Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

@Krusher .. zover ik weet <5minuten. Als het langer duurt is hij vastgelopen.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik al bang voor :X

Nouja hij leeft nog lol

Ik had het kunnen weten, had op het voortgangsbalkje moeten letten (die er niet was)

Andere usb poort en nu gaat ie :D

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57
Prulleman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:57:
[...]

Ik weet niet of de officiele beta beschikbaar is voor de note, maar op mijn nexus kan ik met de laatste officiele beta (via de swype beta installer app geinstalleerd) gewoon talen kiezen.
Wel talen, maar geen Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Even tussendoor, ben van plan de Note volgende week aan te schaffen. Volgens de shopreviews van de shops die de Note voor een acceptabele (lees laagste) prijs aanbieden zijn de meeste telefoons afkomstig uit andere landen (heb italiaans, frans, pools en turks voorbij zien komen).

Is dit nadelig voor eventuele updates etc. van de Note of is het een kwestie van taal veranderen en klaar is jan?

Ik ga de Note liever niet rooten als het niet nodig is namelijk maar ik vind een verschil van €100 euro wel noemenswaardig..

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

@guumuus Voor eventuele updates kán het nadelig zijn. Nederlandse versies (en enkele andere landen, weet niet precies welke) hebben firmware N7000XEN(XXX), XEN is de landcode zeg maar. De snelheid dat de updates uitkomen verschilt per land dan weer.. Maar in het algemeen komen updates gewoon uit (al dan niet wat later). Dus geen ramp op zich.

Verder bied volgensmij zo'n beetje elke ROM versie de nederlandse taal, dus voor de taal hoef je het niet te laten (al durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen).

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gewoon een update binnen van mijn Poolse Note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blmp schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:33:
@guumuus Voor eventuele updates kán het nadelig zijn. Nederlandse versies (en enkele andere landen, weet niet precies welke) hebben firmware N7000XEN(XXX), XEN is de landcode zeg maar. De snelheid dat de updates uitkomen verschilt per land dan weer.. Maar in het algemeen komen updates gewoon uit (al dan niet wat later). Dus geen ramp op zich.

Verder bied volgensmij zo'n beetje elke ROM versie de nederlandse taal, dus voor de taal hoef je het niet te laten (al durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen).
ik wou dit net ook schrijven je was me net voor maar dat geeft niet als de informatie maar klopt.
Het maakt inderdaad voor de taal niets uit.
Ik heb ook vandag gelezen dat samsung een extra programma gaat toevoegen voor de note daarom krijgen we de update wat later maar er wordt er hard aangewerkt om ons een goede rom te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 17:11
Pfff, vanochtend is het Sim slot gestopt met werken. Dacht eerst dat het de simkaart was maar die werkt gewoon. Een andere sim werkt ook niet meer in de Note. Gegoogled en alles een aantal keer gewiped, nieuwe stock rom erop. Werkt allemaal niet. Nu nog 1x een flash van LC1 met mobile Odin proberen en anders maar terug naar stock zonder root en aanmelden bij Samsung als defect... Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

blmp schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:33:

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:41:
[...]

ik wou dit net ook schrijven je was me net voor maar dat geeft niet als de informatie maar klopt.
Het maakt inderdaad voor de taal niets uit.
Ik heb ook vandag gelezen dat samsung een extra programma gaat toevoegen voor de note daarom krijgen we de update wat later maar er wordt er hard aangewerkt om ons een goede rom te geven.
okee bedankt voor de replies, dan ga ik het daar niet van af laten hangen :) maybe next week iets actiever in deze topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guumuus schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:03:
[...]

[...]

okee bedankt voor de replies, dan ga ik het daar niet van af laten hangen:) maybe next week iets actiever in deze topic!
Tot dan he :D

Het is iig mijn geniaalste telefoon ever _/-\o_ Ideaal formaat (ik heb grote handen) en dat scherm :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ja m'n vriendin zat alleen maar te zeuren dat ie te groot zou zijn, maar vind dat eigenlijk alleen maar een voordeel. Kom van een N900 en die heb ik eigenlijk altijd met 2 handen bediend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom overal met één hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

mijn handen zijn pretty tiny dus dat wordt lastig denk ik. Kijk er wel naar uit om lekker te gaan klooien met de Note, lijkt me een fantastisch apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen grote handen, maar note is ideaal toestel ...

swypen gaat makkelijk met 1 hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een video te zien van de nieuwe rom die Samsung voor de note uitbrengt.
De video is te zien op mobilecowboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
http://www.mobilecowboys.nl/android/16295

die? was al gepost volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die is het maar deze had ik hier nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb sinds deze week ook een Galaxy Note. Lekker groot ding :)

Ik heb nu de custom rom van RocketRom V22 er op draaien. Lekkere rom, maar heb nu een klein probleempje.
Als ik bijvoorbeeld de Google Maps wil bewerken krijg ik een foutmelding "package not signed correctly" Dit geldt trouwens voor Flash en Talkback.

Ik heb via Titanium Backup de app verwijderd (eerst backup van gemaakt) een reboot en daarna Maps via de Market te installeren, maar helaas krijg ik daar ook een vage foutmelding (unknown error -8).. Dus, heb ik de backup terug gezet.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook de Note. Wat een prachtig ding. Maar ik kan op het device niet inloggen op een twitter client. Geen enkele (tweedeck, ubersocial, twitter, etc.). De telefoon herkend de username en wachtwoord niet terwijl er op de pc niets aan de hand is. Hoe kan dit?

Ik blijf de melding incorrect password krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 14:19

fv

-------------------> hiero

Note gebruikers, weet iemand wat de oorspronkelijke fabrieks firmware (PDA / PHONE / CSC) is van een Note voor de Poolse markt (wel hier in Nederland gekocht)? Ik ben hetzelf vergeten te noteren...

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:59
Hier staan alle europese officiele firmwares:
http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-N7000&r=1#regiona

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik heb een koreaans toestel, en draai nu nog met 2.3.5 welke van die downloads kan ik het beste pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54
Armada. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:20:
Zo. Besloten niet langer te wachten op de ICS update en zelf maar te installeren. Ik heb nu gewoon de originele ICS look op de Note, ziet er tof uit.

Alle info over hoe enzo staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1516515/
Bedankt voor de tip, ik heb deze ook geinstalleerd en het bevalt prima! Ik ben gistermiddag niet eens begonnen met een helemaal volle accu, heb vervolgens in de zon zittend van alles geinstalleerd, nog wat spelletjes gedaan als test, etc en nu na een nacht inactiviteit zit mijn accu nog op maar liefst 50%! Het grote verschil met de officiele 2.3.6 rom is dat 'Android Systeem' nu weliswaar nog steeds de grootste 'verbruiker' is, maar nu niet meer met zo'n groot verschil tot de rest.

Vooraf heb ik met Titanium Backup het spelletje Asphalt 6 HD gebackupped, ik was namelijk bang dat ik deze kwijt zou raken, had hem gratis gekregen van de Samsung App store en die zit natuurlijk niet meer in deze rom. Hoewel hij bij het starten zei dat de licentie lokaal invalide was, keek ie online en vond ie daarna dat ik hem wel mocht spelen, toch aardig van ze :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 14:19

fv

-------------------> hiero

De site ken ik. In mijn herinnering (niet 100%) had mijn Note een LA6 firmware toen ik hem kocht, maar de Poolse variant is een LB1 met 2.3.6 en dus niet LA6.
Dus vandaar mijn vraag of iemand nog weet wat de fabrieks firmware was van zijn "Poolse" Note...

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Kale Note op de kop getikt voor 330, zit geen moer bij, maar voor die prijs.....
Zit wel een "glij in" hoesje bij maar zit te denken aan een case-mate tough, het is een telefoon voor "erbij" gezien ik meestal bel met m'n zakelijke E71.
Twijfel nog over een screen protector.

Android ervaring is vrij karig, maar ik heb het idee dat er een custom rom op staat gezien er bij kernelversie frank_m@virtualbox staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
budi schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:20:
[...]
Vooraf heb ik met Titanium Backup het spelletje Asphalt 6 HD gebackupped, ik was namelijk bang dat ik deze kwijt zou raken, had hem gratis gekregen van de Samsung App store en die zit natuurlijk niet meer in deze rom. Hoewel hij bij het starten zei dat de licentie lokaal invalide was, keek ie online en vond ie daarna dat ik hem wel mocht spelen, toch aardig van ze :)
Bijna alle apps en aankopen zijn gekoppeld aan je account, niet de telefoon
Ik heb op de SGS ooit wat dingen aangeschaft, ook bij Samsung, en die zijn op de Note nog steeds installable

Mijn main account staat op beide toestellen, en de aankopen draaien op alletwee ( en de intertoys tablet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Oh dolletjes ik neem weer eens een gokje, telefoon blijft rebooten na het logo en het splashscreen begint die weer opnieuw. Eerst maar eens helemaal opladen want hij is helemaal leeggetrokken door dat rebooten.
Iemand tips voor het vervolg? (zal zowiezo een factory reset proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via ODIN een factory img installeren en vanuit daar verder tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Blijft kuren vertonen na reset, als ik de stroom eraf hal begint ie soms te flippen, zie je bovenin een stuurtje verschijnen en start ie telkens die Voice Talk. :X
edit: en de telefoon beweert ook dat USB is aangesloten.... terwijl dat niet zo is...

Factory image kan ik wellicht eerst doen om te zien of de telefoon uberhaupt stabiel is?
Daarna wellicht Midnote ICS of de officiele als die tzt uit is, nieuwe "Premium Suite" meuk is wel geinig om te proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 25-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb mijn Note 3 dagen in gebruik! Moet zeggen dat het echt een super apparaat is, ik dacht dat hij té groot zou zijn voor mij maar het werkt allemaal perfect. Heb inmiddels een aantal apps geïnstalleerd die ik ook op mijn iPhone heb (Netflix,Whatsapp,GTA 3) en dat werkt allemaal net zo snel.

Alleen hier het probleem met de note (of mijn onhandigheid) ik kom dus van een iPhone 4S af met een microsim, ik heb een microsim adapter geleend van een kennis en daar mijn microsim ingestopt. Vervolgens doe ik dat ding in de Note en de simkaart floept eruit en vervolgens zit de adapter vastgehaakt in het apparaat ;( het enige wat ik nog kon doen was de microsim eronder stoppen, kan hem nu gewoon gebruiken maar zit wel vast aan de note :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
ik heb de rocket rom geprobeerd maar blijft kuren vertonen ik ga terug naar de midnite
heeft iemand een betere suggestie kwa ics rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
Ik heb op mij HTC HD2 met android ooit een programma gehad waarmee ik backup's kon maken van programmas.
Dit werden dan weer APK files.
Deze kon ik dan via USB op een goedkoop tablet zetten die geen market had.
Weet iemand wel dit programma kan/doet

Voor Titanium Backup moet je root hebben?
(ik heb geen root)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:28

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

my_fiero schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:35:
Ik heb op mij HTC HD2 met android ooit een programma gehad waarmee ik backup's kon maken van programmas.
Dit werden dan weer APK files.
Deze kon ik dan via USB op een goedkoop tablet zetten die geen market had.
Weet iemand wel dit programma kan/doet

Voor Titanium Backup moet je root hebben?
(ik heb geen root)
Appmanager of app monster daar deed ik het vroegáh mee.

Wat ik wel merk is dat als je met een backup tool werkt en de geback-upt apps weer laat installeren op je nieuwe telefoon dat ze dan niet op de market worden geregistreerd dus ook niet updaten.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
TerreurBV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:56:
[...]

dat ze dan niet op de market worden geregistreerd dus ook niet updaten.
en dat moet ik net hebben (geen update)
het is namelijk voor de app "gemist", deze is geupdate en er zijn nu twee zenders weg.
Op de ouwe telefoon zijn deze nog wel, maar wil die dus overzetten ;)

bedankt voor de tip ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
Zelf heb ik geroot door eerst terug te gaan naar de KKA firmware.
Vervolgens heb ik via een tool kunnen rooten, daarmee installeer je Clock Word Mod en de cf-root kernel.
Je moet natuurlijk wel de juiste kernel downloaden voor de KKA firmware.
Nadat de tool klaar is heb je gerootte KKA firmware.
Vervolgens moet je de LA6 firmware downloaden en deze op je toestel zetten.
Via de CWM app die (door de tool) op je telefoon staat installeer je de nieuwe stock firmware.
Op een gegeven moment krijg je de vraag welke kernel je wil gebruiken.
Je moet dan aangeven dat je je cf-root kernel wil blijven gebruiken.
Als dit proces klaar is dan heb je de nieuwste NL firmware erop staan inclusief root.

Voor het downgraden kan je odin gebruiken. Voor de upgrade Odin NIET gebruiken.
Alles staat op xda uitgelegd. Mocht iemand hulp nodig hebben met verdere uitleg just let me know.
:)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

my_fiero schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:47:
[...]

en dat moet ik net hebben (geen update)
het is namelijk voor de app "gemist", deze is geupdate en er zijn nu twee zenders weg.
Op de ouwe telefoon zijn deze nog wel, maar wil die dus overzetten ;)

bedankt voor de tip ik ga het proberen
Welke versie moet je hebben dan?

Denk ook dat je ''Gemist!'' bedoeld er is ook een app van uitzendinggemist en die heet ''Gemist'' Van ''Gemist!'' is RTL XL verwijderd in opdracht van RTL en Nickelodeon omdat de stream niet goed omgaat met de videospeler.

Via Google zijn de oudere versies nog wel te vinden https://www.google.nl/sea...0l0l3l1l0l151l766l2j5l7l0.

[ Voor 37% gewijzigd door 42dpi op 26-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 15:08
Vandread schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:41:
Blijft kuren vertonen na reset, als ik de stroom eraf hal begint ie soms te flippen, zie je bovenin een stuurtje verschijnen en start ie telkens die Voice Talk. :X
edit: en de telefoon beweert ook dat USB is aangesloten.... terwijl dat niet zo is...

Factory image kan ik wellicht eerst doen om te zien of de telefoon uberhaupt stabiel is?
Daarna wellicht Midnote ICS of de officiele als die tzt uit is, nieuwe "Premium Suite" meuk is wel geinig om te proberen.
Dit probleem heb ik ook gehad. Is een hardwarefout helaas. Ik kon hem via KPN businesscenter omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
TerreurBV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Welke versie moet je hebben dan?

Denk ook dat je ''Gemist!'' bedoeld er is ook een app van uitzendinggemist en die heet ''Gemist'' Van ''Gemist!'' is RTL XL verwijderd in opdracht van RTL en Nickelodeon omdat de stream niet goed omgaat met de videospeler.

Via Google zijn de oudere versies nog wel te vinden https://www.google.nl/sea...0l0l3l1l0l151l766l2j5l7l0.
Klopt die versie moet ik hebben, ik heb niets gemerkt dat het niet goed zou werken.
Ik mis nu RTL XL en Nickelodeon.
Met de ouwe versie heb ik die nog wel

Ik heb ook meteen overal "autom. bijwerken toestaan" uit gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
bartal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:50:
[...]
Dit probleem heb ik ook gehad. Is een hardwarefout helaas. Ik kon hem via KPN businesscenter omruilen
Word een probleem bij een 2ehands telefoon :P
Eens kijken of een alibaba fix shop het kan repareren of dat ik via Ebay zelf onderdelen scoor.

Dit topic gaat over het probleem, waar ook bekend is dat het een hardware probleem is:
http://forum.xda-develope...highlight=usb+disconnect#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Vandread schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:44:
[...]

Word een probleem bij een 2ehands telefoon :P
Eens kijken of een alibaba fix shop het kan repareren of dat ik via Ebay zelf onderdelen scoor.

Dit topic gaat over het probleem, waar ook bekend is dat het een hardware probleem is:
http://forum.xda-develope...highlight=usb+disconnect#
aangezien het toestel nog geen jaar geleden uitgebracht is --> altijd garantie, al is het via Samsung zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 26-03-2012 11:55 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Gewoon naar een service center dus.
http://www.samsung.com/nl...supportServiceLocation.do
Zou de KPN Business Centre me helpen aangezien ik een Vodafone abo heb :P

Toestel is geroot, zou dat nog een probleem geven ivm garantie?
Heb wel beetje kat in de zak gevoel :X maarja gelukkig vind ik dit gepiel niet zo erg en is het niet mijn primaire telefoon

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 26-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
harley schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:59:
Zag zojuist (per toeval) dat er een flip-case actie geldt voor de Note.
[...]
Jullie hier al iets van teruggehoord, bevestigingsmail o.i.d.?

Vorige week die zooi op de bus gedaan, maar nog niets van Samsung gehoord.
Zou me niets verbazen als er iets is misgegaan, dat uitprintbare formulier was haast onleesbaar met die micro-letters.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Schat dat die bevestiging vrij laat komt ;)
De flipcover wordt binnen 4 tot 6 weken verzonden naar het opgegeven adres, na ontvangst van de complete inzending. De Deelnemer ontvangt een bevestigingsmail als de inzending is ontvangen door Samsung.
Na wat pielen met de connector draint ie niet meer en geeft ie ook niet meer aan dat ie verbonden is, maar zomaar loshalen is er niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt leuk, een VNC connectie via mijn Note met m'n Linux bak welke Windows XP draait in VMWare, de blikken van mensen die het zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
SirNobax schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:44:
[...]
dat uitprintbare formulier was haast onleesbaar met die micro-letters.
ja dat was niet te lezen 8)7 , naderhand een printscreen gemaakt die was wel te lezen
Moor ook hier nog niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Samsung:
De flipcover wordt binnen 4 tot 6 weken verzonden naar het opgegeven adres, na ontvangst van de complete inzending. De Deelnemer ontvangt een bevestigingsmail als de inzending is ontvangen door Samsung.
Vandread schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:02:
Schat dat die bevestiging vrij laat komt ;)
Why's that?
Er staat toch gewoon dat, zodra 'Mijn (complete) inzending (bon+form) is ontvangen door Samsung' ze een bevestigingsmail sturen? Tenzij dat adres in NL, het doorstuurd naar Samsung in Korea, moet dat dus al lang binnen zijn.

Maargoed, maakt verder ook niet uit, als niemand een bevestigingsmail heeft zullen ze wel een tijd wachten, om zo een hele berg tegelijkertijd te verwerken.

@hieronder
Firmware Up-to-date?

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 28-03-2012 01:14 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
Als ik via allshare een video wil afspelen op de note zelf krijg ik de volgende melding:

Applicatie allshare (proces com.sec.android.app.dlna) is onverwacht gestopt.
Muziek en foto's werken wel.
Tevens naar een ander DLNA sturen bv mijn samsung tv werkt wel.

Toestel is nieuw uit de doos en heeft geen root.

Wie kan me een duw in de goede richting geven.

Firmware is up to date :)

[ Voor 3% gewijzigd door limboconnect op 28-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Eerder deze avond ICS Stunner (Beta 3, ICS AOKP rom) geflashed. Tot nu toe nog steeds geen problemen ondervonden, behalve een handjevol apps welke niet wilde installeren. Maar in ieder geval nog geen SoDs gehad gelukkig :).

Echter zag ik deze vanavond ook langskomen op Twitter:
Afbeeldingslocatie: http://attachments.gfan.com/day_120327/120327110798ea52922456afbc.jpg

Weer een Chinese leak, zou het betekenen dat ICS toch dichterbij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Net mailtje van Samsung binnen, van die flipcover.
Bedankt voor je registratie!
Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

De promotie zal binnen 2 weken naar je worden toegestuurd.

[hap]

Met vriendelijke groet,
Samsung Mobile

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 17:11
virtualjoe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:54:
Pfff, vanochtend is het Sim slot gestopt met werken. Dacht eerst dat het de simkaart was maar die werkt gewoon. Een andere sim werkt ook niet meer in de Note. Gegoogled en alles een aantal keer gewiped, nieuwe stock rom erop. Werkt allemaal niet. Nu nog 1x een flash van LC1 met mobile Odin proberen en anders maar terug naar stock zonder root en aanmelden bij Samsung als defect... Balen!
2 contact pootjes zomaar van het sim slot afgebroken, hij wordt nu gerepareerd. Meer SGN's met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Even ter verificatie, terug naar "orginele staat" brengen houdt in:
- stock rom erop zetten
- unrooten
Klaar is kees?

@ hieronder, props voor de leuke "commercial"
Leuk meisje erbij ook.... spreekt de doelgroep van "bigger is better" wel aan :+

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 28-03-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Elephant Plays with a Galaxy Note!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=KBrmaE82uY4"]YouTube: Elephant Plays with a Galaxy Note![/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

hahaha, geweldig _O_

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Leuk gemaakt, alleen was dat tekenen met de S-Pen wel een beetje over the top lijkt me :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Vandread schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:19:
Even ter verificatie, terug naar "orginele staat" brengen houdt in:
- stock rom erop zetten
- unrooten
Klaar is kees?

@ hieronder, props voor de leuke "commercial"
Leuk meisje erbij ook.... spreekt de doelgroep van "bigger is better" wel aan :+
Dat niet alleen.
De Galaxy Note en de Galaxy SII bevatten een zogenaamde 'teller' (counter) die bijhoudt hoe vaak je custom ROMs hebt geflasht (via Odin3).

Dit is niet softwarematig weg te halen. Met de app TriangleAway (werkt alleen op Android 4.0, is wel een custom van uitgebracht voor de Note) kun je eventueel de gele driehoek weghalen van je opstartscherm als je die hebt.

Waar de teller op staat op dit moment kan je zien door de telefoon aan te zetten met de "POWER + Volume Down" knop. Daar staat dan bovenin het woord "Count:" met een getal erachter. Dat is het aantal keer dat je een custom ROM hebt geflasht.

Samsung kan dit uiteraard ook zien en wil je dit weghebben, dan zul je dit met een zogeheten JIG moeten doen. Uitleg hierover vind je hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1354888

Dus kort samengevat:
- Stock ROM er op zetten
- Unrooten
- De teller op nul zetten met een JIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
yasin76 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:30:
ik heb de rocket rom geprobeerd maar blijft kuren vertonen ik ga terug naar de midnite
heeft iemand een betere suggestie kwa ics rom.
Gewoon de uitgelekte ROM gebruiken. De i9220ZCLP1.
Die werkt bij mij perfect! _/-\o_
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1500186
(en dan de link in de quote van Chainfire, de repack moet je hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb de oplossing voor het sod probleem, bij mij werkt ie nu al 2 weken zonder sod. Ik heb imilka's AOSP ICS v06 draaien, en wat ik gedaan heb:
Download de app Rom toolbox
Dan performance, kernel tweaks en dan advanced.
Vink nu New Fair Sleepers en Gentle Fair Sleepers uit en druk op Apply en dan reboot.
Het sod probleem moet nu verleden tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Terugvindpost ;)

Heb sinds een paar week ook dit toestel. En hij went zo snel dat ik nu bij de normale Galaxy S echt het gevoel heb dat die flink gekrompen is. In mijn beleving was dat toestel al groot genoeg, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Over 2 weken ontvang ik mijn Galaxy Note, ik kan niet wachten! :)
Ik heb alvast een MHL naar HDMI adapter besteld zodat ik hem op de TV kan aansluiten voor het afspelen van films. Ik heb hem hier besteld voor maar $10.73 (8 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:32
Mastermind schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:41:
Ik heb alvast een MHL naar HDMI adapter besteld zodat ik hem op de TV kan aansluiten voor het afspelen van films. Ik heb hem hier besteld voor maar $10.73 (8 euro).
oh thanks voor de link, zoek ook zoiets. ik ben ook nog steeds op levering aan het wachten.. oh de kneusjes van belsimpel maken er weer een potje van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
De site werkt nu wel traag zo te zien...
Maar er zijn geen verzendkosten en hij past in een enveloppe dus heb je 'm binnen 2-3 weken binnen.
Gewoon registreren en betalen via PayPal.
Ter vegelijking: Dezelfde adapter kost in dit dure Nederland € 26,95 + verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

jessy100 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:42:
[...]

oh thanks voor de link, zoek ook zoiets. ik ben ook nog steeds op levering aan het wachten.. oh de kneusjes van belsimpel maken er weer een potje van! :+
Had hem ook bij Belsimpel besteld op een vrijdagmiddag, zaterdagochtend werd hij al bezorgd inclusief de accessoires, ik mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:32
André schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:51:
[...]

Had hem ook bij Belsimpel besteld op een vrijdagmiddag, zaterdagochtend werd hij al bezorgd inclusief de accessoires, ik mag niet klagen.
ik heb een abbonoment en om de een of andere reden moet ik zelf na 3 dagen bellen om te horen dat de Kopie van het ID bewijs niet goed was. goede communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

jessy100 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:55:
[...]

ik heb een abbonoment en om de een of andere reden moet ik zelf na 3 dagen bellen om te horen dat de Kopie van het ID bewijs niet goed was. goede communicatie.
Ah, ik heb hem los besteld, dan zijn er geen checks, en met iDeal betaald, scheelt ook tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
stephenophof schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:27:
[...]

Dat niet alleen.
De Galaxy Note en de Galaxy SII bevatten een zogenaamde 'teller' (counter) die bijhoudt hoe vaak je custom ROMs hebt geflasht (via Odin3).

Dit is niet softwarematig weg te halen. Met de app TriangleAway (werkt alleen op Android 4.0, is wel een custom van uitgebracht voor de Note) kun je eventueel de gele driehoek weghalen van je opstartscherm als je die hebt.

[...]
Niet waar. Met TriangleAway kun je de counter wel helemaal resetten naar 0 en zo de gele driehoek weghalen. Wel moet je dit doen onder ICS en niet onder Gingerbread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
En dan flash je de officiele gingerbread en heb je weer "1" ? :P
Overigens zie ik geen flash teller in CWM, enkel het normale scherm

Thanks voor de hulp trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 28-03-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Stockroms plussen de counter niet afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Stock roms verhogen inderdaad de flash counter niet. Alleen customs. Dat is omdat Samsung de bootloader ontgrendeld heeft gelaten bij hun toestellen, maar toch een manier wilde weten hoe ze gemodificeerde toestellen konden herkennen.

Daarnaast verhoogt CWM en Mobile Odin (Pro) de counter ook niet. Als je volledige root hebt kun je beiden gewoon installeren. Mocht je geen root hebben, dan kun je terug naar een eerdere rom en door middel van zergRush (in de app van Chainfire) rooten om zo te updaten zonder counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kan toch gewoon CWM gebruiken om een Rom te laden?
Zo dus: http://rootgalaxynote.com...om-on-rooted-galaxy-note/
Morgen maar eens

Orginele lader/kabel + skin + perculator bestelling liggen bij de overburen.... en die zijn al 2 avonden niet thuis :/

[ Voor 35% gewijzigd door Vandread op 28-03-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ja, maar dan moet je wel eerst CWM - of in ieder geval een rooted kernel - installeren. Dat gaat normaliter niet zonder Odin te gebruiken en dus ook niet zonder de counter te verhogen. Echter kun je in eerdere roms (uitzonderingen nagelaten) de zergRush exploit in de Linux kernel misbruiken om toch root te krijgen. Echter heeft Samsung dit geflashed vanaf de LA1-rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Mastermind schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:41:
heel mooi, maar dat heb je toch totaal niet nodig. :X
Je kan met allshare gewoon je film op tv kijken ;)
kijk zo al een tijd bijna elke avond wel iets van uit bed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

my_fiero schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:41:
[...]

heel mooi, maar dat heb je toch totaal niet nodig. :X
Je kan met allshare gewoon je film op tv kijken ;)
kijk zo al een tijd bijna elke avond wel iets van uit bed :*)
Tsja... heb wel een samsung tv, maar dat is een LCD-tje die uitgebracht is vlak voor Allshare. Jammer dan.... ga niet even een nieuwe tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:07
Zo, me toch maar een keer officieel melden hier.

Na een jaar mijn HTC Desire HD gebruikt te hebben, mocht ik overstappen naar een andere abonnement en heb ik daar een Galaxy Note bij gekocht.

Nu een paar weken later moet ik zeggen dat ik nog steeds ontzettend tevreden ben. Dit omdat het scherm super helder is en natuurlijk lekker groot. Ook het werken met de pen bevalt me goed. Dit omdat je dan net wat makkelijker kan tekenen en schrijven.

Op mijn vorige telefoon had ik ook altijd een custom rom draaien om alles uit de telefoon te kunnen persen. En na een week had ik de Galaxy Note ook netjes geroot en ik draai nu naar volle tevredenheid: imilka's AOSP ICS v06

Wat me trouwens opviel is dat er nog apart topic voor custom rom's was voor de Galaxy Note. Zal ik die aanmaken? En zo ja, wat willen jullie er allemaal in hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
ik heb sinds gisteren de midnite rom 2.1 geinstalleerd dus je mag wel een topic openen voor mijn part :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Ook ik meld me aan als Note eigenaar;

Na 2 jaar trouwe dienst heb ik mijn Nokia N900 toch maar vervangen.
In eerste instantie een SIM Only verlenging van mijn huidige abbo aangegaan bij Vodafone echter leek dat bijna een dood vonnis op de N900, na 2 jaar zonder problemen begonnen de bekende issues op te spelen. In tegenstelling tot het aangaan van een NSP met een bijna zekerheid van een E serie vervangend toestel ipv reparatie zelf een Note geregeld.

Waarom de Note?
Op de N900 volledig gewend geraakt aan de stylus kunnen gebruiken, dit wilde ik doorvoeren - hardware keyboard zit er deze tijden bijna niet meer tussen op een telefoon die nog mee kan qua specs, helaas. Super mooie scherm, lekker groot en wederom - de N900 werd gebruikt voor zoveel meer dan alleen bellen of af en toe een email/sms - met de Note zal dit nog veel meer makkelijk gaan.

Tot nu toe tevreden met mijn nieuwe aanwinst - Alhoewel Android nieuw is voor mij, is het aanpassen, rooten en rommen van telefoons niet - Op het moment dan ook meer bezig met het begrijpen hoe de UI/functies in elkaar steken en het spelen met de settings dan aan het kijken naar custom roms. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Ik ben inmiddels in het bezit van een Galaxy Note (overgestapt van de iPhone 4s), geweldig apparaat. Android is vrij nieuw voor mij, maar na 30 minuten voelde ik me al helemaal thuis, het geeft veel meer vrijheid dan iOS.

Een vraagje, hoe stel ik de navigatiestem van Google Navigation en Navigon in op Nederlands, ZONDER de interfacetaal (Engels) aan te passen? De 'System Locale' instelling lijkt gekoppeld te zitten aan alles wat met taal te maken heeft.... ik zit niet te wachten op een Nederlandse interface.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik heb wat nieuws ..... kan ineens niet meer bellen.... ?????

U kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproepblokkering is ingeschakkeld.

Dat geeft hij in scherm weer ?? nope niks nada veranderd.

wat heb ik geprobeerd instellingen/ privacy/standaardgegevens herstellen.
dan krijg je een telefoon reset.

ook gedaan allemaal ......... weet het niet meer :?

instellingen oproepblokkering staan allemaal uit

wazig dit pfttttt :(

leuke ook bij deze reset simkaart contacten ook pleite.....
internet alles werkt whatsapp ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar terug naar GB denk ik.

Heb ICS draaien nu, maar er zitten toch wel wat wazige bugs in. SOD als ik het toestel wil opladen terwijl het scherm uit is (niet altijd), Google Play die na het downloaden en installeren van een app het toestel laat vastlopen voor een aantal seconden, vervolgens vibreert en spontaan een reboot doet (altijd) en nog wat vage minor dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57
Ik ben ook niet ondersteboven eerlijk gezegd. Het meest mooie is eigenlijk nog de nieuwe stijl van de GMail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Dacht ik stop er een stock rom op: N7000XXKKA_N7000XENKK1_XEN.zip
Zegt ie "Installation aborted" maar ik kan wel m'n oude recoveren. (Die ik gebackuped had)
Iemand een idee?

edit: wtf zit een pw op de zip?

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 29-03-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Vandread schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:38:
Dacht ik stop er een stock rom op: N7000XXKKA_N7000XENKK1_XEN.zip
Zegt ie "Installation aborted" maar ik kan wel m'n oude recoveren. (Die ik gebackuped had)
Iemand een idee?

edit: wtf zit een pw op de zip?
Heb je wel alles goed gedaan met Odin? alle stappen wel lezen want als je ze gelezen had je kunnen zien dat het wachtwoord voor de zip's ''samfirmware.com'' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kapot

Zit stuck op Recovery met een gele driehoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Das balen...
TerreurBV schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:58:
[...]
Heb je wel alles goed gedaan met Odin? alle stappen wel lezen want als je ze gelezen had je kunnen zien dat het wachtwoord voor de zip's ''samfirmware.com'' is
Odin? Gebruik CWM, probeer het dus zo te doen:
http://rootgalaxynote.com...om-on-rooted-galaxy-note/

Edit oh crap MOET odin gebruiken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997
Overmorgen verder...

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 29-03-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Triangleaway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is iets erger dan dat :X

Reboot in Recovery gaat, Windows ziet ODIN/driver meuk etc maar flashen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Niet best. Downloadmode wil niet? En nandroid terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:12:
Niet best. Downloadmode wil niet? En nandroid terugzetten?
Downloadmode komt met die melding (zodra ik de accu erin steek)

Iets met KIES en firmware mislukt blabla wat niet werkt.

Ben nu een computer voorzien aan een verse XP installatie voor KIES en drivers, zodat ik ODIN mogelijk weer kan gebruiken. (driver gedoe?)

Nandroid? lol. ik heb maar 1 optie en dat is Download mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Ik ben sinds vanmiddag ook de gelukkige eigenaar van een Galaxy Note. Wat een prachtig toestel zeg.

Ben me al een beetje aan het inlezen over custom roms maar ben er nog niet uit welke ik wil gaan draaien, ik denk dat ik het eerst even aanzie met een standaard rom. Ben nu wel een pre-rooted XLA6 firmware aan het downloaden (zit standaard op XLA4) die als het goed is de counter niet verhoogd en ik niet eerst hoef te downgraden maar toch in ieder geval root heb en CWM en Root Explorer kan installeren om alle overbodige zooi te verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 29-03-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:15:
[...]

Downloadmode komt met die melding (zodra ik de accu erin steek)

Iets met KIES en firmware mislukt blabla wat niet werkt.

Ben nu een computer voorzien aan een verse XP installatie voor KIES en drivers, zodat ik ODIN mogelijk weer kan gebruiken. (driver gedoe?)

Nandroid? lol. ik heb maar 1 optie en dat is Download mode.
Je hebt t net over recovery. Anyways, je hebt een jig nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wie heeft ook het volgende probleem? Of beter gezegd; de oplossing hiervoor?

Ik probeer films op mijn Note te zetten, maar na een bepaalde tijd mislukt de overdracht met de melding dat de Note niet meer reageert of de connectie heeft verloren.

Ik heb de volgende manieren geprobeerd:
  • Kies via WiFi
  • Kies bedraad
  • Copy via explorer
Kleine bestanden, zoals een aflevering Big Bang Theory, geeft geen problemen. Als je ze maar per stuk upload/kopieert en niet een lange queue aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Geen probleem hier. Wel heb je een file-limit van 4GB per bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Dat wist ik niet. Is dit te omzeilen? (zonder rooten)

[ Voor 17% gewijzigd door Oemfoefoe op 30-03-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Nope, is een limiet van het FAT32 bestandssysteem dat gebruikt wordt.

Ik heb inmiddels de pre-rooted XXLA6 firmware geïnstalleerd en alles draait weer als een trein. SU werkt prima, heb een zooi nutteloze troep verwijderd en heb na boot nu 585MB vrij in plaats van 501MB voor de root.

Edit: CWM installeren was even zoeken maar die staat er inmiddels ook op. Het begint toch wel te jeuken om andere roms te proberen :D

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 30-03-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier in de buurt van Amsterdam met een JIG/fix voor wel een Recovery download die te zien is maar niet werkt? :Ẍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1331782 je kan hem ook zelf maken. Even naar de electronicazaak en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik even goed voor naar Amsterdam :o

Ik haal wel wat op DX. En anders stuur ik hem naar Samsung, ding ging de fout in tijdens een stock rom OTA. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
staat je counter nog op 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0, en 0. Current binary official.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
KneoK schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 01:09:
Nope, is een limiet van het FAT32 bestandssysteem dat gebruikt wordt.

Ik heb inmiddels de pre-rooted XXLA6 firmware geïnstalleerd en alles draait weer als een trein. SU werkt prima, heb een zooi nutteloze troep verwijderd en heb na boot nu 585MB vrij in plaats van 501MB voor de root.

Edit: CWM installeren was even zoeken maar die staat er inmiddels ook op. Het begint toch wel te jeuken om andere roms te proberen :D
Ik zit nu op stock XXLA6 zou je me kunnen aangeven waar ik een pre-rooted XXLA6 kan vinden? kan ik deze over mijn standaard stock rom flashen met Odin?

Of zit ik er helemaal naast.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
@Krusher: DX lijkt me wat lang duren, je kan em ook op MP score clicque

Is het mogelijk een stock rom van www.samfirmware.com/ te flashen met Mobile Odin ipv desktop Odin?
Pagina: 1 ... 22 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.