KneoK schreef op zondag 01 april 2012 @ 04:01:
Ik had wat probleempjes met de accu, dit had ik met de stock rom, met Darky en met Rocket. Heb de accu driemaal helemaal ontladen en weer helemaal volgeladen maar na een nachtje van 8 uur was ik zo'n 25% accu kwijt maar tijdens gebruik liep de accu niet sneller leeg dan zou mogen. In de verbruiksmeter stond Android System continu op meer dan 90% verbruik dus ben verder gaan zoeken. .......Morgen maar eens kijken hoe het er na een 'nachtje' voor staat.
Vannacht weer een soortelijke ervaring gehad.
Note was 100% opgeladen om 14:45 uur
Tot ongeveer 23 uur gisterenavond gebruikt, accu was toen boven de 85%. Daarna in kamer laten liggen.
Rond 9 uur vanochtend bleek de accu onder de 15%.
In de log geeft hij aan dat elke 5 tot 10 minuten er 1% batterij vermogen af gaat. Zelfs tijdens de nachtstand van Juice defender.
Ik had wifi aan en 3G stond uit. Gegevens uitwisseling stond aan, maar zouden door de nachtstand van JD moeten worden gestopt.
Dus bij gebruik van 15 tot 23 uur 15% accuverlies en bij geen gebruik van 23 tot 9 uur 70% achteruit.
Zie screenprints voor meer info.
Dit was het patroon van de hele nacht. Maar dat is te lang om hier neer te zetten.
Heeft iemand enig idee. Of zou het echt door de wifi komen? Die stond de hele nacht actief. Zie blauwe lijn.
Het is super vervelend je telefoon 's ochtends zo leeg aan te treffen, terwijl bij gebruik overdag het allemaal goed gaat.
Info over versie
Tips en adviezen welkom
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 01-04-2012 11:28
. Reden: Sreenprint versie info toegevoegd ]