Feedback op moderatie binnen Spielerij

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Naar aanleiding van het BF3 PC topic dat om de haverklap wordt dichtgegooid voor "opkuiswerken" (terecht ook), heb ik een vraagje: mag ik een BF3 Offtopic forum thread starten? Waar dat mensen die offtopic willen gaan, lekker willen trollen, memes posten, e.d. dit kunnen en mogen doen zonder vrees van gebanned te worden?

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 408317 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:49:
Naar aanleiding van het BF3 PC topic dat om de haverklap wordt dichtgegooid voor "opkuiswerken" (terecht ook), heb ik een vraagje: mag ik een BF3 Offtopic forum thread starten? Waar dat mensen die offtopic willen gaan, lekker willen trollen, memes posten, e.d. dit kunnen en mogen doen zonder vrees van gebanned te worden?

NEINNEINNEINNEIN. DUs om je vraag te beantwoorden, nergens! Gewoon lekker lullen over een spelletje mag niet. Hier op tweakers is het uiterst serieuse zaak om serieus over games te praten!

Offtopic threads zijn altijd zo dood en hebben geen nut. En tja een beetje gezellig lullen over een spel mag nie als er teveel mensen in het topic zitten. Dus nee kan niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 16-06-2012 13:48 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Postius schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:47:
[...]

NEINNEINNEINNEIN. DUs om je vraag te beantwoorden, nergens! Gewoon lekker lullen over een spelletje mag niet. Hier op tweakers is het uiterst serieuse zaak om serieus over games te praten!

Offtopic threads zijn altijd zo dood en hebben geen nut. En tja een beetje gezellig lullen over een spel mag nie als er teveel mensen in het topic zitten. Dus nee kan niet.
Ik verwachtte eerlijk gezegd een beetje een serieus antwoord (van een mod) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Anoniem: 408317 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:12:
[...]

Ik verwachtte eerlijk gezegd een beetje een serieus antwoord (van een mod) ;)
Ik vind dat sommige moderator's van tweakers.net zich eens af moeten vragen of ze helemaal lekker bezig zijn.

Ik vind het niveau soms erg puberaal, en pamperachtig.
Zo van ik vind het niks wat jij vraagt als ts. en daarom gooi ik het op slot, zie de faq. en als je het er niet mee eens bent pm. je me maar.
Waar dan een ellenlange goede onderbouwing wordt verlangt, op zich niets mis mee maar het beperkt je vrijheid en het geeft een hoog zucht gehalte.
Kortom je wordt een lurker(lezer) en mijd om te reageren, wat het algemeen belang nooit ten goede komt.

Denk niet wit of zwart, grijs is ook een mooie kleur. ;w

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De "alles moet in 1 topic" houding verbaast me een beetje aangaande D3/RMAH. Het is niet zo dat het RPG forum zo gruwelijk druk is dat een paar extra threads andere belangrijke threads van pagina 1 drukken. Het is zelfs zo rustig dat ouwe diablo topics er nog staan. Een paar topics meer zitten echt niet in de weg. Waarom dan niet uitsplitsen als dat 2 meer to-the-point topics oplevert?

Zorgen voor een opgeruimd forum is prima maar dat moet niet teveel in de weg van je gebruikers staan. Uiteindelijk maken de gebruikers de community en zou je eerder een "proberen en als het echt misgaat corrigeren we wel" beleid verwachten. Dat gaat misschien niet werken in een forum met tig nieuwe topics per dag maar dat is hier zeker niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:11:
Is er een auction house diablo 3 topic? Of mag deze anders gemaakt worden?
Het is haast een game in een game.
Welke items zijn goud waard. Vanaf welke stats kun je iets verkopen. Hoe fluctueert de markt. Welke mooie koopjes heb jij allemaal gemaakt. En dat soort leuke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Gisteren geopend: [PC] Diablo 3 Trading topic

Verder ook eens met bovenstaande, als iets een apart onderdeel is van een game kan er, zeker bij drukke topics, best voor gekozen worden om het af te splitsen naar een apart topic. Zo kan het onderwerp meer aandacht krijgen en personen die zich er niet voor interesseren hebben er ook geen 'last' meer van dat discussie erover plaatsvindt in het gewone gametopic :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Gisteren inderdaad geopend na overleg met de rest van de mods.
Daarnaast gaat er ook een pilot komen voor kroegtopics voor sommige grote/druk bezochte topics.
Dit wil overigens niet betekenen dat flamen, trollen, illegale dingen etc daar wel getolereerd zullen worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 16:49
Anoniem: 408317 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:49:

Naar mijn inziens is er natuurlijk niks mis met het communiceren en discuseren over een game. Maar een offtopic thread voor 1 game lijkt mij wel een beetje onzinnig. Het gevaar zit er wel snel in dat het een soort van chatbox topic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sn0wblind schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:03:
[...]

Naar mijn inziens is er natuurlijk niks mis met het communiceren en discuseren over een game. Maar een offtopic thread voor 1 game lijkt mij wel een beetje onzinnig. Het gevaar zit er wel snel in dat het een soort van chatbox topic wordt.
En hoe is dat precies een probleem, als het netjes aangegeven is in de title? Dan kunnen slowchatters hun ei kwijt en weten de mensen die dat te sne/irritant vinden waar ze niet moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bundin schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:52:
En hoe is dat precies een probleem, als het netjes aangegeven is in de title? Dan kunnen slowchatters hun ei kwijt en weten de mensen die dat te sne/irritant vinden waar ze niet moeten klikken.
En dan krijgt BF3 er een, WoW ook nog 1, D3, WoT of welke andere game-topic dan ook, kost de moderators meteen dubbel werk aangezien ze extra zullen moeten controleren in deze topics (welk 'kroeg' topic is nog niet uit de hand gelopen met flames etc?). Vragen en discussies verspreiden zich over de topics, schiet je helemaal niets mee op.

Als er een vaste groep slowchatters zijn, maak een eigen forum waar ze dat kunnen doen.
(trading topic lijkt ook meer een 'pricecheck topic' dan een trading topic :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 19:18
Kan er gekeken worden naar de volgende topics:

World of Warcraft
Dayz

WoW topic valt in dit nieuwe deel wel mee. Maar het niveau guildchat van het laatste deel was gewoon te hoog, waardoor de echt nuttige informatie wegzakte in eenegzins nutteloos gepruttel. (hier is je guildchat/forum voor)

Zelfde met het Dayz topic. Als je kijkt hoeveel gepraat er is over "hey pietje, waar ben jij nu" en "Hey sjoerd, ik ben dood lolol"

Ik begin gewoon te merken dat deze 2 topics gewoon langzaam aan aan het dichtslibben zijn met zulk soort chat, terwijl het doel van het topic compleet wegvalt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas weer een post,

Het Dayz forum begint weer! een slow chat te worden, discussie over de hardware van X en de ping van Y, en de sniper van Z. Het wordt gewoon een beetje jammer om te kijken in dat topic. Ik wil graag up to date blijven van het spel, en er een leuken discussie over hebben, en niet over iedereens PC/items te praten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het is nogal lastig om dat volledig uit te bannen en een slowchat topic ernaast laat vaak de slowchat naar klinkklare onzin veranderen. Er wordt zoveel mogelijk naar gekeken maar Spielerij is een erg druk bevolkt forum in het algemeen.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Beste mods, in het forum Fifa 13 geven meerdere mensen aan graag een nieuw topic te zien over Fifa 13 FUT (Ultimate Team). Nu zou ik graag willen weten of jullie dit onzin vinden of het hier mee eens zijn.

Als jullie het goed vinden, start ik hier een forum over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
weet niet of ik hier goed zit, maar:

shoombak in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 270"

is gewoon onnodig persoonlijk aanvallend qua post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
[PC] Battlefield 3 - deel 8

Hoewel misschien niet zo bedoelt vind ik het volgende bericht behoorlijk als reclame overkomen:
Er worden beta-testers gezocht voor een nieuwe anti-cheat module voor BF3:

Fairfight invites all game server owners to join us in the beta test for what we believe to be a revolutionarily new approach to anti-cheat called FAIRFIGHT. This new approach gives game developers and manages a completely new tool with the power to control player behavior. Spotting cheaters IN REAL TIME and applying an ESCALATING set of punishments on an individual player is now possible. A customizable RULE system is put into play and managed by your team to insure that game play is more Fair for everyone by curtailing the activity of cheaters. We've been testing FAIRFIGHT at i3D for weeks and love it, so now we've arranged for you to test the beta version with us.

If you would like to join the FAIRFIGHT beta tell us and well bring you in to experience the fun of a fair fight!

to sign-up, please email to gbnoc <.apenstaart><hiero> GameBlocks.com . They will request your server IP and RCON password to be integrated in the beta.

Fairfight will keep your server automatically clean from hackers. They might enjoy a couple of minutes of game play before being automatically banned from all FairFight protected servers world wide.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat niet alleen, maar is ook gewoon nep :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Ik zal het even in de groep gooien :)

Anoniem: 114616

Kan die Xbox2go niet gewoon een IP-ban krijgen zodat de normale users wel normaal kunnen discussieren? Wat een dom geleuter van die user.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Heb je wat links zijn posts die volgens jou niet door de beugel kunnen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hele topic ging al nergens meer over, leugens dit, graphics dat.

Of PS4 nu eigen topic krijgt of niet (je ziet al ook kleine discussie in PS3 topic gaan), je zal soortgelijke discussies gewoon houden.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20130220-07292.png

;)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 21-02-2013 16:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En die xbox2go heeft best nog aardige punten hier en daar, goed hij is geen Sony liefhebber, maar ik kan zo 4 anderen noemen die nog 'onder' het niveau van hem gaan zitten (zeker als we aspect 'PC' erbij pakken).
Jammer dat die cartoon alleen niet klopt ;)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2013 16:21 ]

SinergyX schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:21:
En die xbox2go heeft best nog aardige punten hier en daar, goed hij is geen Sony liefhebber, maar ik kan zo 4 anderen noemen die nog 'onder' het niveau van hem gaan zitten (zeker als we aspect 'PC' erbij pakken).

[...]

Jammer dat die cartoon alleen niet klopt ;)
Mwa, ik heb dingen gelezen waarbij die maar lukraak wat riep zonder de feiten te checken en het dan zo verdraaien dat hij het verkeerd begrepen had. Val je hem daarop aan dan gaat het langs hem heen. Je kan prima negatief zijn hoor maar kom met sterke argumenten ipv telkens jezelf te herhalen met onzin.

Op Fok kan dit prima maar op GoT zou toch enig niveau moeten zitten wat dat betreft.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 21-02-2013 16:31 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:54

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

psychoclown schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:13:
Heb je wat links zijn posts die volgens jou niet door de beugel kunnen?
De laatste pagina (met 50ppp in ieder geval) is een redelijk goed voorbeeld van hoe het topic aan het ontsporen was. De "flikker op", "achterlijke" en meer van dat soort kleurrijke termen werden druk gebezigd. Overigens is die Xbox2go niet de enige schuldige. Maargoed, ik heb het topic alleen dichtgeknikkerd, het opruimen is voor jullie :+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maakt hem in dat opzicht niet veel slechter/beter dan enkele anderen in dat topic, beetje inherent aan elke 'generiek product X Y en Z' topics, of zelfs als ze onafhankelijke topics krijgen. (zelfs grote Xbox en PS3 topic hebben er nog wel eens last van).

Maargoed, zelfs als het sterke argumenten zijn, is er altijd wel iemand die het (vanuit welke opzicht dan ook) het totaal niet eens is, krijg je al snel termen als fanboy, troll en voorbarige conclusies. Kort erna volgt vage slowchat en de standaard 'anti troll' replies.

Hij zegt best eerlijk (ik deel mijn mening daarin) dat MS een flinke slag kan slaan in het PC vs console aspect, daar gaan ook diverse mensen 'trollend' tegenin dat je blij moet zijn om tegen die 'cheatende clientmoddende gasten' te willen spelen.

Ik weet niet wat T.net van plan verder is, maar een algemeen discussie topic voor de NextGen vind ik geen slecht idee, 1 centraal moderatie punt, ipv diezelfde discussies in 2 aparte topics te lezen.

(ik moet eerlijk zijn, nu ik de features zo heb gehoord, sta ik echt niet te springen om dat ding direct te kopen).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2013 16:56 ]

Anoniem: 337891

Ik vind het niveau van de mensen die op Xbox2go reageren een stuk lager dan Xbox2go zelf eerlijk gezegd. Dat gescheld en gebah is juist Fok-achtig. T.net achtig is het om te zeggen Xbox2go 'je roept maar wat en hier is een bron om dat te bewijzen'. Als Xbox2go daarna doorgaat met zonder bron dingen lukraak roepen negeer je hem. Dat eeuwige gelijk moeten hebben is wat het topic verpestte imo.

Ik zou eerlijk gezegd liever aparte topics zien voor next-gen Sony en next-gen Microsoft. Zo samen wordt het alleen maar gebash. Apart hou je in ieder geval wat scheiding wat de oorlog tussen de fanboys wat vermindert. Het topic was boeiend totdat de PS4 werd aangekondigd en de fanboys losgingen. Dat gaat bij elke volgende aankondiging weer gebeuren.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maak dan de 2 topics nadat MS zijn Xbox heeft laten zien :P

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:04
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:03:
Ik vind het niveau van de mensen die op Xbox2go reageren een stuk lager dan Xbox2go zelf eerlijk gezegd. Dat gescheld en gebah is juist Fok-achtig. T.net achtig is het om te zeggen Xbox2go 'je roept maar wat en hier is een bron om dat te bewijzen'. Als Xbox2go daarna doorgaat met zonder bron dingen lukraak roepen negeer je hem. Dat eeuwige gelijk moeten hebben is wat het topic verpestte imo.
Punt wat irriteert is dat Xbox2go een soort kruistocht lijkt te voeren tegen de PS4. Dat je op basis van de presentatie je bedenkingen hebt over de PS4, dat kan en mag, maar om gelijk met je hooivork te beweren dat het een waardeloze flop wordt en dat iedereen die dat er anders over denkt bekeerd moet worden, daar zit gewoon niemand op te wachten.

En dan ook de toon en houding waarop hij bezig is. Vervolgens reageert ie nog een keer op iemand met "Gast, hou je mond". Dat vind ik zulk kinderachtig gedrag, Dan schiet ik een topic report in.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-02-2013 17:22 ]

SinergyX schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:06:
Maak dan de 2 topics nadat MS zijn Xbox heeft laten zien :P
De PS4 kan nu toch gewoon zijn eigen topic krijgen naast een nextgen topic?

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:03:

Ik zou eerlijk gezegd liever aparte topics zien voor next-gen Sony en next-gen Microsoft. Zo samen wordt het alleen maar gebash. Apart hou je in ieder geval wat scheiding wat de oorlog tussen de fanboys wat vermindert. Het topic was boeiend totdat de PS4 werd aangekondigd en de fanboys losgingen. Dat gaat bij elke volgende aankondiging weer gebeuren.
Mee eens maar zeker in zijn laatste posts in dat topic was hij flink aan het trollen en je maakt mij de kat niet wijs dat hij dat niet in de gaten had. Zojuist alle troep opgeruimd dus het topic is weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Wat is de reden dat bovenstaand topic al meer dan vierentwintig uur dicht zit voor onderhoud?

\[X360/PS3] Battlefield 3

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 07-04-2013 18:06 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bovenstaande post kwam vandaag over uit Schop een Modje, maar zorgt niet voor zichtbaarheid in het topicoverzicht. Vandaar maar even onder de aandacht brengen :)

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 07-04-2013 22:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Ik heb het even in de groep gegooid, gisteren zag ik wel het een en ander voorbij komen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Klopt dat deze nog dicht is. Het topic was na een modbreak van ongeveer een week geleden weer compleet offtopic gegaan met onderwerpen die niet altijd evenveel met BF3 te maken hebben. Hier zijn dan ook topicreports over binnengekomen. Aangezien dit topic erg druk bezocht is heb ik ervoor gekozen deze even op slot te gooien zodat ik deze even kan opschonen zonder dat er doorgepost blijft worden wat hiervoor het geval was waarbij een aantal de modbreak ook meteen negeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Volkomen duidelijk modjes, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Beste tweaker2010.

In het FIFA 14 topic heb je me doorverwezen naar FIFA 13. Op zich terecht gezien mijn vraag, maar het was bedoeld in de geest van de lopende discussie, waarin diverse personen aangaven wat ze irriteerde aan oude FIFA delen. Ik heb mijn reactie in het topic in ieder geval aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 19-04-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 23:45
Deze reactie van smoothz vind ik nogal buitensporig. Misschien was het geen leuke situatie voor hem/haar maar om nu zo te gaan schelden...

[ Voor 26% gewijzigd door Skydream op 08-05-2013 21:08 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
Met het oog op de aankomende E3 press conferences en de grote hoeveelheid nieuwe trailers, vraag ik me af of GIFs toegelaten zijn?
In het verleden waren er namelijk bepaalde mod(s) die zaken zoals memes en GIFs liever niet zagen. Wat is nu de algemene regel hierrond?

Ik begrijp dat memes hier misschien wat minder thuishoren, en ik geef toe dat ik vroeger (lees: pakweg 2 jaar geleden) er wat teveel postte.

Maar GIFs voegen veelal wel iets toe en geven gewoon aan wat je oorspronkelijk wou schrijven, maar dan in animatiebeelden.
Kijk naar forums als Neogaf waar er toch een mooi evenwicht bestaat tussen GIFs en professioneel overkomen. Als er al eens groot nieuws lekt, gebeurt het veel op die site. Daarnaast zijn er ook veel gamedevelopers die net op dat forum een account hebben.
Om maar te zeggen, GIFs toelaten moet niet persé afdoen aan het professionalisme van een forum.

Ik post graag GIFs hier die op Neogaf hun oorsprong vinden. Mag ik dit blijven doen zonder opeens morgen of overmorgen een sanctie/ban te krijgen?

Ik heb namelijk gezien dat er soms GIFs worden verwijderd met de reden "dat dit teveel bandbreedte/ruimte/..." opslokt. Persoonlijk vind ik dit geen goed argument.
- we zijn 2013. 56k modems mogen uitgefaseerd worden.
- als je via een smartphone sites bezoekt, moet je sowieso al slim genoeg zijn om standaard het tonen van alle afbeeldingen uit te schakelen, als je toch zo nodig niet teveel volume wilt verspillen.
- alle PC's en browsers gaan perfect om met GIFs, het is niet dat dit nog een nieuwe technologie is waardoor iemands surfervaring benadeeld zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

GIF hadden ze moeten begraven, samen met die 56k modems. Tig MB voor een paar seconden aan bewegende pixels, dat is zo niet 2013. Los van de grootte waarbij het soms nog steeds even kan duren voordat ze geladen zijn, vind ik ze over het algemeen maar irritant en/of voegt het plaatsen ervan weinig tot niks (positiefs) toe. Ja, ze kunnen heel leuk en heel grappig zijn, maar dan graag in een topic als Het Grote Animated GIFjes Topic, Deel 5 [NSFW]. Helemaal prima dus dat ze worden verwijderd of dat er linkjes van gemaakt worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gifjes worden naar mijn mening teveel misbruikt. Soort van one liners maar dan alleen met een gifplaatje. Daarnaast beelden gifplaatjes ook geen enige vorm van beleefdheid uit maar eerder het trollen, beledigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie gifjes in zulke topics niet meer als 'hahaha zie mij eens leuk zijn'-troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Het hoeft lang niet altijd trollen of beledigend te wezen maar de algemene kijk, vanuit de Spielerij moderators, op GIFjes is dat wij er nog steeds niet happig op zijn. Soms kunnen ze leuk zijn maar het lijkt mij verstandig daar een duidelijke lijn in te trekken en dan zeggen wij nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trailers -> embed filmpjes, nieuws berichten -> links/quotes.

Trollen naar XOne of PS4 -> GIF. Kijk naar de paar gifjes nu in de 4 topics erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Hallo moderators. Dit is niet zozeer een feedback maar een vraag. Eigenlijk 2 vragen. De eerste is; Wie is de moderator Hardware&Spielerij Algemeen? Ik kan dit niet vinden. (Misschien toch wel een stukje feedback :P)
Mijn 2e vraag: Ik zoek een goedkope alternatief van xbox/ps3 controller voor op de computer.. Waar kan ik deze vraag het beste plaatsen?

Heb niet langer dan mijn neus gekeken :F

[ Voor 6% gewijzigd door whatupdoc op 29-06-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Mooi dat je je eigen antwoorden gevonden hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

8)7 |:( Deze smilies weghalen lijkt me goed. Heb ze nog nooit door iemand die zich met woorden uit kan drukken gepost zien worden. Of voegen ze wat toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Daarvoor kun je beter een topic starten in LA aangezien dat iets is wat sitebreed geldt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat het gros ze in negatieve manier gebruik is niet het probleem van de smiley zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-05 19:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Steam Summer Sale 2013

Betreft dus het steam summer sale topic.
Echt gewoon mind blowing dat hier zo die regels worden neer gegooid. Doe dan het topic op slot?
Lees nou eens zelf de regels, en de voorgaande reacties van alle personen, dan mag je het topic gewoon op slot gooien aangezien niemand meer wat gaat/kan posten.

Wat willen jullie nu? Iedereen via de DM/IRC? Willen jullie geen bezoekers/hits/reacties op een topic?
Ik kom hier voor het forum, wat zou hier nou de definitie (forum) van zijn? Beetje mensen naar IRC gooien is wel erg apart.

Dus in feite mag er voor de Ibood hunt -alles- neergezet worden, slowchat en wel (met mate) en bij in feite een idem 'actie' maar dan voor games kan het opeens niet meer?

Overigens prima als jullie achter je regels staan, dat moet iedereen dan maar respecteren maar kun je dan ook even reëel zijn en even het gros van de reacties gaan lezen?
- Het was super gezellig (ook voor non posters, en mensen die af en toe maar kijken!)
- Leuke reviews kwamen langs
- Leuke reacties op gekochte games
- Mensen krijgen een beeld over wie / wat koopt, en kunnen hierbij ook een oordeel trekken of ze dit doen!! (naar aanleiding van meerdere reacties heb ik ook 2 games gekocht, anders nooit gedaan).

Dus zou je dan op zijn minst even een 'sorry' kunnen zeggen dat er zulke regels gehanteerd gaan worden, en dat tweakers bovenstaande lijstje niet waardeert?

Overigens zijn er nu al zat vertrokken naar bijv. reddit. en non tweakers communicatie middelen. Dit is gewoon zonde voor tweakers zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 11:05
douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:52:
Steam Summer Sale 2013

Betreft dus het steam summer sale topic.
Echt gewoon mind blowing dat hier zo die regels worden neer gegooid. Doe dan het topic op slot?
Lees nou eens zelf de regels, en de voorgaande reacties van alle personen, dan mag je het topic gewoon op slot gooien aangezien niemand meer wat gaat/kan posten.

Wat willen jullie nu? Iedereen via de DM/IRC? Willen jullie geen bezoekers/hits/reacties op een topic?
Ik kom hier voor het forum, wat zou hier nou de definitie (forum) van zijn? Beetje mensen naar IRC gooien is wel erg apart.

Dus in feite mag er voor de Ibood hunt -alles- neergezet worden, slowchat en wel (met mate) en bij in feite een idem 'actie' maar dan voor games kan het opeens niet meer?

Overigens prima als jullie achter je regels staan, dat moet iedereen dan maar respecteren maar kun je dan ook even reëel zijn en even het gros van de reacties gaan lezen?
- Het was super gezellig (ook voor non posters, en mensen die af en toe maar kijken!)
- Mensen krijgen een beeld over wie / wat koopt, en kunnen hierbij ook een oordeel trekken of ze dit doen!! (naar aanleiding van meerdere reacties heb ik ook 2 games gekocht, anders nooit gedaan).

Dus zou je dan op zijn minst even een 'sorry' kunnen zeggen dat er zulke regels gehanteerd gaan worden, en dat tweakers bovenstaande lijstje niet waardeert?

Overigens zijn er nu al zat vertrokken naar bijv. reddit. en non tweakers communicatie middelen. Dit is gewoon zonde voor tweakers zelf..
Ik kan het niet meer dan eens zijn met Douwe. Steam Summer Sale (en de andere Steam Sale events) zijn (voor mij iig) een behoorlijk episch event en vind het juist enorm handig dat alles betreffende dat in 1 topic staat.
Daarbij kan ik ivm werk overdag niet kijken, dus vind ik het handig dat mensen dus de aanbiedingen posten (wat dus ook mag). Maar minstens zo handig is het wanneer mensen spellen noemen die in de aanbieding zijn en ook zeker de moeite waard zijn.

Beetje slowchat kan geen kwaad toch, er werd uiteraard gewoon over de Summer Sale gesproken ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mee eens. Totaal onnodig strenge moderatie op bovengenoemd topic. Erg kortzichtige moderatie ook, want er werd toch best informatief en to-the-point gepost. Beetje jammer, mods.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 12:55
Ik hoef in de steam-sale topic geen info over games die mensen hebben gekocht of vragen wanneer is wat in de aanbieding. Ik kan p zo'n werkdag als vandaag pas 10 uur later weer kijken en moet dan 30 paginas met slap ge-oh doorlopen.
Ook de vraag die steed skomt, nu kopen of wachten is al lang duidelijk, hoeft dus ook niet.
Zet je sales neer en doe de rest in het IRC.

Wat ik wel de moeite vind is iemand die een 4-pack koop op poten wil zetten, maar de rest dan in DM.

[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 15-07-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:56:
[mbr]Je geeft zelf al een link naar het topic voor kritiek op moderatie, waarom dan hier nog uitgebreid een reactie?[/]

Kap eens met mijn reactie zo aan te passen dat iedereen denkt dat ik dit heb geschreven + mijn erg inhoudelijke reactie op een voorgaande reactie daarbij zomaar te verwijderen....

Ik post daar (omdat het DAAR gebeurt) een kleine reactie over de IRC chat en dat hij de enige is die met een mod praat en dat ik (we) hem dan niet per direct hoeven te "volgen" .. en vervolgens post ik hier mijn conclaaf over mijn moderatie kritiek.

Nou hierbij de mijn volgende stukje kritiek: wat een vage mod actie om mijn post zo te vernaggelen, terwijl het gros van de echte zinloze reacties (ivm die van mij) er gewoon nog staan.

Volgens mij was ik de enige die fatsoenlijk hier mijn 'beklag' heb gepost, en dan pak je me alsnog daar in dat topic met zo'n onzin stukje dat in feite perfect daar paste?

---------------------------------------------------------
anyways hier dan het originele bericht dat blijkbaar (dot dot dot) hier moet:

[...]
Wat klopt daar niet?
ik - wij?

Sorry maar het zal best wel echter ga ik echt niet naar een IRC channel, laat staan 1tje van tweakers :+
Regels of niet, het is gewoon dood zonde, een beetje uitleg en respect voor iedereen die hier actief en leuk bezig is geweest mag ook wel. Dat jij persoonlijke uitleg heb gekregen kan mij dan ook een worst wezen, no offence.

[ Voor 38% gewijzigd door Douweegbertje op 14-07-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 13:11
douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:52:
Steam Summer Sale 2013
...

...
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik kijk 2x per dag dit topic na, en vind het dan leuk om reacties te lezen van wat mensen hebben gekocht en of mensen bepaalde games goed vinden of niet. Ook is het handig om mensen te vinden die fourpacks willen kopen.
"moet je berichten over de sale bijna zoeken " Wat moeten we dan berichten? Oh, blij dat game X 75% korting heeft? Dit staat toch in de TS of kan je zelf gemakkelijk zien op de steam pagina?
Omdat de steam sale ook kort loopt en na de sale dit topic toch meteen stopt (nut is immers dan weg) vind ik het erg bekrompen om hier zo met regeltjes te gaan strooien.

Het punt van een steam sales topic snap ik dan niet meer: ik kan zelf makkelijk in steam zelf kijken wat de daily/flash/community deals zijn, hier heb ik geen TS voor nodig of het topic zelf (niet gemeen bedoeld voor de auteurs die hier werk insteken om toch een overzichtje te maken voor geinteresseerden).

Afijn, voordat ik mijn reactie kon wijzigen in het steam sales topic om de tekst te verplaatsen naar het feedback topic, was ik al gemodereerd geworden. Wat thorgal21 nu ineens meldt:
thorgal21 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:58:En dit geld voor heel het topic. Onnozele berichten zullen verwijdert worden en als je dit negeert zul je waarschijnlijk een waarschuwing krijgen van een Moderator.
EDIT: Gerechtigheid ;)
Krijg ik maar een nare smaak van in de mond.

Zoals het er nu voorstaat, maak van de Steam Summer Sale 2013 topic, maar 1 pagina met daarin de TS met daily/flash/community deals met een slotje zodat niet gereageerd kan worden. Dan heb je precies wat er nu volgens de regels verlangt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:20
Echt belachelijk hoe we hier de mond gesnoeid worden, het topic Steam Summer Sale 2013 is helemaal dood. Ik heb er echt plezier aan beleefd de afgelopen dagen, en niemand die zich stoorde aan offtopic berichten. Als @Gropah een beetje ballen heeft, dan draait hij het terug, en kunnen wij weer aan iedereen vertellen wat we gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Een beetje slow chat in een topic zoals het Steam summer sale topic is helemaal niet erg maar het moet wel binnen de perken blijven. Daarom ook dat de waarschuwing is geplaatst en dat er soepel getrashed is.

Kortom, slow chatten mag tot op een zekere hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

maartend schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:08:
Ik hoef in de steam-sale topic geen info over games die mensen hebben gekocht of vragen wanneer is wat in de aanbieding. Ik kan p zo'n werkdag als vandaag pas 10 uur later weer kijken en moet dan 30 paginas met slap ge-oh doorlopen.
Ook de vraag die steed skomt, nu kopen of wachten is al lang duidelijk, hoeft dus ook niet.
Fijn om in ieder geval iemand te horen die zich er dus aan ergert (als in, misschien dat we dan kunnen achterhalen wat er precies scheelt).

Wat zou jij dan het liefste zien, alleen elke 8 uur een post met welke games er nu in de sale zijn en een TS die aan wordt gepast? Welke meerwaarde zou dit dan hebben ten opzichte van de steam store te bezoeken? (ik probeer hier geen stroman te gebruiken of hoe je dat noemt, probeer gewoon te achterhalen wat de reden is)

Ik ben het er ook mee eens dat het van mij wel wat losser zou mogen in het topic, maar ik ben ook erg benieuwd naar hoer het er dan uit zou moeten zien volgens de mensen die dat niet willen.

Dus hoe zou jij dan willen dat het topic eruit komt te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
maartend schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:08:
...
Maar als het je daar om te doen is, is het toch voldoende om zelf naar de Steam Store te gaan en daar de aanbiedingen te bekijken? In het algemene aanbiedingentopic is zo'n pure opsomming zonder discussie ontzettend handig omdat niet alles bij elkaar gegroepeerd is, maar dat is nu niet meer nodig.

Daarnaast ben ik het wel eens met de mening dat de regels te streng zijn. Ik vind het altijd leuk om het topic te lezen en juist de berichten over of een game het waard is om aan te schaffen is wat een forum als dit voor mij van toegevoegde waarde is boven het zelf maar gewoon zoeken naar reviews.

De argumentatie om het topic 'leesbaar te houden' is dan iets wat ik totaal niet snap in dit geval; de mensen die dat overzicht zonder poespas zoeken, kunnen prima terecht op de Steam Store-hoofdpagina.

Het verbieden om fourpacks aan te bieden vind ik wel jammer, maar begrijpelijk. Beter zou ik het vinden als er een duidelijke vermelding in de topic warning staat om te waarschuwen en dat het risico geheel aan de deelnemer zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

psychoclown schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:16:
Een beetje slow chat in een topic zoals het Steam summer sale topic is helemaal niet erg maar het moet wel binnen de perken blijven. Daarom ook dat de waarschuwing is geplaatst en dat er soepel getrashed is.

Overleg eerst eens met je mede moderator lol.
Geen "Ik heb gekocht/twijfel over game X, Y en/of Z." en geen "Wie doet mee 4-pack voor game X" posts. Geen slow/offtopicchat
Dus beetje dubbelzinnig nu, en aangezien er al zomaar een post van mij vernacheld is, geloof ik er ook niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
psychoclown schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:16:

Eens, en eigenlijk zeg je in bedekte termen dat je het niet met de beslissing van de Moderator eens bent. Dank voor de support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens de huidige regels doet Gropah gewoon z'n werk heren :)

Het was er wel een stuk leuker voor het gesnoei. Waarschijnlijk omdat het topic veel casuals aantrekt.
Dat is op zich niet erg: alle nuttige informatie voor mensen die alleen voor facts komen staat in de TS.

Mijn suggestie: overleg even in crewforum of we geen uitzondering kunnen maken voor deze reeks. Het is een grootschalig event dat leeft onder gamers. Mijn voorbeeld hierbij is het iBood event. Daar is ook een offtopic uitzondering voor, as long as it lasts.

Dit is ook maar tijdelijk en waait in no time weer over :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
PromWarMachine schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:20:

Het was er wel een stuk leuker voor het gesnoei. Waarschijnlijk omdat het topic veel casuals aantrekt.
Dat is op zich niet erg: alle nuttige informatie voor mensen die alleen voor facts komen staat in de TS.

Mijn suggestie: overleg even in crewforum of we geen uitzondering kunnen maken voor deze reeks. Het is een grootschalig event dat leeft onder gamers. Mijn voorbeeld hierbij is het iBood event. Daar is ook een offtopic uitzondering voor, as long as it lasts.

Gropah hoort als moderator aan te voelen hoe een topic 'loopt'. er waren totaal geen klachten, dus laat het lopen, 22 juli is de actie toch weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hey, niemand (of iig ik) vind Gropah een eikel oid, daar gaat het helemaal niet over.
Ik gaf ook gewoon aan:

En dan nog, zoals je aangeeft kan er misschien gewoon wat gefixed worden, desnoods een slowchat topic of iets in die trend. Dus jouw suggestie zou een perfecte oplossing zijn.. nu alleen nog hier dat voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:18:
[...]

Overleg eerst eens met je mede moderator lol.

[...]

Dus beetje dubbelzinnig nu, en aangezien er al zomaar een post van mij vernacheld is, geloof ik er ook niet veel van.
Wat denk je dat Gropah en ik vooraf gedaan hebben? Ja ik stond volledig achter zijn trashwerk maar voor wat betreft de warning is dit al enigszins bijgeschaafd, denk aan je hart :)
Pierre_nr1 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:20:
[...]

Eens, en eigenlijk zeg je in bedekte termen dat je het niet met de beslissing van de Moderator eens bent. Dank voor de support!
Als je enkel denkt te kunnen rellen zoals zojuist in het Steam summer sale topic heb je het mis.

Ik zal samen met Gropah ons besluit eens heroverwegen en dan horen jullie dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Net als bij de Ibood-hunt topics kun je inderdaad uitzonderingen maken :).

Nu wordt er gezegd dat slowchat in bepaalde mate toegestaan wordt, maar niemand weet precies waar de grens ligt. Vroeg of laat krijg je wederom het probleem dat men het weer teveel vindt en er weer opgeschoond/gewaarschuwd moet worden. Zorgt er tevens voor dat er een beetje op basis van willekeur gemodereerd zal gaan worden en vragen mensen zich af waarom het ene wel mag en het andere niet en/of waarom er op een bepaald moment pas ingegrepen wordt. Nu waren er volgens mij bijvoorbeeld ook al meer dan 1000 reacties geplaatst voordat er een waarschuwing kwam.

Het onderwerp leent zich nu eenmaal niet voor een topic van niveau en strenge regels (daar valt bij een populair topic vaak ook niet op een goede manier tegenop te modereren). Het is dan toch een beter idee om het te laten gaan, er een leuk topic voor de community van te maken en eventueel de users die echt negatief opvallen eruit te pikken :).

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 14-07-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
PromoX schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:28:
[...]

Net als bij de Ibood-hunt topics kun je inderdaad uitzonderingen maken :).

Nu wordt er gezegd dat slowchat in bepaalde mate toegestaan wordt, maar niemand weet precies waar de grens ligt. Vroeg of laat krijg je wederom het probleem dat men het weer teveel vindt en er weer opgeschoond/gewaarschuwd moet worden.

Het onderwerp leent zich nu eenmaal niet voor een topic van niveau. Het is dan toch een beter idee om het te laten gaan, er een leuk topic voor de community van te maken en eventueel de users die echt negatief opvallen eruit te pikken :).
Je merkt in het topic dat nu niemand meer iets durft te posten, er wordt al zelfs voorzichtig gevraagd of het ontopic is als iemand iets post. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 13:11

Dat zou een oplossing zijn. Voor de korte duur van de steam sales een uitzondering maken. Voor de mensen die puur alleen willen weten wat iedereen heeft gekocht, kan je ook kijken in steam bij de meest verkochte sectie, daar krijg je dezelfde data te zien.

We zullen zien wat de mods besluiten om te gaan doen. In ieder geval is het probleem nu duidelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

psychoclown schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:27:
Ja ik stond volledig achter zijn trashwerk maar voor wat betreft de warning is dit al enigszins bijgeschaafd, denk aan je hart :)
Blijf gewoon maar aan jezelf denken, kansloze opmerkingen hoef ik niet te horen. Ik ben hier ontzettend beschaaft en relaxed bezig. Ik neem mijn tijd voor een fatsoenlijke uitleg vanuit mijn oogpunt, dus ik verwacht in feite het zelfde van jou, ongeacht of je nu mod bent of niet.

Wat is het probleem met één opmerking: Jongens, het was te streng, maar we hebben het aangepast. Bedankt?

Hey, maar laat ik dan maar het voorbeeld nemen: bedankt voor het aanpassen van de regels en voor het 'luisteren' naar je community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:36:
[...]

Blijf gewoon maar aan jezelf denken, kansloze opmerkingen hoef ik niet te horen. Ik ben hier ontzettend beschaaft en relaxed bezig. Ik neem mijn tijd voor een fatsoenlijke uitleg vanuit mijn oogpunt, dus ik verwacht in feite het zelfde van jou, ongeacht of je nu mod bent of niet.

Wat is het probleem met één opmerking: Jongens, het was te streng, maar we hebben het aangepast. Bedankt?

Hey, maar laat ik dan maar het voorbeeld nemen: bedankt voor het aanpassen van de regels en voor het 'luisteren' naar je community.
Het blijkt wel weer dat een gepeperde mening door sommige Moderators niet geaccepteerd wordt. Snel op de teentjes getrapt, en direct hun MOD-macht misbruiken. Leven we echt in 2013?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Pierre_nr1 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Het blijkt wel weer dat een gepeperde mening door sommige Moderators niet geaccepteerd wordt. Snel op de teentjes getrapt, en direct hun MOD-macht misbruiken. Leven we echt in 2013?
ja deels.
Er word helaas niet echt inhoudelijk gereageerd op dingen, en qua communicatie is er ook niet veel.
Echter ben jij wel de gehele tijd aan het stoken, wat ook nergens goed voor is. Kom dan gewoon met iets concreets of stop met zeuren.

overigens is vrijwel alles 'rechtgezet' dus het is prima zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 14-07-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
douweegbertje schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:47:
[...]

ja deels.
Er word helaas niet echt inhoudelijk gereageerd op dingen, en qua communicatie is er ook niet veel.
Echter ben jij wel de gehele tijd aan het stoken, wat ook nergens goed voor is. Kom dan gewoon met iets concreets of stop met zeuren.
Ik zeurde even met je mee....I rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Zoals beloofd zouden Gropah en ik ons besluit heroverwegen en dit is er uit voort gekomen:
De getrashte berichten waren met recht getrashed maar de warning is bij deze aangepast.

Slowchat is in enige mate toegestaan maar houdt het aub wel binnen de perken zodat het ook leesbaar blijft voor degenen die zich er wel aan storen
Zie ook de reactie van Gropah in "Steam Summer Sale 2013"

Dat we hier niet stante pede inhoudelijk hebben gereageerd betekent niet dat we de reacties negeren of niet meenemen in onze heroverweging. Kijk ook even naar het tijdsbestek waarin al deze posts geplaatst zijn, in plaats van reageren hebben we direct overlegd zodat het ook voor jullie scheelt in het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
Doe het niet eigenlijk nooit, maar toch een kleine opmerking rondom de moderatie in Steam Summer Sale 2013 .

De summer sales duren maximaal 2 weken, met dan nog wat vooraankondigingen.
Gedurende het live zijn van de sale is iedereen behoorlijk enthousiast en dat mag toch ook wel een keertje.
Afgezien van de reacties rondom (semi-) illegale keys en persoonlijke aanvallen vind ik de meeste zaken wel moeten kunnen voor die paar weken.

Zoals het nu gaat is eigenlijk de fun uit het topic getrokken. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05 12:55
crizyz schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:18:
[...]

Fijn om in ieder geval iemand te horen die zich er dus aan ergert (als in, misschien dat we dan kunnen achterhalen wat er precies scheelt).

Wat zou jij dan het liefste zien, alleen elke 8 uur een post met welke games er nu in de sale zijn en een TS die aan wordt gepast? Welke meerwaarde zou dit dan hebben ten opzichte van de steam store te bezoeken? (ik probeer hier geen stroman te gebruiken of hoe je dat noemt, probeer gewoon te achterhalen wat de reden is)

Ik ben het er ook mee eens dat het van mij wel wat losser zou mogen in het topic, maar ik ben ook erg benieuwd naar hoer het er dan uit zou moeten zien volgens de mensen die dat niet willen.

Dus hoe zou jij dan willen dat het topic eruit komt te zien?
Een beetje slow-chat is geen probleem. Maar pagina's met de vraag "wanneer komt x/y in de aanbieding", "moet ik deze nu al kopen", "ik heb nu x gekocht, strax y, enz." maken het topic totaal onoverzichtelijk.

Maak in de TS een soort lijst met games die mensen hebben aangeschaft.
Zet de lijst met aanbiedingen wel neer, vaak zijn er pareltjes die niet op de frontpage van steam zijn. Of fouten die gemaakt worden in steam waardoor iets heel goedkoop is. Maar moet iedereen daar op reageren? Niet echt.

En wta ik absoluut terug wil zien in et topic is als mensen een 4-pack koop op poten willen zetten. Maar plaats dan je oproep daar dat je een 4-pack koopt en laat mensen via DM reagere. En zijn ze verkocht? melding doorstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
maartend schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:09:
[...]

Een beetje slow-chat is geen probleem. Maar pagina's met de vraag "wanneer komt x/y in de aanbieding", "moet ik deze nu al kopen", "ik heb nu x gekocht, strax y, enz." maken het topic totaal onoverzichtelijk.
Was ook een reden om over te gaan op een strengere waarschuwing :)
En wta ik absoluut terug wil zien in et topic is als mensen een 4-pack koop op poten willen zetten. Maar plaats dan je oproep daar dat je een 4-pack koopt en laat mensen via DM reagere. En zijn ze verkocht? melding doorstrepen.
Dat is helaas in het verleden al twee keer ernstig fout gegaan en samenkopen op Tweakers is sinds die tijd dan ook uit den bozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon makkelijk op te lossen

Startpost met de huidige aanbiedingen
topic voor slowchat

Iedereen blij. Ik snap het gezeur van de mods niet echt. Het is 2x per jaar.. kom op zeg, ga je daar nu zo moeilijk over doen? (van zowel de mods als de posters in het topic).
Wel grappig dat slowchat in topics als WoW e.d. gewoon wordt toegelaten, maar in andere topics dus totaal uit den boze is. Gelijke monikken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar als je per se wil slow-chatten IS er al een medium voor: http://irc.tweakers.net

Als je werkelijk iedere 5 minuten het topic loopt te refreshen kan je beter daar terecht.

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 15-07-2013 12:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beetje onzin reactie. Sorry, maar er zijn genoeg mensen die of IRC niet willen gebruiken, of Fora prettiger vinden (ik ben er 1 van. Heb echt geen zin in de IRC kids die denken cool te zijn). Dus dan is het maar "Well enjoy, I don't give a shit!" wat je nu eigenlijk gewoon zegt. Mijn oplossing geeft allebei de kampen wat ze willen, en iedereen is blij. Het klinkt nu gewoon meer als "Het gaat op MIJN! manier, en niet op wat de andere partij wil, want stel je voor dat ik iets ga accepteren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Dus jij zegt nu het nog steeds niet eens te zijn met de huidige waarschuwing? Volgens mij zijn het er velen wel aardig mee eens dat slowchat is toegestaan maar er geen wildgroei van onzin of offtopic posts moet zijn want zo is het op dit moment besloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar, ik doelde meer op de onzin discussie hierboven :) Vanuit beide kampen was het gewoon beetje nutteloos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Laatst online: 26-05 15:20

Arrogant

S.F.W.

maartend schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:09:
[...]

Maak in de TS een soort lijst met games die mensen hebben aangeschaft.
Zet de lijst met aanbiedingen wel neer, vaak zijn er pareltjes die niet op de frontpage van steam zijn. Of fouten die gemaakt worden in steam waardoor iets heel goedkoop is. Maar moet iedereen daar op reageren? Niet echt.

Sorry hoor, maar de enige bijdrage die ik van jou kan vinden in dat topic is:
maartend schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:18:
[...]

Of denk gewoon 10 seconden na.
En dan hier enorme verwachtingen stellen. Dat gaat er bij mij niet in.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Het PC Budget Gaming topic is ondertussen al bijna 4 uur "even" op slot voor schoonmaak. Duurt schoonmaak normaal gesproken zo lang of is er iets anders aan de hand?

Edit: Nvm, slotje is net verwijdert.

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 17-08-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje: staat het gamescom-topic op slot? Ik begrijp dat het feestje morgen pas begint, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Nee hoor die gewoon nog open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Anoniem: 406530 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:32:
Even een vraagje: staat het gamescom-topic op slot? Ik begrijp dat het feestje morgen pas begint, maar toch...
Staat helemaal bovenaan (omdat deze week Gamescom begint). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opmerkelijk, want in het topic zie ik geen melding dat hij gesloten is, maar er is ook geen quickreply/reageer knop aanwezig.

http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1556020/0
handmatig url, mag dus niet :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Laatst online: 09-08-2024
Vond ik inderdaad ook al frapant dat er niet gereageerd mag worden in de Gamescom topic...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag wel dat wehkamp topic waar quickreply was uitgezet, misschien vinkje teveel in GC topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Aha ik zag het probleem, het was een sticky in plaats van stucky. In eerst genoemde kan crew er wel posten maar de users niet. Zou dus gefixed moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danny Canero schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:26:
Vond ik inderdaad ook al frapant dat er niet gereageerd mag worden in de Gamescom topic...
Ik dacht even dat ik de enige was...

Bedankt voor de fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil even Uniciteit complementeren met zijn modereren, goed aanwezig, grijpt snel en correct in, etc.
Netjes :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Anoniem: 87260

De topicwarning klopt niet van het GTA 5 topic.

GTA 5 is niet aangekondigd voor de PC en elke 10 pagina's gaat het er weer over dat het in de topic warning staat. Zouden jullie dit aan willen passen?

[Multi] Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V komt, tot zover aangekondigd, voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC uit. Probeer de discussie over next-gen consoles zo veel mogelijk beperkt te houden. :)

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Ik heb die TW aangepast naar aanleiding van TR's en heb het nagekeken in het nieuws en zag oa. nieuws: Nvidia: GTA V komt dit najaar uit voor pc - update. Dit is later blijkbaar geupdate dat het niet correct was. Ik zal het weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 21:52
Zouden jullie [PC] Star Citizen kunnen sluiten?

We zijn een nieuw topic begonnen omdat de TS niet aan te passen was en de eigenaar niet reageerde.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Er was al contact met ons opgenomen maar ik heb zojuist dit even doorgevoerd en tevens handmatig een topicreeks aangemaakt aangezien je het vorige topic niet had gelinked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 13:14
Beste H&S admins,

Ik vroeg me af of er een alias in de A&K kan komen van de
Console Budget Gaming topic

Volgens de mods in de A&K forum zou ik het beste aan jullie moeten vragen. Bij deze :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Als het goed is heb ik het zojuist gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 13:14
psychoclown schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:22:
Als het goed is heb ik het zojuist gedaan :)
Haha dankjewel! Ziet er goed uit tussen alle andere topics :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste