[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 74 Laatste
Acties:
  • 589.243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21
Nice.....

Iemand trouwens die er wat voor voelt om Nova launcher op de One X te installeren? En dan wat fotootjes ervan te maken?

Merci!

[ Voor 21% gewijzigd door Victor.S op 03-04-2012 20:58 . Reden: vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 22:38
Toch wel even wennen vergeleken met mijn moto defy. Wat een ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 12:47
Ik hoef me toch niet bijster druk te maken over viezigheid op de witte One X? Zag eerder een filmpje waarbij te zien was dat het materiaal heel goed schoon te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-05 11:50
Ambling_Alp schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:25:
Ik hoef me toch niet bijster druk te maken over viezigheid op de witte One X? Zag eerder een filmpje waarbij te zien was dat het materiaal heel goed schoon te maken is.
Ik was ervan overtuigd dat je erop kon schrijven en het er weer van af kan vegen...
Show dat dus aan m'n vrienden en dAMM had ik een moeite om hem weer schoon te krijgen...!
nouja wat wel een Pre is, is dat hij zonder meer weer helemaal schoon word...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Mmm, gelukkig was ik niet van plan bewust erop te gaan schrijven. Meer qua verkleuring, et cetera. Nu krijg ik verdomme mijn telefoon en ga ik weer neurotisch twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304064

Ambling_Alp schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:32:
Mmm, gelukkig was ik niet van plan bewust erop te gaan schrijven. Meer qua verkleuring, et cetera. Nu krijg ik verdomme mijn telefoon en ga ik weer neurotisch twijfelen...
Dat twijfelen heb ik ook altijd. Heb ook de witte, en is wel heel mooi hoor! En wordt niet snel vies... En als het als wat vuil is is het makkelijk af te wassen... Op die grijze zie je trouwens heel goed je vettige vingers heb ik al gezien op foto's.... Denk dus dat die er sneller 'vies' uit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394515

Wat vinden jullie van de afmetingen van de telefoon?

De bediening lijkt me geen probleem, integendeel juist. Maar hoe past hij in je broek tijdens lopen/zitten? Vooral als je zit lijkt hij me een beetje groot (uit je broekzak pakken lastig?)

Ik heb nu nog een iPhone 1, dus ben kleiner en dikker gewend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Anoniem: 304064 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:35:
[...]

Dat twijfelen heb ik ook altijd. Heb ook de witte, en is wel heel mooi hoor! En wordt niet snel vies... En als het als wat vuil is is het makkelijk af te wassen... Op die grijze zie je trouwens heel goed je vettige vingers heb ik al gezien op foto's.... Denk dus dat die er sneller 'vies' uit ziet...
Ik vind die witte echt een plaatje, dus dit stemt me even rustig. Gematigd geduldig wacht ik af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11-2024
heb hem ook besteld in het wit zag op foto's vaak vingerafdrukken :-)
dus toch maar wit genomen...
nu maar wachten en hopen dat ie snel komt.

denk dat dit het ideale formaat is voor in de broekzakken (ook voor de dames)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anoniem: 394515 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:37:
Wat vinden jullie van de afmetingen van de telefoon?

De bediening lijkt me geen probleem, integendeel juist. Maar hoe past hij in je broek tijdens lopen/zitten? Vooral als je zit lijkt hij me een beetje groot (uit je broekzak pakken lastig?)

Ik heb nu nog een iPhone 1, dus ben kleiner en dikker gewend...
De One X is heerlijk dun èn licht, dus je voelt 'm haast niet. Het enige 'probleem' is dat de jackplug van m'n headsets bij strakkere broeken soms wat in de verdrukking komt, maar datzelfde heb ik ook met de Note. Als je een headset met een haakse plug hebt dan heb je daar geen last van.

Qua vies worden vallen beide kleuren heel erg mee. Ja, het scherm is een 'smudge-magnet' zoals bijna elke andere touchscreentelefoon. Ik heb een paar weken met de witte gespeeld (perks of the job :+) en heb de antracietkleurige nu een weekje in gebruik. Vette vingers heb ik nog niet op de achterkant gezien, valt sowieso niet echt op met die kleur.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
Hoelang duurde jl eerste charge?
Mijn is nu twee uur aan het opladen en is nog niet vol :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331650

Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:55:
Bij mij lang!! volgens mij tussen de 2,5 en 3 uur of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ligt eraan hoeveel prik erin zat voor je 'm aan de oplader plugde. Kan wel een uur of 4 duren als 'ie leeg is. Sowieso gebruik ik meestal geen HTC-oplader, gewoon degene die binnen handbereik ligt :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Shit. Dus moet nog een uur hier bij mijn zus blijven :p
Of kan het geen kwaad om hem thuis verder op te laden, zolang toestel maar uit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 15:50
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:00:
Of kan het geen kwaad om hem thuis verder op te laden, zolang toestel maar uit blijft.
Bij-laden is volgens mij niet slecht. En al was het wel zo, dan maakt die ene keer vast niks uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 03-05 19:30
Ik had um met iets van 30% uit de doos, even gebruikt en mee gehad om een nieuwe sim te halen. Daarna heeft ie ruim 3 tot 3,5 aan de lader gehangen om van 20% terug te komen naar 100..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Je hoeft 'm heus niet gelijk vol te laden hoor. Dat had met die hele ouwe accuutjes wel nut, maar die van tegenwoordig niet.

Edit: je weet dat je 'm ook kan opladen terwijl 'ie aanstaat? ;) Dan kan je er al mee spelen terwijl 'ie aan het laden is. Dat doe ik tenminste altijd als ik een nieuw speeltje in ontvangst mag nemen :)

[ Voor 45% gewijzigd door FooLsKi op 03-04-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 13:38
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:00:
Ik heb een stuk of 8 HTC's gehad en me nog nooit aan de oplaad voorschriften gehouden en ook nog nooit problemen gehad, dus gewoon lekker gaan spelen en vanacht voor 100% opladen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 20:15
FooLsKi schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:59:
[...]

Ligt eraan hoeveel prik erin zat voor je 'm aan de oplader plugde. Kan wel een uur of 4 duren als 'ie leeg is. Sowieso gebruik ik meestal geen HTC-oplader, gewoon degene die binnen handbereik ligt :)
Het laden van een Lipo-accu gaat vrij snel: in zo'n 1 à 1,5 uur is een Lipo-accu opgeladen. Wel is het belangrijk dat het opladen van een Lipo-accu met de juiste lader gebeurt. Lipo-accu's kunnen bij verkeerd laden, waarbij de temperatuur aardig op kan lopen, in brand vliegen of exploderen. Er zijn dan ook speciale Lipo-celladers in de handel.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ik ben het fast charge van samsung gewend. 0 tot 100 in 1.5uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Het laden van een Lipo-accu gaat vrij snel: in zo'n 1 à 1,5 uur is een Lipo-accu opgeladen. Wel is het belangrijk dat het opladen van een Lipo-accu met de juiste lader gebeurt. Lipo-accu's kunnen bij verkeerd laden, waarbij de temperatuur aardig op kan lopen, in brand vliegen of exploderen. Er zijn dan ook speciale Lipo-celladers in de handel.
Volgens mij zijn mijn 'chargers-binnen-handbereik' dat ook. Ik heb ze nog niet heet voelen worden in elk geval. Ja, toen ik een 2A charger gebruikte werd 'ie wel wat warmer. Was 'ie wel lekker snel vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Als het een 5V-1A USB lader is met een degelijke USB->MicroUSB kabel erbij dan moet het toch geen probleem zijn? Zoals: alle HTC laders hiervoor? Ik gebruik geen goedkope DealExtreme crap ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Off-topic, maar krijgt er nog iemand opeens een Malware melding van google chrome op deze pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:43
Nogmaals, het laadcircuit zit in de telefoon. De lader van HTC of elke andere die een micro-usb heeft is geschikt. Het laadcircuit is meestal een DC/DC converter met een current source welke de laadstroom regelt. Dus al hang je er een 10A lader aan (heeft alleen aan dat de lader 10A kan leveren bij 5V als dat nodig mocht zijn), het laden komt altijd wel goed.

Jij als gebruiker hoeft je helemaal geen zorgen te maken of je te snel, te langzaam of te vaak laad. Gewoon de telefoon gebruiken en opladen wanneer nodig. Desnoods de hele dag als je wilt. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21
Dit is hier offtopic.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11-2024
*knip* offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
*knip* offtopic.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 22:20 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

*knip* offtopic.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 16:07
Hier wat van mijn bevindingen na een dagje ermee spelen en vergelijken met m'n Galaxy S (SGS):

- Scherm is geweldig!
- Software loopt erg soepel. Had alleen vandaag wel dat m'n camera het niet deed en ik opnieuw moest opstarten. Bugje in de eerste release laten we het maar op houden :P
- Ik mis de menu/zoek knop. Op m'n SGS gebruikte ik dit erg vaak om gelijk iets te googlen of een applicatie op te starten
- Ik mis ook de snelkoppelingen bovenin de notificatiebalk die in Touchwiz aanwezig zijn om o.a. WiFi en automatisch draaien uit te kunnen zetten en het kunnen swipen van de helderheid.
- GPS is erg goed vergeleken met m'n SGS. Met de telefoon in m'n hand in de auto een fix binnen een paar seconden. Met m'n SGS lukte het vaak niet eens om in m'n hand een fix te krijgen, hiervoor moest hij in de houder. Hij houdt de fix ook goed vast en reageert sneller dan m'n SGS.
- Trilalarm vind ik vrij zacht. Maar de SGS is dan ook net een vibrator sinds 2.3 :+
- HTC toetsenbord doet het ok, maar kan niet op tegen Swype. Automatische spaties gaat hij vaak de mist mee in. Typen is voor mij ook echt niet meer weggelegd sinds ik Swype gewend ben, dus de Swype Beta geïnstalleerd en doet het perfect :)
- Batterij valt me tot nu toe niet tegen. Vergelijkbaar met m'n SGS. Idle loopt hij minder snel leeg heb ik het idee, maar met het scherm aan sneller. Maar na een dag flink er mee spelen zit ik nog op 30%, wat mij betreft acceptabel is.
- Hoeken van het toestel hadden wat ronder mogen zijn wat mij betreft. Ik vind ze aardig scherp in de hand. Komt misschien ook omdat ik niet zulke grote handen heb ;)

Al met al ben ik erg blij met het toestel!

Weet iemand trouwens hoe je in je browser de notificatiebalk tevoorschijn tovert? Af en toe komt hij willekeurig tevoorschijn, maar het is me nog niet gelukt om hem bewust te tonen.

[ Voor 9% gewijzigd door ScorpionNL op 03-04-2012 22:29 ]

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 20:15
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:07:
Ik ben het fast charge van samsung gewend. 0 tot 100 in 1.5uur.
moet je even kijken op je lader, hoeveel mAh de telefoon als output heeft

stel dat je lader 900mAh is, duurd het dus 2uur voordat de telefoon van 0 naar 100 zou gaan.
nu laad je je telefoon vast eerder op, dan vanaf 0%, heeft acculader een hogere output dan 900mAh, dus korter dan 2uur als goed is :)

ik denk dat het gewoon de 1ste x zo lang duurd en naarmate je vaker laad, het beter/sneller gaat

[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 03-04-2012 22:24 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:19

D33F

Tweelingtemmer

*Knip* offtopic

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 03-04-2012 22:45 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:32
ScorpionNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:21:
Hier wat van mijn bevindingen na een dagje ermee spelen en vergelijken met m'n Galaxy S (SGS):

- Scherm is geweldig!
- Software loopt erg soepel. Had alleen vandaag wel dat m'n camera het niet deed en ik opnieuw moest opstarten. Bugje in de eerste release laten we het maar op houden :P
- Ik mis de menu/zoek knop. Op m'n SGS gebruikte ik dit erg vaak om gelijk iets te googlen of een applicatie op te starten
- Ik mis ook de snelkoppelingen bovenin de notificatiebalk die in Touchwiz aanwezig zijn om o.a. WiFi en automatisch draaien uit te kunnen zetten en het kunnen swipen van de helderheid.
- GPS is erg goed vergeleken met m'n SGS. Met de telefoon in m'n hand in de auto een fix binnen een paar seconden. Met m'n SGS lukte het vaak niet eens om in m'n hand een fix te krijgen, hiervoor moest hij in de houder. Hij houdt de fix ook goed vast en reageert sneller dan m'n SGS.
- Trilalarm vind ik vrij zacht. Maar de SGS is dan ook net een vibrator sinds 2.3 :+
- HTC toetsenbord doet het ok, maar kan niet op tegen Swype. Automatische spaties gaat hij vaak de mist mee in. Typen is voor mij ook echt niet meer weggelegd sinds ik Swype gewend ben, dus de Swype Beta geïnstalleerd en doet het perfect :)
- Batterij valt me tot nu toe niet tegen. Vergelijkbaar met m'n SGS. Idle loopt hij minder snel leeg heb ik het idee, maar met het scherm aan sneller. Maar na een dag flink er mee spelen zit ik nog op 30%, wat mij betreft acceptabel is.

Al met al ben ik erg blij met het toestel!

Weet iemand trouwens hoe je in je browser de notificatiebalk tevoorschijn tovert? Af en toe komt hij willekeurig tevoorschijn, maar het is me nog niet gelukt om hem bewust te tonen.
Hoe vind je de geluidskwaliteit van de one x? Met betrekking to muziek luisteren dmv oordoppen?
ik heb zelf ook de SGS gehad en de geluidskwaliteit was zeer goed.
Helaas lees ik op xda dat de geluidskwaliteit tegen valt.
Zou je dit voor me kunnen vergelijken?
Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Laatst online: 02-05 16:07
M3lvinG schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:29:
[...]

Hoe vind je de geluidskwaliteit van de one x? Met betrekking to muziek luisteren dmv oordoppen?
Mijn dank is groot.
Ik ben er tot nu toe nog niet aan toegekomen om muziek ermee te luisteren en ik moet eerlijk toegeven dat ik met mijn SGS ook niet heel vaak muziek heb geluisterd. Ik zal eens kijken of ik de boel een beetje kan vergelijken later deze week.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11-2024
Nog niemand die de iTunes sync heeft uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ja, Chrome klaagt bij mij ook ineens over malware op deze site...

