Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
De verkeerde taal is onderdeel van de regiobeveiliging. De shop is je aanspreekpunt in deze.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:10
Het is me ondertussen gelukt om de taal om te zetten van Pools naar Engels. Blijkbaar had ik de vorige keer toch iets verkeerd gedaan. Ik heb nogmaals de instructies gevolgd op de website van de keyshop en alles is nu in het Engels.

Nogmaals, ik ben van mening dat hier niets illegaals aan is. Ik heb netjes voor de key betaald, via mijn eigen steam account geactiveerd en kan deze normaal spelen zonders hacks of wat dan ook.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Noppesnada schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:26:
Het is me ondertussen gelukt om de taal om te zetten van Pools naar Engels. Blijkbaar had ik de vorige keer toch iets verkeerd gedaan. Ik heb nogmaals de instructies gevolgd op de website van de keyshop en alles is nu in het Engels.

Nogmaals, ik ben van mening dat hier niets illegaals aan is. Ik heb netjes voor de key betaald, via mijn eigen steam account geactiveerd en kan deze normaal spelen zonders hacks of wat dan ook.

John
Zolang jij je IP addres niet verdoezelt om een game te activeren en vooral te kopen via steam doet steam er niet moeilijk over hoor. Maar als ze merken dat je vooral games koopt op steam met een ander ip address dan dat je normaal heb dan is kans groot dat je account geblokkeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@LordHades

Snap ik niet helemaal. Ik koop een key bij een keyshop en activeer deze via mijn eigen steam account. Wat zou het IP adres hierbij uit moeten maken ? Ik heb de key NIET gekocht via steam.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Noppesnada schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:53:
@LordHades

Snap ik niet helemaal. Ik koop een key bij een keyshop en activeer deze via mijn eigen steam account. Wat zou het IP adres hierbij uit moeten maken ? Ik heb de key NIET gekocht via steam.

John
Het gaat steam er vooral om dat je geen steam games koopt op steam zelf met een ander ip zodat je goedkopere games krijgt, als jij IP gebruikt van amerika bijvoorbeeld krijg je hun prijzen. Dat willen ze niet.

Het kopen van russische games doen ze wat moeilijk over maar minder moeilijk dan verhaalltje van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
@LordHades,

Ah, dat is bij mij dus niet van toepassing lijkt me. De game is niet via Steam gekocht, alleen geactiveerd.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Noppesnada schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:06:
@LordHades,

Ah, dat is bij mij dus niet van toepassing lijkt me. De game is niet via Steam gekocht, alleen geactiveerd.

John
Nee die keys doen ze niet moeilijk over, je heb er geen VPN voornodig om te activeren dus dan maakt het verder niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik zou graag SimCity 5 Limited Edition kopen, maar ik geraak er niet aan uit bij welke shop ik dat best doe. Ik heb nog geen ervaring met online een key kopen...
http://cdkeyshere.com/ea-...mited-edition-cd-key.html 31€
http://mysteam.net/store/...n?filter_name=simcity%205 30€
http://www.gamekeystore.n...ey?tracking=4f55502aa29d9 32€
http://www.directgamecard...order-simcity-cd-key.html 30€

Die eerste 2 vermelden echter in de FAQ het volgende:
"My cd key doesn't seem to work ?
In most cases it's because of the VPN not working correctly please redo the VPN process or try an alternative VPN option. If this doesnt correct your issue please contact the ... support chat."

Waardoor ik dus vermoed dat het Russische versies zijn en naar aanleiding van de berichten hierboven, sta ik daar weigerachtig tegenover.

De 3 heeft ook een uitgebreid FAQ onderdeel over Russische VPN's....

De 4e is dan weer gebaseerd in Hong Kong en lijkt nog niet zo heel erg geliked op facebook, waarbij de likes waarschijnlijk ook nog eens te danken zijn aan hun 5% off coupon...

In ieder geval: ik wil gewoon een key in Origin ingeven, en gaan. Géén Russisch VPN geklooi.... Enig advies? Mijn preorder bij amazon.co.uk laten staan? :p

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Origin heeft (nog) geen regio beperkingen. Alleen taal beperkingen bij sommige spellen. Als er region free en multi language (engels) staat zit je bij alle sites wel goed. Al die key sites hebben hun keys via een balkan land o.i.d. Behalve als er specifiek EU o.i.d. bij staat.

Hoe de service van die sites is of hoe het met uitleveren van pre-orders zit zou ik verder niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:58:
Ik zou graag SimCity 5 Limited Edition kopen, maar ik geraak er niet aan uit bij welke shop ik dat best doe. Ik heb nog geen ervaring met online een key kopen...
http://cdkeyshere.com/ea-...mited-edition-cd-key.html 31€
http://mysteam.net/store/...n?filter_name=simcity%205 30€
http://www.gamekeystore.n...ey?tracking=4f55502aa29d9 32€
http://www.directgamecard...order-simcity-cd-key.html 30€

Die eerste 2 vermelden echter in de FAQ het volgende:
"My cd key doesn't seem to work ?
In most cases it's because of the VPN not working correctly please redo the VPN process or try an alternative VPN option. If this doesnt correct your issue please contact the ... support chat."

Waardoor ik dus vermoed dat het Russische versies zijn en naar aanleiding van de berichten hierboven, sta ik daar weigerachtig tegenover.

De 3 heeft ook een uitgebreid FAQ onderdeel over Russische VPN's....

De 4e is dan weer gebaseerd in Hong Kong en lijkt nog niet zo heel erg geliked op facebook, waarbij de likes waarschijnlijk ook nog eens te danken zijn aan hun 5% off coupon...

In ieder geval: ik wil gewoon een key in Origin ingeven, en gaan. Géén Russisch VPN geklooi.... Enig advies? Mijn preorder bij amazon.co.uk laten staan? :p
Informatie klopt niet he, zij hebben namelijk Limited Edition voor €34 staan voor pre-order van Directgamecards die van 30 is de normale editie. Is toch niks mis mee als men een website liked ivm coupon? Betekent alleen maar dat je weet dat men er van heeft gekocht, ze bestaan nog niet zo lang. Staan overigens wel in de top 3 van 't lijstje in deze thread (pagina 1) met plusjes, en ze accepteren iDEAL. G2play is overigens ook van Hong Kong.

[edit] checkte net de andere websites en daar staat er niet eens vermeld waar zij gevestigd zijn. Een echt bedrijf uit Mongolië met kvk nummer zal wellicht vertrouwelijker zijn dan hen :p check trouwens ieder zijn facebook's feedback van aankopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Renegade Ops Complete Pack gekocht bij GMG. 4 eutjes O_O goedkoop cadeau dat misschien redelijk geprijsd lijkt XD 24hr deal btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 01:38:
Zojuist Renegade Ops Complete Pack gekocht bij GMG. 4 eutjes O_O goedkoop cadeau dat misschien redelijk geprijsd lijkt XD 24hr deal btw
Vermakelijke game, maar wel echt een controller verplicht zowat, het werkt zonder.. maar then you are not going to have a good time :P Het staat ook niet voor niks in beeld wanneer je m opstart dat een controller required is en ik geef ze groot gelijk, wat een draak van een controls via een keyboard.. :D

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 13-02-2013 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 01:41:
[...]

Vermakelijke game, maar wel echt een controller verplicht zowat, het werkt zonder.. maar then you are not going to have a good time :P Het staat ook niet voor niks in beeld wanneer je m opstart dat een controller required is en ik geef ze groot gelijk, wat een draak van een controls via een keyboard.. :D
Haha binnenkort een verjaardag van me neef, dacht ik geef het wel aan hem, las wel wat leuke reviews namelijk! Hmm misschien een kopie voor mezelf halen, is echt een bargain..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 23-09 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 01:38:
Ook maar even gekocht met die extra 20% kortings code.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik heb nooit een cd key van een webshop gekocht. Ik vroeg mij altijd af hoe ze aan deze keys komen en na rondzoeken kwam ik erachter dat het viel onder de "grijze" markt. Wat ik uit dit topic begrijp is dat het spoofen van een locatie om een game op Steam te activeren niet is toegestaan. Is het niet zo dat de webshops de keys onrechtmatig hebben gekregen?

• WeAreLegion
  • Niet online
NoFearz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:48:
Ik heb nooit een cd key van een webshop gekocht. Ik vroeg mij altijd af hoe ze aan deze keys komen en na rondzoeken kwam ik erachter dat het viel onder de "grijze" markt. Wat ik uit dit topic begrijp is dat het spoofen van een locatie om een game op Steam te activeren niet is toegestaan. Is het niet zo dat de webshops de keys onrechtmatig hebben gekregen?
Nee die winkels kopen wel daad werkelijk die games, maar als je ze in grote hoeveelheden inkoopt in dat soort landen worden ze nog veel goedkoper, en die worden dan weer verkocht. Het zijn over het algemeen genomen geen gestolen keys of wat dan ook

Ik heb nou paar keer een key bestelt, waaronder RU die je niet met VPN hoef te activeren en dat werkt prima.

• Ienni1983
Zojuist op steam zelf de pc versie van Brutal Legend gekocht.

19 euro inclusief soundtrack.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NoFearz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:48:
in het groot inkopen + veel minder kosten (geen winkels overal nodig etc) + veel concurrentie = lage prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen reclame!

[ Voor 87% gewijzigd door zeef op 16-02-2013 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Lees eventjes de modbreak.

[ Voor 119% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

knip

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
knip

[ Voor 123% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
knip

[ Voor 123% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
knip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
knip

GMG 20% off op Hot Deals:

GMG20-P4DLK-FKYRS

http://www.greenmangaming.com/hot-deals/

Nu kun je Max Payne 3 inclusief Rockstar Pass aanschaffen voor een kleine € 12,-.

Code stond op de front page van de Hot Deals, maar je kunt hem zomaar gemist hebben als je een tijdje niet op GMG bent geweest. Heb de code gezocht in dit topic maar ik kon hem nog niet vinden, vandaar. Mocht deze al wel geplaatst zijn dan excuus.

[ Voor 49% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 14:17 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
knip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 14:45

Erikz.nl

professioneel prutser

knip

[ Voor 99% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Zojuist een key voor Crysis 3 besteld voor 28,20 euro. Ben benieuwd. Heb me heel goed vermaakt met de vorige delen.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:In dit topic is het niet de bedoeling om te discusseren over of dit soort keys wel of niet toegestaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Vraagje , als ik Bijv. TDU2 koop van http://www.buygamecode.com/buy-test-drive-unlimited-2-key
en er staat pools als taal(daar ga ik van uit omdat ik een P zie staan :+ )
werkt het dan op de amerikaanse / watdanook versie die ik heb?

Ben geen A+ taalstudent 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Patjeee op 18-02-2013 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Patjeee schreef op maandag 18 februari 2013 @ 02:46:
Vraagje , als ik Bijv. TDU2 koop van http://www.buygamecode.com/buy-test-drive-unlimited-2-key
en er staat pools als taal(daar ga ik van uit omdat ik een P zie staan :+ )
werkt het dan op de amerikaanse / watdanook versie die ik heb?

Ben geen A+ taalstudent 8)7
Gezien de letters gok ik Russische of Oekraïne ofzo, maar tdu2 was vorige week nog ik de sale op steam voor 4,99 dan noem ik die 12 euro niet echt een deal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

MusicAddict schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:55:
[...]

Gezien de letters gok ik Russische of Oekraïne ofzo, maar tdu2 was vorige week nog ik de sale op steam voor 4,99 dan noem ik die 12 euro niet echt een deal :p
Tjongejonge , heb ik weer nu is die weer 19.99$
maarja mijn vraag is nog niet beantwoord :P
wil gewoon even weten voordat ik betaal

[ Voor 11% gewijzigd door Patjeee op 18-02-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Patjeee schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Tjongejonge , heb ik weer nu is die weer 19.99$
maarja mijn vraag is nog niet beantwoord :P
wil gewoon even weten voordat ik betaal
Even gekeken het is de Russiche versie, na een google erachter gekomen dat er degelijk verschil zit tussen de RU en EU versie dus ik denk dat die versie alleen maar Russich zal hebben als taal :'( (weet eigenlijk niet eens of he wel een steam key betreft? of maakt dat niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

MusicAddict schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:35:
[...]

Even gekeken het is de Russiche versie, na een google erachter gekomen dat er degelijk verschil zit tussen de RU en EU versie dus ik denk dat die versie alleen maar Russich zal hebben als taal :'( (weet eigenlijk niet eens of he wel een steam key betreft? of maakt dat niet uit)
Gaar , heb gewoon de steam versie gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Patjeee schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:38:
[...]

Gaar , heb gewoon de steam versie gekocht 8)7
En hij werkte prima zonder problemen? VPN enzo? Dan heb je geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

MusicAddict schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:41:
[...]

En hij werkte prima zonder problemen? VPN enzo? Dan heb je geluk :P
nee gewoon op steam , was het zat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Royeboi schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:16:
GMG 20% off op Hot Deals:

GMG20-P4DLK-FKYRS

http://www.greenmangaming.com/hot-deals/

Nu kun je Max Payne 3 inclusief Rockstar Pass aanschaffen voor een kleine € 12,-.

Code stond op de front page van de Hot Deals, maar je kunt hem zomaar gemist hebben als je een tijdje niet op GMG bent geweest. Heb de code gezocht in dit topic maar ik kon hem nog niet vinden, vandaar. Mocht deze al wel geplaatst zijn dan excuus.
De code werkt overigens op het complete assortiment van GMG. :) Frozen Synapse begint dan wel heel interessant te worden: 75% korting, waardoor die al goedkoper is, plus deze korting er nog eens bij (of eigenlijk er af, qua prijs dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Iemand hier een mooie aanbieding voor Simcity Limited wellicht met coupon code?

Heb hem tot nu toe het goedkoopst voor 29,47 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Ferio schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:13:
Iemand hier een mooie aanbieding voor Simcity Limited wellicht met coupon code?

Heb hem tot nu toe het goedkoopst voor 29,47 gevonden.
Even lezen hé

Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Patjeee schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:03:
[...]

Even lezen hé

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Ik zie niet wat er mis is met zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 14:01
Ienni1983 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:16:
[...]

Ik zie niet wat er mis is met zijn vraag.
Het feit dat volgens de topic warning je zelf de prijzen van keys moet vergelijken (ja, dat stukje staat ook in de warning, was geen toevoeging van Patjeeee). Dat houdt impliciet in dat je dus ook niet moet vragen of iemand hem goedkoper weet te vinden (zou een mooie boel zijn, hebben we per post dat een mooie aanbieding of ervaring bespreekt tientallen posts die vragen om waar ze de goedkoopste key kunnen vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bij http://www.worldofcdkeys.com/ heb ik nu ook Skyrim (steam eu version) gekocht en kreeg deze zeer snel binnen :)

+1

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Gisteren rond middernacht bij gameholds BF3 premium besteld a e24.39-5%(bij gebruik kortingscode dlcompare). Betaling via paypal, kreeg ik nog eens 5% korting, uiteindelijk rekende paypal dus e21.95 af (dus 10% korting). Nog geen code gekregen, wel een mail dat de betaling niet kompleet is...Das lekker... zij maken een fout in hun systeem en proberen het nogmaals te verhalen. Maar even op gewezen hoe de betaling verliep.. Mogen ze de bestelling recreëren en nagaan waar bij hen de fout zit.
-edit- Inmiddels code verkregen, dus uiteindelijk een positieve ervaring. Nette snelle reactie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gijsjha op 21-02-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Zojuist voor de eerste keer 2 keys gekocht op cdkeyshere.com. Dit is tevens ook de eerste keer dat ik een key koop. Ben het zat om de volle pond te moeten betalen en voor 1x origin 60 euro neer te leggen is helemaal krankzinnig.

Hopen dat het wel goed gaat. Iemand anders ervaring met het kopen van 2 dezelfde keys in 1 order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal9 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:25:
Zojuist voor de eerste keer 2 keys gekocht op cdkeyshere.com. Dit is tevens ook de eerste keer dat ik een key koop. Ben het zat om de volle pond te moeten betalen en voor 1x origin 60 euro neer te leggen is helemaal krankzinnig.

Hopen dat het wel goed gaat. Iemand anders ervaring met het kopen van 2 dezelfde keys in 1 order?
Welke games heb je uiteindelijk gekocht? Ik kies meestal de stores met directe levering (G2play, CJS, DirectGamecards etc..), hoef je ook niet te wachten :P.

Heb zojuist Dead Space 3 Limited Edition gehaald voor minder dan 50% van de Origin prijs. Zoals altijd bij DirectGamecards direct ontvangen in mijn email en dus binnen no-time geactiveerd. +1 voor hun dus.

Dead Space 3 voor 26.59 EUR (met couponcode "gamecard5off"): http://www.directgamecard...mited-edition-cd-key.html voor die hem nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:05:
[...]

Welke games heb je uiteindelijk gekocht? Ik kies meestal de stores met directe levering (G2play, CJS, DirectGamecards etc..), hoef je ook niet te wachten :P.

Heb zojuist Dead Space 3 Limited Edition gehaald voor minder dan 50% van de Origin prijs. Zoals altijd bij DirectGamecards direct ontvangen in mijn email en dus binnen no-time geactiveerd. +1 voor hun dus.

Dead Space 3 voor 26.59 EUR (met couponcode "gamecard5off"): http://www.directgamecard...mited-edition-cd-key.html voor die hem nog niet hebben.
Thanks sander, dernet ook Ds3 limited edition gekocht, heb direct na de betaling een scan in mijn email ontvangen. +1 voor Directgamecards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
maxers1973 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:27:
Vandaag Mark of the Ninja gekocht bij www.onlinekeyshop.com
Besteld en direkt de key gekregen ,dat is het vermelden waard dacht ik zo.
Die website is bij mij helemaal leeg..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 20:36

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ircghost schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:04:
[...]

Die website is bij mij helemaal leeg..?
Hier ook. Toen ik de laatste keer die site checkte, hadden ze nog een ander uiterlijk, dus ik vermoed dat ze OF overgaan naar een ander template, en er iets niet goed gaat, OF dat ze opgedoekt zijn en zo'n domain parking-business er naartoe aan het verhuizen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nou het heeft mij wat tijd gekost maar de boel is weer volledig bijgewerkt :), zoals altijd bedankt voor jullie aller input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sorbo schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:07:
[...]

Hier ook. Toen ik de laatste keer die site checkte, hadden ze nog een ander uiterlijk, dus ik vermoed dat ze OF overgaan naar een ander template, en er iets niet goed gaat, OF dat ze opgedoekt zijn en zo'n domain parking-business er naartoe aan het verhuizen is.
Of hij bedoelt www.onlinekeystore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:05:
[...]

Ik heb 2x Simcity LE gepreordered bij cdkeyshere.com. Afgaande op de vele reacties in het simcity forum.

Dit is echter de eerste keer dat ik keys online koop zonder dat bij bijv. steam te doen. Ben daarom dus erg benieuwd of het wel allemaal goed zal gaan. Ik heb al de bevestiging gehad dat ik 1 email met 2 keys zal ontvangen. Als dit verder goed loopt dan heb ik voor 58 euro 2 keys terwijl een maat van me hem op Origin heeft besteld voor 60 euro. De vrienden groep van mij die is wat skeptisch mbt online keys kopen dus ik hoop dat ik ze kan overtuigen. Scheelt toch flink in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Seal9 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:33:
[...]

Ik heb 2x Simcity LE gepreordered bij cdkeyshere.com. Afgaande op de vele reacties in het simcity forum.

Dit is echter de eerste keer dat ik keys online koop zonder dat bij bijv. steam te doen. Ben daarom dus erg benieuwd of het wel allemaal goed zal gaan. Ik heb al de bevestiging gehad dat ik 1 email met 2 keys zal ontvangen. Als dit verder goed loopt dan heb ik voor 58 euro 2 keys terwijl een maat van me hem op Origin heeft besteld voor 60 euro. De vrienden groep van mij die is wat skeptisch mbt online keys kopen dus ik hoop dat ik ze kan overtuigen. Scheelt toch flink in de pocket.
Spellen die je op Origin activeert zijn meestal niet regio gelocked, dus daar heb je de minste problemen mee.

Spellen op Steam die zijn vaker regio gelocked en daar kan je soms problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:25

Hupske

AFCA

Ik had een Windows 8 pro key gekocht bij http://www.onlinekeystore.com.
Helaas tot nu toe nog geen succes.

Eerst was er wat fout gegaan, waardoor ik mijn key een dag later pas kreeg nadat ik support ticket had aangemaakt.

Vervolgens bleek de key geblokkeerd te zijn door windows, want hij was al door iemand anders in gebruik.
Ik weer contact met hun opgenomen en kreeg 2 uurtjes later weer een nieuwe key.
Helaas weer het zelfde probleem. Key was ook al in gebruik.
Op dit moment ben ik weer in afwachting op hun reactie.
Hopelijk sturen ze me nog 1 nieuwe op en anders hoop ik dat ik zonder problemen mijn geld terug krijg.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
hupske schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:39:
Ik had een Windows 8 pro key gekocht bij http://www.onlinekeystore.com.
Helaas tot nu toe nog geen succes.

Eerst was er wat fout gegaan, waardoor ik mijn key een dag later pas kreeg nadat ik support ticket had aangemaakt.

Vervolgens bleek de key geblokkeerd te zijn door windows, want hij was al door iemand anders in gebruik.
Ik weer contact met hun opgenomen en kreeg 2 uurtjes later weer een nieuwe key.
Helaas weer het zelfde probleem. Key was ook al in gebruik.
Op dit moment ben ik weer in afwachting op hun reactie.
Hopelijk sturen ze me nog 1 nieuwe op en anders hoop ik dat ik zonder problemen mijn geld terug krijg.
Waar ik de minste problemen mee gehad heb is bij Culgame.com de keys kopen.

Mits je je geld bij OKS terug krijgt kan ik je verzekeren dat culgame je een werkende key stuurt.

Is misschien wel een msdn key maar hij werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Alleen bij culgame verkopen ze nu geen windows 8, dus dat word hem nog niet.

Ik dacht laat ik eens netjes doen en een keer betalen voor windows. Tot nu toe nog geen succes.

Mijn broer heeft ook een Windows 8 key gekocht bij OKS, echter heeft die nog geen tijd gehad hem te testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 25-02-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
hupske schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:43:
[...]

Alleen bij culgame verkopen ze nu geen windows 8, dus dat word hem nog niet.

Ik dacht laat ik eens netjes doen en een keer betalen voor windows. Tot nu toe nog geen succes.

Mijn broer heeft ook een Windows 8 key gekocht bij OKS, echter heeft die nog geen tijd gehad hem te testen.
Oh ze verkopen wel windows 8 hoor

http://www.culgame.com/so...s-application-suites.html

bij product type pro standard en enterprise ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ienni1983 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:46:
[...]

Oh ze verkopen wel windows 8 hoor

http://www.culgame.com/so...s-application-suites.html

bij product type pro standard en enterprise ;)
Ah, mijn fout. Je hebt gelijk. Zag altijd 0,00 staan, dus had het idee dat het fout was op de site.
Maar je moet zelf je keuze maken als je het hebt gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Als je wilt heb ik ook nog een kortingsbon liggen waardoor je w8 pro voor 15 eu kan kopen.. geef maar aan of je die wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Woooh ik heb hier eigenlijk nog nooit bij stil gestaan.
Meestal koop ik een spel voor de volle pond.

Ik heb een nieuwe GamePC en was van plan Far Cry 3 aan te schaffen.
Ik denk dat ik dat vanmiddag maar eens op deze manier ga proberen :D

Iemand tips waar ik dit het beste kan doen?
Goede ervaringen en dergelijke?
Liefst directe levering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ienni1983 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:41:
[...]

Waar ik de minste problemen mee gehad heb is bij Culgame.com de keys kopen.

Mits je je geld bij OKS terug krijgt kan ik je verzekeren dat culgame je een werkende key stuurt.

Is misschien wel een msdn key maar hij werkt wel :)
En is dan alsnog illegaal, schiet je dus niks mee op.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Phyxion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:19:
[...]

En is dan alsnog illegaal, schiet je dus niks mee op.
Maar hij werkt tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb net een Far Cry 3 Digital Deluxe Edition bij worldofcdkeys.com gekocht.
Even een comfirmation van me PayPal account moeten bevestigen en 2 minuten later een CD-key.
Vanmiddag gelijk proberen en dit bericht updaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Alright, ben benieuwd over die website zijn pas 2 mensen ofso die daar hebben gekocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dubrillion

Far Cry staat goedkoop op intkeys.com
Alleen is dat geen instant delivery, maar duurt het een paar uur.

Zelf overigens nog geen problemen met hun gehad....

Was volgens mij of 20 euro, of 20 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ienni1983 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:20:
[...]

Maar hij werkt tenminste wel.
Ik moet heel eerlijk bekennen en heb al google gebruikt, maar snap niet precies wat de MSDN in moet houden.
En wat er zover illegaal aan is.

Daarnaast heb ik regelmatig nieuwe hardware in mijn pc zitten, dus windows word regelmatig opnieuw geïnstalleerd worden.
Ircghost schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:13:
Als je wilt heb ik ook nog een kortingsbon liggen waardoor je w8 pro voor 15 eu kan kopen.. geef maar aan of je die wilt gebruiken.
Het is eerst even afwachten of ik nog een nieuwe Key krijg van OKS en anders of ik mijn geld terug krijg.
Het is natuurlijk een mooi aanbod :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:10:
@Dubrillion

Far Cry staat goedkoop op intkeys.com
Alleen is dat geen instant delivery, maar duurt het een paar uur.

Zelf overigens nog geen problemen met hun gehad....

Was volgens mij of 20 euro, of 20 dollar
Aaaaaahh ik zie het. Hij kost 25 dollar, wat dus omgerekend geen drol kost |:(
Nou ja ach ik was nu 22 euro kwijt voor de Digital Deluxe Edition.
Vind het een uitkomst en bedankt voor de link Ting87.
Ga het vaker op deze manier doen :D (mits de key klopt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Iemand al positieve ervaring met http://www.cdkeysdiscount.com/?
Op de frontpage had deze site een score van 100%, maar ik hoor liever hier nog een bevestiging. Ik heb nog nooit een spel via een dergelijke keysite besteld, vandaar.

Op deze site is Simcity namelijk maar € 29,14, goedkoper dan dat je het met dollars zou betalen ;)

http://www.cdkeysdiscount...ed-edition-pre-order.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Ik heb wel veel mensen gezien die bij cdkeyshere.com hebben besteld voor dezelfde prijs.
Dus misschien dat dat een optie is. Ik heb zelf ook nog nooit online keys besteld en heb er nu 2 besteld via cdkeyshere.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:12:
Iemand al positieve ervaring met http://www.cdkeysdiscount.com/?
Op de frontpage had deze site een score van 100%, maar ik hoor liever hier nog een bevestiging. Ik heb nog nooit een spel via een dergelijke keysite besteld, vandaar.

Op deze site is Simcity namelijk maar € 29,14, goedkoper dan dat je het met dollars zou betalen ;)

http://www.cdkeysdiscount...ed-edition-pre-order.html
Ik had vroeger een game bij hun besteld, maar weet niet meer welke game precies. Toen waren ze een tijdje inactief geworden (lees: veel games out of stock en werden niet meer bevoorraad). Ze waren wel goedkoop idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Gewoon doen :) Ooit ook wat besteld en de key netjes gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Net Crysis 3 Hunter Edition gekocht op http://www.cdkeysdirect.com voor 31 euro, ging allemaal smooth, betalen en krijg instant code, ingevuld op origin en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
hupske schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:34:
[...]

Gewoon doen :) Ooit ook wat besteld en de key netjes gekregen.
Nou besteld, nu nog een tiental dagen wachten tot Simcity uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik moet nu TeamViewer installeren.
Dan gaat hij voor mij kijken naar het probleem van de code en eventueel de key veranderen.
Ze halen rare fratsen uit daar bij OKS.

Edit: uiteindelijk dus geen teamviewer. Krijg een mail: Sorry voor de problemen. We onderzoeken op dit moment het probleem en nemen snel weer contact met je op.

Edit1: En dan nemen ze weer contact met je op: Het probleem word binnen 24 uur verholpen. Aub heb geduld.
Het zal mij benieuwen of dat gebeurd.

Edit2: Die 24 uur hebben ze zich ook aangehouden. Ik heb zelfs niks meer gehoord en we zijn bijna 36 uur verder.
De site is ook down van ze.
Heb ze iig maar gemailt met dat ik mijn geld terug wil.
Dit is niet normaal.

[ Voor 71% gewijzigd door Hupske op 27-02-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Vanmiddag Far Cry 3 gekocht.
Via de site gedownload en in de tussentijd downloaden.
Hij gaf een foutmelding dat de bestanden verouderd waren met de Ubisoft server of dergelijke. Nu via een anderecdkey site proberen binnen te halen en dit ziet er beter uit. Maarja wel weer een uur wachten grrr.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:00:
Vanmiddag Far Cry 3 gekocht.
Via de site gedownload en in de tussentijd downloaden.
Hij gaf een foutmelding dat de bestanden verouderd waren met de Ubisoft server of dergelijke. Nu via een anderecdkey site proberen binnen te halen en dit ziet er beter uit. Maarja wel weer een uur wachten grrr.....
Waar heb je het gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Via Worldofcdkeys.com
Het schijnt dat het echter aan de Ubisoft downloader ligt en niet aan de site.
De Ubisoft downloader geeft dezelfde foutmelding bij een andere site |:(

Is het mogelijk om de game ''op een andere manier'' te downloaden en dan de
officiele CD-Key in te voeren zodat hij alsnog aan Uplay gelinkt word en ik hem netjes kan updaten enz ?
Als ik hem wilde piraten had ik hem al niet aangeschaft in eerste instantie ;)

Ik ben hem nu op me werk aan het binnen halen en dan gefasseerd op twee USB-sticks van 8GB aan het kopieren. Hier gaat alles gewoon goed. Dus het ligt aan Ubisoft Download Manager in combinatie met Windows 8 |:(

[ Voor 69% gewijzigd door Dubrillion op 26-02-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 08:19
Heb SimCity gekocht via deze website http://www.gamekeystore.net Stond niet op het lijstje maar heb even gegoogled en veel goede dingen gevonden. Ze zijn zelfs vrij open naar klanten via hun facebook (bv. keys van game x even niet in stock, morgen nieuwe).

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Even een update van mijn aankoop bij worldofcdkeys.com.
Aanrader.

Ik kocht een Far Cry 3 Deluxe Edition.
Key binnen een kwartiertje geleverd (me PayPal account moest worden gecertificeerd)

In eerste instantie deed de downloader het niet.
Lag dus aan Windows 8....
Ik heb hun gemaild met het probleem en tien minuten later kreeg ik antwoord.
Op Windows 7 binnengehaald en op me eigen PC gezet.

Geinstalleerd en geactiveerd.
Top manier zo.
Ik koop niet zo gauw spellen meer in de fysieke winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hoe heb ik die gamekeystore.net nou kunnen missen in mijn updates, zal die bij de volgende update ronde toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Simcity key gekocht bij http://www.cdkeysdiscount.com/

Simcity Limited editie = €27,68 met kortingscode cdface

LET OP! Zet wel de currency op EURO! De pond en de dollar vallen bij omrekening van de betaling 1 a 2 euro duurder uit!

[ Voor 3% gewijzigd door Ferio op 27-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ferio schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:12:

LET OP! Zet wel de currency op EURO! De pond en de dollar vallen bij omrekening van de betaling 1 a 2 euro duurder uit!
Ik heb daar nog € 29,18 betaald, maar die site is nu zelfs nog goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Shady15 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:22:
[...]

Ik heb daar nog € 29,18 betaald, maar die site is nu zelfs nog goedkoper :)
ja 4 cent zonder kortingscode :P

Je moet ook goed hun facebook in de gaten houden. Ze geven vaak limited codes weg met BV 15% korting zoals vandaag.

[ Voor 20% gewijzigd door Ferio op 27-02-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:05
Ferio schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:12:

Dankjewel, hier ook besteld. Nu maar hopen dat die asap komt. cdface is trouwens de code die je krijgt als je hun facebookpagina liked.

• Hupske

Hupske

AFCA

Als ze slim zijn doen ze dat niet. Maarja je weet natuurlijk nooit wat hun zelf kwijt zijn voor de keys.

Ik kom helaas al een tijd niet meer op OKS. Daar heeft volgens mij iedereen last?
Helaas betekend dit ook gelijk dat ik geen mail meer terug krijg van hun.

Oftewel, nog steeds geen key binnen of mijn geld terug. Gaat lekker daar.
Ik koop daar niet nog een keer wat.

• Ienni1983
hupske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:
Als ze slim zijn doen ze dat niet. Maarja je weet natuurlijk nooit wat hun zelf kwijt zijn voor de keys.

Ik kom helaas al een tijd niet meer op OKS. Daar heeft volgens mij iedereen last?
Helaas betekend dit ook gelijk dat ik geen mail meer terug krijg van hun.

Oftewel, nog steeds geen key binnen of mijn geld terug. Gaat lekker daar.
Ik koop daar niet nog een keer wat.
Ikzelf heb nooit problemen gehad met keys kopen bij OKS, maar heb daar nooit een windows key gekocht.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ienni1983 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Ikzelf heb nooit problemen gehad met keys kopen bij OKS, maar heb daar nooit een windows key gekocht.
Gaat mij ook meer om de Support.
Aangeven dat het dan en dan goed komt, terwijl er dan nog helemaal niks is gebeurd.
En dat je daarnaast hartstikke lang moet wachten voordat je antwoord hebt, terwijl het toch echt simpel werk is lijkt mij.

• kutagh
hupske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:
(...)
Minimaal $500/jaar plus minimaal $200 per MSDN account. A la $15 per key zou je dus op 50 keys per MSDN account moeten zitten om de kosten voor MSDN eruit te halen plus voor elk jaar dat je hem behoud nog eens 35. Dat valt best wel op 8)7

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik dacht dat dit een topic was voor gamekeys (staat in elk geval in dat roze stukje onderaan), dus waarom hebben we het de hele tijd over windows en msdn keys?

• Ienni1983
Blue Knight schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:13:
Ik dacht dat dit een topic was voor gamekeys (staat in elk geval in dat roze stukje onderaan), dus waarom hebben we het de hele tijd over windows en msdn keys?
omdat ze die blijkbaar ook verkopen op de gamekeyssites...

• kutagh
Het maakt wel duidelijk hoe grijs deze aanbieders zijn. Het zal dan niet van de vrachtwagen zijn gevallen, het is ook niet helemaal zuiver en je kunt er dus niet op vertrouwen dat je nooit problemen ermee kunt krijgen. Zie ook de situatie die je krijgt als je BF3 pre-orders koopt en activeert, meerdere verhalen hier dat EA ze heeft geblokkeerd, terwijl als je de gewone BF3 editie koopt je geen problemen hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door kutagh op 28-02-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Meh, als zo'n key van culgame niet meer zou werken dan zou je het nog eens kunnen kopen en in het geval van office 2013 professional plus nog steeds honderden euro's "winst" doen. :p

daarbij kan ik die keys gratis afhalen van men eigen msdn subscription via hoge school, behalve voor office..
dus dan riskeer ik dit wel even :>

De manier waarop ze eraan komen zal wel niet altijd even koosjer zijn, maar zolang je er gewoon de updates enzo voor krijgt dan ben ik al blij :P

[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 01-03-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Voornamelijk omdat dit topic oorspronkelijk is aangemaakt voor het bespreken van online gamekeywinkels, maar er zijn steeds meer websites die ook andere soorten software aanbieden. En dit is nu een bekende plek waardoor mensen die ervaringen hier bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc26
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-08 14:22
Ik heb net Simcity bestald bij onlinekeystore.com. Ben benieuwd. Als iemand daar ervaringen mee hebt of er iets vanaf weet hoor ik het graag!
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Als je een stukje terug leest. Deze pagina zelfs heb je al 1 ervaring.
Daarnaast met de zoekfunctie vind je ook wat ervaringen.

En met 40 om 3 komen ze er ook goed vanaf.

Pagina: 1 ... 24 ... 52 Laatste

Let op:

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico