Ik kom hier ook maar weer is buurten, aangezien ik hem toch ook maar besteld heb, €400,00 is toch wel mooi..
Was aan het wachten op de Huawei Ascend D Quad, maar dat duurt letterlijk nog enkele maanden dus ja...
En dan toch eerst maar dit flagship van HTC proberen, ben erg benieuwd naar het scherm, Sense en de algemene feeling van het toestel (plastic behuizing, ipv aluminium zoals bij de HTC One S bijvoorbeeld)
M'n schoonmoeder heeft 'm ook besteld, dus ben benieuwd naar NFC (om mee te spelen) en even kijken of
we andere schermen hebben in onze toestellen... dat heb ik namelijk wel vaker gehad en is soms best zuur...
Nog een weekje of twee wachten ofzo en dan breekt het allemaal wel los, ik heb niet zo'n haast...
Straks maar is YouTube opduiken voor wat mooie hand-ons, want ik was tot nu toe erg Huawei minded
Ik heb de afmetingen even bekeken en ben toen naar de MediaMarkt getogen.. De Sensation XL is
nagenoeg even groot en die was weer even groot als de Motorola Razr die ik heb gehad, dus dat is fijn!
Motorola Razr: 130x69x7
Sensation XL: 133x71x10
HTC One X: 134x69x8
Ben benieuwd... Net zoals zovelen
[
Voor 3% gewijzigd door
CLB op 29-03-2012 17:20
]