Ik zou graag van iemand die reeds een Lumia heeft , willen horen hoe de navigatie presteert. Ik heb een N8, maar daar naast Ovi Maps ook Sygic op draaien, omdat ik niet te spreken was over de navigatie-software van Nokia. Wat zijn jullie real-life ervaringen ?
Dat tweede filmpje is interessant. Je krijgt die melding "Service not part blabla " dus in de browser. Dat lijkt me dus iets wat je provider stuurt want het is ook niet de standaard foutmelding van IE, die ziet er namelijk anders uit. En je zegt dat andere dingen (je kon immers je telefoon gewoon activeren en inloggen via live) dus het internet werkt wel, alleen http lijkt niet te werken?Wietsee. schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:53:
Het is ook echt niet te geloven, diegene die kijken graag even helemaal bekijken zodat jullie geen informatie missen.
Het is haast ongeloofwaardig dat die webpagina laadt omvervolgens in deel 2 (minuut later) weer die melding te geven.
Ik had het zelf nog niet mee gemaakt op dit toestel (werkend internet) dus stopte per direct de film.
In deel 2 probeer ik het opnieuw maar nu lukt het dan weer niet.
Liever geen opmerkingen over mijn stem of Engels, knuffels op mijn bureau van m'n zusje ;D ik weet dat dat niet al te best is gelukkig gaat het hier ook niet om
.
Misschien dom dat ik het filmpje na die webpagina die laadde stop zetten, maar ik stond versteld hiervan.
Hier na het filmpje hervat, zie deel 2 dus ook.
Kwaliteit wel drastisch omlaag moeten brengen, aangezien ik anders meer dan 900 MB moet uploaden wat niet gaat lukken helaas. Ik lees echter alles op wat dus voor verduidelijking moet zorgen.
[video]
Deel 2 (Binnen enkele minuten te bekijken):
[video]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Klopt, SimYo klantenservice zei ook dat dat betekent dat er meerdere toegangspunten aanwezig zijn.Ramon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:54:
[...]
Dat tweede filmpje is interessant. Je krijgt die melding "Service not part blabla " dus in de browser. Dat lijkt me dus iets wat je provider stuurt want het is ook niet de standaard foutmelding van IE, die ziet er namelijk anders uit. En je zegt dat andere dingen (je kon immers je telefoon gewoon activeren en inloggen via live) dus het internet werkt wel, alleen http lijkt niet te werken?
Whatsapp werkt prima en inderdaad geen standaard foutmelding. Je kunt bij WP7.5 niet zo mooi de toegangspunten zien laatstaan bewerken als bij Symbian. Wat zou nu de boosdoener kunnen zijn?
http://www.androidworld.n...n-internetverbinding.html
dingen van hier geprobeerd? Weet dat het voor android is, maar misschien staan er wat namen/opties tussen die je kan testen
sorry zover off-topic te gaan, maar wil toch proberen te helpen
dingen van hier geprobeerd? Weet dat het voor android is, maar misschien staan er wat namen/opties tussen die je kan testen
sorry zover off-topic te gaan, maar wil toch proberen te helpen
Bedankt voor de eervolle vermelding, maar dan heb je dat iig al uitgesloten. Er staat trouwens wel een update gepland deze dagen voor alle lumia toestellen, omdat die nog op sofrware liepen die niet helemaal af was..
Even kijken naar filmpje 2 voor meer info :-)
EDIT
Ik zou even de beloofde update afwachten als ik jou was, daarna kan je altijd rooten/jailbraiken oid..
Even kijken naar filmpje 2 voor meer info :-)
EDIT
Ik zou even de beloofde update afwachten als ik jou was, daarna kan je altijd rooten/jailbraiken oid..
[ Voor 17% gewijzigd door spreading op 17-11-2011 00:07 ]
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Ik denk morgen eindelijk mijn review af te hebben...BoXie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:51:
Ik zou graag van iemand die reeds een Lumia heeft , willen horen hoe de navigatie presteert. Ik heb een N8, maar daar naast Ovi Maps ook Sygic op draaien, omdat ik niet te spreken was over de navigatie-software van Nokia. Wat zijn jullie real-life ervaringen ?
Ik heb nu ongeveer een week met Nokia Rijden gewerkt en ik vind het niks. Adressen worden niet herkend, vreemde onlogische routes en (totdat er een update is) heeft ie een dataverbinding nodig om een route te (her)berekenen. Oh, niet te vergeten: GPS ontvangst is soms ook wat matig.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik ben nu erg benieuwd hoe dit toestel gaat werken met de provider simpel aangezien bij mij ook hele rare data connectie problemen hebben voor gedaan met mijn Nokia n8.
Bij simpel was het probleem heel duidelijk de simkaart krijgt automatisch instellingen binnen maar bij mij waren het constant andere instellingen eerst kreeg ik KPN instellingen toen weer Tmobile en om het helemaal leuk te maken kreeg ik ook nog de instellingen van Ben binnen. Nu is symbian gelukkig heel wat milder dus kon ik alles handmatig eruit gooien en de juiste instellingen erop zetten. MAAR dat loste het probleem bij mij ook niet helemaal op. Ondanks dat ik alles eruit gegooid hebt bleek de telefoon steeds maar weer verbinding te willen maken met KPN internet. Simpel is van T-mobile (eerst van KPN) maar toch is dat een raar voorkomend verschijnsel en het zou heel goed kunnen dat de Simyo kaartjes hier ook last van hebben. dit is dus puur een probleem die de provider moet oplossen en waarschijnlijk zit het gewoon fout in het kaartje, tenzij het probleem inderdaad via APN opgelost kan worden.
Waar het dus op neer komt is dat jou kaartje verkeerde instellingen erop heeft staan of krijgt en dat windows phone denkt dat dat de goeie verbinding is, jij wil het aanpassen maar omdat je toch een kleine verbinding binnen krijgt denkt de telefoon dat het wel goed is.
Eerlijk gezegd zou ik nu heel graag willen testen maar ik ben nog aan het wachten tot meer webshops de lumia gaan aanbieden.
Wat ik wel zou doen is GOED de APN instellingen nakijken want op heel veel plekken waar die wordt aangegeven klopt er helemaal niks van en het blijven proberen.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb maar dit is wat ik denk.
Bij simpel was het probleem heel duidelijk de simkaart krijgt automatisch instellingen binnen maar bij mij waren het constant andere instellingen eerst kreeg ik KPN instellingen toen weer Tmobile en om het helemaal leuk te maken kreeg ik ook nog de instellingen van Ben binnen. Nu is symbian gelukkig heel wat milder dus kon ik alles handmatig eruit gooien en de juiste instellingen erop zetten. MAAR dat loste het probleem bij mij ook niet helemaal op. Ondanks dat ik alles eruit gegooid hebt bleek de telefoon steeds maar weer verbinding te willen maken met KPN internet. Simpel is van T-mobile (eerst van KPN) maar toch is dat een raar voorkomend verschijnsel en het zou heel goed kunnen dat de Simyo kaartjes hier ook last van hebben. dit is dus puur een probleem die de provider moet oplossen en waarschijnlijk zit het gewoon fout in het kaartje, tenzij het probleem inderdaad via APN opgelost kan worden.
Waar het dus op neer komt is dat jou kaartje verkeerde instellingen erop heeft staan of krijgt en dat windows phone denkt dat dat de goeie verbinding is, jij wil het aanpassen maar omdat je toch een kleine verbinding binnen krijgt denkt de telefoon dat het wel goed is.
Eerlijk gezegd zou ik nu heel graag willen testen maar ik ben nog aan het wachten tot meer webshops de lumia gaan aanbieden.
Wat ik wel zou doen is GOED de APN instellingen nakijken want op heel veel plekken waar die wordt aangegeven klopt er helemaal niks van en het blijven proberen.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb maar dit is wat ik denk.
En vooral niet blindelings geloven, wat de klantenservice beweert, die hebben er gewoonlijk geen bal verstand van en zeggen maar wat, om van je af te zijn (de goeden niet te na gesproken, uiteraard, maar die ben ik zelden tegengekomen, zeker bij goedkope providers...... )
Ik weet niet, of 't al gepost werd, maar deze link, hoe in het verborgen diagnose menu van de Lumia 800 te komen, is misschien interessant voor de liefhebbers :
http://www.mobiflip.de/20...dows-phones-freischalten/
Ik weet niet, of 't al gepost werd, maar deze link, hoe in het verborgen diagnose menu van de Lumia 800 te komen, is misschien interessant voor de liefhebbers :
http://www.mobiflip.de/20...dows-phones-freischalten/
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nu is hij er pas echtPaT schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:53:
Die is er toch al lang??? reviews: Lumia 800: uithangbord voor Windows Phone
reviews: Nokia Lumia 800: terug aan de top
Zullen toch echt wel wat zaken geupdate moeten worden om dit toestel een serieus succes te maken. Het lijkt allemaal erg op de begindagen van iOS al had MS natuurlijk al wel wat op kunnen steken van die ontwikkelingen. De druk om een toestel op de markt te hebben voor de december maand zal zeker meegespeeld hebben om er voor een vroege lancering te kiezen.hjs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:02:
[...]
Nu is hij er pas echt
reviews: Nokia Lumia 800: terug aan de top
Ik snap niet wat er aan de hand is met Nokia i.c.m. de Youtube site, maar de klachten stromen vol op de facebookpagina: http://www.facebook.com/NokiaNederland
Nu zie ik het heel YouTube ligt plat door Nokia, omdat ze de advertentie verwijderd hebben, kan geen enkel filmpje meer worden bekeken!
Nu zie ik het heel YouTube ligt plat door Nokia, omdat ze de advertentie verwijderd hebben, kan geen enkel filmpje meer worden bekeken!
[ Voor 32% gewijzigd door Wietsee. op 17-11-2011 09:22 ]
Ja iedereen is aardig aan het flippen daarWietsee. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:21:
Ik snap niet wat er aan de hand is met Nokia i.c.m. de Youtube site, maar de klachten stromen vol op de facebookpagina: http://www.facebook.com/NokiaNederland
Zie: Problemen Simyo i.c.m. Windows Phone 7.5/Nokia Lumia 800
[ Voor 95% gewijzigd door Wietsee. op 17-11-2011 09:57 ]
advertentie verwijderd?Wietsee. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:21:
hier werkt youtube gewoon hoor
defcon84 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:06:
[...]
advertentie verwijderd?
hier werkt youtube gewoon hoor

Het probleem is sinds 5 minuten geleden opgelost. Hier werkt het weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Wietsee. op 17-11-2011 10:41 ]
Wat trouwens ook mooi is aan het de Lumia, is dat het scherm net als bij de iPhone 4(s) op het glas geplakt lijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 12:03 ]
Net een foto doorgestuurd gekregen van een Nokia Lumia 800 met een Post-It erop geplakt waar de tekst 'gereserveerd voor Rowdy.nl' op staat. 
Vanaaf eens gaan verlengen...
Vanaaf eens gaan verlengen...
Volg mijn stappen eens in dat topic...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Zie mijn review http://tweakers.net/produ...okia-lumia-800-zwart.html.BoXie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:51:
Ik ben heel tevreden. Het is snel, ook herberekenen. Ik ben nog geen fouten tegengekomen, maar heb ook nog niet zo heel veel er mee gereden.
Maar je kan het dus alleen gebruiken op het moment dat je internet hebt? In de review van T.net lees ik dat het route berekenen online gebeurt. Dat houdt dus in dat ondanks dat je (bv.) Franse kaarten in Nederland al hebt gedownload, er toch internetverbinding moet zijn om in Frankrijk te navigeren? Dat lijkt mij vrij hinderlijk/jammer.
Life is not about specs, it is about joy!
Op dit moment wel ja, maar Nokia heeft aangegeven dat ze met een update komen om het herberekenen ook offline te doen.bartvl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:19:
Maar je kan het dus alleen gebruiken op het moment dat je internet hebt? In de review van T.net lees ik dat het route berekenen online gebeurt. Dat houdt dus in dat ondanks dat je (bv.) Franse kaarten in Nederland al hebt gedownload, er toch internetverbinding moet zijn om in Frankrijk te navigeren? Dat lijkt mij vrij hinderlijk/jammer.
[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 12:20 ]
Is iemand toevallig al een review tegen gekomen waar de FM ontvangst wordt getest?
Of iemand hier al ervaring mee? Laatste twijfel puntje... als dat goed is komt hij er zeker!
Heb hem gisteren even bij de phonehouse in m'n handen gehad
Had wel een WOW momentje... na lange tijd bij een toestel!
Of iemand hier al ervaring mee? Laatste twijfel puntje... als dat goed is komt hij er zeker!
Heb hem gisteren even bij de phonehouse in m'n handen gehad

Ik snap niet dat de Nokia constant minpunten krijgt dat de batterij niet te vervangen is. HALLO!? iphone? dat zie je niet terug in reviews als argument. En wees eerlijk hoeveel mensen wisselen tegenwoordig nog echt een batterij? ik ken ze niet. De laatste keer was met m'n Nokia 8600 (oud!) als ik de sim eruit moest halen.
[ Voor 13% gewijzigd door Fietsbel op 17-11-2011 13:02 ]
39
Ik heb het zelf ook nog wel eens gedaan. Maar dat was tijdens lowlands... probleem met opladen daar (A)... Maar tegenwoordig heb je van die mobiele oplaad punten of accu's bij je.Fietsbel schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:01:
Ik snap niet dat de Nokia constant minpunten krijgt dat de batterij niet te vervangen is. HALLO!? iphone? dat zie je niet terug in reviews als argument. En wees eerlijk hoeveel mensen wisselen tegenwoordig nog echt een batterij? ik ken ze niet. De laatste keer was met m'n Nokia 8600 (oud!) als ik de sim eruit moest halen.
Dit ging trouwens om een Nokia N900 ;-). Top toestel, alleen jammer dat Maemo5 nooit goed ondersteund is. Nu waarschijnlijk maar naar de Lumia 800 overstappen
Alle foto's van mijn review: http://tweakers.net/produ...okia-lumia-800-zwart.htmlhjs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:43:
Heeft iemand een foto van de 800 met zijn meegeleverd jasje aan ?
Het is sowieso ronduit irrelevant, dat gezeur over die niet verwisselbare batterij. De laatste keer dat ik een batterij verving was in de vorige eeuw.
Nu even geen foto, maar ik kan wel melden dat het jasje extreem strak erom heen zit. Zowel letterlijk als figuurlijk. Letterlijk omdat het hoesje er bijna niet omheen te krijgen is en ook er bijna niet af te krijgen is. Ik verwacht dan ook dat ie een keer gaat scheuren, als ik te vaak hem erop en eraf doe. Figuurlijk omdat het hoesje er zo goed omheen valt dat amper te zien is dat het een hoesje betreft. Erg goed gefabriceerd door Nokia.hjs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:43:
Heeft iemand een foto van de 800 met zijn meegeleverd jasje aan ?
Verwijderd
Toestel net binnen en mn eerste indruk is positief. Kom van een desire HD met android (tevreden over het toestel maar niet over het OS). Wat opvalt is hoe mooi het toestel is, ligt super in de hand, weegt goed en die vorm van het scherm is echt super. Moet wel wennen aan het feit dat de aan/uit knop aan de zijkant zit en niet bovenop en het toestel is bovendien erg vlekgevoelig.
Qua afmetingen is de nokia trouwens niet veel kleiner dan de desire hd met zn 4.3 inch scherm, had ik niet verwacht.
Heeft iemand een idee hoe ik in godsnaam al die livecontacten uit mn personen lijst krijg zonder dat al mn contactpersonen verdwijnen. Dat is dan het enige negatieve wat ik tot nu toe heb gevonden.
Qua afmetingen is de nokia trouwens niet veel kleiner dan de desire hd met zn 4.3 inch scherm, had ik niet verwacht.
Heeft iemand een idee hoe ik in godsnaam al die livecontacten uit mn personen lijst krijg zonder dat al mn contactpersonen verdwijnen. Dat is dan het enige negatieve wat ik tot nu toe heb gevonden.
Daar kan je op filteren via instellingen, swipe naar rechts en dan 'personen' of zoiets
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Goed: een vraag aan allen die met deze Lumia hebben gewerkt en met een HTC Sensation/SGS2/etc (de android top zeg maar).
Is het het waard om deze Lumia 800 te verkiezen boven de SGS II?
De Nokia is iets duurder, lijkt me iets trager en dergelijke.
Bij aanschaf van een nieuwe telefoon zou ik vanaf nu nog 2 maanden wachten ongeveer, ik weet niet of er nog belangrijke releases in de planning staan?
Zouden mensen die dus met een SGS II/Sensation én een Lumia 800 hebben gewerkt mij kunnen vertellen waarvoor te kiezen en waarom. Even het OS daar gelaten (alsin functionaliteit, het verschil in werking/idee/uiterlijk snap ik).
Merk je bij het renderen van pagina's echt dat er geen dualcore/krachtigere gpu in zit?
Merk je dit bijvoorbeeld bij games?
Bij aanschaf van een nieuwe telefoon zou ik vanaf nu nog 2 maanden wachten ongeveer, ik weet niet of er nog belangrijke releases in de planning staan?
Zouden mensen die dus met een SGS II/Sensation én een Lumia 800 hebben gewerkt mij kunnen vertellen waarvoor te kiezen en waarom. Even het OS daar gelaten (alsin functionaliteit, het verschil in werking/idee/uiterlijk snap ik).
Merk je bij het renderen van pagina's echt dat er geen dualcore/krachtigere gpu in zit?
http://proxysnel.nl
Ben heel benieuwd waarom jij niet te spreken bent over Ovi Maps, werkt als een tiet op mijn N8BoXie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:51:
Verwijderd
Heb ik geprobeerd maar dat lost het niet op. Als ik via instellingen mn contactenlijst filter verdwijnt alles of al die nutteloze contacten komen tevoorschijn. Ook met simcontacten importeren lukt het niet want die stopt die direct onder je live contacten.PaT schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:11:
Daar kan je op filteren via instellingen, swipe naar rechts en dan 'personen' of zoiets
Heeft iemand al een Nokia Music update binnengekregen?
http://wmpoweruser.com/no...d-mix-stations-gigfinder/
Ik heb zowel de Samsung Galaxy SII als de Nokia Lumia 800 gehad (laatstgenoemde nog steeds uiteraard). Ik zou de Lumia 800 niet boven de SGSII verkiezen. Begrijp me niet verkeerd; Ik ben enorm blij en enthousiast met mijn Lumia, maar de SGSII staat er wel boven. Dat ik deze niet meer heb komt gewoon omdat ik zeer snel uitgekeken raak op telefoons. Zo heb ik in korte tijd de HTC Trophy, iPhone 4, SGSII en HTC Titan gehad.Ewald123 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:12:
De SGSII is mijn inziens sowieso de beste smartphone op de markt. Ikzelf ben een iPhone man, maar de SGSII is echt beter. Overigens wel de allereerste keer dat een Android toestel sneller is dan een iPhone. Normaal gesproken is iPhone natuurlijk veruit het beste.
Er staan zeker belangrijke releases op de planning, namelijk de Samsung Galaxy Nexus, het eerste toestel met Android 4.0. Die stijgt qua specificaties en prestaties weer boven de SGSII uit.
Yep. Vanmiddag.Relief2009 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:24:
Heeft iemand al een Nokia Music update binnengekregen?
Ik zit ook met name door de bijna release van de Nexus te dubben welke ik ga pakken. Sowieso koop ik het toestel pas over twee, drie maand, omdat ik het op dit moment nog te duur vind.joblamie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:26:
[...]
Ik heb zowel de Samsung Galaxy SII als de Nokia Lumia 800 gehad (laatstgenoemde nog steeds uiteraard). Ik zou de Lumia 800 niet boven de SGSII verkiezen. Begrijp me niet verkeerd; Ik ben enorm blij en enthousiast met mijn Lumia, maar de SGSII staat er wel boven. Dat ik deze niet meer heb komt gewoon omdat ik zeer snel uitgekeken raak op telefoons. Zo heb ik in korte tijd de HTC Trophy, iPhone 4, SGSII en HTC Titan gehad.
De SGSII is mijn inziens sowieso de beste smartphone op de markt. Ikzelf ben een iPhone man, maar de SGSII is echt beter. Overigens wel de allereerste keer dat een Android toestel sneller is dan een iPhone. Normaal gesproken is iPhone natuurlijk veruit het beste.
Er staan zeker belangrijke releases op de planning, namelijk de Samsung Galaxy Nexus, het eerste toestel met Android 4.0. Die stijgt qua specificaties en prestaties weer boven de SGSII uit.
Wat zijn je ervaringen? Heb je nog wat aan de Gigfinder in Nederland?
Iets anders:
Nieuwe update van Nokia is al onderweg met de update naar 7740 en batterij verbeteringen.
http://www.winrumors.com/...and-battery-improvements/
[ Voor 35% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 15:38 ]
Het valt me op dat als ik muziek stream via de Nokia mixen, ik leuk artist wallpapers krijg. Dit gebeutrt bij mijn eigen muziek (zelfde artiesten) niet. Is dat een nokia Music-only feature?
Als je van Zune artist wallpapers wil krijgen, dan moet je een beetje werk maken van je collectie. Dus in Zune client proberen je albuminfo goed te krijgen met de juiste artiest en album en dan komt het goed. Je live-tile zal dan ook veranderen naar de laatste beluisterde artiest. Je kunt ook zoeken naar album en dit syncen met je collectie waardoor alles automatisch de juiste informatie krijgt.EraZor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:50:
Het valt me op dat als ik muziek stream via de Nokia mixen, ik leuk artist wallpapers krijg. Dit gebeutrt bij mijn eigen muziek (zelfde artiesten) niet. Is dat een nokia Music-only feature?
Let wel op dat de artist wallpaper beschikbaar moet zijn in Zune anders blijf je het niet zien. Een ander leuk dingetje is dat de wallpaper van je lockscreen ook veranderd naar de artist (dit kun je instellen en ook uitschakelen).
[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 15:55 ]
Hmm mijn ID3 tags zijn 100% op orde....daar ligt t echt niet aan.... krijg de wallpaper ook niet in het lockscreen. Wel in de nokia music app zelf...Relief2009 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:55:
[...]
Als je van Zune artist wallpapers wil krijgen, dan moet je een beetje werk maken van je collectie. Dus in Zune client proberen je albuminfo goed te krijgen met de juiste artiest en album en dan komt het goed. Je live-tile zal dan ook veranderen naar de laatste beluisterde artiest. Je kunt ook zoeken naar album en dit syncen met je collectie waardoor alles automatisch de juiste informatie krijgt.
Let wel op dat de artist wallpaper beschikbaar moet zijn in Zune anders blijf je het niet zien. Een ander leuk dingetje is dat de wallpaper van je lockscreen ook veranderd naar de artist (dit kun je instellen en ook uitschakelen).
[ Voor 4% gewijzigd door EraZor op 17-11-2011 16:01 ]
Dat kan, maar hoeft niet 100% automatisch te werken. Probeer in Zune toch het album in de Zune store te syncen met je collectie. Sync album info heet het volgens mij (ik ben op werk atm)EraZor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:57:
[...]
Hmm mijn ID3 tags zijn 100% op orde....daar ligt t echt niet aan.... krijg de wallpaper ook niet in het lockscreen. Wel in de nokia music app zelf...
Tenzij je muzieksmaak verre van mainstream is, dan is het niet raar dat je geen artist ziet. Verder staat Nokia Music los van Zune. Het kan dus zijn dat sommige artiesten wel in Nokia Music te vinden zijn en in Zune niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 16:05 ]
Als je veel naar gigs gaat, wel ja. Ik niet meer (kids en zo). Maar toen ik het teostel vd week voor het eerst gebruikte zag ik al wel een aantal leuke dingen in A'dam. En toen ik thuis was in woerden kreeg ik daar wat aardige gigs te zien. Dus, best leuk.Wat zijn je ervaringen? Heb je nog wat aan de Gigfinder in Nederland?
Hmm "find album info" kan ik wel vinden, maar die vindt geen andere info dan er al voorhanden was....Relief2009 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:02:
[...]
Dat kan, maar hoeft niet 100% automatisch te werken. Probeer in Zune toch het album in de Zune store te syncen met je collectie. Sync album info heet het volgens mij (ik ben op werk atm)
Tenzij je muzieksmaak verre van mainstream is, dan is het niet raar dat je geen artist ziet. Verder staat Nokia Music los van Zune. Het kan dus zijn dat sommige artiesten wel in Nokia Music te vinden zijn en in Zune niet.
Hoi Freaks,
Ik heb m binnen en .....naar volle tevredenheid!!!
Maar, een ding krijg ik niet voor elkaar. Het syncen van de agenda op de Lumia met Outlook op mn PC.
Iemand enig idee?
Maar, een ding krijg ik niet voor elkaar. Het syncen van de agenda op de Lumia met Outlook op mn PC.
Iemand enig idee?
Vraagje, ik neem aan dat hij de agenda van Outlook via Exchange synced. Maar kan hij ook Gmail agenda's syncen?
Ik heb al eens testjes gedaan met liedjes; in een mp3 verschillende images gezet om te kijken hoe hij iets doet. - Bij verzamelaars laat hij in de player altijd het album hoesje zien, niet de artiest.EraZor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:57:
[...]
Hmm mijn ID3 tags zijn 100% op orde....daar ligt t echt niet aan.... krijg de wallpaper ook niet in het lockscreen. Wel in de nokia music app zelf...
- In het lockscreen laat ie niets zien
Dat laatste (ook jouw probleem) heeft te maken met het feit dat die meuk vermoed ik via Zune binnen wordt gehengeld. Aangezien we dat nog niet hebben in NL (door die idioten van een Buma\Stemra*) zie je daar geen plaatjes.
* Ik ben niet tegen het principe van Buma\Stemra, alleen tegen die organisatie. Een te schimmige club waar te weinig controle over is...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Je agenda in de cloud zetten met WIndows Live, en dan hiernaar syncen met je telefoon.beezz13 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:27:
Hoi Freaks,![]()
![]()
Iemand enig idee?
Ja.beschuit schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:42:
Vraagje, ik neem aan dat hij de agenda van Outlook via Exchange synced. Maar kan hij ook Gmail agenda's syncen?
Ja, dat kan.beschuit schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:42:
Alles is duur tegenwoordig, dus gewoon een keer niet gewacht tot alles goedkoper werd en vanmiddag een 800 opgepikt.
Niks anders dan een verademing komende van Symbian 3 met een N8. Software nog niet helemaal verkend, maar het jasje eromheen is gewoonweg geweldig, precies het juiste gewicht, heerlijk in de hand. Alleen de rechte hoeken boven en onder kunnen misschien wat irriteren op termijn.
Tijd om de rest te verkennen.
Niks anders dan een verademing komende van Symbian 3 met een N8. Software nog niet helemaal verkend, maar het jasje eromheen is gewoonweg geweldig, precies het juiste gewicht, heerlijk in de hand. Alleen de rechte hoeken boven en onder kunnen misschien wat irriteren op termijn.
Tijd om de rest te verkennen.
Net een abonnement afgesloten, volgende week kan ik hem oppikken (omdat het geen verlenging is, en ik nummerbehoud wil, mocht hij niet meteen mee) Wél al even vastgehouden, en hij ziet er zo strak uit
ik ben verliefd!
Ik neem aan dat je kan searchen? Zoek het album op. Heb je het gevonden, selecteer het album --> druk op next --> finish. En dan moet de album info gesynced zijn met die van Zune.EraZor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:20:
[...]
Hmm "find album info" kan ik wel vinden, maar die vindt geen andere info dan er al voorhanden was....
Leuk dat het in NL ook werkt. Had ik niet verwacht. Blijkbaar heeft Nokia toch wel het ene en andere geregeld in NL.nojevive schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:16:
[...]
Als je veel naar gigs gaat, wel ja. Ik niet meer (kids en zo). Maar toen ik het teostel vd week voor het eerst gebruikte zag ik al wel een aantal leuke dingen in A'dam. En toen ik thuis was in woerden kreeg ik daar wat aardige gigs te zien. Dus, best leuk.
[ Voor 38% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 18:20 ]
Mensen die van Android komen, hoe bevalt hij? Bij Vodafone hadden ze hem liggen in doos, volgens verkoper unbranded, voor EUR 449. Zal toch wel een branded zijn...
Zag zojuist 2x Nokia Lumia reclame op Veronica!
Denk niet dat ie branded is... providers mogen er eigenlijk niks aan aanpassen.(weet niet het met een simlock zit)beschuit schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:18:
Mensen die van Android komen, hoe bevalt hij? Bij Vodafone hadden ze hem liggen in doos, volgens verkoper unbranded, voor EUR 449. Zal toch wel een branded zijn...
Sinds vanmiddag dit apparaat en viel me gelijk de snelheid enorm op... ff naar beneden scrollen... tegelijk met het denken van wat ie moet gaan doen doet ie het ook gelijk.
Ik had/heb een SGS2 en die ligt nu toch echt op de reservebank... zo heerlijk om toch weer 'een echte' Nokia in de handen te kunnen hebben.
Is iemand het overigens ook al gelukt om via whatsapp een foto te verzenden?
Ik ga weer verder spelen
Power to the beat.
Die verkoper moet niet jokken. Of hij/zij kan niet lezen, staat namelijk gewoon op de doos.beschuit schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:18:
Wat het wel is; aan de buitenkant zie je nergens een vodafone logo, en Vodafone heeft alleen hun 'Vodafone hub' erop gezet, wat min of meer gewoon een soort front end op de Marketplace is. Heb het iig al verwijderd, zag de meerwaarde niet echt in...

En de eerste reclame op T.Net is ook al een feit:

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 17-11-2011 20:20 ]
En Samsung note video start nu met Nokia Lumia reclame...
Kom zelf van een SGS2 af en heb een Sensation zo'n kleine maand gebruikt, de SGS2 is zekerwel beter imo, alles is net ietsjes beter kwa specs: meer geheugen, betere camera, 1080p video, betere scherm. Vooral de videos zijn een stuk beter op de SGS2, de Sensation daar was ik geen fan van want dat HTC Sense is toch wel het eerste dat je wilt verwijderen met een custom ROM...Ewald123 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:12:
Goed: een vraag aan allen die met deze Lumia hebben gewerkt en met een HTC Sensation/SGS2/etc (de android top zeg maar).
Met dagelijks gebruik merk je trouwens niet dat de SGS2 sneller is omdat WP7 gewoon zo retesnel is met hardware acceleratie, denk dat je het in games wel zou merken (nog geen games gekocht zelf, geen punten meer op mn Xbox live account staan
Verwijderd
Bij het vodafone toestel start het toestel ook direkt op met het vodafone logo ipv "Nokia"
Voor 4 tientjes meer heb ik 'm bij de Belcompany gehaald.
Nu een paar uurtjes spelen verder en de eerste indruk is super goed.
Luisterende naar de reviews, ik denk dat ik ze allemaal wel gelezen heb, zou je kunnen denken dat er serieuze zaken niet goed zijn, maar na een paar uurtjes heb ik niks kunnen vinden. En dat zwart in combinatie met de behuizing...geen wonder dat zovelen het zo'n mooi toestel vinden.
Voor 4 tientjes meer heb ik 'm bij de Belcompany gehaald.
Nu een paar uurtjes spelen verder en de eerste indruk is super goed.
Luisterende naar de reviews, ik denk dat ik ze allemaal wel gelezen heb, zou je kunnen denken dat er serieuze zaken niet goed zijn, maar na een paar uurtjes heb ik niks kunnen vinden. En dat zwart in combinatie met de behuizing...geen wonder dat zovelen het zo'n mooi toestel vinden.
Wait, whut? De SGS2 heeft een betere camera dan de Lumia 800? En ik vind die van mijn SGS2 de meest crappy camera die ik tot nu gebruikt heb (al is het met de laatste firmware update wel beter geworden, geen roze vlek meer in het midden). Da's wel jammer voor de 800 dan.Helox-in-a-box schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:17:
Kom zelf van een SGS2 af en heb een Sensation zo'n kleine maand gebruikt, de SGS2 is zekerwel beter imo, alles is net ietsjes beter kwa specs: meer geheugen, betere camera, 1080p video, betere scherm.
/edit: Ik vind het overigens heel erg dom dat Nokia de andere kleuren later uitbrengt. Wat is er nou moeilijk aan om daarvan ook een batch te maken en uit te leveren, niet iedereen wil een zwarte.
[ Voor 14% gewijzigd door zonoskar op 17-11-2011 23:48 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Wat een toestel! Maar weet iemand hoe mijn wifi ook in standbij aan kan blijven?
Lukt het trouwens al bij wietsee?
Kan niet.spreading schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:47:
Wat een toestel! Maar weet iemand hoe mijn wifi ook in standbij aan kan blijven?
Is er een reden om Nokia Lumia 800 te nemen in plaats van Samsung Omia W (die volgende week uit komt).
Moet je zelf wel uit kunnen komen met deze link denk ik? http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4240&idPhone2=4200Qws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:57:
Is er een reden om Nokia Lumia 800 te nemen in plaats van Samsung Omia W (die volgende week uit komt).
Gratis navigatie, Gratis Nokia Music en het feit dat Windows Phone het hoofdplatform van Nokia is waardoor je goede ondersteuning mag verwachten voor de komende tijd. Dit in de vorm van nieuwe apps, extra functionaliteit in het OS, etc. En dan heb ik het natuurlijk nog niet over de betere bouwkwaliteit, dubbele opslag en in de nabije toekomst gratis EA games (speciale deal --> exclusieve games).Qws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:57:
Van Samsung verwacht ik weinig commitment gezien ze niet van plan zijn om buiten de Omnia W iets anders op de Europese markt te zetten. Dat geeft al aan dat WP hun niet zo interesseert. De Omnia W is wel een stuk goedkoper
Lukt niet en het is ook beter zo. Anders trek je zo je batterij leeg.spreading schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:47:
[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 18-11-2011 10:05 ]
Heb vandaag ook mijn Lumia mogen ontvangen. Nu kom ik alleen tegen dat het scherm geregeld lijkt te bevriezen. Apps draaien gewoon door maar mijn input wordt dan niet geregistreerd om na een aantal tellen gewoon wel weer te reageren. Nu is mijn vraag of hier meer mensen last van hebben en of het aan de software ligt of dat ik toch echt met mijn telefoon terug moet?
Gistermiddag uit het werk direct naar de PhoneHouse gereden en een Nokia Lumia 800 opgehaald.
Ik heb mijn HI Simonly abonnement verlengd naar HI Web35 met gratis 250 MB extra.
Echt een mooi toestel, snel en gebruiksvriendelijk. Ook zijn er genoeg apps beschikbaar. Enige nadeel is lijkt nu dat je betaalde apps moet betalen met een CC, die heb ik niet.
Ik heb mijn HI Simonly abonnement verlengd naar HI Web35 met gratis 250 MB extra.
Echt een mooi toestel, snel en gebruiksvriendelijk. Ook zijn er genoeg apps beschikbaar. Enige nadeel is lijkt nu dat je betaalde apps moet betalen met een CC, die heb ik niet.
De voordelen van de Omnia zijn wel een tweede camera en een gyro, voor de voordelen van Lumia zie hierboven... Ik zou het wel weten...Qws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:57:
Tsja, ik ken twee man met de vorige WP7 van Samsung, en beide heb ik dagen op Twitter zien vloeken over de updates die niet vlekkeloos verliepen... Nu moet Nokia dat nog ff bewijzen, maar de eerste update gisteren (naar 7740) ging prima...
Misschien. Wat voor telefoon had je hiervoor? Indien je d'r ene had met een drukgevoelig scherm kan het gewenning zijn; capacitive schermen werken anders en lijken dan soms minder te reageren... Het scherm is ook minder gevoelig dan m'n LG E900 en HTC HD2, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg...MaikyM schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 03:04:
Heb vandaag ook mijn Lumia mogen ontvangen. Nu kom ik alleen tegen dat het scherm geregeld lijkt te bevriezen. Apps draaien gewoon door maar mijn input wordt dan niet geregistreerd om na een aantal tellen gewoon wel weer te reageren. Nu is mijn vraag of hier meer mensen last van hebben en of het aan de software ligt of dat ik toch echt met mijn telefoon terug moet?
Ow, spiegeltje, spiegeltje......

nb. Lumia is met beschermhoesje...
[...]
Misschien. Wat voor telefoon had je hiervoor? Indien je d'r ene had met een drukgevoelig scherm kan het gewenning zijn; capacitive schermen werken anders en lijken dan soms minder te reageren... Het scherm is ook minder gevoelig dan m'n LG E900 en HTC HD2, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg...
Heb hiervoor een iPhone 4 en de Desire HD gehad dus aan t scherm ben ik wel gewend. Maakt ook niet uit om welke handeling het gaat. Wordt gewoon ongeveer 10 tellen nergens op gereageerd. Kan een sms typen en 50 x op een letter drukken voordat deze op t scherm staat. Echt bijzonder irritant.
Misschien. Wat voor telefoon had je hiervoor? Indien je d'r ene had met een drukgevoelig scherm kan het gewenning zijn; capacitive schermen werken anders en lijken dan soms minder te reageren... Het scherm is ook minder gevoelig dan m'n LG E900 en HTC HD2, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg...
Heb hiervoor een iPhone 4 en de Desire HD gehad dus aan t scherm ben ik wel gewend. Maakt ook niet uit om welke handeling het gaat. Wordt gewoon ongeveer 10 tellen nergens op gereageerd. Kan een sms typen en 50 x op een letter drukken voordat deze op t scherm staat. Echt bijzonder irritant.
Dit vind ik wel echt raar:
http://www.technobolt.com...phone-7-xbox-live-titles/
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen in de toekomst.
Wat heb je allemaal geinstalleerd? Probeer eens bij Settings --> background tasks --> alles uit te schakelen en kijk of dat helpt. Zo ja, dan is het een bekende bug waar ook de Focus S last van heeft. Anders is de software bij jou niet goed geinstalleerd en moet je hem denk ik ff restoren via zune.MaikyM schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:54:
[...]
De hoge prijzen van games zijn inderdaad een doorn in het oog, maar het is ook niet vreemd. Ontwikkelaars kunnen het zich veroorloven om op de iPhone lage prijzen te hanteren omdat ze met gemak honderdduizenden downloads binnen kunnen halen. Dat krijg je als je al 3-4 jaar voorsprong hebt qua apps.dreamwalker schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:06:
Dit vind ik wel echt raar:
Aan de andere kant bij Windows Phone heb je de mogelijkheid om de game uit te proberen iets wat iOS niet kan. Je hebt verder ook xbox live inclusief achievements.
Het probleem wat er nu is, is dat als je een xbox live wilt zijn dat de prijs van de game minimaal 2,99 moet zijn. Laten we hopen dat MS in de loop der tijd die minimumprijs kan verlagen. Maar dan moet het platform een stuk populairder.
[ Voor 33% gewijzigd door Relief2009 op 18-11-2011 10:12 ]
Ik ben sinds gisteravond ook blije bezitter van mijn zwarte Lumia 800.
Mijn bevindingen zijn tot nu toe redelijk positief (toch jammer van de brakke knopjes aan de zijkant).
Ben me alleen kapot geschrokken hoeveel data de Lumia slurpt.
Alleen vandaag zit ik al op 60MB.
Ik begreep dat het niet echt mogelijk was het dataverbruik goed te monitoren.
Hebben jullie suggesties hoe ik een hoge datarekening kan beperken?
Mijn bevindingen zijn tot nu toe redelijk positief (toch jammer van de brakke knopjes aan de zijkant).
Wat heb je allemaal gedaan? Laten we daar eens mee beginnen. Je moet niet gaan youtuben op je 3G verbinding.Mac-Mar schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:07:
Ik ben sinds gisteravond ook blije bezitter van mijn zwarte Lumia 800.
Hou er wel rekening mee dat je de eerste dagen zowiezo meer gaat verbruikenMac-Mar schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:07:
Ik ben sinds gisteravond ook blije bezitter van mijn zwarte Lumia 800. [...] Ben me alleen kapot geschrokken hoeveel data de Lumia slurpt. Alleen vandaag zit ik al op 60MB.
Maar het beste is apps en updates downloaden over wifi. Dat zijn namelijk over het algemeen toch wel de grootste dataslurpers.
Verwijderd
Heb je nog een Nokia account moeten aanmaken of is een live id genoeg?
( Gisteravond even gechecked op update, maar er stond geen update klaar )
Dankjullie voor het antwoord :-) wat een verademing trouwens dat ik nog maar 1 postvak in heb voor men mail ten opzichte van android!
Zo even kijken voor de update, heb hem nog niet aan men pc gehangen gisteren, veels te leuk om alles in te stellen enz :-P
Zo even kijken voor de update, heb hem nog niet aan men pc gehangen gisteren, veels te leuk om alles in te stellen enz :-P
heb ook deze phone, geweldig ding echter kan ik niet vanuit contacten een sms sturen, alleen maar bellen. is hier een workaround voor of moet ik op de old fasion manier naar berichten en dan contact zoeken.
ah sorted, als je contact niet als mobiel staat maar als thuis werkt het niet
ah sorted, als je contact niet als mobiel staat maar als thuis werkt het niet
[ Voor 16% gewijzigd door z0rk0l op 18-11-2011 10:24 ]
Update checken gaat via Zune en ook het installeren gaat via Zune. En als er een update op je staat te wachten dan krijg je ook een notificatie op je telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:16:
[...]
Met WP7 gaat alles via Zune.
[ Voor 60% gewijzigd door Relief2009 op 18-11-2011 10:24 ]
Verwijderd
Dacht ik al, heb al een jaar WP7, maar ik wilde graag bevestigingRelief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:23:
[...]
Update checken gaat via Zune en ook het installeren gaat via Zune. En als er een update op je staat te wachten dan krijg je ook een notificatie op je telefoon.
Met WP7 gaat alles via Zune.
Verwijderd
Prima Smartphone hoor.
Alles erg strak en mooi. Zakelijker en minder frivool dan de Android en Mac phones.
Eén punt van kritiek:
Ik werk met Outlook 2010 en BCM 2010. Syncen van contacten en agenda is mij nog niet gelukt.
Tevens was het importeren van mij contacen vanuit mijn N900 niet mogelijk.
Planet Internet / KPN postvak heb ik nog niet kunnen instellen.
Als je een phone ook in de zakelijke markt wilt wegzetten zijn dat toch prioriteiten die geregeld hadden moeten zijn.
Wie heeft tips of tutorials hiervoor? De site van Vodafone is nog angstig leeg ..........
Die van Nokia ook trouwens.
dank
Alles erg strak en mooi. Zakelijker en minder frivool dan de Android en Mac phones.
Eén punt van kritiek:
Ik werk met Outlook 2010 en BCM 2010. Syncen van contacten en agenda is mij nog niet gelukt.
Als je een phone ook in de zakelijke markt wilt wegzetten zijn dat toch prioriteiten die geregeld hadden moeten zijn.
Wie heeft tips of tutorials hiervoor? De site van Vodafone is nog angstig leeg ..........
dank
is er niet een bleutooth tooltje voor ?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:51:
http://mynokiablog.com/20...etooth-contacts-transfer/
[ Voor 16% gewijzigd door hjs op 18-11-2011 10:58 ]
Maybe ff vragen in het WP7 topic, dit heeft weinig met de Lumia of Nokia van doen...Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:51:
Prima Smartphone hoor.
Eén punt van kritiek:
dank
Via Exchange zou dit iig geen probleem moeten zijn; mijn werktelefoon synchroniseerd alles netjes...
HET WP7 topic bestaat niet en zijn vraag hoort hier dan ook meer dan prima thuis
¿Que? Serieus? iedereen vraagt dus in het topic behorende bij de telefoon dezelfde vragen mbt het OS? Ok dan, here it goes...PaT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:05:
HET WP7 topic bestaat niet en zijn vraag hoort hier dan ook meer dan prima thuis
Een simpele query op Google levert veel resultaten op, waaronder een van Microsoft waar te lezen valt dat contacten alleen gesynced worden middels Exchange (klopt, werkt prima) en dat je anders je contacten naar je live account moet verplaatsen. (MS link is tutorial, PocketNow heeft een video)Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:51:
[..]
Eén punt van kritiek:
[..]
En Planet/KPN; [list]• Ga naar je mailbox toe (van bv je Live Account) tik onderaan op de drie puntjes om je menu naar boven te tikken en klik op 'Add emailaccount*'
• Tik op 'Other Account (POP and IMAP)'**
• Vul je KPN/Planet adres in en tik op Sign in. Als je geluk hebt, kan ie de KPN servers vinden, zo niet, de error wegklikken en nog een keer op Sign in tikken, daarna verschijnt de knop 'Advanced' en kun je zelf de POP/IMAP adressen ed instellen.
Imho is je kritiek onterecht; WP7 is (nog) niet als zakelijke telefoon in de Markt gezet, volgens mij willen ze pas later die kant op (ovb, da's wat ik me d'r nog van herinner) Tevens vind ik de zakelijke ondersteuning prima; een beetje bedrijf heeft immers een Exchange server. Deze kun je overigens instellen via Settings > Applications > People > Add an Account > Advanced setup
Succes!
* Aangezien ik een hekel heb aan de halfbakken Nederlandse vertalingen heb ik m'n telefoon op Engels staan... Hier dus zelf ff het Nederlandse equivalent bij opsnorren
** Voor degenen die 'm bij KPN gekocht hebben is er een kans dat je hier een optie 'kpn' tegenkomt. Vodafone heeft dit hier namelijk ook netjes in staan...
Sinds gisteren heb ik ook mijn Lumia 800!
ben der al meteen verliefd op
En ik heb ook meteen gevonden hoe je de taal en land instellingen van je Marketplace kan aanpassen
via zune.net => my account => update contact information => language
na 10 minuten je gsm eens rebooten (mss 2x) en het was veranderd!
Dan hoef je tenminste geen 2 live accounts te hebben om fatsoenlijk gebruik te maken van je gsm
Pas op als je dit doet, want al je apps die je in een anderstalige market hebt gekocht zullen niet meer werken met je nieuwe instellingen!
Kameraad van me heeft wel zijn geld kunnen recuperen via de support van MS zodat ie de apps opnieuw kan aanschaffen..
Ze zijn er ook mee bezig om dit op te lossen, Zijn issue heeft nu de status: "is currently under investigation by microsoft seniors" ^_^
ben der al meteen verliefd op
En ik heb ook meteen gevonden hoe je de taal en land instellingen van je Marketplace kan aanpassen
via zune.net => my account => update contact information => language
na 10 minuten je gsm eens rebooten (mss 2x) en het was veranderd!
Dan hoef je tenminste geen 2 live accounts te hebben om fatsoenlijk gebruik te maken van je gsm
Pas op als je dit doet, want al je apps die je in een anderstalige market hebt gekocht zullen niet meer werken met je nieuwe instellingen!
Kameraad van me heeft wel zijn geld kunnen recuperen via de support van MS zodat ie de apps opnieuw kan aanschaffen..
Ze zijn er ook mee bezig om dit op te lossen, Zijn issue heeft nu de status: "is currently under investigation by microsoft seniors" ^_^
en kijk eens op billing.microsoft.com hoe daar je land ingesteld staat. Is dat ook nog steeds het goede land. De informatie die daar staat is bepalend voor welke market je ziet en wat je dus wel of niet kan kopen.
Wat jij namelijk beschrijft zou eigenlijk niet moeten kunnen werken volgens eerdere berichten.
Wat jij namelijk beschrijft zou eigenlijk niet moeten kunnen werken volgens eerdere berichten.
Gister ook even een paar minuutjes mee kunnen spelen in de Phonehouse, en ik ben om.
Mooi design, voelt zeer solide en werkt echt heerlijk snel. Gewicht vind ik lekker, me broer en een maat hebben beiden de SGS2, en die vind ik veels te licht. Heb express nog even met de knoppen aan de zijkant zitten spelen, zelfs me nagel er tussen gezet, maar merkt niks van wiebeligheid. Voelde allemaal goed, totaal niet gammel.
Gok dat er toch wat vrijdagmiddag/maandagochtend modellen tussen zitten, mijn advies is, omruilen nu het nog kan.
Nu mag ik pas 26Dec een nieuwe uitzoeken, dus wacht tot 1Jan 2012, misschien komen er dan nog mooie nieuwjaars aanbiedingen.
Mooi design, voelt zeer solide en werkt echt heerlijk snel. Gewicht vind ik lekker, me broer en een maat hebben beiden de SGS2, en die vind ik veels te licht. Heb express nog even met de knoppen aan de zijkant zitten spelen, zelfs me nagel er tussen gezet, maar merkt niks van wiebeligheid. Voelde allemaal goed, totaal niet gammel.
Gok dat er toch wat vrijdagmiddag/maandagochtend modellen tussen zitten, mijn advies is, omruilen nu het nog kan.
Nu mag ik pas 26Dec een nieuwe uitzoeken, dus wacht tot 1Jan 2012, misschien komen er dan nog mooie nieuwjaars aanbiedingen.
[ Voor 10% gewijzigd door NoFearCreations op 18-11-2011 13:10 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dat gaat voral over de cameraknop, die is iets losser dan de overige knoppen. Logisch ook omdat het een knop is met twee standen; scherp stellen (half indrukken) en knippen. Ja, hij is iets losser dan de ontspanner op mijn camera, maar gammel? Helemaal niet... Mja, d'r moeten toch ook negatieve dingen te vertellen zijn, anders heeft iedereen dadelijk een Lumia...NoFearCreations schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
[..]
Heb express nog even met de knoppen aan de zijkant zitten spelen, zelfs me nagel er tussen gezet, maar merkt niks van wiebeligheid. Voelde allemaal goed, totaal niet gammel.
[..]
Ik ben d'r iig tevreden over...
Ik lees veel tegenstrijdige berichten over de knopjes aan de zijkant. Nu zal dat me heus niet tegenhouden om dit toestel te nemen (ding is freaking prachtig). Maar voor de een zijn de toetsen kennelijk ontzettend wankel terwijl ze voor de ander solide aanvoelen? Zou dat te maken kunnen hebben met verschillende productie batches?
Nog een vraag voor degene die het toestel al hebben: hoe groot is de kans dat er stof tussen de rand van het scherm en de behuizing komt te zitten? Loopt het scherm 100% vloeiend over op de behuizing?
/antfuck
Nog een vraag voor degene die het toestel al hebben: hoe groot is de kans dat er stof tussen de rand van het scherm en de behuizing komt te zitten? Loopt het scherm 100% vloeiend over op de behuizing?
/antfuck
Probeer je nu heel omslachtig te vertellen dat je stiekem wacht op de roze?NoFearCreations schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:
daar zeg je wel zoiets, Ik heb nog getwijfeld of ik niet moest wachten op de blauwe, maar ik ben bang dat je zoiets zeer snel moe wordt...PaT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:48:
[...]
Probeer je nu heel omslachtig te vertellen dat je stiekem wacht op de roze?(geintje)

Ik denk dat dat wel mee valt. Zoveel blauwe telefoons zijn er niet, dus als je al iemand anders met een blauw toestel ziet weet je gelijk "hey die heeft ook een Nokia!"
Ik wacht dus wel op de blauwe. Hopelijk nog "maar" twee weken wachten!!!
Ik wacht dus wel op de blauwe. Hopelijk nog "maar" twee weken wachten!!!
zwijg me over billing.microsoft.comPaT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:02:
en kijk eens op billing.microsoft.com hoe daar je land ingesteld staat. Is dat ook nog steeds het goede land. De informatie die daar staat is bepalend voor welke market je ziet en wat je dus wel of niet kan kopen.
Daar is het nu nog steeds int frans, maar staat dus los gekoppelt van de marketplace taal..
ook de marketplace website (via pc) is nu in het nederlands!
en ja ik weet dat we het er hier over gehad hebben, daarom dat ik het hier ook post!
Maar een 2de account aanmaken was voor mij onacceptabel..
Als je zin hebt om rond 5uur naar Venray te rijden laat ik je het bewijs zien ^^
Ik kan nu gewoon switchen tussen marketplace zo vaak ik wil..
(je kan natuurlijk ook zelf testen)
Heb nog helemaal niks geïnstalleerd. Er draaien geen apps in de achtergrond en het toestel begint al meteen met niet reageren als ik de fabrieksinstellingen terug heb gezet met het invoeren van mijn account. Kan via Zune alleen zien dat mijn software up to date is maar heb dan niet de mogelijkheid om te herstellen. Mijn zune software zelf is ook helemaal geupdate.Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:07:
[...]
Wat heb je allemaal geinstalleerd? Probeer eens bij Settings --> background tasks --> alles uit te schakelen en kijk of dat helpt. Zo ja, dan is het een bekende bug waar ook de Focus S last van heeft. Anders is de software bij jou niet goed geinstalleerd en moet je hem denk ik ff restoren via zune.
Venraoj, mien gebaortestad...defcon84 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:25:
[...]
zwijg me over billing.microsoft.commet hun support kwam ik totaal niet verder ^^
Daar is het nu nog steeds int frans, maar staat dus los gekoppelt van de marketplace taal..
ook de marketplace website (via pc) is nu in het nederlands!
en ja ik weet dat we het er hier over gehad hebben, daarom dat ik het hier ook post!
Maar een 2de account aanmaken was voor mij onacceptabel..
Als je zin hebt om rond 5uur naar Venray te rijden laat ik je het bewijs zien ^^
Ik kan nu gewoon switchen tussen marketplace zo vaak ik wil..
(je kan natuurlijk ook zelf testen)
Ik had op m'n HD2 een Windows Live account wat ingesteld was op België, Marketplace werkte, maar die was vaak in het Frans, soms in het Nederlands en soms in het Engels. Ook vaag...

Live ID is genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:16:
[...]
Klinkt als een DOA, gewoon mee teruggaan. Garantie heb niet voor niets en nu heb je nog kans dat ze 'm swappen, anders ben je 'm dadelijk een paar weken kwijt...MaikyM schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:38:
[...]
Heb nog helemaal niks geïnstalleerd. Er draaien geen apps in de achtergrond en het toestel begint al meteen met niet reageren als ik de fabrieksinstellingen terug heb gezet met het invoeren van mijn account. Kan via Zune alleen zien dat mijn software up to date is maar heb dan niet de mogelijkheid om te herstellen. Mijn zune software zelf is ook helemaal geupdate.

Hmm ik zit hier een review te lezen op Engadget, maar daar komt de Lumia toch niet zo goed weg bij de Omnia W (Flash) en Focus S. Dat is wel vreemd, want ze hebben dezelfde cpu's aan boord. Misschien dat ze de tests met een pre-productie model hebben gedaan (want nog niet beschikbaar in de States)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:
Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic
Accessoires mogen hier besproken worden.
Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:
Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic
Accessoires mogen hier besproken worden.
Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.