Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:40
Zowel AC 3 als Hitman Absolution Pre-order op G2Play.net geplaatst. Betaling via creditcard zelf ging niet (door technische fout van mijn bank), dan via Paypal gedaan en het was in orde. 58,99 eur voor beide spellen. 29 EUR per spel kan ik mee leven. Keys worden gestuurd 1 dag voor release, dus normaal heb ik die van Hitman ergens morgen en die van AC3 woensdag.

Goed geholpen door de live chat dienst trouwens om mijn order processed te krijgen (ik was nieuw dus moest ik even via admin gaan). Correcte website in mijn ogen, zal hier zeker nog kopen.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Net op www.gamekeysnow.com Dishonored besteld voor 24,99 (EUR editie, dus geen VPN) en had hem binnen een minuut of 5 binnen. Deze kan dus ook op de "goede" lijst.

Game is geinstalleerd, dalijk maar eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Nou -1 voor online key store.

Wou black ops kopen van de week, maar na het betalen met ideal(wat vervolgens weer via moneybookers gaat) kreeg ik een foutmelding. Als ik op de website kwam, gaf hij aan dat ik nog moest betalen. Terwijl er geld van me rekening af was gehaald...

Ticket aangemaakt. En een half uur later was ineens heel me order verdwenen. Gelukkig had ik een printscreen en kon deze nog koppelen aan de ticket. Blijkbaar kan je deze dus niet koppelen en krijgen ze dan 2 meldingen binnen.

De dag daarna kreeg ik gelijk een mail binnen... of ik even wou stoppen met " spammen ". :? Maargoed, heb een refund gevraagd maar nog geen melding van wanneer dit gaat gebeuren gehad. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 22:35
+1 voor g2play.net

FM2013 bestelt en 10 minuten later de key binnen. Betaling gedaan via Paypal.
Kwestie van code invoeren in Steam en installeren. Geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek ff rond waar ik Hitman kon gaan kopen..G2play, OnlineKeyStore kost het rond de 30...

Toen ging ik naar www.directgamecards.com en daar is het maar 25.99. Gekocht en geactiveerd op Steam! Schijnt voor sommige de game of the year te zijn...ik ga waarschijnlijk niet slapen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

Ik heb mijn key voor Hitman besteld bij CDkeyshere.com voor €23,99. Order staat op "pre-order" voor 23 november. Ik heb geen haast.

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 21-11-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey sanderdejager, bedankt voor je link, ik heb net daar besteld en kreeg de key gewoon gelijk in me email box. geactiveerd en geinstalleerd! aanrader --> www.directgamecards.com voor die 2 a 3 euro duurder ga ik niet 3 dagen langer wachten hahah :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

Nee, als ik het gezien had dan zou ik ook ergens anders besteld hebben, maar ik dacht dat het spel pas de 23e uit zou komen en dat het dus overal zo zou zijn. Maarja, in het weekend lekker spelen, heb nu toch geen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 02:15:
hey sanderdejager, bedankt voor je link, ik heb net daar besteld en kreeg de key gewoon gelijk in me email box. geactiveerd en geinstalleerd! aanrader --> www.directgamecards.com voor die 2 a 3 euro duurder ga ik niet 3 dagen langer wachten hahah :9 :9
En hij is net uitverkocht.. :'(
Dan maar wat meer betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Weet iemand of cjs een chat heeft? Ik wordt wat ongeduldig over een support verzoek, ze claimen binnen 12 uur bericht, is al 24.

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
hitman (30 euro) gekocht bij g2play, binnen 2 minuten had ik de key binnen. Nu zoeken naar Assassin's creed 3 en farcry 3

• Schway
  • Niet online
ac3 heb ik via Buygamecode and toen de deluxe edition nog 30 dollar was. en far cry 3 via gamerkeys.com (35 usd)

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
R0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:32:
Nou -1 voor online key store.

Wou black ops kopen van de week, maar na het betalen met ideal(wat vervolgens weer via moneybookers gaat) kreeg ik een foutmelding. Als ik op de website kwam, gaf hij aan dat ik nog moest betalen. Terwijl er geld van me rekening af was gehaald...

Ticket aangemaakt. En een half uur later was ineens heel me order verdwenen. Gelukkig had ik een printscreen en kon deze nog koppelen aan de ticket. Blijkbaar kan je deze dus niet koppelen en krijgen ze dan 2 meldingen binnen.

De dag daarna kreeg ik gelijk een mail binnen... of ik even wou stoppen met " spammen ". :? Maargoed, heb een refund gevraagd maar nog geen melding van wanneer dit gaat gebeuren gehad. Ben benieuwd...
Dat is geen -1 voor de website. Ze hebben het normaal afgehandeld. Klinkt meer alsof jij ergens een fout hebt gemaakt en het vervolgens opschuift op de website. Het is vervelend dat het zo loopt maar hier treft die winkel weinig blaam nog. Dus niet zo maar -1 uitdelen. Het systeem moet wel een beetje werken. Het feit dat die winkel aangeeft op je wilt ophouden met spammen geeft al aan dat er meer gebeurd is dan dat er hier beschreven wordt. Maar zo te lezen ligt het hier aan 2 kanten en is het niet dat ze niet willen leveren.

Hiernaast als het opgelost wordt is het gewoon goed afgehandeld. En zou je eerder een +1 voor service bij problemen kunnen geven.

En overschrijvingen kosten tijd, klinkt ook alsof je gewoon erg ongeduldig was.
Schway schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:14:
Weet iemand of cjs een chat heeft? Ik wordt wat ongeduldig over een support verzoek, ze claimen binnen 12 uur bericht, is al 24.
Je kan zelf niet meer de website bezoeken? :|

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 22-11-2012 14:14 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Keek rond op de laatste paar posts en zag een link naar www.directgamecards.com - zojuist Black Ops 2 Digital Deluxe versie gekocht, was maar €50, andere websites zijn ze een tikkeltje (toch al gauw €10) duurder! Zit tevens ook de normale digitale versie (steam) voor €40, soortgelijke prijzen op andere websites zie ik nu. Kreeg hem na 10 minuten binnen!

