Yessss!!
Eindelijk gelukt mbv Mobile Odin
Werkt perfect
Werkt perfect
Dat is toch de duitse versie?Speedie76 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:19:
Yessss!!
Werkt perfect
die tand gedownload, note er op aangesloten, en hij zei gelijk dat hij ging updatenonkeltje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:50:
Als ik Kies open dan staat er ...
Huidige firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)
Laatste firmwareversie: PDA:LA6 / PHONE:LA4 / CSC:LA1 (XEN)
Maar voor mij is er ook nog altijd geen OTA upgrade te bespeuren.
Het zal een kwestie zijn van geduld oefenen ... het zal wel eens komen zeker.![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 14-05-2012 21:02 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
En gij had dezelfde firmware als ik?graaf404 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:54:
[...]
die tand gedownload, note er op aangesloten, en hij zei gelijk dat hij ging updaten
[ Voor 19% gewijzigd door onkeltje op 14-05-2012 21:15 ]
Dat is idd geen probleem. Het probleem ligt volgens mij meer, als je een LPY kernel hebt, en dan gaat wissen/ switchen. Dat je kans hebt op een brick.Ballebek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:59:
Heb mijn LA6 geflashed met ODIN 1.85, eerst naar LC1, daarna de LPY eroverheen, zonder problemen.
Vooral het andere lettertype wat nu gebruikt wordt ben ik erg blij mee.
Brick maak ik mij niet druk om, wel om de "keyboard null" als je met de verkeerde GB erop naar ICS flashed.Don3k schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:05:
[...]
Dat is idd geen probleem. Het probleem ligt volgens mij meer, als je een LPY kernel hebt, en dan gaat wissen/ switchen. Dat je kans hebt op een brick.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
43$ = 33€Shaggie_NB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:02:
Ik heb ook de LA6 en nog geen update....
Gisteren nog wel even een blutooth telefoontje besteld....dan kan ik de Note gewoon in mijn jas laten als ik gebeld word. Lijkt me heel makkelijk!!
http://dx.com/bluedio-bd1...t-black-3-5mm-jack-123906
Ook gedaan, werkt perfect.Ballebek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:59:
Heb mijn LA6 geflashed met ODIN 1.85, eerst naar LC1, daarna de LPY eroverheen, zonder problemen.
Vooral het andere lettertype wat nu gebruikt wordt ben ik erg blij mee.
De problemen ontstaan ook niet bij het flashen, maar na verloop van tijd, als je grotere bestanden gaat (laten) verwijderen, of nieuwe updates er opzet.
kom op zeg ... dit soort berichten worden echt irritant en dienen wat mij betreft geen enkel doel.Perkouw schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 06:39:
Zojuist hier weer even een update check gedaan maar helaas, nog geen update binnen. Ook wanneer ik de telefoon aansluit op de computer en kies start geeft deze aan dat ik over de laatste firmware beschik.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Relax mate, zal het niet meer posten. Sorry. Misschien wel een goed moment om een apart update topic te maken voor de Note.Yucko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]
kom op zeg ... dit soort berichten worden echt irritant en dienen wat mij betreft geen enkel doel.
Hou twitter in de gaten of kijk gewoon op SamMobile of daar voor je regio een nieuwe firmware staat (op dit moment heeft alleen Open Duitsland een update naar ICS (check dus je CSC zodat je weet wat je regio is)
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2012 09:54 ]
Bedankt voor de link, nu weet ik tenminste waar ik kan zien of er voor mij een update is of niet.Yucko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
[...]
kom op zeg ... dit soort berichten worden echt irritant en dienen wat mij betreft geen enkel doel.
Hou twitter in de gaten of kijk gewoon op SamMobile of daar voor je regio een nieuwe firmware staat (op dit moment heeft alleen Open Duitsland een update naar ICS, check dus je CSC zodat je weet wat je regio is)
[ Voor 10% gewijzigd door onkeltje op 15-05-2012 10:18 ]
Oh, dan heb ik het nog verkeerd begrepen ook. Zijn er voorzorgsmaatregelen te treffen, of..?FreshMaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 05:30:
[...]
De problemen ontstaan ook niet bij het flashen, maar na verloop van tijd, als je grotere bestanden gaat (laten) verwijderen, of nieuwe updates er opzet.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000) - Update topic!janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:14:
[modbreak]Wil iemand een update topic aanmaken voor de Note, dan kan de update en de ervaringen met de update daar worden besproken. Dit topic houden we dan voor het toestel zelf.[/]
[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 15-05-2012 11:30 ]
Sorry ik wilde hierop reageren...maar laat maarFreshMaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:11:
[...]
43$ = 33€
Niet een beetje duur, voor zo'n gadget ?
Ook deze mag je niet in de auto gebruiken, omdat je technisch niet handsfree belt.
Elke BT haedset ondersteund handsfree dialling en bellen, daar heb je niet zo'n raar (lelijk) model voor nodig
no offence,ik ben uitermate van de gadgets, en electro-prullaria < volgens de vrouw > maar hier zie ik het 'leuke' niet van
Mag wel hoor, was gewoon mijn mening.Shaggie_NB schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:32:
[...]
Sorry ik wilde hierop reageren...maar laat maar
[ Voor 40% gewijzigd door RielN op 15-05-2012 23:35 ]
[Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom FirmwareYvesss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:
Mag hier niet helemaal, maar toch wel een beetje. Als je niet kunt wachten met kies- of regioupdate of whatever. Op xda heeft Eybee zijn eerste ICS Rocket gezet. Met zeer eenvoudige en foolproof instructies. Loopt erg lekker. Mirror 3 hidrive loopt erg hard. Ben je binnen een half uurtje klaar. Full rom met wat extraatjes.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Is ie wel gekoppeld?C00P schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:14:
waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik heb een geheugenkaartje van 32 gieg erin, maar ik kan hem niet terugvinden bij eender welke file manager.
Staat deze in een map ergens ver weg verborgen ? Of mag deze alleen in NTFS geformatteerd worden ?
Alhoewel niet helemaal in het juiste topic, het is wel gebaseerd op XPY. Nog steeds een risico dus.Yvesss schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:
Mag hier niet helemaal, maar toch wel een beetje. Als je niet kunt wachten met kies- of regioupdate of whatever. Op xda heeft Eybee zijn eerste ICS Rocket gezet. Met zeer eenvoudige en foolproof instructies. Loopt erg lekker. Mirror 3 hidrive loopt erg hard. Ben je binnen een half uurtje klaar. Full rom met wat extraatjes.
yep, ik kan hem toch ontkoppelen als ik bij settings naar opslag kijk.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Lokatie micro-SD-Storage:C00P schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:14:
waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik heb een geheugenkaartje van 32 gieg erin, maar ik kan hem niet terugvinden bij eender welke file manager.
Staat deze in een map ergens ver weg verborgen ?
/mnt/sdcard/external_sd/*
Pentaxiaan
dank jeSirNobax schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:26:
[...]
Lokatie micro-SD-Storage:
bij mij niet, bij mij is het:SirNobax schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:26:
[...]
Lokatie micro-SD-Storage:
/emmc/
/mnt/emmc/
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dan heb jij CM9Wybo schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 07:03:
[...]
bij mij niet, bij mij is het:
/emmc/
en
/mnt/emmc/
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ah, komt dat daar door, excuus
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hij is erg groot maar ook weer niet zo groot hoor.Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:56:
Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en een algemene topic search gedaan, maar er kwam niet echt veel uit. Dus vandaar dat ik het hier vraag: Valt dit toestel nou echt te gebruiken als je enige mobiele telefoon? Dus zonder een tweede mobiel/smartphone zeg maar.
Waarom zou je denken dat het niet kan ?Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:56:
Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en een algemene topic search gedaan, maar er kwam niet echt veel uit. Dus vandaar dat ik het hier vraag: Valt dit toestel nou echt te gebruiken als je enige mobiele telefoon? Dus zonder een tweede mobiel/smartphone zeg maar.
De grootte, en of het praktisch is in alledaags gebruik. Of hij in elke soort broek past e.d..FreshMaker schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:31:
[...]
Waarom zou je denken dat het niet kan ?
Alles is aanwezig ( en meer )
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
De beste manier om daar achter te komen is naar een winkel te gaan en dan je hem daar in je gemiddelde hand houden.Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:52:
[...]
De grootte, en of het praktisch is in alledaags gebruik. Of hij in elke soort broek past e.d..
En of je hem met een gemiddelde hand grootte in één hand kan vastpakken i.v.m typen enzo.
Past goed in mijn kleine hand, je kan fatsoenlijk met 2 duimen typen zonder fouten.Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:52:
[...]
De grootte, en of het praktisch is in alledaags gebruik. Of hij in elke soort broek past e.d..
En of je hem met een gemiddelde hand grootte in één hand kan vastpakken i.v.m typen enzo.
talkin' is cheap, people follow like sheep
Tja het was al weer even geleden dat er commentaar op de grootte was ...Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:06:
Met één hand vasthouden én bedienen is praktisch onmogelijk.
Ik ben klein, heel kleinVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:06:
Verwijderd
Gaat hier prima.. misschien zijn je handen gewoon te kleinVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:06:
Verwijderd
Bekijk de volgende uitgebreide YouTube reviews met voorbeelden en beslis dan voor jezelf.Jedi_Pimp schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:56:
[ Voor 14% gewijzigd door catt4u op 17-05-2012 15:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door fboers op 17-05-2012 17:56 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Hopelijk geen splinters opgelopen op onbedoelde plaatsen?fboers schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:52:
Ik twijfelde ook aan de grootte. Heb van laminaat een plankje op de maat van de Note gezaagd.
En daar vervolgens een week mee rondgelopen![]()
Het plankje paste in al mijn zakken, dat was voor mij de doorslag.
[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:42 ]
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:43 ]
Si vis pacem, para bellum
[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:43 ]
[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2012 13:44 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 09:00 ]
Strips nog niet. Maar tijdschriften in pdf formaat zijn ook om van te smullen. Of complete boeken. Dan bedoel ik geen ebooks.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:58:
Leest iemand hier wel eens stripboeken/comics op de Note? Ik denk dat het formaat echt perfect is daarvoor, voor de iPad zijn er honderden goede Comic apps maar op de Note kan ik niet echt een goede vinden. Heb in dit topic gezocht maar heb nog niets kunnen vinden.
/edit
Ik zocht op relevantie ipv populariteit! Nu heb ik waarschijnlijk een mooie app gevonden (perfect viewer)
raar, want jij bent de 1e en enigste die er tot op dit moment melding van maakt dat er uberhaupt NL ICS ROM uitgerold wordt (ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed), en dan ook nog eens een branded versieGamingZeUs schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:27:
Ik ben momenteel de OTA 4.0 update voor Vodafone Nederland binnen aan het krijgen. Iets meer dan 300 MB voor mij.
Wordt spannend!
[ Voor 34% gewijzigd door Yucko op 19-05-2012 06:50 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
En dat is een Samsung website?Yucko schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 06:44:
[...]
ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed
Is niet raar, hij heeft 99,9% zeker een Duits toestel / Duitse country-code. Check ook het Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000) - Update topic!Yucko schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 06:44:
[...]
raar, want jij bent de 1e en enigste die er tot op dit moment melding van maakt dat er uberhaupt NL ICS ROM uitgerold wordt (ik vind nl. niets terug op SamMobiles of op hun twitter feed), en dan ook nog eens een branded versie
Dus wanneer je hem erop hebt staan, graag screenshots met details van de ROM
Geen Samsun original, maar hij heeft wel "goede" contacten, gezien de snelheid van de releases op die site.mphilipp schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 09:54:
[...]
En dat is een Samsung website?Volgens mij moeten zij het ook hebben van meldingen van gebruikers.
Verwijderd
Notes van Vodafone zijn helemaal niet branded. Ik heb een Samsung Galaxy Tab en Note, beide via Vodafone gekocht.
Verwijderd
Hmmm... Weet niet hoe lang je het toestel al hebt, maar ik zou ermee teruggaan naar de winkel. Lijkt me geen normaal gedrag. Een sporadische vastloper is nog tot daar aan toe, maar 2x per week lijkt me niet normaal. (Is het bij normaal gebruik? Want het kan natuurlijk ook gewoon een brakke app zijn die loopt te klooien wellicht)... Wat betreft de tijdsync, zou dat iets met background sync te maken kunnen hebben? Staat dat aan/uit?... Zomaar een idee... Kan dat niet garanderen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:46:
Hm, raar, als m'n Note af en toe vastloopt - gemiddeld een tot tweemaal per week - moet ik de batterij eruit halen. En dan synchroniseert hij niet meer automatisch de tijd en de datum. Het toestel stelt zichzelf in op 1 januari 2000, 01.00 uur, en hoewel staat aangevinkt dat hij automatisch tijd en datum moet synchroniseren doet hij dat niet.
Geen halszaak, maar het zou wel makkelijk zijn als 'ie dat wel deed, net als al mijn vorige Androidtoestellen dat gewoon deden. Of zou het aan de combinatie Note/Telfort liggen?
Is een unbranded toestel trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 20-05-2012 01:21 ]
Als ik de baas was deed ik dat wel. Dat is nl veel sneller en goedkoper (enig idee wat het kost als een Nederlander dat moet gaan solderen?). De verzamelde kapotte units worden vervolgens naar Polen verscheept waar een hele zaal met goedkope mannetjes de hele dag die dingen zitten te repareren. Die gaan er vervolgens als refurbished units weer uit. Zo gaat het bij een aantal grote electronicabedrijven. Geen idee of Samsung dat ook doet. Er is maar één manier om achter te komen...kevindelange schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:01:
##Reactie op mijn vorige post##
Als het goed is kan het dus meevallen, een kapotte simcard reader. Op internet zie ik dat het onderdeel los te bestellen is. Lijkt mij dat het dan alleen op het moederbord gesoldeert moet worden. Neem aan als ik naar een samsung repair center ga dat ze niet het hele moederbord willen gaan vervangen... Lijkt mij onzin, toch?
[ Voor 64% gewijzigd door GeeEs op 20-05-2012 15:14 ]
Valt wel mee hoor, een moederbord kost toch best wat aangezien de meeste chips erop gesoldeerd zitten. Verder zou ik gewoon een onofficiële repairshop zoeken die het kan fixen voor een paar tientjes.GeeEs schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:41:
Zonde idd van die adapter![]()
Ik weet niet hoe verrot je het hebt getrokken, maar is er geen kans dat als je de adapter MET simcard erin voorzichtig terugduwt dat het "teruggebogen" wordt?!? Of zijn die contactpunten echt afgebroken?
€250 is wel extreem duur trouwens... is er geen repairshop (op de markt heb je vaak ook van die handy kraampjes) die dat goedkoop ff kunnen fixen?
foto's van de schade ?kevindelange schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:45:
Hmm een nieuw moederbord zal snel naar een reparatie van 250 euro euro gaan kosten.. Ben ik lekker klaar mee dan.. Ik word daar toch niet vrolijk van bah
[ Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 20-05-2012 15:21 ]
Dan moet het betreffende onderdeel wel los leverbaar zijn. En dat solderen is een ruime term. Die dingen worden door robotten gesoldeerd. Met de hand kan, maar is zeer tijdrovend en je moet er goed in zijn (en de juiste spullen hebbe). Een soldeerbout van de Gamma gaat 'm niet worden zeg maar.alex3305 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Valt wel mee hoor, een moederbord kost toch best wat aangezien de meeste chips erop gesoldeerd zitten. Verder zou ik gewoon een onofficiële repairshop zoeken die het kan fixen voor een paar tientjes.
Whole lot of stars ***
Denk dat de note idd wat harder drukken is. Er is wel een tooltje om dat in te stellen (softwarematig). Ik vind een iphone net weer té gevoelig. Het is dat je dat nu gewend bent.Rudios schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:38:
Ik ben eergister overgestapt van een Iphone 4 naar een Samsung Note. Tot nu toe valt Android me zeker niet tegen, vind het wel mooi dat alles aan te passen is. Echter, heb ik wel wat hardware matige problemen.
Ten eerste zie ik bij witte achtergronden een roodsige gloed die weer veranderd naar een groensige tint. Het valt niet heel erg op, maar je ziet het wel degelijk. Ik zag het al vrij snel, en ik blijf me er aan irriteren. Is hier wat aan te doen, of moet ik met het toestel terug?
Probleem 2, toughscreen reageert niet echt lekker vind ik. Mijn iphone reageerde al als ik het scherm echt MINIMAAL aanraakte. Bij de note lijkt het wel of ik af en toe wat harder moet drukken om de letters op het scherm te krijgen. Als ik snel type mis ik vaak letters omdat die deze niet gepakt heeft, vrij irritant. Heb ik een maandagmorgen model if is hier nog wat aan te doen? Ik vraag me ook af of je je geld kan terug vragen als je niet tevreden bent? (om vervolgens ergens anders een nieuwe Note te halen die deze issue's niet heeft)
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
- Op je Note bij [instellingen] > [Over het toestel] > [Software-update]Rudios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:45:
Waar kun je eigelijk zien of ICS klaar staat?
[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 22-05-2012 10:16 ]
Verwijderd
Knopje ingedrukt houden, en pen op het scherm: geeft je een schermafdruk (waar je ook direct in kunt tekenen, als je dat wilt. Of doorsturen.)Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:
En waarom zit dat knopje op de Samsung pen? Die doet toch niets.. Zou graag gezien hebben dat het werkt als een soort linker muisknop (zeker bij on:hover mode).
Tuurlijk doet dat knopje wel wat... Pak de handleiding er nog's bijVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:
Heeft iemand al een Wacom pen (die van de tekentablets) geprobeert of het werkt?
En waarom zit dat knopje op de Samsung pen? Die doet toch niets.. Zou graag gezien hebben dat het werkt als een soort linker muisknop (zeker bij on:hover mode).
Verwijderd
Die is in het PoolsGeeEs schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:02:
[...]
Tuurlijk doet dat knopje wel wat... Pak de handleiding er nog's bij
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 21:13 ]
Nope. Ik heb er hier een en hij reageert er niet op.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:17:
Rest nog de vraag of het met een Wacom pen werkt
Verwijderd
* FreshMaker mompelt iets over we zijn geen helpdesk, maargoed ..Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Die is in het Pools
En het werkt niet. Wellicht in de S-apps maar die gebruik ik niet.
Herstel, het werkt welSinds wanneer? Zeker die ICS update
Ik maar moeilijk doen in GB voor een screenshot en balen in ICS dat het met een progje zou moeten.
Heren, bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 24-05-2012 03:53 ]
Dat lijkt me stug. Het touchscreen wordt niet door Swype aangestuurd of uitgelezen, maar door Android. Als ie in één app slecht reageert, doet ie dat in alle apps. Misschien is Swype toleranter voor het niet exact op het juiste vakje typen.Rudios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:46:
Het valt me op dat het "Swype" toetsenbord wel goed reageert. Dus heb die nu maar ingesteld.
Verwijderd
Niet dus, vandaar mijn opmerking.FreshMaker schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 03:41:
[...]
* FreshMaker mompelt iets over we zijn geen helpdesk, maargoed ..
Het pennetje en knopje werkt al sinds de eerste softwareversies op de note, screenshot & notitie's
Dat wist ik, maar dat is met ICS verdwenen.Verder is/was het in Gingerbread nog eenvoudiger om een screenshot te maken, door de homeknop in te drukken, en (bijna) tegelijk de powerknop in te drukken.
En dat werkt dus ook niet.Voor de volledigheid, screenshot maken op ICS gebeurt nu door met vlakke hand ( pink tot pols ) over het scherm te vegen ( links naar rechts )
sorry hoor, maar ik heb dezelfde poolse note (toevallig bij Gigavolt besteld ?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:56:
[...]
Niet dus, vandaar mijn opmerking.
[...]
Dat wist ik, maar dat is met ICS verdwenen.
[...]
En dat werkt dus ook niet.
Ik heb hier zo'n siliconen hoesje (transparant met diamonds ) http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item231dab06f3onkeltje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:56:
@mphilipp,
Ik wilde het al langer vragen maar heb nog wat gewacht zodat je de tijd had om de nodige ervaring op te doen met de Note.
Je hebt die silicone hoes aangeschaft en een screenprotector in gebruik toch?
Ik wilde nu wel eens weten hoe het nu zit met de warmte.
Wordt de Note nu niet warmer met zo'n dikke hoes en de screen protector?
Ja, dat wilde ik toch nog graag weten.
Ik wil mij ook wel zo'n hoes aanschaffen maar wilde toch weten of de Note met zo'n isolatie nu niet rapper heet wordt.
Alvast bedankt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq