Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik haal dat ook niet met een screen on time van 1:15 uur...SuperVeloce schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:50:
[...]
1uur15, niet intensief dus
mja volgens mij haalde ik dat niet met de Desire HD stock
terwijl de One X een groter scherm heeft, Quad core enzo..
Ik haal de 2 1/2 uur niet eens, Wifi, BT, GPS uit en bijna de minimale helderheid zodat ik buiten haast niets meer zie.EJPostema schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:52:
[...]
Ik haal dat ook niet met een screen on time van 1:15 uur...
XboxLive: Dave 130R
Hier in Delft precies hetzelfde! Maakt overigens niet uit waar ik ben (andere stad of zo), want verbinding wordt slechts sporadisch beterM3lvinG schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:00:
Hebben de mensen die de one x icm Vodafone abbo ook last van dramatisch langzaam internet? Ik woon in katwijk en met KPN had ik nog sneller internet als nu en dat was 384 kbps en Vodafone is 14.4mbps.
Ik haal met speedtest de volgende resultaten:
WiFi
16.05mbps down
0.79 Mbps up
Ping 68
Server distance 30km
Mobiel internet
0.03 mbps down
0.02 Mbps up
Ping 926ms
Server distance 30km
Ik weet dat dit erg off topic is maar ik zit er wel erg mee.
Ik vind het gek, ik heb gister hier gelezen dat iemand aangeeft dat iemand bij xda met htc zelf contact gehad heeft en dat ze daar gezegd hebben dat ze van het probleem weten en hier een fix voor uigebracht word. Echter, wat ik me afvraag, als het een software matig probleem is.. hoe kan het dan dat ik er eerder geen last van heb gehad?
heb je misschien met een polijst middel een krasje proberen weg te halen?Guustaaff schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:49:
Ik heb sinds vanochtend een vreemde vlek midden op het beeldscherm. Deze blijft achter na aanraking en lijkt vingerafdrukken dus meer vast te houden dan de rest van het scherm. Was eerder ook niet het geval. Iemand een suggestie wat dit kan zijn?
Daar ken ik die vlekken wel van. Anders zou ik het niet weten.
Meer mensen die hier last van hebben?
Heb je een T-mobile versie ofzo? Kan zijn dat je update paar dagen later komt.Fiorano schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:29:
Mijn nieuwe One X ziet update 1.28 wel maar naar die update ziet hij 1.29 niet...
Meer mensen die hier last van hebben?
Als je ziet hoe de Galaxy S3 eruit ziet en de specs... ben ik niet echt onder de indruk en heb ik zeker geen spijt van me One X aankoop van vorige week
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Ik heb m'n HOX weer terug gebracht door de bugs die het toestel had, maar ik ben vandaag redelijk teleurgesteld door de presentatie en de specificaties van de Galaxy S3 en ik ga ook gewoon weer voor een HOX.SuperVeloce schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:
[...]
Heb je een T-mobile versie ofzo? Kan zijn dat je update paar dagen later komt.
Als je ziet hoe de Galaxy S3 eruit ziet en de specs... ben ik niet echt onder de indruk en heb ik zeker geen spijt van me One X aankoop van vorige week
Ondanks de gebreken van de HOX vind ik het design innovatiever en mooier, en kan ik de Apple strategie van Samsung met de gigantische hype + minimale update van het vorige toestel niet waarderen.
Nee, maar als je hulp hiermee wil verwachten we wel wat meer eigen inzet.boratnl schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:37:
Iemand anders die bij het downloaden van een app uit de play store, de error melding DF-BPA-09 krijgt?
Verwijderd
Ik stoor me eraan dat het ding zo gammel aanvoelt. Weinig feedback bij het indrukken ook.
De powerknop daarentegen werkt wel lekker.
Verwijderd
Ja dat is een bekende flaw met de HTC One X, 2 van de 4 exemplaren die ik had vertoonden een rammelende volume knop.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:33:
Hebben meer mensen hier last van een rammelende volume knop?
Ik stoor me eraan dat het ding zo gammel aanvoelt. Weinig feedback bij het indrukken ook.
De powerknop daarentegen werkt wel lekker.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Wil dit zeggen dat het exemplaar wat je nu hebt een echte stevige volumeknop heeft?Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:54:
[...]
Ja dat is een bekende flaw met de HTC One X, 2 van de 4 exemplaren die ik had vertoonden een rammelende volume knop.
Ben trouwens nu weer even terug gegaan naar mn iphone 4s want die houd het langer vol..
Als het zo erg is, dan gaat er waarschijnlijk iets fout. Je zou even Batterijperikelen met de HTC One X door kunnen lezen en eventueel daar posten.syntesia schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 01:15:
vind het allemaal knap dat jullie zulke batterijtijden kunnen neerzetten mijne is eigenlijk in no-time op.
Ben trouwens nu weer even terug gegaan naar mn iphone 4s want die houd het langer vol..
Verwijderd
http://www.google.nl/sear...=1280&bih=939&ix=aca&bs=1boratnl schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:37:
Iemand anders die bij het downloaden van een app uit de play store, de error melding DF-BPA-09 krijgt?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=25641397
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 05:43 ]

One X niet HOX... als je daar te lui voor bent doe dan 1X

Groene waas? Als je foto's maakt met flits bedoel je? Dat is hardware matig. Als ik m'n vinger voor de flitser hou is er geen groene waas.Jitsert schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:19:
Ik heb hetzelfde als Deathchant, bij mij is het zo dat de accu ook niet echt om over naar huis te schrijven is. Op het moment van aanschaf wist ik dat ik niet zolang met een volle accu kon doen. Ik ben echter wel verder van een redelijk koude kermis thuisgekomen. Ik prees mezelf dat ik op de snel 'lege' accu na niks te klagen had. Nu na 2 weken ermee in de weer te zijn geweest deel ik vrijwel ieder probleem dat mensen hier aankaarten: groene waas bij witte achtergrond (heb begrepen dat dit een softwarematig probleem is) een flikkerend scherm (waar ik voorheen geen last van had).
Ik vind het gek, ik heb gister hier gelezen dat iemand aangeeft dat iemand bij xda met htc zelf contact gehad heeft en dat ze daar gezegd hebben dat ze van het probleem weten en hier een fix voor uigebracht word. Echter, wat ik me afvraag, als het een software matig probleem is.. hoe kan het dan dat ik er eerder geen last van heb gehad?
Software update waarbij de bug nu bij jou ook naar boven is gekomen? Of heb je 1.29 nog niet geïnstalleerd?
Verwijderd
Op het moment heb ik geen HTC One X meer ik had ze uiteindelijk allemaal terug gebracht, maar de laatste 2 exemplaren die ik in m'n bezit heb gehad hadden inderdaad gewoon een stevige volume knop dus die losse/rammelende volume knop is niet bij elk toestel het geval.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:58:
[...]
Bedankt voor je reactie. Wil dit zeggen dat het exemplaar wat je nu hebt een echte stevige volumeknop heeft?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 07:41 ]
Verwijderd
Excuus,het is voor mij geen kwestie van te lui zijn maar een afkorting die ik vaker heb gehoort voor de One X, wat is er verkeerd aan HOX?golem501 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 06:30:
[...]
![]()
![]()
One X niet HOX... als je daar te lui voor bent doe dan 1X
golem501 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 06:33:
[...]
Groene waas? Als je foto's maakt met flits bedoel je? Dat is hardware matig. Als ik m'n vinger voor de flitser hou is er geen groene waas.
Software update waarbij de bug nu bij jou ook naar boven is gekomen? Of heb je 1.29 nog niet geïnstalleerd?
NIks hardware matig aan tot dus ver.
Edit: Het word anders als HTC verschillende soorten leds heeft gebruikt. Dan kan het nog wel eens lastig worden om op alle toestellen de juiste wit balans in te stellen. Maar laat ze dat maar eerst bevestigen.
[ Voor 14% gewijzigd door Practics op 04-05-2012 08:39 ]
Nu de aankondiging van de SIII geweest is, begin ik toch meer naar de One X te neigen. Ik hou van Custom ROMs flashen, en daarom zit ik met 1 probleem. Geen SD slot en geen verwijderbare batterij. Wat is jullie ervaring als de telefoon vastloopt of in een bootloop zit? Kom je daar gemakkelijk weer uit? Ik heb nu een Desire, en weet zo ongeveer alle mogelijke problemen op te lossen. Maar ben toch een beetje huiverig met de One X. Hoe reset je hem, en hoe flash je een ROM als je in een bootloop zit?
Alvast bedankt!
Een thread over disaster recovery voor je X kun je hier vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1609190
In het ergste geval flash je de RUU .exe en ben je terug bij stock.
(Als je geen werkende ROM kunt flashen vanuit recovery)
Kan HTC nagaan of je de bootloader hebt geunlockt nadat je terug naar stock bent gegaan?
Alvast bedankt!
Dit heb ik ook op een heeel klein plekje sinds gister of eergister ook toevalligGuustaaff schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:49:
Ik heb sinds vanochtend een vreemde vlek midden op het beeldscherm. Deze blijft achter na aanraking en lijkt vingerafdrukken dus meer vast te houden dan de rest van het scherm. Was eerder ook niet het geval. Iemand een suggestie wat dit kan zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
Laden in recovery is inderdaad (sindskort) mogelijk, als je minder dan 35% hebt, kun je niet flashen en moet je eerst laden.
Volgens mij kun je een RUU altijd flashen.
HTC kan nagaan of je de bootloader unlocked hebt, je hebt je telefoon nl. aangemeld via htcdev.com, als je de bootloader opnieuw locked wordt de status "Re-Locked" oid.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 04-05-2012 12:08 ]
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 04-05-2012 12:09 ]
screen protector erop en je hebt geen kans meer dat het groter wordtfaisje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:15:
[...]
Dit heb ik ook op een heeel klein plekje sinds gister of eergister ook toevallig
Dan nog is dat niet normaal. Als dit fenomeen zonder eigen toedoen wordt veroorzaakt ging ik er mee terug.Ruben1992 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:55:
[...]
screen protector erop en je hebt geen kans meer dat het groter wordt
Mijn boefje is liev!
https://www.dropbox.com/s...4/2012-05-03_13-09-54.png
https://www.dropbox.com/s...p/2012-05-03_13-09-59.png
Met de 1.29 update geen last van de batterij:)
Dat klopt, als je zeker weet dat je het niet met een schoonmaakmiddeltje voor displays eraf krijgt, zou ik ook terug gaanJB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:58:
[...]
Dan nog is dat niet normaal. Als dit fenomeen zonder eigen toedoen wordt veroorzaakt ging ik er mee terug.
Hoe lang gaat eigenlijk een standaard accu in de One X mee in jaren? Moet ik me voorstellen dat het na een jaar of vijf zo duf is dat het niet meer dan een paar uur meegaat?
hmmm in mijn idee zou het ook kunnen komen door de positie van de flits tov de cameralens (erachter) ofzo.Practics schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:13:
[...]
Groene waas is pas hardware matig als je met je eigen ogen groen led kleur ziet. Dat doe je niet je ziet het pas als je via het toestel werkelijk de foto zelf maakt. Gewoon wit balans wat niet goedstaat.
NIks hardware matig aan tot dus ver.
Edit: Het word anders als HTC verschillende soorten leds heeft gebruikt. Dan kan het nog wel eens lastig worden om op alle toestellen de juiste wit balans in te stellen. Maar laat ze dat maar eerst bevestigen.
Ik heb eerder in dit topic wat linkjes geplaatst naar foto's die zonder, met en met bedekte flits zijn gemaakt. Het licht van de LED heeft zeker invloed op de waas. Zonder flits heb ik namelijk geen waas en als de flits aanstaat maar bedekt word is die waas er ook niet. Hoe kan het dan aan de software liggen?
huh? daar zou ik wel is een foto van willen zien. Heb ik nog nooit van gehoordLe0032 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:49:
Vaag zeg. Mijn zwager heeft een HTC One X gekocht bij KPN. Gaat er geen micro sim in, maar een standaard sim. Heel raar dit. Misschien import ofzo, want de US versie heeft geen micro sim volgens diverse gsm websites.
edit: lees ook op bepaalde sites dat de US versie een dualcore processor heeft ipv quad. Als dit waar is zou ik echt teruggaan naar KPN hoor. Je hebt recht op een Europees toestel met een quadcore processor.
[ Voor 20% gewijzigd door Ruben1992 op 04-05-2012 14:03 ]
Eerder in dit topic aangedragen...Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:44:
[...]
Excuus,het is voor mij geen kwestie van te lui zijn maar een afkorting die ik vaker heb gehoort voor de One X, wat is er verkeerd aan HOX?
(eerlijk is eeriljk het is wel persoonlijk hoorVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Ik ben het niet eens met de afkorting HOX, klinkt stom, One X is één letter en één spatie meer, kort zat!
tnx ik zou er naar kijken als ik weer op mn kamer ben, want heb mijn one x expres daar laten liggen.RoD schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 02:52:
[...]
Als het zo erg is, dan gaat er waarschijnlijk iets fout. Je zou even Batterijperikelen met de HTC One X door kunnen lezen en eventueel daar posten.
Verwijderd
Verdiep je eens in de wereld van fotografie (hoofdstukken 'witbalans' en 'kleurtemperaturen')golem501 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:47:
[...]
Zonder flits heb ik namelijk geen waas en als de flits aanstaat maar bedekt word is die waas er ook niet. Hoe kan het dan aan de software liggen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 14:18 ]
Waarschijnlijk heeft het alles te maken met het kleurverschil tussen het omgevingslicht en het flitslicht, hierdoor kan de camera geen goede kleurtemperatuur/witbalans vaststellen en krijg je groene foto's. Tenminste, dat is mijn theorie.golem501 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:47:
[...]
hmmm in mijn idee zou het ook kunnen komen door de positie van de flits tov de cameralens (erachter) ofzo.
Ik heb eerder in dit topic wat linkjes geplaatst naar foto's die zonder, met en met bedekte flits zijn gemaakt. Het licht van de LED heeft zeker invloed op de waas. Zonder flits heb ik namelijk geen waas en als de flits aanstaat maar bedekt word is die waas er ook niet. Hoe kan het dan aan de software liggen?
Probeer maar eens foto's met flits van een wit papiertje te maken, bij verschillende lichtbronnen. Bijvoorbeeld een schermerlamp (vaak geel licht), TL-licht (kan allerlei kleuren zijn) en gewoon buiten. Dikke kans dat het papiertje steeds een andere kleur heeft.
Waar kan ik hier meer over vinden. Ik heb even wat reacties terug gelezen, maar lees er niets over. Op XDA kan ik het ook niet vinden. Het kan toch nit zo zijn dat je hele garantie vervalt? Scherm hardware knoppen ed vallen toch nog steeds onder garantie?Brackpc schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:11:
Erger is het dat HTC gisteren heeft bevestigd dat de garantie compleet vervalt na een unlock van de bootloader
MVG
[ Voor 7% gewijzigd door Glaxo op 04-05-2012 14:33 ]
1x een repair die is ingestuurd voor het bekende gele vlekken probleem, en 1x een gesprek met htc direct
http://forum.xda-develope...hp?p=25582878&postcount=4
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1631466
Leuk en aardig, maar in Nederland ben ik niet zo bang voor deze onzin. Dit houd echt geen stand tegen de Nederlandse wet, lijkt me. Neemt niet weg dat het vervelende situaties (extra moeite etc) op kan leveren, bij garantiegevallen.Brackpc schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:43:
Helaas vervalt de complete garantie, hier de 2 bronnen op XDA
1x een repair die is ingestuurd voor het bekende gele vlekken probleem, en 1x een gesprek met htc direct
http://forum.xda-develope...hp?p=25582878&postcount=4
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1631466
Verwijderd
En verder, je kan toch ook apps uitschakelen in de drawer? Ik kan dat nergens vinden ?
Verder prachtig ding!
ik heb ook goede batterij stats.. 60uur, maar dan wel helft van jouw schermtijd (1,5uur)
60uur geloof ik alleen als je alles uit hebt staan en dat dit 60uur lang niet gebruikt. Ik kan me het gewoon niet voorstellen sorrySuperVeloce schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:01:
[...]
ik heb ook goede batterij stats.. 60uur, maar dan wel helft van jouw schermtijd (1,5uur)
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
heb helaas geen screenshot, maar 3G/H stond gewoon altijd aan of soms op WiFi.. geen bluetooth en GPS, mja dat doe je ook alleen als je het nodig hebt, verder screen on time van 1,5uur.. ja dat is niet veel, maar toch..lekzzz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:56:
[...]
60uur geloof ik alleen als je alles uit hebt staan en dat dit 60uur lang niet gebruikt. Ik kan me het gewoon niet voorstellen sorry
en het is echt 2 dagen 12,5uur, met beetje facebook, whatsapp, 1 kort telefoongesprek, mail check, Draw Some,, wilde screenshot maken, maar dat had ik verkeerd gedaan.. dus ik doe wel nog een poging
En met Quadrant 5028punte
Ik wel. Ik zit nu op bijna 30 uur en heb nog meer dan de helft van de accu over. En dan heb ik de telefoon ook nog eens daadwerkelijk gebruikt. Schermtijd staat op 46 min. en ik heb mijzelf 35 minuten getrackt met gps aan via Cardiotrainer, iets dat volgens de stats net zoveel heeft verbruikt als de gehele schermtijd.lekzzz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:56:
[...]
60uur geloof ik alleen als je alles uit hebt staan en dat dit 60uur lang niet gebruikt. Ik kan me het gewoon niet voorstellen sorry
Edit: dit is wel met custom rom op 1.29 base.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 04-05-2012 17:07 ]
Zolang je het scherm niet intensief gebruikt gaat mijn one X prima anderhalve dag / 2 dagen mee.. Wanneer ik het intensiever gebruik, haal ik gemiddeld een uur of 18 sinds de laatste update, maar dat deed ik daarvoor ook...
ik draai v1.29 orgineelEJPostema schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:46:
Zijn al die lange battery stats et custom roms dan?
Verwijderd
Twijfel nog tussen Sony Xperia S en HTC One X. SXS is behoorlijk dik maar staat (voor zover ik kan opmaken) goed aangeschreven qua beeld en geluid.
Verwijderd
Ik ben er zeer tevreden over!!!Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:14:
Zijn de HTC One X gebruikers tevreden over de kwaliteit van video-opnamen? Inclusief geluid?
Maar oordeel gerust zelf, filmpje is gemaakt in een donkere keuken met alleen een led-strip halve meter boven de camera.
Dus zonder de ledverlichting van de camera zelf!
https://www.dropbox.com/s...2012-04-27%2023.34.23.mp4
Ik ga proberen een nieuwe mee te krijgen want het toestel is pas een kleine maand oud
Tot nu toe geen van de problemen die men hier in het topic heeft onderkend. Wel in lichte mate flikkeringen van het scherm wanneer Google Play aan het laden is, maar dat is afhankelijk van de ingestelde scherm-helderheid.
Wel is het opmerkelijk dat sinds de update naar 1.29 mijn telefoon warmer wordt tijdens het afspelen van o.a. muziek via TuneIn of Grooveshark, voornamelijk bij de cameramodule, dit heb ik nog niet eerder waargenomen sinds ik het toestel in mijn bezit heb, tot een aantal dagen terug sinds de installatie van de 1.29 patch.
Iemand anders ook hetzelfde geconstateerd?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Je bent verplicht om een wachtwoord op het lockscreen te zetten wanneer je gebruik maakt van een exchange server voor je mail.
Ik heb nu al 4x meegemaakt dat mijn telefoon over ging en ik dus wilde opnemen door het groene answer-icoontje de ring in te slepen en dan ineens blijft de telefoon zeker 20 seconde hangen en ik hoor niemand. Als ie "uitgehangen" is, krijg ik het pincode-scherm, maar uiteraard is het gesprek dan niet aangenomen of beeindigd. Ik kan dus nooit een telefoongesprek aannemen als die pincode erop zit. Echt vreselijk vervelend.
Daarnaast heb ik ongeveer hetzelfde probleem met whatsapp. Als iemand me een whatsappje stuurt en ik trek het notificatiescherm naar onder tijdens het lockscreen en ik klik dan op de melding, dan springt ie gewoon terug naar het lockscreen en that's it. Ik moet dan alsnog unlocken en dan zie ik mijn whatsappje pas.
Ik weet dat het geen in-ring-drag functionaliteit via die notificatiebar, maar het is wel onhandig.
@RomeoJ: mijn One X heeft dat al bij het begin hoor. Onder de camera module is de temperatuur van de accu, en links naast de camera (vanaf de achterkant bekeken) is de temperatuur van de tegra3. Het scherm zelf wordt hierdoor ook erg warm, dus niet alleen de achterkant.
Het is normaal hoor, alleen bij muziek luisteren zou dat niet moeten aangezien de 5e core dit voor zijn rekening neemt. Waarschijnlijk doet tunein of grooveshark dan nog iets op de achtergrond. I dunno, je locatie of privegegevens stelen ofzo
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Nfc is ook wel geinig. Natuurlijk heb ik meteen mijn ov chipkaart er tegenaan gehouden omdat het kan
No animals were harmed in the making of this comment.
Comgenie schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:02:
Nfc is ook wel geinig. Natuurlijk heb ik meteen mijn ov chipkaart er tegenaan gehouden omdat het kan.
Geniaal!! Wist ik nog niet eens. Ook gelijk gelijk. Hoor dan een of ander deuntje/piepje. Geen idee wat er gebeurt en of het slecht is voor je ov chip of X maar vet is het wel
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
zo kan je gelijk zien waar rfid in zitJKratos schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:13:
[...]
offtopic:
Geniaal!! Wist ik nog niet eens. Ook gelijk gelijk. Hoor dan een of ander deuntje/piepje. Geen idee wat er gebeurt en of het slecht is voor je ov chip of X maar vet is het wel
je wil niet weten waar in allemaal.
[ Voor 66% gewijzigd door marcel-o op 04-05-2012 21:18 ]
Gaat dat niet via de browser? op mijn Sensation wel met Sense 4.0 rom, gewoon pagina delen en whatsapp pakken.CLB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:17:
Klopt het dat je geen internetpagina's meer kan sharen via WhatsApp... Als ik 't selecteer alleen copy / paste..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vanuit de browser gewoon sharen gaat prima met WhatsApp, geeft de titel en een link als berichtje naar de ander. Of is dat niet het gewenste resultaat?

Maar dat kan dus niet blijkt (met de standaard browser) dus dan maar via deze omslachtige manier...
Gebruik het niet bijster vaak, maar een url selecteren en dan alleen kunnen copy / pasten is gewoon stom
Uiteraard dank voor de inzet!
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 04-05-2012 21:57 ]
Naast dat de grafische prestaties uitmuntend zijn, is mijn toestel ook verdomd snel, soms hapert hij een beetje maar bijvoorbeeld websites laden gaat 2x zo snel als op een Sensation. Multitasken gaat ook heerlijk snel, hij is super responsief... Op het feit dat het scherm kuren heeft na is het echt een top ding.
De "pagina delen" optie gebruiken om een pagina te delen, daar lijkt me niets omslachtigs aan. Het is nog hetzelfde aantal handelingen ook.CLB schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:55:
Ik wil m'n url selecteren en sharen... Niet eerst naar opties moeten en dan 'share page' kiezen...![]()
Maar dat kan dus niet blijkt (met de standaard browser) dus dan maar via deze omslachtige manier...
Gebruik het niet bijster vaak, maar een url selecteren en dan alleen kunnen copy / pasten is gewoon stom
Uiteraard dank voor de inzet!
[ Voor 61% gewijzigd door _gibeon_ op 04-05-2012 22:01 ]
En ik ben geen koe

Het ligt een beetje aan het scenario. Wil je weleens een video van een concert/optreden maken terwijl het geluid erg hard is, kies dan de Sony. De One X wil nog weleens wat oversturen, terwijl je daar geen last van hebt bij de Sony. Sony (Ericsson) is volgens mij de enige die dat echt goed voor elkaar heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:14:
Zijn de HTC One X gebruikers tevreden over de kwaliteit van video-opnamen? Inclusief geluid?
Twijfel nog tussen Sony Xperia S en HTC One X. SXS is behoorlijk dik maar staat (voor zover ik kan opmaken) goed aangeschreven qua beeld en geluid.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 23:59 ]

Of dit aan de telefoon ligt of aan de headset, ik heb geen idee, maar het is wel gruwelijk irritant.
Casemod: Cubeleon
Ik vind dat de One X zich ook in moeilijke situaties zoals in discotheken goed staande houdt. Zeker in vergelijking met mijn oude Desire. 't geluid kraakt dan wel, maar denk dat dat bij alle telefoons zal zijn (is alleen bij heel hard geluid natuurlijk).Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:14:
Bij filmpjes in daglicht lijkt er soms wat hapering te zijn (in een discotheek zal dat ook wel zijn, maar viel me toen minder op), dat is nogal slordig en lijkt me niet nodig, hoop dat dit gefixt wordt met een software update.
Als ik vergelijkingen op internet moet geloven, zijn beide camera's erg goed voor een smartphone, maar zou de Sony in de meeste gevallen net de betere zijn. In sommige gevallen was de One X de betere.
Verwijderd
Ik moet toegeven dat ik niet àlles heb doorgelezen, maar volgens mij is het antwoord nog niet gegeven. Ik heb 1 iemand gezien met hetzelfde probleem en ik vroeg me af of er meer mensen zijn, en wat de oplossing is.
het probleem: Ik heb mijn htc one x nu amper 3 dagen en gelijk van begin af aan kreeg ik de melding dat ik htc sense toestemming moet verlenen voor toeging tot mijn facebook account, maar als ik dan op OK klik krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in HTC sense en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dat heb ik nu al zeer regelmatig gedaan en er zit weinig verandering in de zaak. Ik heb gewoon de laatste updates voor de telefoon en facebook e.d. dus dat kan het probleem niet zijn. Facebook werkt wel gewoon, maar ik snap niet waar de melding vandaan komt en het stoort me dat er continue zo'n icoontje staat dat ik dat moet doen.
Iemand hetzelfde probleem (gehad) en heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
No animals were harmed in the making of this comment.
Verwijderd
Heb dit even getest en nu maakt hij inderdaad geen tikkend/krakend geluid meer als ik het toetsenbord gebruik. Als het scherm uit is en ik tik erop hoor je niks. Nu is het alleen nog bij de 3 onderste knoppen dat hij wat trilt maar dat zal dan wel normaal wezen,Comgenie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:32:
Standaard geeft het toetsenbord feedback door de telefoon heel lichtjes te laten trillen. Dat geeft inderdaad ook een soort van piepend/krakend geluid als je je oor dichtbij houdt. Dit kan je gewoon uitzetten bij instellingen. Als je ook een krakend geluid hoord wanneer het scherm uit staat en je op dat deel aan het drukken bent, dan lijkt me dat inderdaad niet goed (ik heb het niet, mijn one x heb ik ook pas sinds gister).
Dit is idd normaalVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:45:
[...]
Heb dit even getest en nu maakt hij inderdaad geen tikkend/krakend geluid meer als ik het toetsenbord gebruik. Als het scherm uit is en ik tik erop hoor je niks. Nu is het alleen nog bij de 3 onderste knoppen dat hij wat trilt maar dat zal dan wel normaal wezen,
Lies are obvious to read because the truth is already written
Verwijderd
De nieuwe facebook apps waren opeens weg! (facebook for htc sense, messenger en facebook camera)
Nu vind ik dat opzich niet zo'n groot probleem, helemaal niet eigenlijk, maar vroeg me toch af of er meer mensen zijn die dit hebben?
Ja, dat komt door een update van Facebook.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:16:
Ik werd vanmorgen wakker en tot mijn verbazing bleek ik opeens wat apps minder te hebben!
De nieuwe facebook apps waren opeens weg! (facebook for htc sense, messenger en facebook camera)
Nu vind ik dat opzich niet zo'n groot probleem, helemaal niet eigenlijk, maar vroeg me toch af of er meer mensen zijn die dit hebben?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wat ben ik een enorme sukkel, zojuist viel de telefoon uit mijn zak en nu is er dus een stuk van de rand afgesprongen en zit er dus valschade op..brilsmurfffje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:28:
Mijn One X gaat maandag naar een reparatie centrum, de gehele linkerkant van het scherm kan ingedrukt worden en beweegt in de behuizing, daarbij verkleurd het scherm.
Ik ga proberen een nieuwe mee te krijgen want het toestel is pas een kleine maand oud
Ding bevalt nog steeds perfect wel twee vraagjes:
- Wat is nou beter voor de prestatie / accuduur... 2D rendering aan / uit?
- Is het mogelijk om het percentage in te stellen wanneer de flitser het niet meer doet (in camerastand)
Dat staat nu op 10%, maar aangezien 10% gewoon 6 uur standbytijd is ofzo, wil ik daarin gewoon kunnen flitsen.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 05-05-2012 14:58 ]

Er kunnen maandag 2 dingen gebeuren, ze gooien alles op deze valschade van vandaag of ze erkennen dat er gewoon een productie fout inzat en ze fixen die en ik betaal voor een nieuwe body.
Verder zit er ook een flinke ruis op de koptelefoon
er is waarschijnlijk niks aan de hand hoor, ze mogen toch niet verwachten dat iedereen een toestel compleet zonder ook maar enige schade inleverd. Iedereen heeft wel eens schade. Dit zou ook niet al te best voor de garantieregeling zijn, als je hem 1x laat vallen en bam garantie wegbrilsmurfffje schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er kunnen maandag 2 dingen gebeuren, ze gooien alles op deze valschade van vandaag of ze erkennen dat er gewoon een productie fout inzat en ze fixen die en ik betaal voor een nieuwe body.
Verder zit er ook een flinke ruis op de koptelefoon
[ Voor 3% gewijzigd door Ruben1992 op 05-05-2012 16:04 ]
Verwijderd
En verder, je kan toch ook apps uitschakelen in de drawer? Ik kan dat nergens vinden ?
simpele optie is door de chromes van elkaar los te koppelen, dit kan in instellingen als t goed is. Maar dan kun je ook niet meer zien welke tabs er op je pc open staan.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:05:
Nog iemand die weet hoe je bladwijzers van de desktop Google Chrome kan uitschakelen in de suggestielijst als je een site gaat intypen in de normale browser? Erg vervelend..
http://androidadvices.com/remove-disable-bloatware-apps-htc/Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:05:
Nog iemand die weet hoe je bladwijzers van de desktop Google Chrome kan uitschakelen in de suggestielijst als je een site gaat intypen in de normale browser? Erg vervelend..
Go to Settings section
Select Application settings
Select the tab for All the applications
Select the application that you want to disable.
Click on Disable.
Confirm the disabling by clicking OK.
Verwijderd
Thanks! En over die reactie hierboven: ik heb het dus niet over chrome maar de standaard internetbrowser.. Maar aangezien die is gesynct met mijn google account waarmee ik ook chrome op de pc gebruik zijn die gelijk. Staan niet echt bij bookmarks maar als ik iets invoer in het tekstvak zie je wel sites die dus op mijn desktop chrome staan bij de bookmarks..RudolfR schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:17:
[...]
http://androidadvices.com/remove-disable-bloatware-apps-htc/
Go to Settings section
Select Application settings
Select the tab for All the applications
Select the application that you want to disable.
Click on Disable.
Confirm the disabling by clicking OK.
Komt dit niet door de Facebook widget van HTC Sence. Even door je schermen bladeren om te zien of deze actief is. Zo ja deze eens verwijderen en opnieuw plaatsen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:41:
Beste allemaal,
Ik moet toegeven dat ik niet àlles heb doorgelezen, maar volgens mij is het antwoord nog niet gegeven. Ik heb 1 iemand gezien met hetzelfde probleem en ik vroeg me af of er meer mensen zijn, en wat de oplossing is.
het probleem: Ik heb mijn htc one x nu amper 3 dagen en gelijk van begin af aan kreeg ik de melding dat ik htc sense toestemming moet verlenen voor toeging tot mijn facebook account, maar als ik dan op OK klik krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in HTC sense en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dat heb ik nu al zeer regelmatig gedaan en er zit weinig verandering in de zaak. Ik heb gewoon de laatste updates voor de telefoon en facebook e.d. dus dat kan het probleem niet zijn. Facebook werkt wel gewoon, maar ik snap niet waar de melding vandaan komt en het stoort me dat er continue zo'n icoontje staat dat ik dat moet doen.
Iemand hetzelfde probleem (gehad) en heeft iemand een oplossing?
Dat vraag ik me dus ook af...CLB schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:57:
Ding bevalt nog steeds perfect wel twee vraagjes:
- Wat is nou beter voor de prestatie / accuduur... 2D rendering aan / uit?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
In de eerste maand dat ik hem had met de fabrieksfirmware (uit mijn hoofd 1.26?) had ik een dataverbruik in de maand April van 286mb 3g. Hierover verbaasde ik mij aangezien ik met mijn htc desire altijd rond de 800-900mb zat en soms boven de 1gig. Ik doe nog exact hetzelfde met de telefoon als dat ik met de desire deed.
Ik heb mijn telefoon eind april geupdate naar de meest recente firmware. Nu in mei zit ik al in een paar dagen tijd op de 108mb. Ik doe er nog steeds precies hetzelfde mee op de 3g. Dus lijkt mij aan de firmware te liggen?
Thuis springt automatisch de WIFI aan.
Cons:::BB4E
Dit topic is gesloten.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.