[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste
Acties:
  • 589.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Laat ik de topic titel eer aandoen, en wat ervaringen delen.

Om te beginnen vind ik het toestel helemaal niet groot. Ik kom van een HD2, en die oogde in mijn beleving ongeveer even groot, maar door de rechte lijnen en al het zwart veel massiever. De witte kast en de licht gebogen lijnen erin maken het een speels ontwerp. Het is een licht toestel, het plastic voelt lekker aan en door de dunne kast houdt de One X erg lekker vast.

De knoppen voelen wat stug, bij de HD2 en Desire S (die ik tijdelijk heb gebruikt) waren zowel de aan/uit als volumeknoppen net iets soepeler te bedienen. Daar staat tegenover dat die in een zak ook wel spontaan ingedrukt werden, zodat het scherm steeds aanging wat dan weer de accu leegtrok. Eigenlijk ben ik er dus wel blij mee, al is het even wennen. De volumeknop zit eindelijk aan de juiste kant, en is plezierig groot.

Eenmaal aangezet is het, zoals Arnoud in de videoreview al zei: wow. Wat een scherm, zeg. Prachtige kleuren, en hele fraaie kijkhoeken. Het valt wel op dat er een 'sweet-spot' is, midden recht voor het scherm is de helderheid iets hoger dan net ernaast, maar onder alle andere hoeken is het scherm ook goed te zien. Bovendien is het ook echt alsof het beeld op het glas ligt, erg mooi. En dan die scherpte, dat is echt heerlijk om naar te kijken. Geen blokkerige iconen meer of gekartelde tekst. Dit was voor mij de voornaamste reden om voor deze smartphone te kiezen, en dat is een goede keuze geweest.

Ik heb wel de indruk dat het toestel snel is uitgerold, niet qua design, daar is goed over nagedacht, maar wel wat de software betreft. Bijvoorbeeld dat na flink wat apps te hebben uitgeprobeerd het laden van het homescreen opeens veel tijd kost. Ook heb ik een enkele kleine grafische 'glitch' gezien, niets ernstigs, maar toch.

En het toestel wordt bij intensief gebruik inderdaad wel wat warm. Niet te warm om vast te houden, maar wel merkbaar warm. Het lijkt erop dat de kunstof behuizing niet helpt om de warmte goed af te geven, waar een metalen frame dat makkelijker zou doen.

Wifi ontvangst is stukken beter dan ik gewend ben, waar ik eerder op enige afstand in de problemen kwam heb ik nu goed ontvangst. Het installeren van apps gaat als een speer, en ook webpagina's laden veel sneller dan ik gewend ben, heerlijk.

Al met al ben ik wel heel tevreden. Hij is weliswaar niet zo snel als ik had gehoopt, maar toch wel heel soepel in het gebruik. Het scherm is echt een plaatje, en daar ga ik nu nog weer even van genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 19:57
Appelsap schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:03:
Laat ik de topic titel eer aandoen, en wat ervaringen delen.

Wifi ontvangst is stukken beter dan ik gewend ben, waar ik eerder op enige afstand in de problemen kwam heb ik nu goed ontvangst. Het installeren van apps gaat als een speer, en ook webpagina's laden veel sneller dan ik gewend ben, heerlijk.
en je 3G ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Al met al ben ik wel heel tevreden. Hij is weliswaar niet zo snel als ik had gehoopt, maar toch wel heel soepel in het gebruik. Het scherm is echt een plaatje, en daar ga ik nu nog weer even van genieten. :)
Waar vind je dan dat je snelheid tekort komt? Hoe merk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304064

Wanneer je een app installeert vanuit google play, maakt hij telkens een link op het homescreen... Kan je dit afzetten ergens?

Krijgt iemand trouwens fatsoenlijk foto's van facebook bij zijn contacten, en vervolgens bij zijn berichten?
Bij accounts staat ook twitter for sense enzo, maar facebook voor sense niet, alleen de gewone facebook. Vroeger had je dit toch ook voor facebook?

Telefoon lijkt wel nogal wat te verbruiken in standby... en die meting is niet instant, mensen dit nog al gezien?
7% gezakt op 3 u tijd dat hij gewoon gelegen heeft zonder hem aan te raken... En syncen staat uit. Als ik hem dan opneem geeft hij hetzelfde % aan als ervoor, tot een halve minuut later hij 7% zakt...

Antutubenchmark is precies meer als bij anderen: Haal 11 710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:41
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:11:
Wanneer je een app installeert vanuit google play, maakt hij telkens een link op het homescreen... Kan je dit afzetten ergens?
Dit kun je bij de instellingen in de Play Store uitvinken (Widgets automatisch toevoegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik wil niet raar de mijne draait nu 1 dag en 3 uur en 48% wel bellen internet enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 07:45
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:11:

Telefoon lijkt wel nogal wat te verbruiken in standby... en die meting is niet instant, mensen dit nog al gezien?
7% gezakt op 3 u tijd dat hij gewoon gelegen heeft zonder hem aan te raken... En syncen staat uit. Als ik hem dan opneem geeft hij hetzelfde % aan als ervoor, tot een halve minuut later hij 7% zakt...
Dit viel mij gisteravond ook op, terwijl die dat zelfde geintje gistermiddag toen ik even de stad in ging voor een uurtje niet. Wss ligt dat toch nog aan hoeveel er werkelijk in de achtergrond loopt.
Ook dat gebeuren met de meest rechtse knop dat je screens kunt sluiten is leuk, maar als ik daarna naar taakbeheer heen gaat staat de hele zooi nog los, Word toch tijd dat ik hem ga rooten en de apps die ik niet gebruik ga verwijderen, deze gaan op 1 of andere manier ook steeds op actief terwijl ik ze niet gebruik.

Het lijkt er dus op dat sense/android, zoveel mogelijk apps in zijn geheugen wil hebben geladen om zo snel mogelijk te werken. :| Vreet onnodig geheugen en gaat ook niet heel intelligent aangezien hij dus apps opengooit die ik niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Klein puntje nog.... Bij mijn bestelling van GSMEasy werd een microsim geleverd. (had niets aangegeven o.i.d.) Echter heb ik nog een abonnement bij vodafone lopen, waarvan ik een gewoon simkaartje heb. Ik heb hem met een schaar geknipt, zodat hij ook als microsim past en dat was eenvoudig gelukt. :)

Het is nog niet echt mijn mobiel.. Heel erg wennen, maar wat precies kan ik niet goed zeggen. Meer de software/homescreen/etc. Ik hoop dat ik er een beetje snel gewend aan raak, want het is natuurlijk een mooi toestel.

Mijn vorige mobiel was de SGS2

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 04-04-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 21:35
Blijft bij jullie Beats modus ook aan staan?
Lijkt erop dat ik 'm ook niet kan afsluiten.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304064

Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:29:
[...]

.
Ook dat gebeuren met de meest rechtse knop dat je screens kunt sluiten is leuk, maar als ik daarna naar taakbeheer heen gaat staat de hele zooi nog los, Word toch tijd dat ik hem ga rooten en de apps die ik niet gebruik ga verwijderen, deze gaan op 1 of andere manier ook steeds op actief terwijl ik ze niet gebruik.
Maar als je met die rechtse knop de recente apps doorgaat en je een van hen naar boven schuift denk ik dat je hem gewoon uit die recente apps wist, maar niet uit je geheugen moest die nog openstaan, alle ik weet het niet zeker, ... maar denk dat het zo is?

Als je nu bij taakbeheer alles sluit, en ik open dan mijn browser staan die verschillende tabbladen er nog altijd, ze moeten wel opnieuw laden, ma ze staan er nog? Bij de sgs2 was dit niet. Is de browser dan wel echt afgesloten geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-04 11:45
DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
Ik heb hem binnen. Heb alleen al iets heel irritants gevonden. Als ik WiFi van m'n werk in wil stellen (met AD authenticatie) MOET ik of een pincode of een patroon als unlockscherm nemen. Dat wil ik helemaal niet...
als je eenmaal je wifi hebt ingesteld kun je je pincode of patroon gewoon weer uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:35:
[...]

Maar als je met die rechtse knop de recente apps doorgaat en je een van hen naar boven schuift denk ik dat je hem gewoon uit die recente apps wist, maar niet uit je geheugen moest die nog openstaan, alle ik weet het niet zeker, ... maar denk dat het zo is?

Als je nu bij taakbeheer alles sluit, en ik open dan mijn browser staan die verschillende tabbladen er nog altijd, ze moeten wel opnieuw laden, ma ze staan er nog? Bij de sgs2 was dit niet. Is de browser dan wel echt afgesloten geweest?
Ja mijn Firefox op mijn pc heeft ook altijd 10+ tabbladen los, maakt ook niet uit of ik hem nu sluit of mijn windows opnieuw opstart, als ik Firefox start krijg ik gewoon mijn tabbladen terug, dit zou wel op zelfde principe werken nu voor je telefoon

Maar probeer het uit start je telefoon keer helemaal opnieuw op, Als ze er dan nog zijn heeft het niks met geheugen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
superericje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:44:
[...]

Dat zou fijn zijn!! en stiekem hoop ik natuurlijk dat jouw bereik ook lager is :X
en dan vooral binnenshuis natuurlijk ;-)
Hiero, zelfde plaats, zelfde instellingen, zelfde provider.
Telfort, Veldhoven.
Samsung Galaxy S2
Afbeeldingslocatie: http://moghtader.net/mohammad/files/uploads/signal_SGS2.png

HTC One X
Afbeeldingslocatie: http://moghtader.net/mohammad/files/uploads/signal_HOX.png

Maar dit wilt nog niks zeggen. Per modem kan het signaal natuurlijk verschillen...
323 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:14:
Ik wil niet raar de mijne draait nu 1 dag en 3 uur en 48% wel bellen internet enz :)
Mijn is nu vanaf 06:45 uit de stekker, en tot 12:30 had ik nog 74% over.
WIFI aan, Geen SIM kaart, wel volledig syncen (3 exchange, 2 imap), Drawsome, Whatsapp, Google Talk en ongeveer 1 uur muziek luisteren, 3min .mkv playback en wat met de camera spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:55:
[...]

Hiero, zelfde plaats, zelfde instellingen, zelfde provider.
Telfort, Veldhoven.
Samsung Galaxy S2
[afbeelding]

HTC One X
[afbeelding]

Maar dit wilt nog niks zeggen. Per modem kan het signaal natuurlijk verschillen...
[...]
Zie ik goed dat de One X (of ICS of whatever) met een Telfort-abo het KPN-netwerk niet meer als roaming beschouwt? Grote ergernis bij mijn HD2, die denkt altijd dat ik roam en wil ik kunnen internetten moet ik roaming toestaan... en verrekte goed oppassen als ik naar het buitenland ga. Dat is bij de OneX iig verleden tijd dan?

[ Voor 43% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-04-2012 13:16 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
SnoeiKoei schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:15:
[...]

Zie ik goed dat de One X (of ICS of whatever) met een Telfort-abo het KPN-netwerk niet meer als roaming beschouwt? Grote ergernis bij mijn HD2, die denkt altijd dat ik roam en wil ik kunnen internetten moet ik roaming toestaan... en verrekte goed oppassen als ik naar het buitenland ga. Dat is bij de OneX iig verleden tijd dan?
Sinds Android 2.2 is het al verleden tijd... Als jij jou HD2 nog met WM6.5 gebruikt dan is het idd nog een issues. Op Android eigenlijk nooit last gehad. De APN's zijn geupdate, dus de toestel weet dat het geen roaming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:19:
[...]

Sinds Android 2.2 is het al verleden tijd... Als jij jou HD2 nog met WM6.5 gebruikt dan is het idd nog een issues. Op Android eigenlijk nooit last gehad. De APN's zijn geupdate, dus de toestel weet dat het geen roaming is.
Ah, nice! HD2 draait idd nog WM6.5 ja...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
SnoeiKoei schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:25:
[...]

Ah, nice! HD2 draait idd nog WM6.5 ja...
Dan zou ik er zsm Android op gooien of tijd voor een nieuw toestel :P

Offtopic:
Ik mis het Lorem Ipsem achter op mijn telefoon
Afbeeldingslocatie: http://www.cellphones.ca/news/upload/2009/09/HTC-Leo-1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Xmoo op 04-04-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426002

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SJfGyl.jpg
HDR
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lOvxgl.jpg
Normaal

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qyw4vl.jpg
HDR met flits
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KDV0Fl.jpg
Normaal met flits
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2W9FIl.jpg
Bewogen HDR :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hLX36l.jpg
Normaal met andere witbalans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 23:14

The Executer

Lekker belangrijk!

Is het ook mogelijk om het zoeken van providers uit te schakelen? Mijn telefoon blijft om de minuut ofzo met een scherm komen waar ik een provider moet selecteren. Wanneer ik kies voor 'vodafone NL' krijg ik de melding dat ik er geen verbinding mee mag maken. Toch blijft het scherm elke keer terug komen.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 20:06

DarkSide

theres no place like ::1

offtopic:
Is dit nu een canon cappuccino lens kopje ?

[ Voor 5% gewijzigd door DarkSide op 04-04-2012 14:26 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

The Executer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:23:
Is het ook mogelijk om het zoeken van providers uit te schakelen? Mijn telefoon blijft om de minuut ofzo met een scherm komen waar ik een provider moet selecteren. Wanneer ik kies voor 'vodafone NL' krijg ik de melding dat ik er geen verbinding mee mag maken. Toch blijft het scherm elke keer terug komen.
Misschien heeft het te maken met het brand bij vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 14:24
Bij mij is het idle verbruik juist erg goed. Vanochtend om 8:30 van de lader gehaald en stond om 12:00 nog steeds op 100% :)

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkSide schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:26:
[...]

offtopic:
Is dit nu een canon cappuccino lens kopje ?
Yup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 12:08
@lennartbnl wat is dat hdr gruwelijk vet zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 06-05 20:06

DarkSide

theres no place like ::1

sorry nog even offtopic.

Cooll. Heb zelf nikon apparatuur. Maar stoer

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevindelange schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:28:
@lennartbnl wat is dat hdr gruwelijk vet zeg!
Ik blijf ook bij elke foto HDR willen gebruiken :D Heel tof dat hij echt 3 exposures maakt, de eerste daarvan incl. flits als je dat wil.
DarkSide schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:29:
[...]

sorry nog even offtopic.

Cooll. Heb zelf nikon apparatuur. Maar stoer
Nog eenmaal offtopic dan:
http://s.dealextreme.com/search/nikon+cup
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-05 18:57
Dat HDR ziet er echt vet uit :D Die bewogen foto geeft ook een appart effect :P maakt hij nou meerdere foto's voor het maken van HDR foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

323 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:26:
[...]

Misschien heeft het te maken met het brand bij vodafone
De kans is zeer groot dat het hier mee te maken heeft. Blijft wel heel vervelend dat dat scherm telkens terugkomt.

Verder een geweldig toestel! Tethering via HD2 wil niet, nu via usb gaat stukken beter, maar ook nog niet geweldig. Probeer me aan te melden bij Google Play, maar wsl is mijn Google account nog niet omgezet oid.
_FrostBite_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:35:
Dat HDR ziet er echt vet uit :D Die bewogen foto geeft ook een appart effect :P maakt hij nou meerdere foto's voor het maken van HDR foto's
Bij een HDR worden vaak 3 foto's gecombineerd. Het is ook mogelijk met meer foto's, zoveel als je wil eigenlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door The Executer op 04-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 17:41
ook bij mij is de grijze een paar uurtjes geleden gearriveerd. in 1 woord een prachtig toestel, jammer dat instagram helaas nog niet werkt op de one X, nu dat er ook voor android is en dat men in de stock ICS rom de toggles in de notificationbar heeft weggelaten..

En nu een dropbox account van 42.38 GB :9

[ Voor 7% gewijzigd door rjvisje op 04-04-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Is de Google Play Store niet te bereiken via USB tethering? Hij blijft maar melden dat ik mij aan moet melden met een Google account. Klik ik deze aan, gaat hij draaien, kom ik weer op dezelfde melding uit :S :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 17:26

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Vraagje, heb de telefoon net besteld. Zie dat het glamour/grey is, maar kon op de HTC-site niets erover vinden. Is dat hetzelfde toestel als de brown/grey of heeft hij toch andere kleuren, dacht dat er namelijk maar twee te kiezen modellen waren: white en grey.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Ik heb een heel vaag probleem met mijn one X.
Wou net foto's maken van mijn oude toestel om te verkopen, nu viel mij op dat als ik met flits een foto maak
Delen van de foto gewoon groen worden, terwijl er helemaal geen groen in de buurt is, zonder flits heb ik nergens last van.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-pcxvlZkAs_s/T3xCJSUYBjI/AAAAAAAAAF8/ym7R0AHFBhA/s852/IMAG0011.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-0jGQFHM9E2Q/T3xCLlZd-3I/AAAAAAAAAGE/yQLrJtHlHlQ/s852/IMAG0012.jpg

en hier zonder flits:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-5TMv4ggx01o/T3xCN3P6VNI/AAAAAAAAAGM/DnZuAfy3LS0/s851/IMAG0013.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Practics op 04-04-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 04-05 18:01
StefSOFT schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:44:
Vraagje, heb de telefoon net besteld. Zie dat het glamour/grey is, maar kon op de HTC-site niets erover vinden. Is dat hetzelfde toestel als de brown/grey of heeft hij toch andere kleuren, dacht dat er namelijk maar twee te kiezen modellen waren: white en grey.
is één en dezelfde, er bestaat alleen een witte versie en een zwart/grijze versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 21:06
Maakt het iets uit dat je fast start hebt aan staan in het accu menu? Want als ik kijk naar hoelang die al op de accu is staat er 1,5 dag terwijl die vannacht is opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Ik wor gek'... Wit besteld want leek me mooi, in de winkel gezien in die demopods, viel wat tegen..
Verder foto's van de zwarte opgezocht en ja die zou het worden, maar telefoon was al verstuurd dus kon niet meer geruild worden... Maar via V&A zou ik wel kunnen ruilen, alleen van iedereen was z'n telefoon nog niet binnen dus ja wat moet je dan... Mijn witte One X komt vandaag binnen en zo zonder demopod en beveiligingssloten is het wel echt 'n beauty zeg... Maarja ik laat hem nog even onaangeroerd (voor eventuele ruil)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L9twcttbwsZPyQX32vNQ5MND/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LhCpJnwoJPtj2oGRHmmcwQWx/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wxkvTRjgzOO1QUKJ7xnirIxh/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9gVk9DuMvdU6iNzPgVxo6kRD/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d8JBzvmnxRd3Z7IajaRsQEIK/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zRpzMlihbO9gFw5P5bVT1NTJ/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H3LW9khW3OMeqvKIkmzer4TP/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oE07wLWvdyBaupcZzTLg1862/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2fPeXugCe0YuZ7cf8311Kj2W/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gkp8FAsrRnnxD44xEpB2H0VC/medium.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:54:
'Ik wor gek'... Wit besteld want leek me mooi, in de winkel gezien in die demopods, viel wat tegen..
Verder foto's van de zwarte opgezocht en ja die zou het worden, maar telefoon was al verstuurd dus kon niet meer geruild worden... Maar via V&A zou ik wel kunnen ruilen, alleen van iedereen was z'n telefoon nog niet binnen dus ja wat moet je dan... Mijn witte One X komt vandaag binnen en zo zonder demopod en beveiligingssloten is het wel echt 'n beauty zeg... Maarja ik laat hem nog even onaangeroerd (voor eventuele ruil)
haha, wat een draaikont ben jij zeg :D

edit: dus die zijkant (bezel?)waar je in de winkel over viel, valt dus wel mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg heh, haha, lijk wel een meisje joh, 'is deze mooi' 'of deze' |:(
Ach nu werken, dus kan er toch niks mee, doe er niks mee, wil er nog niks mee...
Jammer dat er overal witte One X'es staan in Den Haag en omgeving, had graag de andere willen zien.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:48:
Ik heb een heel vaag probleem met mijn one X.
Wou net foto's maken van mijn oude toestel om te verkopen, nu viel mij op dat als ik met flits een foto maak
Delen van de foto gewoon groen worden, terwijl er helemaal geen groen in de buurt is, zonder flits heb ik nergens last van.

[afbeelding]
[afbeelding]

en hier zonder flits:

[afbeelding]
Is mij gisteravond ook al opgevallen. Spelen met de witbalans had bijna geen zin.

Denk dat dit in de toekomst wordt opgelost.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert-93
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2023
Hier nog een link naar een review waarin wordt besproken dat met een firmware update de batterijduur aanzienlijk verlengd kan worden:

Bron

Deze tip stond ook in een reactie onder de review van tweakers.

Zijn er gebruikers die hier al ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:02
Heren en dames ik heb een noobische vraag. Met m`n 25 jaar en alleen de Nokia N82 en N95 als "smart"phone ervaring :P.

Ik heb zojuist de One X (KPN) ontvangen van de postbode man. Telefoon aan de lader gehangen en nog niet aangezet, alleen hoe kun je zien hoever de HTC is opgeladen? Of dat het ding klaar is?

Er brandt een alleraardigst rood lampje en ik vermoed dat die groen wordt maar zeer weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 28-04 10:20
Looner schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:11:
Heren en dames ik heb een noobische vraag. Met m`n 25 jaar en alleen de Nokia N82 en N95 als "smart"phone ervaring :P.

Ik heb zojuist de One X (KPN) ontvangen van de postbode man. Telefoon aan de lader gehangen en nog niet aangezet, alleen hoe kun je zien hoever de HTC is opgeladen? Of dat het ding klaar is?

Er brandt een alleraardigst rood lampje en ik vermoed dat die groen wordt maar zeer weten doe ik het niet.
Wordt groen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Looner schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:11:

Jup, hij gaat groen branden.
Dit kan ongeveer 2.5 uur duren (was bij mij zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:02
Wow, bedankt voor de snelle reacties! Ga ik weer ff rustig m`n zelfbeheersing testen en eens studeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Looner schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:13:
Wow, bedankt voor de snelle reacties! Ga ik weer ff rustig m`n zelfbeheersing testen en eens studeren.
Mijn zus irriteerde zich gisteren aan mij, omdat ik om de 10min naar m'n phone liep, hopend op een groen lampje :P

Goodluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Is dat echt nodig? Op laden totdat hij vol is voordat je hem gebruikt? Is het niet zo dat er bij deze batterij helemaal geen geheugen in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste dag is mijn accu niet boven de 30% gekomen, was er te veel mee aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee of er ook swype bestaat voor de HTC One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
staffordniko schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:
Is dat echt nodig? Op laden totdat hij vol is voordat je hem gebruikt? Is het niet zo dat er bij deze batterij helemaal geen geheugen in zit?
Die discussie volgt al heel lang.
Ik denk ik doe maar wat HTC vraagt, zullen ze wel getest hebben.

Wat ik wel weet, is dat als toestel aan het opladen is en jij er heel veel inspanning van vraagt, zoveel dat hij gaat ontladen, dit heel erg slecht is voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
staffordniko schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:17:
Kon zelf niet zo lang wachten.

Maar zo ver ik weet maakt het niet uit, je kan de batterij settings altijd wissen na een root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 21:27
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:18:
[...]

Die discussie volgt al heel lang.
Ik denk ik doe maar wat HTC vraagt, zullen ze wel getest hebben.

Wat ik wel weet, is dat als toestel aan het opladen is en jij er heel veel inspanning van vraagt, zoveel dat hij gaat ontladen, dit heel erg slecht is voor de batterij.
Sorry, maar moest ff reageren. Dat laatste is echt onzin. Als je meer stroom zo vragen dan dat de lader kan leveren (want de lader voedt de telefoon als hij aan het laden is), dan 'springt' de accu gewoon bij. Maw, zowel de adapter als de accu leveren dan stroom. De accu zelf maar heel weinig, want het meeste komt dan van de lader. Niks slecht voor de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Laatst online: 08-07-2024
Anoniem: 404313 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:18:
Swipe zit er standaard ingebakken. Je moet het alleen even aanzetten onder instellingen. Onder geavenceerde instellingen onder toetsenbord kun je eventueel ook de traceringskleur aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Jeps kijk hier:
http://beta.swype.com/

aanmelden en je krijgt een linkt... installeren en swypen maar!
ik heb het ook. werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Anteros schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]

Sorry, maar moest ff reageren. Dat laatste is echt onzin. Als je meer stroom zo vragen dan dat de lader kan leveren (want de lader voedt de telefoon als hij aan het laden is), dan 'springt' de accu gewoon bij. Maw, zowel de adapter als de accu leveren dan stroom. De accu zelf maar heel weinig, want het meeste komt dan van de lader. Niks slecht voor de accu.
Dit was mij ooit door Acer verteld tijdens het Testen van de S100 (Liquid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
InxidiousX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]

Swipe zit er standaard ingebakken. Je moet het alleen even aanzetten onder instellingen. Onder geavenceerde instellingen onder toetsenbord kun je eventueel ook de traceringskleur aanpassen.
Dat is een soort Swype inderdaad.. Werkt niet helemaal lekker. ik kom van de S2 af, daar zat normale swype op die werkt beter dan de HTC swype :)
(de beta van mijn eerdere bericht werkt WEL ok!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Laatst online: 08-07-2024
superericje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:22:
[...]

Dat is een soort Swype inderdaad.. Werkt niet helemaal lekker. ik kom van de S2 af, daar zat normale swype op die werkt beter dan de HTC swype :)
(de beta van mijn eerdere bericht werkt WEL ok!)
Ahh op die fiets! Ja er bestaat ook nog zoiets als het gepatenteerde Swype merk (ofwel "de" swipe). Die werkt dus vele malen beter dan de ingebakken versie? Even proberen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anteros schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]

en als je het zeker wil weten, juiceplotter installeren... kun je zo bekijken of ie toch bij laad als ie moet stressen.
ik heb met m'n desire icm. een brakke autolader wel eens gehad tijdens navigeren en een BT verbinding naar de carkit dat ie toch uitviel wegens een lege batterij.
afaik komt dit ook doordat bij goedkope laders de 2 data-aders van de usb verbinding dan niet worden kortgesloten aan de telefoonzijde, dan weet het laadcircuit van de telefoon niet dat ie het volle vermogen mag vragen ipv de 500mA die maximaal voor USB poorten staat.

kan het alleen niet zo snel meer vinden, maar geheid dat dit voor de OneX hetzelfde is.

edit: thread op XDA --> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=908363

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 04-04-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Als ik me niet vergis, zat er toch 1GB ram geheugen in de one X?? Waarom als ik men tasks killed(en alles word gekilled) dan zie ik dat ik maar 270mb ram vrij heb. Als ik dit bij mijn prime doe dan zie ik 600mb?? enige verklaring? Zou sense zoveel innemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 21:27
shameete schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:26:
[...]

en als je het zeker wil weten, juiceplotter installeren... kun je zo bekijken of ie toch bij laad als ie moet stressen.
ik heb met m'n desire icm. een brakke autolader wel eens gehad tijdens navigeren en een BT verbinding naar de carkit dat ie toch uitviel wegens een lege batterij.
afaik komt dit ook doordat bij goedkope laders de 2 data-aders van de usb verbinding dan niet worden kortgesloten aan de telefoonzijde, dan weet het laadcircuit van de telefoon niet dat ie het volle vermogen mag vragen ipv de 500mA die maximaal voor USB poorten staat.

kan het alleen niet zo snel meer vinden, maar geheid dat dit voor de OneX hetzelfde is.

edit: thread op XDA --> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=908363
Klopt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Why_easy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:34:
Als ik me niet vergis, zat er toch 1GB ram geheugen in de one X?? Waarom als ik men tasks killed(en alles word gekilled) dan zie ik dat ik maar 270mb ram vrij heb. Als ik dit bij mijn prime doe dan zie ik 600mb?? enige verklaring? Zou sense zoveel innemen?
Prime is ICS kaal.
One X is ICS + Sense.

Sense is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
SAWYER schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:35:
[...]

Prime is ICS kaal.
One X is ICS + Sense.

Sense is groot.
Dat blijkt maar weer idd, Achja hij blijft snel genoeg :+ en als het weer te langzaam word, dan maar rooten en custom rom erop. Maar tot nu toe zeer te vreden met me mobiel, zeker over de kwaliteit van het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superericje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]

Jeps kijk hier:
http://beta.swype.com/

aanmelden en je krijgt een linkt... installeren en swypen maar!
ik heb het ook. werkt als een trein!
Zo dat werkt behoorlijk fijn :D Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Anoniem: 426002 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:40:
[...]

Zo dat werkt behoorlijk fijn :D Bedankt!
welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 06-05 19:31

Via instellingen -> taal en toetsenbord kun je naar HTC Sense input. Daar kun je volgtoetsenbord aanzetten, wat in principe hetzelfde doet als swype. Of het ook net zo lekker werkt, weet ik niet...

ik loop een pagina achter zie ik... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Hydroxine op 04-04-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kluutmaran schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:09:
[...]
Waar vind je dan dat je snelheid tekort komt? Hoe merk je dat?
Had verwacht dat scrollen in Sense of menu's vloeiender zou lopen dan op de Desire S, en dat zie ik niet echt. Ook scrollen in lijsten is redelijk, maar niet schokkend veel beter. Je zou verwachten dat dit echt merkbaar beter is als je van 1x1Ghz naar 4x1,5Ghz gaat, maar dat zie ik niet zo. Wisselen tussen programma's gaat wel wat sneller, en programma's kunnen veel sneller werken - zoals bijvoorbeeld het laden van een webpagina.
Ben nog niet ermee op pad geweest, dus moeilijk te zeggen, maar hier thuis is mijn ontvangst niet beter of slechter dan ik gewend ben (en dat is matig). Op mijn werk is de ontvangst niet best, dus dat wordt een goede testcase. Maar goed, moet ik eerst wat opknappen, want zit ziek thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:49
Why_easy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:37:
[...]
Dat blijkt maar weer idd, Achja hij blijft snel genoeg :+ en als het weer te langzaam word, dan maar rooten en custom rom erop. Maar tot nu toe zeer te vreden met me mobiel, zeker over de kwaliteit van het scherm!
Kun je Sense op een of andere manier niet uitschakelen? In een ver, ver verleden toen ik nog een HTC Touch Diamond had (met Windows 6.1) kon ik Sense uitschakelen. Hoe zit dat met de Android-telefoons van tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb mijn One X ook ontvangen. Net eventjes aangehad, aan de USB lader via de PC. Eventjes ingesteld en verder niet veel mee gedaan nog, ben nog lekker aan het werk. Heb hem nu maar uitgezet en aan de lader gehangen zodat ik vanavond even lekker kan klooien met het toestel :)

Eerste indruk is prima. Vind het toestel niet te groot. Ligt ook prima in de hand om te bellen :) Vanavond meer ervaringen!

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 04-04-2012 16:15 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Laatst online: 28-04 22:38
Weet iemand trouwens hoe ik bij de bestanden kom? Moet ik daarvoor een aparte app downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:04
aliteDC schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:17:
Weet iemand trouwens hoe ik bij de bestanden kom? Moet ik daarvoor een aparte app downloaden?
Ja, gewoon file manager in de play store zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
aliteDC schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:17:
ES File Explorer zoeken in Google Play.

Een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Laatst online: 28-04 22:38
Bedankt. Bij moto defy hoefde dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 21:32

Booth

¯¯¯¯¯¯

Twee ergerpuntjes van dit toestel:

1). Het scherm flikker soms een beetje. Ik zie het heel erg bij spelletjes (Anrgy Birds, Draw Something). Dan is dat gedeelte tussen de onderkant van het scherm en de die drie softtouch keys een beetje aan het trillen.

2). Gmail widget refreshed nauwelijks en werkt traag bij het scrollen. Is hier nog een betere app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Booth schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:27:
Twee ergerpuntjes van dit toestel:

1). Het scherm flikker soms een beetje. Ik zie het heel erg bij spelletjes (Anrgy Birds, Draw Something). Dan is dat gedeelte tussen de onderkant van het scherm en de die drie softtouch keys een beetje aan het trillen.

2). Gmail widget refreshed nauwelijks en werkt traag bij het scrollen. Is hier nog een betere app voor?
1). Heb ik ook last van als ik rustig door mijn tweets blader.

2). Geen ervaring tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 15:43

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik meen me te herinneren van ICS een functie had genaamd Smart Wifi waarmee je WiFi zich automatisch aan en uit zet afhankelijk van je locatie (en dus bekende hotspots). Ik kan die functie alleen niet vinden... ben ik nou echt zo scheel of kan iemand me in de goeie richting wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:46
Appelsap schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:58:
[...]

Had verwacht dat scrollen in Sense of menu's vloeiender zou lopen dan op de Desire S, en dat zie ik niet echt. Ook scrollen in lijsten is redelijk, maar niet schokkend veel beter. Je zou verwachten dat dit echt merkbaar beter is als je van 1x1Ghz naar 4x1,5Ghz gaat, maar dat zie ik niet zo. Wisselen tussen programma's gaat wel wat sneller, en programma's kunnen veel sneller werken - zoals bijvoorbeeld het laden van een webpagina.
Webpagina's en dergelijke zijn dan waarschijnlijk ook meer afhankelijk van dingen als netwerksnelheid (Wifi/HSDPA/3G/G?) of de GPU in het toestel. Verder zit er denk ik ook gewoon een max aan hoe snel je dingen door kan scrollen. Lijkt mij gewoon dat als het soepel en vloeiend gaat, het prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
ik ben fan van HTC en niet van iphone (4s)
maar in dit filmpje zie je wel groot verschil in browsen tussen de One X en 4S

YouTube: HTC One X vs iPhone 4S - Speed Tests

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 21:15

robertwebbe

Robert Webbe

Ik ontdekte vandaag dat de One X ook aptX ondersteunt :) Wikipedia: apt-X
Inclusief Beats audio...

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/ba/Apt-X_logo.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door robertwebbe op 04-04-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
SuperVeloce schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:58:

Jammer dat de batterij laag is en inderdaad de CPU lager gaat draaien zoals in de comment staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
robertwebbe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:59:
Ik ontdekte vandaag dat de One X ook apt-X ondersteunt :) Wikipedia: apt-X
Inclusief Beats audio...

[afbeelding]
beetje een apart filmpje.. lijkt een beetje fixed te zijn. Namelijk erg apart dat de iphone overal wint.

EDIT: bijna overal.

Maar de camerasnelheid is wel heel erg langzaam voor one x standaard. verdacht

[ Voor 10% gewijzigd door Denzis op 04-04-2012 17:05 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:16

D33F

Tweelingtemmer

SuperVeloce schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:58:

Btw al mensen opgevallen dat op 0:39 aan de linker kant van het scherm de veel besproken scherm corruptie/verstoring te zien is ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
David Regeling schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:05:
[...]

Btw al mensen opgevallen dat op 0:39 aan de linker kant van het scherm de veel besproken scherm corruptie/verstoring te zien is ?
Wow zo erg heb ik nog nooit gezien, Zelf overigs geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 11:13

Nakebod

Nope.

Nogal een faalfilmpje ja.
Met zo een laag accu percentage draait dat ding maar op 1 core (En ik dacht ook niet eens maximaal dan?) dus alle kracht die hij heeft is dan weg.
En daarnaast, die browsertest, kan ook een timeout op een (externe) host zijn waarom "100%" zo lang duurt. Is op mijn PC ook zo vaak als ie iets niet kan benaderen. De site staat er vrijwel op het zelfde moment.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
dat filmpje word wel 2x zo snel opgenomen, daarom valt het misschien ook extra op
toch hoort het niet voor te komen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

tumtum100 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:07:
[...]

Wow zo erg heb ik nog nooit gezien, Zelf overigs geen last van
Gelukkig maar :) in ieder geval is op XDA te lezen dat meerdere mensen van deze specifieke bug last hebben, maar het blijft de vraag of het een software bug is of dat het hier om een hardware fout gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 15:41

Laguna

Connaisseur

[...]

De volumeknop zit eindelijk aan de juiste kant, en is plezierig groot.

[...]
Je bent zeker linkshandig? ;)
Practics schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:29:
[...]

Dit viel mij gisteravond ook op, terwijl die dat zelfde geintje gistermiddag toen ik even de stad in ging voor een uurtje niet. Wss ligt dat toch nog aan hoeveel er werkelijk in de achtergrond loopt.

Het lijkt er dus op dat sense/android, zoveel mogelijk apps in zijn geheugen wil hebben geladen om zo snel mogelijk te werken. :| Vreet onnodig geheugen en gaat ook niet heel intelligent aangezien hij dus apps opengooit die ik niet gebruik.
Zo is Android ontworpen. Het doel van het geheugen is juist dat het zoveel mogelijk gebruikt wordt om snel van applicaties te kunnen wisselen, zodra er geheugen nodig is maakt Android zelf geheugen vrij.
Dat er dus veel geheugen gebruikt wordt is volkomen normaal!
Anoniem: 304064 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:35:
[...]

Dit vind ik juist zeer positief bij ICS. Ik weet nog dat ik bij mijn HTC Desire het onwijs irritant vond dat ik steeds mijn geopende tabs kwijt was als ik de stock browser een tijdje niet had gebruikt.
ScorpionNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:27:
Bij mij is het idle verbruik juist erg goed. Vanochtend om 8:30 van de lader gehaald en stond om 12:00 nog steeds op 100% :)
Voortaan eerst maar eens op refresh drukken :F

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Misschien een rare vraag maar hoe doe je hem uit? 8)7

In de manual staat dat je de power button ingedrukt moet houden om bij het power menu te komen, maar dat doet bij mij een hard-reset.

Edit: nvm, na een reset krijg ik wel het power menu.

[ Voor 13% gewijzigd door Fox op 04-04-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 11:13

Nakebod

Nope.

David Regeling schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:05:
[...]

Is dat niet "gewoon" de camera app, die lichtopbrengst of weet ik veel wat berekend voor de HDR foto?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:09:
[...]

Is dat niet "gewoon" de camera app, die lichtopbrengst of weet ik veel wat berekend voor de HDR foto?
Nope!

Ik heb trouwens nog geen enkele storing in m'n scherm gehad, ook geen geflikker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Nakebod schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:09:
[...]

Lijkt mij wel raar want deze soortgelijke corrupties zijn o.a. ook soms te zien bij het browsen, maar ik heb zelf nog niet mijn One X, kan iemand misschien hier bevestigen of die witte streepje normaal zijn bij het maken van een HDR foto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

David Regeling schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:16:
[...]

Lijkt mij wel raar want deze soortgelijke corrupties zijn o.a. ook soms te zien bij het browsen, maar ik heb zelf nog niet mijn One X, kan iemand misschien hier bevestigen of die witte streepje normaal zijn bij het maken van een HDR foto ?
Nee je ziet enkel verschillende exposures in het scherm, geen strepen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Weet iemand btw wanneer je die 25gb dropbox space krijgt? ik heb namelijk met me bestaande acc ingelogd. mja niks gekregen. toevallig wel 2.5 gb

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 15:40

wph

Dat filmpje kan gewoon niet kloppen, daarvoor zijn er te veel onjuistheden, zoals de laadtijd, die idd lijkt te hangen op een externe host. Het valt me overigens op dat Techradar wel erg negatief is over de One X. De eerste indrukken met de One X op de MWC vonden ze al tegenvallen, de review is redelijk negatief, vooral over de batterijduur en nu weer zo'n tendentieus filmpje. De accu is laag, wat er voor kan zorgen dat bepaalde cores uit staan en bij de review is ws. een oude software versie gebruikt. Gaat lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denzis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:34:
Weet iemand btw wanneer je die 25gb dropbox space krijgt? ik heb namelijk met me bestaande acc ingelogd. mja niks gekregen. toevallig wel 2.5 gb
Als het goed is krijg je een mailtje met een link, waar je even door een tutorialtje door moet klikken.

Hi Lennart,

Thanks for supercharging your HTC device with Dropbox! To get the most out of your Dropbox and claim your extra 23 GB of space, visit our Getting Started guide!

Enjoy,
- The Dropbox Team

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 426002 op 04-04-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Dat filmpje klopt inderdaad totaal niet. Net even tegelijk mee foto genomen en mijn toestel was bij gewone en hdr foto een stuk sneller klaar dan de iPhone. De website van Techradar bleef bij mij ook hangen bij bijna voltooien, net of hij 5 seconden wacht om het klaar signaal te geven aangezien de hele website al meteen geladen was. Bij een 2de keer dezelfde website bezoeken laadde hij wel meteen volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
inloggen op dropbox website en dan hier naar toe gaan: https://www.dropbox.com/gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Sense gaat er bij mij meteen af, wil gewoon standaard Android zonder schil zoals ik nu ook heb op mijn Galaxy S.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat een beest van een telefoon is dit. Echt geweldig. Ik ben er nu even een tijdje mee aan het spelen en instellen. Typen gaat prima. Tik dit berichtje dan ook vanaf het toestel. Net voor de grap even een 720p en 1080p mkv via mijn dlna server naar de phone gestreamed over wifi. Hij speelt het probleemloos af alleen heb ik geen geluid, even uitzoeken hoe dat zit.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-04 15:40

wph

NeoMe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:49:
Sense gaat er bij mij meteen af, wil gewoon standaard Android zonder schil zoals ik nu ook heb op mijn Galaxy S.
Meteen? Dan zal je toch eerste een werkende AOSP rom moeten vinden :P
Daarnaast zitten er nog wel wat haken en ogen aan het porten van bijvoorbeeld de camerasoftware en beats (al zal dat laatste voor de meesten niet zo veel uitmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die beats enhancement maakt het geluid alleen maar lelijker :') Die HTC enhancement vind ik nog wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
mede om Sense wil ik HTC haha :p

Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.