[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Blacer schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:
Ja, allemaal al gedaan. Andere lock screens geven wel een ander achtergrond plaatje, maar de items die er horen verschijnen niet, ook niet bij productivity. Vinkje staat aan, herstarten heeft geen effect (behalve dan dat ik soms last krijg van een andere bug als ik hem herstart, maar dat heeft hier niet veel mee te maken)
Staat snel starten uit? Instellingen ---> energie ---> snel opstarten, vinkje weghalen.
probeer dan nog eens

Wat dat leasen betreft..... Dacht het niet. Na 2 jaar kun je nog eens bijbetalen om het toestel te houden en anders kan je 'm inruilen. Echt niet.

[ Voor 12% gewijzigd door HugoFR op 08-05-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
HugoFR schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:40:
[...]

Staat snel starten uit? Instellingen ---> energie ---> snel opstarten, vinkje weghalen.
probeer dan nog eens
Ja, snel starten stond al uit. Ik had al eens problemen met opladen doordat snel starten aanstond, dus sindsdien staat die uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Bij mijn telefoon zat het scherm aan de linkerkant lichtelijk los in de behuizing, ik heb dit probleem op gelost door de telefoon neer te leggen op een boek zodat de camera module vrij was.
Hierna heb ik met mij mouw een lichte druk uitgeoefend op het scherm en zo van boven naar beneden over het scherm geveegd, het zit nu weer allemaal als een huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:
Boys wat vinden jullie van Toestellease?

Hi heeft een nette aanbieding namelijk...
Ik heb de One X ook via de nieuwe abbo's van Hi, ben zeer tevreden. Mensen klagen hier dat het onvoordelig is e.d. maar als je je er een beetje in verdiept kan het juist super voordelig zijn.

Ik heb een 1 jarig abbonement, 75 belminuten (belde toch al heel weinig), 1000MB data (incl. 3000 gratis sms'jes p/m.). Daar betaal ik de eerste 6 maanden 30 euro voor, daarna 6 maanden 60 euro. Maar omdat ik nu elke maand 15 euro aan de kant leg, ben ik maandelijks dus gewoon 45 euro kwijt. Dat vind ik heel netjes voor een 1 jarig abbo met een toptoestel als de One X.

Na 1 jaar geef ik mijn toestel terug aan Hi, voorheen verdwenen mijn oude toestellen toch al in een laatje, en kies ik weer het nieuwste topmodel van bv. HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Discussie over abonnementen is hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 19:31
Ik ben fan van het programma Shazam maar n hoop van mm nummers kent hij niet (lounge).
Wat schetst mn verbazing: er zit bij de Muzieksapp op de HTC het programma Soundhound en die herkent echt veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik al een tijd een hoesje om m'n One X:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mynmM59dOx6AwWpEfMVSkezN/full.jpg
Maar die maak ik om de paar dagen ff schoon, dus toestel eruit, maar wat is het toch 'n beauty zeg :D

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 28-09 19:31
Mooi hoesje !

Ikzelf gebruik vaak zo'n hoesje wat aan je riem kan. Heb er eentje gevonden voor €15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een keer de vraag, bij gebruik van een BT carkit kan ik niet vinden, of hij automatisch beantwoord of zit die instelling er echt niet in? (bij mijn Nokia kon ik dat instellen)

Andere vraag, als je bijv. een visitekaartje via BT hebt ontvangen, staan deze bij 'ontvangen bestanden'
Maar hoe kan ik ze nu verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:41
@CLB

is dat de HTC HC C700 clear hard case?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, €6,00 kostend hoesje: CLB in "Accessoires voor de HTC One X"

EDIT: Kan iemand een NL stukje vinden over die aparte camera-chip / sensor van HTC?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 08-05-2012 20:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 23:29
brilsmurfffje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:13:
Bij mijn telefoon zat het scherm aan de linkerkant lichtelijk los in de behuizing, ik heb dit probleem op gelost door de telefoon neer te leggen op een boek zodat de camera module vrij was.
Hierna heb ik met mij mouw een lichte druk uitgeoefend op het scherm en zo van boven naar beneden over het scherm geveegd, het zit nu weer allemaal als een huis :)
Denk je dat het scherm hierdoor weer is vastgeklikt (klikmechanisme) of juist vastgeplakt (lijm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met me mobiel netwerk. Mijn One X kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Ik heb het toestel los gekocht bij belcompany, en daar hebben ze ook mijn simkaart geknipt. Als ik me simkaart in me oude toestel doe, heb ik wel een mobiel bereik. Er staat boven in mijn balk dus een kruisje boven signaal sterkte.

Als ik bij instellingen kijk van mobiel netwerk, heb ik gegevensroaming als enige aangevinkt. Op namen toegangspunten, netwerkmodus en mobiele providers kan ik niet klikken.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad? Wat zou ik kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:41:
Ik heb een probleem met me mobiel netwerk. Mijn One X kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Ik heb het toestel los gekocht bij belcompany, en daar hebben ze ook mijn simkaart geknipt. Als ik me simkaart in me oude toestel doe, heb ik wel een mobiel bereik. Er staat boven in mijn balk dus een kruisje boven signaal sterkte.

Als ik bij instellingen kijk van mobiel netwerk, heb ik gegevensroaming als enige aangevinkt. Op namen toegangspunten, netwerkmodus en mobiele providers kan ik niet klikken.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad? Wat zou ik kunnen doen.
Ik had zelf mijn T-mobile SIm geknipt, werkte een week, toen had ik ook geen bereik meer (hij zag mijn simkaart geloof ook niet meer) een echte micro-sim gehaald bij de winkel en werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:49:
[...]

Ik had zelf mijn T-mobile SIm geknipt, werkte een week, toen had ik ook geen bereik meer (hij zag mijn simkaart geloof ook niet meer) een echte micro-sim gehaald bij de winkel en werkte weer.
Ah oke, dacht al dat het daar aan zou liggen. Hij heeft het bij mij ook maar één dag gedaan. Moet in principe nog 15 dagen wachten op me micro-sim van Tele2, maar ga dan toch nog maar even langs de winkel.

Bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Ik heb een probleem met de bluetooth verbinding met Ford Audio, de ingebouwde carkit in mijn Ford Fiesta.
De verbinding kraakt enorm en mensen kunnen mij slecht verstaan. De verbinding is erg onstabiel en wordt ook vaak verbroken. Zojuist mijn Motorola Defy weer gekoppeld en die heeft het probleem niet. Dus het ligt aan mijn HTC One X helaas. Ik kan niet meer normaal bellen in de auto.

Wie herkent dit probleem en/of heeft tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:35:
Noopz, €6,00 kostend hoesje: CLB in "Accessoires voor de HTC One X"

EDIT: Kan iemand een NL stukje vinden over die aparte camera-chip / sensor van HTC?
:D Nieuw toestel? Je had toch een Motorola Razor? Bevalt de One X je?

@algemeen; ik zit zelf te denken aan wit, Omdat ik nog nooit een witte toestel heb gehad en ik heb zowel de witte als de grijze in mijn handen gehad en de grijze was veel te makkelijk te krassen zag ik vergeleken met de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:48:
[...]
ik zit zelf te denken aan wit, Omdat ik nog nooit een witte toestel heb gehad en ik heb zowel de witte als de grijze in mijn handen gehad en de grijze was veel te makkelijk te krassen zag ik vergeleken met de witte.
Wit is ook gewoon mooier _/-\o_ haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar nu dat iedereen wat meer ervaring heeft met het toestel:

Komend van een HD2 met custom android-rom
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met de One.

Wat me wel irriteert is het automatisch starten van de video-opname in de camera-app.

Is dit uit te schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 18:20

D33F

Tweelingtemmer

Ruben1992 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:57:
[...]

Wit is ook gewoon mooier _/-\o_ haha
Vind ik in het geval van de One X zeer zeker ook, toch kreeg ik vaker te horen: ''wit is toch een vrouwen kleur voor een telefoon ?'' :+

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Regeling schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:17:
[...]

Vind ik in het geval van de One X zeer zeker ook, toch kreeg ik vaker te horen: ''wit is toch een vrouwen kleur voor een telefoon ?'' :+
Roze en paars zijn vrouwenkleuren. Alle andere kleuren kunnen prima voor mannen en vrouwen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:11:
[...]

Komt dit niet door de Facebook widget van HTC Sence. Even door je schermen bladeren om te zien of deze actief is. Zo ja deze eens verwijderen en opnieuw plaatsen.
Hoi,

Bedankt voor je antwoord! De widget was niet actief dus ik heb het maar gelaten, en nu kreeg ik zojuist een nieuwe update voor facebook en nu is het berichtje dat ik toestemming moet geven weg. Er zal wel een foutje in de match tussen htc sense en de wat oudere versie van facebook gezeten hebben o.i.d.

Ik ben blij dat het nu is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-09 18:20

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:19:
[...]

Roze en paars zijn vrouwenkleuren. Alle andere kleuren kunnen prima voor mannen en vrouwen...
Mja dat vind ik zelf dus ook :) (zal waarschijnlijk wel komen omdat er veel dames bij ons op school met witte BB's en iPhones lopen).

Wit en zwart zijn zo'n beetje dé geslachtsneutraalste kleuren die ik mij kan bedenken :P

[ Voor 14% gewijzigd door D33F op 08-05-2012 22:25 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:14:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar nu dat iedereen wat meer ervaring heeft met het toestel:

Komend van een HD2 met custom android-rom
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met de One.

Wat me wel irriteert is het automatisch starten van de video-opname in de camera-app.

Is dit uit te schakelen ?
:? Er wordt echt geen video-opname automatisch gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
David Regeling schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:17:
[...]

Wit is opzich redelijk neutraal, al gaan mannen iets vaker voor donkere kleuren (zwart) en vrouwen voor lichte.

Ik vind wit zelf niet mooi voor een telefoon, naar mijn idee gaat het er groot en lomp uitzien bij een toestel wat al niet klein is, maar gelukkig hebben we de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 11:15
Ik blijf het jammer vinden dat de slowmotion opname in zo'n lage resolutie (768x432) gefilmd wordt. Het is wel mooi dat het écht slowmotion is, maar het zou super zijn als ze de resolutie nog een keer wat op kunnen krikken.

Verder ben ik tot nu toe erg tevreden met mijn One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:48:
:D Nieuw toestel? Je had toch een Motorola Razor? Bevalt de One X je?
Motorola Razr is eind januari de deur uit gegaan, wachtend op het 'geweld' wat eraan zou komen...
De HTC One X is in alle opzichten beter, behalve het notificatieledje en geen aparte HDMI-poort ofzo, that's it...
Ben toevallig vandaag begonnen aan m'n review, in de trend van Motorola Razr (XT910) Zwart review door CLB :)
@algemeen; ik zit zelf te denken aan wit,
Ik wilde wit, die was het mooiste... Toen zag ik hem in de winkel in zo'n grote HTC-deskstand met beugels en al en toen viel die me vies tegen... Ik moest en zou m'n toestel ruilen voor een grijze want die was zo mooi op de foto's, daar was ik zeker van... Ik ben verschillende winkels afgegaan en heb uiteindelijk een grijze kunnen vasthouden en bekijken, maar nee hoor: white it was... Is gewoon een erg mooie en simpele kleur, grijs blijkt wat te gaan krassen / lijken op krassen, wat het er imho gewoon minder chique uit laat zien, op wit zie je niks :)

Maar ieder z'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB: precies, dat gekras op de grijze One X viel me meteen op. Als ik dat al meteen zie dan ga ik me eraan ergeren uiteindelijk. Drm wordt het ook de witte voor mij.

Maar de One X heeft toch een notificatieledje? Je bedoelt denk ik de instelbaarheid van de kleur ledje? De razor heeft iig indrukwekkendere specs dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het notificatieledje is vooral niet echt goed zichtbaar uit verschillende hoeken. Bij de desire was dit bijvoorbeeld veel beter maar bij de One X zit hij in de speaker grill dus is hij soms niet goed zichtbaar. Verder ook wel vervelend dat er geen andere kleuren ingesteld kunnen worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft een ledje ja, achter de grill, wat ik gewoon goed zie, als die knippert...
Helaas gaat het ding na 5 minuten uit, waarom weet niemand en is hij alleen groen voor berichten / emails...
Andere kleuren instellen kan niet en momenteel is er niks mee te doen: Notificatieled-tweaks HTC One X

De Motorola Razr is heel krachtig inderdaad en ook echt 'n supertoestel, maar de bezel is erg, erg groot...
Het is een 4,3" scherm, maar heeft afmetingen van: 130x69x7-10mm... Waarbij de One X: 134x70x8.9mm is...
Verder is de camera van de Razr gewoon uitermate brak, draait hij nog op Android 2.3.x en is het scherm gewoon stukken minder dan de One X. Voor de prijs van de Razr, heb je dan wel weer 'n superieure telefoon :)
Ik betaalde €490,00 voor de Razr en heb nu deze One X gekocht voor zo'n €400,00... Tsjaa dat is wel _/-\o_

En het is Razr, geen Razor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:59:
Hij heeft een ledje ja, achter de grill, wat ik gewoon goed zie, als die knippert...
Helaas gaat het ding na 5 minuten uit, waarom weet niemand en is hij alleen groen voor berichten / emails...
Andere kleuren instellen kan niet en momenteel is er niks mee te doen: Notificatieled-tweaks HTC One X

De Motorola Razr is heel krachtig inderdaad en ook echt 'n supertoestel, maar de bezel is erg, erg groot...
Het is een 4,3" scherm, maar heeft afmetingen van: 130x69x7-10mm... Waarbij de One X: 134x70x8.9mm is...
Verder is de camera van de Razr gewoon uitermate brak, draait hij nog op Android 2.3.x en is het scherm gewoon stukken minder dan de One X. Voor de prijs van de Razr, heb je dan wel weer 'n superieure telefoon :)
Ik betaalde €490,00 voor de Razr en heb nu deze One X gekocht voor zo'n €400,00... Tsjaa dat is wel _/-\o_

En het is Razr, geen Razor :9
Ja, die beperking had de HTC Desire notificatieled ook. Waarom ie na 5 min ophoudt met knipperen? Denk vanwege de stroomverbruik ook al is het maar een ledje... Zou wel instelbaar mogen zijn ja...

Oke Razr dan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Van dat topic word je niet vrolijk. Dacht de knoop (s3 vs one x) te hebben doorgehakt, maar dit zet me aan het twijfelen. Zijn er ook nog mensen die wel in één keer een goed toestel te pakken hadden?
Hier 2 in huis. M'n vrouw en ik hebben allebei nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier je advertentie aan de man brengen is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 09-05-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
golem501 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 06:13:
[...]

Hier ook eentje, helemaal niets mee aan het handje. Nog iedere dag enorm blij mee. Afgelopen weekend echt hele fijne foto's mee gemaakt d:)b

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 16:40
golem501 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 06:13:
[...]

Heb gisteren mijn One X mogen ontvangen en heb ook helemaal nergens last van. Zelfs de batterij lijkt al goed zijn werk te doen. Vannacht (7 uur idle) heeft hij maar 2% verbrand.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Van dat topic word je niet vrolijk. Dacht de knoop (s3 vs one x) te hebben doorgehakt, maar dit zet me aan het twijfelen. Zijn er ook nog mensen die wel in één keer een goed toestel te pakken hadden?
Sinds 2 april in bezit en werkt probleemloos. Geen enkel probleem met het toestel.
Hier lees je de verhalen van 25man die problemen hebben. De verhalen van de 2500man die geen problemen hebben lees je hier niet....

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 12:32
Ik heb sinds gisteren mijn One X en ik heb nog geen enkel probleem kunnen constateren.
Heb meteen update 1.29 geinstalleerd, dus misschien dat dat ook een hoop helpt.
Heb wel een vraagje, ik heb Switch Pro Widget geinstalleerd, maar ik kom er niet achter hoe
ik de toggles in de notification bar kan krijgen. Iemand hier een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC One X uitgeprobeerd. wat ik meteen al mis is de menu button. En verder zijn de snelkoppelingen (sense 3.0) naar oa schermhelderheid en nog veel meer dingen in statusbar verdwenen? Hier was ik best verbaasd om. Dat vind ik juist erg handig. Tot slot heeft HTC de donkergrijze transparante widgets afgezworen of zo? Vond ik altijd ook zo mooi om te zien...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ svdhorst: Dat is een software-vraag die hier niet thuishoort maar in: Topicreeks: Android Software & Discussie

Desalniettemin heb je vandaag geluk:
Hier was t een kwestie van homescreen indrukken, kiezen voor de SwitchPro Widget
waar je kan kiezen wat erin moet en daar stond ook een vakje 'show in notification bar'

@ bitjesmaker: Menu-knop is een kwestie van onscreen... Snelkoppelingen kwestie van programma/ widget:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xIfwYSxDI6Zo9Z9lnyvvb5ns/full.png

Afbeeldingslocatie: http://pic01.smoothpic.com/f/FOh4Yn_2012-04-12_23-37-14.png

En ik heb het idee dat je op zoek bent naar 'n nieuwe telefoon, want ik zie je overal rondstruinen?
Ik kan je zeggen dat je wat mij betreft echt 'n hele goede koop zou doen met een HTC One X, zeker *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:22:
@ bitjesmaker: Menu-knop is een kwestie van onscreen... Snelkoppelingen kwestie van programma/ widget:
[afbeelding]

[afbeelding]

En ik heb het idee dat je op zoek bent naar 'n nieuwe telefoon, want ik zie je overal rondstruinen?
Ik kan je zeggen dat je wat mij betreft echt 'n hele goede koop zou doen met een HTC One X, zeker *O*
Ja, mijn Desire heeft steeds meer kuren. En verder begreep ik dat Vodafone de prijzen weer opschroeft na 15 mei.

Ik weet 98% zeker dat ik dit toestel ga nemen. (je zag me misschien in S2, maar dat is mbt toestel van mijn vriendin)

Ik zal de oude snelkoppelingen gewoon missen, daar keek bijna 2 jaar lang tegenaan, en de transparante widgets ook (zal wel geschrapt zijn vanwege accuverbruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een kwestie van een goede widgetpack uit de markt halen, even wennen en klaar... imho dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 12:32
@ svdhorst: Dat is een software-vraag die hier niet thuishoort maar in: Topicreeks: Android Software & Discussie

Hier was t een kwestie van homescreen indrukken, kiezen voor de SwitchPro Widget
waar je kan kiezen wat erin moet en daar stond ook een vakje 'show in notification bar'
Oops, scuzi ;)
Maar thnx voor de reactie, ga het meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:59:
nog een keer de vraag, bij gebruik van een BT carkit kan ik niet vinden, of hij automatisch beantwoord of zit die instelling er echt niet in? (bij mijn Nokia kon ik dat instellen)
Geen idee of je dit kan instellen. De BT set in de auto neem ik altijd mee op, handig en wel zo veilig aan het stuur/via autoradio :)
Andere vraag, als je bijv. een visitekaartje via BT hebt ontvangen, staan deze bij 'ontvangen bestanden'
Maar hoe kan ik ze nu verwijderen?
Installeer een file manager zoals Linda Manager.
Michaelg schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:47:
[...]

Heb gisteren mijn One X mogen ontvangen en heb ook helemaal nergens last van. Zelfs de batterij lijkt al goed zijn werk te doen. Vannacht (7 uur idle) heeft hij maar 2% verbrand.
De nacht is niet zo'n goede referentie voor accu gebruik. Hij schakeld WiFi in ieder geval uit en sommigen vermelden ook dat hij 3G uitschakelt 's nachts.
Xanion schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Sinds 2 april in bezit en werkt probleemloos. Geen enkel probleem met het toestel.
Hier lees je de verhalen van 25man die problemen hebben. De verhalen van de 2500man die geen problemen hebben lees je hier niet....
Ik heb ook een problemen zoals sommigen hier melden over vlekken, dode pixels, losse knoppen, camera, scherm of vlekken onder het scherm. Een echte AOA (Alive On Arrival)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jules schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:39:
De nacht is niet zo'n goede referentie voor accu gebruik.
Hij schakelt WiFi in ieder geval uit en sommigen vermelden ook dat hij 3G uitschakelt 's nachts.
Bij jou misschien, hier echt niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 16:40
CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Hier heb ik ook ingesteld dat hij WIFI niet mag uitschakelen. Terwijl in het overzicht blijkt dat hij mijn Wifi ook niet heeft aangehad snachts :S

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Michaelg schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Hier heb ik ook ingesteld dat hij WIFI niet mag uitschakelen. Terwijl in het overzicht blijkt dat hij mijn Wifi ook niet heeft aangehad snachts :S
Moet zeggen dat ik 's nachts WiFi ook niet mis als ik op 1 oor lig. Dan moet het ding toch gewoon stil zijn. Sterker nog, heb er speciaal een appje voor draaien die hem de speakers snoert totdat ik wakker ben :) (setting in Juice Defender)
CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Dan ben jij bijzonder, zie ervaring van Michaelg hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 00:59:
Heb je niet toevallig een extra beveiliging (pattern/PINcode) die na 5 minuten aan gaat? Ik heb toevallig van de week op mijn Desire een PINcode ingesteld die na 5 minuten geactiveerd wordt en bij mij stopt hij nu ook met knipperen (lijkt het). Just a wild guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

RudolfR schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:50:
@NeoMe, CLB en andere gebruikers van het 'Productiviteits'-lockscreen.

Slagen jullie er in om de gewenste agenda's van de multiagenda (on)zichtbaar te maken.

Ik heb er nl. één uitgezet die gewoon zichtbaar blijft.
Daarom vind ik het productiviteits lockscreen niet ideaal. In de agenda app (overzicht) wil ik wel de agenda van mijn vriendin zien, in de widget en lockscreen weer niet. In de widget is dit wel instelbaar, lockscreen lijkt dit ook te kunnen, maar luistert uiteindelijk niet. Vriendin plant anders dan ik, in all day activities, vervolgens staar ik de gehele dag naar haar taken...

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe krijg je die knoppen in de notification area? Heb ook SwitchPro Widget maar kan het gewenste vinkje niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gamen jullie ook op de HTC One X..?

Ik heb een kabeltje besteld op Dealextreme zodat ik hem kan koppelen aan mijn HD TV. Mooiii Shadowgun THD op een groot scherm, ook ideaal om series en films te kijken. Kan niet wachten tot die binnen komt..!

Heb inmiddels heel wat games gedaan, ziet er allemaal prachtig uit. Ik download wel alleen de 'premium' games, die er kwalitatief ook wat beter uitzien dan de standaard meuk. Liefst THD, speciaal voor de One X ( Tegra ) gemaakt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht op mediavolume maar kan er niks over vinden. Heb sinds kort ook de One X en bevalt heel erg goed. Maar, de berichten toon werkt op het mediavolume. :/ Beltoon werkt wel normaal. Volgens de chat met HTC moet ik een harde reset doen, maar heb op een andere nieuwssite gelezen dat meerdere mensen er last van hebben. Nu is mijn vraag: Hebben jullie dit ook? De chat van HTC had er nog niet van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

NeoMe schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:11:

Ik heb een kabeltje besteld op Dealextreme zodat ik hem kan koppelen aan mijn HD TV. Mooiii Shadowgun THD op een groot scherm, ook ideaal om series en films te kijken. Kan niet wachten tot die binnen komt..!

Heb inmiddels heel wat games gedaan, ziet er allemaal prachtig uit. Ik download wel alleen de 'premium' games, die er kwalitatief ook wat beter uitzien dan de standaard meuk. Liefst THD, speciaal voor de One X ( Tegra ) gemaakt.
Welke kabel heb je precies besteld, heb je een SKU of linkje hiervan naar DealExtreme? Ben overigens ook benieuwd naar je ervaringen. Met name de mogelijkheid om bijvoorbeeld middels HTC Watch voor een zeer aantrekkelijke prijs films te bekijken, maar dan niet op de One X zelf, maar op grootbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Welke kabel heb je precies besteld, heb je een SKU of linkje hiervan naar DealExtreme? Ben overigens ook benieuwd naar je ervaringen. Met name de mogelijkheid om bijvoorbeeld middels HTC Watch voor een zeer aantrekkelijke prijs films te bekijken, maar dan niet op de One X zelf, maar op grootbeeld :)
Niet dat ik het niet reuze interessant vind, maar de modjes zijn de laatste tijd toch al zo aktief. Verdere comment mbt dat kabeltje hier: Accessoires voor de HTC One X Kunnen andere mensen hem ook vinden zonder hier te moeten kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jules schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:52:
Dan ben jij bijzonder, zie ervaring van Michaelg hierboven :)
Hell yeah :+
J0YR1D3R schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:53:
Heb je niet toevallig een extra beveiliging (pattern/PINcode) die na 5 minuten aan gaat?
Noopz, en nagenoeg iedereen heeft het hier (mag ik hopen)...
jules schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:58:
Hoe krijg je die knoppen in de notification area?
Heb ook SwitchPro Widget maar kan het gewenste vinkje niet vinden.
Updaten naar de laatste versie... en je vraag verder stellen in Topicreeks: Android Software & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 08:45
Oké, nu naast een dode pixel, ook de eerste echte kras die met het oog te zien is, diep issie niet (als het scherm aan is zie je 'm amper of niet) maar hij zit er wel... Zo sterk is het glas dus niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gorilla Glass is hartstikke sterk hoor, maarja als er bijvoorbeeld
al slechts 1 korreltje zand overheen schuurt houdt het snel op, dat is stukken harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobiel altijd in een zak doen waar verder niks inzit, en zeker geen sleutels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 26-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:26:
Mobiel altijd in een zak doen waar verder niks inzit, en zeker geen sleutels.
Jep, doe ik.. en alsnog een krasje.. binnenkort dan maar een hoesje halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort mijn vraag, laatste post op vorige pagina, hier of in het software topic? Berichtentoon doet het op het Mediavolume ipv beltoon volume. Meer mensen last van of die dit even kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Laatst online: 29-04 01:07
Rammelende camera wat houdt dat nou precies in?
Als ik mijn mobiel naast mijn oor hou en er mee op en neer ga hoor ik wel een tikkend geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 27-09 12:14
sabri91 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:36:
Rammelende camera wat houdt dat nou precies in?
Als ik mijn mobiel naast mijn oor hou en er mee op en neer ga hoor ik wel een tikkend geluid...
Die van mij rammelt ook ja, alsof er iets los inzit. Boeiend camera werkt na behoren op groene waas na met flits. ;) (Daar is de telefoon ook voor terug geweest echter hebben ze alleen het scherm vervangen voor de gele vlekken en aan de camera niks gedaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 17:03
@gjb29

Wanneer heb je geen berichtentoon? Als je 'n sms ontvangt of als je er één selecteert in het keuzemenu?
De laaste lijkt idd afhankelijk te zijn van het mediavolume.

Als ik een sms ontvang heb ik wel gewoon een geluid als mijn mediavolume gemute is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:40:
@gjb29

Wanneer heb je geen berichtentoon? Als je 'n sms ontvangt of als je er één selecteert in het keuzemenu?
De laaste lijkt idd afhankelijk te zijn van het mediavolume.

Als ik een sms ontvang heb ik wel gewoon een geluid als mijn mediavolume gemute is.
Bij beide. Heb wel de toon, maar als ik een spelletje heb gespeeld heb ik het geluid zachter staan, en vergeet hem harder te doen. Dan gaat de berichtentoon dus ook zacht. Als ik hem afspeel in het menu en ik druk op de volumetoets, dan gaat hij harder, maar zodra de berichten toon afgelopen is gaat hij weer op beltoon volume.. :/
Vreemd hè. HTC chat zegt een harde reset, maar heb gelezen op androidworld dat iemand er ook last van had.
Kan m niet meer terug vinden, was op een nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 28-09 18:41
Ik heb nu een maand de One X, kwam van een Legend. Ik had de overgang van een 2 jaar oude middensegment toestel naar een huidige toptoestel wel wat spectaculairder verwacht.

Natuurlijk een mooier en groter scherm al had is het scherm voor mijn kleine handen net wat te groot om met 1 hand te bedienen wat soms wel wat lastig kan zijn (bijv: op de fiets :P ). Ik had ook liever de One S gehad maar kon de Vodafone/Typhone deal niet voorbij laten gaan :-). Het groter zijn valt overigens verder in de broek bijvoorbeeld nauwelijks op. Wel is de uitstekende camera me een doorn in het oog. Lelijk en erg onhandig, er zitten al wat krassen op het glas van de camera terwijl ik erg voorzichtig met het toestel omspring. De telefoon op een tafel leggen is volgens mij al link wat betreft krassen op de camera.

Sneller maar kan nou niet zeggen dat het t.o.v. mijn 2 jaar oude met custom rom Legend zoveel sneller is, had ik meer van verwacht.

Camera+software is super, snel en makkelijke bediening maar de foto's vallen me niet mee. Ook daar had ik meer van verwacht. Ook ik heb met flitser een hele smerige groene waas. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet heel veel geexperimenteerd heb met de camera, dus misschien met wat instellen is die groene waas wel wat weg te krijgen.

Sense 4.0 is top, ik denk niet dat ik nu snel naar een custom rom zal gaan.

Ik heb een paar nieuwewetse spellen geprobeerd en dat ziet er toch allemaal wel heel erg mooi uit en loopt ook erg lekker.

Maar helaas moet ik mijn 1 maand oude One X gaan opsturen voor reparatie. De drie knoppen onderin (hoe noem je die?) functioneren niet meer goed. Ik denk dat het een hardwarematig iets is want fabrieksreset of wat dan ook lijkt niet te helpen. Ik had er een week of 2-3 ook al last van maar toen werkten ze na een paar reboots en geklooi weer. Echter nu sinds 3 dagen vallen die knoppen om de zoveel tijd uit en soms na een poosje (als het toestel is afgekoeld???) werken ze wel weer maar als ik dan weer ff wat ga doen met het toestel dan is het zo weer mis. Alle 3 de toetsen doen dan niks, nada noppes wat ik ook probeer. En dan merk je pas hoeveel je die knoppen gebruikt.

Dus ook ik heb een niet goed functionerende One X, jammer want ik was er ondanks dat ik er iets meer van verwacht had toch blij met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:39:
Die van mij rammelt ook ja, alsof er iets los inzit. B
Dat hoort ook zo, is volgens mij de auto-focus en heeft elke One X / telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Timminator schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:06:
Ik heb nu een maand de One X, kwam van een Legend. Ik had de overgang van een 2 jaar oude middensegment toestel naar een huidige toptoestel wel wat spectaculairder verwacht.

Natuurlijk een mooier en groter scherm al had is het scherm voor mijn kleine handen net wat te groot om met 1 hand te bedienen wat soms wel wat lastig kan zijn (bijv: op de fiets :P ). Ik had ook liever de One S gehad maar kon de Vodafone/Typhone deal niet voorbij laten gaan :-). Het groter zijn valt overigens verder in de broek bijvoorbeeld nauwelijks op. Wel is de uitstekende camera me een doorn in het oog. Lelijk en erg onhandig, er zitten al wat krassen op het glas van de camera terwijl ik erg voorzichtig met het toestel omspring. De telefoon op een tafel leggen is volgens mij al link wat betreft krassen op de camera.

Sneller maar kan nou niet zeggen dat het t.o.v. mijn 2 jaar oude met custom rom Legend zoveel sneller is, had ik meer van verwacht.

Camera+software is super, snel en makkelijke bediening maar de foto's vallen me niet mee. Ook daar had ik meer van verwacht. Ook ik heb met flitser een hele smerige groene waas. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet heel veel geexperimenteerd heb met de camera, dus misschien met wat instellen is die groene waas wel wat weg te krijgen.

Sense 4.0 is top, ik denk niet dat ik nu snel naar een custom rom zal gaan.

Ik heb een paar nieuwewetse spellen geprobeerd en dat ziet er toch allemaal wel heel erg mooi uit en loopt ook erg lekker.

Maar helaas moet ik mijn 1 maand oude One X gaan opsturen voor reparatie. De drie knoppen onderin (hoe noem je die?) functioneren niet meer goed. Ik denk dat het een hardwarematig iets is want fabrieksreset of wat dan ook lijkt niet te helpen. Ik had er een week of 2-3 ook al last van maar toen werkten ze na een paar reboots en geklooi weer. Echter nu sinds 3 dagen vallen die knoppen om de zoveel tijd uit en soms na een poosje (als het toestel is afgekoeld???) werken ze wel weer maar als ik dan weer ff wat ga doen met het toestel dan is het zo weer mis. Alle 3 de toetsen doen dan niks, nada noppes wat ik ook probeer. En dan merk je pas hoeveel je die knoppen gebruikt.

Dus ook ik heb een niet goed functionerende One X, jammer want ik was er ondanks dat ik er iets meer van verwacht had toch blij met het toestel.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet kunt merken dat het toestel sneller is. Misschien heb jij het gewoon weg niet nodig met dingen die je doet en het daarom niet merkt. Ik kom van een desire HD af met custom rom, en vind het toestel wel een heel stuk sneller. Belangrijker nog dan de snelheids winst vind ik toch wel de extra mogelijkheden van het toestel/nieuwe versie sense. Het zijn de kleine dingen die deze telefoon tot een fijne en gebruiks vriendelijke telefoon maken, wat niet direct opvalt. Ik zou zeggen pak de week a 2 weken dat je htc one x terug moet je oude telefoon weer, en geef daarna nog eens een goed oordeel. Dit puike toestel went gewoon erg snel, en pas als je hem kwijt bent en een andere telefoon onder ogen krijgt merk je het pas op.

En natuurlijk heeft het toestel ook mankementen, maar dat kom je bij elk merk tegen. Tot nu toe heeft htc redelijk snel updates achter elkaar uitgebracht welke toch veel ergernissen weg neemt vanaf de 1.26 versie.
Ik had eerst een redelijk slechte batterij 2 uur screen on zonder games was toch wel max nu zit ik op ruim 3 uur met daarvan 1 uur en 10 min games.

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/jyg6nkv8l/2012_05_09_14_27_00.pngAfbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/fqnp3fyql/2012_05_09_14_27_08.pngAfbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/owls2hzb3/2012_05_09_14_27_15.pngAfbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/gk4w9su59/2012_05_09_14_27_23.pngAfbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/yt3cs3syr/2012_05_09_14_27_32.pngAfbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/63voac4yt/2012_05_09_14_27_42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kabeltje binnen, moet helaas wel usb powered zijn wil het werken. Niet op alle tv's zit usb ;( en anders moet je je oplader alsnog meenemen. Beetje jammer, ik was in de veronderstelling dat de MHL kabel genoeg was. Maar het werkt wel goed/fijn, scheelt mij een laptop sjouwen. Dan neem ik die twee kabeltjes wel voor lief :) Moet er wel stroom/usb en een hdmi ingang beschikbaar zijn.

Qua gamen is het soms een beetje lastiger, want je ziet niet waar je met je vingers op het scherm zit. Aangezien de besturing nog via de htc one x gaat en je ziet niet een cursor of aanraakindicatie op je tv. Soms beetje lastig als je op een on screen button moet drukken die niet echt binnen handbereik ligt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 28-09 18:41
Merk zeker wel dat het toestel sneller is en het klopt misschien ook wel dat ik het misschien minder merk op de manier hoe ik het toestel gebruik. Maar toch, ik had er gewoon wat meer van verwacht van een 2 jaar oude single core Legend naar een quadcore....

Batterijverbruik vind ik normaal, heb ik geen klachten over.

Updates heel goed dat HTC die uitbrengt om problemen op te lossen maar wat is dat toch dat dat allemaal maar normaal gevonden wordt.Het als je erover nadenkt toch raar dat je een product van 600 euro koopt wat nog niet echt af is/niet correct werkt/problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Timminator schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:30:
Merk zeker wel dat het toestel sneller is en het klopt misschien ook wel dat ik het misschien minder merk op de manier hoe ik het toestel gebruik. Maar toch, ik had er gewoon wat meer van verwacht van een 2 jaar oude single core Legend naar een quadcore....

Batterijverbruik vind ik normaal, heb ik geen klachten over.

Updates heel goed dat HTC die uitbrengt om problemen op te lossen maar wat is dat toch dat dat allemaal maar normaal gevonden wordt.Het als je erover nadenkt toch raar dat je een product van 600 euro koopt wat nog niet echt af is/niet correct werkt/problemen heeft.
Het is geen nokia 3310i met 2 spelletjes en 2 functies bellen en sms meer he.
Het is een vrij open besturings-systeem zoals windows met verschillende hardware en meerdere programma's
Wil je dat beperken zit je snel aan de iphone en ook daar zijn ook gewoon updates. Dus ja het word geaccepteerd door de mensen omdat het gewoon weg standaard is voor een smartphone.

Snap ook niet wat er zo erg aan is, je weet gewoon dat als je kort na de release een product koopt dat er updates voor komen. Wil je dat niet dan moet je een product zoeken die al paar maanden op de markt is (daar zullen ook updates uit komen maar niet elke week/maand meer) Daarbij raak je bij een update geen gegevens kwijt kost je hoogstens wat internet en paar min van je tijd om de update te installeren ;) Bij je eerder aangehaalde custom roms ligt dat wel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:56

Gamen op de tv vind ik nog een beetje onhandig, krijg mijn Xbox of PS3 controller niet draadloos gekoppeld. Dit zou wel met snoer moeten werken, maar de usb poort op de One X is dan al in gebruik voor de HDMI..

Wellicht werkt het wel met een usb-hub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
[...]

Dat hoort ook zo, is volgens mij de auto-focus en heeft elke One X / telefoon...
Ik kan schudden wat ik wil maar er rammelt helemaal niets. Camera of knoppen blijven helemaal stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat dat niet werken. HDMI dient altijd rechtstreeks te worden aangesloten, afsplitsen of hubjes gaat niet werken. Nu is het welliswaar USB>HDMI maar toch denk ik van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:28:
[...]

En verder begreep ik dat Vodafone de prijzen weer opschroeft na 15 mei.
Nieuwe abbo's gaan per 14 mei in. Meld het even anders ben je mogelijk een dag te laat :)
nieuws: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al bestelling geplaatst, bedankt voor je attentie MikeOO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Voor de liefhebbers.

Flipboard for Android zou voorlopig alleen exclusief voor de Samsung Galaxy S3 beschikbaar zijn maar is al door iemand uit de rom van de Galaxy S3 gehaald.

http://forum.xda-develope...p?p=25866075#post25866075

Werkt prima op de HTC One X. Na het downloaden extensie zip even aanpassen naar APK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Vandaag men one x 1 week in gebruiken
Voorlopig niks dan lof over deze gsm
Eens voor de fun een testje gedaan ( me happy now)
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/16qahk.png

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:06:
Voor de liefhebbers.

Flipboard for Android zou voorlopig alleen exclusief voor de Samsung Galaxy S3 beschikbaar zijn maar is al door iemand uit de rom van de Galaxy S3 gehaald.

http://forum.xda-develope...p?p=25866075#post25866075

Werkt prima op de HTC One X. Na het downloaden extensie zip even aanpassen naar APK.
Kappen nou he, ik blijf niet aan de gang met je te bedanken. _/-\o_ 8)

Lijkt me een erg gave apk, ik bewaar hem voor als ik eindelijk de HTC One X heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 18:04
Weet iemand toevallig hoe je bij je auto modus een andere navigatie kan selecteren want ik kan alleen uit HTC locations kiezen en Google maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57
Heeft niemand van jullie last van widgets die bevriezen? Mijn PowerAmp en seriesGuide widget stoppen gewoon opeens met updaten. Als ik ze opnieuw toevoeg is het probleem tijdelijk opgelost..... 8)7

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
eduardtee schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:22:
[...]

Sorry, had ik inderdaad ff kunnen doen.
- Reset via power-button menu (soft-reset?)
- Power-off
- Volledige charge en weer aangezet
- Sim-card opnieuw geplaatst + restart
- APN's verwijderd en opnieuw toegevoegd
- Nog een andere SIM-kaart (T-mobile ipv Hollandsnieuwe) geprobeerd, maar geen geluk.

Hard reset = Fabrieks-instellingen,toch?
Deze optie heb ik nog niet geprobeerd. Staat voor morgen op de planning denk ik. Ik zou er alleen een beetje van balen als ik weer alles opnieuw moet configureren. Maar goed, such is life... :)
-
Bizar momentje...
Na een vastloper van mijn phone (ik gebruik 'm nog via wifi), doe ik weer een reset.
En vervolgens krijg ik SMS-jes binnen... ik denk: huh? En wat blijkt: phone werkt gewoon weer volledig...
Zowel voice, als dataverkeer (3g).
Bizar aangezien ik dit al een keer hard geprobeerd, maar wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 12:59

Emiel1984

Made in NL

De HTC One X van amper een maand oud was gevallen.
Ondanks de val van amper een halve meter is het scherm aan diggelen.

Heeft er iemand goede ervaringen met shops die het glas los verkopen?
Iemand toevallig al een HTC One X al is uit elkaar gehaald, is dat goed zelf te doen als je de tijd ervoor neemt of is het raadzaam om dit maar te laten doen door een 'gespecialiseerd' bedrijf ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 26-09 23:23
Draai al zelf een tijdje Sense 4.0 rom op Sensation device, valt me op dat niemand nog heeft gepraat over de functie "volgtoetsenbord" onder HTC Sense imput instellingen. (die weer onder toetsenbord staat)

Dit geeft je toetsenbord een functie net zoals Swype/SlideIT en vind ik zelf vrij handig, werkt naar mijn ervaring ook veel sneller dan typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emiel1984 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:10:
Iemand toevallig al een HTC One X al is uit elkaar gehaald, is dat goed zelf te doen als je
de tijd ervoor neemt of is het raadzaam om dit maar te laten doen door een 'gespecialiseerd' bedrijf ?
Zelf uit elkaar halen lijkt me niet het beste plan... Zonde hoor! Succes ermee!
Minaaj schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:51:
Draai al zelf een tijdje Sense 4.0 rom op Sensation device, valt me op dat niemand nog heeft gepraat over de functie "volgtoetsenbord" onder HTC Sense imput instellingen. (die weer onder toetsenbord staat)

Dit geeft je toetsenbord een functie net zoals Swype/SlideIT en vind ik zelf vrij handig
Waarom dan geen Swype zelf? Vind ik persoonlijk stukken fijner en het toetsenbord is een stuk kleiner:
HTC One X - Standaard HTC toetsenbord vs Swype

Zo het is weer klaar voor vandaag :) M'n review gaat morgen online, jeeeej *O* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:16
quote De HTC One X van amper een maand oud was gevallen.
Ondanks de val van amper een halve meter is het scherm aan diggelen.

Heeft er iemand goede ervaringen met shops die het glas los verkopen?
Iemand toevallig al een HTC One X al is uit elkaar gehaald, is dat goed zelf te doen als je de tijd ervoor neemt of is het raadzaam om dit maar te laten doen door een 'gespecialiseerd' bedrijf ?

probeer het http://www.ebay.com/itm/T...m35bb814181#ht_939wt_1177

of dit deel http://www.ebay.com/itm/L...519f2dd9ed#ht_2319wt_1177

[ Voor 200% gewijzigd door saharoen op 10-05-2012 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 10-05 om 10:05 presenteer ik u: productreview: HTC One X Wit review door CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 26-09 23:23
@CLB klopt inderdaad, ik vind het maar vreemd dat er geen optie is om die "movement" knopjes weg te halen via instellingen.

Maar heb dus zelf eentje zonder die keys van Sense, kan je bij roms voor kiezen :I (ook themed)

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/screenshot_2012-04-20frioq.png
Hij is nog steeds groter, maar wellicht is dat op mijn Sensation wat handiger wegens kleiner scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Beetje schrale review, kan het iets uitgebreider? :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha kan, kan... Er moet eigenlijk nog een stukje over NFC bij, maar dat heb ik tot nu toe 15 sec. gebruikt...
En nog wat screenshotjes hier en daar, maar dat volgt in de loop der tijd wel... En natuurlijk even stemmen haha.

M'n Motorola Razr review had zo'n 16.000 views en 175 stemmen ofzo... Daar moet ik natuurlijk wel overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat is idd een pittig stuk.

Ik krijg mijn One X vanmiddag als het goed is. Hopelijk bevalt ie mij net zo goed :). Heb nu Desire, dus ben benieuwd hoe hij zich tot de desire houdt. Ik verwacht er veel van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jover36
  • Laatst online: 04-11-2024
Is het iemand al gelukt om te videobellen?
Met Samsung lukt het wel b.v. met een wave naar een S2 maar met een OneX lukt het niet.
Ik dacht dat ik een telefoon had die ook alles kon. Jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruikte je daar geen specifieke Samsung-applicatie voor dan? Is altijd wel lastig denk...
Apple heeft z'n eigen FaceTime, die heeft z'n eigen OkkiTokki, je moet 'n multiplatform iets hebben: Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jover36
  • Laatst online: 04-11-2024
Het zou moeten kunnen zonder applicaties. Bij de Samsung telefoons heb je gewoon een keuzemogelijkheid als je gaat bellen. Volgens mij had ik die ook bij mijn oude Nokia (N97)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
@CLB

waar haalde jij die Swype vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben1992 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:59:
@CLB

waar haalde jij die Swype vandaan? :)
Via http://www.swype.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Let op, er zijn wel wat problemen met Swype en HTC One toestellen. Sommige mensen kunnen Swype hierdoor niet installeren en ze zijn bij Swype nog bezig met een oplossing.

Mededeling op de Swype forums

Toevallig wilde ik gisteren ook Swype proberen, maar bij mij wilde hij de installer al niet eens downloaden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 10-05-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:35:
[...]

Let op, er zijn wel wat problemen met Swype en HTC One toestellen. Sommige mensen kunnen Swype hierdoor niet installeren en ze zijn bij Swype nog bezig met een oplossing.

Mededeling op de Swype forums

Toevallig wilde ik gisteren ook Swype proberen, maar bij mij wilde hij de installer al niet eens downloaden. :)
Oh apart.. bij mij doet hij het wel, alleen als ik mijn HTC One X opnieuw opstart is het swype toetsenbord verkleind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook, kwestie van even in landscape draaien en weer terug :)
HTC One X - Swype beta

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 10-05-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Oh apart.. bij mij doet hij het wel, alleen als ik mijn HTC One X opnieuw opstart is het swype toetsenbord verkleind.
Bij mij deed hij het uiteindelijk ook. Ik had alleen wat moeite om Swype ervan te overtuigen dat ik probeerde te downloaden van een Android toestel (ook met een andere browser naar de mobile site).

Ik heb nog niet opnieuw opgestart sinds gisteren dus het probleem met het kleiner worden van het toetsenbord kan ik niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
*knip* zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 10-05-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 21:37

Joostk

Barkrukprofeet

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-05-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
*knip* zie hierboven.

[ Voor 185% gewijzigd door RoD op 10-05-2012 13:34 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.