Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 42 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand überhaupt al reactie gehad van G2A?
Heb zelf zo'n complain formulier ingevuld, daarop 1 reactie gehad met het verzoek van een screenshot van de reactie van ubisoft. Gedaan (zaterdag al) daarna niks meer.
Op de helpdesk chat van G2A wordt je alleen maar gestonewalled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:33:
Heb zelf zo'n complain formulier ingevuld, daarop 1 reactie gehad met het verzoek van een screenshot van de reactie van ubisoft. Gedaan (zaterdag al) daarna niks meer.
Op de helpdesk chat van G2A wordt je alleen maar gestonewalled...
Hier nog steeds niks van G2A sinds vrijdag, helpdesk heb je ook niks aan, wat een stel faalhazen zitten daar zeg. Helaas heb ik deze key cadeau gehad van een familielid die via i-deal heeft betaald dus kan verder ook niks doen dan wachten op G2A en ze lastig blijven vallen.
Laatste keer voor mij G2A aangezien andere sites wel reageren en refunds of vervangende keys aanbieden als ik verschillende fora moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:33:
Helemaal niets nada noppes. Soort mantra; sorry maar het zijn er zoveel we komen er op terug........... Inmiddels verstrijkt de termijn waarbinnen je een claim via creditcard of paypal kan indienen. Zou dus niet te lang wachten hiermee. Andere verkopers zijn al lang begonnen en zelfs inmiddels al klaar met terugbetaling of andere key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:33
Het is dus nog steeds een grote klerezooi als het gaat om Ubisoft keys en G2A. Toch staat deze site nog steeds op 100% betrouwbaar in de topic starter. Terwijl CJS-CDkeys.com op 82% staat. Bij deze site heb ik nu 3 keer een key heb gekocht (waaronder AC Unity) zonder problemen. Misschien even een disclaimer bij G2A in de topic start dat ze wat moeilijkheden lijken te hebben met Ubisoft keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
RoseSolane schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:19:
Het is dus nog steeds een grote klerezooi als het gaat om Ubisoft keys en G2A. Toch staat deze site nog steeds op 100% betrouwbaar in de topic starter. Terwijl CJS-CDkeys.com op 82% staat. Bij deze site heb ik nu 3 keer een key heb gekocht (waaronder AC Unity) zonder problemen. Misschien even een disclaimer bij G2A in de topic start dat ze wat moeilijkheden lijken te hebben met Ubisoft keys?
Misschien moet je toch wat beter de TS proberen te lezen, kijk eens een paar kolommen verder achter g2a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

maniak schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:37:
Even geen FarCry4.. Ik heb afgelopen zaterdag een key voor Final Fantasy XIV gekocht bij g2play.net. Deze kreeg ik binnen een minuut binnen na betaling via Paypal. So far so good.. Dus ik wil mijn trial account upgraden en krijg ik de melding dat de key al in gebruik ik. Lekker dan!

Dus ik meteen een support ticket indienen, krijg een dag later een bericht of ik deze issue niet zelf wil oppakken met Square Enix en zou dan 2% korting krijgen op mijn volgende aankoop. Hiermee ging ik uiteraard niet akkoord. Dit heb ik aangegeven en sindsdien krijg ik geen reactie meer..

Heeft iemand ervaring met deze issue en hoelang het normaal duurt?
Als je het te lang vindt duren of niet vertrouwt meteen opschalen naar claim/geschil in PayPal of in ieder geval zorgen dat je binnen die termijn actie onderneemt. Wat een rare reactie van een shop trouwens..zoek het zelf uit svp dan krijg je een flutkorting van 2% omdat wij geen flikker hoeven te doen :X
Zou meteen klaar zijn met die tent :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 21:17
Ik ben een beetje huiverig geworden met het kopen van keys. Ik zag echter Shadow of Mordor staan op GameSync voor een leuke prijs. Hoe zit dit tegenwoordig met Steam? Gaat Valve alleen actie ondernemen als de keys via een VPN moeten worden geactiveerd? Er zit aardig wat geld in mijn Steam account dus deze wil ik zeker niet kwijt.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
2Dutch schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Als je het te lang vindt duren of niet vertrouwt meteen opschalen naar claim/geschil in PayPal of in ieder geval zorgen dat je binnen die termijn actie onderneemt. Wat een rare reactie van een shop trouwens..zoek het zelf uit svp dan krijg je een flutkorting van 2% omdat wij geen flikker hoeven te doen :X
Zou meteen klaar zijn met die tent :P
Ik heb dus een geschil neergelegd bij Paypal, G2Play heeft die zelf omgezet naar een claim. Blijkbaar ben ik niet de eerste die het via Paypal heeft geprobeerd want ze gaven een copy-paste reply op mijn claim.
The claimed item is a digital good. The item is ineligible for PayPal Buyer Protection because it is intangible. In accordance to Paypal user agreement (7.3 Ineligible Items. PayPal Buyer Protection only applies to PayPal payments for certain tangible, physical goods. ) This claim should not be solved in buyers favour, no money should be refundedWe would also like to emphasise that a functional product has been delivered.
Dus Paypal heeft een paar uur later de verkoper in het gelijk gesteld. Dus ik heb Paypal gebeld om de zaak weer te openen omdat ik niet gehoord ben in deze. Ik stel namelijk dat het wel om een fysiek product gaat waarbij de verkoper een foto stuurt van dat deel dat ik nodig heb. De rest wordt weggegooid. Dat ik het fysieke doosje nooit ontvang doet daar niet aan af. Ik heb netjes de foto gestuurd naar Paypal en die heeft de zaak weer geopend. Aangezien die niet weer meteen gesloten is geeft moed 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 17:32
Tom. C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:54:
Ik ben een beetje huiverig geworden met het kopen van keys. Ik zag echter Shadow of Mordor staan op GameSync voor een leuke prijs. Hoe zit dit tegenwoordig met Steam? Gaat Valve alleen actie ondernemen als de keys via een VPN moeten worden geactiveerd? Er zit aardig wat geld in mijn Steam account dus deze wil ik zeker niet kwijt.
Als je een region locked key of gift code koopt moet je deze activeren via een VPN. Dat mag officieel niet van Steam, maar een region free moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

maniak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:56:
[...]
Ik stel namelijk dat het wel om een fysiek product gaat waarbij de verkoper een foto stuurt van dat deel dat ik nodig heb. De rest wordt weggegooid. Dat ik het fysieke doosje nooit ontvang doet daar niet aan af. Ik heb netjes de foto gestuurd naar Paypal en die heeft de zaak weer geopend. Aangezien die niet weer meteen gesloten is geeft moed 
Dat is waar ook, die digitale content claim...zucht, anno 2015 een beetje lame imho. Zouden creditcards dan nog de enige manier zijn om dit soort geneuzel op te kunnen vangen? Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen voor je, hopelijk wordt het alsnog voor je opgelost natuurlijk :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
maniak schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:56:
[...]

Ik heb dus een geschil neergelegd bij Paypal, G2Play heeft die zelf omgezet naar een claim. Blijkbaar ben ik niet de eerste die het via Paypal heeft geprobeerd want ze gaven een copy-paste reply op mijn claim.

[...]

Dus Paypal heeft een paar uur later de verkoper in het gelijk gesteld. Dus ik heb Paypal gebeld om de zaak weer te openen omdat ik niet gehoord ben in deze. Ik stel namelijk dat het wel om een fysiek product gaat waarbij de verkoper een foto stuurt van dat deel dat ik nodig heb. De rest wordt weggegooid. Dat ik het fysieke doosje nooit ontvang doet daar niet aan af. Ik heb netjes de foto gestuurd naar Paypal en die heeft de zaak weer geopend. Aangezien die niet weer meteen gesloten is geeft moed 
Lijkt mij nu helemaal overduidelijk dat je bij G2A com absoluut geen keys meer moet kopen 8)7 Zogenaamde kopersbescherming is bij hen een grote luchtballon :( . Komen al ruim 1 week lang met sussend verhaal dat het allemaal wel goed komt maar ondertussen wordt voor zover ik het kan zien op het internet niemand gecompenseerd. Nu blijkt men dus ook onderuit te willen komen van claims. Bye bye G2A com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Reactie van G2a 31-1-2015, 16:49 :

Mail1:
Your payment for the order no. ***************** has been returned
The refund will be transfered in the form of a top-up for your G2A account.
You can use your funds to buy products on the G2A Marketplace

Mail2:
Greetings,

Thank you for your relpy. The refund procedure has been initiated. Apart from the compensation received from the seller we would like you to accept a discount code for your next purchase at G2A.COM as a small compensation on our side as well for the inconvenience caused by this situation. We do hope that this 5 Euro discount will help you in your future purchase:

kortings key: *********************************************

Please bear in mind that:

- the code has an expiration date of 1 month
- the code is one use only
- you may gift the code to any other person

Thank you for your trust in G2A and on behalf of our whole company we wish you only happy gamnig experiences.

Best regards,

He he eindelijk een reactie, jammer van de refund op deze manier, maar ja beter dan niks zullen we maar zeggen, maar eens kijken of ik AC Unity daarvan weer kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Niets van G2A com gehoord dus na 5 dagen voor ee andere aanpak gekozen via een Paypal claim;
resultaat gisteravond

U heeft via PayPal een terugbetaling van xxx EUR ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Beschermingsservices _/-\o_

G2A is voor mij een afgedane zaak. Ik zal er nooit meer iets kopen. Waarschijnlijk is het bij hen wachten op het volgende incident O-)

[ Voor 10% gewijzigd door edklavertje op 01-02-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 22:11
G2A.COM
28 January at 16:45 ·
Due to the latest incidents, we are now working on
a lot of requests from all over the world,
because G2A.COM is a global marketplace.
Please note that we have to carefully check
every transaction affected and that this procedure
takes some time. We have taken steps
to shorten processes as much as possible.
You can help us speed up the process
by providing the following information to our support:
- the error message which shows up
after entering the activation key
- your Uplay games library (set on all games)
Please note that all screenshots should be provided in their original resolution (size), shape and format with a visible username.
Thank you very much for your patience!
Of je hebt gewooonweg wat meer geduld. Vergelijken met andere leveranciers heeft totaal geen zin. Sorry hoor maar G2A was wel meteen die met een reactie kwam terwijl Ubisoft nog niks naar buiten had gebracht. Ze zijn ook al begonnen met uitwisselen van nieuwe keys / claims. En misschien hadden ze niet genoeg keys op voorraad om meteen uit te leveren. Maar goed ongeduldige mensen heb je overal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
edklavertje schreef op zondag 01 februari 2015 @ 08:36:
Niets van G2A com gehoord dus na 5 dagen voor ee andere aanpak gekozen via een Paypal claim;
resultaat gisteravond

U heeft via PayPal een terugbetaling van xxx EUR ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Beschermingsservices _/-\o_

G2A is voor mij een afgedane zaak. Ik zal er nooit meer iets kopen. Waarschijnlijk is het bij hen wachten op het volgende incident O-)
Vreemd.. was dat ook een serial voor een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
[b][message=43675388,noline]
Vreemd.. was dat ook een serial voor een spel?
Jazeker Far Cry 4

Inmiddels via paypal claim geld teruggestort op mijn rekening _/-\o_ en ja hoor nu komt G2A com met bericht
Order update
Dear ronald jellema,

Order ID: 8010xxxxxxxx
Recipient: G2A.COM Ltd.
Amount: xxxxxx EUR
Payment method: PayPal Eur

Your money will be refunded to you shortly.

