Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
PaT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:55:
Hmm ik zit hier een review te lezen op Engadget, maar daar komt de Lumia toch niet zo goed weg bij de Omnia W (Flash) en Focus S. Dat is wel vreemd, want ze hebben dezelfde cpu's aan boord. Misschien dat ze de tests met een pre-productie model hebben gedaan (want nog niet beschikbaar in de States)
Ik zou me daar niet zo druk om maken. Zeker als je ziet dat de Titan met 100Mhz meer 2x zo snel is als de beide Samsungs, kan je wel concluderen dat die test nergens op slaat ;)

Overigens, ik twijfel nu heel erg over of ik de zwarte of blauwe moet nemen. De blauwe lijkt me mooier, maar je bent dan minder flexibel met welke kleuren je de tiles maakt lijkt me? De zwarte is ook weer zo'n standaard telefoonzwart en valt minder op ;) Aan de andere kant blauw ben je misschien toch sneller zat... Iemand nog andere overwegingen?

[ Voor 20% gewijzigd door Ramon op 18-11-2011 15:12 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Ramon schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
[...]

Ik zou me daar niet zo druk om maken. Zeker als je ziet dat de Titan met 100Mhz meer 2x zo snel is als de beide Samsungs, kan je wel concluderen dat die test nergens op slaat ;)

Overigens, ik twijfel nu heel erg over of ik de zwarte of blauwe moet nemen. De blauwe lijkt me mooier, maar je bent dan minder flexibel met welke kleuren je de tiles maakt lijkt me? De zwarte is ook weer zo'n standaard telefoonzwart en valt minder op ;) Iemand nog andere overwegingen?
Het hoesje past er zo mooi omheen dat het eigenlijk weinig uitmaakt. Je zult waarschijnlijk toch dat hoesje gaan gebruiken, en ik denk/vermoed/hoop dat je die straks ook los kunt kopen, misschien nog wel in meerdere kleuren... :)

Enige wat je nog echt van de body ziet is onderop de speakergrill en bovenop het micro-USB klepje. De rest valt onder het hoesje...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:33
Wie heeft trouwens al de update ontvangen?
Hier volgens zowel mijn telefoon als Zune nog niks. Achja geduld is een schone zaak (A).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

ik ook nog niet, mijn telefoon zegt nu dat ik versie 7720 heb,
dus ie zou moeten komen, maar geen updates beschikbaar zegt ie..
ik heb 'm wel nog niet aan men pc gehangen :)
dus ook niet aan Zune..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
[...]
Overigens, ik twijfel nu heel erg over of ik de zwarte of blauwe moet nemen. De blauwe lijkt me mooier, maar je bent dan minder flexibel met welke kleuren je de tiles maakt lijkt me? De zwarte is ook weer zo'n standaard telefoonzwart en valt minder op ;) Aan de andere kant blauw ben je misschien toch sneller zat... Iemand nog andere overwegingen?
De witte (mocht deze uitkomen) ;) Ook al bij andere topic vermeld: http://mynokiablog.com/20...-white-nokia-n9-hands-on/
Zou mooi zijn als ze een witte alleen met 64GB (net als bij de N9) zouden uitbrengen.

Dus wie weet: http://www.ic-mobile.com/news/104-nokia-lumia-800-in-white

[ Voor 12% gewijzigd door unknowndb op 18-11-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Oeh die witte wil ik wel hebben :)
Dat wordt nog langer wachten voor mij, maar mijn abonnement loopt nog even door en mijn huidige telefoon werkt nog. Stiekem toch vanaf 1 januari een nieuw toestel aanschaffen?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:55:
Hmm ik zit hier een review te lezen op Engadget, maar daar komt de Lumia toch niet zo goed weg bij de Omnia W (Flash) en Focus S. Dat is wel vreemd, want ze hebben dezelfde cpu's aan boord. Misschien dat ze de tests met een pre-productie model hebben gedaan (want nog niet beschikbaar in de States)
Ik zou je er niet zo druk om maken. Bij een andere test bleek de Lumia 800 een fractie trager dan de Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 17:14

Gix

Vandaag toch naar de winkel gegaan om hem te halen!

Ik ben verkocht! Nu toch even de uitdaging om al m'n contacten van m'n N900 naar m'n Lumia 800 over te zetten... Moet toch via PC Suite / Outlook. Omdat via Bluetooth niet werkt.

Voor mensen die het willen weten. De FM radio werkt perfect op het toestel!

Via pc suite naar outlook gezet. Vanuit daar mijn Live account aan outlook. (met de live connector) Vanuit daar deze weer naar de telefoon gesynchroniseerd

[ Voor 20% gewijzigd door Gix op 18-11-2011 19:58 . Reden: toevoeging hoe gesync ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
[...]

Ik heb ook sterk zitten twijfelen. Denk idd dat je dan minder flexibel bent qua tile kleuren. Maar mijn voorkeur ligt nu toch ook echt op een blauwe. Iedereen heeft tegenwoordig een zwarte foon. Dus een blauwe kan voor de verandering ook wel weer eens voor een jaar. Daarnaast vind ik de wowfactor gewoon hoger met een blauwe en heb ik het idee dat vingerafdrukken minder zichtbaar zullen zijn omdat het een wat lichter toestel is.
Al met al wacht ik gewoon nog op de blauwe (kom op wat is twee weken nou 8) ) (een eeuwigheid :+ !) en vergelijk ik ze dan ff.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Mm, dat Nokia Rijden is niet veel soeps denk ik zo:
Adres invoeren lukt me niet, hoe moet dat? Straat typen, huisnummer, plaats?
Waarom kan ik geen adressen uit mijn contacten halen?
En flitspalen zitten er ook niet in....
Al mensen ervaring met Navigon op Windows Phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
beschuit schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:23:
Een beetje meer proberen zou misschien helpen, de adres invoer is vrij. Je kunt gewoon het volledige adres of in elk geval dat wat je kent intypen en klaar. :)

Flitspalen zou nog moeten komen, of adressen vanuit contacten ook komt is onbekend bij mij. Maar gezien het gratis is vind ik het niet zo'n heel verkeerd iets.

[ Voor 12% gewijzigd door Beanie op 18-11-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuit schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:23:
Een beetje meer initiatief mag ook wel? En Nokia Drive blijft geupdate worden en met Mango zou je adressen uit contacten moeten kunnen halen. Ik zou zeggen blijf Nokia mailen met feature requests, dan komt het vast goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 18-11-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Relief2009 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:39: Een beetje meer initiatief ma ook wel?
Initiatief genoeg aan mijn kant, wees gerust ;-)
Tip van mij: Adres opzoeken in Personen, longpress op adres kopieert adres, plakken in "Best inst", postcode weghalen en het werkt.
Maar zoals anderen ook zeggen, af en toe merkwaardige routes. En sommige adressen vindt hij niet, zoals "Liersesteenweg 5, Mechelen, België".
Overigens, even een reactie op een andere reaguurder, als iets gratis is betekent dat nog niet dat je geen kritiek mag hebben..

Edit: Maar hij vindt wel: "Liersesteenweg, Mechelen, België".

[ Voor 5% gewijzigd door beschuit op 19-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Kan iemand mij bevestigen of deze Lumia de mail uit diverse Exchange servers kan ophalen?
We hebben te maken met een Exchange 2003 server zonder SSL (ja ik weet het...) en deze is zo geconfigureerd dat je met een standaard iPhone of SGS niet de email kan benaderen. Met app Touchdown op Android kunnen we de email van Exchange 2003 wel ophalen.
Als ik dit zo schets, kan iemand mij vertellen of deze Nokia de mail prima ontvangt? zonder dat extra apps nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
Interessant stukje over een interview met Elop waarin de Lumia 800 (en de "toekomst" van Nokia/WP) in voorbij komt: http://mynokiablog.com/20...tuned-for-what-comes-out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

maffe schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 09:37:
Kan iemand mij bevestigen of deze Lumia de mail uit diverse Exchange servers kan ophalen?
We hebben te maken met een Exchange 2003 server zonder SSL (ja ik weet het...) en deze is zo geconfigureerd dat je met een standaard iPhone of SGS niet de email kan benaderen. Met app Touchdown op Android kunnen we de email van Exchange 2003 wel ophalen.
Als ik dit zo schets, kan iemand mij vertellen of deze Nokia de mail prima ontvangt? zonder dat extra apps nodig zijn?
Ik schat voor 90% zeker dat het lukt. Zelf gebruiken we op de zaak ook een Exchange 2003 server, met SSL met publiekelijk certificaat, maar je kunt gewoon SSL uitzetten. Als je wilt test ik het voor je, stuur me dan via DM even een test account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Sinds donderdag ook een blije eigenaar van een Nokia Lumia 800!
Wat is dit een geweldig toestel!

Ik kom van een Nokia N97 dus dit is een hele verademing. Ik heb deze donderdag los aangeschaft omdat mijn huidige abo nog een jaar duurt. En mijn N97 deed zo slecht dat ik die echt wilde vervangen! De man in de winkel stond er wel even van te kijken dat ik em los wilde aanschaffen.

Maar ik ben erg tevreden. De sociale integratie is echt geweldig! Nog niks negatiefs over dit toestel te zeggen!

Dit type in overigens op mijn Lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Hebbes. Een zwarte.

Nog hevig getwijfeld vanwege de niet-vervangbare accu (een van de grotere gripes met mijn iPhone4) en het formaat (Titan was het alternatief) maar toch gedaan. Hardware is prachtig, scherm fantastisch (echt, die kleuren, en dat zwart!), Mango is een stuk verder dan het toch al prachtig efficiënte NoDo op mijn HD2. Blij mee.

Nokia Drive loodste me met enige moeite via de koptelefoon door Amsterdam. Geen fietsmodus dus veel verwarring bij eenrichtingsverkeer. Kwam toch steeds op haar pootjes terecht. Superfijn dat dat gewoon gratis op dit toestel zit. Heel goed tijdens navigeren: 'There is a message for you' en de mogelijkheid om dat smsje tijdens het rijden voor te laten lezen. Mijn toestel staat op engelstalig dus het nederlands kwam er wat fonetisch uit. Vraag: Is dat wel echt nederlandse text-to-speech als je die taal hebt ingesteld?

Maar daar is dit topic niet voor, dus hier zijn de minpuntjes bij de eerste indruk:

Issues:
- Camera: niet zo goed als ik gehoopt had. Foto's een beetje blauwer dan iPhone (logisch) maar vooral ook wat fuzzy bij minder goed licht. Even aankijken, en met de witbalans- en focus-instellingen knoeien, ik post later nog wel wat meer ervaringen. Heb ook al gelezen dat er wordt gewerkt aan een camera patch maar de details daarvan zijn me niet bekend.

