Vanmorgen in de stad geweest bij de KPN winkel en telefonisch contact gehad met KPN Mobiel. Besloten om mijn abonnement per half november te verlengen (dan mag ik weer) met 1 jaar via KPN. Ik krijg dan gratis de Lumia 800 en het kost mij theoretisch, als ik niet over mijn bundel ga, welgeteld
€ 338,75. Mooie deal toch?

Ik zal vertellen hoe:
Hi is mijn huidige provider en ik stap over naar KPN. KPN ziet dit dan als een verlenging i.v.m. dat Hi een dochter is. Hierdoor heb ik dus geen aansluitkosten en geen gezeur met nummerbehoud e.d. De actie van de 50% korting op het abonnementsgeld loopt tot 31 december 2011. Nu is het zo dat klanten met een abonnement van KPN/Hi bij een verlenging van 1 jaar (2 jaar niet gevraagd) al na
1 maand! hun abonnement naar boven of beneden kunnen bijstellen met het behoud van de 50% korting op je volgende 2 maanden. Dus samengevat als ik voor een Bel-SMS-Web 650 kies:
Maand 1: € 77,50 x 50% = € 38,75
Maand 2: € 30,- x 50% = € 15,-
Maand 3: € 30,- x 50% = € 15,-
Overige 9 maanden: 9 x € 30,- = € 270,-
Totaal = € 338,75
Je kan zelfs overstappen naar WebXL als je dat zou willen. Voor +- € 2,50 heb je dan sneller internet, meer MB en gratis Hotspots van KPN. Verdere voordelen (belangrijkste voor mezelf) van KPN vind ik:
- Het goede netwerk: woon in het buitengebied en KPN is de enige met fatsoenlijk bereik.
- Goede voorwaarden: afrekenen per seconde na 1e minuut, bellen in het buitenland vanuit je tegoed en maandelijks gratis omhoog of omlaag aanpassen.
Al met al een goede deal dacht ik zo
Offtopic: die medewerker van KPN Mobiel kende de Lumia 800 nog niet. Hij kreeg eigenlijk bijna alleen vragen over de Iphone 4S. En wat denk je wat het eerste was wat hij zei toen hij de telefoon had opgezocht? "Mooi toestel!".
[
Voor 6% gewijzigd door
unknowndb op 03-11-2011 16:29
. Reden: Offtopic ]