Neehoor, zo goed heb ik 'm niet getest... Scherm was mooi, leuk maar viel me ook niet +++ positief +++ op...
Toch werkt 'n dedicated camerabutton tig keer fijner imho...
Maar je had het over vingers voor de camera, tsjaa dat is er inderdaad bij beide manieren niet.
Dus?
Daarin is dat allemaal duidelijk te zien
Inderdaad, daarom lees je hier ook niks over eerste ervaringen in winkels, is toch allemaal al te zien...
je weet dat de camera module uitsteekt
Inderdaad, wist het al, dus waarom ik het meldde geen idee...
je weet hoe de kleurstellingen zijn
Klopt, daarom bestaat 1/4 van het topic ook niet over vragen hoe het 'zwart' er echt uitziet...
Kortom, omdat allemaal hier nog eens te herhalen, ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van.
Gek heh, andere meningen, gelukkig is dit een discussieplatform, erg fijn.
Omdat ik het tot nu toe altijd een rotskin heb gevonden, kinderlijk, simpel, zwaar voor het geheugen...
Ik hoef geen 'bijna jarig' te zien als ik word gebeld of een Facebookstatus van iemand als ik 'n sms krijg.
Heb zelf nooit een HTC gehad met Sense, maar ken 't van de Desire van m'n meisje, tsjaa vond het niet alles.
Hoe dat is als ik de One X binnenkrijg, geen idee... Gaat waarschijnlijk toch binnen 'n paar dagen ADW Ex op.
Maar het 'Sense is het niet voor mij gevoel' kwam gelijk weer boven toen ik vanmiddag in de winkel stond
Ieder z'n ding, ik was benieuwd naar de One X, heb 'm vanmiddag gespot en 'n paar dingetjes vielen mij persoonlijk negatief op.. Ben benieuwd hoe die pianolakbezel zich bij de 'zwarte' versie matched...
Op m'n Razr had ik ook zo'n bezel, ook lelijk, maar 't viel een stuk minder op, omdat de behuizing ook donker was.