Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Ophidian
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Hmmz ok, wel raar. Een verlenging is in feite ook de start van een nieuw contract voor één jaar. Voor nieuwe geldt het dus iig pas na 3 maanden.

Solaredge 18x LG Neon 2 320 - 5,76 kWp - 120 graden OZO - 38 graden helling

• unknowndb
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-01 15:29
quote:
Ophidian schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:10:
Hmmz ok, wel raar. Een verlenging is in feite ook de start van een nieuw contract voor één jaar. Voor nieuwe geldt het dus iig pas na 3 maanden.
Idd raar, maar wel voordelig voor mij ;)
Alhoewel mooie actie voor bestaande klanten dus m.i. goede klantenbinding.

unknowndb wijzigde deze reactie 03-11-2011 17:26 (11%)

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-08 18:10
quote:
rajboen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:12:
[...]

Idd raar, maar wel voordelig voor mij ;)
Alhoewel mooie actie voor bestaande klanten dus m.i. goede klantenbinding.
In de winkels werkt dit in elk geval niet zo en is het gewoon 3 maanden, hoop dus voor je dat het echt zo is en je niet alsnog met de gebakken peren zit straks.

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 14:50
quote:
Relief2009 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:01:
[...]

Wat betaal je per maand en wat betaal je voor het toestel? En vooral waar heb je dit besteld?
gewoon via hi.nl

abbo kosten zijn iets van 37,50, met de 1e x maanden 50% korting, toestel zat ergens rond de 150eur.

• surr1e
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-08 14:37
Heeft Hi opeens de prijzen voor de Lumia verlaagd? Aangezien ik mag verlengen heb ik dit toestel in de gaten gehouden en gisteren moest ik bij een Hi Messaging 37,50 (voor 2 jaar) nog 79,95 bijbetalen en vandaag is het toestel bij hetzelfde abonnement opeens gratis.. Ook nog met de eerste 9 maanden 50% korting.
Ik heb m snel besteld, ben benieuwd.

surr1e wijzigde deze reactie 03-11-2011 19:46 (0%)
Reden: spelfaut

• unknowndb
quote:
Snippertje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:25:
[...]

In de winkels werkt dit in elk geval niet zo en is het gewoon 3 maanden, hoop dus voor je dat het echt zo is en je niet alsnog met de gebakken peren zit straks.
In de winkel hebben ze het mij ook niet verteld, maar wel dus door 2 verschillende medewerkers van de klantenservice van KPN Mobiel. Sterker nog, één ervan zei dat ze dit bijna nooit vertellen (weten ze niet?) in de winkels. En het heeft eigenlijk verder niks met de winkels te maken, het is immers KPN-beleid en het aanpassen van je abonnement gaat ook via het internet. Nog even voor de duidelijkheid: het gaat hier om een verlenging en niet een nieuw contract.

Zie: http://www.kpn.com/prive/...ngen/Actievoorwaarden.htm
Klik op: 3 tot 9 maanden 50% korting op alle Personal Sim Bel-Sms-Web abonnementen
En kijk dan naar het laatste puntje: Actie blijft gedurende de looptijd ook geldig als je het abonement (lelijke spelfout trouwens) bijstelt.

Je zou het zelfs kunnen lezen alsof je het ook bij een nieuw contract zou kunnen bijstellen na de 1e maand. Denk overigens niet dat de korting blijft als je bijstelt naar een WebXL binnen de 1e drie maanden.

unknowndb wijzigde deze reactie 03-11-2011 22:05 (29%)
Reden: Toevoeging actievoorwaarden

• Snippertje
Ik twijfel tussen Hi student messaging voor 2 jaar:
120 minuten
Onbeperkt smsen
650MB aan data

Hiervoor ben ik 667,08 kwijt.

Of een 1 jarig abonnement met Hi messaging
120 minuten
Onbeperkt smsen
650MB aan data

Hiervoor ben ik 575,07 kwijt.

Lijkt me dat 2 jaar veel voordeliger is? Als in dat ik voor een 2de jaar nooit een voordeliger abbo ga vinden met zoveel minuten/sms/data. Effectief betaal ik ik het tweede jaar dan iets meer dan 100 euro voor mij abbo. Als ik een toestel dan los koop ben ik uiteindelijk voordeliger uit.

Snippertje wijzigde deze reactie 03-11-2011 20:38 (29%)

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 31-07 22:15
quote:
surr1e schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:45:
Heeft Hi opeens de prijzen voor de Lumia verlaagd? Aangezien ik mag verlengen heb ik dit toestel in de gaten gehouden en gisteren moest ik bij een Hi Messaging 37,50 (voor 2 jaar) nog 79,95 bijbetalen en vandaag is het toestel bij hetzelfde abonnement opeens gratis.. Ook nog met de eerste 9 maanden 50% korting.
Ik heb m snel besteld, ben benieuwd.
Ik zie het niet staan?

• surr1e
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-08 14:37
quote:
Ik heb via "Mijn Hi" gekeken en dan via de "Je kunt verlengen" in de shop terecht gekomen.

• Hortz
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:26
quote:
surr1e schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:59:
[...]

Ik heb via "Mijn Hi" gekeken en dan via de "Je kunt verlengen" in de shop terecht gekomen.
Dit werkt alleen 2 maanden voor het einde van je huidige abonnement.
Als ik dit doe krijg ik de melding dat ik pas vanaf 14 december mag verlengen.

Jammer, want zo te zien is net mijn HD2 overleden(Touchscreen werkt niet meer, vanmiddag nog wel) :'(

• Pluisie
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10-08 21:12
Ik ben terug gekomen op mijn post (een aantal pagina's terug). De Lumia 800 is duurder dan een SGS2, natuurlijk geen probleem opzich maar als je de specs bekijkt vind ik het toch raar. Er is misschien veel geld besteedt aan het design maar als je snel een paar dingen langs elkaar zet; SGS2 heeft uitebereidbaar geheugen, 1gb geheugen, super amoled, is dunner enz...

Dan vind ik dat de Lumia 800 eigenlijk niet duurder mag zijn als een SGS2, ik wacht nog even af maar het valt mij toch wel tegen. Ja ik weet dat WP7.5 goed draait op de Lumia 800 specs, maar ik had na al die tijd toch wel meer verwacht van Nokia of een lagere prijs iniedergeval.

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
Pluisie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:37:
Ik ben terug gekomen op mijn post (een aantal pagina's terug). De Lumia 800 is duurder dan een SGS2, natuurlijk geen probleem opzich maar als je de specs bekijkt vind ik het toch raar. Er is misschien veel geld besteedt aan het design maar als je snel een paar dingen langs elkaar zet; SGS2 heeft uitebereidbaar geheugen, 1gb geheugen, super amoled, is dunner enz...

Dan vind ik dat de Lumia 800 eigenlijk niet duurder mag zijn als een SGS2, ik wacht nog even af maar het valt mij toch wel tegen. Ja ik weet dat WP7.5 goed draait op de Lumia 800 specs, maar ik had na al die tijd toch wel meer verwacht van Nokia of een lagere prijs iniedergeval.
SGSII is al een hele tijd op de markt en was bij lancering ook gewoon 500,-

• Jannibal23
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:57
quote:
Snippertje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:04:
Ik twijfel tussen Hi student messaging voor 2 jaar:
120 minuten
Onbeperkt smsen
650MB aan data

Hiervoor ben ik 667,08 kwijt.

Of een 1 jarig abonnement met Hi messaging
120 minuten
Onbeperkt smsen
650MB aan data

Hiervoor ben ik 575,07 kwijt.

Lijkt me dat 2 jaar veel voordeliger is? Als in dat ik voor een 2de jaar nooit een voordeliger abbo ga vinden met zoveel minuten/sms/data. Effectief betaal ik ik het tweede jaar dan iets meer dan 100 euro voor mij abbo. Als ik een toestel dan los koop ben ik uiteindelijk voordeliger uit.
Je vergeet wel mee te nemen dat je het toestel na afloop van een 1 jarig abonnement voor meer kan verkopen dan wanneer je aan een 2 jarig abonnement vast zit.

• Snippertje
quote:
Jannibal23 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:50:
[...]

Je vergeet wel mee te nemen dat je het toestel na afloop van een 1 jarig abonnement voor meer kan verkopen dan wanneer je aan een 2 jarig abonnement vast zit.
Nee hoor, want ik kan het toestel na 1 jaar alsnog verkopen en dan een andere los kopen. :)

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
weet iemand of het Vodafone toestel branded is? Dus zie je het Vodafone logo als je 'm aanzet (of ben ik te vroeg met de vraag?)
Voor 449 los toestel voor nu het meest interessant om te preorderen.

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
Ik denk, dat je idd een beetje te vroeg bent, met deze vraag :), maar de Trophy van Vodafone was branded (wel simlockvrij) en goedkoper, dus zul je er bij Vodafone's Lumia in ieder geval rekening mee moeten houden, dat hij ook branded is.

• 614
  • Niet online
quote:
eeNer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:24:
Hé!

Wat ik me ook af vraag, kan ik bij Vodafone makkelijk een microsim krijgen of moet ik dat ding van mij kleiner knippen :P

De Lumia 800 is echt prachtig!
Ik ben van de week langs KPN Busineness Centre geweest (heb een SIM kaart zakelijk) om te vragen hoe snel ik m'n bestaande abonnement naar een micro SIM kaart kan overzetten.
Antwoord: je kan er op wachten. Max 10minuten :)
Dat zal bij Vodafone ook wel zo zijn.

• Crescendo
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2017
Ik weet in ieder geval zeker dat ik hem niet via telfort afsluit. Drie maanden gratis, daarna 30€ in de maand, en dan nog eens 239€ bijbetalen. Daarvoor krijg je:

- 1 GB internet
- 100 sms
- 100 belminuten.

Eindprijs over twee jaar: €869

Via HI' studentabbo is het wel interessant. 9x 16.85 en dan nog eens 15 x 33.75. verschil is dan wel dat je bij HI wel minder internet krijgt, en duidelijk ook. Daar komen nog wel 30€ aansluitingskosten bij.

- 120 belminuten
- onbeperkt sms
- 400mb

Eindprijs over twee jaar: €687.90

Nog steeds duur grapje.

Edit Snipper, ik denk dat of jij of ik een rekenfout heeft gemaakt, ik ben duurder uit met een abbo met alles gelijk en minder internet?

Crescendo wijzigde deze reactie 06-11-2011 22:56 (11%)

• Snippertje
We hebben beide een rekenfout :P

Ik reken overigens een euro extra per maand vanwege de 250MB extra internet voor een euro. Kom dan op een prijs van: 9**17,85 = 160,65 + 15*34,75 = 521,25

160,65 + 521,25 = €681,90 (En ik ben al klant, dus geen aansluitkosten).

Als je vervolgens rekent:
€400,- toestel. Heb je nog €281,90 voor het abbo over. Dus €281,90/24 = €11,75 per maand.

Geen sim only komt daarbij in de buurt en over een jaar koop ik gewoon los een toestel als ik dat nodig vind :)

• Relief2009
Waarom gaan jullie eigenlijk voor twee jaar? T-Mobile iSmart 1-jaar lijkt me het voordeligst.

GSMeasy.nl

Toestelprijs: 237 euro
Maandprijs: 34.50 euro
Eerste 2 maanden gratis.

Je krijgt dan 200 minuten of sms en 1GB limiet (onbeperkt internet) met een snelheid van 7.2

Totaal: 582 euro.

http://gsmeasy.nl/combo_d...ndelid_1=&f_id=808&callme=

En als je een 120 euro kortingsbon hebt van de PhoneHouse kun je dan deze bestellen.

http://www.phonehouse.nl/...t-mobileismart/200/1jaar/

Relief2009 wijzigde deze reactie 07-11-2011 12:03 (15%)

• Jannibal23
  • Laatst online: 10:57
Zie argumentatie Snippertje voor de keuze voor een 2 jarig abo.

• Claude
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
Relief2009 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
(...) T-Mobile iSmart 1-jaar lijkt me het voordeligst. (...)
Zie mijn post van 2 november (10:06): MTV Mobile, 541,15 euro, 1 jaar ;)

• Morpheus2003
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14-08 11:06
Vinden jullie dit een goede deal bij KPN:

Nokia Lumia 800 i.s.m. met een Bel-SMS-WebXL abo van € 40,- p.m. (200 min/sms) en dan nog € 99,95 voor het toestel betalen. Is een 1-jarig abonnement.

En dan hoop ik nog extra korting te krijgen omdat ik al jaren klant ben van Hi.

• Morpheus2003
quote:
rajboen schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:57:
[...]

Nog even voor de zekerheid gebeld met KPN:

- Je hebt het over start contract, maar zoals ik al zei: KPN ziet het als een verlenging en blijkbaar is dat dan maar 1 maand i.p.v. de 3 maanden waarnaar jij refereert. Bij een nieuw abonnement (geen KPN/Hi) is het wel pas na 3 maanden.
- Geen maximum naar hoeveel je kan bijstellen. Dit is mij verteld door beide medewerkers.
Is dat naar beneden bijstellen van je abo gewoon een kwestie van bellen of kun je dat online regelen? Ik zit namelijk in precies dezelfde situatie als jou.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
quote:
tmobile_webcare T-Mobile Webcare
@/me goedemiddag, dit toestel wordt naar verwachting volgend kwartaal geleverd. ^KvdS
Als antwoord op mijn vraag wanneer t-mobile het toestel gaat leveren.

• Claude
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:53:
[...]

Is dat naar beneden bijstellen van je abo gewoon een kwestie van bellen of kun je dat online regelen? Ik zit namelijk in precies dezelfde situatie als jou.
Over dat naar beneden bijstellen: ik heb ergens bij een reseller (maar weet natuurlijk niet meer waar.. |:( ) gezien, dat ze het daar aanpassen van de belbundel noemen. En dat is wat anders dan het aanpassen van het abonnement...

• unknowndb
quote:
Claude schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:13:
[...]

Over dat naar beneden bijstellen: ik heb ergens bij een reseller (maar weet natuurlijk niet meer waar.. |:( ) gezien, dat ze het daar aanpassen van de belbundel noemen. En dat is wat anders dan het aanpassen van het abonnement...
Zie: http://www.kpn.com/prive/...nten.htm?campaignid=ps599

"Met Personal Sim van KPN stel je zelf het ideale abonnement samen. Gebruik je jouw mobiel in een bepaalde periode meer of juist minder? Dan pas je elke maand gratis je abonnement aan, naar beneden of naar boven, via MijnKPN. Zo zit je nooit met ongebruikte belminuten of maandelijkse kosten voor diensten die je toch niet gebruikt."

Spreekt voor zich toch?
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:53:
[...]
Kun je dus online doen, zie comment hierboven.

unknowndb wijzigde deze reactie 07-11-2011 14:31 (17%)

• unknowndb
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:50:
Vinden jullie dit een goede deal bij KPN:

Nokia Lumia 800 i.s.m. met een Bel-SMS-WebXL abo van € 40,- p.m. (200 min/sms) en dan nog € 99,95 voor het toestel betalen. Is een 1-jarig abonnement.

En dan hoop ik nog extra korting te krijgen omdat ik al jaren klant ben van Hi.
Check op pagina 4 ergens onderaan mijn post. Kan wellicht interessanter voor je zijn als bestaande Hi-klant.

• _Rene_
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 18:20
Is de lumia vanaf deze week leverbaar? Zag ik op de site van vodafone staan althans. Kan iemand dit bevestigen?

• Snippertje
quote:
_Rene_ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:02:
Is de lumia vanaf deze week leverbaar? Zag ik op de site van vodafone staan althans. Kan iemand dit bevestigen?
Ik weet dat Hi hem pas halverwege november gaat leveren en alleen in het zwart. Ik dacht ook dat de officiële launch 17 november was in Nederland.

