Weet iemand hoe je whattsapp op je lockscreen zet met meldingen van berichten erbij ?
De Beats enhancement is volgens mij ook bedoeld voor Beats headsets, die worden zo getweaked zoals Dr. Dre vindt dat ze horen te klinken. Maar als Dr. Lennart een andere smaak heeft dan mag hij het ook uitzettenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:55:
Die beats enhancement maakt het geluid alleen maar lelijkerDie HTC enhancement vind ik nog wel oké.

Ja dat kan moet je alleen een andere launcher nemen en sense 4.0 ziet er wel leuk uit.CappieL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:12:
[...]
Kun je Sense op een of andere manier niet uitschakelen? In een ver, ver verleden toen ik nog een HTC Touch Diamond had (met Windows 6.1) kon ik Sense uitschakelen. Hoe zit dat met de Android-telefoons van tegenwoordig?
Verwijderd
Tja ik luister ook niet via een Beats headset, en ik luister niet naar beats, dus Dr. Lennart zet hem lekker uit jarobertwebbe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:59:
[...]
De Beats enhancement is volgens mij ook bedoeld voor Beats headsets, dan worden getweaked zoals Dr. Dre vindt dat ze hore te klinken. Maar als Dr. Lennart een andere smaak heeft dan mag hij het ook uitzetten
Een andere launcher betekent absoluut niet dat Sense uit staat. Je ziet het alleen niet meer. Je kan Sense niet uit zetten zonder een andere rom te flashen. En dat gaat voorlopig alleen door je bootloader te unlocken via HTCDev en dat is nou iets waar ik nog niet al te veel zin in heb ivm mogelijk gezeur met garantie. Plus het probleem dat er nog geen roms te vinden zijn zonder Sense.Why_easy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:00:
[...]
Ja dat kan moet je alleen een andere launcher nemen en sense 4.0 ziet er wel leuk uit.
[ Voor 6% gewijzigd door wph op 04-04-2012 18:03 ]
Verwijderd
Net als normale shortcuts op je homescreen kan je de lockscreen-shortcuts ook gewoon verplaatsen. Dus dan kan je whatsapp daar krijgen. Echter heb je alsnog slechts linksbovenin een icoon als je nieuwe berichten hebt.tumtum100 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:57:
Weet iemand hoe je whattsapp op je lockscreen zet met meldingen van berichten erbij ?
Zoooo dit is me wennen. Ik heb 3 jaar een telefoon met toetsenbordje gebruikt (motorola milestone en de desire Z) en bij gebrek aan nieuwe toestellen met een toetsenbord de One X gehaald. Maar het is echt een overstap. Hopelijk kan een een beetje snel wennen!
Je hebt in Whatsapp zelf een instelling dat je berichten midden in je lockscreen komen, een beetje á la iPhone voordat die een notificatiebalk had. Waar die instelling exact zit: even zoekenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:04:
[...]
Net als normale shortcuts op je homescreen kan je de lockscreen-shortcuts ook gewoon verplaatsen. Dus dan kan je whatsapp daar krijgen. Echter heb je alsnog slechts linksbovenin een icoon als je nieuwe berichten hebt.
Maar dan komt die niet voor je lockscreen en hoe doe je dan icoontjes op je lockscreen toevoegen inplaats van die standaard: telefoon,mail,berichten en camarawph schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:06:
[...]
Je hebt in Whatsapp zelf een instelling dat je berichten midden in je lockscreen komen, een beetje á la iPhone voordat die een notificatiebalk had. Waar die instelling exact zit: even zoeken
Verwijderd
Even je vinger vasthouden op 1 van de 4 iconen, dan kan je hem wegdoen, en een andere er neer zetten.tumtum100 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:08:
[...]
Maar dan komt die niet voor je lockscreen en hoe doe je dan icoontjes op je lockscreen toevoegen inplaats van die standaard: telefoon,mail,berichten en camara
In whatsapp kan ik kiezen voor een paarse notificationlight, echter is hij nog gewoon groen
Ik kan deze optie nergens vinden hoor?wph schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:06:
[...]
Je hebt in Whatsapp zelf een instelling dat je berichten midden in je lockscreen komen, een beetje á la iPhone voordat die een notificatiebalk had. Waar die instelling exact zit: even zoeken
Hoi allemaal,
Kan me net ook een trotse eigenaar van een one x noemen
Mij viel echter op dat ik de app samsung remote (zodat je een smartphone als afstandsbediening kan gebruiken) niet kan installeren. De volgende melding wordt gegeven: "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie". Ik kon er nog niets over vinden, maar hebben anderen ook dit probleem(pje)?
Kan me net ook een trotse eigenaar van een one x noemen
Mij viel echter op dat ik de app samsung remote (zodat je een smartphone als afstandsbediening kan gebruiken) niet kan installeren. De volgende melding wordt gegeven: "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie". Ik kon er nog niets over vinden, maar hebben anderen ook dit probleem(pje)?
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
misschien domme opmerking, maar is dat niet alleen werkend voor samsung?miliomiliano schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:14:
Hoi allemaal,
Kan me net ook een trotse eigenaar van een one x noemen![]()
https://www.youtube.com/@droommotor
Bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:09:
[...]
Even je vinger vasthouden op 1 van de 4 iconen, dan kan je hem wegdoen, en een andere er neer zetten.
In whatsapp kan ik kiezen voor een paarse notificationlight, echter is hij nog gewoon groen
Denk dat het komt omdat de One X geen infrarood aan boord heeft.miliomiliano schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:14:
Hoi allemaal,
Nee, op mijn htc sensation heb ik het ook. Het werkt alleen op smart tv's via wifi.Sebastiaannn schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:22:
[...]
Denk dat het komt omdat de One X geen infrarood aan boord heeft.
Misschien is de app niet compatibel met ICS?miliomiliano schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:14:
Hoi allemaal,
Ik had vandaag iets raar. Had mijn gloednieuwe One X geoppeld aan mijn autoradio (Sony, ook gloednieuw) via Bluetooth. Dat ging prima. Maar toen ik met Spotify muziek ging afspelen begon hij om de zoveel seconden te haperen, sloeg een halve seconde over en ging dan verder. En dat bleef zich herhalen. Via m'n headset (jack aansluiting) geen haperingen. Is dit een probleem in de One X?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Spotify draait nog niet stabiel op ICS (Android 4.0). Spotify werkt aan een major update om deze problemen te verhelpen. Zie bijvoorbeeld Androidworld.DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:58:
Ik had vandaag iets raar. Had mijn gloednieuwe One X geoppeld aan mijn autoradio (Sony, ook gloednieuw) via Bluetooth. Dat ging prima. Maar toen ik met Spotify muziek ging afspelen begon hij om de zoveel seconden te haperen, sloeg een halve seconde over en ging dan verder. En dat bleef zich herhalen. Via m'n headset (jack aansluiting) geen haperingen. Is dit een probleem in de One X?
naar Whatsapp gaan -> Menu -> Instellingen -> Berichten -> Meldingen Vstaffordniko schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:10:
[...]
Ik kan deze optie nergens vinden hoor?
al is dat niet op je unlock scherm, maar tijdens gebruik van je telefoon
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik heb het toestel ook zojuist in ontvangst mogen nemen.
Na jarenlang intensief de iPhone te hebben gebruikt vallen me meteen een aantal dingen op:
- Het toestel valt minder degelijk aan, maar niet goedkoop zoals bijvooorbeeld de Galaxy S.
- Het scherm is echt mooi, scherp en realistisch wat betreft kleuren. Doet niet onder voor het retina display en door haar grootte is het zelfs beter.
- Android voelt best snappy aan, al zijn er toch nog steeds wat haperingen waar te nemen tijdens het multitasken en switchen tussen bladen/schermen. Niet gek, want ios is statisch en vereist vrijwel geen grafische kracht m.b.t het tonen van animaties of widgets.
Ik ben vooral benieuwd of de Play Market nu meer in de buurt komt van de Appstore. Ongeveer een jaar terug, toen ik een galaxy S had voor een korte periode, kwam deze wat mij betreft niet in de buurt. Ik verwacht dat dit gat nu wel kleiner is geworden. Ook de batterij duur zal even testen zijn. Ik probeer in de komende dagen het toestel op dezelfde manier te gebruiken als ik voorheen deed met m`n iPhone 4.
- Het toestel valt minder degelijk aan, maar niet goedkoop zoals bijvooorbeeld de Galaxy S.
- Het scherm is echt mooi, scherp en realistisch wat betreft kleuren. Doet niet onder voor het retina display en door haar grootte is het zelfs beter.
- Android voelt best snappy aan, al zijn er toch nog steeds wat haperingen waar te nemen tijdens het multitasken en switchen tussen bladen/schermen. Niet gek, want ios is statisch en vereist vrijwel geen grafische kracht m.b.t het tonen van animaties of widgets.
Ik ben vooral benieuwd of de Play Market nu meer in de buurt komt van de Appstore. Ongeveer een jaar terug, toen ik een galaxy S had voor een korte periode, kwam deze wat mij betreft niet in de buurt. Ik verwacht dat dit gat nu wel kleiner is geworden. Ook de batterij duur zal even testen zijn. Ik probeer in de komende dagen het toestel op dezelfde manier te gebruiken als ik voorheen deed met m`n iPhone 4.
Heb hem ook. Super telefoon alleen hoop ik dat er snel een update komt voor die lelijke 3 stippen menubar bij bijna alle apps. (zelfs bij Diceplayer op full screen toont ie dit
)...Grote vraag is wie hier het eerst wat aan gaat doen, HTC, Google of de Developers. Als het maar geen afschuif spelletje wordt.
Ik denk dat devs nu wel heel snel omschakelen, android 4.0 uitrol komt nu echt opgang voor de meeste merken.Hanky74 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
Heb hem ook. Super telefoon alleen hoop ik dat er snel een update komt voor die lelijke 3 stippen menubar bij bijna alle apps. (zelfs bij Diceplayer op full screen toont ie dit)...Grote vraag is wie hier het eerst wat aan gaat doen, HTC, Google of de Developers. Als het maar geen afschuif spelletje wordt.
Kan mij er niet zo heel erg aan storen, hoop alleen dat htc zijn belofte waarmaakt en ergens deze week of volgende week met zijn update komt.
Verwijderd
Ben stiekem blij dat jij er ook "last" van hebt.. mij irriteert het ook en met widgetlocker heb je die menubar met 3 stippen zelfs in je lockscreen... Ik vind dat toch best belachelijkHanky74 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
Heb hem ook. Super telefoon alleen hoop ik dat er snel een update komt voor die lelijke 3 stippen menubar bij bijna alle apps. (zelfs bij Diceplayer op full screen toont ie dit)...Grote vraag is wie hier het eerst wat aan gaat doen, HTC, Google of de Developers. Als het maar geen afschuif spelletje wordt.
Verwijderd
Spelletjes als "Teeter" en "fruit slice, ninja slice" lopen wel niet echt vlot bij mij...
Bij teeter beweegt het balletje met kleine sprongetjes soms over het beeld als ik kleine bewegingen wil maken.
En bij fruit slice zie je hetzelfde, het oogt niet vlot en hapert wat.
Iemand dit ook al gemerkt, of loopt dat allemaal heel vlot?
Bij teeter beweegt het balletje met kleine sprongetjes soms over het beeld als ik kleine bewegingen wil maken.
Heb hetzelfde hier, zal vast wel gefixed wordenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:47:
Spelletjes als "Teeter" en "fruit slice, ninja slice" lopen wel niet echt vlot bij mij...
@senser86: Dit schijnt een bekent probleem te zijn bij HTC en de update van 5 april (naar het schijnt) zal dit oplossen... Evenals de glitches...
Ik denk dat dit meer een HTC probleem/feature is, ik heb op mijn Galaxy Note ook ICS 4.0.4 en daar heb ik die menu button niet en aangezien de Note en de One X dezelfde layout hebben hardware toetsen ipv software toetsen zoals de Galaxy Nexus zou die menu toets niet op het scherm aanwezig mogen zijn.Hanky74 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
Multiple pc builds in progress
mafiatounes schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:51:
[...]
Ik denk dat dit meer een HTC probleem/feature is, ik heb op mijn Galaxy Note ook ICS 4.0.4 en daar heb ik die menu button niet en aangezien de Note en de One X dezelfde layout hebben hardware toetsen ipv software toetsen zoals de Galaxy Nexus zou die menu toets niet op het scherm aanwezig mogen zijn.

Het is dan maar wat je een oplossing vind.

Tuurlijk wel de bedoeling van ICS was dat als het toestel hardware toetsen heeft die gebruikt kunnen worden, indien de toetsen op het scherm worden weergegevan is de menu toets op het scherm.Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:53:
[...]
Dus bij die apps kom je gewoon het menu niet meer in ?
Zo mijn telefoon is er ook, wat een top ding !
Iemand meer last (gehad) van soms rare artifacts bij het maken van een foto, of website bezoeken?
Ik ga hem nog even herhalen...
Ik meen me te herinneren van ICS een functie had genaamd Smart Wifi waarmee je WiFi zich automatisch aan en uit zet afhankelijk van je locatie (en dus bekende hotspots). Ik kan die functie alleen niet vinden... ben ik nou echt zo scheel of kan iemand me in de goeie richting wijzen?
Ik meen me te herinneren van ICS een functie had genaamd Smart Wifi waarmee je WiFi zich automatisch aan en uit zet afhankelijk van je locatie (en dus bekende hotspots). Ik kan die functie alleen niet vinden... ben ik nou echt zo scheel of kan iemand me in de goeie richting wijzen?
Bij veel apps kun je de menubar aanklikken maar heeft ie geen functie en gebeurt er dus niks. Zonde van je beeldscherm ruimte. Waarom niet gewoon zoals bij iOS het menu in de app zelf verwerken door bijv. bovenin het scherm te klikken? Dan werkt het gewoon standaard op alle Android apparaten en heb je alles full-screen. De enige app die ik tot nu toe op de One x ben tegen gekomen waarbij full-screen werkt is Youtube, echter alleen wanneer je het scherm schuin houdt. Wanneer je het scherm recht houdt dan heb je 2x dezelfde menubalk onder en boven met 3 stippen met dezelfde opties eronderPractics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:53:
[...]
Dus bij die apps kom je gewoon het menu niet meer in ?

[ Voor 5% gewijzigd door Hanky74 op 04-04-2012 20:07 ]
Ik dacht dat ik een paar dagen terug een filmpje geschoten met de One X zag, op 720p 60fps.
Hoe doe je dit? Kan alleen kiezen voor resolutie, niet framerate e.d.
Als je een wifi toegangspunt toevoegt heb je vanaf dan altijd automatisch wifi indien je in het bereik van dat toegangspunt bent.Zinu schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:59:
Ik ga hem nog even herhalen...
Verwijderd
Bij 'A' kan je 'slow motion video' selecteren. Die neemt op in 768x432 op ongeveer 88fps.PolluxDKB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:01:
Ik dacht dat ik een paar dagen terug een filmpje geschoten met de One X zag, op 720p 60fps.
Naar camera rechts onder op het Atje drukken, en dan slowmotion aanvinkenPolluxDKB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:01:
Mercury free 1.5.8, is wel aangepast en gewoon netjes full screen.Hanky74 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:01:
[...]
Bij veel apps kun je de menubar aanklikken maar heeft ie geen functie en gebeurt er dus niks. Zonde van je beeldscherm ruimte. Waarom niet gewoon zoals bij iOS het menu in de app zelf verwerken door bijv. bovenin het scherm te klikken? Dan werkt het gewoon standaard op alle Android apparaten en heb je alles full-screen. De enige app die ik tot nu toe op de One x ben tegen gekomen waarbij full-screen werkt is Youtube, wanneer je het scherm schuin houdt. Wanneer je het scherm recht houdt dan heb je 2x dezelfde menubalk onder en boven met 3 stippen met dezelfde opties eronder. Ik zou zeggen test het eens en zie het verschil tussen echt full screen en met stippen
Daar is dus helemaal niks mis mee, zo zijn er nog wel meer apps die al aangepast zijn door devs.
HTC zet alleen bij oudere apps die nog niet zijn aangepast gewoon standaard die balk er neer om te voorkomen dat mensen menu niet meer in kunnen. Naar van loop van tijd past elke ontwikkelaar zijn app wel aan en ben je er vanaf.
En inderdaad bij youtube gaat het om het 1 of ander mis, en heb je het dubbel, maar dat is dus fout van devs van youtube, niet van htc, want het kan dus wel, zie app Mercury 1.5.8
Dit is gewoon een hulp middel van htc, en vind het nog niet eens zo slecht.
En wat IOS doet of Samsung, zou me eerlijk gezegd jeuken, ik heb een htc gekocht voor een htc met sense.
[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 04-04-2012 20:13 ]
Alleen komt het nu dus ook best vaak voor dat de menubar er 2x in staat. Zie bijv. dit plaatje. http://via.me/-ju9412 . Maar goed, hopen dat het aangepast kan worden.Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:11:
[...]
Mercury free 1.5.8, is wel aangepast en gewoon netjes full screen.
Daar is dus helemaal niks mis mee, zo zijn er nog wel meer apps die al aangepast zijn door devs.
HTC zet alleen bij oudere apps die nog niet zijn aangepast gewoon standaard die balk er neer om te voorkomen dat mensen menu niet meer in kunnen. Naar van loop van tijd past elke ontwikkelaar zijn app wel aan en ben je er vanaf.
Dit is gewoon een hulp middel van htc, en vind het nog niet eens zo slecht.
En wat IOS doet of Samsung, zou me eerlijk gezegd jeuken, ik heb een htc gekocht voor een htc met sense.
zoals dat plaatje, is het geen ramp
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik ben geen app ontwikkelaar, maar vermoed dat youtube en dergelijken toch iets fout hebben gedaan, waardoor htc hem ziet als een app niet geschikt voor 4.0. Dat is het enigste wat het kan verklaren waarom Mercury 1.5.8/Dropbox het wel doet en andere apps niet.Hanky74 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:15:
[...]
Alleen komt het nu dus ook best vaak voor dat de menubar er 2x in staat. Zie bijv. dit plaatje. http://via.me/-ju9412 . Maar goed, hopen dat het aangepast kan worden.
Verwijderd
Vandaag me eerste smartphone ooit binnen gekregen, Mooi ding de One X. Nu heb ik alleen en vraag, hoe zeg ik muziek op me tel (bij koppeling aan pc zag ik geen map verschijnen)?
Waarom mkv? mkv wordt niet via de GPU (hardware accellerated) gerendered, maar via de 4 nonGPU-cores, wat er dus voor zorgt dat je batterij een stuk sneller leeg gaat. Ik zou als ik jou was gewoon bij *.mp4 blijven. Die worden wel via de interne GPU afgespeeld.DAMAGE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:52:
Wat een beest van een telefoon is dit. Echt geweldig. Ik ben er nu even een tijdje mee aan het spelen en instellen. Typen gaat prima. Tik dit berichtje dan ook vanaf het toestel. Net voor de grap even een 720p en 1080p mkv via mijn dlna server naar de phone gestreamed over wifi. Hij speelt het probleemloos af alleen heb ik geen geluid, even uitzoeken hoe dat zit.
Volgens mij is het normaal dat de audiostream in mkvtjes niet herkend wordt ofzoiets.
Is er een lijstje waarop staat welke bestandsformaten voor video het best ondersteund worden behalve mp4?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
scherm unlocken, en op data overdracht klikken (het rechtse icoontje)Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:26:
Vandaag me eerste smartphone ooit binnen gekregen, Mooi ding de One X. Nu heb ik alleen en vraag, hoe zeg ik muziek op me tel (bij koppeling aan pc zag ik geen map verschijnen)?
Verwijderd
Even een hele domme vraag.. hoe maak ik ook alweer een foto van mijn scherm?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:29 ]
Powerknop + homeVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:29:
De codec ondersteuning is hier te vinden: Gecorrigeerdhttp://www.nvidia.com/object/tegra-3-processor.htmlDeathchant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:26:
[...]
Waarom mkv? mkv wordt niet via de GPU (hardware accellerated) gerendered, maar via de 4 nonGPU-cores, wat er dus voor zorgt dat je batterij een stuk sneller leeg gaat. Ik zou als ik jou was gewoon bij *.mp4 blijven. Die worden wel via de interne GPU afgespeeld.
Volgens mij is het normaal dat de audiostream in mkvtjes niet herkend wordt ofzoiets.
Is er een lijstje waarop staat welke bestandsformaten voor video het best ondersteund worden behalve mp4?
Het klopt idd dat bij de meeste .MKV bestanden het geluid niet kan worden afgespeeld. Dit komt omdat deze veelal gebruik maken van de AC3 of DD of DTS codec. Dit wordt helaas niet ondersteund door Tegra 3
Lies are obvious to read because the truth is already written
Powerknop+geluid dimmenknopVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:29:
We verwachten op GoT meer inzet dan dit. Probeer eerst de handleiding of Google voordat je vragen komt stellen aub.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:26:
Heb mijn One X vanavond ook binnengekregen, top toestel! Wel zag ik meteen bij het opstarten een donkere plek linksonder in het scherm. Bij de hoogste helderheid is deze niet meer te zien. Morgen GSMEasy maar eens bellen over de DOA..
een beetje karig als en een menu bar in je lockscreen staat niet?jopie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:45:
Wat is nu de ramp?
ruurd v. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:46:
[...]
een beetje karig als en een menu bar in je lockscreen staat niet?
Verwijderd
Ja, nja.. Ik vind het niet echt bepaald mooi/netjes. Daarnaast zie je duidelijk dat dit een fout is.
tja ik zou gewoon standaard lockscreen gebruiken en dus dat probleem niet hebbenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:40:
[...]
Je kunt begrijpen dat dit wel een ramp is?
[afbeelding]
komt vast wel x een update voor die lockscreen
Verwijderd
Helaas kan je met de standaard lockscreen niet wat ik wil.SuperVeloce schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:48:
[...]
tja ik zou gewoon standaard lockscreen gebruiken en dus dat probleem niet hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:52 ]
Inderdaad ik zie toch liever die camera flitser bug opgelost worden en lag fix (batterij zou ook mooi zijn mee genomen)SuperVeloce schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:48:
[...]
tja ik zou gewoon standaard lockscreen gebruiken en dus dat probleem niet hebben
Verwijderd
Ja die zat er dus niet bij, maar ik zal blijven proberen tot het luktRoD schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:34:
[...]
We verwachten op GoT meer inzet dan dit. Probeer eerst de handleiding of Google voordat je vragen komt stellen aub.

In GTA III heb je ook constant die menuknop rechts als een balk. Vervelende is dat ik er af en toe perongeluk op tik, en dat de knop voor replay is 
Erg praktisch hoor, die on-screen menuknop i.p.v. fysieke.

Erg praktisch hoor, die on-screen menuknop i.p.v. fysieke.
De handleiding staat op het geheugen van de telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:13:
[...]
Ja die zat er dus niet bij, maar ik zal blijven proberen tot het lukt![]()
Overigens, is het niet eens tijd om de startpost te updaten? Kort overzichtje van bekende bugs en andere belangrijke informatie zou niet misstaan.
They who buy the dip, deserves the rip.
Vergelijking camera tussen HTC One X en Nokia N8: http://www.allaboutsymbia...ootout_Nokia_N8_vs_HT.php
ZO geweldig is die camera dus niet, vindt hem niet zoveel beter ivm de S2 ofzorajboen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:28:
Vergelijking camera tussen HTC One X en Nokia N8: http://www.allaboutsymbia...ootout_Nokia_N8_vs_HT.php
Nou volgens die site zit het dus zo:alwaysleft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
[...]
ZO geweldig is die camera dus niet, vindt hem niet zoveel beter ivm de S2 ofzo
I hope I've been flexible in cropping to appropriate degrees above, in order to test out different parameters in the phone cameras. In terms of ranking in the current smartphone line-up worldwide, arranged by camera performance in all conditions, I'd suggest:
1.Nokia N8 (2010)
2.iPhone 4S (2011)
3.Samsung Galaxy S II (2011)
4.HTC One X (2012)
5.Sony Xperia S (2012)
"Allaboutsymbian.com"... Weet niet of die helemaal neutraal zijn!
Ik heb alle bovenstaande toestellen en de Sony Xperia S maakt in de meeste situatie echt de mooiste foto's...
Buitenshuis met voldoende licht maken alle telefoons mooie foto's. Het gaat er tegenwoordig om dat je in alle condities mooie foto's kan maken en ook nog een beetje snel.
Buitenshuis met voldoende licht maken alle telefoons mooie foto's. Het gaat er tegenwoordig om dat je in alle condities mooie foto's kan maken en ook nog een beetje snel.
[ Voor 44% gewijzigd door robertwebbe op 04-04-2012 21:41 ]
Half jaar de S2 gehad, en vond die qua foto's gelijkwaardig aan de HTC One X eerlijk gezegdPractics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:35:
[...]
Nou volgens die site zit het dus zo:
[...]

Waarom MKV? Omdat het mijn media server is. Heb een Linux server draaien, waar ik een DLNA server op heb draaien met films. Met mijn TV kan ik deze filmpjes afspelen. De server transcode MKV naar Mpeg2 zonder kwaliteitsverschil. Zo kan ik dus via mijn netwerk op de TV gewoon fullhd films checken in 1080p zonder ook maar 1 stukje kwaliteitsverlies.
Ik was benieuwd of ik dit nu ook op mijn telefoon kon afspelen zonder haperingen. Op mijn LG Optimus 2X speed ging dit namelijk niet optimaal. Nu op de HTC perfect, alleen zonder geluid, snap niet waarom dat is. Moet ik nog even uitzoeken
Ik was benieuwd of ik dit nu ook op mijn telefoon kon afspelen zonder haperingen. Op mijn LG Optimus 2X speed ging dit namelijk niet optimaal. Nu op de HTC perfect, alleen zonder geluid, snap niet waarom dat is. Moet ik nog even uitzoeken
Deathchant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:26:
[...]
Waarom mkv? mkv wordt niet via de GPU (hardware accellerated) gerendered, maar via de 4 nonGPU-cores, wat er dus voor zorgt dat je batterij een stuk sneller leeg gaat. Ik zou als ik jou was gewoon bij *.mp4 blijven. Die worden wel via de interne GPU afgespeeld.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Het viel mij net op dat als je, je scherm uit drukt en direct daarna het scherm weer aanraakt, het scherm weer aangaat. Is dit een optie of een bug?
Na paar keer proberen lijkt het ook een klein bugje te zijn, gebeurt dus niet altijd alleen als je echt te snel bent.
Best irritant dus als je snel je scherm uit wil doen en weg legt gaat het scherm weer aan.
Na paar keer proberen lijkt het ook een klein bugje te zijn, gebeurt dus niet altijd alleen als je echt te snel bent.
[ Voor 42% gewijzigd door Practics op 04-04-2012 21:58 ]
Dit gebeurt bij mij niet?Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:53:
Het viel mij net op dat als je, je scherm uit drukt en direct daarna het scherm weer aanraakt, het scherm weer aangaat. Is dit een optie of een bug?
Best irritant dus als je snel je scherm uit wil doen en weg legt gaat het scherm weer aan.
Verwijderd
Heb ik ook...maar je moet toch niet het scherm direct erna aanraken. Bij mij is het gewoon, ik duw de powerknop in en een halve seconde later springt het scherm aan op de lockscreen... Maar dit is ook niet altijd het geval, meer als het scherm lange tijd heeft aangestaan.Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:53:
Heb ook wel dat ik bij deze telefoon meer zaken aanklik dan ik zou willen. Dus opent er soms wel iets terwijl ik gewoon wou scrollen. Bij de sgs2 was dit niet het geval.
Zit natuurlijk altijd een vorm van subjectiviteit in, maar maken toch redelijk goede artikelen die ook objectief en kritisch zijn. Nog belangrijker vind ik dat de artikelen goed worden onderbouwd d.m.v. "bewijzen/goede voorbeelden" wat bij andere sites nogal eens ontbreekt.iLevi schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:39:
"Allaboutsymbian.com"... Weet niet of die helemaal neutraal zijn!
Op mijn transformer prime stream ik via Dice player altijd mkv films en series. Ik dacht altijd dat hij dan gewoon HW acceleratie gebruikte hoor. Dan moet dat met de One X toch ook kunnen. Is eigenlijk een kleine primeDeathchant schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:26:
[...]
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het geluid van mkv bestanden. Elke film of serie geeft geluid.
Canon Digital Ixus V2
M'n one X is nu helemaal opgeladen en draait firmware 1.26
Als ik hem dan laat controleren op updates zegt hij dat er geen updates zijn. Dus nog even wachten wanner dit komt.
Ik vind het wel heel mooi gedaan hoe het scherm in de behuizing integreert, met aflopende randen aan de zijkanten.
Als ik hem dan laat controleren op updates zegt hij dat er geen updates zijn. Dus nog even wachten wanner dit komt.
Ik vind het wel heel mooi gedaan hoe het scherm in de behuizing integreert, met aflopende randen aan de zijkanten.
Volgens mij heb ik ook een bug gevonden? Na een tijdje doet mijn Wifi het niet meer oid. Dan zie je wel dat hij gewoon aan staat, maar internet en niets doet het meer. Meer mensen last van?
[edit]
Wat ook erg cool is: Als je in het licht zit, dan zet het toestel automatisch de verlichting van de hardware buttons uit. Houd je je hand over het bovenste deel van de telefoon zodat de sensor dit niet meer ziet, dan zul je merken dat de verlichting weer aan gaat. Erg grappig.
[edit]
Wat ook erg cool is: Als je in het licht zit, dan zet het toestel automatisch de verlichting van de hardware buttons uit. Houd je je hand over het bovenste deel van de telefoon zodat de sensor dit niet meer ziet, dan zul je merken dat de verlichting weer aan gaat. Erg grappig.
[ Voor 43% gewijzigd door DAMAGE op 04-04-2012 22:58 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Dat flikkeren van de backlight bij grijs wat sommigen hier vermelden, blijft de backlight heel de tijd flikkeren?
Had juist eens op google een licht grijze afbeelding bekeken, en dan ingezoomed, na het inzoomen zoekt de backlight precies de juiste belichting, Ook bij uitzoomen kreeg je dit effect. Was met auto brightness, bij helderste was dit niet echt zichtbaar.
Had juist eens op google een licht grijze afbeelding bekeken, en dan ingezoomed, na het inzoomen zoekt de backlight precies de juiste belichting, Ook bij uitzoomen kreeg je dit effect. Was met auto brightness, bij helderste was dit niet echt zichtbaar.
Verwijderd
Bij mij was het constant. Ook niet alleen bij grijstinten. Daar was het enkel het best waarneembaar. Vanmiddag ben ik terug naar de winkel gegaan om het met een ander toestel te vergeleken en heb ik, na een beetje pijn en moeite, een nieuwe meegekregen. Deze heeft er geen last van.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:59:
Dat flikkeren van de backlight bij grijs wat sommigen hier vermelden, blijft de backlight heel de tijd flikkeren?
Goed om te horen dat ze het niet allemaal hebben dus.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:16:
[...]
Bij mij was het constant. Ook niet alleen bij grijstinten. Daar was het enkel het best waarneembaar. Vanmiddag ben ik terug naar de winkel gegaan om het met een ander toestel te vergeleken en heb ik, na een beetje pijn en moeite, een nieuwe meegekregen. Deze heeft er geen last van.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Gezien het (relatief) geringe aantal klachten was ik daar ook niet echt bang voor, maar ik ben inderdaad blij dat het blijkbaar ook niet in bepaalde batches aanwezig is. Het nieuwe toestel komt uit dezelfde winkel en is tegelijk aangeleverd. En alhoewel dat natuurlijk op zichzelf wat productie betreft niet alles zegt zou het een slecht teken zijn als ook dit toestel het kwaaltje zou hebben._MB_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:26:
[...]
Goed om te horen dat ze het niet allemaal hebben dus.
Ik weet alleen niet of het flikkeren van mijn vorige One X aanvankelijk niet aanwezig was óf het me gewoon pas na een paar dagen opviel, dus helemaal gerust ben ik nog niet. Anyway, so far so good
Vandaag m'n witte One X ontvangen, mooi, in de doos, morgen proberen een grijze te spotten en dan bepalen
of ik om wil ruilen of niet... M'n schoonmoeder heeft ook een witte en die heb ik vanavond even 'n uurtje getest...
En dat geeft toch wel een gevoel van *wholy moly* hoor... Dat scherm is gewoon heeeeel schon, de snelheid ook, de algemene look en feel zijn ook erg clean, Sense viel me in het gebruik zo'n uurtje heel goed mee, wat
ik niet verwacht had, dus dat was ansich ook wel fijn (en je hebt natuurlijk de mogelijkheid om 'n andere launcher te installen)
Nog een vraag over de zwarte... Is de zijkant shiny plastic? Of gewoon helemaal overal mat?
Bij de witte is het mat op de voor- en achterkant en de zijkant is wat shiny, ben benieuwd hoe dat bij zwart is.
Tevens wat vergelijkingsfoto's gemaakt met andere toestellen en foto's van het scherm
:
of ik om wil ruilen of niet... M'n schoonmoeder heeft ook een witte en die heb ik vanavond even 'n uurtje getest...
En dat geeft toch wel een gevoel van *wholy moly* hoor... Dat scherm is gewoon heeeeel schon, de snelheid ook, de algemene look en feel zijn ook erg clean, Sense viel me in het gebruik zo'n uurtje heel goed mee, wat
ik niet verwacht had, dus dat was ansich ook wel fijn (en je hebt natuurlijk de mogelijkheid om 'n andere launcher te installen)
Nog een vraag over de zwarte... Is de zijkant shiny plastic? Of gewoon helemaal overal mat?
Bij de witte is het mat op de voor- en achterkant en de zijkant is wat shiny, ben benieuwd hoe dat bij zwart is.
Tevens wat vergelijkingsfoto's gemaakt met andere toestellen en foto's van het scherm
[ Voor 191% gewijzigd door CLB op 05-04-2012 00:32 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
@ _MB_ ik heb het inmiddels werkend
Inderdaad, de HTC One X kan gewoon dikke 1080p films van 25+GB spelen, zonder problemen. Ik stream ze over het netwerk, via mijn Linux DLNA server. Haar scherp, super strak. Wel een beetje bij je accesspoint in de buurt zitten want een goeie mkv trekt zo 44mbit
Maar manmanman ik ben hier echt blij mee en best wel ondersteboven van. Het scherm is ook echt super helder, en mooi.
Zijn er hier ook mensen die last hebben van het Wifi probleem? Soms zie je dus gewoon dat hij vol ontvangst heeft met wifi, maar dan werkt hij niet meer. Even Wifi uit en weer aan zetten en het werkt gewoon weer
Zijn er hier ook mensen die last hebben van het Wifi probleem? Soms zie je dus gewoon dat hij vol ontvangst heeft met wifi, maar dan werkt hij niet meer. Even Wifi uit en weer aan zetten en het werkt gewoon weer
Verwijderd
Het lukt echt niet met IMAP account (kan niet IMAP folders specificeren). HTC Support site (NL) heeft HTC One nog niet staan als toestel. Een beetje raar. maar ja morgen ga ik bellen.
Nou lekker dan, vandaag de one x binnengekregen, reboot ie vaak uit zichzelf. Geen id waar dit aan kan liggen. Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Geen idee. Ik heb dat ook nog niet eerder voorbij zien komen..Alusion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
Nou lekker dan, vandaag de one x binnengekregen, reboot ie vaak uit zichzelf. Geen id waar dit aan kan liggen. Hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Reboot als in: power off? Of alleen een respring waarbij je homescreens opnieuw geladen worden incl een "working" cirkeltje in beeld? Wanneer dat eerste zit er iets niet helemaal lekker, dat laatste komt vaak voor in combinatie met de calendar widget. Bekend probleem.Alusion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
Hier ook nog niet last gehad van spontane reboots. Wel dus die irritante Wifi fails, maar dat is ook het enige waar ik nu wat over te klagen heb.
Nou hij reboot helemaal.power off dus. Valt me wel op dat het vaak gebeurd als ik whatsapp gebruik.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:22:
[...]
Reboot als in: power off? Of alleen een respring waarbij je homescreens opnieuw geladen worden incl een "working" cirkeltje in beeld? Wanneer dat eerste zit er iets niet helemaal lekker, dat laatste komt vaak voor in combinatie met de calendar widget. Bekend probleem.
Offtopic:
Nog even wat anders, ik kan mn contact fotos niet in whatsapp krijgen. Iemand die weet hoe dit wel kan?
Ik heb alle fotos wel netjes in mn contactlijst staan.
Verwijderd
Same here. In mijn telefoonboek staan de foto's er netjes bij, maar in whatsapp niet. Is al eerder in dit topic voorbijgekomen. Waarom is me echter nog steeds een raadsel.Alusion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:27:
[...]
Offtopic:
Nog even wat anders, ik kan mn contact fotos niet in whatsapp krijgen. Iemand die weet hoe dit wel kan?
Ik heb alle fotos wel netjes in mn contactlijst staan.
Verwijderd
Sommige contacten van mij staan niet onder 'people', hoe verander ik dat?
(M'n eerste android toestel, geen idee of het een bug is of ik iets over het hoofd zie)
probeer een factory resetAlusion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
Menu - Instellingen - Geheugen - Terug zetten op fabrieksinstellingen (bij htc sensation xl)
Mn telefoon is niet meer uit zichzelf gaan rebooten de laatste tijd.
Weer een beetje offtopic
:
Whatsapp fotos gefixed op een of andere manier.
1. Hard reset gedaan
2. Eerst Google account aangemeld, verder niks (Hier staan al mn nummers in van alle contacten +fotos van Facebook/Twitter)
3. Whatsapp installeren
4. Foto's staan nu in WA
5. Dan pas aanmelden bij Twitter/Facebook
Weer een beetje offtopic
Whatsapp fotos gefixed op een of andere manier.
1. Hard reset gedaan
2. Eerst Google account aangemeld, verder niks (Hier staan al mn nummers in van alle contacten +fotos van Facebook/Twitter)
3. Whatsapp installeren
4. Foto's staan nu in WA
5. Dan pas aanmelden bij Twitter/Facebook
[ Voor 15% gewijzigd door Alusion op 05-04-2012 01:55 . Reden: Offtopic toevoeging ]
Ik dacht ik probeer een 720p filmpje uit, blijkt ie geformatteerd te zijn als FAT32 en is de film dus te groot 
Kan je hem gewoon omzetten naar NTFS of breekt dan de hel los?
Knip hem wel in tweeën. Kopieren naar de HTC (Diskdrive) gaat wel ongelooflijk traag zeg. 3MB/s en met moeite klimt het naar 4 MB/s.
Nu ineens met een ander bestand steevast 8-9MB/s. Het zal wel.
Knip hem wel in tweeën. Kopieren naar de HTC (Diskdrive) gaat wel ongelooflijk traag zeg. 3MB/s en met moeite klimt het naar 4 MB/s.
Nu ineens met een ander bestand steevast 8-9MB/s. Het zal wel.
[ Voor 38% gewijzigd door bóòbó op 05-04-2012 02:18 ]
Verwijderd
Dat zou ik niet proberenPolluxDKB schreef op donderdag 05 april 2012 @ 02:03:
Ik dacht ik probeer een 720p filmpje uit, blijkt ie geformatteerd te zijn als FAT32 en is de film dus te groot
Met een custom rom later wordt de boel maybe wel gewoon omgezet naar EXT4 ben je ook van gezeik af.
Ik kan trouwens niet aanmelden bij HTC Sense? Meerdere mensen last van? Heel irri...
Ik kan trouwens niet aanmelden bij HTC Sense? Meerdere mensen last van? Heel irri...
nieuws: HTC stopt syncdiensten via HTCSense.com op 30 aprilDAMAGE schreef op donderdag 05 april 2012 @ 02:16:
Dit zal er allicht mee te maken hebben.
Verwijderd
Ik kan me ook niet aanmelden bij dat HTC gedoe, is dat dan puur voor syncdiensten? Ik dacht gewoon een algemeen HTC account.
Oh dat bericht had ik niet mee gekregen (nu voel ik me een sukkel). Dan zal dat er vast mee te maken hebben inderdaad. In dat geval zie ik de meerwaarde ook niet van een dergelijk account, thanks voor de info iig
Het was best handig toen het nog werkte.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 02:23:
Ik kan me ook niet aanmelden bij dat HTC gedoe, is dat dan puur voor syncdiensten? Ik dacht gewoon een algemeen HTC account.
Je kon via de website je toestel op afstand blokkeren, laten overgaan, laten wissen.
Ook kon je je toestel via gps vinden op htcsense.com
Er komt binnenkort een vervanger hier voor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.