[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
boratnl schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:53:
[...]

Kritiek op kleurkeuze aan de voorkant (pianolak ipv mat wit) is toch ook echt smaak hoor...
Zelfde toch over het materiaal? De een vind shiny wel mooi. de ander niet. De een wilt zijn camera lekker opvallend de ander niet. En in het geval van de zwarte is de camera wel dezelfde kleur.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Tuurlijk is het ook wel smaak/eigen mening.. Maar feit is dat m.i. sommige dingen wel mooier/beter hadden gekund. Maargoed, zo blijft het altijd....... first world problems zullen we maar zeggen..

Ik vond het kritsch/inhoudelijk goede punten, omdat ik er mee eens ben. Ik kan me voorstellen dat als je er niet mee eens bent, je er anders over denkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 404313 op 01-04-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Wat ik me wel afvraag is of die lens wat bestand is tegen microscopische krasjes. Mijn desire had daar een cheap plastic voorstaan waardoor mijn foto's erg wazig werden. Uiteindelijk heb ik dat plastiekje eruit gehaald en kon ik weer vele betere foto's maken.

Iemand die me meer kan vertellen over de kwaliteit daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:37
@CLB

Hoezo kan je niet wennen aan Sense?

Ik vind het een top toevoeging aan android van HTC.

Dat Touchwiz van Samsung is lelijk, van Sony Xperia Arc ook..

Zoiets als MIUI of iOS, dat alle apps op je schermpjes staan, is ook 3x niks

HTC is me favo merk telefoon, door; Sense, Design, Kwaliteit, Specs, support

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

SuperVeloce schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:16:
@CLB

Niet kunnen wennen aan Sense is best goed mogelijk, bijvoorbeeld als je al tijden AOSP of CM roms draait. Ik moet zeggen ook ik een voorkeur heb voor wat meer standaard Android, al vind ik AOSP te kaal, CM9 vind ik prima. Maar dat is pas zo sinds Android 4.0, daarvoor vond ik Sense zeker een goede toevoeging, jammer dat het zo veel resources in nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb er vandaag ook even mee kunnen spelen. Het ding doet het eigenlijk zoals verwacht. Snel, mooi scherm, prima verbeteringen aan de Sense-interface. Maar het belangrijkste blijft voor mij de batterij. Ben erg benieuwd naar de eerste degelijke batterijtests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 09:13
Dranica schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:04:
Wat ik me wel afvraag is of die lens wat bestand is tegen microscopische krasjes. Mijn desire had daar een cheap plastic voorstaan waardoor mijn foto's erg wazig werden. Uiteindelijk heb ik dat plastiekje eruit gehaald en kon ik weer vele betere foto's maken.

Iemand die me meer kan vertellen over de kwaliteit daarvan?
Lijkt altijd spannend idd, maar neem aan dat et meevalt en van fatsoenlijke kwaliteit. Mijn hero, galaxy S, en S2 hebben nooit een kras op de lens opgelopen. Zonder gebruik van hoesje. Neem aan dat de kwaliteit van dit lensglaasje niet slechter is..materiaal benk overigens wel benieuwd naar, zou dat ook niet gewoon gorrila glass zijn?

Edit at hierboven.....krap aan een dag...snachts laden en bij veel gebruik tussendoor, net als ieder andere smartphone met groot raamwerk... ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Kirretje op 01-04-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31
@CLB

ben ik helemaal mee eens nu een jaar een SGS2 maar mis elke dag Sense met zijn mooie widgets.
oke er zijn wel alternatieven maar Sense maakt er 1 geheel van.
Touchwiz van dag 1 al eraf gegooid...wat een bagger.

en android vanilla zoals in veel custom roms niet om aan te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 01-04-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304064

Michel242186 schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:27:
[...]

ben ik helemaal mee eens nu een jaar een SGS2 maar mis elke dag Sense met zijn mooie widgets.
oke er zijn wel alternatieven maar Sense maakt er 1 geheel van.
Touchwiz van dag 1 al eraf gegooid...wat een bagger.
Heb na htc vorig jaar ook sgs2 gehad, maar nu ook overgeschakeld naar de one X. En ben toch wel heel blij om terug naar sense te kunnen, gaan... voor mij werkt het!
Touchwizz was lelijk, saai, en redelijk onbruikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denzis schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:50:
Al met al is dit een kwestie van smaak. niet echt inhoudelijk kritische dingen toch?
Neehoor, zo goed heb ik 'm niet getest... Scherm was mooi, leuk maar viel me ook niet +++ positief +++ op...
shameete schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:56:
onzin, of je nu een dedicated knop indrukt of op een touchscreen drukt maakt niets uit
Toch werkt 'n dedicated camerabutton tig keer fijner imho...
Maar je had het over vingers voor de camera, tsjaa dat is er inderdaad bij beide manieren niet.
wph schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:57:
Ik vind het ook allemaal nogal open deuren, al sinds eind februari staan er filmpjes online.
Dus?
Daarin is dat allemaal duidelijk te zien
Inderdaad, daarom lees je hier ook niks over eerste ervaringen in winkels, is toch allemaal al te zien...
je weet dat de camera module uitsteekt
Inderdaad, wist het al, dus waarom ik het meldde geen idee...
je weet hoe de kleurstellingen zijn
Klopt, daarom bestaat 1/4 van het topic ook niet over vragen hoe het 'zwart' er echt uitziet...
Kortom, omdat allemaal hier nog eens te herhalen, ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van.
Gek heh, andere meningen, gelukkig is dit een discussieplatform, erg fijn.
@CLB: Hoezo kan je niet wennen aan Sense?
Omdat ik het tot nu toe altijd een rotskin heb gevonden, kinderlijk, simpel, zwaar voor het geheugen...
Ik hoef geen 'bijna jarig' te zien als ik word gebeld of een Facebookstatus van iemand als ik 'n sms krijg.
Heb zelf nooit een HTC gehad met Sense, maar ken 't van de Desire van m'n meisje, tsjaa vond het niet alles.
Hoe dat is als ik de One X binnenkrijg, geen idee... Gaat waarschijnlijk toch binnen 'n paar dagen ADW Ex op.
Maar het 'Sense is het niet voor mij gevoel' kwam gelijk weer boven toen ik vanmiddag in de winkel stond :)

Ieder z'n ding, ik was benieuwd naar de One X, heb 'm vanmiddag gespot en 'n paar dingetjes vielen mij persoonlijk negatief op.. Ben benieuwd hoe die pianolakbezel zich bij de 'zwarte' versie matched...
Op m'n Razr had ik ook zo'n bezel, ook lelijk, maar 't viel een stuk minder op, omdat de behuizing ook donker was.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 12:33
CLB schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:53:

Omdat ik het tot nu toe altijd een rotskin heb gevonden, kinderlijk, simpel, zwaar voor het geheugen...
Ik hoef geen 'bijna jarig' te zien als ik word gebeld of een Facebookstatus van iemand als ik 'n sms krijg.
Heb zelf nooit een HTC gehad met Sense, maar ken 't van de Desire van m'n meisje, tsjaa vond het niet alles.
Hoe dat is als ik de One X binnenkrijg, geen idee... Gaat waarschijnlijk toch binnen 'n paar dagen ADW Ex op.
Maar het 'Sense is het niet voor mij gevoel' kwam gelijk weer boven toen ik vanmiddag in de winkel stond :)
Ik heb HTC Sense ook niets gevonden maar hoe HTC zelf erover sprak en andere mensen ook die de telefoon vast hebben gehad (inclusief mij) vind ik dat Sense toch echt verbeterd is. Weg met de onnodige animaties etc. en het is nu gewoon veel lichter en veel mooier ook. Ik vond HTC sense altijd zo kinderlijk uitzien ik vind dat ze dat ook flink hebben verbeterd. En tja iemand vind al die extra widgets etc. fijn en de ander niet, meningen verschillen.
En je zegt zelf dat er toch binnen 'n paar dagen ADW launcher ex op gaat, maar Sense is niet alleen een launcher. Alles wat er achter zit blijft nog steeds Sense....

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Post aub inhoudelijk of post niet.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ hierboven: Waar jij 't nou weer over hebt... :? Little bit cranky?

@ Thenotorious: Dat laatste weet ik, dus ik zie 't wel :)

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 01-04-2012 18:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:06
Gisteren naar ASOT550 geweest, ideale test voor de camera (zowel video als vooral geluid vanwege het extreem harde geluid waar veel telefoons niet mee overweg kunnen en dat je daardoor niet eens hoort welk nummer er speelt).

Hier 30 seconde test (vergeet youtube niet op 1080p te zetten, want dat scheelt enorm). In het begin was ik maximaal ingezoomd, daarna volledig uitgezoomd.

[ Voor 8% gewijzigd door letskeepitsafe op 01-04-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Is het niet mogelijk om bij bijvoorbeeld Angry birds de game op fullscreen te spelen?
Nu behoud je een balk met de softwarematige menuknop aan de rechterkant

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:06
Hier nog een video van ASOT550 opnenomen met de HTC One X. Vergeet niet 1080p te kiezen in youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 13:31
meer mensen die sync manager niet kunnen installeren?

Bij het aansluiten van de one x en de setup start word ik doorgestuurd naar de volgende pagina:
http://devcms.htc.com.tw/htc-sync-manager/nl/

echter is de link dood... :|

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451185

*knip* dit is offtopic.

Verder vroeg ik me af of iemand wat meer te vertellen heeft in het gemis van de vergrootglasknop (hardwarebutton). Ik gebruik die knop elke dag om iets te zoeken via google of in mn muzieklijst. Ik kwam er laatst ook achter dat soundhound er ook mee kan worden geactiveerd, kwestie van je.vinger er 2 sec op te house. Met ics en sense 4.0 is die knop er niet meer. Is er een vervanging voor, of zal ik het niet missen?

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
ikbengoofy schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:32:
meer mensen die sync manager niet kunnen installeren?

Bij het aansluiten van de one x en de setup start word ik doorgestuurd naar de volgende pagina:
http://devcms.htc.com.tw/htc-sync-manager/nl/

echter is de link dood... :|
werkt dit? http://dl4.htc.com/manage...c-sync/setup_3.0.5617.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 13:31
yess.

maar had sync voor alle htc andriod al gedownload, zelfde dus...

word nog niet goed herkent.. zal in komende updates wel komen denk.

Maar thnx :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53
Anoniem: 451185 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:38:
[mbr]*knip* dit is offtopic.[/]

Verder vroeg ik me af of iemand wat meer te vertellen heeft in het gemis van de vergrootglasknop (hardwarebutton). Ik gebruik die knop elke dag om iets te zoeken via google of in mn muzieklijst. Ik kwam er laatst ook achter dat soundhound er ook mee kan worden geactiveerd, kwestie van je.vinger er 2 sec op te house. Met ics en sense 4.0 is die knop er niet meer. Is er een vervanging voor, of zal ik het niet missen?
Is het niet zo dat alleen de 'menu' knop er niet meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 14:49
denniskrol schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:26:
[...]

Vrij erg offtopic: de officiële Dropbox app kan helemaal niet syncen, maar een 3th party app kan je idd instellen dat dat alleen over wifi gaat.
Dropbox synch prima, dat is ook het doel van de app.
Ook Dropbox kun je instellen om alleen Wifi te gebruiken.

Juist doordat hij elke foto sych heb je altijd een kopie mocht er iets gebeuren met je gsm.
Gebruik het op alle apparaten en heb altijd alles bij elkaar welke hardware ik ook gebruik of waar ik ook ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451755

wokkelz schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:03:
[...]

Back, home & multitasking nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Is er al ergens een goede review opgedoken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
letskeepitsafe schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
Hier nog een video van ASOT550 opnenomen met de HTC One X. Vergeet niet 1080p te kiezen in youtube.

[video]
Die filmpjes klinken en zien er ook veel beter uit dan wat mijn desire maakt. Helemaal top als je een festival of indoor feest filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
Denzis schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:19:
Is er al ergens een goede review opgedoken? :D
NDA is tot maandag, dus morgen zullen wel reviews opduiken van engadget/anand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07 09:02
Ik kijk al uit naar de uitgebreide reviews :).

Na wat filmpjes te hebben gezien lijkt mij dat de behuizing van de One X toch zeker een topper is, water afstotend, krasbestendig etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wokkelz schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:03:
[...]

NEE zowel menu als vergrootglas zijn weg. Nu heb je back, home en MT. Ik weet niet of ik dw enige ben/was die de functie gebruik/gebruikte maar ik vroeg me af of iemand die al een one X heeft of ervaring met ics me dit kon vertellen. Het lijkt nu een beetje ondoordacht namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 08-07 16:49
Anoniem: 451185 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:44:
[...]

NEE zowel menu als vergrootglas zijn weg. Nu heb je back, home en MT. Ik weet niet of ik dw enige ben/was die de functie gebruik/gebruikte maar ik vroeg me af of iemand die al een one X heeft of ervaring met ics me dit kon vertellen. Het lijkt nu een beetje ondoordacht namelijk.
De zoek functie zit nu in de appbar verwerkt van de apps. Dus meestal staat er rechtsboven een zoekknop of een knop waar meer functies onder verborgen zit.

Als de app een menu heeft komt hier een legacy knop voor onderin het scherm, boven de knoppen van het toestel zelf. Voor de zoekknop is er geen legacy button geloof ik, meestal hebben apps sowieso al een zoekknop wanneer er zoek functionaliteit is.

EDIT:

Voor de gene die zich afvroegen hoe het piano zwarte met het zwarte toestel is, het toestel is niet zwart maar meer grijs dus je ziet wel het verschil. Persoonlijk vind ik het allebei mooie kleuren, bij het witte valt het scherm lekker op wat ik persoonlijk wel wat vind hebben. Maar het liefst had ik toch de zwarte/grijze. Je ziet wel dus het piano zwarte in vergelijking met het grijze.

[ Voor 30% gewijzigd door GrandDestroyer op 01-04-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:27
Vraagje aan degenen met een zwarte/grijze One X: klpt het dat het notificatielampje echt heel slecht te zien is, of wordt het feller in een lichte omgeving. Ik zag net een One X bij HTC LIve in Utrecht (het was daar redelijk donker) en het ledje was op de witte veel feller dan op de grijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Roost schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:25:
Vraagje aan degenen met een zwarte/grijze One X: klpt het dat het notificatielampje echt heel slecht te zien is, of wordt het feller in een lichte omgeving. Ik zag net een One X bij HTC LIve in Utrecht (het was daar redelijk donker) en het ledje was op de witte veel feller dan op de grijze...
Ik vind het niet een heel duidelijk ledje, maar dat heeft vooral te maken met dat je hem pas ziet als je redelijk recht boven je telefoon staat. Onder een hoek zie ik hem nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 22:40
net terug van de htc launche party heb even goed kunnen vergelijken tussen de X de S en de V maar dan zie je echt waarom de X Het topmodel van de One lijn is alleen al het verschil tussen de twee schermen vind ik al een wereld van verschil, dat zelfde had ik ook toen ik van 480X800 naar 960X540 ging als je ff met de One X speelt en daarna met de One S in je handen loopt dan valt er 1 ding gelijk op , de pixels
kon helaas de zwarte versie van de X niet vergelijken met die van de S wand ze hadden alleen maar de witte One X daar, heb de zwarte versie wel in de phonehouse in mn handen gehad en dan is de One S in vergelijking met de One X echt zwart ,tenminste zo leek het iig wel (was best wel donker daar) ben iig wel overtuigt geraakt dat het de witte One X word Helaas niet kunnen winnen daar :9

De goodiebag was iig leuk gevuld zit een horloge van tuttie milano in a 180 euro slik

[ Voor 5% gewijzigd door indofk op 01-04-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:21
Dit voegt niets toe.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
indofk schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:39:
net terug van de htc launche party heb even goed kunnen vergelijken tussen de X de S en de V maar dan zie je echt waarom de X Het topmodel van de One lijn is alleen al het verschil tussen de twee schermen vind ik al een wereld van verschil, dat zelfde had ik ook toen ik van 480X800 naar 960X540 ging als je ff met de One X speelt en daarna met de One S in je handen loopt dan valt er 1 ding gelijk op , de pixels
kon helaas de zwarte versie van de X niet vergelijken met die van de S wand ze hadden alleen maar de witte One X daar, heb de zwarte versie wel in de phonehouse in mn handen gehad en dan is de One S in vergelijking met de One X echt zwart ,tenminste zo leek het iig wel (was best wel donker daar) ben iig wel overtuigt geraakt dat het de witte One X word Helaas niet kunnen winnen daar :9
Kan je iets vertellen over t verschil in grootte tussen de S en X? scheelt t veel?
volgens mij scheelt t theoretisch in de lengte 3-4 mm en in de breedte max 5 mm.. maar is t noemenswaardig? zou t bijv n reden kunnen zijn om qua broekzakformaat voor de S te gaan ipv de X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 22:40
Florine schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:44:
[...]

Kan je iets vertellen over t verschil in grootte tussen de S en X? scheelt t veel?
volgens mij scheelt t theoretisch in de lengte 3-4 mm en in de breedte max 5 mm.. maar is t noemenswaardig? zou t bijv n reden kunnen zijn om qua broekzakformaat voor de S te gaan ipv de X?
ze hadden de one s en de one x niet naast elkaar staan maar het feit dat ik een 5 seconden dacht dat ik een zwarte one X in mn handen had zegt al genoeg denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Florine schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:44:
[...]

Het is niet een antwoord op je vraag maar 4.7 is echt een mooi en goed te doen formaat ik heb zelf een Samsung galaxy nexus en die is iets groter dan de X en heb ook een Galaxy note gehad die is 5.3 en dat is eigenlijk wel te groot. 4.7 is een hele goede afmeting voor iedereen wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ik hoop t, heb de One X besteld namelijk.. maar kom van een Legend en die is echt klein.
En sja, die vrouwenbroekzakken zijn ook weer stukje kleiner nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Florine schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:48:
Ik hoop t, heb de One X besteld namelijk.. maar kom van een Legend en die is echt klein.
En sja, die vrouwenbroekzakken zijn ook weer stukje kleiner nog :P
Mijn vriendin heeft een HTC Sensation XL die is ook 4.7 en die heeft een stuk kleinere handen dan mij en ook kleine broekzakjes zegt genoeg denk ik :) je hebt een goede beslissing genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:27

Laguna

Connaisseur

Wat is nu eigenlijk de resolutie van de foto's die je met de One X maakt?

Overigens jammer dat nog geen enkele gebruiker even een foto heeft gepost gemaakt met de One X.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 23:35
CLB schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:38:
Net in de stad geOneX'ed... Maar qua design hmmm toch wat dingetjes...
Zijkanten van 't toestel matchen niet met de voor- en achterkant.. shiny ipv mat.
De cameramodule is ugly, uitstekend en oogt cheap.. En dan nog de bezel om de rand.
Oogde vrij cheap met dat zwarte lelijke pianoplastic t.o.v de mooie witte matte finish imho.

De speakergaatjes enzo waren weer erg mooi afgewerkt.. Aan Sense ga ik denk nooit wennen...
Leuk gepresenteerd met Beats Solo's natuurlijk, beetje jammer maar okee best.

Kon 't toestel niet goed vasthouden door alle beveiligingsbeugels...
Hij komt binben twee weken denk binnen om uitvoerig te testen, ben benieuwd...

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Laguna schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:21:

Overigens jammer dat nog geen enkele gebruiker even een foto heeft gepost gemaakt met de One X.
Idd wil iemand misschien een foto schieten ergens en hier posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Laguna schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:21:

Resolutie is 1840x3264 standaard. Ik zal straks anders wel even een foto uploaden, beetje slechte licht omstandigheden nu (Flits werkt niet onder de 10% (? in iedergeval low battery :P) dus foto's die ik heb zijn niet echt succesvol te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ben ook benieuwd naar de batterij ervaringen.. maar daar is nu nog zo weinig over te zeggen, die begin periode dat de batterij nog niet optimaal werkt & er veel mee gespeeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Florine schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:39:
Ben ook benieuwd naar de batterij ervaringen.. maar daar is nu nog zo weinig over te zeggen, die begin periode dat de batterij nog niet optimaal werkt & er veel mee gespeeld wordt
Hier misschien leuke toevoeging:
Dit is na 1 keer volledig opladen (bron XDA) http://forum.xda-develope...p?p=24318422&postcount=27
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/52015c67-ac79-c482.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/52015c67-ac70-e61e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Lijkt mee te vallen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als die meting een beetje representatief is heb je dus een schermtijd van een slordige 3,5 uur. Dat wordt minder als de processor ook nog hard moet werken. Erg krap wat mij betreft. Een extern batterypack wordt wel bijna een must als je een dag onderweg bent en je telefoon ook wilt gebruiken.

Maargoed, maar eens kijken of er betrouwbaardere metingen komen.

Edit: een andere gebruiker maakt melding van 3,5 uur batterijtijd met nog 33% batterij over.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
Foto's gemaakt met de One X

http://www.soyacincau.com...ample-pictures-htc-one-x/

Batterij stats van een langer in gebruik One X (beter gekalibreerd, avg gebruik)

http://img714.imageshack.us/img714/4688/20120401223217.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
RoD schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:48:
Als die meting een beetje representatief is heb je dus een schermtijd van een slordige 3,5 uur. Dat wordt minder als de processor ook nog hard moet werken. Erg krap wat mij betreft. Een extern batterypack wordt wel bijna een must als je een dag onderweg bent en je telefoon ook wilt gebruiken.

Maargoed, maar eens kijken of er betrouwbaardere metingen komen.
Precies gewoon afwachten en niet uit gaan van die anonieme mensen dat is denk ik het beste voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

GrandDestroyer schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:37:
[...]

Resolutie is 1840x3264 standaard. Ik zal straks anders wel even een foto uploaden, beetje slechte licht omstandigheden nu (Flits werkt niet onder de 10% (? in iedergeval low battery :P) dus foto's die ik heb zijn niet echt succesvol te noemen)
Nice de One X schiet dus 16:9 foto's, dat mis ik wel bij mijn Galaxy Nexus. Ik snap niet waarom die ook niet gewoon foto's in 16:9 formaat schiet, aangezien het scherm toch ook 16:9 is.
tumtum100 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:43:
[...]

Dit is na 1 keer volledig opladen (bron XDA) http://forum.xda-develope...p?p=24318422&postcount=27
[afbeelding]
[afbeelding]
Ter vergelijking mijn GN, toen ik 'm ook pas 1 keer volledig had opgeladen (scherm had toen 1 uur en 40 minuten aangestaan met automatische helderheid).

Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/5571/screenshot2011121214254.png

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tumtum100 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:43:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Ohw is het eindelijk.mogelijk om screenshots te maken zonder een app te downloaden en rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 451185 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:51:
[...]

Ohw is het eindelijk.mogelijk om screenshots te maken zonder een app te downloaden en rooten?
Dat is al lang mogelijk, en zeker niet alleen op de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:53:
[...]

Dat is al lang mogelijk, en zeker niet alleen op de One X.
Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen met mijn incredible s of sensation xl. Ik was namelijk in de veronderstelling dat dit alleen bij ics toestellen (en iPhone) mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 451185 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:55:
[...]

Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dat kan doen met mijn incredible s of sensation xl. Ik was namelijk in de veronderstelling dat dit alleen bij ics toestellen (en iPhone) mogelijk was.
Dat lijkt me niet. Dit is namelijk het One X-topic. Tevens is met een simpele Google-opdracht te vinden welke toestellen dit wel en niet kunnen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 01-04-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

screenshot is aan/uit-knop + onderste volume knop

De batterijduur lijkt heel erg goed te zijn, vooral op het laatste plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 12:42
Laatste plaatje is een Galaxy Nexus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:32:
Laatste plaatje is een Galaxy Nexus :(
Goed gezien hij wou even een vergelijking maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is discussie geweest over geheugenkaarten, intern geheugen enzovoort...
Maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoeveel MB / GB er vrij is voor de install van apps / games?
HTC had het over '26GB gebruikersruimte' is dat zelf in te delen, allemaal voor apps of zie ik 't over 't hoofd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je hebt 2 komma nog wat GB als intern en dan nog 26,6GB als SD kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07 17:15
Bij het demo-model in de Phone House zag ik dat je iets van 26GB ruimte had en 2,26 of 2,6GB daarvan/extra (weet niet welke) voor apps. Ik had nog speciaal gekeken of er een knop was om meer ruimte voor apps te formatteren maar kon het niet echt vinden, kan misschien na root met een app?
Weet voor de rest niet hoe het zit, ben ook wel benieuwd hoe het nu zit aangezien die 20+GB ook fat32-geformatteerd is en je dus geen grote bestanden erop kan zetten.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, okee... Naja genoeg, omdat veel benodigde bestanden op 'de SD kaart' kunnen worden gezet...
Heb in de afgelopen maanden vele games gekocht, toch wel leuk als ik de X even aan de tand kan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Eerste grote review is er. Van mobile-review. En die is niet al te positief helaas: http://translate.google.c...Freview%2Fhtc-one-x.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:17:
Eerste grote review is er. Van mobile-review. En die is niet al te positief helaas: http://translate.google.c...Freview%2Fhtc-one-x.shtml
Het toestel van de review draait op pre-release software en mss ook hardware, althans dat is wat ik zojuist op XDA had gelezen, dus is niet echt een correcte review spijtig genoeg.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:55
Ik wacht op de reviews van sites als Anandtech en Engadget en dergelijke. Die zijn meestal wat beter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bevatten andere hardware... Dus andere benches, snelheid en batterijduur... Dan de EU One X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

It should also be noted that in the smartphone memory card file system is FAT32, so that not every FullHD-rip the movie duration from a half hours will fit into the machine, because this file system does not support files larger than about 4 GB. And if you try to format the media, for example, to NTFS, then immediately after turning off your smartphone from your PC again, it reformats the system to FAT32.
NTFS is dus niet mogelijk, maar wie weet wordt dat nog aangepast in een software update.

Ik vraag me trouwens af of Facebook Sync voor je contactpersonen standaard werkt bij de One X of dat je hiervoor HaxSync moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 00:01
CLB schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:23:
En bevatten andere hardware... Dus andere benches, snelheid en batterijduur... Dan de EU One X...
Doel je hiermee op de speciale dual core versie die in de US te krijgen is, of dat gerenommeerde review sites aparte en/of kwalitatief betere modellen krijgen opgestuurd? Met als gevolg dat de test resultaten hoger zullen liggen dan die van de 'consumenten' versies?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-07 12:42
En weer een reden waarom een micro sd slot erbij mooi zou zijn... Ext3/4 ipv fat32 zodat je wel een volledige 1080p film op het apparaat kunt krijgen.

:P had daar nog niet eens aan gedacht. Is er dan op zijn minst ondersteuning voor usbhost zodat ik grote bestanden vanuit een externe schijf af kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426002

Laguna schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:50:
[...]

Nice de One X schiet dus 16:9 foto's, dat mis ik wel bij mijn Galaxy Nexus. Ik snap niet waarom die ook niet gewoon foto's in 16:9 formaat schiet, aangezien het scherm toch ook 16:9 is.
Dat ligt denk ik aan het formaat van de sensor i.c.m. de software. 4:3 sensoren zijn waarschijnlijk nog steeds iets gebruikelijker.

Mijn N900 schiet out-of-the-box 16:9 foto's, zoals het scherm. Maar in de instellingen kan je dit aanpassen naar 4:3 waardoor je een hogere resolutie krijgt. Bij 16:9 worden de foto's dus gewoon gecropped.

Ik ben benieuwd wat de verhouding van de sensor van de One X is, al zal het mijn beslissing niet beïnvloeden; ik wil een One X O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210077

indofk schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:39:

De goodiebag was iig leuk gevuld zit een horloge van tuttie milano in a 180 euro slik
Zou je dit even toe kunnen lichten. Ik zelf overweeg namelijk beide toestellen maar ik neig naar de one s. Hoe groot is het verschil in beeldscherm?

Ik zelf wil eigenlijk de one S want die is 100 euro goedkoper, schijnt een betere processor te hebben, behuizing is van aluminium, dunner en nu ben ik aan het speculeren maar ik denk dat hij ook een betere accuduur heeft. Ik lees namelijk speculaties dat de S4 processor zuiniger is dan tegra3 en dat in combinatie met een kleiner beeldscherm en een beeldscherm dat gebruikt maakt van amoled.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 210077 op 02-04-2012 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:59
Die gast heeft serieus een prototype gereviewd (zie de productcode linksboven op de voorkant). Het wijkt behoorlijk af van het reviewmodel dat ik heb in diverse aspecten. Vooral de benchmarkresultaten komen niet overeen.
Ik wacht op de reviews van sites als Anandtech en Engadget en dergelijke. Die zijn meestal wat beter :)
Engadget zal wel publiceren, al zijn hun reviews vrij beknopt. AnandTech is echt US-focused: ik betwijfel of ze de Europese One X gaan reviewen of de Amerikaanse versie met Qualcomm Krait-processor.

In de tussentijd kun je natuurlijk ook de eerste Nederlandstalige review lezen. Online over 1 uur en 35 minuten \0/

(ja, dat was even hard doorwerken afgelopen dagen, maar dat hebben we er graag voor over :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Anoniem: 210077 schreef op maandag 02 april 2012 @ 06:53:
[...]

Zou je dit even toe kunnen lichten. Ik zelf overweeg namelijk beide toestellen maar ik neig naar de one s. Hoe groot is het verschil in beeldscherm?

Ik zelf wil eigenlijk de one S want die is 100 euro goedkoper, schijnt een betere processor te hebben, behuizing is van aluminium, dunner en nu ben ik aan het speculeren maar ik denk dat hij ook een betere accuduur heeft. Ik lees namelijk speculaties dat de S4 processor zuiniger is dan tegra3 en dat in combinatie met een kleiner beeldscherm en een beeldscherm dat gebruikt maakt van amoled.
De One S heeft dan ook weer een accu met minder 'vermogen' erin zitten. Daardoor denk ik dat de standby tijden niet al te veel zullen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:23
arnoudwokke schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:25:
[...]

Die gast heeft serieus een prototype gereviewd (zie de productcode linksboven op de voorkant). Het wijkt behoorlijk af van het reviewmodel dat ik heb in diverse aspecten. Vooral de benchmarkresultaten komen niet overeen.

[...]

Engadget zal wel publiceren, al zijn hun reviews vrij beknopt. AnandTech is echt US-focused: ik betwijfel of ze de Europese One X gaan reviewen of de Amerikaanse versie met Qualcomm Krait-processor.

In de tussentijd kun je natuurlijk ook de eerste Nederlandstalige review lezen. Online over 1 uur en 35 minuten \0/

(ja, dat was even hard doorwerken afgelopen dagen, maar dat hebben we er graag voor over :))
Ik hoop dat er ook een site is die zowel de Qualcomm versie als de Tegra 3 versie met elkaar vergelijkt. Ben wel benieuwd namelijk :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Harmsen schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:51:
[...]

Ik hoop dat er ook een site is die zowel de Qualcomm versie als de Tegra 3 versie met elkaar vergelijkt. Ben wel benieuwd namelijk :)
dan leg je zelf toch gewoon de 2 reviews tegenover elkaar :?

1 groot verschil weet ik in elk geval, de US versie heeft 16GB intern, aldus deze bron

[ Voor 19% gewijzigd door Shanquish op 02-04-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
[...]

...

Vol verwachting klopt m'n hart...

haha :D Zelfs al heb ik hem ge-pre-ordered ik lijk wel ingeplugd op dit draadje :D
Gooi je hier even een linkje naar je review als je hem online zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Goed bezig. Ben erg benieuwd :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
golem501 schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:35:
[...]

Vol verwachting klopt m'n hart...

haha :D Zelfs al heb ik hem ge-pre-ordered ik lijk wel ingeplugd op dit draadje :D
Gooi je hier even een linkje naar je review als je hem online zet?
De review zal neem ik aan gewoon op de Frontpage verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
shameete schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:08:
[...]

dan leg je zelf toch gewoon de 2 reviews tegenover elkaar :?

1 groot verschil weet ik in elk geval, de US versie heeft 16GB intern, aldus deze bron
Dat is waar maar als 1 reviewer beide naast elkaar reviewt dan weet je dat de omstandigheden e.d. gelijk zijn geweest. (En het leest makkelijker voor de luie ik O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En daar is de review van T.net: reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 14:07
Yessss, nu eens kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 12:58
Hmm ik moet mijn mening toch bijstellen over de HTC One x zijn batterij duur, ik heb gisteren even een aantal dingen gedaan:
1 uur radio luisteren via tunein over 3g / hdspa
10 min navigatie getest
10 min shadowgun tegra 3 versie gespeeld
en de rest van de dag een beetje lopen spelen met de telefoon (apps installeren enzo)
En de batterij was om 01:00 's nachts leeg, dat vind ik toch nice :)

Zit alleen nog te twijfelen of ik een hoesje zal kopen, ik heb mijn Desire nooit in een hoesje gehad en gewoon in mijn broekzak en daar zat 1 miniem krasje op. Is het scherm van de HTC One X gevoeliger voor krassen als die van de Desire of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tripwire999 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:27:
Hmm ik moet mijn mening toch bijstellen over de HTC One x zijn batterij duur, ik heb gisteren even een aantal dingen gedaan:
1 uur radio luisteren via tunein over 3g / hdspa
10 min navigatie getest
10 min shadowgun tegra 3 versie gespeeld
en de rest van de dag een beetje lopen spelen met de telefoon (apps installeren enzo)
En de batterij was om 01:00 's nachts leeg, dat vind ik toch nice :)

Zit alleen nog te twijfelen of ik een hoesje zal kopen, ik heb mijn Desire nooit in een hoesje gehad en gewoon in mijn broekzak en daar zat 1 miniem krasje op. Is het scherm van de HTC One X gevoeliger voor krassen als die van de Desire of niet?
Lijkt met niet, is toch Gorilla 2 glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 00:28

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt, er zit Gorilla 2 glas in de One X, wat overigens niet wil zeggen dat je er geen kras op kan krijgen.
Ook zal een hoesje helpen om de camera te beschermen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
De camera voorbeelden uit de review vind ik toch wel redelijk tegenvallen. Met name de eerste foto dacht ik ...:x
Hoewel ik ook erg mooie plaatjes tegenkom, maar toch. Heb het idee dat het een stap achteruit is, wanneer je van een galaxy S2 afkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:49

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb er een aantal foto's mee gemaakt (zie http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157629314253540/) en ik vind het reuze meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247941

Mhhh na installatie en registratie heb ik maar 2 gig opslag bij dropbox. Heeft nog iemand dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kirretje schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:42:
De camera voorbeelden uit de review vind ik toch wel redelijk tegenvallen. Met name de eerste foto dacht ik ...:x
Hoewel ik ook erg mooie plaatjes tegenkom, maar toch. Heb het idee dat het een stap achteruit is, wanneer je van een galaxy S2 afkomt
Ik denk dat de fotokwaliteit gelijkwaardig is met de S2. Alleen de iPhone 4S maakt nog betere foto's.
Verder vind ik de prestaties van de Tegra 3 soc van de One X in de review toch wel tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat de fotokwaliteit gelijkwaardig is met de S2. Alleen de iPhone 4S maakt nog betere foto's.
Verder vind ik de prestaties van de Tegra 3 soc van de One X in de review toch wel tegenvallen.
Misschien dat ze met de stock rom er niet alles uithalen en komt er nog veel meer uit met een custom rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Anoniem: 426002 schreef op maandag 02 april 2012 @ 02:29:
[...]

Dat ligt denk ik aan het formaat van de sensor i.c.m. de software. 4:3 sensoren zijn waarschijnlijk nog steeds iets gebruikelijker.

Mijn N900 schiet out-of-the-box 16:9 foto's, zoals het scherm. Maar in de instellingen kan je dit aanpassen naar 4:3 waardoor je een hogere resolutie krijgt. Bij 16:9 worden de foto's dus gewoon gecropped.

Ik ben benieuwd wat de verhouding van de sensor van de One X is, al zal het mijn beslissing niet beïnvloeden; ik wil een One X O+
Ja, en verder is het efficiënter volgens mij als je een vierkant sensor of ten minste een 4:3 in plaats van een 16:9 sensor hebt want de camera gaatje in het achter is een cirkel. Je wil op de sensor zo veel mogelijk licht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Toch vind ik het jammer dat de One X weer 5 sterren krijgt. Hij heeft duidelijke minpunten waarmee de 5 sterren imho niet terecht zijn. Sowieso vind ik de waardering van tweakers niet altijd even correct, maar daar zal ik wel een keer een topic voor openen in Geachte Redactie :) .

EDIT: Deze reactie van Arnoud geeft wel wat verheldering: arnoudwokke in 'reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak'
Die scorekaart is inderdaad waardeloos, hopen dat dat snel veranderd. Een cijfer van 1 tot 10 met een cijfer achter de komma lijkt mij stukken beter, dan kan je vaak veel preciezer cijfers geven en telefoons vergelijken op cijfer.

Erg jammer dat het toestel zo warm wordt, ik merk nu bij m'n ZTE Blade dat het irritant is en ik hem niet in m'n broekzak wil doen als hij zo warm is, dat is dan ook één van de grote nadelen. De korte accuduur kom ik wel overheen, tegenwoordig zijn er zat plekken waar je je telefoon op kan laden.

Ook de camera valt tegen, de iPhone 4S maakt mooie foto's en daar had HTC best overheen kunnen gaan. Zeker met hun reclame voor de camera mag er toch wel wat van verwacht worden...

[ Voor 22% gewijzigd door TheJVH op 02-04-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-06 12:16
Volgens Engadget valt de camera juist erg mee, en zou ie mee moeten kunnen met de huidige top. Wat voor HTC toch al een aardige verbetering is.

"Now let's talk about image quality. We pitted the One X against the current cream of the crop -- the N8, Amaze 4G, iPhone 4S and Galaxy Note (which uses the same module as the Galaxy S II) plus Canon's S95 compact point-and-shoot. The camera landed somewhere in the middle of this star-studded pack, marginally beating the Galaxy Note and iPhone 4S while almost matching the Amaze 4G. Sure, it's not in the same league as the N8 (which rivals the S95 in some cases), but this is one stellar camera, especially when you consider that HTC is not positioning this phone as an imaging-centric device like the Amaze 4G."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:45
Zag de review.

Eerste induk: Wow dit is een sexy telefoon!

Toen zag ik de accutest en dit is gelijk voor mij een reden om dit toestel niet te kopen! Maak het aub 2 mm dikker zodat de accu 1,5x a 2x krachtiger kan.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Ja, ik kwam het inderdaad tegen. Laten we het er maar op houden inderdaad dat het gewoon een redelijke camera van deze tijd is (ivm huidige concurrentie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, de recensie van The Verge is best goed, duidelijke nadelen maar ze zijn ontzettend positief over het scherm. Deze foto heeft mij overgehaald om in ieder geval geen iPhone te halen, vergeleken met de HTC One X is die echt heel lelijk...
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/9210/loltu.png

En deze om waarschijnlijk geen One S te halen:
Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1037274/htc-one-x-one-s-display-compare.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door TheJVH op 02-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 247941 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:56:
Mhhh na installatie en registratie heb ik maar 2 gig opslag bij dropbox. Heeft nog iemand dit probleem???
Je moet de hele "getting started" tour op dropbox.com doorlopen (alle punten afvinken) voordat je de extra 25gb krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 22:48
Luke-san schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:00:
Heeft de One X eigenlijk Glonass support?
Iemand die dit eens wil testen met gps status of gps test?
Kan er iemand dit eens testen? Toch geen onbelangrijk punt dacht ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:49

robertwebbe

Robert Webbe

Luke-san schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:00:
Heeft de One X eigenlijk Glonass support?
Iemand die dit eens wil testen met gps status of gps test?
Geen Glonass support.
Zie http://twitter.com/#!/HTC_NL/statuses/180581973885067264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:13
[ti] schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:19:
[...]

Je moet de hele "getting started" tour op dropbox.com doorlopen (alle punten afvinken) voordat je de extra 25gb krijgt...
Je hoeft niet alle punten af te vinken. Ik heb het net doorlopen en kreeg de extra ruimte toen ik 5 van de 7 punten had afgevinkt.

Moet zeggen dat ze wel iets duidelijker hadden kunnen vermelden hoe het verkrijgen van de 25GB in zijn werk ging. Tot jouw reactie had ik ook geen idee hoe het moest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 16:07
Ik ben ook wel benieuwd hoe de One X het doet als je 'm echt flink belast: aan de autolader, bluetooth-verbinding met de carkit, Spotify die muziek streamt en tegelijk navigeren. Dat is namelijk de reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe: mijn Desire valt al na een korte tijd uit als ik alleen maar navigeer en 'm tegelijk oplaad.
Pagina: 1 ... 10 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.