Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam van een rooted stock GB, met Odin Mobile Pro de update geinstalleerd en zover ik kan zien werkt alles, ook Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:08:
Ik kwam van een rooted stock GB, met Odin Mobile Pro de update geinstalleerd en zover ik kan zien werkt alles, ook Sygic.
tof voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu terug op GB en denk er niet meer aan om te updaten.
ICS kan de bomen in waar Jantje die ander pruimen zag hangen(heb er één geplukt en zit er nog mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ludoke, er zit ook een edit knopje hè.

Daarnaast is er weinig mis met ICS, maar eerder met de implementatie van de fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik draaide eerst de uitgelekte LP6-versie en nu de uiteindelijke versie (LPY) en het draait hier als een zonnetje! Kan iedereen ook aanraden om het te flashen. Het is dan wel officieel een Duitse versie, maar taal kan gelijk in het Nederlands ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stephenophof schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:45:
...maar taal kan gelijk in het Nederlands ingesteld worden.
Brrr, die van mij staat lekker op Engels.
Go Launcher EX draait ook stukken soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee welke versie ik heb, maar dit gaat de 10e keer worden dat ik controleer op de update. Elke keer niets. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn note via USB op mijn iMac aansluit en Kies app op iMac open geeft Kies aan dat er geen device is angesloten. Hoe los ik dit op ? Hoe moet ik straks anders ICS op de note krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:50:
Geen idee welke versie ik heb, maar dit gaat de 10e keer worden dat ik controleer op de update. Elke keer niets. :'(
Troost u, ik heb ook nog geen update gezien.
Mijn Note is nog altijd heel origineel ...
CSC: N7000 XEN.
Maar ik ben er zeker van dat het nog wel zal komen .... ;)
Om echt beginnen panikeren is het nog te vroeg.
Ik wil tot nu toe nog altijd gewoon OTA updaten, voor zover ik hier tot nu toe lees mis ik voorlopig nog niet echt veel, het schijnt allemaal wel soepel te draaien maar dat doet de Note zo ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:35:
Ludoke, er zit ook een edit knopje hè.

Daarnaast is er weinig mis met ICS, maar eerder met de implementatie van de fabrikanten.
Toch raar dan dat de meeste fabrikanten er problemen mee hebben met die implementatie,het lijkt me toch dat je niet kan implementeren zonder onderling overleg? Of zie ik dat verkeerd?.
Overigens ,als ik antwoord kies ik quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 15:50
Als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk terug gaan naar Ginger Bread. ICS LPY heeft nogal wat telefoon gebrickt en dan hoef je niet eens CWM oid te gebruiken

FWD: by chainfire:

WARNING: I have just been informed that LPY *does* suffer from the I/O bug. Do *not* use any CWM functions ! They are dangerous and may hardbrick your flash memory !

Deleting large files while fully booted may also cause problems with your flash memory.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1648542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devrim schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:33:
Als ik jullie was zou ik zo snel mogelijk terug gaan naar Ginger Bread. ICS LPY heeft nogal wat telefoon gebrickt en dan hoef je niet eens CWM oid te gebruiken

FWD: by chainfire:

WARNING: I have just been informed that LPY *does* suffer from the I/O bug. Do *not* use any CWM functions ! They are dangerous and may hardbrick your flash memory !

Deleting large files while fully booted may also cause problems with your flash memory.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1648542
Helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanalles uitgespookt in CWM, een file van 4gig gedelete en hij blijft vrolijk draaien. Op 1 iemand na heeft er kennelijk niemand last van.

Maar het blijft altijd OP EIGEN RISICO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:42:
Ik heb vanalles uitgespookt in CWM, een file van 4gig gedelete en hij blijft vrolijk draaien. Op 1 iemand na heeft er kennelijk niemand last van.

Maar het blijft altijd OP EIGEN RISICO.
Het zijn er al zeker 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, op de hoeveel?

En mocht je device gebricked worden dan is dat een probleem voor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond deze methode opXDA developers om een Galaxy Note te rooten, zonder odin of zo.
:
root method, no counter, no triangle, no hassle
--------------------------------------------------------------------------------
Just to let you all know there is another easy root method. It fits the needs of those who don't want to increase binary counter and want to avoid that annoying triangle, I mean, don't want to flash an alternative kernel... or aren't rooted already and, consequently, aren't able to use Mobile Odin.

What you will need:

•External SD ('cause Note's recovery does not work with internal SD - haven't checked if this works w/cache partition yet)
•Download this "temporary" ClockworkMod: http://www.mediafire.com/file/m3r1ea8czuzax4a/CWM.zip
•Download this SU package: http://www.mediafire.com/file/6z9i6n...ler-signed.zip

Once you have flashed official LPY (via Odin or Kies) and ICS is up & running...
•Copy the files you've downloaded to the external SD
•Turn SGNote off
•Hold Volume Up and Menu keys down and press power button til Sammy's logo shows up
•Use Volume Down to highlight "apply update from external storage" option
•Press power button to select
•Use Volume Down to highlight CWM.zip
•Press power button to select
•Wait few seconds til ClockWorkMod shows up
•Tap on "install zip from sdcard"
•Tap on "choose zip from internal sdcard"" (don't ask me why! )
•Tap on SU-Installer-signed.zip
•Tap on Yes - Install SU-Installer-signed.zip
•Wait a couple of ms
•Tap on "Go Back"
•Tap on "reboot system now"

Done!!! You're rooted, no counter, no triangle, no alternative kernel, no hassle!

CREDITS GO TO Rachmat3 @ http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1501719 ... I just tested the above mentioned root method on Galaxy Note LPY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Een dik etmaal de nieuwe ICS gebruikt, ik ben er nog niet kapot van. Met CF root kernel, waar nu al die heisa om te doen is. Geflashed via de Dr.Ketan methode met mobile odin zoals hier boven ergens beschreven. Dat navigatieprogramma's zoals navigon en sygic niet meer werken onder ICS wist ik al van eerdere Chinese leaks. Mijn algehele ervaring is dat het absoluut niet sneller is. Integendeel zelfs. Veel hickups en freezes. Bepaalde apps willen niet eens meer opstarten. Verder had ik bij zeer gering gebruik een batterij leeg van 7:30 tot 12:00. Nog nooit meegemaakt bij wat voor GB rom dan ook. Deze ICS heeft wat moeite met deep sleep las ik al. Verder werd de note spontaan ineens warm in mijn broekzak, iets wat duidt op wasted energy.
Van een fijne telefoon ineens gedegradeerd naar een probleemapparaat, buggy as hell. Snel weer teruggeflashed naar GB Kingdroid en speedmod kernel. Nu werkt alles weer, stukje sneller en zuiniger. Overigens deed ik dit terugflashen op de gevaarlijke manier, ik had dan ook iets van een softbrick. Gelijk CWM recovery draaien. Die recovery stopte er ineens mee, kreeg ik het welkomstscherm. Dat bleef. Batterij er een paar keer uit, handmatig recovery opgestart, alles wipen en weer recovery. Toen kwam het gelukkig weer goed. Het schijnt beter te zijn om eerst een cleane rom te flashen en dan pas recovery te doen. Zoals met alles, your mileage may vary. Ik kijk de kat nog een paar maandjes uit de boom, want deze ICS is het nog niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:59
@John Hoek: de link naar de 2e file werkt niet. Ook niet die naar het topic op XDA. Heb je misschien nog een andere link?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Is het mogelijk om mijn CSC code te veranderen in Odin?
En zo ja waar kan ik de nederlandse csc vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvesss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:39:
Een dik etmaal de nieuwe ICS gebruikt, ik ben er nog niet kapot van. Met CF root kernel, waar nu al die heisa om te doen is. Geflashed via de Dr.Ketan methode met mobile odin zoals hier boven ergens beschreven. Dat navigatieprogramma's zoals navigon en sygic niet meer werken onder ICS wist ik al van eerdere Chinese leaks. ...

en nog meer bla
Wat voor rom en kernel heb je zoal gehad?

Ik heb een blauwe maandag een custom ICS gehad, wat ellende gehad, teruggegaan naar STOCK GB met root, draaide lekker.

En nu met de ICS verder (en de rooted kernel wat niet zo heel erg rooted is maar dat moet maar op een andere plek) werkt mijn Note gewoon heerlijk, geen problemen.

Ik vermoed dat die mensen die ellende hebben, gewoon rommel hebben op hun Note, al dan niet via custom roms of vage kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Zo vaag is de speedmod kernel niet. Roms? Zowat alle GB's en wat Chinese ICS'sen. Maar behoudens dat hij bij jou wél lekker loopt, hoe gaat het met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvesss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:13:
...Maar behoudens dat hij bij jou wél lekker loopt, hoe gaat het met de batterij?
Een dag of twee sinds de laatste sapjes.

Let wel: Ik heb 3G uit! en WiFi on-demand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Waarom 3g uit? Waarom niet de hele batterij er uit? Het gaat om het gedrag in de praktijk. Met deze ics werd de telefoon weer ouderwets roodgloeiend en was de batterij in 4 uur leeg. Ik belast de foon dan ook vrij zwaar. Ik kan ook scenarios creëren waarbij de batterij het 5 dagen uithoudt. Heb ik geen boodschap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat opeens naar accu-ellende van gedoe met custom roms en de Samsung ICS? Dan zit je hier fout.

[Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Official Samsung gebeuren hoort hier lijkt me. Beweringen van -tig dagen met een batterij heb ik ook al vaak gezien. Wat doe je dan? Laat je hem thuis? Zelf heb ik hem na 10 uur wel aardig leeg. Gelukkig heb ik extra batterijen. Ik vind het nog knap hoe lang zo'n batterij het uithoudt. Ja, flymode, 2 weken. Dat telt niet. Het gat met name om het idle verbruik van deze ICS dat me stoorde. Praktisch gelijk als onder video kijken met brightness 15. Kan aan mijn install en gepruts liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roestje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-07 15:57
MusicAddict schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:39:
Ik heb na het flashen (2 posts hierboven) geen 3g verbinding meer? Sterker nog geen enkele dataverbinding behalve WiFi..

Iemand ook last van gehad?
Ja, dit heb ik ook.

KPN heb ik. Ik ga nu eens opnieuw met Mobile Odin flashen en als dat niet werkt nog eens met data en cache legen. Ik laat zo horen hoe het is verlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roestje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:42:
[...]

Ja, dit heb ik ook.

KPN heb ik. Ik ga nu eens opnieuw met Mobile Odin flashen en als dat niet werkt nog eens met data en cache legen. Ik laat zo horen hoe het is verlopen. :)
Als je iets daaronder leest , zal je zien dat het je APNsettings zijn

opzoeken en invoeren, en je hebt weer verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvesss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:36:
...Kan aan mijn install en gepruts liggen.
En hier heb je je antwoord. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roestje
  • Laatst online: 30-07 15:57
FreshMaker schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:43:
[...]

Als je iets daaronder leest , zal je zien dat het je APNsettings zijn

opzoeken en invoeren, en je hebt weer verbinding
Vreemd, zag gewoon Mobiel Internet en MMS erin staan. Naja hij flasht hem nu nog eens zonder dataverlies en zal zo dan nog een keertje alles handmatig doorlopen.

Wel bedankt, oehh hij start al op :P

EDIT: Ik heb bij APN settings (Toegangspunten) op de menu knop gedrukt en Standaardinstellingen teruggezet, gedrukt. Dit heeft het voor mij opgelost. Eventueel als het voor anderen niet het probleem oplost natuurlijk wel even handmatig bij de provider de APN settings opzoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door roestje op 11-05-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Zwaktebod. Daaraan ligt het dus niet. Zie jou ook niet echt als een note/android expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:44:
[...]

En hier heb je je antwoord. :w
Dat is geen antwoord, dat is een dooddoenende afsluiter, je kent de achterliggende oorzaken niet, en maakt het heel makkelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Heb originele ICS update draaien met APEX launcher en ben zeer tevreden. Is weldegelijk soepeler en de meeste gradients zijn weer netjes. Chromebrowser is cool.

Vanmorgen van de lader gehaald, eerst 60 minuten tethering in de trein. Veel gebrowsed, een game gespeeld op de terugrit (weer een uur), ca. 1 uur muziek geluisterd via Google Music (streaming). Na 15 uur was batterij leeg (mooi in de avond) met 40% schermgebruik! Dat is 2 uur en 40 minuten scherm aan!

De batterijduur ben ik zeer tevreden mee.

Edit:
Ik heb trouwens wél behoorlijk wat ervaring met customroms en tweaks. En echt: 80% zit tussen de oren. De originele roms doen het meestal het beste, ik heb geen zin meer in dat gepruts, incompatibiliteit alom. De opmerking hierboven had echt wel een kern van waarheid.

[ Voor 21% gewijzigd door RielN op 11-05-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvesss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:47:
Zwaktebod. Daaraan ligt het dus niet. Zie jou ook niet echt als een note/android expert.
Wij zijn niet jouw helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Heb ik ergens om hulp gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hou het even gezellig hier, willen jullie :).

Verder haal ik ook makkelijk twee dagen als ik dat wil, maar met redelijk veel gebruik (screen-on time van ongeveer 4 - 5 uur) haal ik toch wel een 20 tot 24 uur als ik dat wil. Hiervoor doe ik echt niets aparts. Gewoon alles uitzetten ipv 3G en/of Wifi en automatische helderheid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 23:18:
[...]

Een dag of twee sinds de laatste sapjes.

Let wel: Ik heb 3G uit! en WiFi on-demand.
OP vrijdag 11mei 2012 om 17:01 schrijft ge ...
------------------------------------------------------------------------------

Inmiddels ook voorzien van ICS en het draait als een zonnetje.

En nu goed 6 uur later beweert ge dat ge een dag of twee toekomt met een batterij-lading.
Zijt gij er nu mee aan het zwansen of wat?
Ik vrees dat ge soms een beetje teveel met uw gat draait. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 15:50
Yvesss schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:39:
Een dik etmaal de nieuwe ICS gebruikt, ik ben er nog niet kapot van. Met CF root kernel, waar nu al die heisa om te doen is. Geflashed via de Dr.Ketan methode met mobile odin zoals hier boven ergens beschreven. Dat navigatieprogramma's zoals navigon en sygic niet meer werken onder ICS wist ik al van eerdere Chinese leaks. Mijn algehele ervaring is dat het absoluut niet sneller is. Integendeel zelfs. Veel hickups en freezes. Bepaalde apps willen niet eens meer opstarten. Verder had ik bij zeer gering gebruik een batterij leeg van 7:30 tot 12:00. Nog nooit meegemaakt bij wat voor GB rom dan ook. Deze ICS heeft wat moeite met deep sleep las ik al. Verder werd de note spontaan ineens warm in mijn broekzak, iets wat duidt op wasted energy.
Van een fijne telefoon ineens gedegradeerd naar een probleemapparaat, buggy as hell. Snel weer teruggeflashed naar GB Kingdroid en speedmod kernel. Nu werkt alles weer, stukje sneller en zuiniger. Overigens deed ik dit terugflashen op de gevaarlijke manier, ik had dan ook iets van een softbrick. Gelijk CWM recovery draaien. Die recovery stopte er ineens mee, kreeg ik het welkomstscherm. Dat bleef. Batterij er een paar keer uit, handmatig recovery opgestart, alles wipen en weer recovery. Toen kwam het gelukkig weer goed. Het schijnt beter te zijn om eerst een cleane rom te flashen en dan pas recovery te doen. Zoals met alles, your mileage may vary. Ik kijk de kat nog een paar maandjes uit de boom, want deze ICS is het nog niet voor mij.
Ik was ook totaal niet tevreden met ICS. D'r zitten nog zulke grote oerdomme bugs in. Zo herkent ICS in Messaging de landcodes niet. Lekker dan. Zo'n simpele functie en dat lukt al niet 8)7 . Ook de performance vond ik niet je van het. Gelukkig had ik nog een CWM backup. Eerst ff met ODIN naar stock Gingerbread gegaan natuurlijk, ff zerg rushen en daarna CWM-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkeltje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:03:
[...]

...
Zijt gij er nu mee aan het zwansen of wat?
Ik vrees dat ge soms een beetje teveel met uw gat draait. :+
Pardon? Ik ga uit van de metingen die het toestel aangeeft en die zijn tot nu toe nog steeds correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Sow heren (en damens) ik weet niet hoe het met jullie zit maar sinds dat ik ICS (gisteren) erop heb gezet via kies ben ik 11% batterij kwijt na 8 uur slapen. Dit terwijl hij op vliegtuigmodus staat: alles uit, geen wifi, dataverbinding, blauwetand enz. Da's behoorlijke heftige hap (wat voorheen 2~3% met gingerbread was).

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 12-05-2012 11:43 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dat geflame hierboven is nu afgelopen. Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hier echt geen problemen met ICS: dit is een screenshotje van mijn telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J7aAW.jpg

Het display representeert hier 1 uur en 25 minuten aktief. Hier nog eens, omdat ik dat kriebelen met dat pennetje wel gaaf vind:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RBOXM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Same here geen problemen niks nakkes nada

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/2012-05-12%2015.28.52.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/13977658/2012-05-12%2015.30.19.png

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Hoera! Ik heb mijn Note binnen!
Ik heb er meteen de Steinheil Ultra Fine op geplakt. Op dit moment nog een beetje mixed feelings erover. Ja, hij gaat heel erg goed schittering en reflectie tegen. Het is dus geen scheer/makeupspiegel meer. Ook vingerafdrukken is ie inderdaad erg goed tegen bestand. Wat ik alleen direct merkte is dat ie (waarschijnlijk door de anti-reflex voorziening) een beetje een mini-moiré effect geeft als je van het ene naar het andere scherm gaat. Ik kijk het even aan of ik het niet tè irritant vindt na een dag ofzo.

Ik wil 'm wel snel rooten. Andere roms hoeft in principe (nog) niet, maar ik wil adfree kunnen draaien en daarvoor moet ie geroot worden.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mphilipp schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:52:
Hoera! Ik heb mijn Note binnen!
Ik heb er meteen de Steinheil Ultra Fine op geplakt. Op dit moment nog een beetje mixed feelings erover. Ja, hij gaat heel erg goed schittering en reflectie tegen. Het is dus geen scheer/makeupspiegel meer. Ook vingerafdrukken is ie inderdaad erg goed tegen bestand. Wat ik alleen direct merkte is dat ie (waarschijnlijk door de anti-reflex voorziening) een beetje een mini-moiré effect geeft als je van het ene naar het andere scherm gaat. Ik kijk het even aan of ik het niet tè irritant vindt na een dag ofzo.

Ik wil 'm wel snel rooten. Andere roms hoeft in principe (nog) niet, maar ik wil adfree kunnen draaien en daarvoor moet ie geroot worden.
Alé, proficiat.
Ik hoop dat ge er evenveel kunt van genieten als ik ;)
Het is een geweldig apparaat waarvan ik tot nu toe vind dat het niet pecé moet verbeterd worden.
Enfin, ik bedoel .... allles kan altijd beter maar ik ben nu ook al ontzettend tevreden.
Verder is het maar ..... hoe ver wilt eens mens gaan .....tot we aan het gaatje zijn??? ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
En Adfree gaan omdat je de groen bent om te betalen vind ik ook suf. De gemiddelde app kost 99 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
RielN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:19:
En Adfree gaan omdat je de groen bent om te betalen vind ik ook suf. De gemiddelde app kost 99 cent.
Who died and made you king?

Zeur aub niet voordat je weet waar je over praat! Lang niet alle apps hebben een betaalde versie, en ik bepaal nog altijd zelf wel wat ik wel en niet koop. Ik heb nergens gelezen dat jij daarover gaat. Dus als ik een volledig legale app als addfree (gewoon in de Market te krijgen) wil gebruiken, is dat mijn goed recht.

Next, please!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Daarom gebruik ik ook de zinsnede 'vind ik'. Je opmerking maakt dat alleen nog maar sterker. Ik zeg ook niet dat je illegaal bezig bent, geen zin hebt om de developers wat inkomen te gunnen, omdat het advertentietje je stoort? Tja, daar mag ik ook wat van vinden, zelfs als ik niet de koning ben.

Verder inderdaad, het is je recht, dus gebruik het ;) Sorry voor de OT

[ Voor 31% gewijzigd door RielN op 13-05-2012 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
RielN schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:07:
omdat het advertentietje je stoort?
Ik haaaaaat reclames! :+ (echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Laatst online: 23:29

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

RielN schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:19:
Adblock programma's is niet alleen voor Apps ook voor website's en ik ook heb een gruwelijke hekel aan ads in apps en op website's en ik klik er toch niet op en dus wil ze ook niet zien (het kost mij data en batterylife om die kudt ads te laten laden)

En het argument ook om dev's inkomsten niet te gunnen gaat niet op, zijn genoeg dev's die alleen apps uit brengen met ads en je niet de keuze geven, en ik ben totaal geen groentje op gebied van mobile os's of , applicatie, ik heb 150+ betaalde apps waar ik gewoon voor betaald heb en dus dev's inkomsten heb gegeven.

En dan er bij iedereen is gewoon vrij om applicaties of filters op zijn telefoon te draait, als bijvoorbeeld tweakers users zou gaan weren omdat ze Adblock draait is meer dan 50% niet welkom.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel een probleem met de batterij op ICS! Ben er niet echt blij mee dus zal vandaag maar eens op onderzoek gaan. Zal eerst even mijn gegevens hier delen.

Versie: Android 4.0.3
Kernel: 3.0.15-N7000XXLPY-CL474507

Batterij loopt ongeveer 10% per uur leeg op stand-by waar ik voorheen ongeveer 2,5 - 3 dagen met een lading deed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ycwf2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
RielN schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:07:
Daarom gebruik ik ook de zinsnede 'vind ik'. Je opmerking maakt dat alleen nog maar sterker. Ik zeg ook niet dat je illegaal bezig bent, geen zin hebt om de developers wat inkomen te gunnen, omdat het advertentietje je stoort? Tja, daar mag ik ook wat van vinden, zelfs als ik niet de koning ben.

Verder inderdaad, het is je recht, dus gebruik het ;) Sorry voor de OT
Als ge dan voor die "zinsnede" een comma "," zou plaatsen dan was uw berichtje wel geslaagd.
Het gebruik van leestekens werd uitgevonden om misverstanden te voorkomen. :+

Wat dat betalen aangaat;
Wat mij betreft mogen ze gemakkelijk wat meer vragen voor een appje ja zelfs 2euro ipv 0,99 maar geef mij AUB de gelegenheid om met Paypal te betalen.
Ik heb geen zin om voor een zoveeltste betaalmogelijkheid te zorgen, ik zweer bij Paypal en met iets anders wordt door mij NOOIT gekocht op het net.
Misschien een verkeerde instelling van mij maar .... het zei zo.
Ik hoop dat dit nog ONT is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mphilipp schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:54:
[...]

En, heb jij al de ICS erop gezet?
Ik heb nog altijd de originele XEN LA1 en heb tot nu toe nog niets binnen gekregen.
Tja, ik wacht nog een tijdje om de update OTA binnen te krijgen omdat ik
nog al wat klachten hoor als het op een andere manier gebeurd.

Ik ben echt eens benieuwt hoe dat bij u gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Die van mij is weet 'te nieuw'. Ik moet eerst de firmware downgraden en dan kan ik weer verder. Dus ik laat het nog maar even zitten. Het kan niet lang duren voor ICS voor ons beschikbaar komt en dan bekijk ik het nog wel eens. Eerst maar eens aan het apparaat wennen enzo.

Een ding van mijn Desire mis ik nu al: het trackballetje! De Desire heeft een optische trackbal en dat is retehandig als je iets wilt corrigeren in een tekst. Je 'loopt' er dan zo heen. Met je vinger die positie aanwijzen is praktisch onmogelijk en met het pennetje is het ook niet altijd een succes. Dat domme ding denkt dan dat je het hele woord wil hebben en hij markeert 't dan alvast voor je...handig...not. Niet als je maar één letter weg wilt hebben. Maar goed, zal wel een kwestie van wennen zijn. Sommige dingen herken je pas als superhandig als je het niet meer hebt.

Maar verder is het een topding! Pulse is nu ineens een stuk fijner op zo'n formaat.

[ Voor 4% gewijzigd door mphilipp op 13-05-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
mphilipp schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:54:
[...]

Allright
;)

En onkeltje, true, betaalmogelijkheden mogen nu eindelijk wel eens uitgebreid worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkeltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:16:
[...]

Als ge dan voor die "zinsnede" een comma "," zou plaatsen dan was uw berichtje wel geslaagd.
Het gebruik van leestekens werd uitgevonden om misverstanden te voorkomen. :+

Wat dat betalen aangaat;
Wat mij betreft mogen ze gemakkelijk wat meer vragen voor een appje ja zelfs 2euro ipv 0,99 maar geef mij AUB de gelegenheid om met Paypal te betalen.
Ik heb geen zin om voor een zoveeltste betaalmogelijkheid te zorgen, ik zweer bij Paypal en met iets anders wordt door mij NOOIT gekocht op het net.
Misschien een verkeerde instelling van mij maar .... het zei zo.
Ik hoop dat dit nog ONT is ...
Beetje een rare mentaliteit, een winkel moet jouw manier van betalen maar accepteren en anders ga je adblocken en illegaal downloaden? Als ze jouw betalingswijze er niet bij hebben staan dan heb je gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Beetje een rare mentaliteit, een winkel moet jouw manier van betalen maar accepteren en anders ga je adblocken en illegaal downloaden? Als ze jouw betalingswijze er niet bij hebben staan dan heb je gewoon pech.
Inderdaad, ik heb gewoon pech, daar heb je gelijk in.
Dat ik iets illegaal zou downloaden daar heb je ongelijk in.
Ik beperk mij dan maar met aps die gratis zijn en de rest moet ik dan meer missen.
Ik vrees echter dat de verkopers van aps meer pech hebben dan ik .... ik hou mijn geld en zij moeten het missen :+
En dat terwijl ik bereid ben om meer te betalen dan de meeste hier.
Ik heb voor mijn PC trouwens ook alles legaal en daar zijn aps bij van meer dan 500 euro hoor.

Als ge een apparaat kunt kopen van (toen) 699euro dan gaat ge niet illegaal een apje van 99cent stelen. :?

[ Voor 6% gewijzigd door onkeltje op 13-05-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mphilipp schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:02:
Die van mij is weet 'te nieuw'. Ik moet eerst de firmware downgraden en dan kan ik weer verder. Dus ik laat het nog maar even zitten. Het kan niet lang duren voor ICS voor ons beschikbaar komt en dan bekijk ik het nog wel eens. Eerst maar eens aan het apparaat wennen enzo.

Een ding van mijn Desire mis ik nu al: het trackballetje! De Desire heeft een optische trackbal en dat is retehandig als je iets wilt corrigeren in een tekst. Je 'loopt' er dan zo heen. Met je vinger die positie aanwijzen is praktisch onmogelijk en met het pennetje is het ook niet altijd een succes. Dat domme ding denkt dan dat je het hele woord wil hebben en hij markeert 't dan alvast voor je...handig...not. Niet als je maar één letter weg wilt hebben. Maar goed, zal wel een kwestie van wennen zijn. Sommige dingen herken je pas als superhandig als je het niet meer hebt.

Maar verder is het een topding! Pulse is nu ineens een stuk fijner op zo'n formaat.
Ja , het selecteren van tekst vind ik ook niet het van het.
Het is mikken en nog eens mikken en dat is niet fijn.
Vroeger had ik tenminste nog pijltjestoetsen op mijn toetsenbord en daarmee kon ik toch al redelijk gemakkelijk naar de juiste letter gaan ... ja, had ik die pijltjes maar eens terug :-(

Ik denk wel dat dat zowat het enige is wat voor mij zwaar tegenvalt bij de Note.
En om te copiëren en plakken moet ge rap zijn want de keuzes verdwijnen toch wel snel .... voor mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkeltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Inderdaad, ik heb gewoon pech, daar heb je gelijk in.
Dat ik iets illegaal zou downloaden daar heb je ongelijk in.
Ik beperk mij dan maar met aps die gratis zijn en de rest moet ik dan meer missen.
Ik vrees echter dat de verkopers van aps meer pech hebben dan ik .... ik hou mijn geld en zij moeten het missen :+
En dat terwijl ik bereid ben om meer te betalen dan de meeste hier.
Ik heb voor mijn PC trouwens ook alles legaal en daar zijn aps bij van meer dan 500 euro hoor.
Sorry dan verwarde ik je even met een ander :+ mocht je toch apps willen kopen in de play store kijk dan eens naar een prepaid creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
Ook ICS op mijn Note gezet. Ziet er menumatig wat anders uit maar om dat beter te noemen? Ervaar geen snellere werking van het apparaat o.i.d. Wel valt mij op dat mijn UMTS signaal er bepaald niet op vooruit is gegaan. Over de batterijduur kan ik nog niets zeggen. Samengevat ben ik bepaald niet onder de indruk... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Na installatie van de officiele ICS is mijn Note zo instalbiel als het maar kan. Hebben meerdere mensen hier last van?

HIj loopt vooral raar te doen bij spelletjes als Fruit NInja, na het afsluiten of wegdrukken via de home knop van het programma, loopt de muziek van dit programma nog ongeveer anderhalve minuut door. Ook de camera doet raar door de laatst geschoten foto niet meer automatisch op te slaan.

Verder merk ik eigenlijk geen vooruitgang met ICS. Is er iets wat me moet opvallen met ICS???

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Als ik dat zo allemaal hoor begin ik al een hekel te krijgen aan ICS nog voor ik hem ooit geïnstalleerd heb.

Is dat nu Android ... is dat nu Samsung? Eerlijk, ik had er meer van verwacht.
Tot nu toe oordeel ik .... een stap achteruit .... ik hoop dat ik geen afkeer moet krijgen van Android.
Ik heb eerder een paar mensen horen stoefen maar die hoor ik nu niet meer .... hebben die zich vergist en durven ze het nu niet toegeven of hebben die een andere ICS? |:(

Enfin, ik heb nog geen update gezien en eigenlijk zit ik er nu ook niet meer echt op te wachten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@onkeltje, volgens mij klinkt het dramatischer dan het daadwerkelijk is.

Je kan met 3d party keyboards gewoon je toetsenbord personaliseren. Dus ook het toevoegen van pijltjes wat je miste :). Neem dit eens door, en probeer eens Swiftkey, type bij mij stukken beter dan de standaard keyboard.

En even zonder 100 pagina's te lezen. Hoe kan het dat sommigen (officiële) stock ICS hebben, terwijl ik hier geen melding van krijg op mijn Note? Verschillende versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

onkeltje schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:07:
Als ik dat zo allemaal hoor begin ik al een hekel te krijgen aan ICS nog voor ik hem ooit geïnstalleerd heb.

Is dat nu Android ... is dat nu Samsung? Eerlijk, ik had er meer van verwacht.
Tot nu toe oordeel ik .... een stap achteruit .... ik hoop dat ik geen afkeer moet krijgen van Android.
Ik heb eerder een paar mensen horen stoefen maar die hoor ik nu niet meer .... hebben die zich vergist en durven ze het nu niet toegeven of hebben die een andere ICS? |:(

Enfin, ik heb nog geen update gezien en eigenlijk zit ik er nu ook niet meer echt op te wachten. :?
Ik denk dat het gros van de problemen gewoon door een 'vuile' installatie komen. Een factory reset zal voor veel mensen een hele hoop schelen.

Als je echt de snelheid van ICS wilt ervaren dan zul je een rom als CyanogenMod moeten gebruiken, dat geldt eigenlijk voor elk toestel. Alle provider en fabrikant specifieke applicaties en services zorgen er altijd voor dat het toestel iets minder soepel loopt. Bij Samsung heb je bijvoorbeeld de Samsung store en Kies services bijvoorbeeld en natuurlijk TouchWiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hawleri schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:46:
...

En even zonder 100 pagina's te lezen. Hoe kan het dat sommigen (officiële) stock ICS hebben, terwijl ik hier geen melding van krijg op mijn Note? Verschillende versies?
Ik (en vele anderen) heb hem er handmatig opgezet.

Over het toetsenbord en gebrek aan een trackball: Ik gebruik het GO Keyboard, daar kun je optioneel de pijltjestoetsen aanzetten.

Of je sluit een losse muis en/of toetsenbord erop aan :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huite schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:06:
Ook ICS op mijn Note gezet. Ziet er menumatig wat anders uit maar om dat beter te noemen? Ervaar geen snellere werking van het apparaat o.i.d. Wel valt mij op dat mijn UMTS signaal er bepaald niet op vooruit is gegaan. Over de batterijduur kan ik nog niets zeggen. Samengevat ben ik bepaald niet onder de indruk... :?
Ik ervaar ook een minder goed 3g signaal. Heb de officiële ICS op mijn Note door de landcode op DBT te zetten. Hopelijk komt daar snel verbetering in. Weet overigens niet of het nu ook deels ligt aan de provider. Heb zelf Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nou, even een positief verhaal dan maar!

Ik heb erg uitgekeken naar de dag dat ik de officiële ICS upgrade kon installeren.
Nu de dag er eindelijk is, ben ik er zéér tevreden over. Alles draait soepel (draai Apex) en het gaat allemaal een stuk vlotter dan voor de update. Zou te maken kunnen hebben met de wipe die ik per ongeluk had uitgevoerd bij het wijzigen van de toestelcode :P Geluk bij een ongeluk? ;)

Ik zat eerst al naar een ander toestel (S3, One X) te kijken omdat ik mijn Note af en toe niet zo lekker vond draaien, maar ik ben voorlopig weer even (? :P) erg tevreden met mijn Note. Hulde voor deze update dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
...
Een ding van mijn Desire mis ik nu al: het trackballetje! ...
Ik heb de note ook op de 12de binnen gekregen en kom van een Desire Z vandaan.

ach wat mis ik dat kleine knopje... ben nu nog met ontwenningsverschijnselen aan het tikken, het zal wel over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Ik ga ICS niet afsabelen, dit is pas de eerste release. Beter wachten op 4.0.5 of een derivaat daarvan in de vorm van een customrom. Twee dingen vind ik nogal belangrijk, en dat zijn batterijduur en stabiliteit. Vond ik in deze eerste ICS niet terug. Nukkig met openen apps en batterij in 4 uur leeg. Na wisselen van de batterij ging het beter. Schijnt een issue te zijn met niet in deep sleep willen als je hem locked van de lader trekt. Apex launcher is natuurlijk subjectief, dat is een snelle launcher maar dan heb je het niet over ICS zelf. De extra features ingebakken in ICS zijn er al lang in de vorm van apps die dat meestal nog beter doen. Eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal, dit is versie 1.0. En door de hype is iedereen lyrisch. Een normaal denkend mens kan toch weten dat dit niet helemaal af kan zijn? De fratsen van samsung zijn bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Ik had beloofd wat vergelijkingsfoto's te laten zien tussen een gewone Note en die van mij met het Steinheil Ultra Fine velleke erop én de CaseMate Tough eromheen. Die laatste is imho écht een hele goede bescherming voor de Note. Ik ben nl bang dat die Note door zijn formaat iets makkelijker uit je tengels kunt laten kletteren. Een kleinere foon omklem je nl altijd steviger en zelfs daarmee is het mee 2 of 3 keer gelukt. En door het grote glasoppervlak van de Note denk ik dat ie makkelijker breekt.

Daar gaan we:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10505069/Note/IMG-20120513-WA0003.jpg
1-De 2 Notes naast elkaar

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10505069/Note/IMG-20120513-WA0000.jpg
2-Op elkaar

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10505069/Note/IMG-20120513-WA0002.jpg
3-Hier zie je duidelijk hoe goed de Steinheil de reflectie tegengaat

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10505069/Note/IMG-20120513-WA0001.jpg
4-Het ligt niet aan de hoek; hier vanaf de andere kant.

De Steinheil neemt iets weg van het sprankelende van de kleuren, maar dat is juist de bedoeling van zo'n spiegelscherm: de kleuren springen er meer uit. Wie daar een absolute fan van is, moet dus niet deze screeny nemen. Het is allemaal een beetje matter, maar ik vind het zelf niet hinderlijk. Een 2de sterk punt van de Steinheil is dat ie erg goed bestand is tegen vingerafdrukken. Met mijn Desire werd ik bijna panisch van die vingerafdrukken (en je gezicht met bellen). Dat is nu voorbij. Perfect.
Ik ben er erg tevreden over. De foto's spreken voor zich. Geen makeupspiegel meer! Ik vind het een genot!

Zoals te zien is op de eerste 2 foto's voegt de CaseMate Tough wel wat formaat toe aan de Note. Ik vind het, gezien het formaat van de Note, niet eens zo erg. De gedachte dat ie niet meteen in stukken klettert vind ik belangrijker. Ja, het is een stuk gereedschap, maar wél een van €450 en ik ben nog ouderwets genoeg om daar voorzichtig mee om te springen. Er zijn ook hele dunne covers, maar daar zie ik het nut niet van in. Ze beschermen nl niets. Ja, de achterkant tegen krasjes. Maar die covers kun je ook kopen bij DealExtreme voor een paar €. Koop er dan zoeen en laat de originele in het doosje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
KneoK schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Ik denk dat het gros van de problemen gewoon door een 'vuile' installatie komen. Een factory reset zal voor veel mensen een hele hoop schelen.

Als je echt de snelheid van ICS wilt ervaren dan zul je een rom als CyanogenMod moeten gebruiken, dat geldt eigenlijk voor elk toestel. Alle provider en fabrikant specifieke applicaties en services zorgen er altijd voor dat het toestel iets minder soepel loopt. Bij Samsung heb je bijvoorbeeld de Samsung store en Kies services bijvoorbeeld en natuurlijk TouchWiz.
Volgens mij komt iedereen met problemen van custom rom inderdaad.draait hier echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb de kwetsbaaheid van de Note iets anders aangepakt:
Hoeveel kost een kwalitatief goede beschermhoes? Ergens rond de 20-40. Een jaar lang verzekering voor je Note, zonder met een vaak lelijke hoes eromheen kostte mij e55.
De hoesjes maken je telefoon standaard ook een stuk dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 'geüpdatet' van CM9 naar de officiële ICS build (LPY) van Samsung. Gewoon omdat ik de S-apps zo miste eigenlijk. Waar heb je anders het pennetje voor? :9.

Nu vroeg ik me echter af, hoe pas je eigenlijk de dock iconen aan (dus onderin) bij de TouchWiz Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
alex3305 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:32:
Nu vroeg ik me echter af, hoe pas je eigenlijk de dock iconen aan (dus onderin) bij de TouchWiz Launcher.
Dit doe je door je app drawer te openen, vervolgens je menu knop (hardware links) in te drukken en te kiezen voor 'wijzigen'

Dan kan je allemaal gaan schuiven ook in de dock iconen ;) behalve de positie van de appdrawer helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door MusicAddict op 14-05-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net 'geüpdatet' van CM9 naar de officiële ICS build (LPY) van Samsung. Gewoon omdat ik de S-apps zo miste eigenlijk. Waar heb je anders het pennetje voor? :9.

heel lang opdrukken en verwijderen en de nieuwe naar toe slepen

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
uroy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:40:
[...]

heel lang opdrukken en verwijderen en de nieuwe naar toe slepen
Dat werkt toch niet in touchwiz? Ik druk nu ook al 20 seconden op een icoontje maar hij zal echt niet gaan veranderen helaas :P

Gewoon doen als mijn vorige post hierboven :)

Verder toen straks echt het raarste ooit gehad met mijn note, het scherm flipte hem helemaal met allemaal strepen door het scherm terwijl de knoppen het nog deden. Een herstart verhielp het gelukkig.

[ Voor 27% gewijzigd door MusicAddict op 14-05-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dat bedoelde ik eigenlijk ;)

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Bericht verwijderd wegens dubbel post

[ Voor 94% gewijzigd door edtims op 14-05-2012 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Hawleri schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:53:
Een jaar lang verzekering voor je Note, zonder met een vaak lelijke hoes eromheen kostte mij e55.
De hoesjes maken je telefoon standaard ook een stuk dikker.
Ja, en dan zeker 4 maanden op een vervangende telefoon wachten. Nee, die verzekeringen sla ik gewoon over. Zoveel dikker zijn ze ook weer niet en niet elke val is fataal, maar je krijgt er hoekjes vanaf enzo. En dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35

Ze zijn op XDA nu bezig om oa de stylus op de samungs manier te laten werken. Daar ga ik nog wel even op wachten :)

Zie de website: http://opendesign.bbqdroid.org/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43

yay

Een ding van mijn Desire mis ik nu al: het trackballetje! De Desire heeft een optische trackbal en dat is retehandig als je iets wilt corrigeren in een tekst. Je 'loopt' er dan zo heen.....Sommige dingen herken je pas als superhandig als je het niet meer hebt.
Soms kom je er pas na meer dan twee jaar achter dat sommige dingen superhandig zijn. Bedankt voor de tip! Ik heb al die tijd naarstig met mijn vinger het juiste plekje proberen aan te wijzen en raakte elke keer gefrustreerd. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door yay op 14-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurupat
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Net mijn note via OTA naar ics 4.0.3 gekregen.
Landcode niet aangepast.
Tot nu toe geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 19:46

Perkouw

Moderator General Chat
Gurupat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:34:
Landcode niet aangepast.
Tot nu toe geen issues.
Net weer even gecontroleerd hier, maar helaas nog geen melding dat er een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Landcode niet aangepast.
Tot nu toe geen issues.
Ik heb XEN, welke jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Net weer even gecontroleerd hier, maar helaas nog geen melding dat er een update beschikbaar is.
Same here. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurupat
Waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Kies, volgens mij de laatste letters van de firmware status
als je de Note aansluit, dan opent hij het tabblad "basisgegevens".
laatste firmware....(XEN)
etc,

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:24:
[...]

etc,
In Instellingen/over de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurupat
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:24:
[...]

etc,
Maar ik heb Kies nog nooit gebruikt.
De update zag ik vanmorgen via OTA.
Als ik kijk in de instellingen dan zie ik:
- buildnummer: IML74K.XXLPY
- De baseband versie:N7000XXLPT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gurupat schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:38:
[...]

Maar ik heb Kies nog nooit gebruikt.
De update zag ik vanmorgen via OTA.
Als ik kijk in de instellingen dan zie ik:
- buildnummer: IML74K.XXLPY
- De baseband versie:N7000XXLPT
Kijk eens wat bij Kernel versie staat de 3 caracters na XX is je versie

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Landcode niet aangepast.
Tot nu toe geen issues.
Yep, net gecontrolleerd en krijg nu ook OTA update binnen.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurupat
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:47:
[...]

Kijk eens wat bij Kernel versie staat de 3 caracters na XX is je versie
Daar staat LPY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je LPY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Ik heb gewoon de update via OTA ontvangen, ervaringen zal ik later posten.

Overigens, ik heb mijn toestel zonder sim-lock gekocht via een webshop, dus niet i.c.m. een abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Wat een verschil in performance zeg.. niet normaal. Totaal geen lag meer in de interface.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:32
Vandaag even gecontroleerd en voor mij is ICS ook beschikbaar (heb XX code), 2 dagen geleden nog niet. Ben hem nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier via OTA en Kies! ook nog geen update,
heb PDA: LA6 / Phone LA4 / CSC LA1 (XEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Bij mij is er nog steeds af en toe lag te herkennen bij zowel de standaard launcher als Apex launcher. Vreemd..

Vooral de sensitiviteit irriteerde me, want heelvaal herkende die het niet als ik op de spatiebalk drukte op het ICS keyboard. Er is overigens een app om dit te verbeteren. (TouchscreenTune, zie Play Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA6 staat er bij mij.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2qlbz1w.png

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:32
LA6 is geen landcode maar staat voor model van januari 2012 (i = 2009, j = 2010 etc; a = januari, b = februari) en dan versie 6.

Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=800257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb ook de LA6 en nog geen update....

Gisteren nog wel even een blutooth telefoontje besteld....dan kan ik de Note gewoon in mijn jas laten als ik gebeld word. Lijkt me heel makkelijk!!

http://dx.com/bluedio-bd1...t-black-3-5mm-jack-123906
Pagina: 1 ... 29 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.