[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
brinkdinges schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:02:
Gisteren kwam hij hier ook binnen, jum :) Ik kan nog geen verbinding maken met Vodafone (zit in Overijssel), maar ik gok dat dat komt omdat m'n abonnement nog niet in is gegaan. Ik kan nergens vinden of ik een tijdelijk nummer zou moeten krijgen.

Wat mij verder nog opviel is dat ik het woord Beats nog nergens ben tegengekomen in de telefoon. Niet als ik muziek afspeel, niet bij de geluidsinstellingen, het enige dat ik van Beats zie is het logo achterop de telefoon. Dat verschilt dus met de reviews die ik heb gelezen, waarbij er steeds een setting voorbij komt als je muziek draait.
Als je muziek luistert, hoor je in de notificatie balk een Beat icoontje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:13
Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:48:
[...]

Bij mij is het juist onder de back knop stuk zwakker als onder de home en multitask knoppen.
Dit viel mij ook direct op, maar erg storend kan ik het niet vinden.
Dan lijkt het backlight dus niet sterk genoeg om 3 knoppen even fel te verlichten. En ligt het aan de plaatsing in hoeverre je dit ziet. Maar wel design issue dus. Niet echt reden om telefoon terug te brengen, maar het is toch lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Xmoo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:04:
[...]

Als je muziek luistert, hoor je in de notificatie balk een Beat icoontje te zien.
Dat zie ik nergens terug, en bij instellingen kan ik zonder oortjes alleen voor htc verbetering kiezen beats staat in licht grijs uitgeschakeld. Maar goed wie zit er nu op die beats rommel te wachten? Leuk maar dan hadden ze ook paar beats oortjes bij mogen leveren :P

Edit:

Ben wel benieuwt hoe dat straks zit met het dock met ingebouwde speaker, zouden daar wel beats boxen in zitten? Als ik naar de prijs kijk wel :+

[ Voor 14% gewijzigd door Practics op 06-04-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:07:
[...]

Dat zie ik nergens terug, en bij instellingen kan ik zonder oortjes alleen voor htc verbetering kiezen beats staat in licht grijs uitgeschakeld. Maar goed wie zit er nu op die beats rommel te wachten? Leuk maar dan hadden ze ook paar beats oortjes bij mogen leveren :P
Nou, aan of uit... merkt duidelijk verschil in geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:01
Werkt ook met de meegeleverde normale hoofdtelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:22

Totaalgeflipt

De enige echte

[...]

Edit:

Ben wel benieuwt hoe dat straks zit met het dock met ingebouwde speaker, zouden daar wel beats boxen in zitten? Als ik naar de prijs kijk wel :+
Daar ben ik het wel mee eens. Op zo'n top toestel niet eens een setje fatsoenlijke oordopjes meeleveren. Gemiste kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Denzis schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:04:
[...]

Beats gaat alleen aan wanneer je de oortjes er in doet
Ah, dat was hem inderdaad. Het werkt ook zonder beats-koptelefoon.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Vandaag de facial unlock vergrendeling eens uitgeprobeerd (gisteren vond iemand het leuk om mn mooie telefoon te pakken en mn facebook status te verandering in 'fappen' :'( )

Dat werkt echt verbazingwekkend goed! De telefoon heeft maar 2 seconden nodig om te unlocken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
*knip* dit topic is niet voor garantievragen.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 06-04-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:15:
Dat werkt echt verbazingwekkend goed! De telefoon heeft maar 2 seconden nodig om te unlocken.
En toch heb ik 't alweer uit gezet. Via 'n pattern unlock je telefoon unlocken gaat sneller, en werkt tenminste ook goed bij weinig licht (in de kroeg ;)). Telkens weer naar je eigen bakkes lopen staren als je je telefoon wilt gebruiken vond ik ook geen pluspunt maargoed, misschien is dat juist weer 'n pluspunt voor de vrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Vandaag de facial unlock vergrendeling eens uitgeprobeerd (gisteren vond iemand het leuk om mn mooie telefoon te pakken en mn facebook status te verandering in 'fappen' :'( )

_O- Hij is leuk

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

[ti] schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:19:
[...]

En toch heb ik 't alweer uit gezet. Via 'n pattern unlock je telefoon unlocken gaat sneller, en werkt tenminste ook goed bij weinig licht (in de kroeg ;)). Telkens weer naar je eigen bakkes lopen staren als je je telefoon wilt gebruiken vond ik ook geen pluspunt maargoed, misschien is dat juist weer 'n pluspunt voor de vrouwen ;)
Ja k ben benieuwd hoe lang de face unlock het bij mij uithoudt. Aangezien ik morgen ga stappen (en het dan niet werkt), denk ik dat hij overmorgen alweer eraf is :P

@Hierboven Heel grappig idd maar niet heus :P , gelukkig heeft het maar 19 seconden erop gestaan. Ik wist niet hoe snel ik in moest loggen op mn computer.
Heb hier al ervaring mee overigens. Heb per ongeluk een keer een zoekterm (van een chick uiteraard) in mn status i.p.v. het zoekveld zitten typen :X

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Nog ff over die dropbox account ,aangezien dit bij de One X hoort en er veel mensen problemen hebben met het verkrijgen van de extra 23GB aan geheugen .

ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar op mn bestaande dropbox account met mn hotmail adres
Heb toen een nieuw account aangemaakt met mn gmail adres,weer alle stappen doorlopen maar weer niks .
toen bedacht ik me , voordat ik mn dropbox aanmelde er een update was vanuit de market/googleplay store
die ik braaf geinstalleerd heb ,zou dat de boosdoener kunnen zijn ? aangezien je met de update een versie hebt die iedereen heeft dus ook iedereen zonder One X .
Heb toen de update weer verwijderd en daarna me zelf afgemeld en opnieuw ingelogd toen kreeg ik dus de mail van dropbox waarin staat "Thanks for supercharging your HTC device with Dropbox! To get the most out of your Dropbox and claim your extra 23 GB of space, visit our Getting Started guide!"
toen ik op de link in die mail drukte (allemaal vanuit mn One X) kreeg ik de lijst met taken die je moet doorlopen .
Toen ik een aantal mensen had uitgenodigd en de "Getting Started guide"had doorlopen kreeg ik nog niks, maar toen ik op de back button drukte en dus weer in mn mail kwam en vervolgens weer op de link drukte waren die van de mensen uitnodigen en de Getting Started guide doorgestreept en vervolgens een pop up vanuit mn computer met de medendeling dat ik die 23GB er bij gekregen had

wie weet dat iemand hier wat aan heeft , ik ben iig blij dat het mij uiteindelijk gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:54

robertwebbe

Robert Webbe

superericje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:57:
[...]
Hmmmm als je een te oude sim hebt.. kan dan je bereik slecht zijn? bijzonder :)
maar zou wel ERG makkelijk zijn... ff nieuwe halen :)
Hele oude SIM kaarten kunnen wel eens problemen hebben met 3G en HSPA.
Heeft niet met verbetering van het bereik te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Hebben jullie een icoon in het menu EA Games?

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5316/7050319637_782c714ff7_o.png

[ Voor 44% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

werkt inderdaad goed :) maar ernaast hou ik ook m'n pattern aan, handig voor in het donker idd.
maar tot nu werkt het beter dan ik had kunnen denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 16:22
Lees de topicwaarschuwing aub.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 06-04-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
shameete schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:51:
[...]

werkt inderdaad goed :) maar ernaast hou ik ook m'n pattern aan, handig voor in het donker idd.
maar tot nu werkt het beter dan ik had kunnen denken. :)
Grappig inderdaad :)

Is er ook een methode om het standaard lockscreen over te slaan en meteen door te gaan naar het facial unlock screen als je op de powerknop duwt? Op mijn vorige Android phone heb ik die mogelijkheid nooit gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
there's an app for that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Pizr schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:04:
[...]

Dan lijkt het backlight dus niet sterk genoeg om 3 knoppen even fel te verlichten. En ligt het aan de plaatsing in hoeverre je dit ziet. Maar wel design issue dus. Niet echt reden om telefoon terug te brengen, maar het is toch lelijk!
Bij mij is er helemaal geen backlight achter de knoppen :?
Dat vond ik al raar.

Moet je dit ergens aanzetten? Ik heb het in elk geval nog niet gevonden.
Of is de mijn backlight stuk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Houd je toestel maar eens in het donker, dan gaan ze aan.
De lichtsensor regelt de felheid van de lampjes achter de knoppen. Alleen als het donker is worden de knoppen verlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Haha net even mijn desire Z na 2 dagen weer vast gehad, om wat bestanden over te zetten. Maar wat een lelijk en klein scherm is dat zeg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick

In de praktijk niet echt bruikbaar gebleken, die facial unlock.
Met een foto van mij op het scherm van mijn oude telefoon
voor de camera van de OneX logde hij klakkeloos in! 8)7

En het was nog een vage slechte foto ook.
Iedereen in je buurt kan met een foto van jou dus in je telefoon.

Het heeft alleen nut als je telefoon gestolen wordt of je hem verliest en je gezicht dus niet bekend is bij de dader/vinder.
Dus een slimme dief maakt eerst een foto van je voor hij je OneX jat... :+

[ Voor 2% gewijzigd door Tweakrick op 06-04-2012 13:22 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn backlight knoppen worden wel gewoon goed en egaal verlicht. Ik denk dus dat het aan je toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Tweakrick schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:16:
[...]

In de praktijk niet echt bruikbaar gebleken, die facial unlock.
Met een foto van mij op het scherm mijn oude telefoon voor de camera logde hij klakkeloos in! 8)7
En het was nog een vage slecht foto ook.
Iedereen in je buurt kan met een foto van jou dus in je telefoon.

Het heeft alleen nut als je telefoon gestolen wordt of verloren en je gezicht dus niet bekend is bij de dader.
Dus een limme dief maakt eerst een foto van je voor hij je OneX jat... :+
Bij mij is de unlock meer om de practical jokes tegen te gaan als ik ff van mn toestel weg ben ;)

Over die backlight van de knoppen: soms licht hij niet op ook al is het erg donker. Lijkt op een bug.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tweakrick schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:11:
[...]
Bij mij is er helemaal geen backlight achter de knoppen :?
Dat vond ik al raar.

Moet je dit ergens aanzetten? Ik heb het in elk geval nog niet gevonden.
Of is de mijn backlight stuk |:(
De lichtsensor zit linksboven achter de gaatjes van de telefoonspeaker - aan de andere kant dan het ledje zeg maar. Houd daar je duim maar eens over als de telefoon aan staat, dan gaat de knoppenverlichten - als die werkt tenminste - vanzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik hier moet zijn om dit te vragen sinds ik het toestel nog niet in bezit heb,
Maar voor de mensen die hem wel hebben,
Hebben jullie ook een probleem met FPS-lags tijdens het filmen?
Hier is een video waar ik dit zag:
YouTube: HTC One X - Why It Sucks
Bij ongveer 1:40 laat hij de galaxy note zien die aan het filmen is, daarna de HTC One X en je ziet een groot verschil kwa FPS :s
Vroeg me af of jullie dit ook hebben, ik hoop het niet want kben van plan veel te gaan filmen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:13:
Houd je toestel maar eens in het donker, dan gaan ze aan.
De lichtsensor regelt de felheid van de lampjes achter de knoppen. Alleen als het donker is worden de knoppen verlicht.
Inderdaad doen ze het dan wel.
Alleen het moet wel flink donker zijn voordat ze aangaan.
(Heb ik zojuist in de kelder uitgeprobeerd(!) :) )

Had wat mij betreft wel veel eerder aan mogen gaan.

Ze lichten wel alle 3 even egaal op bijj mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:26:
Ik weet niet of ik hier moet zijn om dit te vragen sinds ik het toestel nog niet in bezit heb,
Bij ongveer 1:40 laat hij de galaxy note zien die aan het filmen is, daarna de HTC One X en je ziet een groot verschil kwa FPS :s
Vroeg me af of jullie dit ook hebben, ik hoop het niet want kben van plan veel te gaan filmen :o
Dat schokkerige bij bewegen doet hij ook bij mij. Maar ligt het aan de beelstabilisator?

Had die ook afgezet, maar dan moest hij de hele tijd scherpstellen, heeft dat met elkaar de te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Dit is idd iets watt mij opviel.

Heb beide toestellen en het filmen en playbacken van 1080P loopt op de SGS2 veel beter als de HOX.
Maar ligt denk ik aan software. Want transformer prime heeft daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat t aan de software ligt want dan kunnen ze dit in iedergeval nog fixen :p
bedankt voor het delen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:33:
Ik hoop dat t aan de software ligt want dan kunnen ze dit in iedergeval nog fixen :p
bedankt voor het delen ^^
Moet wel, want als je naar 1.24 kijkt (Barcelona toestellen), hadden geen last van deze lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]
Is die prijs al bekend dan? Kan er niks over vinden.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:30

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat zou ook niet in dit topic komen te staan maar in het accessoire topic, zie topicwaarschuwing :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Mehh, ook mijn One X net binnen gekregen alleen zitten er twee witte plekken op het lcd scherm :'( Valt zo gigantisch op met een grijs/zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

janvanduschoten schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:44:
Dat zou ook niet in dit topic komen te staan maar in het accessoire topic, zie topicwaarschuwing :)
Je hebt gelijk, hopelijk wil Practics daar even delen wat hij blijkbaar weet en de rest niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Thanks voor de tip maar nog niet helemaal wat ik zoek aangezien hiermee het lockscreen en de beveiliging verdwijnt. Ik wil alleen het lockscreen eruit hebben zodat ik niet en een keer naar beneden moet sliden en mijn gezicht laten zien / patroon tekenen. Ik wil enkel mijn gezicht laten zien en dan klaar. We blijven verder zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een wit scherm opzet, of gewoon het instellingen menu en je draait de telefoon voor te kijken vanuit een scherpe hoek, zien jullie dan ook een regenboog effect? Alle regenboos nie echt, eerder groen gele en rode lijne, komt dit van het gorilla glas of van iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:11

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:29:
Als je een wit scherm opzet, of gewoon het instellingen menu en je draait de telefoon voor te kijken vanuit een scherpe hoek, zien jullie dan ook een regenboog effect? Alle regenboos nie echt, eerder groen gele en rode lijne, komt dit van het gorilla glas of van iets anders?
Volgens mij is dit normaal, want ik las dit ook in een review, alleen grapte hun erover in de zin dat je op een zonnige dag buiten lekker chillend op een stoel met een gepolariseerde bril (en pink floyd) op de achtergrond kon genieten van leuke psychedelische effecten op het scherm als je hem vanuit een bepaalde hoek bekeek :D

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geweldig, met die powerknop bovenop - die bovendien wat stug is in mijn geval - helemaal prima. Scheelt weer een hoop gesleep. Dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13

JB

Cédric roelt!

Tot nu toe bevalt de gsm prima maar ik vind het eigenlijk ongelofelijk dat de Weer widget een stotterende animatie weergeeft met dergelijke hardware in de telefoon :/ Stukje programmeerwerk...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

ekte ekte ik, knip mijn sim kaart naar de gort :( net voor het weekend...geen back up gemaakt hahahaha kut htc kriebels..

Edit: lucky me, mijn oude telefoon vat hem nog wel met geluk ( is eik normale sim ) snel ff mijn nummers redden.

[ Voor 32% gewijzigd door NeoMe op 06-04-2012 15:28 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:49
NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:27:
ekte ekte ik, knip mijn sim kaart naar de gort :( net voor het weekend...geen back up gemaakt hahahaha kut htc kriebels..

Edit: lucky me, mijn oude telefoon vat hem nog wel met geluk ( is eik normale sim ) snel ff mijn nummers redden.
Winkels zijn nog open vandaag en morgen dus moet lukken en nieuwe te krijgen.
Nummers bewaar je tegenwoordig toch niet meer op je simkaart of het moet je eerste smartphone zijn natuurlijk.

Beste kun je dus je contacten via gmail opslaan en niet meer op je sim. Dan heb je ook meer velden en characters om op te slaan ipv de beperking van de sim zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JB schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:23:
Tot nu toe bevalt de gsm prima maar ik vind het eigenlijk ongelofelijk dat de Weer widget een stotterende animatie weergeeft met dergelijke hardware in de telefoon :/ Stukje programmeerwerk...
Zoals je zegt dat ligt het eerder aan de software dan aan de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik bewaar ze juist wel op mijn simkaart, aangezien die niet kapot kan ;) Maar heb ze met een hoop gefriemel wel eraf kunnen halen en opgeslagen via Kies. Nu proberen over te zetten naar mijn nieuwe telefoon en tijdelijke simkaart. Ben ze in ieder geval niet kwijt :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:43:
Ik bewaar ze juist wel op mijn simkaart, aangezien die niet kapot kan ;) Maar heb ze met een hoop gefriemel wel eraf kunnen halen en opgeslagen via Kies. Nu proberen over te zetten naar mijn nieuwe telefoon en tijdelijke simkaart. Ben ze in ieder geval niet kwijt :)
En nu dus gewoon op de telefoon opslaan en syncen met whatever-sync-progje-tickles-yer-fancy want dat je SIM wel kapot kan heb je al aangetoond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:05
NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:27:

Probeer nadat je je nummers gered hebt eens bij te knippen en in je nieuwe phone te doen, zeer waarschijnlijk doet die het wel, maar zat die alleen niet helemaal goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:59:
[...]

Vergeet niet dat het scherm echt je vinger(warmte/elektriciteit) nodig heeft voor het reageert.
Dus je krijgt geen broekzak gesprekken. Het is nu dag 4 dat ik toestel heb en kan het niet als nadeel bestempelen.
Je kan wel broekzak gesprekken krijgen. Dit had ik bij mijn Desire ook wel eens (na de update naar Gingerbread). Telefoon komt dan door je broekzak in contact met je been, dus het is niet onmogelijk. Dit hangt echter wel af van wat je moet doen om het gesprek aan te nemen of te weigeren. Bij de Desire was dit omlaag swipen om aan te nemen en omhoog swipen om te weigeren en dat was gewoon slecht gekozen door HTC. Met naar links of naar rechts swipen heb je dat probleem niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Via Gmail heb je dat probleem ook niet. Mocht je telefoon stuk gaan kun je via gmail altijd inloggen op elke pc en daar je contactpersonen zien en beheren. Ik maakt de aanpassingen altijd via deze mannier.
Gaat zelfs sneller dan het op de telefoon te doen.

Simkaart kan altijd een keer kapot gaan. Ik lees wel eens dat het afknippen niet altijd goed gaat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Laguna schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:57:
[...]

Je kan wel broekzak gesprekken krijgen. Dit had ik bij mijn Desire ook wel eens (na de update naar Gingerbread). Telefoon komt dan door je broekzak in contact met je been, dus het is niet onmogelijk. Dit hangt echter wel af van wat je moet doen om het gesprek aan te nemen of te weigeren. Bij de Desire was dit omlaag swipen om aan te nemen en omhoog swipen om te weigeren en dat was gewoon slecht gekozen door HTC. Met naar links of naar rechts swipen heb je dat probleem niet.
Gebruik op mijn Desire daarvoor altijd de app Call Confirm. Dan voorkom je dat hij ineens gaat bellen. Wel zo handig. Je krijgt een extra popup met de vraag of je het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja als je je contacts gewoon af en toe synct kan je sim-kaart kapot gaan, je telefoon gestolen worden of in een vulkaan vallen en dan heb je bij een nieuwe telefoon gewoon binnen een minuut al je shizzle weer bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Soms zit er wat lagg bij het filmen, maar als ik het filmpje dan terug kijk is het helemaal niet schokkerig.
Neem dit youtube filmpje ook niet te serieus, hij gebruikt die schreeuwende titel alleen om hits te krijgen, in de description is vervolgens allemaal reclame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Ik bewaar ze juist wel op mijn simkaart, aangezien die niet kapot kan ;)
dat is oldskool :o ik had ze al sinds jaar en dag in outlook staan en syncte deze voorheen altijd met nokia / SE software.
nu met de moderne smartphones 1x een sync gedaan tussen outlook en gmail en sindsdien wil ik niet anders meer eigenlijk :$
simkaart is leeg, regelmatig maak ik een export van de google contactpersonen en deze sla ik hier lokaal op.. just to make sure :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:24
Nu hangt mijn batterij op 52%, als hij daar onder komt daalt hij wel, maar bij opladen stijgt ie niet meer verder dan de laatste waarde.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
maar het ledje brand dan nog wel rood?

lijkt me een bugje in de batterijstats :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMaestroIV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 14:07
Kan het kloppen dat ik bij m'n mobiel netwerk instellingen Gegevensroaming aan moet zetten om internet te gebruiken? Sorry als ik deze vraag al beantwoord is en ik er overheen gelezen heb.

There's no such thing as overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

MikeOO schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:00:
[...]

Gebruik op mijn Desire daarvoor altijd de app Call Confirm. Dan voorkom je dat hij ineens gaat bellen. Wel zo handig. Je krijgt een extra popup met de vraag of je het zeker weet.
offtopic:
Ja ik was daardoor overgestapt op MIUI op m'n Desire. Ik zat namelijk niet te wachten op extra handelingen bij dagelijks gebruik. Echter heb ik m'n Desire al een tijdje geleden vervangen door de Galaxy Nexus en daar heb ik er totaal geen problemen mee.

Ik heb zelf geen One X, maar volgens mij moet je daarbij of een groen of een rood icoontje slepen naar die ring, dus daarbij zal je er ook geen last van hebben in je broekzak.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

LightLuke schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:13:
Nu hangt mijn batterij op 52%, als hij daar onder komt daalt hij wel, maar bij opladen stijgt ie niet meer verder dan de laatste waarde.... :(
Er zit nog een bug in het oplaad gedeelte. Je zult in dat geval even een harde reset moeten geven om dit er uit te krijgen. Dit doe je via Instellingen > Opslagruimte > Terugzetten op fabrieksinstellingen.
Als het dan nog niet werkt, dan een harde reset via de knoppen: Toestel uitzetten > Volume knop omhoog + Volume knop omlaag + Power knop ingedrukt houden (ongeveer 15 seconden). Dan krijg je het bootloader scherm te zien (zie voorbeeld hier). Druk 2x op de Volume knop omlaag zodat FACTORY RESET geselecteerd is en vervolgens op de Power knop om dit te selecteren.

Let er even op dat als je als je het toestel van de lader haalt dat het ledje netjes uit gaat na een seconde of 2-3. Als die na 10 seconden nog steeds brandt, steek hem dan weer even 10 seconden terug op de lader en dan er weer uit. Dan los je het probleem direct op. In de komende update zou deze bug opgelost moeten zijn.

ElMaestroIV schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:20:
Kan het kloppen dat ik bij m'n mobiel netwerk instellingen Gegevensroaming aan moet zetten om internet te gebruiken? Sorry als ik deze vraag al beantwoord is en ik er overheen gelezen heb.
Als je een Telfort SIM kaart heb wel ja. Bij andere SIM kaarten niet. Dit gaat over het gebruik van data op een ander netwerk. Meestal is dat een buitenlands netwerk maar de Telfort SIM kaarten roamen op het het netwerk van KPN.

Zou een andere gebruiker even in zijn of haar menu willen kijken en zien of dat er een EA Games icoon bij staat? Deze ziet er zo uit (als je hem hebt):

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5316/7050319637_782c714ff7_o.png

[ Voor 47% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
ElMaestroIV schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:20:
Ja, volgens mij moet dat aanstaan. (Not sure though). Bij mij staat het aan in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:15
Vandaag telefoon binnengekregen. Ik kom van de Sensation en ik moet zeggen dat ik het scherm zowel in weergave als touch een wereld van verschil vind. Touch vooral in de zit dat het een soort van zacht voelt doordat het scherm geïntegreerd is met de behuizing. Sowieso vind ik de feeling heel erg degelijk. Alleen de aan en uitknop en volumeknop zijn al in het kwadraat beter.

Enige probleempje, ik heb alle contacten gesynced via Facebook, maar een groot aantal staan niet in mijn Whatsapp, ik heb al verschillende dingen geprobeerd. O.a. contacten vernieuwen, Facebook opnieuw geinstalleerd en syncen, app Friendcaster geprobeerd maar die gaf meteen een foutmelding na het opstarten. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Trabbie_ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:44:
Vandaag telefoon binnengekregen. Ik kom van de Sensation en ik moet zeggen dat ik het scherm zowel in weergave als touch een wereld van verschil vind. Touch vooral in de zit dat het een soort van zacht voelt doordat het scherm geïntegreerd is met de behuizing. Sowieso vind ik de feeling heel erg degelijk. Alleen de aan en uitknop en volumeknop zijn al in het kwadraat beter.

Enige probleempje, ik heb alle contacten gesynced via Facebook, maar een groot aantal staan niet in mijn Whatsapp, ik heb al verschillende dingen geprobeerd. O.a. contacten vernieuwen, Facebook opnieuw geinstalleerd en syncen, app Friendcaster geprobeerd maar die gaf meteen een foutmelding na het opstarten. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
Je kunt ook in whatsapp zelf syncen :*)
Menu ---> Nieuw ----> Menu ----> vernieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hoe krijg ik mijn KIES contacten ( .spb ) naar mijn HTC One X..? Die HTC Sync wil niet importeren, of doe ik misschien iets fout.

Hoe zet ik HTC Sense uit..?

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 06-04-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Gorilla glas 2...... maar toch al een (flinter dun) krasje op mijn scherm.

balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Laatst online: 06:15
Practics schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:56:
[...]

Je kunt ook in whatsapp zelf syncen :*)
Menu ---> Nieuw ----> Menu ----> vernieuw
Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar dat heb ik ook al geprobeerd, tevergeefs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
desint schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:05:
Gorilla glas 2...... maar toch al een (flinter dun) krasje op mijn scherm.

balen :(
Enig idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:03
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:30:
[...]

Zou een andere gebruiker even in zijn of haar menu willen kijken en zien of dat er een EA Games icoon bij staat? Deze ziet er zo uit (als je hem hebt):

[afbeelding]
Nope niks hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wat een geweldige telefoon is dit. Had hem vanmiddag even in me handen bij de Phonehouse, was meteen verkocht. Gelukkig hadden ze nog een HTC One X over. En kon hem meteen meenemen.

Heb er nu even middag mee zitten spelen, en HTC heeft weer een prachtig product geleverd!.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Nee, maar ik vermoed een korrel zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakrick

[afbeelding]
[/quote]

Dat EA Games icoon staat niet in mijn menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:21
Geen ea icoon hier.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Kun je eens een hele screenshot maken ipv alleen het icoontje ;)

Hier geen EA icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
great heb ik mn witte eindelijk binnen, doet de speaker het niet heb totaal geen geluid tenzij ik oordopjes inplug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Weet iemand hoe de fuck ik nou eens kan betalen voor apps met mijn PayPal account? Kan er echt veel over vinden; maar helaas niet het juiste.

Is het uberhaupt mogelijk om dit in te stellen of koppelen aan je Google Wallet?

Wil namelijk weleens GTA 3 en bijv. Shadowgun THD installeren.
Robert Webbe, je bent een aanwinst voor het forum :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kan iemand mij vertellen hoe ik HTC Sense uitzet, wil het even zonder proberen maar krijg nergens die instellingen gevonden.

Verder echt een relaxt toestel, wel even wennen dat je met de homebutton het toestel niet activeert zoals op de Galaxy S. Ook de volumeknoppen zitten aan de andere kant, maar kan er wel mee leven. Verder heb ik hem pas een middag in bezit, ga er vanavond verder mee spelen.

Muziek klinkt inderdaad beter met Audio Beats, laat het gewoon aan staan.

Net met MX Player een 720p Game of Thrones afgespeeld, damn..! Prachtig :)

Die standaard plaatjes/foto's die erop staan, ideaal om te laten zien hoe mooi het scherm is.

Camera start ook echt super snel op, als je dat camera-icoontje in je cirkel sleept. Slim bedacht en erg handig want anders is het moment vaak al voorbij. Ideaal dat er een led-flits op zit, die miste ik op mijn Galaxy S. Scheelt in ieder geval iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

NLuna schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:20:
Robert Webbe, je bent een aanwinst voor het forum :)
Dankje!

De EA Games zit dan ook in de volgende update pas.

Xmoo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:06:
Kun je eens een hele screenshot maken ipv alleen het icoontje ;)

Hier geen EA icoon.
Ik denk dat de vrienden van HTC dat niet op prijs zullen stellen.

[ Voor 37% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:25:
Kan iemand mij vertellen hoe ik HTC Sense uitzet, wil het even zonder proberen maar krijg nergens die instellingen gevonden.

Verder echt een relaxt toestel, wel even wennen dat je met de homebutton het toestel niet activeert zoals op de Galaxy S. Ook de volumeknoppen zitten aan de andere kant, maar kan er wel mee leven. Verder heb ik hem pas een middag in bezit, ga er vanavond verder mee spelen.

Muziek klinkt inderdaad beter met Audio Beats, laat het gewoon aan staan.

Net met MX Player een 720p Game of Thrones afgespeeld, damn..! Prachtig :)

Die standaard plaatjes/foto's die erop staan, ideaal om te laten zien hoe mooi het scherm is.

Camera start ook echt super snel op, als je dat camera-icoontje in je cirkel sleept. Slim bedacht en erg handig want anders is het moment vaak al voorbij. Ideaal dat er een led-flits op zit, die miste ik op mijn Galaxy S. Scheelt in ieder geval iets.
Je kan een launcher zoals bv Apex Launcher downloaden via de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Powrot schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:26:
[...]
Je kan een launcher zoals bv Apex Launcher downloaden via de playstore.
Kan ik niet gewoon standaard Android draaien net als op mijn Galaxy S, of moet je eerst per se iets anders downloaden/installeren.

Hoeveel mb scheelt het als je Sense uitzet, heb nu nog maar 200mb vrij.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 06-04-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:26:
[...]

Kan ik niet gewoon standaard Android draaien net als op mijn Galaxy S, of moet je eerst per se iets anders downloaden/installeren.

Nee, je moet wachten tot er een custom rom uitkomt met standaard ICS.

Sense schakel je ook niet helemaal uit als je een custom launcher gebruikt, alleen de homescreen, lockscreen en app drawer veranderen. Settings etc blijven hetzelfde. Je kan ook geen gebruik meer maken van de sense widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
NeoMe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:26:
[...]

standaard kan je sense niet uitzetten. Je zult dan moeten wachten tot er custom roms zijn met stock android. Je mist dan alleen ook de voordelen van sense. (widgets enzo)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:25:
[...]

Dankje!

[...]

Welke update? :D

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Degene waarvan ik hoopte dat die vandaag gereleased zou worden. Maar gezien dat op dit moment nog niet het geval is verwacht ik hem niet meer voor de pasen. Zal dan wel ergens volgende week worden. Vergeet niet dat alle operators alle updates eerst moeten testen en hun approval moeten geven alvorens deze live gezet mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Zo eindelijk na een paar dagen wachten , en wat problemen met kpn met het niet invoeren van de order......is hij binnen.....Yeahhhhhhh :) :) :) :) :) :)

Ik heb zelf al jaren HTC , de hd de hd2 en mijn laatste de desire hd.
En ben zeer gelukkig met de telefoons.

Na openmaken pakketje eerste indruk...

Het kartonnen doosje maakte me wel een beetje huiverig, ah ah ah als het apparaat maar wat betere kwaliteit is....

Maar na openmaken was het gevoel zeer goed, de x is definitief gladder dan mijn desire hd...maar voelt toch zeer lekker in de handjes, en natuurlijk ( bijna ) onmogelijk licht.....( p.s. de witte )

Gelijk maar alles gedaan , en de x opgestart ...en nu ben ik met mijn hd en de sensation xe toch wel mooie schermen gewend, maar allejezus wat is dit scherm lekker en duidelijk........

Tot mijn spijt is de accu bijna leeg .......dus nu eerst knabbelen en
dan ...SPELEN :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Maar de eerste indruk is ZEER goed qua gevoel, nu nog kijken of de x de rest ook waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
[...]

Dankje!

[...]

Wel zwak hoor.... Ik hier alles lekken, zelfs tijdens het testen en al (Terwijl er een NDA getekend is).
Maarja ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegevensroaming is alleen voor als je naar het buitenland gaat.
deze dus uitzetten als je niet voor verassingen wilt komen te staan door een hoge rekening.
wil je toch even internetten in het buitenland zet gegevens roaming dan even aan en na gebruik weer uit.
Dus standaard op uit laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:20:
Weet iemand hoe de fuck ik nou eens kan betalen voor apps met mijn PayPal account? Kan er echt veel over vinden; maar helaas niet het juiste.
Dit probeer ik nou ook te achterhalen, lijkt erop dat de enige mogelijkheid is een prepaid creditcard aan te vragen (Een hoop gedoe voor een paar app's).

Zoek ook een mogelijkheid met paypal o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 21:05
deze gebruik ik als prepaid creditcard

https://www.3vcash.nl/index.html

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Binnenkort kun je die kaarten ook bij BelCompany kopen voor 10 euro. Als je eenmaal zo'n prepaid creditcard hebt kun je hem via iDeal telkens opladen. Je kunt ook vouchers kopen maar het nadeel daarvan is dat je telkens je "kaartnummer" moet wijzigen als het tegoed op is en het tegoed is maar 4 maanden geldig. Bij de echte kaarten kun je het bestaande kaartnummer gewoon weer opladen (minimaal 20 euro).

[ Voor 50% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
[...]

Dankje!

Heb je dan 1.27 of 1.28, want 1.27 heeft niks nieuws in de GUI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:09
Ik had al eerder gelezen in dit topic dat meerdere mensen een knipperende backlight hadden. Nu had ik dit vandaag ook (eventjes?). Accu was 25%, backlight aardig licht (ivm felle lamp in de kamer). Zodra de telefoon wat processorkracht nodig had (scrollen in een lijst, artikelen lezen met NU.nl, enz) zag je het backlight flikkeren. Lichter, donkerder (wel subtiel hoor), enz. Niet eerder opgevallen dus zal er eens op blijven letten. Het kan een software issue zijn (zie al dat er veel bugs in de software zitten voor de one x), maar ook hardware (wat ik niet hoop). Ik wacht ff de update af.

Verder ben ik nog steeds niet echt overtuigd (maar heb geduld en wil de one X zeker een kans geven). Vooral het gevoel dat hij op zijn tenen moet lopen voor alles. Klik je op een icoon, dan heb je altijd een (te lange) delay. En nee, dat heeft niet met dubbelklikken te maken, want je muis en/of de iPhone heeft hier geen last van. Maar goed, dat stoort me nog het meeste.

Verder maakt de accu verbruiksmeter rare sprongen. Soms zie je de lading bijna niet zakken en dan plots, zonder echte reden, loopt de accu een stuk sneller leeg (steilere helling). Na een tijdje loopt hij dan weer bijna vlak. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
Ik heb per ongeluk bij taakbeheer radio geforceerd gestopt nadat die vastliep .Nu zie de radio niet meer bij apps . Help! Ik is luister elke dag radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
saharoen schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:59:
Ik heb per ongeluk bij taakbeheer radio geforceerd gestopt nadat die vastliep .Nu zie de radio niet meer bij apps . Help! Ik is luister elke dag radio
Weer naar taakbeheer en radio enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
Zie radio totaal nergens meer. Hard reset is weer beetje veel. hoe doe je soft reset

[ Voor 47% gewijzigd door saharoen op 06-04-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Xmoo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:49:
[...]
Heb je dan 1.27 of 1.28, want 1.27 heeft niks nieuws in de GUI...
Ik heb hem als losse APK gehad met de mededeling dat dit in de volgende OTA update zou zitten.

En nee, ik mag hem niet delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
[...]

Ik heb hem als losse APK gehad met de mededeling dat dit in de volgende OTA update zou zitten.

En nee, ik mag hem niet delen.
Aahzo, hebben de review toestellen bij Belcompany wel de update gekregen? Ken namelijk iemand die met zo'n toestel rondloopt. Kijken of ik die daaruit kan extracten en met de rest kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Xmoo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:12:
[...]
Aahzo, hebben de review toestellen bij BelCompany wel de update gekregen? Ken namelijk iemand die met zo'n toestel rondloopt. Kijken of ik die daaruit kan extracten en met de rest kan delen.
Nee, deze toestellen draaien ook gewoon nog op 1.26.401.2.
Heb nou gewoon even geduld, het komt vanzelf.

#geduldiseenschonezaak

[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
robertwebbe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:17:
[...]

Nee, deze toestellen draaien ook gewoon nog op 1.26.401.2.
Heb nou gewoon even geduld, het komt vanzelf.
Jammer, vraag me ook echt af hoe HTC de software getest heeft. Echt veel fouten erin :S
Zie ook aan de ROM geschiedenis dat er weinig veranderingen zijn geweest. Totaal 3 Test roms voordat de eerste shipped rom uit kwam :S 1.20 was de eerste shipped ROM, toen 1.26 en nu 2 OTA's. :S

Beetje te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:57:
Ik had al eerder gelezen in dit topic dat meerdere mensen een knipperende backlight hadden. Nu had ik dit vandaag ook (eventjes?). Accu was 25%, backlight aardig licht (ivm felle lamp in de kamer). Zodra de telefoon wat processorkracht nodig had (scrollen in een lijst, artikelen lezen met NU.nl, enz) zag je het backlight flikkeren. Lichter, donkerder (wel subtiel hoor), enz. Niet eerder opgevallen dus zal er eens op blijven letten. Het kan een software issue zijn (zie al dat er veel bugs in de software zitten voor de one x), maar ook hardware (wat ik niet hoop). Ik wacht ff de update af.

Verder ben ik nog steeds niet echt overtuigd (maar heb geduld en wil de one X zeker een kans geven). Vooral het gevoel dat hij op zijn tenen moet lopen voor alles. Klik je op een icoon, dan heb je altijd een (te lange) delay. En nee, dat heeft niet met dubbelklikken te maken, want je muis en/of de iPhone heeft hier geen last van. Maar goed, dat stoort me nog het meeste.

Verder maakt de accu verbruiksmeter rare sprongen. Soms zie je de lading bijna niet zakken en dan plots, zonder echte reden, loopt de accu een stuk sneller leeg (steilere helling). Na een tijdje loopt hij dan weer bijna vlak. Vreemd.
Heb alle problemen die jij hier ook hebt;)!
Omdat hij niet zo instant reageert krijgt hij een "laggy" gevoel. Heb een jaar een sgs2 gehad, en die voelde hel wat snappier dan deze quadcore. Ook spijtig van heel wat laggy games zoals teeter,...

Enja van de batterij is vreselijk, soms blijft hij een kwartier op een % staan en zakt niet en dan een half uur later 7% minder. En soms zakken de % gewoon zienderogen, achja.

Heb je ook last van screen glitches in de browser vooral heb ik er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 21:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:19:
[...]

Heb alle problemen die jij hier ook hebt;)!
Omdat hij niet zo instant reageert krijgt hij een "laggy" gevoel. Heb een jaar een sgs2 gehad, en die voelde hel wat snappier dan deze quadcore. Ook spijtig van heel wat laggy games zoals teeter,...

Enja van de batterij is vreselijk, soms blijft hij een kwartier op een % staan en zakt niet en dan een half uur later 7% minder. En soms zakken de % gewoon zienderogen, achja.

Heb je ook last van screen glitches in de browser vooral heb ik er last van?
En ook ik sluit me hier bij aan.. Nu vraag ik me idd af is dit een probleem hardware gerelateerd of toch software.. want die flikkeringen zijn er soms ook even niet.. vrij lastig om te oordelen wat het dan is en in welke situaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Ik beb nu deze avond een beetje gespeeld met mijn One X, en wow, ik wat een scherm!

Tot nu toe ben ik tevreden over de performance.
Ik merk wel dat hij na het spelen van een spelletje erg warm wordt, niet heel verschrikkelijk, maar kan soms vervelend zijn.

Het formaat van het toestel valt mij ook erg mee.

Ik zal ook eens kijken of ik ook last krijg van een flikkerend scherm, tot nu toe nog niet. De firmware is overigens 1.26.401.2. Als ik het goed begrijp zijn er al nieuwere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davee92 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:23:
[...]

En ook ik sluit me hier bij aan.. Nu vraag ik me idd af is dit een probleem hardware gerelateerd of toch software.. want die flikkeringen zijn er soms ook even niet.. vrij lastig om te oordelen wat het dan is en in welke situaties..
Ja sommigen zeggen ook dat hun telefoon heel goed reageert, ze geen screen glitches hebben enzo...
Dan vraag ik mij ook af of het nu gewoon de software is bij ons, of toch een defect toestel tov de rest.
Heb geen zin om een toestel terug te sturen voor dingen die zo gefixt kunnen worden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O8RuPejiXxs&feature=youtube_gdata_player]

hier is trouwens een filmpje van iemand anders, van de screen glitch. Heb ik ook soms, at random.
Den kdat het software is aangezien het zich beperkt tot het drop down menutje dat je wil oproepen.
Of is het toch de hardware di eniet meekan en waardoor de phone raar doet? Het is alvast niks aan het scherm... Heeft iemand deze glitch ook al gezien bij hem/haar? Is bij mij ook al voorgekomen bij het switchen van tabbladen in de browser.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 21:30 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.