Zit wat in. Maar het is helaas zo dat ik verslaafd ben aan mijn huidige mobiel (HTC Desire) en ben bang dat dit bij de One X minstens zo erg zal zijn.yannickie111 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:07:
[...]
Misschien je telefoon gewoon niet gebruiken tijdens kranten gooien ?
[ Voor 26% gewijzigd door Ari Gold op 30-03-2012 17:11 ]
Ik heb hem net bij de Phone House gezien en de notificatieled zat bij dat model heel duidelijk achter 1 gaatje van de speakergrill met wat gloed naar de andere gaatjes. Lijkt me best wel duidelijk te zien, hetzij iets minder duidelijk dan die van de normale Desire (heb ik en veel anderen hier volgensmij).arnoudwokke schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:58:
[...]
2 april.
Over de notificatieled: tijdens de hands-on in Barcelona viel me op dat hij net als bij de Sensation XE onder de speakergrill zit. Hij zit er dus wel degelijk
Bambu Lab P1S Combo
Weet je zeker dat het bij Phone House was? Wij kregen namelijk te horen dat die pas dinsdag bij de winkels geleverd zou worden..
offtopic:
JKratos werkt bij Phone House
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Vond hier ook een benchmark http://imgur.com/a/d7Qmc
[ Voor 24% gewijzigd door lekzzz op 30-03-2012 17:48 . Reden: edit ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Mijn mening is dat die vrouwelijkheid wel meevalt en ik er anders schijt aan heb, als ik voor de One X ga wordt het de witte. Ik vind het gewoon zelf mooier, punt. Ben je eigenlijk bang voor je eigen mening of die van anderen?Victor.S schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:03:
Heb een witte One X besteld, maar begin toch een beetje te twijfelen. Wit is opzich wel een beetje vrouwelijk als kleurtje voor de telefoon. Wel vind ik het beter staan op deze! Iemand nog een mening hierover?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Als je een echte vent bent, dan versterkt dat wit dat juist ... ben je een sissy dan had je misschien voor de zwarte moeten gaanSnoeiKoei schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Mijn mening is dat die vrouwelijkheid wel meevalt en ik er anders schijt aan heb, als ik voor de One X ga wordt het de witte. Ik vind het gewoon zelf mooier, punt. Ben je eigenlijk bang voor je eigen mening of die van anderen?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Haha, ja, het was zeker weten bij de Phone House in Haaksbergen (weet niet of dat uitmaakt qua keten vs. franchise). Het was echt een HTC-demopod met kleine monitor erbij waar zo'n promovideo op werd afgespeeld, links de witte One X en rechts zo'n Beats-headset. Stond ook zo'n Demo video-app op en allemaal van die demo-contacten en smsjes.JKratos schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:18:
Weet je zeker dat het bij Phone House was? Wij kregen namelijk te horen dat die pas dinsdag bij de winkels geleverd zou worden..
offtopic:
Vond het ook al wat raar omdat Haaksbergen een best klein dorp is en ik op zulke dingen altijd langer moet wachten, maar had eens een keer geluk
Ontopic: Dit vind ik eigenlijk een van de weinige telefoons waarbij de witte kleur best wel mooi staat, maar zou het zelf nooit nemen eigenlijk, zwart/donker is toch wat neutraler en komt niet zo flashy over.
Bambu Lab P1S Combo
Dat van andere mensen maakt niet echt uit. In mijn omgeving is het een beetje 50/50. Vind zelf uit de filmpjes die ik gekeken heb white ook zeker mooier. Maar wil niet teleurgesteld zijn. Daarom ga ik toch nog even naar de BelCompany binnenkort. Als ik zwart toch strakker vind, dan is het denk ik niet moeilijk een order te veranderen. (verwacht hem nog niet volgende week). Ben ook een beetje bang dat wanneer wit beschadigd, je met blijvende donkere putjes blijft zitten, terwijl dit bij de zwarte versie niet zo zal zijn.SnoeiKoei schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Mijn mening is dat die vrouwelijkheid wel meevalt en ik er anders schijt aan heb, als ik voor de One X ga wordt het de witte. Ik vind het gewoon zelf mooier, punt. Ben je eigenlijk bang voor je eigen mening of die van anderen?
morgen maar eens langsgaan dan bedankt!MacorgaZ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:00:
[...]
Haha, ja, het was zeker weten bij de Phone House in Haaksbergen (weet niet of dat uitmaakt qua keten vs. franchise). Het was echt een HTC-demopod met kleine monitor erbij waar zo'n promovideo op werd afgespeeld, links de witte One X en rechts zo'n Beats-headset. Stond ook zo'n Demo video-app op en allemaal van die demo-contacten en smsjes.
Vond het ook al wat raar omdat Haaksbergen een best klein dorp is en ik op zulke dingen altijd langer moet wachten, maar had eens een keer geluk.
Ontopic: Dit vind ik eigenlijk een van de weinige telefoons waarbij de witte kleur best wel mooi staat, maar zou het zelf nooit nemen eigenlijk, zwart/donker is toch wat neutraler en komt niet zo flashy over.
Verwijderd
Heb hem net in mijn handen gehad.. Echt een hele mooie smartphone! Kijk er erg naar uit om hem zelf binnen te krijgen
Ik heb de HTC One X vanmiddag in mij handen gehad bij BC te Rokin in A'dam. 1 woord:
GAAF. Scherm is echt super en is erg snel......
GAAF. Scherm is echt super en is erg snel......
Jamesbond007uk
Hierbij nog een review van de One X door het Vodafone Tech Team:
YouTube: HTC One X Review from Vodafone
YouTube: HTC One X Review from Vodafone
Heb hem nu thuis, net in rotterdam afgehaald bij de PDAshop (coolblue).
Ivm mijn ''oude'' desire weegt dit toestel echt 'niks'.
Morgen bij vodafone even een micro-sim kaart halen, ze stelden voor om mijn sim te knippen maar dat wilde ik niet.
Zo eerst even ermee rommelen/spelen
Morgen bij vodafone even een micro-sim kaart halen, ze stelden voor om mijn sim te knippen maar dat wilde ik niet.
Cons:::BB4E
Verwijderd
Ben echt heel benieuwd hoe de accuduur is bij dit toestel, wacht de uitgebreide reviews even af (van o.a. tweakers) en zal dan beslissen (geen zin meer om te w8ten op de s3)
Ga je ook een review schrijven?shameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:34:
Heb hem nu thuis, net in rotterdam afgehaald bij de PDAshop (coolblue).
En welke oordoppen zitten erbij? Zelfde als de unboxing video?
Zijn precies dezelfde oordopjes alleen in het zwart (heb de zwart/grijze uitvoering).M3lvinG schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:38:
[...]
Ga je ook een review schrijven?
En welke oordoppen zitten erbij? Zelfde als de unboxing video?
Zal na een paar dagen mijn ervaringen hier posten.
Mind to take some pictures. En dan wel beetje goedeshameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:41:
[...]
Zijn precies dezelfde oordopjes alleen in het zwart (heb de zwart/grijze uitvoering).
Zal na een paar dagen mijn ervaringen hier posten.
Ja, ik ben echt benieuwd naar de kleur en hoe die uitvalt enzo!Victor.S schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:43:
[...]
Mind to take some pictures. En dan wel beetje goede
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik ben zeer benieuwd naar hoe de accu zich houd. Zal wel een paar dagen duren voor je een redelijke indruk hebt, de eerste dagen ben je toch veel aan het spelen
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
BEDANKT!shameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:49:
Even snel 2 fotos, let niet op de smerige oude![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt hij voor jou idee nou bruin of grijs uit?
Zoals ik het nu zie in het licht vind ik hem in het grijs uitvallen. Morgen bij daglicht kan ik het beter zien.Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:51:
[...]
BEDANKT!
Valt hij voor jou idee nou bruin of grijs uit?
Verwijderd
Heel eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat ie het lang utihoudt. Mede door de processor, graka en scherm... Dus ik ben ook zeer benieuwd!janvanduschoten schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:46:
Ik ben zeer benieuwd naar hoe de accu zich houd. Zal wel een paar dagen duren voor je een redelijke indruk hebt, de eerste dagen ben je toch veel aan het spelen
Als je nog zin heb, zou je dan een foto van de achterkant kunnen maken? dan kan ik de kleur nog beter zienshameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:52:
[...]
Zoals ik het nu zie in het licht vind ik hem in het grijs uitvallen. Morgen bij daglicht kan ik het beter zien.
Zou ik ook graag willen zien. had gehoop dat hij echt zwart was maar het is toch meer richting grijs inderdaad. Maar vind het niet lelijk. Toch twijfel ik nog als ik zal wijzigen naar de witteDenzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:00:
[...]
Als je nog zin heb, zou je dan een foto van de achterkant kunnen maken? dan kan ik de kleur nog beter zien
Maar HTC doet toch eigenlijk nooit zwarte telefoons maken in Europa?Meulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:05:
[...]
Zou ik ook graag willen zien. had gehoop dat hij echt zwart was maar het is toch meer richting grijs inderdaad. Maar vind het niet lelijk. Toch twijfel ik nog als ik zal wijzigen naar de witte
De HTC Desire HD enz. waren bijv. bruin/grijs
Im notorious
Denzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:00:
[...]
Als je nog zin heb, zou je dan een foto van de achterkant kunnen maken? dan kan ik de kleur nog beter zien

De foto is te vergroten
[ Voor 3% gewijzigd door shameblaster op 30-03-2012 21:08 ]
nou ik heb er dus ook even mee gespeeld en ik heb em naast de SGS2 gehouden toen ik de trailer THE HOBBIT keek. Het scherm is werkelijk subliem en veel beter dan de SGS2, al is deze laatste zeer zeker niet slecht. Veel meer contrast en detail, ook in de donkere delen terwijl zwart gewoon zwart is.
Let maar eens op bij het stukje als ze zeggen THIS DECEMBER....de letters zijn vele malen scherper dan op de SGS2. Ik heb ook een screenshot gemaakt van de One X en van de SGS2 op exact hetzelfde stukje. Helaas zie ik zelf niet zo veel verschil hierin, terwijl het beeld gewoon echt zoveel beter is.
Waarschijnlijk dan de compressie ofzo of het cappen van een filmpje en omzetten naar jpg....
De kleuren spatten er werkelijk vanaf, waar de samsung GS2 blauw/groenige tint heeft.
De camera is echt mega snel. De HDR functie is ook leuk, maar indoor weinig nuttig aangezien je vaak ziet dat wat donkerdere objecten ineens onnatuurlijk lichter worden. De kwaliteit is zondermeer goed te noemen voor een telefoon.
Wat enorm opvalt is de groothoek. Ik kan mijn SE C905 uitgeklapt op de tafel leggen en met de HTC One X op 30cm afstand een foto maken en het past allemaal. Dus de 20mm groothoek vanuit het filmpje van vodafone kan ik bevestigen. Hij stelt enorm snel scherp en de "best shot"optie is echt as easy as hell: je kiest 1 van de 3 en dan vraagt ie vanzelf of ie de andere moet weggooien. Het continuous shooting gaat inderdaad zo snel als dat ze in het filmpje zeggen, dit heb ik ook getest.
Nog een opmerking over filmpjes....jammer dat je geen grotere bestanden dan 2Gig erop kunt zetten (FAT32 limiet) en jammer dat bij mkvtjes de audio niet werkt. Maar ja, je moet toch het beste alles in mp4 afspelen aangezien dit hardware accellerated is. O.a. een mkvtje van starwars wordt via de 4 softwarecores afgespeeld en vreet enorm batterij natuurlijk.
Het scrollen door de recente appz en het verwijderen daarvan is ook een peuleschil. 1 veeg naar boven en het is weg. Ook kan ik beamen dat er gevoelsmatig echt 0,0 delay is tijdens het vegen en het tikken op het scherm.
Hij is ook echt ontzettend licht. Ik was eerst bang dat deze niet in mijn broekzak ging passen, maar hij zit zelfs comfortabeler dan mijn C905. Weer een pluspunt. En ook niet onbelangrijk om te melden: als je de telefoon in je handen hebt en op tafel neerlegt/neerploft, denk ik daarbij totaal niet aan het feit dat hij geen alu-achterkant heeft. Het polycarbonaat voelt fijn aan, en de telefoon is enigszins makkelijk te bedienen met 1 hand. Wat ik wel vaak heb is, dat wanneer ik met mijn linkerduim naar de rechterkant van het scherm wil dat de meskant van mijn hand soms per ongeluk op de "recent appz knop" drukt helemaal rechts onder.
Wat ook niet onbelanrgijk is om te vermelden, aangzien ik zelf nogal wat "tikfouten" maak met andere toestellen, is dat ik bijna geen fouten maakte tijdens het tikken.
Ik hoop dat ik em komende woensdag kan gaan ophalen en het eerste wat ik ga doen is wat filmtrailers downloaden en genieten van het scherm. Ik laat zelfs de standaard bureaubladachtergrond staan
Let maar eens op bij het stukje als ze zeggen THIS DECEMBER....de letters zijn vele malen scherper dan op de SGS2. Ik heb ook een screenshot gemaakt van de One X en van de SGS2 op exact hetzelfde stukje. Helaas zie ik zelf niet zo veel verschil hierin, terwijl het beeld gewoon echt zoveel beter is.
Waarschijnlijk dan de compressie ofzo of het cappen van een filmpje en omzetten naar jpg....
De kleuren spatten er werkelijk vanaf, waar de samsung GS2 blauw/groenige tint heeft.
De camera is echt mega snel. De HDR functie is ook leuk, maar indoor weinig nuttig aangezien je vaak ziet dat wat donkerdere objecten ineens onnatuurlijk lichter worden. De kwaliteit is zondermeer goed te noemen voor een telefoon.
Wat enorm opvalt is de groothoek. Ik kan mijn SE C905 uitgeklapt op de tafel leggen en met de HTC One X op 30cm afstand een foto maken en het past allemaal. Dus de 20mm groothoek vanuit het filmpje van vodafone kan ik bevestigen. Hij stelt enorm snel scherp en de "best shot"optie is echt as easy as hell: je kiest 1 van de 3 en dan vraagt ie vanzelf of ie de andere moet weggooien. Het continuous shooting gaat inderdaad zo snel als dat ze in het filmpje zeggen, dit heb ik ook getest.
Nog een opmerking over filmpjes....jammer dat je geen grotere bestanden dan 2Gig erop kunt zetten (FAT32 limiet) en jammer dat bij mkvtjes de audio niet werkt. Maar ja, je moet toch het beste alles in mp4 afspelen aangezien dit hardware accellerated is. O.a. een mkvtje van starwars wordt via de 4 softwarecores afgespeeld en vreet enorm batterij natuurlijk.
Het scrollen door de recente appz en het verwijderen daarvan is ook een peuleschil. 1 veeg naar boven en het is weg. Ook kan ik beamen dat er gevoelsmatig echt 0,0 delay is tijdens het vegen en het tikken op het scherm.
Hij is ook echt ontzettend licht. Ik was eerst bang dat deze niet in mijn broekzak ging passen, maar hij zit zelfs comfortabeler dan mijn C905. Weer een pluspunt. En ook niet onbelangrijk om te melden: als je de telefoon in je handen hebt en op tafel neerlegt/neerploft, denk ik daarbij totaal niet aan het feit dat hij geen alu-achterkant heeft. Het polycarbonaat voelt fijn aan, en de telefoon is enigszins makkelijk te bedienen met 1 hand. Wat ik wel vaak heb is, dat wanneer ik met mijn linkerduim naar de rechterkant van het scherm wil dat de meskant van mijn hand soms per ongeluk op de "recent appz knop" drukt helemaal rechts onder.
Wat ook niet onbelanrgijk is om te vermelden, aangzien ik zelf nogal wat "tikfouten" maak met andere toestellen, is dat ik bijna geen fouten maakte tijdens het tikken.
Ik hoop dat ik em komende woensdag kan gaan ophalen en het eerste wat ik ga doen is wat filmtrailers downloaden en genieten van het scherm. Ik laat zelfs de standaard bureaubladachtergrond staan
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Bedankt
Ik vind het zwart genoeg! grote kans dat er toch een bumper neem! neem ik een witte dan is hij binnen een jaar ook ''zwart''SpX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
[...]
Bedankt. Nu heb ik eindelijk een idee van wat de kleur van mijn toestel gaat worden. Zwart kan ik het niet echt noemen, meer antraciet.
Denk dat ik het toch gewoon bij grijs hou. heb toch een gevoel dat na een tijd de witte ook gaat verkleuren ofzo en ik met mijn hard werkende handen wil die nog wel is vies worden dus dan is wit niks voor mij denk ikDenzis schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:12:
[...]
Ik vind het zwart genoeg! grote kans dat er toch een bumper neem! neem ik een witte dan is hij binnen een jaar ook ''zwart''
Klaar, niet meer over nadenkenMeulendijks89 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:14:
[...]
Denk dat ik het toch gewoon bij grijs hou. heb toch een gevoel dat na een tijd de witte ook gaat verkleuren ofzo en ik met mijn hard werkende handen wil die nog wel is vies worden dus dan is wit niks voor mij denk ik
Wow, is dat ding gigantisch in vergelijking met een Desire! Gelukkig heb ik grote handenshameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:49:
Even snel 2 fotos, let niet op de smerige oude![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bekeek je de trailer via youtube, of via een gedownloade file?Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
nou ik heb er dus ook even mee gespeeld en ik heb em naast de SGS2 gehouden toen ik de trailer THE HOBBIT keek. Het scherm is werkelijk subliem en veel beter dan de SGS2, al is deze laatste zeer zeker niet slecht. Veel meer contrast en detail, ook in de donkere delen terwijl zwart gewoon zwart is.
Weer een okee filmpje gevonden van 18min met wat benchmarks en andere apps draaiend.
Altijd leuk om te kijken voor mensen die niks beters te doen hebben dan te wachten
YouTube: HTC One X Unboxing, Benchmarks & Gaming Test
Altijd leuk om te kijken voor mensen die niks beters te doen hebben dan te wachten
wat denk je zelfshameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:08:
[...]
Bekeek je de trailer via youtube, of via een gedownloade file?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Welk formaat file had je? Ben nu ook wat 720p trailers aan het downloaden om morgen op mijn toestel te zetten.Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:22:
[...]
wat denk je zelfgedownloade file natuurlijk!!
Indien er nog verzoeken zijn voor foto's dan lees ik het, morgen kan ik ze evt maken.
ohh pff moet em ook hebben! 
ben ook erg benieuwd naar de HTC Media Link HD a 95euro ofzo..
zou daar graag een gebruikers ervaring over hebben, vraag me af of je zoiets nou paar x voor de leuk en voor de show gebruikt, of daadwerkeling regelmatig
ben ook erg benieuwd naar de HTC Media Link HD a 95euro ofzo..
zou daar graag een gebruikers ervaring over hebben, vraag me af of je zoiets nou paar x voor de leuk en voor de show gebruikt, of daadwerkeling regelmatig
[ Voor 79% gewijzigd door SuperVeloce op 30-03-2012 22:35 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik vind dat de telefoon best laggy overkomt op dit filmpje of ligt dat aan mij?Bannit schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:15:
Weer een okee filmpje gevonden van 18min met wat benchmarks en andere apps draaiend.
Mensen reageren ook dat hij misschien een buggy demo unit heeft of geen final versie software..ZwartR schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Ik vind dat de telefoon best laggy overkomt op dit filmpje of ligt dat aan mij?
Im notorious
Is het ook, ik vermoed dat het aan het feit dat het een test toestel is ligt. In de andere videos die ik gezien heb was dit niet het gevalZwartR schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Ik vind dat de telefoon best laggy overkomt op dit filmpje of ligt dat aan mij?
schrok ook ff in het begin van de laggy stukjes. maar inderddad zal misschien een test toetsel zijn of misschien had hij toch te veel lopen zoals hij later laat zienPowrot schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:36:
[...]
Is het ook, ik vermoed dat het aan het feit dat het een test toestel is ligt. In de andere videos die ik gezien heb was dit niet het geval
Inderdaad, hij komt er buggy over. Toch vraag ik me af of het een demo model is, aangezien de telefoon al te verkrijgen is. Ik hoop dat er snelle goede ROMs uitkomen, maar tot die tijd hoop ik wel dat de standaard ROM minder laggy dan dit is.
Ook vallen de benchmarks redelijk tegen. Zoals hij zelf ook al zegt scoort de One X soms even goed als de Galaxy s2. Ik vraag me af wat er nog te winnen valt, want je zou toch zeggen dat de Tegra 3 chip wel meer moet kunnen leveren dan dit.
Ook vallen de benchmarks redelijk tegen. Zoals hij zelf ook al zegt scoort de One X soms even goed als de Galaxy s2. Ik vraag me af wat er nog te winnen valt, want je zou toch zeggen dat de Tegra 3 chip wel meer moet kunnen leveren dan dit.
Dit is sowiezo een demo model, staat op het doosje en het is ook een hele andere doos met andere inhoud. je moet even de reacties lezen van benchmarks die op dat congres waren gedaan die een stuk betere uitkomst haddenletskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:57:
Inderdaad, hij komt er buggy over. Toch vraag ik me af of het een demo model is, aangezien de telefoon al te verkrijgen is. Ik hoop dat er snelle goede ROMs uitkomen, maar tot die tijd hoop ik wel dat de standaard ROM minder laggy dan dit is.
Maargoed, heeft iemand nog dat filmpje van die gorilla glass met die muntjes?
[ Voor 6% gewijzigd door Denzis op 30-03-2012 23:00 ]
Hier een vergelijking van de camera met andere Android mobieltjes.
http://androidandme.com/2...h-the-best-android-phones
Multiple pc builds in progress
Hier nog een mooie over de camera:mafiatounes schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:02:
Hier een vergelijking van de camera met andere Android mobieltjes.
YouTube: HTC One X Camera Demonstration
shameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:29:
[...]
Welk formaat file had je? Ben nu ook wat 720p trailers aan het downloaden om morgen op mijn toestel te zetten.
Die dusDeathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
Maar ja, je moet toch het beste alles in mp4 afspelen aangezien dit hardware accellerated is.
Tis een demoversie zoals hij al zei. Wij ervoeren dit in het begin ook zo. Maar ik kan je verzekeren dat dat niet het geval was toen ik em testteThenotorious schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Mensen reageren ook dat hij misschien een buggy demo unit heeft of geen final versie software..
Elke keer wanneer de 'Burst-Mode' wordt gedemonstreerd zie ik dat er maar 1 foto uit de hele set gekozen kan worden. Is dit daadwerkelijk zo of kan je ook meerdere foto's uit die burst bewaren?
Dat heb ik niet getest. Maar hij geeft de optie of je de andere weg wilt gooien en je kunt natuurlijk NEE kiezen, dan blijft het bewaard.
Dit ligt zeker aan het demomodel, of misschien zelfs aan de tester zelf. Er zijn al user tests geweest waar zij 10 filmpjes tegelijk opende en waar het toestel nog steeds vijrwel direct reageerde. Dus maak je maar niet druk.letskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:57:
Knap om te zien hoe de fotocamera het gezicht van de barkeeper herkend, zelfs als er weinig licht op zijn gezicht schijnt en hij bijna helemaal in de hoek staat.shameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Hier nog een mooie over de camera:
wow, heel indrukwekkend filmpje over de camera mogelijkheden. Ik kan niet wachten om dit zelf te gaan proberen.shameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Dat filmpje over de camera is zeker indrukwekkend 
Normaal schiet ik niet zo veel foto's en helemaal niet met mijn telefoon, maar deze gaat daar denk ik verandering in brengen

Normaal schiet ik niet zo veel foto's en helemaal niet met mijn telefoon, maar deze gaat daar denk ik verandering in brengen
Ben benieuwd of de hdr funcitie een echte hdr foto maakt d.m.v 3 of meer verschillende belichtingen, of dat het een softwarematige kleurverbetering is.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Ik denk dat er geen FAT32 partition in zit net zoals bij de Xperia S en andere toekomstige toestellen. De apps/data en interne berging (geheugen) zitten gewoon nu bij elkaar op een en hetzelfde partition die toegankelijk door zowel Android als je PC tegelijkertijd is. Daarom kun je niet meer gebruik maken van de USB Mass Storage protocol. Verder is de limiet van FAT32 nog 4GB geloof ik.Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
Weet je zeker dat dat op dezelfde partitie zit? Dat lijkt me erg onlogisch.
floepie05 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:54:
[...]
Ik denk dat er geen FAT32 partition in zit net zoals bij de Xperia S en andere toekomstige toestellen. De apps/data en interne berging (geheugen) zitten gewoon nu bij elkaar op een en hetzelfde partition die toegankelijk door zowel Android als je PC tegelijkertijd is. Daarom kun je niet meer gebruik maken van de USB Mass Storage protocol. Verder is de limiet van FAT32 nog 4GB geloof ik.

Volgens mij zit usb mass storage er nog gewoon in
Weinig indrukwekkend, zie al veel ruis bij inzoomen foto, is bij de 4s nietletskeepitsafe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:30:
[...]
Knap om te zien hoe de fotocamera het gezicht van de barkeeper herkend, zelfs als er weinig licht op zijn gezicht schijnt en hij bijna helemaal in de hoek staat.
Die burstmode is echt bi-zarshameblaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:13:
[...]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Niet op de man spelen aub.
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 31-03-2012 00:29 ]
*knip*
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 31-03-2012 00:29 ]
Is ook niet gek aangezien de one x native 720 aankan en de sgs2 de helft daarvan, qua kleuren is het ook niet gek dat een lcd het wint van een oled scherm. Als je de one X naast de galaxy nexus zet is het verschil al weer een stuk kleiner. (meteen ook de vraag of een scherm hoger dan 720p wel nut heeft, maar dat voor een ander topic maar weer)Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
naast de SGS2 gehouden..veel beter dan de SGS2, ....de letters zijn vele malen scherper dan op de SGS2.
Ik las een paar pagina's eerder dat de one x van polycarbonaat gemaakt is en bullet proof glas ook (deels waar, poly en glas gelamineerd is bulletproof glas) maar polycarbonaat krast wel. Voor meer info kan je bij een lumia 800 forum rond vragen
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Niet zo onlogisch volgens mij. Nu maakt het niet uit of je weinig apps en veel filmpjes of veel apps en bijhorend data en weinig grote bestanden opslaan. Verder kun je nu je aansluit kabel in en uitsteken zonder zorg voor corrupte FAT32 geformatteerd bestanden. De zo genoemde Media Transfer Protocol schijnt net zoals USB Transfer op je PC maar je heb wel een aparte software nodig als je een Mac hebt.RoD schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:55:
Weet je zeker dat dat op dezelfde partitie zit? Dat lijkt me erg onlogisch.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1543735
Ahja, er wordt van MTP gebruikgemaakt. Maar dat betekent niet dat alles op één partitie staat. Ik denk dat HTC een aparte partitie heeft ingebouwd voor OS-gerelateerde zaken. Zo kun je je interne geheugen tenminste fatsoenlijk formatteren zonder dat je echt alles kwijt bent. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de volledige 32GB niet voor de gebruiker beschikbaar is.floepie05 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:27:
[...]
Niet zo onlogisch volgens mij. Nu maakt het niet uit of je weinig apps en veel filmpjes of veel apps en bijhorend data en weinig grote bestanden opslaan. Verder kun je nu je aansluit kabel in en uitsteken zonder zorg voor corrupte FAT32 geformatteerd bestanden. De zo genoemde Media Transfer Protocol schijnt net zoals USB Transfer op je PC maar je heb wel een aparte software nodig als je een Mac hebt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1543735
Ja, het schijnt ten minste dat alle apps/data en interne geheugen nu op dezelfde partitie liggen. Ik weet niet of de instellingen data daar ook op staan, maar ik zou het niet denken. Ik vermoed dat het ook een stuk makkelijker zal zijn om wat ROMs te vervangen als de instellingen data apart blijven. Dan kun je gewoon je apps en interne geheugen laten staan zonder Titanium backup/restore stappen. Dat zou zeker heilig zijn.
Mooi, mooi.
Ik ga er vandaag achteraan. Komt vreselijk goed uit aangezien ik een nieuwe abbo nodig heb
Het word de grijze voor mij. Kan niet wachten =D
Ik ga er vandaag achteraan. Komt vreselijk goed uit aangezien ik een nieuwe abbo nodig heb
Het word de grijze voor mij. Kan niet wachten =D
Hier is de exacte partitie indeling:floepie05 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:44:
Ja, het schijnt ten minste dat alle apps/data en interne geheugen nu op dezelfde partitie liggen. Ik weet niet of de instellingen data daar ook op staan, maar ik zou het niet denken. Ik vermoed dat het ook een stuk makkelijker zal zijn om wat ROMs te vervangen als de instellingen data apart blijven. Dan kun je gewoon je apps en interne geheugen laten staan zonder Titanium backup/restore stappen. Dat zou zeker heilig zijn.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1551581
Een echte virtuele sd kaart partitie voor de user data. Dus geen /data en /android meer op je "sd" kaart. Hij is nu echt apart en afgescheiden.
Heeft er iemand die al in het bezit is van de HTC One x een quadrant benchemark test gedaan
er zijn alwel een handvol video's op youtube verschenen maar die verschillen nog al (tussen de 3900 en 5000) het lijkt me dat de 1 een testbuild is en de ander een custom rom
nu ben ik dus benieuwd wat nu de daadwerkelijke score is alvast bedankt
er zijn alwel een handvol video's op youtube verschenen maar die verschillen nog al (tussen de 3900 en 5000) het lijkt me dat de 1 een testbuild is en de ander een custom rom
Verwijderd
volgens mij heb je het nu over de quadrant benchmark. die is niet echt betrouwbaar en fluctueert nogal veel. Nenamark en sunspider zijn iets betere benchmarks. Met nenamark heeft de X volgens mij iets van 58 fps gehaald..indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:05:
Heeft er iemand die al in het bezit is van de HTC One x een benchemark test gedaan
ja klopt maar dat is de enigste benchemark test waarvan ik weet wat het inhoud , tenminste wat de andere scores van andere zijn vandaar en een verschil van 2000 punten vind ik wel erg veel zelfs voor een quadrant test
Haha die houd het langer vol dan mijn 50D
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ondersteunt deze telefoon nou USB-host? Dat ik bv op vakantie een card reader op de USB-port kan aansluiten en de foto's van mijn andere camera zo kan bekijken op de One X zodat ik geen laptop hoef mee te zeulen? Heb altijd een groot gemis van de HD2 gevonden dat dat niet kon.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Is er al iemand die kan vertellen hoe het zit met drop-box? Krijg je de 50 gratis gigabytes als je inlogt op je drop-box account via HTC sense?
Kan iemand die hem al heeft vertellen of het notificatie ledje er echt in zit, en of dit multi-color is of niet?
Heb hem net even gedraaid en haalde een score van 4889. Heb verder weinig ervaring met benchmarks, dus als je nog meer wil weten hoor ik het wel...indofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:05:
Heeft er iemand die al in het bezit is van de HTC One x een quadrant benchemark test gedaan
@DennusB: ja er zit een led in. Iig rood, oranje en groen...
[ Voor 4% gewijzigd door ruurd v. op 31-03-2012 12:24 ]
Hij heeft een notificatie ledje in de luidsprekers en ik weetniet of hij multi color is ofniet.DennusB schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:22:
Kan iemand die hem al heeft vertellen of het notificatie ledje er echt in zit, en of dit multi-color is of niet?
Im notorious
Hmm ik lees op XDA de eerste batterij resultaten.. De screen on tijd zou tussen de 2 en 3 uur bedragen, m.a.w. nogal aan de krappe kant op z'n zachtst gezegd. Natuurlijk moeten we niet vergeten dat de batterij nog ingewerkt moet worden, dus het zal uiteindelijk wel wat beter worden.

[ Voor 4% gewijzigd door D33F op 31-03-2012 12:29 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Is dat stock ROM of custom?David Regeling schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:28:
Hmm ik lees op XDA de eerste batterij resultaten.. De screen on tijd zou tussen de 2 en 3 uur bedragen, m.a.w. nogal aan de krappe kant op z'n zachtst gezegd. Natuurlijk moeten we niet vergeten dat de batterij nog ingewerkt moet worden, dus het zal uiteindelijk wel wat beter worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Im notorious
Verwijderd
Geen wonder dat Nokia een hoesje meelevert. Het krast idd redelijk snel ja. Maar ik vind het een domme oplossing. Net zoals die bumper van Apple.D0gtag schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:15:
[...]
Ik las een paar pagina's eerder dat de one x van polycarbonaat gemaakt is en bullet proof glas ook (deels waar, poly en glas gelamineerd is bulletproof glas) maar polycarbonaat krast wel. Voor meer info kan je bij een lumia 800 forum rond vragen
Happy kras look!
Stock ROM, aangezien er nog geen mogelijkheid is om custom roms te flashen. Tot nu toe is er alleen een mogelijkheid om je toestel tijdelijk te rooten. (EDIT: blijkbaar alleen op de test toestellen, blijkt niet te werken op de retail uitvoering)
[ Voor 14% gewijzigd door D33F op 31-03-2012 12:41 ]
Ooh, dus die custom roms die al op XDA stonden kan je nog niks mee?David Regeling schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Stock ROM, aangezien er nog geen mogelijkheid is om custom roms te flashen. Tot nu toe is er alleen een mogelijkheid om je toestel tijdelijk te rooten.
Im notorious
Dank u dat wilde ik graag weten , dus die score van 3900 is waarschijnlijk van een demo/testversie geweestruurd v. schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Heb hem net even gedraaid en haalde een score van 4889. Heb verder weinig ervaring met benchmarks, dus als je nog meer wil weten hoor ik het wel...
en die score van 5000 is ook wel reeel te noemen en dat met een scherm van 720x1280
ik ga morgen naar de launcheparty van de one x en zal daar de keuze gaan maken of het een witte of een zwarte word, op de foto's is niet goed te zien of die zwarte nu echt donker is of wat lichter van kleur ,zal wel te maken hebben met de matte afwerking waardoor die de ene keer donkerder oogt dan de andere keer
Volgens mij niet neeThenotorious schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Ooh, dus die custom roms die al op XDA stonden kan je nog niks mee?
Hier zie je een lijst van wat wel en niet mogelijk is op dit moment:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574150
Die custom roms komen wel, HTC heeft zijn bootloaderunlocker al beschikbaar gesteld voor de One X
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 31-03-2012 13:10 ]
Mike maakt altijd echt goede roms, als je de changelog ziet, lijkt die rom beter dan stock, visueel niks aangepast, alleen "onder de moterkap".
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603
Ik denk dat ik me One X, minimaal het eerste halfjaar standaard houd
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik was me ook al aan t bedenken hoe lang ik dat ga volhouden. Ik vrees dat ie binnen een dag (of een uur) niet meer standaard isSuperVeloce schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:35:
Mike maakt altijd echt goede roms, als je de changelog ziet, lijkt die rom beter dan stock, visueel niks aangepast, alleen "onder de moterkap".
4892 met stockindofk schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:25:
ja klopt maar dat is de enigste benchemark test waarvan ik weet wat het inhoud , tenminste wat de andere scores van andere zijn vandaar en een verschil van 2000 punten vind ik wel erg veel zelfs voor een quadrant test
cpu: 13144
mem: 3378
i/o: 4598
2D: 971
3D: 2369
Paar goede vids van het XDA forum
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7z4hbMDNSRM&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2bFyxUUOzPI&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7z4hbMDNSRM&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2bFyxUUOzPI&feature=player_embedded]
Ik draai al lange tijd mike86 roms (galaxy nexus) zijn vaak stabiel en stock look. Voor de HTC zal het ook wel goed komenSuperVeloce schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:35:
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Is er iemand die snap waar de icons van het lockscreen kunnen worden gewijzigd? Ik kan het niet vinden zoals in Sense 3.5.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Is dat echt niet te vinden via Google?aardbeix15 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:45:
Is er iemand die snap waar de icons van het lockscreen kunnen worden gewijzigd? Ik kan het niet vinden zoals in Sense 3.5.
De icoontjes op je lockscreen zijn hetzelfde als op je snelstartbalk van je homescreen.. Dus verander die, dan verand je lockscreen ook!
Yup, na een minuutje of zo, het is alleen geen 50 maar 25Gbstaffordniko schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:17:
Is er al iemand die kan vertellen hoe het zit met drop-box? Krijg je de 50 gratis gigabytes als je inlogt op je drop-box account via HTC sense?
Wat?Deathchant schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:09:
Kun je daar NTFS van maken of werkt dat niet met smartphones, damn...kwou zo graag films kijken via de one. Wordt nu dus hooguit series als dit waar is en dit niet aangepast kan worden

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 31-03-2012 16:48 . Reden: Wat hoofdletter verwijdert ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Max 4 gigNeoMe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:40:
[...]
Wat?
Kun je daar NTFS van maken of werkt dat niet met smartphones, damn...kwou zo graag films kijken via de one. Wordt nu dus hooguit series als dit waar is en dit niet aangepast kan worden
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.