- Accu: op de eerste dag was 'ie erg snel leeg, ondanks regelmatige USB connects voor syncs. Zorgwekkend. Later meer.

- Interface: de 'hardware' touchknoppen zitten soms erg dicht bij het touchkeyboard. Heb al regelmatig per ongeluk de back- en searchtoets ingedrukt ipv numbers en enter. Vergt misschien gewenning.

- WP7 heeft een paar keer vastgezeten - was me nog nooit gebeurd met NoDo op HD2 - tijdens het editen van contacts. Geen sjoege van touchscreen en touchbuttons. Scherm uit/aan zetten loste het steeds op. Toch vreemd.

- Nokia Music start netjes op wanneer ik de BT Headset 'play' knop intoets (moet nog uitzoeken of 'ie dat ook doet als ik Zune als laatste player heb gebruikt). Nadeel: Nokia Music gaat niet verder waar je bij de laatste sessie gebleven was maar begint in mijn geval steeds met Gloria Estefan die default op het toestel staat. OweeOwee. Er is al een app update geweest, zal dat in de gaten houden, evenals de afwisseling tussen Nokia Music en Zune.

- Geen audiosearch in Bing. Ik dacht eigenlijk dat dat er al in zat. Shazam 'kan niet op uw toestel geinstalleerd worden'. What's up with that?

App tips:
- Freda
- Weather Duck
- WhatsApp
- Spotify
- 4th & Mayor
- Treinplanner
- Flux

Ik ben er nog niet uit of LazyTube beter is dan SuperTube. Wat de voordelen zijn van Nokia Maps vs. Bing Maps en datzelfde geldt voor Nokia Music vs. Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds donderdag in bezit. Paar minpuntjes. Op schermbeveiliging kun je niet zien of je berichten/email/whatsapp hebt ontvangen of oproepen hebt gemist. Daarvoor moet je hem altijd eerst unlocken. Nokia rijden kan alleen in online modus, wat dus in het buitenland behoorlijk in de papieren kan lopen. De windows7.5 whatsapp versie heeft nodig een update nodig, je kunt er geen audio/video mee versturen en ook geen berichten kopieren en forwarden. In m'n contactlijst (als ik iemand wil bellen) zitten ook al mijn facebookvrienden en windows live contacten, ik heb nog geen manier gevonden om dat uit te schakelen. Voor de rest vele pluspunten die hier allemaal al besproken zijn zo te zien. Hij is lekker snel, handzaam en degelijk. ook met het hoesje ziet hij er erg strak uit, je ziet eigenlijk niet dat er een hoesje omheen zit. De foto kwaliteit is wat minder dan van de Nokia N8 maar hopelijk komt daar ook nog een update voor. Let trouwens op als je foto's maakt, de standaard instelling van de camera staat op macro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:10:
[...]In m'n contactlijst (als ik iemand wil bellen) zitten ook al mijn facebookvrienden en windows live contacten, ik heb nog geen manier gevonden om dat uit te schakelen. [...]
In de people hub naar instellingen gaan en dan "filter my contactlist". Het heeft wel wat bijkomende effecten die je snel genoeg tegen gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:10:
Op schermbeveiliging kun je niet zien of je berichten/email/whatsapp hebt ontvangen of oproepen hebt gemist. Daarvoor moet je hem altijd eerst unlocken.
Ehm kan wel, alleen whatsapp niet. Maar mail, sms, facebook, msn, oproepen komen gewoon op je lockscreen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:19:
[...]
Ehm kan wel, alleen whatsapp niet. Maar mail, sms, facebook, msn, oproepen komen gewoon op je lockscreen te staan.
Waarom bij mij dan niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met facebook toevoegen? Ik probeer dit dus, maar ik kom niet verder dan het scherm waarop aanmelden staat. Deze klik ik aan na invoeren van degegevens, maar het blijft op dit scherm 'hangen' (wel gewoon functioneel, geen freeze), en ik heb geen verbinding met Facebook Chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
geen idee. Reset geprobeerd?

Iets meer informatie zou handig zijn. Welke accounts heb je ingesteld?

[ Voor 16% gewijzigd door Ramon op 19-11-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:27
robinVerdegaal schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:06:
...
- Geen audiosearch in Bing. Ik dacht eigenlijk dat dat er al in zat. Shazam 'kan niet op uw toestel geinstalleerd worden'. What's up with that?
Probeer eens SoundHoud, audiosearch van Bing werkt officieel alleen in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de batterij baart me echt wel zorgen. Donderdagavond gekocht, batterij was iets minder dan de helft vol. Veel mee gespeeld. Donderdagnacht aan de lader gehangen omdat die leeg was (begrijpelijk). Vrijdag foto's mee getrokken, een beetje op internet gezeten, savonds een paar apps getest, weer leeg, dus aan de lader gehangen (zorgwekkend vind ik persoonlijk). Deze ochtend wat spelletjes getest, verder niets. Wifi staat wel aan. Dit is het resultaat :

Resterende batterijduur 47%

Geschatte resterende tijd : 11 uur

Tijd sinds laatste keer opladen : 3 UUR!!

53 % op 3u is wel heel erg veel. Vind het onaanvaardbaar en onbegrijpelijk om eerlijk te zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Batterij kun je nu nog niet beoordelen natuurlijk. Wordt beter naarmate je meer oplaadt. Kijk over een week of 2 nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je gelijk hebt joblamie. Ze zeggen inderdaad dat het betert, maar dit heb ik bij mijn vorige telefoons nooit voorgehad. Vandaar dat ik dit zorgwekkend vind.. Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:38:
Hmm de batterij baart me echt wel zorgen. Donderdagavond gekocht, batterij was iets minder dan de helft vol. Veel mee gespeeld. Donderdagnacht aan de lader gehangen omdat die leeg was (begrijpelijk). Vrijdag foto's mee getrokken, een beetje op internet gezeten, savonds een paar apps getest, weer leeg, dus aan de lader gehangen (zorgwekkend vind ik persoonlijk). Deze ochtend wat spelletjes getest, verder niets. Wifi staat wel aan. Dit is het resultaat :

Resterende batterijduur 47%

Geschatte resterende tijd : 11 uur

Tijd sinds laatste keer opladen : 3 UUR!!

53 % op 3u is wel heel erg veel. Vind het onaanvaardbaar en onbegrijpelijk om eerlijk te zijn. :/
Wat voor apps heb je geinstalleerd? En anders is het even wachten op de Nokia update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appflow, belgians trains, connectivity shortcuts, facebook, google search, het laatste nieuws, imdb, mijn tvgids, notepad, tweakers.net, wp7telemeter.

Whatsapp heb ik 5 minuutjes gebruikt om te testen, daarna weer verwijderd omdat het batterij vreet naar het schijnt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:02:
[...]

geen idee. Reset geprobeerd?

Iets meer informatie zou handig zijn. Welke accounts heb je ingesteld?
Ik bedoel gewoon als ik een oproep heb gemist, of sms bericht ontvangen heb. dan blijft het scherm gewoon helemaal op zwart. ik moet eerst knop aan de zijkant indrukken om te zien of ik berichten heb of oproepen heb gemist. Hebben jullie dat ook?

Whatsapp draait bij mij prima, alleen mis ik wat functies, maar dat zal wel bij de volgende update komen mag ik hopen. Mijn batterij doet het prima, het is een nieuwe phone, dus in het begin gaat hij wat sneller leeg, ook omdat je nog veel met de phone aan het "spelen" bent.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op mijn HTC 7 Trophy, licht het scherm even op en gaat daarna idd op zwart. Geen notificatielampje of andere indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:13:
[...]

Ik bedoel gewoon als ik een oproep heb gemist, of sms bericht ontvangen heb. dan blijft het scherm gewoon helemaal op zwart. ik moet eerst knop aan de zijkant indrukken om te zien of ik berichten heb of oproepen heb gemist. Hebben jullie dat ook?

Whatsapp draait bij mij prima, alleen mis ik wat functies, maar dat zal wel bij de volgende update komen mag ik hopen. Mijn batterij doet het prima, het is een nieuwe phone, dus in het begin gaat hij wat sneller leeg, ook omdat je nog veel met de phone aan het "spelen" bent.
Oke misverstand. Windows Phone 7 heeft geen "schermbeveiliging", het scherm wat je ziet als je op de knop aan de zijkant drukt is het lockscreen, en hier staan inderdaad je gemiste calls op. Dus wat je beschrijft is zoals het hoort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de functie Mix Radio van Nokia Music gebruik (erg coole functie trouwens) dan is de enige manier om te stoppen het nummer te pauzeren volgens mij!!?? De track blijft dan namelijk ook gepauzeerd in mijn lockscreen staan. Is er nog een andere manier om Mix Radio af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:35:
Als ik de functie Mix Radio van Nokia Music gebruik (erg coole functie trouwens) dan is de enige manier om te stoppen het nummer te pauzeren volgens mij!!?? De track blijft dan namelijk ook gepauzeerd in mijn lockscreen staan. Is er nog een andere manier om Mix Radio af te sluiten?
Je hoeft apps niet af te sluiten, ook muziek-spelende apps niet afaik. Gewoon pauzeren lijkt me genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:33
Ramon schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:10:
[...]

Je hoeft apps niet af te sluiten, ook muziek-spelende apps niet afaik. Gewoon pauzeren lijkt me genoeg.
Hoezo milieuontvriendelijk, sowiewso is het irritant als je batterijduur daarduur flink achteruit gaat, wat door het open laten van apps wel gebeurt.

Edit:
Ik klik trouwens vaak op het pijltje en dan sluit vanzelf alles wel af. Door het pijltje langer vast te houden kun je zien wat je allemaal open hebt staan, een soort taakbeheer dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Wietsee. op 19-11-2011 22:43 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Bij het htc 7 trophy topic wordt geroepen dat er internetsharing in de 7740 update zit, heeft iemand dit met zijn lumia?

Kan in de htc update zitten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydd86
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-07 15:08
Is er al iemand die uitgevonden heeft hoe je je eigen mp3tje als ringtone kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Laatst online: 03-09 15:54
Wietsee. schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:15:
[...]

Hoezo milieuontvriendelijk, sowiewso is het irritant als je batterijduur daarduur flink achteruit gaat, wat door het open laten van apps wel gebeurt.

Edit:
Ik klik trouwens vaak op het pijltje en dan sluit vanzelf alles wel af. Door het pijltje langer vast te houden kun je zien wat je allemaal open hebt staan, een soort taakbeheer dus.
Windows Phone kent een zelfde manier van "multitasken" als de iPhone. Hij onthoud waar je voor het laatst was, en de app word volledig afgesloten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Skydd86 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:37:
Is er al iemand die uitgevonden heeft hoe je je eigen mp3tje als ringtone kan doen?
In zune het genre van het liedje 'Ringtone' maken en max 30 seconden. Dan kan je m kiezen als custom ringtone.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Wietsee. schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:15:
[...]

Sorry maar als je niet weet waar je 't over hebt, zeg dan gewoon niets :P Dat je apps niet hoeft af te sluiten, betekent niet dat ze blijven draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:10:
[...]

Ja maar de track die je dan hebt gepauzeerd blijft continue in je lockscreen staan. En ik zie nergens hoe ik dat weg moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:47:
[...]

Ja maar de track die je dan hebt gepauzeerd blijft continue in je lockscreen staan. En ik zie nergens hoe ik dat weg moet krijgen.
Waarom wil je dat weg krijgen dan? :P Heb je er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:48:
[...]

Waarom wil je dat weg krijgen dan? :P Heb je er last van?
Geen last van, maar wel doelloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:51:
[...]
Geen last van, maar wel doelloos!
Mee eens. Op een gegeven moment gaat ie wel weg, ik denk dat je genoeg apps erna hebt geopend. Maar inderdaad ontzettend doelloos dat het lange tijd blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Laatst online: 20-09 21:56
Aangezien er geen WP7 topic (meer) is, plaats ik mijn vraag maar hier.
Ik ben sinds gister een trotse bezitter van de Lumia 800. Wat een prachtige telefoon; dat scherm(met name de zwarte kleuren), het OS, lekker snel allemaal!
Ik heb alleen een vraagje over de instellingen. De instellingen onder Instellingen->systeem->mobiel netwerk en dan de twee opties 'dataverbinding' en '3g verbinding'. Deze staan bij mij nu allebei uit (ik zit nu alleen nog maar op wifi, maar heb wel abbo met internet). Mijn vraag is wat het verschil is tussen deze twee, en wanneer je deze het beste aan kan zetten (altijd, of alleen buiten wifi bereik).
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb hem vandaag in de Phone House voor het eerst vast gehouden, wat een gaaf toestel!
Ik moet hem echt hebben.

Mijn vrouw heeft haar iPhone ook alvast te koop gezet en moet hem ook hebben!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rene_ schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:32:
Bij het htc 7 trophy topic wordt geroepen dat er internetsharing in de 7740 update zit, heeft iemand dit met zijn lumia?

Kan in de htc update zitten natuurlijk...
Inderdaad. Nokia is ermee bezig, maar Internet sharing zal nog niet in de "7740 update voor de Lumia 800" zitten gezien sommigen die update al hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:54:

Whatsapp heb ik 5 minuutjes gebruikt om te testen, daarna weer verwijderd omdat het batterij vreet naar het schijnt ..
Waar dat broodje aap vandaan komt weet ik niet, maar een app als whatsapp draait niet continue, alleen als je um opstart net als alle andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dfrenner schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:31:
Ik heb hem vandaag in de Phone House voor het eerst vast gehouden, wat een gaaf toestel!
Ik moet hem echt hebben.

Mijn vrouw heeft haar iPhone ook alvast te koop gezet en moet hem ook hebben!
Nadat ze mijn nieuwe zwarte Lumia 800 had gezien wilde m'n oudste dochter ook een Lumia 800.
Ze twijfelt alleen nog tussen zwart of wachten op een blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glandur schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:44:
Aangezien er geen WP7 topic (meer) is, plaats ik mijn vraag maar hier.
Ik ben sinds gister een trotse bezitter van de Lumia 800. Wat een prachtige telefoon; dat scherm(met name de zwarte kleuren), het OS, lekker snel allemaal!
Ik heb alleen een vraagje over de instellingen. De instellingen onder Instellingen->systeem->mobiel netwerk en dan de twee opties 'dataverbinding' en '3g verbinding'. Deze staan bij mij nu allebei uit (ik zit nu alleen nog maar op wifi, maar heb wel abbo met internet). Mijn vraag is wat het verschil is tussen deze twee, en wanneer je deze het beste aan kan zetten (altijd, of alleen buiten wifi bereik).
Alvast bedankt :)
3g is voor gebruik maken van het 3g netwerk voor bellen. Dataverbinding is voor je mobiel internet.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse eigenaar van de Lumia 800. Mijn broer en ik zijn er allebei een wezen kopen in dezelfde winkel. We hebben er allebei nog geen simkaart in zitten ( microsim komt met de post).
Het rare is dat ik de nokia kaarten app niet kan downloaden/bijwerken, ik krijf foutcode 80320011. Mijn broer (die het toestel ernaast van de plank heeft) had hier, ook zonder simkaart geen probleem mee. Komt dit iemand bekend voor? Opnieuw opstarten helpt niet, ook Google levert niets op.....

Landinstellingen staan bij Zune op Nederland en alles is uiteraard totnogtoe over hetzelfde wifi netwerk gedownload, wat met andere apps geen probleem was.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik was dus gewend aan Nokia Suite (voorheen OVI) waarmee ik ook backups kon maken van mijn hele contactlijst, agenda en berichten. die functies kan ik in Zune nergens vinden. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 21:24:
[...]

Waar dat broodje aap vandaan komt weet ik niet, maar een app als whatsapp draait niet continue, alleen als je um opstart net als alle andere apps.
Nouja misschien omdat het een in elkaar geflanst betaatje is ofzo? Want als ik whatsapp open onder mijn lockscreen aan laat staan dan gaat ie best wel hard op. Ik verzend een bericht en dan sluit ik hem weer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind, na diverse malen proberen doet ie het nu inene wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister Ertai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-07-2024
Heeft iemand enig idee hoe ik het woordenboek uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Sinister Ertai schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:32:
Heeft iemand enig idee hoe ik het woordenboek uit kan zetten?
Heb je zelf al gezocht? Vrij simpel onder settings -> keyboard -> typing settings -> dutch te wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister Ertai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-07-2024
Jezus Christus, wat voel ik me dom nu! Had niet eens gelezen/gezien dat ik dat ook aan kon vinken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:49
Euh... waar zit Mix Radio ? Ik kan dit namelijk niet vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:03:
Okay, ik was dus gewend aan Nokia Suite (voorheen OVI) waarmee ik ook backups kon maken van mijn hele contactlijst, agenda en berichten. die functies kan ik in Zune nergens vinden. Klopt dat?
contacten en agenda staan in de cloud (Live!)
berichten ben je zover ik weet kwijt bij reset.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op zondag 20 november 2011 @ 01:31:
[...]

contacten en agenda staan in de cloud (Live!)
berichten ben je zover ik weet kwijt bij reset.
Contacten en agenda kunnen ook @ google staan. Ik gebruik i.i.g. gmail daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Die youtube app is meer een bookmark link naar de youtube website, beetje jammer. Veel van de apps zijn erg snel in elkaar geflansd lijkt het. De nu.nl app heeft bijvoorbeeld een veels te klein font. De tweakersapp heeft als achtergrond net geen zwart en dat is toch jammer op dit scherm.

Totale indruk is dat het netjes werkt maar allemaal niet zo slick is als de iphone. Typen gaat net wat lastigeren de bediening is net wat minder intuitief,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Tweakers app is een niet-officiële app.
Tweakers zelf heeft vooralsnog geen prioriteit gegeven aan een app op WP7. (helaas).

En voor Youtube zijn er zat alternatieven te vinden. LazyTube schijnt een goede te zijn. (ik gebruik YouTube nauwelijks en babbel dus maar even de menigte na)

[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 20-11-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Sinds gisteren ook een Lumia 800 in gebruik. Waren er nu nog meer mensen die last hadden van een 'losse' camera knop? De knop werkt prima, alleen hij is wat losjes. Lees her en der dat er toestellen zijn die hier wel 'last' van hebben en andere weer niet.

Heb iniedergeval inmiddels een mail gestuurd naar Nokia support om hun mening eens te vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Foto's zijn niet super maar video is wel heeeeeeel slecht zeg. Focussed alle kanten in, geen steady shot techniek en geluid klinkt als in een wc hok.dit valt me enorm tegen.

Yuotube alternatieven ga ik eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024

De officiele Nokia Tune/Muziek in die reclame voor de Nokia Lumia 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Zit erg te twijfelen over dit toestel. Qua bouwkwaliteit is het het mooiste toestel op de markt. Het OS is slick en snel. Ik ben alleen erg teleurgesteld over de kwaliteit van de foto's en dan met de name de video's. Gaat dit nog verbeterd worden met een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
PaT schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 21:27:
[...]

3g is voor gebruik maken van het 3g netwerk voor bellen. Dataverbinding is voor je mobiel internet.
Dus je kan het beste deze twee opties gewoon aanzetten? En als je dataverbinding aanzet, maakt hij dan nog wel gebruik van wifi indien mogelijk (ik wil geen torenhoge rekeningen natuurlijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glandur schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:11:
[...]

Dus je kan het beste deze twee opties gewoon aanzetten? En als je dataverbinding aanzet, maakt hij dan nog wel gebruik van wifi indien mogelijk (ik wil geen torenhoge rekeningen natuurlijk :P )
ja, dat doet ie inderdaad. Zodra een bekend wifi netwerk herkend wordt schakelt hij daarop over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de telefoon van helemaal uit, naar aan zet, dan vraagt hij om mijn simpin. als ik dan de pin niet intoets maar op windows knopje druk start de telefoon gewoon op en kun je er alles mee behalve bellen. Weet iemand of die optie ergens uitgeschakeld kan worden?

btw, als ik de telefoon helemaal uitzet terwijl hij aan de lader ligt, start hij vanzelf weer op. Ook best vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
PaT schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:16:
[...]

ja, dat doet ie inderdaad. Zodra een bekend wifi netwerk herkend wordt schakelt hij daarop over.
En wat houdt het bellen via 3g netwerk eigenlijk precies in? Wat is het voordeel daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

robertwebbe schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:55:
[...]

Ik schat voor 90% zeker dat het lukt. Zelf gebruiken we op de zaak ook een Exchange 2003 server, met SSL met publiekelijk certificaat, maar je kunt gewoon SSL uitzetten. Als je wilt test ik het voor je, stuur me dan via DM even een test account.
Ik ga zelf eerst ff testen (met eigen ogen op zo'n Lumia), bedankt voor het aanbod iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glandur schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:25:
[...]

En wat houdt het bellen via 3g netwerk eigenlijk precies in? Wat is het voordeel daarvan?
soms heb je beter ontvangst op 3G dan op gewoon gsm. Daarnaast zal het misschien ook nog wel wat te maken hebben met de snelheid van je mobiele internet.

3G zou ik alleen uit zetten als je op een plek zit met beroerde 3G ontvangst. Dat vergt namelijk nogal wat van je accu.
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:17:
Als je de telefoon van helemaal uit, naar aan zet, dan vraagt hij om mijn simpin. als ik dan de pin niet intoets maar op windows knopje druk start de telefoon gewoon op en kun je er alles mee behalve bellen. Weet iemand of die optie ergens uitgeschakeld kan worden?

btw, als ik de telefoon helemaal uitzet terwijl hij aan de lader ligt, start hij vanzelf weer op. Ook best vreemd.....
Instellingen -> naar rechts (toepassingen) -> telefoon -> simbeveiliging (onderaan)

Dat van dat opladen klopt, dat doet ieder WP7 toestel. Waarom? Geen idee...

[ Voor 40% gewijzigd door PaT op 20-11-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
PaT schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:57:
[...]

soms heb je beter ontvangst op 3G dan op gewoon gsm. Daarnaast zal het misschien ook nog wel wat te maken hebben met de snelheid van je mobiele internet.

3G zou ik alleen uit zetten als je op een plek zit met beroerde 3G ontvangst. Dat vergt namelijk nogal wat van je accu.
Oke, ik weet genoeg! Heel erg bedankt voor je snelle reacties op mijn vragen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Inmiddels heb ik het toestel ook in gebruikt en is het gelukt om de lumia met zune in virtualbox te beheren. In verschillende reviews wordt gesproken dat de contract tile een mozaiek van foto's laat zien van je contacten. Werkt dat bij jullie? In mijn geval zie ik alleen maar gekleurde blokjes ondanks dat ik wel degelijk bij een deel van de contacten foto's heb gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Mis een goede notes app. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Jpjedi schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:21:
OneNote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je er een wilt met een handige Live-Tile: Tiles Notes
http://www.windowsphone.c...22-e011-854c-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
OneNote staat al op het toestel zelf :) Maar ik heb mijn Notes ook graag op de PC/iPad en vooral die laatste heeft geen OneNote. Mocht je dat willen kan ik je aanraden naar Evernote te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die People hub is een kwestie van 'hoe meer, hoe beter'. Pas toen ik mijn LinkedIn account koppelde met 300 contacten werd het een beetje levendig

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 20-11-2011 12:52 . Reden: curse you autocorrrect! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Hoe makkelijk is het om dubbele en rare contacten (bijv alleen een naam en verders niks) op te schonen? Of kan dat beter gedaan worden via de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Heb ik zelf op de pc gedaan,daar je een heel mooi knopje krijgt (clean up double accounts) :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Na drie dagen Lumia 800 heb ik een aantal hardware issues waardoor ik overweeg mijn toestel te laten vervangen.

Het eerste dat opviel was een loszittend onderdeel in het toestel zelf. Bij het schudden hoor en voel je een groot onderdeel - mogelijk de accu - heen en weer bewegen in de body *klik - klak - klik*. Op zich niet heel erg, maar wat vervelender is:

In de eerste drie dagen heb ik al zeker tien totale device freezes gehad. Het touchscreen reageert niet meer, en ook de home, back en search buttons zijn dood. Het probleem lost zich telkens op wanneer ik het scherm uit en weer aan zet.

Ik heb geen idee of beide issues gerelateerd zijn maar met name het touchscreen probleem vind ik vrij ernstig. Zijn er meer eigenaren die één of beide issues herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Evernote, beschikbaar op vrijwel alle platforms. Ik gebruik het al jaren maar ga nu proberen of de Office hub notes een concurrent kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
robinVerdegaal schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:58:
Na drie dagen Lumia 800 heb ik een aantal hardware issues waardoor ik overweeg mijn toestel te laten vervangen.

Het eerste dat opviel was een loszittend onderdeel in het toestel zelf. Bij het schudden hoor en voel je een groot onderdeel - mogelijk de accu - heen en weer bewegen in de body *klik - klak - klik*. Op zich niet heel erg, maar wat vervelender is:

In de eerste drie dagen heb ik al zeker tien totale device freezes gehad. Het touchscreen reageert niet meer, en ook de home, back en search buttons zijn dood. Het probleem lost zich telkens op wanneer ik het scherm uit en weer aan zet.

Ik heb geen idee of beide issues gerelateerd zijn maar met name het touchscreen probleem vind ik vrij ernstig. Zijn er meer eigenaren die één of beide issues herkennen?
Lijkt me inderdaad prima redenen om hem terug te brengen, heb van beide geen last met mijn Lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13

.....

Ik zou het toestel dan zeker laten vervangen. Ik kan die van mij schudden tot ik een ons weeg, maar ik hoor echt geen loszittend onderdeel. Ook is mijn toestel geen een keer vastgelopen in de anderhalve week dat ik het toestel in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:54:
Hoe makkelijk is het om dubbele en rare contacten (bijv alleen een naam en verders niks) op te schonen? Of kan dat beter gedaan worden via de computer.
Je kan dubbele contacten aan elkaar linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Jaguar645 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:51:
[...]

OneNote staat al op het toestel zelf :) Maar ik heb mijn Notes ook graag op de PC/iPad en vooral die laatste heeft geen OneNote. Mocht je dat willen kan ik je aanraden naar Evernote te kijken
Ik meen dat Microsoft ook een OneNote app voor Apple heeft gemaakt? :?
OneNote werkt wel mooi iig

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Heeft iemand Bing Audio al kunnen vinden? Of moet je Live ID dan op Engels staan ofzo? Ik zie hem namelijk niet staan..

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Laatst online: 03-09 15:54

Ik heb ook één freeze gehad, dat was in de Nokia Drive app. Heb jij het op andere plaatsen gehad? Misschien is het namelijk enkel in die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IC3M4N schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:37:
Heeft iemand Bing Audio al kunnen vinden? Of moet je Live ID dan op Engels staan ofzo? Ik zie hem namelijk niet staan..
Zit gewoon in je ging zoekscherm (us account) en herkent ook de meeste Nederlandse nummer behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:02:
[...]

Zit gewoon in je ging zoekscherm (us account) en herkent ook de meeste Nederlandse nummer behoorlijk.
Bij mij niet, heb mijn Live account wel gewoon op Nederlands staan.
Ik zie in Bing zoek scherm alleen het oogje staan van barcodes scannen..
Nog meer mensen met zelfde probleem?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:48:
[...]

Je kan dubbele contacten aan elkaar linken.
Good to know

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IC3M4N schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:02:
[...]

Bij mij niet, heb mijn Live account wel gewoon op Nederlands staan.
Ik zie in Bing zoek scherm alleen het oogje staan van barcodes scannen..
Nog meer mensen met zelfde probleem?
Dat is geen probleem, dat is een feature! Lees wat hAl schrijft. Hij heeft een US account en jij een NL account. Daar zit het verschil in. Dat jij hem dus niet ziet klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:22:
[...]

Dat is geen probleem, dat is een feature! Lees wat hAl schrijft. Hij heeft een US account en jij een NL account. Daar zit het verschil in. Dat jij hem dus niet ziet klopt!
Komt binnekort wel beschikbaar volgens de marketplace site. Voorlopig red ik me prima met Soundhound :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
QErikNL schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:56:
[...]

Ik heb ook één freeze gehad, dat was in de Nokia Drive app. Heb jij het op andere plaatsen gehad? Misschien is het namelijk enkel in die app.
Ik had er last van in verschillende apps en systeemfuncties. Het is echt een probleem van de touchfunctie, alleen de 'echte' hardwareknoppen (screen off, volume en camera) reageren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Ik heb een nederlands live account en gewoon Local Scout, Bing Vision en Bing Voice bij het zoekscherm staan... Local scout werkt, alleen laat ie alleen maar duitse zaken zien. Als ik daar op tik zie ik alles hier net over de grens. Mja, begin volgend jaar werkt dat ook als het goed is.

Camera stelt gewoon goed scherp? Werkt gewoon prima, maar ja, wat ik goed vind hoeft een ander niks te vinden... (Voorbeeldje van gisteren)

En mijn accu is nu nog 56 procent, vanmorgen om 10 uur issie van de lader afgekomen. WhatsApp draait, en Wifi en Bluetooth heb ik altijd standaard aan staan, GMail staat op direct ontvangen en een tweede mailaccount op polling, elke 15 minuten. Vandaag een uurtje mee gebeld, wat mee gemaild, stuk of 10 foto's gemaakt en die ook gemaild... Dus 44% in 8 uur. Vind ik iig meevallen. Ding is afgelopen donderdagavond gekocht, dus ik vermoed dat dat zelfs nog iets beter gaat.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:01
Heerlijk, zelfs iphone en bb bezitters, die echt zweren bij hun merk, vinden mijn lumia mooi en fijn werken. Gewoon een bevestiging van wat ik al wist, een top ding! Veel van de klachten komen mij dan ook niet bekend voor, dus ook niet van de accu, want dat ligt ook aan mij, als ik vanmorgen niet 3 kwartier had zitten gamen zou hij nu nog vol zijn, nu nog maar op 15%, en dan heb ik em rond kwart over 8 eraf gehaald.. verder ook wel redelijk wat mee gedaan. Gok dat hij morgen gewoon aan een lading genoeg heeft :-)

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Sinds eergisteren staat ook de officiële Twitter app voor Windows Phone live in de Marketplace:
http://www.windowsphone.c...dc-df11-a844-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Gisteren even kunnen spelen met dit machtige apparaatje. Wat is dat scherm prachtig! Zo zwart. Ik verbaasde me er echt even over! Verder loopt het nog soepeler dan ik had verwacht en ziet het er mooi uit allemaal. Mooie unicase body en voelde goed aan.
Ook de interface was ik direct helemaal weg van ! Maar goed, das windows' pakkie aan ;)

Kortom: Hebben!

Don't they have towels in the future ?

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:

Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic

Accessoires mogen hier besproken worden.

Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.