Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedie76
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-08 22:02
Yessss!!
Eindelijk gelukt mbv Mobile Odin

Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Speedie76 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:19:
Yessss!!
Eindelijk gelukt mbv Mobile Odin

Werkt perfect
Dat is toch de duitse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Als ik Kies open dan staat er ...
Huidige firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)
Laatste firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)

Maar voor mij is er ook nog altijd geen OTA upgrade te bespeuren.
Het zal een kwestie zijn van geduld oefenen ... het zal wel eens komen zeker. :z O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Laatst online: 17-05-2023
onkeltje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:50:
Als ik Kies open dan staat er ...
Huidige firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)
Laatste firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)

Maar voor mij is er ook nog altijd geen OTA upgrade te bespeuren.
Het zal een kwestie zijn van geduld oefenen ... het zal wel eens komen zeker. :z O-)
die tand gedownload, note er op aangesloten, en hij zei gelijk dat hij ging updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Heb mijn LA6 geflashed met ODIN 1.85, eerst naar LC1, daarna de LPY eroverheen, zonder problemen.

Vooral het andere lettertype wat nu gebruikt wordt ben ik erg blij mee.

[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 14-05-2012 21:02 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
graaf404 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:54:
[...]

die tand gedownload, note er op aangesloten, en hij zei gelijk dat hij ging updaten :)
En gij had dezelfde firmware als ik?

Bij mij zegt Kies dat hij de Note niet ondersteund ..... maar dat mag ik hier niet zeggen , daarvoor moet ik bij de afdeling Kies zijn ;)
Zijn al die firmware verschillen nu echt typisch geknoei van Samsung of van Google of van Android.
Jezus wat een gesmos met dat systeem, ooit wordt dat nog de ondergang van Android & ko.

[ Voor 19% gewijzigd door onkeltje op 14-05-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ballebek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:59:
Heb mijn LA6 geflashed met ODIN 1.85, eerst naar LC1, daarna de LPY eroverheen, zonder problemen.

Dat is idd geen probleem. Het probleem ligt volgens mij meer, als je een LPY kernel hebt, en dan gaat wissen/ switchen. Dat je kans hebt op een brick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Don3k schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Dat is idd geen probleem. Het probleem ligt volgens mij meer, als je een LPY kernel hebt, en dan gaat wissen/ switchen. Dat je kans hebt op een brick.
Brick maak ik mij niet druk om, wel om de "keyboard null" als je met de verkeerde GB erop naar ICS flashed.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shaggie_NB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:02:
Ik heb ook de LA6 en nog geen update....

Gisteren nog wel even een blutooth telefoontje besteld....dan kan ik de Note gewoon in mijn jas laten als ik gebeld word. Lijkt me heel makkelijk!!

http://dx.com/bluedio-bd1...t-black-3-5mm-jack-123906
43$ = 33€
Niet een beetje duur, voor zo'n gadget ?
Ook deze mag je niet in de auto gebruiken, omdat je technisch niet handsfree belt.

Elke BT haedset ondersteund handsfree dialling en bellen, daar heb je niet zo'n raar (lelijk) model voor nodig

no offence,ik ben uitermate van de gadgets, en electro-prullaria < volgens de vrouw > maar hier zie ik het 'leuke' niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ballebek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:59:

Ook gedaan, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:52:
[...]
Ook gedaan, werkt perfect.
De problemen ontstaan ook niet bij het flashen, maar na verloop van tijd, als je grotere bestanden gaat (laten) verwijderen, of nieuwe updates er opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

Perkouw

Moderator General Chat
Zojuist hier weer even een update check gedaan maar helaas, nog geen update binnen. Ook wanneer ik de telefoon aansluit op de computer en kies start geeft deze aan dat ik over de laatste firmware beschik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

Perkouw schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:39:
Zojuist hier weer even een update check gedaan maar helaas, nog geen update binnen. Ook wanneer ik de telefoon aansluit op de computer en kies start geeft deze aan dat ik over de laatste firmware beschik. :(
kom op zeg ... dit soort berichten worden echt irritant en dienen wat mij betreft geen enkel doel.

Hou twitter in de gaten of kijk gewoon op SamMobile of daar voor je regio een nieuwe firmware staat (op dit moment heeft alleen Open Duitsland een update naar ICS, check dus je CSC zodat je weet wat je regio is)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Yucko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]

kom op zeg ... dit soort berichten worden echt irritant en dienen wat mij betreft geen enkel doel.

Hou twitter in de gaten of kijk gewoon op SamMobile of daar voor je regio een nieuwe firmware staat (op dit moment heeft alleen Open Duitsland een update naar ICS (check dus je CSC zodat je weet wat je regio is)
Relax mate, zal het niet meer posten. Sorry. Misschien wel een goed moment om een apart update topic te maken voor de Note.
Dank voor de link(s) trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Yucko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Hou twitter in de gaten of kijk gewoon op SamMobile of daar voor je regio een nieuwe firmware staat (op dit moment heeft alleen Open Duitsland een update naar ICS, check dus je CSC zodat je weet wat je regio is)
Bedankt voor de link, nu weet ik tenminste waar ik kan zien of er voor mij een update is of niet. _/-\o_

Weet ge, een mens zit altijd met de onzekerheid .... is er iets mis met mijn Note en krijg ik daarom geen update.
Ik heb nog nooit iets ilegaals op mijn Note gedaan maar het kon ook een verkeerde instelling zijn.
Maar nu, dank zij die link hoef ik niet meer te twijfelen.
Dat was nog eens een nuttige reactie _/-\o_

Wat ik wel zie is, indien de upgrade in dezelfde volgorde gaat ge beuren als de lijst laat zien XEN helemaal onderaan staat ... dus dat zal nog even wachten zijn.
Voordeel, ondertussen zijn de bugs er misschien al uit ;)

[ Voor 10% gewijzigd door onkeltje op 15-05-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 12-09 13:13
FreshMaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 05:30:
[...]

De problemen ontstaan ook niet bij het flashen, maar na verloop van tijd, als je grotere bestanden gaat (laten) verwijderen, of nieuwe updates er opzet.
Oh, dan heb ik het nog verkeerd begrepen ook. Zijn er voorzorgsmaatregelen te treffen, of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Wil iemand een update topic aanmaken voor de Note, dan kan de update en de ervaringen met de update daar worden besproken. Dit topic houden we dan voor het toestel zelf.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:14:
[modbreak]Wil iemand een update topic aanmaken voor de Note, dan kan de update en de ervaringen met de update daar worden besproken. Dit topic houden we dan voor het toestel zelf.[/]
Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000) - Update topic!
In progress weliswaar, wellicht dat er mensen zijn die willen helpen aan de inhoud/lay-out hiervan ?

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
FreshMaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:11:
[...]

43$ = 33€
Niet een beetje duur, voor zo'n gadget ?
Ook deze mag je niet in de auto gebruiken, omdat je technisch niet handsfree belt.

Elke BT haedset ondersteund handsfree dialling en bellen, daar heb je niet zo'n raar (lelijk) model voor nodig

no offence,ik ben uitermate van de gadgets, en electro-prullaria < volgens de vrouw > maar hier zie ik het 'leuke' niet van
Sorry ik wilde hierop reageren...maar laat maar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Mag hier niet helemaal, maar toch wel een beetje. Als je niet kunt wachten met kies- of regioupdate of whatever. Op xda heeft Eybee zijn eerste ICS Rocket gezet. Met zeer eenvoudige en foolproof instructies. Loopt erg lekker. Mirror 3 hidrive loopt erg hard. Ben je binnen een half uurtje klaar. Full rom met wat extraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shaggie_NB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Sorry ik wilde hierop reageren...maar laat maar :'(
Mag wel hoor, was gewoon mijn mening.

de reden dat je niet met een groot toestel wilt bellen, snap ik dan wel, maar zo'n dure 'uitbreiding' ervoor.

Zo is je reactie ook zo sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Ben het ermee eens, die kleine telefoon kan écht niet, bovendien is met de Note aan je oor echt niks mis, wel fijn eigenlijk, dekt goed af ;) Buiten dat je accu opgevreten wordt en je niet weet of je je note moet grijpen of dat andere telefoontje...

En de note auto-connect niet automatisch bij Bluetooth, da's ook irritant dan.

[ Voor 40% gewijzigd door RielN op 15-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Yvesss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:
Mag hier niet helemaal, maar toch wel een beetje. Als je niet kunt wachten met kies- of regioupdate of whatever. Op xda heeft Eybee zijn eerste ICS Rocket gezet. Met zeer eenvoudige en foolproof instructies. Loopt erg lekker. Mirror 3 hidrive loopt erg hard. Ben je binnen een half uurtje klaar. Full rom met wat extraatjes.
[Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:21
waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik heb een geheugenkaartje van 32 gieg erin, maar ik kan hem niet terugvinden bij eender welke file manager.
Staat deze in een map ergens ver weg verborgen ? Of mag deze alleen in NTFS geformatteerd worden ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
C00P schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:14:
waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik heb een geheugenkaartje van 32 gieg erin, maar ik kan hem niet terugvinden bij eender welke file manager.
Staat deze in een map ergens ver weg verborgen ? Of mag deze alleen in NTFS geformatteerd worden ?
Is ie wel gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yvesss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:
Alhoewel niet helemaal in het juiste topic, het is wel gebaseerd op XPY. Nog steeds een risico dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
yep, ik kan hem toch ontkoppelen als ik bij settings naar opslag kijk.
Ik zie ook dat er nog zoveel plaats vrij is, maar alles is grijs terwijl bij het interne geheugen kleuren gebruikt zijn.
Hoe moet deze geformatteerd zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Ik ontdekte vanmiddag Skitch, een uitbreiding op Evernote. Nou was Evernote al een übernotitieapp, maar met Skitch is het helemaal perfect voor de Note. Zie Skitch als S-Note, maar dan specifiek voor Evernote. Je kunt dus rechtstreeks je tekeningen/geschreven notities in Evernote opslaan. Het werkt mooi, met handy functies als pijlen, simpele figuren. Eigenlijk net als S-Note, maar een beetje anders.
Wat mij betreft een absolute aanrader voor de Note.

Wie heeft er nog meer mooie apps die (juist) heel goed werken op de Note?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
C00P schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:14:
Staat deze in een map ergens ver weg verborgen ?
Lokatie micro-SD-Storage:
/mnt/sdcard/external_sd/*

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
SirNobax schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:26:
[...]

dank je
Hij zegt dat die leeg is, maar ik weet dat dat niet zo is, zou ik hem opnieuw moeten formatteren ? en welke bestandsindeling best nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

FAT32. NTFS gaat namelijk niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SirNobax schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:26:
[...]

bij mij niet, bij mij is het:

/emmc/

en
/mnt/emmc/

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 07:03:
[...]

bij mij niet, bij mij is het:

/emmc/

en
/mnt/emmc/
Dan heb jij CM9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en een algemene topic search gedaan, maar er kwam niet echt veel uit. Dus vandaar dat ik het hier vraag: Valt dit toestel nou echt te gebruiken als je enige mobiele telefoon? Dus zonder een tweede mobiel/smartphone zeg maar.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ah, komt dat daar door, excuus :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:56:
Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en een algemene topic search gedaan, maar er kwam niet echt veel uit. Dus vandaar dat ik het hier vraag: Valt dit toestel nou echt te gebruiken als je enige mobiele telefoon? Dus zonder een tweede mobiel/smartphone zeg maar.
Hij is erg groot maar ook weer niet zo groot hoor.
ik gebruik hem gewoon als mijn gsm en de grote wendt erg snel.
Als je echt niet met de Note aan het oor wilt ( wat prima kan) zou ik eerde kiezen voor een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je denken dat het niet kan ?

Alles is aanwezig ( en meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
FreshMaker schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:31:
[...]

Waarom zou je denken dat het niet kan ?

Alles is aanwezig ( en meer )
De grootte, en of het praktisch is in alledaags gebruik. Of hij in elke soort broek past e.d..
En of je hem met een gemiddelde hand grootte in één hand kan vastpakken i.v.m typen enzo.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:52:
[...]

De grootte, en of het praktisch is in alledaags gebruik. Of hij in elke soort broek past e.d..
En of je hem met een gemiddelde hand grootte in één hand kan vastpakken i.v.m typen enzo.
De beste manier om daar achter te komen is naar een winkel te gaan en dan je hem daar in je gemiddelde hand houden.
Dat je daar zelf niet op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met één hand vasthouden én bedienen is praktisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:52:
[...]

Past goed in mijn kleine hand, je kan fatsoenlijk met 2 duimen typen zonder fouten.
Past ook in mijn jas zak en ook in mijn broekzak.
Internetten is een openbaring op dit toestel. alles is goed te lezen.
Ik ben een gelukkig Note eigenaar O-)

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:06:
Tja het was al weer even geleden dat er commentaar op de grootte was ...

Misschien een toestel met uitklapbaar scherm iets voor de klagers ?
kan je met 2x2.8" uit de voeten

de Note is by design deze grootte, take it or leave it
Zelf denk ik dat er over anderhalf of 2 jaar een probleem ontstaat .... ik wil niet kleiner meer !!

Dus hopen op innovatieve oplossingen die rond de 4.8 / 6" zitten dan .. Note 7300 / N3 iod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik ben klein, heel klein :P ~1.60, draag kindermaat broeken :P, en daar past tie makkelijk in zonder dat je hem voelt, of in de weg zit. En bedienen met een hand gaat prima, vooral met mn kleine handen. In de pauze doe ik niets anders. Broodje in de ene hand, internetten/ gamen in de andere hand! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat hier prima.. misschien zijn je handen gewoon te klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat probleem heb ik dus ook ....
Kan niet meer zonder het formaat van de Note ....
Zelfs de 4.8 inch toestellen vind ik nu al te klein :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Bekijk de volgende uitgebreide YouTube reviews met voorbeelden en beslis dan voor jezelf.
Eventueel kan je naar een winkel gaan en daar vragen of je 'm mag 'passen' ;)

Video 1

Video 2

Video 3

En om je vraag te beantwoorden of ie voor dagelijks gebruik geschikt is:
JA zonder meer en ik zou geen andere telefoon meer willen; Dat scherm is verslavend :)
M'n iPhone 4 wil ik echt niet meer gebruiken met dat mini scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door catt4u op 17-05-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Voor een ieder die moeite heeft (of denkt te gaan hebben) met de grootte van de Note... Wees gerust. In de update naar ICS zitten mogelijkheden die het nog eenvoudiger maken om het toestel met één hand te bedienen, zoals kleinere en links of rechts geplaatste telefoon toetsen en een verkleind unlock-patroon. Dit maakt het simpeler om de telefoon te ontgrendelen met één hand. Of om even snel iemand te bellen. En als je het nog te groot vind.... Er is genoeg andere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fboers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 20:36
Ik twijfelde ook aan de grootte. Heb van laminaat een plankje op de maat van de Note gezaagd.
En daar vervolgens een week mee rondgelopen :)

Het plankje paste in al mijn zakken, dat was voor mij de doorslag.

[ Voor 5% gewijzigd door fboers op 17-05-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Het formaat is zeer zeker dè factor van de Note, zowel positief als negatief. Volgens mij is het een love it or hate it situatie. De een wil bv absoluut niets groters dan een iPhone (wat op zich een mooi klein ding is) en de ander wil (evt.na er even mee gespeeld te hebben) niets minder dan een Note.
Zijn ontwerp is ook gewoon gebasseerd op die grootte. Zoals de anderen al gezegd hebben, is het beste om het gewoonweg te proberen. Zoek iemand op die er een heeft en speel er eens mee, stop 'm in je zak (en ga ermee zitten). Ik vind het een heerlijk apparaat. Het formaat is (voor mij dan) voor 95% een voordeel. Maar het blijft persoonlijk. Iedereen gaat weer anders om met zo'n apparaat.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fboers schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:52:
Ik twijfelde ook aan de grootte. Heb van laminaat een plankje op de maat van de Note gezaagd.
En daar vervolgens een week mee rondgelopen :)

Het plankje paste in al mijn zakken, dat was voor mij de doorslag.
Hopelijk geen splinters opgelopen op onbedoelde plaatsen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:28
Dit is hier offtopic, houd V&A in de gaten.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:26

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

*knip* Zie hierboven.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:43 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:28
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leest iemand hier wel eens stripboeken/comics op de Note? Ik denk dat het formaat echt perfect is daarvoor, voor de iPad zijn er honderden goede Comic apps maar op de Note kan ik niet echt een goede vinden. Heb in dit topic gezocht maar heb nog niets kunnen vinden.

/edit
Ik zocht op relevantie ipv populariteit! Nu heb ik waarschijnlijk een mooie app gevonden (perfect viewer)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamingZeUs
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ben momenteel de OTA 4.0 update voor Vodafone Nederland binnen aan het krijgen. Iets meer dan 300 MB voor mij.

Wordt spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:58:
Leest iemand hier wel eens stripboeken/comics op de Note? Ik denk dat het formaat echt perfect is daarvoor, voor de iPad zijn er honderden goede Comic apps maar op de Note kan ik niet echt een goede vinden. Heb in dit topic gezocht maar heb nog niets kunnen vinden.

/edit
Ik zocht op relevantie ipv populariteit! Nu heb ik waarschijnlijk een mooie app gevonden (perfect viewer)
Strips nog niet. Maar tijdschriften in pdf formaat zijn ook om van te smullen. Of complete boeken. Dan bedoel ik geen ebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

GamingZeUs schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:27:
Ik ben momenteel de OTA 4.0 update voor Vodafone Nederland binnen aan het krijgen. Iets meer dan 300 MB voor mij.

Wordt spannend!
raar, want jij bent de 1e en enigste die er tot op dit moment melding van maakt dat er uberhaupt NL ICS ROM uitgerold wordt (ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed), en dan ook nog eens een branded versie :?
Dus wanneer je hem erop hebt staan, graag screenshots met details van de ROM :)

[ Voor 34% gewijzigd door Yucko op 19-05-2012 06:50 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Yucko schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 06:44:
[...]
ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed
En dat is een Samsung website? ;) Volgens mij moeten zij het ook hebben van meldingen van gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:27
[...]

raar, want jij bent de 1e en enigste die er tot op dit moment melding van maakt dat er uberhaupt NL ICS ROM uitgerold wordt (ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed), en dan ook nog eens een branded versie :?
Dus wanneer je hem erop hebt staan, graag screenshots met details van de ROM :)
Is niet raar, hij heeft 99,9% zeker een Duits toestel / Duitse country-code. Check ook het Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000) - Update topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mphilipp schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:54:
[...]

En dat is een Samsung website? ;) Volgens mij moeten zij het ook hebben van meldingen van gebruikers.
Geen Samsun original, maar hij heeft wel "goede" contacten, gezien de snelheid van de releases op die site.
99% van de releases staan daar direct na uitbrengen in de downloads, dan doe je toch wel iets goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
en dan ook nog eens een branded versie :?
Notes van Vodafone zijn helemaal niet branded. Ik heb een Samsung Galaxy Tab en Note, beide via Vodafone gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 09:09
Weet iemand wat het kost om het gedeelte waar de sim kaart in gaat te laten repareren, mijn connectors zijn kapot...

vanmiddag zon leuke simkaart adapter gehaald en erin gestopt zonder er bij na te denken, en ja zonder simkaartje, want het paste een beetje moeilijk met simkaart. Toen hij dus erin zat, alles kapot getrokken toen ik hem eruit trok. Ja dat is dom, ik baal er ernorm van. Ik hoop dat dit valt onder de kleine reparaties, die ik kan laten uitvoeren bij een phone house repair center..

Ik baal echt als een stekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, raar, als m'n Note af en toe vastloopt - gemiddeld een tot tweemaal per week - moet ik de batterij eruit halen. En dan synchroniseert hij niet meer automatisch de tijd en de datum. Het toestel stelt zichzelf in op 1 januari 2000, 01.00 uur, en hoewel staat aangevinkt dat hij automatisch tijd en datum moet synchroniseren doet hij dat niet.

Geen halszaak, maar het zou wel makkelijk zijn als 'ie dat wel deed, net als al mijn vorige Androidtoestellen dat gewoon deden. Of zou het aan de combinatie Note/Telfort liggen?

Is een unbranded toestel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:46:
Hm, raar, als m'n Note af en toe vastloopt - gemiddeld een tot tweemaal per week - moet ik de batterij eruit halen. En dan synchroniseert hij niet meer automatisch de tijd en de datum. Het toestel stelt zichzelf in op 1 januari 2000, 01.00 uur, en hoewel staat aangevinkt dat hij automatisch tijd en datum moet synchroniseren doet hij dat niet.

Geen halszaak, maar het zou wel makkelijk zijn als 'ie dat wel deed, net als al mijn vorige Androidtoestellen dat gewoon deden. Of zou het aan de combinatie Note/Telfort liggen?

Is een unbranded toestel trouwens.
Hmmm... Weet niet hoe lang je het toestel al hebt, maar ik zou ermee teruggaan naar de winkel. Lijkt me geen normaal gedrag. Een sporadische vastloper is nog tot daar aan toe, maar 2x per week lijkt me niet normaal. (Is het bij normaal gebruik? Want het kan natuurlijk ook gewoon een brakke app zijn die loopt te klooien wellicht)... Wat betreft de tijdsync, zou dat iets met background sync te maken kunnen hebben? Staat dat aan/uit?... Zomaar een idee... Kan dat niet garanderen.

[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 20-05-2012 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
##Reactie op mijn vorige post##

Als het goed is kan het dus meevallen, een kapotte simcard reader. Op internet zie ik dat het onderdeel los te bestellen is. Lijkt mij dat het dan alleen op het moederbord gesoldeert moet worden. Neem aan als ik naar een samsung repair center ga dat ze niet het hele moederbord willen gaan vervangen... Lijkt mij onzin, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
kevindelange schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:01:
##Reactie op mijn vorige post##

Als het goed is kan het dus meevallen, een kapotte simcard reader. Op internet zie ik dat het onderdeel los te bestellen is. Lijkt mij dat het dan alleen op het moederbord gesoldeert moet worden. Neem aan als ik naar een samsung repair center ga dat ze niet het hele moederbord willen gaan vervangen... Lijkt mij onzin, toch?
Als ik de baas was deed ik dat wel. Dat is nl veel sneller en goedkoper (enig idee wat het kost als een Nederlander dat moet gaan solderen?). De verzamelde kapotte units worden vervolgens naar Polen verscheept waar een hele zaal met goedkope mannetjes de hele dag die dingen zitten te repareren. Die gaan er vervolgens als refurbished units weer uit. Zo gaat het bij een aantal grote electronicabedrijven. Geen idee of Samsung dat ook doet. Er is maar één manier om achter te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Hmm een nieuw moederbord zal snel naar een reparatie van 250 euro euro gaan kosten.. Ben ik lekker klaar mee dan.. Ik word daar toch niet vrolijk van bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Zonde idd van die adapter :/
Ik weet niet hoe verrot je het hebt getrokken, maar is er geen kans dat als je de adapter MET simcard erin voorzichtig terugduwt dat het "teruggebogen" wordt?!? Of zijn die contactpunten echt afgebroken?
€250 is wel extreem duur trouwens... is er geen repairshop (op de markt heb je vaak ook van die handy kraampjes) die dat goedkoop ff kunnen fixen?

[edit] Heb even zitten kijken, maar is het niet zo dat dit een los onderdeel met flatcable is die ergens gekoppeld zit aan het mobo? Bij de Galaxy S bijvoorbeeld lijkt het er op dat dit zo'n losse module is (sim + SD reader) Maar of dat bij de Note ook zo is wordt me niet echt duidelijk... Mocht dat wel zo zijn zou dat betekenen dat er niet gesoldeerd hoeft te worden... En kan je het eventueel gewoon zelf doen als je een klein kruiskop schroevendraaiertje hebt. (Ik zou hem gewoon ff openschroeven -voorzichtig!!! dat je niks kapottrekt- Het kan namelijk zijn dat er vanalles aan de plastic behuizing zit geplakt van antennes enzo)
Doe dit niet als je geen vaste hand hebt of niet weet waar je aan begint! En doe het in een zo stofvrij mogelijke omgeving! Eigen risico! (maar garatie heb je toch al niet meer vrees ik) Succes!

[edit2]
Nog ff verdergezocht, maar helaas is het geen flatcable systeem inderdaad.. linkje
linkje 2 service manual Galaxy Note (kies de onderste mirror)

[ Voor 64% gewijzigd door GeeEs op 20-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeeEs schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
Zonde idd van die adapter :/
Ik weet niet hoe verrot je het hebt getrokken, maar is er geen kans dat als je de adapter MET simcard erin voorzichtig terugduwt dat het "teruggebogen" wordt?!? Of zijn die contactpunten echt afgebroken?
€250 is wel extreem duur trouwens... is er geen repairshop (op de markt heb je vaak ook van die handy kraampjes) die dat goedkoop ff kunnen fixen?
Valt wel mee hoor, een moederbord kost toch best wat aangezien de meeste chips erop gesoldeerd zitten. Verder zou ik gewoon een onofficiële repairshop zoeken die het kan fixen voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Klopt, dat het waarschijnlijk het duurste onderdeel van het toestel is, maar verhoudingsgewijs, vergeleken met de nieuwprijs nu, als het echt €250 kost zou ik bijna overwegen een compleet nieuwe Note te halen... Hangt beetje van de leeftijd van toestel af en wat je ervoor over hebt (je kan die kapotte note namelijk nog prima verkopen 2e hands voor onderdelen)... maar garantie zal hij toch niet meer hebben na die adapter aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevindelange schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:45:
Hmm een nieuw moederbord zal snel naar een reparatie van 250 euro euro gaan kosten.. Ben ik lekker klaar mee dan.. Ik word daar toch niet vrolijk van bah
foto's van de schade ?

Deze is dan wel voor de i717 , maar veel duurder moet het niet zijn !

http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item4165f179c9

23$ zal zo'n 20€ zijn incl. verzenden

[ Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 20-05-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
alex3305 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Valt wel mee hoor, een moederbord kost toch best wat aangezien de meeste chips erop gesoldeerd zitten. Verder zou ik gewoon een onofficiële repairshop zoeken die het kan fixen voor een paar tientjes.
Dan moet het betreffende onderdeel wel los leverbaar zijn. En dat solderen is een ruime term. Die dingen worden door robotten gesoldeerd. Met de hand kan, maar is zeer tijdrovend en je moet er goed in zijn (en de juiste spullen hebbe). Een soldeerbout van de Gamma gaat 'm niet worden zeg maar.

Waarom denk je dat ze het door gespecialiseerde bedrijven in LaLoLa laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Dat onderdeel is los te koop en als je een beetje fijne soldeerbout met niet teveel vermogen hebt en vaker electronica soldeert zou dit moeten kunnen lukken. Het is relatief groot soldeerwerk als je de rest van de componenten bekijkt, maar de kans dat je de printplaat sloopt/doorbrand is zeker aanwezig... Persoonlijk zou ik de gok wel nemen... Kan je altijd daarna nog die 250 uitgeven als het faalt... Verrot issie toch al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik ben eergister overgestapt van een Iphone 4 naar een Samsung Note. Tot nu toe valt Android me zeker niet tegen, vind het wel mooi dat alles aan te passen is. Echter, heb ik wel wat hardware matige problemen.
Ten eerste zie ik bij witte achtergronden een roodsige gloed die weer veranderd naar een groensige tint. Het valt niet heel erg op, maar je ziet het wel degelijk. Ik zag het al vrij snel, en ik blijf me er aan irriteren. Is hier wat aan te doen, of moet ik met het toestel terug?

Probleem 2, toughscreen reageert niet echt lekker vind ik. Mijn iphone reageerde al als ik het scherm echt MINIMAAL aanraakte. Bij de note lijkt het wel of ik af en toe wat harder moet drukken om de letters op het scherm te krijgen. Als ik snel type mis ik vaak letters omdat die deze niet gepakt heeft, vrij irritant. Heb ik een maandagmorgen model if is hier nog wat aan te doen? Ik vraag me ook af of je je geld kan terug vragen als je niet tevreden bent? (om vervolgens ergens anders een nieuwe Note te halen die deze issue's niet heeft)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Rudios schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:38:
Ik ben eergister overgestapt van een Iphone 4 naar een Samsung Note. Tot nu toe valt Android me zeker niet tegen, vind het wel mooi dat alles aan te passen is. Echter, heb ik wel wat hardware matige problemen.
Ten eerste zie ik bij witte achtergronden een roodsige gloed die weer veranderd naar een groensige tint. Het valt niet heel erg op, maar je ziet het wel degelijk. Ik zag het al vrij snel, en ik blijf me er aan irriteren. Is hier wat aan te doen, of moet ik met het toestel terug?

Probleem 2, toughscreen reageert niet echt lekker vind ik. Mijn iphone reageerde al als ik het scherm echt MINIMAAL aanraakte. Bij de note lijkt het wel of ik af en toe wat harder moet drukken om de letters op het scherm te krijgen. Als ik snel type mis ik vaak letters omdat die deze niet gepakt heeft, vrij irritant. Heb ik een maandagmorgen model if is hier nog wat aan te doen? Ik vraag me ook af of je je geld kan terug vragen als je niet tevreden bent? (om vervolgens ergens anders een nieuwe Note te halen die deze issue's niet heeft)
Denk dat de note idd wat harder drukken is. Er is wel een tooltje om dat in te stellen (softwarematig). Ik vind een iphone net weer té gevoelig. Het is dat je dat nu gewend bent.

Google Play: SGS Touchscreen Booster#?t=W251bGwsMSwxLDEsImJyLnNob3A0YXBwcy50b3VjaHNjcmVlbmJvb3N0ZXIuY29tIl0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Ik heb nog nooit verschil gevoeld tussen iPhone/iPad/enig ander Android toestel. Het zou kunnen dat er een bepaalde vertraging is die je misschien niet gewend bent, maar harder drukken heeft totaal geen zin met een resistief scherm. En aangezien Samsung de schermen voor Apple maakt, lijkt het me stug dat ze zelf slechte schermen houden.
Dus er is iets mis met het apparaat of je omschrijft het niet goed. Is het een vertraging of moet je echt harder drukken.

Installeer anders Androsensor om je sensoren te testen. Als je in het menu 'Device Info' kiest, kun je een multitouch test doen en dan zie je zo hoe hard je moet drukken om feedback te krijgen. Bij mij is de minste aanraking al voldoende.

Of je hebt dode vingers... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Het valt me op dat het "Swype" toetsenbord wel goed reageert. Dus heb die nu maar ingesteld. Het kleur probleem blijft echter wel.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Kan foto's maken maar daarop is het niet zichtbaar, de eerste drie pootjes zijn nog in tact, de achterste (neem aan ook 3) is er in ieder geval één van gebroken en weet niet hoe het met de status van de andere 2 zit, misschien ook wel 1 van gebroken. Als het goed is zou hij het met 4 of 5 contact pootjes toch ook gewoon moeten doen? dan is het een kwestie voor de samsung repair shop om het open te maken en even recht te buigen en goed te zetten. Ik heb ondertussen gehoord in een winkel dat het beeldscherm zelf bijna 300 euro kost, zonder arbeidsloon. Ik heb hem voor 450 euro gekocht bij de mediamarkt, een maand terug. dus dan blijft er nog zo gezegd 150 euro over voor de rest van de onderdelen van het toestel. Neem aan dat het moederbord dan niet meer als 100 euro zal kosten...? Als het gewoon te buigen is lijkt mij het helemaal mee vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Lijkt me niet dat hij het met 4 of 5 pootjes ook doet... tenminste... dat denk ik dan, anders hadden ze er niet ingezeten. Bij sommige chips heb je idd wel extra 0 lijnen die je eventueel zou kunnen weglaten, maar of dat bij een simcard ook zo werkt -weet het dus niet 100% zeker- lijkt me stug.

Als je de service manual erbijpakt die ik linkte een paar posts terug kan je hem (makkelijk) zelf ff openschroeven en bekijken. Er staat stap voor stap in waar je op moet letten bij deassembleren en je hebt alleen een klein kruiskopschroevendraaiertje nodig. Pas wel op natuurlijk, het is fragiel spul allemaal hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Waar kun je eigelijk zien of ICS klaar staat?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Rudios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:45:
Waar kun je eigelijk zien of ICS klaar staat?
- Op je Note bij [instellingen] > [Over het toestel] > [Software-update]
- Via Kies
- Diverse websites zoals sammobile af en toe checken
- Openings post van dit topic lezen... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 22-05-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
https://twitter.com/#!/SamsungMobileNL

die tweeten het dan wel (als je een nl toestel hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een Wacom pen (die van de tekentablets ;)) geprobeert of het werkt?
En waarom zit dat knopje op de Samsung pen? Die doet toch niets.. Zou graag gezien hebben dat het werkt als een soort linker muisknop (zeker bij on:hover mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Kerels,
Sinds de upgrade van Android 2.3.6 naar 4.0 met de vernieuwde Touchwiz interface loop ik tegen 3 problemen aan.

1. Overheating, net was mijn telefoon 51 graden, Whatsappen en opladen tegelijk. Daarnaast was ik bezig met ontwikkelaarsopties en fake locations. Echter, ik was hier slechts nog maar een paar minuten aan begonnen.
2. Excessief open laten staan van achtergrondprocessen. Wat is hiermee gebeurd?
3. Langzamere readacces tijden van het geheugen. Waarom?

Als iemand tips heeft, van harte welkom. Laat me weten of je het (deels) herkent of kan herleiden.

Cheers, HgnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:
En waarom zit dat knopje op de Samsung pen? Die doet toch niets.. Zou graag gezien hebben dat het werkt als een soort linker muisknop (zeker bij on:hover mode).
Knopje ingedrukt houden, en pen op het scherm: geeft je een schermafdruk (waar je ook direct in kunt tekenen, als je dat wilt. Of doorsturen.) :)

Knopje ingedrukt hoiuden, en dubbeltik geven: je kunt nu een snelle notitie maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:
Heeft iemand al een Wacom pen (die van de tekentablets ;)) geprobeert of het werkt?
Tuurlijk doet dat knopje wel wat... Pak de handleiding er nog's bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:02:
[...]

Tuurlijk doet dat knopje wel wat... Pak de handleiding er nog's bij ;)
Die is in het Pools :P

En het werkt niet. Wellicht in de S-apps maar die gebruik ik niet.

Herstel, het werkt wel 8)7 Sinds wanneer? Zeker die ICS update 8)7

Ik maar moeilijk doen in GB voor een screenshot en balen in ICS dat het met een progje zou moeten.

Heren, bedankt _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
werkt idd in S-pen app

maar bijvoorbeeld ook als je knopje drukt en scherm lang aanraakt = screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rest nog de vraag of het met een Wacom pen werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:17:
Rest nog de vraag of het met een Wacom pen werkt :)
Nope. Ik heb er hier een en hij reageert er niet op.

Het is dezelfde technologie, maar Samsung zal wel een andere frequentie gebruiken. Zo'n tablet van Wacom verbruikt meer energie dan je met je Note kunt leveren (als je de hele dag wilt doen met je accu).

Hier leggen ze uit hoe zo'n Wacom werkt. Ik ben benieuwd hoe ze dat in de Note hebben verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, maar helaas dan. Die pennen lagen toch wel goed in de hand (Ik had een Intuos a5, toen nog met rs-232 interface hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beste tweakers,

Onlangs (afgelopen maandag ) heb ik een tweedehands galaxy note gekocht en de eerste dag g heb ik er geen enkel probleem mee gehad, maar sinds gisteravond is hij raar gaan doen. De note wordt namelijk erg warm, zelfs wanneer ik alleen maar via wifi aan het browsen ben en valt af en toe gewoon willekeurig uit. Sinds gister heb ik het apparaat welke via kies geüpdatet naar LA6, dus heeft iemnd anders hetzelfde probleem en hoe heb je hem dan weer gefixt?

Ik wil het toestel bovendien ook wel een nieuwe rom geven, maar how zit het dan met de garantie. De een zegt nelijk dat samsung niet moeilijk doet, terwijl de ander het tegengestelde beweerd. Dus heeft iemand hier eigenhandig ervaring mee gehad en was het resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:08:
[...]

Die is in het Pools :P

En het werkt niet. Wellicht in de S-apps maar die gebruik ik niet.

Herstel, het werkt wel 8)7 Sinds wanneer? Zeker die ICS update 8)7

Ik maar moeilijk doen in GB voor een screenshot en balen in ICS dat het met een progje zou moeten.

Heren, bedankt _/-\o_
* FreshMaker mompelt iets over we zijn geen helpdesk, maargoed ..

Het pennetje en knopje werkt al sinds de eerste softwareversies op de note, screenshot & notitie's
Verder is/was het in Gingerbread nog eenvoudiger om een screenshot te maken, door de homeknop in te drukken, en (bijna) tegelijk de powerknop in te drukken.

Voor de volledigheid, screenshot maken op ICS gebeurt nu door met vlakke hand ( pink tot pols ) over het scherm te vegen ( links naar rechts )

Zo dus :
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_swipe-screen-shot.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 24-05-2012 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Rudios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:46:
Het valt me op dat het "Swype" toetsenbord wel goed reageert. Dus heb die nu maar ingesteld.
Dat lijkt me stug. Het touchscreen wordt niet door Swype aangestuurd of uitgelezen, maar door Android. Als ie in één app slecht reageert, doet ie dat in alle apps. Misschien is Swype toleranter voor het niet exact op het juiste vakje typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 03:41:
[...]

* FreshMaker mompelt iets over we zijn geen helpdesk, maargoed ..

Het pennetje en knopje werkt al sinds de eerste softwareversies op de note, screenshot & notitie's
Niet dus, vandaar mijn opmerking.
Verder is/was het in Gingerbread nog eenvoudiger om een screenshot te maken, door de homeknop in te drukken, en (bijna) tegelijk de powerknop in te drukken.
Dat wist ik, maar dat is met ICS verdwenen.
Voor de volledigheid, screenshot maken op ICS gebeurt nu door met vlakke hand ( pink tot pols ) over het scherm te vegen ( links naar rechts )
En dat werkt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Bij mij wel. Maar dat was in GB ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
@mphilipp,

Ik wilde het al langer vragen maar heb nog wat gewacht zodat je de tijd had om de nodige ervaring op te doen met de Note.
Je hebt die silicone hoes aangeschaft en een screenprotector in gebruik toch?
Ik wilde nu wel eens weten hoe het nu zit met de warmte.
Wordt de Note nu niet warmer met zo'n dikke hoes en de screen protector?
Ja, dat wilde ik toch nog graag weten.
Ik wil mij ook wel zo'n hoes aanschaffen maar wilde toch weten of de Note met zo'n isolatie nu niet rapper heet wordt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Niet dus, vandaar mijn opmerking.

[...]

Dat wist ik, maar dat is met ICS verdwenen.

[...]

sorry hoor, maar ik heb dezelfde poolse note (toevallig bij Gigavolt besteld ? :P ) en alle 3 methodes werkten hier onder GB en doen het nog steeds onder ICS (stock LPY ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

onkeltje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:56:
@mphilipp,

Ik wilde het al langer vragen maar heb nog wat gewacht zodat je de tijd had om de nodige ervaring op te doen met de Note.
Je hebt die silicone hoes aangeschaft en een screenprotector in gebruik toch?
Ik wilde nu wel eens weten hoe het nu zit met de warmte.
Wordt de Note nu niet warmer met zo'n dikke hoes en de screen protector?
Ja, dat wilde ik toch nog graag weten.
Ik wil mij ook wel zo'n hoes aanschaffen maar wilde toch weten of de Note met zo'n isolatie nu niet rapper heet wordt.

Alvast bedankt.
Ik heb hier zo'n siliconen hoesje (transparant met diamonds ) http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item231dab06f3

Zie ook [Accessoires] Samsung Galaxy Note (GT-i9220)

Warmte ontwikkeling is niet echt aan de orde. Bij intensief gebruik wordt hij wel warmer, maar dat doet hij ook zonder hoes. Zo'n hoes houd wel lekker stevig vast trouwens en hij glijd niet zomaar van de tafel af.
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.