Ik zie alleen af en toe het scherm donkerder en dan weer lichter worden, echt minimaal maar best vreemd. Anders ben ik nog niet echt iets tegengekomen, alleen eens kijken hoe ik beter met de accu om kan gaan, voor mijn part hadden ze het toestel 1,5x zo dik gemaakt met flink wat meer accucapaciteit...
HTC en Nvidia hebben erkent dat de software niet 100% is.
Dit is al stap 1 naar verbetering. Alleen net als de velen hier, heb ik geen geduld...
Dit is al stap 1 naar verbetering. Alleen net als de velen hier, heb ik geen geduld...
Nee dat is idd lastig.. want merk al wel dat de telecom winkels tegenwoordig ipv het toestel omruilen voor een nieuwe ze hem direct opsturen voor reparatie of je proberen af te wimpelen dat zij toch niks merken..Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:28:
[...]
Ja sommigen zeggen ook dat hun telefoon heel goed reageert, ze geen screen glitches hebben enzo...
Dan vraag ik mij ook af of het nu gewoon de software is bij ons, of toch een defect toestel tov de rest.
Heb geen zin om een toestel terug te sturen voor dingen die zo gefixt kunnen worden.
hier is trouwens een filmpje van iemand anders, van de screen glitch. Heb ik ook soms, at random.
Den kdat het software is aangezien het zich beperkt tot het drop down menutje dat je wil oproepen.
Of is het toch de hardware di eniet meekan en waardoor de phone raar doet? Het is alvast niks aan het scherm... Heeft iemand deze glitch ook al gezien bij hem/haar? Is bij mij ook al voorgekomen bij het switchen van tabbladen in de browser.
Al was het volgens mij zo dat je toch binnen 7/8/14 dagen een toestel moet kunnen omruilen voor een nieuwe als er een defect is..
Maar mensen die last hebben van die flikkeringen hebben die allemaal nog software 1,26 draaien of zitten er ook wat bij met 1,27/1,28 ?
heb ook 1 keer screen glitches gehad bij de zoombalk van de fotocamera, heb toen het toestel opnieuw opgestart , en dan bedoel ik dat het toestel echt uit is , dus met snel opstarten uitgevinkt ,toen heb ik er geen last meer van gehad
Ik merk als ik mijn tel uit standby haal, dat het 3G symbooltje bovenin staat en geen WIFI symbool.
Terwijl ik na 3 seconden of zo gewoon vol bereik WIFI krijg.
Kan het met de ene core te maken hebben (laag accu-verbruik)?
Of is het een andere instelling?
zo ik heb em ook:

Kep em aan de lader hangen. HTC One X GRY Vanilla staat op de doos. Ik heb met de witte gespeeld, maar ik vind dit antraciete toch veel mooier.
Heeft iemand de ARHD rom van mike1986 al geprobeerd?

Kep em aan de lader hangen. HTC One X GRY Vanilla staat op de doos. Ik heb met de witte gespeeld, maar ik vind dit antraciete toch veel mooier.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Ja gaan eens naar instellingen, wifi aanklikken, dan op menutjes rechtsboven, geavanceerd, en dan het de 2de optie " tijdens de slaapstand wifi ingeschakeld houden". Als je het laatste genomen hebt, betekent dit dat hij automatisch overschakelt op mobiele gegevensverbinding indien je die hebt opstaan. Dus daarom zie je nog even de 3g ipv wifi wanneer je hem ontwaakt.bertjegassel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:38:
Ik merk als ik mijn tel uit standby haal, dat het 3G symbooltje bovenin staat en geen WIFI symbool.
Ja, er is niet zoveel verschil met de stock rom, loopt wel wat vloeiender. Verder is root enzo hartstikke handigDeathchant schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:41:
Leuk hoor er zit nu een kras op de cameralens.
[ Voor 35% gewijzigd door aliteDC op 06-04-2012 21:59 ]
Zit het puntje "vast" als je de foto vergroot/scrollt?aliteDC schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:52:
Leuk hoor er zit nu een kras op de cameralens. Nu zie ik steeds een puntje in de foto's/ video's.
Het kan ook een pixel van je scherm zijn die stuk is of in je sensorchip.
Een kras op je lens (afdekglaasje ervan) geeft eerder een wazige lijn op je foto's
je krijgt bij de One X 25 GB dropbox toch? ik heb al een dropbox account.. word deze dan naar 25 GB omgezet / met 25 GB uitgebreid?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heerlijk toestel!
Ik heb met de standaard firmware trouwens een fantastische batterijduur, vreemd genoeg.
Alleen jammer dat de achterkant zo snel krast
valt ook heel erg op bij de grijze versie.
Ik heb met de standaard firmware trouwens een fantastische batterijduur, vreemd genoeg.
Alleen jammer dat de achterkant zo snel krast
Dat puntje is opeens verdwenen, het leek eerder op een kleine wazige rijstkorrel, maar is nu dus weg.Tweakrick schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:01:
[...]
Zit het puntje "vast" als je de foto vergroot/scrollt?
Het kan ook een pixel van je scherm zijn die stuk is of in je sensorchip.
Een kras op je lens (afdekglaasje ervan) geeft eerder een wazige lijn op je foto's
Vindt het wel raar.
Wordt uitgebreid, ik heb nu 46.8GBspartacusNLD schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:03:
je krijgt bij de One X 25 GB dropbox toch? ik heb al een dropbox account.. word deze dan naar 25 GB omgezet / met 25 GB uitgebreid?
Hoe typen jullie op deze telefoon eigenlijk bij bijv. whatsapp? Ik typ normaal altijd in gekantelde stand met een groot toetsenbord dus. Maar ik krijg na aantal minuten al kramp aan mijn vingers. Iemand een betere snelle typ methode?
Swype werkt perfect met dit scherm, even snel als een gewoon toetsenbord!Thoraxx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:05:
Hoe typen jullie op deze telefoon eigenlijk bij bijv. whatsapp? Ik typ normaal altijd in gekantelde stand met een groot toetsenbord dus. Maar ik krijg na aantal minuten al kramp aan mijn vingers. Iemand een betere snelle typ methode?
Nog nooit geprobeerd! Even checken, wat werkt het beste gekantelde stand of rechtop? Thnx voor de tip!
Verwijderd
Rechtop is het al een stuk beter dan bij mijn legend, toetsen zijn dan al groot genoeg. Gekanteld is het inderdaad net wat te breed om lekker te typen, maar bij gtaIII nog nergens last van gehad.
hmm de One X krast dus snel als ik 't hier zo hoor, jammer.
Hmm op de HTC website staat dus:
Ondersteunde audio-formaten:
Afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9)
Opnemen: .amr
Ondersteunde videoformaten:
Afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv (Windows Media Video 9), .avi (MP4 ASP en MP3)
Opnemen: .mp4
En de tegra3:
Decode:
H.264 (HP @ 40Mbps)
VC-1 AP
MPEG2
MPEG-4
DivX 4/5
XviD HT
H.263
Theora
VP8
WMV
Sorenson Spark
Real Video
VP6
Encode:
H.264
MPEG4
H.263
VP8
Eigenlijk is de OneX dus vrij beperkt in het afspelen van hardware accellerated formaten, want ik weet dat mkvtjes de batterij echt zo leeg zuigen en daarnaast idd geen audio afspelen omdat die meestal in DTS of AAC zijn gecodeerd (iets wat de tegra3 niet kan).
*.mov staat er dus niet tussen. Enkel *.mp4, *.wmv en *.avi als gangbare formaten...
Laten de trailers op apple nou net *.mov zijn....
Afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma (Windows Media Audio 9)
En de tegra3:
Decode:
H.264 (HP @ 40Mbps)
VC-1 AP
MPEG2
MPEG-4
DivX 4/5
XviD HT
H.263
Theora
VP8
WMV
Sorenson Spark
Real Video
VP6
Encode:
H.264
MPEG4
H.263
VP8
Eigenlijk is de OneX dus vrij beperkt in het afspelen van hardware accellerated formaten, want ik weet dat mkvtjes de batterij echt zo leeg zuigen en daarnaast idd geen audio afspelen omdat die meestal in DTS of AAC zijn gecodeerd (iets wat de tegra3 niet kan).
*.mov staat er dus niet tussen. Enkel *.mp4, *.wmv en *.avi als gangbare formaten...
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Be happy!aliteDC schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:04:
[...]
Dat puntje is opeens verdwenen, het leek eerder op een kleine wazige rijstkorrel, maar is nu dus weg.
Vindt het wel raar.
Ja dat doet hij zeker!Florine schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:14:
Ik heb de zwarte/ grijze.. Heb werkelijk bijna nog nooit een kras gehad op mijn mobiel.. Ben altijd voorzichtig, maar vandaag zag ik eens dat er op het glimmende deel aan de zijkant een dikke kras zat/ zit... Geen idee hoe dat gebeurt is, maar ok hij zit er.... Balen
Domme vraag misschien, maar hoe kan ik het Swype aanzetten? Ik zie wel volgtoetsenbord staan. Maar als ik dat aanzet werkt het nog niet.
Gebruiken jullie verder woordenboek met Swype? Ik had normaal altijd alles uitstaan. Maar ben toe aan een snellere manier van typen haha.
Gebruiken jullie verder woordenboek met Swype? Ik had normaal altijd alles uitstaan. Maar ben toe aan een snellere manier van typen haha.
Verwijderd
Ik heb er direct een hoesje bij besteld, tot nu toe geen krassen. Het is wel goed oppassen met de camera, daar heb je zo een kras op. Maar het blijft een gebruiksvoorwerp, alleen jammer dat het ding lang niet zo stevig is als de oude legend, die was werkelijk onverwoestbaar.
Heb ik al eerder gepost hoe swype erop te zetten.. 4 pagina's terug ofzo..Thoraxx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:18:
Domme vraag misschien, maar hoe kan ik het Swype aanzetten? Ik zie wel volgtoetsenbord staan. Maar als ik dat aanzet werkt het nog niet.
Deze link volgen en de rest staat uitgelegd :-)
http://beta.swype.com/
AAC en AAC+ juist welDeathchant schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:15:
Hmm op de HTC website staat dus:
En de tegra3:
Decode:
H.264 (HP @ 40Mbps)
VC-1 AP
MPEG2
MPEG-4
DivX 4/5
XviD HT
H.263
Theora
VP8
WMV
Sorenson Spark
Real Video
VP6
Encode:
H.264
MPEG4
H.263
VP8
Lies are obvious to read because the truth is already written
bedoelde ik ook sorry
Krast echt niet (veel) sneller dan alle andere telefoons, hoor.Florine schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:14:
Voorzichtig mee omgaan en eventueel een hoesje (helaas). Dat doet wonderen!
Zelfde verhaal over het glas. Gorillaglas (v1/v2) is prima afdekglas.
Jammer is wel dat het niet harder is dan die @#$%&-zandkorrels en al het andere harde materiaal waarmee je mooie gave aanwinst in contact komt bij dagelijks gebruik.
Dus toch ook maar een beschermfolie erop... (ook helaas).
Velen van ons houden niet van die beschermmaatregelen (ik dus ook niet) maar je ontkomt er niet aan als je je telefoon netjes wilt houden. (ook weer helaas...)
Sorry, over het hoofd geziensuperericje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:20:
[...]
Heb ik al eerder gepost hoe swype erop te zetten.. 4 pagina's terug ofzo..
Deze link volgen en de rest staat uitgelegd :-)
http://beta.swype.com/
Haha ja, dat klopt allemaal. Maar toch jammer dat de One S wel een stevige keramiek behuizing heeft, en de X niet. Maar goed, anders werd de X ook weer te zwaar en blaah. Hoesje er omheen wordt 'm sowieso, en beschermfolie ook
Verwijderd
Hij had best wat zwaarder mogen zijn idd, geeft ook wat meer kwaliteitsgevoel imo. Maargoed dat is dan weer gauw een 'nadeel' tov andere toestellen. En dan krijg je direct weer schadegevallen die helemaal niet nodig zijn.
Laten we maar zuinig zijn op ons nieuwe speledingetjeFlorine schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:25:
Haha ja, dat klopt allemaal. Maar toch jammer dat de One S wel een stevige keramiek behuizing heeft, en de X niet. Maar goed, anders werd de X ook weer te zwaar en blaah. Hoesje er omheen wordt 'm sowieso, en beschermfolie ook
Wat betreft de keramische behuizing van de One S:
Ook die zal krassen oplopen (ook weer helaas, natuurlijk
Zand = silica = schuurpapier
Oeh, dacht juist dat dat nieuwe materiaal krasbestendig was.. Is het echt zo erg? Plastic/kunststof delen van mijn EVO 3d zijn nog perfect. Metalen rand helaas iets minder goed. Was blij dat het metaal er bij de one x niet meer was om beschadigd te raken. Maar blijkbaar is de achterkant juist minder goed?
Keramiek is HEEL krasbestendig.
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-04-2012 22:39 ]
De behuizing is van polycarbonaat gemaakt. Krassen zouden daardoor minder snel ontstaan omdat het zo sterk is (wordt ook voor ijshockeyhelmen gebruikt) en als het toch ontstaat dan valt het minder op doordat het materiaal niet gespoten is maar door en door van hetzelfde materiaal.
Als ik het nu zo lees is de witte uitvoering toch was krasbestendiger.
Als ik het nu zo lees is de witte uitvoering toch was krasbestendiger.
[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 22:42 ]
oke , na wat laden van de batterij ...gewoon wat standaard dingen uitgeprobeerd......
Tot nu toe ...WAUWWWWWW, ben wel wat gewendt maar dit is werkelijk zeer goed.
Eerste ..."minpuntjes", die waarschijnlijk eerder cosmetisch zijn dan werkelijke problemen.
1 : is er een mogelijkheid om onder de letters onde de icoonen ( b.v. dropbox ) een soort zwarte letter
achter te krijgen , net als bij ondertiteling op een tv...zodat ze net iets beter te lezen zijn als je een heldere
achntergrond hebt ?
2 : Kleine haperingen in het scrollen lijken me gewoon firmware updates...?
3 : ben ik de enigste , maar het is net alsof de fotos bij contacten iets meer rood verzadiging hebben dan op mijn desire hd scherm........?
Voor de rest tot nu toe van alles geinstalleerd en getest ...en als tip, Bsplayer Lite, draait via het netwerk prima alle vreemde formaten af , van de vreemdste MKV to mp4 avi etc etc....
Tot nu toe ( zonder op de evt kras problemen en firmware update te letten ) een dikke 9
Tot nu toe ...WAUWWWWWW, ben wel wat gewendt maar dit is werkelijk zeer goed.
Eerste ..."minpuntjes", die waarschijnlijk eerder cosmetisch zijn dan werkelijke problemen.
1 : is er een mogelijkheid om onder de letters onde de icoonen ( b.v. dropbox ) een soort zwarte letter
achter te krijgen , net als bij ondertiteling op een tv...zodat ze net iets beter te lezen zijn als je een heldere
achntergrond hebt ?
2 : Kleine haperingen in het scrollen lijken me gewoon firmware updates...?
3 : ben ik de enigste , maar het is net alsof de fotos bij contacten iets meer rood verzadiging hebben dan op mijn desire hd scherm........?
Voor de rest tot nu toe van alles geinstalleerd en getest ...en als tip, Bsplayer Lite, draait via het netwerk prima alle vreemde formaten af , van de vreemdste MKV to mp4 avi etc etc....
Tot nu toe ( zonder op de evt kras problemen en firmware update te letten ) een dikke 9
Met betrekking tot die flikkeringen..
Zijn hier mensen mee terug geweest naar de winkel of hebben die eventueel contact gehad met HTC voor een antwoord?
En hebben mensen het toestel gewoon kunnen omruilen of wordt die dan voor reparatie opgestuurd?
Zijn hier mensen mee terug geweest naar de winkel of hebben die eventueel contact gehad met HTC voor een antwoord?
En hebben mensen het toestel gewoon kunnen omruilen of wordt die dan voor reparatie opgestuurd?
Ik ben bijna zeker dat als je HTC vraagt dat ze zullen antwoorden dat het met een software update opgelost gaat worden.Dit was pas de eerste public release met Android 4 en daarin zitten natuurlijk nog wat kinderziektes.
Ik heb zelf het idee dat het flikkeren ontstaat op met moment dat de batterij onder een bepaald niveau komt en als de processor veel energie nodig heeft. Dat zal vast wel met een software aanpassing te verhelpen zijn.
Geduld... geduld... geduld...
Ik heb zelf het idee dat het flikkeren ontstaat op met moment dat de batterij onder een bepaald niveau komt en als de processor veel energie nodig heeft. Dat zal vast wel met een software aanpassing te verhelpen zijn.
Geduld... geduld... geduld...
[ Voor 36% gewijzigd door robertwebbe op 06-04-2012 22:49 ]
Verwijderd
Ligt er een beetje aan wat je met flikkeren bedoelt. Wanneer je het hebt over de softwarematige glitches (artifacts / strepen in beeld) is het wachten op een update. Mijn toestel had echter een flikkerend / snel pulserend backlight; over het gehele beeld en continu. Na een beetje pijn en moeite heb ik een nieuwe meegekregen.davee92 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:44:
Met betrekking tot die flikkeringen..
Precies, dat polycarbonaat verhaal voel ik me nu 'in getrapt'.
Misschien toch om een witte vragen..
Foto van kras iemand? Waarom is wit 'minder gevoelig'?
Misschien toch om een witte vragen..
Foto van kras iemand? Waarom is wit 'minder gevoelig'?
Ja toch wel wat jij hier omschrijft! Maar ik heb het dan niet continu.. Het idd beetje te vergelijken met als je de hertz instelling op je computer niet goed hebt ofzo.. dat beeld steeds iets van helderheid veranderd.. maar minimaal en op willekeurige momenten..Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:50:
[...]
Ligt er een beetje aan wat je met flikkeren bedoelt. Wanneer je het hebt over de softwarematige glitches (artifacts / strepen in beeld) is het wachten op een update. Mijn toestel had echter een flikkerend / snel pulserend backlight; over het gehele beeld en continu. Na een beetje pijn en moeite heb ik een nieuwe meegekregen.
Verwijderd
Da's inderdaad precies wat ik had. Aangezien het het gehele scherm besloeg en zowel in alle apps als in het homescreen te zien was heb ik het zekere voor het onzekere genomen en gebruik gemaakt van de 7-dagen termijn. Voor hetzelfde geld is het gewoon een firmware issue (ik kom het nu ineens wel heel vaak tegen), maar mocht je nog kunnen ruilen dan zou ik het in de winkel even vergelijken met een ander toestel.davee92 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:53:
[...]
Ja toch wel wat jij hier omschrijft! Maar ik heb het dan niet continu.. Het idd beetje te vergelijken met als je de hertz instelling op je computer niet goed hebt ofzo.. dat beeld steeds iets van helderheid veranderd.. maar minimaal en op willekeurige momenten..
Mag ik vragen bij welke winkel? Want ik heb hem bij de phonehouse gekocht en die deden een beetje vaag bij aanschaf over eventueel terug doen binnen een termijn.. die begonnen hoe dan ook direct over opsturen voor reparatie..Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:58:
[...]
Da's inderdaad precies wat ik had. Aangezien het het gehele scherm besloeg en zowel in alle apps als in het homescreen te zien was heb ik het zekere voor het onzekere genomen en gebruik gemaakt van de 7-dagen termijn. Voor hetzelfde geld is het gewoon een firmware issue (ik kom het nu ineens wel heel vaak tegen), maar mocht je nog kunnen ruilen dan zou ik het in de winkel even vergelijken met een ander toestel.
Tis nog niet heel storend, maar heb zelf ook t idee dat onderste gedeelte van mn scherm met witte achtergronden iets meer groenig is dan het bovenste gedeelte..
Het keramische eraan is slecht een flinterdun oxidatielaagje.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:38:
Oeh, dacht juist dat dat nieuwe materiaal krasbestendig was.. Is het echt zo erg? Plastic/kunststof delen van mijn EVO 3d zijn nog perfect. Metalen rand helaas iets minder goed. Was blij dat het metaal er bij de one x niet meer was om beschadigd te raken. Maar blijkbaar is de achterkant juist minder goed?
Mijn 2 cent hierop:
Plastic, zeker als het door-en-door dezelfde kleur heeft, heeft als voordeel dat als er krassen op komen je ze nauwelijks ziet. Cosmetische glanzende coatings hier overheen zorgen wel weer dat het krasje meer opvalt.
Nadeel van plastic is dat het plastic aanvoelt
Metaal `klinkt" solide/degelijk, en dat vinden velen belangrijk.
Metaal geeft echter wel vaak een verkleuring (oxidatieachtige verschijnselen) aan het oppervlak ervan.
Of het krijgt een verflaag/(poeder)coating.
Een nadeel hiervan is dus de krasgevoeligheid, omdat als je door de kleurlaag van de toplaag heen krast je de onderliggende laag zal zien. Dit kleurverschil maakt de krassen meer opvallend.
En zand = schuurpapier en is harder dan de materialen waar de telefoon aan de buitenkant mee is afgewerkt.
Het is en blijft een probleem.
En ik denk trouwens ook dat de telefoonfabrikanten er diep in hun hart ook niet aan moeten denken dat er echt een "niet te verslijten" telefoon op de markt komt. Ze verkopen ons liever elk jaar een nieuwe...
Mjah, geef mij maar dat flinterdunne laagje keramiek op mijn one x 
Heb ook liever een solid metal gevoel, maar dan niet enkel een erafkrasbaar laagje inderdaad
Heb ook liever een solid metal gevoel, maar dan niet enkel een erafkrasbaar laagje inderdaad
Verwijderd
Heb 'm van Belcompany. De medewerkers daar deden eerst alsof elke One X daar last van had, toen ik om een vergelijkingstoestel vroeg zagen ze ineens wel dat er iets aan de hand was maar wilde men 'm inderdaad opsturen. Aangezien ik 'm nog geen 3 dagen had ben ik daar niet mee akkoord gegaan en heb uiteindelijk een nieuwe gekregen. Succes!davee92 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:00:
[...]
Mag ik vragen bij welke winkel? Want ik heb hem bij de phonehouse gekocht en die deden een beetje vaag bij aanschaf over eventueel terug doen binnen een termijn.. die begonnen hoe dan ook direct over opsturen voor reparatie..
Tis nog niet heel storend, maar heb zelf ook t idee dat onderste gedeelte van mn scherm met witte achtergronden iets meer groenig is dan het bovenste gedeelte..
Ik had per ongeluk mijn telefoon in mijn broekzak met sleutel gestoken(echt maar 1minuut), en meteen 3 krassen op de achterkantFlorine schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:14:
balen.. witte of grijze versie?q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:05:
[...]
Ik had per ongeluk mijn telefoon in mijn broekzak met sleutel gestoken(echt maar 1minuut), en meteen 3 krassen op de achterkant
ben nu wel benieuwd of daar nog verschil in zit qua zichtbaarheid krassen..
Kleur?
Ik heb vaak zat zulke dingen in mijn zak bij EVO 3d. Niks aan de hand m.b.t het kunststof gedeelte of het glas. Enkel het metaal vind het niet fijn
Laat eens die krassen zien aub?
Ik heb vaak zat zulke dingen in mijn zak bij EVO 3d. Niks aan de hand m.b.t het kunststof gedeelte of het glas. Enkel het metaal vind het niet fijn
Laat eens die krassen zien aub?
[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-04-2012 23:09 ]
Het gaat om de bruin/grijze versie, ik kan me voorstellen dat het bij de witte versie minder zal opvallen.
Foto kan ik morgen eventueel maken!
Foto kan ik morgen eventueel maken!
Zoals hierboven weed gezegd aangezien de behuizing uit een geheel bestaat, zou je de krassen er in principe uit kunnen polijsten toch?
https://www.youtube.com/@droommotor
Tegra 3 kan gewoon mkv met dts aan hoor. Je moet alleen niet de standaard speler gebruiken maar Dice Player downloaden. Ik speel op mijn transformer prime alleen maar mkv films en series af.Deathchant schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:15:
Canon Digital Ixus V2
Ik heb zoals een aantal hier last dat mijn nieuwe! Sim niet gedetecteerd wordt door mijn One X. Het viel mij op dat het houdertje waar je SIM ingaat een klein beetje over de chip van de SIM heen gaat. Is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem?
Wat is er eigenlijk nog te doen als het toestel is vastgelopen en niet meer op de knoppen reageert, dus dat ook het lang vasthouden van de powerknop geen effect heeft?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik was dus in de veronderstelling dat powerbutton ingedrukt houden de stroom eraf haalt en dus gewoon een harde reset is die tegen elke vastloper bestand is.Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:11:
Wat is er eigenlijk nog te doen als het toestel is vastgelopen en niet meer op de knoppen reageert, dus dat ook het lang vasthouden van de powerknop geen effect heeft?
Dat is dus toch niet zo?
Staat dat niet in het boekje?Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:11:
Er zou als het goed is een toetsencombinatie moeten zijn die hem volledig herstart.
edit: Als het goed is staat dit in het boekje:
code:
1
2
| Press and hold the POWER button for at least 10 seconds, and then release it. HTC One X then restarts. |
[ Voor 17% gewijzigd door _MB_ op 07-04-2012 01:30 ]
Canon Digital Ixus V2
dat is de theorie, die 10sec... benieuwd of het altijd in de praktijk ook zo werkt
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Het was een theoretische vraag. Maar hopen dat dat altijd werkt dan, anders heb je dus een probleem_MB_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:26:
[...]
Staat dat niet in het boekje?
Er zou als het goed is een toetsencombinatie moeten zijn die hem volledig herstart.
edit: Als het goed is staat dit in het boekje:
code:
1 2 Press and hold the POWER button for at least 10 seconds, and then release it. HTC One X then restarts.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
haha idd, anders word het wachten tot die leeg is
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Wat te denken van batterij eruit en opnieuw opstarten...SuperVeloce schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 02:21:
haha idd, anders word het wachten tot die leeg is
Tubes....It's what make music music!
Ik heb nu een week de witte en ik heb hem één keer van een meter hoogte laten vallen. nu zie ik in helder licht minuscule haarscheurtjes in de witte unibody net links boven het scherm. Blijkbaar 'werkt' dit spul en is het niet keihard). Meer mensen die iets dergelijks zien?
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Dat kan dus niet bij de One X.silitek schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 07:45:
[...]
Wat te denken van batterij eruit en opnieuw opstarten...
Mijn Hannspree tablet werkt op dezeflde mannier. Als hij echt een keer goed vastslaat en nergen meer op reageerd dan powerknop ingedrukt houden en dan valt hij echt uit.Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:11:
Dit zal bij de HTC precies hetzeflde werken.
Meen je niet!..dat zou knap waardeloos zijn.
Met custom roms in verschiet waarmee je OC/UV settings weleens TE ver kan gaan.
Freeze telefoon, oplossing battery-pull. Als dat niet werkt wacht ik zeker op de S3
Tubes....It's what make music music!
Dan zul je inderdaad moeten wachten... De accu is niet te verwijderen, ze hebben deze schijnbaar over de printplaat heen gelegd om zo veel mogelijk capaciteit kwijt te kunnen. Tijdens de presentatie werd zelfs aangegeven dat de accu 'om componenten heen lag'silitek schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:42:
[...]
Meen je niet!..dat zou knap waardeloos zijn.
Als dat niet werkt wacht ik zeker op de S3
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Haarscheurtjes van een val.. wtf htc, waar is dat hele sterker dan staal en zeer kras resistant verhaal gebleven ;s
mijn html mail is altijd te groot voor de mail client waardoor je nooit dus de hele mail kan zien op 1 scherm. je kan wel inzoomen maar niet uitzoomen. iemand oplossing behalve andere mail client?
Ik ben toch positief verrast door het snelle internet hier, met mijn Samsung Galaxy S viel amper te internetten, en met de HTC One X haal ik de volle snelheid van de Vodafone bereik kaart:

Wel vreemd dat er in Speedtest Veendam staat, ik woon in de provincie Utrecht dus dat komt niet echt overeen
Met WIFI was het resultaat vreemd genoeg iets minder goed, daar haalde ik een download snelheid van 7200kbps
[mbr]Je moet je foto even in een andere dropbox map zetten, deze is niet publiek toegankelijk
[/]

Wel vreemd dat er in Speedtest Veendam staat, ik woon in de provincie Utrecht dus dat komt niet echt overeen
Met WIFI was het resultaat vreemd genoeg iets minder goed, daar haalde ik een download snelheid van 7200kbps
[mbr]Je moet je foto even in een andere dropbox map zetten, deze is niet publiek toegankelijk
[ Voor 14% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 07-04-2012 11:29 ]
Hoe krijg je deze landscape op je homescreen?ruurd v. schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:12:
[...]
Ik vind het ook raar hoe het bij mij gaat, maar dacht dat het bij iedereen zo werkte.. niet dus...![]()
[afbeelding]
Verwijderd

Hele nacht opgeladen tot 100%.
45 minuten 't internet afschuimen,
30 minuten sudoku spelen,
enkele mailtjes zenden/ontvangen,
wat snuffelen in de settings,
een paar foto's nemen...
Screen-on zo'n 2 à 2,5 uur schat ik...
Continu 3G aan, Wifi de hele avond en nacht aan (ook in slaapstand).
Vind ik helemaal niet slecht. Voortaan wel elke nacht aan de lader, maar dat was met mijn HTC HD2 en al mijn voorgaande ook al zo en een normale zaak voor een smartphone. Dus een tevreden klant hier...
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 10:51 ]
Sorry voor de spam, maar ik wil vandaag actie ondernemen als blijkt dat mijn telefoon niet goed is...
Ik heb zoals een aantal hier last dat mijn nieuwe! SIM niet gedetecteerd wordt door mijn One X. Het viel mij op dat het houdertje waar je SIM ingaat een klein beetje over de chip van de SIM heen gaat. Is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem?
Het kicken van je vraag binnen 24 uur in niet nodig, wacht eerst eens rustig de reacties af. Binnen 12 uur kicken is wel erg vlot, niet meer doen aub.
Ik heb zoals een aantal hier last dat mijn nieuwe! SIM niet gedetecteerd wordt door mijn One X. Het viel mij op dat het houdertje waar je SIM ingaat een klein beetje over de chip van de SIM heen gaat. Is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem?
Het kicken van je vraag binnen 24 uur in niet nodig, wacht eerst eens rustig de reacties af. Binnen 12 uur kicken is wel erg vlot, niet meer doen aub.
[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2012 10:47 ]
Je vraagt is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem, maar het kan ook en zijn, dat ie bij sommigen daardoor problemen geeft, en bij sommigen niet. Ik heb twee dagen geleden een plakbandje over de randjes gedaan, en daarna geen melding meer van een sim die hij niet kan vinden gekregen.Fer00 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:04:
Ik heb zoals een aantal hier last dat mijn nieuwe! Sim niet gedetecteerd wordt door mijn One X. Het viel mij op dat het houdertje waar je SIM ingaat een klein beetje over de chip van de SIM heen gaat. Is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem?
Gewoon bellen, wordt volgens mij toch gefixed. Ik had voor de fun de foto op Twitter geplaatst van iemand met een One X die krassen had op de camera lens. En volgens @HTC_NL viel het onder garantie en kon ik gewoon bellen en regelen.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 09:38:
Haarscheurtjes van een val.. wtf htc, waar is dat hele sterker dan staal en zeer kras resistant verhaal gebleven ;s
Dat zou echt hele nette service zijn.Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:35:
[...]
Gewoon bellen, wordt volgens mij toch gefixed. Ik had voor de fun de foto op Twitter geplaatst van iemand met een One X die krassen had op de camera lens. En volgens @HTC_NL viel het onder garantie en kon ik gewoon bellen en regelen.
Waarschijnlijk de [edit.] knop vergeten
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2012 10:50 ]
Zou je eens een foto van die krassen kunnen posten? Ik vraag dat omdat HTC altijd gezegd heeft dat de behuizing extreem sterk is en heel ongevoelig voor krassen. Dank.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:04:
Heerlijk toestel!
Alleen jammer dat de achterkant zo snel krastvalt ook heel erg op bij de grijze versie.
Verwijderd
Zie post-edit...Florine schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:16:
hoeveel screen on time?
True... over welke randjes heb je een plakbandje gedaan dan? Van je SIM of de tray. Heb wel een beetje moeite met de oplossing, stel dat je 'm een x wilt doorverkopen....Appelsap schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:30:
[...]
Je vraagt is dit bij iedereen of veroorzaakt dat het probleem, maar het kan ook en zijn, dat ie bij sommigen daardoor problemen geeft, en bij sommigen niet. Ik heb twee dagen geleden een plakbandje over de randjes gedaan, en daarna geen melding meer van een sim die hij niet kan vinden gekregen.
Jammer dat de beltoon en meldingen niet meer afzonderlijk van elkaar af te stellen zijn.
Ik gebruik audio manager om snachts automatisch meldingengeluid uit te zetten en beltoon op een laag nivo (voor noodgevallen). Dat kan nu niet meer en blijf ik snacht ook de meldingen horen. Beltoongeluid uitzetten is voor mij geen optie.
Is hier iets op te vinden? Want HTC heeft ze nu aan elkaar gekoppeld.
Ik gebruik audio manager om snachts automatisch meldingengeluid uit te zetten en beltoon op een laag nivo (voor noodgevallen). Dat kan nu niet meer en blijf ik snacht ook de meldingen horen. Beltoongeluid uitzetten is voor mij geen optie.
Is hier iets op te vinden? Want HTC heeft ze nu aan elkaar gekoppeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Xcalibur_d op 07-04-2012 10:56 ]
Geen idee wie het vroeg... Maar toestel kan niet sync'en met Itunes, of ik doe iets fouts.
Je moet HTC Sync ervoor gebruiken, heb daar gister nog mijn afspeellijsten mee gesynct.
Het is wat he. nog even en je telefoon gaat al stuk als je m met 120 per uur uit je autoraam laat vallen.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 09:38:

Roost schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:49:
[...]
Zou je eens een foto van die krassen kunnen posten? Ik vraag dat omdat HTC altijd gezegd heeft dat de behuizing extreem sterk is en heel ongevoelig voor krassen. Dank.

Dit is dus na 1minuut bij mijn sleutels in de broekzak te hebben gezeten. Was vergeten dat de sleutels in mijn zak zaten en stak de telefoon er per ongeluk bij
Op de lens zitten verder nog niet echt krassen, maar wel opvallend hoe vies deze al is!
[ Voor 6% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 07-04-2012 11:27 ]
Gewoon even uploaden op Twitpic en sturen naar @HTC_NL, kijken of ze dit onder garantie laten vallen.q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:19:
[...]
[afbeelding]
Dit is dus na 1minuut bij mijn sleutels in de broekzak te hebben gezeten. Was vergeten dat de sleutels in mijn zak zaten en stak de telefoon er per ongeluk bij
Op de lens zitten verder nog niet echt krassen, maar wel opvallend hoe vies deze al is!
Iemand meer slechte kwaliteit telefoongesprekken, heb nu drie keer gebeld maar alle drie kon ik de ander amper verstaan. Heb hem gewoon hard gezet, maar klonk ook niet helemaal helder allemaal. Daar gaat zo'n ding eigenlijk om, verder super tot nu toe..
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
robertwebbe in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:11:
robertwebbe in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"Fer00 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:04:
[ Voor 38% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 11:50 ]
Garantie voor krasjes? Natuurlijk niet.Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:31:
[...]
Gewoon even uploaden op Twitpic en sturen naar @HTC_NL, kijken of ze dit onder garantie laten vallen.
Is bij jullie de ring om de cameralens (lijkt een zwart rubbertje) ook zo scheef als je recht naar de lens kijkt?
Hierbij mijn resultaten:

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Ja dat had ik al gelezen, maar daarbij is het wel een vereiste dat je toestel reageert als je 'm uit wilt zetten. Volgens MikeOO zou dat echter altijd werken. Kwestie van wachten totdat mensen lekker bezig zijn met custom roms enzo en er iets fout gaat

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 07-04-2012 12:02 ]
Waar kan je dat zien?staffordniko schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:59:
[...]
Die screenshots zeggen natuurlijk niet zo veel zonder erbij te vermelden wat de screen on time is.
En ik vind zijn batterijduur ook nogal teleurstellend, ik zit met meer dan 12uur op de accu nog steeds op 75%, inclusief het testen van een aantal spellen en verder normaal gebruik.
Op "scherm" klikken waar je die screenshot maakt.q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:02:
[...]
Waar kan je dat zien?
En ik vind zijn batterijduur ook nogal teleurstellend, ik zit met meer dan 12uur op de accu nog steeds op 75%, inclusief het testen van een aantal spellen en verder normaal gebruik.
Toestellen met een vaste batterij hebben een aanpassing in software en in de bios waardoor de power knop reset in 9 van de 10 gevallen prima werkt. Maar als je bezig gaat met custos roms dan zou dat wel eens een probleem kunnen worden. In dat geval zal het dan denk ik wachten worden totdat die uit zichzelf uitgaat. In een eerdere test heb ik gezien dat het wel een week kan duren.Laguna schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:02:
[...]
Ja dat had ik al gelezen, maar daarbij is het wel een vereiste dat je toestel reageert als je 'm uit wilt zetten. Volgens MikeOO zou dat echter altijd werken. Kwestie van wachten totdat mensen lekker bezig zijn met custom roms enzo en er iets fout gaat
[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 12:07 ]
Je kan de specificaties bekijken door op het schermbalkje te drukken.
Als je een goeie reactie krijgt van htc, graag hier even meldenXmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:31:
[...]
Gewoon even uploaden op Twitpic en sturen naar @HTC_NL, kijken of ze dit onder garantie laten vallen.
Heb jij een S-ON of S-OFF One X?robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:05:
[...]
Toestellen met een vaste batterij hebben een aanpassing in software en in de bios waardoor de power knop reset in 9 van de 10 gevallen prima werkt. Maar als je bezig gaat met custos roms dan zou dat wel eens een probleem kunnen worden. In dat geval zal het dan denk ik wachten worden totdat die uit zichzelf uitgaat. In een eerdere test heb ik gezien dat het wel een week kan duren.
Ik ben heel tevreden met het toestel verder, dus om een nieuw toestel vragen vind ik wat overdreven. Er zullen de komende tijd toch nog wel meer krassen op de achterkant komenDenzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:10:
[...]
Als je een goeie reactie krijgt van htc, graag hier even melden
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.