[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.363 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeph
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-12-2023
tumtum100 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:28:
Heeft ook iemand de bug dat er telkens een geluidje klinkt en dat zijn status balk van transparant naar zwart gaat?
Is het alleen een geluidje of krijg je ook daadwerkelijk een notificatie op die balk te staan? :) Is mij nog niet opgevallen maar zal er eens op letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hm, zowel gisteravond als vandaag geeft ie opeens een foutmelding dat ie de simkaart niet meer ziet. Dat is wel irri zeg. En nee, ik heb niet zitten knippen maar een officiële microsim bij Vodafone gehaald. Ik hoop dat dit een software bug is, want anders moet dit ding straks nog omgeruild, daar zit ik niet op te wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Appelsap schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:31:
Hm, zowel gisteravond als vandaag geeft ie opeens een foutmelding dat ie de simkaart niet meer ziet. Dat is wel irri zeg. En nee, ik heb niet zitten knippen maar een officiële microsim bij Vodafone gehaald. Ik hoop dat dit een software bug is, want anders moet dit ding straks nog omgeruild, daar zit ik niet op te wachten... :(
Je weet ook dat er een storing is bij Vodafone he!!! :)
Heb gisteren ook een microsim gehaald en ook problemen met verbinding. Ligt echter niet aan de telefoon, maar aan die brand.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2020
Het valt me wel op dat er veel software en hardware problemen zijn. Is de X te snel op de markt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Deeph schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:30:
[...]

Is het alleen een geluidje of krijg je ook daadwerkelijk een notificatie op die balk te staan? :) Is mij nog niet opgevallen maar zal er eens op letten!
Nee dan komt er echt niks op de notificatie balk te staan hij gaat alleen van zwart naar transparant continu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
InxidiousX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:58:
[...]

Nee, heb hem gewoon vervangen door Google Maps. Kan je vanuit Car Mode ook gewoon Maps navigatie, plaatsen enz gebruiken. Op het hoofdscherm kan je dit aanpassen en Maps als standaard navigatie instellen. Voor degene die zich afvraagt, waar zitten de instellingen? In Car Modus klik op 1 van de icoontjes onderin het scherm bluetooth, gps enz.
Is het ook mogelijk om een compleet ander navigatie programma te linken in deze auto software? Ik gebruik Sygic maar ik krijg het niet voor elkaar.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Viper_4111 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:36:
[...]

Is het ook mogelijk om een compleet ander navigatie programma te linken in deze auto software? Ik gebruik Sygic maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb zelf geen Sygic, maar kan je wel in de instellingen kiezen voor Google Maps? Als dit wel lukt en Sygic niet dan zou ik het zo niet 1,2,3 weten. Misschien bij de Sygic op onder instellingen ---> Apps als standaard markeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ruurd v. schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
[...]

Ja, die optie bedoel ik (heb engels als taal ingesteld). Zodra ik die optie uitzet draait mijn scherm naar landscape modus.
heel apart als ik de optie aan hebt, kantelt mijn scherm als ik het toestel kantel maar als ik hem uit zet dan is het gewoon altijd portrait-formaat. Lijkt me nogal vreemd bij mijn Hero, Desire, Desire HD werkte het ook allemaal zo als nu op de One X.

[ Voor 3% gewijzigd door aardbeix15 op 05-04-2012 14:43 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:45
Hebben meer mensen last van dat Twitter niet helemaal goed synchroniseert? Contacten van twitter synchen bij mij niet.
En dan nog de Facebook contacten, super vervelend dat als je "synchroniseren met bestaande contacten" aanvinkt in de Facebook app, er onder "telefoon" zon beetje alle Facebook telefoonnummers komen te staan inclusief mail adressen etc. :/

Onder "Contacten" is het echter wel in orde. Maartoch heel vervelend dat toch wel alles onder de tab "telefoon" komt te staan. |:(

Plus als ik Facebook contacten synchroniseer, werken de plaatjes niet in Whatsapp!
Dit ligt niet echt aan het toestel denk ik maar meer aan Android/Sense 4.0. 8)7

Haha, ik heb het gevoel dat ik alleen maar loop te klagen over het toestel :+ Maarja...hij doet het bij mij ook niet optimaal met al die reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Smily
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 23:28
Appelsap schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:31:
Ik had hier ook last van met mijn T-mobile sim.
Hij vroeg ook niet meer om mijn Simkaart-Pin code na een reboot.
Bij mij was het verholpen door Fastboot uit te zetten onder Settings->Power

[ Voor 0% gewijzigd door The Smily op 05-04-2012 15:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm net besloten om m'n eigen witte One X te gaan gebruiken, kom ik linksonderin een gele vlek tegen...
Linksbovenin en rechtsboven in is het ook te zien, hetzij in veel mindere mate... Jullie nergens last van!?
Vooral met een witte achtergrond lijkt het of er linksonder gewoon een gele vlek zit, dat valt even tegen zeg.
Op foto's is het helaas niet goed te zien, omdat het scherm / backlight erg fel is en de geligheid daardoor vervalt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EIyUNnCj47K1DV7FCFUFcDsC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P88pqLTpi4WGVtmoMJlhRnTf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9j6eEKdhX73OneWAeNPw8p7T/full.jpg

Dus even 'n mailtje gestuurd naar desbetreffende toko... Komt wel goed, vind het een nette tent mja *bummer*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
aardbeix15 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:43:
[...]

heel apart als ik de optie aan hebt, kantelt mijn scherm als ik het toestel kantel maar als ik hem uit zet dan is het gewoon altijd portrait-formaat. Lijkt me nogal vreemd bij mijn Hero, Desire, Desire HD werkte het ook allemaal zo als nu op de One X.
Ik vind het ook raar hoe het bij mij gaat, maar dacht dat het bij iedereen zo werkte.. niet dus... 8)7

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/46941469/2012-04-05_15-05-31.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 15-09 08:20
Geen last van bij mijn grijze one x, wel een mooi kleurtje trouwens, heel chique :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:34:
[...]
Je weet ook dat er een storing is bij Vodafone he!!! :)
Ik wist niet dat door die brand mijn toestel opeens melding geeft dat ie geen sim kan vinden. ;)
Gisteravond (vannacht eigenlijk, kon niet slapen) gaf ie na een half uur aan de lader en lekker spelletje spelen opeens melding dat ie de sim niet meer kon uitlezen. Paar keer achter elkaar. Vanmorgen was alles weer ok, maar zonet bij flinke download aktie (via wifi) kreeg ik dezelfde melding. Heb nu de randjes van die simhouder afgeplakt zodat die geen contact met de contactjes van de sim meer kunnen maken, geen idee of het helpt maar je weet maar nooit. Houd het wel in de gaten.

Wifi is overigens razend snel, echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
CLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:08:
Hmm net besloten om m'n eigen witte One X te gaan gebruiken, kom ik linksonderin een gele vlek tegen...
Linksbovenin en rechtsboven in is het ook te zien, hetzij in veel mindere mate... Jullie nergens last van!?
Vooral met een witte achtergrond lijkt het of er linksonder gewoon een gele vlek zit, dat valt even tegen zeg.
Op foto's is het helaas niet goed te zien, omdat het scherm / backlight erg fel is en de geligheid daardoor vervalt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dus even 'n mailtje gestuurd naar desbetreffende toko... Komt wel goed, vind het een nette tent mja *bummer*
Als je het beschermfolie eraf haalt, is het dan nog steeds? Hier geen last van iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:54
CLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:08:

Plaatjes..

Misschien lijm? http://www.replacedirect....rm-vertoont-gele-vlekken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Lijkt idd wel heel erg hetzelfde :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boratnl schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:25:
Als je het beschermfolie eraf haalt, is het dan nog steeds? Hier geen last van iig.
Yes uiteraard, helaas
Zoiets zal het zijn ja, maarja om er nou maar 'op te moeten wachten totdat het wegtrekt'... Lastig...
Tevens ben ik een van de eersten die het hier meld volgens mij, dus ook nog geen 'algemene issue'

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 05-04-2012 15:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 21:05
Tevens ben ik een van de eersten die het hier meld volgens mij, dus ook nog geen 'algemene issue'
had je misschien toch die zwarte moeten bestellen :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa :+ Ik mag 'm nog ruilen voor zwart, maar die heb ik vandaag in de winkel gespot en neauh niet voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 15-09 08:20
offtopic: mn telefoonhoesje zou vandaag bezorgt worden (gistermiddag bestelt bij coolblue) en hij zou met de post komen (paste door de brievenbus). Maar de post is allang geweest en het hoesje niet ontvangen... Toch een beetje jammer aangezien ik vandaag ook me telefoon binnen heb gekregen. Is er iets om hieraan te doen? Coolblue bellen of iets dergelijks? Is de tnt post het product kwijtgeraakt oid? Beetje balen, ze garanderen altijd dat hij er de volgende dag nog is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 18-09 23:41
Volgens mij garandeerd TNT niks. Heb ook wel eens meegemaakt dat het een dag later kwam dan de volgende dag. Ze proberen het, maar garanderen het niet. Gewoon wachten tot morgen denk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
Die 5e core is echt ziek gewoon, niet realistish.

Op kantoor heb ik mijn phone in de dock liggen... Na de pauze vergeten op de dok te leggen.
Anderhalf uur later kijk ik even na battery stats, 100% nog steeds :S
WIFI, Sync aan.

Voor mij is dit een top phone! Alleen nog een kernell 3.x en we zijn klaar!
Mijn SGS2 mocht ik van dromen, toestel niet aanraken en 8% eraf ofzo... Dan had ik de toestel ook nog een geroot en getweaked.

Afbeeldingslocatie: http://moghtader.net/mohammad/files/uploads/idle_HOX.png

[ Voor 8% gewijzigd door Xmoo op 05-04-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
tumtum100 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:28:
Heeft ook iemand de bug dat er telkens een geluidje klinkt en dat zijn status balk van transparant naar zwart gaat?
Is dat een bug of leg je je telefoon bij een NFC-pasje? ;) Dan krijg je dat namelijk ook, probeer maar eens met een OV-chipkaart oid. Hij kan er alleen niets mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

_gibeon_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:05:
[...]

Is dat een bug of leg je je telefoon bij een NFC-pasje? ;) Dan krijg je dat namelijk ook, probeer maar eens met een OV-chipkaart oid. Hij kan er alleen niets mee. :)
Zit hier als een debiel met m'n toestel en OV te zwaaien op werk, maar er gebeurt niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
Booth schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:06:
[...]

Zit hier als een debiel met m'n toestel en OV te zwaaien op werk, maar er gebeurt niks :)
Bij mij wel zet maar eens bij je instellingen NFC aan. Denk ook dat dat het probleem was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
_gibeon_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:05:
[...]

Mijn telefoon ligt ook altijd op mijn portemonnee daarom al die rare geluiden haha

[ Voor 63% gewijzigd door tumtum100 op 05-04-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Booth schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:06:
[...]
NFC aanstaan? (Wireless & Networks --> more)
En je moet op het homescherm zijn, dan de OV-chip bij het HTC logo op de achterkant houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:11

D33F

Tweelingtemmer

CLB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:33:
[...]

Yes uiteraard, helaas

[...]

Zoiets zal het zijn ja, maarja om er nou maar 'op te moeten wachten totdat het wegtrekt'... Lastig...
Op XDA is er ook een topic over te vinden dus je bent niet de enige :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574058

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Laatst online: 18-09 13:13
David Regeling schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:10:
[...]

Op XDA is er ook een topic over te vinden dus je bent niet de enige :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574058
Heb zelf op ongeveer dezelfde plek een donkere vlek, geen gele. Ook niet meer te zien met een hogere helderheid. Toestel stuur ik komende week terug naar GSMEasy om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

ZwartR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:14:
[...]

Heb zelf op ongeveer dezelfde plek een donkere vlek, geen gele. Ook niet meer te zien met een hogere helderheid. Toestel stuur ik komende week terug naar GSMEasy om te ruilen.
Kan best kloppen idd, want er waren ook mensen met blauwe vlekken in het scherm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Zijn er hier meer mensen die ook een forse lightbleed hebben van de knoppenbalk naar het scherm? Valt (natuurlijk) het meest op bij een donker scherm en brandende knoppenbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_gibeon_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:09:
[...]

NFC aanstaan? (Wireless & Networks --> more)
En je moet op het homescherm zijn, dan de OV-chip bij het HTC logo op de achterkant houden.
Hihi een geluidje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik hoor hem ook en hij trilt een beetje :D :9~ <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:21:
[...]

Ik hoor hem ook en hij trilt een beetje :D :9~ <+:)
Hij doet het ook als ik 'm gewoon op m'n portemonnee leg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:22:
[...]

Idd bij mij ligt die daar bijna altijd op lekker zacht voor de achterkant ^^. Maar ik heb het iig uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:22:
[...]

Moddervet dit :P Ik hoor ook geluidje

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hopelijk krijgt men USB-host aan de praat, ik vind het maar belachelijk dat dat soort functies al tijden door de hardware worden ondersteund maar niet out of the box door HTC. Zeker nu er geen micro-SD-slot meer in de telefoon zit kan een card readertje aankoppelen de boel een stuk eenvoudiger maken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:11

Laguna

Connaisseur

SuperVeloce schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:27:

ps. zijn er mensen die protect folie kopen voor scherm? Dat is toch bullshit, aangezien bij gorilla glass zowat onmogelijk was op een krasje te krijgen, bij gorilla glass 2 is het helemaal onmogelijk (bij normaal gebruik telefoon)
Heel goed mogelijk hoor.. het enige wat ervoor nodig is, is een zandkorrel in je broekzak.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Niet te geloven dat Gorilla Glass 2 zo goed is dat dit type scherm word gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Laguna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:40:
[...]

Heel goed mogelijk hoor.. het enige wat ervoor nodig is, is een zandkorrel in je broekzak.
Ik heb sinds mn HTC Hero geen krasjes op mn scherm gehad, ook nooit een protector gehad. De Hero was 1 van de eerste telefoons die dat speciale plastic gebruikte.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
_Christiaan_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:08:
[...]

Ik heb sinds mn HTC Hero geen krasjes op mn scherm gehad, ook nooit een protector gehad. De Hero was 1 van de eerste telefoons die dat speciale plastic gebruikte.
Geld ook voor mijn telefoon, bijna 2 jaar in gebruik, GorillaGlass1, niks aan te zien
zelfs van 2m x naar beneden geketst, ook niks aan buitenkant en scherm ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

_Christiaan_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:08:
[...]

Het is glas, geen plastic en aangezien zand de belangrijkste grondstof is voor glas, blijft er het risico op krassen op je scherm door zand, ook al is het Gorilla Glass.
Ik ben benieuwd wanneer daar in de toekomst wat op gevonden gaat worden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Na een maand had ik al een kras in m'n Legend, flink balen en niet eens een idee hoe ie is ontstaan.. maar t kan dus zeker wel, ook al was dat gorilla glass 1 dan ipv 2, toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Laguna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:29:
[...]

Het is glas, geen plastic en aangezien zand de belangrijkste grondstof is voor glas, blijft er het risico op krassen op je scherm door zand, ook al is het Gorilla Glass.
Ik ben benieuwd wanneer daar in de toekomst wat op gevonden gaat worden.
Gorilla Glass is chemisch verstevigd. Het kan dus best zo zijn dat ze voor versie 2 iets gevonden hebben waardoor het zandbestendig is. Maar of dat ook echt zo is, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk is het toestel binnen, maar wat een tegenvaller is het zeg... het toestel valt zo uit je handen zo glad is de achterkant... Heb nu al spijt van de aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:43:
Nou eindelijk is het toestel binnen, maar wat een tegenvaller is het zeg... het toestel valt zo uit je handen zo glad is de achterkant... Heb nu al spijt van de aankoop
Ik DM je mijn adres wel even ! Kun je hem daarheen sturen.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Dan moet je hem gaan verkopen
Heb je demo gezien in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook net binnen, voelt inderdaad enigzins glad aan maar hij is dan ook een flink stuk groter en ongeveer de helft zo dik als mijn legend. Ben wel geschrokken van de mogelijkheden tov de legend, maar dat scherm is zo mooi ik ben nu al verslaafd! Maar spijt hebben vanwege een eerste aanraking vind ik toch zwaar overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:47:
Hier ook net binnen, voelt inderdaad enigzins glad aan maar hij is dan ook een flink stuk groter en ongeveer de helft zo dik als mijn legend. Ben wel geschrokken van de mogelijkheden tov de legend, maar dat scherm is zo mooi ik ben nu al verslaafd! Maar spijt hebben vanwege een eerste aanraking vind ik toch zwaar overdreven...
hoezo geschrokken van de mogelijkheden? dat er zo weinig nieuws is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florine schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:52:
[...]

hoezo geschrokken van de mogelijkheden? dat er zo weinig nieuws is?
Nee juist dat er veel nieuws is, maar van mid-end van 2 jaar terug naar high-end die net uit is is toch even een wereld van verschil :P Is alleen in het engels niet dat ik daar moeite mee heb maar moet eens kijken of ik op de een of andere manier niederlandisch op krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Weet iemand in hoeverre de vodafone toestellen 'branded' zijn? Ik zag wel hier en daar een aantal vodafone software tooltjes in een paar filmpjes, maar ik weet niet hoe dat hier in NL zit.

Ik kan hem nog steeds niet kiezen via vodafone. Ik heb een bedrijfs abbo van vodafone, en bij verlenging zeggen ze dat de One X nog niet in het systeem staat. Beetje balen. Nog even afwachten dus.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:19
Ik heb hem niet, maar herken je gevoel wel. De gladheid is de enige reden dat ik een hoesje om mijn Sensation heb zitten. De Desire voelde lekker stroef aan, daar had ik dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:45:
[...]

Ik DM je mijn adres wel even ! Kun je hem daarheen sturen.
Ik heb hem nog niet aan gehad, maar wel besloten om hem te doneren aan mijn vrouw. Die wil er zo'n soort flap-hoesje voor hebben.

Volgende keer toch maar even wachten totdat het toestel in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
HTC en Nvidia geven problemen met de One X toe, volgens hen ligt het aan de apps die niet compatibel zijn.

http://www.androidpit.com...dCom+%28Planet+Android%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

mafiatounes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:21:
HTC en Nvidia geven problemen met de One X toe, volgens hen ligt het aan de apps die niet compatibel zijn.

http://www.androidpit.com...dCom+%28Planet+Android%29
Hmm link werkt niet of de server ligt eruit ?
edit: het hele domein ligt er dus uit.

[ Voor 4% gewijzigd door D33F op 05-04-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
David Regeling schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:45:
[...]

Hmm link werkt niet of de server ligt eruit ?
edit: het hele domein ligt er dus uit.
Bij mij doet hij het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_gibeon_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:17:
Zijn er hier meer mensen die ook een forse lightbleed hebben van de knoppenbalk naar het scherm? Valt (natuurlijk) het meest op bij een donker scherm en brandende knoppenbalk.
Yes... Heb ik ook gemerkt. Spijtig dat je de lichtjes van de knoppen niet gewoon kan aan of uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:01:
Die 5e core is echt ziek gewoon, niet realistish.

Op kantoor heb ik mijn phone in de dock liggen... Na de pauze vergeten op de dok te leggen.
Anderhalf uur later kijk ik even na battery stats, 100% nog steeds :S
WIFI, Sync aan.

Voor mij is dit een top phone! Alleen nog een kernell 3.x en we zijn klaar!
Mijn SGS2 mocht ik van dromen, toestel niet aanraken en 8% eraf ofzo... Dan had ik de toestel ook nog een geroot en getweaked.

[afbeelding]
Dan ben jij een van de weinigen denk ik. Zelf heb ik geen syncen aan en wanneer hij in standby ligt verbruikte hij 13% op 8 uurtjes ongeveer.
Maar ik moet wel zeggen dat als ik mijn telefoon onmiddellijk opneem hij soms pas na een paar minuten het juiste % van de batterij aangeeft. Heb je daar ook op gelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Hier werkt ie inmiddels ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Nou, ff snel mijn ervaringen van de one X omdat ik deze nu net binnen heb gekregen.

Objectief:
- Helaas, helaas, het lukt android maar niet om supervloeiend te zijn (ik heb ook een iPhone 4s). Zoals ik al een keer eerder aan had gegeven ben ik erg gevoelig voor micro-studder en het is overduidelijk te zien. Menus zijn niet iPhone/WP7 vloeiend. Nergens niet. Ook niet de homescreen. Iig niet met een net oranje wordende accu.
- Screen problemen. Zo heb ik 1x een lichte trilling gezien in het backlight. Verder heb ik een flinke verstoring van het beeld gehad camera mode. Dit was aan de gehele linkerkant en besloeg ongeveer 1/5 van het scherm. Gebeurde alleen in camera mode en niet op de homescreen of andere apps. Ik denk dan ook dat het een driver issue is en geen hw. Toen ik het enkele minuten later weer wilde proberen, was het fenomeen weg.
- Licht. Hij weegt niks.

Subjectief:
- Erg mooie behuizing, de grey variant. Super.
- Mooi scherm maar zeker niet beter dan iPhone. Wel groter (duh). Ben er iig niet overdonderd door.
- Ligt lekker in de hand en de grote viel me alleszins mee.
- Snelheid valt me nog wat tegen. 4 cores, 1 tot 1.5GHz... maar toch heb ik het idee dat hij er flink aan moet trekken.

Het is nog niet veel en heb er net 10 minuten mee gespeeld. Ik heb de luxe positie dat ik zowel een iPhone 4S als de one X heb. De komende paar weken ga ik de one X proberen en dan afwegen welke ik blijf houden. Tot nu toe ben ik nog niet razend enthousiast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10
Anteros schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:13:
Nou, ff snel mijn ervaringen van de one X omdat ik deze nu net binnen heb gekregen.

Objectief:
- Helaas, helaas, het lukt android maar niet om supervloeiend te zijn (ik heb ook een iPhone 4s). Zoals ik al een keer eerder aan had gegeven ben ik erg gevoelig voor micro-studder en het is overduidelijk te zien. Menus zijn niet iPhone/WP7 vloeiend. Nergens niet. Ook niet de homescreen. Iig niet met een net oranje wordende accu.
- Screen problemen. Zo heb ik 1x een lichte trilling gezien in het backlight. Verder heb ik een flinke verstoring van het beeld gehad camera mode. Dit was aan de gehele linkerkant en besloeg ongeveer 1/5 van het scherm. Gebeurde alleen in camera mode en niet op de homescreen of andere apps. Ik denk dan ook dat het een driver issue is en geen hw. Toen ik het enkele minuten later weer wilde proberen, was het fenomeen weg.
- Licht. Hij weegt niks.

Subjectief:
- Mooi scherm maar zeker niet beter dan iPhone. Wel groter (duh). Ben er iig niet overdonderd door.
- Snelheid valt me nog wat tegen. 4 cores, 1 tot 1.5GHz... maar toch heb ik het idee dat hij er flink aan moet trekken.

Het is nog niet veel en heb er net 10 minuten mee gespeeld. Ik heb de luxe positie dat ik zowel een iPhone 4S als de one X heb. De komende paar weken ga ik de one X proberen en dan afwegen welke ik blijf houden. Tot nu toe ben ik nog niet razend enthousiast....
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen! Heb zelf ook de iPhone 4s en zit ook aan de one x te denken!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Voor degenen die echt niet meer kunnen leven met de 3 knoppen menubar die hier al veel besproken is, is er al een oplossing. Nadeel hiervan is wel dat je je toestel moet rooten wat dus weer nadelig is voor de garantie.

http://forum.xda-develope...read.php?t=1582506&page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Zodra de accu oranje is wordt er volgens mij met teruggeschroefde snelheid gewerkt op de telefoon, dus hem dan vergelijken met de 4S is niet zo fair..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met de telefoon beweegt in stille omgeving en vooral dicht bij je oor, dan hoor je iets in de camera? Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 17-09 00:38
@Anteros

Na 10minuten reviewen is ook niet echt relevant, indien je wat langer met android hebt gewerkt merk je dat alles na tijd soepeler/batterij langer meegaat omdat er cache wordt gebouwd.
Sense zal nog wel niet in de cache zitten, aangezien Sense 4.0 custom rom "soepel" loopt op dual core (sensation) zal hij dat ook gewoon wel bij de Quad Core moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik drie weken iphone 4s hebben gehad niks op tegen beviel goed?

De mensen konden mij niet bereiken met nde iphone
naar de winkel gegaan die heeft hem omgeruilt
Maar toch weer terug gegaan naar een htc
toch weer heel blij met one x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:23:
Als je met de telefoon beweegt in stille omgeving en vooral dicht bij je oor, dan hoor je iets in de camera? Normaal?
Ja, ik heb het ook gevraagd, iedereen heeft dit blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

RoD schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:35:
[...]

Gorilla Glass is chemisch verstevigd. Het kan dus best zo zijn dat ze voor versie 2 iets gevonden hebben waardoor het zandbestendig is. Maar of dat ook echt zo is, dat weet ik niet.
Enige verschil bij mijn weten tussen het originele Gorilla Glass en versie 2 is dat versie 2 dunner is. De hardheid van Gorilla Glass is ongeveer 6,8 op de schaal van Mohs. Zandkorrels zijn meestal een vorm van kwarts waarbij de hardheid op 7 ligt. Om dus geen krassen op je scherm te krijgen moet de hardheid van het scherm hoger dan 7 zijn, wat dus nog niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Powrot schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:30:
[...]

Ja, ik heb het ook gevraagd, iedereen heeft dit blijkbaar.
Lol hier ook. Handig om als rammelaar te gebruiken voor je baby. HTC denkt ook aan alles :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hanky74 op 05-04-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Eventjes reageren:

@Florine: Ook al gaat de snelheid omlaag (wat idd klopt), dan mag het toch nog steeds wel soepel gaan met max vier cores. En daarbij, met scrollen gebruikt hij waarschijnlijk maar 1 core. Al met al, geen goede 1e indruk.

@Minaaj: Ik heb al veel Android toestellen gehad. Weet waar ik over praat. Heb de HTC Desire, Galaxy Nexus S en de Galaxy S2 gehad voor mijn iPhone 4S. Nu dus tevens een HTC One x. Het laden gaat misschien soepeler (ivm cachen), maar menu's en scrollen worden niet gecached. Dat zou meteen op goede snelheid mogen werken. En dat doet het gewoon niet. Nog op geen enkele android in mijn leven gezien.

@323: Ik heb de iPhone 4S ongeveer een maand nadat hij uit kwam. Qua performance altijd tevreden mee geweest. Niet met de Apple policies. Maar goed, het gaat daar wel alleen snel, soepel en makkelijk. Daar krijg je het gevoel dat hij niet op zijn tenen loopt. Accu is trouwens ook super. 2 a 3 dagen met aardig wat gebruik van mijn 4S (wifi, 3G, muziek, browsen, enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Camera geluidje hier ook ja. (schudden bij je oor)

In hoeverre word er met de huidige firmware gewerkt met de GPU bij de UI?

Ik had begrepen dat er een foutje in zat? Werkt het helemaal niet, en word het toestel nog een stuk soepeler, of werkt het niet perfect, en heeft Anteros toch een punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 14-09 14:45
@ Anteros

Geloof me, het ligt niet aan de 4 cores. Een custom sense 4.0 rom op mn Desire HD (single core 1ghz) liep vloeiender (homescreen dan) dan op de one x. Verwacht maar dat dit snel wordt opgelost met custom roms/ updates. Er zou ook nog een update komen deze week die de accu problemen en nog andere bugs verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

Na mijn 2e dag met dit apparaat kan ik zeggen dat dit echt aanvoelt als iets nieuws. Wat mij betreft de game-changer waar ik op zat te wachten. Het is gewoon de combinatie van het scherm, het design, ICS, Sense 4 en de fijne SOC.

No troll intendend maar als ik mijn collegae met hun Iphone 4(s) zie moet ik wel een beetje lachen. Apple is er altijd zo trost op dat de mooie spullen maken. Nou valt over smaak te twisten maar de One X is qua design wel een paar stappen hoger.

Misschien was de SOC uit de One S voldoende geweest maar wat maakt het uit. De ervaring is gewoon erg soepel.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Vandaag even mee gespeeld, mooi ding en werkt erg HTC/sense achtig en dat is heerlijk.

Nadeel is voor mij het formaat

De Iphone is gewoon een goed formaat, maar een apple... :(

Als ik een htc in dat formaat wil krijg je gewoon low-end. (de one-S is maar iets kleiner)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13:25

westergas

rikkie_pc

Pinin schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:50:
Nadeel is voor mij het formaat
Eén dag met dit ding en alle oudere phones zijn te klein. Formaat is geen issue, alleen maar een voordeel. Zeker met het lichte gewicht.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Powrot schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:37:
@ Anteros

Geloof me, het ligt niet aan de 4 cores. Een custom sense 4.0 rom op mn Desire HD (single core 1ghz) liep vloeiender (homescreen dan) dan op de one x. Verwacht maar dat dit snel wordt opgelost met custom roms/ updates. Er zou ook nog een update komen deze week die de accu problemen en nog andere bugs verhelpt.
idem.
Paar dagen geleden is dit al in het topic besproken.
Toen melde iemand dat er op XDA in de changelog van een custom rom stond dat de GPU UI rendering aangezet was.
Dus de conclusie is dat deze in de HTC rom uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Conclusie is niet dat het uit staat.

Het staat niet geforceerd, maar of het echt UIT staat is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
westergas schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:44:
No troll intendend maar als ik mijn collegae met hun Iphone 4(s) zie moet ik wel een beetje lachen. Apple is er altijd zo trost op dat de mooie spullen maken. Nou valt over smaak te twisten maar de One X is qua design wel een paar stappen hoger.
Studiegenootje zei ook tegen mij dat hij m'n One X zou jatten als ik niet op zou letten. Prefereerde hem toch kennelijk over zijn iPhone.

En over de lagg in de screens, geef het niet graag toe, maar die is inderdaad nogal aanwezig. En dan vooral het homescreen en de twitter app. Nou is de officiële twitter app nooit een super scroller geweest, maar het homescreen lijkt gewoon bugged.

Als je de nieuwere games op dit toestel speelt wordt het toch wel heel indrukwekkend hoor, GTA III ziet eruit als een pareltje en shadowgun gaat daar rustig een dikke stap overheen.

Als je er films op kijkt vind ik dit veruit het meest indrukwekkende scherm dat ik heb gezien, laat de iPhone 4S en Galaxy Nexus toch wel flink achter zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Anteros schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:13:

Objectief:
- Licht. Hij weegt niks.

Subjectief:

iOS is volgens mij ook grafisch lichter, waar door het makkelijker/soepeler werkt

daarbij, One X heeft wel 4 cores, maar worden amper allemaal gebruikt ;)
en je moet de telefoon teste wanneer er nog genoeg accu spanning in zit ;)

daarbij zijn er weinig applicaties geoptimaliseerd voor quad.. wel voor single en wat dual, maar geen quad.. ;)

ICS+Sense4 op Desire HD, is een One V port en gebruikt Sense 4 Lite, de Sense 4 van One X is iets zwaarder

[ Voor 63% gewijzigd door SuperVeloce op 05-04-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hej mensen,

wellicht een stomme vraag, maar ben net begonnen met htc onex en loop gelijk vast... Als ik google alle contacten laat synchroniseren doet hij alle mensen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ook. Dit is beetje jammer want ik wil alleen de mensen bij google contacten en niet de rest.

Hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
stoeber schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:08:
Hej mensen,

wellicht een stomme vraag, maar ben net begonnen met htc onex en loop gelijk vast... Als ik google alle contacten laat synchroniseren doet hij alle mensen die ik ooit een mailtje heb gestuurd ook. Dit is beetje jammer want ik wil alleen de mensen bij google contacten en niet de rest.

Hoe fix ik dit?
Google (The Searchgiant) is your best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:16

djbarney

XBL: DeejayBarney

Is er eigenlijk al iemand die wat kan vertellen over de Wifi Tethering mogelijkheden van de One X? Als het goed is krijg ik mijn toestel morgen binnen, maar ik was wel benieuwd of jullie hier al ervaring mee opgedaan hebben. Ik vind het namelijk wel zeer praktisch om het te kunnen gebruiken op mijn hd2, niet voor constant gebruik, maar als backup mocht mijn kabel verbinding wegvallen of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
djbarney schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:28:
Is er eigenlijk al iemand die wat kan vertellen over de Wifi Tethering mogelijkheden van de One X? Als het goed is krijg ik mijn toestel morgen binnen, maar ik was wel benieuwd of jullie hier al ervaring mee opgedaan hebben. Ik vind het namelijk wel zeer praktisch om het te kunnen gebruiken op mijn hd2, niet voor constant gebruik, maar als backup mocht mijn kabel verbinding wegvallen of iets dergelijks :)
is een standaard optie bij htc sense en anders heb je nog 3rd party app (zo gebruikte ik Joikuspot bij Nokia N97)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Het softwaretopic is verderop ;)

[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 05-04-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
staffordniko schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:34:
[mbr]Het softwaretopic is verderop ;) [/]
Er waren een aantal mensen aan het klagen over het ontbreken van deze functie op de one X ;)
dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
staffordniko schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:42:
[...]

Er waren een aantal mensen aan het klagen over het ontbreken van deze functie op de one X ;)
dan niet
Inderdaad, ik snap dat er zo nu en dan een post gemodereerd dient te worden, omdat deze offtopic zijn. Echter was deze geheel ontopic, omdat deze app een oplossing is op een hier bediscussieerde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zo, valt even flink tegen mijn splinternieuwe One X. Ik heb hem sinds vanmiddag en 90% van de tijd is hij ervan overtuigd dat er geen simkaart in zit... Heel af en toe helpt het als ik de telefoon ter hoogte van de simkaart een beetje masseer, maar dat is ook meer geluk dan wijsheid. Dit zowel met een gloednieuwe simkaart van Vodafone als van kpn.

Rommel.. :/

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 18-09 21:21
Hebben jullie ook bij de agenda van HTC, dat bij de verjaardagen van contacten t facebook plaatje wordt weergegeven? Dit heb ik dus ook bij mijn gewone contact lijst. bij de een wel en bij de ander niet...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:56:
Zo, valt even flink tegen mijn splinternieuwe One X. Ik heb hem sinds vanmiddag en 90% van de tijd is hij ervan overtuigd dat er geen simkaart in zit... Heel af en toe helpt het als ik de telefoon ter hoogte van de simkaart een beetje masseer, maar dat is ook meer geluk dan wijsheid. Dit zowel met een gloednieuwe simkaart van Vodafone als van kpn.

Probeer eens fast boot uit te zetten ?
Instellingen -> Energie -> Fastboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024

Klinkt als het oude euvel van de HTC Desire HD, Gewoon een dun stukje papier of karton achter de sim proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
Vergelijking tussen de One S en X: http://www.engadget.com/2012/04/05/htc-one-x-vs-one-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

David Regeling schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:58:
[...]

Probeer eens fast boot uit te zetten ?
Instellingen -> Energie -> Fastboot
Helpt niet, had die truuk al geprobeerd.

Waarom ben ik ook zo eigenwijs geweest om weer een HTC te nemen :P Mijn desire heeft ook al legio problemen gehad (heet worden en rebooten, moederbord swaps, camera die niks meer deed, telefoon die heel heet werd waarna de accu in 1x leeg was etc), maar ik hoopte toch dat ze de boel bij hun topmodel 2 jaar later wel op orde zouden hebben.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 18-09 21:21

Rommel? Sorry, maar ik heb nu al 7 jaar HTC en dit is mijn 6de phone van ze. allemaal prima. gewoon gevalletje pech? Melden en omruilen. Niet zo moeilijk doen.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben tot nu toe nog niet echt onder de indruk van de batterij. Vanochtend om 7 uur van de lader, vandaag beetje lopen Whatsappen, 1 Exchange (push mail) account, Facebook push & Twitter. Nog 10 minuten spotify aangehad en 2x gebeld (5 minuutjes). Om 18:00 kreeg ik al de melding dat de accu onder de 14% zat :( Hoort dat, of moet de accu nog even 'warmdraaien'? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Gizz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:02:
[...]

Helpt niet, had die truuk al geprobeerd.

Waarom ben ik ook zo eigenwijs geweest om weer een HTC te nemen :P Mijn desire heeft ook al legio problemen gehad (heet worden en rebooten, moederbord swaps, camera die niks meer deed, telefoon die heel heet werd waarna de accu in 1x leeg was etc), maar ik hoopte toch dat ze de boel bij hun topmodel 2 jaar later wel op orde zouden hebben.
Morgen fijn naar de winkel gaan, een Iphoney kopen en verdwijnen uit dit topic....

Jammer dat sommige mensen op basis van hun ervaringen even komen vertellen dat het rommel is.

Back ontopic,

Zit hier nu een aparte FM ontvanger in, of heb je weer de originele oordopjes bij nodig? Altijd zonde als je zelf je oortjes aansluit en geen radio kunt luisteren als er even geen goede verbinding is met het internet.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:30:
[...]
Enige verschil bij mijn weten tussen het originele Gorilla Glass en versie 2 is dat versie 2 dunner is. De hardheid van Gorilla Glass is ongeveer 6,8 op de schaal van Mohs. Zandkorrels zijn meestal een vorm van kwarts waarbij de hardheid op 7 ligt. Om dus geen krassen op je scherm te krijgen moet de hardheid van het scherm hoger dan 7 zijn, wat dus nog niet het geval is.
Zo leer ik ook nog eens wat, dank.

Overigens ben ik ook niet overtuigd door dat Russische filmpje waarbij die man met de bolle kant van een schaarpunt op het glas duwt - dat durf ik ook nog wel, zal zelfs op gewoon glas niet zo snel krassen geven. Maar pak nu eens een paperclip, vouw die uit en druk met de rand van de punt op het scherm, en dan een kras trekken. Klein scherp puntje kan nare effecten hebben, en als er aan een ritssluiting van je jas een klein scherp puntje zit en je trekt hem er langs, kan je pech hebben. Mijn HD2 heeft in één van mijn zakken zo ook een krasje gekregen, de enige ooit, want dat Gorilla glas is verder prima, maar absoluut niet gegarandeerd krasvrij.

Ik hoop dat mijn screenprotectors snel komen, want vind dit echt wel een scherm dat de moeite waard is om mooi te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

tzeunis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:05:
[...]

Rommel? Sorry, maar ik heb nu al 7 jaar HTC en dit is mijn 6de phone van ze. allemaal prima. gewoon gevalletje pech? Melden en omruilen. Niet zo moeilijk doen.
Inderdaad, maar het blijkt een meer voorkomend probleem te zijn bij sommige toestellen. Terwijl andere toestellen gewoon perfect lopen, totaal geen issues hebben, degelijk gebouwd zijn e.d.

Het lijkt waarschijnlijk erop dat er een rotte batch tussen zit om het maar zo te zeggen, daarbij kom je kinderziektes bij alle merken zo'n beetje wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Kan me voor de Desire wel brutere video's op YouTube herinneren, geen kras op het scherm. Komt denk ik wel goed met mijn One X (die ik morgen binnen heb hoop ik)!
Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.