[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Powerknop + Home button werkt ook voor screenshots ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:49
shameblaster schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:20:
Powerknop + Home button werkt ook voor screenshots ;)
idd, dat doe ik altijd.

heb momenteel nog de Desire HD met One-V port rom

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
Booth schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:06:
[...]

Ja hij ziet er inderdaad heel erg lekker uit!

Voor screenshots: Power + Volume Down tegelijk inhouden tot hij een screenshot maakt :) Geen app voor nodig bij ICS!
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
De One-X had best 2mm dikker en 20gr zwaarder mogen zijn van mij, om zo 2500mAh accu te hebben, ipv 1800mAh

zie voorbeeld, Huawei Ascend D Quad en de XL versie

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4568&idPhone2=4569

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:20
Edit: hoort niet in dit topic thuis

[ Voor 92% gewijzigd door Falqoon op 02-04-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:58
kevindelange schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:15:
Edit: hoort niet in dit topic thuis
Edit: Klopt:P

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 02-04-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Toch nog je antwoord kunnen lezen, haha, Ik denk dat ik die maar haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Laguna

Connaisseur

Het valt me nu pas op dat de knoppen onder het scherm geen onderdeel van het scherm zijn, zoals bij de Galaxy Nexus of zie ik dit nu verkeerd?
Wel een erg vreemde keuze anders en het zorgt er bovendien voor dat er nu boven die 3 knoppen nog een zwarte balk wordt getoond met die 3 puntjes bij apps die nog niet voor ICS zijn geoptimaliseerd. Waar deze 3 puntjes bij de GN gewoon rechts naast de 3 knoppen onder het scherm worden getoond.

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 02-04-2012 18:00 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zie je goed :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Na het lezen van enkele reviews valt het mij op dat er grote verschillen zitten in de kwaliteit van de foto's. Bijvoorbeeld bij de review van Tweakers en enkele andere websites merk ik een duidelijke rode gloed in alle foto's. Bij andere reviewers zoals The Verge lijkt juist het kleurenpallet prima over te komen. Het wordt mij hierdoor niet echt duidelijk wat ik nou moet kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
is een beetje offtopic maar gisteren bij de launcheparty van de One X kwam op een gegeven moment mark moons het podium op om een mooi praatje te houden hoe goed en geweldig de One X wel niet was , toen begon die dus over dat je door met 3 vingers op het scherm naar boven swyped je de streaming hd functie kon activeren en met naar beneden swypen het weer kon uit schakelen , toen begon ie over dat je met 2 vingers de verlichting aan en uit kon swypen ,toen ie dat deed ging natuurlijk in de zaal al het licht uit en vervolgens toen ie weer naar beneden swypte weer aan (jaja mark moons heeft humor) om vervolgens mede te delen aan iedereen (de verkopers van alle belwinkels) dat als er een klant binnen zou komen met de vraag naar zo', "i dinges" zoals ie dat zei ze maar 1 vinger hoeften te gebruiken , welke vinger dat dan moest zijn liet ie aan de verkopers over . het mooie vanalles vond ik dat me opviel dat er nogal veel mensen rondliepen met zo'n i dinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes...

Bij panel task manager lite, is er altijd redelijk weinig geheugen vrij. zelfs als ik de "end task" knop gebruikt is er altijd maar rond de 350 vrij te krijgen? Is dit normaal?

Ook heb ik nu al een paar keer gemerkt bij de internet browser en erna ergens anders dat het nog al raar doet als ik op de menu knop vanboven duw... En de verschillende menu opties tevoorschijn komen en ik erin scroll, dat het met lijntjes blijft hangen, maar ligt niet aan het scherm want ik zie dat het softwarematig blijft hangen? Nog al iemand gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
indofk schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:09:
is een beetje offtopic maar gisteren bij de launcheparty van de One X kwam op een gegeven moment mark moons het podium op om een mooi praatje te houden hoe goed en geweldig de One X wel niet was , toen begon die dus over dat je door met 3 vingers op het scherm naar boven swyped je de streaming hd functie kon activeren en met naar beneden swypen het weer kon uit schakelen , toen begon ie over dat je met 2 vingers de verlichting aan en uit kon swypen ,toen ie dat deed ging natuurlijk in de zaal al het licht uit en vervolgens toen ie weer naar beneden swypte weer aan (jaja mark moons heeft humor) om vervolgens mede te delen aan iedereen (de verkopers van alle belwinkels) dat als er een klant binnen zou komen met de vraag naar zo', "i dinges" zoals ie dat zei ze maar 1 vinger hoeften te gebruiken , welke vinger dat dan moest zijn liet ie aan de verkopers over . het mooie vanalles vond ik dat me opviel dat er nogal veel mensen rondliepen met zo'n i dinges
Sorry, maar kun je aub meer interpunctie gebruiken en misschien een spelling controle installeren?
Je hebt nu 2-3 posts gemaakt die zeer interessant klinken maar helaas niet leesbaar zijn (voor mij iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:11
Wat kleine dingen die ik vandaag te weten ben gekomen over Sense 4.0:

- Je kan het aantal homescreens verminderen, door naar het overzicht te gaan van je homescreens (Het welbekende Sense overview scherm) en lang je vinger te houden op een thumbnail kun je deze verwijderen. Het maximum aantal schermen blijft wel 7.

- In de appdrawer kun je de categorieen frequent en downloaded weghalen, dan gaat de hele onderste balk weg met de tabjes. (Vind ik persoonlijk fijner en mooier maar misschien zijn de tabs voor sommige juist heel fijn)

- In de settings bij Personalize kun je van alles en nog wat aanpassen, zo kun je ook wat extra functionaliteit aan het lock screen geven naast de 4 short cuts.

Ik wordt eigenlijk steeds blijer met Sense 4.0, het voelt meer als een 3th party launcher die redelijk goed kan aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:01
GrandDestroyer schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:27:

- Je kan het aantal homescreens verminderen, door naar het overzicht te gaan van je homescreens (Het welbekende Sense overview scherm) en lang je vinger te houden op een thumbnail kun je deze verwijderen. Het maximum aantal schermen blijft wel 7.
Dit kan met Sense 3.6 en ik dacht 3.0 ook al. Feit blijft dat het idd wel handig is ja.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voornamelijk met de HDR functie zitten spelen. Ik moet er wel bij zeggen dat bijna alle foto's lopend of rijdend zijn gemaakt :P
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02192502.jpg
Normale foto
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02192517.jpg
Normale foto
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02194222.jpg
Normale foto
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02192607.jpg
HDR, hier kan je goed zien dat hij echt 3 opnames maakt hiervoor, dit doet hij wel erg snel :) Alles hieronder is ook HDR.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02193217.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02193450.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02194058.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02194159.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/th_2012-04-02194418.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Wat mij opviel is dat de processor toch best wat power trekt. En dat er niet tegenop geladen kan worden. Ik had net een uurtje: scherm aan op auto-brightness, fullsscreen beeld van mijn webcam, tune-in-radio over de speaker en de batterij liep zowaar met 1% per 10 min. ofzo terug.... gewoon met een orginele lader van HTC 5v output.

edit: excuses de USB-kabel bleek van Chinese top-kwaliteit (2 euro op ebay), met een HTC kabeltje laadt i gewoon op. Gek dat dat zoveel kan schelen.

[ Voor 24% gewijzigd door aardbeix15 op 02-04-2012 21:07 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
[ti] schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
[...]

Volume-down en powerknop tegelijk indrukken om een screenshot te maken in Android 4.
In sense 4.0 kun je ook een screenshot maken door de powerknop en de homeknop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kleine dingen die ik vandaag te weten ben gekomen over Sense 4.0[...]
het voelt meer als een 3th party launcher die redelijk goed kan aanpassen!
Hmm klinkt wel goed zulke dingetjes... Ben benieuwd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
SeD_NcL schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:25:
Ik heb versie 1.26.401.2.

Hebben er meer mensen last van dat de HTC Sense vastloopt en herstart? Ik heb het sinds zaterdag al drie keer meegemaakt.
Ik had dit ook in het begin. Maar alleen als ik de Agenda Widget op het scherm zette. Standaard synchroniseerde hij dan alles en stond ook contacten aangevinkt. Nu heb ik gewoon mijn agenda en verjaardagen aangevinkt en sindsdien heb ik geen last meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand teeter al gespeeld? Gaat het balletje ook niet super vlot over het scherm? Hapert een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mensen ontevreden met hun aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan er iemand bevestigen dat de One X videos opneemt in mp4 formaat en niet 3gp zoals oudere HTC toestellen?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:58:
Kan er iemand bevestigen dat de One X videos opneemt in mp4 formaat en niet 3gp zoals oudere HTC toestellen?
Ik draai de Insert Coin Sense 4 rom op m'n Sensation en daar worden video's opgeslagen in mp4 formaat. Dus ik neem aan dat de One X dit ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Video's zijn in mp4 formaat, zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MoHCXs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Thx voor het antwoord, is een verbetering tov 3gp, als ik me goed kan herinneren had de Sensation (XE) nog 3gp standaard en vond de videos te veel kwaliteit verlies hebben daarom mijn vraag.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

_gibeon_ schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:12:
Video's zijn in mp4 formaat, zie screenshot:
[afbeelding]
Ik dacht dat de One X in Full HD kon filmen of heb je hem bewust op 720p ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
tweaker2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:29:
[...]

Ik dacht dat de One X in Full HD kon filmen of heb je hem bewust op 720p ingesteld?
Ik meen me te herinneren dat iemand in een videoreview letterlijk zei dat hij inderdaad full HD kan filmen, 'maar standaard staat hij op 720p ingesteld'.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:01
De sensation kan op 1080P filmen dus de One X dan al helemaal lijkt me.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Ik zit erg te twijfelen of ik de one x zal kopen, ik twijfel vooral aan de batterijduur.
Kan iemand mij vertellen hoelang de one x het uithoudt met af en toe een bericht sturen en facebook checken, misschien een uurtje browsen e.d.
Kan de one x dan makkelijk 1 dag mee, of is het net aan?

Op dit moment heb ik een galaxy ace en nu haal ik het net tot het einde van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
CaptainCharisma schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:31:
[...]
Ik meen me te herinneren dat iemand in een videoreview letterlijk zei dat hij inderdaad full HD kan filmen, 'maar standaard staat hij op 720p ingesteld'.
Klopt helemaal:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DXeDds.jpg

Over batterijduur valt simpelweg nog weinig te zeggen, de eerste paar dagen gebruik je telefoon (veel) meer, terwijl de batterijcapaciteit (veel) minder is dan na een paar keer laden.

[ Voor 19% gewijzigd door _gibeon_ op 02-04-2012 23:02 . Reden: Batterijduur toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:48
Onderstaande foto's heb ik nog niet langs zien komen, zijn onlangs op XDA gepost. Ik ga haast balen dat ik een witte in de preorder heb staan.. Foto's komen uit deze review.

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image91448.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image91449.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image91450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image91451.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door tzanten op 02-04-2012 23:56 . Reden: Nu met thumbnails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de eigenaren van deze - toch wel leuke bel en sms apparaat -; hoe zit het met het slowmotion filmen?
Ik heb begrepen dat je 60 FPS kunt filmen, of zelf meer? Is het ook maximaal 60 fps? Of nog meer? In welke resolutie?
Interessante mogelijkheid namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.

- In de appdrawer kun je de categorieen frequent en downloaded weghalen, dan gaat de hele onderste balk weg met de tabjes. (Vind ik persoonlijk fijner en mooier maar misschien zijn de tabs voor sommige juist heel fijn)

- In de settings bij Personalize kun je van alles en nog wat aanpassen, zo kun je ook wat extra functionaliteit aan het lock screen geven naast de 4 short cuts.

Ik wordt eigenlijk steeds blijer met Sense 4.0, het voelt meer als een 3th party launcher die redelijk goed kan aanpassen!
Wat ik persoonlijk persoonlijk ook erg handig vind, is dat je apps die standaard meegeleverd worden kunt disabelen. Hierdoor komen ze niet in je app drawer te staan en lijkt het alsof je ze ge-deinstalleerd hebt. Je kunt dit doen door in de app manager bv de news&weather app te selecteren en dan op disable te klikken. Je krijgt wel een waarschuwing dat er fouten op kunnen treden, maar dit heb ik tot op heden nog niet meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tzanten schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:48:
Onderstaande foto's heb ik nog niet langs zien komen, zijn onlangs op XDA gepost.
Ik ga haast balen dat ik een witte in de preorder heb staan..
Is ook wel erg slick ja,door de uniformiteit in kleur en dergelijke, erg lastig inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Inderdaad lastig om te kiezen tussen wit en zwart. Zelf witte in pre-order. Wel een zwarte snap on case besteld, lijkt me erg goed staan, de zwarte case, witte bezel en de zwarte glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Heeft deze telefoon nu eigenlijk wel dat HD voice? KPN rolde dat laatst uit en ik vroeg het mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Hoiz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:39:
Heeft deze telefoon nu eigenlijk wel dat HD voice? KPN rolde dat laatst uit en ik vroeg het mij af.
Alle HTC telefoons van de afgelopen 1.5 jaar hebben de mogelijkheid om van HD voice gebruik te maken, de One X dus ook.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Hoiz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:39:
Ja. Alle recente android toestellen hebben dit

[ Voor 10% gewijzigd door SAWYER op 03-04-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchshadow
  • Laatst online: 02-05 11:50
als ik er van't weekend tijd voor vind maak ik ook nog een reviewtje,
ik kan bij deze zeggen dat het een TOP telefoon is, hij is erg snel en heeft tot nu toe alle android functies perfect uitgevoerd.
nouja wat valt er nog meer te zeggen, als er vragen zijn hoor ik het graag :P (als een van de eerste pariculiere bezitters van dit beest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook eentje in bestelling staan met direct een htc hoesje er bij. Ben benieuwd, heb uiteindelijk een zwarte gekozen omdat dat toch meer men kleur is, en met een witte krijg je vaak van die rare verkleuringen.
Hoop hier binnenkort ook wat te kunnen toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
tzanten schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:48:
Onderstaande foto's heb ik nog niet langs zien komen, zijn onlangs op XDA gepost. Ik ga haast balen dat ik een witte in de preorder heb staan.. Foto's komen uit deze review.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen raar dat men spreekt van zwart, hij is namelijk grijs 8)7. Ik ben wel blij met m'n keuze in ieder geval, wit is gewoon niet iets voor mij.
Ik zal morgen proberen foto's te maken met iets zwarts en wits erbij, misschien is het dan beter te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inderdaad behoorlijk grijs, prachtig antraciet :D
Mat aan de achterkant, glanzend op de zijkant, en een dun mat randje aan de voorkant. Dat i.c.m. de vorm van het toestel maakt het een prachtige telefoon O+

Ik maakte me zorgen om de grootte, heb zelfs de vorm in karton uitgeknipt om het gevoel te krijgen :P Maar hij is het perfecte formaat voor mij, was er direct aan gewend.

Ik heb zeker geen spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94%7C000022cb6%7Cb334_IMG-0132-1.jpg

aiaiai dat doet me bijna pijn om te zien
Is er überhaupt een manier om de camera te beschermen terwijl deze zo hoog opstaand is, een case zal niets helpen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Sleeve achtig hoesje als hij in je zak zit zal wel helpen. Hoewel die camera eruitziet alsof iemand er mee over een stenen vloer heeft geveegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Brackpc schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 03:45:
[afbeelding]

aiaiai dat doet me bijna pijn om te zien
Is er überhaupt een manier om de camera te beschermen terwijl deze zo hoog opstaand is, een case zal niets helpen volgens mij.
Laten we eerlijk zijn dat dit niet normaal is. Bij m'n Desire zit de camera ook iets meer naar buiten (niet zoveel als de One X) en die is bij mij al twee jaar niet beschadigd. Ik heb hem nooit in een hoesje zitten.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ding is in elk geval met iets stomps in aanraking gekomen, ergens hard tegenaan getikt oid.
wel zonde, wat was he thinking? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Tip: voeg nooit de Google Play widget toe aan je homescreen; ik deed bet perongeluk en kreeg hem heel moeilijk weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 23:23
Al sinds vrijdag de HTC one X in mijn bezit en zeer tevreden tot op 1 punt.
Sinds ik hem heb viel me iets op dat er iets niet klopte met de backlight van het toestel.
Als de brightness helemaal vol staat en ik heb een lichte kleur zoals licht grijs (bijvoorbeeld het grijs van een widget) dan flikkert het licht alsof het onrustig is en trilt, zet ik de brightness helemaal uit heeft het scherm nergens last van.
Tot mijn verbazing lijkt het probleem erger te worden, kloppen mijn vermoedens dat het gaat om de backlight?
Heeft iemand anders dit probleem of kan mij vertellen of ik het juiste denk of dat een ander probleem kan zijn?
Waarschijnlijk ga ik het toestel vandaag terugsturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb dan gaan er weer een aantal dagen overheen mocht ik überhaupt een nieuwe krijgen.. Oftewel ik baal heel erg hiervan want ik vind het een mooi toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door hurkies92 op 03-04-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hurkies92 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
Al sinds vrijdag de HTC one X in mijn bezit en zeer tevreden tot op 1 punt.
Sinds ik hem heb viel me iets op dat er iets niet klopte met de backlight van het toestel.
Als de brightness helemaal vol staat en ik heb een lichte kleur zoals licht grijs (bijvoorbeeld het grijs van een widget) dan flikkert het licht alsof het onrustig is en trilt, zet ik de brightness helemaal uit heeft het scherm nergens last van.
Tot mijn verbazing lijkt het probleem erger te worden, kloppen mijn vermoedens dat het gaat om de backlight?
Heeft iemand anders dit probleem of kan mij vertellen of ik het juiste denk of dat een ander probleem kan zijn?
Waarschijnlijk ga ik het toestel vandaag terugsturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb dan gaan er weer een aantal dagen overheen mocht ik überhaupt een nieuwe krijgen.. Oftewel ik baal heel erg hiervan want ik vind het een mooi toestel.
er is meer mis met het backlight volgens mij.Op regelmatige tijden valt de toetstenverlichting door onverklaarbare wijze uit. heb nu het tweede toestel en heb het weer. Of ik snap iets niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Toetsenbordverlichting acteert volgens mij ook op de lichtsensor, dat is bij mijn Desire Z ook. Die kun je uitzetten normaliter, kijk eens of ie dan wel aan blijft.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Laatst online: 08-07 18:48
lekzzz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:28:
[...]

Laten we eerlijk zijn dat dit niet normaal is. Bij m'n Desire zit de camera ook iets meer naar buiten (niet zoveel als de One X) en die is bij mij al twee jaar niet beschadigd. Ik heb hem nooit in een hoesje zitten.
Bij mijn desire was de camera na ruim een jaar toch echt wel flink beschadigd. Voordeel daar was dat niet de camera lens zelf beschadigde maar het stukje transparant plastic in de back cover. Dit heb ik simpel verholpen door een nieuwe back cover op ebay te kopen. Op de one x gaat dit uiteraard wat lastiger.

Je kunt er ook een screen protector overplakken. Bv Martin Fields protectors leveren normaal een stukje bij wat voor de camera lens bedoeld is. http://www.martinfields.nl/NL/MFOP-HTCOneX Nog niet beschikbaar voor de one x momenteel. (zie voorbeeld bij de sensation: http://www.martinfields.nl/MFOP-HTCSensation)

[ Voor 4% gewijzigd door riotrick op 03-04-2012 09:26 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ik twijfel nog...

Heb een SGS2, gaat goed mee. Maar wil een nieuwe toestel.
Voor 520 kan ik hem kopen.

Mijn enige zorg is of ik een dag red.
Heb nu een 2000mah batterij in mij SGS2, en gaat max 18 uur mee.
Ik doe nix anders als Facebook, Mailen, Browsen, Whatsapp...

Ook twijfel ik over de kleur, wit of bruin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

*knip* Post iets nuttigs of laat het achter wege

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2012 10:55 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag zojuist een review op:

http://android.modaco.com/topic/352944-htc-one-x-review/

Nu nog wachten tot de postbode aanbelt en ik met mijn eigen HTC One X kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:26:
Ik twijfel nog...

Heb een SGS2, gaat goed mee. Maar wil een nieuwe toestel.
Voor 520 kan ik hem kopen.

Mijn enige zorg is of ik een dag red.
Heb nu een 2000mah batterij in mij SGS2, en gaat max 18 uur mee.
Ik doe nix anders als Facebook, Mailen, Browsen, Whatsapp...

Ook twijfel ik over de kleur, wit of bruin....
Luxe probleem.
Denk als je de meeste reviews leest dat de SGS2 een prima toestel is. Bedenk welke voordelen de One voor je heeft en laat dat eerst eens een paar dagen rusten en bekijk het dan nog eens.

Dan weet je toch zelf heel goed of je een nieuwe nodig hebt. Uiteindelijk is de One weer gewoon een telefoon waar je alles mee kunt doen wat je nu ook al kan alleen misschien een beetje mooier.

Tja dit soort keuzes kun je alleen zelf maken. Wij kunnen die toch niet voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00
Heeft de One X (zoals eerder in dit forum uit de mond van Mark Moons werd opgetekend) werkelijk een functie om met twee vingers swype het backlight te doven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
MikeOO schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:06:
[...]

Luxe probleem.
Denk als je de meeste reviews leest dat de SGS2 een prima toestel is. Bedenk welke voordelen de One voor je heeft en laat dat eerst eens een paar dagen rusten en bekijk het dan nog eens.

Dan weet je toch zelf heel goed of je een nieuwe nodig hebt. Uiteindelijk is de One weer gewoon een telefoon waar je alles mee kunt doen wat je nu ook al kan alleen misschien een beetje mooier.

Tja dit soort keuzes kun je alleen zelf maken. Wij kunnen die toch niet voor je maken.
Mooi gezegd.

Enige reden dat ik de One X zou willen is dat ik de SGS2 verouderd vind worden.
HTC Sense al 2 jaar mis (De 2 jaar dat HTC flop telefonen uit gebracht heeft).
Scherm
Design

Heb de One S gehad, was een top toestel, maar hou van grote toestellen en vond de One S net te klein :(

Enige wat ik moet inleveren (komend vanuit een SGS2):
Geheugen... Heb nu 16GB+32GB, extended battery.
AMOLED zwart
2MP front camera (One X heeft 1.3MP :P)
Roost schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:26:
Heeft de One X (zoals eerder in dit forum uit de mond van Mark Moons werd opgetekend) werkelijk een functie om met twee vingers swype het backlight te doven?
Denk het wel. Is een na-maak ala Samsung

[ Voor 12% gewijzigd door Xmoo op 03-04-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:27:
[...]

Mooi gezegd.

Scherm
Design

Heb de One S gehad, was een top toestel, maar hou van grote toestellen en vond de One S net te klein :(

AMOLED zwart

[...]

Denk het wel. Is een na-maak ala Samsung
De One S is nog niet beschikbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
kevindelange schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:38:
[...]

De One S is nog niet beschikbaar???
Ik denk dat hij bedoeld dat hij hem vast gehad heeft.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cyw00d schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat hij hem vast gehad heeft.
Kijk maar even naar mijn geschiedenis ;)
Gaat verder dan alleen maar vasthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
[...]

Mooi gezegd.

Scherm
Design

AMOLED zwart
Zolang je moet inleveren op dingen die jij dus belangrijk vindt zou je dus beter de SGS2 kunnen houden en wachten op de SGS3. Denk dat deze meer in de lijn zit met wat je wensen zijn en dan kun je een goede keuze maken welke je beter vind passen.
Verouderd is ook maar relatief natuurlijk. Gebruik mijn HTC Desire na 2 jaar nog met net zoveel plezier als dat ik hem net kreeg en kan nog uitstekend meekomen.

Voordeel is tevens dat de One tegen die tijd ook vast iets goedkoper zal zijn, er vast een update is gekomen voor android/sense om wat bugs op te lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 03-04-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:19
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een map op je achtergrond of in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
MikeOO schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:46:
[...]

Zolang je moet inleveren op dingen die jij dus belangrijk vindt zou je dus beter de SGS2 kunnen houden en wachten op de SGS3. Denk dat deze meer in de lijn zit met wat je wensen zijn en dan kun je een goede keuze maken welke je beter vind passen.
Verouderd is ook maar relatief natuurlijk. Gebruik mijn HTC Desire na 2 jaar nog met net zoveel plezier als dat ik hem net kreeg en kan nog uitstekend meekomen.

Voordeel is tevens dat de One tegen die tijd ook vast iets goedkoper zal zijn, er vast een update is gekomen voor android/sense om wat bugs op te lossen.
Ja maar wat ik inlever vind ik meer een luxe iets.

Ik gebruik mijn phone om te:
Bellen
VOIP
SMS
Email (3 Exchange, 2 IMAP en 1 POP)
Gmail (1 account)
Whatsapp
Viber
Gtalk
Facebook
Drawsome
Foto's & Video (af en toe)
MP3 speler (2/3x dagen per week, als ik met de bus ga)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog GTA3.
tumtum100 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:54:
Misschien een domme vraag maar hoe maak je een map op je achtergrond of in het menu?
Icoontjes naar elkaar toe slepen.

[ Voor 10% gewijzigd door Xmoo op 03-04-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:54:
[...]

[...]

Icoontjes naar elkaar toe slepen.
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
@Xmoo

We gaan nu te veel af waar het topic voor bedoelt is.

Zover ik kan lezen heb je je besluit al genomen maar wil je graag bevestiging.
Bij deze koop de HTC gewoon. Hij is prachtig en mooi en je zult er geen spijt van krijgen.

Maar alles wat je er mee wilt doen kun je dus ook prima met de SGS2.

Dus je zult zelf de knoop moeten doorhakken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ Xmoo: open aub een topic in Mobile Aankoopadviesforum, dat forum is voor persoonlijk aankoopadvies bedoeld. :)

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 03-04-2012 11:16 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
MikeOO schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:03:
@Xmoo

We gaan nu te veel af waar het topic voor bedoelt is.

Zover ik kan lezen heb je je besluit al genomen maar wil je graag bevestiging.
Bij deze koop de HTC gewoon. Hij is prachtig en mooi en je zult er geen spijt van krijgen.

Maar alles wat je er mee wilt doen kun je dus ook prima met de SGS2.

Dus je zult zelf de knoop moeten doorhakken. >:)
Welke kleur lijkt jl het beste?

Ik vind persoonlijk wit mooi, maar wit met zwart glas vind ik weer lelijk.
Tevens ben ik ook constant uit huis, dus weinig tijd om handjes te wassen :P
In dit geval zou bruin weer mooier zijn.

Hahaha KUT HTC, zoveel vragen...
In verleden was het simpel 1 model en leer ermee leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Kleur is natuurlijk helemaal persoonlijk. Ik krijg morgen zelf ook die witte (zoals je weet). Dat 'ie vies wordt hoef je je geen zorgen om te maken, ik heb in filmpjes gezien dat je eventueel vuil er zo af kan wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
@Zinu: De vraag is of dit nog steeds het geval is als er (kleine) krasjes inzitten. Die krasjes vullen zich over tijd met vuil en dan wordt het erg moeilijk om het geheel schoon te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Raar soundhound word bij het toestel geleverd maar is nergens te bekennen in de market want ik wou graag pro kopen maar helaas is alles uit de market geschopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Jongens wat mij zojuist opvalt in een foto is dat de backlights van de One X opbranden.
Klopt dit?

Mijn prototype One S had geen backlight bij de knopjes.

Tevens had ik ook een deathgrip. Gelukkig was het niet groot maar hoorde dat bij de One X de deathgrip wel goed te merken was.

[ Voor 29% gewijzigd door Xmoo op 03-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:52:
Jongens wat mij zojuist opvalt in een foto is dat de backlights van de One X opbranden.
Klopt dit?

Mijn prototype One S had geen backlight bij de knopjes.

Tevens had ik ook een deathgrip. Gelukkig was het niet groot maar hoorde dat bij de One X de deathgrip wel goed te merken was.
Net even getest en standaard branden ze niet, maar als ik mijn hand op de lichtsensor leg gaan ze inderdaad branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:52:
Klopt dit?
Ik dacht dat LED's een erg lange levensduur hadden, en niet zo snel opbranden :P

Of ze oplichten kan ik je straks vertellen, nu nog niet. Hij is net binnen, en kwam met een geheel lege accu hier aan - althans ik hoop maar dat ie daarom niet aan wil gaan - en ligt nu aan het stroominfuus. Om de batterij een goede start te geven wacht ik nu maar tot ie helemaal opgeladen is voordat ik hem aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
[...]
Kwa opslag heb je standaard 32GB + 25GB Dropbox + 25GB Skydrive + eventueel 5GB Box = 87GB, vast genoeg ;)

Camera is 1.3MP maar wel 720P, weet niet of die SGS2 dat ook heeft met die 2MP
En daarbij, hoevaak gebruik je de frontcamera voor iets, voor skype en faceunlock, is het goed genoeg
voor kwaliteit filmpjes en foto's heb je de backcamera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Appelsap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:05:
[...]

Ik dacht dat LED's een erg lange levensduur hadden, en niet zo snel opbranden :P

Of ze oplichten kan ik je straks vertellen, nu nog niet. Hij is net binnen, en kwam met een geheel lege accu hier aan - althans ik hoop maar dat ie daarom niet aan wil gaan - en ligt nu aan het stroominfuus. Om de batterij een goede start te geven wacht ik nu maar tot ie helemaal opgeladen is voordat ik hem aanzet.
Of het was beperking bij het prototype ;)
In de handleiding staat dat je toestel eerst volledig moet opladen voor het eerste gebruik.
Dit doe ik sowieso al sinds de HD2.

Kan hem vanavond voor het Rugby'en ophalen, hopen dat er tijdens de training niks mee gebeurt :P
SuperVeloce schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:45:
[...]

Kwa opslag heb je standaard 32GB + 25GB Dropbox + 25GB Skydrive + eventueel 5GB Box = 87GB, vast genoeg ;)

Camera is 1.3MP maar wel 720P, weet niet of die SGS2 dat ook heeft met die 2MP
En daarbij, hoevaak gebruik je de frontcamera voor iets, voor skype en faceunlock, is het goed genoeg
voor kwaliteit filmpjes en foto's heb je de backcamera ;)
Dropbox is wel voor 2 jaar (JA IK WEET HET, MAAR BLIJF HET HERHALEN).
SGS2 2MP is niet HD.

Ben er bijna over uit. Toch de zwarte (denk ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:52:
[...]
Dropbox is wel voor 2 jaar (JA IK WEET HET, MAAR BLIJF HET HERHALEN).
...en dan blijven je bestanden gewoon staan maar mag je alleen niks meer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
1280x720 = 0.9MP

Aangezien er door technische spul altijd pixels wegvallen, is 1.2MP precies goed voor 720p HD.

Dus ik zie niet waarom SGSII niet HD zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
en zodra die 2jaar voorbij is, heb je vast alweer een andere HTC, die weer eens 2jaar extra geeft, met wellicht weer 25GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:13:
Dus ik zie niet waarom SGSII niet HD zou zijn..
Omdat die alleen foto's kan maken op 2MP en de webcam op VGA staat ofzo, simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:14:
[...]

Omdat die alleen foto's kan maken op 2MP en de webcam op VGA staat ofzo, simple as that :)
Dat is wel heel erg nutteloos |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Laatst online: 08-07 18:48
Zinu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:10:
[...]

...en dan blijven je bestanden gewoon staan maar mag je alleen niks meer toevoegen.
Waardoor je dropbox dus effectief onbruikbaar wordt, tot je hem leegmaakt of upgrade.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:16:
Dat is wel heel erg nutteloos |:(
Tsjaa kan jouw 5 jaar oude digitale 3MP camera dan ook al Full HD filmen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
riotrick schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:17:
[...]

Waardoor je dropbox dus effectief onbruikbaar wordt, tot je hem leegmaakt of upgrade.
Marketing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
CLB schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:18:
[...]

Tsjaa kan jouw 5 jaar oude digitale 3MP camera dan ook al Full HD filmen? ;)
Gaat mij meer om dat een front-camera voor specifiek video bellen is. En als deze 2MP is en alleen in VGA filmt, hadden ze net zo goed hier even een dollar of 2 op kunnen besparen :+

Tenzij men hier de front camera gebruikt voor zelfportretten/spiegel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Xmoo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:52:
[...]

In de handleiding staat dat je toestel eerst volledig moet opladen voor het eerste gebruik.
Dit doe ik sowieso al sinds de HD2.
Nog steeds een probleem dat ze dat in handleidingen schrijven dat het beter is voor de Lithium-ion-accu's om volledig opgeladen te worden. Laden tot 90-95% zorgt ervoor dat je batterij langer meegaat dan wanneer je hem continu vol laad. Natuurlijk is dat lastig als je hem 's nachts oplaadt maar als je er zelf bij bent probeer ik dat altijd in de gaten te houden. Ook de batterij zo weinig mogelijk onder de 20% te laten komen helpt het leven van de accu te verlengen.

Zojuist ook maar de One X besteld nadat Hi vanmorgen belde dat ik voortijdig kon verlengen. Na eerst de witte bijna besteld te hebben toch maar voor de grijze gegaan waarna ik spijt kreeg en Hi even belde om toch maar de witte te bestellen. :P Helaas konden ze door hun domme systeem (omdat ik Spotify premium heb op mijn lopende abbo) niet wijzigen of annuleren en zeiden ze dat ik de bestelling maar moest weigeren en erna opnieuw bestellen. Aangezien ik dan weer een week extra zou moeten wachten ga ik toch met een grijze telefoon rondlopen :)

Eigenlijk zou ik na de HTC Legend geen HTC meer bestellen aangezien dat mij zo ongeveer de slechtste telefoonervaring ooit heeft opgeleverd (bouwkwaliteit en snelheid erg tegenvallend) maar doordat de concurrentie geen highend toestellen heeft, alleen de iPhone 4s is op dit moment een concurrent imo, toch maar voor HTC gegaan. Nu hopen dat deze wel goed bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SAWYER schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:27:
[...]
Tenzij men hier de front camera gebruikt voor zelfportretten/spiegel 8)7
Front camera wordt ook gebruikt voor face unlock. Geen idee of je daar minimaal 2MP voor nodig hebt, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:28:
[...]
Eigenlijk zou ik na de HTC Legend geen HTC meer bestellen aangezien dat mij zo ongeveer de slechtste telefoonervaring ooit heeft opgeleverd (bouwkwaliteit en snelheid erg tegenvallend)
Vooral dat kut klepje waar de antenne in verborgen zit. Al na drie maanden ging hij los zitten, zit inmiddels op mijn derde klepje al ( de anderen zijn kwijtgeraakt ) en deze zit ook met plakband vast. Sukkels bij HTC hebben dezelfde fout ook weer doorgevoerd op de One V.

de ALU body ben ik wel nog steeds gecharmeerd van :)

Maarr, ik krijg gelukkig morgen mijn One X, kan ik die Legend eindelijk laten liggen.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
NLuna schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:31:
[...]

Vooral dat kut klepje waar de antenne in verborgen zit. Al na drie maanden ging hij los zitten, zit inmiddels op mijn derde klepje al ( de anderen zijn kwijtgeraakt ) en deze zit ook met plakband vast. Sukkels bij HTC hebben dezelfde fout ook weer doorgevoerd op de One V.

de ALU body ben ik wel nog steeds gecharmeerd van :)

Maarr, ik krijg gelukkig morgen mijn One X, kan ik die Legend eindelijk laten liggen.

Jup aangezien ik na veel research voor de Legend was gegaan omdat ik niet van grote toestellen dacht te houden (domdomdom ;)) met mij ook 2 maten dezelfde besteld. Bij alledrie hing dat klepje binnen de kortste keren los en kon je fijn met een plakbandje op je telefoon gaan rondlopen, oftewel daar gaat je mooie design |:( . De alubody was wel prima maar ik denk dat hierdoor het bereik van Wifi en netwerk erg tegenviel. Heb inmiddels al een Acer Liquid Metal voor 150 euro gekocht omdat ik die Legend liefst tegen de muur wilde gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
die frontcamera hoeft ook niet goed te filmen, naja goed genoeg voor voice-call.. maar 720P video call, kan dan alleen als beide op WiFi zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
verkeerde topic.

[ Voor 95% gewijzigd door floepie05 op 03-04-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
[ti] schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:29:
[...]

Front camera wordt ook gebruikt voor face unlock. Geen idee of je daar minimaal 2MP voor nodig hebt, maar goed.
nee, want in de One X zit 1.3mp 720p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 99% gewijzigd door JB op 03-04-2012 13:48 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kluutmaran schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:28:
[...]
Nog steeds een probleem dat ze dat in handleidingen schrijven dat het beter is voor de Lithium-ion-accu's om volledig opgeladen te worden. Laden tot 90-95% zorgt ervoor dat je batterij langer meegaat dan wanneer je hem continu vol laad. Natuurlijk is dat lastig als je hem 's nachts oplaadt maar als je er zelf bij bent probeer ik dat altijd in de gaten te houden. Ook de batterij zo weinig mogelijk onder de 20% te laten komen helpt het leven van de accu te verlengen.
Volgens mij moest je juist de accu van de One X niet helemaal leeg laten lopen of heb ik dat verkeerd begrepen?
NLuna schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:31:
[...]
Heb mijn Legend al 2 jaar en het klepje zit nog steeds lekker vast (dus of jij bent slordig of ik ben netjes). :p
De One V is er nog niet dus daar kun je niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:03

sanzut

It's always christmas time

Vandaag binnen, top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

tweaker2010 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:
[...]

Volgens mij moest je juist de accu van de One X niet helemaal leeg laten lopen of heb ik dat verkeerd begrepen?

[...]

Heb mijn Legend al 2 jaar en het klepje zit nog steeds lekker vast (dus of jij bent slordig of ik ben netjes). :p
De One V is er nog niet dus daar kun je niet over oordelen.
Het is inderdaad beter om de accu niet compleet leeg te laten lopen, maar ook het volledig opladen, en aan de lader later zitten zal de levensduur geen goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:34
Net even langs de belcompany geweest en dat ding vastgehad, maar wat een mooi scherm/snel en vooral ook licht voor zon toestel! Ik heb op het moment een Desire maar ik heb het idee dat de One X een stukje lichter nog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Wat zijn dan de meest ideale batterijniveaus om hem "tussen te houden'? 20% tot 80%, met speling naar 10% en 90%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:34
Als ik eerlijk ben let ik nooit op mijn accu en is die de ene keer 50% voordat die weer naar de 100% gaat en de andere keer 0% en laad ik hem op bijv. tot 60% en de accu is naar 2 jaar nog steeds top:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
[...]

Jup aangezien ik na veel research voor de Legend was gegaan omdat ik niet van grote toestellen dacht te houden (domdomdom ;)) met mij ook 2 maten dezelfde besteld. Bij alledrie hing dat klepje binnen de kortste keren los en kon je fijn met een plakbandje op je telefoon gaan rondlopen, oftewel daar gaat je mooie design |:( . De alubody was wel prima maar ik denk dat hierdoor het bereik van Wifi en netwerk erg tegenviel. Heb inmiddels al een Acer Liquid Metal voor 150 euro gekocht omdat ik die Legend liefst tegen de muur wilde gooien...
Precies. Nooit gesnapt hoe ze dat ooit zo hebben gemaakt.. Daar denk je toch over na? Ik heb hem ook destijds om dezelfde redenen genomen als jij.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.