Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Gamesync +1 voor crysis 3 (verjaardags kadootje :))
Directgamecards +1 voor hitman absolution. Misschien wordt dat nog +2 want ik heb net tomb raider gepreorderd. Als het goed is, komt de key op of voor 5 maart.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:59
Ferio schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:12:
Simcity key gekocht bij http://www.cdkeysdiscount.com/

Simcity Limited editie = €27,68 met kortingscode cdface

LET OP! Zet wel de currency op EURO! De pond en de dollar vallen bij omrekening van de betaling 1 a 2 euro duurder uit!
Nu is die 31 euro met kortingscode :+ .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:30:
Meh, als zo'n key van culgame niet meer zou werken dan zou je het nog eens kunnen kopen en in het geval van office 2013 professional plus nog steeds honderden euro's "winst" doen. :p

...
Daarbij levert Culgame ook een uitstekende service kan ik beamen. Wanneer je aangeeft dat een productcode niet goed werkt (geblokkeerd o.i.d.) en je stuurt daarvan een schermafbeelding, wordt er gewoon een vervangende licentie opgestuurd die wel werkt. Ze zijn trouwens ook geen first-party, maar ontvangen deze keys zelf ook weer van ''leveranciers''. Ze kopen bij verschillende bronnen in, de ene levert wel goede kwaliteit (productcodes die niet meerdere malen worden verkocht) terwijl andere leveranciers de boel oplichten en dubbele codes verstrekken. Wanneer je aangeeft bij Culgame dat je productcode is geblokkeerd of niet geldig is bij activeren, ontvang je binnen een paar uur reactie met een nieuwe licentie.

Ik lijk wel de oprichter van de site, maar ik ben gewoon erg enthousiast over de werkwijze van deze jongens. Heb er al heel wat ingekocht voor o.a. werk, en het werkt prima.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien nog een Metro 2033 steam key gratis over? Gezien ze in december gratis waren alleen wist ik dat toen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 07:23

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:20:
Heeft iemand misschien nog een Metro 2033 steam key gratis over? Gezien ze in december gratis waren alleen wist ik dat toen niet.
Dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen, op het "geef hier je game vouchers weg" topic kun je kijken of iemand het nog aanbied, maar ook daar mag je er niet om vragen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 19:18
alaintje schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:38:
[...]

Nu is die 31 euro met kortingscode :+ .
Code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 21:46
Weet niet oftie al gepost is, maar hier http://www.wowhd.nl/games...n-pc/dp/31392803/57269627 issie minder dan 33 euro! Wowhd is het oude cdwow trouwens, kep er al eens een paar games besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:39
ViperNL schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:45:
Weet niet oftie al gepost is, maar hier http://www.wowhd.nl/games...n-pc/dp/31392803/57269627 issie minder dan 33 euro! Wowhd is het oude cdwow trouwens, kep er al eens een paar games besteld.
enige nadeel is dat je daarbij importkosten moet betalen want ze sturen hun items vanuit hong kong las ik op enkele sites.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vele van zulke websites sturen de games pas 1-2 weken na de release op van vele pre-orders. Heb nog geen ervaring met wowhd gehad, maar zo was het ook toen ik uit een aussie dealer kocht (die ook stuurden vanaf hk). Goede prijzen maar 1-2 weken wachten.. meh, liever digitale download die je gelijk hebt voor een paar eurotjes duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:In dit topic is het niet de bedoeling om over MSDN keys te discusseren. Als niet MSDN-er is het niet toegestaan om deze licenties te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
Het is niet de bedoeling om te spammen.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:42
tobitronics schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:31:
Bij www.cdkeysdiscount.com kun je 5% korting krijgen als je ze liked op facebook, misschien verkopen ze wel wat leuks voor je!
En ja hoor... daar is onze spammert voor 33% korting... ook al op Fok aan het spammen geweest. zo jammer dit... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ienni1983 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:10:
[...]

enige nadeel is dat je daarbij importkosten moet betalen want ze sturen hun items vanuit hong kong las ik op enkele sites.
Mijn ervaring met WowHD is dat het superlang duurt voor je je spullen krijgt (langer dan 3 weken). Als je dus haast hebt kan je het ook beter ergens anders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17
Net voor het eerst in mijn leven online een game gekocht (uberhaubt lang geleden dat ik een game heb gekocht) Ben zeer benieuwd of ik SimCity aan de praat krijg. €32euro op http://www.cdkeysdiscount.com/.

Ik laat jullie het weten als het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
Egeau schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:22:
Net voor het eerst in mijn leven online een game gekocht (uberhaubt lang geleden dat ik een game heb gekocht) Ben zeer benieuwd of ik SimCity aan de praat krijg. €32euro op http://www.cdkeysdiscount.com/.

Ik laat jullie het weten als het gelukt is!
Neem aan dat jij de key nog niet hebt ontvangen? 8 of 9 maart pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 23:17
Vecodo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:24:
[...]

Neem aan dat jij de key nog niet hebt ontvangen? 8 of 9 maart pas!
Ik heb hem ook nog niet, er staat geloof ik iets van 7,8,9 maart bij de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
cdface is de code.
Nog even wachten tot de koers is gezakt, scheelt weer een euro (gierige Hollander in actie).
hahah.

Nu is die 34 euro. Waarom wordt die duurder :o ?

[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 04-03-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:31

StrongArmLance

Endless flow

alaintje schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:52:
[...]

cdface is de code.
Nog even wachten tot de koers is gezakt, scheelt weer een euro (gierige Hollander in actie).
hahah.

cache? Ik kom op 32,09 uit

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
alaintje schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:52:
[...]

cdface is de code.
hahah.

Marktwerking... vraag stijgt, dus de prijs ook. Heb hem zelf maanden geleden daar pre-ordered voor omgerekend: 23 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
morm schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:41:
[...]

Marktwerking... vraag stijgt, dus de prijs ook. Heb hem zelf maanden geleden daar pre-ordered voor omgerekend: 23 euro
Volgens mij varieert de dollarkoers gewoon :*) . Hij blijft 44 dollar daar kosten ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
alaintje schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:43:
[...]

Volgens mij varieert de dollarkoers gewoon :*) . Hij blijft 44 dollar daar kosten ofzoiets.
Nooit eerder gezien dat de dollarkoers de prijs in 5 dagen tijd bijna 6 euro laat stijgen bij deze lagere bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Dit mag toch niet zomaar 10% fee inhouden als je je order annuleerd?

http://cdkeyshere.com/simcity-limited-edition-cd-key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dunn0w schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:06:

Weet niet of het mag, maar denk van wel maar wel als ze het er al stond op het moment dat je je order plaatst, dan ga je ar namelijk gewoon mee akkoord maar netjes is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
WeAreLegion schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:09:
[...]

Weet niet of het mag, maar denk van wel maar wel als ze het er al stond op het moment dat je je order plaatst, dan ga je ar namelijk gewoon mee akkoord maar netjes is het niet.
Nee het stond er 2 weken geleden in ieder geval nog niet op, staat er pas sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt dat een fee op order annuleren wel normaal is eigenlijk, het is toch weer extra administratie en wellicht transactiekosten dat zij maken. Is toch gebruikelijk in elke industrie? Heb niet zo veel ervaring hiermee omdat ik vrijwel nooit wat annuleer behalve mijn vliegtickets :P

[edit] nee ik lieg, ik herinner me dat je gewoon bij de AH dingen terug kunt brengen, en kledingszaken.. Misschien zijn de vliegtickets een uitzondering..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Het is bij steeds meer mensen de gewoonte op meerdere plekken keys te bestellen en zodra men de eerste binnen heeft de rest annuleren. Dus in mijn ogen hebben ze groot gelijk.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:30:

[edit] nee ik lieg, ik herinner me dat je gewoon bij de AH dingen terug kunt brengen, en kledingszaken.. Misschien zijn de vliegtickets een uitzondering..
Ja maar dat zijn over het algemeen wel grote bedrijven, deze sites lijken groot maar dat zijn ze volgens mij niet echt. Dus ik vind het ook wel terecht als mensen cancelen dat ze dan 10% betalen maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

dunn0w schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:06:

Ik ken de regels voor online aankopen in Turkije niet, maar waarschijnlijk is hier geen of weinig regelgeving voor en mag het gewoon.
Het Nederlands recht (o.a. wet koop op afstand) toepassen op een Turkse webshop gaat niet echt :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:59

Phntm

Tlingelingeling

Tomb Raider nu bij cdkeydiscount voor 24 euro als je de voucher code tomb15 gebruikt. Op=op dus wees er snel bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al BF3 gespeeld met de russische editie na de update? Krijg het hier niet meer aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:19:
Heeft iemand al BF3 gespeeld met de russische editie na de update? Krijg het hier niet meer aan de praat...
Zelfs als iemand hier antwoord op geeft mag het niet besproken worden hoe dit opgelost kan worden vanwege het T.net beleid, sorry daarvoor! Ik moet je toch echt verwijzen naar google en co.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 14:01
Gizz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:14:
[...]

Ik ken de regels voor online aankopen in Turkije niet, maar waarschijnlijk is hier geen of weinig regelgeving voor en mag het gewoon.
Het Nederlands recht (o.a. wet koop op afstand) toepassen op een Turkse webshop gaat niet echt :)
Als een website zich duidelijk op de Nederlandse consumenten richt, dient die de Nederlandse wetgeving in acht te nemen. Echter is gelijk hebben niet hetzelfde als gelijk krijgen. Daarnaast moet je zeker niet wet koop op afstand gebruiken maar gewoon consumentenkoop, omdat je hier software koopt en wkoa niet van toepassing is op software aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
kan iemand mij vertellen wat simcity in de mediamarkt kost (of gaat kosten) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
fuqua schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:36:
kan iemand mij vertellen wat simcity in de mediamarkt kost (of gaat kosten) ?
... gast meen je dit nou, beetje zelfredzaamheid kan ook wel af en toe :P . Online winkel Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:48:
[...]

... gast meen je dit nou, beetje zelfredzaamheid kan ook wel af en toe :P . Online winkel Media Markt
de fuck net erop gegoogled (voordat ik poste) op simcity mediamarkt en ik kwam op hun webshop uit waar dus geen simcity tussen stond. en ik dacht dat ze de die prijzen niet op hun webpage zouden plaatsen.

edit: kan het wellicht mee te maken hebben dat ik vanuit belgie google naar de nederlandse MM ?

[ Voor 7% gewijzigd door fuqua op 05-03-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha ok dan is het goed ;)

Je kunt het nu beter halen bij Gamecardwinkel: http://tweakers.net/pricewatch/305904/simcity-(2013)-pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Hmm net een mindere ervarin.
Had win7 ultimate gekocht bij culgames, het hele gebeuren werkte vanaf augustus 2012 goed start ik mijn pc net op zegt hij dat mijn key niet genuine is.
Bel ik microsoft zeggen ze dat ze hem geblockt hebben vanwege te veel activaties. Valt hier nog iets tegen te doen?

Heeft iemand ervaring mee hoe culgames hiermee omgaat?

[ Voor 8% gewijzigd door icecreamfarmer op 05-03-2013 19:00 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
icecreamfarmer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:59:
Hmm net een mindere ervarin.
Had win7 ultimate gekocht bij culgames, het hele gebeuren werkte vanaf augustus 2012 goed start ik mijn pc net op zegt hij dat mijn key niet genuine is.
Bel ik microsoft zeggen ze dat ze hem geblockt hebben vanwege te veel activaties. Valt hier nog iets tegen te doen?

Heeft iemand ervaring mee hoe culgames hiermee omgaat?
ik vrees van niet, waarschijnlijk heeft culgames dezelfde key vaker verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nope, en ik ben bang dat wij je hier nu ook niet verder mogen helpen sinds Rin officieel het praten over MDSN keys heeft verboden.

Ik heb nu ook (weer) een disclaimer geplaatst bij Culgame en deze gaat niet weg totdat ze hun systeem hebben veranderd.

[ Voor 32% gewijzigd door Ircghost op 05-03-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:02:
Nope, en ik ben bang dat wij je hier nu ook niet verder mogen helpen sinds Rin officieel het praten over MDSN keys heeft verboden.
Leuk en aardig maar ik had geen idee dat het een msdn key was.
Maar niemand weet hoe culgames dit in het verleden heeft opgelost wanneer iemand zo'n melding kreeg?

Ik ga natuurlijk niet nog een keer dokken dus als hun of microsoft niet meewerken dan wordt het of de CC betaling storneren of windows cracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het enige wat ik je wel mag vertellen en ook zeker kan aanraden is dat je contact opneemt met hun servicedesk en de volgende spullen include:

1) je betalingsbewijs
2) je serial
3) Screenshot van niet genuine melding (in je home screen waar ook je pc info staat)
4) Mailtje met verklaring van Microsoft dat ze het hebben geblokkeerd.

Verder aub echt niet gaan praten over snoepjes e.d. want dan krijg ik weer gedonderd over dit topic :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:14:
Het enige wat ik je wel mag vertellen en ook zeker kan aanraden is dat je contact opneemt met hun servicedesk en de volgende spullen include:

1) je betalingsbewijs
2) je serial
3) Screenshot van niet genuine melding (in je home screen waar ook je pc info staat)
4) Mailtje met verklaring van Microsoft dat ze het hebben geblokkeerd.

Verder aub echt niet gaan praten over snoepjes e.d. want dan krijg ik weer gedonderd over dit topic :) .
Ok dankje hier kan ik wat mee.
Ik heb ze al via hun contactform gemaild dus ik verwacht antwoord. Had alleen gehoopt dat de chat zou werken.

Overigens is win7 nog wel te koop? Want ik zie vrijwel alleen nog maar win8 maar die mist wat handige features van win7 zoals aero en ik wil niet mijn systeem opnieuw installen.

[ Voor 11% gewijzigd door icecreamfarmer op 05-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
icecreamfarmer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:16:
[...]

Ok dankje hier kan ik wat mee.
Ik heb ze al via hun contactform gemaild dus ik verwacht antwoord. Had alleen gehoopt dat de chat zou werken.

Overigens is win7 nog wel te koop? Want ik zie vrijwel alleen nog maar win8 maar die mist wat handige features van win7 zoals aero en ik wil niet mijn systeem opnieuw installen.
Lijkt me vreemd als Windows 7 niet meer te koop is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ResuCigam schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:34:
Het is bij steeds meer mensen de gewoonte op meerdere plekken keys te bestellen en zodra men de eerste binnen heeft de rest annuleren. Dus in mijn ogen hebben ze groot gelijk.
Nou jij bent om eerlijk te zijn de eerste die dit verhaal vertelt.... naar mijn weten lijkt het me raar om de key bij verscheidene plekken te bestellen in de hoop dat deze nog geannuleerd kunnen worden.

Maar goed blijft een vreemd verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
icecreamfarmer schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:08:
[...]

Leuk en aardig maar ik had geen idee dat het een msdn key was.
Maar niemand weet hoe culgames dit in het verleden heeft opgelost wanneer iemand zo'n melding kreeg?

Ik ga natuurlijk niet nog een keer dokken dus als hun of microsoft niet meewerken dan wordt het of de CC betaling storneren.
Toch weer jammer... dat men zelf de poging waagt om zo goedkoop een windows key te kopen en dan nog te gaan storneren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:51:
Gamesync +1 voor crysis 3 (verjaardags kadootje :))
Directgamecards +1 voor hitman absolution. Misschien wordt dat nog +2 want ik heb net tomb raider gepreorderd. Als het goed is, komt de key op of voor 5 maart.
Is het nog gelukt met Tomb Raider? Zojuist ook even TR besteld bij hun, ze hebben het in de aanbieding (€20.82) met coupon code: 8231-3331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een email van www.Directgamecards.com waar ik mijn simcity Le heb gepre-ordered dat ze problemen hebben met de levering van SimCity LE. Schijnt dus dat 1 van hun leveranciers het voor gezien heeft gehouden en het spel niet kunnen leveren op de release date.

Ze hebben me aangeboden om een full refund te krijgen of een paar extra dagen te wachten en toch het spel te ontvangen. Jammer, maar netjes gehandeld in een zo'n situatie. Even afwachten wanneer ik het krijg, laat het nog wel weten of dit goed is gekomen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ienni1983 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:53:
[...]

Toch weer jammer... dat men zelf de poging waagt om zo goedkoop een windows key te kopen en dan nog te gaan storneren ook.
Waarom jammer?
Ze beloven een werkend product en legale key, totdat ik deze melding kreeg wist ik niet eens dat ze msdn keys verkochten.

Product werkt niet -> aan levering wordt niet voldaan -> terug vorderen betaling.

Overigens reageren ze wel snel en heb een nieuwe key gehad zonder enig gezeur.
Minpunt: deze is ook geblokeerd door microsoft :/

Voor de volgende keer weten we dit in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 06-03-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:02:
[...]

Is het nog gelukt met Tomb Raider? Zojuist ook even TR besteld bij hun, ze hebben het in de aanbieding (€20.82) met coupon code: 8231-3331
Ja ik kreeg de key netjes een halve dag voor de release toegemaild. Nogmaals +1 dus.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

icecreamfarmer schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:52:
[...]

Waarom jammer?
Ze beloven een werkend product en legale key, totdat ik deze melding kreeg wist ik niet eens dat ze msdn keys verkochten.

Product werkt niet -> aan levering wordt niet voldaan -> terug vorderen betaling.
Je hebt er wel al meer dan een halfjaar gebruik van gemaaklt. De stelling "aan levering wordt niet voldaan" vind ik dan een nogal boude uitspraak.

Maar goed, moet je zelf weten wat je daarin doet verder. Microsoft zelf gaat hier trouwens weinig in voor je kunnen betekenen aangezien zij gewoon volledig in hun recht staan om deze keys te blokkeren.

Overigens is dit het online gamekeys kopen topic... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

crizyz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:54:
[...]

[...]

Je hebt er wel al meer dan een halfjaar gebruik van gemaaklt. De stelling "aan levering wordt niet voldaan" vind ik dan een nogal boude uitspraak.
Maar goed, moet je zelf weten wat je daarin doet verder. Microsoft zelf gaat hier trouwens weinig in voor je kunnen betekenen aangezien zij gewoon volledig in hun recht staan om deze keys te blokkeren.

Ja maar de key blijkt later minder legaal te zijn zodat hij geblokkeerd wordt.
Ik begrijp microsoft wel alleen culgames had dit wel duidelijker aan mogen geven.
Ik dacht dat ze eigenlijk keys uit goedkopere derde wereldlanden verkochten.

Overigens hebben ze nu een nieuwe key gestuurd en is de klantenservice echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:06
icecreamfarmer schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:47:
[...]

Ja maar de key blijkt later minder legaal te zijn zodat hij geblokkeerd wordt.
Ik begrijp microsoft wel alleen culgames had dit wel duidelijker aan mogen geven.
Ik dacht dat ze eigenlijk keys uit goedkopere derde wereldlanden verkochten.

Overigens hebben ze nu een nieuwe key gestuurd en is de klantenservice echt top.
Is al heel vaak benoemd waar ze vandaan komen als het over OS gaat.

En mag jij eens raden wat voor key je nu binnen hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
crizyz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 01:54:
[...]

[...]

Betreft je laatste opmerking is het niet waar, ook voor overige digitale producten is hier ruimte :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:12
Ik heb zojuist Simcity LE gekocht bij greencardgaming via paypal voor €41,56. Niet de allerscherpste prijs, maar nog altijd goedkoper dan in de winkel. Site komt betrouwbaar over en na de betaling via paypal kreeg ik meteen een key op het scherm die ik bij Origin heb kunnen verzilveren. Erg tevreden. Alles bij elkaar nog geen 3min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
Iemand hier enige ervaring met het krijgen van een refund nadat een keysite niet op tijd geleverd heeft?

Ik heb dinsdagmiddag via AllCDkey.com een key gekocht voor de LE van Simcity. Ik kwam toevallig op deze site toen andere keysites de LE niet konden leveren. Bij deze site echter stond dat ze binnen 15 minuten een key verzenden:

SimCity Limited Edition CD Key

Platform: PC
Availability:in stock
Release Date: 03/05/2013
Delivery: Fast and safe Digital delievery via email in 10-15 mins
Pick up now!

Later zag ik dat ze ergens verstopt hadden dat ze out of stock zijn. Ik heb hierover met de livechat contact gehad (erg slechte service) en daar werd mij verteld dat ik de key binnen 24 uur zou ontvangen. Ook niet al te blij mee omdat ik al wilde spelen via een Amerikaanse VPN. Een uur later kreeg ik een mail binnen dat het tot 48 uur kon duren. Toen voelde ik me al flink bekocht, ik koos juist voor deze site omdat ze zeiden snel te leveren en ik had nog niks terwijl er via GreenManGaming ondertussen weer keys waren uitgegeven.

Toen ik echter snachts een bericht kreeg dat het nog wel even zou kunnen duren voordat ze de key konden leveren en of ik niet de normale editie + een $8,7 voucher wilde heb ik teruggemaild dat ik een refund wilde. Ik had namelijk al de Digital Delux update via Origin gekocht en daar is de Limited Edition voor nodig.
Ik heb op dat moment ook een geschil geopend bij Paypal.

Op mijn mail heb ik geen reactie meer gehad maar op Paypal hebben ze ondertussen gereageerd, ze willen niet terug betalen maar bieden me wederom de normale editie aan, met alweer een voucher, echter niet $8,7 maar $5. Ik heb dit uiteraard geweigerd en teruggemaild dat ze zich niet aan de levering hebben gehouden zoals die op hun site stond.

Wat denken jullie, maak ik kans om het bedrag terug te krijgen? Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 09:39
Paypal geschil openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Daarmee kweek je echt 0,0 goodwill, en aangezien paypal softwareaankopen niet op dezelfde manier garandeert als fysieke aankopen, loop je kans dat je afgewezen wordt, waarna jij het met een site moet oplossen die inmiddels genoeg van je heeft.

Vraag het liever nogmaals, noem de mogelijkheid van een paypal dispuut en kijl hoe ze daarop reageren. Mochten ze dan NOG weigeren, dan kun je een dispuut proberen te starten natuurlijk, maar tegen die tijd zouden ze de keys ook wel eens binnen kunnen hebben.

Voor de volgende keer: als je de game op dag 1 wil, preorder m dan bij een lokale winkel. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, kan het zijn dat er zoiets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
Heb ik gedaan. Terwijl ze eerst in hun mail de standard edition + een voucher van $ 8,7 willen geven was het bij het geschil nog maar:
Since we are really appreciate your order, do you accpe the Standard Edition CD Key and a $5 voucher to instead of the Limited one? If you accept it, we will send it to you in 10 minutes.
Overigens zal ik nooit meer bij die site enige aankoop doen maar de waarde van de voucher verlagen is ook al erg triest. Ondertussen lees ik op hun facebook dat ze nog een hoop meer klachten hebben. Pas dus op bij deze website.

@ Sorbo:

Het gaat me niet om de prijs, die was daar nog $59,95. Het ging me er puur om dat ze al leverden voor de officiele EU release zodat ik via een VPN kon spelen. Ik heb zelfs m'n pre order bij EA zelf geannuleerd om een paar dagen eerder te kunnen spelen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Trekfolie op 07-03-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is Sim City 5 nu het goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 14:01
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:44:
Waar is Sim City 5 nu het goedkoopste?
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar staan niet alle shops in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
www.google.com

:) der zijn meerdere wegen naar rome he :) maar goed op moment zijn ze allemaal aan de prijzige kant (in verhouding dan). Over het algemeen zijn de gene die op die 3 sites staan wel het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56

Vis

http://www.cdkeysdiscount.com/

is 36 euri ;)

Ga ik vanavond bestellen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cdkeydiscount zegt op voorraad en blijkt niet zo te zijn, even opletten dus ;) Heb er net 2 bestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat je het zegt! Stond op het punt van bestellen. Iemand die weet waar hij op dit moment wel op voorraad is en instant verstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:47
Bedoel je cdkeysdiscount? Dat zie ik nergens staan, en anders mogen ze die van mij wel eensch opsturen, vorige week besteld.

edit: nog steeds hetzelfde commentaar op de site: delivered 8 or 9 march. hier

[ Voor 38% gewijzigd door mat.hi.as op 07-03-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cdkeysdiscount.com/ deze dus. Die hebben GEEN voorraad, ook al zeggen ze van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:53:
http://www.cdkeysdiscount.com/ deze dus. Die hebben GEEN voorraad, ook al zeggen ze van wel.
Ow.. oke thanks voor de info, dat word m dus niet vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Ow.. oke thanks voor de info, dat word m dus niet vanavond...
Ze zeggen 8 of 9 Maart gaan we ze versturen (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 21-09 15:17
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:00:
[...]

Ze zeggen 8 of 9 Maart gaan we ze versturen (als het goed is)
Ze hebben nadrukkelijk gezegd dat deze op 8 of 9 maart geleverd gaat worden. Voor deze goedkopere prijs vind ik niet erg om een dagje langer te wachten.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website stond dit vanmiddag;

Sim City 5 Now in Stock!

Eerst bestellen en daarna zag je pas 8-9 Maart ;) Zie onder andere hun FB voor de klachten daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Mn hart begon snellerte slaan toen je het zei. Ik hoopte echt dat hij er vandaag al was. Helaas. Maar zoals Tjiwa al zei, voor de laagste prijs wil ik best een dagje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

En die posten net op facebook (https://www.facebook.com/...9032401991&type=1&theater) dat ze de multilanguage versie leveren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja las het alleen dit begrijp ik niet helemaal;

The games have been delivered to the publisher, but they are not allowed to send it to us until tomorrow, so the keys will be sent out tomorrow, if we could do it earlier we would

De game is al uit hoezo mogen ze niet verzonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Sommige regions (bijvoorbeeld UK) zijn pas morgen aan de beurt. Dus dat betekent waarschijnlijk wel dat ze vannacht rond 0:00 (of uur later :+) worden verzonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:23:
Sommige regions (bijvoorbeeld UK) zijn pas morgen aan de beurt. Dus dat betekent waarschijnlijk wel dat ze vannacht rond 0:00 (of uur later :+) worden verzonden *O*
Dus als je hem nu bij de MediaMarkt koopt kun je hem ook niet spelen? Want daar ligt hij al sinds gisteren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat kan weer wel, maar die webwinkels hebben hem dan gekocht in een land waar ze pas morgen beschikbaar komen. Zoiets is de constructie denk ik.

edit: dusja, je had hem bij de MM kunnen kopen voor 10 euro meer, en dan een dag met problemen kunnen spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door mat.hi.as op 07-03-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

hmmz, toch maar LE edition van Simcity gekocht net bij cdkeysdiscount, hoewel de keys pas morgen of zelfs zaterdag verstuurd worden... wel goedkoopst! :)

(hoop stiekem toch direct om 00.00 straks... :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik had ergens gelezen dat het een Turkse (of die richting) webwinkel was, of in zo'n land was gehuisvest. Daar is het één uur eerder 8 maart, dus ik hoop eigenlijk dat ze binnen nu en 5 minuten binnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 21-09 15:17
Ik denk dat de leverancier pas morgen de fysieke boxjes levert aan deze website

[ Voor 12% gewijzigd door Tjiwa op 07-03-2013 23:01 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Op Facebook hadden ze al gezegd dat ze ze hadden, maar niet mochten uitgeven.

CD Keys Discount The games have been delivered to the publisher, but they are not allowed to send it to us until tomorrow, so the keys will be sent out tomorrow, if we could do it earlier we would

edit: crap, gewoon te snel gelezen dus :+. Agh, je leest wat je wilt :P

En verderop hebben ze als reactie: Keys will be sent out tomorrow 10am earliest, but might be at later time, we do not want to give you specific time as this is all up to all suppliers so we dont want to keep you waiting, from my experience I would say that you can expect your key tomorrow 10am-5pm GMT. Wordt dus zeker niet meer vannacht.

[ Voor 100% gewijzigd door mat.hi.as op 07-03-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Review

Zo mijn goedkope key (€ 29,14 nu is ie iets duurder) van http://www.cdkeysdiscount.com is nu ook binnen en de game is nu aan het downloaden. Keurig op tijd en zoals vermeldt op hun website op 8 maart geleverd
Verder heb ik geen gedoe met Russisch en heb ik een Limited Edition. Ik ben erg tevreden met de service, een goed bedrijf!

PS: Mensen die zitten te zeuren dat ze geen voorraad hebben/niet op tijd leveren moeten beter leren lezen, er staat al sinds februari op hun site dat ze pas op 8 of 9 maart kunnen leveren in dikke rode letters!!!!!
Ik vraag me af of die mensen deze rode letters wel kunnen lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Tijdje geleden bij g2play natural selection 2 gekocht. Game is nu gedeactiveerd door valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tukker_T schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:48:
Tijdje geleden bij g2play natural selection 2 gekocht. Game is nu gedeactiveerd door valve.
Dat waren 1300+ keys welke op de site van Humble Store gekocht waren met gestolen creditcardinformatie.
Na de aankoop werden de betalingen door de koper teruggedraaid, maar waren de keys al uitgegeven.
Naast de gederfde inkomsten kostte het de uitgever $22 per key aan kosten voor de teruggedraaide betaling :X

Edit:
Zie de blog op unknownworlds.com

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 08-03-2013 19:05 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
Ik zit te denken om bf3 weer op te pakken icm premium maar hoe is jullie ervaringen met premium via game key sites? Lees vaak dat origin keys terug haalt maar dat je dan bijv. een nieuwe krijgt via de leverancier:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:31:
Ik zit te denken om bf3 weer op te pakken icm premium maar hoe is jullie ervaringen met premium via game key sites? Lees vaak dat origin keys terug haalt maar dat je dan bijv. een nieuwe krijgt via de leverancier:)
Ik heb mijn key gewoon bij key site gehaald en nergens last van hoor, gewoon zorgen dat het geen regio gebonden key is dan heb je zover ik weet eigenlijk noooit gedonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bij GMG is Sim City 41 euro (als je deze code gebruikt) GMG20-P4DLK-FKYRS

edit: oops sorry for niet editen vorige bericht

[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 08-03-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CdKeysdiscount heeft de code nog steeds niet verzonden en posten ook amper updates :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
denk niet dat je je keys vandaag dan krijgt... Op het forum heeft de eigenaar van CDKeysDiscount aangegeven niet genoeg keys vandaag te hebben voor alle orders. Morgen komt er een nieuwe batch.

Levering van keys gaat op orderdatum... de vroege bestellers hebben de key eerder.
Heb de mijne vanmorgen om 9:45 ontvangen. besteld ergen in 16 december voor... 24 euro toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morm schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:37:
denk niet dat je je keys vandaag dan krijgt... Op het forum heeft de eigenaar van CDKeysDiscount aangegeven niet genoeg keys vandaag te hebben voor alle orders. Morgen komt er een nieuwe batch.

Levering van keys gaat op orderdatum... de vroege bestellers hebben de key eerder.
Heb de mijne vanmorgen om 9:45 ontvangen. besteld ergen in 16 december voor... 24 euro toendertijd.
Ze hebben alleen gezegd vandaag keys te verzenden, niet dat er niet meer verzonden zou worden vandaag of straks ofzo. Bestel er in ieder geval niet meer, zulke slechte communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First 100 orders for simcity have been processed, we are preparing now stock for more orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere keysite krijgt net batch binnen en dat is CDKeyhouse, heb ik pech dat ik hem bij CdKeyShouse heb bestelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:39:
Andere keysite krijgt net batch binnen en dat is CDKeyhouse, heb ik pech dat ik hem bij CdKeyShouse heb bestelt :(
lol :9

Maar je hebt het spel daar waarschijnlijk wel goedkoper vandaan, toch...? Dan is dat dagje langer wachten 't wel waard. Tevens had je toch niet kunnen spelen, omdat ze de server telkens aan het updaten zijn. ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:31:
[...]

lol :9

Maar je hebt het spel daar waarschijnlijk wel goedkoper vandaan, toch...? Dan is dat dagje langer wachten 't wel waard. Tevens had je toch niet kunnen spelen, omdat ze de server telkens aan het updaten zijn. ;)
Het is geen dagje wachten. De meeste keysites waarschuwen al voor een WEEK vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Dit staat op het forum van cdkeysdiscount, gepost door de eigenaar van die key-site, dus denk niet dat je dit weekend kan spelen:

Hello everyone
I have bad news for people that are still waiting for the Simcity keys, we managed to send 80% of the preorders but our 3 different suppliers have failed and we received only 50% of the stock that we have ordered in total. We are extremely sorry for this and we give you full refund if you do not wish to wait for your key a bit longer, the keys will be delivery tomorrow or Monday at latest.

This has happened because EA has not released all of their stock due to server problems, the game servers are going down due to the high amount of people trying to connect. EA has stopped advertising and delivering stock for this game as they don’t want more people to buy it before they fix problems with their servers.

We are gamers our self’s so we know how important it is for you to play the game, but there is nothing we can do at the moment. The description said that the keys will be delivered 8th or 9th of March as we wanted everyone to know of the possibility that the delay could happen. We promised you the keys today on Facebook posts and forums, but we did not get enough stock for last 20% of the orders.

I hope this doesn’t change the way you look at our business as we do our best to keep you satisfied and updated, but in this case it just wasn’t enough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt een winkel die nu voorraad heeft? Want dan annuleer ik hem bij Cdkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:09:
Is er uberhaupt een winkel die nu voorraad heeft? Want dan annuleer ik hem bij Cdkeys
Mediamarkt, BartSmit, FreeRecordShop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morm schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:17:
[...]

Mediamarkt, BartSmit, FreeRecordShop >:)
Ja voor 60 euro nee bedankt (FRS vind het gek dat het zo slecht gaat met de verkopen van games, joh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

morm schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:03:
Dit staat op het forum van cdkeysdiscount, gepost door de eigenaar van die key-site, dus denk niet dat je dit weekend kan spelen:

Hello everyone
...
Achja, ik heb toch al zo weinig tijd om te gamen dit weekend, dus ik maal er niet echt om... tevens zit EA met Origin en zijn servers toch te kutten, dus inloggen zou toch al sporadisch voorkomen.

Nee, volgend weekend is ook oke voor mij! Er zijn ergere dingen...
Heb nog CitiesXL bij de hand... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:19:
[...]

Achja, ik heb toch al zo weinig tijd om te gamen dit weekend, dus ik maal er niet echt om... tevens zit EA met Origin en zijn servers toch te kutten, dus inloggen zou toch al sporadisch voorkomen.

Nee, volgend weekend is ook oke voor mij! Er zijn ergere dingen...
Heb nog CitiesXL bij de hand... :)
Ja we zeggen wel dat de servers nu kut draaien maar ik verwacht dat dat over 3-4 dagen niet anders is eerlijk gezegd 8)7
Pagina: 1 ... 25 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico