Feedback op moderatie binnen Spielerij

Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:45:
Kunnen die posts waarop de man gespeeld wordt in dit topic dan ook gedelete worden?
Niet alles gaat met de snelheid van het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gropah schreef op zondag 13 september 2020 @ 12:48:
[...]

Niet alles gaat met de snelheid van het licht.
Ik vroeg of het kon, niet dat het direct moest. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Modbreak:Dit is absoluut niet de plek om de console wars te gaan voeren. Houd het hier op een discussie over hoe moderatie gaat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Chaoss in "[XSX / XSS] Het pre-release kroeg topic"

Permanent sluiten van een topic? Breng dan gewoon lekker weer de topic bans terug? Die werkten uitermate prettig.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-09-2020 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
uchiha tijntje schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:06:
Chaoss in "[XSX / XSS] Het pre-release kroeg topic"

Permanent sluiten van een topic? Breng dan gewoon lekker weer de topic bans terug? Die werkten uitermate prettig.
Sluiting gaat misschien te ver (misschien om posts op te ruimen), maar ik heb het idee dat jullie daar zelf nog steeds niks hebben geleerd. Het is niet dat er een sneertje naar de overkant gaat om de zoveel pagina's. Nee iedere pagina zijn er wel meerdere lofzang achtige post, waar er ook meteen een sneer naar de overkant gaat.

En ja dat komt voor ons als toekomstige PS5 eigenaren, nogal "onzeker" over. Hou het bij die lofzang of ode aan, maar die sneertjes iedere keer?

En zoals ik ooit eens zei, volgens mij moeten we in de toekomst gewoon met ze'n allen gaan drinken.

[ Voor 10% gewijzigd door Recon24 op 13-09-2020 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

Chaoss schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:58:
Waar staat dat? Ik kan er overheen gelezen heben maar dat staat iig niet in de post die jij hierboven aanhaalt.
Ik heb de link er nota bene bij gezet.
Maar vooruit, nog een keer dan : Aenea in "[XSX / XSS] Het pre-release kroeg topic"

Zie dat hij ondertussen een duimpje heeft gekregen van de hoge baas, dus je zal er wel niets meer aan mogen doen.
Dat ik mij persoonlijk aangevallen voel staat in ieder geval vast.
Dat jij dat niet leest komt waarschijnlijk omdat jij niet persoonlijk aangevallen wordt.
Als moderator kan je misschien proberen om je een beetje in te leven in degene die je gaat modereren.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
justifire schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:43:
[...]

Maar vooruit, nog een keer dan : Aenea in "[XSX / XSS] Het pre-release kroeg topic"

Zie dat hij ondertussen een duimpje heeft gekregen van de hoge baas, dus je zal er wel niets meer aan mogen doen.
Dat jij dat niet leest komt waarschijnlijk omdat jij niet persoonlijk aangevallen wordt.
Als moderator kan je misschien proberen om je een beetje in te leven in degene die je gaat modereren.
Hi, mijn naam is Lisa...

Was helemaal niet persoonlijk bedoelt verder hoor, als DF het niet gaat zien als ze 800x inzoomen dan zullen mensen zonder in te zoomen het ook niet kunnen zien. Vrij logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Aenea schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:46:
[...]

Hi, mijn naam is Lisa...

Was helemaal niet persoonlijk bedoelt verder hoor, als DF het niet gaat zien als ze 800x inzoomen dan zullen mensen zonder in te zoomen het ook niet kunnen zien. Vrij logisch toch?
Ja, lekker selectief en verdraaid quoten.
Nu is het mensen ipv jij
En noem je voor het gemak ook het “Maar goed hou je vooral vast aan dat soort achterhaalde ideeën” maar niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-09-2020 13:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
justifire schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:50:
[...]

Ja, lekker selectief en verdraaid quoten.
Nu is het mensen ipv jij
En noem je voor het gemak ook het “Maar goed hou je vooral vast aan dat soort achterhaalde ideeën” maar niet meer.
Mensen of jij maakt toch verder niet uit lijkt mij? Zie het probleem daar niet zo.

Dat native 4k altijd beter is dan wat dan ook is toch een achterhaald idee wat stamt uit de tijden dat het wel zichtbaar was met het blote oog? Dat is het zo langzamerhand niet meer als DF het niet kan zien met 800x inzoomen.

Ik snap je probleem niet zo, maar goed, het zal wel verder. Fijne dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Aenea schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:55:
[...]

Mensen of jij maakt toch verder niet uit lijkt mij? Zie het probleem daar niet zo.

Dat native 4k altijd beter is dan wat dan ook is toch een achterhaald idee wat stamt uit de tijden dat het wel zichtbaar was met het blote oog? Dat is het zo langzamerhand niet meer als DF het niet kan zien met 800x inzoomen.

Ik snap je probleem niet zo, maar goed, het zal wel verder. Fijne dag!
Het probleem is dat jij op de man is, terwijl mensen in het algemeen is.

En daar gaat deze hele discussie dus over.
Mijn post word gewist omdat hij op de man was maar de post die op de man was waardoor ik op de man ging reageren, was zogenaamd niet op de man :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Eh, waar is mijn post van 12:52 uit het PS5 kroeg topic gebleven? Ik snap dat de eerste drie regels misschien iemand dwars gezeten kan hebben, maar ik heb niemand aangevallen? De rest van m'n post was geloof ik ook informatief? Ik vind dit heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
justifire schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:00:
[...]

Het probleem is dat jij op de man is, terwijl mensen in het algemeen is.

En daar gaat deze hele discussie dus over.
Mijn post word gewist omdat hij op de man was maar de post die op de man was waardoor ik op de man ging reageren, was zogenaamd niet op de man :z
Inception op de man

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ook hier mag je niet op de man...

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 13-09-2020 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Trishul schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:01:
Eh, waar is mijn post van 12:52 uit het PS5 kroeg topic gebleven? Ik snap dat de eerste drie regels misschien iemand dwars gezeten kan hebben, maar ik heb niemand aangevallen? De rest van m'n post was geloof ik ook informatief? Ik vind dit heel raar.
Hoi, ik heb het even nageken maar je post is weggehaald omdat je reageerde op een troll. Als we jouw uitleg hadden laten staan zou de onzinnige discussie over TFLOPS blijven doorgaan.

Het klopt dat je post correct en informatief was. :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
justifire schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:43:
[...]

Die post heb ik gezien, hij noemt toch niemand blind? Ik probeer het zo goed mogelijk te beoordelen en ik zag hier geen persoonlijke aanval in.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Orginele post is net verwijderd.

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 13-09-2020 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Hoe om te gaan met xCloud? Vanaf morgen gaat dat samen met GPU en wordt dat breed beschikbaar. Er is een apart xCloud topic en een apart Game Pass topic. Moeten die samengevoegd worden? Wilde eik een soort van update plaatsen in de startpost, maar merk dat ik dan het woord Game Pass redelijk veel moet typen.

Wat is wijsheid? Topics samenvoegen? Apart open laten? Ik sta open voor suggesties van anderen hier :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Wom schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:12:
Hoe om te gaan met xCloud? Vanaf morgen gaat dat samen met GPU en wordt dat breed beschikbaar. Er is een apart xCloud topic en een apart Game Pass topic. Moeten die samengevoegd worden? Wilde eik een soort van update plaatsen in de startpost, maar merk dat ik dan het woord Game Pass redelijk veel moet typen.

Wat is wijsheid? Topics samenvoegen? Apart open laten? Ik sta open voor suggesties van anderen hier :)
Dat is een goeie vraag :)

Logisch beredeneerd zou samenvoegen logisch zijn, voor MS word het eigenlijk 1 dienst, waar cloud gaming (xCloud) onderdeel van is. Gezien het tempo waarin beide topics nu gaan zou dat ook wel moeten kunnen.

Als ik ze zou samenvoegen krijgen we denk ik wel beetje raar verloop van posts, aangezien dan alles door elkaar gaat lopen.

Nieuw topic maken waarin vanaf dat moment beide besproken kunnen worden?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

BM schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:26:
[...]

Dat is een goeie vraag :)

Logisch beredeneerd zou samenvoegen logisch zijn, voor MS word het eigenlijk 1 dienst, waar cloud gaming (xCloud) onderdeel van is. Gezien het tempo waarin beide topics nu gaan zou dat ook wel moeten kunnen.

Als ik ze zou samenvoegen krijgen we denk ik wel beetje raar verloop van posts, aangezien dan alles door elkaar gaat lopen.

Nieuw topic maken waarin vanaf dat moment beide besproken kunnen worden?
Nieuw topic waarbij de startpost de Game Pass TS is en de eerste post er onder de xCloud TS is? Zou dat iets zijn? Denk dat meer mensen Game Pass info zoeken dan xCloud info, dus lijkt mij logische volgorde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Wom schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:07:
[...]

Nieuw topic waarbij de startpost de Game Pass TS is en de eerste post er onder de xCloud TS is? Zou dat iets zijn? Denk dat meer mensen Game Pass info zoeken dan xCloud info, dus lijkt mij logische volgorde?
Works for me :)

Wil jij topic aanmaken (vandaag of morgen) of zal ik het morgen doen? Ik ben niet per se heel erg gehecht aan mijn TS status verder (:p) , dus als jij het wilt doen, prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom

Wom

BM schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:14:
[...]

Works for me :)

Wil jij topic aanmaken (vandaag of morgen) of zal ik het morgen doen? Ik ben niet per se heel erg gehecht aan mijn TS status verder (:p) , dus als jij het wilt doen, prima :)
Wom in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

Done d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Nice _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 14-09-2020 16:44 ]

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zal morgen de verdere info wel updaten. Dan zijn we weer helemaal bij de tijd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wom

Wom

Volgende kwestie: hoelang blijven de kroeg en ZT topics naast elkaar bestaan? Begrijp dat morgen de laatste details van de PS5 bekend worden, dan kunnen beide probleemtopics alle speculaties laten varen feitelijk. Wordt er gewacht op release om deze topics samen te voegen/te sluiten, of is er een ander plan mee?

Ben groot voorstander van weer 1 topic voor zowel de PS5 als de XSX/XSS in ieder geval.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Twixie schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:23:
[...]

Ik hoef daar niet te lezen om te zien dat @BM hier een compleet random ingreep gedaan heeft. Er stonden al minstens 3 andere posts die het ook hadden over een PS5 vs XSX kopen bij launch (wat voor mij ook gewoon een interessante discussie is). Ik post mijn gelijkaardige twijfel, op een compleet neutrale/volwassen manier, en ineens is het dat *ik* de gigantische TW niet gelezen heb. Overigens haalt hij ook 2 vervolg-posts weg die eigenlijk over PC vs XSX gingen en niets met PS5 te maken hadden... 8)7

Maar bon, genoeg geërgerd, BM zal gewoon nog niet goed wakker geweest zijn. En als hij consistent is, mag hij ondertussen al minstens 10 andere posts gaan weghalen... O-)
Ik zal de reactie in het juiste topic doen :+

Het was imho niet random, maar ik snap ik wel dat het wat inconsequent overkwam. De oorspronkelijke post vond ik op het randje van wat nog kan zonder 'versus' te worden.

Daarna zag ik de posts langzaam opschuiven naar waarom je geen Xbox zou kopen, bij pc gaming zou blijven, en nog een paar vergelijkingen met PS5.

Het was allemaal niet heel dramatisch (ik geef toe, mijn mbr had subtieler gekund), maar de ingreep was meer om te voorkomen dat het uiteindelijk wel echt uit de hand zou lopen, wat gegeven de ervaring vaker wel dan niet gebeurd.

Overigens was ik op het moment van modden al een uurtje of 5 wakker, dus als ik al stomme acties uitgehaald heb, heb ik dat echt met m'n volle verstand gedaan (of gebrek daaraan, aan jullie dat te beoordelen :+)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 16-09-2020 13:39 ]

Xbox

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:40
No problem, ik begrijp ook wel dat je het wat terug op het rechte pad moest houden. Al was het wel jammer dat je mijn post daarom moest wegdoen, aangezien er op zich niets mis mee was, en het m.i. ook een leuk verhaal was van hoe ik door MS Flight Sim via Game Pass helemaal richting Xbox gezogen wordt.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:39:
Volgende kwestie: hoelang blijven de kroeg en ZT topics naast elkaar bestaan? Begrijp dat morgen de laatste details van de PS5 bekend worden, dan kunnen beide probleemtopics alle speculaties laten varen feitelijk. Wordt er gewacht op release om deze topics samen te voegen/te sluiten, of is er een ander plan mee?

Ben groot voorstander van weer 1 topic voor zowel de PS5 als de XSX/XSS in ieder geval.
Ik zie ook niet echt de meerwaarde in van de verschillende topics. In de "Aanloop naar..." topics (zowel PS5 als XSX) worden ook geruchten besproken, dus het ZT beleid wordt ook niet echt gehandhaafd. Er is nu eigenlijk alleen maar overlap tussen de twee topics, maakt het mijns inziens alleen maar onoverzichtelijk.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
@Raem & @Wom Ik zal hier intern nog eens een balletje over opgooien :)

Xbox

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Raem schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:56:
[...]

Ik zie ook niet echt de meerwaarde in van de verschillende topics. In de "Aanloop naar..." topics (zowel PS5 als XSX) worden ook geruchten besproken, dus het ZT beleid wordt ook niet echt gehandhaafd. Er is nu eigenlijk alleen maar overlap tussen de twee topics, maakt het mijns inziens alleen maar onoverzichtelijk.
De tweedeling zal je straks weer nodig hebben, als preorders en release er aan komen, dan gaat het los waar je X bij Y kan kopen, screenshots over verzending en ontvangst, wat nu ook nog een week (en 2 maanden) weg is, voor die tijd kunnen ze toch nog prima even naast elkaar staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50
Meer een algemeen punt wat ik zie gebeuren.
De toon die door moderators aangehouden kan soms echt niet. zie bv het Xbox pre release topic of het ps5 pre release topic.
Mensen zijn na ruim een half jaar reallife problemen enthousiast. Dat komt er nu aan alle kanten uit.

Wannabee modes voegen ook niet veel toe. Ik ga ook mensen niet wijzen op gedrag. Heb mn handen vol om mezelf in de hand te houden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
Henkje.doc schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:19:
Meer een algemeen punt wat ik zie gebeuren.
De toon die door moderators aangehouden kan soms echt niet. zie bv het Xbox pre release topic of het ps5 pre release topic.
Mensen zijn na ruim een half jaar reallife problemen enthousiast. Dat komt er nu aan alle kanten uit.

Wannabee modes voegen ook niet veel toe. Ik ga ook mensen niet wijzen op gedrag. Heb mn handen vol om mezelf in de hand te houden ;)
Wees eens specifiek, want ik heb geen idee waar je het over hebt.

PS5 vs Xbox zullen we nog steeds scherp op modden, dus als je dat bedoeld kan ik je zeggen dat er niks gaat veranderen voorlopig.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50
Geronimous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:52:
[...]

Wees eens specifiek, want ik heb geen idee waar je het over hebt.

PS5 vs Xbox zullen we nog steeds scherp op modden, dus als je dat bedoeld kan ik je zeggen dat er niks gaat veranderen voorlopig.
Yep daar doel ik op.
Hopelijk vanavond goed nieuws dan zal het weer meer over de inhoud gaan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom

Wom

SinergyX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:09:
[...]

De tweedeling zal je straks weer nodig hebben, als preorders en release er aan komen, dan gaat het los waar je X bij Y kan kopen, screenshots over verzending en ontvangst, wat nu ook nog een week (en 2 maanden) weg is, voor die tijd kunnen ze toch nog prima even naast elkaar staan.
Had even onderschat dat iedereen braaf komt melden dat ze een pre-order geplaatst hebben. Wat een gekkenhuis in het PS5-topic 8)7

In dat opzicht zou dat wel vervuilend zijn voor de normale discussies. Maar dan zou ik eerder denken aan een Ervaring en Discusies topic en een pre-order topic, oid. In ieder geval niet de opzet zoals die nu is, die nogal dubbelop is, imho.

Het is de eerste console-launch die ik wat bewuster meemaak dan voorheen, op Tweakers dan toch. Ik val van de ene in de andere verbazing, dat kan ik je wel vertellen. Mensen zijn gek. Echt. 8)7

Daarom heb ik ook wel eens moeite met de manier van kritiek op de moderaties, want als je ziet wat men hier soms durft neer te pennen :X Het grote onrecht wat men zich soms voelt aangedaan, omwille van moderaties, ik verbaas mij er wel eens over. Maar dat is weer een hele andere discussie.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:10:
[...]

Had even onderschat dat iedereen braaf komt melden dat ze een pre-order geplaatst hebben. Wat een gekkenhuis in het PS5-topic 8)7

In dat opzicht zou dat wel vervuilend zijn voor de normale discussies. Maar dan zou ik eerder denken aan een Ervaring en Discusies topic en een pre-order topic, oid. In ieder geval niet de opzet zoals die nu is, die nogal dubbelop is, imho.

Het is de eerste console-launch die ik wat bewuster meemaak dan voorheen, op Tweakers dan toch. Ik val van de ene in de andere verbazing, dat kan ik je wel vertellen. Mensen zijn gek. Echt. 8)7

Daarom heb ik ook wel eens moeite met de manier van kritiek op de moderaties, want als je ziet wat men hier soms durft neer te pennen :X Het grote onrecht wat men zich soms voelt aangedaan, omwille van moderaties, ik verbaas mij er wel eens over. Maar dat is weer een hele andere discussie.
De dubbelop wat we nu hebben had dus prima gewerkt, discussie en preorder/lever topic, dan had bv PS5 topic al 20 pagina's minder geweest :P

Ik heb nu 3 releases gezien, verbazing is er al lang niet meer, niet qua 'kampen', al nog wel steeds dat anno 2020 mensen nog steeds zo'n hokjes volk zijn. Zelfs als je overwegen of bewust de keuze maakt, wordt je in dat hokje gezet en zal je dus ook 'mee moeten vechten' met dat hokje.

modjes zullen we weer flink druk zijn de komende 2 maanden :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik ben opzich wel voor het afschaffen van het ZT topic en het introduceren van een bestel/levertijden/prijzen topic zoals ook in andere subfora gehanteerd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 17-09-2020 10:42 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:10:
[...]

Ah joh je kan ook zuur doen. Mensen zijn enthousiast en hyped dat ze na maanden eindelijk een pre-order kunnen plaatsen en kunnen bestellen. Jij denkt dat het straks in het Xbox topic anders is als de pre-orders open gaan? Voet bij stuk houden dan en zelf niet melden als je een pre-order hebt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dan ben ik daar wat nuchterder in dan de meesten hier denk ik. Mag je zuur vinden, maar ik verbaas mij er vooral over. Daarbij is het melden dat je een pre-order geplaatst hebt heel wat anders, dan de live-verslagen van iemands bestelervaring over het wel of niet kunnen klikken op een bestelknop. Maar ieder op zijn eigen manier zeker? Het heeft in ieder geval laten zien dat, zoals @SinergyX terecht opmerkt, het misschien handiger is om pre-order postings in een eigen topic te doen.

Wat betreft je suggestie over wat ik wel en niet kan posten: solliciteer als mod, als je daar enige invloed op wil hebben.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik zou idd ook best graag een apart pre order topic willen zien voor de xbox. Nu kan het nog even geregeld worden. Na dinsdag is dat te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

uchiha tijntje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:42:
Ik zou idd ook best graag een apart pre order topic willen zien voor de xbox. Nu kan het nog even geregeld worden. Na dinsdag is dat te laat.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik zou er best wel een willen aanmaken? ;)

EDIT: Word deze goedgekeurd? [XSX / XSS] Het pre-order topic

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2020 09:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22

Martinspire

Awesomeness

Even een dagje weg, 1200 nieuwe berichten in het PS5 kroeg topic. Dat pre-order topic wordt wel goed gebruikt zo :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Martinspire schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 00:02:
Even een dagje weg, 1200 nieuwe berichten in het PS5 kroeg topic. Dat pre-order topic wordt wel goed gebruikt zo :/
Wellicht kan die waarschuwing ook in lettertype 72. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Recon24
Ik denk dat de XSX topic een grote waarschuwing nodig heeft, dan lopen te miepen op de PS5 topic.

Volgens mij hebben sommige het daar echt niet begrepen als ik het zo lees? Zijn sommige dan zo onzeker dat er een hoop "wishful" thinking bij komt kijken en hoop gebaseerd op niks, omdat sommige het daar niet kunnen verkroppen dat de concurrentie op andere vlakken sterker is? Ik hoef de namen niet te noemen want als je topic leest, zie je duidelijk wie. En het gaat maar door door iedere pagina wel meerdere keren.

Je kan zeggen wat je wilt over de PS5 topic, maar daar komt je dit nauwelijks tegen. En je kan dan heel stoer doen, maar dit is pure onzekerheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Recon24 op 19-09-2020 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Recon24 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:37:
Ik denk dat de XSX topic een grote waarschuwing nodig heeft, dan lopen te miepen op de PS5 topic.

Volgens mij hebben sommige het daar echt niet begrepen als ik het zo lees? Zijn sommige dan zo onzeker dat er een hoop "wishful" thinking bij komt kijken en hoop? Ik hoef de namen niet te noemen want als je topic leest, zie je duidelijk wie. En het gaat maar door door iedere pagina wel meerdere keren.

Je kan zeggen wat je wilt over de PS5 topic, maar daar komt je dit nauwelijks tegen. En je kan dan heel stoer doen, maar dit is pure onzekerheid.
En ze blijven ook maar vergelijken met het andere kamp in verkapte bewoordingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
Aenea schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:41:
[...]

En ze blijven ook maar vergelijken met het andere kamp in verkapte bewoordingen.
Ja constante vergelijkingen en zeuren over variable clocks alsof hij enig verstand heeft. Rukt allemaal naar onzekerheid.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

NVM dan maar

[ Voor 103% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2020 11:48 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter

Volgens mij hebben sommige het daar echt niet begrepen als ik het zo lees? Zijn sommige dan zo onzeker dat er een hoop "wishful" thinking bij komt kijken en hoop gebaseerd op niks, omdat sommige het daar niet kunnen verkroppen dat de concurrentie op andere vlakken sterker is? Ik hoef de namen niet te noemen want als je topic leest, zie je duidelijk wie. En het gaat maar door door iedere pagina wel meerdere keren.

Aenea schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:41:
[...]

Recon24 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:46:
[...]

Ja constante vergelijkingen en zeuren over variable clocks alsof hij enig verstand heeft. Rukt allemaal naar onzekerheid.
Jullie lopen beiden lang genoeg mee om te weten dat je daarvoor een TR kunt indienen. Mocht je van mening zijn dat wij als mods daar niet goed genoeg op acteren, dan kun je dát in dit topic aankaarten.

Mensen soort-van-verkapt-maar-we-zeggen-eigenlijk-wel-wie-we-bedoelen op deze manier bespreken is niet de bedoeling.

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Misschien moet je zelf niet zo onzeker doen.. Maak je vooral druk om wat er in een ander topic (wat je interesse niet eens heeft), gebeurd.

Beide consoles zijn geweldig en een flinke vooruitgang, geniet ervan ipv je gelijk te moeten halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Recon24
Segafreak83 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:18:
[...]

Misschien moet je zelf niet zo onzeker doen.. Maak je vooral druk om wat er in een ander topic (wat je interesse niet eens heeft), gebeurd.

Beide consoles zijn geweldig en een flinke vooruitgang, geniet ervan ipv je gelijk te moeten halen.
Is dat hezelfde als 2 die gaan zeuren dat er teveel mensen over pre-orders praten in de PS5 topic, waarvan ik van 1 al weet dat die helemaal geen interesse heeft in de PS5, en net zo hard en soms op een genieperige manier maar zit te sneren. Ik denk dat je je beter kan afvragen waarom men zich al pagina’s lang constant druk maakt om de PS5.

Blijkbaar gewoon erg onzeker over de XSX, constant die bevestiging maar weer zoeken zoals “ik hoop dat Xbox met dit en dat” “och xbox heeft het toch zo goed voor elkaar” of “ja die variabele clocks, allemaal zo slecht, ik snap niet wat ik zeg, maar ik voel me er zo wel beter bij”.

Gewoon blijven volhouden en doen alsof je neus bloed, maar als ik dit met de PS5 topic vergelijk, dan is die andere topic 1 en al onzekerheid. Als men zich druk maakt over de PS5 topic, dan mag dat andersom ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
BM schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:47:
[...]

[...]

[...]

Jullie lopen beiden lang genoeg mee om te weten dat je daarvoor een TR kunt indienen. Mocht je van mening zijn dat wij als mods daar niet goed genoeg op acteren, dan kun je dát in dit topic aankaarten.

Mensen soort-van-verkapt-maar-we-zeggen-eigenlijk-wel-wie-we-bedoelen op deze manier bespreken is niet de bedoeling.
Wel, ik kan die namen ook gewoon geven hoor, zal me persoonlijk weinig interesseren. Maar dat hoeft niet want het is nogal duidelijk.

En zo te lezen weet je het zelf ook ;-). Mij maakt het verder niet uit hoor als mensen zichzelf proberen beter te voelen in die topic en je daar niks aan wilt doen. Echter, hebben mensen dan ook niks te zeuren over de PS5 topic.

Het lijkt er bijna op alsof ze problemen hebben dat men blij is met hun pre-order.

[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 19-09-2020 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Recon24 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:50:
[...]

Wel, ik kan die namen ook gewoon geven hoor, zal me persoonlijk weinig interesseren. Maar dat hoeft niet want het is nogal duidelijk.

En zo te lezen weet je het zelf ook ;-). Mij maakt het verder niet uit hoor als mensen zichzelf proberen beter te voelen in die topic en je daar niks aan wilt doen. Echter, hebben mensen dan ook niks te zeuren over de PS5 topic.

Het lijkt er bijna op alsof ze problemen hebben dat men blij is met hun pre-order.
Afgunst, na-ijver, jaloezie of kinnesinne is een negatieve, pijnlijke emotie die men voelt wanneer men een ander geluk misgunt dat men zelf ontbeert.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 11:59
bram1984 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:26:
[...]

Afgunst, na-ijver, jaloezie of kinnesinne is een negatieve, pijnlijke emotie die men voelt wanneer men een ander geluk misgunt dat men zelf ontbeert.
Fijn dat je in ieder geval wat zelfkennis lijkt te hebben.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Finraziel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:29:
[...]

Fijn dat je in ieder geval wat zelfkennis lijkt te hebben.
Ja want ik maak ook continue verwijzingen en sneren richting Xbox in het PS5 topic om mezelf beter te voelen, zoals anderen dat andersom pagina's lang doen. Geen idee waar ik verder jaloers op zou moeten zijn.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
poor Leno schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:04:
[mbr] doe alsjeblieft niet zo vreselijk schijnheilig[/]
@BM Wie is hier nou schijnheilig? Ik die er een beetje laconiek op reageert, of diegene die slechts een gedeelte van een post niet modereert terwijl diegene donders goed weet wat er mee bedoeld werd? :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
bram1984 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:40:
[...]

Ja want ik maak ook continue verwijzingen en sneren richting Xbox in het PS5 topic om mezelf beter te voelen, zoals anderen dat andersom pagina's lang doen. Geen idee waar ik verder jaloers op zou moeten zijn.
Ik heb geen idee, daar kom ik niet want ik heb voor mezelf toch al besloten dat een PS5 er voorlopig niet komt en ik van mezelf weet dat ik dan hooguit in de verleiding kom om negatief op dingen te reageren...
Maar ik heb het idee dat je ook wel overdrijft. Ja, soms is er een sneer naar de PS5, en vind ik ook niet altijd nodig, maar volgens mij echt niet zoveel of zo erg als jij het doet voorkomen. Volgens mij ben je er ook gewoon erg gevoelig voor... Ja sommige mensen kunnen het niet laten, nou en? Moet je daar per se zo verontwaardigd van worden dat je, daar of hier, verhaal moet komen halen?
Als ze het in het PS5 topic doen dan geef ik je gelijk, maar dan is het aan de mods om daar tegen op te treden. Vanuit mijn perspectief, in de Xbox topics, zie ik jou (niet alleen jij) af en toe langs komen en heibel schoppen terwijl er naar mijn idee niet zoveel aan de hand was. Het voelt een beetje alsof er iemand op en neer staat te springen en jij komt aanrennen en steekt snel je voet uit om maar op je tenen getrapt te worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Kunnen we dit topic gewoon weer gebruiken waar het ooit voor bedoeld was? Ik stel voor dat jullie gezellig een DM-thread starten om saampjes verder te keuvelen, oke?
poor Leno schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:32:
[...]

@BM Wie is hier nou schijnheilig? Ik die er een beetje laconiek op reageert, of diegene die slechts een gedeelte van een post niet modereert terwijl diegene donders goed weet wat er mee bedoeld werd? :/
Allereerst had kunnen beginnen om daar een Topic Report voor aan te maken, in plaats van te reageren in het topic. Je weet zelf ook best dat dat de bedoeling niet is, maar de laatste tijd lijkt men dat allemaal collectief te vergeten.
Daarnaast, áls je dan al reageert (wat dus niet de bedoeling is) mag je sneren, al dan niet grappig bedoeld achterwege laten. En dan uiteindelijk schijnheilig komen verklaren dat de oorspronkelijke poster het niet zo bedoelde, en dat je dus daarom prima zo mocht reageren, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in.

Gewoon
Niet
Doen

Zie je iets wat je niet aanstaat, maak een TR aan, en houd je verder buiten de discussie. Voel je de behoefte om te reageren?
Gewoon
Niet
Doen

Dat geldt voor iedereen, maar ik zou willen dat men zich daar ook eens aan ging houden. Geloof dat we als mods momenteel te weinig tijd in een dag hebben zitten om de boel overal netjes in het gareel te houden.

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 19-09-2020 14:54 ]

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Laan1988 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:07:
[...]

Ideaal toch dat het dan wat rustiger is. Dan hoef ik niet steeds in de vlekken te schieten als ik zie dat er in een half uur 130 berichten zijn bijgekomen..
Ja maar de modjes moeten altijd tegen de stroom inroeien. Het is een discussieforum, de deelnemers bepalen het onderwerp van de discussie. 150+ berichten over een preorder geeft aan dat daar behoefte aan is. Er zijn geen nieuwe trailers/hardware release en je mag het ook niet hebben over de Xbox, blijkbaar hebben ze liever geen forumposts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Erapaz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:12:
[...]

Ja maar de modjes moeten altijd tegen de stroom inroeien. Het is een discussieforum, de deelnemers bepalen het onderwerp van de discussie. 150+ berichten over een preorder geeft aan dat daar behoefte aan is. Er zijn geen nieuwe trailers/hardware release en je mag het ook niet hebben over de Xbox, blijkbaar hebben ze liever geen forumposts.
Ik heb je reactie even naar het juiste topic verplaatst. Mocht je opmerkingen hebben over de moderatie kan dat in dit feedback topic, en niet ergens verstopt in een ander topic.

Mbt je opmerking.

Zowel de Topicstart van het preorder topic
Alles over het bestellen en het leveren van de Playstation 5 consoles kan hier verder besproken worden!
Als de topicwarning
Dit topic is uitsluitend over pre-orders, bestellingen, levertijden en prijzen. Om het overzichtelijk te houden geen offtopic posts.
Lijken me vrij duidelijk. Het preorder topic is voor preorders, dus waar kun je nog wel/niet bestellen, wie kan nog wel/niet leveren.

Al het andere is daar offtopic, en dus ongewenst. Dat heeft niks te maken met tegen de stroom inroeien, maar alles met het overzichtelijk maken voor iedereen.

Het zal best dat 'de vaste groep gebruikers' prima weet te vinden wat waar staat, maar vergeet niet dat een nog veel grotere groep mensen alleen leest, en dan is het wel handig dat het allemaal ook een beetje op een logische plek staat.

Dan kun je twee dingen doen, of daar zuur/sarcastisch over gaan doen, of ff 2 keer klikken om in het juiste topic te posten.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 23-09-2020 11:43 ]

Xbox

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 14:02
BM schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:42:
[...]
Het preorder topic is voor preorders, dus waar kun je nog wel/niet bestellen, wie kan nog wel/niet leveren.
Ik heb een vraag/opmerking over de modbreak in het PS5 pre-order topic ivm het bespreken van een schimmige webshop.

Ik snap dat jullie liever niet hebben dat Tweakers via het forum een weg vinden naar onbetrouwbare webshops. Anderzijds voelt het een beetje als je kop in het zand steken door het er maar niet over te hebben.

Uit de reacties van de afgelopen maanden wordt duidelijk dat mensen daar toch bestellen of in ieder geval overwegen om daar te bestellen. Er zijn misschien betere plekken op het internet om de betrouwbaarheid van webshops te bespreken, maar het PS5 pre-order topic is voor velen dé plek om vragen te stellen over webshops.

Ik zag de modbreak, besloot een reactie te geven en las toen jouw laatste reactie in dit topic. Ik heb een paar zinnen gequote wat in mijn ogen de reden is dat we dergelijke webshops juist wel moeten kunnen bespreken. Het staat nota bene in warning onder het topic:
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te goed is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo.
Als je dit in de warning zet, dan vraag je er toch ook om dat mensen gaan bespreken wat vertrouwde partijen zijn. Nu hoeven dat geen paginalange analyses te zijn, maar een paar Tweakers die twijfel uitspreken zou toch wel waardevol zijn voor mensen die overwegen om ergens te pre-orderen.

Waar zijn jullie bang voor? Dat de discussie ontspoort of dat mensen via het Tweakers forum op die websites komen?

Mensen die ondanks 20 negatieve berichten over een webshop toch een pre-order plaatsen zijn imo niet meer te redden en hadden die order vroeg of laat ook geplaatst door te Googlen of wat dan ook. Het is de verantwoordelijkheid van Tweakers om mensen te informeren en dat doe je het beste door het beestje bij zijn naam te noemen.

Maar dit is slechts mijn kijk op de zaak. Ik vond het vreemd dat er zo stellig werd gereageerd met een modbreak en de opmerking dat er maar 1 TR was aangemaakt (misschien een indicatie dat men denkt dat dit wel in dit topic besproken hoort te worden) en wilde daarom graag meer weten over jullie beweegredenen.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ridicuul schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:21:
[...]

Ik heb een vraag/opmerking over de modbreak in het PS5 pre-order topic ivm het bespreken van een schimmige webshop.

Ik snap dat jullie liever niet hebben dat Tweakers via het forum een weg vinden naar onbetrouwbare webshops. Anderzijds voelt het een beetje als je kop in het zand steken door het er maar niet over te hebben.

Uit de reacties van de afgelopen maanden wordt duidelijk dat mensen daar toch bestellen of in ieder geval overwegen om daar te bestellen. Er zijn misschien betere plekken op het internet om de betrouwbaarheid van webshops te bespreken, maar het PS5 pre-order topic is voor velen dé plek om vragen te stellen over webshops.

Ik zag de modbreak, besloot een reactie te geven en las toen jouw laatste reactie in dit topic. Ik heb een paar zinnen gequote wat in mijn ogen de reden is dat we dergelijke webshops juist wel moeten kunnen bespreken. Het staat nota bene in warning onder het topic:

[...]

Als je dit in de warning zet, dan vraag je er toch ook om dat mensen gaan bespreken wat vertrouwde partijen zijn. Nu hoeven dat geen paginalange analyses te zijn, maar een paar Tweakers die twijfel uitspreken zou toch wel waardevol zijn voor mensen die overwegen om ergens te pre-orderen.

Waar zijn jullie bang voor? Dat de discussie ontspoort of dat mensen via het Tweakers forum op die websites komen?

Mensen die ondanks 20 negatieve berichten over een webshop toch een pre-order plaatsen zijn imo niet meer te redden en hadden die order vroeg of laat ook geplaatst door te Googlen of wat dan ook. Het is de verantwoordelijkheid van Tweakers om mensen te informeren en dat doe je het beste door het beestje bij zijn naam te noemen.

Maar dit is slechts mijn kijk op de zaak. Ik vond het vreemd dat er zo stellig werd gereageerd met een modbreak en de opmerking dat er maar 1 TR was aangemaakt (misschien een indicatie dat men denkt dat dit wel in dit topic besproken hoort te worden) en wilde daarom graag meer weten over jullie beweegredenen.
Hoi, bedankt voor je reactie :)

De reden dat ik al die berichten weggehaald heb is omdat ik 'bang' ben dat mensen in hun enthousiasme om te bestellen direct naar zo'n site gaan, en niet verder lezen naar de reacties daaronder. Niet iedereen doet even goed vooronderzoek.

Wat we misschien nog wel kunnen doen is een lijstje van sites in de topicwarning opnemen waar men vooral niet moet bestellen. Ik ga dat intern even bespreken :)

Xbox

• Ridicuul
BM schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:02:
[...]

Hoi, bedankt voor je reactie :)

De reden dat ik al die berichten weggehaald heb is omdat ik 'bang' ben dat mensen in hun enthousiasme om te bestellen direct naar zo'n site gaan, en niet verder lezen naar de reacties daaronder. Niet iedereen doet even goed vooronderzoek.

Wat we misschien nog wel kunnen doen is een lijstje van sites in de topicwarning opnemen waar men vooral niet moet bestellen. Ik ga dat intern even bespreken :)
Blijkbaar zien mensen het PS5 topic als een vorm van vooronderzoek. Deze mensen waarschuwen via de topicwarning zou misschien wel een oplossing kunnen zijn. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

In dit topic gaat het alleen maar over de VPN-truc voor goedkope toegang tot deze dienst. Terwijl ik er eigenlijk inhoudelijk eigenlijk over Game Pass wil lezen. Staat dit op de radar van het moderatieteam of is het toegestaan? Het moge duidelijk zijn dat ik het erg vervuilend vind en eigenlijk buiten de scope van het topic acht.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
Gunner schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:16:

In dit topic gaat het alleen maar over de VPN-truc voor goedkope toegang tot deze dienst. Terwijl ik er eigenlijk inhoudelijk eigenlijk over Game Pass wil lezen. Staat dit op de radar van het moderatieteam of is het toegestaan? Het moge duidelijk zijn dat ik het erg vervuilend vind en eigenlijk buiten de scope van het topic acht.
Ik vond het eigenlijk best interessant. Toegang en kosten vwb gamepass is volgens mij gewoon in topic. Wat mij betreft dus geen issue, maar het moet daar niet alleen over gaan natuurlijk.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Inmiddels is het vier dagen na m'n TR in het topic en drie na m'n vraag hier.
zou iemand van het moderatieteam hier een antwoord op willen geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Finraziel in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic"
Let op mijn toon... Ja ok, ik had het wellicht iets beter kunnen verwoorden, maar door dit geknip verandert de inhoud van mijn post, dat vind ik ook niet ok... Ik zei niet dat het alleen maar Sony's schuld was, maar door dat geknip is dat wel wat er nu staat.
En mag het woord fanboys niet meer? :? Ik snap dat het niet handig is om iemand voor fanboy uit te maken maar dat deed ik niet. Ze bestaan, je ogen daarvoor sluiten lijkt me nogal suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Feedback krijgen is lastig hier. Even wat mensen taggen dan maar.

@Gropah @BM @Ircghost @Sagat @Geronimous @Bart ® @Chaoss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:16:

Sorry voor het lange uitblijven van een antwoord. Ik kan niet voor de andere mods spreken, maar zelf ben ik de afgelopen tijd privé wat drukker geweest. Dan zie ik dit soort vragen natuurlijk wel, en dan heb ik er op dat moment even geen tijd voor, dus dan denk ik 'komt later wel'. Maar dan vergeet ik het natuurlijk weer. Dus wat dat betreft goed dat je me eraan herinnert. Want dit is natuurlijk niet de bedoeling zo.

Voor wat betreft je vraag: ik zie in het topic nu in ieder geval genoeg andere dingen voorbij komen. Het gaat niet alleen over VPN. En als het daar wel over gaat, kan dat natuurlijk ook, als het maar relevant is. En soms is dat wat meer dan een andere keer. Soms gaat het misschien weer over iets wat jij interessant vindt, terwijl een ander daar weer niets mee heeft. Ik denk dat dat er ook gewoon bijhoort op een forum. Op dit moment zie ik in ieder geval geen reden om bij te sturen. Als het in de toekomst naar jouw mening toch weer te scheef loopt, geef het dan ook vooral aan, dan kijken we er weer naar.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Finraziel schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:51:
Finraziel in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic"
Let op mijn toon... Ja ok, ik had het wellicht iets beter kunnen verwoorden, maar door dit geknip verandert de inhoud van mijn post, dat vind ik ook niet ok... Ik zei niet dat het alleen maar Sony's schuld was, maar door dat geknip is dat wel wat er nu staat.
En mag het woord fanboys niet meer? :? Ik snap dat het niet handig is om iemand voor fanboy uit te maken maar dat deed ik niet. Ze bestaan, je ogen daarvoor sluiten lijkt me nogal suf.
@Geronimous jij hebt deze gemodereerd, zou jij hiernaar willen kijken?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bart ® schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:46:
Voor wat betreft je vraag: ik zie in het topic nu in ieder geval genoeg andere dingen voorbij komen. Het gaat niet alleen over VPN. En als het daar wel over gaat, kan dat natuurlijk ook, als het maar relevant is. En soms is dat wat meer dan een andere keer. Soms gaat het misschien weer over iets wat jij interessant vindt, terwijl een ander daar weer niets mee heeft. Ik denk dat dat er ook gewoon bijhoort op een forum. Op dit moment zie ik in ieder geval geen reden om bij te sturen. Als het in de toekomst naar jouw mening toch weer te scheef loopt, geef het dan ook vooral aan, dan kijken we er weer naar.
Thanks voor je feedback. Ik heb er laatste even doorgeen gescrolled en ik denk dat zo'n 75% van het topic gaat over het goedkoop verkrijgen van Game pass Ultimate via een braziliaanse VPN. Ik hou zelf niet van zulke methodes en je moet je afvragen of zoiets wel de bedoeling van Microsoft is (ondanks dat ze het oogluikend toestaan). zelfde gaat op voor goedkoop verkregen licenties van office/windows etc.

Maar ik waardeer je visie hierover (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Gunner schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:57:
[...]

Thanks voor je feedback. Ik heb er laatste even doorgeen gescrolled en ik denk dat zo'n 75% van het topic gaat over het goedkoop verkrijgen van Game pass Ultimate via een braziliaanse VPN. Ik hou zelf niet van zulke methodes en je moet je afvragen of zoiets wel de bedoeling van Microsoft is (ondanks dat ze het oogluikend toestaan). zelfde gaat op voor goedkoop verkregen licenties van office/windows etc.

Maar ik waardeer je visie hierover (y)
Ik zal in ieder geval ook even bij de overige mods opgooien wat wij als Tweakers.net van dit soort methodes vinden.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het beleid v.z.i.w. is dat we geen discussies toestaan over de grijze (laat staan illegale) methoden waarop je licenties kan verkrijgen.

Het wordt (i.i.g.) door mij oogluikend toegestaan om te vermelden dat je key hebt aangeschaft op een grijze manier, maar dat is dan ook de grens.

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 28-09-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Ircghost schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:10:
Het beleid v.z.i.w. is dat we geen discussies toestaan over de methoden waarop je op grijze manieren licenties kan verkrijgen.

Het wordt (i.i.g.) door mij oogluikend toegestaan om te vermelden dat je key hebt aangeschaft op een grijze manier, maar dat is dan ook de grens.
Dit zijn alleen geen grijze licenties, maar witte licenties die je in een ander land aanschaft.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat dus mijns inziens een grijze methode is in zijn totaliteit. Partijen bieden goedkopere keys aan in bepaalde landen i.v.m. fiscale regels (i.e. wel of geen omzetbelasting) en voornamelijk de koopkracht van de inwoners. Ik heb het vermoeden dat als je de regels van MS erbij pakt ze het ook niet toestaan, ze gedogen het misschien op het moment. Je maakt dus, voor zover ik het zie, misbruik van het systeem door het zo aan te schaffen wat het onwenselijk maakt op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ircghost schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:15:
Je maakt dus, voor zover ik het zie, misbruik van het systeem door het zo aan te schaffen wat het onwenselijk maakt op Tweakers.
Dat is een beetje m'n punt naast dat het dus in mijn ogen dat soort posts de overhand krijgen in dat topic. Als microsoft het had gewild dat je in Brazilie goedkoop aan game pass had kunnen komen had je niet het VPN-trucje nodig gehad.

Na m'n trial ga ik om die reden ook gewoon de nederlandse prijs betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 28-09-2020 12:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@Chaoss @Geronimous @Bart ® @Gropah @Ircghost

-

@BM Sorry hoor, maar je steekt vanochtend zelf een vuurtje aan in t PS5 topic.. vervolgens komt daar gezeik van en voelen de usual suspects uit t andere kamp zich gesterkt en zien t als een vrijbrief om zich er mee te gaan bemoeien.

Vervolgens komt daar nog meer gezeik van en is t topic nu dicht. En ga je 'puin ruimen'. Wat je zelf veroorzaakt hebt. Chapeau.

We weten allemaal dat je voorkeur bij het andere kamp ligt, en dat is prima. Maar dan moet je eerst in dat topic puin ruimen, waarbij het continu over de PS5 gaat. Maar daar wordt verder niets aan gedaan en topic reports worden voor lief aangenomen :/

Trek iig 1 lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En dat allemaal doordat ik alleen maar zei

"Geweldig, Sony brengt echt hun A game en next gen graphics en dat ze wel weten hoe ze de Tflops moeten gebruiken . _/-\o_"

Met X benen het bed uitgestapt ?

Dat het überhaupt nodig is om op het woordje Tflops te modereren en er getriggerd door te raken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2020 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Ja, BM bekijkt de boel vrij opzichtig door een knalgroene bril. Niks mis mee, maar geen goede eigenschap voor een moderator, denk ik. Of laat het iets minder merken. In het PS5 topic jezelf afvragen waarom mensen enthousiast worden van daadwerkelijke next gen gameplay beelden, maar mensen die compleet wild worden van alles behalve games (BC, een controller, een plaatje van Game Pass, laadtijden) of indie games, daar reageert hij dan weer niet op.

Niet geheel toevallig ook dat er na zijn opmerking ineens allerlei zure mensen langskomen die je normaal nooit ziet. Topic is openbaar, maar de agenda van de meesten is wel duidelijk.

En dan moet de PS5 blowout deze maand nog komen. Ik houd mijn hart vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Ah, komen jullie hier nu allemaal zeuren en klagen. Vallen jullie even lekker door de mand.

Maak een WhatsApp groep ofzo, kunnen jullie gezellig samen het hele dagen over de PS5 hebben, zonder feedback van anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Segafreak83 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:39:
Ah, komen jullie hier nu allemaal zeuren en klagen. Vallen jullie even lekker door de mand.

Maak een WhatsApp groep ofzo, kunnen jullie gezellig samen het hele dagen over de PS5 hebben, zonder feedback van anderen.
Tsja als azijnpissende tofferds zoals jij gewoon wegblijven, is er niets aan de hand. Maar jullie kunnen t niet laten. Zodra er ook maar iets positiefs over de PS5 is, zijn jullie er als de kippen bij om het met onzin de grond in proberen te boren.

En natuurlijk komen we over zoiets hier klagen. Daar is het voor :)

Maar wie valt hier nou door de mand? Wij die gewoon iets aan de kaak stellen, of jij die nogmaals je ware aard laat zien met je "lekker"? _O-

En ben je nu ook nog zuur dat je niet bij het whatsapp groepje mag? :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb een TR ingediend voor het PS5 topic en ik ben blij dat de mods (of enkel BM) daar nu heeft ingegrepen. Het ging nergens meer over. De focus van de discussie leek meer te liggen op elkaar onderuit te halen met sarcastische opmerkingen en flauwe sneren gecombineerd met "maar hij sloeg eerst" basisschool gedrag.

offtopic:
Nee ik ben zelf ook niet heilig en/of volledig zonder voorkeur

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 01-10-2020 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Segafreak83 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:39:

Ga jij anders in een "aanloop naar release topic" alles in twijfel trekken en janken over het enthousiasme van anderen. Serieus, wat doe jij in hemelsnaam in een dergelijk topic? Word je zelf niet eens moe van al dat negatieve gezeik van je? Edit: hoe werkt dat eigenlijk? Je logt iedere dag in op Tweakers, knakt je vingers en denkt bij jezelf: goh, waar zal ik nu eens even lekker over gaan zeiken de hele dag? Dat je daar de energie voor hebt joh.
Zie liever eerst dingen in het echt / persoonlijk, dan dat ik trailers geloof.
Precies, en prima toch? Dan ga je toch gewoon lekker weg en wacht je tot na de release als er een officieel PS5 topic geopend is? Alles wat nu gepost wordt is speculatie en op basis van wat er bekend gemaakt wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 01-10-2020 12:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Recon24
Ik denk dat sommige hier beter een keer goed kunnen kijken in hun eigen "Ray-traced" reflections.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
bram1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:47:
[...]

Ga jij anders in een "aanloop naar release topic" alles in twijfel trekken en janken over het enthousiasme van anderen. Serieus, wat doe jij in hemelsnaam in een dergelijk topic? Word je zelf niet eens moe van al dat negatieve gezeik van je?

[...]

Precies, en prima toch? Dan ga je toch gewoon lekker weg en wacht je tot na de release als er een officieel PS5 topic geopend is? Alles wat nu gepost wordt is speculatie en op basis van wat er bekend gemaakt wordt.
Gelukkig bepaal jij niet voor mij wat ik wel of niet moet doen, of waar ik wel of niet mag komen, lezen of reageren..

Kijk zelf eens in de spiegel joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Segafreak83 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:49:
[...]

Gelukkig bepaal jij niet voor mij wat ik wel of niet moet doen, of waar ik wel of niet mag komen, lezen of reageren..

Kijk zelf eens in de spiegel joh..
Zeg ik dat dan? Ik vraag: dan ga je toch lekker weg en kom je later terug? Je bent duidelijk niet gediend van het enthousiasme van anderen en je vindt op voorhand alles kut en het glas moet altijd half leeg zijn. Tja, de PS5 is nu eenmaal nog niet uit, dus je zal even moeten wachten tot de echte hands-on ervaring.

Wat moet ik in de spiegel zien? Zie je mij continue alles afzeiken in het Xbox topic? Ik kom daar nooit meer. Iedere pagina wel weer een sneer of een post met 80 feestende smileys over het minste en geringste. Ik zie iemand die zin heeft in de next gen en om die reden actief is hier en veel nieuwtjes post. Ik zou die negatieve energie pakken en steken in iets wat je wel leuk vindt of waarvoor je wel hyped bent. Dat maakt het voor jezelf een stuk fijner om de dag door te komen, lijkt me? Maar goed, doe wat je niet laten kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Modbreak:Ik zal naar de moderaties van vandaag en gisteren kijken, maar ga hier niet weer die persoonlijke vete's opstarten en uitvechten in de tussentijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Dit is dus niet de bedoeling

[ Voor 96% gewijzigd door Gropah op 01-10-2020 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
@Segafreak83 en @BM

Waar het om gaat is dat we een topic hebben vol enthousiastelingen die gek zijn van aankomende release en deze automatisch natuurlijk ook een grote vookeur hebben voor bepaalde exclusives van Sony. Als die dan een screenshot tonen van een remaster van spidey waar ze enthousiast van worden, wat verwacht je dan als je opmerkingen plaatst over halfbakken RT implementaties, allemaal niet bijzonder, ja die trailer van watchdogs was ook niet het uiteindelijke resultaat.. Dat zijn hele doelbewuste moodkillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:01:
@Segafreak83 en @BM

Waar het om gaat is dat we een topic hebben vol enthousiastelingen die gek zijn van aankomende release en deze automatisch natuurlijk ook een grote vookeur hebben voor bepaalde exclusieves van Sony. Als die dan een screenshot tonen van een remaster van spidey waar ze enthousiast van worden, wat verwacht je dan als je opmerkingen plaatst over halfbakken RT implementaties, allemaal niet bijzonder, ja die trailer van watchdogs was ook niet het uiteindelijke resultaat.. Dat zijn hele doelbewuste moodkillers.
Hier ben ik het mee eens. Jammer dat een mod hier het slechte voorbeeld geeft door de enthousiaste reactie van een gebruiker belachelijk te maken wat er uiteindelijk toe leidt dat het topic uit de hand loopt. Maar wel even denigrerend de rest afvallen als je dan het topic op slot gooit om 'puin te ruimen'.

Niemand had het over een '8e wereldwonder', de reacties hadden totaal geen 'OMG-WOW-AGame' gehalte en ook de zogenaamde 'revolutie' was een bedenksel van de moderator die vervolgens kritiek gaat leveren op reacties die nooit zijn geplaatst.

Dat het vervolgens uit de hand loopt met flauwe plaatjes sarcastische opmerkingen is niet netjes, maar wel te begrijpen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
poor Leno schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:30:
@Chaoss @Geronimous @Bart ® @Gropah @Ircghost

-

@BM Sorry hoor, maar je steekt vanochtend zelf een vuurtje aan in t PS5 topic..
Dat was geenzins bedoeld om welk vuurtje dan ook op te stoken, het was een oprechte vraag, waar geen enkele bijbedoeling achter zat.

Ja, in het PS5 topic, maar zoals men daar zo graag verkondigd zijn er voor de Xbox geen next-gen games/beelden om op te reageren, dus vandaar in dat topic.
We weten allemaal dat je voorkeur bij het andere kamp ligt, en dat is prima. Maar dan moet je eerst in dat topic puin ruimen
Ik reageer soms ook gewoon 'als user', maar kennelijk moet ik dan eerst 'de boel daar opruimen'?

Dat mijn voorkeur bij Microsoft/Xbox ligt is geen geheim, en daar doe ik ook niet moeilijk over. Maar volgens mij ben ik in het PS5 topic niet bijzonder kritisch of negatief geweest? Ik post in beide topics al vele malen minder dan ik soms zou willen juist omdat ik weet dat 'mijn voorkeur' icm de rode nickname er voor zorgt dat alle posts die ik maak kritischer bekeken worden dan die van anderen.
bram1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:36:
Ja, BM bekijkt de boel vrij opzichtig door een knalgroene bril. Niks mis mee, maar geen goede eigenschap voor een moderator, denk ik. Of laat het iets minder merken. In het PS5 topic jezelf afvragen waarom mensen enthousiast worden van daadwerkelijke next gen gameplay beelden,
Je verdraaid daar mijn woorden nogal, of je interpreteert ze in ieder geval anders dan ik ze bedoeld heb. Ik heb nergens gezegt dat de boel er niet goed uit ziet, en dat mensen enthousiast zijn is alleen maar mooi. Ik reageerde met name omdat het me opviel dat men op dit moment nogal enthousiast wordt van alles wat spiegelt. Daarbij vond ik inderdaad dat aan die screenshots ook genoeg op te merken viel. Dat iemand van DF er dan toevallig enthousiast van word is prima, maar ik ben prima in staat om een eigen mening te vormen.
Toevallig reageer ik nu op een quote met plaatjes, maar dezelfde vraag had ook los gesteld kunnen worden zonder verwijzing naar iets. Was het dan minder erg geweest?
Ridicuul schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:14:
[...]

Hier ben ik het mee eens. Jammer dat een mod hier het slechte voorbeeld geeft door de enthousiaste reactie van een gebruiker belachelijk te maken wat er uiteindelijk toe leidt dat het topic uit de hand loopt. Maar wel even denigrerend de rest afvallen als je dan het topic op slot gooit om 'puin te ruimen'.

Niemand had het over een '8e wereldwonder', de reacties hadden totaal geen 'OMG-WOW-AGame' gehalte en ook de zogenaamde 'revolutie' was een bedenksel van de moderator die vervolgens kritiek gaat leveren op reacties die nooit zijn geplaatst.
Ach komop, serieus? Ik geef het slechte voorbeeld omdat ik een vraag stel? Nogmaals: daar was niks afzeikends aan bedoeld. En ja, ik zet 'm tikje dikker aan, maar dat A-Game is een letterlijke quote op de reactie waar ik op reageer
Dat het vervolgens uit de hand loopt met flauwe plaatjes sarcastische opmerkingen is niet netjes, maar wel te begrijpen.
Nou nee, dat is niet te begrijpen. Men zou ook gewoon een Topic Report kunnen aanmaken in plaats van sarcastisch plaatjes te gaan lopen posten. En iedereen die zo reageert weet ergens wel beter.

Maar goed, ik zal het PS5 topic verder vermijden als mensen daar gelukkig van worden. Het zou soms misschien helpen als mensen beseffen dat moderators óók gewoon liefhebbers van games zijn, en dat niet alles een dubbele betekenis/lading heeft. Ik kijk ook uit naar de komende generatie consoles, maar de aanloopperiode word met dit soort 'gedoe' op het forum wel een stuk minder leuk dan het zou kunnen zijn.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat op de frontpage goed werkt is de user moderation met plus en min waarbij de 0 of lager automatisch verborgen wordt. Scheelt jullie een hoop werk. Maar ik kan me voorstellen dat dat nogal een ingrijpende klus is om op een forum door te voeren 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
@Segafreak83 en @BM

Waar het om gaat is dat we een topic hebben vol enthousiastelingen die gek zijn van aankomende release en deze automatisch natuurlijk ook een grote vookeur hebben voor bepaalde exclusives van Sony. Als die dan een screenshot tonen van een remaster van spidey waar ze enthousiast van worden, wat verwacht je dan als je opmerkingen plaatst over halfbakken RT implementaties, allemaal niet bijzonder, ja die trailer van watchdogs was ook niet het uiteindelijke resultaat.. Dat zijn hele doelbewuste moodkillers.
Ik snap niet zo hoe dat doelbewuste moodkillers zijn. Het is gewoon een vraag, toch? Het komt op die manier heel erg over alsof je maar één mening mag uiten in het topic, terwijl het doel van een forum toch juist is dat alle meningen (binnen bepaalde grenzen uiteraard) geuit mogen worden. Je (niet jij persoonlijk; ''je'' in het algemeen) kan er ook voor kiezen om niet te reageren als er een mening langs komt waar je niks mee kan. Sowieso vind ik het jammer dat users maar meteen een ''kamp'' sticker krijgen, dat zorgt al meteen voor een grote kloof tussen bepaalde posters. We houden allemaal van gamen (waar het om zou moeten draaien) en hebben allemaal een mening, maar het is niet zo zwart wit dat iemand meteen kamp groen is als er iets van commentaar geuit word richting Sony. Of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
BM schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:23:
[...]

Dat was geenzins bedoeld om welk vuurtje dan ook op te stoken, het was een oprechte vraag, waar geen enkele bijbedoeling achter zat.

[...]

Ik reageer soms ook gewoon 'als user', maar kennelijk moet ik dan eerst 'de boel daar opruimen'?

Dat mijn voorkeur bij Microsoft/Xbox ligt is geen geheim, en daar doe ik ook niet moeilijk over. Maar volgens mij ben ik in het PS5 topic niet bijzonder kritisch of negatief geweest? Ik post in beide topics al vele malen minder dan ik soms zou willen juist omdat ik weet dat 'mijn voorkeur' icm de rode nickname er voor zorgt dat alle posts die ik maak kritischer bekeken worden dan die van anderen.
Het gaat er niet zozeer om wat je zei, maar de manier waarop. En zoals je ziet, komen er gelijk vanuit het andere kamp the usual suspects zich er mee bemoeien omdat ze jou volgen. 'Want dan mag het'..

En zoals ik al zei, zit het andere topic vol met PS5 sneers, onzinverhalen, overdreven uitspraken en uitlokkingen.

Het was ook stukken prettiger toen er topic softbans waren uitgedeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
@BM Het gaat erom dat je er als de kippen bij bent een ogenschijnlijke onschuldige post van @Verwijderd aan te passen (is er überhaupt een report op gekomen?), terwijl je dit allemaal in het Xbox topic laat staan. Sorry dat ik deze kinderachtige route moet nemen, maar dit wordt er bedoeld met meten met twee maten.
Ja ja ik zie ze al op een rijtje staan dansjes doen voor de spiegel. _O-

Maar goed ben benieuwd naar die raytracing capabilities van de mighty series x.
Voor alle duidelijkheid: ik vind niet dat je bovenstaande aan moet passen (de cringe is er wel, maar ach), maar @Verwijderd aanpassen = ook deze aanpassen.
Team groen laat je niet tweemaal betalen voor dezelfde game.
Laatste keer dat ik een spel gekocht heb :|
https://www.microsoft.com...dard-edition/9p5s26314hwq
Fijn dat alle progressie netjes wordt overgezet naar Series S/X :)
[Embed]
Shots fired. :+

[Twitter]
[Twitter]
Dit is puur 5 minuten zoeken op de laatste pagina's. Als er soortgelijke of zelfs onschuldigere posts in het PS5 topic gepost worden, dan is de wereld te klein.

Nogmaals: lekker alles hierboven laten staan. Hoort er een beetje bij. Maar als iemand dan roept dat Sony wel raad weet met de teraflops, dan is dan ineens wel uit den boze? Zie je hoe scheef dit werkt?

Edit: Ik zie bijvoorbeeld @Chaoss (een PS fan) ook niet continue de boel in het X topic modereren.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 01-10-2020 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Segafreak83 en @BM

Wat je dus nu zegt. Alleen enthousiasme toegestaan.

Daar is zo'n topic niet voor. Allebei de kanten moeten de ruimte krijgen. Helaas is dat bij bepaalde Sony en xbox fanboys niet te krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Laatste keer dat ik een spel gekocht heb :|
https://www.microsoft.com...dard-edition/9p5s26314hwq
Totdat ze erachter komen dat de grote third party games niet eens op gamepass komen te staan, dan is betalen opeens geen probleem. :O

[ Voor 31% gewijzigd door Recon24 op 01-10-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Alwayshappyz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Ik snap niet zo hoe dat doelbewuste moodkillers zijn. Het is gewoon een vraag, toch? Het komt op die manier heel erg over alsof je maar één mening mag uiten in het topic, terwijl het doel van een forum toch juist is dat alle meningen (binnen bepaalde grenzen uiteraard) geuit mogen worden. Je (niet jij persoonlijk; ''je'' in het algemeen) kan er ook voor kiezen om niet te reageren als er een mening langs komt waar je niks mee kan. Sowieso vind ik het jammer dat users maar meteen een ''kamp'' sticker krijgen, dat zorgt al meteen voor een grote kloof tussen bepaalde posters. We houden allemaal van gamen (waar het om zou moeten draaien) en hebben allemaal een mening, maar het is niet zo zwart wit dat iemand meteen kamp groen is als er iets van commentaar geuit word richting Sony. Of andersom.
Persoonlijk zal ik nooit moeite hebben met onderbouwde kritiek. En dat is waar het altijd mis gaat. Ja het ziet er nu wel goed uit maar vroeger zagen de trailers er ook altijd beter uit is niet onderbouwd. Wat ook niet onderbouwd is is als je nu al gaat roeptoeteren dat RT maar half af is of dat de PS5 niet eens bepaalde dingen op 60fps kan draaien. Die zaken zijn volledig uit de lucht gegrepen en wekken bij mij in elk geval irritatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
corset schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Daar is zo'n topic niet voor. Allebei de kanten moeten de ruimte krijgen. Helaas is dat bij bepaalde Sony en xbox fanboys niet te krijgen.
Het is niet dat kritiek niet is toegestaan, maar wel als 'kritiek' gebruikt wordt als onderhuidse steek om zichzelf beter te voelen, bevestiging te zoeken en een eigen product op te hemelen.

Wezenlijk verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
corset schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Nee je mist de context. Het is voornamelijk wat ik hierboven ook zeg.

Maar ga je niet aangevallen voelen als je kritiek uit wat niet onderbouwd is. Iets met hoge bomen, wie zn billen brand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
bram1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:43:
@BM Het gaat erom dat je er als de kippen bij bent een ogenschijnlijke onschuldige post van @Verwijderd aan te passen (is er überhaupt een report op gekomen?), terwijl je dit allemaal in het Xbox topic laat staan. Sorry dat ik deze kinderachtige route moet nemen, maar dit wordt er bedoeld met meten met twee maten.

[...]

Voor alle duidelijkheid: ik vind niet dat je bovenstaande aan moet passen (de cringe is er wel, maar ach), maar @Verwijderd aanpassen = ook deze aanpassen.

[...]

[...]

[...]

[...]

Dit is puur 5 minuten zoeken op de laatste pagina's. Als er soortgelijke of zelfs onschuldigere posts in het PS5 topic gepost worden, dan is de wereld te klein.

Nogmaals: lekker alles hierboven laten staan. Hoort er een beetje bij. Maar als iemand dan roept dat Sony wel raad weet met de teraflops, dan is dan ineens wel uit den boze? Zie je hoe scheef dit werkt?

Edit: Ik zie bijvoorbeeld @Chaoss (een PS fan) ook niet continue de boel in het X topic modereren.
Het is een totaal ander topic, en wat boeit jou dat? Je voelt je weer eens op je pik getrapt.

In het PS5 topic gebeuren ook dit soort dingen.

Buiten dat is het gewoon een feit dat MS je niet dubbel laat betalen, is geen speld tussen te krijgen.
Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste