[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:27:
Iemand het kleine rode lampje opgevallen naast de lightsensor als je belt?
Ja, eigenlijk is dat best logisch.. Dat is eigenlijk geen lampje, maar sensor. Die bekijkt of je het toestel aan je oor (=scherm uit) of niet aan je oor (=scherm aan) hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel me gisteren op... Leek wel beetje op een rood optisch geluid ledje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
shameblaster schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:56:
Wat mij is opgevallen sinds de update naar de nieuwe firmware is dat mijn dataverbruik is toegenomen.
In de eerste maand dat ik hem had met de fabrieksfirmware (uit mijn hoofd 1.26?) had ik een dataverbruik in de maand April van 286mb 3g. Hierover verbaasde ik mij aangezien ik met mijn htc desire altijd rond de 800-900mb zat en soms boven de 1gig. Ik doe nog exact hetzelfde met de telefoon als dat ik met de desire deed.
Ik heb mijn telefoon eind april geupdate naar de meest recente firmware. Nu in mei zit ik al in een paar dagen tijd op de 108mb. Ik doe er nog steeds precies hetzelfde mee op de 3g. Dus lijkt mij aan de firmware te liggen?
Thuis springt automatisch de WIFI aan.
Ik zou zeggen kijk eens welke apps data gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stemband
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 14:24

Stemband

Join the Force

Ik heb een (eigen) mailserver die ik via IMAP benader om mijn mail op te halen op mijn One X met Android 4.0.3 en firmware 1.29.401.7. Ik zit bij Vodafone en die staan alleen toe dat ik mail (mobiel) via hun server verstuur.

Probleem is het volgende: conform instellingen van Vodafone gebruik ik de server authsmtp.vodafone.nl met Vodafone gebruikersnaam voor het versturen van mail via mobiel. Authenticatie verloopt via SSL. Steeds als ik dit instel (IMAP en SSL) en ik door de verificatie heen ben, geeft de mobiel aan dat de accountinstellingen zijn opgeslagen. Echter, ik krijg steeds de foutmelding bij het verzenden van mail, omdat de instellingen direct na 'het opslaan' zijn teruggezet op authenticatie gegevens van het IMAP account voor inkomende mail.
Ipv gebruikersnaam, het hele e-mailadres invullen maakt niets uit, opstarten en opnieuw proberen helpt ook niet.
Heeft iemand anders dit probleem ook of nog beter, weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Stemband schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 20:27:
Ik heb een (eigen) mailserver die ik via IMAP benader om mijn mail op te halen op mijn One X met Android 4.0.3 en firmware 1.29.401.7. Ik zit bij Vodafone en die staan alleen toe dat ik mail (mobiel) via hun server verstuur.

Probleem is het volgende: conform instellingen van Vodafone gebruik ik de server authsmtp.vodafone.nl met Vodafone gebruikersnaam voor het versturen van mail via mobiel. Authenticatie verloopt via SSL. Steeds als ik dit instel (IMAP en SSL) en ik door de verificatie heen ben, geeft de mobiel aan dat de accountinstellingen zijn opgeslagen. Echter, ik krijg steeds de foutmelding bij het verzenden van mail, omdat de instellingen direct na 'het opslaan' zijn teruggezet op authenticatie gegevens van het IMAP account voor inkomende mail.
Ipv gebruikersnaam, het hele e-mailadres invullen maakt niets uit, opstarten en opnieuw proberen helpt ook niet.
bij uitgaande mail gebruikersnaam:
mail06xxxxxxxx
wachtwoord: van je my vodafone account.
SSL aan.

probeer het dan nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:21

Is dat echt zo? Ik gebruik nu alleen exchange en gmail, maar volgens mij moet je gewoon compleet je eigen server kunnen gebruiken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Partyrockers! Me haz a little problem.

Ik heb hetzelfde probleem al ergens een keer gelezen maar weet niet meer of hier op T.net of op XDA was. Probleem is dat mijn telefoon compleet (lijkt) op te laden. 1% en groen lampje aanduiding. Echter vliegt de eerste 10% (van 100 naar 90% dus) er giga snel doorheen. Ik had gelezen dat dit te maken had met de spanning die de accu levert of die door de oplaadkabel aan de accu word geleverd. Ik weet het niet meer..

Daarnaast is het zo dat wanneer ik de telefoon in recovery mode zet het lampje oranje word (ja, ik heb de laatste CWM) en lijkt op te laden. Wanneer ik de tellie na aanzienlijke oplaadtijd ( zeg minuutje of 20) aanzet staat de accu op 80 a85%.. Watkseburt!?

Heb CWM al een aantal keer opnieuw geflasht maar maakt geen verschil.

Iemand die dit toevallig ook heeft gelezen ergens en een oorzaak kan achterhalen?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:14

RA7

Van de week update gedaan naar 1.29. maar nu werkt mijn GPS niet meer..iemand ook dezelfde ervaring?
Ik gebruik GPS voor Endomondo. Voorheen Endomondo opstarten en binnen 10 sec sats gevonden en GPS werken, nu niet meer..

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
JKratos schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:45:
Partyrockers! Me haz a little problem.

Iemand die dit toevallig ook heeft gelezen ergens en een oorzaak kan achterhalen?
Haal je hem direct er af nadat hij 100% is geworden of laat je hem bijvoorbeeld nog een uurtje opladen in de 100%? HTC's batterij weergave is nooit echt heel goed geweest volgens mij.
Dit probleem heb ik ook met Sensation, hij kan het gewoon soms niet goed uitlezen en het beste wat je kan doen is hem gewoon nadat hij 100% is nog even in de lader te houden.

Ik heb wel eens mijn sensation helemaal oplaten gaan dus 0%, 5minuten aan de lader en toen zat hij al op 56% toen ik hem had opgestart (wat naar mijn ervaring niet kan, heb me telefoon vaker opgeladen). Als ik hem op dat moment van de lader afhaal zit hij denk ik binnen 3/5minuten gebruik weer op 20/30%.
Je moet er wel zeker van zijn dat hij 100% is in ieder geval, wellicht leest CWM wel de goede batterij % uit en die ziet dat er nog wat extra bij in kan? :9

En zo kan ik ook met een Sense 4.0 rom 9uurtjes slapen en nog op 100%staan, daarna 10minuutjes gebruiken en inderdaad hij corrigeert zich wat en gaat toch wat sneller naar die 95% dan je verwacht. Dit is volgens mij tegenwoordig op elke telefoon zo bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Ja, het zou kunnen dat er een verschil zit tussen de interpretatie van CWM en HTC zelf maar zoveel..?

Hij ligt er elke dag de gehele avond/nacht aan de lader. Zeg van 2400 tot 0800 ongeveer. Moet die hij toch dubbel en dwars vol zitten lijkt me. Aangezien ik vaak een (volle)werkdag met men accu doe is het zeker geen drama maar ik lees soms dan mensen ''zeker wel 2 dagen'' met hun accu doen dus wilde toch even informeren.

Dat corrigeren zou idd goed kunnen. Klinkt iig logisch/aannemelijk :9

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De batterij-indicator van HTC is bijzonder gaar. Is al vaker gemeld, maar HTC heeft het nog steeds niet gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gebruik ook een eigen IMAP server, werkt prima bij mij zonder via Vodafone server te gaan. Lukt het je niet, dan kun je altijd de standaard proxy uitzetten, dan werkt het zeker wel. Instellingen --> Mobiel netwerk --> Namen toegangspunten --> Vodafone NL --> Proxy
Gewoon het veld leegmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 18:20

D33F

Tweelingtemmer

Minaaj schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:04:
[...]

Haal je hem direct er af nadat hij 100% is geworden of laat je hem bijvoorbeeld nog een uurtje opladen in de 100%? HTC's batterij weergave is nooit echt heel goed geweest volgens mij.
Dit probleem heb ik ook met Sensation, hij kan het gewoon soms niet goed uitlezen en het beste wat je kan doen is hem gewoon nadat hij 100% is nog even in de lader te houden.

Ik heb wel eens mijn sensation helemaal oplaten gaan dus 0%, 5minuten aan de lader en toen zat hij al op 56% toen ik hem had opgestart (wat naar mijn ervaring niet kan, heb me telefoon vaker opgeladen). Als ik hem op dat moment van de lader afhaal zit hij denk ik binnen 3/5minuten gebruik weer op 20/30%.
Je moet er wel zeker van zijn dat hij 100% is in ieder geval, wellicht leest CWM wel de goede batterij % uit en die ziet dat er nog wat extra bij in kan? :9

En zo kan ik ook met een Sense 4.0 rom 9uurtjes slapen en nog op 100%staan, daarna 10minuutjes gebruiken en inderdaad hij corrigeert zich wat en gaat toch wat sneller naar die 95% dan je verwacht. Dit is volgens mij tegenwoordig op elke telefoon zo bijna.
Ik had ditzelfde probleem inderdaad ook al eens gemeld op XDA en tweakers. Verder merk ik ook op dat de voltage wel zeer rap daalt nadat ik hem even van de lader af haal. Ik weet dat deze vrijwel meteen iets zakt nadat je hem van de lader afhaalt maar tot onder 4000mV vind ik toch wel erg laag of ligt dit aan mij ?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/40670705/batt.png

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook mijn htc binnen, geweldig apparaat. werkt tot nu toe perfect!
Probeerde vandaag wel wat screenshots te maken, dit wil echter nog niet lukken.
je moet toch gewoon je uit knop en volume omlaag indrukken?

stupid.. het is de home butten

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van de audio-plug die niet correct werkt? Vaak pakt hij geen enkele audio-lijn als m'n telefoon aan staat. Als ik hem dan reset, terwijl de kabel erin zit, dan pakt hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet iemand dit tweeten naar Mark Moons?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

Is je eigen Twitter stuk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
d:)b
d:)b

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat te denken van 'ik heb geen Twitter'? Kan ook nog in 2012 jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn agenda afspraken laden helemaal niet meer. Hebben meer mensen hier last van? In google agenda in de webbrowser staan ze wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zojuist een kritische review geschreven. Benieuwd wat jullie er van vinden:
productreview: HTC One X Grijs review door jules

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:06:
Gelijk snel gelezen! Netjes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:57:
Van de rand af? Post is 'n foto'tje?

Ding bevalt nog steeds perfect wel twee vraagjes:
- Wat is nou beter voor de prestatie / accuduur... 2D rendering aan / uit?
- Is het mogelijk om het percentage in te stellen wanneer de flitser het niet meer doet (in camerastand)
Dat staat nu op 10%, maar aangezien 10% gewoon 6 uur standbytijd is ofzo, wil ik daarin gewoon kunnen flitsen.
En bij de standaard kalender krijg ik 24 uur van te voren de afspraak te zien in mn 'productiviteit' lockscreen..?
Heb alle instellingen al nagelopen volgens mij, maar waar zet ik dat uit.. Reminder staat op tien min namelijk.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QpCwZD2IzAC71JUdbF0bovvO/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 06-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reminder op 10 minuten houd in dat je 10 minuten voordat je afspraak begint krijg je een alarmpje.
De agenda op je lockscreen laat gewoon je eerst volgende afspraak zien, dat kun je volgens mij verder niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, weer een heel klein minpuntje... Mja als iedereen het heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb een probleem:

van de ene op de andere dag werkt mijn 2G/3G dataverkeer niet meer.
Testen met browsers, apps (FB, D7 Reader), alles wijst erop dat mijn 2G/3G module voor data niet werkt. SMS en bellen werken (gelukkig) wel gewoon.

Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon in die periode. Mijn telefoon voelde wel vrij warm aan toen ik 'm oppakte (lag gewoon op de vloer op te laden via de wall-charger).

Wi-fi werkt gewoon, APN settings heb ik opnieuw ingesteld, maar niets helpt.

Herkent iemand het probleem en weet die een oplossing? Of alternatieve oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 12:14
eduardtee schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:10:
Ik heb een probleem:

van de ene op de andere dag werkt mijn 2G/3G dataverkeer niet meer.
Testen met browsers, apps (FB, D7 Reader), alles wijst erop dat mijn 2G/3G module voor data niet werkt. SMS en bellen werken (gelukkig) wel gewoon.

Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon in die periode. Mijn telefoon voelde wel vrij warm aan toen ik 'm oppakte (lag gewoon op de vloer op te laden via de wall-charger).

Wi-fi werkt gewoon, APN settings heb ik opnieuw ingesteld, maar niets helpt.

Herkent iemand het probleem en weet die een oplossing? Of alternatieve oplossingen?
Het zou wel fijn zijn als je een beknopte samenvatting had gemaakt met wat je hebt geprobeerd.
Dingen die je zou kunnen doen:
- Soft reset
- Hard reset
- Sim kaart opnieuw plaatsen (met bij behorende restart)
- (Probeer een andere simcard van een andere provider)
- Fabrieks-instellingen terug zetten (laatste optie LET OP je raak je al je gegevens op je telefoon kwijt)

Daarna nog niks geholpen zou ik contact op nemen met HTC anders word het gevalletje garantie ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:19
jules schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:06:
Zeer interessant stuk. Met wat voor oplader heb jij in de auto geprobeerd? Is dit één met een output van 1A of minder?

Ik weet dat er in ieder geval opladers zijn die meer dan 1A leveren in de auto. Misschien lost dit het probleem op.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
FragileM64 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:01:
[...]

Zeer interessant stuk. Met wat voor oplader heb jij in de auto geprobeerd? Is dit één met een output van 1A of minder?

Ik weet dat er in ieder geval opladers zijn die meer dan 1A leveren in de auto. Misschien lost dit het probleem op.
Volgens mij maakt het niet meer uit wat de output van je oplader is, je batterij neemt maar een bepaald A waarde op verbruik je meer dan laad deze gewoon niet meer bij. Aangezien de originele HTC lader niet meer geeft dan 1A output denk ik ook niet dat de accu meer vraagt dan die 1A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Practics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:53:
[...]

Het zou wel fijn zijn als je een beknopte samenvatting had gemaakt met wat je hebt geprobeerd.
Dingen die je zou kunnen doen:
- Soft reset
- Hard reset
- Sim kaart opnieuw plaatsen (met bij behorende restart)
- (Probeer een andere simcard van een andere provider)
- Fabrieks-instellingen terug zetten (laatste optie LET OP je raak je al je gegevens op je telefoon kwijt)

Daarna nog niks geholpen zou ik contact op nemen met HTC anders word het gevalletje garantie ben ik bang voor.
Sorry, had ik inderdaad ff kunnen doen.
- Reset via power-button menu (soft-reset?)
- Power-off
- Volledige charge en weer aangezet
- Sim-card opnieuw geplaatst + restart
- APN's verwijderd en opnieuw toegevoegd
- Nog een andere SIM-kaart (T-mobile ipv Hollandsnieuwe) geprobeerd, maar geen geluk.

Hard reset = Fabrieks-instellingen,toch?
Deze optie heb ik nog niet geprobeerd. Staat voor morgen op de planning denk ik. Ik zou er alleen een beetje van balen als ik weer alles opnieuw moet configureren. Maar goed, such is life... :)
-

[ Voor 5% gewijzigd door eduardtee op 06-05-2012 23:36 . Reden: toegevoegd apn + andere sim ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
eduardtee schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:22:
[...]

- Power-off

Deze optie heb ik nog niet geprobeerd. Staat voor morgen op de planning denk ik. Ik zou er alleen een beetje van balen als ik weer alles opnieuw moet configureren. Maar goed, such is life... :)
-
Probeer even een andere simkaart als mogelijk is van een andere provider. Als deze ook niet werkt dan is de kans op een hardware fout redelijk groot. Dan staat je alleen de factory reset nog, hierna ook liefst testen met 2 verschillende providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle instellingen / APN's weghalen en via de providersite deze naar je toe laten smsen en opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Practics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:25:
[...]

Probeer even een andere simkaart als mogelijk is van een andere provider. Als deze ook niet werkt dan is de kans op een hardware fout redelijk groot. Dan staat je alleen de factory reset nog, hierna ook liefst testen met 2 verschillende providers.
Net ff geprobeerd: helaas werkt de T-Mobile van mijn vrouw ook niet.
Dan maar morgen een factory reset proberen... en zo niet, tsja... thank god for backup-phones....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
CLB schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:27:
Alle instellingen / APN's weghalen en via de providersite deze naar je toe laten smsen en opslaan?
Had ik ook al geprobeerd. Zal het nog even toevoegen voor de volledigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 15:57

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Practics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:07:
[...]

Volgens mij maakt het niet meer uit wat de output van je oplader is, je batterij neemt maar een bepaald A waarde op verbruik je meer dan laad deze gewoon niet meer bij. Aangezien de originele HTC lader niet meer geeft dan 1A output denk ik ook niet dat de accu meer vraagt dan die 1A.
nee hoor. Met de htc lader en bluetoothstreaming + navigatie verbruikt de One x meer dan de lader levert.
Maar als ik de 2A lader gebruik, dan levert deze precies wat er verbruikt wordt ( batterij loopt niet leeg, maar wordt ook niet echt bijgeladen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel vaag hoor, dat mag eigenlijk niet kunnen imho :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 00:25:
Vandaag ook mijn htc binnen, geweldig apparaat. werkt tot nu toe perfect!
Probeerde vandaag wel wat screenshots te maken, dit wil echter nog niet lukken.
je moet toch gewoon je uit knop en volume omlaag indrukken?

stupid.. het is de home butten
Dat werkt allebei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Practics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:07:
[...]

Geen idee wat de output is van de lader is in mijn auto. Maar ik heb iedere dag Google navigatie aan in de auto voor ongeveer 1uur en aan de lader. En mijn batterij is altijd vol als ik aankom op mijn plaats van bestemming.
Hij loopt dus niet leeg bij mij.

Overigens nog een tip voor mensen die batterij willen besparen. Naar aanleiding van een bericht van iemand hier een tijdje terug heb ik Facebook gedisabled bij de applicaties en Friendcaster geïnstalleerd. En dat scheelt echt enorm. Battery drain is enorm afgenomen. Zijn er anderen die dit ook geprobeerd hebben of willen proberen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 23:40
jabberwock schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:41:
[...]
nee hoor. Met de htc lader en bluetoothstreaming + navigatie verbruikt de One x meer dan de lader levert.
Maar als ik de 2A lader gebruik, dan levert deze precies wat er verbruikt wordt ( batterij loopt niet leeg, maar wordt ook niet echt bijgeladen..)
Heb precies hetzelfde probleem met m'n huidige lader.
Kun je delen welke 2A lader jij gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jabberwock schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:41:
[...]
Ik heb een 1A oplader in de auto, en met bluetooth streaming en navigatie (navigon/sygic/google) loopt ie bij mij niet leeg. Opladen gaat wel langzamer, maar kom na uurtje rijden wel met groen lampje aan thuis.
Xanion schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:59:
[...]
Overigens nog een tip voor mensen die batterij willen besparen. Naar aanleiding van een bericht van iemand hier een tijdje terug heb ik Facebook gedisabled bij de applicaties en Friendcaster geïnstalleerd. En dat scheelt echt enorm. Battery drain is enorm afgenomen. Zijn er anderen die dit ook geprobeerd hebben of willen proberen?
Het eerste dat ik gedaan heb toen ik de telefoon uit de doos had gehaald is alle facebook en twitter apps uitgezet (gebruik ik niet), en ik heb eerlijk gezegd nooit echt een batterijprobleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45
Gebruik ook een 2A lader maar merk wel dat als ik hem niet goed aandruk dat hij 'denkt' dat het gewoon USB is waardoor hij niet volledig de capaciteit benut. Om dit te kunnen zien heb ik battery snap op homescreen staan (geel voor usb, rood voor normaal laden).

Onderweg heb ik altijd navigatie aanstaan, hij laad wel op hoewel het minder snel gaat dan zonder navigatie.

Heb nog een 2A lader, zal die ook nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 15:57

jabberwock

XBL:Jabberwocks

hansbkp schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:03:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem met m'n huidige lader.
Kun je delen welke 2A lader jij gebruikt ?
ja hoor. deze http://www.pdashop.nl/pro...der-usb-wit-2-ampere.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ijken afgebroken op je htc one x? Verwijder gewoon de laatste gedownloade Apps. Sommige Apps gaan niet samen met het ijken van je gsm. Ook kantel je scherm weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 26-09 12:28

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Hebben meer mensen last dat na de laatste update, streamen van media (Youtube, Internetradio) moeilijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

nee dat niet. ik heb wel dat ik bijvoorbeeld websites als facebook niet geladen krijg. Elke keer als ik www.facebook.com intoets, gaat ie automatisch naar m.facebook.com/bla bla. en dan gaat ie niet verder. Ik heb uitgeschakeld dat hij altijd naar de mobiele versie moet gaan....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Dit topic is niet voor software, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 116% gewijzigd door RoD op 07-05-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 07-05-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Sinds gisteren heb ik de One X ook in mijn bezit :9

Meteen CM van TweakNRaVeR erop gezet en ben uiterst tevreden, alleen jammer dat er nog enkele problemen zijn mbt mobile data.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/45272770/Screenshot_2012-05-07-13-39-25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben vooralsnog zeer tevreden over m'n One X. Loopt soepel, batterij gaat lekker lang mee.. Nog geen reden gezien om hem te moeten rooten. Enige wat me een klein beetje stoort is dat als ik hem "wakker maak" (van scherm uit naar lockscreen), hij er 1 seconde over doet voordat het scherm aangaat. Echt nèt wat te lang. Scherm uit doet hij direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31
Heb deze fone sinds zaterdag en ben er heel blij mee. Kom van n HTC HD2 dual boot.
Mooi toestel die HD2 maar deze One heeft n veel mooier scherm zeg !

Zat te twijfelen tussen deze en de Samsung Note , maar ik ben fan van HTC, de Samsung deed wat cheap aan en internetpagina's zagen er grauw uit !
verlichting op maximaal gezet maar dat hielp niks.

Ben blij dat ik voor de One gegaan ben!
Kleine probleempjes met Android 4.0 zijn:
spotify sloeg steeds uit en fone springt op startscherm.
Beta app gaat beter maar toont veel albumcovers niet :(
Winamp slaat helemaalvast
Navfree springt ook steeds uit en naar beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
http://www.androidworld.n...-broncode-nu-beschikbaar/

Nice, laat ze maar komen. Nog even wachten en dan ROMS waar echt alles goed op werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 09:49
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22475499/2012-05-07%2016.57.55.png
dit is toch niet goed.. :( ga custom rom maar eens binnenkort proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door syntesia op 07-05-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ EJPostema: Broncodes voor FW 1.26 en 1.28... Waar is 1.29 dan? Ach ik weet er toch niet zoveel vanaf :p

@ syntesia: Misschien stond je scherm wel 5 uur aan op 100% brightness? Oftewel aan die screen zien we weinig!

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 07-05-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-XBFRrJiTduU/T6fqYZEJVDI/AAAAAAAAANc/uMXaEDi91y4/s465/2012-05-07_17-28-41.png

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Yo4KIn_ZMx4/T6fqaavGr_I/AAAAAAAAANk/R_B11KZo3TE/s465/2012-05-07_17-28-48.png

Dit beter misschien, heb vandaag gewoon muziek geluisterd whatsapp en 5 min navigatie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah ervan uitgaande dat je scherm zo'n 3 uur mee kan is dit gewoon 'normaal' in mijn opinie, heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
eduardtee schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:22:
[...]
- Power-off
- APN's verwijderd en opnieuw toegevoegd
- Nog een andere SIM-kaart (T-mobile ipv Hollandsnieuwe) geprobeerd, maar geen geluk.

-
Nu is het probleem nog verder gegaan: ik kan niet eens meer bellen ermee....
HTC gebeld, dus langs bij een reparateur. Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:46:
Mwah ervan uitgaande dat je scherm zo'n 3 uur mee kan is dit gewoon 'normaal' in mijn opinie, heb ik ook :)
dan is dit toch zwaar ondermaat, mijn iphone 4s houd het een stuk langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa... die heeft ook een ienieminie-scherm om al als eerste argument aan te dragen natuurlijk...
Kijk is in dit topic naar andere One X batterij-ervaringen: Batterijperikelen met de HTC One X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die last heeft van scherm problemen? Met pixels om precies te zijn. Sinds de laatste update heeft mijn One X problemen met de pixels, opeens verschijnen groen, paars en wit kleurige pixeltjes in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31
Ferry34 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:33:
Heb deze fone sinds zaterdag en ben er heel blij mee. Kom van n HTC HD2 dual boot.
Mooi toestel die HD2 maar deze One heeft n veel mooier scherm zeg !

Zat te twijfelen tussen deze en de Samsung Note , maar ik ben fan van HTC, de Samsung deed wat cheap aan en internetpagina's zagen er grauw uit !
verlichting op maximaal gezet maar dat hielp niks.

Ben blij dat ik voor de One gegaan ben!
Kleine probleempjes met Android 4.0 zijn:
spotify sloeg steeds uit en fone springt op startscherm.
Beta app gaat beter maar toont veel albumcovers niet :(
Winamp slaat helemaalvast
Navfree springt ook steeds uit en naar beginscherm.
Ah de albumcovers worden soms niet vertoond als spotify op offline staat. Dan speelt die ook veel nummersniet af dus.
Probleem is dus te verhelpen :)

Battery verbruik:
Scherm is bij mij ook 61% fone is geheelstandaard.
Wel had ikm op 100% staan en altijd aan

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 07-05-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 28-09 10:25
CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:02:
Tsjaa... die heeft ook een ienieminie-scherm om al als eerste argument aan te dragen natuurlijk...
Kijk is in dit topic naar andere One X batterij-ervaringen: Batterijperikelen met de HTC One X :)
en stuk lichter en beter geoptimaliseerde OS.. en dual core 1ghz.. :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 23:36
GoT is geen Marktplaats.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 07-05-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik weet het niet of ik het hier mag vragen, maar ik probeer het toch? :+

Op het moment heeft KPN zo'n goede aanbieding voor mij (waarbij ik in feite nog minder per maand moet betalen dan ik nu doe bij Vodafone :9 ) dat ik eigenlijk wel van plan ben om over te stappen en om ergens deze week een KPN winkel binnen te stappen en de One X mee te nemen aangezien mijn Vodafone abonnement 25 mei afloopt. (mits daar de (toestel)prijs hetzelfde is als op hun site)

Maar als ik 'm dus in een fysieke winkel koop heb ik dus ook de mogelijkheid om te kijken hoe het toestel eruitziet voordat ik 'm meeneem.

Maar wat zijn dan de dingen waar ik alvast op kan letten, aangezien er een aantal perikelen zijn met dit toestel? Flikkerend scherm of een gekleurde waas. Stofdeeltjes onder het scherm, indrukken van scherm langs de rand o.i.d., hot pixel, gele vlekken dat soort dingen? (voor zover mogelijk in een winkel)

EDIT @ hieronder: die pagina idd eens doorgelezen, een zwaar gefrustreerde user maakte dit lijstje ooit:
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:31:
-gele vlekken op het scherm
-gele tint ipv wit
-dode pixels
-scherm vervoming
-kleuren vervorming
-flikkerende schermverlichting
-scherm los in de behuizing
-krakende behuizing
-rammelende volume knop
-rammelende camera
-sim kaart leesfouten
-korte accuduur
-accu raakt soms oververhit
-problemen met opladen
-aan/uit knop zit slecht in de behuizing gemonteerd
-groene waas bij het nemen van foto's

Ik hoop dat niet meerdere shops zich van de handelswijze van Typhone gaat bedienen nu er zoveel van dit type toestel retour komen.

Voor mijn gevoel heeft een HTC product nog nooit zoveel gebreken vertoond erg jammer.
(Doorgehaald wat sowieso niet valt te 'testen'.)

[ Voor 41% gewijzigd door Piet91 op 07-05-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De dingen die je opnoemt ja...
Voor de rest staan hier misschien nog wat issues: Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 26-09 12:28

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ben er wel achter gekomen, als de helderheid op auto staat en je hangt hem aan de lader dat auto er dan vanaf springt, best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Crazymonkey schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:29:
Ben er wel achter gekomen, als de helderheid op auto staat en je hangt hem aan de lader dat auto er dan vanaf springt, best irritant.
Dat klopt inderdaad. Ook als ik mijn camera sluit blijft de helderheid op vol staan tot ik hem vergrendel en weer ontgrendel ongeacht of hij op auto staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

FragileM64 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:01:
[...]

De USB aansluiting in de Seat Ibiza zelf. Geen idee wat voor output deze levert. Vermoedelijk maar 0,5A zoals de officiële USB standaard voorschrijft. Inmiddels ook een lader uit Hong Kong met 1A geprobeerd. Helaas nog niet op een lang stuk kunnen uitproberen. Als ik de berichten van anderen lees zou deze dus beter moeten presteren. Ik ben benieuwd!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik heb een MobiParts 2,1A autolader.. weet ook nog niet hoe goed die werkt.
ik verwacht niet dat die met 2,1A oplaad, mja wel het maximale dat een One X uit een lader kan halen :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:59:
De dingen die je opnoemt ja...
Voor de rest staan hier misschien nog wat issues: Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X :)
Van dat topic word je niet vrolijk. Dacht de knoop (s3 vs one x) te hebben doorgehakt, maar dit zet me aan het twijfelen. Zijn er ook nog mensen die wel in één keer een goed toestel te pakken hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Van dat topic word je niet vrolijk. Dacht de knoop (s3 vs one x) te hebben doorgehakt, maar dit zet me aan het twijfelen. Zijn er ook nog mensen die wel in één keer een goed toestel te pakken hadden?
Die zijn er vast wel - je hoort alleen maar wanneer het mis gaat. De zwijgende meerderheid heeft waarschijnlijk weinig issues.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Laatst online: 09-12-2024
[...]

Ikke, er is bij mij niks aan de hand! Er zijn nog wel een paar mensen in het topic.

Ik ben erg blij met mijn telefoon, ook nadat ik de S3 specs zag... Ook al heeft de telefoon wat problemen, volgens mij zijn vele users het met me eens.

Het is ook maar de vraag hoe goed de S3 uit de fabrieken rolt... En de firmware support bij HTC is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
[...]

ja ik, los gekocht bij Belcompany.. telefoon gemaakt op 28-maart-2012, de witte
alles werkt top, nergens last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hier ook geen problemen, gewoon stock
maand in bezit, los gekocht in foonshop.
ben lichte gebruiker, beetje internet, whats-app, sms, mail en bellen
dus bijna geen muziek en films
hierdoor kan ik 2 1/2 dag met het toestel doen
lichte blauwe waas bij foto's als ik binnen foto maak
en ja, ik heb ook wel dingen die ik iets anders had willen zien in sense
maar ben er tot op heden tevreden mee

early adaptor = juichen, huilen, lachen, ergeren, tweaken enz enz enz, hahah
ben benieuwd welk forum ik volgend jaar weer aan het volgen ben,pfff ;)
want dan is er weer een nieuw model op komst, die veel belovend is, nog beter, nog sneller en nog.....

ik volg dit forum, terwijl ik niet echt problemen heb met het toestel, maar er soms leuke tips langs komen.
en zo denk ik dat er meerder onder ons zijn die blij zijn met het toestel, maar niet veel reageren

gewoon het apparaat aanschaffen,. dan weet je pas of je een goede of foute beslissing hebt gemaakt ;)

succes met het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
Ik wilde als S2 gebruiker eigenlijk wachten op de S3, maar vond de aankondiging tegenvallend (en de prijs ook). Het scherm is voor mij het belangrijkste en de pentile matrix is een afknapper. Verder ben ik erg uitgekeken op Touchwizz, het moest dus de HTC One X worden:

Hi/MTV mobile deed me een verlengingsaanbod icm de HTC One X dat ik eigenlijk niet kon weerstaan (€90 euro voor de HTC met een gemiddeld abo van 45 euro, 1 jarig, 2000mb, 300minuten). Wel was ik huiverig na het lezen van alle problemen, maar eigenlijk hebben alle toestellen hier last van. Zo was er destijds hier ook een batterijduur/slechte schermen topic van de S2.
Ik ben voor de witte gegaan en heb geen problemen, geen vlekken, geen dode/luie pixels, geen artifacts, vervorming of knipperende backlight. Ben echt enorm tevreden met de One X. Zelfs HTC Sense (wat ooit zo slordig en langzaam was) bevalt me prima, wat een mooie 3D effecten en layout! Na maanden Miui V4/AOSP/AOKP op de S2 te hebben gebruikt bevalt Sense me eigenlijk toch beter. En dat terwijl mijn Xperia X10 en Galaxy S2 eigenlijk gelijk geroot werden én voorzien van custom FW. HTC heeft wat mij betreft een prima apparaat afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtgerritsen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 10:01
Ik vroeg mij af, hoe is de ervaring van het warm worden van de One X door het draaien van de processor bij surfen op internet, gamen, intensiever gebruik zeg maar. Is dit minder na de updates of blijft dit aanwezig zoals sommige verhalen vertellen op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
[...]

Gistern ook 1 gehaald bij de Belcompany en was ook een beetje huiverig. Tot op heden herken ik gelukkig nog niets van de genoemde problemen. Bij twijfel gewoon in een winkel halen zodat je hem makkelijk kunt omruilen als er iets mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
jtgerritsen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 00:47:
Ik vroeg mij af, hoe is de ervaring van het warm worden van de One X door het draaien van de processor bij surfen op internet, gamen, intensiever gebruik zeg maar. Is dit minder na de updates of blijft dit aanwezig zoals sommige verhalen vertellen op dit forum?
Als ik veel apps gebruik achter elkaar word hij wel degelijk warm. Het is nog net niet storend, ik gok dat de One X af en toe net onder het lichaams temperatuur hangt (36/37 graden). Nokia N8 werd heel af en toe echt goed heet, zo heet dat het echt niet prettig was om hem in de hand te houden. Zover is het met de One X nog niet gekomen en dat wil ik graag zo houden.

Voor de rest ben ik ook een tevreden gebruiker (3 dagen) en lees ik dit topic door voor eventuele handige tips. Heb nog geen andere op of aanmerkingen gevonden.

P.S. wel mis ik de "harde" camera knop :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Gisteravond was ik in bed nog een beetje muziek aan het luisteren, whatsappen enzo maar het beeldscherm heb ik ook een hele tijd toen niet uit gehad, en hij hing aan de lader. Hij werd warm, en er ontstond links boven in de hoek een geel vlekje, niet heel groot maar hij viel mij wel op. Mijn eerste gedachte was neeee, nu moet deze ook weer worden opgestuurd. Toen het toestel uitgezet, en vanmorgen toen hij weer was afgekoeld aangezet.
en tadaa hij was weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ruben1992 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:25:
Gisteravond was ik in bed nog een beetje muziek aan het luisteren, whatsappen enzo maar het beeldscherm heb ik ook een hele tijd toen niet uit gehad, en hij hing aan de lader. Hij werd warm, en er ontstond links boven in de hoek een geel vlekje, niet heel groot maar hij viel mij wel op. Mijn eerste gedachte was neeee, nu moet deze ook weer worden opgestuurd. Toen het toestel uitgezet, en vanmorgen toen hij weer was afgekoeld aangezet.
en tadaa hij was weg :)
Ik heb het toestel vaak heel de werkdag 8 uur ofzo gewoon op 'always on' staan, het scherm staat dan aan op auto brightness zonder te dimmen, het toestel wordt dan wel dan wel warm, max 40gr maar vlekken heb ik nog nooit gezien. Ook laadt hij gewoon helemaal tot vol op.

Verder echt een top toestel, ik heb wel haarscheurtjes (MGSNK in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie") aan de voorzijde in het wit maar zolang dat niet erger wordt blijf ik gewoon bij dit toestel.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
aardbeix15 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Ik heb het toestel vaak heel de werkdag 8 uur ofzo gewoon op 'always on' staan, het scherm staat dan aan op auto brightness zonder te dimmen, het toestel wordt dan wel dan wel warm, max 40gr maar vlekken heb ik nog nooit gezien. Ook laadt hij gewoon helemaal tot vol op.
Ja maar dan ben je waarschijnlijk ook niet zo intensief met het toestel bezig als dat ik gisteren deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:06
Anteros schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:33:
[...]

Je kan dit anders instellen. Ga naar klok->Alarmsignalen->"menu"->instellingen. Daar kan je instellen dat alarm moet klinken als je telefoon op mute staat. Ook kan je daar het volume van je alarm instellen.
Heeft iemand een idee hoe je instelt dat het alarm alleen trilt en geen geluid maakt? Ik heb alleen maar keuze gezien voor "alarmgeluid", "beltoon" en "muziek" en daarin heb ik ook niet kunnen vinden dat er "geen" of "silent" of iets dergelijks te kiezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omweggetje is een 'geluidsloos' toontje in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 17:03
@NeoMe, CLB en andere gebruikers van het 'Productiviteits'-lockscreen.

Slagen jullie er in om de gewenste agenda's van de multiagenda (on)zichtbaar te maken.

Ik heb er nl. één uitgezet die gewoon zichtbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

ViNOK16Bit schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:18:
[...]

Heeft iemand een idee hoe je instelt dat het alarm alleen trilt en geen geluid maakt? Ik heb alleen maar keuze gezien voor "alarmgeluid", "beltoon" en "muziek" en daarin heb ik ook niet kunnen vinden dat er "geen" of "silent" of iets dergelijks te kiezen is.
Zet hem op stille stand, en haal het vinkje weg bij "alarm in silent mode" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb nu al een tijdje dat ik geen icoontjes meer heb op mijn lockscreen. Ik had het me niet echt gerealiseerd, maar het is al wel langer. De muziek app en andere meldingen verschijnen wel gewoon, maar de shortcuts onderin en ook dingen als de 'Productiviteit' dus niet meer. Ik heb al wel wat gespeeld met de instellingen, en Google helpt me ook niet zo goed. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Heb mijn One X nu een paar weken. Had daarvoor een desire. En ik kan maar 1 ding zeggen en dat is: TOPTOESTEL. *O*

In het begin wat last van flikkeringen gehad, maar dit is te verhelpen door de brightness even op 100% te zetten en daarna weer de gewenste brightness (in mijn geval dan). Na updates, rooten en custom rom (ARHD 5.1) helemaal geen last van flikkeringen meer. Ik weet niet of het probleem verholpen is door updates of rooten/custom rom of door de brightness aantal keer op 100% te zetten.

Groene waas is niet HTC specifiek. Heb dit getest bij een samsung GS2 en daar was die groene waas nog veel erger. En volgens mij komt die groene waas alleen als de flitser gebruikt wordt als het eigenlijk niet nodig is.

Batterij snel leeg? Ja natuurlijk, kan ook niet anders met een 4,7" 720p scherm en quadcore processor. Wel ff in de gaten houden of er geen app onnodig je batterij draint. Automatisch syncen aanpassen helpt, tijdsinterval bv en dingen die je niet wilt laten syncen uitzetten of handmatig.

Standby-tijd is fenomaal. Nog beter dan mijn desire (met Oxygen 2.3.2) . Waar mijn desire 's nachts 2% batterij verloor met 3G en wifi uit, verlies ik met mijn One X 1 à 2% met 3G en wifi aan.
Ik denk niet dat de samsung GS3 dit gaat overtreffen, gezien het batterijverbruik met de GS2 zwaar belabberd is in standby vergeleken met de One X. De companion core van de Tegra 3 is een geweldige toevoeging.

Nog een note over Sense 4.0. Waar ik op mijn desire gek werd van sense, is sense 4.0 echt gemaakt voor mij. Lijkt net of ze iemand uit de stal van Go Launcher in dienst hebben genomen. Alleen het scrollen naar de verschillende homescreens zou nog net wat vloeiender mogen zijn.

Kortom, ik ben van mening dat de One X één van de toppers van 2012 is, zoniet DE topper.
Blacer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:20:
Ik heb nu al een tijdje dat ik geen icoontjes meer heb op mijn lockscreen. Ik had het me niet echt gerealiseerd, maar het is al wel langer. De muziek app en andere meldingen verschijnen wel gewoon, maar de shortcuts onderin en ook dingen als de 'Productiviteit' dus niet meer. Ik heb al wel wat gespeeld met de instellingen, en Google helpt me ook niet zo goed. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Instellingen ---> aanpassen ---> snelkoppelingen op schermblokkering aanvinken.

[ Voor 18% gewijzigd door HugoFR op 08-05-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 21:37

Joostk

Barkrukprofeet

Ben ook sinds twee weken eigenaar van de One X en hij bevalt heerlijk.
Tuurlijk het toestel is een stuk groter dan mijn Desire maar niet onhandig groot. (komt deels doordat ik wat grotere handen heb dan de gemiddelde NLer denk ik)
Maar heb wel 1 ding wat mij stoort. Als ik een applicatie installeer vanuit de Play Store wordt er automatisch een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad. Dit hoef ik niet aangezien ik alle snelkoppelingen dan bijna kan gaan verplaatsen of verwijderen. Is dit een instelling die uitgezet kan worden in een niet geroote One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Joostk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:30:
Ben ook sinds twee weken eigenaar van de One X en hij bevalt heerlijk.
Tuurlijk het toestel is een stuk groter dan mijn Desire maar niet onhandig groot. (komt deels doordat ik wat grotere handen heb dan de gemiddelde NLer denk ik)
Maar heb wel 1 ding wat mij stoort. Als ik een applicatie installeer vanuit de Play Store wordt er automatisch een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad. Dit hoef ik niet aangezien ik alle snelkoppelingen dan bijna kan gaan verplaatsen of verwijderen. Is dit een instelling die uitgezet kan worden in een niet geroote One X?
Dit kan je uitzetten: play store ---> menu ---> instellingen ---> widgets automatisch toevoegen vinkje weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
HugoFR schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:22:

[...]

Instellingen ---> aanpassen ---> snelkoppelingen op schermblokkering aanvinken.
Ja, dat had ik al geprobeerd, maar heeft dus geen enkel effect. Mijn Lockscreen is nog steeds leeg op de tijd bovenin het scherm na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Blacer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Ja, dat had ik al geprobeerd, maar heeft dus geen enkel effect. Mijn Lockscreen is nog steeds leeg op de tijd bovenin het scherm na.
Het was ook geen quote op jou maar op een andere vraag van iemand.
Voor jou probleempje zou ik niet weten hoe je het zou kunnen oplossen enigste wat in me hoofd komt en ik zelf zou doen als ik je probleem had, is een factory reset. Vervelend maar dan ben je 99% zeker dat het verholpen is.

Eigenlijk zou ik van je probleem ook wel een screenshot willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
Practics schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Het was ook geen quote op jou maar op een andere vraag van iemand.
Voor jou probleempje zou ik niet weten hoe je het zou kunnen oplossen enigste wat in me hoofd komt en ik zelf zou doen als ik je probleem had, is een factory reset. Vervelend maar dan ben je 99% zeker dat het verholpen is.

Eigenlijk zou ik van je probleem ook wel een screenshot willen zien.
Hij had mijn probleem wel degelijk gequote ;). En zou natuurlijk wel de meest logische oplossing zijn, maar dat had ik dus al geprobeerd. Een factory reset zou ik inderdaad wel kunnen proberen, maar ik heb er alleen niet zoveel zin in om alles opnieuw in te stellen, dus wilde het eerst maar eens hier proberen.
Ik heb hier geen camera liggen, dus een foto maken wordt lastig. Kun je vanaf de telefoon een screenshot maken? Maar het is verder het normale lockscreen, met menubalk en tijd/datum bovenin, met de ring onder, maar de icoontjes die daar horen te staan missen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Blacer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:34:
[...]

Hij had mijn probleem wel degelijk gequote ;). En zou natuurlijk wel de meest logische oplossing zijn, maar dat had ik dus al geprobeerd. Een factory reset zou ik inderdaad wel kunnen proberen, maar ik heb er alleen niet zoveel zin in om alles opnieuw in te stellen, dus wilde het eerst maar eens hier proberen.
Ik heb hier geen camera liggen, dus een foto maken wordt lastig. Kun je vanaf de telefoon een screenshot maken? Maar het is verder het normale lockscreen, met menubalk en tijd/datum bovenin, met de ring onder, maar de icoontjes die daar horen te staan missen dus.
Ja kan op 2 manieren Powerknop+homeknop of Powerknop+volume down.
Eerste optie is sense optie en die zet hem direct naar dropbox 2de optie gaat in een aparte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RudolfR schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:50:
@NeoMe, CLB en andere gebruikers van het 'Productiviteits'-lockscreen.
Slagen jullie er in om de gewenste agenda's van de multiagenda (on)zichtbaar te maken.
Ik heb er nl. één uitgezet die gewoon zichtbaar blijft.
Ik heb twee agenda's aanstaan, feestdagen en m'n Google-agenda...
Waar wil je het onzichtbaar maken? In het lockscreen neem ik aan, omdat je het daar over hebt?
Als ik wat in mijn Google-agenda zet, dan zie ik dat op mijn lockscreen inderdaad... Als ik die agenda uitvink, blijf ik het nog steeds zien op mijn lockscreen. Na een restart van de telefoon zie ik het inderdaad ook nog steeds :9
Test multi-agenda / lockscreen

@ Blacer: Al gekeken bij 'personaliseren' om zodoende weer even een ander lockscreen te kiezen?
Daarna weer even de 'productivity' om te kijken of het zo wel gaat werken? Icoontjes was al vermeld: vinkje :)

Wat is die ingebouwde radio toch eigenlijk fijn :) Net op de fiets, heerlijk muziekje :)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 08-05-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
Practics schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:38:
[...]

Ja kan op 2 manieren Powerknop+homeknop of Powerknop+volume down.
Eerste optie is sense optie en die zet hem direct naar dropbox 2de optie gaat in een aparte map.
Ah, weer wat geleerd :).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wM6Mil.jpg?1

Zoals je ziet, niet heel veel interessants :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dingen al gedubbelcheckt zoals gezegd? Ander lock screen aangezet en toen weer productivity?
En dan even 'n agenda-item maken om te checken of het werkt... Vinkje aangezet bij 'shortcuts', restart phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
Ja, allemaal al gedaan. Andere lock screens geven wel een ander achtergrond plaatje, maar de items die er horen verschijnen niet, ook niet bij productivity. Vinkje staat aan, herstarten heeft geen effect (behalve dan dat ik soms last krijg van een andere bug als ik hem herstart, maar dat heeft hier niet veel mee te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boys wat vinden jullie van Toestellease?

Hi heeft een nette aanbieding namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blacer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:
Ja, allemaal al gedaan. Andere lock screens geven wel een ander achtergrond plaatje, maar de items die er horen verschijnen niet, ook niet bij productivity. Vinkje staat aan, herstarten heeft geen effect (behalve dan dat ik soms last krijg van een andere bug als ik hem herstart, maar dat heeft hier niet veel mee te maken)
Hmm :/ Gek...
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:

Toestellease... check it out man: HTC One X - Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:

Ikzelf ben afgeknapt op de Lease methode.
Ik heb liever het toestel zelf in beheer/bezit, zodat ik vrij ben ik wat ik doe, en hoe ik het doe.
Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.