Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
http://www.cdkeyhud.com/
Ze verkopen SimCity voor €29,40 en accepteren PayPal.
Iemand?
An a day keeps the doctor away.
http://www.kinguin.net/ba...remium-ea-origin-key.htmlVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:41:
Ik ben op zoek naar de BF3 premium DLC. Op directgamecards lijkt hij het goedkoopst met 27.99. Iemand anders toevallig een tip waar deze nog goedkoper te vinden is ?
mmoboost.cz lijkt nu de goedkoopste met 25,49 euro.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik geloof inderdaad dat het zoiets is, en ze houden van alle sites ratings bij zodat je een impressie krijgt van andere aankopen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:59:
Thanks. Ik vind die kinguin site een beetje vaag eigenlijk... Je koopt op die site maar via een derde partij?
Ik zie net in de reclames de volgende code voor op g2play staan, G5DISCOUNT ( 5% korting ), geen idee tot wanneer deze geldig is.
[ Voor 14% gewijzigd door Zethiel op 28-01-2013 21:10 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Ik vind het zelf ook een beetje vaag. Als je op een website klikt (bijv. niveau7.fr) zie je dat de layout precies hetzelfde is als G2play. Daarnaast is G2play en Kinguin volgens mij van hetzelfde bedrijf. Dus waarschijnlijk zijn de lokale websites ook van g2play/kinguin zelf....echt vaagVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:59:
Thanks. Ik vind die kinguin site een beetje vaag eigenlijk... Je koopt op die site maar via een derde partij?
Kinguin is inderdaad een iniatief van G2play, die al die andere sites gewoon ook heeft (gewoon regionaal onder een andere naam -> zie layout)Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:23:
[...]
Ik vind het zelf ook een beetje vaag. Als je op een website klikt (bijv. niveau7.fr) zie je dat de layout precies hetzelfde is als G2play. Daarnaast is G2play en Kinguin volgens mij van hetzelfde bedrijf. Dus waarschijnlijk zijn de lokale websites ook van g2play/kinguin zelf....echt vaag
Dus daarom hebben ze denk ik dat kinguin opgezet, dan kunnen ze 'spelen' met de prijzen, in 9 van de 10 gevallen is het toch g2play die de winst krijgt
(je kan als keysite ook aanmelden op kinguin voor een bepaald percentage van de omzet via je verkopen op kinguin dusja)
Het idee is iig wel grappig, maar wel deels misleidend nu gezien zowat alles (nu nog) van g2play is
Maar ach, goede service en nette deals daar dus niks mis mee als je bij een van die anderen daar iets koopt (als je even kijkt naar de layout zie je het zo al) want het is allemaal het zelfde bedrijf
fast2play.it
fast2play.es
fast2play.de
moonqq.pl
niveau7.fr
gametime.cz
minimaal van g2play
[ Voor 45% gewijzigd door MusicAddict op 28-01-2013 22:32 ]
Verwijderd
We are hiring!
Online Store Manager - Kinguin.net.
G2play doet hele goede zaken als ik dat zo zie. Als ik al een game koop is dat een key, waarom zou je nog Origin/Steam games in de originele winkels kopen!
Verwijderd
Zo denk ik nauw precies ook, ik had een keer een deal gepost op budgetgaming.nl maar ik werd zowat daar geflamed door het posten van cd key websitesVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:15:
Ah. Het is inderdaad van G2PLAY. G2play heeft een vacature openstaan:
We are hiring!
Online Store Manager - Kinguin.net.
G2play doet hele goede zaken als ik dat zo zie. Als ik al een game koop is dat een key, waarom zou je nog Origin/Steam games in de originele winkels kopen!
Nu het steeds vaker voorkomt dat je games moet registeren op steam/origin en daarbij de cd en het doosje haast nutteloos zijn zal het op een bepaald moment toch wel flink uitdunnen daarVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:01:
[...]
Zo denk ik nauw precies ook, ik had een keer een deal gepost op budgetgaming.nl maar ik werd zowat daar geflamed door het posten van cd key websitesIk denk toch dat ondanks er een grote verschuiving plaats vindt van offline naar het online kopen (en ontvangen) van games, er altijd een bepaalde groep van houdt om toch een cd te hebben.
Hitman Absolution kreeg ik de retail versie, zit er naast de cd alleen een steam key in.. ja dan download ik m wel VIA steam, gaat veel sneller dan instaleren van die dvd.. dan jaag je me ook weg als koper van fysieke media
Verwijderd
Idd, verschijnen ook geen cd-key websites op budgetgaming, alleen fysieke winkels. Denk dat budgetgaming wel mee moet doen met de verschuiving naar cd-keys.. Zou me verbazen als zij dit niet zouden doen. Er is al een hele revamp van de website, wellicht tijd voor vernieuwing!Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:01:
[...]
Zo denk ik nauw precies ook, ik had een keer een deal gepost op budgetgaming.nl maar ik werd zowat daar geflamed door het posten van cd key websitesIk denk toch dat ondanks er een grote verschuiving plaats vindt van offline naar het online kopen (en ontvangen) van games, er altijd een bepaalde groep van houdt om toch een cd te hebben.
Ach, tegenwoordig kost het alleen maar ruimte haha, en dan draag je zo ook nog je steentje bij aan het milieu!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 23:30 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
De wallpapers van Dead Space 3 zijn echt mooi, ik heb er inmiddels eentje als achtergrond staan
Verwijderd
Yep, die zullen inderdaad langzamerhand uitsterven, je ziet al een grote trend in de DLCs, eerst was dit eigenlijk nog vrij laag, maar gezien de Walking Dead "episodische" aard en BF3 waarbij er om de zoveel tijd meer DLCs beschikbaar zijn zou het raar zijn dat ze dit niet gewoon vanaf het begin gaan doen.Ircghost schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 02:17:
Het zal mij niks verbazen als binnen 5 jaar games nagenoeg volledig digitaal worden aangeboden, en dat veel gamewinkels weggaan. De speciale content zoals controllers zijn toch wel ergens anders te halen.
Zo schuift het inderdaad minder hard, maar zelf zie ik er de nut niet van in. Dit kost alleen maar keer voor de productie en verkoop voor beide de publishers alsmede de retailers.. Maargoed, de markt/consumenten is/zijn niet altijd logisch..Senor Sjon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:06:
Ik denk eerder dat je in de winkel een 'pinpasje' koopt van het spel met kraslaag zodat je de code online kan activeren. In plaats van een CDtje zit er een pasje in. Scheelt ook weer beschadigde schijfjes en winkels kunnen nog steeds games verkopen.
Punt is alleen dat de retail winkels altijd nog wel veel macht hebben (vaak ivm reclame en pushen van producten) en in veel landen nog een downloadlimiet of lage downloadsnelheid aanwezig is, waardoor retail daar niet gemist kan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:43:
[...]
Zo schuift het inderdaad minder hard, maar zelf zie ik er de nut niet van in. Dit kost alleen maar keer voor de productie en verkoop voor beide de publishers alsmede de retailers.. Maargoed, de markt/consumenten is/zijn niet altijd logisch..
Behalve in België...Ircghost schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:19:
Dat is wel waar, maar goed als je naar de ontwikkeling kijkt van internet gebruik in veel Westerse landen.. 87% van Nederland is aangesloten op breedband toch? Elke zoveel tijd worden de internetsnelheden opgehoogd dus downloaden wordt al een kleine moeite. Verder ken ik echt niemand meer die op een thuisnetwerk een datalimiet heeft.
Yep!Ircghost schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:43:
Welk deel, over het datalimiet?
Gelukkig woon ik gewoon in Nederland*
MS verkoopt al zeker sinds office versie 2007, en volgens mij met 2003 al key cards, waarbij je dus alleen een product key aanschaft..Senor Sjon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:53:
Ach, je kan ze gewoon bij het tankstation, supermarkt of wherever verkopen. Ik las in het Office2013 artikel dat MS precies hetzelfde doet. De retail is een pasje met de key.
de retail versie is echter nogal tijd 1 met CD/DVD
Verwijderd
Probleem is dat de eenvoudige truuk van engels maken bij mij niet werkte, mensen waarbij het toevallig wel gelukt is? (niet de Russische versie, maar de Poolse. Dit is een EU versie die geen VPN nodig heeft)
Verwijderd
Meh, ik vermijd sinds een tijdje nu al alle versies die niet in het Engels zijn, alhoewel jou aankoop wel goed klinkt aangezien het gewoon de EU versie is, maar zoals jij nu hebt.. Als de language change niet werkt is het wel zwaar klote!Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:07:
van Elitekeys.com Black Ops 2 Polish gedownload voor €29,99
Probleem is dat de eenvoudige truuk van engels maken bij mij niet werkte, mensen waarbij het toevallig wel gelukt is? (niet de Russische versie, maar de Poolse. Dit is een EU versie die geen VPN nodig heeft)
Zojuist 3 games gehaald, 1 voor cadeau:
Devil May Cry 5 bij DirectGameCards - €19 icm "gamecards5off" (iDEAL)
60 Days WoW Prepaid bij DirectGameCards - 19.95 icm "gamecards5off" (iDEAL)
toch maar weer beginnen met WoW.. 't sleept me altijd terug
Dark Souls: Prepare to Die Edition (EU) bij GMG - €16 icm GMG20-PJFEW-Y16HK (PayPal)
Had de games ongeveer 10-15 minuten geleden besteld, allemaal binnen nu. +1 voor beiden!
Dat dark souls nog steeds die prijs is, daarvoor had ik hem bij launch.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:57:
[...]
Meh, ik vermijd sinds een tijdje nu al alle versies die niet in het Engels zijn, alhoewel jou aankoop wel goed klinkt aangezien het gewoon de EU versie is, maar zoals jij nu hebt.. Als de language change niet werkt is het wel zwaar klote!
Dark Souls: Prepare to Die Edition (EU) bij GMG - €16 icm GMG20-PJFEW-Y16HK (PayPal)
Had de games ongeveer 10-15 minuten geleden besteld, allemaal binnen nu. +1 voor beiden!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Oh inmiddels verholpenVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:07:
van Elitekeys.com Black Ops 2 Polish gedownload voor €29,99
Verwijderd
Echt waar? Waar heb je die gehaald? En is het dezelfde versie of de normale? Dit is namelijk de Prepare to Die editionPostius schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:19:
[...]
Dat dark souls nog steeds die prijs is, daarvoor had ik hem bij launch.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 17:15 ]
Ik vroeg me af hoe je dat gedaan hebt, heb je hiervoor een VPN verbinding nodig?Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:40:
[...]
Oh inmiddels verholpenstaat op de FAQ van Elitekeys.com hoe te handelen. (het is niet de bedoeling van het topic om uitleg te geven hierover. In ieder geval goedkope EU Blops2 zo!
(en Engels) )
En kun je die files makkelijk toevoegen aan je CoD Black Ops 2 installatie folder zonder restricties online ofzo?
Thanks!
Verwijderd
Bedankt, ik heb zojuist DMC gehaald. De WoW prepaidkaarten zijn daar erg goedkoop, ik speel de website wel door naar mijn vrienden die WoW spelen.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:57:
[...]
Meh, ik vermijd sinds een tijdje nu al alle versies die niet in het Engels zijn, alhoewel jou aankoop wel goed klinkt aangezien het gewoon de EU versie is, maar zoals jij nu hebt.. Als de language change niet werkt is het wel zwaar klote!
Verwijderd
Oh echt? Haha niet naar mij luisteren dan! Ik dacht zovan: Zolang het niet openbaar is mag je alles!...niet dus..
Verwijderd
12/01/2013 09:54 Civ V + expansion besteld.
12/01/2013 11:05 email terug met twee keys, één getypt (CiV 5) en één foto van de key (expansion).
Geactiveerd en download via Steam, werkt 100%.
Really? Dat kan je zo vinden op de website.mprkooij schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:55:
Ik wilde graag WoW Cataclysm bij G2play.com kopen, maar nu staat er Shipping Address en mijn adres, wordt het naar mijn huis verstuurd die code of via de email?
Verwijderd
Kinguin is een aparte website die eigenlijk de goedkoopste prijs zoekt bij een aantal websites en die via kinguin aanbied. Dit werkt als Business2consumer en consumer2consumer.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:15:
Overigens vreemd, Kinguin.net is duidelijk van G2play, maar ze hanteren er andere prijzen dan die daadwerkelijk op de site staan. Op kinguin.net 25,99 voor BF3 prem, op de site zelf (niveau7.fr) 32,99. Vaag.
Weliswaar is g2play de overkoepelende organisatie, kinguin inventariseert de aanbiedingen en regelt de verkoop.
Bron: Heb er kort gewerkt (3 maanden).
Had ik ook, koop ik via kinguin een dishonored pre-order dlc voor een paar euro was hij goedkoper dan via deen van de g2play sites zelf. Toen wat verder gekeken en doen ze vaker, apart maar niet slecht gezien ik toch elke keer even bij kinguin kijk of ik hetzelfde kan fixen voor een paar euro minderAwaken1 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:30:
[...]
Kinguin is een aparte website die eigenlijk de goedkoopste prijs zoekt bij een aantal websites en die via kinguin aanbied. Dit werkt als Business2consumer en consumer2consumer.
Weliswaar is g2play de overkoepelende organisatie, kinguin inventariseert de aanbiedingen en regelt de verkoop.
Bron: Heb er kort gewerkt (3 maanden).
En gewoon goed en snelle service
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, iemand?iApp schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:25:
Weet iemand of CDKeyHud betrouwbaar is?
http://www.cdkeyhud.com/
Ze verkopen SimCity voor €29,40 en accepteren PayPal.
Iemand?
Ik heb hier SimCity besteld en betaald via PayPal.dunn0w schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:47:
[...]
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, iemand?
So far so good... mocht het oplichterij zijn krijg ik het geld terug van PayPal; dus ik denk niet dat het scam is.
Verwijderd
Hmm, ik kan er zelf niks over vinden. Hun Facebookpagina hebben maar 10 likes. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Ik ben ook op zoek naar een pre-order voor SimCity.dunn0w schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:47:
[...]
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, iemand?
EDIT: rondgekeken bij verschillende winkels; zoals G2play, OnlineKeyStore, CDKeysHere en nog een paar andere, maar bij Directgamecards is het goedkoopst.
link: http://www.directgamecard...order-simcity-cd-key.html 28,5 euro met 5% kortingscoupon: gamecard5off
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 13:52 ]
Ja dat viel me ook al op, en die foto's op Facebook komen wel geloofwaardig over..Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:34:
[...]
Hmm, ik kan er zelf niks over vinden. Hun Facebookpagina hebben maar 10 likes. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Ik ben ook op zoek naar een pre-order voor SimCity.
EDIT: rondgekeken bij verschillende winkels; zoals G2play, OnlineKeyStore, CDKeysHere en nog een paar andere, maar bij Directgamecards is het goedkoopst.
link: http://www.directgamecard...order-simcity-cd-key.html 28,5 euro met 5% kortingscoupon: gamecard5off
Ja daar is ie misschien wel goedkoper.. maar dat is niet de Limit Edition, die op cdkeyhud.com is wel de Limited Edition, en daar gaat het om
Oh ja onder welke voorwaarden dan?iApp schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:06:
[...]
Ik heb hier SimCity besteld en betaald via PayPal.
So far so good... mocht het oplichterij zijn krijg ik het geld terug van PayPal; dus ik denk niet dat het scam is.
Vereisten voor PayPal Aankoopbescherming:
- Aankoopbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten welke niet in strijd zijn met de PayPal-gebruikersovereenkomst.
- In het geval van een Marktplaats-transactie dient het verzendadres binnen Nederland te liggen.
Kopers dienen binnen 45 dagen na betaling een geschil te openen. Dit geschil geldt voor de volledige prijs van het item, welke in één transactie gedaan moet zijn. Als er geen bevredigend antwoord van de verkoper wordt ontvangen, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na indienen, escaleren naar een claim. - Er kunnen geen meervoudige claims op éénzelfde betaling worden gemaakt.
Klachten over motorvoertuigen, onroerend goed, vliegtickets, digitale licenties of bestanden, op maat gemaakte goederen en Privé-transacties waarbij geld van persoon naar persoon wordt overgeschreven, vallen niet onder PayPal-aankoopbescherming. Voor een volledig overzicht van alle vereisten en voorwaarden zie de Gebruikersovereenkomst
Ik ben online wel eens eerder opgelicht, en dan kreeg ik gewoon het geld terug van PayPal.stijn1309 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:31:
[...]
Oh ja onder welke voorwaarden dan?
Vereisten voor PayPal Aankoopbescherming:Uitzonderingen
- Aankoopbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten welke niet in strijd zijn met de PayPal-gebruikersovereenkomst.
- In het geval van een Marktplaats-transactie dient het verzendadres binnen Nederland te liggen.
Kopers dienen binnen 45 dagen na betaling een geschil te openen. Dit geschil geldt voor de volledige prijs van het item, welke in één transactie gedaan moet zijn. Als er geen bevredigend antwoord van de verkoper wordt ontvangen, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na indienen, escaleren naar een claim.- Er kunnen geen meervoudige claims op éénzelfde betaling worden gemaakt.
Klachten over motorvoertuigen, onroerend goed, vliegtickets, digitale licenties of bestanden, op maat gemaakte goederen en Privé-transacties waarbij geld van persoon naar persoon wordt overgeschreven, vallen niet onder PayPal-aankoopbescherming. Voor een volledig overzicht van alle vereisten en voorwaarden zie de Gebruikersovereenkomst
Verwijderd
Ik zelf heb net een set coole controllers gekocht voor ps3 en ben gelukkig niet opgelicht.
Integendeel ,de kwaliteit /prijs verhouding is zeer goed en ze waren binnen 1 dag al thuis .
*snip* spam
PS.dit is geen reclame ofzo gewoon tevreden over de product
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 03-02-2013 21:00 ]
Vandaag geregistreerd en al op 6 plekken een bericht over deze shop. Ruikt echt naar spam.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:57:
PS.dit is geen reclame ofzo gewoon tevreden over de product
Modje dus.
[ Voor 51% gewijzigd door maartend op 03-02-2013 20:21 ]
Doe dan een Topic Report (klik op 'maartend schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:16:
[...]
Vandaag geregistreerd en al op 6 plekken een bericht over deze shop. Ruikt echt naar spam.
Modje dus.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 03-02-2013 21:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Besteld en direkt de key gekregen ,dat is het vermelden waard dacht ik zo.
[ Voor 136% gewijzigd door maartend op 04-02-2013 07:55 ]
nvm ik snap het almaartend schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:52:
weet je? laat maar
[ Voor 12% gewijzigd door Ienni1983 op 04-02-2013 16:16 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik hetzelfde met de day-z spel.... nou mooi dat ik het niet terug kreeg want het was niet via marktplaats aangekocht vonden hun...iApp schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:50:
[...]
Ik ben online wel eens eerder opgelicht, en dan kreeg ik gewoon het geld terug van PayPal.
lutsers.
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor de link, heb zojuist besteld! Ging net bij CDKeyprices.com om Dead Space 3 te pre-orderen, maar vond het niet goedkoop genoeg (29 euro), en toen kwam ik hierVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:10:
Heeft iemand al een code voor GMG voor feb? Anders haal ik wel me pre-order Dead Space 3 bij directgamecards voor €26.60 (icm gamecard5off). Heeft iemand anders een beter alternatief kunnen vinden?
Over die "cdkeyhud" vind ik op Google erg weinig. Geen negatieve berichten, maar ook geen positieve.
Zoek een prijs van ~€30 voor een gewone editie. Was helaas te laat voor g2play aanbieding.
Ik zou gewoon even wachtenPromWarMachine schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:03:
Zijn er hier nog mensen die Sim City ergens besteld hebben?
Over die "cdkeyhud" vind ik op Google erg weinig. Geen negatieve berichten, maar ook geen positieve.
