Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
robertwebbe schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:13:
Sinds eergisteren staat ook de officiële Twitter app voor Windows Phone live in de Marketplace:
http://www.windowsphone.c...dc-df11-a844-00237de2db9e
Dat vond ik al meteen een vreemd bericht vanmiddag. Ik gebruik al een jaar de officiële Twitter App... Geen idee waarom ie opeens als 'nieuw' wordt betiteld... Sommige sites hebben het ove Mango ondersteuning, anderen dattie nu pas in Nederland beschikbaar is; gezien ik 'm donderdag met m'n Nederlands Live ID gedownload heb (oude phone was US account)...

Vreemd, maar werkt iig wel mooi, beter en sneller dan de vorige versie... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Rowdy.nl schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:27:
[...]

Dat vond ik al meteen een vreemd bericht vanmiddag. Ik gebruik al een jaar de officiële Twitter App... Geen idee waarom ie opeens als 'nieuw' wordt betiteld... Sommige sites hebben het ove Mango ondersteuning, anderen dattie nu pas in Nederland beschikbaar is; gezien ik 'm donderdag met m'n Nederlands Live ID gedownload heb (oude phone was US account)...

Vreemd, maar werkt iig wel mooi, beter en sneller dan de vorige versie... ;)
Het staat pas sindsdien in de Nederlandse Marketplace. Daarvoor vond hij niets. Er was wel een simpel truukje: door met de browser naar twitter.com te gaan krijg je links bovenin een link naar de app. Als je daar op klikte kwam je via een deeplink in de Engelse (of Amerikaanse) Marketplace alwaar je hem alsnog kon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Afgelopen donderdag heb ik m'n Lumia gekocht, gekoppeld aan m'n Nederlands Live id, de Marketplace aangeklikt, Twitter gezocht en geïnstalleerd...? Ne pas de problem...?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:16
Rowdy.nl schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:50:
Afgelopen donderdag heb ik m'n Lumia gekocht, gekoppeld aan m'n Nederlands Live id, de Marketplace aangeklikt, Twitter gezocht en geïnstalleerd...? Ne pas de problem...?
Hij was ook pas sinds die dag in de marketplace ;-)

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een pop email account en telkens als ik een mailtje krijg en deze open gaat alles prima. wil ik echter een paar minuten later opnieuw het mailtje lezen of beantwoorden dan is de inbox map weer leeg. wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar dagen toch wat vervelende punten. Nu vraag ik me af of jullie deze herkennen

Punt A.
Bij het bellen komt er af en toe een lichte brom/geluidsmisvorming wanneer ik zelf spreek.

Punt B
Af en toe een hapering. Goed te simuleren door 2 situaties;

-Situatie 1
Geluid aan bij toetsaanslagen is ingesteld.
Ga naar berichten. Vul sms persoon in en maak een SMS. Bij de eerste toetsaanslag van het SMS bericht komt de hapering en hoor ik 2keer het toetsaanslag geluid. Bij verdere toetsaanlagen geen haperingen.

-Situatie 2
Start Doodle jump. Druk niets in en wacht tot het beestje de allereerste keer springt. Deze blijft hij heel even beneden plakken. De volgende sprongen gaan vloeiend en blijven vloeiend.

Beide symptomen heb ik niet met m'n huidige Trophy dus het ligt niet aan WP7.

Graag hoor ik of iemand m'n punten herkent of niet natuurlijk.
.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 21:15 . Reden: Tekst ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2020
robinVerdegaal schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:58:
Na drie dagen Lumia 800 heb ik een aantal hardware issues waardoor ik overweeg mijn toestel te laten vervangen.

Het eerste dat opviel was een loszittend onderdeel in het toestel zelf. Bij het schudden hoor en voel je een groot onderdeel - mogelijk de accu - heen en weer bewegen in de body *klik - klak - klik*. Op zich niet heel erg, maar wat vervelender is:

In de eerste drie dagen heb ik al zeker tien totale device freezes gehad. Het touchscreen reageert niet meer, en ook de home, back en search buttons zijn dood. Het probleem lost zich telkens op wanneer ik het scherm uit en weer aan zet.

Ik heb geen idee of beide issues gerelateerd zijn maar met name het touchscreen probleem vind ik vrij ernstig. Zijn er meer eigenaren die één of beide issues herkennen?
Ik zit sinds vanmidddag met een complete freeze. Haalde het toestel uit mijn zak, had er al redelijk wat mee gedaan: fotootjes en wat mensen laten zien hoe te allemaal werkte. Dood. Ik dacht: hij zal wel leeg zijn. Beetje snel dacht ik nog, maar a-la...
In de auto aan de USB lader. Niets. Blijft dood. Ook nu thuis, blijft hij dood. Toch maar terug naar Nokia :(

Update:-21-11-2011 Kon hem vanmorgen met een reset weer aan de praat krijgen. Kreeg ik gisteren niet voor elkaar (?)... Gelukkig maar. Ben niet echt enthousiast van die Deep Freeze black box die je dan nog hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door nojevive op 21-11-2011 09:16 . Reden: update: toestel doet het weer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Nog even in het kader van mijn 'los camera knopje'-verhaal. Kan iemand bevestigen hoe deze knop precies zou moeten werken? Ik kan 'm half indrukken om te focussen - dan voel ik zeg maar ook een klik, voor het maken van de foto moet ik doordrukken, voelen jullie dan een 2e klik?

Just checking, ben nog aan het overwegen wat ik ermee moet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Degenen die graag willen synchroniseren met Outlook, dit schijnt de oplossing te zijn:
http://office.microsoft.c...onnector-HA010222518.aspx

De Outlook connector is in eerste instantie bedoeld om je Windows Live Hotmail in Outlook te krijgen maar het werkt ook andersom via een Live account: 'Bovendien worden alle wijzigingen die u in de gegevens van contactpersonen aanbrengt in Outlook, automatisch gesynchroniseerd met de internetversie in uw Windows Live Hotmail-account'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Zijn er nog Belgen die het toestel gekocht hebben in Nederland ?

Ik zie om één of andere reden Mix Radio nergens staan... zou dit door gebruik met een Belgische SIM kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
r2504 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:58:

Ik zie om één of andere reden Mix Radio nergens staan... zou dit door gebruik met een Belgische SIM kunnen komen ?
Hier geen problemen met proximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Laatst online: 06:54

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Waar ik nog naar op zoek ben voor ik definitief naar de winkel ga rennen, kan de lumia ook meerdere exchange accounts aan? mijn huidige nokia kan er namenlijk maar 1 aan. En kan je dan zelf instellen dat bijv. de mail gescheiden blijft en de agenda's samengevoegd?

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

hier geen probleem met Mobile Vikings..
je moet je wel eerst aanmelden met een Nokia account (en even aanvinken dat je echt uit nederland bent O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devino schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:53:
Waar ik nog naar op zoek ben voor ik definitief naar de winkel ga rennen, kan de lumia ook meerdere exchange accounts aan? mijn huidige nokia kan er namenlijk maar 1 aan. En kan je dan zelf instellen dat bijv. de mail gescheiden blijft en de agenda's samengevoegd?
Dat kan, meerdere accounts. Heb hier een Hotmail en exchange account naast elkaar draaien, maar kan zo nog een exchange account toe voegen als het moet. Volgens mij moet het tweede deel van je vraag ook lukken. Zo werkt het wel met mijn Hotmail+zakelijk account. Mail apart en agenda in 1. Zou dus niet weten waarom dat met 2 exchange accounts niet zo zou werken

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Laatst online: 06:54

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

PaT schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:10:
[...]

Dat kan, meerdere accounts. Heb hier een Hotmail en exchange account naast elkaar draaien, maar kan zo nog een exchange account toe voegen als het moet. Volgens mij moet het tweede deel van je vraag ook lukken. Zo werkt het wel met mijn Hotmail+zakelijk account. Mail apart en agenda in 1. Zou dus niet weten waarom dat met 2 exchange accounts niet zo zou werken
Tnx!

* devino gaat deze week nog wel naar de winkel rennen

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

PaT schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:10:
[...]

Gaat inderdaad probleemloos. Mijn werk mail is Exchange, mijn privé mail is Office 365 (dus ook Exchange) en dan heb ik nog een algemeen privé account voor agenda etc via Office 365, welke het ook prima doet.

3 x mail, 2 x agenda (werk en privé agenda) en mijn privé mail agenda is uitgeschakeld, ik zie beide actieve agenda's netjes in mijn agenda tile.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft Mail en Agenda sync.

Allemaal mooi en aardig, maar een groot deel van de gebruikers gebruikt Outlook lokaal. Ik denk dat we niet heel erg lang hoeven te wachten op de 1e App. die dit het sync proces tussen Outlook en WP-mango gaat organiseren.
Ik blijf het vreemd vinden dat bijna alle andere mogelijkheden (Google, Win Live Win 365 etc. ) wel geregeld zijn en deze veel voorkomende setup niet.
Om het nu via een omweg (via Windows Live) te doen is iets maar niet afdoende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:44:
Na een paar dagen toch wat vervelende punten. Nu vraag ik me af of jullie deze herkennen

Punt A.
Bij het bellen komt er af en toe een lichte brom/geluidsmisvorming wanneer ik zelf spreek.

Punt B

.
1. Niemand last van een brom in de speaker als je praat?

2. Heeft iemand de situaties met hapering even gesimuleerd? Kleine moeite en voor mij een groot resultaat.
Dus ik zou het erg waarderen als iemand het voor me simuleerd en het resultaat door geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Lumia 800 nu 3 dagen, mijn eerste windows phone.

Zijn er meer mensen waarbij de marketplace in Zune al 3 dagen de volgende melding geeft?

MarketPlace is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later opnieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaptic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-07 13:49
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:42:

Zijn er meer mensen waarbij de marketplace in Zune al 3 dagen de volgende melding geeft?

Had ik ook last van. Heb je een Premium Windows Live account? Dan is het een known issue.
Bij mij heeft Microsoft het premium account (tijdelijk) moeten stoppen om een zune-tag aan te vragen. Na 30 dagen kun je hem weer opnieuw omzetten naar premium.

De kosten kreeg ik netjes terug, inclusief 2000 Microsoft punten.

Canon EOS 80D | Sigma 10-20mm f/4-5.6 | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS | Canon EF 70-200mm f/4 L IS | Canon EF 100mm f/2.8 Macro | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:21:
Betreft Mail en Agenda sync.

Allemaal mooi en aardig, maar een groot deel van de gebruikers gebruikt Outlook lokaal. Ik denk dat we niet heel erg lang hoeven te wachten op de 1e App. die dit het sync proces tussen Outlook en WP-mango gaat organiseren.
Waarom zou je een nieuwe telefoon daarop aanpassen? Als jij lokaal mail ophaalt met Outlook, kan dat ook met de telefoon. Waarom zou je het eerst lokaal willen ophalen, en dan pas syncen met je telefoon? Dat is toch de omgekeerde wereld met een telefoon op basis van Windows Phone 7.5?
Ik blijf het vreemd vinden dat bijna alle andere mogelijkheden (Google, Win Live Win 365 etc. ) wel geregeld zijn en deze veel voorkomende setup niet.
Om het nu via een omweg (via Windows Live) te doen is iets maar niet afdoende denk ik.
Je haalt je mail binnen via Outlook, nu via je telefoon én Outlook.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
c70070540 schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:05:
[...]

Waarom zou je een nieuwe telefoon daarop aanpassen? Als jij lokaal mail ophaalt met Outlook, kan dat ook met de telefoon. Waarom zou je het eerst lokaal willen ophalen, en dan pas syncen met je telefoon? Dat is toch de omgekeerde wereld met een telefoon op basis van Windows Phone 7.5?

[...]

Je haalt je mail binnen via Outlook, nu via je telefoon én Outlook.
Ik vermoed dat ie meer doelt op z'n agenda en contactpersonen...

Maar ook dat heb ik allemaal omgezet naar 'de cloud' zoals dat tegenwoordig zo mooi heet; gewoon alles aan GMail/ Windows Live gekoppeld, da's weer één ding minder waar ik de backups voor moet verzorgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Rowdy.nl schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:08:
[...]
Ik vermoed dat ie meer doelt op z'n agenda en contactpersonen...

Maar ook dat heb ik allemaal omgezet naar 'de cloud' zoals dat tegenwoordig zo mooi heet; gewoon alles aan GMail/ Windows Live gekoppeld, da's weer één ding minder waar ik de backups voor moet verzorgen... ;)
Dat begrijp ik, en misschien legde ik het niet goed uit.
Je kan in de door mij beschreven situatie nog steeds prima werken met je Outlook om je agenda ook in bij te houden. Omdat je met Outlook nog steeds mail en andere settings synchroniseerd, komt dat bij synchronisatie met je telefoon ook daar terecht.

Misschien moeten providers zich eens aanpassen en ook contactpersonen en agenda items services aan gaan bieden in plaats van alleen maar POP3/SMTP waarbij alleen maar mail gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb de Lumia 800 nog niet maar , kan ik mijn contacten overzetten van een Nokia N73 naar de Lumia?
(ik heb geen datakabel meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:14:
Ik heb de Lumia 800 nog niet maar , kan ik mijn contacten overzetten van een Nokia N73 naar de Lumia?
Dat kan heel simpel met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c70070540 schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:12:
[...

Misschien moeten providers zich eens aanpassen en ook contactpersonen en agenda items services aan gaan bieden in plaats van alleen maar POP3/SMTP waarbij alleen maar mail gedaan wordt.
Dat is precies wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:15:
[...]

Dat kan heel simpel met bluetooth.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:30:
[...]

Dat is precies wat ik bedoel.
Dus dat is geen beperking in WIndows Phone 7, maar een beperking van huidige services.
Echter kan je dat allemaal wel krijgen natuurlijk, koppel je pop3 account aan een live account (die je toch nodig hebt) en je hebt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:44:

Punt A.

Punt B

-Situatie 1
Geluid aan bij toetsaanslagen is ingesteld.
Ga naar berichten. Vul sms persoon in en maak een SMS. Bij de eerste toetsaanslag van het SMS bericht komt de hapering en hoor ik 2keer het toetsaanslag geluid. Bij verdere toetsaanlagen geen haperingen.

-Situatie 2
Start Doodle jump. Druk niets in en wacht tot het beestje de allereerste keer springt. Deze blijft hij heel even beneden plakken. De volgende sprongen gaan vloeiend en blijven vloeiend.

Beide symptomen heb ik niet met m'n huidige Trophy dus het ligt niet aan WP7.

.
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:33:
[...]

2. Heeft iemand de situaties met hapering even gesimuleerd? Kleine moeite en voor mij een groot resultaat.
Dus ik zou het erg waarderen als iemand het voor me simuleerd en het resultaat door geeft.
A. nog niets van gemerkt
B1. ja dat heb ik ook
B2. kan ik niet voor je testen, heb de app niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
zijn er grafische themas te installeren om de achtergronden e.d. te veranderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Batsu op 21-11-2011 15:36 . Reden: al antwoord gehad in n ander topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe sluit je eigenlijk een app af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

gewoon ergens anders heen gaan.. (windows toets of pijltje terug..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is uit een app gaan ik wil hem afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

als je eruit gaat staat ie effectief af iirc
WP houd wel bij in welke staat de app was toen je er weg ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:09:
dat is uit een app gaan ik wil hem afsluiten :)
Vaak genoeg op back drukken en hij staat iig niet meer in het "multitask overzicht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

badluckboy schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:14:
Op de Lumia 800 vind je een app Contacten overzetten (of Contacts Transfer in het Engels). Deze app gebruikt bluetooth en trekt ze zo uit je oude Nokia toestel. Je zal verstelt staan hoe snel en simpel het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:04:
gewoon ergens anders heen gaan.. (windows toets of pijltje terug..)
Pijltje terug is afsluiten, windows knop is op de achtergrond door laten draaien.

Pijltje ingedrukt houden en je krijgt een overzicht van je nog niet afgesloten apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

FMS schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:29:
Ik lees veel tegenstrijdige berichten over de knopjes aan de zijkant. Nu zal dat me heus niet tegenhouden om dit toestel te nemen (ding is freaking prachtig). Maar voor de een zijn de toetsen kennelijk ontzettend wankel terwijl ze voor de ander solide aanvoelen? Zou dat te maken kunnen hebben met verschillende productie batches?

Nog een vraag voor degene die het toestel al hebben: hoe groot is de kans dat er stof tussen de rand van het scherm en de behuizing komt te zitten? Loopt het scherm 100% vloeiend over op de behuizing?

/antfuck
Heeft iemand nog antwoord op die vragen, met name de tweede.

Verder, nu het toestel een tijdje in gebruik is: zijn de drie sneltoetsen onderin echt zo irritant dichtbij het scherm, bijvoorbeeld bij het typen van een berichtje, of is het een kwestie van gewenning? Daar hoor ik af en toe ook negatieve verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:10:
[...]

Heeft iemand nog antwoord op die vragen, met name de tweede.

Verder, nu het toestel een tijdje in gebruik is: zijn de drie sneltoetsen onderin echt zo irritant dichtbij het scherm, bijvoorbeeld bij het typen van een berichtje, of is het een kwestie van gewenning? Daar hoor ik af en toe ook negatieve verhalen over.
daar kan niet of nauwelijks stof tussen, scherm loopt mooi in de behuizing over.

Ik heb geen last van die 3 sneltoesten, ik heb ze nog nooit per ongeluk aangeraakt tot op heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Is er al bekend wanneer de andere kleuren (blauw en roze) beschikbaar zijn? Het is erg moeilijk (niet) te vinden namelijk, of ik kijk erg scheel natuurlijk :>

Dank alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:56:
[...]

[...]

A. nog niets van gemerkt
B1. ja dat heb ik ook
B2. kan ik niet voor je testen, heb de app niet :)
Thx. Van doodle jump is ook een trial versie.

Nog meer die ff willen testen. Kleine moeite groot plezier.
Dan weet ik waar aan toe ben.

Verder heeft dus niemand last van een brom als je zelf spreekt tijdens het bellen?
Graag even een reactie. Gezien mijn vele reacties op andere vragen, verwacht ik een beetje hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaptic schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:48:
[...]

Had ik ook last van. Heb je een Premium Windows Live account? Dan is het een known issue.
Bij mij heeft Microsoft het premium account (tijdelijk) moeten stoppen om een zune-tag aan te vragen. Na 30 dagen kun je hem weer opnieuw omzetten naar premium.

De kosten kreeg ik netjes terug, inclusief 2000 Microsoft punten.
nee ik heb een gewoon windows live account, en dat is dan weer gekoppeld aan mijn zune-tag, maar als ik marketplace open in zune, dan zegt hij telkens tijdelijk niet beschikbaar. maar dat duurt nu al 3 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:42:

Heb ik ook een aantal keer gehad, maar alleen als ik op 3G verbinding zit. Op Wifi nog niet gehad.

Ik heb nog niks negatiefs gemerkt aan dit prachtige toestel! Mensen om mij heen vinden het ook een mooi toestel. Maar zijn over het algemeen beetje terughoudend als het gaat om Windows Phone. Het is mijn eerste Windows Phone en het bevalt meer dan goed! Hiervoor de N96 en N97 gehad.

Ik wacht alleen nog op de Tethering-functie. Verder vraag ik me nog af hoe het zit met het proberen van Apps. Ik heb de app 'Belstatus' van Vodafone uitgeprobeerd maar die blijft na 3 dagen nog steeds goed werken. Hoelang duurt zo'n probeer-periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 17:10

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dit hoort hier niet, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 21-11-2011 19:22 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen problemen met mix radio. Ik heb Base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:51

Rj-

Punt A.
Heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foramen
  • Laatst online: 04-11-2024
Weet er iemand of er iets bekend is over een software update voor de camera?

Ik weet niet of ik de enige ben die last heeft van een roze/rode "vlek" in het midden?

Overigens ben ik verder echt heel tevreden over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Hier een video met een "vergelijking" qua snelheid/lag tussen de Lumia en N9: http://mynokiablog.com/20...-in-the-works-for-n9-800/

Ook leuk voor de mensen die twijfelen qua kleur om een blauwe (weliswaar n9) naast een zwarte te zien.
Foramen schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:43:
Weet er iemand of er iets bekend is over een software update voor de camera?
Staat hier al reeds in het topic (10 dagen terug): http://mynokiablog.com/20...-in-the-works-for-n9-800/

Rechtsboven bij "Zoeken..." is een hoop info te vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door unknowndb op 21-11-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foramen
  • Laatst online: 04-11-2024
rajboen schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:50:
Hier een video met een "vergelijking" qua snelheid/lag tussen de Lujmia en N9: http://mynokiablog.com/20...-in-the-works-for-n9-800/

[...]

Staat hier al reeds in het topic (10 dagen terug): http://mynokiablog.com/20...-in-the-works-for-n9-800/
Rechtsboven bij "Zoeken..." is een hoop info te vinden
Mijn excuses, ik volg eigenlijk dit gehele topic alleen zijn er af en toe dusdanig veel berichten dat dit aan mij voorbij moet zijn gegaan.
Alsnog bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Nu online
Ook geen problemen met mix radio. Ik heb Base.
Heb je dan een update binnen gekregen ? Als ik Nokia Music - My Account - About doe krijg ik versie 1.4.41.739 te zien en blijkbaar moet je versie 1.6 hebben ? Ook m'n Nokia Maps is 1.0.45.86... waar blijkbaar eveneens een update voor zou bestaan ?

Voor de Local Scout application krijg ik ook niets ?

Ik zit trouwens bij Proximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 19-09 10:24
volkano schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:17:
Is er al bekend wanneer de andere kleuren (blauw en roze) beschikbaar zijn? Het is erg moeilijk (niet) te vinden namelijk, of ik kijk erg scheel natuurlijk :>

Dank alvast! :)
week 48 blauwe, 50 de roze begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Toevallig al iets gehoord dat ze op termijn een witte versie (net als de N9) gaan uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
@Matthijs Hoekstra
Weet je ook waar deze verkocht gaat worden?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r2504 schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:54:
[...]

Heb je dan een update binnen gekregen ? Als ik Nokia Music - My Account - About doe krijg ik versie 1.4.41.739 te zien en blijkbaar moet je versie 1.6 hebben ? Ook m'n Nokia Maps is 1.0.45.86... waar blijkbaar eveneens een update voor zou bestaan ?

Voor de Local Scout application krijg ik ook niets ?

Ik zit trouwens bij Proximus.
Je kunt ze vanuit www.windowsphone.com ook reinstallen en dan krijg je de allerlaatste versie? Of zoek de app gewoon op via Marketplace en updaten? Of verwijderen en nog een keer installeren?

Local Scout applicatie? Die bestaat niet? Je hebt wel local scout in Bing en dan is het niet raar dat je niets ziet. Local Scout werkt voorlopig alleen in een beperkt aantal landen.

[ Voor 21% gewijzigd door Relief2009 op 21-11-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 19-09 10:24
Telfordia schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:37:
@Matthijs Hoekstra
Weet je ook waar deze verkocht gaat worden?
Phonehouse en Belcompany hebben ze sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik gebruik semizakelijk een E72 en houd daarop mijn agenda bij, die ik dagelijks sync met ovi, meer als backup dan om hem elders te kunnen accessen.
Is er al een manier om de Lumia ook met ovi te laten syncen, zodat ik de agenda ook in mijn nieuwe prive Lumia kan bekijken?
Als dat niet gaat, dan moet ik denk ik mijn Gmail met MfE gaan syncen op beide toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:24:
[...]
Verder heeft dus niemand last van een brom als je zelf spreekt tijdens het bellen?
Graag even een reactie. Gezien mijn vele reacties op andere vragen, verwacht ik een beetje hulp ;)
Heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:50
Phonehouse kan de binnen 1 dag leveren (voor 9 uur besteld, volgende dag in huis)

heb er nu zelf 1 via TPH voor 407 euro. Moet zeggen dit is het wel! Hier kunnen weinig toestellen aan tippen. Iphone blijft ook exclusief maar een android is nu helemaal niets meer.

Tuurlijk is de marketplace nog niet super groot maar dat komt wel goed. Niet alle apps (zoals whatsapp) werkt al 100% maar het valt me echt niet tegen. Het toestel werkt gewoon snel, doeltreffend.

Agenda syncen gaat nu wel een stuk makkelijker. Ik sync nu via outlook en dan met mijn @live account. Die kun je toevoegen in de outlook en dan bij het ssluiten van outlook werkt hij hem gelijk online bij. Werkt echt zo perfect en snel. Je kan van meerdere account aangeven wat er wel en niet meegenomen moet worden in de toepassing bv verschillende agenda's wel maar bv niet alle contactpersonen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen met mms'en ?? Telkens als ik een foto probeer te verzenden komt er "kan bericht niet verzenden" te staan. Ik weet nu niet of dat aan mijn provider ligt of aan de lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
sinasappel schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:37:
Phonehouse kan de binnen 1 dag leveren (voor 9 uur besteld, volgende dag in huis)

heb er nu zelf 1 via TPH voor 407 euro. Moet zeggen dit is het wel! Hier kunnen weinig toestellen aan tippen. Iphone blijft ook exclusief maar een android is nu helemaal niets meer.

Tuurlijk is de marketplace nog niet super groot maar dat komt wel goed. Niet alle apps (zoals whatsapp) werkt al 100% maar het valt me echt niet tegen. Het toestel werkt gewoon snel, doeltreffend.

Agenda syncen gaat nu wel een stuk makkelijker. Ik sync nu via outlook en dan met mijn @live account. Die kun je toevoegen in de outlook en dan bij het ssluiten van outlook werkt hij hem gelijk online bij. Werkt echt zo perfect en snel. Je kan van meerdere account aangeven wat er wel en niet meegenomen moet worden in de toepassing bv verschillende agenda's wel maar bv niet alle contactpersonen toepassen.
Klinkt goed allemaal, binnenkort ook maar eentje bestellen daarzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:51:
Iemand ook problemen met mms'en ?? Telkens als ik een foto probeer te verzenden komt er "kan bericht niet verzenden" te staan. Ik weet nu niet of dat aan mijn provider ligt of aan de lumia.
Dat is een bekende bug. Had ik ook last van met mijn Omnia 7. Uiteindelijk ben ik maar foto's op Facebook gaan zetten. Dan kijken mijn vrienden daar maar in plaats van via een te duur mms'je.

EDIT: Overigens doet MMS het op de Radar die ik nu heb wel prima. Enige wat volgens mij anders is, is dat er een andere sim-kaart in zit. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft? :?

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 22-11-2011 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]
Ja dat heb ik ook.

[ Voor 28% gewijzigd door joblamie op 22-11-2011 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
http://www.forbes.com/sit...ndows-based-lumia-phones/

Dacht juist dat het wel aardig verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:51:
Ik doe eigenlijk alles met whatsapp, maar heb net even getest en MMS werkt ook prima hier icm KPN abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch bericht. Dat toestel is nog geen week op de markt en dan ook nog maar in 6 landen. Wat verwacht Forbes dan? Zo'n hype als bij ieder nieuw iDevice? Dat mocht Nokia willen, maar dat duurt denk ik nog wel even voordat ze zo ver zijn! Ik vind het nogal een stemming makend artikel om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
PaT schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 07:59:
[...]

Typisch bericht. Dat toestel is nog geen week op de markt en dan ook nog maar in 6 landen. Wat verwacht Forbes dan? Zo'n hype als bij ieder nieuw iDevice? Dat mocht Nokia willen, maar dat duurt denk ik nog wel even voordat ze zo ver zijn! Ik vind het nogal een stemming makend artikel om heel eerlijk te zijn.
Als de cijfers kloppen.. dan hebben ze deels wel gelijk natuurlijk.

Natuurlijk is een iHype niet te verwachten; maar minder dan 500.000 stuks voor heel Q4 vind ik ook wel teleurstellend; als je ziet dat de 4S er 1.000.000 deed in één dag, en de Samsung Galaxy SII 3 miljoen in twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

PaT schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 07:59:
[...]

Wellicht teveel weggegeven? ;) Ik ben helemaal om, iig...gisteren m'n iphone 4 verkocht... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Nu online
Je kunt ze vanuit www.windowsphone.com ook reinstallen en dan krijg je de allerlaatste versie? Of zoek de app gewoon op via Marketplace en updaten? Of verwijderen en nog een keer installeren?
Euh... Nokia music staat niet op windowsphone.com, noch in de Marketplace. De vraag is dus hoe ik hem ooit terug krijg als ik hem uninstall ? Ik vraag me dus af hoe iemand anders dit in orde heeft gekregen ?
Local Scout applicatie? Die bestaat niet?
Ik heb een full reset gedaan van de telefoon... en toen stond die nochtans op het initieel scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:24:
[...]

[...]

ik ook beide euvels..

[ Voor 65% gewijzigd door Jpjedi op 22-11-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Wel de spijker op zijn kop. WP is een leuk alternatief, maar het biedt nu geen echte reden voor het gros van de mensen om over te stappen. Er is namelijk niets unieks waarom je een WP of specifiek de Lumia moet hebben. Het design is toch wel de meest gehoorde reden en zoals ik zelf, men zoekt eens wat anders.

Op de keper beschouwd is ios net wat intuïtiever en meer volwassen waardoor mensen daar gewoon erg tevreden mee zijn en blijven. Echter ios lijkt ook stil te vallen qua unieke features dus het kan nog alle kanten op maar ik zou nog niet gaan investeren in Nokia aandelen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Zo dat zijn toch 4 mensen die aangeven last te hebben van de brom in je eigen stem als je tijdens een telefoongesprek praat. Ik heb geen zin om me er druk over te maken, ik bel namelijk zeer weinig. Maar goed lijkt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Dan zal ik het ook wel hebben, maar zoals ik al zei heb ik er nog niets van gemerkt, maar ik bel ook zeer weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toestel gister ontvangen.
Eerst problemen gehad met live account, deze melde die niet aan. Tot later in de avond zonder iets gewijzigd te hebben lukte het wel.
Problemen om bij vriendin op WiFi te komen, maar bij thuis zonder problemen op WiFi.
Dan is het een lastige zaak om email account van werk in te stellen. En hoop ik ook dat iemand me kan helpen met sync met google kalender.
Belkwaliteit is super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Nu online
Ik ben helemaal om, iig...gisteren m'n iphone 4 verkocht... :D
Ik heb hem nu enkele dagen en eigenlijk is het een teleurstelling met m'n vorige Nokia 5800 (met uitzondering van het feit dat het scherm groter is en ik nu twee Exchange mailboxen kan definieren) ! De features van WP 7 zijn wat mij betreft bedroevend (als ik wat tijd heb ga ik wel eens een grondige review schrijven) in vergelijking met Symbian, maar blijkbaar staren er zich veel blind op de fancy UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Zou je zo iets kunnen noemen wat zo bedroevend is? Ik heb hem nog niet aangeschaft, maar wil dat wel gaan doen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
r2504 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:54:
[...] De features van WP 7 zijn wat mij betreft bedroevend (als ik wat tijd heb ga ik wel eens een grondige review schrijven) in vergelijking met Symbian, maar blijkbaar staren er zich veel blind op de fancy UI.
Maar dat wisten we vantevoren al. Mensen gaan nu eenmaal graag voor een slik uiterlijk en voor een soepele UI. Dat je er van allerlei leuke dingen dan nog niet mee kan, die wel met Symbian kunnen ook al werkt het trager of via meerdere menu's, dat wordt over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Nu online
Telfordia schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:04:
Zou je zo iets kunnen noemen wat zo bedroevend is? Ik heb hem nog niet aangeschaft, maar wil dat wel gaan doen.
- Bluetooth naam van je toestel kan je enkel wijzigen via Zune
- Bluetooth naam van je paired device kan je niet renamen
- Wireless connecties kan je geen priority geven
- Wireless connecties kan je niet renamen
- Je hebt geen belprofielen (general, meeting, ...)
- Geen thetering (ok, dit zou komen)
- Geen offline navigatie (ok, dit zou komen)
- Waarom Nokia Drive en Nokia Maps (op Symbian heb je één die alles doet, ook offline nav)
- Exchange client synchronisatie staat op "as item arrive" maar lijkt niet te werken
- Het afsluiten van applicaties (browser, music) werkt alles behalve intuitief
- Zune Music geeft de artiest niet (zegt Various), Nokia Music doet dit wel goed
- Zune applicatie op PC is een gedrocht (ik had reeds alles muziek in WMP)
- Calendar heeft enkel waardeloze maand view waar je niets op ziet
- Tiles op home schreen zijn beperkt (je moet meteen scrollen) en passen nooit netjes
- Audio performance voor Music is zwak (één speakertje onderaan is alles)
- Toestel kan blijkbaar geen OTA updates (steeds PC nodig)

... en dit is nog maar een begin (als ik meer tijd heb komt er een echte review, niet eentje die gedreven is door een cool-factor en wat applicaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:08:
[...]

Euh... Nokia music staat niet op windowsphone.com, noch in de Marketplace. De vraag is dus hoe ik hem ooit terug krijg als ik hem uninstall ? Ik vraag me dus af hoe iemand anders dit in orde heeft gekregen ?

[...]

Ik heb een full reset gedaan van de telefoon... en toen stond die nochtans op het initieel scherm.
Nokia Music staat bij mij gewoon in Marketplace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik vind het vooral vervelend dat exchange beperkt is terwijl die op de iphone subliem werkt. Er worden maar erg weinig velden (8 van de 30) gesynct.

Verder vind ik het bedienen irritant. Vaak scroll ik in het lange app menu en selecteer per ongeluk al een app. Het keyboard is net wat te klein waardoor typen lastiger is. Veel dubbele verkeerde letters en ik moet standaard iets boven de letter tikken om juist uit te komen.

Scrollen op internet levert een snelle zoom op. Het is heel eventjes maar daarom niet minder irritant. De websites zijn niet altijd weergegeven in mobile view. (voorbeeld: betfair.com, wat op ios wel een mobile view heeft). Verder is de resolutie net iets te grof waardoor je meer moet zoomen.

Nokia drive gaat helemaal nergens over.. maar dat zal vast nog beter worden.

En zoals door meerderen hier gmeld, ik heb een soort brom in telefoon gesprekken als ik zelf spreek...

Kan niet echt zeggen dat ik lyrisch ben eigenlijk. Echte grote pluspunten zijn voor mij het design, het "anders" en het snel overpakken van netwerk als ik de grens over rijd,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:54:
[...]

Ik heb hem nu enkele dagen en eigenlijk is het een teleurstelling met m'n vorige Nokia 5800 (met uitzondering van het feit dat het scherm groter is en ik nu twee Exchange mailboxen kan definieren) ! De features van WP 7 zijn wat mij betreft bedroevend (als ik wat tijd heb ga ik wel eens een grondige review schrijven) in vergelijking met Symbian, maar blijkbaar staren er zich veel blind op de fancy UI.
Ik denk dat je je er iets meer in moet verdiepen. Hij is vele malen uitgebreider kwa mogelijkheden dan Symbian. Ik had zelf een Nokia N8. Elke keer kom ik weer voor verrassingen te staan wat ik met deze Lumia 800 allemaal kan! een uitgebreide gebruiksaanwijzing werd helaas niet meegeleverd, maar deze is wel online te vinden gelukkig! http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_800_UG_nl.pdf Ik vind het een geweldig toestel wat me blijft verrassen. En laat nu alle apps maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

nojevive schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:05:
[...]

Maar dat wisten we vantevoren al. Mensen gaan nu eenmaal graag voor een slik uiterlijk en voor een soepele UI. Dat je er van allerlei leuke dingen dan nog niet mee kan, die wel met Symbian kunnen ook al werkt het trager of via meerdere menu's, dat wordt over het hoofd gezien.
Hoho, ik heb als enige vergelijk m'n iphone, die ook soepel werkt en er slick uitziet. Voor mij zitten er geen nadelen aan. Het door R2504 genoemde lijstje zijn voor mij geen bezwaren (kon met m'n iphone ook niet, of maakte ik geen gebruik van). Buiten dat kloppen niet alle door hem/haar genoemde zaken, en/of worden ze verholpen met aanstaande updates.
ik vind de meerwaarde een hele frisse kijk op de UI. is echt totaal anders dan de benadering van Apple / Android. T is even wennen, maar ik vind 't wel fijn werken, eerlijk gezegd. Dat is, inderdaad persoonlijk.

De enige beperking voor mij is momenteel nog de vrij karige marketplace, hoewel alles wat ik nodig heb, aanwezig is.

ik moet wel bekennen dat specifiek de Lumia buiten de mooie vormgeveing, weinig meerwaarde biedt tov andere WP7.5 toestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door EraZor op 22-11-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:15:
[...]

- Bluetooth naam van je toestel kan je enkel wijzigen via Zune
- Bluetooth naam van je paired device kan je niet renamen
- Wireless connecties kan je geen priority geven
- Wireless connecties kan je niet renamen
- Je hebt geen belprofielen (general, meeting, ...)
- Geen thetering (ok, dit zou komen)
- Geen offline navigatie (ok, dit zou komen)
- Waarom Nokia Drive en Nokia Maps (op Symbian heb je één die alles doet, ook offline nav)
- Exchange client synchronisatie staat op "as item arrive" maar lijkt niet te werken
- Het afsluiten van applicaties (browser, music) werkt alles behalve intuitief
- Zune Music geeft de artiest niet (zegt Various), Nokia Music doet dit wel goed
- Zune applicatie op PC is een gedrocht (ik had reeds alles muziek in WMP)
- Calendar heeft enkel waardeloze maand view waar je niets op ziet
- Tiles op home schreen zijn beperkt (je moet meteen scrollen) en passen nooit netjes
- Audio performance voor Music is zwak (één speakertje onderaan is alles)
- Toestel kan blijkbaar geen OTA updates (steeds PC nodig)

... en dit is nog maar een begin (als ik meer tijd heb komt er een echte review, niet eentje die gedreven is door een cool-factor en wat applicaties).
-Bluetooth naam kun je gewoon op je toestel wijzigen
-Wifi bekende netwerken heeft altijd priority
-Met in druk op je scherm kun je kiezen, bellen, trillen of je ringtone volume wijzigen (belprofielen)
-offline navigaite komt in de volgende update
-Nokia Drive is rijden, Nokia Maps is lopen (nu dus gesplitst en werkt veel sneller)
-Exchange client synchronisatie staat op "as item arrive" werkt hier vlekkeloos!
-afsluiten apps, browser, druk op pijltje naar links en klaar!
-Agenda heeft gewoon maand en dag weergave, en zeer is overzichtelijk
-speakertje is zwak maar wie luistert er muziek via het speaker. Meegeleverde headset is perfect!
-via instellingen: telefoon updates, heb je geen OTA nodig om up te daten!

Kortom voor dat je aan je review begint misschien beter om je eerst iets meer in het toestel te verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
http://www.allaboutphones...ren-met-de-Lumia-800.html

Fabrikant Nokia zal binnenkort met een software-update komen waardoor je volledig offline kunt navigeren met de Lumia 800. De update wordt nog dit jaar verwacht, aldus een woordvoerder van de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

EraZor schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:34:
[...]
De enige beperking voor mij is momenteel nog de vrij karige marketplace, hoewel alles wat ik nodig heb, aanwezig is.
hoezo is het dan een beperking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezz13
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik krijg de synchronisatie met Outlook niet voor elkaar, ook niet met de Outlook Hotmail connector zoals beachreven op site van Microsoft.
Mail is geen punt, dat loopt via mn webprovider, maar ik wil graag mn lokale Outlookagenda koppelen.
Tips, iemand?
Oh ja, bij mij staat er altijd 3G, ook als ik thuis ben. Wifi symbool doet het dan ook, maar bij mn Iphone verdween 3G dan. Hoe weet ik nu of ik op wifi of 3G zit?

[ Voor 24% gewijzigd door beezz13 op 22-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de "link" functie in de people-hub ook helemaal geweldig! zo heb je bij elk contact direkt zijn FB, LinkedIn, Twitter en een foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezz13 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:55:
Ik krijg de synchronisatie met Outlook niet voor elkaar, ook niet met de Outlook Hotmail connector zoals beachreven op site van Microsoft.
Mail is geen punt, dat loopt via mn webprovider, maar ik wil graag mn lokale Outlookagenda koppelen.
Tips, iemand?
Oh ja, bij mij staat er altijd 3G, ook als ik thuis ben. Wifi symbool doet het dan ook, maar bij mn Iphone verdween 3G dan. Hoe weet ik nu of ik op wifi of 3G zit?
Zodra je Wifi symbool in beeld is zit je op Wifi, je kan dit ook nog dubbel controleren bij instellingen > WIFI
daarbij merk je dit ook direkt aan de snelheid van je internet!

3G blijft ook in beeld omdat je daarmee belt of gebeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Nu online
-Bluetooth naam kun je gewoon op je toestel wijzigen
Hoe ? Met "het kan" kan ik weinig aanvangen.
-Wifi bekende netwerken heeft altijd priority
Maar daarbinnen kan ik niet prioritiseren.
-Met in druk op je scherm kun je kiezen, bellen, trillen of je ringtone volume wijzigen (belprofielen)
Waar, op het lockscreen ? Als ik op de volume rock druk dan komt er een schermpje tevoorschijn ja... maar da's een zeer flauw afkooksel van profielen.
-Nokia Drive is rijden, Nokia Maps is lopen (nu dus gesplitst en werkt veel sneller)
Waarom gesplitst... werkte prima zoals op Symbian.
-Exchange client synchronisatie staat op "as item arrive" werkt hier vlekkeloos!
Als ik Exchange client open zegt ie soms bovenaan "Last synced 48 minutes ago"... terwijl er de laatste 15 minuten diverse mails zijn aangekomen.
-afsluiten apps, browser, druk op pijltje naar links en klaar!
In de browser ga ik dan naar de vorige pagina... en m'n Radio die nu aan staat krijg ik ook niet uit.
-Agenda heeft gewoon maand en dag weergave, en zeer is overzichtelijk
In de maandview zie je gewoon 31 vakjes en superklein onleesbare tekst in.
-speakertje is zwak maar wie luistert er muziek via het speaker.
Ik zeg alléén dat m'n 5800 wel bruikbaar was.
-via instellingen: telefoon updates, heb je geen OTA nodig om up te daten!
Volgens de help is dit enkel een melding dat er een update is... de effectieve update zou volgens Zune moeten (nu ja, ik heb nog geen enkele update gehad).
Kortom voor dat je aan je review begint misschien beter om je eerst iets meer in het toestel te verdiepen!
Ik ben bezig... en sommige dingen zijn misschien mogelijk maar dan kan ik ze alles behalve intuitief noemen (net dat soort commentaar kreeg Symbian namelijk wel, en daar heb ik het wel meteen gevonden zonder manual).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Even een snelle vraag, ik krijg zo meteen ergens mijn Lumia geleverd maar ik heb nog een gewone simkaart van Vodafone. Kan ik deze zelf kleiner knippen of werkt dat niet met de Lumia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
JelkeBart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:48:
Even een snelle vraag, ik krijg zo meteen ergens mijn Lumia geleverd maar ik heb nog een gewone simkaart van Vodafone. Kan ik deze zelf kleiner knippen of werkt dat niet met de Lumia?
Mijn vodafone kaart is ook verknipt. Werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Heb je dat met een tang, of gewoon met de schaar gedaan? Ik heb deze site gevonden: http://www.iphoneclub.nl/...nippen-of-kopen-beginners klopt het een beetje wat daar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

JelkeBart schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:58:
Heb je dat met een tang, of gewoon met de schaar gedaan? Ik heb deze site gevonden: http://www.iphoneclub.nl/...nippen-of-kopen-beginners klopt het een beetje wat daar staat?
De meeste telecomwinkels hebben een simkniptang, ik heb die van mij laten knippen bij The Phone House, maar ik heb daar ook mijn Lumia gekocht.
Je kan het altijd vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Oke thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuit schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:01:
[...]

De meeste telecomwinkels hebben een simkniptang, ik heb die van mij laten knippen bij The Phone House, maar ik heb daar ook mijn Lumia gekocht.
Je kan het altijd vragen..
ik kon gewoon mijn SIM in de winkel gratis omruilen voor een Micro SIM (KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Niet online
Ik ben van provider veranderd van Vodafone naar Hi, dus ik heb van Hi zometeen wel een microsim. Maar totdat mijn nummer over gaat van Vodafone naar Hi moet ik dus tijdelijk even een microsim van Vodafone hebben. Ik ga zo maar eens met eens met een schaar aan de gang want ik heb deze hele week geen tijd om naar een winkel te gaan.. Thanks voor alle info in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb er al zoveel geknipt.. Is te simpel. Let wel op dat je twee soorten hebt. Boj de ene (ronde hoeken van de chip) moet je de chip zelf ook knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Zit er eigenlijk een notificatie op de Lumia? Bv een lampje dat knippert in geval van een gemiste oproep oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Batsu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:41:
Zit er eigenlijk een notificatie op de Lumia? Bv een lampje dat knippert in geval van een gemiste oproep oid?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
serieus? das kak en een afknapper voor mij persoonlijk.
Is dat WP7.5 limitatie of een hardware matige limitering?
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en prijzen mogen besproken worden in het volgende topic:

Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic

Accessoires mogen hier besproken worden.

Dit topic is bedoeld voor vragen/opmerkingen m.b.t. de Nokia Lumia 800. Algemene vragen horen hier niet thuis en dienen in Het Windows Phone 7 topic thuis.
Veel algemene vragen over het OS worden beantwoord in de WP7 FAQ. Berichten die eigenlijk in 1 van deze topics thuis horen worden zonder verdere notificatie verwijderd uit deze thread.