[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een HTC One X. Heb even een vraagje.
Kan je het toetsenbord ook op azerty zetten?
Instellingen staan nu op Nederlands (België) maar het is qwerty.
Maar werk het liefst op een azerty toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
makkelijk te doen door de taal aan te passen, standaard staan er al een paar talen in de presets di je kan veranderen door met je vinger op de spatiebalk van links naar rechts te schuiven(of van rechts naar links, weet het even niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Ik heb de One x nu een aantal weken in bezit en ben er echt super tevreden over. Merk wel dat de accu echt goed moet "inkomen". Eerste twee weken max 2 uur screentime, nu zit ik op ruim 3 uur.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:19
Xereon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:23:
Nondeju, wat een beroerd WiFi bereik sinds de update. Als ik op de plee zit welke amper 7 meter van de router af zit met enkel een dun muurtje ertussen ben ik al een streepje kwijt waar ik eerst vol bereik had.
Ik ging zoeken in dit topic omdat ik ook een slecht bereik heb.
Eerst zocht ik het probleem bij de router, maar mijn vriendin heeft nergens last van.
Op mijn werk heb ik ook slecht WIFI bereik.
Komt bij mij ook sinds de update.
Duimen dat de volgende update dit weer verhelpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:07
Is het mogelijk om te veranderen in welke agenda nieuwe afspraken standaard worden aangemaakt? Dit is nl standaard in de google agenda, maar die wil ik niet gebruiken. Ik prefeer mn hotmail account.

Ik begrijp dat je bij elke nieuwe afspraak het standaard linksboven in de hoek kunt aanpassen, maar ik wil gewoon dat hij het standaard goed doet.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Hij pakt toch altijd al de laatstgebruikte agenda? Dus 1x aanpassen en in het vervolg zou dat goed moeten zijn :?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:11
Heeft iemand iets van een update agenda of iets dergelijks? , lijkt mij echt heel handig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
mr.DJ95 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:51:
Heeft iemand iets van een update agenda of iets dergelijks? , lijkt mij echt heel handig namelijk.
een watte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Een agenda met data wanneer we update's kunnen verwachten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mr.DJ95 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:24:
Een agenda met data wanneer we update's kunnen verwachten ^^
Als er iets bekend zou zijn, had je het op kunnen zoeken. Een beetje meer inzet aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 19:30
Custom roms horen hier niet thuis, en daarnaast verwachten we meer eigen inzet en géén muur aan plaatjes.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 30-05-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
We hebben niet allemaal evenveel tijd om alle plaatjes klein te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
tumtum100 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:43:
We hebben niet allemaal evenveel tijd om alle plaatjes klein te maken..
maar goed dat wij allemaal tijd hebben om jou te helpen :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Prulleman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:45:
[...]

maar goed dat wij allemaal tijd hebben om jou te helpen :X
We blijven wel ontopic he!
Zal wel ergens anders kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door tumtum100 op 30-05-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
siem123 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:14:
Is het mogelijk om te veranderen in welke agenda nieuwe afspraken standaard worden aangemaakt? Dit is nl standaard in de google agenda, maar die wil ik niet gebruiken. Ik prefeer mn hotmail account.

Ik begrijp dat je bij elke nieuwe afspraak het standaard linksboven in de hoek kunt aanpassen, maar ik wil gewoon dat hij het standaard goed doet.

Is dit mogelijk?
In diezelfde categorie:
Is het ook mogelijk een kalendar item te verplaatsen / kopieren naar een andere kalender? Ik heb de vanilla ICS kalender al geprobeerd maar hierin kan het ook niet. Bij m'n oude Motorola Milestone was dat wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31
Hebben jullie het ook dat het standaard 'lockscreen' simpel te bypassen is door de statusbalk naar beneden te schuiven > instellingen > Home/terug button? ik weet niet of het zo hoort of dat ze er gewoon niets aan kunnen doen.

Alle andere beveiligings typen kan ik overigens niet de statusbalk naar beneden schuiven.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 26-09 23:23
Quad schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:35:
Hebben jullie het ook dat het standaard 'lockscreen' simpel te bypassen is door de statusbalk naar beneden te schuiven > instellingen > Home/terug button? ik weet niet of het zo hoort of dat ze er gewoon niets aan kunnen doen.

Alle andere beveiligings typen kan ik overigens niet de statusbalk naar beneden schuiven.
Dat hoort inderdaad gewoon zo, met standaard lockscreen zonder PIN/PW/SlidePattern heb je geen beveiliging ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja dat hoort zo. Is ook niet zo heel gek. De kans dat je per ongelukt je toestel unlockt via het notificatiescherm is waarschijnlijk kleiner dan een unlock via de gewone manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 18:46
Face Unlock ingesteld, ik heb daar alleen een vraagje over: Werkt het nog goed als je net naar de kapper geweest bent? Kan me toch zo voorstellen dat je telefoon dan niet meer met face unlock werkt!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met het slechte wifi-bereik is hardwarematig. De contactjes met de antenne zijn niet goed verbonden waardoor het signaal wegvalt (meestal komt dit na 1/2 weken). Probeer maar eens op de achterkant van het toestel, aan de rechterkant van de camera, net boven de volumeknoppen te drukken. Het bereik wordt dan ineens een stuk beter (bij mij tenminste). Meer staat hier: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1615546&page=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Bij mij exact hetzelfde resultaat, met het drukken op de goede plek verbeterd het WiFi-signaal significant en dit is elke keer te reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:42
Hier het zelfde, drukken en sterkte springt omhoog. Voor de laatste update had ik nergens last van, das wel raar :S

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 06:32

Totaalgeflipt

De enige echte

Waar drukken jullie exact op de achter kant dan? Met 1 vinger of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Als je de telefoon op z'n kop legt, druk ik ongeveer op het midden van de lijn tussen de camera en de volume+ knop. En WiFi Analyzer is een ideale tool om dit te controleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
En ik loop weer tegen het zoveelste probleem aan met mijn telefoon.
Sinds mijn accu eergisteren helemaal leeg was gelopen, heb ik met een flink aantal apps problemen dat ze niet meer werken. Oa Facebook, Google Reader, NU en verschillende spelletjes sluiten meteen af (met melding ... is gestopt), en WhatsApp en Facebook Messenger blijven op het startscherm hangen.
Eind vorige week nog een factory reset gedaan voor andere bugs, dus daar kan het niet echt aan liggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm inderdaad het klopt van het wifi-contactpunt verhaal... ik ben blij dat het eindelijk duidelijk was want het levert behoorlijke problemen op. Ik kan bijvoorbeeld met de medialink hd geen filmpjes streamen naar mijn tv vanwege het slechte bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Laatst online: 02-10 06:32

Totaalgeflipt

De enige echte

Ja bij mij veranderd het ook met indrukken van de behuizing. Maar ook zonder drukken schommelt het ook af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:51

The Executer

Lekker belangrijk!

Binnenkort mijn tel maar even open maken dus, ipv opsturen. Weet iemand of er iets zichtbaar achterblijft voor htc wanneer je dit doet?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Behalve dat je 2 jaar fabrieksgarantie weg gooit?;)

Ligt natuurlijk aan je gereedschap, wat zachter moet zijn dan de behuizing. Hier gebruiken ze normaliter van die dunne kunststof stekertjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
En/of zuignapjes, naar het schijnt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm, ik zie net dat ik ook gele vlekken op het scherm heb gekregen.
Ze zijn klein en onopvallend, dus ik ga er niet moeilijk over doen, maar jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Ik heb het wifi-probleem overigens "opgelost" door een stukje papier een paar keer te vouwen en gewoon tussen m'n telefoon en m'n hardshell case te doen. Zie je niks van, behalve dan dat ik weer goede ontvangst heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Overlegne schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:37:
Hm, ik zie net dat ik ook gele vlekken op het scherm heb gekregen.
Ze zijn klein en onopvallend, dus ik ga er niet moeilijk over doen, maar jammer is het wel.
Die van mij is ondertussen weer verdwenen. Hij was ontstaan na een dagje in de volle zon op het strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Laatst online: 19-06-2024
Zojuist heb ik de behuizing open gemaakt. Hier is niets van te zien achteraf, behalve als je hier en daar een krasje gemaakt hebt. Aan de binnenkant geen merktekens waaraan het open maken af te lezen is. Wel van de kleine ronde stickertjes afblijven waar VOID op staat 8)
Als je niet te lomp te werk gaat, zijn er geen zichtbare tekenen waardoor je de garantie zou kunnen verliezen. En krasjes ontstaan ook door gebruik, dus dat is geen argument.

Werkwijze die voor mij erg goed ging:
Druk met enige kracht de rechter onderhoek naar achteren en tegelijkertijd via het midden van de achterkant van de telefoon de voorkant naar buiten. Hierdoor komt de onderkant van het scherm naar voren. Zet hier iets duns, maar stevigs tussen en laat het scherm nog meer wijken van de achterkant totdat een klikkend geluid hoorbaar is. Doe ditzelfde voorzichtig aan de zijkanten (linkerkant eerst ging bij mij het makkelijkste). Als het scherm los is, kun je het uit de behuizing halen.
Let er op dat de aan/uit knop en de volumeknop los zitten en er dus uit kunnen vallen.

De wifi contactjes heb ik heel voorzichtig wat naar boven gebogen. Niet teveel kracht zetten anders breken ze af.

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/3843/onexo.jpg

Hierna de aan/uit en de volume knoppen terugplaatsen. Vooral de aan/uit knop is erg lastig, maar een beetje plakband aan de buitenkant van de achterkant helpt.

Vervolgens het scherm terugklikken in de behuizing.

Ik heb nu op zolder een goed bereik terwijl de router beneden onder de bank staat. Het signaal moet 2 betonnen vloeren door. Voorheen had ik hoogstens 1 bolletje en nu zijn alle streepjes gevuld. Het is dus echt wel de moeite waard.
Als je het zelf niet aandurft, laat het dan door een fixer doen. Toestel omruilen lijkt weinig zin te hebben aangezien dit bij alle builds schijnt voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Zorian

What the fox?

Ik bevestig hierbij dat drukken op de achterkant het signaal verbeterd van alleen het bolletje naar maximaal bereik.
Je voelt vanzelf dat je goed drukt doordat de behuizing heel lichtjes indeukt naar binnen toe.

De rode cirkel is ongeveer de locatie waar je moet drukken. Niet aan de rand maar de behuizing tussen de rand en de camera zelf.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L9C1T.jpg

//Edit: De HOX crashed nu om de haverklap sinds vandaag. Filmpje kijken? Instant vastloper en crash. Foto nemen? Zodra je scherpstelt loopt ie vast en crashed ie. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Zorian op 31-05-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
matvkeulen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:09:
Zojuist heb ik de behuizing open gemaakt.
De batterij zit er gewoon los in? Als hij dus toch zo makkelijk open te maken is is de batterij gewoon verwisselbaar in de toekomst mocht je willen?

Ik heb overigens geen problemen met WIFI, zelf op 40meter (en buitenmuren en tussen) afstand van mijn router nog perfect ontvangst. Is dus niet bij alle builds een probleem.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Xanion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:23:
[...]

De batterij zit er gewoon los in? Als hij dus toch zo makkelijk open te maken is is de batterij gewoon verwisselbaar in de toekomst mocht je willen?

Ik heb overigens geen problemen met WIFI, zelf op 40meter (en buitenmuren en tussen) afstand van mijn router nog perfect ontvangst. Is dus niet bij alle builds een probleem.
De batterij heb ik niet kunnen zien. Op het plaatje in mijn vorige post mist een koperkleurige afdekking die van de onderkant tot aan een stukje onder de camera doorloopt. Hierdoor was de batterij niet zichtbaar voor mij. De contactjes zijn echter wel gewoon te zien zonder dat er verder nog wat verwijderd moet worden.

En met de opmerking over de builds bedoel ik dat er van de verschillende builds meldingen over dit WiFi probleem zijn. De kans dat bij omruiling hetzelfde probleem de kop op steekt is dus net zo groot. Maar blijkbaar heb jij en anderen met jou geluk met het toestel.

Ik vind het wel erg treurig dat een toestel van deze prijs zo'n onbenullig probleem met losse contactjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Zorian

What the fox?

Jeetje. Ik kan serieus geen muziek meer afspelen, foto maken, foto of film bekijken of wat dan ook aangezien meneer dan meteen vastloopt en crashed. :|

//En nou gaat ie nog bootloopcrashen ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 31-05-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
matvkeulen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:53:
[...]

De batterij heb ik niet kunnen zien. Op het plaatje in mijn vorige post mist een koperkleurige afdekking die van de onderkant tot aan een stukje onder de camera doorloopt. Hierdoor was de batterij niet zichtbaar voor mij. De contactjes zijn echter wel gewoon te zien zonder dat er verder nog wat verwijderd moet worden.

En met de opmerking over de builds bedoel ik dat er van de verschillende builds meldingen over dit WiFi probleem zijn. De kans dat bij omruiling hetzelfde probleem de kop op steekt is dus net zo groot. Maar blijkbaar heb jij en anderen met jou geluk met het toestel.

Ik vind het wel erg treurig dat een toestel van deze prijs zo'n onbenullig probleem met losse contactjes heeft.
Is dat grote zwarte ding waar HTC op staat en de barcode niet de batterij dan? Zo leek hij het mij op eerste gezicht wel tenminste.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:30
matvkeulen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:09:
Als je het zelf niet aandurft, laat het dan door een fixer doen. Toestel omruilen lijkt weinig zin te hebben aangezien dit bij alle builds schijnt voor te komen.
Waarom een fixer, blijkbaar hebben veel mensen hier last van. Indien je zelfs in de winkel kunt aangeven dat het beter wordt als je op de coverdrukt zal het toch echt wel gerepareerd gaan worden onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Xanion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Is dat grote zwarte ding waar HTC op staat en de barcode niet de batterij dan? Zo leek hij het mij op eerste gezicht wel tenminste.
Klopt, maar daar zit dus een koperkleurige afdekking op. Lijkt op aluminiumfolie, maar dan dikker.
MY00 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Waarom een fixer, blijkbaar hebben veel mensen hier last van. Indien je zelfs in de winkel kunt aangeven dat het beter wordt als je op de coverdrukt zal het toch echt wel gerepareerd gaan worden onder garantie.
Dat vroeg ik me dus af. Zou hij gerepareerd worden, of vervangen ze het toestel? In dat laatste geval kun je weer met hetzelfde probleem te maken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje... heb net mijn one x opengemaakt, is héél goed te doen zonder schade aan te richten! Je moet wel een beetje kracht geven omdat er twee lijmstrips gebruikt zijn.

Ik vrees echter wel dat ik met het omhoog buigen van de pinnetjes iets afgebroken heb... zal straks thuis even kijken of ik echt iets beschadigd heb....

maar de conclusie is wel dat hij 'redelijk' makkelijk uit zijn hulsje te halen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:17
Als we het toch weer over wifi hebben.
(ik draai wel nog 1.28)
Ik kan in de vodafone winkel op de wifi
Ik kan op mn werk op het gast wifi netwerk en op het personeels wifi netwerk.

Maar als ik het thuis probeer gaat t helmaal niet, hij wil niet eens verbinding maken. Hij vind het netwerk wel maar verbinden ho maar. Daarentegen doet mijn "oude" Desire het wel gewoon.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Ik ga vanavond ff het wifi kanaal veranderen (misschien dat dat iets helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Flix83 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:56:

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Ik ga vanavond ff het wifi kanaal veranderen (misschien dat dat iets helpt)
Misschien al aangedragen: geef jij toegang op basis van MAC adres in je router? Of statische ip adressen? Kanaal lijkt mij niet interessant aangezien jouw HOX het netwerk wel ziet. Misschien dat b g n band veranderen wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MY00 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Ik heb zelf vanmiddag contact opgenomen met de phonehouse winkel. Die wisten natuurlijk weer van niks. Ik kon het toestel opsturen, maar dat heb ik niet gedaan want dan ben ik hem waarschijnlijk een maand ofzo kwijt. Ik heb geen idee wat ze er dan mee zouden gaan doen. Ik kon hem in iedergeval niet omruilen, omdat hij ouder is dan 1 week. Er werd mij geadviseerd om hem naar een repareutuur te brengen. Dat ga ik dus binnenkort maar eens doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Offtopic, dus weg.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2012 19:06 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 26-09 23:23

Ja, dat doet die gekke rus wel eventjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harjo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 16:20
Xereon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:04:
Jeetje. Ik kan serieus geen muziek meer afspelen, foto maken, foto of film bekijken of wat dan ook aangezien meneer dan meteen vastloopt en crashed. :|

//En nou gaat ie nog bootloopcrashen ook.
heb je een custom rom geinstalleerd? zo ja, boot.img wel geflasht? Dit heb ik namelijk 1 keer gehad toen ik dat vergeten was. Maar dat staat verder wel uitgelegd in het htc one x rooten topic

[ Voor 14% gewijzigd door Harjo op 31-05-2012 19:18 ]

Highflow Coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Hieronder een filmpje van mijn HTC One X met het wifi probleem, achterop drukken helpt goed, maar is niet echt de oplossing:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ook ik zie die dingen omhoog springen zodra ik druk geef op de telefoon aan de achterkant, erg jammer dus.

Offtopic: Moet je hem niet laten vallen hè :p.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
Voor de mensen die ook Chrome for android gebruiken, geen idee wanneer hij geupdate is, maar zie net bij opties een vakje met "gebruik desktop versie" staan. Dus je kunt eindelijk desktop versies van sites, die je normaal naar de mobiele versie dwingen te gaan, opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
boratnl schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:20:
Voor de mensen die ook Chrome for android gebruiken, geen idee wanneer hij geupdate is, maar zie net bij opties een vakje met "gebruik desktop versie" staan. Dus je kunt eindelijk desktop versies van sites, die je normaal naar de mobiele versie dwingen te gaan, opvragen.
Dit doet de standaard android Browser ook he ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Pfff, het was me ook al opgevallen dat WiFi en Bluetooth ineens bagger zijn. Kan geen muziek luisteren via mijn Sony MW600 als de telefoon in mijn broekzak zit :-S En Wifi komt nooit meer boven 1 streepje uit tenzij ik op dat contactpunt druk. Kutzooi, ik zit veel thuis en Wifi is bijna nooit actief meer...

Maar goed, komt het nu door de update of het hardware probleem? Hebben nieuwe OneX bezitters er ook last van?

Ik ga HTC maar eens bellen, dit is echt te triest voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:25
HertogJanNL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:29:
Pfff, het was me ook al opgevallen dat WiFi en Bluetooth ineens bagger zijn. Kan geen muziek luisteren via mijn Sony MW600 als de telefoon in mijn broekzak zit :-S En Wifi komt nooit meer boven 1 streepje uit tenzij ik op dat contactpunt druk. Kutzooi, ik zit veel thuis en Wifi is bijna nooit actief meer...

Maar goed, komt het nu door de update of het hardware probleem? Hebben nieuwe OneX bezitters er ook last van?

Ik ga HTC maar eens bellen, dit is echt te triest voor woorden...
Het zal niet bij iedereen zijn. Ik heb de laatste update (29) en mijn ontvangst is echt wel goed te noemen.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de facebook integratie uitzetten?
Zodat je facebook contacten niet in je telefooncontacten komen? En ook dat facebook gegevens niet in je agenda komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:38:
Hoe kun je de facebook integratie uitzetten?
Zodat je facebook contacten niet in je telefooncontacten komen? En ook dat facebook gegevens niet in je agenda komen.
Al bij sync gekeken, dan facebook, en zien wat er gebeurt als je daar agenda en contacten sync uitzet?

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenBatt schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:43:
[...]

Al bij sync gekeken, dan facebook, en zien wat er gebeurt als je daar agenda en contacten sync uitzet?
Dat had ik al gedaan. Maar ze blijven staan.
Ik vindt het erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Volgens mij kan je dat ergens verwijderen, maar weet zo niet waar.
Edit:
Heb je bij accounts synchronisatie > facebook al gperobeerd account verwijderen?
Daarna facebook opstarten, opnieuw inloggen en dan moet het goed zijn.
Wel gelijk aangeven dat hij niet moet synchroniseren ofc.

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 31-05-2012 20:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
Minaaj schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:12:
[video]

Heb heel toevallig vandaag zo'n filmpje zitten kijken maar dan met de Nokia Lumia 900 als ik me niet vergis.

Scherm lijkt geen krassen te vertonen alleen de spijker wil er niet echt hard in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:56:
Volgens mij kan je dat ergens verwijderen, maar weet zo niet waar.
Edit:
Heb je bij accounts synchronisatie > facebook al gperobeerd account verwijderen?
Daarna facebook opstarten, opnieuw inloggen en dan moet het goed zijn.
Wel gelijk aangeven dat hij niet moet synchroniseren ofc.
Heb de account verwijderd. En bij account synchronisatie heb ik automatische synchronisatie op off gezet.
En dan terug ingelogd op facebook en nu blijft het weg.
Is de enigste oplossing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
In facebook app aangeven dat je niet wilt syncen, en dan kan je globale sync wél aanzetten hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
GoldenBatt schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Dit doet de standaard android Browser ook he ;)
Ja maar ik vind Chrome net even fijner (wel ietsje langzamer en geen flash), omdat als ik dan bij m'n laptop wegloop en vervolgens bijvoorbeeld de bus in ga, ik gelijk de tabbladen die op m'n laptop open staan kan openen.
En je kan heel makkelijk bij je bookmarks die op je laptop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:43:
jeetje... heb net mijn one x opengemaakt, is héél goed te doen zonder schade aan te richten! Je moet wel een beetje kracht geven omdat er twee lijmstrips gebruikt zijn.

Ik vrees echter wel dat ik met het omhoog buigen van de pinnetjes iets afgebroken heb... zal straks thuis even kijken of ik echt iets beschadigd heb....

maar de conclusie is wel dat hij 'redelijk' makkelijk uit zijn hulsje te halen is!
Hm, interessant, altijd goed om te weten. Kun je uitleggen waar die lijmstrips precies zitten, en welke pinnetjes je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Kan ik de facebook app verwijderen.......vast niet.
Playstore zegt dat er een update is maar kan hem niet bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik heb even gechecked, en kan hem wél updaten.
Laatste HTC update geïnstalleerd?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Heb de One x sinds vandaag en ik moet zeggen dat ik het een super telefoon
Vind ben er echt heel blij meehad hiervoor een galaxy s1,
Wat een stap is dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Minaaj schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:12:
[video]

Is dat echt? :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
rjn27 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:34:
Heb de One x sinds vandaag en ik moet zeggen dat ik het een super telefoon
Vind ben er echt heel blij meehad hiervoor een galaxy s1,
Wat een stap is dat zeg
ik heb 'm ook sinds gisteren
daarvoor had ik nog een Nokia E52, (jaja, ik weet het 8)7), en daar was ik uitermate tevreden mee, en ik wou eigenlijk nooit een touchscreen gebruiken. maar die ging stuk, en ik moést gewoon de stap maken
MIJN GOD wat is dit een prachtig beestje! :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:25:
In facebook app aangeven dat je niet wilt syncen, en dan kan je globale sync wél aanzetten hoor.
Gelukt bedankt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:51

Felyrion

goodgoan!

Ik heb mn One x ook net een paar uurtjes binnen. Net even alles ingesteld, en nu kwam die met de vraag over een systeemupdate. Prima, doe maar.

Hoelang mag zo'n update duren? voor mijn gevoel zit ik nu al minstens een kwartier naar zo'n groen pijltjes icoontje midden op het scherm te kijken en ik vraag me af of er nog wel iets gebeurt.
Kan ik hier iets aan doen (zonder iets te slopen)?

[edit]
ok, net een pagina verder gezocht dan net... het blijkt dat de usb lader uit het apparaat moet om de één of andere reden. Nu loopt ie wel door.

[ Voor 16% gewijzigd door Felyrion op 01-06-2012 01:43 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
@Dangerous94 hoe heb je dit precies gedaan ik wil ook die facebook verjaardagen niet in mijn agenda.
zou dit graag uitzetten maar weet ook even niet hoe.?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De onderkant gaat precies open zoals eerder besproken, het scherm een beetje eruitdrukken (rechtsonder). Daarna kun je de onderkant redelijk makkelijk losklikken. Als je de zijkanten losmaakt dan helpt het om iets duns en sterks tussen de case en het scherm te doen. Ik heb het met een klein schroevedraaiertje gedaan. Het voelt alsof het niet de bedoeling is, maar de lijmstrippen zitten aan de beide zijkanten en plakken het scherm aan de case vast. Je moet echt wel een beetje kracht zetten om het los te krijgen, maar er kan eigenlijk niks stuk. Zodra je de lijmstrips los hebt dan kun je het scherm eruit schuiven (omdat de bovenkant van het scherm onder de case zit geschoven.

De contacten heb ik geprobeerd wat te buigen, maar dat durfde ik niet zo goed.. .heb er een beetje aan gebogen met als resultaat dat mijn ontvangst nog even slecht is. Ik ga hem straks dus maar weer even openmaken.

Ik had overigens ook kontakt opgenomen met de Phonehouse, natuurlijk wisten die van niets en ik kon op laten sturen. Maar ik wil gewoon niet 2 weken (minimum) mijn telefoon kwijt, want er was geen fatsoenlijk leentoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 29-09 07:58
Sorry hoor maar t glas in de one X is 3x niks, heb jaren een ipod touch gehad, hier zit nu nog geen krasje op... de oneX zit na 2,5maand al helemaal onder de krassen teleurstellend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:39

mickjuh

Good news everyone!

CristianSchriev schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:12:
Sorry hoor maar t glas in de one X is 3x niks, heb jaren een ipod touch gehad, hier zit nu nog geen krasje op... de oneX zit na 2,5maand al helemaal onder de krassen teleurstellend!
Gebruik je wel een hoesje als je hem in de broek stopt? Ik heb er nog geen krasje op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
mickjuh schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:31:
[...]

Gebruik je wel een hoesje als je hem in de broek stopt? Ik heb er nog geen krasje op zitten.
Nee, en daar mag het niet aan liggen, hoesjes zijn er voor de wat ruigere dingen (misschien tegen een valpartij en noem maar op)...

Ik ga dus wel even klagen hier over bij mijn provider hoor, want dit kan gewoon niet. Meerdere mensen zeggen dat hij snel bekrast is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:39

mickjuh

Good news everyone!

CristianSchriev schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:34:
[...]
Nee, en daar mag het niet aan liggen, hoesjes zijn er voor de wat ruigere dingen (misschien tegen een valpartij en noem maar op)...
Daar ben ik het niet met je eens. Het is natuurlijk niet van krasvrij glas zoals bij sommige duurdere horloges. Mijn vorige HTC (HD2) had ik in het begin ook met een hoesje gedragen. Toestel zag er nog als nieuw uit. Na een half jaar ben ik het toestel zonder hoesje gaan gebruiken en er kwamen binnen een maand op voor en achterkant al zichtbare krasjes. Mijn vader had een iphone met hoesje. Was ook nog in perfecte staat. Hoesje is stuk gegaan en toestel zit ook vol met krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Laatst online: 30-09 10:41
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:06:
De onderkant gaat precies open zoals eerder besproken, het scherm een beetje eruitdrukken (rechtsonder). Daarna kun je de onderkant redelijk makkelijk losklikken. Als je de zijkanten losmaakt dan helpt het om iets duns en sterks tussen de case en het scherm te doen. Ik heb het met een klein schroevedraaiertje gedaan. Het voelt alsof het niet de bedoeling is, maar de lijmstrippen zitten aan de beide zijkanten en plakken het scherm aan de case vast. Je moet echt wel een beetje kracht zetten om het los te krijgen, maar er kan eigenlijk niks stuk. Zodra je de lijmstrips los hebt dan kun je het scherm eruit schuiven (omdat de bovenkant van het scherm onder de case zit geschoven.

De contacten heb ik geprobeerd wat te buigen, maar dat durfde ik niet zo goed.. .heb er een beetje aan gebogen met als resultaat dat mijn ontvangst nog even slecht is. Ik ga hem straks dus maar weer even openmaken.

Ik had overigens ook kontakt opgenomen met de Phonehouse, natuurlijk wisten die van niets en ik kon op laten sturen. Maar ik wil gewoon niet 2 weken (minimum) mijn telefoon kwijt, want er was geen fatsoenlijk leentoestel.
Wellicht een lastige vraag, maar zou je voor ons een aantal foto's kunnen plaatsen? Altijd interessant om te weten hoe je iets moet doen en dat sterkt het alleen maar aan met afbeeldingen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:58:
[...]

Ik heb zelf vanmiddag contact opgenomen met de phonehouse winkel. Die wisten natuurlijk weer van niks. Ik kon het toestel opsturen, maar dat heb ik niet gedaan want dan ben ik hem waarschijnlijk een maand ofzo kwijt. Ik heb geen idee wat ze er dan mee zouden gaan doen. Ik kon hem in iedergeval niet omruilen, omdat hij ouder is dan 1 week. Er werd mij geadviseerd om hem naar een repareutuur te brengen. Dat ga ik dus binnenkort maar eens doen...
Ik heb hetzelfde probleem, en HTC gaf me aan dat ik er ook mee naar een repaircentre kan.
Bel HTC eens op waar die bij jou in de buurt zijn.
Ik kan er ongeveer 15km voor naar Arnhem, maar krijg hem dan vermoedelijk direct weer mee.

#latenwehethopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
"unable to use the flash because the Wifi hotspot feature is in use."
wat hebben die 2 dingen met elkaar te maken?
of gaat dat simpelweg omdat de batterij het niet aankan? (hoewel hij aan het opladen is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wifi-hotspot is wel een ontzettende batterijslurper. Een keer flitsen kost natuurlijk ook best veel, ondanks dat het maar kort is. Misschien kan de accu de piekstroom niet aan? Dat is een gokje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
[...]

Ik ga dus wel even klagen hier over bij mijn provider hoor, want dit kan gewoon niet. Meerdere mensen zeggen dat hij snel bekrast is.. :(
Kijk mijn post eens terug als je wilt , dan kan je zien wat voor extreme test ik heb uitgehaald zonder een enkel krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Het scherm is wellicht wel bestand tegen grof geweld, maar toch blijven zogenaamde zandkorreltjes e.d. zijn grootste vijand, die maken meer krasjes dan je denkt.

Heb iig een cheapass screenprotector hier erop geplakt, dus die is voorlopig wel beschermd ;).
Alleen de camera blijft een ergernis, heb zo'n leuk HTC beschermding, maar de camera blijft echt nog minder als een milimeter eruit steken.
En op de lens zitten al wel een paar minuscule krasjes op :/

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 01-06-2012 15:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
mr.DJ95 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Kijk mijn post eens terug als je wilt , dan kan je zien wat voor extreme test ik heb uitgehaald zonder een enkel krasje.
Dat vind ik heel raar, wat doe ik dan fout... Ik heb er helemaal niks mee gedaan en zit met een scherm vol krasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

CristianSchriev schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Dat vind ik heel raar, wat doe ik dan fout... Ik heb er helemaal niks mee gedaan en zit met een scherm vol krasjes
Ook hier geen enkel krasje te bekennen op mijn 7 weken oude One X. Ook mijn vorige telefoon (sensation) had nauwelijks krasjes. Ik ben er dan ook altijd heel zuinig mee. En tsja, als jij heel veel krasjes hebt, dan moet er toch iets scherps zijn wat al die krassen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
BPP schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Ook hier geen enkel krasje te bekennen op mijn 7 weken oude One X. Ook mijn vorige telefoon (sensation) had nauwelijks krasjes. Ik ben er dan ook altijd heel zuinig mee. En tsja, als jij heel veel krasjes hebt, dan moet er toch iets scherps zijn wat al die krassen veroorzaakt.
Ja maar wat, het kan zijn dat ik een keer over een knoopje ben gekomen met het scherm maar 10keer nee? En er er zit zover ik weet geen strand in mn broekzak qua zand haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:17
Best pittig hoor dat Glass 2 schermpie ;)

Edit: Nevermind, filmpje was al gedeeld

[ Voor 72% gewijzigd door JKratos op 01-06-2012 16:35 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay , verschil tussen HT23 en HT24 ...serie ??

Toestel was kapot, naar KPN geweest.....na een paar dagen werd hij omgeruild..en een HT24 serie meegekregen, tot nu merk ik eigelijk weinig verschil.....wifi goed...scherm goed....geen scheuren...alles "lijkt" okay.

Ik merk wel dat ook in deze serie de wat "geligere"schermen zitten, en dat is tot nu toe het enigste...

Ben weer happy :) , want even een kpn nokia reserve toestel gebruiken als backup, is toch wel heel erg als je de X gewend bent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 13:51
jodel99999 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:06:
Okay , verschil tussen HT23 en HT24 ...serie ??

Toestel was kapot, naar KPN geweest.....na een paar dagen werd hij omgeruild..en een HT24 serie meegekregen, tot nu merk ik eigelijk weinig verschil.....wifi goed...scherm goed....geen scheuren...alles "lijkt" okay.

Ik merk wel dat ook in deze serie de wat "geligere"schermen zitten, en dat is tot nu toe het enigste...

Ben weer happy :) , want even een kpn nokia reserve toestel gebruiken als backup, is toch wel heel erg als je de X gewend bent :'(
dat "gelerige" scherm, word vanzelf minder en word gewoon wit ;) je hebt een sharp scherm
ik heb een HT23 serie, is gewoon perfect, was ook wat gelig, maar na alle updates en 6 weken gebruik, is me scherm gewoon wit ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjn27 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:12:
@Dangerous94 hoe heb je dit precies gedaan ik wil ook die facebook verjaardagen niet in mijn agenda.
zou dit graag uitzetten maar weet ook even niet hoe.?

Alvast bedankt
Je kunt dit in je agenda zelf uitzetten.
Als je in agenda zijt klik je links boven op agenda. En daar kan je het uit vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eind april ook een HTC One X geleverd gekregen en mijn eerste indruk was ook direct: Super toestel! Snel, mooi scherm, helder, scherp, top camera en mooi design.

Inmiddels ben ik wat minder te spreken over mijn toestel, maar het kan heel goed om een productiefout(je) gaan. Desondanks wil ik mensen graag op de hoogte stellen van hetgeen ik uitvond.

Na enkele dagen begon mijn toestel vreemd te doen. de Simkaart werd niet herkend, mocht continu mijn sim wachtwoord invullen en dan nog had ik vaker geen bereik dan wel bereik middels mijn Vodafone abonnement. Wifi en alle andere zaken werkten prima, echter geen bereik meer via UMTS of Telefonie / SMS. Daarbij een simkaart die nagenoeg niet herkent werd.

Na een hard reset (toestel was nog redelijk leeg) leek het erop dat hij het beter deed, het eerste uur. Daarna, zelfde problemen weer.

Inmiddels lijkt het erop dat er een conflict ontstaat zodra je hand-held gaat bellen. Je krijgt verbinding (mits iemand snel genoeg opneemt) en zodra je scherm zwart wordt door de sensor in het hoor gedeelte valt de verbinding weg.

Dáár lijkt het probleem te zitten. Bellen op de speaker is geen probleem en verder internetten op UMTS of anders ook niet. Foto's kunnen worden genomen, wel kan ie soms out of the blue om een PUK code vragen of je simlock wachtwoord.

Anyway: mijn probleem is inmiddels opgelost door een zéér coulante medewerker van vodafone die mij een nieuw toestel opstuurt. Ik zal er dus niet achter komen wat het wérkelijke probleem is.

Mochten jullie dezelfde / soortgelijke problemen ondervinden dan zou ik je adviseren z.s.m. naar je winkel / provider te gaan om een nieuw toestel te vragen.

Greetz,

Tjeuke

hand held bellen, HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
@ Hierboven goede en nuttige ervaring post in elk geval, maar zal het laatste vanaf Greetz gewoon weglaten, is niet nodig hier! :).
Ga in elk geval maar vanuit dat het gewoon gevalletje pech is, ik heb hier geen last van.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 02-06-2012 00:07 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:37
Is het al iemand met een One X gelukt om via bluetooth audio streaming het stem geluid van google maps naar de auto radio te streamen?

Ik wil namelijk mijn musicplayer en mijn google maps stem begeleiding via bluetooth audio streaming over de speakers van mijn auto horen :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
vlak voor je de deur uitgaat nog een snelle oplaad boost! ik schakel dan wifi, mobiel netwerk en sync uit dan laad hij 2 misschien wel 3 x zo snel op! logisch want het verbruik is minder. maar dacht deel het toch maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harjo
  • Laatst online: 22-09 16:20
[...]

Dat het toestel snel bekrast ligt puur aan het gebruik. De schermen zijn natuurlijk wel iets kras bestendig, maar als jij je toestel in je broekzak stopt en er zit zand of sleutels in je broekzak kun je natuurlijk verwachten dat hij krast. Dat is eigen verantwoordelijkheid. Dan kun je wel teruggaan naar de winkel en zeggen dat je nooit sleutels in je broekzak draagt, maar daar heeft de winkel geen boodschap aan want die kan dat niet controleren. Dus ik zou zeggen koop een screenprotector of een hoesje, dan voorkom je dit soort dingen

Highflow Coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Harjo schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Dat het toestel snel bekrast ligt puur aan het gebruik. De schermen zijn natuurlijk wel iets kras bestendig, maar als jij je toestel in je broekzak stopt en er zit zand of sleutels in je broekzak kun je natuurlijk verwachten dat hij krast. Dat is eigen verantwoordelijkheid. Dan kun je wel teruggaan naar de winkel en zeggen dat je nooit sleutels in je broekzak draagt, maar daar heeft de winkel geen boodschap aan want die kan dat niet controleren. Dus ik zou zeggen koop een screenprotector of een hoesje, dan voorkom je dit soort dingen
Eens! Ik heb na wat miniscule krasjes ook een screenprotector gekocht. (dikke lol btw: amazon heeft mijn bestelling van 2x5 protectors twee keer geleverd). Anyway het is erg fijn en je stopt hem met een gerust hard in je zak oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

*knip* zie de topicwaarschuwing.

Hier nog een (dropbox) filmpje waarin ik de telefoon indruk en het signaal veel hoger wordt, loslaat en het zakt weer: http://dl.dropbox.com/u/26248241/VID_20120602_152633.m4v

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 02-06-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27

Emiel1984

Made in NL

*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 02-06-2012 18:07 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Laatst online: 26-09 13:39
*weg* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 02-06-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Harjo schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Correct dat het vast mijn fout is aangezien ik hem zo hard gebruik, ik neem altijd een strand mee, sleutels en messen en daar mn telefoon bij. Niet dus, geen van alle 3. Ik wil dus alleen zeggen dat de One X snel bekrast raakt bij dagelijks gebruik (En geloof me ik ben voorzichtig..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 19:28
CristianSchriev schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Correct dat het vast mijn fout is aangezien ik hem zo hard gebruik, ik neem altijd een strand mee, sleutels en messen en daar mn telefoon bij. Niet dus, geen van alle 3. Ik wil dus alleen zeggen dat de One X snel bekrast raakt bij dagelijks gebruik (En geloof me ik ben voorzichtig..) ;)
niet voorzichtig genoeg blijkbaar , hier nog geen kras te bekennen , kunnen we nu weer verder ? :+
Pagina: 1 ... 54 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.