[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste
Acties:
  • 591.405 views

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand anders ook gemerkt dat Maps voortdurend in de achtergrond draait. Elke keer als ik even kijk naar het lijstje van open programma's is ie er weer, sluit ik hem en een paar minuten later is ie dan weer stiekem terug.

edit: laat maar, het was geloof ik de auto-update functie die dat veroorzaakte.

[ Voor 15% gewijzigd door Appelsap op 05-04-2012 03:52 ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 17:28

Laguna

Connaisseur

Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:11:
[...]

Mercury free 1.5.8, is wel aangepast en gewoon netjes full screen.
Daar is dus helemaal niks mis mee, zo zijn er nog wel meer apps die al aangepast zijn door devs.
HTC zet alleen bij oudere apps die nog niet zijn aangepast gewoon standaard die balk er neer om te voorkomen dat mensen menu niet meer in kunnen. Naar van loop van tijd past elke ontwikkelaar zijn app wel aan en ben je er vanaf.

En inderdaad bij youtube gaat het om het 1 of ander mis, en heb je het dubbel, maar dat is dus fout van devs van youtube, niet van htc, want het kan dus wel, zie app Mercury 1.5.8
Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:23:
[...]

Ik ben geen app ontwikkelaar, maar vermoed dat youtube en dergelijken toch iets fout hebben gedaan, waardoor htc hem ziet als een app niet geschikt voor 4.0. Dat is het enigste wat het kan verklaren waarom Mercury 1.5.8/Dropbox het wel doet en andere apps niet.
Het verschijnen van de menubalk onderin het scherm bij de Youtube app ligt wel degelijk aan HTC. Blijkbaar heeft HTC lopen prutsen in de software, waardoor het nu niet correct werkt. Anders had het namelijk ook niet correct gewerkt bij de Galaxy Nexus. Dat wordt dus wachten totdat HTC dit oplost (met een beetje geluk in de komende software update).

Ik vind het wel mooi al die klagende mensen hier over die balk met menuknop. Ik heb 'm bij m'n Galaxy Nexus gewoon rechts naast m'n knoppen staan (niet echt storend dus), maar die hele menu knop hoort gewoon niet meer op die manier gebruikt te worden sinds de introductie van ICS.
Hoe meer mensen hierover klagen hoe eerder ontwikkelaars hun app gaan aanpassen (hoop ik dan..).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Mij valt op dat de power button verder uitsteekt dan ik gewend ben. Het silicon hoesje dat ik gisteren binnenkreeg zorgde dus voor reboots omdat het te strak zat, ik heb het hoesje dus maar even met een mesje bewerkt en nu gaat het prima. Hebben jullie ook dat de powerbutton wat uitsteekt? Iig meer dan bij mijn Desire en Desire HD.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
DAMAGE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:49:
@ _MB_ ik heb het inmiddels werkend :) Inderdaad, de HTC One X kan gewoon dikke 1080p films van 25+GB spelen, zonder problemen. Ik stream ze over het netwerk, via mijn Linux DLNA server. Haar scherp, super strak. Wel een beetje bij je accesspoint in de buurt zitten want een goeie mkv trekt zo 44mbit ;) Maar manmanman ik ben hier echt blij mee en best wel ondersteboven van. Het scherm is ook echt super helder, en mooi.

Zijn er hier ook mensen die last hebben van het Wifi probleem? Soms zie je dus gewoon dat hij vol ontvangst heeft met wifi, maar dan werkt hij niet meer. Even Wifi uit en weer aan zetten en het werkt gewoon weer :S
Ok top. mijn prime vind het streamen van grote 1080p films ook niet erg relaxed. 720p gaat wel altijd goed. Het verschil is denk ik toch niet te zien. Zeker op de one X niet.

Canon Digital Ixus V2

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-12 11:09
Appelsap schreef op donderdag 05 april 2012 @ 03:35:
Iemand anders ook gemerkt dat Maps voortdurend in de achtergrond draait. Elke keer als ik even kijk naar het lijstje van open programma's is ie er weer, sluit ik hem en een paar minuten later is ie dan weer stiekem terug.

edit: laat maar, het was geloof ik de auto-update functie die dat veroorzaakte.
Is mij ook opgevallen, maar dacht dat het kwam omdat ik had toegestaan gebruik te maken van mijn locatie tijdens het browsen.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09
Meerdere mensen al gemerkt dat bij het scrollen met een live achtergrond hij deze elke keer opnieuw refreshed waardoor het lijkt alsof je lag hebt? Of zijn dit de beruchte glitch problemen?

• Robann
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 09:07
@ _MB_ ik heb het inmiddels werkend :) Inderdaad, de HTC One X kan gewoon dikke 1080p films van 25+GB spelen, zonder problemen. Ik stream ze over het netwerk, via mijn Linux DLNA server. Haar scherp, super strak. Wel een beetje bij je accesspoint in de buurt zitten want een goeie mkv trekt zo 44mbit ;) Maar manmanman ik ben hier echt blij mee en best wel ondersteboven van. Het scherm is ook echt super helder, en mooi.

Zijn er hier ook mensen die last hebben van het Wifi probleem? Soms zie je dus gewoon dat hij vol ontvangst heeft met wifi, maar dan werkt hij niet meer. Even Wifi uit en weer aan zetten en het werkt gewoon weer :S
Welke app gebruik jij om video te spelen over DLNA?
mijn One X herkent geen enkel video bestand, terwijl mijn oude LG Optimus 2X en mijn tv dat wel doen.
Ik gebruik een Synology DiskStation

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Robann schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:50:
[...]

Welke app gebruik jij om video te spelen over DLNA?
mijn One X herkent geen enkel video bestand, terwijl mijn oude LG Optimus 2X en mijn tv dat wel doen.
Ik gebruik een Synology DiskStation
Ik gebruik zelf altijd Dice player, maar ik gebruik gewoon sharing via windows. Maar dat zou als het goed is ook met je NAS moeten kunnen.

Canon Digital Ixus V2

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-12 11:59

simpele vraag, welke app gebruik je op netwerkshares te bereiken?

(Ik wil dat ook proberen!! :+ )

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ikbengoofy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:03:
simpele vraag, welke app gebruik je op netwerkshares te bereiken?
Google Play: ES File Explorer

• ikbengoofy

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-12 19:29
aardbeix15 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 06:26:
Mij valt op dat de power button verder uitsteekt dan ik gewend ben. Het silicon hoesje dat ik gisteren binnenkreeg zorgde dus voor reboots omdat het te strak zat, ik heb het hoesje dus maar even met een mesje bewerkt en nu gaat het prima. Hebben jullie ook dat de powerbutton wat uitsteekt? Iig meer dan bij mijn Desire en Desire HD.
Welke hoesje?
Ik ben opzoek naar een hoesje en screen protector voor mij One X.

Teven vind ik batterij best goed.
Heb gisteren toch 19 uur eruit kunnen pompen.
Screen on time was 2 uur en 43 minuten (auto brightness).

Vanochtend 1.5 uur muziek geluisterd, 3G/H aan, sync volledig aan.
4% drop. Kon ik van dromen bij mijn SGS2!

Tot nu ben ik top tevreden met de One X (Op aantal software bugs na)

[ Voor 7% gewijzigd door Xmoo op 05-04-2012 09:14 ]

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

The Executer

Lekker belangrijk!

Momenteel heb ik nog geen toegang tot internet met mijn toestel. Mijn sim is nog niet geactiveerd bij Vodafone, daarnaast gaat mijn abbo pas in op 02-05. Wel heb ik wifi-toegang, met 1 maar:

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om een proxy óf een gateway in te stellen, maar beide kan ik niet vinden. We hebben namelijk een gateway draaien welke direct toegang biedt tot internet, en anders kan ik altijd nog via de proxy.

Toestel is verder standaard, geen extra apps hiervoor geinstalleerd.

Edit: Heb btw ook nog een HD2 naast me liggen, welke een onbeperkte databundel heeft. Al geprobeerd via Wifi router een accespoint op te zetten, maar de One X ziet hem niet. Een laptop welke ik er naast had staan wel...

[ Voor 18% gewijzigd door The Executer op 05-04-2012 09:41 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:10:
[...]

Welke hoesje?

*knip*
Hoesjes en andere accessoires vind je in Accessoires voor de HTC One X ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de 25 gb van dropbox kan activeren? Of gaat dit vanzelf?

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:34:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de 25 gb van dropbox kan activeren? Of gaat dit vanzelf?
Gaat vanzelf. gewoon registreren.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

The Executer

Lekker belangrijk!

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:34:
Deze vraag is al vaker gesteld. Zoek even door het topic, en je zult je antwoord meerdere malen vinden.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Staat een stukje terug in het topic, zoeken rechts bovenin je scherm, zoeken op "dropbox" .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
_MB_ schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:03:
[...]

Ik gebruik zelf altijd Dice player, maar ik gebruik gewoon sharing via windows. Maar dat zou als het goed is ook met je NAS moeten kunnen.
De Synology gebruikt gewoon samba fileshare protocol. Ik kan via Dice player net zo makkelijk connectie maken met windows shares als met shares op de Syno.

Ik had hetzelfde probleem met de geluidsstream DD5.1 DTS.

Dice player rules @ _MB_ bedankt voor de tip :*) (treurig dat je het zelf nog niet kan proberen, hoop dat ie snel komt)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-12 22:08
hmmm. Mijn HTC One X gisteren binnen gekregen. Pakt hij mijn SIM kaartje niet. Meerdere mensen hier last van ?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vraagje of iemand weet hoe je de mobiele weergave van websites uitzet ? De knop voor bureau blad weergave lost het soms op igoogle blijft de mobiele variant voorschotelen.

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06
Lanithro schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:25:
hmmm. Mijn HTC One X gisteren binnen gekregen. Pakt hij mijn SIM kaartje niet. Meerdere mensen hier last van ?
Als je vodafone hebt is de oorzaak de storing die vodafone momenteel heeft.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-12 22:08
G33st schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:28:
[...]

Als je vodafone hebt is de oorzaak de storing die vodafone momenteel heeft.
Ik zit bij KPN, maar hij ziet heel mijn SIMkaartje niet. Hoef ook mijn PINcode niet in te voeren. Hij word inmiddels geruild, maar een nieuw toestel kan op zich laten wachten. Is niet meer op voorraad.

Yavu Steam Profile Lanithro

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:16
Toch wel een minpuntje voor mij is het notificatieledje. Ten eerste werkt hij niet als de telefoon in op de oplader zit. Je ziet wel continue een rood ledje omdat hij aan het opladen is, maar je ziet niet meer dat je een bericht hebt. Op m'n werk heb ik hem vaak stil op m'n bureau liggen met de lader aangesloten. Hierdoor kan ik dus niet zien dat ik een bericht heb, terwijl bij m'n Galaxy S dit gewoon werkte (met aangepaste kernel die de backlight van de toetsen gebruikt als notificatie).

Verder heb ik regelmatig dat het lampje niet knippert, maar dat ik dan wel een Whatsapp bericht heb. Betrouwbaar is hij niet dus :/ Bij mij reageert hij ook niet op nieuwe mailtjes in Hotmail of Gmail.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-12 13:23
ScorpionNL schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:31:
Toch wel een minpuntje voor mij is het notificatieledje. Ten eerste werkt hij niet als de telefoon in op de oplader zit. Je ziet wel continue een rood ledje omdat hij aan het opladen is, maar je ziet niet meer dat je een bericht hebt. Op m'n werk heb ik hem vaak stil op m'n bureau liggen met de lader aangesloten. Hierdoor kan ik dus niet zien dat ik een bericht heb, terwijl bij m'n Galaxy S dit gewoon werkte (met aangepaste kernel die de backlight van de toetsen gebruikt als notificatie).

Verder heb ik regelmatig dat het lampje niet knippert, maar dat ik dan wel een Whatsapp bericht heb. Betrouwbaar is hij niet dus :/ Bij mij reageert hij ook niet op nieuwe mailtjes in Hotmail of Gmail.
Even in whatsapp instellen hoe die moet melden dat je bericht hebt.
Zelfde geld voor mail daar staat het automatisch uit.

Verwijderd

[b][message=37994319,noline]
Verder kijken dat je neus lang is :+

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ga morgen de One X halen! Ik hoop wel dat HTC snel de bekende bugs eruithaalt met een update, verder pracht toestel.

Multiple pc builds in progress

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

mafiatounes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:13:
Ik ga morgen de One X halen! Ik hoop wel dat HTC snel de bekende bugs eruithaalt met een update, verder pracht toestel.
Volgens mij kwam de update deze week nog?

• ScorpionNL
Practics schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:34:
[...]

Even in whatsapp instellen hoe die moet melden dat je bericht hebt.
Zelfde geld voor mail daar staat het automatisch uit.
De meldings-LED staat aan in Whatsapp. Af en toe doet hij het wel, af en toe niet. Het lijkt er op dat als je meerdere berichten achter elkaar krijgt dat de led weer uitgeschakeld wordt, maar helemaal zeker weet ik dit niet.

In zowel de Hotmail als de Gmail applicatie kan ik geen optie vinden om een led-notificatie aan te zetten. In de telefoon zelf bij de Meldingsflits instellingen staan alle opties aangevinkt. Bij m'n Galaxy S werkte de notificatie voor Gmail en Hotmail gewoon.

[ Voor 21% gewijzigd door ScorpionNL op 05-04-2012 11:21 ]

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-12 06:23
1. mijn telefoon blijft maar rebooten, zelfs na een factoryreset. Geen idee waar het probleem kan liggen nu. Eerst maar even met KPN bellen dat ze het toestel kunnen halen.

2. Heeft iemand van jullie ook dat, wanneer bij de Facebookapp aangemeld de contactfotos bij whatsapp niet helemaal goed synchen?

Sense vraagt toegang tot Facebook, het probleem is denk ik bij Sense 4.0. (heb meerdere dingen hier over gelezen alleen dan bij Sense 3.5 link)

Iemand een idee?

• westergas
  • Laatst online: 16-12 16:19

westergas

rikkie_pc

Gisteren ontvangen, geweldig speelgoed :)
Op de custom rom die op mijn Desire draaide kon ik de snelkoppelingen van het schermblokkeerscherm (scrabble anyone?) zelf aanpassen. Op de One X krijg ik dat niet voor elkaar.

Moet toch kunnen? Weet iemand hoe?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
westergas schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:22:
Op de custom rom die op mijn Desire draaide kon ik de snelkoppelingen van het schermblokkeerscherm (scrabble anyone?) zelf aanpassen. Op de One X krijg ik dat niet voor elkaar.

De 4 icoontjes onder in (in je dock zegmaar) zijn ook de apps in je unlock scherm. Die aanpassen en ze staan ook in je unlockscherm dus :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• ruurd v.
  • Laatst online: 17-12 13:23

Las ergens dat het altijd dezelfde iconen staan als in je taakbalk onderin. Als je de apps daarin aanpast, wordt het ook in het lockscreen aangepast..

• Xmoo
Alusion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:17:
1. mijn telefoon blijft maar rebooten, zelfs na een factoryreset. Geen idee waar het probleem kan liggen nu. Eerst maar even met KPN bellen dat ze het toestel kunnen halen.

Iemand een idee?
Oude generatie SIM kaart of de SIM kaart zit er niet goed in.

• Alusion
Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:28:
[...]

Oude generatie SIM kaart of de SIM kaart zit er niet goed in.
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. ;)
Dan kijk ik nog even of het kaartje er goed in zit...anders echt een belletje naar KPN.

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023

Settings -> Personalize -> Lock screen shortcuts op enable zetten.

En inderdaad het zijn dezelfde shortcuts als je homescreen.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:14
Bugje ontdekt, vannacht mijn One X aan de lader gehad, maar het batterij percentage is blijven steken op 66%.
Reboot helpte niet, en inmiddels staat hij nog steeds op 66%.

Nog even afwachten wat er gebeurt als hij onder de 66% charge zit :+

• Alusion
Oke, mn One X reboot nu echt om de minuut. Ik doe er zelfs niks mee.
Apart, maar dat wordt een weekend zonder telefoon :)

• Xmoo
Iemand Riptide_GP_v1.3 al geprobeerd?
Mijn crasht tijdens het opstarten, terwijl op alle reviews dit game wordt gebruikt.

Zou het aan de ROM liggen?

• InxidiousX
Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:46:
Mijn crasht tijdens het opstarten, terwijl op alle reviews dit game wordt gebruikt.

Ik draai op de 1.26 firmware en Riptide werkt prima.

Enige irritante is dat de "Nep menu knop" aan de zijkant in het scherm zit. Hierdoor pauzeer je het spel steeds.

• Deeph
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-12-2023
Wel slordig dat hierbovengemelde bugs er nog niet bij de release uitgehaald zijn.. Gelukkig heb ik nog geen last gehad van dit soort ongein. Hebben we eigenlijk wel een finalized rom erop staan? Ik zag namelijk dat alle 'opties voor ontwikkelaars' ook nog steeds beschikbaar zijn. Handig, maar niet echt bedoeld voor de average consument dacht ik zo (meer bedoeld voor debuggen enz). Of zit ik er dan heel ver naast?

• Xmoo
InxidiousX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:50:
[...]

Ik draai op de 1.26 firmware en Riptide werkt prima.

Enige irritante is dat de "Nep menu knop" aan de zijkant in het scherm zit. Hierdoor pauzeer je het spel steeds.
Zou je eens kunnen kijken welke versie jij hebt?

Ik heb de 1.3 non-market versie ;)
Deeph schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:50:
Wel slordig dat hierbovengemelde bugs er nog niet bij de release uitgehaald zijn.. Gelukkig heb ik nog geen last gehad van dit soort ongein. Hebben we eigenlijk wel een finalized rom erop staan? Ik zag namelijk dat alle 'opties voor ontwikkelaars' ook nog steeds beschikbaar zijn. Handig, maar niet echt bedoeld voor de average consument dacht ik zo (meer bedoeld voor debuggen enz). Of zit ik er dan heel ver naast?
Zit er sinds 4.x standaard ingebakken.

[ Voor 42% gewijzigd door Xmoo op 05-04-2012 11:51 ]

• [ti]
  • Niet online
A.h.v. "Riptide_GP_v1.3" gok ik dat je 'n versie hebt uit minder legale bron, die uit de market werkt namelijk prima.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Alusion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:40:
Oke, mn One X reboot nu echt om de minuut. Ik doe er zelfs niks mee.
Apart, maar dat wordt een weekend zonder telefoon :)
Vervelend, jammer dat je de accu er nu niet meer uit kunt halen. Dat wil bij anderen toestellen nog wel eens helpen. Heb je er trouwens een andere rom op staan of niet?

• Xmoo
[ti] schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:51:
[...]

A.h.v. "Riptide_GP_v1.3" gok ik dat je 'n versie hebt uit minder legale bron, die uit de market werkt namelijk prima.
Zo even de 1.2.1 Tegra2 versie proberen...

Ja ik Game nooit, ben ze aan het downloaden om de graphic te proberen. Dus zonde om ze te kopen.

• InxidiousX
Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:50:
[...]

Zou je eens kunnen kijken welke versie jij hebt?

Ik heb de 1.3 non-market versie ;)

[...]

Zit er sinds 4.x standaard ingebakken.
Ik heb versie Riptide GP versie 1.3, netjes uit de market :)

• Xmoo
InxidiousX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:54:
[...]

Ik heb versie Riptide GP versie 1.3, netjes uit de market :)
Heb het al, ik moet de thd versie hebben.

• Falqoon
  • Laatst online: 06-12 07:41
Hoeveel kan je eigenlijk met dat ding zonder sim kaart erin? Ik krijg m zo geleverd op mn stage alleen vanavond pas tijd om ff mn simkaart te knippen. Je moet je google acc ook invoeren en alles, kan je dat doen zonder sim erin? Of kan je eigenlijk gewoon alles doen behalve bellen/sms?

• jorank
  • Laatst online: 17-12 20:44
kevindelange schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:59:
Hoeveel kan je eigenlijk met dat ding zonder sim kaart erin? Ik krijg m zo geleverd op mn stage alleen vanavond pas tijd om ff mn simkaart te knippen. Je moet je google acc ook invoeren en alles, kan je dat doen zonder sim erin? Of kan je eigenlijk gewoon alles doen behalve bellen/sms?
Volgens mij wel, zolang je maar wifi hebt dacht ik.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• [ti]
  • Niet online
Of kan je eigenlijk gewoon alles doen behalve bellen/sms?
Inderdaad.

• ScorpionNL
Zolang je maar een WiFi netwerk hebt kun je alles doen behalve bellen en smsen ja :)

• 323

323

Whatts app ook niet? :)

• NLuna

Draait als de ziekte :) ook standaard firmware en volgens mij dezelfde versie als jij ( nieuwsgroepen :P )

Ik wil trouwens weten waar ik die 'Glowball 2' kan vinden? Tegra 3 Demo, staan veel filmpjes van op Youtube.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Falqoon
Ja oke, dat is het punt niet.. het gaat er eigenlijk alleen om dat ik de standaard htc wizzard even door kan lopen en mijn google account erin kan zetten zonder dat er een simkaart in gaat.

Verwijderd

Xmoo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:10:
[...]

Welke hoesje?

Teven vind ik batterij best goed.
Heb gisteren toch 19 uur eruit kunnen pompen.
Screen on time was 2 uur en 43 minuten (auto brightness).

Vanochtend 1.5 uur muziek geluisterd, 3G/H aan, sync volledig aan.
4% drop. Kon ik van dromen bij mijn SGS2!

Tot nu ben ik top tevreden met de One X (Op aantal software bugs na)
1,5u en maar 4%. Heb je het scherm ook nog wat opgezet enzo? Heef thij veel moeten syncen?
Is hij kort erna niet fel gezakt ofzo?
Bij mij heeft hij op 7u en 50 min op standby gestaan, en stil gelegen, toen ik hem vastnam had hij 91%, syncen enzo stond af, wel 3g aan maar niets syncen. ook alles afgesloten voor ik hem neer had gelegd. Echter 3 minuten later zakte hij naar 85.

Heeft dit te maken met de batterij die niet goed gesynct is? Dat hij de %ten nog niet goed weergeeft? Was de 3de oplaad beurt.

• NLuna
kevindelange schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:03:
Ja oke, dat is het punt niet.. het gaat er eigenlijk alleen om dat ik de standaard htc wizzard even door kan lopen en mijn google account erin kan zetten zonder dat er een simkaart in gaat.
Nee ding gaat zoeken of credentials wel geldig zijn.
Eenmaal ingesteld wel. Dan gaat het alleen nog via de dataverbinding ( wat ook WiFi kan zijn ) volgens mij..

[ Voor 25% gewijzigd door NLuna op 05-04-2012 12:05 ]

• Falqoon
NLuna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:05:
[...]

[...]

Eenmaal ingesteld wel. Dan gaat het alleen nog via de dataverbinding ( wat ook WiFi kan zijn ) volgens mij..
Je bedoeld dus dat dit geen probleem is zonder sim kaart?

• 323

323

[...]

[...]

[ Voor 7% gewijzigd door 323 op 05-04-2012 12:08 ]

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-12 16:19
Whatsapp op m'n oude HD2 werkt nu ook niet meer, terwijl daar m'n oude, nu niet meer geactiveerde simkaart nog in zit, dus een data verbinding lijkt alleen niet voldoende te zijn..

• 323

323

[...]

[...]

Gaat toch om je telefoon nummer

• jorank
  • Laatst online: 17-12 20:44
kevindelange schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:06:
[...]

Je bedoeld dus dat dit geen probleem is zonder sim kaart?
Voor WA heb je een simkaart nodig.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• Falqoon
Dat snap ik,

Het ging om:
" Ja oke, dat is het punt niet.. het gaat er eigenlijk alleen om dat ik de standaard htc wizzard even door kan lopen en mijn google account erin kan zetten zonder dat er een simkaart in gaat. "

Maar duidelijk dat dat dus kan

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-12 09:36
Gisteren even mogen spelen met een HTC one X (maat van me heeft er 1 gewonnen hier van tweakers :D )

Wow wat een mooi scherm.. En wat is het scherm groot! Mijn SGS2 is gewoon klein... Lage resolutie ook...
Heb al eens een desire gehad en ben wel een fan van htc sense... werkt lekker :)
Echter was ik niet overtuigd van de Quadcore die erin zit. Hij voelt niet veel sneller aan dan mijn SGS2 eigenlijk...
Het scherm is echt wel goed met internetten, je kan alles nog goed lezen en het scherm is helder!
Overigens bekeek ik een youtube filmpje in de browser... ging wel, maar daarna kon je helemaal niet meer zoomen terwijl dat bij mijn SGS2 2.3.6 wel nog ging.
Overigens het resizen van de tekst in de browser had mijn desire ook al en de one X nu ook weer. Dat mis ik soms wel bij min SGS2 (Ja ik weet, opera kan het wel)
Bij de HTC sensation had je als je je notificatiebalk naar beneden deed een tabje met snelle instellingen, deze is helemaal niet meer aanwezig bij de ONE x. Toch wel erg jammer, zeker aangezien je bij de SGS2 daar ook snelkoppelingen hebt zitten naar wifi e.d. Degene die de HTC gewonnen had gaf dan ook aan dat hij die al miste(hij komt van een SGS 1 af)
Al met al een mooie telefoon, snel zat... maar heb je een SGS2 zou ik hem enkel willen hebben voor het scherm... de snelheid is eigenlijk niet echt veel beter...
Had ik al gezegd dat het scherm erg mooi was? :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:04:
[...]

1,5u en maar 4%. Heb je het scherm ook nog wat opgezet enzo? Heef thij veel moeten syncen?
Bij mij heeft hij op 7u en 50 min op standby gestaan, en stil gelegen, toen ik hem vastnam had hij 91%, syncen enzo stond af, wel 3g aan maar niets syncen. ook alles afgesloten voor ik hem neer had gelegd. Echter 3 minuten later zakte hij naar 85.

Heeft dit te maken met de batterij die niet goed gesynct is? Dat hij de %ten nog niet goed weergeeft? Was de 3de oplaad beurt.
Ik vind het batterijgebruik ook een beetje raar, maar zeker niet tegenvallend!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1mRdPl.png

Hier lijkt het alsof ik een uur hard bezig was, en daarna een uur niet aanraakte etc. Echter heb ik in deze tijd niet veel ermee gedaan, behalve af en toe pakken omdat ik er niet vanaf kan blijven :P

Misschien is een widget om snel cores mee te wisselen wel handig, bestaat dat al? :9

Al zal de komende update er sowieso wel beter mee omgaan :)

De panoramafunctie maakt trouwens foto's van ongeveer 9200 x 1200 :)

• Alusion
tweaker2010 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:53:
[...]

Vervelend, jammer dat je de accu er nu niet meer uit kunt halen. Dat wil bij anderen toestellen nog wel eens helpen. Heb je er trouwens een andere rom op staan of niet?
Nee de standaard rom nog steeds.
Hij doet het soms op vreemde momenten ook. Net om de 5 minuten. Nu ben ik er een tijdje mee bezig en gaat het prima.
Maargoed, ik heb gebeld en krijg binnenkort een nieuwe (als hij weer voorradig is). de defecte moet binnen 2 week terug gestuurd worden.

• rjvisje
  • Laatst online: 17-12 16:19
Ewivis schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:10:
Gisteren even mogen spelen met een HTC one X (maat van me heeft er 1 gewonnen hier van tweakers :D )

Wow wat een mooi scherm.. En wat is het scherm groot! Mijn SGS2 is gewoon klein... Lage resolutie ook...
Heb al eens een desire gehad en ben wel een fan van htc sense... werkt lekker :)
Echter was ik niet overtuigd van de Quadcore die erin zit. Hij voelt niet veel sneller aan dan mijn SGS2 eigenlijk...
Het scherm is echt wel goed met internetten, je kan alles nog goed lezen en het scherm is helder!
Overigens bekeek ik een youtube filmpje in de browser... ging wel, maar daarna kon je helemaal niet meer zoomen terwijl dat bij mijn SGS2 2.3.6 wel nog ging.
Overigens het resizen van de tekst in de browser had mijn desire ook al en de one X nu ook weer. Dat mis ik soms wel bij min SGS2 (Ja ik weet, opera kan het wel)
Bij de HTC sensation had je als je je notificatiebalk naar beneden deed een tabje met snelle instellingen, deze is helemaal niet meer aanwezig bij de ONE x. Toch wel erg jammer, zeker aangezien je bij de SGS2 daar ook snelkoppelingen hebt zitten naar wifi e.d. Degene die de HTC gewonnen had gaf dan ook aan dat hij die al miste(hij komt van een SGS 1 af)
Al met al een mooie telefoon, snel zat... maar heb je een SGS2 zou ik hem enkel willen hebben voor het scherm... de snelheid is eigenlijk niet echt veel beter...
Had ik al gezegd dat het scherm erg mooi was? :)
De afwezigheid van die toggles in de notification bar is helaas een geintje van Android ICS...
Mis ze zelf ook en heb op 1 van de homescreens nu zo'n widget gezet, maar helaas geen volledig handige vervanger...
Als browser is er nu ook Chrome beta, een erg fijne browser.
Bij meerdere taken en hopelijk worden de apps nog verder geoptimaliseerd hebben 4 cores wel zin, maar aangezien apps pas net dual core geschikt zijn voegt het nog niet heeel veel toe..

• NLuna
rjvisje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:19:
[...]

De afwezigheid van die toggles in de notification bar is helaas een geintje van Android ICS...
Mis ze zelf ook en heb op 1 van de homescreens nu zo'n widget gezet, maar helaas geen volledig handige vervanger...
Bij meerdere taken en hopelijk worden de apps nog verder geoptimaliseerd hebben 4 cores wel zin, maar aangezien apps pas net dual core geschikt zijn voegt het nog niet heeel veel toe..
Idd...En ach, je kan lekker zeggen dat je een 'Quad core' hebt toch :P

Chrome vond ik btw niet veel lekkerder werken als standaard browser? Was ook één van de eerste dingen die ik ging proberen namelijk.

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:04:
[...]

Grotendeels heeft schem uitgestaan, denk eventjes aan voor Facebook.
Verder 3G aan, en 5 mail accounts die syncén (3 push 2 om de uur), Facebook, Twitter, Whatsapp, Viber.

• Alusion
Kan het zijn dat de microsim kortsluiting maakt met de simtray (houder) waar ie inzit? Het zit wel erg dicht opelkaar als ik dat zo bekijk.
Ik heb een nieuwe microsimkaart, dus geen zelf geknipte :)

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
NLuna schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:02:
[...]

Draait als de ziekte :) ook standaard firmware en volgens mij dezelfde versie als jij ( nieuwsgroepen :P )

Ik wil trouwens weten waar ik die 'Glowball 2' kan vinden? Tegra 3 Demo, staan veel filmpjes van op Youtube.
glowball staat gewoon in de play store. Ik had hem gevonden door tegra 3 in te typen.

• mafiatounes
  • Niet online
staffordniko schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:37:
[...]

glowball staat gewoon in de play store. Ik had hem gevonden door tegra 3 in te typen.
Of in de Tegrazone app

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

Oeh die kende ik nog niet, handig :9

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-12 13:23
die zen pinball thd doet het nog niet zo heel goed, best veel lag.
Maar aangezien gta/shadowgun/riptide gp het wel goed doen, zou het wel iets software matigs zijn.

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 08:42
Een developer heeft het al voor elkaar gekregen om de menu-knop te remappen naar de multitask knop. Nadeel is nog wel dat je dan geen mogelijkheid meer hebt om het multitaskmenu te openen. Daar wordt nog aan gewerkt lijkt me.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582506

• DAMAGE
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de mensen die ook 1080p of 720p via het netwerk willen streamen hier info!

1. DLNA server op je Linux server: PS3Media server installeren (hoe je dit kunt instellen is op internet wel te vinden, desnoods mag je me altijd dm-en)

2. SoftMedia Player uit de market installeren op je telefoon, hiermee kun je je DLNA doorzoeken

3. Dice Player uit de market installeren op je telefoon.

Vervolgens dus met SoftMedia Player over je netwerk zoeken naar een bestand dat je wilt spelen, en dan als je het bestand wilt afspelen vraagt Android met welke player je dit wilt doen. Hier kies je voor Dice Player.

Je kunt nu zonder problemen de grootste videobestanden spelen! (En zoals ik het heb ingesteld ZONDER kwaliteits verlies van compressie, dus gewoon de originele kwaliteit van de MKV) Zorg wel voor een goeie Wifi verbinding, want de keren dat hij hapert ligt het niet aan de power van je mobieltje, maar aan je wifi stream die niet snel genoeg is ;)

Have fun!

Dit is trouwens een prachtige manier om te checken hoe snel de HTC One X nu werkelijk is. Tests doen met apps die de volledige cores niet gebruiken, tsja... Dit is voor mij iig iets waarbij ik kan zien: De Tegra 3 schopt wel aardig kont! Dit hoefde ik bijv met mijn Tegra 2 niet te proberen, ging niet echt vloeiend...

[ Voor 25% gewijzigd door DAMAGE op 05-04-2012 13:10 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Als je een taskkiller hebt en je killt tasks dan staan ze nog wel in het multi tasking menu maar die zijn dan toch niet meer op de achtergrond aan het draaien?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:21
tumtum100 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:51:
Als je een taskkiller hebt en je killt tasks dan staan ze nog wel in het multi tasking menu maar die zijn dan toch niet meer op de achtergrond aan het draaien?
Klopt

• tumtum100
Oké, Bedankt voor snelle antwoord

• Alusion
Ik heb een minuscuul stukje plakband op de simkaart geplakt zodat ie zekerweten geen contact maakt met de simkaarthouder. Nu kijken of mn telefoon nogsteeds reboot.

Heb al wel een nieuwe aangevraagd via KPN. (ik wil toch een goed werkend toestel)

• InxidiousX
rjvisje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:19:
[...]

Ik heb onderin mijn home scherm via Powerful Switchman subtiele iconen. Mogelijk vind iemand dit wat ter vervanging van de snelle instellingen dmv menubalk. Iconen de kleur wit geven en de achtergrond 100% transparant maken. Kan je zelf kiezen welke toggle functies je snel bij de hand wil hebben.

Verwijderd

tumtum100 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:51:
Als je what dingen open hebt en je klikt dan op multitasking opent de taak die je aanklikt direct.
Als je de taken sluit met een taskkiller en je opent de taak dan moet hij opnieuw laden waardoor het scherm is flikkert of zwart wordt, of bij de browser het even duurt voor het opnieuw laadt.

Wel spijtig dat de taken niet soepel naar voorkomen, ze blijven in de resolutie die we zien wanneer we ze in het klein zien. Als je dan een van de taken selecteert en ze opent moet hij nog "scherpstellen", zien jullie dit ook?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:54:
[...]

Als je what dingen open hebt en je klikt dan op multitasking opent de taak die je aanklikt direct.
Als je de taken sluit met een taskkiller en je opent de taak dan moet hij opnieuw laden waardoor het scherm is flikkert of zwart wordt, of bij de browser het even duurt voor het opnieuw laadt.

Wel spijtig dat de taken niet soepel naar voorkomen, ze blijven in de resolutie die we zien wanneer we ze in het klein zien. Als je dan een van de taken selecteert en ze opent moet hij nog "scherpstellen", zien jullie dit ook?
Dat viel me ook op ja, maar ik vind het wel prima. Scheelt weer qua tijd en batterij waarschijnlijk.
Al had ik dat ook wel graag scherp gezien, scherp is zo scherp op dit scherm O+

• sanzut
  • Laatst online: 00:22

sanzut

It's always christmas time

Huh, super raar. Mijn batterij is echt in no time leeg, dus dacht zal eens kijken in die Energie manager.
Zie ik ineens dat een media server(?) bijna mijn hele batterij leeg trekt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Kan zelf niks vinden, en heb ook geen gerelateerde apps geinstalleerd.
Afbeeldingslocatie: http://local.twitpicproxy.com/web3/img/554023220-459e8204d42be1ecd2018fed2c8d3c16.4f7d8238-scaled.png

• Xmoo
sanzut schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:20:
Huh, super raar. Mijn batterij is echt in no time leeg, dus dacht zal eens kijken in die Energie manager.
Zie ik ineens dat een media server(?) bijna mijn hele batterij leeg trekt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Kan zelf niks vinden, en heb ook geen gerelateerde apps geinstalleerd.
[afbeelding]
Spotify of Music app in de background lopen?

• ruurd v.
Mocht er iemand zijn die de standaard homescreens in landscape weer wil geven: Standaard doet sense het niet, maar als je 'auto screen rotation' uit zet wordt alles in landscape mode weergegeven. Ook de homescreens :)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ruurd v. schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:47:
Mocht er iemand zijn die de standaard homescreens in landscape weer wil geven: Standaard doet sense het niet, maar als je 'auto screen rotation' uit zet wordt alles in landscape mode weergegeven. Ook de homescreens :)
bij mij niet? Ik kan enkel de optie 'Scherm autom. draaien' vinden onder Instellingen>Scherm en Slepen. Of bedoel je een andere optie?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

ruurd v. schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:47:
Mocht er iemand zijn die de standaard homescreens in landscape weer wil geven: Standaard doet
Sense het niet, maar als je 'auto screen rotation' uit zet wordt alles in landscape mode weergegeven.
O dat is wel handig in bed, als je in landscape wilt internetten, maar je je telefoon eigenlijk in portrait vasthoud.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tumtum100
Iemand al HTC locations navigatie gekocht?

• InxidiousX
tumtum100 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:56:
Iemand al HTC locations navigatie gekocht?
Nee, heb hem gewoon vervangen door Google Maps. Kan je vanuit Car Mode ook gewoon Maps navigatie, plaatsen enz gebruiken. Op het hoofdscherm kan je dit aanpassen en Maps als standaard navigatie instellen. Voor degene die zich afvraagt, waar zitten de instellingen? In Car Modus klik op 1 van de icoontjes onderin het scherm bluetooth, gps enz.

[ Voor 16% gewijzigd door InxidiousX op 05-04-2012 13:59 ]

• tumtum100
InxidiousX schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:58:
[...]

Nee, heb hem gewoon vervangen door Google Maps. Kan je vanuit Car Mode ook gewoon Maps navigatie, plaatsen enz gebruiken. Op het hoofdscherm kan je dit aanpassen en Maps als standaard navigatie instellen.
Alleen Google Maps heeft toch continu internet verbinding nodig?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ruurd v.
aardbeix15 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:53:
[...]

bij mij niet? Ik kan enkel de optie 'Scherm autom. draaien' vinden onder Instellingen>Scherm en Slepen. Of bedoel je een andere optie?
Ja, die optie bedoel ik (heb engels als taal ingesteld). Zodra ik die optie uitzet draait mijn scherm naar landscape modus.

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 12:15
Ik sta op het punt om de bootloader te unlocken via HTCdev.com, maar denk dat ik toch nog maar even wacht op andere methodes om root te krijgen :X ivm garantie ed.

Wil wel echt af van die irritante menu knop en als je eenmaal custom roms hebt gedraaid dan wil je eigenlijk niet meer standaard :)
Dus nog even wat geduld hebben (heb hem pas 1 dag) om de de X helemaal te tweaken, de roms die nu op xda staan zijn ook nog niet zo vernieuwend om direct over te stappen.

Iemand al wel de bootloader unlocked /geroot?

• InxidiousX
Alieunited schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:07:
Ik sta op het punt om de bootloader te unlocken via HTCdev.com, maar denk dat ik toch nog maar even wacht op andere methodes om root te krijgen :X ivm garantie ed.

Wil wel echt af van die irritante menu knop en als je eenmaal custom roms hebt gedraaid dan wil je eigenlijk niet meer standaard :)
Dus nog even wat geduld hebben (heb hem pas 1 dag) om de de X helemaal te tweaken, de roms die nu op xda staan zijn ook nog niet zo vernieuwend om direct over te stappen.

Iemand al wel de bootloader unlocked /geroot?
Wat je zegt. Als je eenmaal custom hebt wil je niet meer anders. Valt me nu pas op hoe irritant de reclames zijn in de apps. Op mijn Desire draaide ik altijd Ad Remover. Hiervoor heb je root toegang nodig. Alleen daarom al zou ik hem rooten.

Het is inderdaad nog even wachten op de beste methode.

Verwijderd

In welk formaat filmt hij eigenlijk bij slow motion? Gaat dat standaard, want ik had 720p opstaan, maar als ik dan slow motion aanklik verandert hij automatisch naar een lagere resolutie, in 720p dus niet mogelijk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:15:
In welk formaat filmt hij eigenlijk bij slow motion? Gaat dat standaard, want ik had 720p opstaan, maar als ik dan slow motion aanklik verandert hij automatisch naar een lagere resolutie, in 720p dus niet mogelijk?
768x432
Ik heb nog geen optie gevonden hogere resolutie te nemen. Ik zou best iets minder slowmotion willen met betere kwaliteit :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:17:
[...]

768x432
Ik heb nog geen optie gevonden hogere resolutie te nemen. Ik zou best iets minder slowmotion willen met betere kwaliteit :)
Ja ik vond de slow motion echt wel vet. Juist ff mee liggen spelen met een kameraad, alleen spijtig dat de resolutie dan zo laag wordt.

• Tweakrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Gisteren ook de OneX binnengekregen :9

Zit er een dead pixel, of beter gezegd een hot pixel links midden op het verder prachtige scherm :'(

Hoe is het eigenlijk bij de andere tweakers met dit toestel?
Hebben jullie ook last van foute pixels of heb ik nu net pech?

Is dit trouwens een reden om het toestel te kunnen omruilen i.v.m.Dead On Arrival defect?

Het is "slechts" 1 witte pixel, maar wel superstorend (als je goede ogen hebt dan natuurlijk - ik dus wel... 8) )

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:04
op de sensation xl kan je ook in slow motion filmen, zodra je op slow motion klikt, word resolutie ook kleiner

ps. zijn er mensen die protect folie kopen voor scherm? Dat is toch bullshit, aangezien bij gorilla glass zowat onmogelijk was op een krasje te krijgen, bij gorilla glass 2 is het helemaal onmogelijk (bij normaal gebruik telefoon)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• tumtum100
Heeft ook iemand de bug dat er telkens een geluidje klinkt en dat zijn status balk van transparant naar zwart gaat?
Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.