[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Prachtig ding. Word alleen wel langzaam beetje gek van de 'menu' knop onderin bij veel apps. Maar dat zal wel kwestie van tijd zijn voor dat allemaal verdwijnt.

Hoop alleen wel dat GO Launcher EX dat snel oplost, want vind toch jammer om zo balk er onder te hebben.

Hoe dan ook, top toestel!. Werkt goed, heb tot nu ook nergens last van gehad. *klopt af*.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 19:26

SpX

Hoe is het trouwens mogelijk dat wanneer ik SwiFTP installeer en die ftp server raadpleeg via windows ik vervolgens toegang tot alle partities, dus niet alleen tot de "sdcard" folder maar bijvoorbeeld ook "system" "sys" maar "root" dan weer niet.

Is dit normaal voor een locked bootloader toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:14:
[...]

Ik ben heel tevreden met het toestel verder, dus om een nieuw toestel vragen vind ik wat overdreven. Er zullen de komende tijd toch nog wel meer krassen op de achterkant komen :+
Ik heb anders hele vage strepen die er vanaf dat ik hem het doosje uithaalde zie.

Dit zijn niet echt de standaard krassen die je verwacht van bijvoorbeeld een sleutel.

Afbeeldingslocatie: http://img813.imageshack.us/img813/9610/dscf1463a.jpg

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:25:
[...]

Ik heb anders hele vage strepen die er vanaf dat ik hem het doosje uithaalde zie.

Dit zijn niet echt de standaard krassen die je verwacht van bijvoorbeeld een sleutel.

[afbeelding]
Dat is de plaats waar het toestel de ondergrond raakt, samen met de camera-rand, bijvoorbeeld bij liggend gebruik op tafel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:19:
[...]
[afbeelding]

Dit is dus na 1minuut bij mijn sleutels in de broekzak te hebben gezeten. Was vergeten dat de sleutels in mijn zak zaten en stak de telefoon er per ongeluk bij :(

Op de lens zitten verder nog niet echt krassen, maar wel opvallend hoe vies deze al is!
Hoe krijg je het voor elkaar zeg! Sommige mensen zijn echt zo slordig met hun (nieuwe) smartphone.
Vergeet niet dat dit gewoon een plastic behuizing is, hier gaat HTC echt geen garantie op geven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:36:
[...]

Dat is de plaats waar het toestel de ondergrond raakt, samen met de camera-rand, bijvoorbeeld bij liggend gebruik op tafel...
Dan vind ik het nog vreemd want er zit een kras over die kras heen. als je begrijpt wat ik bedoel. het lijkt net alsof het eronder zit ...
mja ach verder is ie geweldig alleen vind het jammer dat je er mee om moet gaan alsof het van porselein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

^^ with stupid..

Witte Gelcase + Screenprotector van Ebay ( €5,- ) _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 07-04-2012 12:45 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Hier nog wat zelfgemaakte pics van de witte versie (alvast voor de review). Mocht er animo zijn om ze op te nemen in de TS dan is dat prima.

Misschien leuk om ook wat betere foto's van de zwarte versie te nemen om zo beter te kunnen vergelijken.

(foto's zijn klikbaar voor groot formaat)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1332.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1333.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1334.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1335.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1336.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1340.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1344.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1346.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1347.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1349.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1350.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1351.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16525297/dump/OneX/thumbnails/IMG_1353.png

[ Voor 6% gewijzigd door _Christiaan_ op 09-04-2012 16:38 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
_Christiaan_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:48:
Hier nog wat zelfgemaakte pics van de witte versie (alvast voor de review). Mocht er animo zijn om ze op te nemen in de TS dan is dat prima.

Misschien leuk om ook wat betere foto's van de zwarte versie te nemen om zo beter te kunnen vergelijken.

[afbeelding]
Mehhh ik wil ook een witte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:50:
[...]

Mehhh ik wil ook een witte :(
Denk dat je daar over een half jaar wel spijt van krijg, als ik lees in dit topic dat de achterkant best snel krast.
Op gegeven moment gaan die krasjes zich toch vullen met moeilijk verwijderbaar vuil.

Dat wit minder krast geloof ik ook niet in, het is van het zelfde spul gemaakt, dus hoogstens minder zichtbaar op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Paar punten die me nu na 4 dagen opvallen:
- Regelmatig herstart van Sense. (in 4 dagen al zeker 10keer gehad)
- Agenda widget van HTC knalt constant als ik deze op een scherm leg. (gebruik nu maar de standaard Android versie)
- Locatiebepaling werkt niet goed. Mijn sensation had altijd gelijk een positie, de One X gaat altijd de GPS aanspreken, maar lijkt niet de WIFI/GSM masten te gebruiken voor lokatiebepaling. En ja, dit staat wel aan. Een app als buienalarm krijgt bij mij op de One X geen lokatie door. Maps duurt sec of 20 voor er een positie is, ook als ik ze snel achter elkaar blijf openen. Zelfde geld voor navigatie.
- Die verrekte menuknop moet weg :)
- Moet nog flink geoptimaliseerd worden. Onder andere het openen van de applicatie lijst blijft regelmatig een flinke vertraging inzitten.
Foto's maken gaat zeer snel, maar zit wel nog steeds veel ruis in de foto's.

Wordt tijd voor 1.27update geloof ik :)

Gesprekskwaliteit is bij mij wel goed en batterijduur ben ik ook goed te spreken over. (lijkt zeker niet sneller leeg te gaan als bij de Sensation)
Al met al geen revolutie tov de Sensation, maar wel erg blij...

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Practics schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:53:
[...]

Denk dat je daar over een half jaar wel spijt van krijg, als ik lees in dit topic dat de achterkant best snel krast.
Op gegeven moment gaan die krasjes zich toch vullen met moeilijk verwijderbaar vuil.

Dat wit minder krast geloof ik ook niet in, het is van het zelfde spul gemaakt, dus hoogstens minder zichtbaar op korte termijn.
Dank je. dit steld me toch weer een beetje gerust! wat ook zo is. is dat je, je nu iriteerd aan miniscule bijna niet zichtbare krasjes en over een half jaar boeit het je vrij weinig nog. En aan verkoopwaarde zal het wel mee vallen. met een paar krasjes op de achterkant of zonder een paar krasjes. Zolang dat scherm maar goed blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Nog een bug, wat meer ICS 4.0.3 gerelateerd is... Automatische locatie via internet (dus niet GPS), werkt altijd maar tijdelijk (2 dagen of zo). Vervolgens moet ik mijn phone weer re-booten voordat het opgelost is.

Ben nu bv niet in Eindhoven, en blijft in Eindhoven staan, ookal refresh is. Terwijl gisteren hij netjes van Eindhoven naar Veldhoven en van Veldhoven naar Eindhoven switchte. Weet zo niet of dit in 4.0.4 is opgelost. Maar zover ik weet was 4.0.5 voor de zomer gepland... Dan blijft het verhaal, wanneer komt HTC ermee.
Hopen dat ze ermee komen en wij vanuit de test/engenier roms de bootloader kunnen kopiëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:55:
Nog een bug, wat meer ICS 4.0.3 gerelateerd is... Automatische locatie via internet (dus niet GPS), werkt altijd maar tijdelijk (2 dagen of zo). Vervolgens moet ik mijn phone weer re-booten voordat het opgelost is.

Ben nu bv niet in Eindhoven, en blijft in Eindhoven staan, ookal refresh is. Terwijl gisteren hij netjes van Eindhoven naar Veldhoven en van Veldhoven naar Eindhoven switchte. Weet zo niet of dit in 4.0.4 is opgelost. Maar zover ik weet was 4.0.5 voor de zomer gepland... Dan blijft het verhaal, wanneer komt HTC ermee.
Hopen dat ze ermee komen en wij vanuit de test/engenier roms de bootloader kunnen kopiëren :)
ik denk dat al die kinderziektes komen omdat ze per se de s3 voor wilde zijn. Die updates gaan zeker snel komen en het worden vast nog hele goede ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:58:
[...]

ik denk dat al die kinderziektes komen omdat ze per se de s3 voor wilde zijn. Die updates gaan zeker snel komen en het worden vast nog hele goede ook.
Ja maar dat is dus weer een plus punt van Samsung... Gebruiken eigen SOC, dus updates in eigen handen (op Google na dan).

HTC Gebruikt Tegra dus is afhankelijk van Nvidia. We hebben in het verleden al toestellen dood zien gaan door deze samenwerking... LG Optimus 2X, Motrolla Atrix, Samsung Galaxy R...
Ik hou mijn vingers crossed, als tot Juni geen verbetering is gekomen in de updates switch ik in juni naar de SGS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:58:
[...]

Maar toch is het jammer, toestel komt nu vrij negatief in het nieuws, als ik mensen rondom mij hoor als ik hun vertel dat ik het toestel heb gekocht, krijg ik direct te horen ja maar dit en dat is niet goed aan het toestel.
Vervolgens geef ik hun zelf het toestel half uur om te testen, en zijn ze zelf wel positief. Kleine dingen worden nu tot een olifant opgeblazen. Het feit is en blijft dat het toestel gewoon goed doet. (Die mensen die spontane reboots problemen hebben natuurlijk uitgezonderd.)

Eerste dag had ik ook veel last van hangende schermen, en duidelijk vertraagt nu dag 5 heb ik eigenlijk niet meer dat het toestel nog hangt als ik bijvoorbeeld even wil switchen tussen apps. Het lijkt er dus op dat android even jou "gebruikers profiel" moet opmaken.

Kortom het is gewoon een goed toestel met kleine bugjes her en der, met enkele toestellen die wel gewoon bagger zijn afgeleverd met reboot problemen. Maar 99% van de toestellen die zijn uitgeleverd zijn gewoon prima.

Ben straks wel benieuwt hoe het zit met samsungs s3. Veel van de mensen die daar naar over willen stappen zitten nu te bashen op dit toestel. Ik hoop voor samsung dan ook dat ze met de s3 vanaf de launch een top toestel neer zetten, anders gaan veel mensen van een koude kermis thuis komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
shameete schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:19:
[...]

Het is wat he. nog even en je telefoon gaat al stuk als je m met 120 per uur uit je autoraam laat vallen. :O
Mijn afgelopen 4-5 telefoons konden met een gerust hart met SLEUTELS in mijn broekzak, de een wat beter dan de ander, de schermen waren in principe veilig, het plastic/kunststof ook, alleen de metalen delen wilde de coating welleens verliezen.

Niet dat ik bewust sleutels in de zelfde zak doe, maar ik heb wel altijd 2 telefoons in dezelfde zak!

Mede doordat htc beweerde dat dat polycarbonaat van ze geweldig is en mijn domme aanname dat de cameralens ook chemisch versterkt glas bevat, heb ik een one x besteld. Zodat ik het toestel net als mijn vorige toestellen kan gebruiken als gebruiksvoorwerp in plaats van heilig apparaat dat hoesjes en dergelijken nodig heeft. Zodat mijn telefoon niet alleen goed glas en goed kunststof behoud, maar het hele toestel gewoon goed blijft.

Nu blijkt dat het misschien wel zo is dat het gebruikte materiaal helemaal niet de eigenschappen heeft waar we allemaal van werden wijs gemaakt dat het zo was.

Dat is toch regelrechte naaierij indien waar? En dan kom jij met zo een zwakke comment alsof ik maar zeik. Als ik kogelvrij glas besteld en het houd enkel luchtdruk pellets tegen en verder niet eens het kleinste kaliber van een vuurwapen dan ga ik erover klagen. En dan kom jij met 'ohjee dalijk houd het ook al geen rakket meer tegen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:42:
[...]

Ja gaan eens naar instellingen, wifi aanklikken, dan op menutjes rechtsboven, geavanceerd, en dan het de 2de optie " tijdens de slaapstand wifi ingeschakeld houden". Als je het laatste genomen hebt, betekent dit dat hij automatisch overschakelt op mobiele gegevensverbinding indien je die hebt opstaan. Dus daarom zie je nog even de 3g ipv wifi wanneer je hem ontwaakt.
Hij blijft eerst 3G aangeven (ondanks instelling "wifi ingeschakeld houden") als ik de One X ontwaak.. software probleempje? Iemand meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Practics schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:06:
[...]

Maar toch is het jammer, toestel komt nu vrij negatief in het nieuws, als ik mensen rondom mij hoor als ik hun vertel dat ik het toestel heb gekocht, krijg ik direct te horen ja maar dit en dat is niet goed aan het toestel.
Vervolgens geef ik hun zelf het toestel half uur om te testen, en zijn ze zelf wel positief. Kleine dingen worden nu tot een olifant opgeblazen. Het feit is en blijft dat het toestel gewoon goed doet. (Die mensen die spontane reboots problemen hebben natuurlijk uitgezonderd.)

Eerste dag had ik ook veel last van hangende schermen, en duidelijk vertraagt nu dag 5 heb ik eigenlijk niet meer dat het toestel nog hangt als ik bijvoorbeeld even wil switchen tussen apps. Het lijkt er dus op dat android even jou "gebruikers profiel" moet opmaken.

Kortom het is gewoon een goed toestel met kleine bugjes her en der, met enkele toestellen die wel gewoon bagger zijn afgeleverd met reboot problemen. Maar 99% van de toestellen die zijn uitgeleverd zijn gewoon prima.

Ben straks wel benieuwt hoe het zit met samsungs s3. Veel van de mensen die daar naar over willen stappen zitten nu te bashen op dit toestel. Ik hoop voor samsung dan ook dat ze met de s3 vanaf de launch een top toestel neer zetten, anders gaan veel mensen van een koude kermis thuis komen :+
Ik vind het gewoon jammer voor HTC. Ze brachten een tijd crap toestellen uit, vervolgens kwamen ze met Beats om zo toch de toestellen te verkopen, en nu dit. Als zij met het testen ietjes langer waren doorgegaan, hadden ze niet zoveel negatieve comments. Kijk bv naar de HTC HD2 (Ik gebruik dit als voorbeeld omdat ik mee getest had). Vanaf April tot augustus getest. Tussen tijd ongeveer 15 updates ontvangen en op de datum bug in HTC Sense na, was alles PERFECT in eerste release. De One X heeft niet zo'n lange proces gehad. De release van dit toestel is een "stoere" gedrag van HTC tegen Samsung... Ze gaan nu op de blaren zitten en proberen alles op te lossen.

Als die work-arounds via Twitter, hiero, XDA heeft geen zin. Zoiets moest gewoon tijdens het testen al opgemerkt worden en permanent opgelost worden. Eerste batch, tweede batch, Made in China, Made in Taiwan... Wat is dat nou voor Onzin.

Ik ben altijd een HTC Fan geweest, toen overgestapt naar Samsung en met twijfels weer terug naar HTC... Begin er beetje spijt van te krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
SpX schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:45:
[...]

Is bij jullie de ring om de cameralens (lijkt een zwart rubbertje) ook zo scheef als je recht naar de lens kijkt?
Dat was idd het eerste wat me opviel toen ik in die lens keek . maar als de lens ik bedoel het toestel draait dan draait het gewoon met je mee :) , gezichtsbedrog dus ;) gelukkig maar anders was ik er mee terug gegaan. denk ik tenminste ,kan hem eigenlijk geen dag missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 22:15

robertwebbe

Robert Webbe

Ook de Galaxy S3 zal ongetwijfeld zijn kinderziektes hebben. Waarvan velen opgelost zullen worden in een update. En ik zal er niet gek van staan te kijken als de batterij bij de S3 ook niet meer toegankelijk is.
En zover ik nu uit de media begrijp zal het op zijn vroegst pas eind mei worden dus dan hebben we nog 2 maanden om met de One X te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 19-09 17:46
Dat de achterkant snel krast vind ik zelf ook niet echt een groot nadeel, de rest werkt bij mij wel perfect dus ik ben heel tevreden over het toestel tot nu toe. Vooral HTC Sense bevalt goed, zit erg goed in elkaar en het werkt als een raket. Mijn oude Samsung Galaxy S zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant, als het scherm maar geen krassen krijgt vind ik het best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:12

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:14:
Ook de Galaxy S3 zal ongetwijfeld zijn kinderziektes hebben. Waarvan velen opgelost zullen worden in een update. En ik zal er niet gek van staan te kijken als de batterij bij de S3 ook niet meer toegankelijk is.
En zover ik nu uit de media begrijp zal het op zijn vroegst pas eind mei worden dus dan hebben we nog 2 maanden om met de One X te spelen.
Denk het niet, sinds de Galaxy S1 heeft Samsung zich aangeleerd om releases toch goed te testen voordat ze het uitbrengen of verkopen. Is duidelijk uit de gelekte updates te zien ;)

Ik dacht dat release datum bij jullie al bekend was. Aantal Belcompany medewerkers hier in de winkel zeggen dat de toestel per Juni in de winkels hoort te liggen bij jullie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Grey.. White..

Zometeen ff naar winkel beiden bekijken, pakket is nog niet ingepakt dus..

Wit vallen krassen minder snel op in het begin, later misschien juist meer, iemand met een wit toestel die dat laatste kan confirmeren (ander toestel dan one x desnoods!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:22:
Grey.. White..

Zometeen ff naar winkel beiden bekijken, pakket is nog niet ingepakt dus..

Wit vallen krassen minder snel op in het begin, later misschien juist meer, iemand met een wit toestel die dat laatste kan confirmeren (ander toestel dan one x desnoods!)
Heb een witte wildfire gehad, delen waar het plastic beschadigde verkleurde wel iets (maar 9 maand gehad)
De bruine klepjes van mijn DHD vingen wel krassen maar van loop van tijd vervagen deze krassen, bruin verkleurd niet.
Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:13:
[...]

Ik vind het gewoon jammer voor HTC. Ze brachten een tijd crap toestellen uit, vervolgens kwamen ze met Beats om zo toch de toestellen te verkopen, en nu dit. Als zij met het testen ietjes langer waren doorgegaan, hadden ze niet zoveel negatieve comments. Kijk bv naar de HTC HD2 (Ik gebruik dit als voorbeeld omdat ik mee getest had). Vanaf April tot augustus getest. Tussen tijd ongeveer 15 updates ontvangen en op de datum bug in HTC Sense na, was alles PERFECT in eerste release. De One X heeft niet zo'n lange proces gehad. De release van dit toestel is een "stoere" gedrag van HTC tegen Samsung... Ze gaan nu op de blaren zitten en proberen alles op te lossen.

Als die work-arounds via Twitter, hiero, XDA heeft geen zin. Zoiets moest gewoon tijdens het testen al opgemerkt worden en permanent opgelost worden. Eerste batch, tweede batch, Made in China, Made in Taiwan... Wat is dat nou voor Onzin.

Ik ben altijd een HTC Fan geweest, toen overgestapt naar Samsung en met twijfels weer terug naar HTC... Begin er beetje spijt van te krijgen :S
Kijk even sg2 topic terug van vorig jaar. Weet nog dat daar ook de nodige launch problemen waren.
En hoeveel ellende is er wel niet met dat KIES?
Geen enkele smartphone is perfect, wil je perfecte telefoon, ga dan voor een nokia die een half jaar op de markt is. En dan ook niet de lumia serie.
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:14:
Over 2 maanden hebben wij een perfect toestel, en moet sg3 nog zelfde fase door maken als wij nu zitten.
Ach ik wist dat ik een early adopter was, over een maand is 99% van de problemen gefixst en kan ik 11 maand genieten van mijn telefoon, en vervang ik hem opnieuw voor een leuke telefoon. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Practics op 07-04-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ik had van de week hele vieze handen, was veel met stiften in de weer geweest. En eigenlijk schrok ik toen ik zag dat ik nogal wat sporen achter liet op de witte One X. Maar met wat alcohol was alles zo weer weg en je ziet er helemaal niets meer van.

Zojuist heb ik even gespeeld met de app NFC Taginfo. Je kunt met deze app de MRTD (Machine Readable Traveling Document) informatie uitlezen via NFC. Wel leuk om te zien dat er een kleuren foto in zit opgeslagen. Je moet voor het openen van de foto nog even een decoder plugin voor de app installeren.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/YMOrwcFKpnaTz1l5gGDeYegntdLGpYCdpP7qyRiRiOgAzIWdVlX1p-RyijWhX60_Y2A=w78-h78

[ Voor 64% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Practics schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:23:
[...]

Kijk even sg2 topic terug van vorig jaar. Weet nog dat daar ook de nodige launch problemen waren.
En hoeveel ellende is er wel niet met dat KIES?
Geen enkele smartphone is perfect, wil je perfecte telefoon, ga dan voor een nokia die een half jaar op de markt is. En dan ook niet de lumia serie.

[...]

Over 2 maanden hebben wij een perfect toestel, en moet sg3 nog zelfde fase door maken als wij nu zitten.
Ach ik wist dat ik een early adopter was, over een maand is 99% van de problemen gefixst en kan ik 11 maand genieten van mijn telefoon, en vervang ik hem opnieuw voor een leuke telefoon. :D
Vond de ziektes toch minder irritant dan die van de HOX nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik hoop met je mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
liep gisteren een vodafonewinkel in opzoek naar een tijdelijk hoesje voor mn witte One X,
zag ik daar een goedkope blauwe waar die goed in paste .
dacht nou dit is hem, toen ik hem er na enige kracht er weer uithaalde was mn One X ook ineens in gedeeltes bauw
het was net alsof er een gelekte pen in had gezeten , gelukkig kon ik het er zo weer afvegen.
ik moet zeggen dat je wel snel iets ziet op die witte One X maar het is er allemaal zo weer af te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
mooi
Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:26:
[...]

Dus volgende keer weer een sgs voor jou...

Ik moet zeggen dat ik de 'minor glitches' er wel voor over heb, zolang ze maar snel opgelost worden.
Het iedere keer opnieuw laden van sense is toch wel een van de irritantste...

[ Voor 16% gewijzigd door Xcalibur_d op 07-04-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:26:
[...]

Alles is relatief.
Ik op dit moment nog een HTC Desire. Werkelijk een top telefoon, nog nooit problemen mee gehad en toch al diverse keren gevallen en talloze keren voorzien van een custom ROM. Als je het Desire topic naleest kom je ook veel andere verhalen tegen van spontaan rebootende toestellen, kapotte knoppen, ruis, echo's, etc.

Ik lees in zo'n beetje alle toesteltopics mee en lees daar dan ook regelmatig "Ik koop nooit meer een XXxXX, wat een rommel" en ga zo maar door. Dat geld voor elk merk en elk toestel. HTC is mij tot nu toe goed bevallen en de volgende zal zeer waarschijnlijk ook weer een HTC zijn. Ik reken er ook wel op dat als ik een van de 1e heb ik meer kans maak op kinderziektes dan dat als het toestel al een half jaar op de markt is. Dat geld voor auto's, TV's, computers en ook voor telefoons.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
janvanduschoten schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:55:
[...]

Alles is relatief.
Ik op dit moment nog een HTC Desire. Werkelijk een top telefoon, nog nooit problemen mee gehad en toch al diverse keren gevallen en talloze keren voorzien van een custom ROM. Als je het Desire topic naleest kom je ook veel andere verhalen tegen van spontaan rebootende toestellen, kapotte knoppen, ruis, echo's, etc.

Ik lees in zo'n beetje alle toesteltopics mee en lees daar dan ook regelmatig "Ik koop nooit meer een XXxXX, wat een rommel" en ga zo maar door. Dat geld voor elk merk en elk toestel. HTC is mij tot nu toe goed bevallen en de volgende zal zeer waarschijnlijk ook weer een HTC zijn. Ik reken er ook wel op dat als ik een van de 1e heb ik meer kans maak op kinderziektes dan dat als het toestel al een half jaar op de markt is. Dat geld voor auto's, TV's, computers en ook voor telefoons.
True... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 17:10
Zijn er overigens nog mensen die last hebben van een flikkerende backlight / scherm? Vooral bij volledige brightness en grijze schermen. Zoals bij het "recente apps" scherm.

Een paar mensen op XDA melden het ook.

Als ik hem terug stuur naar GSMEasy, word hij dan omgeruild of gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
bloblub schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:05:
Zijn er overigens nog mensen die last hebben van een flikkerende backlight / scherm? Vooral bij volledige brightness en grijze schermen. Zoals bij het "recente apps" scherm.

Een paar mensen op XDA melden het ook.

Constant flikkeren? of alleen flikkeren wanneer je door het recente app scherm heen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bloblub schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:05:

Dit soort garantie-afhandelingen kun je aan de shop vragen. Hier hoort het niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 17:10
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:07:
[...]

Constant flikkeren? of alleen flikkeren wanneer je door het recente app scherm heen gaat?
Constant.

Het lijkt een beetje op het flikkeren van een oude CRT tv in je ooghoek. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 10:48
bloblub schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:10:
[...]

Constant.

Het lijkt een beetje op het flikkeren van een oude CRT tv in je ooghoek. Als je begrijpt wat ik bedoel.
gewoon bellen met die shop

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:25:

Zojuist heb ik even gespeeld met de app NFC Taginfo. Je kunt met deze app de MRTD (Machine Readable Traveling Document) informatie uitlezen via NFC. Wel leuk om te zien dat er een kleuren foto in zit opgeslagen. Je moet voor het openen van de foto nog even een decoder plugin voor de app installeren.

[afbeelding]
als ik naar dat programma kijk in de playstore, dan zie je ook van die anti-diefstal stickers?

word dat NFC straks gebruikt om die beveiliging op te sporen / storen.. zodat je met het product zo de winkel uit kan

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Beide zijn RF-ID producten en beide gebruiken een soortgelijke antenne. Alleen gebruikt artikelbeveiliging een andere frequentie en protocol. Er zijn wel ontwikkelingen gaande om ook dat ook op NFC te zetten, daar zijn voordelen en nadelen in te vinden. Je kunt dan bijvoorbeeld met je smartphone een pak hagelslag scannen (herkennen) en dan zien hoe allergisch je er voor bent (op basis van een ingrediënten database en jouw profiel). Ook kun je de tag gebruiken om de distributie te volgen (van fabriek tot winkelkassa en zelfs beveiligingspoortje). En dit scenario kan zelfs thuis worden uitgebreid door simpelweg een scanner in de keuken op te hangen waar je een product tegen aan tikt als je het toe wilt voegen aan je boodschappenlijst.

[ Voor 68% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Xcalibur_d schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:51:
mooi
[...]

Dus volgende keer weer een sgs voor jou...

Ik moet zeggen dat ik de 'minor glitches' er wel voor over heb, zolang ze maar snel opgelost worden.
Het iedere keer opnieuw laden van sense is toch wel een van de irritantste...
Weet ik nog niet, ik heb zelf er niet zoveel last van. De dingen waar ik last van heb, los ik zelf wel op. Enige issues die ik nu heb is locatie, maar is een ICS 4.0.3 probleem. De andere bugs zoals Sense die constant crashed en agenda widget noem maar op, daar irriteer ik mij nog niet zo aan. Door drukte en blessure gebruik ik mijn telefoon niet al te vaak meer. Maar zodra het wel gaat irriteren dan zal ik HTC er wel op gaan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
Zelf heb ik de volgende foutjes meegemaakt:

1) heel kort na het induwen van de powerknop springt het scherm weer aan
2) vanuit een app terug naar homescreen geeft een loading icoontje. Herstart van sense?
3) glitches in het scherm. Menu wordt ruis/strepen.

Hopelijk zijn dit inderdaad software fouten die binnekort opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is ff een leuk HD (natuur) filmpje op youtube om ff te kijken op je HTC ONE x scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het met het gerucht over playstation certificate zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:26:
Robert had iets gezegd over EA Games bij de nieuwe update. Wellicht dat daar een koppeling aan zit met de playstation certificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:23:
Wat is ff een leuk HD (natuur) filmpje op youtube om ff te kijken op je HTC ONE x scherm?
robertwebbe in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:26:
Volgens mij ben je in de war met de Sony Xperia S.

Xmoo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:34:
[...]
Robert had iets gezegd over EA Games bij de nieuwe update. Wellicht dat daar een koppeling aan zit met de playstation certificaat.
Nee, dat is meer een showcase app.

[ Voor 21% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je in de war met de Sony Xperia S.
Nee ik heb een tijdje geleden verschillende berichten gelezen waarin stond dat HTC hier ook toegang tot zou krijgen. Dus ik hoop dat de One-x dat ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Ik heb mijn One X ook binnen! :)

Eerste indruk: wel een gigantisch scherm, maar ooooh zo scherp :D
Ik ben de HTC Desire gewend, die, ten opzichte van de huide high-end smartphones natuurlijk maar een relatief 'klein' schermpje heeft.

Hier even een foto met de 2 telefoons naast elkaar:
(De Desire heeft een Brando screenprotector, vandaar het wat meer reflecterende scherm)

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/148HTC_One_X.jpg
*Klik voor de grote versie

[ Voor 16% gewijzigd door SmiGueL op 07-04-2012 15:16 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Ik kwam ook van een Desire, en het verschil is werkelijk te groot :).

Het gigantisch scherm vind ik geweldig, heel overzichtelijk, mailtjes lezen gaat fantastisch!
Ik had verwacht dat het wat lastig was om hem met een hand vast te houden, maar dat valt reuze mee :).

Overigens is het erg fijn dat het toestel heel dun is, het past makkelijk in mijn broekzak.

Heb hem nu bijna een dag in gebruik en ben nog geen echte problemen tegengekomen. De batterij moet nog even inwerken gok ik, want nu is hij nog vrij snel leeg (7 - 8 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Heb de One X nu 4 dagen en moet zeggen een prima toestel. De batterij gaat 1,5 tot 2 dagen mee bij redelijk gebruik. Krassen ook nog geen last van. (grijze versie) Ook geen last van echte bugs alleen het scherm springt wel eens aan als ik m uitzet. Ben zeker tevreden over de One X en denk dat het met een paar kleine updates een top apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:07:
Ik heb mijn One X ook binnen! :)

Eerste indruk: wel een gigantisch scherm, maar ooooh zo scherp :D
Ik ben de HTC Desire gewend, die, ten opzichte van de huide high-end smartphones natuurlijk maar een relatief 'klein' schermpje heeft.

Hier even een foto met de 2 telefoons naast elkaar:
(De Desire heeft een Brando screenprotector, vandaar het wat meer reflecterende scherm)

[afbeelding]
*Klik voor de grote versie
heeft die desire een lcd of een amoled scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
En de menu knop is helemaal opgelost als je gaat rooten, waar denk ik veel mensen op wachten tot er een onofficiele root uitkomt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582506

Hiermee wordt de multitaskknop de menu knop en een longpress op de home knop geeft het multitask overzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb net de grijze in het echt gezien, maar dit viel me toch wat tegen. Ziet er een stuk 'cheaper' uit dan de witte. Ik vond hem ook veel lichter grijs dan dat ik had verwacht.
Aangezien de grijze ook nog is sneller lijkt te krassen, of iig je het op de witte niet kan zien, ga ik toch maar voor de witte.
Het blijft jammer dat er niet een donkerdere versie is.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Vanochtend gewoon even gaan winkelen. Voor ik het wist stond ik een keuze te maken tussen de witte of de grijze. Uiteindelijk tevreden met de grijze naar huis gegaan *O*

Nu eens kijken hoe ik alles netjes van m'n Desire op m'n One X ga krijgen

[ Voor 18% gewijzigd door lekzzz op 07-04-2012 16:28 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
_MB_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:22:
Ik heb net de grijze in het echt gezien, maar dit viel me toch wat tegen. Ziet er een stuk 'cheaper' uit dan de witte. Ik vond hem ook veel lichter grijs dan dat ik had verwacht.
Aangezien de grijze ook nog is sneller lijkt te krassen, of iig je het op de witte niet kan zien, ga ik toch maar voor de witte.
Het blijft jammer dat er niet een donkerdere versie is.
Dat van die krassen valt denk ik wel mee, heb er zelf nog geen last van na 4 dagen. Ben er echt niet super voorzichtig mee maar je moet er natuurlijk geen bos sleutels o.i.d bijdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
moca schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:44:
[...]

Dat van die krassen valt denk ik wel mee, heb er zelf nog geen last van na 4 dagen. Ben er echt niet super voorzichtig mee maar je moet er natuurlijk geen bos sleutels o.i.d bijdoen.
In principe zou je de krassen er in elk geval toch uit kunnen polijsten/hard poetsen aangezien de behuizing een geheel is met de kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:50:

[...]

In principe zou je de krassen er in elk geval toch uit kunnen polijsten/hard poetsen aangezien de behuizing een geheel is met de kleur?
Ik denk dat als je gaat polijsten dat de behuizing gaat glimmen, netzoals de zijranden :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Denzis schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:50:

[...]

Ja maar dan verdwijnt mijn beats audio logo :')

Waarschijnlijk zit er ook wel een toplaag op die vuil afstotend is, weet niet of je dat met je witte phone er af wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Practics schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:53:
[...]

Ja maar dan verdwijnt mijn beats audio logo :')

Waarschijnlijk zit er ook wel een toplaag op die vuil afstotend is, weet niet of je dat met je witte phone er af wilt hebben
_MB_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:53:
[...]

Ik denk dat als je gaat polijsten dat de behuizing gaat glimmen, netzoals de zijranden :)
Hard poetsen met alcohol? :p haha ik weet het ook niet hoor. maar natuurlijk niet op het beats audio logo gaan poetsen. maar denk dat je oppervlakkige er wel uit moet kunnen krijgen

[ Voor 37% gewijzigd door Denzis op 07-04-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Victor.S schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:53:
En de menu knop is helemaal opgelost als je gaat rooten, waar denk ik veel mensen op wachten tot er een onofficiele root uitkomt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582506

Hiermee wordt de multitaskknop de menu knop en een longpress op de home knop geeft het multitask overzicht!
Jep, hier liep ik ook tegenaan. Wil die functie(s) toch wel weer terug hebben.. Zat ook op m'n Legend namelijk. Vind het via de 'Apps' knop toch wat omslachtiger, al gebruik ik die ook gewoon hoor.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Okay vervolg op uitproberen.

Krassen en vuil op achterkant ...witte versie
Toevallig met wat vuile handen de x beetgepakt en jawel hoor ...hij word smerig, maar na al gewoon met een doekje eroverheen is het al volledig weg...........heb zelf even met mosterd geprobeerd ( geel ) ....even een half uurtje laten liggen ( o wat een vertrouwen in htc ) , daarna met nat doekje eroverheen, en weg als sneeuw voor de zon.
Krassen zullen wel meevallen ( hoop ik ), het enigste wat ik binnenkort dus uit ga proberen is een autohouder, en sinds je daar toch meestal een zwarte versie van hebt, vraag ik me af of geen schaaf krassen aan de zijkant in komen.

Dat de firmware glitches en problemen heeft klopt gewoon, ..sense haperingen...camera...glitches.....evt kleur ?...lijken me allemaal firmware updates

Voor de rest tot nu toe nog steeds een dikke 9 voor de telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het flikkerende scherm is een Android 4.0 glitch, ik had hier ook last van op mijn Asus Eee Pad Transformer Prime. We daar last van heeft, heeft zeker de optie GPU afdwingen aanstaan onder ontwikkelaars opties? Met die optie aan draaien apps als Twitter vele malen soepeler, maar met als kanttekening dat je last krijgt van geknipper op je scherm zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:50:
[...]

heeft die desire een lcd of een amoled scherm?
Mijn Desire heeft een Amoled scherm :)
Omdat ik dit scherm echt 10x mooier vindt dan bijvoorbeeld de LCD van de Sensation,
had ik grote twijfels bij het kopen van van een One....
Maar na dit topic doorgelezen te hebben was ik er wel achter dat de Sensation qua scherm behoorlijk 'faalt' ten opzichte van wat in de One X zit.

Ik zal ze dit weekend eens goed naast elkaar leggen en kijken wat het verschil is (van dichtbij)

Dit plaatje
Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1037274/htc-one-x-one-s-display-compare.jpg
lijkt me lichtelijk aangepast gezien de LCD hier zwarter is dan de OLED, wat ik eigenlijk niet geloof....

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
SLCD schijnt ook echt zwarter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Zwarter vind ik niet echt, ik heb de amoled-Desire en de One X, en bij de One X zie je nog wel duidelijk de backlight bij zwarte beelden, bij de Desire heb je met echt zwarte beelden (dus niet erg donkergrijs waardoor er alsnog pixels verkleuren) echt pixels die uit staan, dan zie je 's avonds ook haast niet dat dat deel van het scherm is.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:00
jodel99999 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:11:
Okay vervolg op uitproberen.

Krassen en vuil op achterkant ...witte versie
Toevallig met wat vuile handen de x beetgepakt en jawel hoor ...hij word smerig, maar na al gewoon met een doekje eroverheen is het al volledig weg...........heb zelf even met mosterd geprobeerd ( geel ) ....even een half uurtje laten liggen ( o wat een vertrouwen in htc ) , daarna met nat doekje eroverheen, en weg als sneeuw voor de zon.
Krassen zullen wel meevallen ( hoop ik ), het enigste wat ik binnenkort dus uit ga proberen is een autohouder, en sinds je daar toch meestal een zwarte versie van hebt, vraag ik me af of geen schaaf krassen aan de zijkant in komen.

Dat de firmware glitches en problemen heeft klopt gewoon, ..sense haperingen...camera...glitches.....evt kleur ?...lijken me allemaal firmware updates

Voor de rest tot nu toe nog steeds een dikke 9 voor de telefoon. :)
Goed punt van die autohouder. Ik ben heel benieuwd of de officiele van HTC krassen op de zijkant van de One X achterlaat. Op Internet zag ik ergens dat hij er ingeschoven wordt.... Dat is natuurlijk vragen om krassen, tenzij de houder afgewerkt is met rubber of stof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Brackpc schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:10:
great heb ik mn witte eindelijk binnen, doet de speaker het niet heb totaal geen geluid tenzij ik oordopjes inplug
Nou dit heb ik dus ook! Gadver.....
(overigens, microsim zit er nog niet in)

Ik denk serieus dat ie kapot is. Heeft iemand nog tips/mogelijkheden? :(

Leuk hoor, heb je ook een nieuwe foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Zojuist even gespeeld met de SIP instellingen. Mocht je een SIP account hebben dan kun je deze super eenvoudig toevoegen via Instellingen > Bellen > Instellingen voor bellen via internet > Account.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5337/7053812801_3ed4521837.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5468/7053814375_07a25d22d4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5071/6907773674_0e6daab514.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7241/7053813997_0910593075.jpg

Eens kijken wat het bereikbaar zijn via een SIP server aan batterijverbruik kost.

[ Voor 76% gewijzigd door robertwebbe op 07-04-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMaestroIV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 14:07
Ik heb m'n One X nu 2 dagen en ben er echt enorm tevreden mee! Ik kom van een Incredible S en hoewel dat ook een heerlijk toestel was is de One X toch weer een compleet andere klasse. Ik heb alleen één probleempje, ik kan met Tweetdeck geen foto's meer uploaden bij m'n berichten.

Iemand hier met hetzelfde probleem of een oplossing? :S

There's no such thing as overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:47:
Zojuist even gespeeld met de SIP instellingen. Mocht je een SIP account hebben dan kun je deze super eenvoudig toevoegen via Instellingen > Bellen > Instellingen voor bellen via internet > Account.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Eens kijken wat het bereikbaar zijn via een SIP server aan batterijverbruik kost.
Gebruik het al sinds dag 1. Op gebied van battery merk je er weinig van.
Goede zaak van Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Ook voor inkomend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
atomix9 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:27:
[...]

Nou dit heb ik dus ook! Gadver.....
(overigens, microsim zit er nog niet in)

Ik denk serieus dat ie kapot is. Heeft iemand nog tips/mogelijkheden? :(

Leuk hoor, heb je ook een nieuwe foon...
Heb alles al geprobeerd accu leeg laten lopen, factory reset via settings/ via recovery, met sim zonder sim, lijkt me gewoon een doa te zijn, alle andere dingen die geluid moeten geven werken wel, ik kan wel bellen ik hoor tegenpartij en de mic werkt ook, oordopjes werken ook maar geluid uit de speaker nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Brackpc schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:41:
[...]

Heb alles al geprobeerd accu leeg laten lopen, factory reset via settings/ via recovery, met sim zonder sim, lijkt me gewoon een doa te zijn, alle andere dingen die geluid moeten geven werken wel, ik kan wel bellen ik hoor tegenpartij en de mic werkt ook, oordopjes werken ook maar geluid uit de speaker nee hoor.
Ok duidelijk, dat had ik dus zo ongeveer ook al gedaan. Alleen bellen niet. Ik heb inmiddels bij de telecomwinkel (Typhone) een DOA procedure aangevraagd. Kijken hoe ze daar op reageren. Voor mij is het wel duidelijk nu dat dit geen "verkeerde instelling" of iets dergelijks is.

Terug ermee! :-( Mijn eerste HTC ervaring, helaas niet zo best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:14:
[...]

Mijn Desire heeft een Amoled scherm :)
Omdat ik dit scherm echt 10x mooier vindt dan bijvoorbeeld de LCD van de Sensation,
had ik grote twijfels bij het kopen van van een One....
Maar na dit topic doorgelezen te hebben was ik er wel achter dat de Sensation qua scherm behoorlijk 'faalt' ten opzichte van wat in de One X zit.

Ik zal ze dit weekend eens goed naast elkaar leggen en kijken wat het verschil is (van dichtbij)

Dit plaatje
[afbeelding]
lijkt me lichtelijk aangepast gezien de LCD hier zwarter is dan de OLED, wat ik eigenlijk niet geloof....
potverdorie, dan heeft de one x wel een heeeeeeeeeel mooi scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:22:
[...]

potverdorie, dan heeft de one x wel een heeeeeeeeeel mooi scherm
Het scherm is inderdaad fantastisch, zelfs iPhone schermen zien er een stuk minder uit. Heb hier thuis als vergelijkingsmateriaal een HTC Desire Amoled, een Galaxy S2 en een iPhone 4s en het scherm van de One X is echt verreweg het mooist. Maar om toch wat te zeiken over te houden, het zwart van de Desire en de S2 is toch echt zwarter dan van de One X. Maar als je geen Amoled gewend ben, ga je dat niet zien en het is echt slechts muggenziften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Laatst online: 24-02-2021
wph schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:39:
[...]

Het scherm is inderdaad fantastisch, zelfs iPhone schermen zien er een stuk minder uit. Heb hier thuis als vergelijkingsmateriaal een HTC Desire Amoled, een Galaxy S2 en een iPhone 4s en het scherm van de One X is echt verreweg het mooist. Maar om toch wat te zeiken over te houden, het zwart van de Desire en de S2 is toch echt zwarter dan van de One X. Maar als je geen Amoled gewend ben, ga je dat niet zien en het is echt slechts muggeziften.
Dat is geen muggeziften,

het is muggenziften. (Herman Finkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:03
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:16:
Dat de achterkant snel krast vind ik zelf ook niet echt een groot nadeel, de rest werkt bij mij wel perfect dus ik ben heel tevreden over het toestel tot nu toe. Vooral HTC Sense bevalt goed, zit erg goed in elkaar en het werkt als een raket. Mijn oude Samsung Galaxy S zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant, als het scherm maar geen krassen krijgt vind ik het best!
Idem

Ben zeer tevreden over mijn HTC One X. Snel, soepel en redelijke batterijduur. En het kan alleen maar beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
In en uitkomend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Het beste aan deze telefoon vind ik de camera. Foto's maken tijdens filmen en meerdere foto's schieten per seconde. Ik heb deze telefoon zelf niet, maar die features mogen wel naar andere toestellen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:25:
Het beste aan deze telefoon vind ik de camera. Foto's maken tijdens filmen en meerdere foto's schieten per seconde. Ik heb deze telefoon zelf niet, maar die features mogen wel naar andere toestellen komen :)
Ik denk dat dit in Sense 4 wel standaard gaat zitten :) Burst mode is ook geweldig, ik zoek alleen nog een goed werkende gif app, heb er nu 2 die niet lekker werken. En slowmotion video is ook geweldig O+

Maar misschien is er wel flinke hardware nodig om dit überhaupt allemaal aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
:-( nou ik was zoooooooo blij
keek ik net eens heel goed op de achterkant van mijn witte one x, zie ik daareen minuscuul haarschuurtje + dan die dode pixel heb toch maar een mail gezonden...
haarscheurtjes fppfff maak dat nou weer mee. Echt heel toevallig keek ik :-( beter niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robo1993
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-06 21:28
Ik heb dit toestel nu twee dagen in gebruik en er zijn toch wel een paar dingen waaraan je kan zien dat de firmware nog niet helemaal perfect is... Zo krijg ik het niet voor elkaar om de optie "GPU versnelling afdwingen" aan te zetten. Hij schakelt zichzelf telkens uit zodra ik het menu verlaat. Ook krijg ik zo nu een dan rode randen rond het scherm tijdens animaties in bijvoorbeeld Sense. Iemand enig idee hoe ik deze probleempjes op kan lossen tot HTC met een firmware update komt? Verder is het toestel wel geweldig hoor. Vooral het scherm is om te kwijlen. Alleen door het gebrek aan GPU forcering werken veel programma's nog soepeler op mijn moeders Sensation met ICS dan op mijn One X. Da's gewoon jammer...

Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Robo1993 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:33:
Ik heb dit toestel nu twee dagen in gebruik en er zijn toch wel een paar dingen waaraan je kan zien dat de firmware nog niet helemaal perfect is... Zo krijg ik het niet voor elkaar om de optie "GPU versnelling afdwingen" aan te zetten. Hij schakelt zichzelf telkens uit zodra ik het menu verlaat. Ook krijg ik zo nu een dan rode randen rond het scherm tijdens animaties in bijvoorbeeld Sense. Iemand enig idee hoe ik deze probleempjes op kan lossen tot HTC met een firmware update komt? Verder is het toestel wel geweldig hoor. Vooral het scherm is om te kwijlen. Alleen door het gebrek aan GPU forcering werken veel programma's nog soepeler op mijn moeders Sensation met ICS dan op mijn One X. Da's gewoon jammer...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603

''Enabled GPU UI rendering''

mischien is dit iets voor je??

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je telefoon aanzet, krijg je een wit scherm, maar een seconde(of paar) stelt hij dit wit bij naar iets "geler" wit, zo een adjustment die hij zelf doet... Kan iemand eens kijken of dit bij hem/haar ook is? Ik wil liever het wit van voor die verandering eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:05:
Als je telefoon aanzet, krijg je een wit scherm, maar een seconde(of paar) stelt hij dit wit bij naar iets "geler" wit, zo een adjustment die hij zelf doet... Kan iemand eens kijken of dit bij hem/haar ook is? Ik wil liever het wit van voor die verandering eigenlijk...
Autobrightness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neenee, het wordt niet minder licht, je ziet echt dat het een ander wit wordt, geler wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Zo ik heb nu ook 2 dagen kunnen spelen en ik wil er het volgende als eerste indruk over kwijt.
Laten we vooropstellen dat ik van een C905 afkom en echt geen langdurige ervaring heb met smartphones. Ik werk bij vodafone, ironisch he :)
Ik heb ook nog niet elke setting van bijvoorbeeld browsers, directories e.d. uitgevogeld, en het staat voorop dat ik nog even wat how-to's moet gaan doorlezen. Dus lees mijn indruk hieronder ook zo met deze info in gedachte ;)

Het geheel komt in een zeer compacte, milieuvriendelijke eierdoos (hoe toepasselijk):
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/532002_1979895712887_1707991775_949067_646024535_n.jpg

Ik draai ook 4.0.3 en fw 1.26nogwat.
De kleur GREY is toch een stuk mooier dan die witte moet ik zeggen.

Batterijduur:
Vrijdagavond om 21:00 uit de lader gehaald en ik heb er tot 02:00 's nachts mee gespeeld. Spelen als in: settings, browsen, surfen, alle dingetjes checken (weer, alarmen instellen e.d.), maar ook het afspelen van The Hobbit trailer in MP4 formaat, geluidsettings, apps/widgets toevoegen e.d. Ik heb de hele tijd met automatische brightness gewerkt in een donkere kamer (woonkamer). Om 02:00 had ik nog maar 34% over en alle energie ging op aan het scherm.

Vanochtend om 08:30 uit de lader en om 22:50 zag het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/548743_1982389175222_1707991775_950085_1840913056_n.jpg
Ik heb er wederom wat mee geklooid, ik heb een 18 minuten durende voicecall gehad en 2x 5 minuten voicecall. Wat gesmst en contacten geordend, weer een paar keer een trailer gekeken, wat gesurfd, tweakers.net app geinstalleerd, e.d., maar hoofdzakelijk idle time. Dus ik vind het erg netjes dat ik toch nog 45% over heb nu.

Maar dit is een eerste indruk. Ik kom natuurlijk van een C905 af (non smartphone) en ik ben niet zo mega actief ermee. Dus ik kan nu geen gefundamenteerd oordeel geven over de batterijduur aangezien ik nog moet gaan kijken hoeveel ik de telefoon daadwerkelijk ga gebruiken.

Foto's:
Gisteravond genietend voor de TV met de serie the tudors vond ik een ideaal moment om even een indoor foto te maken:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/466759_1982383575082_1707991775_950080_138967792_o.jpg
Deze foto is gemaakt op autosettings met flash en achteraf de witbalans gecorrigeerd. Want ook ik heb "last" ervan dat in lowlight de flash ervoor zorgt dat witte muren wat groenig worden.
De foto heeft toch wel wat ruis aan boord moet ik zeggen. Hier in dit formaat ziet het er presentabel uit, maar op de volle reso valt het goed op.

Daarnaast heb ik vandaag in Breda een perfect moment gevonden om een HDR te maken, want het was slecht weer en veel uitgebeten luchten:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/535156_1982383455079_1707991775_950079_1800270039_n.jpg
Links: origineel
Rechts: HDR

De HDR functie werkt echt heel goed, maar ik moet erbij zeggen: alleen outdoor. Indoor en bij lowlight laat het te wensen over. Onscherpte en ruis zijn dan toch wel aanwezig.

Waar ik zeer over te spreken ben is de enorme mogelijkheden aan instellingen in de camera: verschillende scenes o.a. lowlight, hdr, panorama, en daarbijmet effecten zoals vignetting, sepia, distortion en ook een depth of field setting wat een semi-babylens-effect heeft en nog veel meer. Macro doet het ook erg goed moet ik zeggen.
Hier een foto met built-in vignetting:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/548811_1982384575107_1707991775_950082_972096798_n.jpg

Waar ik erg tevreden over ben is het feit dat de camera een behoorlijke groothoek heeft. Onderstaande foto laat het niet zo goed zien, maar bedenk je dat ik vrij kortbij stond bij dit klooster in Oudenbosch:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/475977_1982384255099_1707991775_950081_445532030_o.jpg
Ik heb het helemaal erop gekregen. Maar het is ook zichtbaar bij de vorige HDR foto. De kerk paste er gewoon helemaal op, weliswaar met de nodige vervorming, maar ok.

Fotobewerking achteraf is ook zeer uitgebreid. Je kunt zelf filters toevoegen, contrast, verzadiging, helderheid en witbalans. Ook effecten achteraf toevoegen is echt makkelijk.
Foto's schieten tijdens filmen gaat goed en snel, evenals het bursten (staat gelimiteerd tot 20 shots, maar kun je uitzetten).

Ik hoor iedereen steen en been klagen over de BEATS propaganda en dat het maar marketing zeik is....ik heb thuis een beats solo koptelefoon en ik heb de hobbit trailer even afgespeeld met deze koptelefoon en het verschil beluisterd tussen het BEATS-profiel en het HTC enhancement profiel.....nou ik vond het beats model toch behoorlijk veel beter klinken, veel beter dan het HTC enhancement profiel. Ik heb het enhancement profiel ook even getest met andere oordopjes en toen was het wel beter dan met de beats koptelefoon. Het was dan ook iets dieper dan wanneer ik none koos.
Overigens gaat het beatslogo pas aan als je ook daadwerkelijk media actief hebt. Als je gewoon je homescreen hebt en geen media actief, staat bij mij enkel het koptelefoon logootje en niet de rooie B erbij. Dat komt pas als ik media actief heb.

Dus tja, ik ben op zich wel tevreden over beats. Overigens, wanneer ik met de beats koptelefoon alle enhancements uitzet en kies voor NONE, dan klinkt het ook goed.
Ik ben absoluut geen audiofiel, maar ik zie er in ieder geval niks negatiefs in.

Pluspunten:
- het scherm (SLCD2) is echt verbluffend mooi. Zeker met die preinstalled desktopfoto's van de natuurlandschappen. Ook het bekijken van trailers/filmpjes is een waar genot, zeker op maximale helderheid, maar eigenlijk heb je dat niet eens nodig. Het scherm is gewoon altijd goed in de A-stand vind ik.

- snelheid en enorme mogelijkheden met camera
- snelheid bediening
- beats implementatie vind ik toch een pluspuntje
- het toetsenbord vind ik een grote plus. Ik kan hier gewoon bijna foutloos op typen, waar ik op andere toestellen altijd moest backspacen. Helaas moet ik wel nog vaak zoeken naar punten, komma's en de shift+123 toetsen.
- text-swipe werkt ook erg goed
- wanneer je aan het bellen bent staat het scherm volledig uit (wellicht hoort dit ook zo, maar heb ik dat gewoon nooit geweten)
- past goed in broekzak ondanks formaat. Dit komt doordat hij erg dun is en je voelt em bijna niet zitten.
- recent-apps mechanisme is echt een uitkomst! Multitasking gaat veel sneller zo.

Minpunten en overige (newbie)dingen waar ik nog aan moet wennen:
- tijdens het bellen heb je toch een behoorlijke kolos aan je oor en in een iets drukke omgeving (lunchroom) vind ik de voice-kwaliteit erg slecht. Ik hoor de andere persoon amper, tenzij ik de telefoon echt hard tegen mijn oor druk.

- gemis hardware camera-shutter button en het gemis van het half-way-press-principe om te autofocussen. Hij doet nu constant autofocussen. Je kunt het autofocussen starten door gewoon op een plek te drukken waar je wilt focussen, maar na het loslaten doet hij nog steeds automatisch doorfocussen op wat de camera vindt dat nodig is

- De extra patroon/pincode beveiliging die je optioneel kunt doen na de ring-swipe in het lockscreen begint snel vervelend te worden.

- Wanneer ik een website laadt, en ik pinch-zoom dan in of uit, dan "hapert" ie tijdens het vergroten. Zodra je het pinch-zoom loslaadt, gaat hij de website nog even in correct in het frame zetten, erg irri.

- Ik heb nog geen manier gevonden om de 4 icoontjes tijdens de lockscreen anders te laten zijn dan die op je homescreen. Ook swipe ik me een ongeluk om het notificationsscreen naar onder te krijgen tijdens het lockscreen, maar het lukt niet. Ik kan de setting even niet vinden.....

- je kunt niet zelf je ringtone kiezen bij de notification-sounds. Je kunt alleen kiezen uit de beschikbare default geluidjes. Het was ook handig geweest als je zelf een kleur zou kunnen kiezen per soort notificatie. Maar ik had begrepen dat de NOLED-app wel handig kon zijn. Die laat in het lockscreen kleine icoontjes zien van alle notificaties.

- ik dacht niet dat het me zo zou storen, maar dat doet het wel: je legt het ding niet met een gerust hart op tafel, want hij landt zonder twijfel op je camera. Ik heb gelukkig nog geen krassen, maar fraai vind ik het allerminst.

- Bij het vasthouden in 1 hand druk ik ALTIJD op de volumeknoppen. Echt zeer vervelend.

- zowel de HTC als android native power-settings widget zouden wat meer customizable moeten zijn. Ik gebruik nu de ICS-powersettings (wifi, bluetooth, gps, roaming en brightness) en dan 3 losse icoontjes voor volume-profile, mobile 2g3g aan/uit, en autorotate.
Wat mij betreft mochten de icoontjes ook wat kleiner allemaal zodat er meer op kan. Want ik maak altijd category-based homescreens, waarbij dit dus de settings-homescreen is en ik wil alles bij elkaar hebben.

- Sommige settings bijvoorbeeld in het developers-subsetting menuutje kun je forced GPU accellerating aanvinken. Maar als je dan terug gaat en je gaat weer opnieuw kijken, is het weer uitgevinkt

- voor mij is het allemaal overweldigend. Zoveel wat je kunt klikken, schuiven e.d. Je hebt 7 homescreens die je helemaal vol kunt plempen, maar ook mappen kunt maken om het overzichtelijk te houden, maar ik heb nu een beetje het gevoel: hoe ga ik mijn schermen in godsnaam vullen....Ik ben namelijk geen telefoon-facebooker en de gmail app bevalt me nu al niet. Ik moet nog echt goed bekend worden met alle features en mogelijkheden. Ook het zoeken naar de juiste apps moet ik nog ff zoeken.
Ik heb ook nog totaal geen idee hoe ik de muziek netjes geordend krijg. Ik heb via de PC folders muziek gewoon in de Music folder gekopieerd, best netjes moet ik zeggen. Als ik dan in de standaard player ga kijken, staan er 0,0 mappen, maar gewoon alle bestanden kris kras door elkaar.

- bij PEOPLE/contacten heb ik vaker meer dan 1 telefoonnummer per contact. Ik heb nog geen manier gevonden om van primary te switchen zeg maar.

- ik heb het gevoel dat het bij het willen bellen (via het telefoon icoontje) van personen/contacten, dat ik toch veel clicks moet uitvoeren om uiteindelijk een call te maken. Wellicht moet ik hier nog handigheid en snelheid mee krijgen.

- ondanks de telefoon erg handzaam en licht is moet ik toch zeggen dat ik "bang" ben dat er iets mee gebeurt zeg maar. Wellicht komt dit doordat het pas nieuw is en je dan altijd voorzichtiger bent dan op een later moment als je al gewend bent eraan

- veel onnodige shit (apps e.d.) erop staan die ik er niet afkrijg :(

Dit lijkt natuurlijk alsof er meer minpunten dan pluspunten zijn, maar ik moet gewoon erg wennen aan het gebruik. Maar dit toestel is wel een puik dingetje hoor. Het scherm is echt ongelooflijk slick, en ondanks mijn gewenningsperiode voelt het toch wel aan als een HTC, want het ligt veel beter in mijn hand dan een SGS2, Note of iPhone. Hij heeft een mooi uiterlijk, camera functioneert zoals het moet en de werking van android ICS is erg snel en prettig.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:14

Laguna

Connaisseur

@Deathchant

Mooi verhaal hoor, maar het is nu al uitgebreider dan de gemiddelde gebruikers review die op Tweakers gepost wordt ;) vandaar dat ik je zou adviseren het hier te plaatsen, zodat nog meer mensen je ervaringen kunnen lezen/vinden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Laguna schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:09:
@Deathchant

Mooi verhaal hoor, maar het is nu al uitgebreider dan de gemiddelde gebruikers review die op Tweakers gepost wordt ;) vandaar dat ik je zou adviseren het hier te plaatsen, zodat nog meer mensen je ervaringen kunnen lezen/vinden.
dat kan hij beter daar posten, als hij de telefoon (een smartphone/android/sense) wat meer gewend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

tweaker2010 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:41:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar zeg! Sommige mensen zijn echt zo slordig met hun (nieuwe) smartphone.
Vergeet niet dat dit gewoon een plastic behuizing is, hier gaat HTC echt geen garantie op geven hoor.
Uhh de behuizing van de One X is geen plastic hoor maar van Polycarbonaat.....

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
@Nokian95dude Polycarbonaat=plastic/kunststof....

wel wat duurzamer dan het gemiddelde plastic maar oké

[ Voor 36% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-04-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Heel apart maar had mijn toestel aan de lader gedaan vannachf vor ongeveer 8 uur en hij heeft niks bijgeladen op hij stond aan met het scherm uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Denzis schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:30:
Heel apart maar had mijn toestel aan de lader gedaan vannachf vor ongeveer 8 uur en hij heeft niks bijgeladen op hij stond aan met het scherm uit
Bugje, heel veel mensen hebben er last van. Maar hij is gewoon vol hoor; alleen je batterij-indicator zegt van niet :) hij blijft op dat punt hangen totdat je niveau daar weer onder gaat zeg maar.

Raar iets, stond ook verbaasd.. Maar een paar bladzijdes terug stond de - tijdelijke - oplossing. Denk dat dit euvel, en wat andere kleine dingen opgelost gaan worden in de volgende software update.

Dit dus :
Er zit nog een bug in het oplaad gedeelte. Je zult in dat geval even een harde reset moeten geven om dit er uit te krijgen. Dit doe je via Instellingen > Opslagruimte > Terugzetten op fabrieksinstellingen.
Als het dan nog niet werkt, dan een harde reset via de knoppen: Toestel uitzetten > Volume knop omhoog + Volume knop omlaag + Power knop ingedrukt houden (ongeveer 15 seconden). Dan krijg je het bootloader scherm te zien (zie voorbeeld hier). Druk 2x op de Volume knop omlaag zodat FACTORY RESET geselecteerd is en vervolgens op de Power knop om dit te selecteren.

Let er even op dat als je als je het toestel van de lader haalt dat het ledje netjes uit gaat na een seconde of 2-3. Als die na 10 seconden nog steeds brandt, steek hem dan weer even 10 seconden terug op de lader en dan er weer uit. Dan los je het probleem direct op. In de komende update zou deze bug opgelost moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door NLuna op 08-04-2012 10:19 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Deathchant schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:39:
- Bij het vasthouden in 1 hand druk ik ALTIJD op de volumeknoppen. Echt zeer vervelend.
Heb ik ook altijd last van, de knoppen zijn net iets te groot en gevoelig en wat mij betreft hadden ze wat hoger mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Iemand een goede player voor mkv files? Ik krijg met geen enkele speler geluid bij mijn mkvs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
LordLynx schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:02:
Iemand een goede player voor mkv files? Ik krijg met geen enkele speler geluid bij mijn mkvs.....
Bsplayer Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Dice player is de beste.

BS player zoals hierboven werkt ook erg goed alleen blijft de onderste ics ' taakbalk' zichtbaar. Bij dice player worden dat kleine puntjes.

Edit: owja dat van die balk hebben we niet op de one X, dat heb ik op mijn Prime tablet. Misschien dat BS player dan beter werkt op de telefoon. Ik zou ze gewoon beide ff testen. Ze spelen alle 2 mkv's.

[ Voor 25% gewijzigd door _MB_ op 08-04-2012 12:12 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
Oke weer vervolg uitproberen deel 3.

Des te meer ik aan het spelen ben met mijn x , des te leuker word het......

De gallerij openen, en fotos bekijken gaat werkelijk razendsnel , ten opzichte van de desire hd,.....het vliegt werkelijk open en dicht, daar merk je wel enorm veel snelheidsverschil.

Gisteren dus met een paar vrienden aan het eten geweest , en daar de vrouw van had net een samsung galaxy s2 gehaald.....mooi mooi, ik zij ik heb net de htc one x, en als je deze twee naast elkaar legt...zie je gelijk het verschil van scherm, wat is dit toch een prachtig scherm.......en na wat tonen en showen van de x , gaat ze woensdag haar s2 ook omruilen voor de witte x....YEAHHHHHH :)

Ik moet ook zeggen dat ik nog nooit fan ben geweest van de layout van samsung, en sinds deze versie van sense ben ik meer fan van alweer meer fan van sense geworden........

Voor de rest komen alle bugs inderdaad wel tevoorschijn, accu...glitches....etc , maar zoals ik al zij zijn dit volgens mij gewoon software updates,.......

1: vraag een, heeft iemand ook gemerkt dat de foto bij contacten een beetje rood verzadigd zijn, maak ik nieuwe met de x dan zijn de kleuren wel goed ( minder rood ) ?

2: heeft iemand ook een manier gevonden om de letters onder de icoonen een soort zwarte achter letter te geven, met een lichte achtergrond kun je namelijk bijna niet meer lezen wat er onder staat ?

Maar oke x tegen sg2 1:0 :) :) :) :) :) :)

( blijven allebei goede toestellen hoor :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer bezitters van de HTC one x die een scheurtje in de rand van de behuizing hebben (zie foto).
http://imageshack.us/photo/my-images/405/dsc02234ub.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

ElMaestroIV schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:54:
Ik heb m'n One X nu 2 dagen en ben er echt enorm tevreden mee! Ik kom van een Incredible S en hoewel dat ook een heerlijk toestel was is de One X toch weer een compleet andere klasse. Ik heb alleen één probleempje, ik kan met Tweetdeck geen foto's meer uploaden bij m'n berichten.

Iemand hier met hetzelfde probleem of een oplossing? :S
Ik had hetzelfde probleem met Tweetdeck. Totdat ik de briljante ingeving kreeg om mijn toestel eens te kantelen tijdens het opstellen van een bericht. En ja hoor: ineens verschijnen daar de iconen voor toevoegen van contacten en foto's (wel na het wegsliden van m'n toetsenbord).

Ik weet niet of dit bewust is of niet, ik vind het persoonlijk wel erg onhandig, maar het kan gelukkig nog wel in Tweetdeck.

Wat ik ook jammer vind is dat de camera niet wordt ondersteund door Instagram. Je kunt ook geen foto's kiezen uit de galerij, dus die app is vooralsnog redelijk onbruikbaar. Hoop dat ze snel met een update komen.

Oh, en nog een vervelende issue: ik wil graag dat mijn volumetoetsen geblokkeerd blijven in het lockscreen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn telefoon op stil stond, en dat in mijn broekzak de power button geactiveerd werd, en hoewel de tel op het lockscreen bleef kon het volume toch worden gewijzigd (onbewust dus). Nogal genant als je in een restaurant zit...

Is er een functie om uit te schakelen dat het volume kan worden gewijzigd in het lockscreen?

Klaar voor de steroorlogen?

Pagina: 1 ... 22 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.