Mja... laten we maar even geen links posten.
Zie ook topic waarschuwing.
Zie ook topic waarschuwing.
[ Voor 82% gewijzigd door Ultraman op 01-12-2012 10:58 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Ultraman op 01-12-2012 10:58 ]
[ Voor 18% gewijzigd door aliteDC op 29-11-2012 19:59 ]
[ Voor 47% gewijzigd door 8088 op 29-11-2012 20:29 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
zojuist ook bij [url="http://www.directgamecards,com"]directgamecards.com[/url] het spel nu download te hebben.sanderdw schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:03:
[...]
Ik ook! Maar waar voer je de DLC code in?
Edit - nvm in het spel zelf
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 03:00 ]
Verwijderd
Inderdaad. Dat was ook mijn gedachte. Dit zijn hele goede spellen en je kan THQ er direct mee steunen (en het goede doel natuurlijk). Voelt een beetje schraperig om dan zo laag te bieden. Ik haal hem dit weekend nog wel. Prijs is iets gestegen naar $5,73.8088 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:29:
Goeie tip, dank je! Wat een laag gemiddelde, $5.22...
[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 30-11-2012 10:08 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
superbassie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:55:
Net Far Cry 3 besteld bij CDKeysDiscount en ik had de key dit keer binnen 2 minuten.
Bij de vorige keys duurde het wel bijna 5 hele minuten!![]()
Ben wederom goed te spreken over die shop.
Hier ook +1 voor cdkeysdiscount!Nakebod schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:40:
Ook een +1 voor cdkeysdiscount.
Hier ook al Far Cry 3 besteld (Was hem al aan het downloaden via de officiele? uplay downloader)
Key na betaling binnen 3 minuten binnen.
Ik lust geen rotte appels...
Verwijderd
Anders lees je even de 3 posts boven je....desertxeagle schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:48:
Kent er iemand een betrouwbare plaats waar je een far cry 3 steam key kunt kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door KaleBatzZ op 30-11-2012 22:51 ]
Kijk hier eens naar: http://www.dlcompare.com/games/cd-key-download-far-cry-3-312 en zoek de bijbehorende betrouwbaarheidsgraad op in de TS. Met gamekeys4u.net heb ik (en vijf anderen) in ieder geval een positieve ervaring.desertxeagle schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:48:
Kent er iemand een betrouwbare plaats waar je een far cry 3 steam key kunt kopen?
Zie jij ergens een link naar een betrouwbare shop die Steam keys verkoopt in die posts?
[ Voor 45% gewijzigd door 8088 op 30-11-2012 23:04 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Sorry verkeerd gelezen..8088 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:55:
[...]
Kijk hier eens naar: http://www.dlcompare.com/games/cd-key-download-far-cry-3-312 en zoek de bijbehorende betrouwbaarheidsgraad op in de TS. Met gamekeys4u.net heb ik (en vijf anderen) in ieder geval een positieve ervaring.
[...]
Zie jij ergens een link naar een betrouwbare shop die Steam keys verkoopt in die posts?
[ Voor 25% gewijzigd door KaleBatzZ op 01-12-2012 09:55 ]
wel, op die site staat er niet steam compatible.KaleBatzZ schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:06:
[...]
Sorry verkeerd gelezen.. :+'
Met deze shop heb ik ook wel goede ervaringen. Nu zijn de steam keys niet verkrijgbaar... van middag nog wel. Misschien morgen weer.
Dus nee, nog nergens een geldige site vermeld..This key cannot be activated on STEAM or EA download manager. You need to already have the copy of the game e.g. CD or downloaded. This key is activated during installation or in-game.
De tekst die je aanhaalt zie ik niet staan. Ik zie wel deze opties:desertxeagle schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:44:
wel, op die site staat er niet steam compatible.
Heb je m'n vorige post niet gezien?Dus nee, nog nergens een geldige site vermeld..
[ Voor 6% gewijzigd door 8088 op 30-11-2012 23:50 ]
Mijn exuses, verkeerd gelezen,8088 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:48:
[...]
De tekst die je aanhaalt zie ik niet staan. Ik zie wel deze opties:[...]
- Standard Edition - Uplay
- The Lost Expedition Edition - Uplay
- Deluxe Edition - Uplay
- Standard Edition - Steam Gift
- Deluxe Edition - Steam Gift
Heb je m'n vorige post niet gezien?
Hahaha! We zijn lekker bezig...desertxeagle schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:00:
[...]
Mijn exuses, verkeerd gelezen,
Bedankt!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ja had ik ook. Je kan in het spel zelf ook nog ergens een key invoeren voor exclusive content (onder options). Als je hier dezelfde key gebruikt als waarmee je het spel hebt geactiveerd in Uplay, krijg je als het goed is de melding dat je extra content hebt unlocked.tobitronics schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:19:
ik heb een FC3 deluxe key gehaald bij cdkeysdiscount, maar hoe weet ik of ik daadwerkelijk de deluxe heb? Ik heb het spel net geactiveerd in uplay maar er staat alleen maar 'far cry 3' geen deluxe oid. ....
Verwijderd
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Er staat bij: Product Code: Steam. Maar dat klopt denk ik niet?trixx schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:05:
Heb FC3 online gekocht bij cdkeydeals (€ 24.46) key in de mail http://www.cdkeydeals.com/farcry-3-digital-download.html
+1 voor cdkeydeals
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Yup dat is een foutje, je ziet daar onder dat het niet zo isC0nscious schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:26:
[...]
Er staat bij: Product Code: Steam. Maar dat klopt denk ik niet?
Is inderdaad geen steam. Was wel zo veel beter geweest. Maar digital download.C0nscious schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:26:
[...]
Er staat bij: Product Code: Steam. Maar dat klopt denk ik niet?
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 22:31 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 12:57 ]
?? Wat had ik hier gepost?Shodan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:44:
[mbr]Mja... laten we maar even geen links posten.
Zie ook topic waarschuwing.[/mbr]
En gelukt? Ik ben gewend dat de key direct in mn mailbox staat!Boudewijn schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:22:
Ik heb er net een voor FC3 bij gamekeystore.com gekocht, en ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik hem binnenkrijg.
[ Voor 39% gewijzigd door mschol op 07-12-2012 11:47 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Mwoah, ik heb hem ook 2 uur geleden besteld (€ 25,52 voor FC3 Deluxe om 17.09), maar nog steeds geen codelink binnen.trixx schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:05:
Heb FC3 online gekocht bij cdkeydeals (€ 24.46) key in de mail http://www.cdkeydeals.com/farcry-3-digital-download.html
+1 voor cdkeydeals
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het duurde een uurtje of2. toen ben ik gaan slapen, morgenavond kan ik testen of het werkt.ApOE schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:32:
[...]
En gelukt? Ik ben gewend dat de key direct in mn mailbox staat!
Verwijderd
Choose life
Verwijderd
Heb je contact opgenomen met cdkeydeals?Senor Sjon schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:06:
cdkeydeals.com heeft nog geen teken van leven gegeven, is nu ruim 30 uur geleden besteld.
-/- 1 namens mij.
Wacht het nog even af tot morgen- middag, wanneer alle bedrijven weer geopend zijn.Senor Sjon schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:30:
Via mail en Facebook begin van de middag al, chat staat uit.
An a day keeps the doctor away.
[ Voor 57% gewijzigd door Señor Sjon op 10-12-2012 17:20 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Ircghost op 10-12-2012 18:44 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Señor Sjon op 10-12-2012 19:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door mschol op 10-12-2012 21:53 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Ircghost op 11-12-2012 13:23 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Ircghost op 11-12-2012 14:24 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 11-12-2012 17:41 ]
tis lastig, een legale reseller van keys bestaat namelijk niet.. (keys mogen officieel niet los verkocht worden van de distributeurs dacht ik)Ircghost schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:55:
Vele websites op de lijst zijn gewoon legale resellers, dus ze komen allemaal voor op de lijst. Kijk ik ga geen bol.com op de lijst zetten als zij het verkopen, maar voor de rest zijn het allemaal shops die echt alleen serials leveren.