• Morpheus2003
quote:
Snippertje schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:03:
[...]

Ik weet dat Hi hem pas halverwege november gaat leveren en alleen in het zwart. Ik dacht ook dat de officiële launch 17 november was in Nederland.
KPN levert het toestel vanaf 17 november, zie hier: http://www.kpn.com/mobiel...245&AddonSubscriptionSkus=

Hi zal dan ook wel lijkt me.

• defcon84
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10:11

defcon84

Multipass?

Smartphoneshop levert hem vanaf de 18de..
http://www.smartphoneshop...okia-lumia-800-black.html

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

• Morpheus2003
quote:
rajboen schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:34:
[...]

Check op pagina 4 ergens onderaan mijn post. Kan wellicht interessanter voor je zijn als bestaande Hi-klant.
Gebeld, gaat niet op werd mij verteld. Pas na 3 maanden kan ik mijn abonnement naar beneden bijstellen. Tevens zijn de prijzen op de KPN site voor de Lumia 800 alleen voor nieuwe klanten omdat het toestel nog niet beschikbaar is. Ik wordt nu de 18de door de medewerkster teruggebeld.

• unknowndb
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:48:
[...]

Gebeld, gaat niet op werd mij verteld. Pas na 3 maanden kan ik mijn abonnement naar beneden bijstellen. Tevens zijn de prijzen op de KPN site voor de Lumia 800 alleen voor nieuwe klanten omdat het toestel nog niet beschikbaar is. Ik wordt nu de 18de door de medewerkster teruggebeld.
Heb je wel aangegeven dat het om een verlenging gaat en niet om een nieuw contract? Ik heb het namelijk van 2 verschillende KPN medewerkers gehoord, zie tevens mijn post op pagina 5 ergens in het begin (voor zover je die nog niet had gelezen).

Zie het verband overigens nog niet helemaal tussen de prijzen voor nieuwe klanten en dat de Lumia nog niet beschikbaar zou zijn. De prijzen van een verlenging liggen 9 vd 10 keer tegenwoordig gelijk met een nieuw abonnement en als je een goede klant bent (lees: vaak over je bundel heen) zal je toestel goedkoper zijn bij een verlenging.

Waarom zou je dan niet voor de actie gaan van 3 maanden zoals deze reeds eerder in de topic is voorbij gekomen? Toestel is dan goedkoper, abonnement is € 2,50 goedkoper, meer belminuten, meer MB. Enige is dat je geen gratis Hotspots hebt en snelheid trager is. En je kan sowieso overstappen naar XL na 3 maanden.

unknowndb wijzigde deze reactie 07-11-2011 17:44 (24%)

• Morpheus2003
quote:
rajboen schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:06:
[...]

Heb je wel aangegeven dat het om een verlenging gaat en niet om een nieuw contract? Ik heb het namelijk van 2 verschillende KPN medewerkers gehoord, zie tevens mijn post op pagina 5 ergens in het begin (voor zover je die nog niet had gelezen).

Zie het verband overigens nog niet helemaal tussen de prijzen voor nieuwe klanten en dat de Lumia nog niet beschikbaar zou zijn. De prijzen van een verlenging liggen 9 vd 10 keer tegenwoordig gelijk met een nieuw abonnement en als je een goede klant bent (lees: vaak over je bundel heen) zal je toestel goedkoper zijn bij een verlenging.

Waarom zou je dan niet voor de actie gaan van 3 maanden zoals deze reeds eerder in de topic is voorbij gekomen? Toestel is dan goedkoper, abonnement is € 2,50 goedkoper, meer belminuten, meer MB. Enige is dat je geen gratis Hotspots hebt en snelheid trager is. En je kan sowieso overstappen naar XL na 3 maanden.
Ja, aangegeven dat ik nu een Hi abonnement heb. Deze medewerkster vertelde me, ook na meerdere malen uitleggen, dat je toch echt pas na 3 maanden je abonnement mag veranderen.

Nee, ik ook niet maar blijkbaar kunnen die nog wijzigen voor mensen die al klant zijn? Aangezien ik al jaren klant ben heb ik wel gevraagd wat ze me kunnen bieden. Dat viel tegen, alleen 20% korting op m'n huidige abonnement en behouden van mijn Hi Eindeloos Online Xtrasnel. Maar dan moet ik de telefoon los kopen a € 400,-, daar heb ik geen zin in. Toen zei de beste mevrouw, dan wacht je toch een paar maanden totdat het toestel goedkoper is :')

Ik ga denk ik ook voor die actie. Dan neem ik in 1ste instantie een KPN Bel-SMS-Web a € 57,50 p.m. waarvan de eerste 2 maanden voor de helft van de prijs + eenmalig € 39,95 voor het toestel. Dan betaal ik de derde maand het volle pond en stap ik daarna over naar een goedkoper Bel-SMS-WebXL abonnement :)

Sommetje:
3 maanden KPN Bel-SMS-Web 450 (2 maanden 50% korting) = € 28,75 + € 28,75 + € 57,50 = € 115,-
Toestelprijs = € 40,-
9 maanden KPN Bel-SMS-WebXL 200 = € 40,- x 9 = € 360,-

Totaal: € 115,- + € 40,- + € 360,- = € 515,- :)

• unknowndb
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:25:
[...]

Ja, aangegeven dat ik nu een Hi abonnement heb. Deze medewerkster vertelde me, ook na meerdere malen uitleggen, dat je toch echt pas na 3 maanden je abonnement mag veranderen.

Nee, ik ook niet maar blijkbaar kunnen die nog wijzigen voor mensen die al klant zijn? Aangezien ik al jaren klant ben heb ik wel gevraagd wat ze me kunnen bieden. Dat viel tegen, alleen 20% korting op m'n huidige abonnement en behouden van mijn Hi Eindeloos Online Xtrasnel. Maar dan moet ik de telefoon los kopen a € 400,-, daar heb ik geen zin in. Toen zei de beste mevrouw, dan wacht je toch een paar maanden totdat het toestel goedkoper is :')

Ik ga denk ik ook voor die actie. Dan neem ik in 1ste instantie een KPN Bel-SMS-Web a € 57,50 p.m. waarvan de eerste 2 maanden voor de helft van de prijs + eenmalig € 39,95 voor het toestel. Dan betaal ik de derde maand het volle pond en stap ik daarna over naar een goedkoper Bel-SMS-WebXL abonnement :)

Sommetje:
3 maanden KPN Bel-SMS-Web 450 (2 maanden 50% korting) = € 28,75 + € 28,75 + € 57,50 = € 115,-
Toestelprijs = € 40,-

Volgende week ga/kan ik mijn abonnement verlengen (overstap van Hi naar KPN) en als ik in de winkel ben geweest/telefonisch, dan post ik hier wel hoe het is afgelopen.

• bakkerj813
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2014
quote:
[...]

Sommetje:
Toestelprijs = € 40,-

Dacht eerst dat je een fout had gemaakt met 2 maanden 50% korting, heb exact hetzelfde besteld bij KPN alleen vorige week kreeg je nog 3 maanden 50% korting bij een éénjarig contract. Hebben ze toch de voorwaarden van die dealsXL veranderd deze week. Blijft nog steeds een mooi aanbod.

• unknowndb
quote:
bakkerj813 schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:40:
[...]

Dacht eerst dat je een fout had gemaakt met 2 maanden 50% korting, heb exact hetzelfde besteld bij KPN alleen vorige week kreeg je nog 3 maanden 50% korting bij een éénjarig contract. Hebben ze toch de voorwaarden van die dealsXL veranderd deze week. Blijft nog steeds een mooi aanbod.
Prutsers hoor bij KPN. Vorige week nog expliciet gevraagd tot wanneer de aanbieding was: tot 31 december 2011. En nu hebben ze het idd gewijzigd van 3 naar 2 maanden korting 8)7

Maar wel korting op een Angry Birds-speaker: http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/angrybirds.htm

unknowndb wijzigde deze reactie 07-11-2011 18:59 (8%)

• Jchan
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 29-01-2018
quote:
[...]
Sommetje:
Toestelprijs = € 40,-

Ik had zaterdag de Lumia 800 besteld via KPN, maar krijg wel 3 maanden lang 50% korting.

1e 3 maanden Bel-SMS-Web 650 = 3 x 38,75 = 116,25
Toestel = gratis
Aansluitkosten = 29,95
9 maanden Bel-SMS-Web 100 = 9 x 30 = 270
Totaal = 416,75

De abo krijgt m'n ma (die relatief weinig data verbruikt, anders is nog de inet voordeel optie), want ik zit nog een jaar vast aan Tmo. Dubbel voordeel lijkt mij.

• _Rene_
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 18:20
Het komt mij zo raar over dat kpn het goed vind dat je na de kortingsperiode ineens je abo flink omlaag gooit. Als dat zo is dan neem ik ook zo'n 1 jarig abo. de telefoon is dan los nog duurder dan een jaar abo + telefoon...

• Necros
  • Laatst online: 18-06 18:22
Ik heb momenteel een abonnement bij Hi. Deze kan ik binnenkort verlengen.

Nu wil ik graag een 1 jarig abonnement bij MTV Mobile
(180 belmin, 90 sms, 1000 mb @ 3,6 mbps).

Kosten:
Toestel 169,-
3 x 16,25 (50% korting)
9x 32,50
-------------------------------------------------
Totaal: 511,20

Nu is mijn vraag kan je ook voortijdig verlengen bij MTV als je klant bent bij Hi?

• Morpheus2003
quote:
Necros schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:13:
Ik heb momenteel een abonnement bij Hi. Deze kan ik binnenkort verlengen.

Nu wil ik graag een 1 jarig abonnement bij MTV Mobile
(180 belmin, 90 sms, 1000 mb @ 3,6 mbps).

Kosten:
Toestel 169,-
3 x 16,25 (50% korting)
9x 32,50

Nu is mijn vraag kan je ook voortijdig verlengen bij MTV als je klant bent bij Hi?
Waarom niet naar KPN (zie mijn voorbeeld)? Paar euro duurder maar sneller internet (na 3 maanden).

• Necros
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:14:
[...]

Waarom niet naar KPN (zie mijn voorbeeld)? Goedkoper en sneller internet (na 3 maanden).
Omdat ik graag 1000 MB wil hebben ;)

Hoeveel MB zit er bij KPN dan in de bundel ná de verlaging?

• Morpheus2003
quote:
Necros schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:16:
[...]

Omdat ik graag 1000 MB wil hebben ;)

Hoeveel MB zit er bij KPN dan in de bundel ná de verlaging?
De helft minder... 500 mb. Weet je zeker dat je dat verbruikt? Tegenwoordig heb je vrijwel overal WiFi..

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 07-08 17:33

Ankh

|Proud dad of Bart

Zelf ben ik ook aan het kijken. Mijn abo loopt per 11 november af (vodafone), wil toch graag naar KPN toe. Dus had ik al een simyo pakketje besteld. (Volgens mij is dat maandelijks opzegbaar :) )

Heb zelf ook zo'n 120 euro tegoedbon van de phonehouse liggen, dus ben ook even aan het browsen naar de beste oplossing. Blijft alleen weinig over.. KPN / Hi / Sizz lijkt me (allemaal op KPN netwerk).
T-mobile begin ik niet aan, in de kop van NH is 3G bereik echt slecht (vriend van me heeft het).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Snippertje
quote:
Ankh schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:22:
Zelf ben ik ook aan het kijken. Mijn abo loopt per 11 november af (vodafone), wil toch graag naar KPN toe. Dus had ik al een simyo pakketje besteld. (Volgens mij is dat maandelijks opzegbaar :) )

Heb zelf ook zo'n 120 euro tegoedbon van de phonehouse liggen, dus ben ook even aan het browsen naar de beste oplossing. Blijft alleen weinig over.. KPN / Hi / Sizz lijkt me (allemaal op KPN netwerk).
T-mobile begin ik niet aan, in de kop van NH is 3G bereik echt slecht (vriend van me heeft het).
Die 120 euro bon is echt oplichterij. Ik had hem ook, maar ik ging kijken naar prijzen bij thephonehouse en alles is gewoon 100-200 euro duurder. Lijkt leuk die bon, maar niet als alles gewoon duurder is. Dus heb hem uiteindelijk verkocht op marktplaats. Je kan overigens beter via de telefoon bestellen bij de providers zelf, krijg je nog meer korting denk ik :)

• Necros
quote:
Morpheus2003 schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:17:
[...]

De helft minder... 500 mb. Weet je zeker dat je dat verbruikt? Tegenwoordig heb je vrijwel overal WiFi..
Zeker weten niet, maar als je er een paar x overheen gaat ben je ook een boel geld kwijt. Daarnaast wil ik lekker kunnen internetten zonder mij zorgen te maken over mijn internetbundel.

Edit: Bij KPN Bel-SMS-Web (30euro) is de snelheid: max 2,0/0,1 Mbit/s
Dus niet sneller als bij MTV mobile á 3,6 Mbps

Necros wijzigde deze reactie 07-11-2011 20:43 (12%)

• hjs
  • Niet online
ik wil ook minimaal 1gb, heb geen wifi op het werk en mijn verbruik op het werk wordt ook in de gaten gehouden.

mtv mobile 120/60 1gb gaat me voor een één jarig abo 528,65 kosten
simyo voor een jaar, gaat me als ik het toestel los kan kopen voor 400 euro, 565,40 euro kosten.
(180/90 abo kom ik uit op 541,15 bij mtv)

mtv mobile maakt gebruik van het zelfde netwerk toch, maar de internet snelheid ligt wel 3x zo hoog.

Nou, dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
(alleen, wat moet ik als ouwe zak nu met een mtv abo :+ )

• Crescendo
Wat is het addertje onder the Phonehouse voucher van 120€ voor 20€? ja je moet via TPH afsluiten, maar lijkt me handig of niet?

• Necros
quote:
hjs schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:11:
ik wil ook minimaal 1gb, heb geen wifi op het werk en mijn verbruik op het werk wordt ook in de gaten gehouden.

mtv mobile 120/60 1gb gaat me voor een één jarig abo 528,65 kosten
simyo voor een jaar, gaat me als ik het toestel los kan kopen voor 400 euro, 565,40 euro kosten.
(180/90 abo kom ik uit op 541,15 bij mtv)

mtv mobile maakt gebruik van het zelfde netwerk toch, maar de internet snelheid ligt wel 3x zo hoog.

Nou, dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
(alleen, wat moet ik als ouwe zak nu met een mtv abo :+ )
Kosten:
Toestel 169,-
3 x 16,25 (50% korting)
9x 32,50

(+ eventuele aansluitkosten á 29.95, dan is het totaal 541,15)

Als je van KPN of Hi overstapt op MTV geld dat als verlengen dus dan betaal je geen aansluitkosten en hou je je eigen simkaart.
Aangezien ik een Hi abbo heb had ik de aansluitkosten buiten beschouwing gelaten.

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:12
Gaat dit toestel ook in de vrije losse verkoop? Ik zie enkel maar informatie over bundels.

• Morpheus2003
quote:
Necros schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:38:
[...]

Zeker weten niet, maar als je er een paar x overheen gaat ben je ook een boel geld kwijt. Daarnaast wil ik lekker kunnen internetten zonder mij zorgen te maken over mijn internetbundel.

Edit: Bij KPN Bel-SMS-Web (30euro) is de snelheid: max 2,0/0,1 Mbit/s
Dus niet sneller als bij MTV mobile á 3,6 Mbps
Ik stap na 3 maanden over op een Bel-SMS-WebXL abonnement. Daar liggen de snelheden op max 14,4 / 2,0 Mbit/s.

• Morpheus2003
quote:
Jpjedi schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:08:
Gaat dit toestel ook in de vrije losse verkoop? Ik zie enkel maar informatie over bundels.
Volgens mij wel. Zie hier: pricewatch: Nokia Lumia 800 Zwart

En ook o.a. hier: http://www.smartphoneshop...okia-lumia-800-black.html

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 07-08 17:33

Ankh

|Proud dad of Bart

quote:
Snippertje schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:37:
[...]

Die 120 euro bon is echt oplichterij. Ik had hem ook, maar ik ging kijken naar prijzen bij thephonehouse en alles is gewoon 100-200 euro duurder. Lijkt leuk die bon, maar niet als alles gewoon duurder is. Dus heb hem uiteindelijk verkocht op marktplaats. Je kan overigens beter via de telefoon bestellen bij de providers zelf, krijg je nog meer korting denk ik :)
Ze hebben een aantal goedkoper dan de providers. Je moet gewoon goed uitzoeken. Net zoals providers overigens, bij vodafone heb ik niets aangeboden gekregen. Bij het zelf bellen met de "loyaliteit"afdeling kreeg ik 0... Lekker kansloos

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• defcon84

defcon84

Multipass?

quote:
hjs schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:11:
...
...
ik denk niet dat je hem ergens los gaat vinden voor 400 hoor..

• Nafraq
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:51
Dit weekend maar naar Vodafone, ben er al 4-5 jaar trouwe abo en als ze me niks goeds kunnen aanbieden voor de lumia ben ik weg :) er mag best wat tegenover staan voor loyaliteit.

• hjs
  • Niet online
quote:
defcon84 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:42:
[...]

ik denk niet dat je hem ergens los gaat vinden voor 400 hoor..
Maar, waarom staat er dan dit bij MTV-mobile :?

Prijs telefoon € 386,00

Moeten ze nog ontdekken dat die prijs niet klopt en gaan ze de abo's aanpassen naar boven?
(nog even naar de 4S gekeken bij mtv, maar wat een rare prijs voor het toestel bij een abo. Los bij apple betaal je nauwelijks meer. Snap daar niks van)

• defcon84

defcon84

Multipass?

geen idee, maar ik veronderstel dat ze het nog zullen aanpassen, anders mogen ze mij wel een los toestel verkopen :)

• eb40
  • Laatst online: 29-11-2015
Op facebook (http://www.facebook.com/NokiaNederland) meldt Nokia
"Nokia Nederland: De officiele datum is 17 december, maar de winkels hebben we niet onder controle. Het snelste krijg je hem via onze site: http://bit.ly/Lumia800kopen"
Toch weer een maand later uitleveren!

• joblamie
  • Niet online
quote:
eb40 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:39:
Op facebook (http://www.facebook.com/NokiaNederland) meldt Nokia
"Nokia Nederland: De officiele datum is 17 december, maar de winkels hebben we niet onder controle. Het snelste krijg je hem via onze site: http://bit.ly/Lumia800kopen"
Toch weer een maand later uitleveren!
Zal wel een (typ)foutje zijn

• eb40
  • Laatst online: 29-11-2015
quote:
joblamie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:00:
[...]

Dan hadden ze het na 20 uur wel verwijdert.

• 614
  • Niet online
Net even de Phonehouse in Middelburg gebeld.
Ze was op de hoogte; gisteren een Nokia event gehad.
Verwacht volgende week de 17de. Zowel via de site als in de winkel.
Zwart en waarschijnlijk ook blauw.

• joblamie
  • Niet online
quote:
eb40 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:12:
[...]
Dan hadden ze het na 20 uur wel verwijdert.
Vast niet doorgehad. Nee die ligt volgende week echt wel in de winkels hoor. Zie zelfs dat ook Coolblue hem toch de 17e al binnenkrijgt. Aanvankelijk gaven ze aan hem pas volgend jaar te krijgen. Zelf hoop ik dat sommige winkels hem net even een paar dagen eerder al binnen hebben en dan gewoon al verkopen. Zou mooi zijn!

• Snippertje
quote:
joblamie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:00:
[...]

Ik heb het nogmaals gevraagd en weer geven ze aan 17 december, maar ook dat ze de winkel niet onder controle hebben...

• unknowndb
quote:
Snippertje schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:04:
[...]

Ik heb het nogmaals gevraagd en weer geven ze aan 17 december, maar ook dat ze de winkel niet onder controle hebben...
Het is gewoon november en ze hebben het al aangepast op Facebook:

Nokia Nederland: ‎"december" was een fout, het blijft november.

unknowndb wijzigde deze reactie 08-11-2011 16:22 (3%)

• Paul01
  • Laatst online: 16-08 15:39

Paul01

Gek word ik er van!

In de Telfort winkel wisten ze net nog van niks. In het systeem bij hun stond ook nog niks terwijl hun website 17 nov. meldt. Raar is dat toch...volgens mij wordt daar slecht gecommuniceerd met medewerkers vanuit het hoofdkantoor.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20

• Snippertje
quote:
rajboen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:21:
[...]

Het is gewoon november en ze hebben het al aangepast op Facebook:

Nokia Nederland: ‎"december" was een fout, het blijft november.
Gelukkig :) Kan niet wachten in elk geval, eindelijk van die slome iphone 4 af ^^

• bakkerj813
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2014
quote:
Jpjedi schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:08:
Zou nog wel eens tot 2012 kunnen duren. Schijnt dat de Lumia in de UK tot januari 2012 alleen sim locked verkocht wordt. Dus in eerste instantie geen simlock vrije toestellen :? Zou Nokia half de strategie van Apple met de 3g hanteren, dus alleen geselecteerde aanbieders.

Bron: http://www.wpcentral.com/...ipped-sim-free-until-2012

• OrangePower
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-09-2016
Nokia heeft idd gekozen voor distributie via een aantal 'exclusieve' kanalen. Deze kanalen kun je vinden op nokia.nl en nergens anders.

Bestel je je lumia elders dan is de kans zeer groot dat je hem of niet of heel veel later dan aangegeven binnen zult krijgen.

Overigens zijn de lumias voor zover ik weet nergens branded of gelocked. Alle kanalen krijgen voorraad uit dezelfde batch op dezelfde datum.

Er is dus ook weinig kans dat winkels hem voor de 17e zullen hebben.

Voor alle duidelijkheid; kanalen als coolblue (pdashop), bestelmaar, gsm.nl, belsimpel, gsmeasy, typhone enz kunnen hem dan wellicht wel aanbieden op de site maar dit mag officieel niet en er is vanuit Nokia ook zeker geen levering mogelijk naar deze kanalen op of voor de 17e.

• joblamie
  • Niet online
In Nederland zal de Lumia gewoon simlockvrij en los verkrijgbaar zijn.

• Crescendo
quote:
ZoutePeper schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:12:
Wat is het addertje onder the Phonehouse voucher van 120€ voor 20€? ja je moet via TPH afsluiten, maar lijkt me handig of niet?
Weet iemand hier een antwoord op?

• Snippertje
Uhm, lees even terug? Heb het al aangegeven...

• OrangePower
  • Laatst online: 21-09-2016
quote:
ZoutePeper schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:59:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op?
Geen addertje. Dit is juist een sterke actie van ze. Eerder in dit topic werd gemeld dat het een slechte actie zou zijn omdat TPH vaak duurder is, maar dit is niet in alle gevallen zo. Ze hebben ook erg veel goede deals en ook daarop is de bon te gebruiken.

• Crescendo
Oke, bedankt voor het antwoord. @Snippertje, ik had er een search op gedaan maar zal dan wel foutieve termen hebben gebruikt.

• defcon84

defcon84

Multipass?

quote:
bakkerj813 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:48:
[...]

Zou nog wel eens tot 2012 kunnen duren. Schijnt dat de Lumia in de UK tot januari 2012 alleen sim locked verkocht wordt. Dus in eerste instantie geen simlock vrije toestellen :? Zou Nokia half de strategie van Apple met de 3g hanteren, dus alleen geselecteerde aanbieders.

Bron: http://www.wpcentral.com/...ipped-sim-free-until-2012
oooh dit is mooi kut..
Als dit waar is (en ook voor .nl geldt), kan ik er wel naar fluiten hier in België..

• joblamie
  • Niet online
quote:
defcon84 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:34:
[...]

oooh dit is mooi kut..
Als dit waar is (en ook voor .nl geldt), kan ik er wel naar fluiten hier in België..
Geldt niet voor Nederland, dus geen zorgen.

• defcon84

defcon84

Multipass?

pfioeuw.. pak van men hart :p

en volgens mij heb ik de duurste lumia 800 gevonden
589 euro! :S
http://www.phoneshop.nl/T11352/

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22-07 23:17
quote:
ZoutePeper schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:12:
Welke voucher!?

Youtube: DashcamNL

• hjs
  • Niet online
quote:
Groupon dacht ik hier gelezen te hebben

• defcon84

defcon84

Multipass?

• Kanter
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:30
Zelfs met de voucher zijn de prijzen een stuk hoger dan direct bij de provider. Bij kpn scheelt het bijna 200 euro.

Die Bewusstseinsgesundheit des Menschen ist seine Kraft und Macht gegen alles Böse.

• defcon84

defcon84

Multipass?

en de voucher is natuurlijk ook alleen voor toestel met abonnement.. niet voor los toestel

• Jeroen10
  • Laatst online: 12:28
joblamie in "Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonneme..."
Dat viel mij ook al op toen ik de groupon aanbieding kocht. Phonehouse is echt duur als je de prijzen vergelijkt met bijvoorbeeld typhone of de mediamarkt. Service is misschien beter maar ik ga toch echt voor het meeste voordeel.

• Paul01
  • Laatst online: 16-08 15:39

Paul01

Gek word ik er van!

Net een rondje in Arnhem gedaan. Belcompany 1 keek in de computer: Leverdatum onbekend. Verder geen info. Belcompany 2: Geen idee, toen ik hem wees op hun website waar 17/11 op staat, zij de medewerker dat het dan waarschijnlijk is dat het toestel rond die datum in de winkel ligt. Phonehouse, wist gelijk te vertellen dat het toestel half november verwacht wordt. Telfort winkel, leverdatum nog onbekend.

Als een toestel volgende week uit moet komen dan zou er toch onderhand een datum in de systemen te zien moeten zijn voor de winkels? Of zien ze die pas op het moment dat de voorraad op het distributiepunt is? Als klant vind ik dit heel vreemd overkomen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20

• joblamie
  • