[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Wat we hiet wel vergeten is dat de accu geen li-ion meer is, maar net als de Iphone li-ion-polymeer.

Wikipedia: Lithium-ion-polymeer-accu

"Wel is het belangrijk dat het opladen van een Lipo-accu met de juiste lader gebeurt. Lipo-accu's kunnen bij verkeerd laden, waarbij de temperatuur aardig op kan lopen, in brand vliegen of exploderen. Er zijn dan ook speciale Lipo-celladers in de handel."

Kom maar op met de knallende HTC toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt eraan hoe je ermee omgaat dan... M'n schoonmoeder heeft 'm sinds het begin, no problemo's.
Vriend van me kocht 'm van mij over, ook in het begin, ook geen problemen.. Gebruiken hem nu nog steeds..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
tweaker2010 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:
[...]
[...]
Heb mijn Legend al 2 jaar en het klepje zit nog steeds lekker vast (dus of jij bent slordig of ik ben netjes). :p
De One V is er nog niet dus daar kun je niet over oordelen.
Kluutmaran en z'n vrienden hebben het ook.. Dus je bent heeel netjes en hebt je telefoon thuis in een vitrine liggen?

Maar zand erover.

Morgen de One X!!! :) Doe ik eindelijk weer mee in smartphone land.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:13
Jij als klant hoeft je daar echt niet zo mee bezig te houden hoor. Er zit een laadcircuit in de telefoon die dat allemaal regelt. 0% op je telefoon betekent niet dat je accu helemaal leeg is. Er zit nog genoeg in om te zorgen dat hij niet kapot gaat. Gewoon niet zo druk maken om een accu en de telefoon gewoon gebruiken en opladen wanneer nodig. Sommige zijn in mijn ogen echt veel te gefocused op de accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 16:59
Anteros schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:07:
Jij als klant hoeft je daar echt niet zo mee bezig te houden hoor. Er zit een laadcircuit in de telefoon die dat allemaal regelt. 0% op je telefoon betekent niet dat je accu helemaal leeg is. Er zit nog genoeg in om te zorgen dat hij niet kapot gaat. Gewoon niet zo druk maken om een accu en de telefoon gewoon gebruiken en opladen wanneer nodig. Sommige zijn in mijn ogen echt veel te gefocused op de accu....
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
NLuna schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:05:
[...]

mwah, heb met mijn desire niet het idee 'niet meer mee te doen' zoals jij het zo mooi verwoord :P
toestel heeft nog steeds mooie specs, en mede door de custom-rom community kun je toch nieuwere versies installeren :)

maar goed, neemt niet weg dat mijn OneX donderdag binnenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:11:
[...]

mwah, heb met mijn desire niet het idee 'niet meer mee te doen' zoals jij het zo mooi verwoord :P
toestel heeft nog steeds mooie specs, en mede door de custom-rom community kun je toch nieuwere versies installeren :)

maar goed, neemt niet weg dat mijn OneX donderdag binnenkomt :P
Zie je wel, smiecht. Ook jij hebt stiekem wel erg veel zin in de One.. :P Maar je hebt gelijk hoor; een nette Desire met eventueel Cyanogen erop bijv. is nog steeds prima spul. Ook het scherm is nog steeds niet te klein.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDMartijn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 13:02
Over het scherm gesproken, dat van de One X is geweldig, het is echt genieten! Nogmaals hartelijk bedankt Tweakers en HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
SuperVeloce schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:41:
die frontcamera hoeft ook niet goed te filmen, naja goed genoeg voor voice-call.. maar 720P video call, kan dan alleen als beide op WiFi zitten ;)
Of 4G. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:01:
Voor de eigenaren van deze - toch wel leuke bel en sms apparaat -; hoe zit het met het slowmotion filmen?
Ik heb begrepen dat je 60 FPS kunt filmen, of zelf meer? Is het ook maximaal 60 fps? Of nog meer? In welke resolutie?
Interessante mogelijkheid namelijk :9
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Idd ik heb dit ook meerdere keren voorbij zien komen maar ik hoor en zie er verder niks over terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
"Yes, this shooter is able to record 480p widescreen video (768 x 432 pixels, to be exact) at 60fps for playback at about 24fps -- check out our sample video below."

Weet niet of dit je vraag beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:41
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:56:
[...]

"Yes, this shooter is able to record 480p widescreen video (768 x 432 pixels, to be exact) at 60fps for playback at about 24fps -- check out our sample video below."

Sample video van de One S (heeft zelfde camera en software):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:56:
[...]

Het is inderdaad die resolutie. Als je video opneemt telt hij de seconden dat hij opneemt, bij slowmotion telt ie per seconde 4s in totaal. Volgens windows speelt hij af op 22fps, wat een lijkt op een opnamesnelheid van 88fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SnoeiKoei schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:02:
Ondersteunt deze telefoon nou USB-host? Dat ik bv op vakantie een card reader op de USB-port kan aansluiten en de foto's van mijn andere camera zo kan bekijken op de One X zodat ik geen laptop hoef mee te zeulen? Heb altijd een groot gemis van de HD2 gevonden dat dat niet kon.
Iemand? :/

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb nu een avond en een dag met het toestel kunnen spelen.

Ben erg positief over 2 dingen: het design en het scherm (kleur, resolutie, kijkhoek: alles is super). Door die combinatie maakt het toestel een 'sophisticated' indruk. Ondanks dat het toestel niet van metaal is, maakt het daardoor in mijn ogen toch een 'dure' indruk.

Grootste nadeel wat ik tot nu toe ondervind ik de grootte. Met name door de breedte kan ik soms niet bij de uithoeken van het scherm. Ik weet niet of ik gewoon kleine handen heb, of dat meer mensen daar last van hebben. Er is nog net mee te werken zeg maar. De toestellen moeten echt niet groter dan dit worden! Ik heb echter geen last van dat het toestel niet in mn broekzak past ofzo - dat gaat prima, ook met kleine broekzakken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet de juiste kabels om dit te proberen, maar ik zou denken dat het niet kan. Bij de N900 kon het pas na jaren. Ik zou het maar zo fout kunnen hebben hoor!
_Christiaan_ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:57:

Ben erg positief over 2 dingen: het design en het scherm (kleur, resolutie, kijkhoek: alles is super). Door die combinatie maakt het toestel een 'sophisticated' indruk. Ondanks dat het toestel niet van metaal is, maakt het daardoor in mijn ogen toch een 'dure' indruk.

Grootste nadeel wat ik tot nu toe ondervind ik de grootte. Met name door de breedte kan ik soms niet bij de uithoeken van het scherm. Ik weet niet of ik gewoon kleine handen heb, of dat meer mensen daar last van hebben. Er is nog net mee te werken zeg maar. De toestellen moeten echt niet groter dan dit worden! Ik heb echter geen last van dat het toestel niet in mn broekzak past ofzo - dat gaat prima, ook met kleine broekzakken.
Voor mij is het formaat perfect, ik heb redelijk grote handen (zeker niet enorm). Ik was er direct aan gewend, groter dan dit hoeft niet, maar tot nu toe vind ik het formaat perfect :)

De fijne vorm, het fijne materiaal en het feit dat ie erg licht is zorgen ervoor dat ie lekker in de hand ligt zonder rare capriolen uit te hoeven halen met je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
tweaker2010 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:

Heb mijn Legend al 2 jaar en het klepje zit nog steeds lekker vast (dus of jij bent slordig of ik ben netjes). :p
De One V is er nog niet dus daar kun je niet over oordelen.
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]

Jup aangezien ik na veel research voor de Legend was gegaan omdat ik niet van grote toestellen dacht te houden (domdomdom ;)) met mij ook 2 maten dezelfde besteld. Bij alledrie hing dat klepje binnen de kortste keren los en kon je fijn met een plakbandje op je telefoon gaan rondlopen, oftewel daar gaat je mooie design |:( . De alubody was wel prima maar ik denk dat hierdoor het bereik van Wifi en netwerk erg tegenviel. Heb inmiddels al een Acer Liquid Metal voor 150 euro gekocht omdat ik die Legend liefst tegen de muur wilde gooien...
NLuna schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:05:
[...]

Kluutmaran en z'n vrienden hebben het ook.. Dus je bent heeel netjes en hebt je telefoon thuis in een vitrine liggen?

Maar zand erover.

Hier nog een met een ruim twee jaar oude legend die best wat gebruikerssporten vertoont maar nog steeds een vast zittend klepje heeft. Daarbij komt dat dit mijn enige telefoon is die het meer dan twee jaar uithoud als werk telefoon in een kas. Ik snap niet dat iedereen hier over de bouwkwaliteit en dat klepje klaagt

Ik ben echt heel erg blij met mijn Legend alleen wat ik wel jammer vond dat ik in Novermber geen fatsoenlijke HTC kon kopen. Ik vond de Sensation echt een verschikking om te zien. Dus gelukkig heb ik gewacht op deze mooie nieuwe serie. Ik denk alleen dat ik nu een stapje of misschien 2 stapjes omhoog ga doen naar de one S of de One X maar die ga ik eerst op mijn gemak bekijken

Ik ben wel benieuwt hoe die unibody van deze telefoon aanvoelt omdat ik graag een beetje stevige telefoon wil en niet zo'n plasic gevoel als bij een Samsung GS2

[ Voor 40% gewijzigd door GerGio op 03-04-2012 16:17 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
_Christiaan_ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:57:

Hoe ervaar jij de batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:12:
[...]

Hoe ervaar jij de batterij duur?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand al CPU spy app gedraaid. Gaat de X goed in deep sleep?

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Batterijduur kan ik nog niet zo heel veel over zeggen. Ik had eerst het idee dat hij tamelijk snel leeg ging als ik hem gebruikte, en juist heel langzaam leeg ging als ik hem niet gebruikte.

Maar ik heb vandaag toch wel wat telefoontjes, whatsappjes etc. gedaan en hij staat nu op 70%.

De batterij moet denk ik ook nog even inwerken zoals dat gaat met Lithium batterijen. Over 2 weken in de review kan ik daar een wat beter onderbouwde mening over geven ;)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
_Christiaan_ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:17:
Batterijduur kan ik nog niet zo heel veel over zeggen. Ik had eerst het idee dat hij tamelijk snel leeg ging als ik hem gebruikte, en juist heel langzaam leeg ging als ik hem niet gebruikte.
Companion core doet z'n werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Maar ik heb vandaag toch wel wat telefoontjes, whatsappjes etc. gedaan en hij staat nu op 70%.

De batterij moet denk ik ook nog even inwerken zoals dat gaat met Lithium batterijen. Over 2 weken in de review kan ik daar een wat beter onderbouwde mening over geven ;)
Mwah..een laadsessie of 5 is voldoende voor een inzicht battery-use.
Met screen on zal er wel een behoorlijke battery-drain zijn. (logisch)
Hoeveel % verlies je gemiddeld in tijd?..nu? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Voor wat betreft de batterij duur: weet niet of jullie die update op de review van mobilecowboys al gezien hebben.
Daar wordt gesteld dat met de nieuwste software (die niet otb meegeleverd is !!!) de batterij flink verbeterd is.
Benieuwd wanneer die update beschikbaar komt

Update: het review exemplaar had wél die nieuwste software versie.

[ Voor 11% gewijzigd door hansbkp op 03-04-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

Doe je ook mails sync'en etc? En vanaf hoelaat is hij van de lader gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

hansbkp schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:23:
Voor wat betreft de batterij duur: weet niet of jullie die update op de review van mobilecowboys al gezien hebben.
Daar wordt gesteld dat met de nieuwste software (die niet otb meegeleverd is !!!) de batterij flink verbeterd is.
Aha..kijk, dat is al goed nieuws zal de update OTA zijn?.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
wellicht is het handig om (hier, of straks in je review) wat screenshots op te nemen van Juiceplotter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

shameete schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:27:
wellicht is het handig om (hier, of straks in je review) wat screenshots op te nemen van Juiceplotter ?
Aantal zaken die battery-use beinvloed. Wifi, Sync, 2G only enz. Zal mooi zijn als daar screenies van komen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:49
GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:09:
[...]

[...]

[...]

Hier nog een met een ruim twee jaar oude legend die best wat gebruikerssporten vertoont maar nog steeds een vast zittend klepje heeft. Daarbij komt dat dit mijn enige telefoon is die het meer dan twee jaar uithoud als werk telefoon in een kas. Ik snap niet dat iedereen hier over de bouwkwaliteit en dat klepje klaagt

Ik ben echt heel erg blij met mijn Legend alleen wat ik wel jammer vond dat ik in Novermber geen fatsoenlijke HTC kon kopen. Ik vond de Sensation echt een verschikking om te zien. Dus gelukkig heb ik gewacht op deze mooie nieuwe serie. Ik denk alleen dat ik nu een stapje of misschien 2 stapjes omhoog ga doen naar de one S of de One X maar die ga ik eerst op mijn gemak bekijken

Ik ben wel benieuwt hoe die unibody van deze telefoon aanvoelt omdat ik graag een beetje stevige telefoon wil en niet zo'n plasic gevoel als bij een Samsung GS2
Ik heb ook een Legend van 2 jaar oud en wacht nu op de One X. Zal een hele verandering worden, zo veel groter hopelijk went dat. De verbetering in schermkwaliteit/snelheid/camera etc zal vast wel snel wennen ;)

Klepje van mijn Legend zit nog gewoon goed vast enige waar ik last van heb is dat usb niet meer zo goed past, soms doe ik hem er niet goed in en dat laad hij niet op. Kan ook zijn dat er wat vuil inzit ofzo. Verder ziet mijn Legend op een missende C op de achterkant er perfect uit geen kras of deuk.
Ik hoopte altijd dat er een 2e Legend zou komen, zelfde uiterlijk alleen iets groter en betere specs. De One S komt imo erg in de buurt daarvan maar kon de aanbieding van de One X vorige week niet laten lopen. Dus afwachten als die binnen is, anders kijken of ik hem kan ruilen voor een One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

Die OTA was dacht ik alleen voor pre-release retail versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 17:55
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:31:
[...]

Die OTA was dacht ik alleen voor pre-release retail versies...
Van wat ik begrepen had moet deze update nog gereleased worden voor de retail versies, dit las ik op Modaco (Paul O'Brien). En als ik die stats zie op mobile cowboys lijkt het een grote verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
echt benieuwd wat Samsung gaat doen met de Galaxy S3, aangezien zij de spec's weten van de One X.
en er vast overheen willen gaan op bepaalde punten, om zo meer te verkopen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:39
Timminator schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook een Legend van 2 jaar oud en wacht nu op de One X. Zal een hele verandering worden, zo veel groter hopelijk went dat. De verbetering in schermkwaliteit/snelheid/camera etc zal vast wel snel wennen ;)

Klepje van mijn Legend zit nog gewoon goed vast enige waar ik last van heb is dat usb niet meer zo goed past, soms doe ik hem er niet goed in en dat laad hij niet op. Kan ook zijn dat er wat vuil inzit ofzo. Verder ziet mijn Legend op een missende C op de achterkant er perfect uit geen kras of deuk.
Ik hoopte altijd dat er een 2e Legend zou komen, zelfde uiterlijk alleen iets groter en betere specs. De One S komt imo erg in de buurt daarvan maar kon de aanbieding van de One X vorige week niet laten lopen. Dus afwachten als die binnen is, anders kijken of ik hem kan ruilen voor een One S.
Laat even weten wat je van de overgang vind daar ben ik wel nieuwschierig naar Daarnaast ga ik eerst even in een winkel kijken voordat ik er een X of S bestel.

Trouwens dat probleem usb heb ik ook dus dat is niet wereld vreemd

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
SuperVeloce schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:36:
echt benieuwd wat Samsung gaat doen met de Galaxy S3, aangezien zij de spec's weten van de One X.
en er vast overheen willen gaan op bepaalde punten, om zo meer te verkopen
Daar gaan ze nu echt niks meer aan veranderen hoor. Samsung en andere concurrenten zijn al maanden bezig met de ontwikkeling van hun nieuwe toestellen. Dan gaan ze dat echt niet zomaar op de kop gooien met alle reële risico's van dien. Misschien dat ze bv de kloksnelheid wat omhoog kunnen gooien of andere kleine zaken, maar zeker niet een totaal ander scherm, andere behuizing (weet je wat het maken van mallen kost?), enz.

Nee, ik denk dat de toestellen zo ongeveer blijven zoals ze (de concurrenten) het in het begin bedacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
Anteros schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:42:
[...]

Daar gaan ze nu echt niks meer aan veranderen hoor. Samsung en andere concurrenten zijn al maanden bezig met de ontwikkeling van hun nieuwe toestellen. Dan gaan ze dat echt niet zomaar op de kop gooien met alle reële risico's van dien. Misschien dat ze bv de kloksnelheid wat omhoog kunnen gooien of andere kleine zaken, maar zeker niet een totaal ander scherm, andere behuizing (weet je wat het maken van mallen kost?), enz.

Nee, ik denk dat de toestellen zo ongeveer blijven zoals ze (de concurrenten) het in het begin bedacht hadden.
Ach, in die wereld zou het me niets verbazen als ze al lang van tevoren wisten waarmee HTC zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
GrandDestroyer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:33:
[...]

Van wat ik begrepen had moet deze update nog gereleased worden voor de retail versies, dit las ik op Modaco (Paul O'Brien). En als ik die stats zie op mobile cowboys lijkt het een grote verbetering
Wel zieke verandering opeen hej. Screen on time van 7 uur en hij had nog 38% over (volgens de review).
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16361/p5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Laatst online: 14:34
Anteros schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:42:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Kun je je de galaxy tab 10.1V nog herinneren? Dat was het eerste model van Samsung, deze hebben ze (na de komst van de iPad 2) van de productiebanden gehaald en hebben ze binnen een paar maand de galaxy tab 10.1 gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:49:
[...]

Wel zieke verandering opeen hej. Screen on time van 7 uur en hij had nog 38% over (volgens de review).
Ja het is inderdaad wel een zieke verbetering, mijn verwachting is dat met de huidige software de companion core vooral gebruikt wordt wanneer het scherm uit is. Zodra het scherm aangaat en je niet extreem zware dingen gaat doen zoals browsen of muziek luisteren (Volgens mij heeft Nvidia ooit gezegd dat dit op de companion core zou kunnen draaien) wordt toch de quadcore geactiveerd. Ik gok dat dit verbeterd is met die update, maar het kan ook gewoon een bug zijn zoals de lumia 800 had.

Die screenshots van mobilecowboys met de 1.26 versie vind k trouwens wel een laag scherm percentage hebben, en een heel hoog android system. Bij mij is het met 8 uur meer in de richting van 60% scherm en 5-10% Android-OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Batterij goed: http://www.htconex.net/htc-one-x-review/

Doordat HTC gekozen heeft voor een unibody ontwerp bij de HTC One X is het niet mogelijk voor de gebruiker om de 1800 mAh batterij te vervangen. De batterij is groter dan we gewend zijn in een smarpthone, maar dat mag ook wel met de processor die er in zit.

Bij goed gebruik, (email aan, zware websites, berichten versturen, Google Maps, het bekijken van multimedia en wat filmen en fotograferen en natuurlijk ook bellen) houdt de HTC One X het 12 uur vol. Dan hebben we de batterij dus goed onder druk gezet, bij normaal gebruik houdt de telefoon het een dag vol. Ga je het toestel echt zwaar gebruiken, zoals gamen, dan kan je batterij wel redelijk snel leeg zijn.

[ Voor 85% gewijzigd door NeoMe op 03-04-2012 16:55 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
GrandDestroyer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:53:
[...]

Ja het is inderdaad wel een zieke verbetering, mijn verwachting is dat met de huidige software de compinian core vooral gebruikt wordt wanneer het scherm uit is. Zodra het scherm aangaat en je niet extreem zware dingen gaat doen zoals browsen of muziek luisteren (Volgens mij heeft Nvidea ooit gezegd dat dit op de companien core zou kunnen draaien) wordt toch de quadcore geactiveerd. Ik gok dat dit verbeterd is met die update, maar het kan ook gewoon een bug zijn zoals de lumia 800 had.

Die screenshots van mobilecowboys komen met de 1.26 versie vind k trouwens wel een laag scherm percentage hebben, en een heel hoog android system. Bij mij is het met 8 meer in de richting van 60% scherm en 5-10% Android-OS.
Het kan vanuit hier alleen maar beter worden.
Since ze nog moeten overstappen naar de 3.x kernell.

Zou leuk zijn als iemand via de developers options die 5 cores zichtbaar kan maken net als in: YouTube: LG Optimus 4X HD Hands-On
Kun je zien hoeveel cores er op dat moment gebruikt wordt.
NeoMe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:55:
Batterij goed: http://www.htconex.net/htc-one-x-review/

Doordat HTC gekozen heeft voor een unibody ontwerp bij de HTC One X is het niet mogelijk voor de gebruiker om de 1800 mAh batterij te vervangen. De batterij is groter dan we gewend zijn in een smarpthone, maar dat mag ook wel met de processor die er in zit.

Bij goed gebruik, (email aan, zware websites, berichten versturen, Google Maps, het bekijken van multimedia en wat filmen en fotograferen en natuurlijk ook bellen) houdt de HTC One X het 12 uur vol. Dan hebben we de batterij dus goed onder druk gezet, bij normaal gebruik houdt de telefoon het een dag vol. Ga je het toestel echt zwaar gebruiken, zoals gamen, dan kan je batterij wel redelijk snel leeg zijn.
Dit is de engadget preview vertaald....

[ Voor 26% gewijzigd door Xmoo op 03-04-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen die 'm al hebben. Ik weet niet of het me nu pas opvalt of dat het eerder gewoon niet aanwezig was, maar als ik de helderheid om maximaal heb staan (zoals eigenlijk altijd) en goed kijk zie ik het scherm van mijn One X flikkeren. In donkere gebieden zoals in de appdrawer is het niet te zien, maar wanneer ik wat lichtere dingen open heb staan, zoals mijn wallpaper, zie ik het heel duidelijk. Ik heb geen verstand van ditsoort zaken dus ik zou niet weten of er in dit type schermen uberhaupt een backlight aanwezig is, maar het lijkt alsof het backlight heel snel en heel onopvallend van sterkte wisselt steeds. Dit is het geval op elke helderheid, ook op automatisch, maar het valt het meest op op volle sterkte.

De meneer aan de telefoon zei dat dit normaal is, alhoewel hij aangaf zelf geen HTC-toestel te hebben (!). Iemand die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:04:
Vraagje aan de mensen die 'm al hebben. Ik weet niet of het me nu pas opvalt of dat het eerder gewoon niet aanwezig was, maar als ik de helderheid om maximaal heb staan (zoals eigenlijk altijd) en goed kijk zie ik het scherm van mijn One X flikkeren. In donkere gebieden zoals in de appdrawer is het niet te zien, maar wanneer ik wat lichtere dingen open heb staan, zoals mijn wallpaper, zie ik het heel duidelijk. Ik heb geen verstand van ditsoort zaken dus ik zou niet weten of er in dit type schermen uberhaupt een backlight aanwezig is, maar het lijkt alsof het backlight heel snel en heel onopvallend van sterkte wisselt steeds. Dit is het geval op elke helderheid, ook op automatisch, maar het valt het meest op op volle sterkte.

De meneer aan de telefoon zei dat dit normaal is, alhoewel hij aangaf zelf geen HTC-toestel te hebben (!). Iemand die dit bekend voorkomt?
Ja, mijn iPhone 4 heeft het ook als het op maximale brightness staat. Zal wel iets te maken hebben met de LCD schermen in beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:04:

Ik heb hem net even op full brightness gezegd en ik merk er niks van op het homescreen of in google talk, het is dan gewoon heel fel maar ik zie verder geen rare dingen dus ik denk dat dit toch een defect is? Sowieso zou de sterkte niet mogen wissselen wanneer je hem op maximum zet lijkt me.

Kan ook zijn dat het effect er wel is maar ik niet snap wat je bedoelt :P

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft een SLCD ook nog steeds een backlight, zo werkt LCD nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Lees trouwens dat de update die de consumenten gaan krijgen versie 1.28 moet zijn.
Die gedurende deze week uit moet rollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Er is op reviewexemplaren software verschenen die niet beschikbaar komt voor 'gewone' toestellen. Dat zei Mark Moons gisteren op het T.net-event. Het kan dus zijn dat er door MC een te rooskleurig beeld wordt geschetst. Aan de andere kant mag je dus verwachten dat soortgelijke verbeteringen binnenkort ook naar de gewone consumententoestellen komen.

Edit: wat Xmoo hierboven zegt zou wel eens kunnen zijn wat ik bedoel :P

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 03-04-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:13:
Lees trouwens dat de update die de consumenten gaan krijgen versie 1.28 moet zijn.
Die gedurende deze week uit moet rollen...
Zag ook dat je dit op XDA hebt geplaatst. Kan het zelf alleen nergens terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Victor.S schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:18:
[...]

Zag ook dat je dit op XDA hebt geplaatst. Kan het zelf alleen nergens terugvinden?
Wat kun je neit terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
Wat is de bron voor de 1.28 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
iLevi schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:07:
[...]

Ja, mijn iPhone 4 heeft het ook als het op maximale brightness staat. Zal wel iets te maken hebben met de LCD schermen in beide toestellen.
Ik kom van de iPhone 4, en daar is het me nooit opgevallen. Ik start net "Tripletown" op en daar is het het meest waarneembaar so far. Eerlijk gezegd ziet het er gewoon niet uit. Moeilijk om uit te leggen wat er nu precies aan de hand is, maar het ziet eruit alsof het backlight "trilt". Heel snel fllikkeren dekt de lading toch het best.

Heb van HTC het adres gekregen van een repaircenter waar ik het kan vergelijken met een ander toestel. Morgen maar even langs. First world problem, sure, maar voor een telefoon van dit caliber verwacht ik een stabiel scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:26
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16361/p5 of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Wat is die bron dan van de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:24:
[...]

Doe je ook mails sync'en etc? En vanaf hoelaat is hij van de lader gegaan?
Losgekoppeld sinds 10.50 (studenten wekker tijd :P ) en nu nog 64%. Moet wel zeggen dat ik ben begonnen bij 95% oid. Dus ongeveer 30% in 7 uur. Alles staat lekker te syncen; scherm helderheid auto.

Bereik hier is wel belabberd dus dat helpt niet mee. Maar de grootste drain is toch als je het toestel gebruikt. Kan met deze android versie helaas niet meer zien hoeveel van de tijd hij daadwerkelijk uit standby is.

edit: FW 1.26.401.2

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Laguna

Connaisseur

Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:49:
[...]

Ik geloof daar weinig van, 7 uur screen-on en dan nog 38% over. Het verbaast mij ook niets dat er geen screenshot bij staat van de screen-on time.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

74% 8uur 26 min bellen en berichtjes sturen internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wajooo en iedereen maar klagen over de batterijen.. ze zijn helemaal NIET slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Dat vind ik ook niet
Je weet het met zon telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Just Delivered door coolblue :)

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/527835_325747794155044_100001594782673_937684_2044927043_n.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 03-04-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
WTF is dat nou weer voor onzin.

De reviewers horen de ZELFDE firmwares te krijgen als retail versies. Het zijn niet voor niets review toestellen :S

Ik hoop heel erg dat moons bedoelde 'we moesten ff snel een bugje eruit halen omdat de reviews er anders slecht uit zien in het begin zo, en volgende week krijgen retail toestellen een firmware waar die bug OOK uit is gehaald EN nog veel meer verbeteringen'.

Ofwel als die reviewtoestel een haastige update krijgen en retail versie later een volledige update is het geen ramp..

Als het iets anders is (reviews rooskleurig maken) dan is dat een heel kwalijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Nice :)

Het LED'je is trouwens rood tegenwoordig, i.p.v. oranje wat het altijd was bij HTC.

Ook een verandering sinds jaren zijn de beltonen... Meestal een onderwerp wat wordt vergeten, maar wat imo wel bijdraagt aan de algehele 'feel' van het toestel. De nieuwe HTC beltonen klinken veel helderder, veel mooier.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:53:
wajooo en iedereen maar klagen over de batterijen.. ze zijn helemaal NIET slecht!
Kwestie van tijd :) ..komen wel t.z.t. custom kernel's en modem's uit. Deze halen wel max uit de rom/batterij wat er in zit.

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 03-04-2012 18:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
silitek schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:00:
[...]

Kwestie van tijd :) ..komen wel t.z.t. custom kernel's en modem's uit. Deze halen wel max uit de rom/batterij wat er in zit.
modems?

Er is al een ARHD versie uit btw :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:01:
[...]

modems?

Er is al een ARHD versie uit btw :o
Yep!!..of Radio mag ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
silitek schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:04:
[...]

Yep!!..of Radio mag ook. ;)
Kijk, dan kan ik mee praten :P

Linkje naar ARHD: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603

1.2.0 komt later vanavond uit.

[ Voor 23% gewijzigd door SAWYER op 03-04-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:07:
[...]

die ARHD ziet er interessant uit :) als je kijkt wat Mike aanpast :)
en die update 1.28 zal Mike dan ook verwerken

dus word helemaal top! ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:07:
[...]

:9~ Root en Superuser incl. Stock kernel nog wel Init.d en framework optimized.
Man, dit toestel gaat een mooie toekomst tegemoet..
Wacht nog even waar SGSIII mee komt anders gaat deze in het mandje.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ron Smeets:
@ReusVRotterdam @Remko
Inmiddels ben ik er achter gekomen (uit monde van Mark Moons van HTC Nederland) dat de eerste toestellen die uitgeleverd worden firmware versie 1.26.xxx hebben. Die versie had ik eerst ook op mijn toestel staan (een prototype). In de loop van de week, tijdens het testen, kreeg ik van HTC de FW 1.27.xxx

Daarbij was het verschil in accuprestatie navenant. Met FW 1.26.xxx liep de accu binnen 8 tot 10 uur leeg als ik BT, WiFi en GPS aan had staan. Volgens HTC zou de update (FW 1.27.xxx) ook op de 'winkeltoestellen' zitten.
Nu blijkt dus dat dit niet het geval is.

Letwel, volgens HTC worden deze week nog (eind deze week) alle reeds in omloop zijnde toestellen geupgrade naar FW 1.28 (nog een nieuwere versie dus). Die zou op bepaalde punten (accu en camera onder andere) nog iets beter presteren.

Ik was van plan om mijn 'accu-bevindingen' met de 'oude' firmware ook online te zetten, maar HTC gaf aan dat dit niet zou gaan spelen bij de definitieve winkelversie. Dat blijkt nu dus wel het geval te zijn.

Hetzelfde geldt dus voor de prestaties van de camera. Ik heb zondag een professionele fotograaf naar de kwaliteit van de foto's, ook bij minder licht (binnen) laten kijken en die was, op het toestel met FW 1.27.xxx behoorlijk goed te spreken over hoe weinig ruis en 'korrel' in die foto's aanwezig was. Daarop heb ik dus ook mijn bevindingen met de camera gebaseerd.

Concluderend: wacht heel even deze week af en kijk hoe het toestel gaat presteren nadat jullie de FW (1.28.xxx dus) ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Nu online
hoezo 1.28.xxx als er steeds 1.27.xxx staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SuperVeloce schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:46:
Dat staat hierboven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
SuperVeloce schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:46:
De 1.27 update lijkt alleen voor de review toestellen geweest te zijn, 1.28 is voor de consumenten versie. Dus waarschijnlijk zullen er nog meer veranderingen zijn. Het is even afwachten totdat er wat meer nieuws over komt, maar het lijkt er in iedergeval op dat er een update komt die de accu tijd verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 14-09 23:12
Even puur over de accu:

vandaag mee naar het werk gehad. Gewoonweg wat appjes, mailtjes, paar keer gebeld. Waar mijn sensation met custum rom van Insert Coin (1,5ghz wel) gewoonweg 50% leegtrok, heb ik vandaag met de OneX maar 20% (!!!!) verbruikt. Dus wel degelijk zuiniger met stroom dan de oude Sensation.Vanochtend 7 uur uit de lader gehaald en gechecked om 17uur..

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:52:
Jongens wat mij zojuist opvalt in een foto is dat de backlights van de One X opbranden.
Klopt dit?

Mijn prototype One S had geen backlight bij de knopjes.

Tevens had ik ook een deathgrip. Gelukkig was het niet groot maar hoorde dat bij de One X de deathgrip wel goed te merken was.
Ja als ik het toestel horizontaal gebruik valt wifi signaal hard weg van vol naar 1 streep
Als ik met de hand de bovenkant helemaal vast klem vallen er ook 2 streepjes van het signaal weg van mijn provider. Als ik hem gewoon normaal vast hou (klemmend aan de zijkant) is er niks aan de hand.

Kwa backlights heb ik geen enkel probleem. Geen van de boven genoemde problemen.
Het enigste bij komende probleem is dat ik begin te kwijlen van het scherm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

tzeunis schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:48:
Even puur over de accu:

vandaag mee naar het werk gehad. Gewoonweg wat appjes, mailtjes, paar keer gebeld. Waar mijn sensation met custum rom van Insert Coin (1,5ghz wel) gewoonweg 50% leegtrok, heb ik vandaag met de OneX maar 20% (!!!!) verbruikt. Dus wel degelijk zuiniger met stroom dan de oude Sensation.Vanochtend 7 uur uit de lader gehaald en gechecked om 17uur..
Hier na 10u 54m 5s nog 56% over. Vandaag op het werk van internet gebruik gemaakt, en aan veel collegas het scherm (volle brightness) laten zien met HD mp4's etc, en enkele games. Verder half uurtje gebeld, en uiteraard facebook app / whatsapp in de pauzes.
Valt me 100% mee _/-\o_

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

shameblaster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:54:
[...]

Hier na 10u 54m 5s nog 56% over. Vandaag op het werk van internet gebruik gemaakt, en aan veel collegas het scherm (volle brightness) laten zien met HD mp4's etc, en enkele games. Verder half uurtje gebeld, en uiteraard facebook app / whatsapp in de pauzes.
Valt me 100% mee _/-\o_
Das best een veel, ik heb een iPhone 4S met IOS 5.0.1 en daar doe ik geen donders mee behalve beetje e-mail checken en hooguit 10min gesprek en het apparaat zit na elke dag op 100% naar 10%. Via SBSettings kan ik 3G en Data+Wifi uitschakelen en houd hij dan 20% over dus hebt veel hoop voor dit apparaat ( zodra ik hem volgende week binnen krijgt )

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ik wacht op de telefoontje dat ik phone kan ophalen...

GVD wat duurt dat lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Laatst online: 14:34
shameblaster schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:54:
[...]

Valt me 100% mee _/-\o_
Had je hierbij ook continu wifi en 3G aan staan? Of alleen aangezet wanneer nodig? Want dit te lezen valt het me reuze mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 16-09 07:51
Iemand toevallig de nieuwe angry birds space op zijn htc one x geprobeerd?
Ik kreeg zwart scherm, na ik het menu door was. Dit lijkt dus nog niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Thomasv6 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:10:
[...]

Had je hierbij ook continu wifi en 3G aan staan? Of alleen aangezet wanneer nodig? Want dit te lezen valt het me reuze mee:)
Mijn wifi staat constant aan en de 3g uiteraard ook. Op het werk heb ik een 3g/hsdpa verbinding. En als ik thuis kom springt automatisch de wifi aan.
Chibi2k schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:05:
[...]

Das best een veel, ik heb een iPhone 4S met IOS 5.0.1 en daar doe ik geen donders mee behalve beetje e-mail checken en hooguit 10min gesprek en het apparaat zit na elke dag op 100% naar 10%. Via SBSettings kan ik 3G en Data+Wifi uitschakelen en houd hij dan 20% over dus hebt veel hoop voor dit apparaat ( zodra ik hem volgende week binnen krijgt )
Het scherm heb ik op auto brightness staan, enkel toen ik het aan collegas liet zien in de pauzes en op de gang zette ik deze voluit.
Tijdens het werk zit de foon in mn broekzak en doe ik er niks mee, wel staat whatsapp etc aan welke die ook ophaalt. Mijn email controleert die om de 15minuten.

[ Voor 49% gewijzigd door shameblaster op 03-04-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Practics schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:13:
Iemand toevallig de nieuwe angry birds space op zijn htc one x geprobeerd?
Ik kreeg zwart scherm, na ik het menu door was. Dit lijkt dus nog niet te werken.
Ja dit werkt perfect bij mij, blijf het enkel jammer vinden dat het nét niet fullscreen is ivm de softwarematige menu button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik snap niet wat voor idiote filosofie ze daar hebben bij google met de menuknop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
hij is binnen, tot zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Vind ik leuk! :P

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Welke kleur heb je nu uiteindelijk gepakt Xmoo? Ik zit zelf ook erg te twijfelen. M'n voorkeur gaat denk ik toch naar de witte, het contrast vind ik mooier dan alles in een ééntonige kleur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Chibi2k schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:05:
[...]

Dan is er iets goed fout. Ik heb een iPhone 4s en zowel met 5.0.1 als met 5.1 (welke nog beter is dan 5.0.1) haal ik 1,5 tot 2 dagen met: paar uur muziek luisteren, nieuws lezen, whatsapp, exchange, wifi, 3g, enz. Ik ben echt super tevreden over de iPhone accu. Maar goed, dat is ff offtopic.

Op dit moment ben ik aan het wachten tot Vodafone mijn nummerbehoud goedkeurd en dan krijg ik mijn One X thuis gestuurd... Wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
Kan iemand bevestigen dat de htc one x geen usb OTG heeft? (bron)

Dat zou echt heel kloten zijn, omdat ik hem wil gebruiken om films op mijn tv af te spelen... En op 25GB kan je niet veel full hd films kwijt...

Daarnaast is het goed om te horen dat de batterij op zijn minst redelijk tot goed te noemen is! Meer dan 1 dag lukt je toch niet met de huidige generatie telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 20:50
Even iets over het bereik..
Hebben Jullie ook, dat het signaal van het netwerk minder is?
Ik kom van de S2 af en had daar thuis altijd bijna vol bereik... Nu met de one X net 1 of twee streepjes....
Ik heb toch geen stukke one X?
Edit: wifi bereik is trouwens wel top! :)

[ Voor 8% gewijzigd door superericje op 03-04-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
superericje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:27:
Even iets over het bereik..
Hebben Jullie ook, dat het signaal van het netwerk minder is?
Ik kom van de S2 af en had daar thuis altijd bijna vol bereik... Nu met de one X net 1 of twee streepjes....
Ik heb toch geen stukke one X?
Edit: wifi bereik is trouwens wel top! :)
Ik heb juist beter bereik met deze thuis dan ik had met mijn voorganger desire Z! Voorheen 1/2 streepjes, tegenwoordig alle strepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:19:
Ik snap niet wat voor idiote filosofie ze daar hebben bij google met de menuknop :(
Dan moet je je daar toch even over inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Hoop wel dat met custom roms de 'multitaskknop' gebruikt kan worden als menuknop en dat een long press van home of die dan het multitask menu laat zien. Lijkt me voor het aankomende jaar een stuk beter, aangezien niet veel apps tegenwoordig een geïntegreerde menuknop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 24-08 22:21
Zoals eerder vandaag beloofd, heb ik even geprobeerd de grijze versie op de foto te zetten. Besteld bij Coolblue als zijnde grijs, terwijl er een foto van de zwarte versie bij stond. Dat is bij de meeste sites zo, lichtelijk verwarrend. Anyhow:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mu0Kkl.jpg
(klikbaar)
Ik vind 'm echt onwijs mooi, veel mooier dan de witte! Vooral de bruine cameraring vind ik een mooie, classy touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hydroxine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:32:
[...]

Ik heb juist beter bereik met deze thuis dan ik had met mijn voorganger desire Z! Voorheen 1/2 streepjes, tegenwoordig alle strepen!
Ik heb juist slechter bereik, en kom ook van de desire z af. Thuis valt ie zelfs op gsm af en toe weg als ik hem daaarop forceer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 20:50
[ti] schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:49:
[...]

Ik heb juist slechter bereik, en kom ook van de desire z af. Thuis valt ie zelfs op gsm af en toe weg als ik hem daaarop forceer.
Pfieuw gelukkig heb jij het ook! :)
Ik gebruik thuis altijd wifi, maar toch valt het me op... Misschien toch even mee naar de BelCompany ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Iemand de iTunes sync al geprobeerd op de HOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404003_10150721400536069_725846068_9467506_174920906_n.jpg
https://twitter.com/#!/Xmoo/status/187236576038895616

Ik heb voor het zwarte gekozen ivm viezigheid etc.

Hij zit nu in de lader. Vandaag maar niet Rugby'en, spelen met deze badboy gaat voor.

[ Voor 28% gewijzigd door Xmoo op 03-04-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De keuze voor hardware buttons brengt toch rare situaties met zich mee. Sommige apps als imdb zijn wel ics aware maar hebben toch nog een menu knop buiten de actionbar om, wat dus gewoon dubbelop is en ruimte verspilt. En dan heb je nog games zoals shadowgun waarbij er een loze menu knop continu in beeld staat, waarom een knop die niks doet?

Afbeeldingslocatie: http://www.ionosphere.nl/img/shadowgun.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:59
[ti] schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:15:
De keuze voor hardware buttons brengt toch rare situaties met zich mee. Sommige apps als imdb zijn wel ics aware maar hebben toch nog een menu knop buiten de actionbar om, wat dus gewoon dubbelop is en ruimte verspilt. En dan heb je nog games zoals shadowgun waarbij er een loze menu knop continu in beeld staat, waarom een knop die niks doet?

[afbeelding]
Het irritante met die softmenubar is ook dat je elke keer moet uitkijken dat je het niet per ongeluk aanraakt tijdens het spelen en dan bijv. terug op het hoofdscherm geknikkerd wordt. Tenminste die ervaring heb ik bij sommige spellen op de Nexus :(. Nu is het op de X one dus nog erger doordat je 2 actionbars hebt. Vervelend ICS kwaaltje.

Als ik wil gamen of films wil kijken wil ik dit gewoon full-screen doen en in de app zelf deze af kunnen sluiten en niet een zichtbare lichtgevende menubalk onderin beeld hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Hanky74 op 03-04-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Gekke gedachte als je je bedenkt dat je nu games speelt op dezelfde resolutie als de Xbox en PS3 consoles. Soms zelfs hoger.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is wachten tot ontwikkelaars hun apps ICS-compatible maken. Dan staat er, waar nodig, een menuknop op het scherm en hoeft HTC deze niet meer geforceerd tevoorschijn te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Laatst online: 24-08 22:21
Victor.S schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:42:
Hoop wel dat met custom roms de 'multitaskknop' gebruikt kan worden als menuknop en dat een long press van home of die dan het multitask menu laat zien. Lijkt me voor het aankomende jaar een stuk beter, aangezien niet veel apps tegenwoordig een geïntegreerde menuknop hebben.
Paul O'Brien is daar al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:51
rickyy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:24:
Gekke gedachte als je je bedenkt dat je nu games speelt op dezelfde resolutie als de Xbox en PS3 consoles. Soms zelfs hoger.
Ja de consoles biginnen echt achter te lopen maar goed.
Ik hoop dat die 1.28 update de batterij verbruik verbeterd want nu vind ik de resultaten een beetje tegenvallen.
Pagina: 1 ... 13 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.