Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-10 12:04
Mijn abonnement loopt in juli 2012 af en ik las laatst ergens dat het mogelijk is om nu al een ander abonnement te nemen bij een winkel met een ander toestel en dat je het abonnement in kunt laten gaan als de ander afgelopen is en je de telefoon direct mee kunt krijgen.

Is dit echt zo of zitten er nog wat voorwaarden aan vast?

Zo ja:

- Moet je je nummer behouden?
- Kan ik hem ook bijvoorbeeld 3 maanden voordat die afloopt of 1 maand voordat die afloopt een nieuw abonnement nemen?
- Wat is aan te raden hoeveel mb internet als je regelmatig op twitter en nu.nl kijkt en veel whatsappt en spellen als wordfeud en draw something speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom stap niet naar de winkel? Volgens mij moet je namelijk eerst je oude abonnement afmaken, voordat je over gaat naar een nieuwe.

• Vaak wel, bij T-Mobile wel
• 500MB voor af en toe gebruik van internet. Ga je daadwerkelijk filmpjes kijken, muziek streamen etc. dan is 1GB wel handig om te hebben.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 19:06

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Wil je van provider wissellen of niet? Van / naar welke provider?
Wat wil je max per maand kwijt zijn?
Heb je nog een opgespaard beltegoed?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 22:43
met nummer behoud kun je 3 maanden van te voren een nieuw abbo afsluiten bij een andere provider. of 4 maanden van te voren je abbo verlengen/vernieuwen bij je eigen provider.

[ Voor 7% gewijzigd door aegis op 23-03-2012 16:04 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
aegis schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:03:
je kan 3 maanden van te voren een nieuw abbo afsluiten bij een andere provider. of 4 maanden van te voren je abbo verlengen/vernieuwen bij je eigen provider.
al lang niet meer, wettelijke opzegtermijn = 1 maand, verlengen een maand eerder dus 2 maanden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Van provider wisselen maakt mij opzich niet uit en wat ik per maand kwijt wil zijn ben ik nog niet uit. Het gaat er meer om hoeveel mb ik nodig heb. En als het mogelijk is dat je nieuwe abonnement ingaat wanneer de oude is afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Outerspace schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:00:

• 500MB voor af en toe gebruik van internet. Ga je daadwerkelijk filmpjes kijken, muziek streamen etc. dan is 1GB wel handig om te hebben.
Voor regelmatig gebruik van internet is 500 MB wel voldoende. Filmpjes en muziek streamen kost veel data, maar je kunt voor 500 MB toch voor je gevoel redelijk onbeperkt facebook openen, nieuws apps lezen, wordfeuden, draw somethingen. etc etc. En dan heb je nog genoeg ruimte om filmpjes te streamen. Ik heb een 1 GB abonnement (Zo ging dat vroegah :+ ), maar gebruik doorgaans iets van 300-400 MB. Thuis gebruik je toch altijd je WiFi. Dus met mijn redenatie ga ik er wel vanuit dat je ook over wifi beschikt en dat thuis altijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Thanks ga maar eens wat winkels af hoe het zit met die abonnementen. Nu twijfel ik alleen nog welke telefoon het wordt de Samsung Galaxy S2 of de Galaxy nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat zei [vul bedrijfsnaam in] toen je ze belde/mailde met je vraag?

Dit soort vragen kunnen hun ook makkelijk aan je vertellen. Ook is er altijd nog Google die je in de meeste gevallen helpen wilt hiermee.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit hoort meer thuis in het nieuwe Mobile Aankoopadviesforum. Wat heb je zelf allemaal al gedaan om je vragen te beantwoorden :) ? Zet dit ook even in je topicstart, dat voorkomt onnodige vragen.

Move-> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:04:
[...]

al lang niet meer, wettelijke opzegtermijn = 1 maand, verlengen een maand eerder dus 2 maanden
wat versta jij onder ¨al lang niet meer¨? vorig jaar heeft een neef van mij nog in augustus een iphone gekocht met een t-mobile abonnement die startte op de dag dat zijn vodafone abonnement afliep in november..

edit: dit is bijvoorbeeld de procedure bij tele2:
Vul de gewenste overstapdatum in. Houd hierbij rekening met de
opzegtermijn van uw huidige provider! Tevens moet de wensdatum
minimaal 2 weken en maximaal 3 maanden in de toekomst liggen.

bron: http://www.gsmweb.nl/contracten/nummerbehoud_tele2.pdf

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vernieuwen met een nieuwe telefoon kan vaak al vanaf vier maanden voor de einddatum van het bestaande contract.
Ik heb begin januari een abonnement bij T-Mobile afgesloten, mijn abonnement bij Vodafone loopt pas af in juni. Ik kon het abonnement bij T-Mobile drie maanden later laten ingaan, dat is over een week. Dan heb ik wel drie maanden dubbele kosten, maar dat vind ik niet erg. Ik heb nog wel een abonnement van vóór de nieuwe structuur dus met de oude tarieven en voorwaarden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1