You can check the status of your order by logging into your account.

If you have any questions, do not hesitate to contact us at support@g2a.com or by phone at +48 22 22 8 21 21.

Als je Paypal voorwaarden leest is er geen recht op verkopersbescherming als er meer dan 100 claims zijn voor precies hetzelfde. Ik vermoed dat dit opgaat voor G2A vanwege de enorme hoeveelheid ongeldig verklaarde keys. Daarbij heeft G2A geen enkel bericht gegeven op mijn mails die ik vanaf dag 1 heb gestuurd en die ik ook had gekoppeld aan Paypal geschil. Voor mij nooit meer G2A. Persoonlijke account nu ook deleted. Bye bye G2A :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:06
Ik heb zojuist ook geschil geopend, benieuwd hoe het afloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 19:25
Mijn season pass was ook ingetrokken en de key geband en daarmee dus ook DLC Durgish prison.

Nu mag ik de dlc weer opnieuw downloaden.
Blijkbaar heb ik dus net mijn season pass teruggekregen van Ubisoft?

[ Voor 8% gewijzigd door Rocky-154 op 02-02-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:06
Bij mij hetzelfde _/-\o_ terwijl ik paypal claim zojuist heb geopend O-)
Rocky-154 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:57:
Mijn season pass was ook ingetrokken en de key geband en daarmee dus ook DLC Durgish prison.

Nu mag ik de dlc weer opnieuw downloaden.
Blijkbaar heb ik dus net mijn season pass teruggekregen van Ubisoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 19:25
Ik heb mijn geld vrijdag terug gekregen op mijn Paypal account van kinguin.net na een mailtje richting hun klantenservice. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Rocky-154 op 02-02-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:23
Yep, mijn FC4 Season Pass ook terug. Ik ga direct op stap met Hurk gaan zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 29-09 21:17
Falcoo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Als je een region locked key of gift code koopt moet je deze activeren via een VPN. Dat mag officieel niet van Steam, maar een region free moet geen probleem zijn.
Bedankt voor het bevestigen, key werkt inderdaad probleemloos!

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
Tom. C schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:06:
[...]

Bedankt voor het bevestigen, key werkt inderdaad probleemloos!
Graag gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Heb nu erg veel fun met BF Hardline, misschien op G2A pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:37:
:) Heb nu erg veel fun met BF Hardline, misschien op G2A pre-orderen
Zag hem daar ook voor een nette prijs staan ja, misschien voor het gevoel + gedeeltelijk wegpoetsen van de service fee door de puntenkorting maar doen via Kinguin als tussenweg. Beter dan 50+ euro, want dat is me echt te gortig.

Fijn om te lezen dat mensen ondanks het "is een digitaal product" toch netjes hun geld terugkrijgen via PayPal-claims..de vele publiciteit zal ongetwijfeld wel invloed hebben gehad, maar dannog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
2Dutch schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:19:
[...]

Zag hem daar ook voor een nette prijs staan ja, misschien voor het gevoel + gedeeltelijk wegpoetsen van de service fee door de puntenkorting maar doen via Kinguin als tussenweg. Beter dan 50+ euro, want dat is me echt te gortig.

Fijn om te lezen dat mensen ondanks het "is een digitaal product" toch netjes hun geld terugkrijgen via PayPal-claims..de vele publiciteit zal ongetwijfeld wel invloed hebben gehad, maar dannog ;)
Op Kinguin is die 39,92 met BTW. G2A is die 34,99, geen idee of hier al BTW bij zit eigenlijk.
Edit: Bij G2A komt nog BTW bij, dus dan zit je op totaal 43,55.

[ Voor 4% gewijzigd door Falcoo op 05-02-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcoo schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Op Kinguin is die 39,92 met BTW. G2A is die 34,99, geen idee of hier al BTW bij zit eigenlijk.
Wie the fuck gaat BTW betalen 8)

Ik ben EU bussines & no VAT registered! :*)

Kom ik uit op 36.40 met Shield!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Falcoo schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Mogelijk is het beter om even te wachten trouwens, er wordt nog een Premium-versie verwacht..mocht je daar interesse in hebben :) Ligt ook wel een beetje aan de prijs, heb zelf Premium voor BF4 ook pas later gekocht omdat ik het eerst even allemaal wilde afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
2Dutch schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:15:
[...]

Mogelijk is het beter om even te wachten trouwens, er wordt nog een Premium-versie verwacht..mocht je daar interesse in hebben :) Ligt ook wel een beetje aan de prijs, heb zelf Premium voor BF4 ook pas later gekocht omdat ik het eerst even allemaal wilde afwachten.
Ik moet ook nog premium kopen voor BF4. Heb er nu wel spijt van haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolve is 33.99 op G2A, maar krijg ik nou wel die pre-order bonus of niet? Anders moet ik straks alsnog de DLC kopen (4de monster voor 15$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:39
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:53:
Evolve is 33.99 op G2A, maar krijg ik nou wel die pre-order bonus of niet? Anders moet ik straks alsnog de DLC kopen (4de monster voor 15$)
Ik denk het wel. Maar heb je al een mailtje naar G2A gestuurd. Denk dat hun je wel kunnen vertellen hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loki504 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:21:
[...]

Ik denk het wel. Maar heb je al een mailtje naar G2A gestuurd. Denk dat hun je wel kunnen vertellen hoe of wat.
Laat maar!
PC Monster Race edition gekocht voor maar 64€ bij greenmangaming! Gebruik die 20% off code :)
Nu nog downloaden! 33GB in 2,5 uur lukt niet meer :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 18:15
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:25:
[...]

Laat maar!
PC Monster Race edition gekocht voor maar 64€ bij greenmangaming! Gebruik die 20% off code :)
Nu nog downloaden! 33GB in 2,5 uur lukt niet meer :(
Als je je (kosteloos) als VIP registreert bij GreenmanGaming is het zelfs 25% korting.

Evolve = € 37,49
Evolve Digital Deluxe = € 48,74
Evolve PC Monster Race = € 59,99

Op dit moment de goedkoopste official reseller voor zover ik weet.

[ Voor 16% gewijzigd door niels j op 09-02-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels j schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:28:
[...]

Als je je (kosteloos) als VIP registreert bij GreenmanGaming is het zelfs 25% korting.

Evolve = € 37,49
Evolve Digital Deluxe = € 48,74
Evolve PC Monster Race = € 59,99

Op dit moment de goedkoopste official reseller voor zover ik weet.
Fucccccckkkkk daar gaat mijn 4 euro! Wat een ramp :P Ik was al VIP maar heb dus de verkeerde in cart gedaan...

Nu nog op zoek naar goedkope keys voor volgende:

- Battlefield Hardline (G2A: 34.99 op GMG is het 48€)
- Witcher 3 (op G2A was dit voor 1 weekend 20€)

Had GTA 5 paar dagen geleden al pre-ordered op Steam. Als ik het nu cancel en op GMG bestel krijg ik dan gelijk mijn key? Ik bespaar dan 12€ alleen heb ik wel 60€ steamgeld over ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:04:
[...]

Fucccccckkkkk daar gaat mijn 4 euro! Wat een ramp :P Ik was al VIP maar heb dus de verkeerde in cart gedaan...

Had GTA 5 paar dagen geleden al pre-ordered op Steam. Als ik het nu cancel en op GMG bestel krijg ik dan gelijk mijn key? Ik bespaar dan 12€ alleen heb ik wel 60€ steamgeld over ;)
Sorry, maar het was ook als tip bedoeld voor de mensen die de game nog niet hadden gekocht.

M.b.t. GTA V: Rockstar heeft haar eigen systeem voor het downloaden/spelen van de game. Die wordt niet aan je steam-account gekoppeld als je bij GMG (of andere sites) besteld. Alleen als je rechtstreeks bij steam koopt, heb je steam-presaties voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels j schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:13:
[...]

Sorry, maar het was ook als tip bedoeld voor de mensen die de game nog niet hadden gekocht.

M.b.t. GTA V: Rockstar heeft haar eigen systeem voor het downloaden/spelen van de game. Die wordt niet aan je steam-account gekoppeld als je bij GMG (of andere sites) besteld. Alleen als je rechtstreeks bij steam koopt, heb je steam-presaties voor de game.
Eigen DMR? Niet weer Social Club toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:14:
[...]

Eigen DMR? Niet weer Social Club toch :(
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:04:
[...]

Hardline is 43.55 € met BTW bij G2A. (21%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor wie het interesseert, Polygon heeft een artikel geschreven over keyshops (en het debacle rond Ubisoft's ingetrokken keys) :
The truth behind those mysteriously cheap gray market game codes

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Leuk artikel, goed dat het een keer neutraal is ipv "dit soort sites zijn de duivel EN ZE ZULLEN BRANDEN!" zoals sommigen doen :+

Wel leuk om een keer een theoretiche loop te zien van zo'n key.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Hardline is 43.55 € met BTW bij G2A. (21%)
Afbeeldingslocatie: http://www.lol.nl/uploads/494/ik-betaal-helemaal-nergens-meer-voor-744.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:35:
[...]

Wie the fuck gaat BTW betalen 8)

Ik ben EU bussines & no VAT registered! :*)

Kom ik uit op 36.40 met Shield!
Ik ben hier mee onbekend, u betaald geen btw omdat u een bedrijf heeft?
Den normale mensch moet toch nog steeds btw betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:31
Zojuist Evolve gekocht op MMOGA voor € 29,99.

Aanbieding tot 16 februari.

Key is al binnen en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 16:15
Xfade schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Ik ben hier mee onbekend, u betaald geen btw omdat u een bedrijf heeft?
Den normale mensch moet toch nog steeds btw betalen.
Op G2A ( en op Kinguin en G2play ook ) moet je sinds kort aangeven in welk EU land je zit ( voor de BTW ), en of je EU business bent ( dat is 0% BTW ) of outside the EU zit ( is ook 0% BTW ) maar hier zit geen controle op ( op het eerste zicht ) en je kan kiezen wat je wilt.

Daaronder staat dan wel een vakje dat je de terms en conditions hebt gelezen en dat je effectief de BTW optie juist hebt ingevuld, of dit gevolgen heeft als je eens een niet werkende key krijgt of Support moet hebben weet ik niet.

Hij neemt waarschijnlijk de EU business 0% optie terwijl hij daar niet voor in aanmerking komt ( als dit wel zo is, mijn excuses )
Dus in een kort gezegde manier pleeg je eigenlijk fraude want je hebt moedwillig de verkeerde BTW optie aangevinkt en akkoord mee gegaan.

Waarom die BTW er nu opeens bijkomt op key sites weet ik niet, toen ik de expansie van WoW op pre-order had in November had je al die BTW kosten nog niet op G2A, maar zo worden deze key sites ook wel een stukje minder aantrekkelijk.
Ook bevinden veel van deze websites zich in Polen, en je koopt geen fysiek product dus waarom ik op een elektronisch product ( een cd key via email ) Belgische of Nederlandse BTW moet betalen opeens snap ik niet...

Mijn broer wou Diablo III: RoS kopen en overal zat die tussen de 19 en 23 Euro maar uiteindelijk toch bijna 27 euro moeten betalen sinds die BTW opties, dus ipv 20 euro verschil met de Blizzard prijs was er nu nog maar 13 euro verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:38
Katmi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:58:
[...]
Waarom die BTW er nu opeens bijkomt op key sites weet ik niet, toen ik de expansie van WoW op pre-order had in November had je al die BTW kosten nog niet op G2A, maar zo worden deze key sites ook wel een stukje minder aantrekkelijk.
Sinds 1 januari dit jaar is de nieuwe europese btw op digitale goederen in gegaan. Als deze websites geen belasting willen omzeilen moeten ze die belasting toch echt innen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 16:15
The_Zohan schreef op zondag 15 februari 2015 @ 00:16:
[...]

Sinds 1 januari dit jaar is de nieuwe europese btw op digitale goederen in gegaan. Als deze websites geen belasting willen omzeilen moeten ze die belasting toch echt innen ;)
Ah, wist ik niet :P , komt hier weer mooi gelijk met de verhoogde sigaretten prijs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op zondag 15 februari 2015 @ 02:12:
[...]

Ah, wist ik niet :P , komt hier weer mooi gelijk met de verhoogde sigaretten prijs :')
Geef liever geld uit aan games dan aan nutteloze sigaretten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:35
Tropico 5 voor ongeveer 6.50 bij Nuuvem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:52

Christiano007

Ich bin der champion

Wat een bullshit zeg, btw betalen. BTW bedrag zat er eerst toch gewoon in, is het nu gewoon excl. btw geworden maar dan wel voor de incl btw prijs 8)7

Ben benieuwd of je gezeik krijgt als je 0% btw kiest

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:38
Christiano007 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:53:
Wat een bullshit zeg, btw betalen. BTW bedrag zat er eerst toch gewoon in, is het nu gewoon excl. btw geworden maar dan wel voor de incl btw prijs 8)7

BTW zat er eerst niet in. Het bedrijf verkocht vanuit Hong Kong, zodat de Europese BTW niet hoefte te worden betaald, aangezien die moest worden betaald in het land waar het bedrijf gevestigd was.
Sinds de wijziging moet de BTW worden betaald in het land waar de KLANT gevestigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Thanks! Is een site om in de gaten te houden denk ik zo.
De Tropico werkt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:53:

Nope nog geen gezeik, er zijn zoveel zzpers lol ze kunnen het niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Pas maar op dat de FIOD niet bij je thuis binnenvalt!

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Laatst online: 00:42
Waarom staat er bij G2A.com 100% succes rate en daarnaast onbetrouwbaar? Het is het één of het ander toch ;D Zelf koop ik altijd van die site en nog nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
BatmanNL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:54:
Waarom staat er bij G2A.com 100% succes rate en daarnaast onbetrouwbaar? Het is het één of het ander toch ;D Zelf koop ik altijd van die site en nog nooit problemen mee gehad
Kijk eens een pagina langer dan je neus en je weet waarom. ;)

Tip: heeft te maken met het ubisoft verhaal. Ja, ze hebben alles teruggegeven, maar het betekent ook dat ze veel onbetrouwbare verkopers hebben. Maar goed, het is aan iedereen hier om er een beslissing over te nemen. Staat nu nog op onbetrouwbaar.

Verwijderd

Gaar dat er nu 21% btw over de keys komt nu is het totaal niet meer goedkoper dan waar je normaal zou kopen..

Wijziging vanaf 1 januari 2015

Vanaf 1 januari 2015 worden telecommunicatie-, omroep- en elektronische diensten altijd belast in het land waar uw klant gevestigd is. Het maakt daarbij niet uit of uw klant een particulier of ondernemer is. En ook niet of deze binnen of buiten de Europese Unie is gevestigd.

De volgende situaties kunnen zich dus voordoen vanaf 1 januari 2015:

Uw klant is ondernemer in een ander EU-land dan Nederland.

U hoeft geen btw te betalen.

Uw klant betaalt de btw in eigen land (dit heet de verleggingsregeling).

Uw klant is particulier in een ander EU-land dan Nederland.

U betaalt btw in het EU-land waar deze particulier woont.

Uw klant is een ondernemer of particulier buiten de EU.

U hoeft geen EU-btw te betalen.

Vanaf 1 januari 2015 kunt u ook gebruikmaken van de regeling om via 1 EU-land uw btw-melding (btw-aangifte) te doen voor btw die u moet betalen (de mini One Stop Shop). Dit geldt alleen voor ondernemers die telecommunicatie-, omroep- en elektronische diensten leveren aan particulieren die in een ander EU-land wonen.

Deze ondernemers kunnen de btw die in een ander land betaald moet worden, digitaal aangeven in het EU-land waar zij geregistreerd staan. Zo hoeven zij zich niet in elk EU-land afzonderlijk te laten registreren. Sinds 1 oktober kunt u zich registreren voor MOSS.

Er zijn nog wel een paar goede sites waar ze geen btw rekenen maar dat valt nu dan onder illegaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

We zijn hier in nederland verplicht om belasting te betalen. Het omzeilen van BTW word dan ook niet besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:36:
[mbr]We zijn hier in nederland verplicht om belasting te betalen. Het omzeilen van BTW word dan ook niet besproken.[/]
Dat klopt, maar sinds wanneer zijn wij in Nederland verplicht om btw te betalen voor 2de hands spullen?
Een gamer die zijn keys verkoopt op G2A heeft al 1 keer btw betaald op Steam/in het winkel.
G2A is niks anders dan een geautomatiseerde marktplaats voor gamekeys.

Wat volgt? Btw betalen elke keer als je op Steam Market een trading card verkoopt? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:00:
[...]

Dat klopt, maar sinds wanneer zijn wij in Nederland verplicht om btw te betalen voor 2de hands spullen?
Een gamer die zijn keys verkoopt op G2A heeft al 1 keer btw betaald op Steam/in het winkel.
G2A is niks anders dan een geautomatiseerde marktplaats voor gamekeys.

Wat volgt? Btw betalen elke keer als je op Steam Market een trading card verkoopt? 8)7
Je betaald al BTW op het moment dat je steam wallet aanvult. G2A is een importeur (sort of atleast), handelt als bedrijf en zodaning moet er belasting betaalt worden als er mee word gehandeld. Als er verder nog opmerkingen over zijn, of discussie dan gebeurd dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Op GoT word verwacht dat je zelf een beetje inzet toont voordat je post en in de TW staan een aantal manieren om achter de goedkoopste prijzen te komen

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 22-02-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je mensen ergens op wilt wijzen (wat offtopic is) kun je dat via DM doen, niet via het forum

[ Voor 75% gewijzigd door BM op 26-02-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

http://www.kinguin.net/pr..._campaign=25-02-2015-news

The Bureau: XCom Declassified nu voor €1,- Excl. BTW en andere kosten bij Kinguin. Komt neer op €1.64 incl. alle kosten.

Met de code "HELLOCOMMANDER" zonder aanhalingstekens krijg je ook nog 5% korting op het hele assortiment bij Kinguin.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik heb guild wars 2 gekocht via g2a, aangezien ik dacht dat ik gewoon een officiële key kocht maar dan voor een schappelijker prijsje. Na een dag spelen werd mijn account al ''suspended'' vanwege account issue's oftewel, door het kopen van een key die niet bij ''legaal??'' hen vandaan komt ofzo. Ik heb g2a gecontacteerd en eergisteren mailtje gekregen dat het binnen 24 uur op mijn rekening zal staan. Heb het geld nog niet maar ik heb nog even geduld.

Dit is voor mij de 2e keer dat ik een key koop, maar ik denk niet dat ik het nog vaak zal gaan doen. Wel reageerde ze snel op mijn probleem, en hebben ze het snel ''opgelost''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09 21:42
Mag ik hier een key gratis weggeven die ik verkeerd heb gekocht? Het kost me meer moeite om hem weer te koop te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tenhagen12500 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:31:
Mag ik hier een key gratis weggeven die ik verkeerd heb gekocht? Het kost me meer moeite om hem weer te koop te zetten...
Volgens mij is daar V&A voor bedoeld: http://tweakers.net/aanbod/
Kun je ook advertenties plaatsen met als vraagprijs "Gratis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

tenhagen12500 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:31:
Kan je beter in Geef hier je game vouchers weg! neerzetten.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
weet iemand een plek waar ik GTA V voor xbox one goedkoop kan krijgen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Kijk eens in de TS of TW.. meerdere prijsvergelijkers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Ircghost schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:56:
Kijk eens in de TS of TW.. meerdere prijsvergelijkers..
ik kan niks vinden via die prijsvergelijkers. Het goedkoopst is 63 euro..

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 25-06-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Shadows of Mordor gekocht inc. season pass voor 20 euro van G2a.com.

Instant geleverd en werkte prima.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:40

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb een vraagje, en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb bij G2play een key gekocht voor Cities: Skyline. Ik kreeg echter een melding dat het product out of stock was. Ik heb het bedrag dat ik betaald heb op m'n account gestort gekregen. Nu ben ik dus aan het wachten tot de key weer voorradig is. Maar ik kan nergens zien of dit het geval is. Iemand van jullie hier ervaring mee? Heb geen interesse in een andere game op het moment dus ben helaas verplicht om af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Chrosser schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:36:
Ik heb een vraagje, en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb bij G2play een key gekocht voor Cities: Skyline. Ik kreeg echter een melding dat het product out of stock was. Ik heb het bedrag dat ik betaald heb op m'n account gestort gekregen. Nu ben ik dus aan het wachten tot de key weer voorradig is. Maar ik kan nergens zien of dit het geval is. Iemand van jullie hier ervaring mee? Heb geen interesse in een andere game op het moment dus ben helaas verplicht om af te wachten.
Is het niet mogelijk om terug te storten naar je bankaccount en de key gewoon ergens anders te bestellen?

G2Play is vrij groot, ik kan me niet voorstellen dat het erg lang duurt voordat ze nieuwe keys hebben - maar ik heb er geen ervaring mee.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:40

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Nee blijkbaar kan dat niet als je via ideal hebt betaald. Heb de key nog eens besteld. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Anders laat ik het door de klanten service weer opnieuw terug over maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb spijt van mijn Cities: Skylines aanschaf via G2A. Te verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
iemand bekend met unlimitedgamestore , wil graag battlefield hardline bestellen en volgens de site is het
instant key versturen.

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Battlefield Hardline op Kinguin €39,- met code BFHARDLINEBFF

(Heb zelf nog geen ervaring met Kinguin verder)

[ Voor 29% gewijzigd door Tjado op 19-03-2015 20:31 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:31:
iemand bekend met unlimitedgamestore , wil graag battlefield hardline bestellen en volgens de site is het
instant key versturen.

Ervaringen?
Heb goede ervaringen met die winkel. Je krijgt de code vrijwel direct in je mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tjado schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:31:
Battlefield Hardline op Kinguin €39,- met code BFHARDLINEBFF

(Heb zelf nog geen ervaring met Kinguin verder)
Je krijgt past later in het bestelproces de btw erbij (of niet als je buiten de EU kiest) maar ook nog eens + 0,42 voor betaling via PayPal...dat laatste is ook nieuw. iDeal dito. Beetje lame, kan me niet herinneren dat dit eerder zo was bij ze? Maar heb al eventjes niets meer besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:40:
[...]

Heb goede ervaringen met die winkel. Je krijgt de code vrijwel direct in je mailbox.
Ik heb er ook al iets gekocht en was in orde

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
2Dutch schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:48:
[...]

Je krijgt past later in het bestelproces de btw erbij (of niet als je buiten de EU kiest) maar ook nog eens + 0,42 voor betaling via PayPal...dat laatste is ook nieuw. iDeal dito. Beetje lame, kan me niet herinneren dat dit eerder zo was bij ze? Maar heb al eventjes niets meer besteld.
Ik wacht tegenwoordig maar op de deals van de reguliere shops (GMG, Gamesplanet enzo). Met al die fees (paypal, shield, buyer protection etc.) worden de verschillen steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PirE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:07:
[...]

Ik wacht tegenwoordig maar op de deals van de reguliere shops (GMG, Gamesplanet enzo). Met al die fees (paypal, shield, buyer protection etc.) worden de verschillen steeds kleiner.
Snappik. Heb http://www.cjs-cdkeys.com eens uitgeprobeerd. De site is 1 grote admeuk en wat onhandig, maar 't bestellen en alles ging goed, was iets meer dan 42 euro kwijt, geen btw geneuzel, PayPal. Via een automatisch systeem kun je je key ophalen: krijg je een sms of je kunt gebeld worden. Werkte iig goed en game download nu braaf (Hardline). Dus deze shop krijgt een +1 so far ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:07:
[...]

De nieuwe BTW wetten maken het verschil idd enkele euro's kleiner, en het bestel proces soms wat lastiger, maar ik ben nog steeds dik tevreden over hoeveel je met deze winkels kunt besparen.
Ik koop overigens niet van die marketplace stores, dus heb ook geen last van buyer protection en dergelijke.
Ik vind via een marketplace net even te risky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Het nodig hebben van een Russische VPN is eenmalig voor activeren neem ik aan? Of ook voor het spelen elke keer?

http://www.g2play.net/pro...am-key-1426077616-397938/
This is the Russian version of the game and VPN service is required to activate and play the game.

Dus Russische VPN elke keer of alleen voor activatie? Niet zo duidelijk voor mij. :/

[ Voor 58% gewijzigd door chronoz op 23-03-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:43
chronoz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:50:
Het nodig hebben van een Russische VPN is eenmalig voor activeren neem ik aan? Of ook voor het spelen elke keer?

This is the Russian version of the game and VPN service is required to activate and play the game.

Dus Russische VPN elke keer of alleen voor activatie? Niet zo duidelijk voor mij. :/
Klinkt als elke keer vpn vanuit rusland nodig. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-09 17:12
chronoz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:50:

Dit is eenmalig, maar wees gewaarschuwd dat dit niet mag en Steam je spel mag verwijderen.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 98% gewijzigd door BM op 25-06-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
+1 voor G2A, zojuist BF hardline aangeschaft en code had ik na 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 09:27
Heeft iemand toevallig met instant-gaming.com? Wil daar misschien GTA V pre-orderen, maar deze webwinkel staat helaas niet in het topic-start lijstje..

http://www.instant-gaming...grand-theft-auto-v-bonus/

Edit: hmm, bijna 9000 (positieve) beoordelingen op trust pilot, zal dus wel in orde zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door IceBlackz op 28-03-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceBlackz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:51:
Heeft iemand toevallig met instant-gaming.com? Wil daar misschien GTA V pre-orderen, maar deze webwinkel staat helaas niet in het topic-start lijstje..

Edit: hmm, bijna 9000 (positieve) beoordelingen op trust pilot, zal dus wel in orde zijn?
Hoor alleen maar positieve dingen over hen. Ze leveren letterlijk "instant".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Hoor alleen maar positieve dingen over hen. Ze leveren letterlijk "instant".
of dat bij een pre-order is is natuurlijk maar even afwachten (denk ik?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:13:
[...]

of dat bij een pre-order is is natuurlijk maar even afwachten (denk ik?).
Tsja, bij een pre-order krijg je de key op of vlak voor de release datum. Ik denk niet dat hun service bij pre-orders anders is dan bij 'reguliere' aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
IceBlackz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:51:

wat me wel opvalt is dat er het volgende bovenaan de pagina staat:
Available for Rockstar and not on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 09:27
R0y. schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:58:
[...]

wat me wel opvalt is dat er het volgende bovenaan de pagina staat:

[...]
Oh dat had ik nog geeneens gezien, kan je dan via rockstar een steamkey claimen oid? Wil hem toch wel graag op steam hebben denk i.v.m. vriendenlijst etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-09 14:17

Zalmanman

So long,

IceBlackz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:04:
[...]

Oh dat had ik nog geeneens gezien, kan je dan via rockstar een steamkey claimen oid? Wil hem toch wel graag op steam hebben denk i.v.m. vriendenlijst etc.
Is de Rockstar Social Club niet net zoiets als Uplay en Origin? De game mag dan wel in je Steam-lijst staan, maar hij start alsnog een ander DRM-pakket op voordat hij de game opstart, als ik het goed heb. Als voorgaande klopt, zou er weinig verschil moeten zitten in het kopen van GTA V bij Steam en het launchen van GTA V via als zijnde non-Steam game. Zo is het geloof ik wel bij GTA IV.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zalmanman schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:18:
[...]

Is de Rockstar Social Club niet net zoiets als Uplay en Origin? De game mag dan wel in je Steam-lijst staan, maar hij start alsnog een ander DRM-pakket op voordat hij de game opstart, als ik het goed heb. Als voorgaande klopt, zou er weinig verschil moeten zitten in het kopen van GTA V bij Steam en het launchen van GTA V via als zijnde non-Steam game. Zo is het geloof ik wel bij GTA IV.
Ja, volgens mij wel, maar ik had tijdens de release van Max Payne 3, toen ook een key(non steam versie ) gekocht via G2play en ik dacht nu, ff kijken of ik dat rockstar social club weer aan de praat kan krijgen om te kijken hoe dat er ook al weer uit zag en eventueel MP3 weer is te doen.....

1. Ik heb hier de Rockstar social club application gedownload van R* website, maar na installeren zie ik nergens een applicatie om te starten.........??
2. via de rockstar social club website, kan ik nog wel m'n statistieken van max payne 3 inzien, maar geen manier om die R*SC tool te downloaden ofzo. Weet iemand hoe je een werkende R* social club applicatie kan downloaden en gebruiken? Toen der tijd ging MP3 volgens mij ook via het Game for windows live platform, wat nu soort van dood is...

Als je voor GTA V de digitale Rockstar social club versie neemt, dan moet je ook via dat platform het spel downloaden ga ik van uit...

Dit staat trouwens op de steam pagina van GTA V:
Other requirements: Installation and online play requires log-in to Rockstar Games Social Club (13+) network; internet connection required for activation, online play, and periodic entitlement verification; software installations required including Rockstar Games Social Club platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-09 22:14
In de topicstart staat in de tabel 1 slechte ervaring met cdkeys.com, waar ze nu een dagaanbieding hebben voor Cities: Skylines. Zie hier: http://www.cdkeys.com/pc/games/cities-skylines-pc-cd-key (€16,26)

Is er intussen iemand met positieve ervaring met die webwinkel? Anders neem ik het risico natuurlijk niet.
Edit: N.B.: in de topicstart wordt naar cdkeys.com.au gelinkt, wat een andere website is (en die er bovendien slecht uit ziet, al hoeft dat niet veel te zeggen).

Alternatieve winkel (instant-gaming.com) die niet in de eerste post staat:
http://www.instant-gaming...ey-steam-cities-skylines/ (€17,32)

Weet iemand daar meer over? Edit: deze laatste winkel lijkt betrouwbaar, want wordt in dit topic enkele keren positief genoemd te worden en heeft een groot aantal positieve beoordelingen via trustpilot.

[ Voor 24% gewijzigd door erikieperikie op 29-03-2015 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:48
falcon123 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Ja, volgens mij wel, maar ik had tijdens de release van Max Payne 3, toen ook een key(non steam versie ) gekocht via G2play en ik dacht nu, ff kijken of ik dat rockstar social club weer aan de praat kan krijgen om te kijken hoe dat er ook al weer uit zag en eventueel MP3 weer is te doen.....

1. Ik heb hier de Rockstar social club application gedownload van R* website, maar na installeren zie ik nergens een applicatie om te starten.........??
2. via de rockstar social club website, kan ik nog wel m'n statistieken van max payne 3 inzien, maar geen manier om die R*SC tool te downloaden ofzo. Weet iemand hoe je een werkende R* social club applicatie kan downloaden en gebruiken? Toen der tijd ging MP3 volgens mij ook via het Game for windows live platform, wat nu soort van dood is...

Als je voor GTA V de digitale Rockstar social club versie neemt, dan moet je ook via dat platform het spel downloaden ga ik van uit...

Dit staat trouwens op de steam pagina van GTA V:

[...]
Wat ik er nog van kan herinneren is dat je niks speciaals hoeft te downloaden voor R* games. De game maakt contact met de servers van R* en je hoeft alleen je account details in te voeren en evt nog een gamekey die je gekregen hebt bij aanschaf.
Je hebt dus geen aparte tool nodig zoals Steam of Uplay of Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikieperikie schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:25:
In de topicstart staat in de tabel 1 slechte ervaring met cdkeys.com, waar ze nu een dagaanbieding hebben voor Cities: Skylines. Zie hier: http://www.cdkeys.com/pc/games/cities-skylines-pc-cd-key (€16,26)

Is er intussen iemand met positieve ervaring met die webwinkel? Anders neem ik het risico natuurlijk niet.
Edit: N.B.: in de topicstart wordt naar cdkeys.com.au gelinkt, wat een andere website is (en die er bovendien slecht uit ziet, al hoeft dat niet veel te zeggen).

Alternatieve winkel (instant-gaming.com) die niet in de eerste post staat:
http://www.instant-gaming...ey-steam-cities-skylines/ (€17,32)

Weet iemand daar meer over? Edit: deze laatste winkel lijkt betrouwbaar, want wordt in dit topic enkele keren positief genoemd te worden en heeft een groot aantal positieve beoordelingen via trustpilot.
Kan voor beide winkels (CDKeys.com & Instant-Gaming.com) positieve dingen zeggen.
Voor een paar euro extra heb je trouwens de deluxe edition.
Pagina: 1 ... 42 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico