Gisteren even mogen spelen met een HTC one X (maat van me heeft er 1 gewonnen hier van tweakers

)
Wow wat een mooi scherm.. En wat is het scherm groot! Mijn SGS2 is gewoon klein... Lage resolutie ook...
Heb al eens een desire gehad en ben wel een fan van htc sense... werkt lekker

Echter was ik niet overtuigd van de Quadcore die erin zit. Hij voelt niet veel sneller aan dan mijn SGS2 eigenlijk...
Het scherm is echt wel goed met internetten, je kan alles nog goed lezen en het scherm is helder!
Overigens bekeek ik een youtube filmpje in de browser... ging wel, maar daarna kon je helemaal niet meer zoomen terwijl dat bij mijn SGS2 2.3.6 wel nog ging.
Overigens het resizen van de tekst in de browser had mijn desire ook al en de one X nu ook weer. Dat mis ik soms wel bij min SGS2 (Ja ik weet, opera kan het wel)
Bij de HTC sensation had je als je je notificatiebalk naar beneden deed een tabje met snelle instellingen, deze is helemaal niet meer aanwezig bij de ONE x. Toch wel erg jammer, zeker aangezien je bij de SGS2 daar ook snelkoppelingen hebt zitten naar wifi e.d. Degene die de HTC gewonnen had gaf dan ook aan dat hij die al miste(hij komt van een SGS 1 af)
Al met al een mooie telefoon, snel zat... maar heb je een SGS2 zou ik hem enkel willen hebben voor het scherm... de snelheid is eigenlijk niet echt veel beter...
Had ik al gezegd dat het scherm erg mooi was?