[ Voor 44% gewijzigd door mschol op 11-12-2012 19:09 ]
ze worden losser verkocht als in een fysieke winkel: doosje, cd, boekje met serial missen (je hebt dus nergens een fysiek bewijs dat jij het hebt gekocht)Ircghost schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:18:
Ze worden niet losser gekocht dan in een fysieke winkel toch? Daar zit alleen een hoesje omheen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de officiële maatschappijn erop te zeggen hebben. Misschien eens een mail sturen naar de support en kijken wat ze ervan zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 11-12-2012 19:33 ]
Ik ben het met je eens dat het doosje en de cd missen maar je hebt wel fysiek bewijs dat je het hebt. Je kunt namelijk de factuur uitdraaien. Wanneer jij support aanvraagt voor een in en fysieke winkel gekocht product vragen ze ook niet om een foto van het hoesje dat jij in je handen hebt maar om een aanschafbewijs.mschol schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:32:
[...]
ze worden losser verkocht als in een fysieke winkel: doosje, cd, boekje met serial missen (je hebt dus nergens een fysiek bewijs dat jij het hebt gekocht)
dat is (imho) net als dat je een pc met een legale windows levert maar de key niet op de kast plakt.
Het kan prima maar officieel wil microsoft het niet hebben
[ Voor 5% gewijzigd door kevinwalter op 11-12-2012 20:01 ]
Dat is niet helemaal waar. Greenmangaming claimt dat ze direct met de uitgevers deals hebben. Dat lijkt me ook logisch, want ze hebben ook een eigen game client.mschol schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:32:
[...]
tis lastig, een legale reseller van keys bestaat namelijk niet.. (keys mogen officieel niet los verkocht worden van de distributeurs dacht ik)
[ Voor 9% gewijzigd door tiies op 13-12-2012 22:25 ]
Nou dan moet ik je helaas teleur stellenmschol schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:01:
hoe werkt dat Uplay gebeuren van ubisoft? ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op nog een download service...
dus eigenlijk hoop ik dat hij alsnog op steam te activeren is
in dat geval ga ik nog even slapen over FC3WeAreLegion schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:02:
[...]
Nou dan moet ik je helaas teleur stellendat gaat niet werken
Uplay heeft net zo'n service als Origin bijvoorbeeld, je vult code in en installeert/download spel en klaar
deze keys werken niet op steam en zullen ook nooit werken op steam.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik ga zo kijken wat en hoe want dit is de eerste keer dat ik op deze manier een game koop en download. Ik heb mijn key dus ... en blijkt dat ik ubisoft account al heb ... geen moeite met inloggen etc .... was met diablo 3 niet anders!Ircghost schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:12:
Chill!Ik zou echt niet wakker liggen van Uplay, ik dacht eerst ook wat kut.. maar je hebt er echt geen last van en het start alleen op als je op far cry klikt (je moet het dus niet eerst aanzetten). Enige irritante is misschien dat je een username moet aanmaken, maar dat is ook meteen je multiplayernaam dus dat moet je bij heel veel dingen sowieso al registreren.
En kom op, het is Far Cry 3 =D.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Het is de "new way" zou ik zeggen! Haha spaart je wachten als je het besteld, of moeite om helemaal naar de winkel te gaan.. Plus het is nog voordelig ook nog.Mouse_NL schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:19:
[...]
Ik ga zo kijken wat en hoe want dit is de eerste keer dat ik op deze manier een game koop en download. Ik heb mijn key dus ... en blijkt dat ik ubisoft account al heb ... geen moeite met inloggen etc .... was met diablo 3 niet anders!
Hij is ook wel op steam te krijgen, maar die keys zijn ~10 euro duurder. Ik heb mijn één platform al opgegeven toen ik een key van Battlefield 3 had gewonnen. Dus i.p.v. spelicoontjes heb ik allerlei launchers op mijn desktop.mschol schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:01:
hoe werkt dat Uplay gebeuren van ubisoft? ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op nog een download service...
dus eigenlijk hoop ik dat hij alsnog op steam te activeren is
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 9% gewijzigd door basovic88 op 14-12-2012 11:25 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 15-12-2012 16:15 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
gewoon nee.
http://www.greenmangaming.com/GMG25-CFGY3-4THJI gives 25% off on select PC games until 1200 GMT 18th DecemberLoad up for the holidays!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq