[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:35:
[...]

Geen wonder dat Nokia een hoesje meelevert. Het krast idd redelijk snel ja. Maar ik vind het een domme oplossing. Net zoals die bumper van Apple.

Happy kras look!
Ik heb de lumia nu vanaf nov en vind het juist meevallen. Nog geen kras te zien. Toch vandaag maar one x gekocht. Windows blijkft toch nog wat achter bij android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan je dat interne geheugen niet omzetten naar iets waar +4 GB op kan, bv ext3 of ntfs of werkt android dan niet meer..?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

NeoMe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:09:
Kan je dat interne geheugen niet omzetten naar iets waar +4 GB op kan, bv ext3 of ntfs of werkt android dan niet meer..?
Zover ik weet ondersteund nog geen enkele (custom) rom een SD Kaart (intern of extern) die in ext formaat is, daarom kunnen recovery's als die van Clockworkmod en 4EXTRecovery sd kaarten ook alleen maar in fat32 formateren.

Verder kun je met een Recovery eenvoudig elke partitie in ext3 of ext4 formatteren.

Tenminste ik heb dat onlangs aan Madmaxx82 gevraagd (de maker van 4EXTRecovery) en die zei mij dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 31-03-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dat wordt HD films dan opsplitsen in twee delen, op zich niet heel erg maar wel een extra handeling...grrrrr..

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
net bij de phonehouse geweest en daar hadden ze een witte demo model staan die je uitgebreid kan testen en nog niet op voorraad hadden , ziet er erg vet uit moet ik zeggen vooral dat contrast met het zwarte display .

in de vitrine hadden ze een zwarte staan die wel op voorraad was (599€) ziet er ook erg vet uit alleen het is absotut geen zwart meer donkergrijs-mat/licht-antraciet-mat "ziet er een beetje onnatuurlijk uit zeg maar" maar doordat het scherm echt git zwart is springt ie er dan ook echt uit dat is dan weer wel een plus.

wat ik dan weer minder vind is dat de zijkanten niet mat zijn maar glansend en dat ziet er dan weer een beetje goedkoop /plastic uit.
wat me verder ook opviel is dat alles erg goed is afgewerkt het display sluit echt naadloos aan op unibody wat in het verleden nogwel eens niet het geval was, verder ligt het toestel ondanks zijn grote goed in de hand mede doordat het zo 'n dun toestel is had ook het gevoel dat de batterij er nog in moest omdat ie zo ligt is ,maargoed ik heb nu een evo 3d en dan voelt een ander toestel al gauw licht aan :)

mijn keuze of het een witte of een donkergrijs/antracie word daar ben ik nog niet uit

[ Voor 3% gewijzigd door indofk op 31-03-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59
David Regeling schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:28:
Hmm ik lees op XDA de eerste batterij resultaten.. De screen on tijd zou tussen de 2 en 3 uur bedragen, m.a.w. nogal aan de krappe kant op z'n zachtst gezegd. Natuurlijk moeten we niet vergeten dat de batterij nog ingewerkt moet worden, dus het zal uiteindelijk wel wat beter worden.
Vink zo gek nog niet....over de 2 uur scherm actief en 18 uur totaaltijd heb ik met mijn galaxy s2 nog nooit gehaald. Denk dat veel langer ook niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:18:
[...]

[...]

Die dus :) MP4 moet je pakken. Die wordt door de GPU gerendered, en spaart je dus accu dan wanneer je een fileformat pakt dat niet hardware accellerated is.
offtopic:
Is er een site om dit soort trailers in dit formaat te downloaden?

Net een HD mp4file die ik nog op mijn hdd had bekeken op deze telefoon, vooral als je de helderheid maximaal zet, ziet het er erg gelikt uit.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 14:33
en ik hem um! wat een onwijs gaaf apparaat!
dat brown/grey is wel een vette kleur, heel appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Kanye schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:11:
en ik hem um! wat een onwijs gaaf apparaat!
dat brown/grey is wel een vette kleur, heel appart.
Ik hoorde trouwens dat Glowball (Tegra 3 geoptimaliseerde game van nVidia) problemen gaf met de recentste firmware. Kan iemand dit bevestigen ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

shameblaster schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:33:
[...]
offtopic:
Is er een site om dit soort trailers in dit formaat te downloaden?
Ik zou hier eens rondkijken: http://imp4movies.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poster2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11-2022
David Regeling schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:14:
[...]

Ik hoorde trouwens dat Glowball (Tegra 3 geoptimaliseerde game van nVidia) problemen gaf met de recentste firmware. Kan iemand dit bevestigen ?
Werkt goed, alleen schiet het lockscreen erin na 1 minuut(default).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Nieuws* De genen die de HTC ONE X via GSMEASY.NL hebben besteld en de webshop willen bellen voor informatie of dergelijke maar in de maag zitten met de 0900 nummer die zij hebben, heb ik goed nieuws!

Ik heb een interne nummer (netnummer en geen 0900) weten te bemachtigen. Dussss geen extra kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon zoals de lady het met een mooie stem zegt.

Het nummer is 0768886439 enjoy it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Kirretje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:32:
[...]

Vink zo gek nog niet....over de 2 uur scherm actief en 18 uur totaaltijd heb ik met mijn galaxy s2 nog nooit gehaald. Denk dat veel langer ook niet mogelijk is.
Precies, m'n Nexus S haalt ook een uurtje of 2, sinds de laatste update(s) :') Uurtje of 14-18 totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:02:
*Nieuws* De genen die de HTC ONE X via GSMEASY.NL hebben besteld en de webshop willen bellen voor informatie of dergelijke maar in de maag zitten met de 0900 nummer die zij hebben, heb ik goed nieuws!

Ik heb een interne nummer (netnummer en geen 0900) weten te bemachtigen. Dussss geen extra kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon zoals de lady het met een mooie stem zegt.

Het nummer is 0768886439 enjoy it :)
Misschien even beter in deze topic posten?
HTC One X - Levertijden en Prijzen

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Morgen overigens naar de launch party *O* niet heel exclusief dus, aangezien hij vandaag al geleverd werd aan sommigen, maar wel leuk. Heel event van 16-23, met diverse DJ's, eten en drinken, rondleiding door de HTC Experience (whatever that may be), en uiteraard avondje met dat ding spelen, nog wat babbeltjes, een 'onthulling', en een kans op een prijs (wat zou dat nou zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik ben al vanaf vanmiddag zoet, wat een vet ding!

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik heb vandaag ook even het toestel kunnen testen bij de lokale belcompany. Het toestel heeft een geweldig scherm moet ik zeggen. Het doet niet onder voor het retina scherm van de iPhone. Het was voor mij ook de eerste keer dat android zonder haperingen of stutters werkte. Ik moet wel zeggen dat hij behoorlijk groot is, maar niet veel groter als bijvoorbeeld de xperia s, met haar 4.3 inch scherm. Het zal uiteindelijk wel wennen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
SpX schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:11:
Ik heb vandaag ook even het toestel kunnen testen bij de lokale belcompany. Het toestel heeft een geweldig scherm moet ik zeggen. Het doet niet onder voor het retina scherm van de iPhone. Het was voor mij ook de eerste keer dat android zonder haperingen of stutters werkte. Ik moet wel zeggen dat hij behoorlijk groot is, maar niet veel groter als bijvoorbeeld de xperia s, met haar 4.3 inch scherm. Het zal uiteindelijk wel wennen hoop ik.
Ik moet lachen. Hoezo werkt Android met haperingen op andere toestellen?! De S2 is ook damn smooth, toch een jaar oud dat toestel. Android kan zeker soepel lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

alwaysleft schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:15:
[...]

Ik moet lachen. Hoezo werkt Android met haperingen op andere toestellen?! De S2 is ook damn smooth, toch een jaar oud dat toestel. Android kan zeker soepel lopen ;)
Met custom roms misschien, maar ik heb een tijdje met de stock 2.3.x roms gewerkt en het was gewoon niet te vergelijken met smoothness van een recent ios device. Bij de one X viel me op dat het wel allemaal vloeiend liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Jeeeej vandaag KPN abbo telefonisch verlengd ( door het leuke grietje die mij zelf opbelde ), en de One X komt binnen 7 dagen in de bus vallen.

Kan niet wachten :), al wilde ik eerste de One S. Maar denk dat ik toch wel stiekem blij ben dat ik het 'vlaggenschip' aka topmodel heb van HTC, wie weet krijg ik anders spijt..

Ik post soon mijn bevindingen. Aan de unboxing en user-reviews te zien op Youtube is het een erg lekker product en de interface is ook supersmooth, snel en soepel.

Zo nu even mezelf opgeilen d.m.v. foto's, filmpjes en reviews.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mjelnir schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:10:
Paar goede vids van het XDA forum

[video]

[video]
Mooie filmpjes! Altijd leuk: een duitser die engels probeert te praten :+

Ik moet zeggen dat die camera functie waarmee je een foto kunt maken van een video wel erg tof is.
Daarnaast ziet de bediening en het scrollen er ook lekker smooth uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Ik moet zeggen dat die camera functie waarmee je een foto kunt maken van een video wel erg tof is.
Ik heb een paar sample videos gezien. Als de camera zo belangrijk verkoopargument is voor HTC.
Waarom hebben ze geen stabilisator ingebouwd? Iphone 4S heeft dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:12:
[...]

Ik heb een paar sample videos gezien. Als de camera zo belangrijk verkoopargument is voor HTC.
Waarom hebben ze geen stabilisator ingebouwd? Iphone 4S heeft dat wel.
Die zou er wel in zitten zover ik weet. Alleen in sommige gevallen werkt het beter zonder stabilisator.. vraag me niet waarom :+ maar dat bleek uit de sample videos van een italiaanse website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Regeling schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Die zou er wel in zitten zover ik weet. Alleen in sommige gevallen werkt het beter zonder stabilisator.. vraag me niet waarom :+ maar dat bleek uit de sample videos van een italiaanse website
Dan hebben ze dat helaas niet zo goed gedaan. Op de iPhone 4S zie je echt een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Leuk filmpje. De HTC One X versus de Galaxy Note: YouTube: HTC One X vs Galaxy Note [English]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Ik heb hem nu een dag in gebruik maar wat een heerlijk toestel is het zeg. Enige minpunt tot nu toe is dat de batterij toch wel erg snel leeg is :( maja die moet nog ingeregeld worden geloof ik. Hij is nu al 2x echt helemaal leeg gegaan zeg maar om 11 uur opgeladen en om 23:00 dood (en dan alleen apps installen en een beetje spelen met de instellingen en misschien 2 youtube filmpjes gekeken). Heb in ieder geval de helderheid van het scherm wel naar beneden gedaan dat hielp bij mijn HTC Desire ook heel erg. Maar er zullen in ieder geval wel over een tijde custom roms uitkomen die de batterij duur verbeteren. Mijn HTC Desire gaat ook 3x langer meer als op de stock rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tripwire999 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:36:
Ik heb hem nu een dag in gebruik maar wat een heerlijk toestel is het zeg. Enige minpunt tot nu toe is dat de batterij toch wel erg snel leeg is :( maja die moet nog ingeregeld worden geloof ik. Hij is nu al 2x echt helemaal leeg gegaan zeg maar om 11 uur opgeladen en om 23:00 dood (en dan alleen apps installen en een beetje spelen met de instellingen en misschien 2 youtube filmpjes gekeken). Heb in ieder geval de helderheid van het scherm wel naar beneden gedaan dat hielp bij mijn HTC Desire ook heel erg. Maar er zullen in ieder geval wel over een tijde custom roms uitkomen die de batterij duur verbeteren. Mijn HTC Desire gaat ook 3x langer meer als op de stock rom :)
Jammer dat de Tegra 3 soc dus niet de voorspelde batterijwinst met zich mee doet brengen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

alwaysleft schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:43:
[...]

Jammer dat de Tegra 3 soc dus niet de voorspelde batterijwinst met zich mee doet brengen ;(
En blijkbaar ook niet altijd de volle 1,5GHz want in Basemark Taiji blijft de clock helaas steken op 1Ghz, maar qua batterij zou ik er rekening mee houden dat de accu's nog niet goed ingewerkt zijn, dus de levensduur zal over de komende dagen / 2 weken wel verbeteren
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t6Nvn.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door D33F op 01-04-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:25:
[...]

Dan hebben ze dat helaas niet zo goed gedaan. Op de iPhone 4S zie je echt een verschil.
Misschien kan een camera fix of software update daar nog verandering in brengen. Op de stabilisator na, is dit denk ik wel een van de beste telefooncamera's die er uit is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

boratnl schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:10:
[...]

Misschien kan een camera fix of software update daar nog verandering in brengen. Op de stabilisator na, is dit denk ik wel een van de beste telefooncamera's die er uit is op dit moment.
Dat zeker :) op XDA waren al de nodige verbeteringen aangebracht aan de camera functies van de Sensation (best indrukwekkend tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Dat is wel erg kort door de bocht. De eerste dagen na aanschaf wordt zo'n toestel natuurlijk veel intensiever gebruikt dan anders, dus daar valt nog niets over te zeggen. Bij normaal gebruik zal de accu langer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
tweaker2010 schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:39:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht. De eerste dagen na aanschaf wordt zo'n toestel natuurlijk veel intensiever gebruikt dan anders, dus daar valt nog niets over te zeggen. Bij normaal gebruik zal de accu langer meegaan.
Dat is inderdaad waar + het feit dat de accu nog ingewerkt moet worden ga ik er vanuit dat het allemaal nog wel beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Tripwire999 schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:44:
[...]

Dat is inderdaad waar + het feit dat de accu nog ingewerkt moet worden ga ik er vanuit dat het allemaal nog wel beter word.
Komop, dat zal echt niet merkbaar zijn hoor ;). We hebben het hier niet over een lens van één of andere supercamera.

De accu 'trainen' kan wel nog uitmaken. In feite is dat niets anders als dat ding gewoon gebruiken en bijladen wanneer nodig; bij voorkeur bij bijna leeg zijn. Na een aantal weken zul je er wat langer mee doen. Helaas blijft het alleen een smartphone met een groot display en veel techniek, dus de uptime zal niet veel langer dan een goede dag gaan worden met normaal gebruik denk :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Eh.. Die voorspelde winst gaat hoofdzakelijk over die 5e core om simpele taken tijdens idle over te nemen.
Als er vollop mee wordt gespeeld dan staat ie weinig idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een pracht toestel. Gister ongeveer de hele dag naast de intercom gezeten om te wachten op de pakketbezorger. En daar was hij dan rond 15.00 uur. Natuurlijk gelijk uitgepakt en aan de stroom gelegd (want tja, de handleiding zegt volledig laden voor gebruik, het is een kwelling) en rond half 6 kon ik lekker gaan spelen.

Het scherm is heerlijk groot (ik kom van een Desire af) maar niet storend in het gebruik of in de broekzak. Mooie heldere kleuren, al denk ik dat ik net als sommige wel de helderheid aan ga passen voor het batterij verbruik. Na een avondje spelen was het toestel wel zo goed als leeg. Maar dat is niet gek als het scherm zo'n 4 uur non stop aanstaat.

Geluid met Beats audio is mooi, een echt hoorbaar verschil. Ik zal het voornamelijk i.c.m. Spotify gebruiken.

Van de camera ben ik nog niet echt heel erg onder de indruk. Maar ik heb dan ook nog niet met de instellingen gespeeld of overdag een foto gemaakt. Wel vind ik die burst-mode en het foto's kunnen maken tijdens het filmen een leuke toevoeging.

Het toestel is trouwens razend snel. Normaal was het nog wel even wachten tot mijn Desire op volle kracht draaide (CM7) maar de One X weet mij met zijn minder dan 10 seconden opstarttijd goed te verassen. Ook in gebruik is het heel erg vloeiend. Geen merkbare haperingen en alle apps starten op zo snel als je kan knipperen.

Sense 4.0 is wel even wennen, maar ik vind het t.o.v. de vorige versies van Sense op de Desire en de Sensation etc. een stuk minder rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vilitrius007
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-08 22:59
Ik heb zaterdag 31 maart 2012 per koerier rond 13.15 uur de One X binnengekregen via Pdashop.nl en hier even mijn korte bevindingen:

· Verpakking: viel een beetje tegen, saaie witte softe verpakking met een wikkel eromheen; ik heb hier de dozen staan van mijn Desire en Sensation, die toch wat meer uitstraling gaven, dat je te maken had met 'top' toestellen. Waarschijnlijk is HTC overgegaan op 'groene' verpakkingen. :+

· Toestel zelf: ik zit nu te kijken op mijn bureau naar de HTC One X en Sensation. De One X is wel fors groter, echter in de hand voelt ie een stuk lichter dan mijn oude Sensation. Wel even wennen is, dat de volume up/down bij de One X aan de rechterkant zit en bij mijn Sensation aan de linkerkant.

Over display ben ik erg tevreden over, de One X en Sensation heb ik dezelfde background van Dig. Blasphemy erop gezet. Het zwart en kleurpallet van de One X is veel beter qua kwaliteit. Zwarter en verschillende kleuren zijn veel strakker in vergelijking met mijn Sensation. Gisteravond ben ik ook bezig geweest om de One X te laten draaien op mijn LCD TV met AC M490 MHL kabel. Erg vet om in 720p qua telefoonscherm op mijn teeveetje te zien draaien. Minpunt was wel (was Tower Raiders 2 aan het spelen), dat de batterij zeer heet werd. In de logs kon ik terugvinden, dat de temp steeg naar 50,5 oC.
{Quadrant Benchmark kwam ik op 5048 (tweede test op 4652) en op mijn Sensation op 1306 } Me happy.. :P

Verder is ICS erg wennen, de fysieke menuknop op mijn Sensation, zat dus niet op de One X, dus in het begin was het even zoeken. Maar het went wel erg snel! Een groot voordeel is, dat je een veel makkelijker overzicht hebt, qua widgets met hun voorbeelden.

Wel viel mij op, dat de batterij erg snel leeggaat. Maar ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik het toestel erg intensief in de afgelopen uren gebruikt heb, om alle apps in te stellen en te spelen en dingen uit te zoeken.
Dus ik kan er pas meer van zeggen over de loop van de weken.. ;)

Kortom terecht het vlaggenschip genoemd van HTC in mijn visie.

Ik ben erg benieuwd wat de reviewer van Tweakers allemaal binnenkort gaat zeggen over de One X... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel iets praktischer dan alle eerst indrukken; kan een van jullie eens kijken of de standaard agenda-widget (de lange lijst met afspraken, niet het maandoverzicht met vakjes) jullie springboard ook doet crashen? Aangezien die agenda mijn bijbel is was dat een van de eerste dingen die ik toevoegde gister. Dat ging goed, maar zodra ik er dan langsscroll loopt de boel vast. Geen drama, maar ik mis 'm wel ;)

Verdere indrukken: wat hunnie zeiden. Vind het scherm een grotere wow-factor hebben dan de snelheid. Ja het loopt soepel en gaat hard, maar de kleuren spatten echt van die telefoon. Als er even geen animaties aan de gang zijn lijkt het soms gewoon alsof het een demo-kartonnetje is in plaats van een daadwerkelijke telefoon zo mooi. Camera valt me tot nu toe vies tegen, maar zoals zo velen heb ik er nog niet zoveel mee gespeeld dat ik een goed oordeel kan vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
wat valt er dan presies vies tegen volgen jou aan de camera , wat waren jou verwachtingen en wat zijn jou ervaringen tot nu daarmee dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59
Ben ook wel benieuwd naar de camera irl, vraag me af of hij mooiere plaatjes/videos schiet dan een galacy s2. Alle mooie toevoegingen als supersnel fotos klikken en fotos tijdens filme etc isbmooi. Maar of de uiteindelijke kwaliteit beter is moet ik nog zien. De filmpjes die ik op YouTube e.d. tegenkom kan ik nog niet echt mooier noemen dan een soort gelijk filmpje van een sgs2 komende week even meer voorbeelden afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zal het uitmaken of je je gsm oplaad met de ''oude'' htc desire oplader?
De nieuwe meegeleverde oplader heeft een korter kabeltje waardoor die moeilijk op het nachtkasje kan liggen i.t.t. de desire oplader

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:01
Gisteren de HTC One X bij Belcompany gekocht.

Eerste korte indruk:

Zeer tevreden tot zover. Kom van een LG Optimus Speed 2x af.
Het scherm is een verademing. Mooi, scherp en groot. Nu heb ik wat grotere handen, dus de 4.7 inch tov 4.0 inch van de LG komt bij mij goed uit.

Het is mijn eerste toestel, dus moet ik nog wat wennen aan Sense. Bevalt zeker goed, al is het wel soms zoeken. De camera bevalt ook goed. Zeer snel qua opstarten en foto's nemen.

Moet nog verder spelen voor beter onderbouwde feedback. Kom ik binnenkort mee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:46
Kan er iemand een foto maken van een HTC One X en een HTC Sensation naast elkaar?
Dan kan ik (en misschien anderen) zien hoe veel het verschil is qua afmetingen.
En kan iemand ook foto's maken met de HTC One X in verschillende licht omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
shameblaster schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:45:
De nieuwe meegeleverde oplader heeft een korter kabeltje waardoor die moeilijk op het nachtkasje kan liggen i.t.t. de desire oplader
Kijk even hoeveel Ampere de desire lader levert, als dat minder is zal het langer duren. Verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Even een HTC newbie vraagje ...
Kun je met Sense ook eenvoudig een andere launcher (bijv. ADW) installeren ?
Ben nogal verknocht aan ADW in combinatie met widget locker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk, no problemo

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook altijd gebruik gemaakt van andere launchers zodat ik een Friends Stream-achtige widget had. Dat is echt een super widget.

Na een tijdje van HTC af (Galaxy S2, nu Galaxy Nexus) toch maar weer terug....de One X komt als het goed is deze week binnen. Ben erg benieuwd naar het scherm na alle berichten hier!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Ik heb wel gehoord dat je er een aardig eitje mee kunt bakken :P, op XDA melde een gebruiker een batterij temperatuur van wel 55 graden :X

Voelt niet erg geruststellend om hem daarna naast je klokkenspel te hebben

[ Voor 22% gewijzigd door D33F op 01-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

Ik heb toch al een kleintje hier rondlopen....

:P

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
shameblaster schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:45:
Als het alleen om de lengte gaat, kun je dan niet gewoon de oude kabel pakken en de nieuwe adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Heeft de One X eigenlijk Glonass support?
Iemand die dit eens wil testen met gps status of gps test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
De snelheid van de camera zal wel goed zijn... maar zijn de plaatjes ook goed?
Wie wil er misschien een foto posten?

Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
desint schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:37:
De snelheid van de camera zal wel goed zijn... maar zijn de plaatjes ook goed?
Wie wil er misschien een foto posten?

Dank _/-\o_
http://www.nitrolicious.c...d-yacht-soho-beach-house/

[ Voor 55% gewijzigd door Brackpc op 01-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLevi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 13:48
Die foto van de zonsondergang op pagina 3... Wow. Daar zie je goed wat zo'n f/2.0 lens doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 23:45
je moet ook altijd blijven denken, dat het geen fototoestel is, maar een telefoon... dus voor een telefoon, maakt die super foto's! :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Begin toch wel te twijfelen over die tegra 3 vs snapdragon s4 van de one s

Geen microsd... Geen manier om vastgelopen toestel ff batterij eruit te trekken... Geen dedicated foto knop.

Wat denken die mensen bij htc? Express iedere keer een net nog inferieur toestel maken zodat je sneller weer een nieuw toestel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
De telefoon kan hardwarematig gereset worden door de powerknop +-5-10 seconden ingedrukt te houden. Geen micro lijkt me geen probleem aangezien je 32 GB geheugen hebt. Daar bovenop krijg je nog 25 GB dropbox ruimte waar je al je foto's en bestanden kan opslaan. De dedicated foto knop zal ik ook niet missen. Het is net zo makkelijk om op het scherm te drukken of later met een custom rom de volumeknoppen te gebruiken. Verder is de Tegra 3 minstens zo snel als de S4. In singlecore benchmarks haalt de S4 wel hoger, maar in het dagelijks leven zal je hier niets van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:03:
Begin toch wel te twijfelen over die tegra 3 vs snapdragon s4 van de one s

Geen microsd... Geen manier om vastgelopen toestel ff batterij eruit te trekken... Geen dedicated foto knop.

Wat denken die mensen bij htc? Express iedere keer een net nog inferieur toestel maken zodat je sneller weer een nieuw toestel koopt?
De telefoon zelf heeft al een redelijk grote opslag die gewoon toegankelijk is als mass storage device en als oplossing voor een vast lopende telefoon moet je gewoon even de power button 10seconden in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Ik vond dit trouwens ook wel een interessant filmpje.. Deze toont o.a. hoe sterk de backcover wel niet is, en dat de telefoon toch wel tegen wat water kan :P

YouTube: First Looks - HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb hem net in de belcompany vastgehouden... wel fors maar dun en het voelt stevig. Mooie graphics... ik kan echt niet wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:37
Een dedicated camera knop lijkt me redelijk overbodig. Je kan namelijk direct vanaf je lockscreen de camera app naar de unlock circel slepen en de camera start op, qua opstarttijd bijna geen verschil met een fysieke knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
SuperVeloce schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:56:
je moet ook altijd blijven denken, dat het geen fototoestel is, maar een telefoon... dus voor een telefoon, maakt die super foto's! :)
Mee eens maar het foto's maken wordt wel steeds belangrijker (voor mij dan met drie kids :) ).

Ik vind het dan ook erg jammer dat er geen hardware knop op zit. Dat werkt mi toch net iets beter. Misschien leuk als de camera geactiveerd kan worden via de volume knoppen.. scheelt weer een handeling..

Het filmen en foto's nemen staat me ook erg aan.. Dus dit wordt wel mijn volgende telefoon.. ben ik gelijk van die buggy LG 2x af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Victor.S schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:07:
De telefoon kan hardwarematig gereset worden door de powerknop +-5-10 seconden ingedrukt te houden. Geen micro lijkt me geen probleem aangezien je 32 GB geheugen hebt. Daar bovenop krijg je nog 25 GB dropbox ruimte waar je al je foto's en bestanden kan opslaan. De dedicated foto knop zal ik ook niet missen. Het is net zo makkelijk om op het scherm te drukken of later met een custom rom de volumeknoppen te gebruiken. Verder is de Tegra 3 minstens zo snel als de S4. In singlecore benchmarks haalt de S4 wel hoger, maar in het dagelijks leven zal je hier niets van merken.
idd, genoeg opslag ruimte!

en mocht je foto van jezelf willen maken, zit een 2mp camera aan voorkant, dus dat is ook geen probleem

sinlecore benchmark komt die s4 mss wel hoger, maar straks bij apps die baat hebben bij dual core en quad core.. dan win je et makkelijk

daarbij zie je dat de One X echt hoog scoort bij Quadrant

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Victor.S schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:07:
Grappig dat jij me dit weet te vertellen. Dit was een van mijn grote twijfelpunten, van de week via mail contact gezocht met de helpdesk van HTC en zij wisten eigenlijk niet hoe je een vastloper kon "repareren". Ik moet sowieso zeggen dat ik mijn twijfels heb bij de deskundigheid van de helpdesk, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

ossie7 schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:11:
Een dedicated camera knop lijkt me redelijk overbodig. Je kan namelijk direct vanaf je lockscreen de camera app naar de unlock circel slepen en de camera start op, qua opstarttijd bijna geen verschil met een fysieke knop
Alhoewel een fysieke knop wel makkelijker is, zie ik er ook absoluut geen probleem in. Misschien ga ik met dit toestel opeens een hoop meer foto's maken, maar ik moet zeggen dat er rustig weken voorbij ga dat ik geen foto's maak met m'n telefoon. Ik kan dus niet zeggen dat ik die knop nou direct ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
desint schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:17:
[...]

Mee eens maar het foto's maken wordt wel steeds belangrijker (voor mij dan met drie kids :) ).

Ik vind het dan ook erg jammer dat er geen hardware knop op zit. Dat werkt mi toch net iets beter. Misschien leuk als de camera geactiveerd kan worden via de volume knoppen.. scheelt weer een handeling..

Het filmen en foto's nemen staat me ook erg aan.. Dus dit wordt wel mijn volgende telefoon.. ben ik gelijk van die buggy LG 2x af
als je echt goede foto's wilt maken, moet je een camera kopen ;)

en straks kan je volume keys gebruiken als camera knop, als je straks root hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
David Regeling schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:10:
Ik vond dit trouwens ook wel een interessant filmpje.. Deze toont o.a. hoe sterk de backcover wel niet is, en dat de telefoon toch wel tegen wat water kan :P

YouTube: First Looks - HTC One X
Leuk filmpje, die aziaat doet me denken aan die gast van de hangover haha maar, weet iemand (beetje offtopic) wat dat ding kost voor in je auto? dat aux bluetooth ding?

EDIT: Toch maar gewonnen van de luiheid http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=230208

Hoop geld, maar in principe goedkoper dan een parrot ding

[ Voor 13% gewijzigd door Denzis op 01-04-2012 14:44 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
SuperVeloce schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:19:
[...]

als je echt goede foto's wilt maken, moet je een camera kopen ;)

en straks kan je volume keys gebruiken als camera knop, als je straks root hebt ;)
Bedankt voor de tip :*) Als ik mooie foto's wil dan pak ik mijn eos 8) maarja daar kan ik niet mee bellen.. hahah

Juist omdat HTC zelf de aandacht trekt met de camera is mijn aandacht ook getrokken.. maar de foto's zien er dus veel belovend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Veel van jullie lijken niet te begrijpen wat geen micro ECHT inhoud.

1. Niet verwisselbaar (ik heb zat 16/32GB micro sdtjes liggen die ik zo ff in mijn pc kan duwen om er mediafiles op te pleuren bijvoorbeeld, zeker met de whdmi lijkt me dat wel handig, maar helaas, alleen built in geheugen...)
2. Toestel kapot? Geheugen zit erin vast...

(punt 1 is gemak, punt 2 is mijn inziens zeer valide en voor mij van belang, enerzijds wil je bij je files kunnen, anderzijds wil je dat een reparateur dat NIET kan)

Daarnaast is het gemis van een fotoknop dat het gewoon extreem onnatuurlijk is om op het touchscreen knopjes in te drukken in een houding waarbij je het toestel als een fotocamera vasthoud (en die houding is fijner/nodig om behoorlijke foto's te maken, alleen al het hebben van je vingers voor het scherm is een negatief punt.) Het snel kunnen starten van de camera via die knop boeit me verder niet, enkel de onnatuurlijkheid van het touchscreen gebruiken in die houding.

Ik wil die HARD reset via powerknop dan wel:

1. Een tijd van 10 seconden, 5 seconden is te kort want met 5 seconden ingedrukt houden wil ik eventueel andere functies kunnen gebruiken.
2. Via 10 seconden indrukken maar ook de volume down ingedrukt houden wil ik in de bootloader kunnen komen, anders kom je misschien alsnog in een situatie dat je het toestel geheel leeg moet laten geraken (in idle stand kan dat lang duren..) voor je je toestel weer aan de praat krijgt.

[ Voor 47% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-04-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:45:

1. Niet verwisselbaar (ik heb zat 16/32GB micro sdtjes liggen die ik zo ff in mijn pc kan duwen om er mediafiles op te pleuren bijvoorbeeld, zeker met de whdmi lijkt me dat wel handig, maar helaas, alleen built in geheugen...)

(punt 1 is gemak, punt 2 is mijn inziens zeer valide en voor mij van belang, enerzijds wil je bij je files kunnen, anderzijds wil je dat een reparateur dat NIET kan)
Je toestel moet wel heel erg stuk zijn wil je niet bij het geheugen komen, in de praktijk zal het wel mee vallen, daarbij heeft dropbox de mogelijkheid om het geheugen van je toestel te syncen.... Alles wat op je toestelgeheugen staat kan je dus gewoon via een back-up terug krijgen.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
wellicht noobvraag,
maar is er een optie aanwezig om de telefoon als wireless USB te gebruiken. momenteel sync ik mijn iPhone ook draadloos en wil dat ook met me One x kunnen..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43

Daarnaast is het gemis van een fotoknop dat het gewoon extreem onnatuurlijk is om op het touchscreen knopjes in te drukken in een houding waarbij je het toestel als een fotocamera vasthoud (en die houding is nodig om behoorlijke foto's te maken) Het snel kunnen starten van de camera via die knop boeit me verder niet, enkel de onnatuurlijkheid van het touchscreen gebruiken in die houding.

1. Een tijd van 10 seconden, 5 seconden is te kort want met 5 seconden ingedrukt houden wil ik eventueel andere functies kunnen gebruiken.
2. Via 10 seconden indrukken maar ook de volume down ingedrukt houden wil ik in de bootloader kunnen komen, anders kom je misschien alsnog in een situatie dat je het toestel geheel leeg moet laten geraken (in idle stand kan dat lang duren..) voor je je toestel weer aan de praat krijgt.
Sorry hoor maar niemand heeft je verplicht om de telefoon te kopen? Dan koop je toch een andere telefoon die deze dingen wel heeft bijv. de One S. Ik en (ik denk) andere tweakers hebben dit wel beseft om de keuze te maken voor de One X. Ik heb voor de One X gekozen omdat ik een hd scherm wil en minimaal een 4.7 inch scherm. Dat ik dan geen fysieke cameraknop en geen MICRO sd kaart heb, so be it. Op mijn SGS2 gebruikte ik nooit meer dan 15GB en touchscreen cameraknop werkt gewoon super..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43

Daarnaast is het gemis van een fotoknop dat het gewoon extreem onnatuurlijk is om op het touchscreen knopjes in te drukken in een houding waarbij je het toestel als een fotocamera vasthoud (en die houding is fijner/nodig om behoorlijke foto's te maken, alleen al het hebben van je vingers voor het scherm is een negatief punt.) Het snel kunnen starten van de camera via die knop boeit me verder niet, enkel de onnatuurlijkheid van het touchscreen gebruiken in die houding.

Dan koop je het toestel toch niet. Als het allemaal zo onnatuurlijk is ;)

En je bent je belangrijke files niet kwijt wanneer je toestel kapot gaat, want dropbox synct automatisch je foto's, en het is logisch dat je echt belangrijke documenten niet alleen op je telefoon hebt staan.
Verder snap ik niet hoe het makkelijk is om:
1) mobiel uitzetten
2)backcover verwijderen
3)micro sd verwijderen
4)micro sd in een adaptertje stoppen
5)micro sd in je computer stoppen
6)een bestand over zetten
7) 3-1

In tegenstelling tot:
1)usb kabel pakken
2) in mobiel steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Dat verschilt echt heel erg per persoon. Ik heb nu een Desire met 16GB micro SD erin, maar die haal ik er nooit uit, ik zet bestanden er gewoon via usb op.

Er is nog niks kapot aan mijn Desire, ga er vanuit dat dat bij de One X ook niet zal gebeuren. (Anders is het wel balen ja)

Verder met die dedicated cameraknop, die heb ik nog nooit op een telefoon gehad, kwestie van wennen denk ik.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp je bezwaren, maar ze zijn nogal persoonsgebonden. Ik hecht totaal geen waarde aan deze "tekortkomingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bullet NL schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:51:
[...]

Je toestel moet wel heel erg stuk zijn wil je niet bij het geheugen komen, in de praktijk zal het wel mee vallen, daarbij heeft dropbox de mogelijkheid om het geheugen van je toestel te syncen.... Alles wat op je toestelgeheugen staat kan je dus gewoon via een back-up terug krijgen.....
Punt blijft dat het toestel zonder micro sd gewoon kreupel is ten opzichte van eentje met micro sd. Dat ze die meerwaarde niet in het toestel willen steken (batterij wissel en camera knop zijn mijn inziens minder 'erg') steekt niet goed af tegen de concurrentie, ik gok dat die huawei ascend en de SGS3 etc wel micro sd zullen blijven ondersteunen.

Maargoed tegen de stuntprijzen van afgelopen week... :P Kan altijd nog overstap maken als die 'betere' toestellen op de markt komen..

Een bezwaar is altijd persoonsgebonden, maar ik neem aan dat ook JIJ liever hebt dat je wel geheugen kan wisselen.

Vind het altijd terugkomende 'dan koop je het toch lekker niet' wel erg 'matig' zodra iemand negatieve aspecten van een product aankaart. Dat ik het toestel heb aangeschaft geeft aan dat het voor mij geen dealbreaker is, maar dat als die tekortkomingen er niet waren het voor mij een veel fijner toestel was geweest. Ik kan me niet voorstellen dat er hier iemand zit die het een fijner toestel vind zonder die micro sd slot dan met.

De camera knop is een persoonlijkere kwestie, omdat er ook mensen zijn die die knop liever niet hebben, en geen wisselbare batterij brengt waarschijnlijk ook voordelen met zich mee m.b.t. de bouwkwaliteit omdat er dus geen noodzaak meer is voor een achterklep

Dat je backups kunt maken en dropbox kan gebruiken wil niet zeggen dat dat een vervanging is van een micro sd slot of beter dan een micro sd slot, het kan naast elkaar, net als die 32GB er ook gewoon in kan blijven zitten als je er een micro sd slot in steekt. Natuurlijk kan ik via het rechterportier mijn auto instappen, maar het linkerportier is daar toch handiger voor (als bestuurder).

En nu ff weer back to wat het toestel WEL heeft:

Weet iemand wat die vijf rondjes zijn achter op het toestel?

[ Voor 47% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
ikbengoofy schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:51:
wellicht noobvraag,
maar is er een optie aanwezig om de telefoon als wireless USB te gebruiken. momenteel sync ik mijn iPhone ook draadloos en wil dat ook met me One x kunnen..
Of ie wireless USB heeft weet ik niet, maar veel dingen zijn te syncen dmv dropbox. Contacten worden gesynct met g-mail, als je sms backup+ gebruikt worden ook smsjes gesynct in g-mail. Muziek is ook nog te syncen met Google Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 12:02
[b]TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:54:
Weet iemand wat die vijf rondjes zijn achter op het toestel?
ik las ergens dat die vijf rondjes bedoeld zijn voor een docking station van htc zelf.

[ Voor 77% gewijzigd door The BounceR op 01-04-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Pogo Pins, voor dock-accessoires ja. Er is nog niet zoveel over te vinden helaas, ook omdat de One X 5 puntjes heeft en andere telefoons 3 is het nog wat onduidelijk, maar waarschijnlijk zijn die 2 extra puntjes om op te laden naast de data-verbinding.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:45
Ik zat net even een paar unboxing video's te bekijken, en het viel me op dat er geen losse NFC tags in de doos zaten. Een collega van mij heeft sinds kort de Sony Xperia S, en daar zaten wel twee losse tags bij.

Het leek me juist geweldig om hier mee te stoeien, dus het is jammer dat HTC ze er niet bij levert...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Klinkt handig, maar helaas ook duur :P (zal wel weer rond de 50-60 euro uitkomen voor een actieve autolader met die dots)

Eens kijken of men in Accessoires al wel meer weet, ik zie dat de CAR D110 (officiele htc houder) geen gebruik maakt van de pogo pins.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-04-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Kazu schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:30:
Ik zat net even een paar unboxing video's te bekijken, en het viel me op dat er geen losse NFC tags in de doos zaten. Een collega van mij heeft sinds kort de Sony Xperia S, en daar zaten wel twee losse tags bij.

Het leek me juist geweldig om hier mee te stoeien, dus het is jammer dat HTC ze er niet bij levert...
Sony is de enige die ze meelevert, heeft ze volgens mij ook verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Kan je wel van onex naar onex nfcen? (zo ja, weet je misschien wat er mee gedaan kan worden zowel nuttig als gewoon voor testdoeleinden)

TY voor Android Beam hieronder, eens inlezen.

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-04-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

TWeaKLeGeND schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:41:
Kan je wel van onex naar onex nfcen? (zo ja, weet je misschien wat er mee gedaan kan worden zowel nuttig als gewoon voor testdoeleinden)
Zoek eens op Android Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

Sorry hoor maar micro sd heb je niet nodig als je dropbox krijgt, is praktisch hetzelfde. Plus daarnaast heb jij kennelijk nog nooit van back-ups gehoord?

Ik zie het probleem helemaal niet eerlijk gezegd.

Ook zie ik het gemis van een didicated camera knop niet aangezien het in dit geval net zo makkelijk is. Bedoel hoe houd jij je camera vast dan? Zo onhandig dat op t touchscreen drukken niet of nauwelijks kan? HTC heeft het juist heel makkelijk gemaakt zodat je niet allerlij onnodige handelingen meer hoeft uit te halen en toch maar 1 x moet drukken zij het op een touchscreen... Ook hier zie ik het probleem niet....

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Praktisch hetzelfde vind ik overdreven. Je hebt constant een internetverbinding nodig om dingen te downloaden. Daarnaast is het niet verwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
RoD schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:20:
Praktisch hetzelfde vind ik overdreven. Je hebt constant een internetverbinding nodig om dingen te downloaden. Daarnaast is het niet verwisselbaar.
]

Vraagje ivm dropbox.

Lijkt mij dat je wel kan instellen dat hij alleen sync'd als je een wifi spot heb gevonden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ossie7
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:37
Denzis schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:22:
[...]

]

Vraagje ivm dropbox.

Lijkt mij dat je wel kan instellen dat hij alleen sync'd als je een wifi spot heb gevonden toch?
De camera upload feature van dropbox kan je instellen dat hij alleen synct bij wifi (standaard) of zelfs helemaal uitzetten, ook werkt hij niet bij een batterij onder 25 of 30%

EDIT: @denniskrol de nieuwste versie van dropbox voor android heeft camera upload ingebouwd, dit moet je alleen wel aanzetten bij de instellingen. Note: dit werkt alleen voor films en fotos

[ Voor 18% gewijzigd door ossie7 op 01-04-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 09:38
Denzis schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:22:
[...]

]

Vraagje ivm dropbox.

Vrij erg offtopic: de officiële Dropbox app kan helemaal niet syncen, maar een 3th party app kan je idd instellen dat dat alleen over wifi gaat.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

denniskrol schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:26:
[...]
Vrij erg offtopic: de officiële Dropbox app kan helemaal niet syncen, maar een 3th party app kan je idd instellen dat dat alleen over wifi gaat.
Hoop meer op een WiFi en alleen als die aan de oplader ligt bijvoorbeeld. Mooi klusje voor als ik lig te slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

NeoMe schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:27:
[...]

Hoop meer op een WiFi en alleen als die aan de oplader ligt bijvoorbeeld. Mooi klusje voor als ik lig te slapen ;)
Die app is er idd, Titanium Media Sync, kost een enkele euro, maar werkt prima. Je kan instellen dat sync alleen start als je telefoon opgeladen wordt én WiFi heeft. Als je root hebt, kan je zelfs /data/data (in het geval van een HTC Desire) laat syncen, zodat je je app data zoals highscores en instellingen niet kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 12:34

iChaos

It's Lupus.

Ik zie op foto's alleen de linkerkant van het apparaat, en daar zit zo te zien geen volumeknop. Ik ga er dus vanuit dat die aan de rechterkant zit?

Een tweaker hackt wat bestanden zodat de Volume Up button een trigger is voor de Camera-app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iChaos schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:33:
Ik zie op foto's alleen de linkerkant van het apparaat, en daar zit zo te zien geen volumeknop. Ik ga er dus vanuit dat die aan de rechterkant zit?

Een tweaker hackt wat bestanden zodat de Volume Up button een trigger is voor de Camera-app :)
Klopt... volumeknop zit aa de rechterkant.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net in de stad geOneX'ed... Maar qua design hmmm toch wat dingetjes...
Zijkanten van 't toestel matchen niet met de voor- en achterkant.. shiny ipv mat.
De cameramodule is ugly, uitstekend en oogt cheap.. En dan nog de bezel om de rand.
Oogde vrij cheap met dat zwarte lelijke pianoplastic t.o.v de mooie witte matte finish imho.

De speakergaatjes enzo waren weer erg mooi afgewerkt.. Aan Sense ga ik denk nooit wennen...
Leuk gepresenteerd met Beats Solo's natuurlijk, beetje jammer maar okee best.

Kon 't toestel niet goed vasthouden door alle beveiligingsbeugels...
Hij komt binnen twee weken denk binnen om uitvoerig te testen, ben benieuwd...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UUn9Rd2waC4dDPEcN4gI5iKv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LR3cTLSuBOrVmW8tKy6Ze292/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:38:
Net in de stad geOneX'ed... Maar qua design hmmm toch wat dingetjes...
Zijkanten van 't toestel matchen niet met de voor- en achterkant.. shiny ipv mat.
De cameramodule is ugly, uitstekend en oogt cheap.. En dan nog de bezel om de rand.
Oogde vrij cheap met dat zwarte lelijke pianoplastic t.o.v de mooie witte matte finish imho.

De speakergaatjes enzo waren weer erg mooi afgewerkt.. Aan Sense ga ik denk nooit wennen...
Leuk gepresenteerd met Beats Solo's natuurlijk, beetje jammer maar okee best.

Kon 't toestel niet goed vasthouden door alle beveiligingsbeugels...
Hij komt binben twee weken denk binnen om uitvoerig te testen, ben benieuwd...

[afbeelding]

[afbeelding]
Eindelijk eens een kritische kijk op de HTC One X. Hulde daarvoor _/-\o_ De camera module snap ik nog steeds niet, idd nog steeds veel te uitstekend wat voor krassen op de camera lens kan veroorzaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
alwaysleft schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:44:
[...]
Eindelijk eens een kritische kijk op de HTC One X. Hulde daarvoor _/-\o_ De camera module snap ik nog steeds niet, idd nog steeds veel te uitstekend wat voor krassen op de camera lens kan veroorzaken :(
Dat ze daar wat ruimte nodig hadden okay, maar waarom het niet gewoon in dezelfde kleur kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
alwaysleft schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:44:
[...]
Al met al is dit een kwestie van smaak. niet echt inhoudelijk kritische dingen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:50:
[...]

Al met al is dit een kwestie van smaak. niet echt inhoudelijk kritische dingen toch?
Daar ben ik het niet zo mee eens... ik vind het wel inhoudelijk kritische punten.. Ik ben dan ook met CLB eens... Alleen het overweg kunnen met sense is smaak/persoonlijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:52:
[...]

Daar ben ik het niet zo mee eens... ik vind het wel inhoudelijk kritische punten.. Ik ben dan ook met CLB eens... Alleen het overweg kunnen met sense is smaak/persoonlijkheid...
Kritiek op kleurkeuze aan de voorkant (pianolak ipv mat wit) is toch ook echt smaak hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
jawel hoor, maar persoonlijk boeit mij een los geheugenkaartje niets. :)
toestel via USB verbinden of draadloos je files benaderen die elders op een NAS of op je pc of in een 'cloud' staan. a la diskettestyle met geheugenkaartjes in de weer zijn is zo 1995 :O
valide punt, een goeie backup is hier het devies :)
als ie bij een reparateur komt die ook iphones repareert heeft ie vast al het nodige homevideo werk gezien :+
onzin, of je nu een dedicated knop indrukt of op een touchscreen drukt maakt niets uit, je zit niet met je vinger voor je zoekschermpje, maar er rechts naast (Desire met android 4.0.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

boratnl schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:53:
[...]

Kritiek op kleurkeuze aan de voorkant (pianolak ipv mat wit) is toch ook echt smaak hoor...
Ik vind het ook allemaal nogal open deuren, al sinds eind februari staan er filmpjes online. Daarin is dat allemaal duidelijk te zien, je weet dat de camera module uitsteekt, je weet hoe de kleurstellingen zijn. Dat met die lens die krast, dat zal allemaal wel loslopen. hij rust niet op de lens zelf. Kortom, omdat allemaal hier nog eens te herhalen, ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van.
Pagina: 1 ... 9 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.