sweep niet te doen zie ik nu, gewoon van het midden naar beneden, zal vanavond eens een filmpje maken anders..

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 06-06-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:27
efari schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:52:
[...]

ja 1.29
Ah dit lukt enkel als je het 'productiviteit' lockscreen gebruikt
Dus mijn gok is dat zelfs als er geen melding staat, er toch die implementatie ervoor blijft
Dus eigenlijk ook een bug?
je hoeft zelfs de horizontale sweep niet te doen zie ik nu, gewoon van het midden naar beneden, zal vanavond eens een filmpje maken anders..
Bij mij werkt het inderdaad ook (heb ook productiviteitsscherm). Vanuit het midden naar beneden zorgt voor een unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lukt het zo wel?
[afbeelding]

jammer genoeg lukt dit niet....mijn scherm is bijna versleten van te wrijven :-)

ik moet wel zeggen dat icoontjes er niet staan bij mij...enkel die ring onderaan

als ik gebeld word kan ik wel opnemen of weigeren en eventueel sms sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Net even getest en inderdaad. Als je productiviteitsscherm heb kan het inderdaad op die manier unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 12:53
Ik heb een probleempje met mijn one x. Sinds een dag wil hij nl. niet meer goed opladen. Het batterijniveau gaat richting de 0%, maar hij valt niet uit. Als ik de oplader verwijder uiteraard wel. Wat ik al geprobeerd heb is het terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dit mag niet baten. Weet iemand hoe ik dit z.s.m. kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

Reinier

\o/

Ruben1992 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:27:
[...]

dit kan aan apps liggen die je geinstalleerd hebt, en (misschien) op de achtergrond hebt draaien. Ik had bijvoorbeeld de app Battery geinstalleerd en kreeg er toen last van. Meteen eraf gegooid en t gekraak is weg :)
Goeie tip! Die app heb ik niet, maar wel 23982 andere. Dus dan maar op zoek naar de eventuele boosdoener -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hallo, nieuwe One X eigenaar meldt zich. Heb 'm sinds gisteren en m'n nieuwe KPN abonnement gaat 4 juli pas in na overstap van Vodafone (ik dacht gelijk in gaan met tarief van oude VF abbo en voorwaarden van KPN). Dus tot 4 juli kan ik er nog weinig mee. :F

Eerste ervaringen zijn positief; mooi scherm, prachtig uiterlijk, snel en vlot en gróót! :o
Maar ook wat mindere: Wifi bereik lijkt slecht (drukken op achterkant geeft geen verschil). Maar goed, m'n broer met z'n Sensation XE (vol met problemen sinds ICS) heeft het nog erger qua Wifi bereik (valt steeds weg) dus ook grote kans dat het (deels) aan onze router ligt).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tSir0s.jpg
SuperVeloce schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:28:
ik heb pas lgCamera Pro gedownload en geinstalleerd, lite versie is te downloaden bij Play Store.
Dan krijg je een camera app en een videorecord programma

met de videorecorder kan je kwaliteit geluid instellen (bijv 320kbps, 48hz... =max)
en bitrate, HTC heeft 11mbps bij 1080p geloof ik, samsung sIII 17mbps, met deze software kan je em zelfs op 100mbps zette (overdreven natuurlijk), maar raad je 20mbps aan (vloeiender 1080p filmen dan met htc app ;) )
je kan opnemen in 3gp maar ook gewoon mp4, die kiezen dus, beter voor de One X
en je kan ook kiezen voor stereo geluid opnemen
(ik had een test filmpje van 1min op stereo geluid, 320kbps, 48hz, 1080p, 30mbps bitrate, kwam ik op 218mb uit haha, dus beter op 20mbps zetten.)

en foto's, worden niet gecomprimeerd naar 1,5mb wat HTC doet
je krijgt nu gewoon 4,5mb foto's..

betere kwaliteit allemaal dus ;)
Heb je (of iemand anders) zo ondertussen al de beste settings (white balance, iso, exposure compensation, anti banding, biterate en framerate video encoder(?), audio samplerate en bitrate e.d.) kunnen ontdekken? Heb nu net in de tuin even 3 hele korte filmpjes gemaakt;
Standaard HTC video en 2 met de app (20 en 40 Mbit bitrate), alle op 1080p.
40Mbit wat niets (blurry video), maar 20Mbit versus standaard HTC zag ik nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Kun je ergens de build terug vinden, in welke week de One X gemaakt is?

Edit: ik zie het al. HT24. Het schijnt dat de HT25 batch de beste apparaten leverd en minste problemen hebben. Zijn er meer mensen die dat ondervonden hebben?

[ Voor 55% gewijzigd door Rudios op 06-06-2012 16:50 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lukt het zo wel?
[afbeelding]

unlocken lukt door soort 7 te schrijven en links bovenaan tot rechts bovenaan te schrijvenen dan naar ring en naar boven....
maar dan dien ik taal ed te kiezen...die kan ik selecteren maar op next kan ik niet klikken daar dit juist op stukje is dat niet werkt

ola als ik scherm draai kan ik toch op next klikken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Rudios schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:44:
Kun je ergens de build terug vinden, in welke week de One X gemaakt is?

Edit: ik zie het al. HT24. Het schijnt dat de HT25 batch de beste apparaten leverd en minste problemen hebben. Zijn er meer mensen die dat ondervonden hebben?
die van mij is van de HT23 batch... enige wat mij opmerkt is dat ik heel licht een geel vlekje heb die ik af en toe zie, maar hij valt niet op. verder goeie batterij en geen problemen met wifi. enige probleem is dat de netwerk verbinding vaak eerst H is en daarna opeens terug valt naar G, hoewel ik daar vroeger nooit last van had. ( dit is met vodafone ) verder kan ik me zo geen problemen bedenken waar ik tegen aan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb een ook een HT24, nergens last van alles hier beschreven aan problematiek. Gelukkig. (En ik volg deze topic al vanaf page 1).
Behalve dan een Sense-homescreen dat nog steeds (zucht) ... en dan vooral na browsen -met veel vensters open te hebben gehad- opnieuw moet opstarten. Er onhandig (en genant in een groep :F )

Witte HT24, v1.29, geen pixelproblemen, geen gele vlekken, geen wifi/BT/mobile internet problemen, rare hangers o.i.d. of wat ik maar de revue heb zien passeren in dit topic... etc

( O-) Het is wel mijn 2e H1X, de eerste had wel een hot-pixel en kraak in de speaker, en te kort in bezit om andere afwijkingen te testen/op te merken i.v.m. gelijk DOA ... )

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakrick op 06-06-2012 22:42 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14

JB

Cédric roelt!

Wil iemand iets voor me testen? Ik heb wederom dat opeens mijn scherm niet meer kantelt na een reboot, er zijn geen recente wijzigingen geweest op mijn toestel. Enige wat ik voor het eerst gebruikt heb is de car modus die het scherm in landscape zet. Via *#*#3424#*#* kom je in een test menu. Wat gebeurt er bij jullie als je de g sensor test doet? Bij mij blijft ie staan op put de phone on a plane surface. Ook opstarten in de veilige modus lost het probleem niet op.

Ik heb dit al eerder gehad maar nu is het wederom terug en ik kan nog steeds niet duidelijk krijgen waardoor het komt. Ijken van gsensor geeft geen problemen vanuit instellingen - scherm.

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 06-06-2012 23:42 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij mij worden de cijfers groen en staat er iets van "passed test " en moet ik aangeven of het goed werkt. Ik druk op ok of iets dergelijks en dan is de test klaar.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Hier exact hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
stefan-smit20 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:14:
[...]

die van mij is van de HT23 batch... enige wat mij opmerkt is dat ik heel licht een geel vlekje heb die ik af en toe zie, maar hij valt niet op. verder goeie batterij en geen problemen met wifi. enige probleem is dat de netwerk verbinding vaak eerst H is en daarna opeens terug valt naar G, hoewel ik daar vroeger nooit last van had. ( dit is met vodafone ) verder kan ik me zo geen problemen bedenken waar ik tegen aan loop.
Hier ook HT23.

Eigenlijk nog geen problemen ondervonden die niet opgelost konden worden. Ik ben zelfs een keer heel lomp op de telefoon gaan staan (toen deze in mijn broek zat, die op de grond lag.. ) Dit gaf als resultaat dat ik een gele/blauwe drukvlek in mn scherm had. Ik was al stappen aan het ondernemen om het toestel ter reparatie op te laten sturen toen ik zag dat nadat er meerdere uren verstreken de vlek gewoon weg ging.

Nu is er niks meer te zien van de vlek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Laatst online: 30-09 14:17
Flix83 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:37:
Ik. heb al even gezocht maar ik zit in het buitenland en kon t niet vinden in zn korte tijd.
Gister liep mijn hox vast, gsm dood en start niet meer op, op zich geen probleem. Na vijf minuten aan de ladderbegon het rodelaad LEDje weer te brandenen hij start weer op.
Alleen komt mijn accu niet meer boven de 50% uit. Iemand enig idee wat er kan zijn ?
Alvast bedankt. (Versie 1.28)
Het probleem heeft zich inmiddels vanzelf weer op gelost.
Na 2 dagen lade de gsm gewoon weer tot 100%.
Wat t nu was geen idee maar het is verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Zal iig ook de nieuwere update 1.29 installeren, wellicht dat er een fix tussen zit die van toepassing kan zijn op jouw toestel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
omdat de standaard camera app wel goed is maar toch wanneer je camera ff geeft aan iemand om een foto te trekken en deze soms op verkeerde button drukken (niet het james bond oogje) maar bv de filters... welk app raden jullie aan.. wel eentje die max resolutie aankan en een wat duidelijkere camera button heeft

iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
stefan-smit20 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:14:
[...]

Ik heb voor 95% het zelfde. (ook HT23, vodafone, H -> G probleem?)

Het geen wat ik niet heb is een lichte gele vlek. Of het is heel mijn scherm want m'n neef heeft een One X en hij heeft echt te overdreven blauwtinten in het scherm (als je het vergelijkt met die van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:45

The Executer

Lekker belangrijk!

Is er al iemand geweest die zijn HOX heeft opgestuurd voor het WiFi probleem? Van verschillende mensen hier gelezen dat ze problemen hebben, maar nog geen resultaten.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 29-09 12:04
The Executer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:06:
Is er al iemand geweest die zijn HOX heeft opgestuurd voor het WiFi probleem? Van verschillende mensen hier gelezen dat ze problemen hebben, maar nog geen resultaten.
Ik heb contact gehad met de klantenservice hierover, ze gaven aan dat het toestel na de 1.29 update gereset moet worden (hard reset), omdat dan de 1.29 software als het ware opnieuw wordt geinstalleerd. Je verliest wel al je gegevens enzo ermee.

Heb het zelf niet geprobeerd (geen zin om alles weer kwijt te raken :p), dus weet niet of iemand dit geprobeerd heeft?

Lijkt mij niet de oplossing eigenlijk, maar goed wellicht heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Dat gaat totaal geen effect hebben - op XDA zijn al genoeg mensen die dat hebben gedaan maar het is gewoon een hardwarematige fout. Ik zou gewoon zeggen dat je dat al hebt gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:41
The Executer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:06:
de mijne wordt morgen opgehaald voor dit probleem.

ik heb HTC ook de link gestuurd van mijn filmpje op youtube waar je het bereik ziet verbeteren als je op de achterkant drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 29-09 12:04
Konden ze al zeggen hoe lang je hem kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Laatst online: 03-10 19:50
Zijn er al meer mensen die een kras in hun display hebben? Ik heb er niks vreemds mee gedaan, nooit in de buurt gehad van m'n sleutels, niet laten vallen, en toch zit er een zichtbare en voelbare kras in. Gelukkig is deze niet heel goed zichtbaar als het display aan staat, maar het is toch een zware teleurstelling. Mijn Motorola Milestone heb ik in 2 jaar een stuk slechter behandeld, en die had een eerdere generatie Gorilla Glass, en daar is nooit wat mee gebeurd. De One X heb ik nu 2 maanden en er zit al een kras op.

Reactie van HTC: "accidentele schade valt niet onder garantie". No shit, misschien niet jullie garantie, maar Corning brengt dit spul toch op de markt met de reputatie van extreme krasbestendigheid? Als ik online zoek naar scratchtests voor de One X schrik ik er van wat men uitspookt met het toestel zonder dat er iets te zien is. Ik heb gisteravond foto's gemaatk van de kras, die zal ik nog uploaden.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Veneficus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:30:
Zijn er al meer mensen die een kras in hun display hebben? Ik heb er niks vreemds mee gedaan, nooit in de buurt gehad van m'n sleutels, niet laten vallen, en toch zit er een zichtbare en voelbare kras in. Gelukkig is deze niet heel goed zichtbaar als het display aan staat, maar het is toch een zware teleurstelling. Mijn Motorola Milestone heb ik in 2 jaar een stuk slechter behandeld, en die had een eerdere generatie Gorilla Glass, en daar is nooit wat mee gebeurd. De One X heb ik nu 2 maanden en er zit al een kras op.

Reactie van HTC: "accidentele schade valt niet onder garantie". No shit, misschien niet jullie garantie, maar Corning brengt dit spul toch op de markt met de reputatie van extreme krasbestendigheid? Als ik online zoek naar scratchtests voor de One X schrik ik er van wat men uitspookt met het toestel zonder dat er iets te zien is. Ik heb gisteravond foto's gemaatk van de kras, die zal ik nog uploaden.
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik hem rennend face down van ongeveer anderhalve meter op een stenen vloer met zandkorrels laten vallen (gegooid is een beter woord). Daarna is hij nog een paar (zeker twee) meter doorgegleden. Ik hoorde het krrrgggg en dach: oh sh!t. Wat denk je? Geen krasje, niets. Ik heb uitgebreid gekeken met verschillend licht, ook de reflectie bekeken. Lucky me maar ook goed glas lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:27
Veneficus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:30:

Ik heb ook een heel licht krasje midden op mijn scherm zitten. Verder nooit iets geks mee gedaan, dus viel me ook een beetje tegen dat die kras er al na twee weken op zat. Zal wel één zandkorrel in mijn broekzak hebben gezeten ofzo...
Op matig wifi bereik na trouwens niets te klagen over dit toestel hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
ruurd v. schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Ik heb ook een heel licht krasje midden op mijn scherm zitten. Verder nooit iets geks mee gedaan, dus viel me ook een beetje tegen dat die kras er al na twee weken op zat. Zal wel één zandkorrel in mijn broekzak hebben gezeten ofzo...
Op matig wifi bereik na trouwens niets te klagen over dit toestel hoor! :)
Ik heb geen problemen met het glas, de behuizing of het scherm. Ik vind wel dat het scherm echt stroom vreet. Soms haal ik maar nauwelijks meer dan twee uur on-screen tijd. Daarnaast laad de launcher ook traag en niet alleen de native launcher.

Het scherm vind ik nog altijd de mooiste van alle smartphone schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook super zuinig geweest met mijn telefoon en had ook na twee weken een dikke kras op het scherm zitten van 2 cm... Snapte er helemaal niets van.

Nu is ie van de week op straat gevallen (nog wel opgevangen met mn voet) en zat er een buts in het scherm. Deze was nauwelijks zichtbaar gelukkig. Kijk ik een uur later is het een barst geworden over de gehele breedte van het scherm....

Valt me heel erg tegen... Mijn Incredible S had na anderhalf jaar nog geen enkel krasje en is toch wel heel wat vaker gevallen...

Tevens ook last van Wifi problemen. Als ik op de achterkant druk wordt het signaal ook ineens sterker. Maargoed daarvoor hoef ik hem nu niet meer op te sturen, wijten ze toch aan valschade....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Laatst online: 03-10 19:50
Overigens vertelde de helpdesk me een vorige keer doodleuk dat ze niets doen met klachten die ze lezen op fora zoals dit. Alleen formele tickets worden behandeld en meegenomen in updates en/of recalls etc. Dus al dit soort opvallende gebreken en teleurstellingen gewoon indienen via de HTC Helpdesk. Wat op zich natuurlijk al een teleurstelling is...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14

JB

Cédric roelt!

janvanduschoten schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:46:
Bij mij worden de cijfers groen en staat er iets van "passed test " en moet ik aangeven of het goed werkt. Ik druk op ok of iets dergelijks en dan is de test klaar.
Dat klinkt toch niet goed dan bij mij ;( Wel apart is, dat het ijken via het instellingen menu wel goed doorlopen word... In veilige modus werkt het ook niet. Zal 'm nog eens naar de fabrieksinstellingen zetten omdat het de vorige keer daar ook mee opgelost werd maar het is vrij irritant omdat ik het gevoel heb dat dit door software komt maar ik krijg de vinger niet op de zere plek :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Een opmerking en een vraag:

Opmerking: ik ben bang dat mijn One X ook de wifi-problemen heeft; ik heb dinsdag de gsm ontvangen, direct een update naar 1.29.401.11. Daarna overigens nog een keer een hard-reset gedaan; had gehoopt dat dat misschien wat zou oplossen. Maar vergeleken met m'n Desire is het wifi-ontvangst van de One bedroevend slecht; waar m'n Desire nog met wifi-analyser op zo'n -72 tot -70dBm zit, mag ik blij zijn wanneer ik überhaupt ontvangst heb op de One.

(Overigens heeft m'n broer met z'n Sensation XE ook constant wegvallend wifi, maar daar valt z'n telefoon ook om de haverklap uit; niet het enige probleem bij hem), maar het ligt waarschijnlijk ook deels aan ons netwerk.

Ik ben dus bang dat ik mijn One kan gaan opsturen? (overigens gaat mijn KPN abbo na verlenging pas op 7 juli in, moet nog tot die tijd met m'n Vodafone abbo)

Vraag: op onze NAS (Qnap TS-212) staan .mkv's en .avi's. Met de bsplayer kan ik de .avi's prima afspelen (inclusief - Engelse - ondertiteling die bsplayer van internet haalt), maar 720p .mkv's wil niet vloeiend. Heb wat gespeeld met decoding opties; weet nog niet wat optimaal is). Weet iemand de instellingen voor bsplayer waarmee ik ook 720p .mkv's vloeiend kan afspelen? Of een andere app die ondertiteling kan afspelen (en eventueel van internet kan halen).

Of kan de One X niet vloeiend 720p streamen?

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 07-06-2012 15:00 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.