Over die notificatietoon
Settings. Call. Call alerts. Alert on call
Settings. Call. Call alerts. Alert on call
[ Voor 49% gewijzigd door alex3305 op 12-03-2012 01:26 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
nee dat is USB debugging notefy, het werkt namelijk niet, en ook als ik via google op youtube er naar zoekHmtsjmftsch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:13:
USB foutopsporing = USB debugging
Zit je toevallig op een ICS ROM? Dan zit de optie namelijk op deze plaats:my_fiero schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:05:
Wie weet waar ik USB debugging kaan aanzetten op de note?
((normaal via : instellingen - applicaties - ontwikiieling - en dan aanvinken )
Maar dat zit bij mijn note niet erbij![]()
Ik kan alleen kiezen uit USB foutopsporing en namaakloc toestaan.
Ik heb dit nodig voor een tethering app
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hmm, het werkte bij mij wel als USB debugging toen ik ging rootenmy_fiero schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:45:
[...]
nee dat is USB debugging notefy, het werkt namelijk niet, en ook als ik via google op youtube er naar zoek
zie ik 4 opties
1 USB debugging
2 USB debugging notefy
3 stay awake
4 allow mock locations
en bij de note staat alleen
2 en 4
???
Bedankt voor de reactie.Yucko schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:44:
Je weet zeker bij
[Instellingen]-->[Draadloos en netwerk]-->[Mobiele netwerken]-->[Namen toegangspunten]
de instellingen van je toegangspunt nog steeds correct zijn
[ Voor 17% gewijzigd door onkeltje op 12-03-2012 11:25 ]
nee gewoon orgineel 2.3.6pvtonger schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:01:
[...]
Zit je toevallig op een ICS ROM? Dan zit de optie namelijk op deze plaats:
Menu - Systeem Intstellingen - Opties voor ontwikkelaars - USB-foutopsporing
Exact hetzelfde hier vanochtend (Vodafone, nederland). Wifi was buiten bereik en zou dus over moeten op 3G. Echter niks, alleen een signaal tekentje, geen 3G of H.onkeltje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:17:
Sinds een paar dagen zit ik met een eigeaardig probleem.
Als ik geen WIFI aansluiting kon vinden dan zette ik vis een lange druk op de aan/uit knop "Dataverbindingstand" aan en dan kon ik op die manier verbinding maken met het net.
Ik zag dan bovenaan een H, E of 3G of een ander teken staan wat mij duidelijk maakte dat ik verbinding had.
Nu krijg ik geen teken meer te zien en er wordt ook geen verbinding gemaakt.![]()
Ik heb al bij zoveel mogelijk settings gekeken of ik niet perongeluk ergens verkeerd gedrukt hebt maar ik kan
niets vinden.
Tja dat scherm is ook zo gevoelig hé en misschien heb ik toch ergens iets belangrijk uitgevinkt of juist aangevinkt wat niet mag.![]()
Ja ik blader nog al eens rond om mijn toestel beter te leren kennen.
Kan iemand mij AUB vertellen waar ik dat weer goed kan maken of is hier iets anders aan de hand?
Poverdorie, bedankt man, terug heropstarten is inderdaad de oplossing.Get!em schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:35:
[...]
Exact hetzelfde hier vanochtend (Vodafone, nederland). Wifi was buiten bereik en zou dus over moeten op 3G. Echter niks, alleen een signaal tekentje, geen 3G of H.
Ook instellingen bij langs geweest, vliegtuigmodus aan/uit, wifi aan/uit, roaming aan/uit, datatoegang aan/uit. Geen oplossing.
Daarna de oplossing door een herstart van de telefoon.
Overigens, hetzelfde ook al eens gehad met bluetooth, wel een tekentje, niet meer verbinden. Herstart leverde resultaat op.
Ik zou ff wachten als ik van jou was, de Koreaanse versie van de Galaxy SII krijgt volgens The Verge morgen al ICS. Hopelijk volgt onze beste Note snel want wordt het wachten beu!Henkpaulus schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:58:
Ik heb dus de koreaanse uitgave van dit toestel, maar is het ook mogelijk om dit om te zetten naar een Nederlands/europese uitgave door middel van die code om te zetten in dat menu? Heb nu namelijk nog steeds de 2.3.5 android versie en krijg ook via kies en ota de melding dat de software up to date is.
Als straks namelijk de ics uitkomt gaat het anders weer een half jaar duren voordat hij pas op mijn toestel komt
[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 12-03-2012 15:43 ]
Multiple pc builds in progress
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
[ Voor 64% gewijzigd door Aapie op 12-03-2012 17:01 ]
Verwijderd
Bij Amazon Duitsland het goedkoopst gevonden.Tyoi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:21:
Medetweakers, ik ben zo stom geweest om teveel met de stylus te spelen waardoor hij een tijdje geleden *krak* zei. Iemand enig idee waar ik een vervangende (orginele) stylus vandaan haal/koop?
Ja, hebben geen nut meer.CedricV schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:21:
dus gewoon appkillers verwijderen? ik had deze in de eerste plaats geinstalleerd om de batterij te sparen.
alvast bedankt voor de reacties
Ik heb ook een lange tijd TW gebruikt maar ben het ff beu na een SGS, SGS II en nu de SGN wou ik wat anders. Heb nu een complete ICS AOSP look samen met Widgetlocker, en ik ga na de officiële ICS update ook Nova gebruikenSilvin schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:42:
Heel jammer ja, heb de betaalde versie van LauncherPro maar Fede heeft al 7 maanden geen update meer gegeven en heeft zo'n anderhalf jaar geleden al een complete rewrite beloofd. Op het forum beweren de mods dat hij nog steeds bezig is, maar naar een release vragen is uit den boze...
Go Launcher is een hele mooie launcher met vooral hele mooie widgets. Toch mis ik niets aan TW op het moment (loopt ook het soepelst) en wacht ik lekker op ICS om dan Nova launcher te gebruiken.
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 13-03-2012 00:04 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Loop naar de dichtsbijzijnde mediamarkt en ga ff spelen met beide toestellen. Pas ook vooral of de note in je broekzak kan, als dat de bedoeling is.
Ja, ik had voorheen de Nexus maar vond ICS 4.0.2 (welke op het moment van schrijven nog altijd de laatste versie is voor de GN) niet echt stabiel en goed werken had meerdere malen reboots enz.Vis schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:34:
Damn dillemma, welk toestel zal ik verlengen?
iemand advies?
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 13-03-2012 00:03 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mocht je echt willen zijn de SOD's te voorkomen.alex3305 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 01:25:
En die batterij-icoon met percentage erin, dat is of een framework-res.apk mod (of een theme) of JKay-mod.
Overigens was ik weer teruggegaan naar ICS ZCLP1 (Chinese leak) gegaan, maar dan met de XXLB1 kernel. Helaas was het nog steeds ellende met SoDs. Dus nu alweer terug bij Gingerbread. Hopelijk snel ICS.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Si vis pacem, para bellum
Die vraag is onlangs nog hier in het topic gesteld en er is antwoord opgegeven.Henkpaulus schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:48:
Ik zag bij een printscreen van iemand hier dat hij de vast knoppen aan de onderkant gewijzigd had in bv een sneltoets naar de camera, kan dit alleen met een geroot toestel? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.
Oké, volg dit topic namelijk al een tijdje en kan mij dit eerlijk gezegd niet heugen. Maar zal eens in het archief duiken, super bedankt voor het meedenken van je.mafiatounes schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:11:
[...]
Die vraag is onlangs nog hier in het topic gesteld en er is antwoord opgegeven.
Laatste vraag, kunnen van de 5 icoontjes onderin daar er ook van gewist worden? Ik gebruik er eigenlijk maar 2 of 3 van, en pak er liever een andere functie voor over.Henkpaulus schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Oké, volg dit topic namelijk al een tijdje en kan mij dit eerlijk gezegd niet heugen. Maar zal eens in het archief duiken, super bedankt voor het meedenken van je.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 18:30 ]
Onder instellingen > weergave > schermweergave heb je ook nog een optie voor lettergrootte. Maar volgens mij is dat weer alleen voor in apps. Een andere optie weet ik zo niet. Wat je wel kan doen als je roottoegang hebt is de DPI hoger zetten dan de standaard 240. Geen idee of dat lekker uitpakt, ik kan het wel even testen voor je?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:29:
Is het ook mogelijk in de TW launcher om bijvoorbeeld ander lettertype of in ieder geval de grootte van het lettertype aan te passen?
En dan bedoel ik van de namen van de apps in de drawer ... kon met de zoekfunctie niks vinden
PS: ik bedoel dus niet bij Instellingen > Toegankelijkheid en dan lettertype in email / s memo enz .. maar dus echt wat ik hierboven beschreef
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 18:52 ]
Verwijderd
Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)
[ Voor 34% gewijzigd door 42dpi op 15-03-2012 03:55 ]
Samsung heeft hier ook een dienst voor, veel uitgebreider en ook gratis http://www.samsungdive.com/DiveMain.do en zit al in je telefoonStephan224 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:59:
Heeft iemand de "Android Play - Vodafone Mobile Protect" app al werkend gekregen op zijn of haar Note?
Volgens de updates moet deze versie werken op de Galaxy Note, maar helaas krijg ik steeds een melding dat hij niet geschikt is voor mijn toestel. Beetje jammer want ik wil mijn Note wel beveiligen met een trace en lock tool.
Als iemand een betere app weet die ook op de Note werkt dan hou ik me aanbevolen.
[ Voor 5% gewijzigd door 42dpi op 14-03-2012 16:18 ]
Artikel 3 – De Actie
1. Actie: na aankoop van een Samsung Galaxy Note (N7000) kan de Deelnemer, door op de website www.samsung.com/nl/promotion het deelnameformulier in te vullen en te bevestigen, deelnemen aan de Actie. De deelnemer heeft dan recht op een flip cover voor de Samsung Galaxy Note. Bij aankoop van een witte Galaxy Note ontvangt de Deelnemer een oranje flip cover (zolang de voorraad strekt). Bij aankoop van een zwarte Galaxy Note ontvangt de Deelnemer een bruine flip cover (zolang de voorraad strekt). Indien de kleur niet voorradig is, zal een andere kleur worden verstuurd. Over de kleur van de flip cover kan niet worden gecorrespondeerd. De flip cover kan niet worden ingeruild tegen een andere kleur.
2. Actieperiode: deze Actie loopt vanaf 1 maart 2012 tot de voorraad strekt. De actie geldt alleen voor toestellen die na 18 februari 2012 zijn aangeschaft.
3. De Samsung toestellen dienen een Nederlands IMEI nummer te hebben.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik heb hem, maar ik vind het maar een lastig ding. Zelf heb ik nu een silicon transparent hoes eromheen (zie accesoires topic) , en die beschermt de Note ook als hij op zn kop licht (1mm uitstekend randje). En je hebt beter grip.harley schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:59:
Zag zojuist (per toeval) dat er een flip-case actie geldt voor de Note
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Get!em op 14-03-2012 17:08 ]
Niet iedereen heeft er een flipcover bij gekregen, en als je er een in bruin wilt kan je het altijd proberen staat nergens dat het niet mag als je al zo'n zwarte flipcover hebt.Get!em schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:06:
[...]
Ik heb hem, maar ik vind het maar een lastig ding. Zelf heb ik nu een silicon transparent hoes eromheen (zie accesoires topic) , en die beschermt de Note ook als hij op zn kop licht (1mm uitstekend randje). En je hebt beter grip.
Tevens dienen de Notes een Nederlands imei te hebben. Nu heeft die van mij dat, en daar werd al zo'n hoes bijgeleverd in de doos, dus weet niet waarop de actie dan slaat.....
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 14-03-2012 20:19 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Voor altijd, je krijgt ook 3GB extra als je de experimentele Dropbox gebruikt en foto's van je telefoon upload.Yucko schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:52:
Bedankt, maar is het een tijdelijke toename in opslag (bv. 12 maanden) of is het voor altijd want dat kan ik niet echt opmaken (of ik lees er overheen)
[ Voor 5% gewijzigd door dragon2 op 14-03-2012 23:01 ]
Verwijderd
Er staat "latest", niet "last".Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:29:
Laatste 2.3.6 update voordat we ICS krijgen:
https://twitter.com/#!/SamMobiles/status/180018573538893824
Hier de downloadlink: klikVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:29:
Laatste 2.3.6 update voordat we ICS krijgen:
https://twitter.com/#!/SamMobiles/status/180018573538893824
[ Voor 17% gewijzigd door SgtStrider op 15-03-2012 08:39 ]
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 15-03-2012 16:28 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Wel balenblmp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:37:
Niks officieels of zo, maar toch, erg jammer.
ICS update Galaxy Note maybe delayed by Samsung[Sammobile]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Die krijg je ook met kpn, telfort en ook vast wel met vodafoneFormat-C schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:00:
Ik heb een vraag;
ik heb sinds gisteren een Galaxy Note N7000 icm een Vodafone ABBO, (maar gebruik nog even een maandje mijn T-Mobile sim in de telefoon, omdat ik daarmee onbeperkt internet heb), en zie ineens een appje staan genaamd sim toolkit.
Ik zat wat appjes te installeren, en achteraan, als nieuwste app dus, stond er ineens een appje SIM Toolkit, met een heel lelijk icoontje. Nu ben ik wat gaan zoeken, en heb het volgende gevonden:
https://forum.t-mobile.nl...lkit-sms-spamware-119411/
https://forum.t-mobile.nl...smsdiensten-888-a-129953/
Weet iemand hoe ik die TROEP van mijn Galaxy Note afkrijg?
(Ik heb ook nog een Vodafone SIM, misschien dat ik die er anders maar inzet).
Ik heb niet om dit appje gevraagd, en heb hem naar mijn weten ook niet zelf geinstalleerd, maar hij staat dus wel als "nieuwste app" achteraan!![]()
![]()
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 15-03-2012 20:12 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik hoop dat je een geintje maakt, dit is helemaal geen app, maar onderdeel van het provider-SIM verhaal. Dit krijg je niet alleen op een Android toestel, maar op alle toestellen als menu optie van de SIM-kaart. Als je er niets mee doet gebeurt er verder ook niets; dus rustig aan.Format-C schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:04:
Tsjongejongejongejonge...
Gatverdamme wat een commerciele ROT wereld kan dit soms toch ook zijn.
Alles draait alleen maar om dat verdulde ROT geld. (Frustrated)
Sorry hoor, maar dit soort ONGEVRAAGDE "appjes" vind ik eigenlijk gewoon misleiding en oplichting.
* Format-C gaat de opta mailen. Edit; en CC naar T-Mobile.
Maar dan nog de belangrijkste vraag; kan het eraf?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Verwijderd
Samsung geeft de schuld aan Android ICS. We zullen zien hoe de update van HTC naar ICS verloopt.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:47:
[...]
Wel balen![]()
Had het ook wel verwacht, als ik zo de problemen met ICS op de SII lees......
Afwachten maar weer en veel geduld hebben
Dit dus.Prulleman schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:23:
pfff wat kunnen mensen zich toch druk maken om additionele software.... als het echt zo'n probleem heb je genoeg opties.
- andere launcher met app hide optie
- rooten en dus system apps kunnen verwijderen
- custom rom
- niet zeuren
[ Voor 17% gewijzigd door my_fiero op 16-03-2012 15:12 ]
Aguttegut toch, denk je een beetje aan je bloeddruk? Waarom zou je dit weg willen halen? Het neemt geen ruimte in beslag en als je er niets in gaat lopen klooien kost het je ook niets. Vergeet ook niet een CC naar Vodafone en KPN te doen, want afaik hebben zij ook een STK op hun SIMs.Format-C schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:04:
Sorry hoor, maar dit soort ONGEVRAAGDE "appjes" vind ik eigenlijk gewoon misleiding en oplichting.
* Format-C gaat de opta mailen. Edit; en CC naar T-Mobile.
Maar dan nog de belangrijkste vraag; kan het eraf?
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Ik had daar ook last van dus ben op zoek gegaan. Zit nu op RocketRom v22 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1380284).yasin76 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:19:
hey
ik wil een custom rom flashen op mijn note want als ik zo zie dat er toch alternatieven zijn, ik vind mijn note gewoon pokketraag stock.
hebben jullie een idee welke het meest stabiele is momenteel? ik heb geen rubriek voor custom roms gevonden voor de note
1913
Verwijderd
De officiele KK1 ROM flashen.Alleen.... met mijn huidige firmware stock Gingerbread 2.3.6 XXLA6 lukt het niet via de de normale weg te rooten.
En de uitleg op xda is voor mij niet duidelijk genoeg
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
ondergeklokt en het werkt soepeler?yasin76 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:19:
ik heb 2 uur geleden mijn toestel kunnen upgraden naar de midnite rom 2.0
ik heb geen instabiliteiten kunnen terugvinden, alles werkt zoals de sgs 2 van mijn vrouw die ik zo geweldig vond na de update.
ook al is het gebaseerd op de chinese leak waardoor mijn cpu word ondergeklokt naar 1.2 ghz merk ik een prestatie winst van meer dan de helft, de lag is gone baby. het werkt gewoon smooooothhh. ik raad het iedereen aan met een note!!!
Ja, en jij krijgt je boterhammen met beleg gratis ?Format-C schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:04:
go midnote ....yasin76 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:19:
hey
ik wil een custom rom flashen op mijn note want als ik zo zie dat er toch alternatieven zijn, ik vind mijn note gewoon pokketraag stock.
hebben jullie een idee welke het meest stabiele is momenteel? ik heb geen rubriek voor custom roms gevonden voor de note
Er is allicht al een draadje of site waar een totale leek, die ook door de traagheid van de note geschokt is, info kan inwinnen hoe en welke stappen hij juist moet ondernemen om op een zo veilig mogelijke manier te gaan rooten. Maar ik moet zeggen hoe meer ik er over zoek hoe ingewikkelder het allemaal lijkt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1329360CedricV schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Er is allicht al een draadje of site waar een totale leek, die ook door de traagheid van de note geschokt is, info kan inwinnen hoe en welke stappen hij juist moet ondernemen om op een zo veilig mogelijke manier te gaan rooten. Maar ik moet zeggen hoe meer ik er over zoek hoe ingewikkelder het allemaal lijkt.
Kent iemand zo een site of draadje?
(ik heb wel al gezocht maar iedere keer als ik op het punt sta om er aan te beginnen lees ik weer vanalles verontrustend: dus ik had liefst eerst ergens begonnen bij de basics)
Als ik nu al eens wist wat dat is die SIM-toolkit dan kon ik mij ook eens kwaad makenjip_86 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:12:
Die sim toolkit is wel gruwelijk irritant. Ik heb dat soort rommel dus in een mapje gegooid, maar komt er gewoon weer uit
Niet om ondankbaar over te komen,
Welke versie heb je? als je nog niet die 73mb update hebt uitgevoerd kan je simpel zergRush root tool gebruiken en de bat uitvoeren en lezen wat er staat.CedricV schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Niet om ondankbaar over te komen,
maar ben een half uur aan het lezen geweest en het probleem is er staan meer uitzonderingen dan eigenlijk gewoon een guide op die site... Voor een leek eigenlijk een beetje chinees.
[ Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 18-03-2012 15:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq