Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 19:04
Ik heb zojuist velengd bel+sms+web 1 jaar ben van MTV mobile naar KPN gegaan.
Ik heb gebeld naar MTV of ze me een goede aanbieding konden doen want als je verlengt kost het toestel al snel rond de 200 euro bij 1 jaar.
Ik heb toen extra korting gekregen op het toestel.
Bel+sms+web 1000
25+25+100+9x40 + 60 euro voor het toestel =570€
Niet slecht voor een toestel van rond 500
Nu nog me galaxy s voor rond de 100 euro verkopen
570-100 voor galaxy s = 470 ÷12 =39€ per maand

Ik een gelukkig man heb de witte genomen en hij komt Dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11-2020
Na hoeveel maanden kan je je abbonement terug zetten bij Vodafone bij 2jarig abbonement?
Anders is voor degene die 2 jaar een abbo willen Vodafone BEL SMS WEB 1gig wel een idee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291284

Via studentenmobiel zag ik de BSW 160 met 1 GB voor 2 jaar een gratis toestel. Maar nu ben ik al klant bij vodafone en dus vinkte ik "contractverlengen" aan. En voor deze zelfde abbo kost het toestel nu opeens 104 euro.

Is dit een fout of klopt dit? Als dit klopt hoezo is het dan duurder om te verlengen dan een nieuw abbo afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Anoniem: 291284 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:07:
Via studentenmobiel zag ik de BSW 160 met 1 GB voor 2 jaar een gratis toestel. Maar nu ben ik al klant bij vodafone en dus vinkte ik "contractverlengen" aan. En voor deze zelfde abbo kost het toestel nu opeens 104 euro.

Is dit een fout of klopt dit? Als dit klopt hoezo is het dan duurder om te verlengen dan een nieuw abbo afsluiten?
Dat is altijd het geval en al vaker hier besproken. Als klant ben je minder waard dan een nieuwe klant.
Je kunt nog kijken bij VF zelf op de site als je inlogt in My Vodafone. Als je kan verlengen dan krijg je daar ook aanbiedingen te zien. Soms is het toestel daar dan goedkoper dan bij de verschillende webshops.

Zelf ben in uiteindelijk naar een Belcompany zaak gegaan en het abbo verlengt aangezien die dezelfde prijs gebruikt.

Of je sluit een nieuw abbo af om deze gratis te krijgen. Je krijgt dan alleen een nieuw nummer. Aan jou de keus of je huidige nummer 104 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:39

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zit al een tijdje op de One X te aazen en heb nu bij studentenmobiel een mooie aanbieding gezien.
De One X gratis(Glamour Grey) bij een T-mobile Smartplus 300 abonnnement.

300 minuten/SMS
500MB internet
12 mnd € 19,97
12 mnd € 39,95

Totaal over 2 jaar € 719,04 incl. BTW

Het is een stukje goedkoper dan de voorgestelde verlenging (vergelijkbaar abonnement) bij Hi, en dan mag je het toestel niet eens houden na de 2 jaar.

Edit] Bij Typhone krijg ik voor hetzelfde geld dezelfde aanbieding maar dan met gratis Monster Headset Beats by Dr. Dre. Dat gaat hem dus worden en uiteraard de extra korting van directkorting :)

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 25-05-2012 11:29 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Altijd lastig het aantal MB dat je moet hebben, als je er over gaat of je dan moet betalen of dat alleen je snelheid wordt verlaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Internetsnelheid maximaal 3.6 Mbps/768 Kbps; buiten uw databundel betaalt u € 0,10 per MB.
Ik ben tot nu toe altijd binnen de 500 mb gebleven, ik verwacht ook niet dat dat stijgt. Thuis & op het werk heb ik WiFi, daar download ik het meeste.

Onbeperkt internet (tot 1GB hoge snelheid, daarna geknepen) kost 4,95 extra maar dat heb ik niet nodig. Ik heb eerst Hi aan de lijn gehad, en ze hebben gemeld dat mijn huidige gemiddelde gebruik zo'n 200 MB per maand was.

[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 26-05-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Ik ben ook aan het rekenen geslagen.
Nu zit ik nog op een Vodafone sim-only 270 min + 1GB voor €25 per maand.
Het lijkt erop dat mijn beste optie is om het toestel los te lopen aangezien ik anders altijd naar een slechtere bundel ga. Weliswaar is na verlengen het totaal iets goedkoper want:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/295129/telefoonabbos.jpg

Maar dan heb ik niet alleen een slechter abbo en moet ik na een jaar weer een sim only afsluiten die waarschijnlijk slechter is dan wat ik nu heb.
Het prijsverschil met niets veranderen en een los toestel is te klein.
Ik kan ook nog een paar maanden wachten en kijken of een losse X one nog zakt of er eentje op de kop zien te tikken. Bovendien kan ik mijn HTC desire nog verkopen voor ongeveer €100.
Weg gaan bij VF doe ik op het moment liever niet vanwege de buitenland blox. Bovendien komt er dan bij een andere provider ook nog een x bedrag aan aansluitkosten bij.
Het lijkt erop dat de nieuwe abbos sinds vorig jaar met data echt zo veel slechter zijn geworden dat je beter nog wat op je oude abbo kunt blijven zitten tot er weer nieuwe licenties worden afgegeven en de markt weer wat in beweging komt.
-edit: Ik heb overigens net genoeg aan 500MB per maand. Dat gaat wel lukken.-

Hopelijk hebben jullie wat aan deze berekening en heeft iemand nog wat aanvulling.

[ Voor 3% gewijzigd door Vmu op 26-05-2012 22:10 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Vmu schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:04:
Ik ben ook aan het rekenen geslagen.
Nu zit ik nog op een Vodafone sim-only 270 min + 1GB voor €25 per maand.
Het lijkt erop dat mijn beste optie is om het toestel los te lopen aangezien ik anders altijd naar een slechtere bundel ga. Weliswaar is na verlengen het totaal iets goedkoper want:
[afbeelding]

Maar dan heb ik niet alleen een slechter abbo en moet ik na een jaar weer een sim only afsluiten die waarschijnlijk slechter is dan wat ik nu heb.
Het prijsverschil met niets veranderen en een los toestel is te klein.
Ik kan ook nog een paar maanden wachten en kijken of een losse X one nog zakt of er eentje op de kop zien te tikken. Bovendien kan ik mijn HTC desire nog verkopen voor ongeveer €100.
Weg gaan bij VF doe ik op het moment liever niet vanwege de buitenland blox. Bovendien komt er dan bij een andere provider ook nog een x bedrag aan aansluitkosten bij.
Het lijkt erop dat de nieuwe abbos sinds vorig jaar met data echt zo veel slechter zijn geworden dat je beter nog wat op je oude abbo kunt blijven zitten tot er weer nieuwe licenties worden afgegeven en de markt weer wat in beweging komt.
-edit: Ik heb overigens net genoeg aan 500MB per maand. Dat gaat wel lukken.-

Hopelijk hebben jullie wat aan deze berekening en heeft iemand nog wat aanvulling.
Sim-only hoeft niet zo duur te zijn:
Bekijk Simpel.nl maar eens.
http://simpel.nl/default.aspx

Met 500 MB, 300 belminuten en 100 SMS betaal je 20 euro per maand.
Gebruikt gewoon het netwerk van KPN en die is altijd wel consistent en stabiel.

Ik ga waarschijnlijke de hierboven genoemde constructie doen bij KPN 1-jarig via studentmobiel en de nodige kortingen. En daarna ga ik over op Sim-only bij simpel.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
xSoul schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:52:
[...]

Ik ga waarschijnlijke de hierboven genoemde constructie doen bij KPN 1-jarig via studentmobiel en de nodige kortingen. En daarna ga ik over op Sim-only bij simpel.nl :)
Heb toch iets veel interressanter gevonden. 160 belminuten, onbeperkt bellen naar Vodafone klanten, 1000 MB, plus 3000 smsjes voor 19 euro per maand. Ook 1 jarig:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2204

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
xSoul schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:52:
[...]

Zoek eerst even op het mooie bedrijf Simpel via Google. Uit ervaring kan ik je deze provider van harte afbevelen. Begin er niet aan. Ineens gaan er dingen fout met je account en dan begint de ellende.

Sluiten je af wanner ze willen en dan kost het veel moeite om weer te kunnen ondanks dat het "systeem" een fout had gemaak.

Na aansluiten incasseren ze doorleuk weer aansluitkosten ondanks dat zij de fout maken.

Je moet naar een duur nummer bellen en altijd lang in de wachten en als je dan iemand aan de lijn hebt kunnen ze je of niet helpen of ze zoeken het uit en hoor je nooit meer wat.

Simpel nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Mee eens, voor mij ook geen simpel, mijn broer heeft simpel en dat zuigt echt ballen als je wat wilt. Zolang het werkt is er geen probleem.

Over mijn optie1: die is nog aantrekkelijker geworden nu de X in pricewatch op €500 staat. Ik ben dan nog maar €35 duurder uit dan wanneer ik van abonnement wissel (optie 2).
Over een paar weken nog maar eens kijken...die losse prijs zakt nog wel wat verder.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Hmmm, mijn oom raadde mij Simpel.nl aan.

Dan kijk ik wel even verder, najah het is sowieso kopzorg voor later voor mij. Aangezien ik eerst nog een 1-jarig abonnement met toestel moet afsluiten en zodra die is verlopen over een jaar, moet ik pas gaan rondkijken naar sim-only abonnementen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
xSoul schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:24:
Hmmm, mijn oom raadde mij Simpel.nl aan.

Dan kijk ik wel even verder, najah het is sowieso kopzorg voor later voor mij. Aangezien ik eerst nog een 1-jarig abonnement met toestel moet afsluiten en zodra die is verlopen over een jaar, moet ik pas gaan rondkijken naar sim-only abonnementen. :)
Waarom doe je dit dan niet?

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Omdat je hiervoor een actiecode moet invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Even anderhalve dag wachten, wat voor actie HI dan heeft.. want dan is de huidige actie afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291284

Ik ben al een tijdje aan het koekeloeren voor een nieuwe htc one x abbo omdat mijn huidige bij vodagone bijna is afgelopen. Mijn oog is gevallen op de vodafone 160 met 500MB of 1GB abbo.

Nu heb ik VF gebeld en hun "speciale aanbieding", omdat ik al ong 6 jaar klant bij hun ben is 25 euro korting op het toestel -_- Dat komt neer op:

(Dit is als ik mijn contract verleng ipv een nieuw nummer te nemen)
VF:
BSW 160 500 MB = toestel 95,00 euro
BSW 160 1 GB = toestel 55 euro
Studentenmobiel.com:
BSW 160 500 MB = toestel 139,00 euro
BSW 160 1 GB = toestel 104 euro

(nieuw nummer)
Studentenmobiel:
BSW 160 500 MB = toestel 8,00 euro
BSW 160 1 GB = toestel GRATIS

Nu heb ik wat vragen voor de wat meer ervaring mensen hier.
1) Wat is het verschil tussen nieuw abbo en verlengen behalve dat verlengen duurder is. Kan ik tegen een betaling dan mijn huidige nummer behouden?
2) Is de aanbieding die ik heb gekregen gepast voor een klant van +/- 6 jaar? Want mij lijkt dit nogal een slechte deal. Wat zijn jullie ervaring met aanbiedingen bij verlenging?

ps. ik vond zojuist dit:
Als u reeds belt met een bestaand Vodafone abonnement en u wenst uw nummer te behouden, dan betreft dit een contractvernieuwing. U behoudt bij een contractvernieuwing (contractverlenging) automatisch uw huidige nummer.

Toestelprijzen in combinatie met een contractvernieuwing kunnen helaas afwijken. Uiteraard kunt u voor een nieuw Vodafone abonnement kiezen met een nieuw nummer.

Dus als ik mijn nummer wil behouden ben ik hoe dan ook voordeliger af als ik weg ga bij mijn huidige provider. Wat is dit voor raars om je klanten te behouden?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 291284 op 29-05-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Deze aanbieding klinkt mij ook niet al te best in de oren.

ikzelf zit ongeveer met hetzelfde, aantal jaren HI klant.
zojuist ff gebeld met de klantenservice, maar helaas viel mn verbinding uit.

mij werd een voorstel gedaan om over te stappen naar KPN (omdat ik geen toestel wil leasen maar als eigendom wil).

het voordeligst was om een BSW XL 1000min af te sluiten. dan betaal je eerste 2 maanden 25eu, 1 maand 102.50 en daarna zet je het zelf om naar een bundel naar keuze.

prijs voor het toestel was ze net met haar manager aan het bespreken, dus dat weet ik ff niet.
wel heb ik er vertrouwen in dat ik mijn huidige htc sensation kan verkopen voor een eurootje of 200-250?

ik zoek het gewoonweg niet om omgerekend meer dan 45/50eu per maand te betalen en dan het toestel ook niet eens te mogen houden. (ja voor 35% van 600eu... $$$$).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 19:09

Felyrion

goodgoan!

Fried schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:15:
Deze aanbieding klinkt mij ook niet al te best in de oren.

ikzelf zit ongeveer met hetzelfde, aantal jaren HI klant.
zojuist ff gebeld met de klantenservice, maar helaas viel mn verbinding uit.

mij werd een voorstel gedaan om over te stappen naar KPN (omdat ik geen toestel wil leasen maar als eigendom wil).

het voordeligst was om een BSW XL 1000min af te sluiten. dan betaal je eerste 2 maanden 25eu, 1 maand 102.50 en daarna zet je het zelf om naar een bundel naar keuze.

prijs voor het toestel was ze net met haar manager aan het bespreken, dus dat weet ik ff niet.
wel heb ik er vertrouwen in dat ik mijn huidige htc sensation kan verkopen voor een eurootje of 200-250?

ik zoek het gewoonweg niet om omgerekend meer dan 45/50eu per maand te betalen en dan het toestel ook niet eens te mogen houden. (ja voor 35% van 600eu... $$$$).
Exact hetzelfde verhaal hier... Hi kon niks doen "we waarderen nieuwe klanten net zoveel als bestaande".
En inderdaad.. toestel mag je niet houden, tenzij je een nu nog onbekend bedrag gaat neerleggen... "We schatten 15% na twee jaar, maar dat kunnen we niet garanderen". Daar zit ik niet op te wachten.

Ben ook overgestapt naar KPN, maar dan voor 2 jaar.. eerste 8 maanden 25 euro, en daarna zelf kiezen met welk tarief je verder gaat. Voor het toestel moet ik nu nog 50 euro betalen.

Je kunt trouwens tussen Hi en KPN wel via verlenging switchen, dus geen gedoe met aansluitkosten en nummerbehoud.

Oh, ik had de versie die jij noemt ook als optie, dan moest mij het toestel nog 140 euro kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Felyrion op 30-05-2012 09:46 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Anoniem: 291284 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:07:

ps. ik vond zojuist dit:
Als u reeds belt met een bestaand Vodafone abonnement en u wenst uw nummer te behouden, dan betreft dit een contractvernieuwing. U behoudt bij een contractvernieuwing (contractverlenging) automatisch uw huidige nummer.

Toestelprijzen in combinatie met een contractvernieuwing kunnen helaas afwijken. Uiteraard kunt u voor een nieuw Vodafone abonnement kiezen met een nieuw nummer.

Dus als ik mijn nummer wil behouden ben ik hoe dan ook voordeliger af als ik weg ga bij mijn huidige provider. Wat is dit voor raars om je klanten te behouden?
Dit is al jaren zo en misschien wel vanaf het begin van mobiel bellen. Bij elke provider werkt dit op dezelfde mannier.

Nummerbehoud kan alleen als je overgaat naar een nieuwe provider of van prepaid naar abbo of andersom. Anders val je in de categorie contractverlening waardoor je het nummer blijft behouden maar bijna altijd duurder uit bent qua bijbetalen van een toestel.

Het is dus maar net hoeveel een nummer je waard is tov bijbetalen van een toestel.
Bedenk qua kostenberekening bij een nieuw nummer dat je ook altijd 30 euro aansluitkosten moet betalen.
Bij nummerbehoud heb je dat weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Ik heb hem maar besteld, overstap van HI naar KPN gemaakt zodat het toestel wél eigendom wordt.

ik mag dus verkassen naar het accessoires topic ;) !!

//edit: vandaag wordt ie al aangeboden volgens de SMS.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fried op 31-05-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Voor mensen die een losse One X zoeken en in de buurt van eindhoven wonen:
GSMEindhoven heeft de One X voor 449 euro. En nee, ik heb geen band met GSMEinhoven, ook al noem ik ze vaker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Vanavond na het ophalen van de identiteitskaart nog een keer de One X (wit) besteld bij Studentmobiel i.c.m. KPN. Toestelprijs is nu ook lager. Dus ergens volgende week ook eindelijk na maanden de One X in bezit. :9~

Grappige is dat een paar minuten nadat ik m'n order had gemaakt ik van Vodafone dit in m'n mail kreeg:
We zijn blij dat je bij ons bent
Bij Vodafone zijn we blij met jou als klant. En dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom hebben we iets leuks voor je
_O-

Overigens mag Studentmobiel wel eens opschieten met het terugstorten van het aankoopbedrag+verzendkosten van de vorige order. Ik kreeg 24 mail dat m'n order was geannuleerd (op mijn verzoek), er staat dat het bedrag binnen 7 dagen teruggestort zou worden; vandaag is de 7e dag.

EDIT (vrijdag @ 13:16 uur): Ik kreeg net een maiiltje dat de order al is verzonden! :o
Is met nummerbehoud van Vodafone dus dat is zéér rap gegaan! _/-\o_

Morgen spelen! *O*

EDIT (zaterdag @ 16:37 uur):
Track&Trace werkte niet meer; dus met 'MijnPakket' aangemeld: "Zending wordt voorbereidt"
()^#$)$ :( |:(
Dacht aan de hand van mailtje van Studentmobiel gister dat ik 'm toch echt vandaag zou krijgen :-(

[ Voor 44% gewijzigd door Piet91 op 02-06-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 23:56
Beste mensen,

Ik ben ook erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu zag ik op pricewatch de goedkoopste op €489,-
Echter via google kwam ik bij GSM-Eindhoven terecht, daar kost de telefoon €439,-

Iemand bekend met deze winkel? Via google wel een aantal reacties gevonden maar gaat met name over aftersales. Ik was benieuwd of de telefoons wel 'legaal' en voor de NL markt zijn?

http://www.gsm-eindhoven.nl/HTC/HTC-One-X.html?pop=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 12:55
janvanduschoten schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:20:
Ik zit al een tijdje op de One X te aazen en heb nu bij studentenmobiel een mooie aanbieding gezien.
De One X gratis(Glamour Grey) bij een T-mobile Smartplus 300 abonnnement.

300 minuten/SMS
500MB internet
12 mnd € 19,97
12 mnd € 39,95

Totaal over 2 jaar € 719,04 incl. BTW

Het is een stukje goedkoper dan de voorgestelde verlenging (vergelijkbaar abonnement) bij Hi, en dan mag je het toestel niet eens houden na de 2 jaar.

Edit] Bij Typhone krijg ik voor hetzelfde geld dezelfde aanbieding maar dan met gratis Monster Headset Beats by Dr. Dre. Dat gaat hem dus worden en uiteraard de extra korting
Waar zie je dat van de Beats?

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 20-05 10:45
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LuY2P.jpg

Hoe zit dit? Niks betalen voor je belminuten en internet?

Er staat nergens dat dit een actie is , bijvoorbeeld eerste 3 maanden gratis. Dit is bij Typhone.

Erg vreemd. Als ik nu bestel zou ik in theorie 17,50 betalen. Maar of dit ook zo is?...

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Fasterinside schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:05:
[afbeelding]

Hoe zit dit? Niks betalen voor je belminuten en internet?

Er staat nergens dat dit een actie is , bijvoorbeeld eerste 3 maanden gratis. Dit is bij Typhone.

Erg vreemd. Als ik nu bestel zou ik in theorie 17,50 betalen. Maar of dit ook zo is?...
De actie bij Hi is nu de eerste 2 (of 4) maanden gratis. Die 0 euro geldt dus alleen voor de eerste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 12:27
Op de voorpagina 1-jarig Telfort aanbieding? Maar das dus lease en maar 150 min / 250 mb. Geen optie voor mij :(
birdie25 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:15:
[...]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Heerlijk dat overstappen naar een andere provider terwijl je huidige abonnement nét verlopen is.
Krijg net een sms van Vodafone hierover:
Wij hebben uw aanvraag voor het behoud van nummer xxxxxxxxxx afgewezen. Bij de gewenste
overstapdatum is geen rekening gehouden met de opzegtermijn. Wij hebben aan kpn mobiel een andere datum voorgesteld: 04-07-2012. kpn mobiel kan een nieuwe aanvraag indienen en uw vragen hierover beantwoorden.
Had gewoon de einddatum van m'n VF abbonnement wat onder 'Mijn Vodafone' staat opgegeven.
Ach wat; hopelijk heb ik de One X morgen eindelijk binnen (i.p.v. afgelopen zaterdag |:( ) en ik zie wel wanneer ik echt via KPN bel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

birdie25 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:15:
[...]

De aanbieding is er niet meer zie ik, het toestel heb ik gratis gekregen en een setje Beats by Dr Dre oordopjes. Je moet nu bijbetalen voor het toestel en geen dopjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Mister_tb schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:12:
Beste mensen,

Ik ben ook erg geïnteresseerd in deze telefoon. Nu zag ik op pricewatch de goedkoopste op €489,-
Echter via google kwam ik bij GSM-Eindhoven terecht, daar kost de telefoon €439,-

Iemand bekend met deze winkel? Via google wel een aantal reacties gevonden maar gaat met name over aftersales. Ik was benieuwd of de telefoons wel 'legaal' en voor de NL markt zijn?

http://www.gsm-eindhoven.nl/HTC/HTC-One-X.html?pop=0
Ze leveren waarschijnlijk de Duitse variant of een Vodafone branded. De reviews zijn over het algemeen positief, behalve wat de aftersales betreft. Mensen blijken niet te kunnen begrijpen dat je een HTC direct naar Dynafix dient op te sturen door contact op te nemen met HTC Nederland. Alsof webshops zelf telefoons gaan repareren, die houden ze een weekje vast en dan sturen ze weer een vrachtje op. Moet je nog geluk hebben dat ze hem gelijk weer naar jou sturen als hij terug komt. Kun je hem veel beter al binnen 6 tot 12 uur gratis thuis laten ophalen en brengen door de htc koeriersdienst.

[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 07-06-2012 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

sphere

Debian abuser

Malarky schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:03:
Ze leveren waarschijnlijk de Duitse variant of een Vodafone branded. De reviews zijn over het algemeen positief, behalve wat de aftersales betreft. Mensen blijken niet te kunnen begrijpen dat je een HTC direct naar Dynafix dient op te sturen door contact op te nemen met HTC Nederland. Alsof webshops zelf telefoons gaan repareren, die houden ze een weekje vast en dan sturen ze weer een vrachtje op. Moet je nog geluk hebben dat ze hem gelijk weer naar jou sturen als hij terug komt. Kun je hem veel beter al binnen 6 tot 12 uur gratis thuis laten ophalen en brengen door de htc koeriersdienst.
Dat is niet een kwestie van begrijpen, dat is zoals de wet het regelt. Dat er een prachtige regeling bestaat bij HTC doet daar niks aan af.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Piet91 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:51:
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...
Ik heb zojuist met GSMwijzer.nl gesproken en wat verder doorgevraagd. Wat blijkt is dat gsmwijzer en studentmobiel inderdaad uit dezelfde voorraad leveren en dat er aanvankelijk (de eerste week) Vodafone branded toestellen zijn geleverd. Dit was zo omdat de webshop toen nog niet aan unbranded toestellen kon komen en klanten toch de mogelijkheid wilde bieden alvast een HTC One X te bemachtigen. Veruit de meeste klanten vonden dat geen probleem, wie toch een unbranded wilde kon deze weer terugsturen en wachten totdat de unbranded uitkwam (al weer even geleden ondertussen).

De modellen die ze nu verkopen zijn WWE modellen, waarbij ze niet naar zekerheid wist of de telefoons een Duits (HTC__102) of een Nederlands (HTC__E11) cidnumber hadden. Maargoed voor de garantie en RUU's maakt dat niets uit. Heel misschien zit er iets verschil in tussen het verkrijgen van de OTA update. Waarbij de ervaring is dat Duitsers, mocht de tijd verschillen de update bij voorgaande toestellen vaker eerder kregen dan later.

Zodra ik het toestel thuis heb zal ik even de cidnumber controlleren. edit: gaat dus om het Nederlandse model.
sphere schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:16:
[...]

Dat is niet een kwestie van begrijpen, dat is zoals de wet het regelt. Dat er een prachtige regeling bestaat bij HTC doet daar niks aan af.
De wet regelt dat de verkoper in eerste instantie verantwoordelijk is voor een goede afhandeling van de garantie. Sterker deze is verantwoordelijk voor de reparatie en of vervanging van het product. Maar, dat betekend niet dat er van de verkoper verwacht wordt dat deze het product zelf repareert, dat de fabrikant dit regelt is zelfs gewoonte en geaccepteerd.

De slimme consument houdt vooral rekening met de realiteit zonder zijn wettelijke rechten uit het oog te verliezen. Deze zend zijn product dus direct naar Dynafix (of je nu HTC of Samsung hebt) en stelt zowel de verkoper als de fabrikant verantwoordelijk als er daar eventueel wat mis gaat. Bij beide heeft de consument rechten en dat geeft de consument in de realiteit dus ook meer kansen op een goede afhandeling.

Samengevat: opsturen naar Dynafix die telefoon.

[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 08-06-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 19:33
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een opvolger van mijn abbo en dan het liefst in combi met een leuke telefoon, nu kwam ik op de tele 2 site onderstaande aanbieding tegen. Geeft dit niet het meeste bang for buck in verhouding met de andere providers?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wu1WU.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door RaijRaij op 08-06-2012 19:02 . Reden: andere link naar img ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Malarky schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:04:
Ik heb zojuist met GSMwijzer.nl gesproken en wat verder doorgevraagd. Wat blijkt is dat gsmwijzer en studentmobiel inderdaad uit dezelfde voorraad leveren en dat er aanvankelijk (de eerste week) Vodafone branded toestellen zijn geleverd. Dit was zo omdat de webshop toen nog niet aan unbranded toestellen kon komen en klanten toch de mogelijkheid wilde bieden alvast een HTC One X te bemachtigen. Veruit de meeste klanten vonden dat geen probleem, wie toch een unbranded wilde kon deze weer terugsturen en wachten totdat de unbranded uitkwam (al weer even geleden ondertussen).

De modellen die ze nu verkopen zijn WWE modellen, waarbij ze niet naar zekerheid wist of de telefoons een Duits (HTC__102) of een Nederlands (HTC__E11) cidnumber hadden. Maargoed voor de garantie en RUU's maakt dat niets uit. Heel misschien zit er iets verschil in tussen het verkrijgen van de OTA update. Waarbij de ervaring is dat Duitsers, mocht de tijd verschillen de update bij voorgaande toestellen vaker eerder kregen dan later.

Zodra ik het toestel thuis heb zal ik even de cidnumber controlleren. edit: gaat dus om het Nederlandse model.
Ik heb 'm nu al een paar dagen van Studentmobiel en inderdaad geen branding.
Samengevat: opsturen naar Dynafix die telefoon.
Maar ik ben bang dat ik dit ook mag doen; wifi is slecht i.v.m. m'n oude Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 15:50

Radjesh

hoi

Bel+SMS+Web 1GB € 42,50 2 jaar en dan de HTC One X gratis. Klinkt als een goede deal.

6 maanden gratis kom je uit op: 18*42,50 = 765 + 30 aansluitkosten = 805

805 / 24 = 33,54 PM

https://www.studentmobiel...ne-bel+sms+web-1gb-2-jaar

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 18:38
Ziet er wel uit als een leuke deal, alleen jammer dat het weer alleen geld voor nieuwe abonnementen!

Ben voor mijzelf nog aan het kijken en kom toch wel redelijk uit bij verlengen van het abonnement bij Vodafone. Ik heb aan 160 bel minuten genoeg, aangezien ik er vaak ruim onder zit. Prefereer alleen liever om een abonnement te hebben met genoeg bel minuten.

Vodafone (2 jarig) Vodafone + Belcompany
Bel+Sms+Web Vaak 50 € 50,00 200 500 0
Bel+Sms+Web Vaak 42,50 € 42,50 160 500 20
Totaal & per maand € 785,00 € 32,71

Op zich niet verkeerd lijkt mij zo. Ga dan een Blox erbij doen, zodat wanneer ik wel een keer boven de 500MB kom dat ik niet zoveel hoef bij te betalen. Kom namelijk maar enkele keren per jaar boven de 500MB uit.

Weet trouwens iemand, ondanks dat ik weet dat dit niet het juiste topic is, of de HTC One XL nog in Nederland uit komt? Daarnaast als iemand een betere optie weet dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
De huidige beste aanbieding is gewoon T-Mobile Smart Plus 300 met een One X gratis. Kom je uit op 718,80 + 30 aansluitkosten. 300min/sms + 500MB internep. Kun je vinden bij studentmobiel. Over 2 jaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 19:45
ik vind zelf het KPN netwerk het beste van Nederland en daar heb ik wel wat extra voor over.
De bel-sms-web xl abonnementen zijn daarbij interessant, want de gewone bel-sms-web abonnementen hebben te weinig datavolume.

Als je het meest dure abonnement afsluit kun je bijna ieder toestel gratis krijgen. Een extreem voorbeeld: Iphone 4s 32 GB kost rond de 700 euro los en bij een Sim Bel+SMS+WebXL 1500 slechts 18 euro (gsmweb.nl).
Eerste 4 maanden kost 25 euro en daarna kun je terugschakelen naar het Sim Bel+SMS+WebXL 150 abonnement van 35 per maand. Sluit daarbij een internet voordeel bundel af hetgeen je 5 euro per maand kost in de maanden dat je over je datavolume heen gaat (bescherming tegen onverwacht hoge kosten).

De One X is uiteraard gratis in deze constructie, dus kosten voor twee jaren komen dan op
4x25 + 20x35 + 30 aansluiten = 830 euro.

Alleen vind ik het persoonlijk jammer als de shop een cashback van > 650 euro zou krijgen en je dan een toestel van 500 kiest. Het zou leuk zijn als de shop dan nog wat accessoires toevoegt...

als ik de pagina van studentmobiel bekijk zie je trouwens dat de One X gratis is bij álle Web XL abonnementen. Ik durf te wedden dat als je kiest voor de goedkoopste van 35 euro per maand, je toch duurder aangesloten wordt en dan de mededeling krijgt hem bijtijds terug te zetten. Bij gsmweb zie je namelijk dat je hier normaal rond 155 euro voor bij zou moeten betalen...

Kortom, heeft nog iemand tips welke shop deze constructie op een voor de klant meest gunstige manier uitwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Wellicht lees ik er overheen, maar weet iemand of de toestellen bij T-Mobile branded zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
mrVB schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:48:
Wellicht lees ik er overheen, maar weet iemand of de toestellen bij T-Mobile branded zijn?
vreemde is dat de htc one x goedkoper is bij t-mobile dan de htc one s dus je zou bijna denken dat er zoiets aan de hand is.

[ Voor 16% gewijzigd door maxtrash op 11-06-2012 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
birdie25 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:56:
De huidige beste aanbieding is gewoon T-Mobile Smart Plus 300 met een One X gratis. Kom je uit op 718,80 + 30 aansluitkosten. 300min/sms + 500MB internep. Kun je vinden bij studentmobiel. Over 2 jaar natuurlijk.
niet meer denk ik, kost 24 euro bij studentmobiel dus niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
maxtrash schreef op maandag 11 juni 2012 @ 01:22:
[...]

niet meer denk ik, kost 24 euro bij studentmobiel dus niet gratis.
I.c.m. Smart Plus 300 is hij nog steeds gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
birdie25 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 01:29:
[...]

I.c.m. Smart Plus 300 is hij nog steeds gratis.
sorry, ik keek bij verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 15:50

Radjesh

hoi

Zojuist verlengt bij MTV Mobile met 1000mb internet en 100 belminuten.

Eerste 4 maanden gratis en daarna 42,50 per maand. Echter krijg ik per maand 2,50 korting dus kom uit op 40 per maand. Daarnaast de reguliere actie van MTVmobile waarbij je 6 maanden Sporify erbij krijgt voor niks.

Toestel was gratis :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Denk dat ik maar Tmobile doe..
32 gemiddelde per maand voor 100 minute en onbeperkt internet en telefoon zit erbij (+aansluitkosten)
studentmobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 20-05 10:45
masterlijk545 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:55:
Denk dat ik maar Tmobile doe..
32 gemiddelde per maand voor 100 minute en onbeperkt internet en telefoon zit erbij (+aansluitkosten)
studentmobiel..
Alleen jammer dat je nooit gebruik kunt maken van je abbo, ivm bereik. Omgeving Den Bosch tenminste.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 22:25
FireSonus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:57:
Ik wil deze deal graag nemen, maar de situatie is als volgt:

Ik heb op dit moment een abonnement bij T-Mobile dat 22 augustus afloopt. Drie maanden van te voren kom ik in aanmerking voor contractvernieuwing/verlenging. Dat zou dus a.s. 22 mei zijn. Zoals je nu dus weet wil ik over naar KPN. Ik wil mijn nummer behouden en als je dat wilt dan kan dit maximaal 2 maanden van te voren. M.a.w. ik kan pas 22 JUNI over :'(. Áls de deal dan nog geldt ga ik meteen over :).
Even mezelf gequoot ;).

Ik heb zojuist een HTC One X White besteld bij KPN! :D. Eindelijk van T-Mobile af, nu nog aanzien of de overgang van iOS naar Android mij bevalt :).

Besteld met een 1 jarig Bel-SMS-WebXL 1000 abonnement. Eerste twee maanden 25 euro, daarna 1 maand de volle mep (à € 102,50) en daarna ga ik terug naar Bel-SMS-WebXL 150 of 200, ben ik nog niet helemaal uit. Heb wel de 250MB internet voordeel bundel erbij afgesloten, kost 5 euro p.m., maar je betaalt alleen als je er ook echt gebruik van maakt.

Abbo gaat pas 22 augustus in, HTC komt hoogstwaarschijnlijk al volgende week :). De mevrouw bij wie ik de HTC besteld heb wist mij te vertellen dat deze simlockvrij is. Ik kan dus mijn T-mobile sim plaatsen en alvast gebruik maken van de HTC als deze binnen komt. Heb er zin in! :D

Oh ja, 1 tip voor mensen die ook over willen stappen met nummerbehoud: ze hebben je simkaartnummer nodig, deze kun je vinden op je simkaart. Noooiiit geweten :P. Ik had dit nummer niet bij de hand toen ik belde (simkaart zat natuurlijk in de telefoon waar ik mee belde 8)7), wat dus betekend dat ze me er voor terug gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

edit

[ Voor 124% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 24-06-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
  • Laatst online: 30-05 07:45
FireSonus schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Ik heb zojuist een HTC One X White besteld bij KPN! :D. Eindelijk van T-Mobile af, nu nog aanzien of de overgang van iOS naar Android mij bevalt :).

Besteld met een 1 jarig Bel-SMS-WebXL 1000 abonnement. Eerste twee maanden 25 euro, daarna 1 maand de volle mep (à € 102,50) en daarna ga ik terug naar Bel-SMS-WebXL 150 of 200, ben ik nog niet helemaal uit. Heb wel de 250MB internet voordeel bundel erbij afgesloten, kost 5 euro p.m., maar je betaalt alleen als je er ook echt gebruik van maakt.
Huidige status van dit abonnement bij KPN:
Eenmalige kosten
HTC One X toestelprijs
€ 69,95
Aansluitkosten
€ 29,95
Abonnementskosten p. mnd.
1000 min/sms+ 1500 MB incl. Personal Sim Premium van € 100,00 voor € 25,00
Internet Voordeel 250 MB € 5,00

Hierbij zou het dus zo zijn dat je eerste 2 maanden €25 betaalt, vervolgens de volle €100 , en hierna bijstellen naar bijvoorbeeld BSW 200 á €37,50. Toestelprijs is nu nog €70, dus basically totaal €557,50. Ben jij er zeker van dat die extra 250MB bundel alleen ingaat wanneer je deze gebruikt(dus als je over je reguliere abbo heenzit?), of begrijp ik dit verkeerd? Want dan zou dit abbo wel heel chill zijn in vergelijking met soortgelijke abbo's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
Ho even, je haalt wat dingen door elkaar:

Bij een 1 jarig Bel-SMS-WebXL 1000 (let op: XL) abonnement krijg je inderdaad de eerste 2 maanden voor 25 euro. Echter is het toestel bij een 1 jarig abbo niet 70 euro maar 139,95.

Bij een 2 jarig Bel-SMS-WebXL 1000 (nogmaals: XL) krijg je de eerste 4 maanden voor 25 euro en heb je dus niet dat "probleem" met de 3e maand de volle mep betalen en is het toestel 49,95 euro. Ik heb hier echter niet voor gekozen omdat ik graag over een jaar de mogelijkheid wil hebben om te kunnen wisselen van toestel/abonnement.

Over die 250MB per maand regel heb je gelijk, zo werd het aan mij verteld én bevestigd door de klantenservice. Dit betekend volgens mij in de praktijk natuurlijk wel dat als je 1MB over je datalimiet heen gaat je 5 euro kwijt bent ;).

Ps. Mijn toestel wordt morgen al geleverd :D.

[ Voor 35% gewijzigd door FireSonus op 25-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
Wish I could have it in my handsss.
OT
Jij bent er zeker van dat je in het geval van 2 jarig WebXL1000 geen 100eu hoeft te betalen voor 5e maand ?

Ik zit er nu aan te denken om ook 1 jarig dan te pakken, en daarna jaartje sim only. Alleen hopen dat ik nog ergens goedkope sim only kan scoren met de mobielinternet kwaliteit van kpn. Zit nu bij Ben, en dat is ronduit ruk...
Of toch los halen voor 429, en dan nog een sim only'tje bij. Die kan dat iets meer dan 15eu per maand zijn, en dan zou ik goedkoper uit zijn over 2 jaar. Twijfelss!

Edit: Zojuist kom ik dit nog tegen: http://tinyurl.com/7ek9mou.
Zou de 2 jaar Tmobile smart start 600 een idee zijn, of mis ik hier een slang onder het gras(lijkt zoveel te schelen)...

[ Voor 27% gewijzigd door qua111 op 25-06-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
qua111 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:52:
OT
Jij bent er zeker van dat je in het geval van 2 jarig WebXL1000 geen 100eu hoeft te betalen voor 5e maand ?

Ik zit er nu aan te denken om ook 1 jarig dan te pakken, en daarna jaartje sim only. Alleen hopen dat ik nog ergens goedkope sim only kan scoren met de mobielinternet kwaliteit van kpn. Zit nu bij Ben, en dat is ronduit ruk...
Of toch los halen voor 429, en dan nog een sim only'tje bij. Die kan dat iets meer dan 15eu per maand zijn, en dan zou ik goedkoper uit zijn over 2 jaar. Twijfelss!

Edit: Zojuist kom ik dit nog tegen: http://tinyurl.com/7ek9mou.
Zou de 2 jaar Tmobile smart start 600 een idee zijn, of mis ik hier een slang onder het gras(lijkt zoveel te schelen)...
T-mobile heeft niet overal een erg goed bereik. Test voor je overgaat tot 2 jaar dit eerst op de plekken waar je het meeste bent. bv even een prepaid kaartje of kennis/vriend die hierbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:51

Zit nu bij Ben, en dat is ronduit ruk...
(...)
Ben gebruikt het netwerk van T-mobile, dus reken maar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
OT
Ja, bij een 2 jarig abonnement moet je na drie maanden aangeven dat je je abonnement wilt terug schroeven en zul je dus vanaf maand 4 een lager abonnement hebben (waarbij je dus nog de 4e maand maar 25 euro betaalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
Vandaag bij MediaMarkt(in ieder geval die in Zoetermeer) gratis 50 euro accesoires bij alle smartphones, dus ook de One X. Tevens hebben ze hier alle normale abbo's voor de prijs die je overal heb en zelfde toestelprijs, wat het dus erg interessant maakt om even langs te gaan! Ik heb de stap gemaakt =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Sorry als het niet helemaal ontopic is, maar ik (en een aardig aantal anderen geloof ik) hebben hier de One X gekocht i.c.m. KPN omdat die een hele mooie constructie heeft waardoor je relatief voordelig een One X met een aardig abonnement kan krijgen.

Maar nu op de frontpage staat dat KPN alweer de abonnementen gaat vernieuwen duurder maken heb ik een vraag.

Kunnen we straks nog wel onze bundel aanpassen? Want de bedoeling was dat je eerst een relatief duur abonnement neemt (in mijn geval Bel-SMS-Web 1000 à €25 p/maand (tijdelijk, 3e maand is €100) en dan na die 3 maand terugschakelt. (in mijn geval Bel-SMS-Web 150 à €35 p/maand).
Want ik zou namelijk volgens de planning vanaf begin oktober naar dat lagere abonnement schakelen maar KPN's nieuwe abonnementvormen beginnen op 30 juli al.

Sorry als dit te oftopic is, maar ik ben nu wel een beetje 'geschrokken' en ik gok dat hier een aardig aantal mensen zijn die deze constructie in gedachten hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wij zijn geen KPN helpdesk, dus je zult toch echt bij hen terecht moeten met je vragen... Lijkt me logisch :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:11:
Wij zijn geen KPN helpdesk, dus je zult toch echt bij hen terecht moeten met je vragen... Lijkt me logisch :)
True, heb hen maar een mailtje gestuurd hierover.
Het zeer korte antwoord:
Geachte heer Piet91,

Bedankt voor uw e-mail, waarin u navraag doet over de mogelijkheden voor het wijzigen van uw abonnement.

Na 3 maanden kunt u uw abonnement maandelijks verhogen of verlagen, hierbij kunt u het ook wijzigen naar Bel-SMS-WebXL. Wanneer u het niet via de website kunt wijzigen kunt u telefonisch contact met de klantenservice opnemen zodat zij de wijziging kunnen doorvoeren.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Melissa Schipdam
Klantenservice KPN
Nou, ik neem hieruit dat we zonder problemen gedurende onze contractsduur nog onze bundels kunnen aanpassen zoals het bij het aangaan van het abonnement bekend was.

Gelukkig :X ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Over 3 dagen gaat er een nieuwe t-mobile shop open in Maastricht. Die geven dan 2 jaar lang 50% korting weg op de galaxy s3 en de one x.

Voorbeeldje, tmobile smart plus 430 belminuten/sms plus 1GB internet kost dan 2 jaar lang slechts 25 euro per maand. Toestel eenmalig 0 euro:). Aansluitkosten eenmalig 30 euro.

Prijs totaal voor de One X:

24 maanden keer 25 euro = 600 euro. plus 30 euro voor aansluitkosten is slechts 630 euro in 2 jaar tijd :) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dat is idd een hele goede deal... alleen jammer dat ik in friesland woon.

Mijn htc desire is vd week gevallen en het scherm is kapot, kheb dus een nieuwe telefoon nodig, atm heb ik een simpel simonly abbo wat per maand loop, dus ik denk ff kijken wat een leuk abbo met nieu we telefoon kost... Maar tering wat zijn telefoon abbo's duur geworden 8)7 laatste keer dat ik een abbo met telefoon afsloot had je nog voor 25 euro pm een redelijk high-end telefoon... nu betaal je voor een one x of one s al snel 40 euro pm...

Geloof dat een losse telefoon kopen met een sim only nog het voordeligst is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 28-05 15:28
Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:07:
Dat is idd een hele goede deal... alleen jammer dat ik in friesland woon.

Mijn htc desire is vd week gevallen en het scherm is kapot, kheb dus een nieuwe telefoon nodig, atm heb ik een simpel simonly abbo wat per maand loop, dus ik denk ff kijken wat een leuk abbo met nieu we telefoon kost... Maar tering wat zijn telefoon abbo's duur geworden 8)7 laatste keer dat ik een abbo met telefoon afsloot had je nog voor 25 euro pm een redelijk high-end telefoon... nu betaal je voor een one x of one s al snel 40 euro pm...

Geloof dat een losse telefoon kopen met een sim only nog het voordeligst is.
Ben het ook met je eens over de prijzen. Maar telefoons waren zelf toen ook stuk voordeliger. Beetje smartphone zit al snel op 5 a 600 euro.

Denk dat er binnenkort weer leuke aanbiedingen komen bij telefoonskopen.nl die zijn namelijk bezig met nieuwe webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54

HollovVpo1nt

I like gadgets

alwaysleft schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:30:
Over 3 dagen gaat er een nieuwe t-mobile shop open in Maastricht. Die geven dan 2 jaar lang 50% korting weg op de galaxy s3 en de one x.

Voorbeeldje, tmobile smart plus 430 belminuten/sms plus 1GB internet kost dan 2 jaar lang slechts 25 euro per maand. Toestel eenmalig 0 euro:). Aansluitkosten eenmalig 30 euro.

Prijs totaal voor de One X:

24 maanden keer 25 euro = 600 euro. plus 30 euro voor aansluitkosten is slechts 630 euro in 2 jaar tijd :) O+
Weet iemand of deze actie nog loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-05 23:08
^ nee die actie was eenmalig en alleen op die dag geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
ik werd gebeld om m'n abo te verlengen. Nou daar zaten geen interessante deals bij. M'n huidige abo is nog steeds het best. Bel+sms+web 400 voor 26,50 per maand, onbeperkt Internet :)

Ze boden me de OneX, 2jr voor 55,- pm. Eerste jaar 27,50pm 300 belmin en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten, onbeperkt sms, max 1gb internet

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:35
Is iemand bekend met deze shop?
€415 geldig tot eind van de maand.
http://gadgetxxl.nl/smartphone/htc.html

Zie dat de prijs wel anders is als je klikt op het product maar dit kan een foutje zijn. Zou wel contact ter bevestiging maar toch erg voordelig.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Bwlian schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 02:22:

Zie dat de prijs wel anders is als je klikt op het product maar dit kan een foutje zijn. Zou wel contact ter bevestiging maar toch erg voordelig.
En dat zegt vaak al genoeg. Als iets goedkoop lijkt .....

Klantenservice is een 06 nummer dus is een klein bedrijf. Het is een webshop dus ophalen zit er niet in.
Persoonlijk zou ik liever iets meer betalen en dat je dan meer zekerheid heb. Nergens vindt je namelijk een prijs die hier in de buurt komt. Of ze moeten ze importeren waardoor ze goedkoper kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Laatst online: 19-04 10:37
Bwlian schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 02:22:

Klik hem maar aan en je zult zien dat het een prijs is excl. BTW (onderaan de pagina, vlak boven de knop "Doorgaan naar kassa". incl BTW zit je toch alweer op 499.

Zo kan ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:15:
Hier zit m'n Typhone-contractje ook op de mail...
Een HTC One X voor €398,00 is niet zo heel gek natuurlijk :) €228,00 postbode,
€30,00 aansluitkosten, €165,00 abbo kosten in 1x afkopen, €25,00 cashback en klaar d:)b
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EDm5vdZgYSat3Hdr9Y0VZpfa/full.jpg
Vandaag is (eindelijk) m'n contract afgekocht, klopt niks van maar vind het best...
De €228,00 is betaald aan de postbode, de €30,00 aansluitkosten ook, de €25,00 cashback is er ook...
Abbokosten hadden moeten zijn (2x€7,50)+(10x€15,00) = €165,00, maar waren nu totaal: €142,00 oOo

CLB's HTC One X kostte 'm dus (wat moeite) en qua euro's: €375,00, nice price *O*

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 27-07-2012 16:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sish schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:56:
[...]

Klik hem maar aan en je zult zien dat het een prijs is excl. BTW (onderaan de pagina, vlak boven de knop "Doorgaan naar kassa". incl BTW zit je toch alweer op 499.

Zo kan ik het ook.
Prijs is gewoon incl btw. Kijk bij eindtotaal en daar klopt de prijs nog steeds.Excl btw prijs is lager.
Maar het blijft in mijn ogen te goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:51
CLB schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]
Vandaag is (eindelijk) m'n contract afgekocht, klopt niks van maar vind het best...
De €228,00 is betaald aan de postbode, de €30,00 aansluitkosten ook, de €25,00 cashback is er ook...
Abbokosten hadden moeten zijn (2x€7,50)+(10x€15,00) = €165,00, maar waren nu totaal: €142,00 oOo

CLB's HTC One X kostte 'm dus (wat moeite) en qua euro's: €375,00, nice price *O*
Hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen, die one x zo goedkoop?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat lijkt me uit m'n post toch wel te zien?

Abbo afgesloten, toestelprijs betaald, aansluitkosten betaald, cashback teruggekregen et voila...
Was enkele maanden geleden de goedkoopste mogelijkheid om aan 'n One X te komen, en is nu nog steeds €100,00 goedkoper dan de huidige losse prijs van de One X dus ik loop er al 'n tijd mee en hoef niet te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Laatst online: 19-04 10:37
CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:36:
Dat lijkt me uit m'n post toch wel te zien?

Abbo afgesloten, toestelprijs betaald, aansluitkosten betaald, cashback teruggekregen et voila...
Was enkele maanden geleden de goedkoopste mogelijkheid om aan 'n One X te komen, en is nu nog steeds €100,00 goedkoper dan de huidige losse prijs van de One X dus ik loop er al 'n tijd mee en hoef niet te klagen :)
Je hebt nu wel een goedkope telefoon, maar nu moet je er toch nog weer een abonnement bij? Ben je dan niet uiteindelijk weer duurder uit? Of snap ik niet wat de afkoop inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Klopt, maar ik heb een cheapass abonnement en niet een qua huidige prijzen in de trend van €40,00 / €50,00 :)
Huidige abbo wat ik heb laat ik doorlopen tot in de treurnis, nagenoeg onbeperkt bellen / smsen en onbeperkt internet zonder datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:35
@clb bij mij klopt het inderdaad ook niet....heb dezelfde combo als jou toen destijds bij typone en ik betaal nu 11 euro per maand ipv 15 euro wat op het contract staat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm fijn toch! Dit is ook fijn O-)
VodafoneLekker vaag... Geen €398,00 voor m'n One X, maar €276,00 op dit moment dus... Joe ook goed oOo _O- :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-05 22:09
Hmm zit beetje rond te kijken. Wil het liefst een jaar abbo omdat ik niet de zuinigste persoon ben met telefoons en wil daarom ook wel wat bij betalen.

Maar nu zit ik beetje te zoeken wat een goeie jaar abbonoment is. Zijn er atm speciale acties?

En het liefst ga ik bij t-mobile weg wat een ruk provider is dat. Woon in een klein dorpje maar zo he wat is het bereik ontiegelijk slecht.

Ook was ik van plan om geen telefoon te leasen. dus blijft dat alleen vodafone over? voor zover ik weet draait tele 2 ook op t-mobile netwerk. en mtv mobile hoor ik ook niet al te beste verhalen over..

Maar weet iemand of er nog een beetje goeie aanbiedingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Goede aanbiedingen zat, maar ik weet toch niet wat je wil, minuten, smsjes, data, datalimiet enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
@CLB ik zoek ook nog wel een goede aanbieding van 1 jaar. Met zo min mogelijk minuten en 1 gb mobiel internet. Wellicht heb jij nog een goede aanbeveling. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Figo112 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:01:
@CLB ik zoek ook nog wel een goede aanbieding van 1 jaar. Met zo min mogelijk minuten en 1 gb mobiel internet. Wellicht heb jij nog een goede aanbeveling. Alvast bedankt.
Mag alleen CLB reageren?
Tele2 Smartmix 1 jaar met 250 min/sms en 1,5 GB internet per maand, totaal 596,25, met 20 euro cashback 576,25.
Dit is geoptimaliseerd, minder minuten of internet is duurder, behalve als je geen internet neemt.
Tele2 internet is alleen niet de snelste (volgens mij 3,6 MB/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
Bedankt Sigis. Natuurlijk mag iedereen reageren, graag zelfs!

Kan ik die configuratie bij tele2.nl bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-05 22:09
CLB schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:41:
Goede aanbiedingen zat, maar ik weet toch niet wat je wil, minuten, smsjes, data, datalimiet enzovoort...
Ja was misschien handig geweest om gelijk te doen.

Wil toch wel 1 Gig datalimiet omdat ik hier wel vaak aanzit. Verder rond de 200 belminuten/smsjes. Daarmee moet ik wel rond komen. En het liefst geen t-mobile want word toch echt gek van m'n internet in m'n dorp. (slechte verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Rokz schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:28:
[...]

Ja was misschien handig geweest om gelijk te doen.

Wil toch wel 1 Gig datalimiet omdat ik hier wel vaak aanzit. Verder rond de 200 belminuten/smsjes. Daarmee moet ik wel rond komen. En het liefst geen t-mobile want word toch echt gek van m'n internet in m'n dorp. (slechte verbinding)
Vodafone bel je gratis naar Vodafone klanten. Ik bel voor 52% naar Vodafone mensen, scheelt ook weer in je belminuten

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 23:57

Meneer iCy

swarma

Verlengen van mijn abbonement was ik 0 euro voor het toestel kwijt bij belsimpel voor een ismart 75 abbonement.

Goedkoopste die ik kon vinden.

1e jaar 18,75 en 2e jaar 37,50.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 08-08-2012 13:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Dit is nog steeds de goedkoopste die ik kan vinden. Heeft iemand anders nog een leuke aanbieding gevonden? Ik kom van vodafone en verlengen is alleen maar duurder.
En waarom is dit topic niet meer zo populair? :)
Sigis schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:28:
[...]

Mag alleen CLB reageren?
Tele2 Smartmix 1 jaar met 250 min/sms en 1,5 GB internet per maand, totaal 596,25, met 20 euro cashback 576,25.
Dit is geoptimaliseerd, minder minuten of internet is duurder, behalve als je geen internet neemt.
Tele2 internet is alleen niet de snelste (volgens mij 3,6 MB/s).

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 16-09-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vodafone Friends & Family misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
http://www.ritel.nl/gsm-p.../50?h=1&p%5B2%5D=87-50501

26,25/maand voor 2 jaar, 500 minuten en 500Mb, geen SMS

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ersin37
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik ga voor het eerst een abonnement afsluiten en ik wil graag 500 of 1000 mb internet. De belminuten hoeven niet zo hoog te zitten aangezien ik toch niet zoveel bel. Ik vind deze 2 van Vodafone bij studenten mobiel het beste: BSW 37,50, 90minuten, 3000sms, 500mb, 2jaar

18.75 voor 8 maanden = 150,-
37.50 voor 16 maanden = 600,-
met bijbetaling van 33 euro kom ik uit op 783 euro.

BSW 42.50, 90 minuten, 3000sms, 1000mb, 2 jaar:
21.25 voor 8 maanden = 170,-
42.50 voor 16 maanden = 680,-
zonder te hoeven bijbetalen kom ik uit op 850 euro.

Als er iemand een beter abonnement weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:51

3raser

⚜️ Premium member

Klopt het dat je bij een verlenging aansluitkosten moet betalen? Ik zie dit namelijk in de pricewatch staan, maar bij een proefbestelling lees ik hier niets over.
De pricewatch is sowieso niet erg betrouwbaar. Ik zie toestelprijzen en aansluitkosten die niet kloppen. En de standaard kortingen worden ook niet mee berekend. De totaalprijzen kloppen dus helemaal niet.

Mijn huidige abonnement heeft onbeperkt internet en 150 belminuten/sms voor 30 euro/maand. Ik dacht eerste een losse HTC One X white te kopen. Maar nu zie ik dat verlengen toch voordeliger is. Het dilemma is alleen dat je abonnement dan duurder wordt terwijl je er minder voor krijgt. Bijvoorbeeld het 500mb 90min abonnement van Vodafone. Iemand nog tips hierover? Het gaat om een verlenging bij Vodafone. Een andere provider wil ik niet.

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:35
Ik stap eigenlijk bij elk contracteinde over van provider, omdat je dan vaak de beste aanbiedingen krijgt: verlengen is vaak duurder! Tenzij je een grootverbruiker bent, maar zelfs dan heb je maar weinig 'privileges' bij een provider.

Ik ben zelf overigens ook aan het kijken voor een One X, maar dan waarschijnlijk een los toestel met een Telfort sim only (15 euro p/m voor 300min+100sms+500mb). Niet veel goedkoper dan een toestel/abonnement combinatie, maar wel lage maandlasten en een eigen toestel.

[ Voor 36% gewijzigd door Cyclonist op 22-09-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Zag een goede aanbieding voor de One X op gsmweb. 61 euro icm Tele2smartmix 1 jaar met databundel voor in totaal 47,50 per maand.
Jammer dat ik nog anderhalve maand ga wachten (ivm mijn huidige contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:47
Beste,

Hebben jullie op dit moment nog mooie aanbiedingen?

De goedkoopste die ik kan vinden is via gsmwijzer en is het toestal gratis met 2-jaar abbo bij tele2.

24 maanden betaal je 24 euro (300 bel/sms)
24 maanden betaal je 8 euro (500MB internet)
éénmalig 30 aansluiten kosten en 6 euro verzends.

totaal = 804 euro

Ik zag hier mensen die maar 500 kwijt waren?? hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
mag weg

[ Voor 82% gewijzigd door Ferio op 26-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ferio schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:16:
Beste,

Hebben jullie op dit moment nog mooie aanbiedingen?

De goedkoopste die ik kan vinden is via gsmwijzer en is het toestal gratis met 2-jaar abbo bij tele2.

24 maanden betaal je 24 euro (300 bel/sms)
24 maanden betaal je 8 euro (500MB internet)
éénmalig 30 aansluiten kosten en 6 euro verzends.

totaal = 804 euro

Ik zag hier mensen die maar 500 kwijt waren?? hoe??
gsmweb
toestel 61 euro
maandabo 47,50
= 630 euro

= incl 1GB data en 300sms/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Zie hem nergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvL88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-04-2024
via studentmobiel

500 minuten + 500 mb, 24 maanden €26,25 per maand gehele contractperiode

of

500 minuten + 1gb, 24 maanden €31,25 per maand gehele contractperiode

best aardige deals lijkt me

https://www.studentmobiel.nl/acties/121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207664

Op verschillende sites is de 32GB versie goedkoper dan de 16GB versie, check maar even Coolblue.

Wat is de logica daar nu achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 15:14
Anoniem: 207664 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:45:
Op verschillende sites is de 32GB versie goedkoper dan de 16GB versie, check maar even Coolblue.

Wat is de logica daar nu achter?
Het vreemde is dan wel weer dan 32 Gb Wit veel beter leverbaar is als 32 Gb Grijs....?
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Voor slowchat over de HTC One X kun je <a href="http://irc.tweakers.net/htconex">hier</a> terecht.

Gezien de grote hoeveelheid aan slowchat die hier gepost wordt kan het zomaar zijn dat je bericht zonder enige opgaaf van reden wordt verwijderd. We willen graag dat mensen hier informatie kunnen vinden, en zich niet door een hoop zinloze posts moeten worstelen om iets interessants te lezen.