Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:29:
Mensen die aan de Humble Bundle hebben meegedaan hebben dit misschien gemist, maar als je boven de limiet mee hebt gedaan zijn er intussen games bijgekomen. Vanaf dinsdag ook Warhammer 40k. Als je de link uit je mail gebruikt, zie je op de site de extra code verschijnen.

Senor Sjon in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"
Ik moet hem inderdaad ook nog downloaden, maar het kan zelfs zijn dat ik nog een disc versie heb liggen, die ik ooit in een opwelling heb gekocht. Dan moet ik die maar eens van de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
@Ircghost Wilde je even complimenteren voor het actief bijhouden van dit topic!! Ook de veranderingen in de OP zijn nice! THNX!! _/-\o_

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Senor Sjon is nu toegevoegd als mede-auteur :)

EDIT: Bedankt KaleBatzZ, ik doe mijn best met bijhouden! Ook bedankt over de TS, voor de nieuwe tabel gaan de credits naar Senor Sjon overigens. Verwacht binnenkort nog meer informatie in de tabel (over betalingsmogelijkheden).

[ Voor 71% gewijzigd door Ircghost op 18-12-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 26-08 14:06
Ircghost schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:13:
Senor Sjon is nu toegevoegd als mede-auteur :)

EDIT: Bedankt KaleBatzZ, ik doe mijn best met bijhouden! Ook bedankt over de TS, voor de nieuwe tabel gaan de credits naar Senor Sjon overigens. Verwacht binnenkort nog meer informatie in de tabel (over betalingsmogelijkheden).
Gefeliciteerd Senor Sjon! :)
Bij deze beide bedankt voor het bijhouden van dit topic! _/-\o_

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
+1 voor Kinguin.net

Far Cry 3 en Call of Duty: Black Ops II gekocht voor een leuke prijs. Keys binnen een kwartier na betaling ontvangen. Prima website, en vaak de laagste prijs van allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
KaleBatzZ schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:45:
[...]

Gefeliciteerd Senor Sjon! :)
Bij deze beide bedankt voor het bijhouden van dit topic! _/-\o_
Merci,

Het is een hoop werk met jullie koopzieke tweakers, dus ik heb aangeboden om te helpen met het bijhouden en uitbreiden. Zo kan ik ook gelijk oefenen op andermans topicstart. >:)

In ieder geval komt binnenkort een update met betaalmethodes van de verschillende shops.

Ik wist tot ik FarCry3 zocht niet eens van dit topic. :o

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik weet dat ik al een keer positief over Culgame heb geoordeeld een paar maanden terug, maar ik koop er nog steeds vaak codes.

Levering soms binnen een half uur, uiterlijk binnen één werkdag. Ze werken prima. Alles is online te activeren (Windows + Office), en je ontvangt er een downloadlink bij van Microsoft zelf om de originele bestanden te downloaden. Zelf draai ik er al Office 2013 en W8 met plezier mee, al is 2013 weer even wennen maar dat heeft niets te maken met de koop zelf. Wilde ze nog even een schouderklopje geven, vooral omdat de Support ook prima is. Heb wel eens problemen met heractiveringen (na herinstallaties), maar die worden altijd snel opgelost wanneer je chat / mailt (dat wil zeggen persoonlijke emails met een stappenplan of vervangende productcode).

Kortom, als je Windows / Office wilt installeren en gewoon online wil activeren zonder gedoe met cracks of andere omzeilingen, is dit een prima optie.

[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 22-12-2012 00:23 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
Royeboi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:22:
Ik weet dat ik al een keer positief over Culgame heb geoordeeld een paar maanden terug, maar ik koop er nog steeds vaak codes.

Levering soms binnen een half uur, uiterlijk binnen één werkdag. Ze werken prima. Alles is online te activeren (Windows + Office), en je ontvangt er een downloadlink bij van Microsoft zelf om de originele bestanden te downloaden. Zelf draai ik er al Office 2013 en W8 met plezier mee, al is 2013 weer even wennen maar dat heeft niets te maken met de koop zelf. Wilde ze nog even een schouderklopje geven, vooral omdat de Support ook prima is. Heb wel eens problemen met heractiveringen (na herinstallaties), maar die worden altijd snel opgelost wanneer je chat / mailt (dat wil zeggen persoonlijke emails met een stappenplan of vervangende productcode).

Kortom, als je Windows / Office wilt installeren en gewoon online wil activeren zonder gedoe met cracks of andere omzeilingen, is dit een prima optie.
Office 2013??? Die is toch nog in beta? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepvork.nl
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-08 16:38
4 uur geleden bij Gameholds: http://www.gameholds.com/far-cry-3-pc-cd-key-248.html
Een Far Cry 3 key besteld via Paypal en tot op heden nog niets ontvangen. Ik lees zojuist ook veel negatieve recensies van mensen uit Europa die daar bestellen, de reacties uit de VS zijn wel lovend. Voor mij geen tweede keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister Anno 2070 bij cdkeysdiscount.com besteld.
na 3uur nog geen serial, website was niet meer te bereiken (sql error ofzo).
3x een mailtje gestuurd en +/- 6uur naar aankoop een reactie:

Sorry for that...
met een zipje en een .txt als bijlage.

Voor mij een dikke -1 voor cdkeysdiscount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik weet dat het al paar keer voorbij is gekomen en heb al wat afgezocht maar kan het zo snel vinden in dit topic. Op welke site kan ik goedkoop een Windows 8 key kopen? :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 15:39

C0nscious

Mysteryman.

Culgames.com

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Soepvork.nl schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:04:
4 uur geleden bij Gameholds: http://www.gameholds.com/far-cry-3-pc-cd-key-248.html
Een Far Cry 3 key besteld via Paypal en tot op heden nog niets ontvangen. Ik lees zojuist ook veel negatieve recensies van mensen uit Europa die daar bestellen, de reacties uit de VS zijn wel lovend. Voor mij geen tweede keer!
Heb je het ondertussen al wel binnen? Volgens mij maken zij geen gebruik van een auto-key systeem dus misschien was het druk.
Als je paypal hebt gebruikt, heb je dan hetzelfde e-mailadres gebruikt voor de bestelling als voor paypal?
Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Misschien is je account nog niet geverifieerd.
Grudgie schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:03:
Ik weet dat het al paar keer voorbij is gekomen en heb al wat afgezocht maar kan het zo snel vinden in dit topic. Op welke site kan ik goedkoop een Windows 8 key kopen? :)

Alvast bedankt!
Dat zijn overigens wel MSDN serials, wanneer je naar de microsoft store gaat en aangeeft dat je ergens in het afgelopen halfjaar een windows 7 pc hebt gekocht (je kunt gewoon liegen het wordt niet gecontroleerd) dan kun je het kopen voor 15 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Ircghost op 23-12-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wie van jullie heeft ervaringen met Culgame? Omdat er bij betrouwbaar 96% bijstaat.
Neem aan dat als je besteld gewoon de key krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Er zijn een paar leverings issues geweest, uiteindelijk heeft niemand geld verloren. Maar zie mijn bericht boven je als je zoekt naar windows 8 keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Alvast bedankt!
Microsoft als je snel bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bij Microsoft idd, zelfs gratis Pro met Media Center. :+

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja, ik heb al 2 keys daar besteld! Doen het allebei! :D Top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Battlefield 3 Premium Edition (dus de game + premium lidmaatschap (=DLC maps)) voor €39,99 via Origin, best redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 17:42:
Battlefield 3 Premium Edition (dus de game + premium lidmaatschap (=DLC maps)) voor €39,99 via Origin, best redelijke prijs?
20-40% duurder dan meeste andere sgame-shops waar je dus ook het gewoon via Origin activeert:

g2play is de hoogste op de lijst met plusjes, voor 33 Eutjes,
directgamecards.com staat 3e op de lijst met plusjes voor 28 euro.

Make your pick (2e buiten beschouwing gelaten vanwege recentelijke slechte reviews).

[edit] houdt Origin geen holiday sales zoals Steam?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:06:
[...]

20-40% duurder dan meeste andere sgame-shops waar je dus ook het gewoon via Origin activeert:

g2play is de hoogste op de lijst met plusjes, voor 33 Eutjes,
directgamecards.com staat 3e op de lijst met plusjes voor 28 euro.

Make your pick (2e buiten beschouwing gelaten vanwege recentelijke slechte reviews).

[edit] houdt Origin geen holiday sales zoals Steam?
Daar is het dus duurder, die 33 en 28 euro is voor het Premium-pack only. Die op origin van €40 is BF3 + Premium.

Battlefield 3 Premium Edition = BF3 + Premium
Battlefield 3 Premium = alleen Premium.

Op G2Play is de premium edition 45 euro.

Wacht nog wel even op een eventuele kerstaanbieding via Origin, hij is eerder al langsgekomen voor €30 (Premium Edition).

[ Voor 6% gewijzigd door bóòbó op 25-12-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:01:
[...]

Daar is het dus duurder, die 33 en 28 euro is voor het Premium-pack only. Die op origin van €40 is BF3 + Premium.

Battlefield 3 Premium Edition = BF3 + Premium
Battlefield 3 Premium = alleen Premium.

Op G2Play is de premium edition 45 euro.

Wacht nog wel even op een eventuele kerstaanbieding via Origin, hij is eerder al langsgekomen voor €30 (Premium Edition).
Ah! Natuurlijk. Ja, Steam sales zijn ook gaande, elke dag een andere aanbieding. Hitman Pro editie 50% off! Denk dat Origin wel een soortgelijke sale zal doen. Of die 40 euro is al die "sale"... hmm

[edit] las net een artikel van origin vandaag is de laatste dag van de sales, blijkbaar is het 50% off op geselecteerde producten. Het zou dus heel goed kunnen dat die €40 de beste deal is op het moment. Na vandaag zijn alle deals niet meer geldig en zullen normale prijzen worden gehanteerd volgens de bovenstaande artikel tenminste. Het is een blog dus niet geverifieerd. Maar Joystiq is wel 1 van de bekendste blog, meestal wel redelijke accurate data dus!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:23
Review
Ik heb inmiddels 4 serials besteld bij gamecardwinkel.nl (battlefield 3, battlefield dlc, xbox live abonnement en call of duty black-ops 2). Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Alle bestellingen zijn in een kwestie van minuten binnen en je kunt met ideal betalen, iets dat ik wel fijn vind werken.
Het aanbod is niet heel groot, maar de prijzen zijn meestal wel goed. Er worden vooral bekende titels verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

williewimp schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:32:
Review
Ik heb inmiddels 4 serials besteld bij gamecardwinkel.nl (battlefield 3, battlefield dlc, xbox live abonnement en call of duty black-ops 2). Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Alle bestellingen zijn in een kwestie van minuten binnen en je kunt met ideal betalen, iets dat ik wel fijn vind werken.
Het aanbod is niet heel groot, maar de prijzen zijn meestal wel goed. Er worden vooral bekende titels verkocht.
Heb hier dus zojuist net (op Gamecardwinkel.nl) ook maar ff Black Ops 2 aangeschaft.
Code kreeg ik direct na mijn iDeal betaling (binnen 20 secondes dus).
Prima +1

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel631
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 02:08
Ook ik heb besloten Black Ops II aan te schaffen op Gamecardwinkel.nl.

Net zoals hierboven beschreven, het is een kwestie van seconden en de code is binnen. Prijs is daarnaast ook goed, dus positieve rating is op z'n plaats.

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:34:
Dat zijn overigens wel MSDN serials, wanneer je naar de microsoft store gaat en aangeeft dat je ergens in het afgelopen halfjaar een windows 7 pc hebt gekocht (je kunt gewoon liegen het wordt niet gecontroleerd) dan kun je het kopen voor 15 euro.
er wordt om een windows 7 OEM key gevraagd.. (ja echt een OEM, een retail key werkt niet)
die moet je maar net hebben liggen...

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Voor mij een +1 voor http://www.elitekeys.com

2 keys voor Of Orcs and Men gekocht gisteren. Besteld om 15:23 en 16:10 had ik de 2 keys in mijn mailbox.
Betaald via Paypal zonder problemen en activatie van beide keys ging perfect via RU VPN in Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Weet iemand een oplossing. Ik heb Skyrim gekocht met een RUS retail key... nu werkt dat niet meer goed via VPN en zie ik bij de wintersale Skyrim voor een goede prijs. Hoe kan ik de oude key (laten) verwijderen zodat ik de nieuwe europese kan kopen? Kopen kan namelijk nu niet alleen als gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Als je het weet let me know.. wil hetzelfde doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

http://gaming.stackexchan...om-my-library/79346#79346

Even contact opnemen met support.
zoooper schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:38:
Kopen kan namelijk nu niet alleen als gift.
Je kunt 'm als gift kopen en later zelf verzilveren.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nice, goed gevonden! Ik heb nu nog teveel games, maar wanneer Skyrim goedkoper is (over een half-jaar) dan koop ik vast nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
tobitronics schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:23:
[...]

Office 2013??? Die is toch nog in beta? :o
2013 is al uit voor MSDN/Technet klanten. Je ontvangt dus de volledige installatie, het is zeker geen beta meer. Er zal voor de retail versie nog wel wat gesleuteld worden, maar updates komen ook prima binnen met deze licentie (ook voor Windows trouwens, want je hebt immers een geldige productcode).
Grudgie schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:54:
Wie van jullie heeft ervaringen met Culgame? Omdat er bij betrouwbaar 96% bijstaat.
Neem aan dat als je besteld gewoon de key krijgt?
Ook ik heb niet voor niets, slechts een aantal posts boven jouw eigen post met deze vraag :). Ik ben erg tevreden ben met Culgames, lage prijzen, voor goed werkende licenties. Het komt een enkele keer voor dat deze niet werkt, deze wordt altijd binnen enkele uren vervangen zonder problemen.

Werkt overigens inderdaad niet met OEM. De productcodes valideren als Retail, dus ook vanuit een bestaand Retail OS (Windows 7 Home Premium bijvoorbeeld) kun je upgraden naar een hogere / nieuwere versie (W7 Pro of W8 Pro).

[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 31-12-2012 00:47 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:15
Wellicht niet nodig, maar G2Play is voor mij de meest snelle en betrouwbaarste site.
Ik heb nochtans vaak verhalen gehoord dat het hier gaat om 'gestolen' keys.

Er is in mijn bestelhistorie van 10+ games, maar eentje geweest die op een gegeven moment werd gebanned. Dit ging om BF3 Limited Edition. Volgens EA was het onmogelijk dat ik er een key voor had want hij was "al heel lang uitverkocht". Dit kreeg ik te horen toen ik uiteindelijk BF3 + Premium bij FRS had gehaald en hij de key niet wilde slikken.

G2Play gaf mij als vergoeding een reward tegoed ter waarde van het aankoopbedrag, netjes opgelost, zonder touwtrekken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:29
Review:

FacCry 3 aangeshaft bij key4.me (20 euri). Betaling via ideal mogelijk. Duurde wel even voordat ik de key had na de betaling, maar verder was alles prima geregeld.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:01
+ 1 voor www.cdkeyhouse.com

Heb daar een Supreme Commander 2 Steam key besteld voor €3,91 via PayPal.

Bij de registratie moest ik een aflever adres opgeven, ondanks dat de key digitaal verstrekt zou worden, dit heb ik toch maar gedaan. Na registratie moest ik via een (gratis) te ontvangen sms mijn account verifiëren, dit ging binnen 30 seconden en direct daarna heb ik mijn key ontvangen middels een bericht op de site.

Al met al binnen 3 minuten de game besteld en succesvol geactiveerd op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Iemand nog een site waar Assassins Creed 3 (de deluxe versie) goedkoop aan te schaffen is?

Ik heb hem nu draaien via alternatieve weg en het werkt dus ik ga hem meteen aanschaffen nu ik zeker weet dat hij het op mijn laptopje doet.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w

[ Voor 97% gewijzigd door zeef op 06-01-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:45:
+1 for onlinekeystore.com, bought quite a few games over the years all are fine
Waarschijnlijk een bot. Ga voor de zekerheid niet naar die website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:09
Awaken1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:55:
Check s.v.p. eerst even het een en ander voor je onzin gaat uitkramen:
http://www.dlcompare.com/shops_comments/onlinekeystore-65

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

naaitsab schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:01:
[...]

Check s.v.p. eerst even het een en ander voor je onzin gaat uitkramen:
http://www.dlcompare.com/shops_comments/onlinekeystore-65
neemt niet weg dat het waarschijnlijk een bot is omdat het in het engels is en het account pas vandaag is aangemaakt en alleen maar hier gepost heeft...

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 03-01-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Gropah schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:11:
[...]

neemt niet weg dat het waarschijnlijk een bot is omdat het in het engels is en het account pas vandaag is aangemaakt en alleen maar hier gepost heeft...
Ik krijg ook wel eens spam van de Media Markt in de brievenbus betekend ook niet gelijk dat het dubieus is. Vandaar "eerst kijken voor je gaat zijken"

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

naaitsab schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Ik krijg ook wel eens spam van de Media Markt in de brievenbus betekend ook niet gelijk dat het dubieus is. Vandaar "eerst kijken voor je gaat zijken"
Desalniettemin had er ook iets anders achter kunnen zitten.

Dus, ik had gelijk. Het is een bot en je moet voorzichtig zijn. Niet iedereen googled de website voordat hij of zij erop klikt.

Wie zeikt hier nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Awaken1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:30:
Niet iedereen googled de website voordat hij of zij erop klikt.
Hoeft ook niet. Die website staat nota bene genoemd in de TS.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:30
Awaken1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:55:
[...]

Bedankt voor je doordachte waarschuwing Awaken1 !! :)
Sommige hier blaaten liever dan mede tweakers wijzen op mogelijke spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
In principe is het spam van diegene neem ik aan, ik zal nog even contact opnemen met een mod. Maar de website is op zichzelf prima te vertrouwen gezien de vele succesvolle aankopen vanaf die website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13:37

Zorian

What the fox?

Heb 2 maal een key gekocht voor Borderlands 2 bij http://www.cdkeydeals.com
De eerste aankoop was geslaagd, moest een nachtje wachten op de key maar hij werkte prima.
Vervolgens besloot ik om voor een vriend een 2e key te kopen.
Dit keer kwam hij direct aan, echter was het een totaal andere key die niet te activeren viel!
Daarnaast zag je direct dat hij niet klopte. Bij mijn eigen key zag je de sticker waarop stond "Borderlands 2 activation code" en op de 2e stond dus enkel :"activation code". Daarnaast had mijn code de volgende reeks: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX en de 2e als volgt: XXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX.
Dat klopt dus ook niet. Daarnaast was mijn doosje zwart, de 2e wit en zag je bij de 1e wel de DVD van het spel zitten en de 2e niet.

Ik heb ze een mail gestuurd, echter reageren ze daar niet op en spontaan vliegt de site in "maintenance" welke inmiddels best lang duurt naar mijn idee. Zal ik een geschil openen bij PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Misschien is er een fout geslopen in hun key distributie systeem en zijn ze daarom in maintenance.. ik zou het nog even dagje aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 14:21
Ik zie http://steamkeys.de er niet tussen staan. Voor steam is dit een goedkope en (tot nu toe bij mij) betrouwbare keyshop. +1

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:30
Voor de liefhebbers van Settlers 7

http://shop.ubi.com/store...oductID.176972000?cid=104

6,80 voor de gold editon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

dirkjesdirk schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:37:
Ik zie http://steamkeys.de er niet tussen staan. Voor steam is dit een goedkope en (tot nu toe bij mij) betrouwbare keyshop. +1
http://steamkeys.de/product.php?id_product=146
*Aktivierung über Steam nicht möglich.

Tja.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Wat een gezeur altijd met Far Cry 3, jammer dat die niet gewoon bij steam geknald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
FC3 heeft een eigen Steam versie die een tientje duurder is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

FC3 is geen steamworks game en alleen steamworks games kun je op steam activeren met een key. Als je het op steam koopt, koop je eigenlijk dezelfde versie als die in winkels ligt. Enige verschil is dat het naast in je uPlay library, het ook in je steam library komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zoals jij het zegt klinkt het bijna als spam.. je kunt het trouwens beter hier posten :)

Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2

[ Voor 58% gewijzigd door Ircghost op 07-01-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
update op gamecards.eu
+1/-1 (neutraal, maar neigend naar positief)

op 9-12-12 een order geplaatst voor Sims 3 Pets Limited edition a €17,95
half uur later een email dat het item niet in stock was, dit zou 12-24 uur extra duren. Oke, kan gebeuren.

op 11-12 contact opgenomen, omdat ik nog niks had gehoord/gezien (live chat, werkt prima): zelfde rideltje, nog niet beschikbaar.

op 14-12 een email met nogmaals een langere levertijd, met een 5% kortingscoupon bij een volgende order

op 17-12 weer een langere levertijd
vervolgens bleef het redelijk stil (enigsinds begrijpelijk met feestdagen)
Vandaag contact opgenomen (wederom live chat) en ze zeggen dat er een mail is gestuurd recentelijk (niet gezien, vreemd..) dat het allemaal niet zo snel lukt met leveren...
ik heb vandaag dus een refund aangevraagd, in 10-12 uur wordt dat verwerkt (lang, maar oke.. wie weet gaat dat wel gewoon goed)

ik wil em alsnog zien te scoren, maar gezien het om een limited edition gaat is dat erg lastig helaas.. iemand die nog een zaak weet, buiten de zoekmachines waar ze em mogelijk voor een leuk prijsje hebben?

ja ik ben best makkelijk met een langere levertijd, komt hoofdzakelijk vanwege de exclusiviteit van het product.

-uodate-

Gisteren om een refund gevraagd, was nog niet binnen; nogmaals gevraagd (net) en toen was het binnen 5 minuten geregeld.. (bevestiging van paypal gehad dat er een full refund wordt gedaan)

[ Voor 12% gewijzigd door mschol op 09-01-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
IMO is de kracht van een keysite dat het snel gaat. Acht+ dagen geen stock is wat mij betreft verre van positief. Ik werd al chagerijnig toen het ~2dagen duurde i.p.v. 1 dag. Ik ben ook Steam e.d. gewend waarbij het direct klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Senor Sjon schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:15:
IMO is de kracht van een keysite dat het snel gaat. Acht+ dagen geen stock is wat mij betreft verre van positief. Ik werd al chagerijnig toen het ~2dagen duurde i.p.v. 1 dag. Ik ben ook Steam e.d. gewend waarbij het direct klaar is.
ik neem de exclusiviteit van het product mee in het positief/negatief verhaal: de limited editie is in winkels allang en breed niet meer te krijgen helaas... (kwam eind 2011 dacht ik ergens uit)

voor alle enigisinds nieuwere en normale games verwacht ik ook een levertijd van max 12 uur

[ Voor 11% gewijzigd door mschol op 08-01-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dikke plus 1 voor gamecardwinkel.nl

vanmiddag besteld (door omstandigheden pas zojuist kunnen betalen) en direct per mail binnen. Geactiveerd via Steam dus ik is blij.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik wil graag een key aanschaffen voor Chivalry om het eens te proberen, daarvoor vind ik de normale prijs van 22 euro te veel. Na wat zoeken kwam ik de volgende stores tegen met een knappe prijs:
G2play.net In volgorde van 'legitimiteit' in mijn ogen
Fast2Play.de

Van beide kan ik weinig vinden, iemand ervaring met deze shops?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:32:
Ik wil graag een key aanschaffen voor Chivalry om het eens te proberen, daarvoor vind ik de normale prijs van 22 euro te veel. Na wat zoeken kwam ik de volgende stores tegen met een knappe prijs:
Fast2Play.de

Als je van G2Play weinig kunt vinden betekend dat je niet echt hebt gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:32:
Fast2Play.de

G2play.net is 100% betrouwbaar. Ik heb daar al voor circa 300 euro aan games gekocht en nog nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
maartend schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:39:
Als je van G2Play weinig kunt vinden betekend dat je niet echt hebt gezocht.
Meuk sites en vage forums zie ik niet als meerwaarde in een zoektocht naar betrouwbaarheid, verder kon ik er (te) weinig over vinden.
Zane11 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:52:
G2play.net is 100% betrouwbaar. Ik heb daar al voor circa 300 euro aan games gekocht en nog nooit een probleem gehad.
Oké dan zal ik m daar maar bestellen, vind het wel vreemd dat de site in de grote 'key zoek sites' niet te vinden is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:04
naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:58:
[...]

Meuk sites en vage forums zie ik niet als meerwaarde in een zoektocht naar betrouwbaarheid, verder kon ik er (te) weinig over vinden.

[...]

Oké dan zal ik m daar maar bestellen, vind het wel vreemd dat de site in de grote 'key zoek sites' niet te vinden is.
g2play is toch wel een van de grootste gamekey verkopers. Inmiddels ook al bijna €200,- daar uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:58:
[...]

Vind het nogal wat dat je GOT als een vage forum omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
maartend schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:24:
[...]

Vind het nogal wat dat je GOT als een vage forum omschrijft.
Om de een of andere manier kwam ik niks tegen op GoT via google enkel sites zoals gamemaffia en dat soort spul.
Zoeken binnen een thread is volgende keer ook wel handig O-)

Maargoed OT:
Key is binnen en is geactiveerd :)

[ Voor 6% gewijzigd door naaitsab op 10-01-2013 17:54 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:53:
[...]

Om de een of andere manier kwam ik niks tegen op GoT via google enkel sites zoals gamemaffia en dat soort spul.
Zoeken binnen een thread is volgende keer ook wel handig O-)

Maargoed OT:
Gratz.

Maar weer even er op terugkomen. Voor zo'n vraag kijk even in de TS, daar staan er heel veel en G2Play scoort daar 100% met 49 ervaringen. Is best wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Crysis 1 en 2 (maximum edition) voor 5 euro per stuk bij origin. Geen idee tot wanneer ie loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het is grappig om te zien hoe moeilijk het is om af en toe de ts door te lezen, updat het niet voor niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:30
Ircghost schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:33:
Het is grappig om te zien hoe moeilijk het is om af en toe de ts door te lezen, updat het niet voor niks :p
True true :P

Zit je nou nog steeds in Amerika?

[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 14-01-2013 10:37 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik wil even mensen afraden om bij Online-Gold.de een key te gaan kopen. Via www.dlcompare.com had ik een key gevonden voor Starcraft 2, en de goedkoopste was bij Online-Gold (€24). Ik vond de site er betrouwbaar genoeg uitzien dus riskeerde het. Nou verwacht ik dat deze site de keys wel levert, maar ik kreeg een mailtje nadat ik met PayPal betaald had, dat ze door fraude in het verleden, van iedereen die met PayPal of Creditcard betaald, een formulier ingevuld wilden hebben.

In dat formulier moet je een foto toevoegen van je paspoort met je eigen gezicht ernaast. Naast dat moet je in het formulier ondertekenen dat je een x aantal euro's machtigt aan hun. Dit gaat mij veels te ver, waardoor ik een mailtje gestuurd heb dat ik mijn geld terug wil. Hierop heb ik geen reactie gehad, dus heb bij PayPal een dispute geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch lees ik dat wel vaker met een ID erbij. Mijn vrouw werd bij haar eerste bestelling gebeld (Sims3 add-on ellende) om te verifieren. Was gewoon op een zaterdagavond. Ik weet zo snel niet de keyshop welke ze gebruikt heeft.

Maar met ID haak ik gelijk af. Wel zo netjes als ze dat op voorhand zouden zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:36

Sorbo

Uw hulp in huis!

naaitsab schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:53:

Maargoed OT:
Aah balen, had je post vanmiddag gelezen en kwam daarnet via GreenManGaming op een goeie deal uit. Misschien nog handig voor anderen die Chivalry willen, via GMG is ie nu 9.75, en met de 20% actiecode van de frontpage dus 7,80.

Edit: Zie nu ook pas dat je post van vorige week is :+ Anyway, Chivalry voor 7,80 mensen!

[ Voor 10% gewijzigd door Sorbo op 15-01-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Ik zie dat weinig mensen hier bij world of cd keys gekocht hebben. Ik heb hier 4 games gekocht (f1 2012, hitman absolution, bf3 en bf3 premium) en ben tot nu toe helemaal tevreden. Snelle levering van serials.

Bij bf3 hadden ze me echter de verkeerde code gestuurd. Heb toen meteen contact opgenomen en kreeg enkele minuten later een mailtje terug met excuses dat ze de code verkeerd over getypt hadden samen met een werkende key. Prima service dus :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

soulcrusher schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:55:
Ik zie dat weinig mensen hier bij world of cd keys gekocht hebben. Ik heb hier 4 games gekocht (f1 2012, hitman absolution, bf3 en bf3 premium) en ben tot nu toe helemaal tevreden. Snelle levering van serials.

Bij bf3 hadden ze me echter de verkeerde code gestuurd. Heb toen meteen contact opgenomen en kreeg enkele minuten later een mailtje terug met excuses dat ze de code verkeerd over getypt hadden samen met een werkende key. Prima service dus :)
Bedankt voor deze aanrader! Heb na het debakel van de ID-vragende sites, worldofcdkeys geprobeerd. En voor €24 een werkende Starcraft 2 - EU code ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Vannacht op gamekeys4u.net een game besteld (Hitman: Sniper Challenge) en netjes voor 10uur smorgens op de mail gekregen. Dus gezien ze waarschijnlijk US based zijn gewoon netjes gedaan :) (stond er ook bij, na 22 uur EU tijd heb je je key de volgende morgen binnen,anders binnen 2-4 uur)
+1 dus!

wel -1 voor steam die het wel binnen 1 minuut kan binnentrekken, maar niet kan instaleren wegens 'drukte' :')
straks weer even proberen, anders had steam wel een guide die het fixt gelukkig

[ Voor 24% gewijzigd door MusicAddict op 19-01-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sander1991 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Bedankt voor deze aanrader! Heb na het debakel van de ID-vragende sites, worldofcdkeys geprobeerd. En voor €24 een werkende Starcraft 2 - EU code ontvangen :)
Goed gedaan.Is 20 euro bij Bol.com. En dan krijg je ook nog het doossie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-08 14:45

Erikz.nl

professioneel prutser

Ben van plan een Win 7 64b Ultimate key te kopen via culgame. Laat wel weten wat mijn ervaringen zijn!

Hoe kan ik trouwens Windows 7 downloaden nadat ik dit besteld heb? Krijg ik een link van Culgame of moet ik dat via een andere weg proberen?

[ Voor 3% gewijzigd door Erikz.nl op 21-01-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Erikz.nl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:00:
Ben van plan een Win 7 64b Ultimate key te kopen via culgame. Laat wel weten wat mijn ervaringen zijn!

Hoe kan ik trouwens Windows 7 downloaden nadat ik dit besteld heb? Krijg ik een link van Culgame of moet ik dat via een andere weg proberen?
Ik kreeg een link toen ik Win 8 bij hun bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

shenr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:29:
[...]

Ik kreeg een link toen ik Win 8 bij hun bestelde.
Win 7 Ultimate zojuist besteld. Voor 19 euro wil ik het risico wel nemen.

Edit:
Key direct na bestellen binnengekregen, download is via een 24u geldige link van Microsoft. Windows gevalideerd en nu aan de slag op mijn nieuwe x64 Ultimate SP1 Engels.

Kan Culgame dus zeker aanraden!

[ Voor 30% gewijzigd door Erikz.nl op 21-01-2013 19:50 . Reden: Ervaring met culgame toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb zelf ook al 3 keys voor Windows 8 besteld bij culgame. Hier draait Win8 al paar weken probleemloos! Top!

Ook bij culgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

Zonet een Far Cry 3 The Lost Expedition Edt. gekocht via gamerkeys.net.

Zal vanavond eea installeren via uPlay en laten weten of alles werkt. Key en downloadlink waren trouwens direct na betalen aanwezig in mijn mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikz.nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:19:
Zonet een Far Cry 3 The Lost Expedition Edt. gekocht via gamerkeys.net.

Zal vanavond eea installeren via uPlay en laten weten of alles werkt. Key en downloadlink waren trouwens direct na betalen aanwezig in mijn mailbox.
Zijn wel goedkoop daar zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Farcry3 is bij G2play nog goedkoper. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negakinu schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:42:
[...]

Farcry3 is bij G2play nog goedkoper. :)
Owja, haha balen voor Erikz dan, net vandaag op de Today's Deal daar. Wel een tip voor iedereen, als je je subscribed bij G2Play zie je de aanbiedingen van "Secret Deals" daar spelen ze pas echt met de prijzen. Volgens mij was BF3 Prem daar de vorige keer voor 19.99 te koop. Maar helaas zijn het meestal alleen van producten die al een langere tijd uit zijn, dus nieuwe games... Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzullad
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-09 19:12
Hoe kan het dat deze sites zo ontzettend goedkoop zijn?
Ik weet wel dat het legaal is, maar vind het toch vrij raar.
Weet iemand ongeveer hoe deze sites werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ienni1983 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:22:
[...]

True true :P

Zit je nou nog steeds in Amerika?
Ik zit weer in Amerika, zit nu lekker aan het strand in Fort Pierce (Florida), ben er nog 3 weken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Marzullad schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:41:
Hoe kan het dat deze sites zo ontzettend goedkoop zijn?
Ik weet wel dat het legaal is, maar vind het toch vrij raar.
Weet iemand ongeveer hoe deze sites werken?
Ken wel een site die gewoon een hele lading bulkversies van farcry 3 -> gewoon een cd case met cd + key ergens opkocht (waarom die dingen bestaan, geen idee, maar het is gewoon legaal) en dan verkoop je de key.. zag je op de facebook er van een foto met 300 van die cd's liggen, dus als je groot inkoopt kan er wel een hele hoop af :P

Dat zal dan dat prijsverschil maken tussen goedkoop en zeer goedkoop denk ik, want de prijs van die games daalt gewoon na release (bepaalde games niet uiteraard) en dat zie je ook gewoon bij normale winkels en webshops..
En als die meestal kleine sites zien dat de prijs bij anderen daalt, dan gaan ze vaak nog net iets lager zitten zodat ze weten dat ze extra klanten lokken. Dat lukt ze ook meestal wel want zoveel kosten hebben die sites niet, in ieder geval minder dan gamersgate of greenmangaming oid denk ik dan :P

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 22-01-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

Key werkt gewoon, downloader krijg je van de website van gamersnet, vervolgens downloaden en installeren die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 14:30
Ircghost schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:44:
[...]

Ik zit weer in Amerika, zit nu lekker aan het strand in Fort Pierce (Florida), ben er nog 3 weken :).
Jaja schep maar op met je Florida beach :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:04:
[...]

Ken wel een site die gewoon een hele lading bulkversies van farcry 3 -> gewoon een cd case met cd + key ergens opkocht (waarom die dingen bestaan, geen idee, maar het is gewoon legaal) en dan verkoop je de key.. zag je op de facebook er van een foto met 300 van die cd's liggen, dus als je groot inkoopt kan er wel een hele hoop af :P

Dat zal dan dat prijsverschil maken tussen goedkoop en zeer goedkoop denk ik, want de prijs van die games daalt gewoon na release (bepaalde games niet uiteraard) en dat zie je ook gewoon bij normale winkels en webshops..
En als die meestal kleine sites zien dat de prijs bij anderen daalt, dan gaan ze vaak nog net iets lager zitten zodat ze weten dat ze extra klanten lokken. Dat lukt ze ook meestal wel want zoveel kosten hebben die sites niet, in ieder geval minder dan gamersgate of greenmangaming oid denk ik dan :P
Hmm, ik denk juist dat ze het inkopen in bepaalde landen, omdat daar de koopkracht laag is. Bijvoorbeeld iedereen weet dat de sites het van rusland gingen inkopen en toen had steam dat verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik wil graag een key gaan pre-orderen via cdkeyshere.com, maar heb geen idee of hij betrouwbaar is. De meeste reviews die ik vind zijn me wat TE positief. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Eduardboon schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:06:
Ik wil graag een key gaan pre-orderen via cdkeyshere.com, maar heb geen idee of hij betrouwbaar is. De meeste reviews die ik vind zijn me wat TE positief. Iemand ervaringen?
Je zou eventueel kunnen zoeken in dit topic of de TS even doorlezen voor de ervaringen van verschillende tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
S_De_B schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Je zou eventueel kunnen zoeken in dit topic of de TS even doorlezen voor de ervaringen van verschillende tweakers.
Hmm, een cdkeyshere.com site:got.tweakers.net leverde niets op. Bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 03:48:
[...]

Hmm, ik denk juist dat ze het inkopen in bepaalde landen, omdat daar de koopkracht laag is. Bijvoorbeeld iedereen weet dat de sites het van rusland gingen inkopen en toen had steam dat verbannen.
Ja uiteraard zijn die er ook, dat zijn de VPN activations altijd op die stites. Maar haalde dat niet aan want die farcry3's stond niet bij dat ze via VPN moesten dus dan ga ik uit van veel inkopen, maar vaak zijn het ook keys uit die landen.. Ach, zolang wij die games maar goedkoper kunnen kopen is alles prima, zelf ga ik voor dat verschil geen russische VPN keys kopen oid, te veel werk en geen zin dat steam mn account bant oid. (daarentegen kopen van een rus waar de gameversie als gift toch precies hetzelfde is als hier is wel prima te doen :P)

Dat steam het had verbannen is ook logisch, tijdens de vorige sale was gta iv daar 2,80 oid, hier gewoon 7,50. Dat is gewoon een enorm verschil (en voor ons uiteraard een koopje) en dat is met de meeste games wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de BF3 premium DLC. Op directgamecards lijkt hij het goedkoopst met 27.99. Iemand anders toevallig een tip waar deze nog goedkoper te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl

Erikz.nl

professioneel prutser

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:41:
Ik ben op zoek naar de BF3 premium DLC. Op directgamecards lijkt hij het goedkoopst met 27.99. Iemand anders toevallig een tip waar deze nog goedkoper te vinden is ?
Hier hebben ze de aftermath DLC voor 7.99.. weet niet of dat hetzelfde is?
http://www.g2play.net/store/Warehouse-Clearance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max913
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Hoi, misschien dat deze vraag al eens is voorbij gekomen.
maar ik vind er niets van terug.
Hoe zit dat nou met assassin creed 3.
Hij is aan het downloaden via ubisoft download manager.
Maar het zijn allemaal aparte setups ?
(ps het is eerste keer dat ik een key koop)
en uplay heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikz.nl schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:44:
[...]

Hier hebben ze de aftermath DLC voor 7.99.. weet niet of dat hetzelfde is?
http://www.g2play.net/store/Warehouse-Clearance/
Aftermath is slechts één onderdeel van de vele DLCs, premium bevat ze allemaal - niet hetzelfde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:41:
Op sites waar je met iDEAL kunt betalen is het daar het goedkoopst tot zo ver ik kan vinden.
max913 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:05:
Hoi, misschien dat deze vraag al eens is voorbij gekomen.
maar ik vind er niets van terug.
Hoe zit dat nou met assassin creed 3.
Hij is aan het downloaden via ubisoft download manager.
Maar het zijn allemaal aparte setups ?
(ps het is eerste keer dat ik een key koop)
en uplay heb ik al.
Ligt aan welke versie je hebt gekocht, denk dat als je deluxe of special edition hebt gehaald dat je dan inderdaad meerdere krijgt vanwege meerdere content dat beschikbaar is! Heb zelf geen ACIII dus kan het niet met zekerheid zeggen maar zo is het meestal wel met andere games ook.

Trouwens, als je Windows 8 hebt, gratis GUNSTRINGER Dead man running, een tablet spel. Ach het is gratis: http://apps.microsoft.com...21-4fb1-8e16-e250ccd46820 tis trouwens geldig tot morgen! Weet niet zeker of het region restrictions heeft, maar een maat had het me aangeraden die uit de VS komt.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2013 20:59 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico