[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Video van 2 witte HTC One X modellen en de Android Beam feature.
Je ziet ook wat apps geopend worden (bijvoorbeeld google maps rond 2.15) dus kun je zien hoe snel het 1 en ander gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
letskeepitsafe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:07:
Video van 2 witte HTC One X modellen en de Android Beam feature.
Je ziet ook wat apps geopend worden (bijvoorbeeld google maps rond 2.15) dus kun je zien hoe snel het 1 en ander gaat.

[video]
Wow wist niet eens dat zoon android beam feature bestond maar wel echt vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
Dit zou toch ook moeten werken met andere Android devices zoals de Galaxy S2 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:08

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik neem aan dat dat via NFC werkt?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

SnoeiKoei schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:23:
Ik neem aan dat dat via NFC werkt?
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Deathchant schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:44:
sow, ik heb net even de One X naast de Galaxy S2 gehouden en de trailer The Hobbit gekeken op volle brightness.

De HTC One X springt er echt enorm bovenuit. Een stuk scherper, je ziet meer details en de kleuren zijn echt veel natuurlijker en spatten van het scherm. De galaxy S2 ziet er wat blauw/groenig uit maar de One X is echt enorm levendig en veel meer contrast in de kleuren. Shit zeg, het eerste wat ik ga doen zodra ik em zelf heb is trailers downloaden.

Nou, ik kan in ieder geval zeggen dat ik persoonlijk het SLCD2 scherm echt een enorme verbetering vind t.o.v. de amoled in de SGS2.
Dit is zeker goed nieuws, en dan te bedenken dat ik al zwaar onder de indruk was van het scherm van de S2 :>
Alhoewel je wel ziet bij de amoled van Samsung dat de kleuren niet al te goed zijn gekalibreerd (over gesatureerd en wit heeft een beetje groenige kleur).

Hoe zit het verder met de helderheid van de One X ? want ik heb namelijk een filmpje gezien op XDA waar de helderheid niet zo geweldig leek in vergelijk met de One S. (kan natuurlijk ook aan de brightness setting gelegen hebben)

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

D33F

Tweelingtemmer

Hier is nog een test video opgenomen met de One X @ 1080P
YouTube: HTC One X Hands On Sample Video Test 1080p HD
YouTube: HTC One X Hands On Focus Sample Video Test 1080p HD

Ziet er toch al een stuk beter uit dan de eerder gelekte filmpjes (en dan heb ik het vooral over die italiaanse samples)

[ Voor 18% gewijzigd door D33F op 29-03-2012 13:17 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het genoegen gehad om met dit prachtding te mogen spelen bij de Belcompany. Wat een toestel. Het zoeft er allemaal overheen, foto's maken terwijl je aan het filmen bent is fantastisch, de foto's zien er zeer gelikt uit. Apps openen gaat supersnel, laden is simpel en je kan ze zo wegzetten om later weer te gebruiken. Ik heb daar verder nog geen vertraging in gevonden. Veel meer heb ik niet kunnen doen, aangezien de wifi down was, maar ik zie dit als een geweldig toestel. Ik ben blij dat ik hem gepre-ordered heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Laat maar, Faal poll. Iemand die een goede kan maken die duidelijk maakt of zwart of wit de voorkeur heeft??

[ Voor 119% gewijzigd door Victor.S op 29-03-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:31:
Ik heb zojuist het genoegen gehad om met dit prachtding te mogen spelen bij de Belcompany. Wat een toestel. Het zoeft er allemaal overheen, foto's maken terwijl je aan het filmen bent is fantastisch, de foto's zien er zeer gelikt uit. Apps openen gaat supersnel, laden is simpel en je kan ze zo wegzetten om later weer te gebruiken. Ik heb daar verder nog geen vertraging in gevonden. Veel meer heb ik niet kunnen doen, aangezien de wifi down was, maar ik zie dit als een geweldig toestel. Ik ben blij dat ik hem gepre-ordered heb.
Welke plaats? Hij ligt in iedergeval nog niet in elke belcompany. Hier in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
InxidiousX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:32:
[...]

Welke plaats? Hij ligt in iedergeval nog niet in elke belcompany. Hier in iedergeval niet.
Voor de mensen die naar 'hier' gaan om te kijken of hij er ligt: waar is 'hier'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Belcompany in Kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
letskeepitsafe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:35:
[...]

Voor de mensen die naar 'hier' gaan om te kijken of hij er ligt: waar is 'hier'?
Daarom ook mijn vraag welke plaats. Wel slim om dan zelf ook duidelijkheid te verschaffen. Haarlem ligt hij nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twamby
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-07 15:36
In Deventer ligt hij ook bij de belcompany, heb hem heel kort kunnen proberen, dus nog niet echt volledig kunnen testen. Maar mijn eerste impressie is dat het echt een super toestel is! Scherm is echt ongelofelijk mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Belcompany Dronten heeft er ook eentje, heb ik een tijdje mee mogen spelen. Erg vervelend dat de "houder" nogal lomp is, het gewicht en gevoel van vasthouden was totaal niet in te schatten.

-Wat me direct opviel, is het prachtige scherm. Echt, weergaloos mooi. Heel helder, goede verzadiging en geen rare kleurzwemen (op het eerste gezicht).
-De toestelgrootte leek mij prima, ook in vergelijking met m'n Desire. Hij is niet net zo groot, zoals meneer Moons impliceerde. Helaas mocht ik geen (side-by-side) foto's maken Zoals eerder vermeld, goed vasthouden kon niet. Toch heb ik een hele positieve indruk van de bouwkwaliteit, het zag er gewoon goed uit. Waar willekeurig Samsung of Sony toestel er al snel "flimsy" uitziet, heeft de One X dat totaal niet.
-Speaker heb ik getest, maar kon ik niet echt een waardig oordeel over vellen in de winkel.
-Software voelt goed aan, heel vloeiend. Maar dat was iedereen wel duidelijk, geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom hier ook maar weer is buurten, aangezien ik hem toch ook maar besteld heb, €400,00 is toch wel mooi..
Was aan het wachten op de Huawei Ascend D Quad, maar dat duurt letterlijk nog enkele maanden dus ja... :-(

En dan toch eerst maar dit flagship van HTC proberen, ben erg benieuwd naar het scherm, Sense en de algemene feeling van het toestel (plastic behuizing, ipv aluminium zoals bij de HTC One S bijvoorbeeld)

M'n schoonmoeder heeft 'm ook besteld, dus ben benieuwd naar NFC (om mee te spelen) en even kijken of
we andere schermen hebben in onze toestellen... dat heb ik namelijk wel vaker gehad en is soms best zuur...

Nog een weekje of twee wachten ofzo en dan breekt het allemaal wel los, ik heb niet zo'n haast...
Straks maar is YouTube opduiken voor wat mooie hand-ons, want ik was tot nu toe erg Huawei minded :)

Ik heb de afmetingen even bekeken en ben toen naar de MediaMarkt getogen.. De Sensation XL is
nagenoeg even groot en die was weer even groot als de Motorola Razr die ik heb gehad, dus dat is fijn!

Motorola Razr: 130x69x7
Sensation XL: 133x71x10
HTC One X: 134x69x8

Ben benieuwd... Net zoals zovelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 29-03-2012 17:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Ik heb vandaag in de Belcompany eventjes gespeeld met de One X.
WAT EEN SCHERM.
Hij is lekker groot, scherm voelt heel goed aan en is heeeel scherp.
Telefoon voelde verder heel goed aan.
Enige wat ik zag is een heel licht 'schokje' tijdens het switchen van homescreens.
Ik hoop dat dit een testversie was oid en dat het iets vloeiender loopt bij de uiteindelijke versie.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Hmmm, daar heb ik zelf niks van gemerkt :? Ach, er gaat toch zo snel mogelijk een custom ROM op >:)

Ik vraag me trouwens af hoeveel 'ie verbruikt als hij heel de dag 'in de pocket' zit.
In mijn DHD Leedroid tijd kon ik grofweg een uur met één procent batterij doen. Dankzij de 5e core moet dit bij de One X natuurlijk wel lukken denk ik?

[ Voor 54% gewijzigd door Laurens U op 29-03-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 17:31
Thenotorious schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:12:
Ik heb vandaag in de Belcompany eventjes gespeeld met de One X.
WAT EEN SCHERM.
Hij is lekker groot, scherm voelt heel goed aan en is heeeel scherp.
Telefoon voelde verder heel goed aan.
Enige wat ik zag is een heel licht 'schokje' tijdens het switchen van homescreens.
Ik hoop dat dit een testversie was oid en dat het iets vloeiender loopt bij de uiteindelijke versie.
Ik heb een beetje het idee dat die schokjes komen omdat het 'bounce effect' het snelle scrollen tegenwerkt en dus niet zozeer komt door te weinig rekenkracht als je begrijpt wat ik bedoel...

Verder ben ik wel erg benieuwd om hem ook in mijn handen te houden. Ik hoop dat ie maandag op de mat ligt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Woww goede aanbiedingen nog op dit moment, de telefoon gratis bij een 1 jarig abonnement..
Wilde eigenlijk voor de HTC one S gaan (vanwege de behuizing, en het iets kleinere scherm... hij moet wel in mn broekzak passen natuurlijk..).

Maar door de hele goede aanbieding bij 1 jarig abo van de one X ga ik toch ontzettend twijfelen! Denk niet dat zo'n aanbieding snelterugkomt, zelfs niet voor de One S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Daarnet even naar de Belcompany Delft geweest om een eerste indruk van het toestel te krijgen. Helaas zat er een koptelefoon aan, een aansluiting met een scherm en hij zat in een grote lompe houder. Dus echt een indruk van de grootte heb ik niet gekregen omdat vasthouden geen mogelijkheid was. Waar ik me dus voornamelijk op moest richten was het scherm, dat is fantastisch, het lijkt net alsof het beeld direct op het glas is geprint. Verder nog even wat door homescreens gescrold, wat heel rap gaat, maar ja dat is toch wel het minste wat je mag verwachten. Sense kon me zoals verwacht niet echt bekoren, maar ik heb er dan ook maar vluchtig naar gekeken. Misschien is het in het dagelijks gebruik best aardig.

Mocht ik de software beu zijn, alternatieven genoeg denk ik. Een hele reeks tablets draait op dezelfde hardware en ik zag op XDA dat er al een hele reeks developers zich hadden gemeld om te ontwikkelen voor de One X.

Overigens geloofden de verkopers in de Belcompany me bijna niet toen ik zei tegen welke prijs ik het toestel gekocht had. Daarna nog even langs de Vodafone shop om mn reservering te annuleren, daar zei de verkoper alleen maar: vlug doen met zo'n deal. Daar kon hij niet eens bij in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ook ik ben vandaag naar de Belcompany gegaan, aan het muntplein in Amsterdam. Gelukkig zat de telefoon nog niet in de houder. Ik heb de telefoon uit de doos kunnen vasthouden.

Eerste indruk:
De telefoon voelt goed aan in de hand, er is geen enkele flex van de behuizing voelbaar, bij de Sensation en de Galaxy Note voel je de bezuingsdelen bewegen als je hem vastpakt en erin knijpt. Hier is dat absoluut niet.
Scherm is zoals hierboven vermeld inderdaad prachtig, in de winkel had ik de helderheid op max gezet omdat ik naast een paar grote ramen stond, wat ik zo kon zien van de inkijk hoek was dat deze zeer goed was. Het LCD zit ook zeer dicht tegen het scherm aan wat de inkijk bevorderd. De software voelde goed, alles opende direct en ook de tacticle knopjes werkten goed.
Geluid:
Van de medewerker mocht ik mijn eigen Sennheiser IE7 oortje in het apparaat pluggen, ik heb hierna de muziek samples op de telefoon geluisterd en deze klonken echt prima, mooi vol en ruimtelijk geluid.
Behuizing:
De behuizing voelt zeer chic aan en de kleur wit is mooi mede doordat het mat is. Het voelt licht stroef aan en de vorm is mooi rond zodat hij lekker in de hand ligt. Het zwaarte punt ligt goed in het midden dus hij zal niet snel uit je hand vallen.

ik heb de ts een DM gestuurd over een nieuwe topicstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Net ook even meegespeeld in de plaatselijke belcompany hier en werkt zeer vlot en goed.. en idd wat een scherm!
Mij is medegedeeld dat er nog een SW update uitkomt en die wordt gelijk meegeleverd vanaf de fabriek dus de toestellen die nu in de winkels draaien zijn voorzien van oude software.. dus bugs enzo worden nog verholpen!
Can't wait!:)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldm3 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:35:
dus wat van de bugs enzo worden nog verholpen!
Can't wait!:)
Iemand die weet hoe het gaat werken / lopen met die 25GB Dropbox-account?
Staat er al Dropbox op het toestel, kun je daarop inloggen met 'n bestaand account en krijg je 25GB extra?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Laatst online: 24-02-2021
Ik las de presentatie van de Nvidia Terga 3. En zie ook staan dat deze processor maar tot 1.4GHz gaat en bij quad core ''slechts'' 1,3GHz,
Bron http://www.theverge.com/2...ra-3-presentation#2542620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
Zowel in de topicstart als op de site van HTC staat dat het gaat om een quad core tot 1,5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Laatst online: 07:47
Is er trouwens al wat bekent over "wat er in de doos zit"? En daarmee bedoel ik dan welk soort oordopjes, en of er net als bij de rhyme mischien de dock wordt meegeleverd? (waar ik helaas niet van uit ga).

En is iemand mischien de prijs al tegen gekomen van de htc one x dock, aangezien die ook niet op de officiele accesoires site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb net een witte besteld, kwil ook wel zo'n dock, hdmi kabeltje, bumper en screenprotector (just-in-case). Hopelijk die laatste twee op Dealextreme want die dock zal daar niet op komen ;)

Als ik het juiste kabeltje haal, dan kan ik een 720p film afspelen op een HD TV. Dus je neemt je one x mee naar een chick, ff aansluiten en samen filmpje kijken...damn nice..???

Ik zie nu trouwens dat het een micro simaansluiting betreft, moet ik dan een nieuwe aanvragen bij mijn provider..? Denk niet dat iedereen dit in de gaten heeft, dus bij deze ;)

[ Voor 23% gewijzigd door NeoMe op 29-03-2012 19:40 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
NeoMe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:25:
Hopelijk die laatste twee op Dealextreme want die dock zal daar niet op komen ;)
Waarom niet?
Ik gebruik al 2 jaar een dock voor mijn HD2 van Netimes.com van een paar euro en die werkt perfect. (b.v. http://www.netimes.com/sh...-p-1468.html?cPath=80_785)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

vassago schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:42:
[...]
Waarom niet?
Ik gebruik al 2 jaar een dock voor mijn HD2 van Netimes.com van een paar euro en die werkt perfect. (b.v. http://www.netimes.com/sh...-p-1468.html?cPath=80_785)
Ik bedoel de originele dock, die liggend is. Gelukkigis de MHL kabel daar wel voor ongeveer $15 te bestellen, hemels..hoef ik mijn 1810TZ niet meer mee te sjouwen alsk bij maten een film wil kijken. Mobiel is nog iets te nieuw voor screenprotectors, al is er wel een 4,7 te vinden denk ik. Bumpers zullen nog even moeten wachten tot de copy cats in Hong Kong de mobiel in handen hebben gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 29-03-2012 20:03 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
weet iemand of met de HTC One X (2191) de witte of de zwarte word bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Het lijkt mij dat de behuizing van de HTC one S wat sterker is (aluminium, voelt aan als keramiek), dan de One X (plastic). Is dat ook daadwerkelijk zo? of maakt dat niet veel uit als de kwaliteit van dat 'plastic' goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Florine schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:19:
Het lijkt mij dat de behuizing van de HTC one S wat sterker is (aluminium, voelt aan als keramiek), dan de One X (plastic). Is dat ook daadwerkelijk zo? of maakt dat niet veel uit als de kwaliteit van dat 'plastic' goed is?
Tja, wat is sterk? Qua robuustheid zal je het waarschijnlijk niet vernemen, alleen de krasvastheid van de S zal wel beter zijn. Maar ik heb het idee dat je dan echt met messen e.d. aan de gang moet, voordat je dat merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
weet iemand al of je in nederland beats earphones bij de one x krijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door DopeMasta op 29-03-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Eerste unboxing van de retailversie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DopeMasta schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:36:
weet iemand al of je in nederland beats earphones bij de one x krijgt?
Ik vermoed simpele doppies, geen beats. Maar misschien heeft iemand de verpakking al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

SnoeiKoei schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Ik vermoed simpele doppies, geen beats. Maar misschien heeft iemand de verpakking al gezien?
Ja ik, in het filmpje net boven je :+

Oordopjes zijn idd simpele zooi, op zich wel jammer bij zo'n premium product. Maar ja bij een iPhone krijg je ook rotzooi erbij, dus ze komen er allemaal mee weg. Zelf maakt het me niet zo veel uit, omdat ik toch eigen dopjes heb, maar het had wel leuk geweest als ik die overpriced beats zooi kon verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Hoe zit dat met micro-sim zoals iemand hierboven zij?
Moet je die aanvragen bij je provider? Biedt elke provider uberhaupt die mogelijkheid? Zitten er kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jammer, want was net die in-ear's gewent van Samsung...vind die wel fijn maar tik wel ergens nieuwe op de kop. Had er graag Beats bij gehad, maar dat was een 10.000 eerste klanten actie ergens gelezen.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 29-03-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de UK ja, hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Florine schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:12:
Moet je die aanvragen bij je provider? Biedt elke provider uberhaupt die mogelijkheid? Zitten er kosten aan verbonden?
Ik weet niet of dit bij elke provider zo is maar bij VF kun je ze gewoon gratis krijgen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Het materiaal wat wordt gebruikt voor de One X is het zelfde materiaal waar mijn Laser Vago van gemaakt is. En die heb ik vaak genoeg ergens tegenaan gevaren of een strandje/stijger opgetrokken. Alleen maar wat krassen tot gevolg, maar het materiaal is erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Deadsy schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:27:
[...]

Ik weet niet of dit bij elke provider zo is maar bij VF kun je ze gewoon gratis krijgen in de winkel.
Goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 14:33
belcompany ook.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Let wel! Bij mij was de verkoper erg enthousiast door meteen een microsim te pakken en te registreren. Hij vertelde er niet bij dat m'n huidige sim direct geblokkeerd zou worden. Nadat ik daar achter was meteen terug gelopen en ik kreeg een houdertje mee zodat de microsim in een gewone simkaartslot past. :)

Overigens vanavond bij de Belcompany in Utrecht geweest om de One X te bewonderen.

_/-\o_ << nuff said.

[ Voor 11% gewijzigd door Danjel op 29-03-2012 21:55 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Foto's van de zwarte (als het goed de Gun Metal Gray) versie:

http://forum.xda-develope...p=24201260&postcount=2413

Er schijnt ook een glamour gray versie te zijn met een rodere camera lens.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
_MB_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:08:
Foto's van de zwarte (als het goed de Gun Metal Gray) versie:

http://forum.xda-develope...p=24201260&postcount=2413

Er schijnt ook een glamour gray versie te zijn met een rodere camera lens.
Stuk lichter grijs dan ik dacht... Dat is wel wat jammer.
Ik dacht dat er maar één donkere versie was en dat die idd een rode ring om de camera had.

<ed> Oh dat was de S sorry. my bad

[ Voor 3% gewijzigd door golem501 op 30-03-2012 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Bij mij in de plaatselijke belcompany werd erorver gesproken dat er misschien Beats in ear's bij worden geleverd... waren erg aan het twijfelen volgens die jongen. :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verkeerde topic, zie de grote blauwe tekst hieronder, die met die opvallende rode lijn er omheen.

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 08:17 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 07:56:
[mbr]Verkeerde topic, zie de grote blauwe tekst hieronder, die met die opvallende rode lijn er omheen.[/]
Excuses. Inderdaad verkeerde topic.
Iemand al bevestiging over een notificatie lampje in de One X zit? Zie het echt nergens staan in de specs en kan het ook niet terugvinden in filmpjes of foto's. Dat terwijl iemand hier vorige week beweerde dat het er wel inzat

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
DennusB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:38:
[...]

Iemand al bevestiging over een notificatie lampje in de One X zit? Zie het echt nergens staan in de specs en kan het ook niet terugvinden in filmpjes of foto's. Dat terwijl iemand hier vorige week beweerde dat het er wel inzat
Volgens XDA zou hij hier in de speakergrill verstopt zitten: http://media.t3.com/img/resized/ht/xl_HTC_One_X_1_624.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De One S heeft wel een unibody behuizing, maar volgens mij is alleen de One V van aluminium. Jammer dat de One X een polycarbonaat behuizing heeft, dat is waarschijnlijk toch minder bestand tegen valschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
DennusB schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:38:
[...]

In dit filmpje zie je het lampje knipperen: (rond 4min)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UqvIgCsmMGU]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:54:
[...]

De One S heeft wel een unibody behuizing, maar volgens mij is alleen de One V van aluminium. Jammer dat de One X een polycarbonaat behuizing heeft, dat is waarschijnlijk toch minder bestand tegen valschade.
Als je nu al van plan bent je telefoon te laten stuiteren en verwacht dat je er geen schade aan ziet, moet je gewoon geen smartphone nemen. Een laptop of tablet laat je ook niet vallen, waarom verwachten mensen nou dat een telefoon daar wel tegen kan?

Bij normaal gebruik is een PC behuizing meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:54:
[...]

S en V zijn van Alu, X van Poly. Bij de S en de V zal je al snel een deuk hebben bij het vallen, bij de X denk ik niet. Dus ik denk dat de X sterker is.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
weet iemand met zekerheid te zeggen welke kleur ''brown grey'' is?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SnoeiKoei schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:57:
[...]
Als je nu al van plan bent je telefoon te laten stuiteren en verwacht dat je er geen schade aan ziet, moet je gewoon geen smartphone nemen. Een laptop of tablet laat je ook niet vallen, waarom verwachten mensen nou dat een telefoon daar wel tegen kan?

Bij normaal gebruik is een PC behuizing meer dan voldoende.
Hoe kun jij nu vantevoren weten of je je smartphone nooit laat vallen? 8)7
Ik heb nu ook een alu behuizing en daar ben ik blij om, een ongeluk zit in een klein hoekje...
_MB_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:59:
[...]
S en V zijn van Alu, X van Poly. Bij de S en de V zal je al snel een deuk hebben bij het vallen, bij de X denk ik niet. Dus ik denk dat de X sterker is.
Juist niet, plastic zal eerder scheuren of breken. Tweaker2010 zoekt naar een deuk in zijn Legend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 15:09
Naar mijn idee is Alu, met welke behandeling dan ook, wel sterker dan kunststof.
Mijn legend heeft wel een hoekje met een paar putjes van een ruwe stoeptegel op een hoekje. Maar een echte deuk of scheur komt er niet in. Vaak is kunststof ook met een laagje kleur eroverheen. Dit valt wel meer op dan een putje in Alu.

Helaas is mijn legend wel beschadigt aan de zijkanten door een telefoon hoesje die niet echt beschermde:( Hoesje zag er mooi uit, dat dan weer wel.

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Juist niet, plastic zal eerder scheuren of breken. Tweaker2010 zoekt naar een deuk in zijn Legend :P
Ik heb nu een Desire en het pastic is nog heel, maar in het alu gedeelte zitten een aantal valdeuken.
Mij lijkt het Poly wel prima.
Het voordeel van het Poly is dat het volledig gekleurd is, dus geen laagje verf zoals iemand hierboven dacht.
Dus bij een kras zal je er niet zo veel aan zien.

[ Voor 18% gewijzigd door _MB_ op 30-03-2012 09:35 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Hoe kun jij nu vantevoren weten of je je smartphone nooit laat vallen? 8)7
Ik heb nu ook een alu behuizing en daar ben ik blij om, een ongeluk zit in een klein hoekje...

[...]

Nou ik heb in bijna 5 jaar smartphonegebruik mijn smartphone nooit laten vallen. Daarvoor in 6 jaar mijn andere mobieltjes ook nooit laten vallen. In vijftien jaar fotografie geen camera's laten vallen. Op de lijst van spullen die ik ook nooit heb laten vallen staan verder laptops, dure meetapparatuur, afstandbedieningen, tablets... Spullen waarvan ik weet dat het tamelijk stom is om te laten vallen heb ik over het algemeen vrij goed onder controle blijkbaar. Of ik ben gewoon niet zo lomp als jij. Hoe dan ook, een smartphone is een kwetsbaar stukje techniek waarbij er zoveel miniaturisatie en optimalisatie is vereist dat er nauwelijks ruimte over is voor een stootzone. Gewoon beter vasthouden dus en er niet op rekenen dat het wel een stuiter overleeft.

Waar wat mij betreft het verschil in materiaalgebruik zit is krasvastheid van het oppervlak, niet valbestendigheid. Heb je een kras in zwart plastic, dan is die kras zwart. Heb je een kras in geanodiseerd alu, dan is die kras niet geanodiseerd. Metaal krast wel minder snel.

Edit: @Hieronder: Polycarbonaat is een bulkkunststof, er wordt heel veel van gemaakt maar geen glas. De slagvaste uitvoering wordt bijvoorbeeld wel gebruikt voor die doorzichtige, harde bekers van de drinktenten op festivals.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-03-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Kan er naast zitten, maar wordt Polycarbonaat ook niet gebruikt in kogelwerend glas? Hiermee zou het toch een stuk sterker (kunnen) zijn dan andere vormen van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

_MB_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:33:
[...]

Ik heb nu een Desire en het pastic is nog heel, maar in het alu gedeelte zitten een aantal valdeuken.
Mij lijkt het Poly wel prima.
Ik heb ook een Desire maar kan geen aluminium delen ontdekken (heb de 'normale' bruine).

Wat in de loop van tijd wel versleten is, is het plastic rond de micro-usb aansluiting (door het vaak in en uit trekken van de oplader). Ook ben ik onderweg door de warmte ergens een T verloren op de achterkant waardoor mijn HTC Desire het laatste halfjaar als H C Desire door het leven gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dijkhua schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:36:
Kan er naast zitten, maar wordt Polycarbonaat ook niet gebruikt in kogelwerend glas? Hiermee zou het toch een stuk sterker (kunnen) zijn dan andere vormen van plastic.
CD's worden ook van polycarbonaat gemaakt en daar komen ook krassen in, dus of het nu zo stevig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
P-ter schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Ik heb ook een Desire maar kan geen aluminium delen ontdekken (heb de 'normale' bruine).

Wat in de loop van tijd wel versleten is, is het plastic rond de micro-usb aansluiting (door het vaak in en uit trekken van de oplader). Ook ben ik onderweg door de warmte ergens een T verloren op de achterkant waardoor mijn HTC Desire het laatste halfjaar als H C Desire door het leven gaat.
Dacht dat het bruine gedeelte van alu was. :), maarja dit gaat een beetje offtopic.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:47:
[...]

CD's worden ook van polycarbonaat gemaakt en daar komen ook krassen in, dus of het nu zo stevig is...
Voor krassen ben ik zelf niet erg bang, ik hoop alleen wel dat het toestel een val zal overleven en dus geen barsten zal krijgen. Met het gorillaglas icm polycarbonaat hoop ik dat dat wel goed zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
In de regel is een kunststof sowieso veel flexibeler dan aluminium waardoor de kans op krassen, barsten of deuken veel kleiner is aangezien het materiaal meegeeft en daardoor de krachten verdeelt en langzamer laar afvloeien om vervolgens weer in de originele staat terug te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Offtopic, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Weet iemand wat ze bedoelen met brown grey? Ik heb zoveel kleuren voorbij zie komen dan ik er niks meer van begrijp.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Knip, onderstaande conclusie klopt ;)

Behoorlijk offtopic hiermee volgens mij trouwens.. ;)

[ Voor 66% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 10:34 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, zie topicwaarschuwing.

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 30-03-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:21:
pdashop: Verwachte leverdatum: 30-03-2012

Vandaag nog levering?
Daar is een apart topic voor: HTC One X - Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 22:49
Is het al tijd voor een appart accesoire topic?

Ik zie dat op ebay de eerste bumpers al aanwezig zijn.
http://www.ebay.nl/itm/CL...uches&hash=item1c256c5480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
G33st schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:40:
Is het al tijd voor een appart accesoire topic?

Ik zie dat op ebay de eerste bumpers al aanwezig zijn.
http://www.ebay.nl/itm/CL...uches&hash=item1c256c5480
Is er al hier is die: Accessoires voor de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Persoonlijk maak ik mij niet erg druk over de bouwkwaliteit van de one x, ik heb nu nog een galaxy s en die ik al 1,5 jaar gebruik en ondanks dat ik erg voorzichtig ben met mijn spullen laat ik wel eens wat uit mijn klauwen glippen. (In tegenstelling tot snoeikoei ik heb wél eens een d2x uit mijn klauwen laten glippen die dat overigens niet erg fijn vond, maar in sommige situaties kan dat gewoon gebeuren. Shit happens)

Mijn galaxy s heeft meerdere malen kennis gemaakt met de vloer en zelf het ijs van dit jaar is geen onbekende. Daarnaast gebruik ik mij tel zonder hoesjes of screenprotectors, dat komt het gebruiksgemak allemaal niet ten goede vind ik. Op een paar deukjes van het vallen na en een krasje op het beeldscherm (die zat er al na een maand in :() ziet mijn good old galaxy s er nog puik uit.

Een gebruiksvoorwerp zoals een telefoon hoeft er wat mij betreft na intensief gebruik (2 jaar) er niet meer uit te zien alsof die net uit de winkel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Florine schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:12:
Waar heb ik zo'n micro-sim voor nodig?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doopy-X- schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Om te bellen enzow 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knappert_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:49
Doopy-X- schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Er past geen gewone sim kaart in de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Van sim naar micro-sim is toch gewoon een kwestie van op maat laten knippen bij een telefoonwinkel (als je het niet zelf wil doen)? Of kan dat niet met alle simkaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:13:
Van sim naar micro-sim is toch gewoon een kwestie van op maat laten knippen bij een telefoonwinkel (als je het niet zelf wil doen)? Of kan dat niet met alle simkaarten?
Jawel, maar het gemak om gewoon zo'n dingetje op te halen is er ook. Mijn simkaart heb ik echt al jaaaren en zag er enigszins versleten uit. Dan maar een nieuwe. :)

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
SnoeiKoei schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:13:
Jawel hoor, dat kan met alle normale simkaarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zojuist was ik bij m'n zakelijke dealer voor mobiele telefonie, en heb daar meteen een foldertje meegegrist die ik jullie niet wil onthouden :)

HTCOneX
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NkPGfl3mRA0YDoZtlagCMWgp/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c5IBeTEm3sBfAKtvw4kOG60W/thumb.jpg

wellicht is dit ook iets om mee te nemen in de startpost (wellicht van een nieuw deel? )

[ Voor 47% gewijzigd door Shanquish op 30-03-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
knappert_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Er past geen gewone sim kaart in de One X.
Aaaaah :D
Dus mijn huidige HD2-sim moet VF ff omwisselen!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
shameete schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:39:
wellicht is dit ook iets om mee te nemen in de startpost (wellicht van een nieuw deel? )
humz interessant de dropbox storage is maar voor 2 jaar :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
arnoudwokke schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:35:
[...]
Er zijn twee dingen:
1. Hands-on sessie met 25 tweakers: dat is maandagavond
2. De gewone review, die is helaas later, omdat het reviewtoestel nog niet op de redactie is gearriveerd. Ik verwacht de review in de tweede helft van volgende week, maar aangezien dit zo'n populair toestel is, doen we er alles aan om de review zo snel mogelijk online te krijgen
Is er eigenlijk een soort van NDA m.b.t. een datum waarop de eerste reviews online mogen worden gezet? Zo ja, welke datum is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

DopeMasta schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:49:
[...]

humz interessant de dropbox storage is maar voor 2 jaar :F
Daarna ga je ervoor betalen, voor zover ik heb begrepen, als je het wil aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22
Is er eigenlijk een soort van NDA m.b.t. een datum waarop de eerste reviews online mogen worden gezet? Zo ja, welke datum is dat?
2 april.

Over de notificatieled: tijdens de hands-on in Barcelona viel me op dat hij net als bij de Sensation XE onder de speakergrill zit. Hij zit er dus wel degelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 01:24
wel grappig dat er nog steeds van die beschermingsfolie verkocht worden, om je scherm te beschermen.
Want met dat Gorilla glas, is er geen kras op te krijgen en al helemaal niet met dat Gorilla Glass 2 van tegenwoordig, die ook in de One X zit.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arnoudwokke schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:35:
[...]
Er zijn twee dingen:
1. Hands-on sessie met 25 tweakers: dat is maandagavond
2. De gewone review, die is helaas later, omdat het reviewtoestel nog niet op de redactie is gearriveerd. Ik verwacht de review in de tweede helft van volgende week, maar aangezien dit zo'n populair toestel is, doen we er alles aan om de review zo snel mogelijk online te krijgen
Ik ben benieuwd, komt er volgende week trouwens ook al een review van de One S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 20:52
SuperVeloce schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:05:
wel grappig dat er nog steeds van die beschermingsfolie verkocht worden, om je scherm te beschermen.
Want met dat Gorilla glas, is er geen kras op te krijgen en al helemaal niet met dat Gorilla Glass 2 van tegenwoordig, die ook in de One X zit.
Mijn Legend van zo'n 2 jaar oud heeft geen enkel krasje op het scherm na intensief gebruik en zo voorzichtig spring ik er niet mee om. Ik ben dan ook niet bang voor krassen zeker niet als ik dat filmpje zie waar ze met dat muntje gaan krassen op het scherm. Volgens mij kickt dat gorilla glass serieus ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
het scherm van m'n desire is ook nog onbeschadigt, na 2 jaar toch wel intensief gebruik :)
de behuizing heeft wel de nodige littekens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 01:24
mja aangezien niet iedereen daar zo van op de hoogte is, zijn er toch mensen die het fabrieks sticker laten zitten en later zelfs vervangen whaha

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:51

NSG

Je weet niks!

SuperVeloce schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:05:
Onzin, zelfs op Gorilla glas komen er krassen op. Dit gebeurd meestal in je broekzak door stof of een bankpas. Het is wel zo dat krassen minder diep zijn en daardoor minder zichtbaar. Zelfs wanneer je de telefoon in een beschermhoes zal doen komen er toch krassen op, maar meestal is dit alleen zichtbaar als je een felle lamp op het scherm schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb mijn Desire altijd in een leren pouch, tegen beschadigingen maar ook vooral tegen het eventuele stof dat onder het scherm kan komen. Heb ik bij mijn Hero gehad en sindsdien gaat mijn telefoon altijd in een hoesje. Het glas van mijn Desire trouwens nog steeds in een zeer goede staat, de alu rand wat minder ivm een aantal valpartijen. Ik ben blijkbaar lomp :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22
Ik ben benieuwd, komt er volgende week trouwens ook al een review van de One S?
Nope. Die hebben we nog niet op de redactie ontvangen en we hebben geen idee wanneer hij komt. Hopelijk snel, want de One S doet volgens mij niet zoveel onder voor de One X (behalve op het gebied van scherm - resolutie en kleurreproductie) en is door zijn kleinere formaat voor veel mensen interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
arnoudwokke schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Nope. Die hebben we nog niet op de redactie ontvangen en we hebben geen idee wanneer hij komt. Hopelijk snel, want de One S doet volgens mij niet zoveel onder voor de One X (behalve op het gebied van scherm - resolutie en kleurreproductie) en is door zijn kleinere formaat voor veel mensen interessant :)
So true. Plus het design viel tot nu toe bij veel mensen in goede aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Heb een witte One X besteld, maar begin toch een beetje te twijfelen. Wit is opzich wel een beetje vrouwelijk als kleurtje voor de telefoon. Wel vind ik het beter staan op deze! Iemand nog een mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Ik ben het met beide opmerkingen eens ;) Ga zelf echter ook voor de witte denk ik. Heb hem vanmddag in men handen gehad en vond die erg mooi moet ik zeggen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Ja zal ook maar eens naar de belcompany gaan om even te vergelijken binnenkort. Het feit dat ik binnenkort stop met kranten bezorgen speelt ook wel mee. Want zal hem dat 1,5 maandje nog elke dag moeten schoonmaken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 15-09 12:14
Victor.S schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:06:
Ja zal ook maar eens naar de belcompany gaan om even te vergelijken binnenkort. Het feit dat ik binnenkort stop met kranten bezorgen speelt ook wel mee. Want zal hem dat 1,5 maandje nog elke dag moeten schoonmaken denk ik...
Misschien je telefoon gewoon niet gebruiken tijdens kranten gooien ? ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.