[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
naaitsab schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:29:
Hebben meer mensen last dat ze bij Google afbeeldingen (mobiele versie) de link niet aan kunnen "klikken"?

Ik zie de plaatjes wel maar kan er verder niks mee.
Heb ik ook idd! Heel irritant en vreemd!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:31
In standaard browser en in Chrome is dat inderdaad ook. Andere browsers nog niet geprobeerd.

Is het verder mogelijk om meer icons op het beginscherm te krijgen zonder ze te verpakken in een blokje > popup?
Ik kan nu maar twee rijen onder het klok kwijt waar ik graag had gezien dat het mogelijk is om er 3 onder te plakken oid.

Edit:
Eventjes gewinkeld op Ebay, uit de UK komt nu de D110 houder voor de HTC One X vandaan.
Ben benieuwd wat 't doet :).
Sneller binnen en goedkoper dan de markt hier in Nederland.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 24-05-2012 13:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik had een vraagje mbt HTC Sense. Ik wil mn foto's opsplitsen in verschillende mappen, maar kan dit echt niet vinden. Nu wordt alles in 1 map "Camera opnames" gezet, maar die wil ik dus splitsen.

Bestaat deze mogelijkheid niet?
Wat ik tot dusver alleen maar heb kunnen vinden is moeilijk doen met de telefoon op de pc aansluiten en dan omslachtig folders aanmaken, maar aangezien dit over een oudere Sense versie ging vroeg ik me af of het nu verbetert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Sloebie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:40:
Ik had een vraagje mbt HTC Sense. Ik wil mn foto's opsplitsen in verschillende mappen, maar kan dit echt niet vinden. Nu wordt alles in 1 map "Camera opnames" gezet, maar die wil ik dus splitsen.

Bestaat deze mogelijkheid niet?
Wat ik tot dusver alleen maar heb kunnen vinden is moeilijk doen met de telefoon op de pc aansluiten en dan omslachtig folders aanmaken, maar aangezien dit over een oudere Sense versie ging vroeg ik me af of het nu verbetert is.
dat kan wel. Je kunt met een file explorer natuurlijk gewoon mapjes aanmaken en bestanden verplaatsen. De camera app doet daat verder niets mee, en zal gewoon doorgaan met alles in dezelfde map te plaatsen.

Ik had daar in het begin van mijn android periode ook moeite mee. Ben altijd zo'n opgeruimde file junk geweest. Nu doe ik dat niet meer. Ik laat de apps de bestanden maar zelf afhandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Quad schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:35:
In standaard browser en in Chrome is dat inderdaad ook. Andere browsers nog niet geprobeerd.

Is het verder mogelijk om meer icons op het beginscherm te krijgen zonder ze te verpakken in een blokje > popup?
Ik kan nu maar twee rijen onder het klok kwijt waar ik graag had gezien dat het mogelijk is om er 3 onder te plakken oid.
Op mijn GN kan ik met de standaard browser en in Chrome rechts onderin tappen voor de volledige pagina, rechts bovenin voor het plaatje op volledig formaat. werkt zonder problemen

zelf gekozen aantal rijen (en of kolommen) kan alleen met een andere launcher, de sense launcher ondersteund geen custom "grid size". (met een andere launcher verlies je wel veel HTC sense functionaliteit)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een One X opgepikt en zeer tevreden mee. Alleen heb ik 1 vraagje wat betreft de gegevensverbinding.
Moet ik nog iets van instellingen downloaden of maakt het nu automatisch gebruik van mijn mobiele abo. Kan namelijk iets herinneren dat ik op mijn oude toestel altijd eerst een bestand moest downloaden met instellingen.
(Wil namelijk niet dat het ding aan het roamen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dat hoeft niet nee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Vraag al eerder gesteld.......ik krijg wisselend het HTC lockscreen en dan weer het Widgetlocker lockscreen.....pure willekeur........
Weet iemand hoe dit komt?
Kan ik het HTC lockscreen uitzetten?
Ik wil dat alleen Widgetlocker opkomt, dit vanwege de vele mogelijkheden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes waarop ik het antwoord niet kan vinden op internet:

- Als mijn telefoon een tijdje aanstaat, pakt hij de audiokabel niet als ik hem inplug. Enige manier om hem te detecteren is dan mijn telefoon te resetten. Dan pakt hij hem wel. Maar als ik de kabel er dan weer uithaal, dan ziet hij soms ook niet dat de kabel eruit is. Wat is hier de oorzaak van?

- Als ik mijn telefoon wil verbinden met de autoradio via USB, hoe kan ik dan muziek afspelen? De folders vindt de telefoon dan niet, omdat de telefoon 'bezet' zou zijn. Is er een app of iets dergelijks die dit kan omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Weet iemand hoe je guestmode inschakelt?
Ik heb de One X gekocht en veel mensen zullen hem even willen testen. En sommige zaken wil ik dan snel afgeschermd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:37:
2 vraagjes waarop ik het antwoord niet kan vinden op internet:

- Als mijn telefoon een tijdje aanstaat, pakt hij de audiokabel niet als ik hem inplug. Enige manier om hem te detecteren is dan mijn telefoon te resetten. Dan pakt hij hem wel. Maar als ik de kabel er dan weer uithaal, dan ziet hij soms ook niet dat de kabel eruit is. Wat is hier de oorzaak van?

- Als ik mijn telefoon wil verbinden met de autoradio via USB, hoe kan ik dan muziek afspelen? De folders vindt de telefoon dan niet, omdat de telefoon 'bezet' zou zijn. Is er een app of iets dergelijks die dit kan omzeilen?
Kan je het niet aangeven dat de telefoon dan externe opslag moet gebruiken ipv alleen opladen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Kan je het niet aangeven dat de telefoon dan externe opslag moet gebruiken ipv alleen opladen?
Ja, als ik Diskdrive selecteer, dan markeert de telefoon alle folders als bezet, waardoor de bestanden niet gebruikt kunnen worden. Hetzelfde als dat je geen foto's kan maken als je telefoon met Diskdrive is verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
vandaag ging mijn telefoon niet aan na een lange en warme fietstocht met muziek in. Ik schrok en pas na 10sec de aan knop ingedrukt te houden ging hij weer aan(en ik slaakte een diepe zucht)

Iemand anders dit wel eens meegemaakt en een mogelijke oorzaak hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
K.Rotteveel87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:03:
vandaag ging mijn telefoon niet aan na een lange en warme fietstocht met muziek in. Ik schrok en pas na 10sec de aan knop ingedrukt te houden ging hij weer aan(en ik slaakte een diepe zucht)

Iemand anders dit wel eens meegemaakt en een mogelijke oorzaak hiervoor?
Oververhitting?

Ik krijg de indruk dat dit toestel daar nogal gevoelig voor is.
Had hem vandaag ook heel eventjes naast me liggen op een bankje in de zon. Ook al staat het scherm uit, dan wordt hij toch erg snel heel heet. De batterij zat vrij rap tegen de 50 graden aan. Met de Desire had ik hier minder last van. Had ik toch voor de witte versie moeten gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Sinds ik de One x in gebruik heb (en van hi naar kpn ben gegaan) komen mijn Whatsapp berichten vertraagd binnen. Met mijn Sensation aan het begin ook last van gehad, maar later door onbekende reden niet meer. Kan dit.met de telefoon te maken hebben?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Zamorano schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:38:
[...]

Oververhitting?

Had hem vandaag ook heel eventjes naast me liggen op een bankje in de zon. Ook al staat het scherm uit, dan wordt hij toch erg snel heel heet. De batterij zat vrij rap tegen de 50 graden aan. Met de Desire had ik hier minder last van. Had ik toch voor de witte versie moeten gaan. :)
De witte versie wordt in de zon anders ook vrij rap kokend heet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

gister na 20 min. balkon hangen en ff inetten, (want dat kan met dit toestel in de zon!!) _O_ :+
werd er ook aangegeven dat er oververhitting aan de gang was, ff in de schaduw gelegd en t was snel weerover :)

wat dat betreft zet je graag wat cores uit tijdens browsen, scheelt wel wat graden denk k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik maakte gister een foto van een A4 op een wit bureau. Die was wat onderbelicht dus heb ik de flits aangezet. Het viel me op dat de foto niet groen was... Nu was de kamer ook licht, niet donker maar is de "groene waas" bug er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52

Deathchant

Don't intend. Do!

misschien zeg ik nu iets dat niet klopt, en verbeter me daar maar in.
Doordat je One X nu een COMPLEET wit vlak (zonder andere kleuren eromheen), ziet, hoeft de witbalans neit veel (of zelfs niks) te corrigeren.
Zodra er andere kleurtjes bij komen, krijgt ie het moeilijker.
Het is mij ook opgevallen dat het nu minder groen is dan eerst. Ik heb een foto gemaakt van de garage van binnen met enkel een wit plafond en de rest anders. Ik kreeg wel hier en daar wat groene waas over het witte, maar dat was een stuk minder dan vorige firmwares.

Lichtarme situaties is het beste om dit te testen.

EDIT: hier wat voorbeelden van de witbalans in die garage met flits:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/543375_2127072352211_1707991775_1005239_85568990_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/554483_2127072432213_1707991775_1005240_520766298_n.jpg

Valt wel mee het groenige...toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Deathchant op 25-05-2012 10:50 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

*edit*

[ Voor 97% gewijzigd door DNA_Saint op 25-05-2012 12:08 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Deathchant schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:31:
misschien zeg ik nu iets dat niet klopt, en verbeter me daar maar in.
Doordat je One X nu een COMPLEET wit vlak (zonder andere kleuren eromheen), ziet, hoeft de witbalans neit veel (of zelfs niks) te corrigeren.
Zodra er andere kleurtjes bij komen, krijgt ie het moeilijker.
Het is mij ook opgevallen dat het nu minder groen is dan eerst. Ik heb een foto gemaakt van de garage van binnen met enkel een wit plafond en de rest anders. Ik kreeg wel hier en daar wat groene waas over het witte, maar dat was een stuk minder dan vorige firmwares.

Lichtarme situaties is het beste om dit te testen.

EDIT: hier wat voorbeelden van de witbalans in die garage met flits:

[afbeelding]

[afbeelding]

Valt wel mee het groenige...toch?
Ik heb ook een paar foto's geschoten, oa buiten, binnen en langs een witte muur, maar zie zelf geen groene waas oid, ze zijn ook vrij scherp.

offtopic: Bij die 2e foto krijg ik spontaan de neiging om er een ondertitel te verzinnen :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 25-05-2012 11:34 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Zit je lekker in de tuin, valt de mobiel op de grond... eerste gezicht niks aan de hand op een kleine plek na links boven. Echter keek ik iets beter, en ja hoor een scheur in me scherm van midden recht naar midden boven...

Je zou toch verwachten dat het scherm niet meteen scheurt, maar helaas blijkt dit anders te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 25-05-2012 12:42 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:37:

Ik denk dat dit door de kwaliteit van de meegeleverde dopjes komt. Ook telefoneren gaat slecht omdat de microfoon soms wegvalt, heb namelijk hetzelfde. Heb je al andere dopjes geprobeerd?
Metian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:34:
Zit je lekker in de tuin, valt de mobiel op de grond... eerste gezicht niks aan de hand op een kleine plek na links boven. Echter keek ik iets beter, en ja hoor een scheur in me scherm van midden recht naar midden boven...
Wow balen.. Had je toevallig nog enige bescherming op je telefoon? Ik vind het scherm erg snel barsten en de kwaliteit van gorilla glas 2 valt me tegen. Misschien HTC contacten mbt op het geweldige glas wat ze denken te hebben? Alhoewel vallen nooit onder de garantie valt, en ze er ook niet echt mee adverteren.
Gorilla Glass features exceptional damage resistance to the scratches, drops, and bumps of everyday use
Grt

[ Voor 38% gewijzigd door K.Rotteveel87 op 25-05-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Ik heb de eerste kras ook al te pakken hoor, heb em alleen maar in de broek gedragen zonder sleutels erbij.

Heb hem overigens net een week >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K.Rotteveel87 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Ik denk dat dit door de kwaliteit van de meegeleverde dopjes komt. Ook telefoneren gaat slecht omdat de microfoon soms wegvalt, heb namelijk hetzelfde. Heb je al andere dopjes geprobeerd?
Ja, verschillende oordopjes en de audio-kabel van de auto werken niet. Het is erg vreemd, want dit probleem doet zich pas voor bij mij sinds update 1.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Laatst online: 07-04 07:32
Quad schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:33:
[...]

Ik heb ook een paar foto's geschoten, oa buiten, binnen en langs een witte muur, maar zie zelf geen groene waas oid, ze zijn ook vrij scherp.
..
Die groene waas was ook alleen met flits.

Foto's met en zonder flits lieten een heel verschil zien. Ik heb hier een keer linkjes van geplaatst.

https://www.dropbox.com/s...otoGrid_1337945356562.jpg

Zonder flits / met flits / flits aan maar bedekt met m'n vinger / flits aan en bedekt met een kartonnetje.

[ Voor 2% gewijzigd door golem501 op 25-05-2012 13:32 . Reden: image vervangen voor een link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

K.Rotteveel87 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Wow balen.. Had je toevallig nog enige bescherming op je telefoon? Ik vind het scherm erg snel barsten en de kwaliteit van gorilla glas 2 valt me tegen. Misschien HTC contacten mbt op het geweldige glas wat ze denken te hebben? Alhoewel vallen nooit onder de garantie valt, en ze er ook niet echt mee adverteren.

[...]

Grt
Net even snel naar phonehouse geweest. En daar kwam het er gewoon meer op neer dat het me eigen schuld is, dus hun wouden niks voor me doen. (belachelijk binnen 2 maanden na aankoop).

HTC heb ik net contact mee gehad, die konden helaas niet meer doen dan me mobiel inboeken voor reparatie. Echter kon er niet met zekerheid gezegd worden dat het kosteloos zou kunnen gebeuren, dus ik kan hem opsturen en dan zou ik te horen krijgen of het me geld gaat kosten. En indien van wel en ik zou hem terug willen zonder reparatie kost het me als nog 40 euro onderzoekskosten en verzendkosten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:53
Metian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Net even snel naar phonehouse geweest. En daar kwam het er gewoon meer op neer dat het me eigen schuld is, dus hun wouden niks voor me doen. (belachelijk binnen 2 maanden na aankoop).

HTC heb ik net contact mee gehad, die konden helaas niet meer doen dan me mobiel inboeken voor reparatie. Echter kon er niet met zekerheid gezegd worden dat het kosteloos zou kunnen gebeuren, dus ik kan hem opsturen en dan zou ik te horen krijgen of het me geld gaat kosten. En indien van wel en ik zou hem terug willen zonder reparatie kost het me als nog 40 euro onderzoekskosten en verzendkosten.
Niet om je af te zeiken, maar als jij zelf je telefoon laat vallen kan je toch niet verwachten dat je zomaar een nieuwe krijgt van de Phonehouse?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Metian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Daar is maar 1 woord voor: balen (of pech). Als je een verzekering had afgesloten had je dit waarschijnlijk wel vergoed gekregen. Ik heb ook destijds een verzekering afgesloten omdat het beeldscherm bij mijn vorige telefoon gebarsten was. Ik moest zelf een nieuwe telefoon aanschaffen. Op mijn nieuwe telefoon ook een jaar lang garantie genomen maar je zult zien dat ik die toen niet nodig heb gehad. Dus eigenlijk was dat gewoon weggegooid geld.

Als die barst bij jou erg is zou ik hem wel laten repareren. In loop van de tijd zal het alleen maar erger worden en de reparatie is goedkoper dan een nieuw toestel kopen. Maar denk dat het repareren wel tussen de 150/200 euro zal kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Laatst online: 13:47
Cobesz schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:07:
Ik heb de eerste kras ook al te pakken hoor, heb em alleen maar in de broek gedragen zonder sleutels erbij.

Heb hem overigens net een week >.>
Zelfde laken een pak. Na een week een kras op m'n scherm. Waarschijnlijk m'n broekzak, wel zonder sleutels. HTC hoesje gekocht. Geen nieuwe krassen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:41

weebl

YARR!

Hier ook al een krasje er op, na een paar dagen bezit...

Eerste kras doet altijd het meest pijn, maar het is en het blijft een gebruiksvoorwerp. Zolang ie het nog gewoon perfect doet ben ik tevreden :)

Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er meer mee zitten, maar ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Zamorano schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:38:
[...]

Oververhitting?

Ik denk dat we er aan zullen moeten wennen en hopen dat het geen kwaad kan na langere tijd.
(hoewel warmte de grootste vijand is van processoren)
Het is de oorzaak van de gebruikte processor in de OneX |:(

Lees het stukje onder de afbeelding van de agenda maar eens over het verschil in temperatuur.
Dat scheelt echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

denniskrol schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Niet om je af te zeiken, maar als jij zelf je telefoon laat vallen kan je toch niet verwachten dat je zomaar een nieuwe krijgt van de Phonehouse?
Daar zit ook inderdaad wat in, maar aan de andere kant ligt het er ook maar net aan wie je voor je heb staan. Alleen vraag ik me af in hoeverre het me eigen schuld is wanneer die uit me broekzak valt, want daar zat die toen die viel.
mickjuh schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Daar is maar 1 woord voor: balen (of pech). Als je een verzekering had afgesloten had je dit waarschijnlijk wel vergoed gekregen. Ik heb ook destijds een verzekering afgesloten omdat het beeldscherm bij mijn vorige telefoon gebarsten was. Ik moest zelf een nieuwe telefoon aanschaffen. Op mijn nieuwe telefoon ook een jaar lang garantie genomen maar je zult zien dat ik die toen niet nodig heb gehad. Dus eigenlijk was dat gewoon weggegooid geld.

Als die barst bij jou erg is zou ik hem wel laten repareren. In loop van de tijd zal het alleen maar erger worden en de reparatie is goedkoper dan een nieuw toestel kopen. Maar denk dat het repareren wel tussen de 150/200 euro zal kosten?
Het is inderdaad balen, en ik weet nu ook zeker dat ik in vervolg maar gewoon verzekering neem voor het geval dat.

De barst is één lijn, verder ook geen sterren of iets, en wanneer je de mobiel gewoon voor je heb, zie je de barst niet eens zitten. Ik zal anders morgen wel is even paar foto's maken om het te laten zien.

Ben sowieso van plan om screenprotector er overheen te zetten om te zorgen dat het wat stabieler is en ik er niet telkens met me vingers over heen zit te gaan, tot ik het geld heb om het te kunnen laten repareren.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwar
  • Laatst online: 15:06
Monda schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:30:
Sinds ik de One x in gebruik heb (en van hi naar kpn ben gegaan) komen mijn Whatsapp berichten vertraagd binnen. Met mijn Sensation aan het begin ook last van gehad, maar later door onbekende reden niet meer. Kan dit.met de telefoon te maken hebben?
Heb ook het zelfde probleem dat soms de whatsapp berichten niet gelijk aankomen (zit bij T mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Lees aub de topicwaarschuwing.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 25-05-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 19-09 14:01
Sense 4 zou toch een guestmode hebben? weet iemand hoe je het activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Metian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:18:
[...]

Daar zit ook inderdaad wat in, maar aan de andere kant ligt het er ook maar net aan wie je voor je heb staan. Alleen vraag ik me af in hoeverre het me eigen schuld is wanneer die uit me broekzak valt, want daar zat die toen die viel.

[...]

Het is inderdaad balen, en ik weet nu ook zeker dat ik in vervolg maar gewoon verzekering neem voor het geval dat.

De barst is één lijn, verder ook geen sterren of iets, en wanneer je de mobiel gewoon voor je heb, zie je de barst niet eens zitten. Ik zal anders morgen wel is even paar foto's maken om het te laten zien.

Ben sowieso van plan om screenprotector er overheen te zetten om te zorgen dat het wat stabieler is en ik er niet telkens met me vingers over heen zit te gaan, tot ik het geld heb om het te kunnen laten repareren.
In een betere zak stoppen? :)

Of wil je nu de fabrikant van je broek/jas aansprakelijk stellen voor een slechte zak en de vervolgschade? :+

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Metian schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:18:
[...]

Lijkt me vrij lastig om een fabrikant aansprakelijk te stellen voor het feit dat hij uit jouw broekzak valt...
Jouw apparatuur, jouw verantwoordelijkheid er voorzichtig mee om te gaan.

En GorillaGlas2 is leuk, maar het is een extra bescherming. Geen totale protectie waardoor er de komende jaren niets kan gebeuren met je scherm. Als je telefoon valt en hij valt ongelukkig kan een scherm gewoon barsten al is het een val van 20cm hoog. Van de andere kant, er kan ook niets met je telefoon aan de hand zijn terwijl deze van 1meter hoog valt. Het is maar net hoe en waarop hij terecht komt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 15:56
Kreeg van de weet een telefoon met geel/groene waas op het scherm. Krijg vandaag de nieuwe, zal volgende week wel in een review verwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet jullie voor een inboedel verzekering hebben maar mijn verzekering dekt de schade aan mijn telefoon gewoon, ook schade die ik zelf heb gemaakt, dus ik zou daar eens informeren wat je inboedel verzekering kan beteken. Ik heb zelf een woon en vrije tijdpakket van AEGON.

Dus dat soort extra verzekeringen die veeeeeel te duur zijn sluit ik nooit af.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem gewoon een buiten de deur verzekering van Interpolis. Kost je een paar euro per maand en je mobiel is tot 250 euro verzekerd. En daarbij is er nog veel meer verzekerd tegen ongelukjes. Ik heb zelf al twee keer mn horloge voor 100 euro laten repareren en één keer het gebroken glas van mn mobiel laten vervangen. Dan hoef je nooit een aparte mobielverzekering af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij interpolis betaal je idd. extra daarvoor, bij AEGON zit het erin, en als je niks claimt in een kalenderjaar krijg je ook nog 10% van je premie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb vanaf het begin al last van dat mn scherm flikkert vooral bij grijze achtergrond met de update naar 1.28 was het alleen maar erger geworden . Nu draai ik al sinds die uit is de laatste (kleine) update ,en is eindelijk het scherm flikkeren volledig verdwenen het duurde een paar dagen voordat het volledig weg was maar heb nu een 100% perfect werkende One x ,ben blij dat toen ik hem pas had er voor heb gekozen om op een update te wachten die dit zou verhelpen , zijn er hier nog meer mensen die na de laatste update dezelfde ervaring hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:51
indofk schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:48:
Heb vanaf het begin al last van dat mn scherm flikkert vooral bij grijze achtergrond met de update naar 1.28 was het alleen maar erger geworden . Nu draai ik al sinds die uit is de laatste (kleine) update ,en is eindelijk het scherm flikkeren volledig verdwenen het duurde een paar dagen voordat het volledig weg was maar heb nu een 100% perfect werkende One x ,ben blij dat toen ik hem pas had er voor heb gekozen om op een update te wachten die dit zou verhelpen , zijn er hier nog meer mensen die na de laatste update dezelfde ervaring hebben
enige probleem dat ik had bij aankoop, was geel achtig scherm, vergeleken met scherm van me Desire HD met One-V rom erop.. maar nu ik de One-X alweer iets meer dan een maand heb, alle updates gehad heb, is me scherm veel witter geworden, dus perfect toestel :)

Hoe doe je een videocall? Zit daar standaard software voor op de HTC One X, of moet je daar een app voor installeren zoals Skype of iets anders?

[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 26-05-2012 15:30 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:20:

En GorillaGlas2 is leuk, maar het is een extra bescherming. Geen totale protectie waardoor er de komende jaren niets kan gebeuren met je scherm. Als je telefoon valt en hij valt ongelukkig kan een scherm gewoon barsten al is het een val van 20cm hoog. Van de andere kant, er kan ook niets met je telefoon aan de hand zijn terwijl deze van 1meter hoog valt. Het is maar net hoe en waarop hij terecht komt.
Als ik dit zo zie lijkt het alsof je je daar niet zoveel zorgen om hoeft te maken.. :)

YouTube: hTC One X is not only Pretty but also Tough!! hTC One X 不只漂亮而且耐操!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Op mijn telefoon staan anders aardig wat krasjes en paar diepe krassen zonder dat ik er iets geks mee gedaan heb. Screenprotectors zijn zeker geen overbodige luxe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik heb nooit last gehad van krasjes op me scherm.. ja een paar lichte, na 1,5jaar gebruik
en dat zonder screen protectors, mja ik ga er dan ook goed mee om

me Desire HD is een keer vrij hard van 2m gevalle, aan de buitenkant en op scherm, 0,0 schade
alleen van binnen werkte er 5 functies niet meer (wifi, volume knop, gps, bluetooth, nog iets), opgestuurd en gratis gefixt ;)

maar het kan altijd gebeuren dat je telefoon verkeerd valt en dus wel vervelende schade heeft
dat het scherm wel scheurt enzo.. mja gewoon voorzichtig mee zijn en hopen dat er nooit wat mee gebeurd :P

[ Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 26-05-2012 17:57 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal berichten over het oplichten van de verzekering zijn verwijderd. Ten eerste horen garantie/verzekeringszaken hier niet thuis en ten tweede willen we oplichting nergens op GoT zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

Heb hier altijd een hoesje om mijn telefoons heen. Ze zijn allemaal nog krasvrij (ook die van 4 jaar oud) en mijn HTC One X dus ook :). Ik snap ook niet dat fabrikanten het niet meer standaard mee leveren. Mijn G1 kwam met een prima hoesje die ik later ook voor mijn Desire Z heb kunnen gebruiken.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Helaas, een eerste gele vlekje is verschenen links onderaan het scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Bij "instellingen/opties voor ontwikkelaars/" vond ik Achtergrondproceslimiet.
Zou je hier kunnen voorkomen dat er gebruikte apps worden gestopt en worden hergeladen als je ze weer start.
(zoals de browser/etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
marcel-o schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:23:
Bij "instellingen/opties voor ontwikkelaars/" vond ik Achtergrondproceslimiet.
Zou je hier kunnen voorkomen dat er gebruikte apps worden gestopt en worden hergeladen als je ze weer start.
(zoals de browser/etc) ?
Je kunt hier helaas maar tot 4 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:25
Comgenie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:40:
Heb hier altijd een hoesje om mijn telefoons heen. Ze zijn allemaal nog krasvrij (ook die van 4 jaar oud) en mijn HTC One X dus ook :). Ik snap ook niet dat fabrikanten het niet meer standaard mee leveren. Mijn G1 kwam met een prima hoesje die ik later ook voor mijn Desire Z heb kunnen gebruiken.
Omdat een hoesje de telefoon dikker en nog breder maakt. Het zou van de fabrikant wel een mooie geste zijn moesten ze dit doen.

Ik kan er in ieder geval niets mee doen. Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp en na twee en een half jaar koop ik toch een nieuwe.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
RoD schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:49:
[modbreak]Een aantal berichten over het oplichten van de verzekering zijn verwijderd. Ten eerste horen garantie/verzekeringszaken hier niet thuis en ten tweede willen we oplichting nergens op GoT zien.[/]
Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

En anders gewoon zo'n skin plakken, maakt de phone niet dikker 8) ...

http://www.bestskinsever.com/htc-one-x-skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

FragileM64 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Omdat een hoesje de telefoon dikker en nog breder maakt. Het zou van de fabrikant wel een mooie geste zijn moesten ze dit doen.

Ik kan er in ieder geval niets mee doen. Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp en na twee en een half jaar koop ik toch een nieuwe.
Naja met hoesje bedoel ik meer zo'n Sleeve, waar je hem instopt als je de telefoon niet gebruikt. Wanneer je hem wel gebruikt haal je hem eruit en dan heb je toch gewoon een fijn dun toestel in je handen. Met zo'n case die altijd om je toestel heen zit kan ik me voorstellen dat je het liever niet wilt hebben.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:41
JB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Dagelijks reboot mijn telefoon in mijn broekzak omdat de aan/uit knop zelfs in gelockte mode blijkt te werken. Wanneer deze langer ingedrukt is, gaat de telefoon rebooten. Dit gebeurt me vaker wanneer ik zit en de telefoon wat strakker zit.

Is dit uit te schakelen?
K.Rotteveel87 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:26:
Nog steeds geen problemen kunnen ontdekken aan mijn toestel, en ik ben best kritisch. Enkel de reboot als ik met een strakke broek door me hurken ga oid..
Hier heb ik dus ook last van. Helaas nog niets kunnen vinden om dit op te lossen. Ik dacht eerst dat het mogelijk met de fast-boot functie te maken had, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Vervelend is het wel in ieder geval.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:30
Iemand een idee of je Allshare van Samsung kunt installeren en gebruiken ism een Samsung TV op de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
Uhh, is gewoon DLNA toch? en het is android, zou moeten werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
hoe doe je videocall met de One X? Zit daar standaard software voor in Sense, of heb je er toch een andere app voor nodig? Een vriendin van mij heeft de S2 en kan bij contacten videocall kiezen.e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:54
SuperVeloce schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:46:
hoe doe je videocall met de One X? Zit daar standaard software voor in Sense, of heb je er toch een andere app voor nodig? Een vriendin van mij heeft de S2 en kan bij contacten videocall kiezen.e.
Je kan via google talk ook videobellen.
Al gaat het via wifi beter dan via internet op je telefoon.

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
SuperVeloce schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:46:
Skype?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

WiFi is extreem beroerd sinds .11 zeg, allemachtig. Ik zit een meter van mijn router af (Netgear WNDR3700v2) en ik heb maar 1-2 streepjes. Ga ik in de keuken staan (circa 5 meter van de router af) heb ik al geen ontvangst meer. :(
Hopelijk fixen ze dat snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Xereon schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:10:
WiFi is extreem beroerd sinds .11 zeg, allemachtig. Ik zit een meter van mijn router af (Netgear WNDR3700v2) en ik heb maar 1-2 streepjes. Ga ik in de keuken staan (circa 5 meter van de router af) heb ik al geen ontvangst meer. :(
Om eerlijk te zijn zou ik dan toch eens even met WiFiAnalyzer kijken of je niet gewoon op een rete vol kanaal zit...

Mijn HTC One X begint helaas nu ook onderin het scherm en links onder een lichte gele waas te tonen op sommige plekken. Eerste dagen geen last van gehad, maar het begint nu op te komen. Precies zoals de meeste mensen het ervaren dus.

HTC zegt dat ik hem moet omruilen als DOA... Nouja, laat ik dat dan maar doen he.
Al heb ik er eigenlijk totaal geen zin in. Irriteer me kapot.

Verder is het wel een leuk toestel :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik vind juist H ontvangst slecht.. heb Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

WhatsappHack schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:26:
[...]

Om eerlijk te zijn zou ik dan toch eens even met WiFiAnalyzer kijken of je niet gewoon op een rete vol kanaal zit...

Mijn HTC One X begint helaas nu ook onderin het scherm en links onder een lichte gele waas te tonen op sommige plekken. Eerste dagen geen last van gehad, maar het begint nu op te komen. Precies zoals de meeste mensen het ervaren dus.

HTC zegt dat ik hem moet omruilen als DOA... Nouja, laat ik dat dan maar doen he.
Al heb ik er eigenlijk totaal geen zin in. Irriteer me kapot.

Verder is het wel een leuk toestel :)
WiFi analyzer zegt dat er geen storende kanalen aanwezig zijn.
Dit zegt ie wel:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PtSBwl.png

En dit is dus 0,5m van de router vandaan. Zodra ik 5m van de router af sta met vol zicht erop verliest ie het signaal in zijn geheel.
Ook valt me op dat ie elke 30 seconden ofzo loopt te zeiken dat er geen WiFi ingeschakeld is. En op datzelfde moment zie ik inderdaad het WiFi-icoontje verdwijnen waarop 3g inschakelt. Nog geen halve seconde later draait ie die actie echter terug.
'Best WiFi performance' aan/uit maakt ook geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Heb ik ook last van sinds de laatste update, waardeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Dat vind ik dan wel raar. Ik heb ook de .11 update, maar heb nergens last van.

Bijgevoegd mijn screenshot van WifiAnalyzer, maar ik zit dus 2 verdiepingen van de router af... Nergens last van.
Ik zend uit op 40Mhz met een aantal andere routers dicht in de buurt, al probeer ik die kanalen te vermijden. (Zwaar irritant, van die routers die je mee volgen!)

Zal voor de ckerheid vermelden, mocht het verschillend zijn:
Software 1.29.401.11. SDK API: 4.12. Uitbreiding: 403_1_GA_7. Kernel: 2.6.39.4-gc9932b1. Smalband: 1.1204.105.14. Build: 1.29.401.11 CL62864.

Afbeeldingslocatie: http://liroy.pro/AnalyzerOneX.png

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:30
Heel af en toe verschijnt er bij mij: 'sim-kaart voorbereiden' in het scherm.
Ik merk dit af en toe op tijdens het spelen van een spelletje. Ik wijtte het aan mijn DIY-geknipte-sim en ik had gehoop dat 't weg zou zijn met een echte µSim, maar dat blijkt niet het geval.

Ik hoefde niet m'n PIN in te voeren, maar ben ik dan even niet bereikbaar?
Ik vind het nog niet heel storend, maar is dit hetzelfde probleem als wat eerder besproken is en waarvoor mensen een reparatie/vervanging hebben aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
RudolfR schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:30:
Oh dat doet die van mij bij het inschakelen. Ik dacht eigenlijk dat het een vertaalfout was. De Sensation en DHD doen hetzelfde, maar vemelden dan dat het om de SD kaart gaat. Ik dacht dat het hier om het interne geheugen ging, maar blijkbaar niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RudolfR schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:30:
Ik merk dit af en toe op tijdens het spelen van een spelletje. Ik wijtte het aan mijn DIY-geknipte-sim en ik had gehoop dat 't weg zou zijn met een echte µSim, maar dat blijkt niet het geval.

Ik hoefde niet m'n PIN in te voeren, maar ben ik dan even niet bereikbaar?
Ik vind het nog niet heel storend, maar is dit hetzelfde probleem als wat eerder besproken is en waarvoor mensen een reparatie/vervanging hebben aangevraagd?
Ik had daar veelvuldig last van, na een tijdje gamen, maar ook als ik op een bepaald punt zacht drukte, dan verloor hij opeens contact met de simkaart. Ik heb de telefoon omgeruild gekregen (maar had hem ook nog maar net), de nieuwe heeft er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Grappig, terwijl bij mij de wifi ontvangst juist beter is dan met mijn laptop, heb op de bank (3 meter van router) super goede ontvangst, en in de tuin (andere kant huis, 14 meter van router) ook nog 1-2 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 23:40
Zit ook op een WNDR3700 en heb nog nooit zo'n goede connectie gehad. Zowel qua snelheid als qua afstand.
Zelfs goede connectie op de 5ghz band.
Probleem zit dus echt in jouw specifieke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
hansbkp schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:51:
[...]

Zit ook op een WNDR3700 en heb nog nooit zo'n goede connectie gehad. Zowel qua snelheid als qua afstand.
Zelfs goede connectie op de 5ghz band.
Probleem zit dus echt in jouw specifieke situatie.
Het zal er ook misschien aan liggen of je een WNDR3700v1 hebt of een v2. Ik heb hier een v1 en na deze berichten ook even de vergelijking gemaakt d.m.v. Wifi Analyzer tussen de One X en mijn Sensation die ik hier nog heb liggen. De resultaten waren hetzelfde en soms op de One X beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
merkte sinds dit weekend dat bii opladen van htx one x het scherm steeds opspringt, nochtans is het gelockt, heel raar...

heb geen nieuwe sms berichten of email's

om de 5 min ofzo, springt scherm dus aan
heel ambetant, een lichtje spektakel in een donkere kamer ;)

eens zitten kijken bij scherm instellingen en daar lockscreen gezet op 15 seconden, helaas blijft scherm oplichten of aangaan zoals een lampje in de nacht bij opladen

stay awake, sta uit: screen will never sleep while charging
sleep: 10 min, zet dit dus in de avond tijdens opladen op 15 seconden ;)
flash led notifications sta aan voor alles

overkijk ik iets ? is alleziens sinds dit weekend, kan dus eventueel met bepaalde applicatie te maken hebben..

iemand dit ook, eventueel de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Rigs schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:50:
merkte sinds dit weekend dat bii opladen van htx one x het scherm steeds opspringt, nochtans is het gelockt, heel raar...

heb geen nieuwe sms berichten of email's

om de 5 min ofzo, springt scherm dus aan
heel ambetant, een lichtje spektakel in een donkere kamer ;)

eens zitten kijken bij scherm instellingen en daar lockscreen gezet op 15 seconden, helaas blijft scherm oplichten of aangaan zoals een lampje in de nacht bij opladen

stay awake, sta uit: screen will never sleep while charging
sleep: 10 min, zet dit dus in de avond tijdens opladen op 15 seconden ;)
flash led notifications sta aan voor alles

overkijk ik iets ? is alleziens sinds dit weekend, kan dus eventueel met bepaalde applicatie te maken hebben..

iemand dit ook, eventueel de oplossing
Dit heb ik inderdaad ook gehad, erg vreemd. Weet nog niet waar het vandaan komt, maar bij mij is hij er uit zichzelf mee opgehouden. Heb je de laatste update erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
Overlegne schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook gehad, erg vreemd. Weet nog niet waar het vandaan komt, maar bij mij is hij er uit zichzelf mee opgehouden. Heb je de laatste update erop staan?
uiteraard was hem gaan halen en de 1.28 update direct binnengehaald
update 1.29 was dagje of 2 nadien

heel raar toch, heb jij het al kunnen uitmaken waar het vandaan kan van komen..

alleziens prettig dat ik niet de enige ben sorry, maar zo kan het sneller opgelost worden

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvang schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:57:
ik merk dat als ik beste wifi prestatie aan heb staan en veel warmer wordt. Wakker worden en dan nu.nl, facebook, word on en paar sites checken achter elkaar wordt hij meteen heel warm. Als je dat uitvinkt niet. Dus meer energie verbuik staat voor warmere one x?!
Wifi prestatie uitgeschakeld en me phone word niet zo heet meer.
Wifi is in feite niet minder geworden. alles werkt prima. ga van de week testen met beste prestatie aan. om te kijken of er wel degelijk een prestatie winst is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Mijn One X start sedert vanochtend alleen op als ik de power button ca. 10 sec. ingedrukt houdt. Daarna maakt hij een foutrapport aan wat ik heb verzonden. Dit herhaald steeds. Wat denken jullie, is dit probleem alleen op te lossen met een algehele reset (fabrieks instell.) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:34

Rudios

Lost in space?

Kan je eigelijk op de one x touchWizz draaien? Of zeg ik nu iets heel geks.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
Rudios schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:32:
Kan je eigelijk op de one x touchWizz draaien? Of zeg ik nu iets heel geks.
als je heel creatief bent met custom roms is het in theorie mogelijk. je kan het echter niet (zoals dat met sense ook niet kan) even als app installeren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Waar zit deze instelling, kan 'm niet meer vinden...?
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Wifi prestatie uitgeschakeld en me phone word niet zo heet meer.
Wifi is in feite niet minder geworden. alles werkt prima. ga van de week testen met beste prestatie aan. om te kijken of er wel degelijk een prestatie winst is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
Windkracht13 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:46:

[...]
Settings -> wifi -> menu (rechtsboven) -> geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Instellingen - Wi-Fi - (Menu) Geavanceerd - Beste Wi-Fi prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:37
Als ik een foto die ik net gemaakt heb wil verzenden via gmail vanuit de "camera app" , dan moet ik mijn gmailgegevens invoeren.
Dit heb ik al eens eerder gedaan, alleen viel het op dat mijn nieuwe mail via de gmail app en via de email app binnenkwam. Dit vond ik irritant, 2 meldingen voor de zelfde mail.

Is dit niet te omzeilen?
Dus: mailen vanuit de camera app, maar geen dubbele meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ik kan gewoon een foto verzenden zonder dubbele melding te krijgen, maar ik heb mijn account ook alleen ingesteld in de GMail app, en niet in de e-mail app.

Ik weet niet welke app jouw voorkeur heeft, maar waarschijnlijk moet je alleen die gebruiken.
(En dus volgende keer 'Delen via E-mail' kiezen ipv 'Delen via GMail'?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windkracht13 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:46:

[...]
Bij instellingen > wifi on/off knop klikken > puntjes menu > geavanceerd > beste wifi prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peppie71 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:01:
Als ik een foto die ik net gemaakt heb wil verzenden via gmail vanuit de "camera app" , dan moet ik mijn gmailgegevens invoeren.
Dit heb ik al eens eerder gedaan, alleen viel het op dat mijn nieuwe mail via de gmail app en via de email app binnenkwam. Dit vond ik irritant, 2 meldingen voor de zelfde mail.

Is dit niet te omzeilen?
Dus: mailen vanuit de camera app, maar geen dubbele meldingen?
Je hebt 2 email apps. 1 is standaard geinstalleerd en heet MAIL. de 2de kan je downloaden en heet GMAIL.
Bij je synchronisatie kan je je accounts opgegeven. Ik heb zelf de standaard mail niet in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Eigenaardig dat sommige mensen zo'n last hebben van hun wifi ontvangst. Ik heb thuis altijd vol bereik, en zelfs als ik in mijn schuurtje sta voor mij huis (+ verdieping lager) pakt hij mijn wifi netwerk nog op.

Waar ik wel last van blijf houden (heb het al eerder op dit forum aangegeven) is dat mijn One X 's-nachts altijd moeite heeft om mijn wifi netwerk te herkennen, hij pakt dan standaard eerst 3G en pas na zo'n 5 seconden schakelt hij over op wifi.
Erg raar, ik heb dit met andere devices nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th_mas schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:58:
Eigenaardig dat sommige mensen zo'n last hebben van hun wifi ontvangst. Ik heb thuis altijd vol bereik, en zelfs als ik in mijn schuurtje sta voor mij huis (+ verdieping lager) pakt hij mijn wifi netwerk nog op.

Waar ik wel last van blijf houden (heb het al eerder op dit forum aangegeven) is dat mijn One X 's-nachts altijd moeite heeft om mijn wifi netwerk te herkennen, hij pakt dan standaard eerst 3G en pas na zo'n 5 seconden schakelt hij over op wifi.
Schakel beste wifi prestaties uit. schijnt te helpen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:11
Th_mas schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:58:

Ik heb daar ook last van dat die in de nacht wegvalt, zodra je hem dan weer oppakt heeft die binnen paar seconden weer wifi. Het lijkt op de optie dat je wifi uitgaat waarneer je telefoon gaat slapen alleen heb ik die niet aanstaan. Heb al verschillende combi's geprobeerd van instellingen met hoog energieverbruik etc maar het hielp niet. Dus ik zet nu 's nachts me 3g maar uit en zie de volgende ochtend wel of ik nog whatsapp berichten heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 15:44
GrandDestroyer schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:01:
[...]

Ik heb daar ook last van dat die in de nacht wegvalt, zodra je hem dan weer oppakt heeft die binnen paar seconden weer wifi. Het lijkt op de optie dat je wifi uitgaat waarneer je telefoon gaat slapen alleen heb ik die niet aanstaan. Heb al verschillende combi's geprobeerd van instellingen met hoog energieverbruik etc maar het hielp niet. Dus ik zet nu 's nachts me 3g maar uit en zie de volgende ochtend wel of ik nog whatsapp berichten heb :P
Is een bekend probleem, heb er zelf ook last van. Er is op XDA ook een heel topic, waar tot nu toe nog geen oplossing is gevonden. Voor zover ik het topic gevolgd heb, lijkt het erop dat het een bug is die te maken heeft met smart sync en is HTC ervan op de hoogte is en in de volgende update gefixed zal worden(bron).
Ik vind het zelf ook wel een beetje vervelend aangezien ik na 12en nog regelmatig wakker ben en dan dus om de zoveel tijd mijn scherm even moet aanzetten om te zorgen dat ik weer internet heb.
Hele topic is hier klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij mij valt niet alleen wifi weg, maar ook 3G. Tevens is de accu-indicator na al die updates nog steeds niet accuraat. Ik ben er wel een beetje zat van dat HTC dit soort dingen niet tijdig fikst. Zelfs met custom roms blijkt het niet op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Is een bekend probleem, heb er zelf ook last van. Er is op XDA ook een heel topic, waar tot nu toe nog geen oplossing is gevonden. Voor zover ik het topic gevolgd heb, lijkt het erop dat het een bug is die te maken heeft met smart sync en is HTC ervan op de hoogte is en in de volgende update gefixed zal worden(bron).
Ik vind het zelf ook wel een beetje vervelend aangezien ik na 12en nog regelmatig wakker ben en dan dus om de zoveel tijd mijn scherm even moet aanzetten om te zorgen dat ik weer internet heb.
Hele topic is hier klik
Ik heb trouwens de HD revolution HD 6.0.0 costum rom by Mike1986. moet opmerken dat ik geen last heb van batterydrainage. of dergelijke. wifi signaal prestaties lijken ook beter. Ik wil wel wat screens posten maar tja, ff uitzoeken hoe dat moet.
Dit is ook ff leuk om te kijken.. alle 5 delen....http://www.youtube.com/watch?v=NMiY1kSTHZw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52

Deathchant

Don't intend. Do!

ruurd v. schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
[...]

Ja, die optie bedoel ik (heb engels als taal ingesteld). Zodra ik die optie uitzet draait mijn scherm naar landscape modus.
Sorry dat ik zo'n oude reply erbij haal, maar ik ben al een week aan het proberen om mijn homescreen ook in landscape mode te bekijken. Ik heb volgens mij zowat alle vinkjes gehad. Kun jij nog eens uitleggen hoe je het hebt gedaan? Mijn telefoon is ook in het Engels ingesteld en er zijn 2 autorotate vinkjes die volgens mij exact hetzelfde doen: 1 in het settings->display submenu en 1 in het accessibility submenu.
1 uit, 2 aan, 1 aan, 2 uit, 1 uit, 2, uit, 1 aan, 2 aan....kortom eender welke combinatie zorgt er niet voor dat mijn homescreen in landscape mode te zien is.
Ik lees verder op internet alleen maar over apps of custom roms die dat forceren. Een collega van mij kan ook zijn scherm draaien en ben ook door alle settings heen gegaan met hem, maar geen resultaat. Hij heeft ook geen speciale rotate-app draaien ofzo...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Hmmm, grappig. Gisteren haalde mijn One X via Wifi volgens 52,3 MB/s download, terwijl ik 50 Mb/s internetverbinding heb. Lijkt me wat onwaarschijnlijk omdat ik dat zelfs via ethernet nooit boven de 40 Mb/s ben gekomen.

Overigens heb is net een One X uit mijn borstzak gevlogen, met een hoek op de grond en daarna met behoorlijke snelheid op het scherm een paar meter doorgeschoven over een zanderige stenen vloer. Er zit een klein kras-deukje in de hoek van de body. Ik heb het scherm goed schoongemaakt, uitgebreid onderzocht, ook de reflecties bekeken, het scherm heeft niet eens een krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 14:11
Sigis schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:06:

Overigens heb is net een One X uit mijn borstzak gevlogen, met een hoek op de grond en daarna met behoorlijke snelheid op het scherm een paar meter doorgeschoven over een zanderige stenen vloer. Er zit een klein kras-deukje in de hoek van de body. Ik heb het scherm goed schoongemaakt, uitgebreid onderzocht, ook de reflecties bekeken, het scherm heeft niet eens een krasje.
Gooide gister perongelijk iemands sleutel op de blackberry van een vriend , diepe kras links onder in het scherm. Zei ik weede dat ik dat niet krijg als ik mijn sleutels erop laat vallen en inderdaad sleutels (zware bos ,17 sleutels) geven geen enkel krasje op mn galaxy s2 gaf dit wel zichtbare schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:36
mr.DJ95 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Gooide gister perongelijk iemands sleutel op de blackberry van een vriend , diepe kras links onder in het scherm. Zei ik weede dat ik dat niet krijg als ik mijn sleutels erop laat vallen en inderdaad sleutels (zware bos ,17 sleutels) geven geen enkel krasje op mn galaxy s2 gaf dit wel zichtbare schade.
Maak daar eens een video van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 14:11
haha stiekem durf ik het niet nog een keer te doen haha was een beetje overmoedig gister met dat zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi-ontvangst was bij mij ook uitstekend! Beter dan al mijn vorige telefoons... maar na de update is die echt héél slecht geworden. 2 streepjes vlakbij de router, terwijl mijn vriendins HTC Chacha volle bak heeft. 1e etage of tuin geen bereik meer en bij de Chacha nog steeds volle bak.
Pagina: 1 ... 53 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.