Exact hetzelfde verhaal hier... Hi kon niks doen "we waarderen nieuwe klanten net zoveel als bestaande".Fried schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:15:
Deze aanbieding klinkt mij ook niet al te best in de oren.
ikzelf zit ongeveer met hetzelfde, aantal jaren HI klant.
zojuist ff gebeld met de klantenservice, maar helaas viel mn verbinding uit.
mij werd een voorstel gedaan om over te stappen naar KPN (omdat ik geen toestel wil leasen maar als eigendom wil).
het voordeligst was om een BSW XL 1000min af te sluiten. dan betaal je eerste 2 maanden 25eu, 1 maand 102.50 en daarna zet je het zelf om naar een bundel naar keuze.
prijs voor het toestel was ze net met haar manager aan het bespreken, dus dat weet ik ff niet.
wel heb ik er vertrouwen in dat ik mijn huidige htc sensation kan verkopen voor een eurootje of 200-250?
ik zoek het gewoonweg niet om omgerekend meer dan 45/50eu per maand te betalen en dan het toestel ook niet eens te mogen houden. (ja voor 35% van 600eu... $$$$).
En inderdaad.. toestel mag je niet houden, tenzij je een nu nog onbekend bedrag gaat neerleggen... "We schatten 15% na twee jaar, maar dat kunnen we niet garanderen". Daar zit ik niet op te wachten.
Ben ook overgestapt naar KPN, maar dan voor 2 jaar.. eerste 8 maanden 25 euro, en daarna zelf kiezen met welk tarief je verder gaat. Voor het toestel moet ik nu nog 50 euro betalen.
Je kunt trouwens tussen Hi en KPN wel via verlenging switchen, dus geen gedoe met aansluitkosten en nummerbehoud.
Oh, ik had de versie die jij noemt ook als optie, dan moest mij het toestel nog 140 euro kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door Felyrion op 30-05-2012 09:46 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine