er schijnt een versie 1.26 te zijn en 1.27, waarbij 1.27 gelijk veel beter is qua accuduurDennusB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:06:
Ik ben tot nu toe nog niet echt onder de indruk van de batterij. Vanochtend om 7 uur van de lader, vandaag beetje lopen Whatsappen, 1 Exchange (push mail) account, Facebook push & Twitter. Nog 10 minuten spotify aangehad en 2x gebeld (5 minuutjes). Om 18:00 kreeg ik al de melding dat de accu onder de 14% zatHoort dat, of moet de accu nog even 'warmdraaien'?
Ik zit op 1.26. Hoe kom ik aan 1.27?Florine schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:11:
[...]
er schijnt een versie 1.26 te zijn en 1.27, waarbij 1.27 gelijk veel beter is qua accuduur
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
heb mijn witte one X binnen duurde wel even voor het lichte groen werd.
Waaauw mooi schermpje maar mijn arendsoog zak ook een zwart stipje helemaal boven aan... geen doorzichtig maar een zwart... stoort niet maar kzie het wel ;-)
de moeite om weer te zenden of gewoon bijhouden? wie weet wat de volgende allemaal heeft gele vlekken enzo...
wat zouden jullie doen?
;-)
toestel ligt prima in de hand ben zelf vrij klein (1.57) en heb dus ook mini handen maar gaat prima!!!
ideaal formaat!!!
Waaauw mooi schermpje maar mijn arendsoog zak ook een zwart stipje helemaal boven aan... geen doorzichtig maar een zwart... stoort niet maar kzie het wel ;-)
de moeite om weer te zenden of gewoon bijhouden? wie weet wat de volgende allemaal heeft gele vlekken enzo...
wat zouden jullie doen?
;-)
toestel ligt prima in de hand ben zelf vrij klein (1.57) en heb dus ook mini handen maar gaat prima!!!
ideaal formaat!!!
Ehm, dit is mijn 3e HTC en vooral mijn vorige (desire) had heel veel hardware problemen. Daarnaast mag ik van een apparaat van tig honderd euro toch wel verwachten dat hij het in ieder geval de eerste dag normaal doet. Ook ben ik gezien dit topic niet de eerste met simkaart problemen. Waarom ik mijn ervaring niet in een ervaringen topic zou mogen plaatsen is mij een raadsel (hint: als het laatste woord in mijn post je niet bevalt negeer het dan in plaats van dat je er een post aan wijdt)Fasterinside schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:06:
[...]
Jammer dat sommige mensen op basis van hun ervaringen even komen vertellen dat het rommel is.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
schijnt vanzelf als update te moeten komen.. maar is er nog niet
Volgens mij lees jij mijn post niet. Maar van mij mag je je ervaringen gerust vertellen, alleen is het wel erg apart om het product meteen zo weg te zetten. Nogmaals, je mag verwachten dat het goed werkt. Net zoals de Desire destijds, ook een topmodel voor een hoge prijs. Deze heb ik al 2,5 jaar in gebruik zonder een enkel probleem. Ik heb diverse verhalen gehoord, welke jij ook bevestigd, dat er diverse problemen waren. Dit wil nog steeds niet zeggen dat op basis van een ervaring van een gebruiker het product rommel is.Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:13:
[...]
Ehm, dit is mijn 3e HTC en vooral mijn vorige (desire) had heel veel hardware problemen. Daarnaast mag ik van een apparaat van tig honderd euro toch wel verwachten dat hij het in ieder geval de eerste dag normaal doet. Ook ben ik gezien dit topic niet de eerste met simkaart problemen. Waarom ik mijn ervaring niet in een ervaringen topic zou mogen plaatsen is mij een raadsel (hint: als het laatste woord in mijn post je niet bevalt negeer het dan in plaats van dat je er een post aan wijdt)
Maargoed, daarvoor zijn we hier niet.
Heb je al geprobeerd om die fastboot uit te zetten, zoals eerder genoemd werd? Wat mij ook wel eens heeft geholpen is om de simkaart er half in te stoppen, rustig heen en weer wrikken met milde kracht en hem er dan in stoppen. Wel eerst de telefoon uitzetten ofc.
Creating my own hero.
Dit is echt typisch weer een 'glas is half leeg redenatie'. Ieder apparaat wat tegenwoordig gemaakt wordt heeft wel iets. De gebruiker wordt steeds veel eisender, alles moet in een zo'n klein mogelijk apparaat en o wee als er eens een foute rij of een enkel geval van jammer tussen zit. Is in mijn mening erg kort door de bocht om dit als rommel te bestempelen. Pak morgen je factuur, ga terug naar de winkel en ruil hem om. Wie zegt dat je niet zelf de veroorzaker bent van de rommel?Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:13:
[...]
Ehm, dit is mijn 3e HTC en vooral mijn vorige (desire) had heel veel hardware problemen. Daarnaast mag ik van een apparaat van tig honderd euro toch wel verwachten dat hij het in ieder geval de eerste dag normaal doet. Ook ben ik gezien dit topic niet de eerste met simkaart problemen. Waarom ik mijn ervaring niet in een ervaringen topic zou mogen plaatsen is mij een raadsel (hint: als het laatste woord in mijn post je niet bevalt negeer het dan in plaats van dat je er een post aan wijdt)
Rommel.. laat me niet lachen... die rommel werkt hier anders aardig goed hoor.
[ Voor 0% gewijzigd door tzeunis op 05-04-2012 22:23 . Reden: typo ]
| Losing my religion |
Net zo vaak terug sturen totdat hij perfect isNachtaapje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:13:
wat zouden jullie doen?
Overigens heb ik geen problemen met de posts over negatieve ervaringen met de HTC One X. Het blijft tenslotte een topic over ervaringen, ik lees graag alles over het toestel, zij het goed of slecht
Hier idem op 1.26Florine schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:11:
[...]
er schijnt een versie 1.26 te zijn en 1.27, waarbij 1.27 gelijk veel beter is qua accuduur
Vanochtend om 9 uur uit de lader. Constant wifi aan, flink whatsapp, mail, sms, 3 keer (kort) gebeld. Beetje GTAIII gedaan (30min) en de accu geeft nu nog 40% aan... Lijkt me niet verkeerd. Heb je niet een proces op de achtergrond draaien?
| Losing my religion |
'Probeer eens fastboot uit te zetten en kartonnetjes papiertjes' zijn voor mij geen acceptabele oplossingen. Het moet gewoon hardwarematig in orde zijn, software bugs kan gebeuren, maar dan wel graag verhelpen.
Ik heb inmiddels stuk of 10 htc toestellen gehad waarvan ik met 1 van de exemplaren problemen ondervond die na een radioupdate verholpen waren, mijn nichtje heeft wel nogsteeds met hetzelfde toestel dezelfde problemen ondanks de radioupdate. Haar heb ik dan ook maar geadviseerd om het toestel RMA te doen.
EDIT: Vergeten, ik heb last gehad van uitvallende desire ook inderdaad op vodafone een weekje, maar dat lag puur aan iets tussen het toestel en vodafone specifiek en is daarna ook verholpen
Ik heb inmiddels stuk of 10 htc toestellen gehad waarvan ik met 1 van de exemplaren problemen ondervond die na een radioupdate verholpen waren, mijn nichtje heeft wel nogsteeds met hetzelfde toestel dezelfde problemen ondanks de radioupdate. Haar heb ik dan ook maar geadviseerd om het toestel RMA te doen.
EDIT: Vergeten, ik heb last gehad van uitvallende desire ook inderdaad op vodafone een weekje, maar dat lag puur aan iets tussen het toestel en vodafone specifiek en is daarna ook verholpen
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-04-2012 22:32 ]
Waarom reageren jullie zo fel op dat ene woord? Het lijkt wel alsof ik een familielid beledigd heb
Het is maar een apparaat, niet echt boeiend als ik dat rommel noem lijkt mij. Probeer je ook even voor te stellen dat het nogal tegenvalt als je van een desire die 6x per dag uitvalt overstapt naar een opvolger die niet eens een simkaart kan zien.
Dan vind ik rommel nog een erg fatsoenlijk woord, ik had ook iets minder nette taal kunnen bezigen
Dan vind ik rommel nog een erg fatsoenlijk woord, ik had ook iets minder nette taal kunnen bezigen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Je bent volgens mij de enige in het hele topic die dit probleem heeft, je hebt gewoon pech ermee. Heb je misschien je gewone sim-kaart zelf tot micro formaat geknipt?Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:29:
Waarom reageren jullie zo fel op dat ene woord? Het lijkt wel alsof ik een familielid beledigd hebHet is maar een apparaat, niet echt boeiend als ik dat rommel noem lijkt mij. Probeer je ook even voor te stellen dat het nogal tegenvalt als je van een desire die 6x per dag uitvalt overstapt naar een opvolger die niet eens een simkaart kan zien.
Je kan hem denk ik het beste gewoon omruilen. Er is maar een enkeling met dat probleem, dus gewoon omruilen en dan komt het wel goed denk.Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:29:
Waarom reageren jullie zo fel op dat ene woord? Het lijkt wel alsof ik een familielid beledigd hebHet is maar een apparaat, niet echt boeiend als ik dat rommel noem lijkt mij. Probeer je ook even voor te stellen dat het nogal tegenvalt als je van een desire die 6x per dag uitvalt overstapt naar een opvolger die niet eens een simkaart kan zien.
[ Voor 4% gewijzigd door _MB_ op 05-04-2012 22:39 ]
Canon Digital Ixus V2
Er zijn er meer geweest met simkaart probleem, ik geloof 3. En ik zou inderdaad omruilen, zeker een vervelend begin met je nieuwe toestel
review van HTC One X vs Xperia S: YouTube: HTC One X vs. Sony XPERIA S: Benchmark, Browser, Display | HighTechX
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Misschien een aparte vraag maar ik heb een aantal benchmarks van de One X Versus One S gezien. Nou valt het mij op dat de processor net even wat betere scores haalt dan de One X.

Nou weet ik dat in Noord-Amerika de One X LTE versie uit komt, met een Qualcomm MSM9860 Snapdragon S4.
Dit is dezelfde processor als in de One S, Nou is mijn vraag is het mogelijk om de one X LTE hier in Nederland te gebruiken?
Volgens de Spec sheet van de Snapdragon S4 ondersteund deze de volgende protocollen GSM 850, GSM 900, GSM 1800, GSM 1900.

Nou weet ik dat in Noord-Amerika de One X LTE versie uit komt, met een Qualcomm MSM9860 Snapdragon S4.
Dit is dezelfde processor als in de One S, Nou is mijn vraag is het mogelijk om de one X LTE hier in Nederland te gebruiken?
Volgens de Spec sheet van de Snapdragon S4 ondersteund deze de volgende protocollen GSM 850, GSM 900, GSM 1800, GSM 1900.
Ik heb nu APEX launcher geinstalleerd (gratis) en dat werkt schokvrij. Tevens de Android agenda widget scrolled smooth in APEX (niet in Sense). Dus ga iig APEX launcher gebruiken ipv sense launcher.boratnl schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:55:
[...]
Studiegenootje zei ook tegen mij dat hij m'n One X zou jatten als ik niet op zou letten. Prefereerde hem toch kennelijk over zijn iPhone.
En over de lagg in de screens, geef het niet graag toe, maar die is inderdaad nogal aanwezig. En dan vooral het homescreen en de twitter app. Nou is de officiële twitter app nooit een super scroller geweest, maar het homescreen lijkt gewoon bugged.
Als je de nieuwere games op dit toestel speelt wordt het toch wel heel indrukwekkend hoor, GTA III ziet eruit als een pareltje en shadowgun gaat daar rustig een dikke stap overheen.
Als je er films op kijkt vind ik dit veruit het meest indrukwekkende scherm dat ik heb gezien, laat de iPhone 4S en Galaxy Nexus toch wel flink achter zich.
*zelf gevonden*
nu zie ik nog wat vreemds... had hiervoor een note en nooit problemen gehad met mijn agenda en verjaardagen.
nu heb ik op vandaag 12 mensen die jarig zijn ;-) dure mop
maar bij de info van mijn contacten staat het anders
en al de andere contacten hun verjaardag staat wel juist... vreemd!!
iemand raad?
Thanks!!
had misschien wat beter moeten nadenken...
er stond geen geboortejaar bij en bij al de andere wel.. wel vreemd maar goed zo is het opgelost...
nu zie ik nog wat vreemds... had hiervoor een note en nooit problemen gehad met mijn agenda en verjaardagen.
nu heb ik op vandaag 12 mensen die jarig zijn ;-) dure mop
maar bij de info van mijn contacten staat het anders
en al de andere contacten hun verjaardag staat wel juist... vreemd!!
iemand raad?
Thanks!!
had misschien wat beter moeten nadenken...
er stond geen geboortejaar bij en bij al de andere wel.. wel vreemd maar goed zo is het opgelost...
[ Voor 20% gewijzigd door Nachtaapje op 05-04-2012 22:59 ]
Even een kort vraagje, als ik op een adres klik bij contacten gaat hij naar een of andere kaartenapp, wat volgens mij niet Google Maps is, weet iemand hoe ik dit kan veranderen naar Google Maps?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Nachtaapje,Nachtaapje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:13:
heb mijn witte one X binnen duurde wel even voor het lichte groen werd.
wat zouden jullie doen?
;-)
ideaal formaat!!!
Ik herken je probleem.
Ik heb een witte "hete" pixel storend in mijn scherm.

Hebben meer mensen problemen met dit (voor een mobiel) highres scherm?
En wat eraan te doen?
Is het een structureel probleem?

Gele (waarschijnlijk lijm)vlekken, kwestie van omruilen ga ik vanuit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat een geweldig toestel. Vanavond opgehaald. Kom van een DHD af.
Er valt mij echter een ding op. Ik surf met de stock browser, en ik kon verheen standaard aangeven dat ik niks in de mobiele weergave wilde bekijken, maar gewoon net zoals op de pc. Echter moet ik dit bij elke pagina opnieuw doen.
Iemand een tip hoe dit valt op te lossen?
Er valt mij echter een ding op. Ik surf met de stock browser, en ik kon verheen standaard aangeven dat ik niks in de mobiele weergave wilde bekijken, maar gewoon net zoals op de pc. Echter moet ik dit bij elke pagina opnieuw doen.
Iemand een tip hoe dit valt op te lossen?
tot straks apps nut hebben met quad core, dan blaast de one X de dual cores wegZer0cool12342 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:47:
Misschien een aparte vraag maar ik heb een aantal benchmarks van de One X Versus One S gezien. Nou valt het mij op dat de processor net even wat betere scores haalt dan de One X.
[afbeelding]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Wachten op dergelijke vooruitgang heeft weinig zin. Dan zijn er alweer snellere quadcores, of heb je net een hexa- of octacore gekocht en zit je te wachten tot die ondersteund worden.SuperVeloce schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:59:
[...]
tot straks apps nut hebben met quad core, dan blaast de one X de dual cores weg
QUADR VELLAMO EGYPT (720P) EGYPT (1080P) ANTUTUZer0cool12342 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:47:
[afbeelding]
HTC One S 5,141 2,420 57fps 29fps 7,107
HTC One X 4,430 1,614 65fps 32fps 11,322
Galaxy Nexus 2,002 1,065 28fps 14fps 6,079
Bron
Galaxy Nexus 2002 quadrant punten? mijn Sensation haalt zelfs 3600~. Ook de rest van de Nexus is beetje laag in mijn ogen.
AnTuTu stock XE(ICS) zit ook rond de 6500-6800.
Ze hebben vast niet realtime een Galaxy Nexus getest maar gewoon het grafiekje van Quadrant gelezen (die dus sinds de dual/quad core support niet is geupdate)
Iemand al een RL Benchmark gedaan?
AnTuTu stock XE(ICS) zit ook rond de 6500-6800.
Ze hebben vast niet realtime een Galaxy Nexus getest maar gewoon het grafiekje van Quadrant gelezen (die dus sinds de dual/quad core support niet is geupdate)
Iemand al een RL Benchmark gedaan?
[ Voor 38% gewijzigd door Minaaj op 06-04-2012 02:41 ]
Verwijderd
beste mensen,
ik weet dat het al een aantal keer is gevraagd, maar ik kom er toch echt niet uit om 25gb bij dropbox te krijgen. Ik ben er al 2 dagen mee bezig geweest en heb van alles geprobeert (herinstalleren, etc), maar hij blijft op 2,75gb staan. Ik heb het mailtje met het bericht get started ook gewoon gehad, maar verder gebeurt er niks. Wie o wie kan mij helpen?
ik weet dat het al een aantal keer is gevraagd, maar ik kom er toch echt niet uit om 25gb bij dropbox te krijgen. Ik ben er al 2 dagen mee bezig geweest en heb van alles geprobeert (herinstalleren, etc), maar hij blijft op 2,75gb staan. Ik heb het mailtje met het bericht get started ook gewoon gehad, maar verder gebeurt er niks. Wie o wie kan mij helpen?
Nadat je je telefoon hebt geconfigureerd en hier Dropbox op hebt geinstalleerd en je op de app hebt aangemeld:Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 03:23:
beste mensen,
Log in op de website van dropbox op een pc.
ga naar: https://www.dropbox.com/gs
Dan zou je een melding moeten krijgen van de dropbox pc app dat je de extra 25GB gekregen hebt.
Ik krijg ook geen melding van dropbox. Heb ook nog gewoon 2,5gb
Kan ook een paar dagen duren denk ik... Hier werkt het ook niet...
Maarja heb vorige week ook dit gedaan: 23GB extra Dropbox-ruimte...
En die ruimte is inmiddels al weer weg... Maarja nu ik 'n One X heb wil ik het wel weer hebben natuurlijk
Maarja heb vorige week ook dit gedaan: 23GB extra Dropbox-ruimte...
En die ruimte is inmiddels al weer weg... Maarja nu ik 'n One X heb wil ik het wel weer hebben natuurlijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mensen die last hebben dat hun SIM vaak of helemaal niet wordt gelezen:
ik heb het probleem inmiddels vaker gezien. Er zit wereldwijd nogal verschil in de dikte tussen SIM kaarten. De Nederlandse T-Mobile SIM kaarten hebben het minst last met de One X, KPN en Vodafone weer wel. Het maakt niet uit of je een officiële micro SIM hebt of een geknipte. Het probleem ligt aan het laadje, de eerste batch was hier gevoelig voor. HTC heeft inmiddels een aanpassing gemaakt en batches daarna hebben geen last meer. Ik heb zelf mijn SIM laadje omgeruild met het toestel op de demozuil in de winkel en daarna heb ik geen problemen meer.
Degenen die geen 25GB Dropbox krijgen:
ik heb het vermoeden dat er maar 1 keer één keer een 25GB account wordt verstrekt per toestel. Als iemand anders dus al het toestel een keer getest of gebruikt heeft en de 25GB geclaimd heeft dan vis je naas het net. Ik heb deze vraag inmiddels bij HTC uit staan hoe dit opgelost kan worden.
ik heb het probleem inmiddels vaker gezien. Er zit wereldwijd nogal verschil in de dikte tussen SIM kaarten. De Nederlandse T-Mobile SIM kaarten hebben het minst last met de One X, KPN en Vodafone weer wel. Het maakt niet uit of je een officiële micro SIM hebt of een geknipte. Het probleem ligt aan het laadje, de eerste batch was hier gevoelig voor. HTC heeft inmiddels een aanpassing gemaakt en batches daarna hebben geen last meer. Ik heb zelf mijn SIM laadje omgeruild met het toestel op de demozuil in de winkel en daarna heb ik geen problemen meer.
Degenen die geen 25GB Dropbox krijgen:
ik heb het vermoeden dat er maar 1 keer één keer een 25GB account wordt verstrekt per toestel. Als iemand anders dus al het toestel een keer getest of gebruikt heeft en de 25GB geclaimd heeft dan vis je naas het net. Ik heb deze vraag inmiddels bij HTC uit staan hoe dit opgelost kan worden.
Op zich erg knap al 2,5 jaar. De Desire is nu 2 jaar op de markt.Fasterinside schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:22:
[...]
Net zoals de Desire destijds, ook een topmodel voor een hoge prijs. Deze heb ik al 2,5 jaar in gebruik zonder een enkel probleem.

Maar inderdaad hier werkt hij ook nog steeds zonder problemen en geniet er nog steeds elke dag van.
Ik heb nog iets raars gezien. Heb net een nieuw Vodafone abo en heb alleen maar 'G'. Zou '3G' en 'H' moeten hebben als ik data aan het versturen ben. Nu maakte ik net het toestel wakker en zag ik eventjes 3G/H waarna plots een scherm te zien was (voor 0.1s ofzo) en viel de verbinding weg. Daarna weer G.
Denk dus dat de microsim loopt te klooien. Ga zo mijn kaartje dikker maken door een plakband overheen te plakken. Dit gezien de tip van robertwebbe.
Denk dus dat de microsim loopt te klooien. Ga zo mijn kaartje dikker maken door een plakband overheen te plakken. Dit gezien de tip van robertwebbe.
Apart momentje; ik ga slapen, ding is almost empty, natuurlijk leg ik hem aan de lader gedurende de nacht ( rood lampje brandde dus ) In de ochtend wordt ik wakker, kabeltje mag er wel uit, is dat ding gewoon op 10% v.d. accu ofzo? Huh?? Hoop niet dat dit vaker gebeurd.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
nieuws: Vodafone-problemen duren nog hele weekendAnteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:32:
Ik heb nog iets raars gezien. Heb net een nieuw Vodafone abo en heb alleen maar 'G'. Zou '3G' en 'H' moeten hebben als ik data aan het versturen ben. Nu maakte ik net het toestel wakker en zag ik eventjes 3G/H waarna plots een scherm te zien was (voor 0.1s ofzo) en viel de verbinding weg. Daarna weer G.
@Practics: Ik woon in Den Bosch dus verwachtte niet dat ik er daarom last van zou hebben. Maar misschien is het dat wel idd. We wachten af...
Edit: Ga er maar wel van uit dat het problemen bij Vodafone zijn.Anteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:38:
@Practics: Ik woon in Den Bosch dus verwachtte niet dat ik er daarom last van zou hebben. Maar misschien is het dat wel idd. We wachten af...
Voor de zekerheid kun je altijd even simkaart proberen van andere provider.
Zou zonde zijn als je door houtje touwtje manier je simkaart slot omzeep helpt
[ Voor 27% gewijzigd door Practics op 06-04-2012 08:48 ]
Eerste indrukken van de One X zijn goed! Scherm is echt fantastisch, maar daar is iedereen positief over.
Vraagje: Is het normaal dat notificatiebalk gewoon naar beneden te scrollen is vanaf de lockscreen?
Dat ben ik niet gewend..
Vraagje: Is het normaal dat notificatiebalk gewoon naar beneden te scrollen is vanaf de lockscreen?
Dat ben ik niet gewend..
Ja dat is normaal, en eigenlijk wel handig ook, zo kun je snel zien wat je hebt binnen gekregen na een melding.desint schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:46:
Eerste indrukken van de One X zijn goed! Scherm is echt fantastisch, maar daar is iedereen positief over.
Dat ben ik niet gewend..
Is het niet interessant gooi je hem weer dicht, vind het wel toe gevoegde waarde.
Ok, thx.Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:50:
[...]
Ja dat is normaal, en eigenlijk wel handig ook, zo kun je snel zien wat je hebt binnen gekregen na een melding.
Is het niet interessant gooi je hem weer dicht, vind het wel toe gevoegde waarde.
Het voelt nu alsof de telefoon niet gelocked is.. maar ik zal er maar aan wennen
Vergeet niet dat het scherm echt je vinger(warmte/elektriciteit) nodig heeft voor het reageert.desint schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:53:
[...]
Ok, thx.
Het voelt nu alsof de telefoon niet gelocked is.. maar ik zal er maar aan wennen
Dus je krijgt geen broekzak gesprekken. Het is nu dag 4 dat ik toestel heb en kan het niet als nadeel bestempelen.
Wat ik wel nadeel vind nog steeds is dat als je af en toe na wat langer gebruik je scherm uit doet hij direct weer aangaat. Dat is wel een bugje. Maar goed we gaan zien wat HTC in petto heeft met de eerste update voor het toestel, ik ben benieuwt.
Plakband zal in jouw geval zeker niet helpen. De SIM doet het of doet het niet.Anteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:32:
Jouw probleem zal vrij zeker samen hangen met de brand in de telefooncentrale. En als het nog steeds aanblijft nadat Vodafone heeft gezegd dat alle services weer volledig zijn hersteld dan zou ik een andere SIM kaart aanvragen. Je hebt dan een te oude SIM kaart.
Het geval dat ik beschrijf leest je SIM helemaal niet (alsof er geen SIM kaart in het toestel zit).
Is het iemand al gelukt om Spotify in de CAR modus te krijgen?
Ik weet zeker dat ik een keer ergens heb gelezen dat het kan, maar ik zie nergens een optie om het toe te voegen.
Ik krijg sowieso ook geen bluetooth verbinding met mijn auto voor elkaar
Ik weet zeker dat ik een keer ergens heb gelezen dat het kan, maar ik zie nergens een optie om het toe te voegen.
de 25GB dropbox kreeg ik meteen, met me One V rom op me telefoon
ik deed bij setup wizard, inloggen met bestaand login, vervolgens op door gaan, vraagt die of het video/foto's direct mag uploaden naar Dropbox, zeg je ja, en krijg je gelijk melding dat je die 25GB krijgt, nadat je online hebt ingelogt.
dus misschien moet je met je One V naar instellingen van Synchronisatie gaan, naar Dropbox en daar aanzetten dat die video's/foto's die je neemt, gelijk naar Dropbox mag uploaden, mocht je dan die 25GB melding krijgen en geactiveerd hebben.. kan je bij opties weer uitzetten, dat die video's/foto's upload
ik deed bij setup wizard, inloggen met bestaand login, vervolgens op door gaan, vraagt die of het video/foto's direct mag uploaden naar Dropbox, zeg je ja, en krijg je gelijk melding dat je die 25GB krijgt, nadat je online hebt ingelogt.
dus misschien moet je met je One V naar instellingen van Synchronisatie gaan, naar Dropbox en daar aanzetten dat die video's/foto's die je neemt, gelijk naar Dropbox mag uploaden, mocht je dan die 25GB melding krijgen en geactiveerd hebben.. kan je bij opties weer uitzetten, dat die video's/foto's upload
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Over die 25GB bij Dropbox:SAWYER schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 03:42:
[...]
Nadat je je telefoon hebt geconfigureerd en hier Dropbox op hebt geinstalleerd en je op de app hebt aangemeld:
Dan zou je een melding moeten krijgen van de dropbox pc app dat je de extra 25GB gekregen hebt.
Bij het instellen van de telefoon kreeg ik hier een melding over en kon ik inloggen op m'n Dropbox account. Zodra ik de Dropbox app op m'n telefoon opstartte, kreeg ik op m'n PC bij Dropbox ook een popupje dat de ruimte er was bijgekomen...ik ben dus nooit op bovenstaande website geweest om het te activeren o.i.d. en heb nog steeds gewoon 25.2GB ruimte.
Gisteren met het Rugby'en schouder verrekt. Nu merk ik wel dat het af en toe toch lastig is om het toestel met een hand te bedienen. Sinds de andere arm nog niet gebruikt mag worden
Ik woon in Belgie en had er ook geen rekening mee gehouden. Maar ik krijg niet geroamed momenteel, helaas. Geinige was dat de problemen begonnen dinsdag nadat ik bij de Vodafone winkel even een nieuwe (micro) simkaart was wezen halen. Ik dacht dus eerst ook aan problemen met de telefoon. Later begreep ik dat het kwam doordat het een nieuwe Simkaart is die zich, door die brand, niet geregistreerd kreeg op het netwerk. Voor iedereen die een nieuwe simkaart heeft moeten halen en bij Vodafone zit, geduld dus tot alles weer hersteld is.Anteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:38:
Ik heb die Get Started al 100keer geopend, maar ik krijg geen 25Gb extra. Alle stappen zijn uitgevoerd die gedaan moeten worden. Die get started is bij mij ook helemaal afgevinkt, al voor ik de One X kreeg. Heb toch het idee dat het process niet goed werkt bij mensen die al lang een dropbox account hebben.SAWYER schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 03:42:
[...]
Nadat je je telefoon hebt geconfigureerd en hier Dropbox op hebt geinstalleerd en je op de app hebt aangemeld:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Misschien werkt dit voor dropbox: Zorg ervoor dat je inlognaam bij dropbox hetzelfde is als je google account. Ik had namelijk geen problemen en zodra ik photo-sync aangezet had, kreeg ik een mail en notificatie dat mijn dropbox groter geworden was.
ik heb al een tijdje een dropbox account en had volgens mij ook nagenoeg het maximaal haalbare voor een gratis account en ik kreeg vrijwel direct na het activeren van m'n One X en dropbox al de melding dat ik nu 42.38 GB tot m'n beschikking heb.
Zit wel dicht bij elkaar op de Antutu na, maar goed is het mogelijk om een toestel te gebruiken uit noord-amerika hier op het nederlandse netwerk?pathfinder2k schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:59:
[...]
QUADR VELLAMO EGYPT (720P) EGYPT (1080P) ANTUTU
HTC One S 5,141 2,420 57fps 29fps 7,107
HTC One X 4,430 1,614 65fps 32fps 11,322
Galaxy Nexus 2,002 1,065 28fps 14fps 6,079
Bron
iemand opgevallen dat je belletjes niet kan weigeren?
Als ik dat ringetje naar de rode knop weigeren beweeg neemt die alsnog op...
resultaat: geen tijd om te bellen (werk) maar toch verplicht moeten bellen om niemand te beledigen :PP

resultaat: geen tijd om te bellen (werk) maar toch verplicht moeten bellen om niemand te beledigen :PP
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
je moet de rode knop ook naar het ringetje schuiven niet andersom, toch?ikbengoofy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:08:
iemand opgevallen dat je belletjes niet kan weigeren?
Als ik dat ringetje naar de rode knop weigeren beweeg neemt die alsnog op...![]()
Het werkt andersom: je moet de rode knop naar het ringetje slepen om een call te weigeren. Net zoals bij het starten van een app vanaf het lockscreen dus.ikbengoofy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:08:
[ Voor 9% gewijzigd door [ti] op 06-04-2012 10:11 ]
oh,
Dalijk maar even proberen dan
Dalijk maar even proberen dan
Ja, ik kan gewoon Spotify gebruiken via A2DP strereo bluetooth met HTC Auto. Alvorens ik de carkit laat koppelen zet ik wel Spotify aan. In HTC Auto zit nog geen mogelijkheid om Spotify te gebruiken.Robann schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:32:
Is het iemand al gelukt om Spotify in de CAR modus te krijgen?
Ik heb al een Dropbox account sinds het prille begin en heb er geen moeite mee, ik heb gewoon de upgrade gehad.Xanion schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:03:
[...]
Ik heb die Get Started al 100keer geopend, maar ik krijg geen 25Gb extra. Alle stappen zijn uitgevoerd die gedaan moeten worden. Die get started is bij mij ook helemaal afgevinkt, al voor ik de One X kreeg. Heb toch het idee dat het process niet goed werkt bij mensen die al lang een dropbox account hebben.
Langzamerhand begin ik te vermoeden waarom bepaalde mensen direct hun 25GB erbij krijgen en anderen niet. Ik denk dat degenen die het er direct bij krijgen voorheen al extra moeite hebben gedaan voor extra opslag, je moest dan wat anderen uitnodigen, documenten plaatsen in Dropbox, de app op je PC installeren, etc. Als hier al aan voldaan is dan zul je denk ik direct de 25GB krijgen. Anders krijg je de actielijst.
[ Voor 46% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 10:14 ]
Lees ik dit goed? Zijn er al mensen die een One V hebben dan?SuperVeloce schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:59:
[...]
Nee, want er staat:tweaker2010 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:23:
[...]
Lees ik dit goed? Zijn er al mensen die een One V hebben dan?
de 25GB dropbox kreeg ik meteen, met me One V rom op me telefoon
Nadat je op je one X hebt ingelogd op drop-box, krijg je een email. Deze email open je op een PC, en klik je op de link. Daar staan een aantal (ik geloof een stuk of 8 ) stappen, waarvan je er 5 moet doorlopen. Heb je er 5 doorlopen dan word de 25GB automatisch bij geschreven.
correctie, 23GB erbijstaffordniko schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:27:
Nadat je op je one X hebt ingelogd op drop-box, krijg je een email. Deze email open je op een PC, en klik je op de link. Daar staan een aantal (ik geloof een stuk of 8 ) stappen, waarvan je er 5 moet doorlopen. Heb je er 5 doorlopen dan word de 25GB automatisch bij geschreven.
Ik woon ook in centrum van Den Bosch en heb OOK slecht bereik.. Sinds dag 1! zaterdag, dus VOOR de brand) ik ga hem vanmiddag ruilen, voor een andere dacht ik maar nu ik zie dat ik niet de enigste ben... misschien is het wel "normaal"dat hij slecht bereik geeft...Anteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:32:
Jaja hij is binnen 
Ik heb alleen een vraagje over de micro sim
Ik heb tot 1 mei KPN kan ik deze simkaart omruilen voor een micro-sim bij the phonehouse? Of moet ik naar de KPN winkel?
Bedankt
Ik heb alleen een vraagje over de micro sim
Ik heb tot 1 mei KPN kan ik deze simkaart omruilen voor een micro-sim bij the phonehouse? Of moet ik naar de KPN winkel?
Bedankt
toch is die 23gb vrij niet echt vrij. je moet immers uploaden/downloaden/streamen om bij de bestanden te komen.
muziek streamen vanuit je dropbox als je in de auto zit lijkt me een no-go, behoorlijk data verbruik en te slecht ontvangst om je muziek vloeiend door te krijgen..
echt makkelijke ervan vind ik de foto's/video's die je maakt direct in je dropbox worden gezet, dus direct ook op je pc bereikbaar wanneer je dit geinstalleerd heb.
muziek streamen vanuit je dropbox als je in de auto zit lijkt me een no-go, behoorlijk data verbruik en te slecht ontvangst om je muziek vloeiend door te krijgen..
echt makkelijke ervan vind ik de foto's/video's die je maakt direct in je dropbox worden gezet, dus direct ook op je pc bereikbaar wanneer je dit geinstalleerd heb.
[ Voor 23% gewijzigd door ikbengoofy op 06-04-2012 10:33 ]
Ik had nog geen dropbox, kreeg in eerste instantie 2,5 GB en kon er volgens dropbox 250MB bij krijgen als ik vijf van die zeven stappen zette (installeren op pc's, uitnodigen etc). Toen ik dat gedaan had, kreeg ik opeens 25GB tot mijn beschikking.robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:11:
[...]
Langzamerhand begin ik te vermoeden waarom bepaalde mensen direct hun 25GB erbij krijgen en anderen niet. Ik denk dat degenen die het er direct bij krijgen voorheen al extra moeite hebben gedaan voor extra opslag, je moest dan wat anderen uitnodigen, documenten plaatsen in Dropbox, de app op je PC installeren, etc. Als hier al aan voldaan is dan zul je denk ik direct de 25GB krijgen. Anders krijg je de actielijst.
Mehh.
Ik heb de eerste lichte krasjes al op de grijze zitten. Het lijkt een beetje op vegen of iets in die richting.
Wel jammer want ik ga me er nu al flink aan iriteren. Zou het mogelijk zijn om dit weg te krijgen? Het betreft de achterkant.
Wat is trouwens de beste manier om de behuizing schoon te krijgen? misschien is het wel een ingetrokken vlek, want heb hem nog niet laten vallen (afkloppen)
En sorry dat ik het via deze weg vraag maar is er al duidelijkheid over de 1.27 versie? ik heb gisteren de telefoon half 8 uit de stekker gehaald waarvan ik ongeveer 2x een uur niks heb gedaan (twee tentamens) en verder constant er mee gespeeld (screen on time van 7 uur ongeveer) en de batterij was rond half 6 op 15 procent en de telefoon moest toen op het infuus.
Ik heb de eerste lichte krasjes al op de grijze zitten. Het lijkt een beetje op vegen of iets in die richting.
Wel jammer want ik ga me er nu al flink aan iriteren. Zou het mogelijk zijn om dit weg te krijgen? Het betreft de achterkant.
Wat is trouwens de beste manier om de behuizing schoon te krijgen? misschien is het wel een ingetrokken vlek, want heb hem nog niet laten vallen (afkloppen)
En sorry dat ik het via deze weg vraag maar is er al duidelijkheid over de 1.27 versie? ik heb gisteren de telefoon half 8 uit de stekker gehaald waarvan ik ongeveer 2x een uur niks heb gedaan (twee tentamens) en verder constant er mee gespeeld (screen on time van 7 uur ongeveer) en de batterij was rond half 6 op 15 procent en de telefoon moest toen op het infuus.
https://www.youtube.com/@droommotor
Denk dat de meesten een moord doen voor 7 uur screen on time, mijne hield er gisteren toch echt mee op na 17 uur van de lading en 2,5 uur screen on.Denzis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:33:
Mehh.
ik heb er 1 hoortweaker2010 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:23:
[...]
Lees ik dit goed? Zijn er al mensen die een One V hebben dan?
Ik heb dan niet echt spelletjes gespeeld of iets in die richting, wel het gebruikelijke. Facebook, Whatsapp, Bankieren, Tweakers!, 2 youtube filmpjes bekeken etc. Wel op wifi.Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:37:
[...]
Denk dat de meesten een moord doen voor 7 uur screen on time, mijne hield er gisteren toch echt mee op na 17 uur van de lading en 2,5 uur screen on.
Overigens is het echt een heerlijke telefoon en is het idee van komende updates alleen maar heerlijk om te weten
Nou ik max half uurtje gta3 gespeeld, voor de rest ook beetje internetten filmpje maken enkel foto'tje schieten en beetje msn. Thuis op wifi en buiten de deur gewoon op 3G, max 3 uur van huis geweest ofzo.Denzis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:39:
[...]
Ik heb dan niet echt spelletjes gespeeld of iets in die richting, wel het gebruikelijke. Facebook, Whatsapp, Bankieren, Tweakers!, 2 youtube filmpjes bekeken etc. Wel op wifi.
Overigens is het echt een heerlijke telefoon en is het idee van komende updates alleen maar heerlijk om te weten
Zou je een foto kunnen maken om ons te laten zien misschien? Dank!Denzis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:33:
Mehh.
Ik heb even een testje gedaan voor de 5e zuinige core. Als je hem gewoon stand-by laat liggen en er niets mee doet, dan haal je 7 dagen stand-by:

[ Voor 11% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 10:51 ]
Verwijderd
Na een kleine 4 jaar eigenaar van een Nokia E71 te zijn viel maandag m'n eerste Android based phone - HTC one x - bij me in de bus.
Over het OS + Sense schil kan ik nog geen oordeel vellen. Wat wel als een paal boven water staat is de kwaliteit van het scherm, haarscherp en prachtige kleurweergave!
Het enige minpunt is misschien dat ie elke dag een keertje aan de lader moet, maar dit is nu eenmaal eigen aan dergelijke smartphones.
De 25gb Dropbox is leuk en aardig maar kan er weinig mee. Heb al ruimte zat

-edit: spelling-
Over het OS + Sense schil kan ik nog geen oordeel vellen. Wat wel als een paal boven water staat is de kwaliteit van het scherm, haarscherp en prachtige kleurweergave!
Het enige minpunt is misschien dat ie elke dag een keertje aan de lader moet, maar dit is nu eenmaal eigen aan dergelijke smartphones.
De 25gb Dropbox is leuk en aardig maar kan er weinig mee. Heb al ruimte zat

-edit: spelling-
Leuke test! Maar aan de screenshot te zien was deze test zonder simkaart, ik denk dat met sim de standbij tijd (behoorlijk?) lager uit zal vallen, omdat het behouden van een gsm signaal vaak meer batterij kost (helemaal met tmobile omdat dat de helft van de tijd wegvaltrobertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:50:
Ik heb even een testje gedaan voor de 5e zuinige core. Als je hem gewoon stand-by laat liggen en er niets mee doet, dan haal je 7 dagen stand-by
O ja, inderdaad. Ik zal komende week de test nog eens doen met SIM.
Helaas kan ik alleen met Vodafone testen
Helaas kan ik alleen met Vodafone testen
Ik kan geen Smart Wifi optie vinden op de HTC One X. Nu zijn er verschillende apps om je Wifi automatisch aan te zetten, wanneer je thuis bent bijvoorbeeld, zoals WifiPro, Wifi@Home en Wifi Power Saver. Maar ik lees dat zulke apps vaak niet goed werken.
Welke is het beste? Of is er nog een betere app hiervoor?
Inderdaad. Daar werd wel over gesproken, maar kan dat nu ook nergens vinden.lauw8 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:58:
Ik kan geen Smart Wifi optie vinden op de HTC One X. Nu zijn er verschillende apps om je Wifi automatisch aan te zetten, wanneer je thuis bent bijvoorbeeld, zoals WifiPro, Wifi@Home en Wifi Power Saver. Maar ik lees dat zulke apps vaak niet goed werken.
Er zou een optie moeten zijn dat wifi automatisch aan gaat zodra je in de buurt van een van je hotspots bent.
Dit doet mijn htc gewoon out of the box?lauw8 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:58:
Wifi thuis ingesteld, ga ik de deur uit gaat die op 3G kom ik weer thuis direct weer op wifi.
Geen app voor nodig dus.
Grapjas. Je Wifi staat dan nog gewoon aan, maar je bent te ver van je huis, dus heb je geen bereik meer met je Wifi thuis.Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:04:
[...]
Dit doet mijn htc gewoon out of the box?
Wifi thuis ingesteld, ga ik de deur uit gaat die op 3G kom ik weer thuis direct weer op wifi.
Geen app voor nodig dus.
Oftewel, je Wifi blijft scannen naar netwerken en dat kost batterij! Niet de bedoeling dus...
Maar je wifi blijft dan dus wel aanstaan, die gaat niet uit.Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:04:
[...]
Dit doet mijn htc gewoon out of the box?
Geen app voor nodig dus.
Ja hoe moet die anders weten dat je bij je hotspot bent?staffordniko schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:06:
[...]
Maar je wifi blijft dan dus wel aanstaan, die gaat niet uit.
De tering wat is dat moeilijk op de foto te nemen.Roost schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:48:
[...]
Zou je een foto kunnen maken om ons te laten zien misschien? Dank!
Het gaat om bijvoorbeeld die horizontale streep (van uit de telefoon kijkende) die je ziet. Ook zit er een paar kleine aan de zijkant. maar zoals ik al zei moet je het echt in het goede licht zien
http://imageshack.us/photo/my-images/215/dscf1448i.jpg/
Huh en hier wazig mijn telefoon start ineens opnieuw op voor mijn neus terwijl ik hem niet eens aanraakte lol
Overigens staan hier de echte lichte krassen niet op die zie je alleen in het licht. Maar het ging me namelijk om de doffe veeg/plekkenDenzis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:16:
[...]
De tering wat is dat moeilijk op de foto te nemen.
Het gaat om bijvoorbeeld die horizontale streep (van uit de telefoon kijkende) die je ziet. Ook zit er een paar kleine aan de zijkant. maar zoals ik al zei moet je het echt in het goede licht zien
http://imageshack.us/photo/my-images/215/dscf1448i.jpg/
Daar te kijken naar je locatie van je telefoon!Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]
Ja hoe moet die anders weten dat je bij je hotspot bent?
Gebruik ik Y5 voor, leuke app die bijhoudt welke GSM zendmasten in de buurt van je vaste wifi verbindingen zitten. Meldt je mobiel zich bij één van die zendmasten gaat wifi aan, buiten bereik wordt wifi uitgezet. Scheelt weer stroom.staffordniko schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:03:
[...]
Er zou een optie moeten zijn dat wifi automatisch aan gaat zodra je in de buurt van een van je hotspots bent.
[ Voor 13% gewijzigd door Appelsap op 06-04-2012 11:25 ]
En die app die dat constant bij moet houden verbruikt geen stroom?Appelsap schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:24:
[...]
Gebruik ik Y5 voor, leuke app die bijhoudt welke GSM zendmasten in de buurt van je vaste wifi verbindingen zitten. Meldt je mobiel zich bij één van die zendmasten gaat wifi aan, buiten bereik wordt wifi uitgezet. Scheelt weer stroom.

Ik ben wat sceptisch maar zou het eens uitproberen, igg bedankt voor de tip.
Inderdaad. Daarbij komt ook nog dat er een ernorm verschil is tussen mobiele signaal en 3G of Hsdpa. Als je gegevensverbinding uit zet zal je zien dat je toestel veel langer mee gaat. Op vakantie in het buitenland zet ik altijd gegevensverbinding uit. Mijn Desire ging toen van normaal 1 dag naar 4 dagen.[ti] schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:53:
[...]
Leuke test! Maar aan de screenshot te zien was deze test zonder simkaart, ik denk dat met sim de standbij tijd (behoorlijk?) lager uit zal vallen, omdat het behouden van een gsm signaal vaak meer batterij kost (helemaal met tmobile omdat dat de helft van de tijd wegvalt)
Ik zal wel even een normaal antwoord geven op je vraag. Als je inlogt via de browser in je gmail en naar de contactenpagina gaat zie je links Mijn contactpersonen. De truc is om iedereen die je wil synchroniseren met je apparaten toe te voegen aan die groep. Dus iedereen selecteren die echt contactpersoon is en op het icoontje boven de lijst klikken en toevoegen. Er staat links ook een groep Andere contactpersonen, hierin worden alle overige contacten opgeslagen waarmee je dus bijvoorbeeld via mail contact hebt. Zo kan je dus onderscheid aanbrengen.stoeber schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:08:
Hej mensen,
wellicht een stomme vraag, maar ben net begonnen met htc onex en loop gelijk vast... Als ik google alle contacten laat synchroniseren doet hij alle mensen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ook. Dit is beetje jammer want ik wil alleen de mensen bij google contacten en niet de rest.
Hoe fix ik dit?
Succes.
@lauw8: Deze auto wifi-on gebruik ik en werkt erg goed, je kan de straal om je huis aangeven waar wifi aanmoet en de polling interval
Google Play: WiFi Auto On#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tdnMuYW5kcm9pZC5hcHBzLndpZmlhdXRvb24iXQ..
Google Play: WiFi Auto On#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tdnMuYW5kcm9pZC5hcHBzLndpZmlhdXRvb24iXQ..
www.casarodriguillo.com
Ik heb de telefoon nu twee dagen. Ben tot nu toe erg tevreden op wat software bugs na.. denk dat sense het niet lang vol gaat houden bij mij :9! Wel wil ik even iets nagaan bij jullie..
Het backlight achter de toetsen onderaan het scherm is onder de multitask knop een stuk zwakker als onder de home en backtoets. Is dit bij jullie ook en dus een design misser of is er iets mis met mijn backlight?
Het backlight achter de toetsen onderaan het scherm is onder de multitask knop een stuk zwakker als onder de home en backtoets. Is dit bij jullie ook en dus een design misser of is er iets mis met mijn backlight?
Een app die af en toe in het systeem kijkt welke zendmast je gebruikt leest alleen maar het geheugen uit, en gebruikt dus veeeeel minder stroom dan het voortdurend aan laten staan van de wifi antenne en zoeken naar hotspots.Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:27:
[...]
En die app die dat constant bij moet houden verbruikt geen stroom?![]()
Ik ben wat sceptisch maar zou het eens uitproberen, igg bedankt voor de tip.
Thanks! Lijkt me een goede app, die ga ik uitproberen!Pinin schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:38:
@lauw8: Deze auto wifi-on gebruik ik en werkt erg goed, je kan de straal om je huis aangeven waar wifi aanmoet en de polling interval
Bij mij is het juist onder de back knop stuk zwakker als onder de home en multitask knoppen.Pizr schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:42:
Ik heb de telefoon nu twee dagen. Ben tot nu toe erg tevreden op wat software bugs na.. denk dat sense het niet lang vol gaat houden bij mij :9! Wel wil ik even iets nagaan bij jullie..
Dit viel mij ook direct op, maar erg storend kan ik het niet vinden.
En deze ga ik ook uitproberen!Appelsap schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:24:
[...]
Gebruik ik Y5 voor, leuke app die bijhoudt welke GSM zendmasten in de buurt van je vaste wifi verbindingen zitten. Meldt je mobiel zich bij één van die zendmasten gaat wifi aan, buiten bereik wordt wifi uitgezet. Scheelt weer stroom.
Verwijderd
Ik had voor de X de Incredible S, deze had dit probleem ook.Pizr schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:42:
Ik heb de telefoon...
Toen las ik en zag ik dat dit bij ieder toestel is.
Ben ook wel benieuwd of dit een design issue is.
Hmmmm als je een te oude sim hebt.. kan dan je bereik slecht zijn? bijzonderrobertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:25:
[...]
Plakband zal in jouw geval zeker niet helpen. De SIM doet het of doet het niet.
Jouw probleem zal vrij zeker samen hangen met de brand in de telefooncentrale. En als het nog steeds aanblijft nadat Vodafone heeft gezegd dat alle services weer volledig zijn hersteld dan zou ik een andere SIM kaart aanvragen. Je hebt dan een te oude SIM kaart.
Het geval dat ik beschrijf leest je SIM helemaal niet (alsof er geen SIM kaart in het toestel zit).
maar zou wel ERG makkelijk zijn... ff nieuwe halen
bij m'n desire deed ik dat altijd anders, via de app "in-app wifi togle"Pinin schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:38:
dan hield je de searchknop ingedrukt en daarmee schakelde je handmatig je wifi in of uit.
bij m'n OneX gebruik ik die niet meer omdat die knop er niet meer is
jouw app gaat nét ff een stukje verder, wel nice tough
Gisteren kwam hij hier ook binnen, jum
Ik kan nog geen verbinding maken met Vodafone (zit in Overijssel), maar ik gok dat dat komt omdat m'n abonnement nog niet in is gegaan. Ik kan nergens vinden of ik een tijdelijk nummer zou moeten krijgen.
Wat mij verder nog opviel is dat ik het woord Beats nog nergens ben tegengekomen in de telefoon. Niet als ik muziek afspeel, niet bij de geluidsinstellingen, het enige dat ik van Beats zie is het logo achterop de telefoon. Dat verschilt dus met de reviews die ik heb gelezen, waarbij er steeds een setting voorbij komt als je muziek draait.
Wat mij verder nog opviel is dat ik het woord Beats nog nergens ben tegengekomen in de telefoon. Niet als ik muziek afspeel, niet bij de geluidsinstellingen, het enige dat ik van Beats zie is het logo achterop de telefoon. Dat verschilt dus met de reviews die ik heb gelezen, waarbij er steeds een setting voorbij komt als je muziek draait.
Casemod: Cubeleon
Beats gaat alleen aan wanneer je de oortjes er in doetbrinkdinges schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:02:
Gisteren kwam hij hier ook binnen, jumIk kan nog geen verbinding maken met Vodafone (zit in Overijssel), maar ik gok dat dat komt omdat m'n abonnement nog niet in is gegaan. Ik kan nergens vinden of ik een tijdelijk nummer zou moeten krijgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.