Zoek een prijs van ~€30 voor een gewone editie. Was helaas te laat voor g2play aanbieding.
Verwijderd
PromWarMachine schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:03:
Zijn er hier nog mensen die Sim City ergens besteld hebben?
Gaat om de normale editie rond de prijs die je zoekt ja.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:34:
[...] tekst
Games kunnen idd wat Lord Hades net aangaf sterk verminderen in prijs.. Maar dat ligt aan de game en publishers zelf. Ik weet dat Black Ops 2 bijvoorbeeld helemaal niet in prijs was gedaald en soms zelfs duurder werd na release voor een periode. Nu is het nog steeds hoog geprijsd. Maar je FC3 voorbeeld is idd helemaal waar, prijs was zo sterk gedaald.. G2Play biedt ze aan voor 17 bijvoorbeeld nu.. Even maar FC3 giften aan vrienden, goedkope cadeau
Je hebt de game toch gekregen of niet?Ienni1983 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:23:
[...]
Ik hetzelfde met de day-z spel.... nou mooi dat ik het niet terug kreeg want het was niet via marktplaats aangekocht vonden hun...
lutsers.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vind hem voor ~ € 20 op www.gamekeyz.net maar daar is slechts één ervaring over te vinden. Wel voor € 28 op www.onlinekeystore.com.
Iemand nog andere tips of ervaringen met de eerste shop?
Verwijderd
JupsIrcghost schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:34:
Ik heb ook in de TS gepost dat je beter niet meer VPN en Steam kan gebruiken aangezien ze hun EULA hebben aangepast!
En waar ze helemaal problemen mee hebben is als je VPN gebruikt om op steam zelf goedkoper games te kopen
Excuses ik bedoelde War-Z.
Het stand-alone spel dat zsm gereleased was vanwege dat day-z populair was en hun day-z eruit wilden pushen met alle gevolgen van dien
http://www.pcworld.com/article/2022310/zombie-mmo-the-war-z-removed-from-steam-accused-of-fraud.html
in 10 minuten had ik een key
GreenManGaming: simcity LE gekocht, binnen een paar minuten weer een bevestiging; nu nog even afwachten wanneer de key in mijn account komt te staan
[ Voor 37% gewijzigd door mschol op 08-02-2013 11:20 ]
De key kwam ook gewoon in de ochtend zoals ze gezegd hebben in de mail ('s nachts in Europa bestellen = 's ochtends de key binnen krijgen en dit was ook zo, om 6uur 48 reeds de key gekregen)
---
heb ook microsoft office van culgames gekocht, maar de meegeleverde download link gaat aan 40-60~kb/s
Dus dat is nog even een 6 uur ofzo tot ik de key kan testen.
[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 08-02-2013 16:24 ]
Er is niks aan de hand, Kinguin is onderdeel van G2play en dat is hoe ze met Kinguin proberen te 'concurreren'.iApp schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:41:
Bij Kinguin.net kun je Starcraft 2 voor €21,99 aanschaffen, deze key wordt geleverd van G2Play. Echter kost StarCraft 2 bij G2Play €26,- euro en niet €21,99, wat klopt hier dus niet?
3/4 of meer van de sites die op Kinguin staan zijn van G2play zelf en daardoor kunnen ze ook die service bieden van dat hun het afhandelen en 30 days guarantee enzo..
Ga maar eens voor de lol naar bijvoorbeeld Dragonborn -> http://www.kinguin.net/sk...onborn-dlc-steam-key.html
Elke site daar IS van g2play
[ Voor 37% gewijzigd door MusicAddict op 08-02-2013 18:06 ]
Die bedoelde ik ook, je hebt die game toch gekregen? Wat kan Paypal er aan doen dat je het niet leuk vindt?Ienni1983 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:33:
[...]
Excuses ik bedoelde War-Z.
Het stand-alone spel dat zsm gereleased was vanwege dat day-z populair was en hun day-z eruit wilden pushen met alle gevolgen van dien
http://www.pcworld.com/article/2022310/zombie-mmo-the-war-z-removed-from-steam-accused-of-fraud.html
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Echt waar? 40 Euro voor FC3 Deluxe. Zachtjes gezegd is het wel een ripoff, nog nooit van die website gehoord trouwens ;o nieuw?mschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:41:
DLGamer.com: Farcry 3 deluxe edition content key besteld via Creditcard (Paypal vereiste een ID)
in 10 minuten had ik een key
GreenManGaming: simcity LE gekocht, binnen een paar minuten weer een bevestiging; nu nog even afwachten wanneer de key in mijn account komt te staan
Het duurde even, maar het werkt allemaalSmokingCrop schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:10:
heb ook microsoft office van culgames gekocht, maar de meegeleverde download link gaat aan 40-60~kb/s
Dus dat is nog even een 6-8 uur ofzo tot ik de key kan testen.
culgame.com +1
Ik weet niet waar ik deze vraag moest stellen, maar ik doe het maar hier
http://www.zamgold.com/buy-gold/Diablo-III-EU.html
EDIT: Hele goede service. Binnen enkele seconden krijg je een email met de instructies. Daarna wordt er na 2 minuten een friend request naar je gestuurd. En invite die gene jou voor een party. Daarna trade hij/zij je het geld.
(50 Mil voor €6,-)
[ Voor 45% gewijzigd door mprkooij op 09-02-2013 00:57 ]
geen idee of hij nieuw is.. ik heb alleen de upgrade key gescoord.. (a 5-6 euro ofzo) FC3 had ik al voor 18 euro gescoord eerder bij een andere zaak, tegen inwisseling van puntenVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:31:
[...]
Echt waar? 40 Euro voor FC3 Deluxe. Zachtjes gezegd is het wel een ripoff, nog nooit van die website gehoord trouwens ;o nieuw?
[ Voor 6% gewijzigd door mschol op 09-02-2013 01:42 ]
Alleen gold kopen mag dan weer niet, en is tegen wat regels. Er wordt namelijk door 3den commercieel van geprofiteerd van hun product. Niet dat het mij uitmaakt. Maar dat je het weet. Gold kopen voor games is absoluut niet hetzelfde als een game goedkoop kunnen kopen. En zeker bij alle blizzard spellen bannen ze je volledige account. (niet dat blizzard zo actief is maar een gewaarschuwd iemand........)mprkooij schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:17:
Weet iemand of deze site te vertrouwen is?
Ik weet niet waar ik deze vraag moest stellen, maar ik doe het maar hier
http://www.zamgold.com/buy-gold/Diablo-III-EU.html
EDIT: Hele goede service. Binnen enkele seconden krijg je een email met de instructies. Daarna wordt er na 2 minuten een friend request naar je gestuurd. En invite die gene jou voor een party. Daarna trade hij/zij je het geld.
(50 Mil voor €6,-)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Edit: +1, -1 voor mezelf. Die D lijkt toch wel erg veel op een O.. De scans mogen wel iets duidelijker imo

[ Voor 29% gewijzigd door R0y. op 09-02-2013 18:23 ]
Hier kan gamecardwinkel natuurlijk niks aan doen, deze scannen ze gewoon in . Ik heb vaak genoeg bij deze winkel gekocht en altijd nette scans .R0y. schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:08:
3 maanden xbox live gold gekocht op gamecardwinkel.com -1 imo, code werkt niet. Is de klanten service snel bij hun of wat zijn jullie ervaringen?
Edit: +1, -1 voor mezelf. Die D lijkt toch wel erg veel op een O.. De scans mogen wel iets duidelijker imo
April 2012 daar keys voor ESET Smart Security gekocht. 2 jaar lang geldig, maar nu al verlopen. Verkoper reageert niet. Is ook niet meer online geweest sinds de keys ongeldig zijn geworden.
ESET Smart Security is ook geen fijn programma
[ Voor 15% gewijzigd door Freakster86 op 10-02-2013 15:17 ]
ESET is dan ook een softwaremaker en niet een programma.Freakster86 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:16:
-1 voor iOffer.com, specifiek seller newgo2012
April 2012 daar keys voor ESET gekocht. 2 jaar lang geldig, maar nu al verlopen. Verkoper reageert niet. Is ook niet meer online geweest sinds de keys ongeldig zijn geworden.
ESET is ook geen fijn programma![]()
Overigens vind ik weinig mis aan Eset Smartsecurity 2013, is een stuk overzichterlijker/minder lastig dan Kaspersky Internet Security 2013.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Smart Security inderdaad. Ik had hiervoor Avira Premium. Dat werkt toch echt veel fijner.MeNTaL_TO schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:26:
[...]
ESET is dan ook een softwaremaker en niet een programma.
Overigens vind ik weinig mis aan Eset Smartsecurity 2013, is een stuk overzichterlijker/minder lastig dan Kaspersky Internet Security 2013.
Kan ook niet zo goed de goedkoopste vinden. Heb de links in de "Let op" al raad gepleegd
EDIT: Hier voor 37.29 -> link
Iemand die hem goedkoper weet? Kan betalen via PayPal
[ Voor 27% gewijzigd door Chris89 op 10-02-2013 16:04 ]
Komt omdat Polen/Rusland lagere verkoopprijzen kennen. Dat weten ze bij Steam/EA ook, dus blocken ze vaak Russische keys van Europese servers of laten de Engelse taal eruit. Wellicht bij budgetgaming kijken voor een NL versie voor wat meer? Of desnoods bij amazon.co.uk, die willen ook weleens een aanbieding hebben.Chris89 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:40:
Jongens, ik ben opzoek naar Call of Duty: Black Ops II maar heb overal te maken met een poolse versie... Waarom is alles Pools en niks normaal Engels?
Kan ook niet zo goed de goedkoopste vinden. Heb de links in de "Let op" al raad gepleegd
EDIT: Hier voor 37.29 -> link
Iemand die hem goedkoper weet? Kan betalen via PayPal
Verwijderd
@ RhopmanVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:40:
[...]
Oh inmiddels verholpenstaat op de FAQ van Elitekeys.com hoe te handelen. (het is niet de bedoeling van het topic om uitleg te geven hierover. In ieder geval goedkope EU Blops2 zo!
(en Engels) )
Ik heb exact hetzelfde probleem (zelf veroorzaakt natuurlijk). Ik heb ook een Poolse Blops2. Even gekeken op elitekeys.com maar daar kon ik zo niets vinden. Heb je een suggestie voor me ? Heb al een andere manual gevolgd (files waar Polish in staat renamen naar English), maar toen startte Blops2 niet meer op.
Verwijderd
Was het een scan van de code of gewoon tekst?Tukker_T schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:20:
Game gekocht bij onlinekeystore. Geactiveerd op steam en 1 dag later is die uit mijn lijst verdwenen. Weet niet precies wat er aan de hand is ben nu aan het wachten op steam support. De game is aliens: colonial marines.
Verwijderd
Je mag hier niet over praten/vragen op Tweakers (denk ik). Sowieso, gewoon de goede versies kopen voortaan want Steam zal je pakken! Weggegooid geld dan, Steam zal zonder pardon de game van je account weghalen.Noppesnada schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:45:
[...]
@ Rhopman
Ik heb exact hetzelfde probleem (zelf veroorzaakt natuurlijk). Ik heb ook een Poolse Blops2. Even gekeken op elitekeys.com maar daar kon ik zo niets vinden. Heb je een suggestie voor me ? Heb al een andere manual gevolgd (files waar Polish in staat renamen naar English), maar toen startte Blops2 niet meer op.
En waarom zou hier niet over gesproken mogen worden? Ik heb bij een keystore LEGAAL de key gekocht. Via steam geinstalleerd (zonder enig probleem). De keystore gaf aan dat er een fix was om de game in het Engels te spelen.
Die heb ik niet werkend gekregen.
Voordat ik de store lastig ga vallen wil ik gewoon ff zelf uitvogelen wat de mogelijkheden zijn.
Voor zover ik weet is hier NIETS illegaals aan.
John
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen.
Het product werkt al, is al geactiveerd, het is alleen nog niet in de geprefereerde taal
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico