[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
peppie71 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:00:
Ook ik ben een zeer tevreden gebruiker van de One X. Behalve het onderstaande vermoedelijke " euvel" heb ik nog geen enkel probleem gehad met de telefoon.

Ik loop veel hard en gebruik dan de app runkeeper icm met mijn gsm. Hiervoor had ik een Desire. Hier werkte dit feilloos. De ontvangst van de satellieten viel nagenoeg niet weg, zelfs niet onder een bladerdek.

Ik heb nu 2 keer met de combi Runkeeper en de One X gelopen. Beide keren viel de verbinding klaarblijkelijk weg. Ik start de app en krijg vrij snel al geen gesproken coaching door via de headset. Als ik dan naar de app wil kijken, is deze afgesloten. Als ik de app dan weer opstart staat het gelopen aantal km` s op 0.
Er gaat dus iets niet goed.

Zijn er meer lopers met een One X icm met Runkeeper en wat zijn jullie ervaringen?
De verbinding met sattelieten kan bij de One X nogal slecht zijn. Er is een patch voor op XDA, maar daarvoor moet je roottoegang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
RoD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:41:
[...]

De verbinding met sattelieten kan bij de One X nogal slecht zijn. Er is een patch voor op XDA, maar daarvoor moet je roottoegang hebben.
Ik loop al tijden met runkeeper, nog nooit problemen gehad. Ook zonder/met slechte gps verbinding blijft die gewoon open staan. Luister altijd een muziekje met spotify ernaast.

Heb je ergens in je instellingen staan dat er maar 1 programma tegelijkertijd open mag staan?

Overigens had ik eerst ook slechte gps verbinding met de one x. Ik heb toen gps fix gedownload en die laten zoeken, nu doet hij het zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

Ik hoop dat ik weer een stomme vraag stel :+ maar ik kan het niet vinden.

In oudere Sense versies was de Calendar widget transparant, zoals op de Desire of zoals bij een collega op de Evo 3D

Als ik de HTC Calendar 4x4 widget toevoeg, en hij nog leeg is, heeft hij een transparante achtergrond. Maar dan komen de agenda items erin te staan en is het 1 blok ondoorzichtig wit.
Alleen de 4x1 widget werkt. Deze blijft "donker" transparant.

Zie ook nergens iets om dit in te stellen, in de settings kan je alleen de kalenders selecteren die je wilt weergeven. Ik wil transparantie!
En ik probeer juist om deze keer niet gelijk naar custom roms en/of allemaal alternatiefe widgets te gaan :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook ontdekt, ik heb speciaal voor HTC gekozen vanwege Sense maar ze hebben het best wel veranderd, de calanderwidget is iig niet meer transparant zwart. Jammer. Je zal denk ik toch op zoek moeten gaan naar externe widgets van andere makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Voor de liefhebbers HTC Sync Manager for HTC One is net vrijgegeven.
http://www.htc.com/in/software/htc-sync-manager/

HTC has released HTC Sync Manger software for HTC Ones series of smartphones finally. This has new UI that is completely different from the HTC Sync software that is available for all the HTC phones. The new software also lets you rip music from audio CDs that is powered by Nero.

Features of HTC Sync Manager for HTC One
■Sync all of your media including contacts, calendar events, bookmarks, and documents to and from your computer with your HTC phone
■Organize your photos and personal videos into albums and also edit the images
■Create playlists or Import iTunes or Windows Media Player music library and playlists
■Auto sync feature lets you automatically sync your personal info such as contacts, calendar, and bookmarks between your computer and phone
■Rip audio CDs using the software and sync the music to your phone
■Playback audio and video files using the HTC Sync Manager

[ Voor 15% gewijzigd door MikeOO op 21-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orthello
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Appelsap schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Gebruik ook een eigen IMAP server, werkt prima bij mij zonder via Vodafone server te gaan. Lukt het je niet, dan kun je altijd de standaard proxy uitzetten, dan werkt het zeker wel. Instellingen --> Mobiel netwerk --> Namen toegangspunten --> Vodafone NL --> Proxy
Gewoon het veld leegmaken.
Ik heb al meer nare problemen ervaren met de proxy van Vodafone. Niet alleen met mijn One X maar in z'n algemeenheid. Vooral na de brand van laatst is het drama.
Sommige apps kunnen gewoon geen data meer binnen halen als ik de proxy aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb hier ook sinds de update slechte wifi connectie. Voor de update was de connectie perfect, nu valt hij steeds weg. Als de connectie het doet dan is het tergend sloom. Zo'n grootschalig probleem zou toch niet mogen? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Sinds vandaag ook trotse eigenaar van de one X.

Had wel een vraag de berichten die ik eerder op mijn desire had staan, staan natuurlijk niet op de One X. Nu vroeg ik me af of dit mogelijk is om deze te importeren in mijn One X. Mijn Gmail account zorgt ervoor dat ik alle gegevens nog behoud van alle contactpersonen. Maar had gehoopt dat de berichten ook overgezet worden. Gaat dit bijvoorbeeld met HTC sync?

Zal eerst eens bekijken of dit gaat lukken door het forum rond te spitten.

Bedankt, ga mijn berichten backuppen en op de One X zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door FerdinandeZ op 21-05-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FerdinandeZ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:54:

Had wel een vraag de berichten die ik eerder op mijn desire had staan, staan natuurlijk niet op de One X. Nu vroeg ik me af of dit mogelijk is om deze te importeren in mijn One X. Mijn Gmail account zorgt ervoor dat ik alle gegevens nog behoud van alle contactpersonen. Maar had gehoopt dat de berichten ook overgezet worden. Gaat dit bijvoorbeeld met HTC sync?
Het is hier wel de bedoeling dat je eerst zelf probeert het antwoord op je vraag te vinden. Graag wat meer eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je je X voor de eerste keer opstart wordt er gevraagd of je nog gegevens te importeren hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33

Zal eerst eens bekijken of dit gaat lukken door het forum rond te spitten.
als je sms berichten bedoelt: probeer deze app eens, heb ik het ook mee gedaan en werkt heel eenvoudig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Daar heb je geen app voor nodig, SMS BACKUP zit al in Sense ingebakken. Check je instellingen menu in het SMS venster maar, kent zowel een save als load optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:13

sanzut

It's always christmas time

orthello schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Ik heb al meer nare problemen ervaren met de proxy van Vodafone. Niet alleen met mijn One X maar in z'n algemeenheid. Vooral na de brand van laatst is het drama.
Sommige apps kunnen gewoon geen data meer binnen halen als ik de proxy aan heb staan.
Hoppa! Naar aanleiding van dit bericht mn proxy maar eens leeg gegooid, blijkt nu dat Rabobank Internetbankieren weer werkt via 3G ipv alleen via wifi :)
Ik nam tot nu toe altijd aan dat de app nog niet geoptimaliseerd was voor Android 4, maar dat bleek dus gewoon aan de vodafone proxy te liggen >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Vannacht even gecheckt hoe de batterij zich gedraagt wanneer ik niets met de telefoon doe (omdat deze bij enkele leegloopt). Bij mijn toestel zit dit wel goed. Na 7 uur slapen stond mn batterij nog steeds op 100%.
Bij gemiddeld gebruik (whatsapp, foto's /filmen en surfen) gaat het wel hard (ongeveer 12/14 uur), maar dat lijkt me vrij normaal...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 19:30
Monda schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:06:
Vannacht even gecheckt hoe de batterij zich gedraagt wanneer ik niets met de telefoon doe (omdat deze bij enkele leegloopt). Bij mijn toestel zit dit wel goed. Na 7 uur slapen stond mn batterij nog steeds op 100%.
Bij gemiddeld gebruik (whatsapp, foto's /filmen en surfen) gaat het wel hard (ongeveer 12/14 uur), maar dat lijkt me vrij normaal...
Ik haal een schermtijd van 2 uur en ook rond de 14 uur aan maar dan staat mijn scherm op automatisch is dit een normale batterij tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:02:
Heb hier ook sinds de update slechte wifi connectie. Voor de update was de connectie perfect, nu valt hij steeds weg. Als de connectie het doet dan is het tergend sloom. Zo'n grootschalig probleem zou toch niet mogen? :-(
Bij mij valt WiFi ook steeds uit, het is traag en probeert steeds te reconnecten, terwijl onze andere telefoon iPhone 4s daar helemaal geen last van heeft. Ik heb zelfs diverse beveiligings- en connectieinstellingen geprobeerd vanuit de router, maar het mocht niet baten.

Ik vrees dat het wachten wordt op de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Na de update heb ik geen (extra) problemen gehad, ik heb wel 1 keer mn toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen (dit ivm mijn eerder genoemde probleem met de agenda *die ik simpelweg niet tot mijn beschikking had*).

De ook al genoemde schermflikkeringen waar ik zelf weinig tot geen last van heb zijn me nu niet meer opgevallen, of dit echter door de update komt durf ik niet te zeggen.

Zelf zit ik nog met een vraag waarvan ik niet weet of ik hem hier kan stellen (of dat hij al eerder gesteld is).. Dus correct me if i'm wrong here..

Ik kijk graag films, nu heb ik dit ook al enkele keren gedaan op mn H1X.. maar dat waren reguliere/normale avi-films.

Nu zijn er films/filmpjes van 720p/1080p die vaak groter zijn dan 4GB, ik heb begrepen dat dit een probleem is om deze over te zetten naar de telefoon/af te spelen. Nu is dit iets dat ik ergens al eerder heb zien voorkomen (dit heeft echter niks met de telefoon zelf te maken)

Graag had ik wel geweten of iemand mij kan vertellen hoe dit alsnog mogelijk gemaakt kan worden...

** wellicht moet ik wel erbij vermelden dat ik het tot nu toe niet geprobeerd heb, en dit later vandaag zelf zal proberen **

[ Voor 5% gewijzigd door Jitsert op 22-05-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan het wel gewoon zonder problemen streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
brilsmurfffje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:33:
Je kan het wel gewoon zonder problemen streamen
Dat dat kan geloof ik meer dan graag, wat ik graag wil is de volledige film op mijn telefoon hebben zodat ik in de trein/bus waar ik maar al te veel in zit de film kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
- Opdelen in kleineren delen zodat ze op een FAT fileystem passen.
- Opnieuw encoderen naar een kleinere file.
- Rooten, Custom kernels en aan de slag met USB OTG en een schijf met een ander filesystem mounten en gebruiken. (als dat al kan...)
- Genoegen nemen met mindere kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
RudolfR schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:45:
- Opdelen in kleineren delen zodat ze op een FAT fileystem passen.
- Opnieuw encoderen naar een kleinere file.
- Rooten, Custom kernels en aan de slag met USB OTG en een schijf met een ander filesystem mounten en gebruiken. (als dat al kan...)
- Genoegen nemen met mindere kwaliteit
Bedankt voor de info, maar dat is niet wat ik wil. Daarbij wil ik dat de films in de kwaliteit kijken zoals ze gezien 'moeten' worden.

Net een artikel gelezen op XDA na wat gezocht te hebben op google. http://forum.xda-develope...read.php?t=1543205&page=1

Lijkt (nog) niet te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jitsert schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:52:
[...]

Bedankt voor de info, maar dat is niet wat ik wil. Daarbij wil ik dat de films in de kwaliteit kijken zoals ze gezien 'moeten' worden.

Net een artikel gelezen op XDA na wat gezocht te hebben op google. http://forum.xda-develope...read.php?t=1543205&page=1

Lijkt (nog) niet te kunnen werken.
Wat verwachtte je dan voor antwoorden te krijgen? Limiet van 4GB per bestand = limiet van 4GB per bestand...

Hogere resolutie films dan 720p kan je scherm niet weergeven "zoals ze gezien 'moeten' worden" en als je op 720p blijft zit je toch wel al gauw onder de 4GB?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:55:
[...]

Wat verwachtte je dan voor antwoorden te krijgen? Limiet van 4GB per bestand = limiet van 4GB per bestand...

Hogere resolutie films dan 720p kan je scherm niet weergeven "zoals ze gezien 'moeten' worden" en als je op 720p blijft zit je toch wel al gauw onder de 4GB?
Door het artikel op XDA denk ik nu te weten dat het simpelweg niet mogelijk is omdat H1X SD op Fat32 loopt en niet omgezet kan worden naar iets dat wel 4GB+ bestanden kan handellen.

Ik wist niet hoe het precies zat met het limiet voor 4GB per bestand, nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
bericht kan weg

[ Voor 94% gewijzigd door staafmixer op 22-05-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:18
Hebben er meer mensen last van dat hun wifi verbinden gewoon rete traag is? Heb mn One X nu 2,5 dag bevalt mij nog steeds prima als vervanging van mn S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

mr.DJ95 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:36:
Hebben er meer mensen last van dat hun wifi verbinden gewoon rete traag is? Heb mn One X nu 2,5 dag bevalt mij nog steeds prima als vervanging van mn S2.
Eerst zelf zoeken aub, dit is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
Dit is hier offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 22-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 02-10 12:50

reaL_G

G

tumtum100 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:35:
[...]

Ik haal een schermtijd van 2 uur en ook rond de 14 uur aan maar dan staat mijn scherm op automatisch is dit een normale batterij tijd?
dat lijkt me niet echt een normale looptijd, je schermtijd is echt weinig

ook al heb ik geen X meer, maar een S.
ik zit normaal tegen de 2 dagen aan met rond de 4 uur schermtijd.

was afgelopen tijd aantal dagen ziek, dus weinig gebruikt, kom ik op dit.
https://www.dropbox.com/s...2012-05-18%2017.24.12.png
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/210askh.png

met dit als schermtijd.
https://www.dropbox.com/s...2012-05-18%2017.24.18.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2eyytlz.png

[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 22-05-2012 13:12 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 22-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
RoD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Eerst zelf zoeken aub, dit is niet de bedoeling.
Ik heb gezocht , anders had ik hier niet gepost. Kan echter niet iets noemends waaridg vinden. Alleen maar mensen die snelle wifi hebben. Heb er thuis en op kantoor last van op allebei de locatie's 50mbit en wireless N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 05:17
mr.DJ95 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Ik heb gezocht , anders had ik hier niet gepost. Kan echter niet iets noemends waaridg vinden. Alleen maar mensen die snelle wifi hebben. Heb er thuis en op kantoor last van op allebei de locatie's 50mbit en wireless N.
Beter zoeken meerdere malen in dit topic geweest.

Instellingen-->wifi-->menu-->beste prestatie aanzetten.

Even getest voor je max wat je kunt halen lijkt 20Mbps

[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 22-05-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
haha okee thanx! even proberen. Vreet het veel stroom trouwens? Vind alleen nergens of het nou echt scheelt qua accu gebruik?

PS: wat een verschil! , nu laden twitter , facebook en youtube gewoon snel door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
tumtum100 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:35:
[...]

Ik haal ook zoiets, misschien zelfs iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
EJPostema schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
EJPostema schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Ik heb mijn scherm op een vaste helderheid staan (op ong 30%), en dan kom je zeker aan de drie uur.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 01-10 19:30
Michaelg schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Ik heb mijn scherm op een vaste helderheid staan (op ong 30%), en dan kom je zeker aan de drie uur.
Dan zal ik dat ook is proberen heb mijn scherm normaal altijd op automatisch maarja met je telefoon buiten met dit weer gaat die natuurlijk volop licht geven dus zal is 30% proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Ik gebruik deze widget en stel de brightness in wat voor dát moment t beste is.
komt er idd op neer dat ie vaak rond de 30 a 40% zit ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Hey Guys,
Super toestel, heb hem nu 2 weken en ben erg tevreden.
Echter vanaf gisteren crashed de GMAIL App na het openen van een Mail.
Ik zie de mail een kleine 2 seconden en dan valt hij gewoon weg.

Ik heb niks vreemds gedaan en de Android versie is: 4.0.3.
Helaas ben ik het probleem online nog niet tegen gekomen, ik zou het graag verhelpen aangezien ik veel E-mail.

Wat ik al heb geprobeerd.
  • Account verwijderen en opnieuw toevoegen.
  • Cache leeg maken.
  • Met nog een aantal instellingen gestoeid die niet hielpen.
Ik hoop dat iemand een tip of een link heeft naar een oplossing, thanks. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Michaelg schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Ik heb hem standaard op 25% staan. Tenzij ik in de volle zon loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik ook.

Dat One S verhaal hierboven is niet echt relevant. Die heeft een kleiner scherm en minder cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:20
Is het bij jullie ook zo dat de 3 "touch" knoppen onderaan het scherm niet branden? Die gaan af en toe aan, zoals bij het scherm unlocken.. Voor de rest gaan ze telkens uit. Misschien een software foutje?

Overigens blijven ze nu weer een hele poos aanstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:06:
Is het bij jullie ook zo dat de 3 "touch" knoppen onderaan het scherm niet branden? Die gaan af en toe aan, zoals bij het scherm unlocken.. Voor de rest gaan ze telkens uit. Misschien een software foutje?

Gebruik de search ff... Is al vaker gevraagd, zelfs door mij, alleen heb ik zelf het antwoord gevonden in dit topic en bij mijn vraag erbij gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:06:

Alleen als het donker is gaan ze aan, je licht sensor bepaald dit.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:17:
[...]

Gebruik de search ff... Is al vaker gevraagd, zelfs door mij, alleen heb ik zelf het antwoord gevonden in dit topic en bij mijn vraag erbij gezet....
Ik snap je post maar dit voegt ook zo weinig toe dat je eigen post meer een rand is op een mede forum gebruiker dan dat het nuttig is of wat anders, geef dan een link met de zoek funtie, zodat de persoon in kwestie kan zien dat die het had kunnen opzoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:20
ja bedankt, ik ga ff 200 pagina's afzoeken terwijl de antwoorden misschien zo gegeven kunnen worden..

Bedankt Practics, daar heb ik wat aan.. Lijkt me logisch dus.. De HTC One S doet dit niet, daar blijven ze gewoon continue branden..

[ Voor 40% gewijzigd door pixels66 op 22-05-2012 22:45 . Reden: Practics. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:44:
[...]

Ik snap je post maar dit voegt ook zo weinig toe dat je eigen post meer een rand is op een mede forum gebruiker dan dat het nuttig is of wat anders, geef dan een link met de zoek funtie, zodat de persoon in kwestie kan zien dat die het had kunnen opzoeken. :D
Niks rand, ik geef aan dat het vaker gevraagd is, ook door mezelf notabene, dus wat dat betreft ben ik net zo schuldig als hij, maar ik heb wel zelf mijn antwoord gevonden in dit topic. Genoeg aanwijzingen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
pixels66 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:45:
ja bedankt, ik ga ff 200 pagina's afzoeken terwijl de antwoorden misschien zo gegeven kunnen worden..

Bedankt Practics, daar heb ik wat aan.. Lijkt me logisch dus.. De HTC One S doet dit niet, daar blijven ze gewoon continue branden..
Ik verwijs je door naar het custom rom gedeelte om zelf te bepalen wat je telefoon wel en niet doet.
Hier is het aan HTC wat je telefoon doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo werkt dat hier niet, jouw vraag is zo ontzettend vaak gevraagd dat het vervelend begint te worden hem te beantwoorden.

200 paginas hoef je niet te lezen, mag wel als je zoveel vrije tijd hebt, affijn hier rechts bovenaan staat een zoekveld, daar tik je je trefwoord in en viola, alleen de postjes met trefwoord wordt getoont. En aangezien dit erg vaak is gevraagd zal je heel wat postjes met antwoorden tegenkomen, waaronder die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:43
Krijg sinds morgen de One X, eindelijk :).
Heb toch iets hierover te vragen want hoe zit het met het zogenaamde krasvrije scherm? Is een screenprotector aan te raden?

Ik twijfel verder tussen een hardcase of gewoon een hoesje, dat laatste beschermt de rand en glas voor op tafel, evenals de camera die er niet tussenuit steekt, maar een hoesje zorgt ervoor dat je met je sleutel in je zak toch niet te snel zorgen hoeft te maken.

Lastig..

Edit, bij nader inzien toch even kijkje nemen in ander topic: Accessoires voor de HTC One X

:+

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 22-05-2012 23:01 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 02-10 12:50

reaL_G

G

golem501 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:57:
[...]

Ik ook.

Dat One S verhaal hierboven is niet echt relevant. Die heeft een kleiner scherm en minder cores.
erg grappig, :X los van de cores of scherm is dat gewoon heel erg weinig.
en dan zou het toestel zogenaamd zuininger zou moeten zijn dan de S. 8)7

17 uur accutijd met maar 2 uur schermtijd is wel erg schamel vind je niet?
vooral voor de "top of the line tegra 3 met een compagnion core", en dan ook nog een grotere accu dan de S, als je rond de 6h schermtijd had oke, zou ik toch maar ff naar verbruik/drains van de apps kijken.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
reaL_G schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:20:
[...]

vooral voor de "top of the line tegra 3 met een compagnion core", en dan ook nog een grotere accu dan de S, als je rond de 6h schermtijd had oke, zou ik toch maar ff naar verbruik/drains van de apps kijken.
2 uur scherm en dan leeg? Wat doe je er dan mee haal hier toch met 2 vingers in de neus 3 uur (dat deed ik al op stock zonder gamen) Met customrom nu 3 uur met gamen en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
reaL_G schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:20:
[...]

Het is inderdaad niet veel, dat ben ik met je eens maar als je de posts hier en in het batterijenperikelen draadje leest zie je dat het niet zo heel uitzonderlijk is. Inderdaad kan het beter met sync instellingen, wifi etc. is nog wat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 06:32

Totaalgeflipt

De enige echte

Vanacht iets raars meegemaakt. Werd tussendoor even wakker, dus even kijken op mijn toestel hoe laat het is.
Toestel was bijna niet vast te houden zo warm. En middels Battery Solo Widget kreeg ik de volgende melding

http://db.tt/VbTkPdcm

[ Voor 1% gewijzigd door Totaalgeflipt op 23-05-2012 12:56 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Totaalgeflipt schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:15:
Vanacht iets raars meegemaakt. Werd tussendoor even wakker, dus even kijken op mijn toestel hoe laat het is.
Toestel was bijna niet vast te houden zo warm. En middels Battery Solo Wordt kreeg ik de volgende melding

Hm dit herken ik niet, bij mij werd hij laatst tijdens het spelen van Tegra games zo warm dat m'n vingers pijn begonnen te doen op het touchscreen. Bij normaal gebruik gelukkig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

Quad schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:58:
Krijg sinds morgen de One X, eindelijk :).
Heb toch iets hierover te vragen want hoe zit het met het zogenaamde krasvrije scherm? Is een screenprotector aan te raden?

Ik twijfel verder tussen een hardcase of gewoon een hoesje, dat laatste beschermt de rand en glas voor op tafel, evenals de camera die er niet tussenuit steekt, maar een hoesje zorgt ervoor dat je met je sleutel in je zak toch niet te snel zorgen hoeft te maken.

Lastig..

Edit, bij nader inzien toch even kijkje nemen in ander topic: Accessoires voor de HTC One X

:+
Deathchant in "Accessoires voor de HTC One X"
Super case! De screenprotector die erbij zat is bout.

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 23-05-2012 09:14 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
geweldig toestel ! ben hier sinds paar dagen deze thread aan het volgen en al veel bijgeleerd; goh fantastisch toestel in mijn ogen

facebook applicatie op deze one x is echt goed, ik raad iedereen aan om deze niet uptedaten ! omdat de laatste android facebook echt op geen sol trekt

of gewoon facebook via dolphin browser !

een paar van mijn apps: (MUST HAVE)

dophin browser : gewoon weg de max op deze smartphone

go sms pro: je kan zo draaien in de applicatie, a must have for die hard smsers

flikie wallpapers: echt aanrader, mooie interface en heel knappe fotos met bijhorden categorie
wind up knight: gratis spelleken en knap ! :-)

Go keyboard: vond het standaard keyboard op deze gsm niet easy in use en op go keyboard uitgekomen, wat wel raar is en iemand met de oplossing, tijdens sms typen moet je soms nog eens extra op scherm klikken zodat go keyboard (groen icoontje) weer verschijnt, nochtans sta dit keyboard als standaard, bij andere apps heb ik dit niet, reeds ook vermeld als recensie bij go sms pro maarja

laten jullie es na welke apps jullie aanraden ;) nog beetje op zoek naar meer

games tested, shadowgun HD, FIFA12, Riptide GP, Gunman CLive :9~ :9~ :9~ toestel kan wel warm worden

[ Voor 4% gewijzigd door Rigs op 23-05-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

XE app (currency convertor). Heeft niet zoveel permissies nodig. Handig voor als je op vakantie bent.
Reisplanner NS: altijd handig voor je treinreizen.
Battery widget (van Elvision): zo heb je in je notificatiebalk altijd je accustatus in procenten staan. Je kunt zelf de thresholds instellen met bijbehorend kleurtje. Verder heeft de widget geen permissies nodig.
TripAdvisor app: ff snel kijken waar iets te eten/slapen valt in het buitenland :)
ES File explorer: om in mapstructuur door je telefoon te browsen
Screenadjuster: om je geel/blauwtint wat bij te werken (afhankelijk of je een gelig scherm hebt ja of nee)
AnTuTu benchmark: om een globale weergave te krijgen van de performance
Poweramp PRO: de beste muziekspeler met equalizer ever.
Tweakers.net app: snel en overzichtelijk

De dolphinbrowser heeft me teveel onnodige permissies nodig.

EDIT: is hier niet een apart topic voor?

Wat prulleman zegt :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
Software is natuurlijk niet one x specifiek, dus dat kan in Google Play & Androidapps - Deel 17

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:51
Ik heb de One X inmiddels ook enkele weken en hij bevalt prima! Wel heb ik linkonder in het scherm de bekende gele vlek. Deze lijkt ook niet weg te trekken. :(

Het navigeren en muziek afspelen via bluetooth terwijl de telefoon wordt opgeladen in de auto, is ook geen probleem. Dit ging op mijn oude Desire steeds minder werken, waardoor deze al na een kwartiertje spontaan opnieuw opstartte. De One X heeft hier geen probleem me en heeft het enkele uren achtereen prima gedaan.

Wel vraag ik me af hoe ik nu in de Facebook-app foto's in een bepaalde map kan uploaden. Voorheen kon ik de map selecteren en dan op de + klikken om een foto toe te voegen. Maar aangezien ik nu geen trackpad meer heb, is selecteren niet meer mogelijk. Bij elke aanraking opent de map en is er geen mogelijkheid meer om een foto te uploaden.
In de instellingen zie ik overigens wel een instelling staan voor de trackpad.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel een gemis he, dat de trackpad gone is. Ik wil soms bij het typen naar links kunnen gaan maar dat gaat niet als je bijv swiftkey-x gebruikt die de 4 pijltjes onderin niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is toch echt de bedoeling dat de zoekfunctie van het forum wordt gebruikt! Op moment dat iedereen vragen gaat herhalen en zelf niet van plan is om te zoeken wordt dit topic meer een herhaling van zetten en dat is niet de bedoeling!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
EJPostema schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Ik loop al tijden met runkeeper, nog nooit problemen gehad. Ook zonder/met slechte gps verbinding blijft die gewoon open staan. Luister altijd een muziekje met spotify ernaast.

Heb je ergens in je instellingen staan dat er maar 1 programma tegelijkertijd open mag staan?

Overigens had ik eerst ook slechte gps verbinding met de one x. Ik heb toen gps fix gedownload en die laten zoeken, nu doet hij het zonder problemen
Ik had het de app gps status al op mijn telefoon staan. Even verbinding maken en de a-gps gegevens downloaden en daarna was het probleem opgelost.

Ik weet dat een mil spec gps ontvanger eerst contact zoekt met de satelieten en dat daarna de almanac age op 1 dag komt te staan, dat is volgens mij hetzelfde als de a-gps gegevens, alleen zonder tussenkomst van enig netwerk. Het enige dat daarvoor nodig is, om de ontvanger verbinding te laten zoeken en een tijdje (min. of 5) te laten liggen.

Vraag me af of dat ook met een gsm mogelijk is, dus betrouwbare ontvangst krijgen zonder tussenkomst van a-gps gegevens.

Kan ik voor de standaard (sense) muziekspeler ook mappen uitsluiten? Hij speelt een audiobook af, dat niet in de music map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Volgens mij kun je een file met de naam .NOMEDIA in de map zetten

http://androinica.com/200...in-android-media-players/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 11:54
Weet iemand hoelang ongeveer het update process duurt van de OTA update?

Die van mij is nu al zeker 1u bezig maar ik zie nog steeds niets meer dan een zwart scherm en een update logo. Ik weet trouwens niet om welke update het gaat, dat ben ik vergeten te kijken :$

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Geen uur, misschien 10-20 minuten.

Heb je 'm nog aan de lader hangen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 11:54
Toevallig net een blog post op het internet gevonden, waarin stond dat je hem van het stroom moest halen.

En de mijne was inderdaad aan het opladen, toch bedankt voor je bericht RudolfR :)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 29-09 10:14
Dat geeft ie toch ook aan voor het installeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem sinds gisteren binnen en het is een topapparaat! Volume knop aan de rechterkant is echt even wennen. Verder heb ikzelf nooit een HTC gehad, maar ik heb wat gestoeid met de HTC Desire Z van mijn vrouw. Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles precies werkt.

1 dingetje waar ik gelijk tegenaan liep. Je moet met een paperclip de sim ontgrendelen. Nou zit er in de verpakking een HTC Sim ontgrendelclipje. In het boekje wat erbij zat stond in dat je deze in je telefoon kan bewaren?? Ik heb me sufgezocht. Weet iemand hier iets meer van? Of moet je dat geval gewoon in je portomonnee bewaren? Zo vaak wissel je niet van SIM. Het is ook niet zo belangrijk maar ik was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 21:46
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:12:

1 dingetje waar ik gelijk tegenaan liep. Je moet met een paperclip de sim ontgrendelen. Nou zit er in de verpakking een HTC Sim ontgrendelclipje. In het boekje wat erbij zat stond in dat je deze in je telefoon kan bewaren?? Ik heb me sufgezocht. Weet iemand hier iets meer van? Of moet je dat geval gewoon in je portomonnee bewaren? Zo vaak wissel je niet van SIM. Het is ook niet zo belangrijk maar ik was gewoon benieuwd.
In de telefoon?? Ik heb het boekje niet gelezen, maar dat lijkt me raar, de enige plek waar je iets in de telefoon kunt stoppen is de sim-tray, en die maak je open met...juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zat ik ook, ik zal kijken of ik een foto van de clipje en het boekje kan maken. Als ik maar geen Chinees model heb gekregen, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
@ G-Meister

Dit had ik ook tot ik het apparaat van stroom haalde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Helaas heb ik m'n One X terug moeten sturen. Al na ongeveer een week kreeg ik last van een slecht bereik via WiFi, dat was vlak na de eerste firmware update. In het begin dacht ik nog dat het misschien een software probleem was, maar na nog twee firmware updates waarmee het niet verbeterde, begon de hoop wat af te nemen.

Ik heb in mijn huis op een afstand van ongeveer 7 meter van de router, met slechts 1 muur ertussen, maar 1 streepje bereik. Op mijn slaapkamer heb ik zelfs zulk slecht bereik dat ik WiFi niet kan gebruiken omdat het steeds wegvalt. Ik heb het verschil getest met mijn oude Desire en het verschil is 10-15 dBm, wat een behoorlijk groot verschil is. Waar de Desire soms nog op 3 streepjes staat, staat de One X op 1 streepje bereik. Uiteraard heb ik dit op verschillende plaatsen getest. Op m'n werk had ik nauwelijks bereik, waar de Desire prima bereik had en ook in de collegezalen op de TU had ik geen bereik op plekken waar de Desire wel bereik had. Op het werk had m'n collega een Sensation XE en daarmee was het verschil bijna 20 dBm. (Een andere collega heeft ook een One X en dat was net zo dramatisch als mijne, al heb ik dat maar niet aan hem verteld :P) Thuis heb ik verder op 3 verschillende routers getest met allerlei verschillende instellingen, maar ook dat mocht niet baten. Ook heb ik de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat hielp ook niks.

Daarnaast heb ik het met een aantal andere One X's getest in telecomwinkels. Bij de Vodafone Store hadden ze een One X die ongeveer 20 verschillende WiFi netwerken vond in de omgeving en mijne kwam niet verder dan 4 of 5. Bij de Phone House was het 10 tegen 5. Diegene die wel gevonden werden, hadden uiteraard ook nog een behoorlijk wat lagere signaalsterkte.

Daarnaast had ik een probleem met mijn bluetooth headset, een SonyEricsson MW600. Muziek luisteren was eigenlijk geen doen, steeds haperen en soms zelfs een paar seconden wegvallen. Vandaag nog eens getest met een andere headset, een Nokia BH 214 en daar was ook de ontvangst slecht, steeds haperen. Echter daar was ook de kwaliteit van de muziek dramatisch, vocalen vielen bijna helemaal weg. Wat me daarbij ook opviel, was dat het haperen nog enigszins meeviel als de telefoon en de headset samen naast elkaar op tafel lagen. Zodra ik mijn telefoon in m'n broekzak deed, was het niet meer om aanhoren. Dus ook hier lijkt er iets mis met de signaalsterkte van de telefoon. Aangezien Bluetooth en WiFi op 1 chip zitten, lijkt dat toch wel iets met elkaar te maken te hebben.

Aangezien ik het toestel bij Typhone heb gekocht, eerst met hen gebeld. Zij boden de optie om het op te sturen naar Dynafix of langs te gaan bij een Phone House winkel, omdat ze me daar misschien nog konden helpen. Hele aardige vent bij de Phone House in Delft, probleem uitgelegd, maar hij had ook de indruk dat hij daar niks aan kon doen. Hij stuurde me door naar de Phone House in Leiden omdat ze daar een zogeheten "Geek Squad" hebben die ook toestellen met hardwaredefecten direct in de winkel repareert. Voor de zekerheid nog even gebeld met de Geek Squad, maar helaas mochten zij nog geen reparaties uitvoeren aan de One Series. HTC wil dat alles wordt opgestuurd naar Dynafix, dus helaas is dat mijn enige optie.

Dus vrijdag gaat mijn toestel ter reparatie naar Dynafix. Helaas ben ik het dan wel een tijdje kwijt, inruilen lukte helaas niet bij Typhone, maar ja ik had dan ook beter niet zo lang kunnen wachten, maar dat was uit hoop dat het met een software update werd opgelost. De komende tijd zal ik dus terug moeten naar m'n Desire en hoewel ik dat een prima apparaat vond, is de teruggang in beeldkwaliteit en snelheid toch wel enorm.

[ Voor 10% gewijzigd door wph op 23-05-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 22:33
wph schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:56:
Voor de zekerheid nog even gebeld met de Geek Squad, maar helaas mochten zij nog geen reparaties uitvoeren aan de One Series. HTC wil dat alles wordt opgestuurd naar Dynafix, dus helaas is dat mijn enige optie.

Dus vrijdag gaat mijn toestel ter reparatie naar Dynafix. Helaas ben ik het dan wel een tijdje kwijt, inruilen lukte helaas niet bij Typhone, maar ja ik had dan ook beter niet zo lang kunnen wachten, maar dat was uit hoop dat het met een software update werd opgelost. De komende tijd zal ik dus terug moeten naar m'n Desire en hoewel ik dat een prima apparaat vond, is de teruggang in beeldkwaliteit en snelheid toch wel enorm.
Weet je dat zeker? Ik heb vanochtend met HTC gebeld omdat mijn toestel gerepareerd moet worden (nieuw scherm omdat er een gele vlek in zit). Ze gaven me het adres van een repair centre in Leiden en Rotterdam waar ik langs kan gaan om het te laten repareren, waarschijnlijk terwijl ik wacht (als ik opstuur naar dynafix duurt het misschien wel 2 weken vertelden ze me).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

luappul schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Weet je dat zeker? Ik heb vanochtend met HTC gebeld omdat mijn toestel gerepareerd moet worden (nieuw scherm omdat er een gele vlek in zit). Ze gaven me het adres van een repair centre in Leiden en Rotterdam waar ik langs kan gaan om het te laten repareren, waarschijnlijk terwijl ik wacht (als ik opstuur naar dynafix duurt het misschien wel 2 weken vertelden ze me).....
Het repair center waar het om gaat mocht dat in ieder geval niet. Het betreft repaircenters van the Phone House, in Leiden en Den Haag. In Rotterdam zit er geen repair center van de Phone House, dus bij jou gaat het waarschijnlijk over een ander repair center.

Dus bij deze mijn vraag: welk repair center is dat?

---- edit: heb je een PM gestuurd ------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Ontopic aub. Garantie-afhandelingen horen hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01-2023
Even een vraagje... ik ga waarschijnlijk een one S of one X kopen. waar ik alleen nog over twijfel...
ik heb nu een wildfire S, en heb onder het touchscreen 4 knopjes (net als de desire S)... home, menu/settings, terug en search. Dat de search er af is bij de one X is niet zo erg, maar is er een makkelijk alternatief ingebouwd in de one X voor de menu/settings knop? deze zit er niet meer op zag ik namelijk...

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ja onderaan krijg je in sommige apps een zwarte balk met 3 "puntjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
tnx!
Dus bijv bij whatsapp en facebook verschijnt dat balkje dan?
en hoe kom je dan bij de systemsettings bijv? dus als ik op mijn home screen die knop gebruik en dan naar settings wil (personalize, wifi, call, sound, display etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Suffie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:03:
tnx!
Dus bijv bij whatsapp en facebook verschijnt dat balkje dan?
en hoe kom je dan bij de systemsettings bijv? dus als ik op mijn home screen die knop gebruik en dan naar settings wil (personalize, wifi, call, sound, display etc)?
Heb je al reviews gelezen? Want daarin worden deze vragen namelijk beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
geen reviews @ tweakers, maar wel gezocht. ik ga nog een x kijken maar ik heb het niet gevonden in eerste instantie... hoe heten die knopjes? misschien zoekt dat beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Suffie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:08:
geen reviews @ tweakers, maar wel gezocht. ik ga nog een x kijken maar ik heb het niet gevonden in eerste instantie... hoe heten die knopjes? misschien zoekt dat beter ;)
De review van Tweakers bespreekt onder andere het 3-dotmechanisme. Verder kan ik over het instellingenscherm kort zijn: er is een knopje voor de settings als je het notificatiescherm naar beneden trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 21:15
ik heb pas lgCamera Pro gedownload en geinstalleerd, lite versie is te downloaden bij Play Store.
Dan krijg je een camera app en een videorecord programma

met de videorecorder kan je kwaliteit geluid instellen (bijv 320kbps, 48hz... =max)
en bitrate, HTC heeft 11mbps bij 1080p geloof ik, samsung sIII 17mbps, met deze software kan je em zelfs op 100mbps zette (overdreven natuurlijk), maar raad je 20mbps aan (vloeiender 1080p filmen dan met htc app ;) )
je kan opnemen in 3gp maar ook gewoon mp4, die kiezen dus, beter voor de One X
en je kan ook kiezen voor stereo geluid opnemen
(ik had een test filmpje van 1min op stereo geluid, 320kbps, 48hz, 1080p, 30mbps bitrate, kwam ik op 218mb uit haha, dus beter op 20mbps zetten.)

en foto's, worden niet gecomprimeerd naar 1,5mb wat HTC doet
je krijgt nu gewoon 4,5mb foto's..

betere kwaliteit allemaal dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 23-05-2012 22:30 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
Bedankt, ga er gelijk naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:08
Weet iemand hoe je de snelkoppelingen op het blokkeringsscherm kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
AnthonyR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:20:
Weet iemand hoe je de snelkoppelingen op het blokkeringsscherm kan aanpassen?
De snelkoppelingen zijn dezelfde icoontjes als die je in de onderste balk hebt staan (naast de app drawer).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Hebben meer mensen last dat ze bij Google afbeeldingen (mobiele versie) de link niet aan kunnen "klikken"?

Ik zie de plaatjes wel maar kan er verder niks mee.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Totaalgeflipt schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:15:
Toestel was bijna niet vast te houden zo warm. En middels Battery Solo Widget kreeg ik de volgende melding

Ik las gisteravond op de twitter van HTC een bericht van iemand dat z'n telefoon 's nachts zo warm was geworden dat het glas van het beelscherm gebarsten was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 16:59
wph schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:41:
[...]

Ik las gisteravond op de twitter van HTC een bericht van iemand dat z'n telefoon 's nachts zo warm was geworden dat het glas van het beelscherm gebarsten was 8)7
Heeft ie m in de sauna 1080p films laten spelen ofzo? >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
naaitsab schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:29:
Hebben meer mensen last dat ze bij Google afbeeldingen (mobiele versie) de link niet aan kunnen "klikken"?

Ik zie de plaatjes wel maar kan er verder niks mee.
Ja dat heb ik ook. Als ik zoek in chrome beta op afbeeldingen kan ik niks. Geen plaatjes aanklikken en ook niet op volgende pagina ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Cobesz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Heeft ie m in de sauna 1080p films laten spelen ofzo? >.>
Geen idee, lag aan de oplader volgens die persoon. Ik heb net zitten zoeken of ik de tweet nog kan vinden, maar die is weg. Of zoiets waar is, is toch lastig te bepalen. Het lijkt soms alsof Samsung mensen het internet opstuurt om alles af te kraken aan HTC / One X en vervolgens als antwoord te geven: ik ga wel om een SIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41
57 graden vind ik nog niet heel erg schokkend. Maar dit klink ook meer als een defecte accu, heb ooit begrepen dat alle verhalen van ontploffende accu's e.d. komt door vuil/metaal resten in de accu. Welke vooral tijdens laden zou heet kunnen worden dat de boel in de fik vliegt of poef zegt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik last van hete accu, gisteren in de auto een beetje aan het internetten. wordt die HOX zo heet dat ik hem maar uit heb geschakeld. vooral links boven kan je de hitte aan zowel de achterkant als het scherm voelen.

Ik ben toch benieuwd wat dit kan zijn. je zou verwachten dat normaal gebruik uitvoerig getest is bij dit soort high end modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:06:
Ook ik last van hete accu, gisteren in de auto een beetje aan het internetten. wordt die HOX zo heet dat ik hem maar uit heb geschakeld. vooral links boven kan je de hitte aan zowel de achterkant als het scherm voelen.

Ik ben toch benieuwd wat dit kan zijn. je zou verwachten dat normaal gebruik uitvoerig getest is bij dit soort high end modellen.
Wat ik me altijd afvraag bij zulke toestellen: hoe werken die eigenlijk nog in de warmere delen op aarde? Als je je One X aan de oplader hebt zitten én je zit bv. te gamen, dan wordt ie behoorlijk warm. Maar wat nou als de omgevingstemperatuur al 40 of 45 graden is als je bv. in Qatar zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wph schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:13:
[...]

Wat ik me altijd afvraag bij zulke toestellen: hoe werken die eigenlijk nog in de warmere delen op aarde? Als je je One X aan de oplader hebt zitten én je zit bv. te gamen, dan wordt ie behoorlijk warm. Maar wat nou als de omgevingstemperatuur al 40 of 45 graden is als je bv. in Qatar zit?
Het lijkt mij dan dat je een probleem hebt. het was gister in de auto 25 graden. maar die telefoon leek wel boven de 50 te komen.

Schijnt dat ik ook al de laatste update heb die de batterij problemen moest oplossen.

Doesnt work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 02-10 13:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb in een email van HTC staan dat het toestel tot 50 graden warm zou mogen worden bij intensief gebruik.
Dit is te controleren door *#*#3424#*#* in te voeren in je belscherm als telefoonnummer.

Ga je daarboven moet je dus inderdaad even contact opnemen met HTC.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saffie_time schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:26:
Ik heb in een email van HTC staan dat het toestel tot 50 graden warm zou mogen worden bij intensief gebruik.
Dit is te controleren door *#*#3424#*#* in te voeren in je belscherm als telefoonnummer.

Ga je daarboven moet je dus inderdaad even contact opnemen met HTC.
Ik kan daar niet zien hoe heet de battery word. helaas. kan m wel testen maar dat gaat nu niet. ben aan het werk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Ik denk dat je *#*#4636#*#* moet hebben. (voor de actuele temperatuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:38:
Ik denk dat je *#*#4636#*#* moet hebben. (voor de actuele temperatuur)
bedankt.!

deze werkt. sta nu op 36 graden. lijkt mij normaal. heb net intensief gemsnnt. het kan ook zijn dat een bepaalde app de cpu nog belast zelfs als het niet gebruikt wordt. soort sluipverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 17-09 20:04
ik merk dat als ik beste wifi prestatie aan heb staan en veel warmer wordt. Wakker worden en dan nu.nl, facebook, word on en paar sites checken achter elkaar wordt hij meteen heel warm. Als je dat uitvinkt niet. Dus meer energie verbuik staat voor warmere one x?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 20-09 14:26
jvang schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:57:
Dus meer energie verbuik staat voor warmere one x?!
Ja, dat is nogal triviaal. Elektrische componenten genereren warmte als ze belast worden en een accu wordt warm als deze energie moet leveren.

[ Voor 0% gewijzigd door _gibeon_ op 24-05-2012 12:06 . Reden: dt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvang schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:57:
ik merk dat als ik beste wifi prestatie aan heb staan en veel warmer wordt. Wakker worden en dan nu.nl, facebook, word on en paar sites checken achter elkaar wordt hij meteen heel warm. Als je dat uitvinkt niet. Dus meer energie verbuik staat voor warmere one x?!
Ik heb die optie ook aan staan. maar aangezien ik op het moment geen wifi gebruik en gisteren in de auto ook niet neem ik aan dat 3g net zo veel hitte veroorzaakt.
Pagina: 1 ... 52 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.