Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Intentionally left blank.
Misschien een rare vraag, maar (en dit vraag ik me al een tijdje af), wat moet je met 23Gb aan Dropbox-ruimte? Hoeveel documenten en savegames kan een mens hebben?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Could be, kwestie van backup klaarhebben en eventueel een nieuw account aanmaken.Quad schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:43:
Leuk, maar zet je hier niet je dropbox account op het spel?
Lees ook berichten over toegekende 23GB, wat een weekje later weer wordt weggehaald (en je oude GB's blijven)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Want er is niks meer dan documenten en savegamesanandus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:46:
offtopic:
Misschien een rare vraag, maar (en dit vraag ik me al een tijdje af), wat moet je met 23Gb aan Dropbox-ruimte? Hoeveel documenten en savegames kan een mens hebben?
The devil is in the details.
Hahn schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:47:
[...]
Want er is niks meer dan documenten en savegamesIk gebruik het ook voor foto's en Photoshop- en Illustrator-bestanden.
Met documenten bedoel ik natuurlijk ook Photoshop-bestanden en alles.
Het is ideaal voor bestanden die je op meerdere apparaten zou willen hebben.
Uiteraard, daar gebruik ik het ook voor.
Maar ik zie niet in hoe je 1Gb vol zou moeten krijgen, laatstaan 23
Ik vroeg het me gewoon af waar iemand zoveel ruimte voor nodig zou hebben, that's all.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 27-03-2012 16:51 ]
Rustig maar, I'm just the messengerArie- schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:47:
Dit geldt uiteraard maar twee jaar, dat mag je er wel bij zeggen.
Mijn vraag verder: wat gebeurt er met je bestanden als die twee jaar voorbij zijn?
TerreurBV schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Dan zit je account vol en moet je eerst alles verwijderen
om weer dingen te kunnen toevoegen bij de oude limit.
Op die manier inderdaad (i.c.m. met een edu mail account) op de 23GB gekomen. Kostte me wel 46 Euro aan Adwords maar had geen zin om te wachten en deed daar verder toch niets meeArie- schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:47:
Verder lijkt het trucje met referrals en Google adds op de lange termijn wat handiger, als je dan op 18GB zit heb je volgens mij meer dan genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2012 16:57 ]
Nickname does not reflect reality
Een photoshop-bestand kan makkelijk 100MB of meer zijn, dus als je dan alsnog niet voor kunt stellen dat je meer dan 1GB vol kunt krijgen, dan heb je wel een erg beperkt voorstellingsvermogenanandus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:49:
[...]
offtopic:
Met documenten bedoel ik natuurlijk ook Photoshop-bestanden en alles.
[...]
offtopic:
Uiteraard, daar gebruik ik het ook voor.
Maar ik zie niet in hoe je 1Gb vol zou moeten krijgen, laatstaan 23![]()
Ik vroeg het me gewoon af waar iemand zoveel ruimte voor nodig zou hebben, that's all.
Oh, ik wist niet dat een Photoshop-bestand zo groot is. Damn

(Maar nog, 230 Photoshop-bestanden?
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Hmmm nice, ik had 2GB maar die is wel zo vol. Gebruik hem ook om even snel dingetjes van naar verschillende apparaten te kopiëren.
En foto's, apk's en voornamelijk documenten en backups van school. Vooral met afstuderen enz erbij loopt dat al snel in de GB'sanandus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:46:
offtopic:
[ Voor 49% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-03-2012 17:00 ]
Wordt er toch weer af gehaald, dus het plezier zal niet lang zijnAntaresje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:57:
Met die nieuwe dropbox app die automatisch alle foto's van m'n telefoon upload is het wel prettig om wat extra ruimte te hebben.
explain?Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:58:
[...]
Wordt er toch weer af gehaald, dus het plezier zal niet lang zijn
Het is sowieso maar voor 2 jaar, en er zijn berichten dat de extra ruimte al snel weg gaat als je die op deze manier gekregen hebt.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Stond helaas uitgelegd in het andere, verwijderde, identieke topic. Had deze truc ook al gedaan, werkte prima, had een 46GB grote Dropbox. Dacht dat dat wel twee jaar zou werken. Welnu neen dus, de extra 23GB werd na een weekje of zo gewoon weer automatisch verwijderd en zit nu weer op de oude hoeveelheid van ervoor
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2012 17:03 . Reden: Link toegevoegd ]
Hmmm dat zou jammer zijn. Ik heb hem op een HTC telefoon geactiveerd, misschien dat het dan wel blijft.Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:02:
[...]
Stond helaas uitgelegd in het andere, verwijderde, identieke topic. Had deze truc ook al gedaan, werkte prima, had een 46GB grote Dropbox. Dacht dat dat wel twee jaar zou werken. Welnu neen dus, de extra 23GB werd na een weekje of zo gewoon weer automatisch verwijderd en zit nu weer op de oude hoeveelheid van ervoor
Stond ook gewoon gelinkt in de TS
Dat krijg je er van als je er zo'n zootje van maakt met 2 ts'ts he...
hehe

Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
En stel dat ik er vandaag 20 GB op zet?Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:02:
[...]
Gaan ze dat allemaal verwijderen? Want dan klaag ik ze aan
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:56:
En stel dat ik er vandaag 20 GB op zet?
Gaan ze dat allemaal verwijderen? Want dan klaag ik ze aan.
TerreurBV schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Dan zit je account vol en moet je eerst alles verwijderen
om weer dingen te kunnen toevoegen bij de oude limit.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 27-03-2012 18:17 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Maar geen goede desktop client.NeoMe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:15:
box.com, installeer de android app en je krijgt 50 gb. Is praktisch hetzelfde als dropbox, maar dan namaak variant50 gb is levenslang
Ik kreeg hier een mail dat ik de Getting Started Guide moest volgen ... nog geen 23GB erbij echter. Nieuw Dropbox account btw.DP Kunst schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:10:
Ik kan hier ook bevestigen dat het werkt. Heb de APK wel even op m'n oude HTC Desire geïnstalleerd en kreeg een mailtje dat k 23GB extra heb.
Nevermind, Guide completed (minimaal 5 items) en heb nu 25.25GB storage
[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 27-03-2012 18:27 ]
Voor wat? je hebt een gratis account omzeilt iets wat niet voor jou bedoeld is en dan wil je ze aanklagen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:56:
[...]
En stel dat ik er vandaag 20 GB op zet?
Gaan ze dat allemaal verwijderen? Want dan klaag ik ze aan.
Same here ik heb wel de 3GB truc gedaan krijg je 3Gb voor 12 maanden.Room42 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:58:
Bij mij werkt het niet. Ik krijg geen mailtje.
Si vis pacem, para bellum
Ik zit met de beta van een tijd terug (het uploaden van foto's) + refferals via adword en ook nog door dat educatie gedoe op een totale ruimte van 23.2GB..
Gebruik slechts 2.1%
Ohh en volgens mij kan je ruimte delen als je een mapje deelt met je account. Dus je zou in feite gewoon meerdere accounts aankunnen maken waar je dan gewoon 1 map in maakt en die deelt met je account.
[ Voor 31% gewijzigd door lasharor op 27-03-2012 18:33 ]
Ik heb 12,8GBlasharor schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:31:
Dit heb je toch helemaal niet nodig?
Ik zit met de beta van een tijd terug (het uploaden van foto's) + refferals via adword en ook nog door dat educatie gedoe op een totale ruimte van 23.2GB..
Gebruik slechts 2.1%.
2Gb free
2GB coupon
3GB Beta
3Gb Guru
en 4x500mb refereer
En 785MB voor FB/twitter zooi
Zit wel aan de 40% hoop verslagen en bijlages
Si vis pacem, para bellum
Prima, maar waarom moet men dan via zo'n manier misbruik maken van een gratis service? Als je zo graag meer ruimte wil doe het dan op een eerlijke manier of betaal gewoon.Hahn schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:36:
Waarom blijven mensen zeuren over dat het niet nodig is? Dat zal voor iedereen anders zijn, leuk voor je (= iedereen die erover zeurt) als jij niet meer dan 1GB gebruikt, maar er zijn mensen die wel meer gebruiken.
Verwijderd
Neem het serieusTerreurBV schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Voor wat? je hebt een gratis account omzeilt iets wat niet voor jou bedoeld is en dan wil je ze aanklagen?
Was even benieuwd wat ze ermee gaan doen, maar moet 't er
dus eerst afhalen. Vind het wel goed zo, heb een DB met wat
foto's en andere (niet belangrijke dingen).
Als je dat bedoelt, zeg dat dan. Door "ik gebruik maar 2% van m'n 23GBlasharor schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:42:
[...]
Prima, maar waarom moet men dan via zo'n manier misbruik maken van een gratis service? Als je zo graag meer ruimte wil doe het dan op een eerlijke manier of betaal gewoon.
Ik heb nu een kleine 13GB aan Dropbox-ruimte (waarvan 5GB voor een jaar geloof ik, wat ik gratis & legaal bij m'n Desire S kreeg) en dat vind ik voorlopig genoeg. En ik houd er niet van om custom ROMS te moeten gebruiken om iets via een achterdeurtje te activeren, maar als het gewoon netjes en legaal had gekund had ik het zeker wel gedaan.
Hoezo heb je hier een custom Rom voor nodig? Het is een aangepaste APK die op elke Rom zal werken.Hahn schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:49:
[...]
En ik houd er niet van om custom ROMS te moeten gebruiken om iets via een achterdeurtje te activeren, maar als het gewoon netjes en legaal had gekund had ik het zeker wel gedaan.
Hahn schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:36:
Waarom blijven mensen zeuren over dat het niet nodig is?
Als je op mij doelt: Ik vroeg me gewoon af hoe mensen zoveel ruimte volkrijgen en waar ze het voor gebruiken.
Het was in ieder geval niet bedoeld om te zeuren (en ik snap ook niet waarom je zo'n doodnormale vraag als zeuren zou zien? Zo vreemd is dat toch niet om 23Gb aan documenten veel te vinden?)
Ik zit met al mijn documenten, en dat zijn tientallen bestanden, op iets minder dan 17Mb.
Vandaar dat ik behoorlijk verbaasd ben dat mensen 23Gb nodig hebben
Upload ook dingen als bijv. Nandroid backups erheen. Die zijn ong. 2GB per stuk. Plus alle geïnstalleerde apps en zo. Gewoon handig om daar een (externe) backup van te hebben die overal (huis/werk/elders) toegankelijk is.anandus schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Ik vroeg me gewoon af hoe mensen zoveel ruimte volkrijgen en waar ze het voor gebruiken.
Maar helaas moet ik het dus met 6.8GB doen, want deze truc/hack werkt niet bij mij
[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 28-03-2012 10:39 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dit werkt wel: FILENOX @ tweakblogs.net: 21GB Extra op Dropbox!Room42 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:38:
Maar helaas moet ik het dus met 6.8GB doen, want deze truc/hack werkt niet bij mij
Kost wel wat tijd en moeite maar dan heb je ook wat (heb nu 23GB ruimte door dit te volgen)
Hopelijk kom ik op 46.8GB en is dit blijvend (:
Zoals in de TS te lezen, is deze 23GB extra voor slechts 2 jaar!q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:01:
Hopelijk kom ik op 46.8GB en is dit blijvend (:
Overigens lijkt de app bij mij ook niet te werken, op mijn SGS2.
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2012 11:03 ]
Of bij sommige andere mensen voor slechts een weekCptChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:02:
Zoals in de TS te lezen, is deze 23GB extra voor slechts 2 jaar!
Dééd het prima op de SGS2.Overigens lijkt de app bij mij ook niet te werken, op mijn SGS2.
Kan ook zijn dat ik wat verkeerd deed, ik gooide in eerste instantie de cache niet weg, later wel gedaan en nogmaals geprobeerd. Dat is nu bijna een half uur geleden en heb de mail nog niet ontvangen.
Je hebt ook wel (een keer) die hele getting started tour doorlopen?CptChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:
[...]
Kan ook zijn dat ik wat verkeerd deed, ik gooide in eerste instantie de cache niet weg, later wel gedaan en nogmaals geprobeerd. Dat is nu bijna een half uur geleden en heb de mail nog niet ontvangen.
Dat heb ik, 4 of 5 pagina's waren dat.Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:09:
Je hebt ook wel (een keer) die hele getting started tour doorlopen?
Er waren al meerdere mensen die dezelfde vraag hadden gesteld en zoals ik al had gezegd: je kan het voor meer dan alleen documenten gebruiken.anandus schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:22:
[...]
offtopic:
Als je op mij doelt: Ik vroeg me gewoon af hoe mensen zoveel ruimte volkrijgen en waar ze het voor gebruiken.
Het was in ieder geval niet bedoeld om te zeuren (en ik snap ook niet waarom je zo'n doodnormale vraag als zeuren zou zien? Zo vreemd is dat toch niet om 23Gb aan documenten veel te vinden?)
Ik zit met al mijn documenten, en dat zijn tientallen bestanden, op iets minder dan 17Mb.
Vandaar dat ik behoorlijk verbaasd ben dat mensen 23Gb nodig hebben
Als iemand een 2TB-schijf koopt, dan ga ik toch ook niet vragen waarom 'ie dat nodig heeft, omdat ik maar 100MB aan documenten heb? Dropbox is gewoon een map op je computer waar je dingen in kan gooien, dan is het toch niet moeilijk te bedenken dat je het voor meer kan gebruiken dan alleen documenten?
Ik gebruik mijn Dropbox voor documenten, muziek, foto's, photoshop-bestanden. Dat kan ik nu allemaal op zowel m'n pc, als op m'n MBA, als op m'n iPad, als op m'n Desire S openen, ideaal. Ik heb nu zo'n 5GB in gebruik. Als jij maar 17MB in je Dropbox hebt zitten, dan vind ik dat je er absoluut niet uithaalt wat erin zit.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Ik kreeg in eerste instantie geen upgrade/mail. Toen opnieuw geïnstalleerd en voilà, direct!q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:25:
Ik heb met mijn SGS met ICS ook nog geen mail ontvangen.
Heb nu 33.25GB
Het is mij na 4 keer installeren nog niet gelukt..
HierPistolebob schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:50:
Heeft iemand dit getest met een ZTE Blade?
Het is mij na 4 keer installeren nog niet gelukt..
Net twee foto's geupload en nu heb ik wel 29.8GB!
Op m'n ZTE Blade ging het gewoon niet.
Ik heb de Android SDK geinstalleerd op de PC, en die de 2.3.3 API en de tools laten installeren.
Toen AVD manager gestart en een nieuw device gemaakt met 2.3.3.
Die gestart, en signeddropbox.apk geinstalleerd.
Hoppa 25.25GB
Ik kreeg hem ook niet, hierna 2 bestanden geupload en toen kreeg ik een mailVlooi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:
Ik heb ingelogd, maar nog geen email gekregen.
Uur geleden gedaan, maar nog niks dusFlappie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:00:
[...]
Ik kreeg hem ook niet, hierna 2 bestanden geupload en toen kreeg ik een mail
mja ik gebruik dropbox amper, vooral voor titanium backup pro
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Wel zou ik via Google adwords wat extra referals willen binnen halen.
Heeft iemand misschien een adwords coupon voor mij, via een DM? Alvast bedankt.
Even geduld, dan werkt deze 'truc' ook bij jouchrisborst schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:00:
De truc die hier beschreven staat werkt bij mij helaas niet![]()
account aanmaken, paar dagen wachten en je krijgt vanzelf 50 euro adwords tegoedchrisborst schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:00:
De truc die hier beschreven staat werkt bij mij helaas niet![]()
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Lang niet altijd meer, helaas.reyals schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:50:
[...]
account aanmaken, paar dagen wachten en je krijgt vanzelf 50 euro adwords tegoed
Wel vaak bij tijdschriften e.d.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic is gesloten.