Staat tevens nog niet op lijst +1

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
Oke ik heb heb eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid bo 2 RU gekocht voor 26 euro bij gameholds gekocht..
+1 betrouwbaar , duurde wel lang naar mijn mening ( halve dag later key gemaild )

installeren gaat wat moeizamer dan voorheen, en je hebt at the moment vpn nodig voor de multiplayer..
mijn advies is dus doe dit niet het is de moeite niet waard, veel keys zo gekocht maar helaas is het verleden tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:16
Bij gamefly is Skyrim in de aanbieding voor £9.99
Daar gaat met de code NOV20OFFUK nog 20% vanaf.
Helaas kan je alleen met creditcard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Deze shop staat nog niet in de lijst maar een +1 voor CDKeyOnline
Heb net Black Ops 2 en Assassin's Creed 3 (Deluxe Edition) besteld en had de keys direct in mn mailbox :)

Zit er aan te denken om Farcry3 ook te pre-orderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:21:
Heb net Black Ops 2 en Assassin's Creed 3 (Deluxe Edition) besteld en had de keys direct in mn mailbox :)

:O daar zijn de prijzen 8 euro duurder dan van directgamecards! (AC is maar 26 euro daar en BO2 40, Deluxe 50 (zonder coupon code, met coupon nog lager).

Was trouwens een www.gamekey.nl fan en zij hebben zojuist op hun officiële facebook pagina aangegeven dat zij www.directgamecards.com zijn en hiermee door gaan. Denk dat het wel gepast is dan om gamekey naar directgamecards te veranderen? Prijzen zijn idd net zo laag of lager dan gamekey met goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:21:

Die site kende ik nog niet! Prijzen zijn opzich netjes, alleen sommige games zijn wel duurder dan andere shops. Maar jij zei direct geleverd en ik wou Assissin's Creed 3 nog kopen, dus dat heb ik daar gedaan.

En zei leveren inderdaad snel! Ik heb de betaling met iDeal gedaan en de email met de CD Key was eerder binnen dan de betalingsbevestiging.

Zeker een aanrader als je direct je keys wilt hebben. Ik heb wel direct Far Cry 3 gepre-orderd daar. Ben benieuwd hoe snel die binnen is op de dag van levering.

+ 1 voor CD Key Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:51:
[...]

:O daar zijn de prijzen 8 euro duurder dan van directgamecards! (AC is maar 26 euro daar en BO2 40, Deluxe 50 (zonder coupon code, met coupon nog lager).

Was trouwens een www.gamekey.nl fan en zij hebben zojuist op hun officiële facebook pagina aangegeven dat zij www.directgamecards.com zijn en hiermee door gaan. Denk dat het wel gepast is dan om gamekey naar directgamecards te veranderen? Prijzen zijn idd net zo laag of lager dan gamekey met goede service.
lol volgens mij ben je lekker reclame aan het maken :P
Office: Wang Lok Street 130, Sheung Wan, Hong Kong
MisterCash, Direct E-Banking & iDeal payments are currently only available from 10AM till 10PM (CET)
Appels met Appels vergelijken? :9

Maar goed het gaat om de positieve feedback lijkt me, dus beide een +1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:01:
[...]

[...]

Maar ik snap hem niet. Die DirectGameCards.com ziet er echt nice uit! Maar wat ApoE dan zegt, dat klopt niet. Hoe kan een betaalmethode nou offline zijn tussen een bepaalde tijd? Een server en betaalmethodes is 24/7 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:01:
[...]

[...]

Ik ben sowieso actief op meerdere deals fora en zoek de beste deals op. Ik laat mijn medemensen graag weten dat zij bijna 10 euro goedkoper uit kunnen zijn bij andere plekken - daarvoor zijn fora toch? Zo is de consument beter uit en zal misschien 't algehele prijs erdoor dalen en is iedereen blijer. Behalve de verkopers natuurlijk :P

Waarom je er tussen bepaalde tijden alleen kan betalen weet ik ook niet. Ik doe toch alles met paypal :D

[edit] oh wat betreft jou reclame comment. Als je naar pagina 1 gaat zie je namelijk dat gamekey ook op de lijst staat met +24. Vandaar dat ik dacht dat het wel waard was om dit te melden aangezien zij veel Nederlandse klanten hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13

Vis

Hmmz zit al sinds 17.00 uur te wachten op mijn key van Sleeping Dogs (gekocht via paypal op G2play.net)
Goede reviews gelezen hier in het topic over G2play, dus ik dacht ik ga m bestellen.

Tot nog toe nog geen mailtje met key hoor..

Wel direct na betalen een mailtje met status: Queued

Na 10 minuten een mailtje met status: Waiting for admin approval

En nu? :s kan ik nog langer wachten?

Had eigenlijk gehoopt vanavond te kunnen spelen

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:03:
Hmmz zit al sinds 17.00 uur te wachten op mijn key van Sleeping Dogs (gekocht via paypal op G2play.net)
Goede reviews gelezen hier in het topic over G2play, dus ik dacht ik ga m bestellen.

Tot nog toe nog geen mailtje met key hoor..

Wel direct na betalen een mailtje met status: Queued

Na 10 minuten een mailtje met status: Waiting for admin approval

En nu? :s kan ik nog langer wachten?

Had eigenlijk gehoopt vanavond te kunnen spelen
Apart, ik bestel(de) ook vaak van g2play en krijg het meestal vrij snel. Heb je al customer service geprobeerd te bereiken? Zij antwoorden over het algemeen vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:06:
[...]

Apart, ik bestel(de) ook vaak van g2play en krijg het meestal vrij snel. Heb je al customer service geprobeerd te bereiken? Zij antwoorden over het algemeen vrij snel.
Jup.. heb ze net maar een mailtje gestuurd (reply op mijn laatste mail met status Waiting for admin approval)

Reageren ze ook in de avonduren dan?

Op mijn paypal account via de paypal site staat dat t iig is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:18:
[...]

Jup.. heb ze net maar een mailtje gestuurd (reply op mijn laatste mail met status Waiting for admin approval)

Reageren ze ook in de avonduren dan?

Op mijn paypal account via de paypal site staat dat t iig is betaald.
Staat dat hun kantoor in Hong Kong ligt waar het nu 2-5 uur is (weet het niet precies). Maar ze zeggen dat mensen uit HK dag en nacht werken, maar blijkbaar niet dus.. Haha. Overigens wel slap "Waiting for admin approval". Maargoed misschien hebben ze wat probleempjes, je kan altijd dreigen voor een refund/uitleg anders cancel je de order want er staat wel "Express Delivery" (instant delivery after payment). Ze houden zich dus niet aan de afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:29:
[...]

Staat dat hun kantoor in Hong Kong ligt waar het nu 2-5 uur is (weet het niet precies). Maar ze zeggen dat mensen uit HK dag en nacht werken, maar blijkbaar niet dus.. Haha. Overigens wel slap "Waiting for admin approval". Maargoed misschien hebben ze wat probleempjes, je kan altijd dreigen voor een refund/uitleg anders cancel je de order want er staat wel "Express Delivery" (instant delivery after payment). Ze houden zich dus niet aan de afspraken.
Tja.. vreemd dan..

Er staat als ik inlog op G2play en dan bij mijn Orders history check het volgende:

Search results

Waiting for admin approval 23-11-2012 16:40:52 €16.99
Gross total: €16.99
Total paid: €0.00

En kan gewoon op de betreffende factuur klikken..
Maar dat Total paid: €0.00 vind ik maar raar... ze mailen niet echt hard terug... ik wacht nog 1 half uurtje en dan stuur ik een wat bozer mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heeft iemand bij een keystore goedkoop de Deluxe Edition voor ACIII gekocht met Season pass? (of heeft elke deluxe edition de season pass?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BinaryRun schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:08:
Heeft iemand bij een keystore goedkoop de Deluxe Edition voor ACIII gekocht met Season pass? (of heeft elke deluxe edition de season pass?)
Elke Deluxe edition bevat idd ook de Season Pass.

De goedkoopste op 't markt is hier van gamerskey.net maar ik heb er zelf nog nooit wat gekocht noch staat het op de lijst van pagina 1. Dus ik kan je niet zeggen dat dit een goede webshop is helaas!

*note leverings tijd is heel laag voor een cd key trouwens, maar misschien willen zij voorzichtig met de garanties omgaan, dus hebben zij dit ruim berekend.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Cool! Ik vroeg het mij idd af aangezien sommige winkels wel aangeven dat de Season Pass erin zit en de andere store niet. Is dit overigens later in Uplay te controleren of krijg je daarvoor een aparte key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BinaryRun schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:51:
Cool! Ik vroeg het mij idd af aangezien sommige winkels wel aangeven dat de Season Pass erin zit en de andere store niet. Is dit overigens later in Uplay te controleren of krijg je daarvoor een aparte key?
Zou heel goed kunnen dat je een aparte key hiervoor krijgt, wellicht dat sommige goedkopere leveranciers deze season passes er niet bij stoppen bij de deluxe versie. Ik zou het wel navragen voor het orderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 11:26
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:49:
[...]

Elke Deluxe edition bevat idd ook de Season Pass.

De goedkoopste op 't markt is hier van gamerskey.net maar ik heb er zelf nog nooit wat gekocht noch staat het op de lijst van pagina 1. Dus ik kan je niet zeggen dat dit een goede webshop is helaas!

*note leverings tijd is heel laag voor een cd key trouwens, maar misschien willen zij voorzichtig met de garanties omgaan, dus hebben zij dit ruim berekend.
Niet alle deluxe Edition hebben een Season pass, die op gamerkeys.net sowieso niet.
Alleen de Deluxe editie's waar het expliciet bij vermeld staat hebben een season pass en meestal kosten die 74,99.

BTW zelf al meerder games besteld bij gamerkeys.net een goede service en snelle levering.

Wat je zou kunnen doen is AC3 Deluxe bestellen bij gamerkeys en de Season pass bij directgamecards.
ben je 27,16 + 19,99 = 47,15 kwijt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door stephankamp op 24-11-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:42:
[...]

Tja.. vreemd dan..

Er staat als ik inlog op G2play en dan bij mijn Orders history check het volgende:

Search results

Waiting for admin approval 23-11-2012 16:40:52 €16.99
Gross total: €16.99
Total paid: €0.00

En kan gewoon op de betreffende factuur klikken..
Maar dat Total paid: €0.00 vind ik maar raar... ze mailen niet echt hard terug... ik wacht nog 1 half uurtje en dan stuur ik een wat bozer mailtje :)
Met wat voor betaalmethode heb je precies betaald? G2play kennende zijn ze nog al strict met PayPal unverified accounts. Zij moeten het dan handmatig bevestigen (vaak moet je dan ook je ID sturen heb ik gehoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik bij www.cdkeyonline.nl AC3 Deluxe gekocht. Zit ik net nog even te kijken op hun site zie ik dat het spel €4,- goedkoper is geworden. Ik heb ze direct een klacht email gestuurd. Paar minuten later kreeg ik een email dat ik het verschil terug gestort ging krijgen. PayPal account gegeven en ze hadden het direct terug gestort.

Erg netjes! +1 voor CD Key Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
Assassin's Creed III Ultimate Edition @gamerkeys.net incl Season Pass voor €38,53 ($49,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:53:
[...]

Met wat voor betaalmethode heb je precies betaald? G2play kennende zijn ze nog al strict met PayPal unverified accounts. Zij moeten het dan handmatig bevestigen (vaak moet je dan ook je ID sturen heb ik gehoord)
Paypal

Ik heb inmiddels mijn key gekregen vanacht om half 1.
Na mail contact gehad te hebben, het ging er namelijk om dat ik via de computer op mijn werk (via proxy) de key besteld had.. En de server van de computers op mijn werk lopen via Duitsland volgens mij, en dat vonden de mensen bij g2play blijkbaar vreemd, omdat ik aangegeven had dat ik in Nederland woonde.

iig heb ik dus mijn stad door moeten geven, en opnieuw een bestelling moeten plaatsen, alleen zonder te betalen, en alleen het nieuwe ordernr aan hun doorgegeven.
Dus via mijn eigen pc zonder proxy etc zodat het voor hun duidelijk was dat ik in NL woon :)

Heb dus vlak daarna mijn key netjes gekregen. En hij is perfect!

+1 voor G2play dus.. Beetje jammer dat t zolang moest duren, maar was ook beetje m'n eigen schuld dus.
Ik zal voortaan niet keer keys gaan kopen op m'n werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die Skyrim nog niet hebben: http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2D3NS73jk voor slechts 10 pond. Gebruik de code "NOV20OFFUK" Om hem voor 8 pond te halen. Echt een koopje. (Heb de deal gezien van Rockhopper van BudgetGaming thread)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Buygamecode.com ook goed. qua key. Hij werkt. Punt met Uplay games is dat je eerst het spel moet downloaden en dan via uplay activeren. Ik kreeg niet gelijk een download link dus via andere website gedaan. vervolgens via uplay toch werkend gekregen (assassins creed 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 02:34:
Voor diegene die Skyrim nog niet hebben: http://www.gamefly.co.uk/...im/5002231/#axzz2D3NS73jk voor slechts 10 pond. Gebruik de code "NOV20OFFUK" Om hem voor 8 pond te halen. Echt een koopje. (Heb de deal gezien van Rockhopper van BudgetGaming thread)
bedankt nogmaals voor de tip!!!

de 2de deze week al :D heb hitman en skyrim voor een prikkie dankzij jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:14:
Gisteren had ik bij www.cdkeyonline.nl AC3 Deluxe gekocht. Zit ik net nog even te kijken op hun site zie ik dat het spel €4,- goedkoper is geworden. Ik heb ze direct een klacht email gestuurd. Paar minuten later kreeg ik een email dat ik het verschil terug gestort ging krijgen. PayPal account gegeven en ze hadden het direct terug gestort.

Erg netjes! +1 voor CD Key Online.
Idd netjes, kreeg ook een refund :) Heb om een kortingscode gevraagd en FC3 gepreorderd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 02:34:
Nice find, €11.50 voor skyrim O_O. Tijd om te kijken waar iedereen zo enthousiast over is/was..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninasky11 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:49:
[...]

bedankt nogmaals voor de tip!!!

de 2de deze week al :D heb hitman en skyrim voor een prikkie dankzij jou :D
your welcome :o

Ben toch wel benieuwd waarom IGN Farcry 3 een 10/10 hebben gegeven (link) Toen ff gezocht naar de goedkoopste Farcry 3 pre-order... via gamekeyfinder.de is de goedkoopste (niet RU versie) voor 26 euro. Toen ff naar andere websites gekeken en directgamecards heeft um weer als goedkoopste voor 24.99 (geen RU versie)

http://www.directgamecard...ecial-edition-cd-key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:40:
[...]

your welcome :o

Ben toch wel benieuwd waarom IGN Farcry 3 een 10/10 hebben gegeven (link) Toen ff gezocht naar de goedkoopste Farcry 3 pre-order... via gamekeyfinder.de is de goedkoopste (niet RU versie) voor 26 euro. Toen ff naar andere websites gekeken en directgamecards heeft um weer als goedkoopste voor 24.99 (geen RU versie)

http://www.directgamecard...ecial-edition-cd-key.html
Nice price, scheelt gelukkig maar een eurotje ten opzichte van mijn preorder bij CDKeyOnline :9

Ach met dit soort producten vind je altijd wel ergens een shop die het wat goedkoper heeft.
Betaalgemak en vertrouwen spelen bij mij ook wel een belangrijke rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:47:
[...]

Nice price, scheelt gelukkig maar een eurotje ten opzichte van mijn preorder bij CDKeyOnline :9

Ach met dit soort producten vind je altijd wel ergens een shop die het wat goedkoper heeft.
Dat is waar, maar stel je voor dat je bij elke game 1 euro kan besparen, dat is bij elke 10 games 10 euro!! 5 extra redbull :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Werkt die Far Cry 3 key ook op steam of origin :)

[ Voor 58% gewijzigd door WeAreLegion op 26-11-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:21:
Werken die key's eigenlijk in steam of iets dergelijks waarschijnlijk niet he?
ik snap je vraag niet.. :) welke games bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:26:
[...]

ik snap je vraag niet.. :) welke games bedoel je?
haha oops, sorry zit op me werk ben niet helemaal helder meer, bedoel die Far Cry 3 key, zijn retail keys maar soms kan je die ook bij origin of steam invullen is dat in dit geval het ook het geval of moet ik dan de iso downloaden ? (niet dat het veel uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ga er maar vanuit dat retailexemplaren van Far Cry alleen te koppelen zijn aan een uPlay account, Ubisofts eigen service. Hij wordt wel op steam aangeboden voor zover ik weet, maar aangezien Ubisoft hun eigen platform natuurlijk wil promoten kun je er van uit gaan dat dat ook de plek zal zijn waar de retailexemplaren geregistreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Sorbo schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:32:
Ga er maar vanuit dat retailexemplaren van Far Cry alleen te koppelen zijn aan een uPlay account, Ubisofts eigen service. Hij wordt wel op steam aangeboden voor zover ik weet, maar aangezien Ubisoft hun eigen platform natuurlijk wil promoten kun je er van uit gaan dat dat ook de plek zal zijn waar de retailexemplaren geregistreerd worden.
Ja nou ja dat maakt ook niet zo heel veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:47:
[...]

Waaruit blijkt dat het betaalgemak (ze hebben immers iDEAL) en vertrouwen niet goed zit bij directgamecards.com? Directgamecards.com is GameKey.nl las ik hier, en op de voorpagina zijn ze +23. Daarnaast hebben meerdere mensen hier een aankopen gedaan, wat blijkt uit deze thread.

Ik geef geen goede reviews over een website zonder er zelf gekocht te hebben, en dat heb ik dus gedaan bij directgamecards. Uitstekende ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:05:
[...]

Waaruit blijkt dat het betaalgemak (ze hebben immers iDEAL) en vertrouwen niet goed zit bij directgamecards.com? Directgamecards.com is GameKey.nl las ik hier, en op de voorpagina zijn ze +23. Daarnaast hebben meerdere mensen hier een aankopen gedaan, wat blijkt uit deze thread.

Ik geef geen goede reviews over een website zonder er zelf gekocht te hebben, en dat heb ik dus gedaan bij directgamecards. Uitstekende ervaring.
Ik weet niet waarom jij mij steeds quote en over gamecards begint? :|
Jij koopt graag daar, ik heb een goede ervaring met cdkeyonline.

We zijn hier toch om ervaringen te delen?
Als ik een keer iets bestel bij gamecards en ik ervaar dat als positief dan zal ik daar ook een bericht over achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:53:
[...]

Ik weet niet waarom jij mij steeds quote en over gamecards begint? :|
Jij koopt graag daar, ik heb een goede ervaring met cdkeyonline.

We zijn hier toch om ervaringen te delen?
Als ik een keer iets bestel bij gamecards en ik ervaar dat als positief dan zal ik daar ook een bericht over achterlaten.
Sorry dat ik tussen jullie instap, maar tot zover ik weet heb IK één keer op jou gequote - niet Sander. Sander had slechts Nina gequote en daarna over een pre-order gepraat waarna jij hem quotte en opnieuw over cdkey begon. Mix je een aantal dingen niet door elkaar? :) Ik quotte jou -> jij quote sander -> jij beschuldigd hem van jou quoten? Mag hij dan niet reageren op jou quote?

Ik herinner me toen dat ik zei dat het bij directgamecards goedkoper was dat je mij beschuldigde van reclame maken, maar ineens quote je nu sander en praat je over het betaalgemak en vertrouwen net alsof DGC dit niet heeft. Het is toch volkomen normaal dat hij hier dan op reageert en zijn ervaring verteld? Je hebt de personen door elkaar gehaald. Reclame maken lijkt mij trouwens sterker te komen van jou. Zoals je in elke reply een URL hot link die je maakt naar cd key online.

Maargoed laten we het hierbij houden en gewoon reviews blijven schrijven hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:38:
[...]

Sorry dat ik tussen jullie instap, maar tot zover ik weet heb IK één keer op jou gequote - niet Sander. Sander had slechts Nina gequote en daarna over een pre-order gepraat waarna jij hem quotte en opnieuw over cdkey begon. Mix je een aantal dingen niet door elkaar? :) Ik quotte jou -> jij quote sander -> jij beschuldigd hem van jou quoten? Mag hij dan niet reageren op jou quote?

Ik herinner me toen dat ik zei dat het bij directgamecards goedkoper was dat je mij beschuldigde van reclame maken, maar ineens quote je nu sander en praat je over het betaalgemak en vertrouwen net alsof DGC dit niet heeft. Het is toch volkomen normaal dat hij hier dan op reageert en zijn ervaring verteld? Je hebt de personen door elkaar gehaald. Reclame maken lijkt mij trouwens sterker te komen van jou. Zoals je in elke reply een URL hot link die je maakt naar cd key online.

Maargoed laten we het hierbij houden en gewoon reviews blijven schrijven hé?
Je hebt gelijk en prima dat je even inhaakt.
Ik haal jullie blijkbaar door elkaar.

e.e.a is wellicht tot stand gekomen doordat ik het gevoel kreeg dat iemand (JimmyAm) een goede ervaring over een shop teniet wilde doen door (naar mijn idee) zijn eigen shop te promoten. Ik reageerde wellicht wat assertief door jou initiële negatieve reactie.

Over het hotlinken: daar ben je zelf ook erg handig mee ;)

Zoals ik eerder al zei:
[quote]Maar goed het gaat om de positieve feedback lijkt me, dus beide een +1[/qoute]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:40:
[...]

Je hebt gelijk en prima dat je even inhaakt.
Ik haal jullie blijkbaar door elkaar.

e.e.a is wellicht tot stand gekomen doordat ik het gevoel kreeg dat iemand (JimmyAm) een goede ervaring over een shop teniet wilde doen door (naar mijn idee) zijn eigen shop te promoten. Ik reageerde wellicht wat assertief door jou initiële negatieve reactie.

Over het hotlinken: daar ben je zelf ook erg handig mee ;)

Zoals ik eerder al zei:
[quote]Maar goed het gaat om de positieve feedback lijkt me, dus beide een +1[/qoute]
Dus: Persoon 1 zegt dat dell een leuke winkel is, en heeft iets voor x prijs gehaald.
Persoon 2 zegt dat amazon heeft het voor y prijs, en het dus goedkoper kan.

Wat zegt dit precies over een goede ervaring/review? Dit zegt iets over de prijs, oftewel een headups voor de community. Of zei ik nou direct iets verkeerds over een website? Dus hoe jij op de conclusie bent gekomen dat ik een goede review teniet probeerde te doen is mij een raadsel. Ik heb nooit wat slechts erover gezegd, wie weet is het wel goed. Je gaat toch ook niet zeggen omdat ik iemand vertel dat bij de Albert Heyn de rookworst goedkoper is dan bij de Hema dat ik dan Hema dan probeer neer te halen. Je voelt je opmerkelijk aangevallen voor zoiets.

Juist, omdat jou laatste reply op Sander uit het niks hotlinked naar slechts 1 website erg gepast was merkte ik het gewoon eventjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Als je een reactie op een ervaring al "gapend " begint en vervolgens roept dat het bij de door jou al zo gewaardeerde Direct Game Cards (happy?!) goedkoper is, kan je reactie verwachten.

Ik heb mn zegje gedaan, jij hebt je zegje gedaan, zullen we het hierbij laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:50
Zojuist na veel overwegingen een aankoop geplaatst bij www.cdkeyhouse.com
Had voor €45,79 de volgende games gekocht:

- Hitman Absolution (26,99)
- Sleeping Dogs (18,50)

Binnen tien minuten kreeg ik netjes een mail met de code(s). Waarna ook netjes een .pdfje met een orderformulier voor de boekhouding!

Al met al netjes geregeld ben ze nu aan het downloaden :)

[ Voor 5% gewijzigd door aapjuh99 op 24-09-2020 11:19 ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Sleeping Dogs, wow just wow.. echt een verrassend pareltje van 2012! Die regen en water effecten zijn prachtig in de straten van Hong Kong .. heerlijk sfeertje en prachtige physics

En dat voor maar € 16,99 via G4play.net

Helden game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCiDcHaOZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 19:24

aCiDcHaOZ

The past is gone

Eergisteren een key van Anno 2070:Deep Ocean gekocht bij OnlineKeyStore.com. Direct betaald via iDeal maar geen serial ... Heb er eerder wat besteld en toen ging alles prima!

Blijkt dat ze de site opnieuw aan het opstarten zijn na een DDOS aanval. Wel maf dat het koopgedeelte van de site wel werkt maar dat de support nog offline is. Ik hou jullie op de hoogte.

Whoever controls the spice controls the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Heeft er iemand ervaring met UPlay en online cdkeys? Kun je een cdkey activeren in UPlay om daarna binnen UPlay het spel te downloaden net als Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aCiDcHaOZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:57:
Eergisteren een key van Anno 2070:Deep Ocean gekocht bij OnlineKeyStore.com. Direct betaald via iDeal maar geen serial ... Heb er eerder wat besteld en toen ging alles prima!

Blijkt dat ze de site opnieuw aan het opstarten zijn na een DDOS aanval. Wel maf dat het koopgedeelte van de site wel werkt maar dat de support nog offline is. Ik hou jullie op de hoogte.
Dat komt omdat het iDeal gedeelte extern is bij een andere partij i.p.v. bij de website zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Collega besteld via Directgamecards een key voor Far Cry 3. Dus ik denk ziet er goed uit... laat ik hem ook maar aanschaffen ... wat denk je "out of stock"....

grrr. hoop dat ze snel weer nieuwe keys krijgen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightswift
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09-2014
Zojuist Battlefield 3 EU Limited Edition gekocht bij G2Play.Net
13,99 euro, Betaald en Key is al binnen!

Dikke +1 weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Heb voor €31,95 een Steam-key voor Assassin's Creed III besteld bij gamekeys4u.net. Vijf uur later kreeg ik die als gift per e-mail binnen waarna ik 'm kon activeren. Dat maakt positieve ervaring nummer zes in dit topic (TS vermeldt er momenteel slechts twee).

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
AquaSheep schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:22:
Heeft er iemand ervaring met UPlay en online cdkeys? Kun je een cdkey activeren in UPlay om daarna binnen UPlay het spel te downloaden net als Steam?
Gisteren UPlay geïnstalleerd en daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36

Ankh

|true

WeAreLegion schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:21:
Werkt die Far Cry 3 key ook op steam of origin :)
Nope, volgens de website is het een retail key. En deze zijn dan niet via steam of origin te verkrijgen... (helaas)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ankh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:45:
[...]

Nope, volgens de website is het een retail key. En deze zijn dan niet via steam of origin te verkrijgen... (helaas)
Daar was ik inderdada al achter, maar toch bedankt :D. Ik heb een steam key gevonden voor de deluxe versie op gamekeys4u.net :) die ga ik straks even kopen is gewoon region free en zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:16:
[...]

Daar was ik inderdada al achter, maar toch bedankt :D. Ik heb een steam key gevonden voor de deluxe versie op gamekeys4u.net :) die ga ik straks even kopen is gewoon region free en zou moeten werken.
Geen Steam key..maar een Steam GIFT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:18:
[...]

Geen Steam key..maar een Steam GIFT ;)
Okay okay je snapt het punt ;)

Maar goed ik kan echt niet meer wachten haha, ik ben echt zo benieuwd naar dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 22-09 15:14
Zojuist farcry 3 besteld via G2play.net. Op mijn werk.

Nu vragen ze om een scan van mijn passpoort met daarbij geschreven het order nummer. Is dat normaal??

Dear Customer,

In order to avoid any possible fraud we require a colour scan or a photo of any valid identity document.

The most important information is : name, surname, city you live in, date of birth and expiration date of your document. Other data such as document serial number or photo are not important for us and can be hidden.

Please put a piece of paper with hand written order number (invoice number) on the document and scan them together.

This is a one time procedure.
Once you have proved your identity and confirmed your Paypal e-mail address we will not ask for it again.

Your personal information will not be misappropriated. Once your order has been processed , your information will be completely removed from our system.

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7.
Thank you for your understanding and apologies for any inconvenience caused.

Please retain all history if you reply to this mail.

Best Regards
G2Play.net Team
Marcin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
Shodan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:49:
Zojuist farcry 3 besteld via G2play.net. Op mijn werk.

Nu vragen ze om een scan van mijn passpoort met daarbij geschreven het order nummer. Is dat normaal??

Dear Customer,

In order to avoid any possible fraud we require a colour scan or a photo of any valid identity document.

The most important information is : name, surname, city you live in, date of birth and expiration date of your document. Other data such as document serial number or photo are not important for us and can be hidden.

Please put a piece of paper with hand written order number (invoice number) on the document and scan them together.

This is a one time procedure.
Once you have proved your identity and confirmed your Paypal e-mail address we will not ask for it again.

Your personal information will not be misappropriated. Once your order has been processed , your information will be completely removed from our system.

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7.
Thank you for your understanding and apologies for any inconvenience caused.

Please retain all history if you reply to this mail.

Best Regards
G2Play.net Team
Marcin
Dat ze het vragen kan ik me goed voorstellen, omdat er veel gefraudeerd wordt/werd met paypal.
Ik zelf heb het nog nooit gehad, maar ik heb ook een gecontroleerd paypal account. Weet niet of dat er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Sagaris schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:37:
[...]

Gisteren UPlay geïnstalleerd en daar lijkt het niet op.
Wat ik had met Assassins creed 3 via de ubisoft zelf:
-Koop spel via site
-Krijg key per mail
-krijg download link per mail (soort downloader)
-Install game
-Game vraagt om serial
-Game verschijnt in Uplay

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Gebeurt wel vaker dat ze het vragen. Het is aan jou of je het wel of niet doet. Toch een risico voor identiteitsfraude. Heb ook wel eens gelezen dat mensen het weigerden en de bestelling wilden annuleren, dat dan alsnog de bestelling door ging, omdat ze je als klant toch niet kwijt willen. Ik heb het nooit hoeven doen in ieder geval.
Verderf schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:54:
[...]

-Koop spel via site
-Krijg key per mail
-Install game
-Game vraagt om serial
Klopt, had precies hetzelfde. Je kan keys volgens mij nog niet in uplay direct registreren, maar na de eerste keer install + serial invoer verschijnt het wel in je uplay lijst en kan je het via uplay downloaden.

[ Voor 45% gewijzigd door shenr op 28-11-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
Verderf schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:54:
[...]

-Koop spel via site
-Krijg key per mail
-Install game
-Game vraagt om serial
Zo gaat dat met de "meeste" andere site's ook.
Als je hem op steam hebt, dan download en installeer je het spel met steam en vervolgens heb je uplay en een uplay account nodig om het spel te spelen. En om sommige DLC te unlocken, moet je in het spel zelf nog de (cd-) key invoeren. Wat lekker weer al die verschillende platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
stephankamp schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:57:
[...]

Zo gaat dat met de "meeste" andere site's ook.
Als je hem op steam hebt, dan download en installeer je het spel met steam en vervolgens heb je uplay en een uplay account nodig om het spel te spelen. En om sommige DLC te unlocken, moet je in het spel zelf nog de (cd-) key invoeren. Wat lekker weer al die verschillende platformen.
Nee het verschil is dat je het spel de eerste keer niet via uplay download, maar via een iso of installer moet doen. Pas na het aanmelden in het spel zelf verschijnt het spel in uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
shenr schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:59:
[...]

Nee het verschil is dat je het spel de eerste keer niet via uplay download, maar via een iso of installer moet doen. Pas na het aanmelden in het spel zelf verschijnt het spel in uplay
Correct :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
shenr schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:59:
[...]

Dat klopt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Nouja, ik lees verder alleen maar goede dingen over g2play, dus vooruit dan maar ;-)

Heb er met photo editer een aantal dingen uitgehaald.

[ Voor 25% gewijzigd door Shodan op 28-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:08:
Nouja, ik lees verder alleen maar goede dingen over g2play, dus vooruit dan maar ;-)

Er werd hier voorheen ook een soortgelijke post gemaakt (door "Vis") met problemen. Blijkbaar worden proxy's ervaren als "gevaar" vandaar dat het is geblokkeerd en dus extra aandacht vereist. Voortaan bij elke site gewoon vanuit huis bestellen en dan zul je zo een probleem niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Shodan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:08:

Heb ooit eens geweigerd en gevraagd om refund, waarna ik alsnog mijn game kreeg. Niet bij g2play maar via ebay bij een reseller gekocht.

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:54:
Blijkbaar worden proxy's ervaren als "gevaar" vandaar dat het is geblokkeerd en dus extra aandacht vereist. Voortaan bij elke site gewoon vanuit huis bestellen en dan zul je zo een probleem niet hebben!
Registreren met een woonadres en/of e-mailadres dat niet overeenkomt met je PayPalgegevens is ook vaak een reden voor verkopers om om nadere identificatie te vragen

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Een verzameling van prijsvergelijkers:

http://gocdkeys.com

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 09:58
MeltedForest schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:10:
[...]

Heb ooit eens geweigerd en gevraagd om refund, waarna ik alsnog mijn game kreeg. Niet bij g2play maar via ebay bij een reseller gekocht.
Same here, gewoon even de chat opstarten en zeggen dat je het wel degelijk bent.

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:54:
[...]

Er werd hier voorheen ook een soortgelijke post gemaakt (door "Vis") met problemen. Blijkbaar worden proxy's ervaren als "gevaar" vandaar dat het is geblokkeerd en dus extra aandacht vereist. Voortaan bij elke site gewoon vanuit huis bestellen en dan zul je zo een probleem niet hebben!
Precies... Key besteld bij G2play via mijn werk pc (blijkbaar proxy, Duits)
In de avond vanuit mijn thuis pc nog mijn stad door moeten geven, en een nieuwe fictieve order moeten plaatsen. Daarna kreeg ik gauw genoeg mijn key.

Weet dat ik inderdaad in de toekomst gewoon thuis ga bestellen :p

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Iemand de Pre-Order: Farcry 3 Special Edition CD Key van directgamecards.com al binnen?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Voor degenen die FC3 bij CDKeyOnline.nl hebben besteld, heb net een email gekregen dat ze vandaag geleverd worden maar dat ze nog niet via de leverancier bij CKO.nl zijn binnen gekomen. Netjes van ze dat ze dit laten weten.

Verwijderd

sanderdw schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:51:
Iemand de Pre-Order: Farcry 3 Special Edition CD Key van directgamecards.com al binnen?
Nope nog niet, heb een mailtje geantwoord gekregen dat ze het vandaag binnenkrijgen, het kan volgens hun elk moment komen.

Edit: Code + DLC ontvangen van Directgamecards

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 15:36 ]

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:08
Ik zou nooit een scan van mijn identitietsbewijs naar een webshop uploaden ivm het risico op fraude. Wat als hun database wordt gehackt?

Soms is het onvermijdelijk om een kopie/scan te weigeren (hotels) en dan schrijf ik met grote letters op de scan voor wie het is. Dit zou je ook met zo'n online shop kunnen doen als je besluit om toch op zo'n verzoek in te gaan.

spoor12b

• ApOE
Sagaris schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:54:
Voor degenen die FC3 bij CDKeyOnline.nl hebben besteld, heb net een email gekregen dat ze vandaag geleverd worden maar dat ze nog niet via de leverancier bij CKO.nl zijn binnen gekomen. Netjes van ze dat ze dit laten weten.
Heb mijne net van CDKeyOnline ontvangen! :9

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Net Far Cry 3 besteld bij CDKeysDiscount en ik had de key dit keer binnen 2 minuten.
Bij de vorige keys duurde het wel bijna 5 hele minuten! :9
Ben wederom goed te spreken over die shop. :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:25

Nakebod

Nope.

Ook een +1 voor cdkeysdiscount.
Hier ook al Far Cry 3 besteld (Was hem al aan het downloaden via de officiele? uplay downloader) :D
Key na betaling binnen 3 minuten binnen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:28:
[...]

Nope nog niet, heb een mailtje geantwoord gekregen dat ze het vandaag binnenkrijgen, het kan volgens hun elk moment komen.

Edit: Code + DLC ontvangen van Directgamecards
Ik ook! Maar waar voer je de DLC code in?

Edit - nvm in het spel zelf

[ Voor 3% gewijzigd door sanderdw op 29-11-2012 17:31 ]

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Een FarCry 3 key eergister besteld bij g2keys.com en vanmorgen vroeg de volgende mail binnen:

Hello Sir/Madam ,

We can only offer Steam activation at this time,no cd key for this game.Please come to our live chat so we can discuss it http://webchat.quakenet.org/?channels ,we can send you the game stright to your steam account or if you don't want it this way,you can reply back to this e-mail and we will refund your money immediatelly.

Note: If nobody answer you on the live chat when you connect,please try again later.Also note that You are not allowed to write in the channel's main window,if you want to chat with the support right click on the "G2KSupport" user and select "query",then write in private.

E-mail - support@g2keys.com

Website : https://g2keys.com/

Regards,

G2Keys Ltd. support team.

Zit al sinds 13:45 in de chat en er is nog niemand langs gekomen van g2keys. Iemand anders ervaring met deze website?

Edit: Prachtig. Na dit bericht had ik een mail gestuurd waarin ik uitlegde als ze niet binnen 2 uur het spel sturen dat ik een dispute start met paypal. En als iets een klein bedrijf tot z'n knieën kan brengen is het wel een dispute. Want 5 minuten later kwam er iemand de chat in.

[ Voor 13% gewijzigd door WesleyRBK op 29-11-2012 17:36 ]

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Nou, prachtig hoor. Ze geven nota bene aan dat even reageren op hun e-mail volstaat om je geld terug te krijgen, maar zelfs dat is niet goed genoeg. Dreigen is natuurlijk veel spannender.

Rond het uitkomen van een nieuw populair spel heeft zo'n beetje iedere webshop te kampen met onvoorziene omstandigheden die voor wat vertraging kunnen zorgen. Als je daar niet tegen kunt kun je beter zelf je boodschappen doen.
WesleyRBK schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:25:
Iemand anders ervaring met deze website?
Mosterd na de maaltijd: zoeken in dit topic.

[ Voor 71% gewijzigd door 8088 op 29-11-2012 18:23 ]

Verwijderd

Ik kreeg vanmiddag mijn pre-order van cdkeyonline.nl binnen (Far Cry 3). Ik kreeg ook een download link mee gestuurd!

+1 weer voor CKO.nl

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 13:08
Zijn er meerdere mensen die nog wachten op een Far Cry 3 key van G2play? had em gisteren bestelt.

Edit: Binnen!

[ Voor 8% gewijzigd door imafishlol op 29-11-2012 22:10 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
fc3 deluxe besteld by cdkeydiscount, binnen 2 minuten was ie er! Alleen iemand enig idee hoe ik de key kan testen? Mijn Gamebak ligt namelijk uit elkaar en ik wil wel zeker weten dat de key het doet...

• Shodan
Ik heb G2play key binnen, spel bijna helemaal gedownload...

• tobitronics
  • Nu online
Shodan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:31:
Ik heb G2play key binnen, spel bijna helemaal gedownload...
Waarvandaan download jij hem?

• Shodan
Automatisch wordt er een ubisoft downloader gestart

• tobitronics
  • Nu online
Shodan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:42:
Automatisch wordt er een ubisoft downloader gestart
Als je de key activeert? Maar waar dan? :? :? :?
Pagina: 1 ... 20 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico