Ik heb hem net binnen. Volgens de instructie moet hij eerst volledig geladen worden voordat hij aangezet kan worden dus op dit moment word mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld. Wat ik al wel kan zeggen is dat het qua gewicht een ontzettend verschil lijkt me de desire hd.
Kwestie van een autolader kiezen die voldoende stroom kan leveren. Let even op de specs en kijk of die 1000 mA kan leveren. Als je een oudere hebt dan levert die vaak maar 500 of 650 mA en dat is voor de moderne smartphones te weinig.maikel schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:34:
Ik ben ook wel benieuwd hoe de One X het doet als je 'm echt flink belast: aan de autolader, bluetooth-verbinding met de carkit, Spotify die muziek streamt en tegelijk navigeren. Dat is namelijk de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe: mijn Desire valt al na een korte tijd uit als ik alleen maar navigeer en 'm tegelijk oplaad.
Het is de officiele car-holder van HTC.robertwebbe schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:38:
[...]
Kwestie van een autolader kiezen die voldoende stroom kan leveren. Let even op de specs en kijk of die 1000 mA kan leveren. Als je een oudere hebt dan levert die vaak maar 500 of 650 mA en dat is voor de moderne smartphones te weinig.
Je kunt hem gewoon probleemloos aanzetten hoor...die accu's zijn out of the box, gedeeltelijk geladen. Dus lekker spelenAnoniem: 331650 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:37:
Ik heb hem net binnen. Volgens de instructie moet hij eerst volledig geladen worden voordat hij aangezet kan worden dus op dit moment word mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld. Wat ik al wel kan zeggen is dat het qua gewicht een ontzettend verschil lijkt me de desire hd.
Kun je misschien dan eens checken hoeveel stroom er uit komt? Meestal staat het wel ergens op de steker.maikel schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:39:
[...]
Het is de officiele car-holder van HTC.Het probleem is ook niet dat de accu leeg loopt. Volgens mij wordt er iets in de telefoon te warm of zo, hoewel de telefoon wel warm aanvoelt maar niet echt heet te noemen is.
Wat is jullie ervaring met de belkwaliteit van de oorspeaker op max volume? Bij voorkeur op het KPN netwerk. Last van kraakjes of onzuiverheden?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Anoniem: 331650
Zou het niet uitmaken voor de uiteindelijke capaciteit van de accu? Ik heb bij mijn vorige telefoons nooit eerst volledig geladen voor het eerste gebruik maar ik had me voorgenomen om het bij deze telefoon toch een keer te doen. Twijfel....Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:39:
[...]
Je kunt hem gewoon probleemloos aanzetten hoor...die accu's zijn out of the box, gedeeltelijk geladen. Dus lekker spelen
Ik zat zelf erg te twijfelen of ik voor de One S zou gaan, juist vanwege dat het weer AMOLED is... Maar als het verschil echt zo groot is als hierboven dan wil ik de One X wel even een keer in mn handen hebbe, maar denk dat die wat te groot voor me is... Idiote HTC ook met hun keuzes om super AMOLED in de One S te gooienTheJVH schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:15:
En deze om waarschijnlijk geen One S te halen:
[afbeelding]

@Tom....Daar zijn de meningen over verdeeld.....ik geloof er niet in dat het merkbaar verschil maakt. De één zegt (accu pas opladen wanneer die praktisch leeg is, is beter. De ander zegt. Opladen wanneer het kan is beter....Mijn toestel hangt gewoon snachts aan de stekker en wanneer het uitkomt. Nooit problemen.
Dan gaat hij bij deze.... AAN.Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:45:
@Tom....Daar zijn de meningen over verdeeld.....ik geloof er niet in dat het merkbaar verschil maakt. De één zegt (accu pas opladen wanneer die praktisch leeg is, is beter. De ander zegt. Opladen wanneer het kan is beter....Mijn toestel hangt gewoon snachts aan de stekker en wanneer het uitkomt. Nooit problemen.
Eerste indruk: Wat een schitterend scherm!!
Anoniem: 247941
*Knip* Offtopic, voegt niets toe.
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 02-04-2012 11:00 ]
Bij mijn weten was dit met de batterijen van vroeger (5+ jaar terug) belangrijker dan tegenwoordig. Alsnog houd ik me er wel zo veel mogelijk aan om in ieder geval de 1e 10 keer laden (ongeveer) de batterij volledig leeg te laten lopen alvorens ik hem weer helemaal oplaad. Noem het bijgeloof maar ik heb nog nooit batterij-issues gehad (ook niet met mijn meer dan 2 jaar oude HD2).Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:45:
Wanneer ik dit filmpje bekijk denk ik weer: Oke...Prima video-kwaliteit !
YouTube: HTC One X First Impression
Toestel vandaag of morgen maar eens IRL spotten.
Dat heeft niet zozeer iets te maken met meningen, maar meer met de gebruikte batterijtechnologie. Hierover is overigens voldoende te vinden met Google of de zoekfunctie.Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:45:
Bij Lithium-Ion batterijen is het juist beter om ze niet volledige leeg te laten gaan.Deeph schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:02:
Bij mijn weten was dit met de batterijen van vroeger (5+ jaar terug) belangrijker dan tegenwoordig. Alsnog houd ik me er wel zo veel mogelijk aan om in ieder geval de 1e 10 keer laden (ongeveer) de batterij volledig leeg te laten lopen alvorens ik hem weer helemaal oplaad. Noem het bijgeloof maar ik heb nog nooit batterij-issues gehad (ook niet met mijn meer dan 2 jaar oude HD2).
Als je een mooi filmpje zoekt om te kwijlen over je HD scherm:
Nvidia PureVideo HD 1080p Test
Ik heb hem even gedownload en lokaal op mijn toestel gezet. De One X speelt direct de flash video af.
Nvidia PureVideo HD 1080p Test
Ik heb hem even gedownload en lokaal op mijn toestel gezet. De One X speelt direct de flash video af.
Wat mij hier meer opvalt dan de kwaliteit van de video is het (stereo)geluid... wat klinkt dat goed zeg! Dat hebben niet veel telefoons!Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:03:
Wanneer ik dit filmpje bekijk denk ik weer: Oke...Prima video-kwaliteit !
Inderdaad! Ik vond hetzelfde op een andere website zojuist. Weer wat bijgeleerd[ti] schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:04:
[...]
Bij Lithium-Ion batterijen is het juist beter om ze niet volledige leeg te laten gaan.
Anoniem: 453213
Dus conclusie "omgaan met de batterij"Deeph schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:09:
[...]
Inderdaad! Ik vond hetzelfde op een andere website zojuist. Weer wat bijgeleerdDie fout gaan ik dus niet maken als mn eigen Xje binnen is. Eerst die batterij maar eens flink verwennen. Ik ben nog niet erg onder de indruk van de battery-life indicaties die in de reviews naar voren komen
Gewoon meteen uit de doos beginnen met spelen en als hij leeg begint te raken aan de oplader leggen.
Laat de telefoon zo vaak mogelijk op, om te voorkomen dat je met een lege batterij komt te staan, want dat is slecht voor de accu
?
Ik zie het al (ik had niet over accu moeten beginnen, sorry). Er bestaan inderdaad vele topics en google staat er vol mee, zoals RoD al aangaf.
@iLevi, idd het geluid uit die video klinkt ook prima
@iLevi, idd het geluid uit die video klinkt ook prima
Inderdaad erg jammer. Hopelijk krijgt HTC leveringsproblemen met Amoled (net als in het verleden met de Desire) en worden er alsnog super LCD schermen gebruikt voor de One S, maar ik ben bang van niet.RoFlame schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:43:
[...]
Ik zat zelf erg te twijfelen of ik voor de One S zou gaan, juist vanwege dat het weer AMOLED is... Maar als het verschil echt zo groot is als hierboven dan wil ik de One X wel even een keer in mn handen hebbe, maar denk dat die wat te groot voor me is... Idiote HTC ook met hun keuzes om super AMOLED in de One S te gooien
Ik heb zojuist nog wat demo filmpjes gemaakt met de One X waarin in NFC demonstreer:
Ik ben tot nu toe niet echt te spreken over de geluidskwaliteit. Met een Sennheiser CX 400 mk. 2 heb ik hoorbaar meer ruis in stillere stukjes wanneer beats audio aanstaat (bron van het geluid maakt niet uit, spotify, mp3 etc), en af en toe ook wat kraakjes/glitches er doorheen. Wanneer ik beats audio uitzet verdwijnen de kraakjes/glitches in het geluid, maar lijkt er op stille stukjes in de muziek toch nog hoorbaar meer achtergrondruis in te zetten dan met b.v. m'n Desire Z (met dezelfde hoofdtelefoon). Meer mensen die dit hebben?
Waarschijnlijk maakt de equalizer van beats audio de ruis wat harder. Het zou kunnen dat het gewoon niet zo'n geweldige audiochip is, of dat het nog een "kinderkwaaltjes" zijn.
Dat is een icoontje van 6 bij 6 mmTheJVH schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:15:
En deze om waarschijnlijk geen One S te halen:
[afbeelding]

Het spijt me hoor, het is jammer dat ze een pentile-layout hebben gekozen, maar dat zie je nauwelijks.
Het scherm in de One S moet hetzelfde zijn als in de Motorola Razr en dat was gewoon genieten (imho)
Nu is die Tweakers.net review lezen: reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Na een klein uurtje spelen moet ik zeggen dat ik absoluut geen spijt heb van mijn aankoop.
Scherm is echt geweldig (verschil met mijn desire hd is echt enorm)
Telefoon is razend snel (apps openen, browsen, opstarten etc)
Camera valt me niets tegen. Het is geen vervanging voor een losse camera maar het volstaat zeker
Glowbal geprobeerd, draait zonder problemen (ik heb alleen geen idee wat de bedoeling is van het spel dus echt leuk is het ook niet)
Vreemde is wel dat ik Zen Pinball THD geprobeerd heb en die loopt voor geen meter. Misschien dat er teveel apps op de achtergrond draaide maar dat viel me wel tegen. Zometeen even shadowgun proberen, misschien gaat die beter. Verder word de telefoon wel duidelijk warmer dan mijn desire hd. Al tijdens het installeren van mijn gebruikelijke apps (zo'n 15 stuks) werd de telefoon al (niet hinderlijk, maar toch) voelbaar warmer.
Scherm is echt geweldig (verschil met mijn desire hd is echt enorm)
Telefoon is razend snel (apps openen, browsen, opstarten etc)
Camera valt me niets tegen. Het is geen vervanging voor een losse camera maar het volstaat zeker
Glowbal geprobeerd, draait zonder problemen (ik heb alleen geen idee wat de bedoeling is van het spel dus echt leuk is het ook niet)
Vreemde is wel dat ik Zen Pinball THD geprobeerd heb en die loopt voor geen meter. Misschien dat er teveel apps op de achtergrond draaide maar dat viel me wel tegen. Zometeen even shadowgun proberen, misschien gaat die beter. Verder word de telefoon wel duidelijk warmer dan mijn desire hd. Al tijdens het installeren van mijn gebruikelijke apps (zo'n 15 stuks) werd de telefoon al (niet hinderlijk, maar toch) voelbaar warmer.
Dat snap ik wel, maar dan nog is het imho een gigantisch verschil. Ik zeg ook niet dat het scherm in de HTC One S slecht is, maar wel dat het scherm in de One X heel veel beter isCLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:56:
[...]
Dat is een icoontje van 6 bij 6 mmwaarvan dit een foto is die 100x is uitvergroot
![]()
Het spijt me hoor, het is jammer dat ze een pentile-layout hebben gekozen, maar dat zie je nauwelijks.
Het scherm in de One S moet hetzelfde zijn als in de Motorola Razr en dat was gewoon genieten (imho)
Nu is die Tweakers.net review lezen: reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
Lijst van uitgebreide reviews. Wellicht ook iets voor OP
- The Verge
- Engadget
- Slashgear
- Tech Radar
- Phone Arena
- Electric Pig
- Android Central
- Android @ Modaco
- Mobile Burn
- Tweakers
[ Voor 27% gewijzigd door mmedia op 02-04-2012 12:07 ]
Ik wil graag die 'car dock' hebben speciaal voor de One X 
YouTube: MWC 2012_HTC One X Car Dock Demo (English)

* Hij laadt dan overigens bij d.m.v. de vijf puntjes op het toestel. Mits de kabel op de dock is aangesloten uiteraard
YouTube: MWC 2012_HTC One X Car Dock Demo (English)

* Hij laadt dan overigens bij d.m.v. de vijf puntjes op het toestel. Mits de kabel op de dock is aangesloten uiteraard
[ Voor 17% gewijzigd door NLuna op 02-04-2012 12:15 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Lijkt op een andere?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Waarschijnlijk een tijdelijk plaatje ivm het nog niet leverbaar zijn van het product, zelfde als met de officiële dock.
Net de review van Tweakers.net uitgeplozen (buitenlandse reviews, tsjaa enige wat me dan bekoort is het scherm, Sense 4.0 en de algemene feel van het toestel. Benchmarks zeggen me weinig door de andere hardware) en ik kan nou niet zeggen dat ik 'helemaal happy de peppy wordt, omdat hij snel binnenkomt' 
Het is dat ik er een mooie totaalprijs voor heb betaald / zal betalen...
Dat maakt het voor mij persoonlijk nog interessant, maar ik word niet weggeblazen door reviews tot nu toe.
Dus het is aankijken hoe of wat ik het ervaar, Sense ervaar, de grootte ervaar, de snelheid ervaar,
hoe ik de behuizing vind aanvoelen, hoe de dagelijkse accuduur is met mijn gebruik enzovoort enzovoort..
Maar de Huawei Ascend D Quad wordt ook zeker aangeschaft, want het zal me benieuwen...
Het is dat ik er een mooie totaalprijs voor heb betaald / zal betalen...
Dat maakt het voor mij persoonlijk nog interessant, maar ik word niet weggeblazen door reviews tot nu toe.
Dus het is aankijken hoe of wat ik het ervaar, Sense ervaar, de grootte ervaar, de snelheid ervaar,
hoe ik de behuizing vind aanvoelen, hoe de dagelijkse accuduur is met mijn gebruik enzovoort enzovoort..
Maar de Huawei Ascend D Quad wordt ook zeker aangeschaft, want het zal me benieuwen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Meer mensen die al een ervaring met de accuduur hebben, ben een beetje huiverig wat dat betreft:
Battery
The 1,800 mAh Li-Ion battery is non-replaceable, HTC following a trend led by its rivals and trading flexibility for benefits in design. HTC managed to slim the One X down to only 8.9mm as a result of its unibody design, but we still managed to get on an average of 7-9 hours of “regular” usage, and peaking at 12-hours and 41 minutes on less busy days.
http://androidcommunity.com/htc-one-x-review-20120402/
Battery
The 1,800 mAh Li-Ion battery is non-replaceable, HTC following a trend led by its rivals and trading flexibility for benefits in design. HTC managed to slim the One X down to only 8.9mm as a result of its unibody design, but we still managed to get on an average of 7-9 hours of “regular” usage, and peaking at 12-hours and 41 minutes on less busy days.
http://androidcommunity.com/htc-one-x-review-20120402/
Mijn boefje is liev!
Tsjaa, wat het lastige daar ook weer van is, andere CPU, GPU.. en dan wordt vergelijken wel erg moeilijk
"
[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 02-04-2012 13:08 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Betere processor is onzin, in sommige benchmarks zal dit zo zijn, in andere is de X weer 'beter'.
Tevens de vraag, of je weet en of het je interesseert wat, wat statische benchmarks je vertellen?
Wordt je blijer van '200 punten meer in AnTuTu, of 1 seconde snellere opstarttijd', dat denk ik niet...
In het dagelijks gebruik zullen beide toestellen als (heel) snel worden ervaren, als ze niet naast elkaar liggen.
One S heeft 16GB intern geheugen, de One X heeft weer 32GB geheugen...
De One S heeft weer een iets kleiner scherm, maar de resolutie daarvan is ook weer stuk minder...
Als je het niet weet, dan wacht je toch, totdat beide toestellen in de winkel liggen om dan te vergelijken?
Persoonlijk heb ik een One X aangeschaft, omdat hij vrij goedkoop was, misschien verkoop ik 'm straks wel en koop ik een One S, omdat het uiterlijk me meer kan bekoren, de snelheid goed is voor mij en het scherm ook...
Tevens de vraag, of je weet en of het je interesseert wat, wat statische benchmarks je vertellen?
Wordt je blijer van '200 punten meer in AnTuTu, of 1 seconde snellere opstarttijd', dat denk ik niet...
In het dagelijks gebruik zullen beide toestellen als (heel) snel worden ervaren, als ze niet naast elkaar liggen.
One S heeft 16GB intern geheugen, de One X heeft weer 32GB geheugen...
De One S heeft weer een iets kleiner scherm, maar de resolutie daarvan is ook weer stuk minder...
Als je het niet weet, dan wacht je toch, totdat beide toestellen in de winkel liggen om dan te vergelijken?
Persoonlijk heb ik een One X aangeschaft, omdat hij vrij goedkoop was, misschien verkoop ik 'm straks wel en koop ik een One S, omdat het uiterlijk me meer kan bekoren, de snelheid goed is voor mij en het scherm ook...
Anoniem: 210077
Dan vraag ik wat anders. Zie je het verschil tussen S en de X op laten we zeggen 30cm afstand? Kun je dan zeggen welk scherm beter is. En is het verschil significant?JKratos schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:05:
@Wilcoholic. Dan zet je alle voordelen van de One S en X op een rijtje, plak je hier een waarde aan vast en kijk je welke het best uit de 'test' komt. Je komt zelf al met voor en nadelen van beide toestellen maar wij weten niet welke eigenschappen zwaarder wegen voor jou.
Het lijkt er nu op dat wij jou eventuele keuze of voorkeur moeten gaan bevestigen om jou een goed gevoel te geven. Dat gaat niet werken
En hoeveel millimeters meer van een webpagina zie je? Is de S belastender voor je ogen dan de X bij intensief lezen van text?
Anoniem: 304064
Heb een paar vraagjes...
Ga bijvoorbeeld eens naar berichtjes, instellingen, sms instellingen, dan krijg je 3 instellingen die je kan veranderen... Eronder is een zwart vlak, maar de overgang van licht naar donker is niet 'smooth', is dit een vorm van banding??
Ook bij het klikken om tot bij sms instellingen te gaan vind ik niet dat hij instant reageert wanneer je op een menu optie klikt en hij het volgend scherm opent, hebben jullie dit ook?
En dan nog op het hoofscherm bij het scrollen tussen de schermen is het soms een klein beetje schokkerig bij momenten, niet veel, maar soms wel zichtbaar?
Ga bijvoorbeeld eens naar berichtjes, instellingen, sms instellingen, dan krijg je 3 instellingen die je kan veranderen... Eronder is een zwart vlak, maar de overgang van licht naar donker is niet 'smooth', is dit een vorm van banding??
Ook bij het klikken om tot bij sms instellingen te gaan vind ik niet dat hij instant reageert wanneer je op een menu optie klikt en hij het volgend scherm opent, hebben jullie dit ook?
En dan nog op het hoofscherm bij het scrollen tussen de schermen is het soms een klein beetje schokkerig bij momenten, niet veel, maar soms wel zichtbaar?
Aan de andere kant krijg je voor maar 72 euro meer:Anoniem: 210077 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:09:
[...]
Dan vraag ik wat anders. Zie je het verschil tussen S en de X op laten we zeggen 30cm afstand? Kun je dan zeggen welk scherm beter is. En is het verschil significant?
En hoeveel millimeters meer van een webpagina zie je? Is de S belastender voor je ogen dan de X bij intensief lezen van text?
Groter scherm en van betere kwaliteit + hogere resolutie.
32GB opslag ipv 16GB opslag.
Betere camera.
NFC, staat ook niet bij de spec lijst van de one S
150Mah Meer batterij capaciteit
Kortom niet slecht voor een bedrag van 72 euro meer, kun je geen miskoop van maken.
Enigste punt wat dan echt overblijft is het uiterlijk, maar dat is heel persoonlijk.
Maar voor die paar euro op een bedrag van 450+ heb ik toch liever de One X
Nogmaals, dit is niet voor aankoopadvies, dit topic is er voor de One X. Nu weer ontopic.
Ik heb nog niets gelezen over notificatie led. Weet iemand of deze op dit toestel zit en welke kleuren deze kan weergeven?
De Galaxy SII heeft bijvoorbeeld geen led en de Galaxy Nexus een led met alle kleuren.
Zo een led is toch wel super fijne functionaliteit.
De Galaxy SII heeft bijvoorbeeld geen led en de Galaxy Nexus een led met alle kleuren.
Even de searchfunctie rechtsboven gebruiken?
Zit er gewoon in, helaas alleen groen, oranje, rood...

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 02-04-2012 13:26 ]
Zit verwerkt in speakergrill bovenaan scherm. Is al genoemdfaizoel schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:24:
Ik heb nog niets gelezen over notificatie led. Weet iemand of deze op dit toestel zit en welke kleuren deze kan weergeven?
staat meerdere malen in het topic, maar goed ja er zit een let in kleuren rood oranje en groenfaizoel schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:24:
Er zit een notificationled in de speaker boven het scherm. Ik heb deze alleen nog maar rood en groen gezien dus ik weet niet of er nog meer kleuren mogelijk zijnfaizoel schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:24:
Ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag. Ik heb het anders geformuleerd en heeft nu niets met aankoopadvies te maken.janvanduschoten schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:22:
[mbr] Nogmaals, dit is niet voor aankoopadvies, dit topic is er voor de One X. Nu weer ontopic.[/]
Mijn vragen hadden betrekking tot het beeldscherm. En niemand die daar antwoord op wil geven.
Anoniem: 210077 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:27:
[...]
Ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag. Ik heb het anders geformuleerd en heeft nu niets met aankoopadvies te maken.
Mijn vragen hadden betrekking tot het beeldscherm. En niemand die daar antwoord op wil geven.

Dit is het enige tastbare bewijs wat we nu hebben. Rest is persoonlijke mening.
Over week of 2 zullen er gebruikers reviews komen die hier wel op ingaan.
Aan de andere kant, de HTC Desire heeft officieel ook alleen groen/oranje/rood. Toch zijn mijn notificaties hier blauw. (Of paars, rozig, etc...) Kan niet met de orginele ROM, en ik verwacht dat de One X hetzelfde heeft. Officieel niet, met custom ROM's zeer waarschijnlijk wel.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:25:
[afbeelding]
En misschien dat HTC het zelf in een update aangezet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Klopt, maar je mag / kan er niet vanuit gaan dat iedereen maar even gaat custom rommen..
Hmm bij de One S is het micro-simkaart slot wel een stuk netter weggewerkt imho:

Hoe meer ik One X / One S reviews lees, hoe meer ik naar de One S ga neigen...
Mooi uiterlijk, sterke unibody, betere batterijduur dan de One X, scherm is gewoon goed, ook al is 't pentile..
Review Android Community: http://androidcommunity.com/htc-one-s-review-20120402
Review van Engadget: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review
Review Slash Gear: http://www.slashgear.com/htc-one-s-review-02220931/
Review van The Verge: http://www.theverge.com/2012/4/2/2916098/htc-one-s-review
Ik lees nog wel wat reviews, en m'n One X is er nog niet, maar anders gaat die echt gelijk de deur uit
Nou, ik zal hier niet meer posten, omdat ik momenteel even One S minded ben, waarom QuadCore nodig?
Hmm bij de One S is het micro-simkaart slot wel een stuk netter weggewerkt imho:

Hoe meer ik One X / One S reviews lees, hoe meer ik naar de One S ga neigen...
Mooi uiterlijk, sterke unibody, betere batterijduur dan de One X, scherm is gewoon goed, ook al is 't pentile..
Review Android Community: http://androidcommunity.com/htc-one-s-review-20120402
Review van Engadget: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review
Review Slash Gear: http://www.slashgear.com/htc-one-s-review-02220931/
Review van The Verge: http://www.theverge.com/2012/4/2/2916098/htc-one-s-review
Ik lees nog wel wat reviews, en m'n One X is er nog niet, maar anders gaat die echt gelijk de deur uit
Nou, ik zal hier niet meer posten, omdat ik momenteel even One S minded ben, waarom QuadCore nodig?
[ Voor 117% gewijzigd door CLB op 02-04-2012 14:20 ]
Maar heeft de Desire HD alleen maar rood oranje en groen, zelfs met een custom ROM. Het hangt af de specifiek LED/toestel.Nakebod schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:32:
[...]
Aan de andere kant, de HTC Desire heeft officieel ook alleen groen/oranje/rood. Toch zijn mijn notificaties hier blauw. (Of paars, rozig, etc...) Kan niet met de orginele ROM, en ik verwacht dat de One X hetzelfde heeft. Officieel niet, met custom ROM's zeer waarschijnlijk wel.
En misschien dat HTC het zelf in een update aangezet.
De One X en One S zijn nu net pas uit dus vergelijkingsmateriaal is er niet behalve de uitvergroting die hierboven en een paar pagina's terug zijn gepost. Gewoon even geduld hebben dus, het echte vergelijk is er nog niet.Anoniem: 210077 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:27:
[...]
Ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag. Ik heb het anders geformuleerd en heeft nu niets met aankoopadvies te maken.
Dat zeiden ze bij mijn Desire ook, maar met Cyanogenmod erop kan ie plots ook blauw, wit en paars. Hoop dat dit weer het geval is.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:25:
[afbeelding]
EDIT: Was op de vorige pagina reeds vermeld.
[ Voor 5% gewijzigd door boratnl op 02-04-2012 13:41 ]
Dit plaatje geloof ik niet. Ik heb het plaatje nu voor mij en ik heb gekeken hoe het eruit zag op 4 meter afstand zodat ik de pixels niet kan zien.Practics schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:30:
[...]
[afbeelding]
Dit is het enige tastbare bewijs wat we nu hebben. Rest is persoonlijke mening.
Over week of 2 zullen er gebruikers reviews komen die hier wel op ingaan.
En het rechter icoontje is letterlijk groen terwijl hij wit hoort te zijn. Dat klopt niet want ik heb dit icoontje gezien in verschillende reviews en op die fotos is het gewoon wit.
Techradar vond het scherm een beetje "laggy" als een van de nadelen. Dit soort opmerking kun je ook zien bij andere sites. Hoe kan dat nou met zo een quad-core processor en een degelijke hardware-accelerated graphics processor? Ik vind het een beetje ongelooflijk. Het zou wel met een update kunnen verbeterd worden, maar vind ik een beetje vreemd na al jaren met Sense.
Het is groen vanwege de groenachtige wit op een AMOLED scherm. Daarom vind ik best wel geloofwaardige.Anoniem: 210077 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:40:
[...]
Dit plaatje geloof ik niet. Ik heb het plaatje nu voor mij en ik heb gekeken hoe het eruit zag op 4 meter afstand zodat ik de pixels niet kan zien.
En het rechter icoontje is letterlijk groen terwijl hij wit hoort te zijn. Dat klopt niet want ik heb dit icoontje gezien in verschillende reviews en op die fotos is het gewoon wit.
Anoniem: 355836
Tot nu toe erg blij met het toestel.
Ik heb tot nu toe maar 1 nadeeltje gevonden.
Ik vind de notificationled erg slecht zichtbaar, zeker overdag.
Ook heb ik een probleem met email.
Ik heb het zo ingesteld dat tijdens piekuren er een updatefrequentie om de 15 minuten moet worden gedaan.
Ik heb een mailtje naar me zelf gestuurd, maar na een uur is die nog niet binnen gekomen.
Na een handmatige update kwam het direct binnen.
Ik heb het zo ingesteld dat tijdens piekuren er een updatefrequentie om de 15 minuten moet worden gedaan.
Ik heb een mailtje naar me zelf gestuurd, maar na een uur is die nog niet binnen gekomen.
Omdat Android 4.0 sterk op de GPU leunt, en die in de One X nou niet denderend sterk isfloepie05 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:49:
Hoe kan dat nou...
Heb je hem op smart sync gezet? Probeer het dan eens met Direct push.Anoniem: 355836 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
Tot nu toe erg blij met het toestel.
Klopt maar ik zou wel verwachten dat een GPU van Nvidia notabene sterk genoeg zou moeten zijn voor zulke dingenCLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
[...]
Omdat Android 4.0 sterk op de GPU leunt, en die in de One X nou niet denderend sterk is

Maar het is altijd beter dan de Adreno 200 die in mijn HD2 zat
What a fine day for Science! | Specs
De GPU in de Tegra 3 zou sterker moeten zijn dan die in de Tegra 2 en op mijn Optimus heb ik geen problemen met ICS het loopt het allemaal zeer vloeiend.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
[...]
Omdat Android 4.0 sterk op de GPU leunt, en die in de One X nou niet denderend sterk is
Dus ik neem aan dat of ergens anders aan ligt of dat het gefixed kan/zal worden.
Dat laggen heeft niks met de GPU te maken, daar ben ik van overtuigd. Een beetje HW accelerated 2D graphics kan elke GPU wel aan. Het heeft gewoon te maken met hoe Android als core is opgebouwd.
En ik ben het met floepie05 eens... Echt schandalig dat je met een Quad core, 1.5GHz!! en 1GB RAM nog (af en toe) lag ziet. Qua architectuur zit er goed iets mis.
En ik ben het met floepie05 eens... Echt schandalig dat je met een Quad core, 1.5GHz!! en 1GB RAM nog (af en toe) lag ziet. Qua architectuur zit er goed iets mis.
Ik las dat FPS bij 1080 een beetje ''vreemd'' is (relatief laag). Iemand een idee hoe hij video schiet op 720 p? Qua FPS?
Deadsy schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:59:
Dus ik neem aan dat of ergens anders aan ligt of dat het gefixed kan/zal worden.
Check het filmpje in: reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak, waar het wordt vermeld...Anteros schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:00:
Dat laggen heeft niks met de GPU te maken, daar ben ik van overtuigd.
Als je de dev's van Revolution HD mag geloven dan staat op de stock rom GPU rendering van de GUI niet aan.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:54:
ROM details:
- Removed software (CPU) rendering - full nVidia Tegra 3 (GPU) rendering
- Enabled GPU UI rendering
[ Voor 7% gewijzigd door [ti] op 02-04-2012 14:05 ]
Ik heb hem niet op " Slim synchroniseren " staan maar op " elke 15 minuten "robertwebbe schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:55:
[...]
Heb je hem op smart sync gezet? Probeer het dan eens met Direct push.
Dat Direct push kan ik niet vinden.
Ben er ook niet echt in thuis moet ik zeggen.
Ik las het ook, maar ik heb het nergens anders kunnen terugvinden. Meestal lees ik alleen reviews op The Verge en Engadget, waar ze lovend waren over het toestel en dit punt absoluut niet genoemd is. De rest van de reviews heb ik grof doorheen gelezen en volgens mij was de Techradar de enige die dit noemde. Ook over de batterij waren ze (heel veel) negatiever dan anderen. In de comments wordt de waarschijnlijke oorzaak genoemd: ze hebben getest met oudere software. Het punt dat de GPU geen topper is (een topper is bv. de PowerVR543MP4) zou voor de GPU rendering nauwelijks moeten maken omdat ie daar meer dan capabel genoeg voor is.floepie05 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:49:
Techradar vond het scherm een beetje "laggy" als een van de nadelen. Dit soort opmerking kun je ook zien bij andere sites. Hoe kan dat nou met zo een quad-core processor en een degelijke hardware-accelerated graphics processor? Ik vind het een beetje ongelooflijk. Het zou wel met een update kunnen verbeterd worden, maar vind ik een beetje vreemd na al jaren met Sense.
Het grote nadeel van al deze reviews is dat iedereen elkaar de loef af wil steken. Kijk naar mobile-review.com, die testen zelfs met een prototype. Dat is echt te zot voor woorden en dat zou gewoon met koeienletters boven de review moeten staan: "Deze review kan de totaal niet kloppen met de realiteit". De consument die een toestel koopt, zal nooit met deze oudere software (of in het geval van mobile-review zelfs hardware) in aanraking komen. Het is daarom ook niet relevant en eigenlijk zou men na een maand de review nog eens over moeten doen en dan vergelijken.
[ Voor 8% gewijzigd door wph op 02-04-2012 14:13 ]
In dit filmpje waar hijde browser laat zien gaat het ook verre van soepel als je het mij vraagt.
http://youtu.be/tg6BBZqiy18?t=10m5s
Toch jammer, vind het een erg mooi apparaat. (tis was, die 1e wereld problemen ;-) )
http://youtu.be/tg6BBZqiy18?t=10m5s
Toch jammer, vind het een erg mooi apparaat. (tis was, die 1e wereld problemen ;-) )
Ik dacht je een Exchange account bedoelde. Maar blijkbaar dus een POP3, die heeft geen push.Anoniem: 355836 schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:06:
[...]
Ik heb hem niet op " Slim synchroniseren " staan maar op " elke 15 minuten "
Dat Direct push kan ik niet vinden.
Ben er ook niet echt in thuis moet ik zeggen.
Tip: als het een Windows Live Hotmail account is, stel hem dan in via Exchange.
Leuke video enzo maar waar doel je precies op?CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:02:
[...]
[...]
Check het filmpje in: reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak, waar het wordt vermeld...
Anteros en ik beweren beide dat het niet aan de GPU zal liggen en in de video komt niets voorbij waardoor ik mijn mening aanpas.
Er zijn toestellen met zwakkere GPUs die geen lag vertonen bij ICS.
Ik denk dat [ti] wel eens gelijk zal hebben.
Review nu.nl: http://www.nu.nl/gadgets/...-x-snelle-schoonheid.html
[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 02-04-2012 14:17 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Is inderdaad een POP3 account ( tele2 )robertwebbe schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:14:
[...]
Ik dacht je een Exchange account bedoelde. Maar blijkbaar dus een POP3, die heeft geen push.
Tip: als het een Windows Live Hotmail account is, stel hem dan in via Exchange.
Op mijn Desire werkte het perfect, maar op de One X krijg ik het niet voor elkaar.
Op het stukje van 02:00, waarin Arnoud zegt dat ICS op de GPU leunt...Deadsy schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:16:
Leuke video enzo maar waar doel je precies op?
Ja en dat weet ik maar dat veranderd mijn mening niet.CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:30:
[...]
Op het stukje van 02:00, waarin Arnoud zegt dat ICS op de GPU leunt...
Ik denk niet dat de lag die genoemd word veroorzaakt word door een te zwakke GPU.
Ik zou eerlijk gezegd wat meer willen weten over de link van [ti] waar dus min of meer gezegd word dat GPU UI rendering in de stock HTC rom uit staat.
Ik heb de review op techradar gelezen en twee dingen negatieve dingen vallen op: Slechte accu (en heb dit zowel op xda als op andere review sites gelezen) en af en toe wat lag. En nee, dit heeft niks te maken met GPU zoals ik al eerder zei.
Ik ben inmiddels aan het twijfelen en wacht waarschijnlijk totdat Samsung de S3 aankondigt.
Ik ben inmiddels aan het twijfelen en wacht waarschijnlijk totdat Samsung de S3 aankondigt.
Je kan onder het "developer" menu (in settings denk ik) GPU acceleratie forceren. Vanaf dan wordt alles met de GPU gerenderd.Deadsy schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:35:
[...]
Ja en dat weet ik maar dat veranderd mijn mening niet.
Ik denk niet dat de lag die genoemd word veroorzaakt word door een te zwakke GPU.
Ik zou eerlijk gezegd wat meer willen weten over de link van [ti] waar dus min of meer gezegd word dat GPU UI rendering in de stock HTC rom uit staat.
Dan is de vraag of reviewers die lag melden dit gedaan hebben en uiteraard ook waarom dit standaard uit staat.Anteros schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:38:
[...]
Je kan onder het "developer" menu (in settings denk ik) GPU acceleratie forceren. Vanaf dan wordt alles met de GPU gerenderd.
Anoniem: 368035
zal wel zijn om de batterij te sparen..Deadsy schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:39:
[...]
Dan is de vraag of reviewers die lag melden dit gedaan hebben en uiteraard ook waarom dit standaard uit staat.
Ik denk dat het standaard uitstaat omdat er waarschijnlijk dan compatibiliteit issues kunnen ontstaan met bepaalde applicaties.
Bedankt voor de tip, maar als ik het aanzet dan ervaar ik geen merkbaar verschil, daarnaast als ik direct na het aanzetten terug ga naar het developer menu staat de optie "Force GPU Rendering" weer uit. De telefoon lijkt het dus niet te pakken? Ook aanzetten en rebooten lijkt geen verschil te maken.Anteros schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:38:
Je kan onder het "developer" menu (in settings denk ik) GPU acceleratie forceren. Vanaf dan wordt alles met de GPU gerenderd.
Welke versie van de software hebben jullie op het toestel?
Zover ik heb begrepen is de standaard versie: 401.2 en zit de verbetering van de accuduur in 401.7
Zover ik heb begrepen is de standaard versie: 401.2 en zit de verbetering van de accuduur in 401.7
ik heb zelf nog geen toestel maar als ik xda mag geloven is er nog geen OTA beschikbaar terwijl de reviewers de update wel via OTA binnenkregen
Ik heb versie 1.26.401.2.
Hebben er meer mensen last van dat de HTC Sense vastloopt en herstart? Ik heb het sinds zaterdag al drie keer meegemaakt.
Hebben er meer mensen last van dat de HTC Sense vastloopt en herstart? Ik heb het sinds zaterdag al drie keer meegemaakt.
Op de review van nu.nl staat dat bij de one X 25 Gb dropbox en ook nog eens 25 Gb skydrive zit. Heeft iemand hier verder iets van meegekregen? Die dropbox is algemeen bekend maar dat er totaal 50 Gb cloud ruimte bij de foon zou zitten had ik nog nergens gehoord.
SkyDrive is standaard 25 GB, enige is dat het deze service nu in de software verwerkt zit.
Lijkt er inderdaad op dat er een update komt die accuduur verbeterd, maar deze update is nog in de test fase volgens Paul OBrien.
Lijkt er inderdaad op dat er een update komt die accuduur verbeterd, maar deze update is nog in de test fase volgens Paul OBrien.
[ Voor 48% gewijzigd door GrandDestroyer op 02-04-2012 15:33 ]
IN de Tweakers review staat dat er door HTC een deal met MS is gesloten voor Skydrive. Skydrive was tot nu toe alleen beschikbaar voor WP7 telefoons, maar nu dus ook voor HTC Android telefoons. SKydrive heeft standaard 25 GB.golem501 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
Op de review van nu.nl staat dat bij de one X 25 Gb dropbox en ook nog eens 25 Gb skydrive zit. Heeft iemand hier verder iets van meegekregen? Die dropbox is algemeen bekend maar dat er totaal 50 Gb cloud ruimte bij de foon zou zitten had ik nog nergens gehoord.
Je kunt ook nog een 5GB box.com account toevoegen als je wilt, dan heb je nog meer opslag (32+25+25+5).
[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 02-04-2012 15:36 ]
Wil iemand wellicht eens Apex Launcher proberen op de One X? Voor de mensen die niet zo dol zijn op Sense 4.0
[ Voor 28% gewijzigd door mmedia op 02-04-2012 15:33 ]
Dat de One X soms niet 100% soepel loopt, komt mede door dat het een nieuwe android, met nieuwe sense is. Kleinigheidjes gaan er vast nog wel uit met een software update 
Daarbij kan je altijd nog custom roms gaan draaien.
De Android Revolution HD van Mike op XDA, is interessant. Hij laat de software standaard, geen visuele aanpassingen, maar wel "onder de moterkap"
zo is dit bijv, "•Removed software (CPU) rendering - full nVidia Tegra 3 (GPU) rendering" interessant
De Android Revolution HD van Mike op XDA, is interessant. Hij laat de software standaard, geen visuele aanpassingen, maar wel "onder de moterkap"
zo is dit bijv, "•Removed software (CPU) rendering - full nVidia Tegra 3 (GPU) rendering" interessant
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Dat lees je bij elke telefoon maar al mijn Android telefoons (HTC Desire, Google Nexus S en Samsung S2) hadden een vorm van lag tijdens scrollen (ja, ik ben daar erg gevoelig voor; zie dat heel snel). Men zegt/beloofd dat dat wel opgelost wordt in een FW update, maar dat is (bijna) nooit het geval.SuperVeloce schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:37:
Dat de One X soms niet 100% soepel loopt, komt mede door dat het een nieuwe android, met nieuwe sense is. Kleinigheidjes gaan er vast nog wel uit met een software update
Vind ik niet een goed argument. 99% van de mensen weten niet eens wat custom ROMs zijn en klagen toch over performance problemen.SuperVeloce schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:37:
Dat klinkt wel interessant (al vervang ik niet graag een standaard ROM met een custom ROM). Blijft de vraag waarom HTC HW acceleratie uitgezet heeft en waarom het blijkbaar ook niet permanent aangezet kan worden in het developer-menu.SuperVeloce schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:37:
Ik heb de One X nu sinds zaterdag, en ben er heel erg tevreden mee! Mooi ding, ligt heerlijk in de hand en ICS draait als een tiet op dat apparaat. Ik heb veel verhalen over de accuduur gehoord, maar geen problemen mee.. Dit is het verloop bij mij:

De nacht van zaterdag op zondag van de lader gehaald (na het uitgaan, heb em toen 12 uur lang aan de lader gehad ofzo), zondag vanaf een uur of 2 tot 1 uur 's nachts aardig wat mee gespeeld, en net een paar uur geleden heb ik hem weer aan de oplader gedaan.

De nacht van zaterdag op zondag van de lader gehaald (na het uitgaan, heb em toen 12 uur lang aan de lader gehad ofzo), zondag vanaf een uur of 2 tot 1 uur 's nachts aardig wat mee gespeeld, en net een paar uur geleden heb ik hem weer aan de oplader gedaan.
Laten we hopen dat het dit keer wel goed gaat.Anteros schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:46:
Dat lees je bij elke telefoon maar al mijn Android telefoons (HTC Desire, Google Nexus S en Samsung S2) hadden een vorm van lag tijdens scrollen (ja, ik ben daar erg gevoelig voor; zie dat heel snel). Men zegt/beloofd dat dat wel opgelost wordt in een FW update, maar dat is (bijna) nooit het geval.
Maar het is wel zo, dat Sense4 flink verbeterd is tegenover vorige Sense versies. En lichter.
Komt vast goed
Ja klopt, HTC moet zelf zorgen dat het perfect is en niet de consument met een omweg, zoals custom roms.Vind ik niet een goed argument. 99% van de mensen weten niet eens wat custom ROMs zijn en klagen toch over performance problemen.
Ik was eerst ook huiverig met custom roms, toch gedaan met me Desire HD, geen spijt vanDat klinkt wel interessant (al vervang ik niet graag een standaard ROM met een custom ROM). Blijft de vraag waarom HTC HW acceleratie uitgezet heeft en waarom het blijkbaar ook niet permanent aangezet kan worden in het developer-menu.
Bijv ook eerder nieuwe android/sense.. cpu iets hoger tijdens gebruik en lager met scherm uit.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Heb vorige maand aangemeld via android toestel, kreeg toen 50GB levenslang..! Ga dit misschien toch maar eens goed instellen, altijd fijn een backup.robertwebbe schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:32:
Je kunt ook nog een 5GB box.com account toevoegen als je wilt, dan heb je nog meer opslag (32+25+25+5).
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb hem ook sinds zaterdagochtend en moet zeggen dat ik er ook erg tevreden mee ben! Heb de witte versie en moet zeggen dat ik hem er erg slick uit vind zien.Heb er eerlijk gezegd nog niet erg veel mee gespeeld, dus kan nog niet veel zinnigs zeggen over de accuduur...Booth schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:56:
Ik heb de One X nu sinds zaterdag, en ben er heel erg tevreden mee! Mooi ding, ligt heerlijk in de hand en ICS draait als een tiet op dat apparaat. Ik heb veel verhalen over de accuduur gehoord, maar geen problemen mee.. Dit is het verloop bij mij:
[afbeelding]
Beetje offtopic, maar welke app gebruik jij om een screenshot te maken?
Volume-down en powerknop tegelijk indrukken om een screenshot te maken in Android 4.ruurd v. schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:04:
[...]
Ja hij ziet er inderdaad heel erg lekker uit!ruurd v. schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:04:
[...]
Ik heb hem ook sinds zaterdagochtend en moet zeggen dat ik er ook erg tevreden mee ben! Heb de witte versie en moet zeggen dat ik hem er erg slick uit vind zien.Heb er eerlijk gezegd nog niet erg veel mee gespeeld, dus kan nog niet veel zinnigs zeggen over de accuduur...
Voor screenshots: Power + Volume Down tegelijk inhouden tot hij een screenshot maakt
Nice! Bedankt voor de tip. Dat Android 4.0 is zo verkeerd nog niet[ti] schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:05:
[...]
Volume-down en powerknop tegelijk indrukken om een screenshot te maken in Android 4.
Nice! Die gaan we zeker installeren.mmedia schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:33:
Wil iemand wellicht eens Apex Launcher proberen op de One X? Voor de mensen die niet zo dol zijn op Sense 4.0
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.