Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 19:53
TerreurBV schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Welke versie heb je? als je nog niet die 73mb update hebt uitgevoerd kan je simpel zergRush root tool gebruiken en de bat uitvoeren en lezen wat er staat.

Als je de update al wel gedaan hebt moet je terug flashen naar de oude versie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997 en de Nederlandse rom pakken van het lijstje Older ROMs (Directly Rootable) en die met odin terug flashen.

Als je geen CWM hebt dan ook niet gebruiken.
Buildnummer : GINGERBREAD.XXLA6
Kernelversie : 2.6.35.7-N7000XXLA6-CL907341
Androidversie 2.3.6

Dus gewoon die DooMLoRD zergRush uitvoeren?

Dan zou ik een geroote SGN hebben?

Ik heb geen CWM: dus niet gebruiken.

Maar moet ik dan na die zergRush niets meer te doen?

Edit: alvast bedankt voor het antwoord ;) Ben blij dat je me nog wil helpen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door CedricV op 18-03-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Op xda developers heb ik de stappen gevolgd. Ik heb nog nooit eerder geroot of een custom rom geinsralleerd. Dit is ook mijn eerste keer en het ging zcht goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik heb dus zoals eerder vermeld de stappen gevolgd van cursed⁴eva voor het rooten en het insralleren van de midnite rom cursed4eva legt in zijn youtube filmpjes perfect uit hoe je het doet en geeft de linkjes voor de software ook mee. Voor het rooten installeer je eerst odin naderhand flash je de rom. En start je de batch file... ik wil echt voor diegen die zoals mijn niet tevreden waren over de sneheid van hun note de filmpjes van cursed4eva volgen . Ik ben zeer tevreden..
TerreurBV schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:31:
[...]

Welke versie heb je? als je nog niet die 73mb update hebt uitgevoerd kan je simpel zergRush root tool gebruiken en de bat uitvoeren en lezen wat er staat.

Als je de update al wel gedaan hebt moet je terug flashen naar de oude versie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997 en de Nederlandse rom pakken van het lijstje Older ROMs (Directly Rootable) en die met odin terug flashen.

Als je geen CWM hebt dan ook niet gebruiken.

En als het abekadabera blijft voor je kun je beter je Note op stock laten.
Root is handig als je meer met je toestel wil, bijvoorbeeld SYS apps verwijderen en of Root apps draaien, kijk wel uit root betekend dat je alles kan uitvoeren en verwijderen dus als je niet weet wat je doet kan je schade toebrengen aan je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
yasin76 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:51:
Ik heb dus zoals eerder vermeld de stappen gevolgd van cursed⁴eva voor het rooten en het insralleren van de midnite rom cursed4eva legt in zijn youtube filmpjes perfect uit hoe je het doet en geeft de linkjes voor de software ook mee. Voor het rooten installeer je eerst odin naderhand flash je de rom. En start je de batch file... ik wil echt voor diegen die zoals mijn niet tevreden waren over de sneheid van hun note de filmpjes van cursed4eva volgen . Ik ben zeer tevreden..

[...]
Ik denk dat ik er uit ben ;)

Die Cursed4eva legt inderdaad alles lekker duidelijk uit.

Kben nu het bestand aan het downloaden om mijn LA6 te downgraden. Al de rest heb ik al.
Hopelijk straks een custom rom aan het draaien.

In zijn filmpjes vermeld hij zelf rocket rom, dus denk dat ik die als eerste toch maar ga proberen ;)

Alvast bedankt

P.S. : voor de mensen na mij die ook een recente versie hebben: ik heb dit filmpje gebruikt http://www.youtube.com/wa...re=iv&v=cJjh6gi0Spw#t=41s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Zo. Besloten niet langer te wachten op de ICS update en zelf maar te installeren. Ik heb nu gewoon de originele ICS look op de Note, ziet er tof uit.

Alle info over hoe enzo staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1516515/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Buiten videos opnemen (opslaan) loopt het soepel? Geen fc's en hoog accuverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

@catch22
Loopt inderdaad prima. In phone mode werkt alles (op wat in de OP daar staat na) gewoon. In tablet mode zijn er nog wat meer problemen, maarja wat verwacht je.

Accuduur is prima overigens, kan er makkelijk een dag (meer ook wel haalbaar) mee door.

[ Voor 25% gewijzigd door blmp op 18-03-2012 17:34 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
418O2 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:30:
Buiten videos opnemen (opslaan) loopt het soepel? Geen fc's en hoog accuverbruik?
Nog maar net er op staan, maar eerste indruk is erg goed. Sowieso niet meer dat lelijke touchwiz maar gewoon het stock ICS uiterlijk. Ik mis wel de FM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fboers
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 20:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:59
Degene die dat stukje heeft geplaats kan niet lezen. In zijn eigen stukje staat "The company has confirmed that it will not roll out the ICS update before the Q2 of the year". Not before Q2 betekent niet eerder dan april. Hij zegt "This points out that the update will be available only after June 2012 for the global audience.". Totaal niet wat Samsung heeft bekend gemaakt. Niet veel waarde aan hechten dus.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
Weet iemand waarom ik Initial CF Root Flasher niet kan downloaden bij Xda?

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:28

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

limboconnect schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:53:

Thanx.
Link?
CedricV schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Buildnummer : GINGERBREAD.XXLA6
Kernelversie : 2.6.35.7-N7000XXLA6-CL907341
Androidversie 2.3.6

Dus gewoon die DooMLoRD zergRush uitvoeren?

Dan zou ik een geroote SGN hebben?

Ik heb geen CWM: dus niet gebruiken.

Maar moet ik dan na die zergRush niets meer te doen?

Edit: alvast bedankt voor het antwoord ;) Ben blij dat je me nog wil helpen :*)
Je hebt helaas al de laatste versie deze is niet te rooten met de zergrush exploit, optie is om terug te flashen naar een oudere versie Hier te vinden de rode tekst N7000XENKJ2 deze downloaden dan zorgen dat alle drivers zijn geïnstalleerd op je pc door kies te installeren en deze uptodate te hebben.

Backup altijd je telefoon gegevens eerst, ik ben nog geen een tegen gekomen waar de telefoon is gewipte met deze versie maar neem het zekere voor het onzekere.

Dan pak je de gedownloade zip uit tot je tar.md5 hebt dus alleen de zip uitpakken.

Dan zet je de telefoon in download modus volume knop down+home+power knop. tot je een scherm krijgt met de tekst ''Downloading....'' hebt Dan zet je Odin aan.

Sluit je telefoon via de USB kabel aan op je pc.

Zorg dat er een geel vak je oplicht met COM XX (XX is 06/03/of 12 oid)

In Odin zet je de optie 'Auto Boot' en 'F. reset time' aan door aan te vinken, dan rechts op de knop 'PDA' naar de rom verwijzen die je gedownload en uitgepakt hebt.

Dan druk je op 'START' en laat je odin zijn werk doen, dan reboot de telefoon zich weer en kan je de Zergrush exploit uitvoeren en heb je root.

Nooit kabel los halen als die aan het downloaden is of odin aan het werk is.

[ Voor 7% gewijzigd door 42dpi op 18-03-2012 22:31 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
limboconnect schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:53:
Omdat je niet ingelogd bent op xda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 17:35
Ettepet schreef op maandag 19 maart 2012 @ 04:07:
[...]

Had to remove all XDA apps from Google Market until we fix a problem with Google Checkout. -- XDA Developers (@xdadevelopers)
Hierom?
Armada. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:33:
[...]

Nog maar net er op staan, maar eerste indruk is erg goed. Sowieso niet meer dat lelijke touchwiz maar gewoon het stock ICS uiterlijk. Ik mis wel de FM radio.
Ziet er goed uit. Werkt die tablet lay-out een beetje?

[ Voor 36% gewijzigd door jip_86 op 19-03-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
Ettepet schreef op maandag 19 maart 2012 @ 04:07:
[...]

Nee dat is niet het probleem ben al jaren forumlid.

Probeer het straks nog eens.

Werkt nu wel strange...maargoed opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door limboconnect op 19-03-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een simpele en snelle methode ook via XDA. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1535025
Je DL PC Odin en de Rom versie die je nu op SGN hebt. Je plaatst de 3 files in Odin en Flasht hem. Je hoeft niet te Downgrade nx en je SGN is geroot met je standaard Stock rom en geen problemen. je kan daarna installeren wat je wilt !!! (Ik heb t zelf ook gedaan na vele en zeer vele bladzijdes lezen) maar dit is echt de makkelijkste en veiligste manier !! Daarna kreeg ik zelfs nog de laatste update binnen naar de LC1 versie en hij bleef gewoon geRoot ! Je kan eventueel ook erna de Mobile Odin installen en en een custom rom of wat je ook wilt flashen !! Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Ik heb de methode van cursed4eva gisteren gevolgd. Altijd handig als er een filmpje is dat je gewoon maar kan na-apen >:)

Ik ben nu de RocketROM v22 met Jkay 13.5.1 deluxe aan het gebruiken.
Leuke is dat alles inderdaad zeer intuitief werkt, mooie layout (vooral met de transparante elementen). Werkt zeer snel en heb gisteren een test gedaan: 1% verbruik (als hij onder de 20% zit en bijgevolg in besparing gaat) gedurende 8uur slaap :*) _/-\o_ .

Alles dus dik in orde behalve; en dit is wel jammer want eigenlijk de reden dat ik wat ben gaan opzoeken hoe het rooten werkt; de screen unlock blijft tergend traag. Natuurlijk met de Jkay deluxe aan vertraagd dit wss nog, hoewel je dan wel direct nog 7 opties krijgt naast het unlocken van je Note.
Ik kan tussen het indrukken van de home toets en het verschijnen van het scherm net geen twee keer Samsung Galaxy Note zeggen...
Bij de SGS die ik hier voor had was het makkelijk 3 keer zo snel!

Maar dus al bij al: tevreden. Hoewel de volgende ROM wel geselecteerd zal worden op de snelheid van het unlocken van het scherm. Klinkt belachelijk maar is wel de actie die volgens mij het meest gedaan wordt van alle acties die je met je Note doet :Y _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al bij XDA gekeken voor custom ICS roms daar zijn er zat en elke x weer geupdate en uiteraard betere tweaks !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar veel SoDs (althans bij mij) waar ik dus niet zo'n zin in heb. Voorlopig houd ik het maar even bij GB en eventueel een nieuwe ICS leak !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Meh die 'ICS' leaks zijn mij nog te bug gevoelig, 't is wel mijn telefoon die ik dagelijks gebruik en nodig heb.
Ik adviseer ook mensen met een SGS2 om gewoon nog even bij Gingerbread te blijven ivm met al die bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het verwondert mij echt dat er niet meer ICS leaks zijn voor de Note, ik heb de chinese getest maar mijn Note liep soms wat vast dus heb ik er maar GB LC1 erop geflasht die voor dagelijks gebruik beter werkt.

Ik hoop echt dat Samsung meer gaat aanpassen aan TW want ICS voor de GS2 lijkt net op TW op GB, wat niet echt veel veranderd aan de looks ook al zijn alle ICS features aanwezig.

Een groot voordeel aan ICS is dat je alle bloatware apps kan uitschakelen, na 1 maand met die belachelijke Bol.com app ben ik blij dat in ICS deze gewoon weg kan.

[ Voor 17% gewijzigd door mafiatounes op 19-03-2012 15:26 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:42:
Heb je al bij XDA gekeken voor custom ICS roms daar zijn er zat en elke x weer geupdate en uiteraard betere tweaks !!
Jeps had ik al gezien, maar zoals ik het nu begrepen heb moet je steeds al je data wipen voor een update, dus ga voor mijn volgende keuze wel lang genoeg afwegen.
Liefst zou deze dan "bugfree" moeten zijn.
TerreurBV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:41:
Meh die 'ICS' leaks zijn mij nog te bug gevoelig, 't is wel mijn telefoon die ik dagelijks gebruik en nodig heb.
Ik adviseer ook mensen met een SGS2 om gewoon nog even bij Gingerbread te blijven ivm met al die bugs.
Hier ben ik het dan ook mee eens.
Op het moment dat er een ROM van ICS is die echt goed werkt wil ik er wel op overschakelen zeker als de screen unlock-snelheid sterk verbeterd is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Net een Samsung 32GB class 10 SD kaart in mijn Note gestopt alle apps die op mijn SD kaart staan starten echt instant op veeeel sneller dan mijn vorige 8GB Class 6 kaart, upgrade was ook wel nodig zat al op bijna 4.000 foto's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogan2010
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 16:00
weten jullie ergens waar ik een samsung battery cover kan vinden een witte orginele liefs ?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

dogan2010 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:37:
weten jullie ergens waar ik een samsung battery cover kan vinden een witte orginele liefs ?
bedankt
http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-Categories
http://s.dealextreme.com/search/galaxy+note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SGN draait ook nog op de oude Rom alleen wel gisteren de update gehad naar LP1 en werkt goed + alle apps die ik erop heb zitten naar me zin zijn. Ik wacht het ook wel ff af wanneer de upgrade naar ICS komt ben tevereden met wat ik heb. Zal echt zo lang niet duren en liever iets langer gewacht en dan een rom die goed werkt dan een snelle Upgrade die hapert en dan zijn de apps voor de note ook iets anders dan de andere Samsungs vanwege de Pen. Intussen test ik gewoon zoveel mogelijk andere Apps zodat ik straks als de nieuwe ICS er is ik weet wat ik erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

mafiatounes schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:23:

Een groot voordeel aan ICS is dat je alle bloatware apps kan uitschakelen, na 1 maand met die belachelijke Bol.com app ben ik blij dat in ICS deze gewoon weg kan.
Via Instellingen --> apps --> apps beheren --> alles kon ik die gewoon verwijderen. Geen probleem. Ik heb alles gewoon standaard, geen Root, geen Custom. Dus je hoeft er geen last van te hebben in GB.

[ Voor 28% gewijzigd door Get!em op 19-03-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik heb hem nu een weekje... Wat een geweldige telefoon is dit... Nooit weer een Apple voor mij. :D

Van de week nog even een pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10 erin, en volstampen met muziek. :)

Edit; ook een lekker goed koptelefoontje dat erbij zit. Toppiejoppie. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Format-C op 19-03-2012 19:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Get!em schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:05:
[...]

Via Instellingen --> apps --> apps beheren --> alles kon ik die gewoon verwijderen. Geen probleem. Ik heb alles gewoon standaard, geen Root, geen Custom. Dus je hoeft er geen last van te hebben in GB.
Nooit, zonder root kan je niet die crapware verwijderen zijn sys apps ik heb er geen een gezien waarbij je dat kon zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
TerreurBV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:54:
[...]

Nooit, zonder root kan je niet die crapware verwijderen zijn sys apps ik heb er geen een gezien waarbij je dat kon zonder root.
Dat dacht ik dus ook zonder root op GB blijft de app eropstaan, zonder root op ICS kan je de app volledig uitschakelen (ook uit de app drawer), met root kan je ze op beide Android versies wel volledig verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

mafiatounes schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Dat dacht ik dus ook zonder root op GB blijft de app eropstaan, zonder root op ICS kan je de app volledig uitschakelen (ook uit de app drawer), met root kan je ze op beide Android versies wel volledig verwijderen.
Inderdaad zolang het sys apps zijn kan je ze niet verwijderen zonder root level access.

In ICS zullen ze wel als gewone apps zijn geinstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 19-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ekn8ky.png
Dan ben ik gek.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je ICS installe als custom rom als je fone niet geRoot is ? En is die Bol.com app niet een update voor een al bestaande bol app ? Want als ik iets niet installeer krijg ik hem ook egt niet te zien. Je moet die app volgens mij dus ergens op je phone hebbe staan anders laat hij dit niet zien !! ;-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik heb geen ics, en de boekenbol heb ik gewoon op wissen gedrukt en verbaasde mezelf dat
het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

* Yucko heeft helemaal geen bol app, voordeel van een Pools toestel :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er op een andere manier vanaf gekomen .....

Nadat mijn foon raar begon te doen na het gebruik van Go Launcher Ex heb ik een factory reset gedaan door Home + Volume + power ...

Nadat ik mijn apps weer gedownload had zag ik dat hij bij mij ook weg was ....

terwijl ik hem toch echt standaard heb

Kijk Maar :

appdrawer
Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k615/JoeFokker/SC20120319-212437.png

instellingen > applicaties > applicaties beheren > alles
Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k615/JoeFokker/SC20120319-212739.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog een Bug App je Phone !!! (iets met Utreg) hahah ;-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles geprobeerd maar niet te verwijderen ....

Nee, even zonder gekheid .. staat erop omdat ik buschauffeur in Utrecht en zo makkelijk bij kan houden wanneer ze thuis spelen en hoelaat het afgelopen is enzo ivm omrijden ...
werkt sneller dan NOS teletekst (die trouwens niet beeldvullend is op de note) :P

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 06:17
Ik heb inmiddels echt een verbazingwekkend goed werkende ICS rom op m'n Note staan :o

De Midnote 2.0 rom is al bijna een maand oud maar met een goede install + addon + LB1 baseband heb ik nu gewoon een volledig functionerende ICS rom. Tot nu toe werkt alles; snel, geen SOD's, geen FC's, video's maken die opgeslagen worden en een zelfde accuduur als met GB roms :)

Verbazingwekkend hoe goed dit werkt, en dat ik het nog niet eerder heb gezien. Toch lees je in zijn thread op XDA dat er behoorlijk wat meer mensen zijn bij wie deze rom probleemloos werkt. Niet bij iedereen helaas, maar bij mij tot zover wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Bij mij werkt ie ook perfect met dezelfde rom . Ik ga echt niet meer terug naar GB. Ik stel iedereen voor die toch ICS willen hebben deze rom uit te proberen. Go midnite! Ps: ze zijn bezig met een 2.1 releasr

[ Voor 13% gewijzigd door yasin76 op 20-03-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
Weet iemand hoe dit mogelijk is?

Ik heb op de note alleen draw something gedaan tijden dit spannings verlies????

Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a377/my_fiero/capture_03-1.png

en nu na het opladen

Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a377/my_fiero/SC20120320-081442.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
draw something is heel zwaar en leunt daarbij zwaar op advertenties + genereert uit zichzelf al veel dataverkeer en dat kost stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
kan me niet voorstellen dat dit de oorzaak zou zijn.
Het is namelijk de betaalde versie zonder advertenties.
Daarnaast een spannings verlies van 70% naar 20% in nog geen 10 minuten is wel absurt.

Ik probeer het vandaag gewoon nog eens hetzelfde te doen en kijk wat er dan gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Bijna 50% omlaag in ongeveer en kwartier zal toch echt niet aan draw something liggen, vermoed ik zo. Kan battery monitor widget pro niet het verbruik per programma weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

418O2 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:10:
draw something is heel zwaar en leunt daarbij zwaar op advertenties + genereert uit zichzelf al veel dataverkeer en dat kost stroom
dat mag dan wel zo zijn, maar je ziet een instant-drop van 45% wat toch zeer onwaarschijnlijk is.

edit: damn, te langzaam :P

[ Voor 58% gewijzigd door Yucko op 20-03-2012 11:17 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
dan is er echt iets enorm blijven hangen (en ook bij een volledig belaste cpu, gpu en sherm is het nog een onwaarschijnlijke drop....) Werd je toestel ook niet gloeiend heet? Zo niet zou ik eerder denken aan een fout in accu calibratie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Heb het gevonden

Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a377/my_fiero/capture_04.png

foutje in het programma!

hij mist en 75 log files in een tijd van ruim 6 uur!
En dan komt het wel beter overeen ;)
de grafiek laat alleen het verschil in 10 min zien terwijl dit moet zijn 6,5 uur

Loos alarm dus, we kunnen gewoon lekker door tekenen met draw something :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

my_fiero schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:36:
Heb het gevonden

[afbeelding]

foutje in het programma!

hij mist en 75 log files in een tijd van ruim 6 uur!
En dan komt het wel beter overeen ;)
de grafiek laat alleen het verschil in 10 min zien terwijl dit moet zijn 6,5 uur

Loos alarm dus, we kunnen gewoon lekker door tekenen met draw something :)
Mmh, ik vond het al raar dat er 0% af ging in de tijd ervoor.
Nu valt me ook de gele lijn op ipv de witte lijn bij de andere vlakke delen.... gelukkig heb je het gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dan nog lijkt het verbruik erg hoog, zeker omdat volgens de grafiek je scherm nauwelijks aan is geweest. Of heb je gedurende die 6 uur bijna continu je telefoon actief gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Welke navigatie werkt het beste op de note?

Ik heb nu Sygic er op staan en werkt goed.
Ook Igo geprobeerd maar die gebruikt maar een klein gedeelte van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ík heb Google Nav een keer gebruikt en dat werkte prima. Moet je wel 3g verbinding hebben, of de kaarten vooraf downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Ik heb er CoPilot Live opstaan en die doet het perfect!
Meestal binnen een paar seconden GPS fix en hij schaalt ook gewoon goed qua schermgrootte.

Bovendien nog redelijk betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sygic is mijn inziens een van de goedkoopste en beste navigatie-oplossingen op Android. Vooral omdat de kaarten van TeleAtlas worden gebruikt maakt het een groot voordeel.

Alleen jammer dat Sygic niet automagisch geüpdatet wordt, maar dat je dat via zo'n rot app apart moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

alex3305 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:49:
Sygic is mijn inziens een van de goedkoopste en beste navigatie-oplossingen op Android. Vooral omdat de kaarten van TeleAtlas worden gebruikt maakt het een groot voordeel.

Alleen jammer dat Sygic niet automagisch geüpdatet wordt, maar dat je dat via zo'n rot app apart moet doen.
"Beste".... ik heb toch regelmatig gehad dat sygic me over boerenlandweggetjes stuurde waar ik onmogelijk door kon rijden. Terwijl een TomTom ernaast wel de juiste route via hoofdwegen aanwees. Dit was in het buitenland met goed gedetailleerde kaarten.

Ook in NL regelmatig gehad dat ik door een stadscentrum werd gestuurd omdat dat de "beste" route was. Ik heb gespeeld met de instellingen voor routebepaling, maar kon geen goede vinden die het efficienst was voor mij.

Als je trouwens wilt experimenteren, dan kun je in NL ook Waze proberen. Heeft wel 3G verbinding nodig, maar verbruikt na downloaden van de route niet veel data ( 1MB per 100Km ). Heeft als voordeel dat de data gegenereerd wordt door gebruikers, en daardoor ook file, flitser info bevat en ook wegafsluitingen. Routes die niet goed lopen, corrigeren vanzelf door jou rijgedrag en je kunt nieuwe wegen toevoegen door middel van asfalteren. Ook leuk is dat je kunt chatten met mede gebruikers (indien die gebruiker dat toestaat), je ziet ze (met intervallen) ook op je route onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 06:17
Zoals zo vaak is het erg afhankelijk van je voorkeur. Ik zweer bij Navigon en die staat dan ook vast geïnstalleerd op de telefoons van mij en mijn vriendin. Het fijne aan Navigon is dat het lekker overzichtelijk is, niet te veel kleurtjes, icoontjes en tekstjes in beeld (althans, dat kan je allemaal uitzetten). Dan zie het er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/5cho4Oh1sTI/0.jpg
geen eigen plaatje

Ook lekker dat het rijbaanbegeleiding heeft op de snelweg, maar volgens mij heeft vrijwel elk navigatiepakket dat inmiddels wel.

Daarnaast gebruiken we binnen NL meestal Google Maps Navigation. Wederom, lekker overzichtelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Silvin op 20-03-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik gebruik meestal Google Nav in het binnenland i.c.m. Sygic voor het buitenland werkt perfect heb er al vele reisjes mee gedaan naar Italie en ook eens naar Duitsland, het werkte altijd goed zonder problemen kwam ik op mijn bestemming aan

Verder is Sygic ook grafisch een pracht met 3D gebouwen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Tipje, er zijn wat games gratis via samsung apps, die normaal betaald zijn .

Tevens een game specifiek voor de note gratis: electric course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf vind de game Pewpew wel mooi
Vooral het zwart en de felle kleuren.
Geluid is ook lekker stevig.
Nog free ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW2002TiNL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-10-2014
Ik gebruik Navfree, werkt uitstekend, ziet er uit als Tomtom en werkt offline tijdens navigeren. Alleen wel internet nodig voor invoer (nieuwe) adressen.

Heeft iemand nog suggesties voor onderstaand probleem? Ik heb een standaard note, geen root, laatste update (2.3.6 2.6.35.7-N7000XXLA6-CL907341 GINGERBREAD XXLA6)

EDIT:
Hi guys/gals, mijn Note, sinds zo'n 3 weken in bezit, valt regelmatig uit, soms 1 keer per 2 dagen, vandaag 2 keer in 2 uur tijd. Hij reageert dan nergens meer op, black SOD. Het enige wat ik dan kan doen is de batterij verwijderen en daarna terugplaatsen en opnieuw opstarten. Dat werkt ook altijd, dus krijg geen foutmeldingen oid. Voordat ik m retour stuur; weet iemand wat dit kan veroorzaken? Is vanaf begin af aan zo...
alex3305 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:34:
Met ICS of Gingerbread? Heb je de software al eens geüpdatet? Anders even langs een Samsung Service Point gaan, die kunnen dat voor je doen.

[ Voor 36% gewijzigd door BMW2002TiNL op 21-03-2012 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
BMW2002TiNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 07:27:
Ik gebruik Navfree, werkt uitstekend, ziet er uit als Tomtom en werkt offline tijdens navigeren. Alleen wel internet nodig voor invoer (nieuwe) adressen.

[...]
heb ook even nu NNavfree gekeken, maar die wijkt nogal af op de kaart.
Ik krijg bv straten die in zee liggen (zeg maar de wegen layer ligt niet goed op de kaart layer) van kroatie, rovinji

Maar zal het eens proberen eerst hier in holland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW2002TiNL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-10-2014
my_fiero schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Ik krijg bv straten die in zee liggen (zeg maar de wegen layer ligt niet goed op de kaart layer) van kroatie, rovinji

Hmmm.. ik woon niet zo dicht bij de zee, dus dat is me niet eerder opgevallen. Heb m een paar keer naast mijn Tomtom gehad en kon los van een kleine 100 meter verschil in aanduiding, geen gekke dingen ontdekken. Maar dat wil niet zeggen dat ie onder alle omstandigheden perfect is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

my_fiero schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Dan is rovinj natuurlijk wel een speciaal geval.... stad in zee (schiereiland), en bovendien in een gebied dat nog geen enkele navigatiekaarten leverancier volop in detail heeft.

Overigens maakt het voor navigeren niks uit over de ondergrond (zee of land kleur), als het wegennetwerk maar goed in elkaar zit. Zelfs google, tomtom en andere gaan nog wel eens de fout in met die ondergrond, doordat ze de scherpe hoeken iets te veel afronden (doen ze voor snelheid van tekenen, minder details) en dus schiereilanden of wegen langs de kust als water gaan aanmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meld zich als kersverse eigenaar :D

Hij is nu bezig met een update.

Morgen maar eens kijken naar rooten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:38:
/me meld zich als kersverse eigenaar :D

Hij is nu bezig met een update.

Morgen maar eens kijken naar rooten enzo.
succes. Niet alle ROM versies zijn nl. te rooten voor zover ik weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:46:
[...]

succes. Niet alle ROM versies zijn nl. te rooten voor zover ik weet :P
Dat zien we vanzelf wel :D

Android 2.3.6
Kernel 2.6.35.7-N7000XXLB1-CL933381
Baseband N7000XXLB1
Build Gingerbread XXLB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja, die is dus niet te rooten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:05:
Ja, die is dus niet te rooten :P
Och, kwestie van tijd ofzo. Voorlopig vermaak ik mij wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Och, kwestie van tijd ofzo. Voorlopig vermaak ik mij wel :9
Nee, daar is gewoonweg geen exploit voor bekend. Als je wilt rooten moet je terug naar een oude firmware alvorens je een nieuwe flashed. Of je moet geen issue hebben met de binary counter :).

Er wordt overigens goede voortgang geboekt met de gelekte ICS leaks, of althans gebaseerde roms daarop. Ikzelf houd het nog even bij Gingerbread omdat ik maar niet onder die rot SoDs uit kan komen :P. Hopelijk binnenkort een nieuwe leak.

Vergeet overigens niet dat morgen Angry Birds Space speciaal voor de Galaxy Note uitkomt!

@Alle nieuwe eigenaren. Vergeten jullie de gratis Flip cover niet :).

[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 21-03-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hallo, ik heb de volgende rom er nu op staan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1516515/

Echter met de S-Pen als muis input en ook geen Swype. Is er een mogelijkheid om de Pen weer werkend te krijgen als in 2.3.6? De S-Pen app bijvoorbeeld staat doorgestreept in Titanium Backup die kan ik dus niet terugzetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Voor degenen die makkelijk root willen (ook met CL1 firmware):
http://forum.xda-develope...1535025&referrerid=302037
Werkt uitstekend. Is alleen root, geen CWM recovery, maar CF root kernel is bijvoorbeeld snel geinstalleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:50:
[...]

Nee, daar is gewoonweg geen exploit voor bekend. Als je wilt rooten moet je terug naar een oude firmware alvorens je een nieuwe flashed. Of je moet geen issue hebben met de binary counter :).
...
Dat las ik al inderdaad :) Ik vind het voorlopig wel even best zo.
@Alle nieuwe eigenaren. Vergeten jullie de gratis Flip cover niet :).
Laat ik zelf een flip cover gekocht hebben.. Een betere iig. dan wat ze aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik mijn Note! Ben erg benieuwd vooral omdat ik de keuze een beetje 'blind' gemaakt heb! Heb dus geen idee of ik hem te groot zal vinden of te langzaam. Heb nu al een iphone 4S dus het toestel is voor erbij (kon verlengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:13:
Morgen krijg ik mijn Note! Ben erg benieuwd vooral omdat ik de keuze een beetje 'blind' gemaakt heb! Heb dus geen idee of ik hem te groot zal vinden of te langzaam. Heb nu al een iphone 4S dus het toestel is voor erbij (kon verlengen)
Jouw iPhone zal na enkele dagen op een klein flut toestel lijken >:) Ik heb ze ook beide maar de 4s vliegt er binnenkort uit als ICS beschikbaar is.

Ik heb laatst alle apps die ik op de 4s had op m'n Note gedownload en ik besef nu dat ik de iPhone niet meer nodig heb om alle apps die niet beschikbaar waren op Android buiten Instagram maar die komt ook binnenkort.

[ Voor 18% gewijzigd door mafiatounes op 21-03-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een LG Optimus 2X maar die zei krak onder een schoen vandaag :X 8)7 |:(

De Note maar gekocht zonder dat ik hem in het echt gezien had :$ maar totaal geen spijt van. Wel leuk die blikken van de mensen in de trein toen ik hem aan het uitpakken was _O-

Leuk trouwens die grijze import, mijne stond op de Poolse taal ingesteld :o

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Jouw iPhone zal na enkele dagen op een klein flut toestel lijken >:) Ik heb ze ook beide maar de 4s vliegt er binnenkort uit als ICS beschikbaar is.

Ik heb laatst alle apps die ik op de 4s had op m'n Note gedownload en ik besef nu dat ik de iPhone niet meer nodig heb om alle apps die niet beschikbaar waren op Android buiten Instagram maar die komt ook binnenkort.
Inderdaad instagram, mijn iPhone moet ik er waarschijnlijk wel bij houden omdat ik die van mijn vriendin heb gekregen :D maar dat zien we dan wel weer. Wel jammer dat Instagram er nog niet is voor Android maar die komt 'zeer snel' inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:21:

De Note maar gekocht zonder dat ik hem in het echt gezien had :$ maar totaal geen spijt van. Wel leuk die blikken van de mensen in de trein toen ik hem aan het uitpakken was _O-

Waar heb je hem gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gigavolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die SAFE (on device encryption) komt pas in ICS? Kan het namelijk nergens vinden in het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:21:

Ik heb de note ook en heb sinds eergisteren ook een custom rom er op staan. Heb zelf deze gekozen omdat ik touchwiz bagger vindt en de originele ICS look echt tof vind: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1516515

Nadelen:
- Geen FM radio
- Knopje van stylus verliest functionaliteit
- Niet de e-pen apps

Verder wel heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Heeft ook geen swype. Dat gebruikte ik toch wel heel veel. Zo te zien is er ook alleen een beta van Swype zonder nederlands woordenboek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die stylus nog niet eens echt gebruikt eigenlijk :$

FM radio? Kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Stylus is vooral handig als je een screenshot wilt maken die je dan gelijk onder kan kladderen. Bijv, google maps met een pijl waar je moet zijn. Maar dat is 1,5 keer dat je dat doet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
En zo mooi tekenen als in de reclame moet je ook jaren voor geoefend hebben, geloof ik. :+ Al blijft dat natuurlijk gewoon kunnen met die ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Blijf het toch apart vinden dat het pennetje als muis werkt. Je ziet het pijltje al als de punt het scherm nog niet eens raakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
jip_86 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:28:
Heeft ook geen swype. Dat gebruikte ik toch wel heel veel. Zo te zien is er ook alleen een beta van Swype zonder nederlands woordenboek :|
Ik weet niet of de officiele beta beschikbaar is voor de note, maar op mijn nexus kan ik met de laatste officiele beta (via de swype beta installer app geinstalleerd) gewoon talen kiezen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

alex3305 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:50:
[...]

...

Vergeet overigens niet dat morgen Angry Birds Space speciaal voor de Galaxy Note uitkomt!

...
Hoezo speciaal voor de Galaxy Note? Ik kan hem zowel op mijn Note als op mijn SE X10i installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Yucko schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Hoezo speciaal voor de Galaxy Note? Ik kan hem zowel op mijn Note als op mijn SE X10i installeren :?
Tzit volgens mij zo:
de Note wordt gebruikt als apparaat om Angry Birds Space te promoten
ABS komt wel voor iedereen tegelijk uit (22 mrt)
Er zit een speciaal level in voor de Note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

jip_86 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:47:
Blijf het toch apart vinden dat het pennetje als muis werkt. Je ziet het pijltje al als de punt het scherm nog niet eens raakt :+
Erg handig als je iemand iets aanwijst op je mobiel en je screentime-out staat strak afgesteld: zonder je scherm aan te raken blijft je scherm toch aan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
En dan hier en hier het laatste nieuws over de komende ICS update.
kortom, later maar meer ;-)

Heb trouwens ook de Note sinds 3 weken en raak er steeds meer van onder de indruk; het is een adequate MP3-speler (geluid had nog ietsje beter gekund, maar is goed genoeg, zeker voor in het OV), een aardige camera, een prima ereader (in de praktijk prettiger dan m'n sony pocket e-ink reader, behalve in direct zonlicht, een hele goede gps (zeer snelle fix) etc.
Echt een allround pocketcomputertje, waarnaast ik eigenlijk on the go geen andere elektronica nodig heb.

[ Voor 8% gewijzigd door dura op 22-03-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Begin een beetje genoeg te krijgen van het wachten op een ICS opgrade. Dat hele samsung is een brak organisatie. Ik denk dat ik maar eens XDA ga napluizen voor een ICS upgrade.

PS in welke XDA ICS werkt de camera zoals ie fabriek-af werkt (dus gewoon goed en alle functies aanwezig)??

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
heb een vraagje ik wil gaag via mms een screenshot verzenden.
ik maak dus met het pennetje een screenshot dan zeg ik delen via berichten duid ik dan aan en dan komt er op MMS bericht met een rood driehoekje... ongeldig inhoudstype afbeelding. toch bijvoegen ok dan doe ik dat maar maar dan krijgt de persoon een zwart scherm :-(

iemand een idee hoe het komt?
een gewone foto lukt dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:36:
Begin een beetje genoeg te krijgen van het wachten op een ICS opgrade. Dat hele samsung is een brak organisatie. Ik denk dat ik maar eens XDA ga napluizen voor een ICS upgrade.

PS in welke XDA ICS werkt de camera zoals ie fabriek-af werkt (dus gewoon goed en alle functies aanwezig)??
Grappige reactie
Je bent het beu, maar daarnaast ook niet echt willend om te testen ...

Er staan een stuk of 10 roms op XDA, dia allemaal van de 2 leaks afkomen.
Probeer ze, en degene die bevalt hou je

Maar er staat in de releases Not before Q2-12 dus vanaf voglende week is Q2 al begonnen ...
Relax, en wacht het rustig af ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
migros schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:36:

normaal gezien alle roms van de chinese leak. ik gebruikt de midnite 2.0 rom en alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Get!em schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Er zit een speciaal level in voor de Note
Zojuist getest:
Samsung devices krijgen de 30 levels van "danger zone" gratis. Dit is al bepaald bij de download en installatie vanuit de Google Play en Samsung Apps, en je kunt dus gelijk spelen.

Edit, er is ook een speciaal level voor de Note in de Eggsteroid.

[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 22-03-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Nachtaapje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:29:
heb een vraagje ik wil gaag via mms een screenshot verzenden.
ik maak dus met het pennetje een screenshot dan zeg ik delen via berichten duid ik dan aan en dan komt er op MMS bericht met een rood driehoekje... ongeldig inhoudstype afbeelding. toch bijvoegen ok dan doe ik dat maar maar dan krijgt de persoon een zwart scherm :-(

iemand een idee hoe het komt?
een gewone foto lukt dan weer wel...
Screens zijn .png misschien dat .png niet via mms verstuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
TerreurBV schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Screens zijn .png misschien dat .png niet via mms verstuurd kunnen worden.
;-) heb het net bij een collega getest en daar werkt het ook niet oké! ;-) geen paniek dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Angry Birds Space even getest .. leuk spel! leuker dan gewone angry birds ....

eigenlijk speel ik nooit games op de note ...
maar heb het al eerder gehad, maar dan met muziek ...
mijn note wordt al heel snel erg warm .... is er een app waarmee ik (ook) de temperatuur kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Ik gebruik voor temp altijd AndroSensor .. verkrijgbaar in Google Play ofcourse.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke heb androsensor even gedownload ... maar vreet dat geen batterij met dat constante veranderen van allerlei gegevens?

ik heb even gekeken batterij is nu : 23 graden

zometeen even een update na het spelen van een spelletje ...

EDIT :
Na 15 minuten ABS is de batterij 33.0 graden ....
Na 20 minuten nog steeds 33.0 graden

En na 3 minuten niks doen alweer gezakt naar 31.0 graden

van de week eens testen met muziek waar ik in begin zo'n last van heet (ipv warm) toestel had ....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat die factoryfs.img firmware nodig heeft om te installeren?? Toestel is nu ruim een uur bezig..
Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.