Is in Sense 4.0 de homescreens nu verticaal te gebruiken? Heb de telefoon altijd verticaal in de autohouder en zou fijn zijn als sense nu wel verticaal kan tonen. (Vooral als je gebeld wordt, leest makkelijker :))

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:19

D33F

Tweelingtemmer

M3lvinG schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:29:
[...]

Mijn dank is groot.
Hier was ik idd ook benieuwd naar, na het lezen van het topic @ XDA (Sound quality - DAC)
Hij melde iig dat de ruis hoorbaar was en dat de geluidskwaliteit laag was, maar niet welk aspect van de kwaliteit nou laag was

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-04 22:51
Ik zou wel graag die lelijk knoppenbalk onderin willen aanpassen.. hoop dat de xda kokers hier mee gaan komen. viel me ook net op dat je lampjes achter de knoppen niet altijd aangaan, ligt aan de lichtsterkte in de ruimte...

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
tzeunis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:40:
Ik zou wel graag die lelijk knoppenbalk onderin willen aanpassen.. hoop dat de xda kokers hier mee gaan komen. viel me ook net op dat je lampjes achter de knoppen niet altijd aangaan, ligt aan de lichtsterkte in de ruimte...
licht het aan mij ( :P ) of geven die knoppen afhankelijk van de kleur op het scherm een beetje andere kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdear
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-04 15:31
Xanion schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:38:
Ja, Chrome klaagt bij mij ook ineens over malware op deze site...

Is in Sense 4.0 de homescreens nu verticaal te gebruiken? Heb de telefoon altijd verticaal in de autohouder en zou fijn zijn als sense nu wel verticaal kan tonen. (Vooral als je gebeld wordt, leest makkelijker :))
Chrome klaagt ook bij mij. Alleen pagina 53 overigens.

Je hebt een speciale car modus in sense.

YouTube: HTC One X Car Mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Wordt al aan gewerkt, volgende keer graag de topic report knop gebruiken.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 03-04-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
djdear schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:42:
[...]

Chrome klaagt ook bij mij. Alleen pagina 53 overigens.

Je hebt een speciale car modus in sense.

YouTube: HTC One X Car Mode
Die car modus zul je zeker handmatig aan moeten zetten? Heb geen officiele houder van HTC.
Heb nu op de Sensation altijd Google Nav aan staan verticaal, maar als je gebeld wordt is het beeld horizontaal. En das verrekte lastig om snel te zien tijdens het rijden wie er belt. :)
Hoop dat die ook landscape is gemaakt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
Xanion schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:47:
[...]

Die car modus zul je zeker handmatig aan moeten zetten? Heb geen officiele houder van HTC.
Heb nu op de Sensation altijd Google Nav aan staan verticaal, maar als je gebeld wordt is het beeld horizontaal. En das verrekte lastig om snel te zien tijdens het rijden wie er belt. :)
Hoop dat die ook landscape is gemaakt.
hij zit op het standaard beginscherm in het mapje rechtsonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
Xanion schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:38:
[...]

In Carmodus geeft ie de beller inderdaad verticaal aan. Je kan gewoon het nummer aflezen, opnemen en weigeren is sliden naar links of rechts in landscape..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms wanneer je op de powerbutton drukt om het scherm af te zetten, springt hij toch nog aan, heeft iemand dit ook?

Ook wanneer je naar recente apps gaat en zo een van die aanklikt, krijg je soms een zwart scherm om die app nog even te laden, is dit normaal? Ook moet hij telkens scherpstellen wanneer je zo een recente app aanklikt?

Soms wanneer je op homescherm klikt, of ergens in de menu balk, is er een kleine flikkering/zwart scherm waardoor het niet lijkt alsof het instand gebeurd waarop je klikt maar met een 'tussensprongetje'. Hebben jullie dit ook?

bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-04 23:27
Powerbutton probleem heb ik op andere htc toestellen ook last van, lijkt dan in de war te zijn. Alhoewel, ik heb dan meer het probleem dat ik het toestel uit probeer te zetten en dat het maar niet wil lukken omdat het scherm ongewenst uit of juist aan gaat etc

[ Voor 46% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-04-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Nou 2 uur en 20min had hij nodig om 100% te zijn.
Heb hem nu geconfigureerd. Maar zal pas morgen vanaf 16:00 hem kunnen gebruiken, dan krijg ik m'n microsim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de camera, als ik wil inzoom gaat hij onmiddelijk naar de felste zoom, ik heb precies geen mogelijkheid om maar half in te zoomen? moet ik daar iets voor aan/uit zetten?

nevermind, ik heb het al, haha.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 304064 op 03-04-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 17-04 07:45
Anoniem: 304064 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:01:
Soms wanneer je op de powerbutton drukt om het scherm af te zetten, springt hij toch nog aan, heeft iemand dit ook?

Ook wanneer je naar recente apps gaat en zo een van die aanklikt, krijg je soms een zwart scherm om die app nog even te laden, is dit normaal? Ook moet hij telkens scherpstellen wanneer je zo een recente app aanklikt?

Soms wanneer je op homescherm klikt, of ergens in de menu balk, is er een kleine flikkering/zwart scherm waardoor het niet lijkt alsof het instand gebeurd waarop je klikt maar met een 'tussensprongetje'. Hebben jullie dit ook?

bedankt voor de antwoorden
Jep heb het zelfde, soms lopen apps helemaal vast (blijft zwart)(oke heb ook weinig gedult dus naar xx sec druk ik weg) Maar voor de rest doet hij het wel prima..

Alleen wat ik jammer vind is dat weinig video bestanden werken, had graag wat dingen van me nas overgezet naar mijn phone, maar dat wil die dus niet afspelen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Kwestie van juiste videoplayer downloaden. Zoek op market ff naar 'mkv' en je ziet er een zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
Anoniem: 304064 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:11:
Bij de camera, als ik wil inzoom gaat hij onmiddelijk naar de felste zoom, ik heb precies geen mogelijkheid om maar half in te zoomen? moet ik daar iets voor aan/uit zetten?
je hebt een slider, dus niet op het loepje drukken maar dat witte streepje pakken en omhoog slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:14:
Kwestie van juiste videoplayer downloaden. Zoek op market ff naar 'mkv' en je ziet er een zooi.
Je kan hem beter omzetten naar mp4, dan kan je hardware decoding gebruiken en dan kan je dus langer film kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wat ik bedoel is dat je op 'mkv' kan zoeken om de beste videoplayers te vinden.

Overigens download ik soms een mkvtje rechstreeks op mijn telefoon via een native usenet client :P Kwartiertje van zoeken tot uitgepakt klaarstaan om te kijken (720 tv ep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Morgenochtend, beter gezegd over minder dan 12 uur, mag ik mijn HTC One X in ontvangst nemen. Daarna zal ik een soort van "unboxing" foto's maken en hier in dit topic plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
Bij deze het omhulsel van de One X die ik gewonnen had :P
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/5513/imag0080uu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zijn er eigenlijk al mensen die bijvoorbeeld data van hun oude Android toestel op de HTC One X hebben geplaatst door bijv dropbox te gebruiken?

Ik zit eraan te denken om bijv via Titanium Backup wat games te backuppen en terug te zetten via dropbox. Moet ik uiteraard wel de HTC One X rooten eerst. Ben benieuwd of hier al mensen mee bezig zijn?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchshadow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:53:
Bij deze het omhulsel van de One X die ik gewonnen had :P
Wat is 't voor een doosje eigenlijk? Karton met van die HTC sealstickers of geheel anders dan voorheen?
DAMAGE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:32:
Ben benieuwd of hier al mensen mee bezig zijn?
Nieuw toestel= opnieuw beginnen met games...
Voor de rest zet ik wat data over in de vorm van wat foto's / beltonen / ShatsApp-zut and that's it.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 01-05 06:18
DAMAGE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:32:
Ik zit eraan te denken om bijv via Titanium Backup wat games te backuppen en terug te zetten via dropbox. Moet ik uiteraard wel de HTC One X rooten eerst. Ben benieuwd of hier al mensen mee bezig zijn?
Heb ik expres niet gedaan, aangezien dat in sommige gevallen nogal vervelende situaties op kan leveren ivm het veranderde framework e.d, dat onverklaarbare foutmeldingen op zou leveren.
Daarbij vind ik een schone lei ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb net Angry Birds Space de hele eerste episode met 3 sterren gehaald :( Meeeeh!

Bedankt voor de tips heren ik denk dat ik dan toch maar opnieuw alles moet gaan halen inderdaad. Ik had ook PS3 Sixaxis controller op mijn LG Optimus 2X draaien, kun je je PS3 controller pairen met je telefoon. Werkt wel leuk voor GTA III. Ben benieuwd of dat ook wil op de HTC One X. Voor de LG Optimux 2x moest ik dan wel CM7 of CM9 draaien, omdat de stock-rom dit niet ondersteunde met Bluetooth. Hopelijk werkt dat straks ook allemaal weer! :) Morgen eindelijk testen..

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:51
voor angry birds heb je backup progjes.
DAMAGE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:54:
Ik heb net Angry Birds Space de hele eerste episode met 3 sterren gehaald :( Meeeeh!

Bedankt voor de tips heren ik denk dat ik dan toch maar opnieuw alles moet gaan halen inderdaad. Ik had ook PS3 Sixaxis controller op mijn LG Optimus 2X draaien, kun je je PS3 controller pairen met je telefoon. Werkt wel leuk voor GTA III. Ben benieuwd of dat ook wil op de HTC One X. Voor de LG Optimux 2x moest ik dan wel CM7 of CM9 draaien, omdat de stock-rom dit niet ondersteunde met Bluetooth. Hopelijk werkt dat straks ook allemaal weer! :) Morgen eindelijk testen..

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 28-04 08:01
Ik heb en sinds gister, bevalt super!

Heb alleen 1 min puntje tot nu toe:
Als het beeld stil staat, begint het heel raar op en neer te stotteren.
Weet niet precies hoe ik 't beter moet uitleggen, misschien nog meer mensen hier last van?
Want als ik door 't menu scroll etc heb ik er geen last van.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
jorank schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:49:
Ik heb en sinds gister, bevalt super!

Heb alleen 1 min puntje tot nu toe:
Als het beeld stil staat, begint het heel raar op en neer te stotteren.
Weet niet precies hoe ik 't beter moet uitleggen, misschien nog meer mensen hier last van?
Want als ik door 't menu scroll etc heb ik er geen last van.
Dat zijn de software glitches.
Moet opgelost worden.

Teven ook als brightness op het hoogst staat ervaren sommige gestotter van het beeld.

Is wat ik mis, is een link met Google Music.
Nu moet ik dus twee music spelers installeren om mijn Google Music te sync'en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:53:
[...]

Dat zijn de software glitches.
Moet opgelost worden.

Teven ook als brightness op het hoogst staat ervaren sommige gestotter van het beeld.

Is wat ik mis, is een link met Google Music.
Nu moet ik dus twee music spelers installeren om mijn Google Music te sync'en :(
Ah gelukkig, hoopte al dat 't een software bug was, en geen hardware.

Kun je trouwens ook syncen naar iTunes via een mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn er al mensen achter of het notificatie ledje multicolor is? Of is hij alleen oranje/rood/groen?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:05:
Zijn er al mensen achter of het notificatie ledje multicolor is? Of is hij alleen oranje/rood/groen?
Van wat ik gemerkt hebt, is het R,O,G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
jorank schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:02:
[...]

Ah gelukkig, hoopte al dat 't een software bug was, en geen hardware.

Kun je trouwens ook syncen naar iTunes via een mac?
Gisteren toen ik thuis kwam ben ik gelijk mijn bed ingedoken.
Zal het vanavond na werk even proberen op mijn MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11

iichel

Gazoooo

DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:05:
Oranje/rood/groen is toch ook multicolor? :P
Maar dat zijn idd alle kleuren die erop zitten.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Zijn trouwens al 2 OTA's uit.

1.27.401.2 en 1.27.401.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:13:
[...]

Gisteren toen ik thuis kwam ben ik gelijk mijn bed ingedoken.
Zal het vanavond na werk even proberen op mijn MacBook Pro
Top, ben benieuwd!
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:26:
Zijn trouwens al 2 OTA's uit.

1.27.401.2 en 1.27.401.7
Vaag, want als ik naar instellingen > info > software updates ga, krijg ik een melding dat er geen updates zijn.
M'n software nummer is 1.26.401.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Klopt, tot nu hebben alleen de prototypes en pre-retail devices de update ontvangen. Vind het lelijk dat die mensen niet de OTA downloaden, kopieren naar een computer en dan pas installeren... zodat hij de OTA ook handmatig kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:47:
Klopt, tot nu hebben alleen de prototypes en pre-retail devices de update ontvangen. Vind het lelijk dat die mensen niet de OTA downloaden, kopieren naar een computer en dan pas installeren... zodat hij de OTA ook handmatig kunnen installeren.
Inderdaad!
Ben wel benieuwd namelijk wat die updates allemaal doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Bij het Sync'en van bv Exchange.

Heb je ook het zogehete HTC Smart Sync.
Iemand enige informatie daar over?
Bij mij staat hij nu op Push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Anteros schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:17:
Nogmaals, het laadcircuit zit in de telefoon. De lader van HTC of elke andere die een micro-usb heeft is geschikt. Het laadcircuit is meestal een DC/DC converter met een current source welke de laadstroom regelt. Dus al hang je er een 10A lader aan (heeft alleen aan dat de lader 10A kan leveren bij 5V als dat nodig mocht zijn), het laden komt altijd wel goed.

Jij als gebruiker hoeft je helemaal geen zorgen te maken of je te snel, te langzaam of te vaak laad. Gewoon de telefoon gebruiken en opladen wanneer nodig. Desnoods de hele dag als je wilt. Geen probleem.
Bedankt voor de tip. Dacht nog steeds dat laders soms wel verschil uitmaakten onderling.. Kan me namelijk iets herinneren ( uit eigen ervaring ) dat een BB lader veel sneller was als een HTC lader bijvoorbeeld ( beiden micro USB )? Al kan ik het niet meer bevestigen.

Maar conclusie dus; gewoon dat ding aan elk micro-USB snoertje hangen die je tegenkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door NLuna op 04-04-2012 09:19 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:11:
Bij het Sync'en van bv Exchange.

Heb je ook het zogehete HTC Smart Sync.
Iemand enige informatie daar over?
Bij mij staat hij nu op Push.
HTC Sync kun je gebruiken om Outlook contactpersonen en je kalender te synchroniseren tussen je computer en je telefoon. http://www.htc.com/be-nl/help/install-htc-sync/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
tweaker2010 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:21:
[...]

HTC Sync kun je gebruiken om Outlook contactpersonen en je kalender te synchroniseren tussen je computer en je telefoon. http://www.htc.com/be-nl/help/install-htc-sync/
Nee lees: Smart Sync, ik weet ook wel wat HTC Sync is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
- Smart Sync technology which syncs your email based on your usage habits

Bron: http://androidtabletupdate.com/tag/smart-sync/

Of

"There are other improvements to mail, but one of the most impressive is called “Smart Sync,” which learns your usage habits and syncs your mail at a time to suit you. For example, it will learn that during the night you don’t read your email, so it won’t bother syncing your inbox and waking you up with new email alerts. Very clever stuff."

Bron: http://www.technobuffalo....new-ui-new-features-more/

[ Voor 65% gewijzigd door RudolfR op 04-04-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

Nogmaals een goede aankoop. Hopelijk hebben jullie een oplossing (tip ) voor volgende problemen:
- IMAP folders namen wijzigen / specificeren kan niet. Mijn IMAP server gebruik INBOX.Sent voor verzonden items en email app wil een folder aanmaken op de server met naam "Verzonden" en dat mislukt.
- Rooten - hoe moet dat (ik heb gegoogled maar kwam tegenstrijdige berichten tegen) . Heeft iemand One geroot.
- interne opslag kan niet grote bestanden opslaan. Voor films in 1080p heb je snel een bestand van 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- IMAP, geen idee
- Rooten, zijn ze mee bezig as far as I know, dus even geduld
- Groteren bestanden opslaan dan 4GB gaat nog niet lukken ivm de indeling van het geheugen (FAT32)
(waarom zou je trouwens 1080P films willen met 'n 720P scherm, of je moet verzinnen om ze op tv te laten zien via de One X?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Nog meer mensen die problemen hebben met spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430044

Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:23:
Klopt, ICS en Spotify zijn geen hechte vrienden. Er wordt gewerkt aan een nieuwe major update. (Bron: The Verge)

Op XDA hebben een aantal mensen gemeld dat Spotify met ICS op hun Sensation wel draait als je een andere versie opzoekt.*knip*

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 04-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Er is hoop dat wij de 1.27 OTA eerder ontvangen :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=24403820
Anoniem: 430044 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:44:
[...]

Klopt, ICS en Spotify zijn geen hechte vrienden. Er wordt gewerkt aan een nieuwe major update. (Bron: The Verge)

Op XDA hebben een aantal mensen gemeld dat Spotify met ICS op hun Sensation wel draait als je een andere versie opzoekt.*knip*
al geprobeerd, werkt niet :(

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 04-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb hem binnen. Heb alleen al iets heel irritants gevonden. Als ik WiFi van m'n werk in wil stellen (met AD authenticatie) MOET ik of een pincode of een patroon als unlockscherm nemen. Dat wil ik helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:37

Nakebod

Nope.

Wat zijn dan precies de Spotify problemen op de One X?
Ondanks de beperkte functies van de mobiele app is Spotify mijn enige muziekbron op mijn telefoon.
En Spotfiy werkt hier prima op een HTC Desire en ASUS TF101 met ICS, "dus" is ICS niet het probleem. Eerder een HTC implementatie die iets tegenwerkt.

@DennusB dat is iets wat je netwerk admins eisen. Net zoals er bijvoorbeeld via MS Exchange geeist kan worden dat je een lock patroon of pin moet hebben. Volgens mij waren daar wel apps voor om dat te faken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nakebod schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:11:

@DennusB dat is iets wat je netwerk admins eisen. Net zoals er bijvoorbeeld via MS Exchange geeist kan worden dat je een lock patroon of pin moet hebben. Volgens mij waren daar wel apps voor om dat te faken.
Vaag, op m'n SGS2 met ICS heb ik daar nooit problemen mee gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:23:
Werkt gewoon goed hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Jaja, hij is binnen!

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/558149_330368247025513_100001570219823_931449_1262841253_n.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 04-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Als ik een liedje wil streamen krijg ik een pop-up met vraagteken.

Hier info over de vernieuwing: http://www.androidworld.n...ig-vernieuwde-androidapp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ervaren jullie de zwarte/grijze/antraciete versie? Mooi, strak, mooie eenheid qua kleuren?
Hoe valt de schermrand op bij deze versie, bij de witte vond ik het niet bijzonder mooi met dat zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:18:
[...]

Als ik een liedje wil streamen krijg ik een pop-up met vraagteken.

Hier info over de vernieuwing: http://www.androidworld.n...ig-vernieuwde-androidapp/
Heel vreemd, hopelijk word het dan voor jou opgelost met die update.
CLB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:21:
Hoe ervaren jullie de zwarte/grijze/antraciete versie? Mooi, strak, mooie eenheid qua kleuren?
Hoe valt de schermrand op bij deze versie, bij de witte vond ik het niet bijzonder mooi met dat zwart...
Ik vind hem persoonlijk veel mooier en ook meer 1 geheel dan de witte.
Dat zwarte naast het scherm steekt een stuk minder af voor mijn gevoel. (heb de witte maar heel even geprobeerd.)

[ Voor 40% gewijzigd door jorank op 04-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

DennusB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
Ik heb hem binnen. Heb alleen al iets heel irritants gevonden. Als ik WiFi van m'n werk in wil stellen (met AD authenticatie) MOET ik of een pincode of een patroon als unlockscherm nemen. Dat wil ik helemaal niet...
volgens mij wordt dit sinds Android 2.3.nogwat al afgedwongen met bepaalde entripes-Wifi's en ActiveSync accounts.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
CLB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:21:
Bevalt prima! Ziet er strak uit, classy touch met de ietwat bruine tint rond de camera. Schermrand valt prima, loopt goed over naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hydroxine schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:26:
[...]

Bevalt prima! Ziet er strak uit, classy touch met de ietwat bruine tint rond de camera. Schermrand valt prima, loopt goed over naar mijn mening.
De zwarte/bruine versie is erg straks inderdaad. Heeft wel een zakelijke loop vind ik :) Lekker strak en niet te veel toeters en bellen eraan. Ik ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:57
ik heb het gister ook al gevreegd, maar ok... toen een positief en een negatief en aangezien BelCompany, nogwel eens moeilijk kan doen over ruilen nog een keer :*)

Heeft iemand last van verminderde dekking met de HTC One X (en als natuurlijk even kan in vergelijking met de Samsung Galaxy S 2, of had de S2 een SUPER antenne? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
superericje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:40:
ik heb het gister ook al gevreegd, maar ok... toen een positief en een negatief en aangezien BelCompany, nogwel eens moeilijk kan doen over ruilen nog een keer :*)

Heeft iemand last van verminderde dekking met de HTC One X (en als natuurlijk even kan in vergelijking met de Samsung Galaxy S 2, of had de S2 een SUPER antenne? :) )
Dat weet ik rond 12 uur, zodra ik mijn SIM kaart geknipt hebt naar Micro SIM.
Zal twee foto's maken van de toestellen op hetzelfde locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Xmoo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:42:
[...]

Dat weet ik rond 12 uur, zodra ik mijn SIM kaart geknipt hebt naar Micro SIM.
Zal twee foto's maken van de toestellen op hetzelfde locatie.
Dat zou fijn zijn!! en stiekem hoop ik natuurlijk dat jouw bereik ook lager is :X
en dan vooral binnenshuis natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-04 23:52
Heb mn toestel ook binnen!
Heeft iemand een tip hoe ik mijn contacten van een Iphone 3gs naar mn HTC kan krijgen?
Die bluetooth wizard werkte niet, mn Iphone gaf aan dat hij niet wou coneccten met de HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Sloebie schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:44:
Heb mn toestel ook binnen!
Heeft iemand een tip hoe ik mijn contacten van een Iphone 3gs naar mn HTC kan krijgen?
Die bluetooth wizard werkte niet, mn Iphone gaf aan dat hij niet wou coneccten met de HTC
https://www.google.nl/#hl...2335085fb7ce&pf=p&pdl=300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
in de randstad zal het momenteel drama zijn, maar dat komt niet door het toestel maar door de brand ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 04-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
shameete schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:45:
in de randstad zal het momenteel drama zij, maar dat komt niet door het toestel maar door de brand ;)
hahaha ja precies, bewust daarom er niet bij gezet dat ik ook Vodafone heb, maar ik woon in Den bosch, dus gelukkig geen last.. en bereik is al sinds zaterdag minder.. Volgens Vodafone is er niks aan de hand... Al had ik wel sinds donderdag ineens H+ in mijn scherm en zaterdagochtend niet meer (was met "oude" S2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
shameete schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:45:
in de randstad zal het momenteel drama zij, maar dat komt niet door het toestel maar door de brand ;)
Teflort, en op dit moment ben ik op stage in Veldhoven.
Pagina: 1 ... 14 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.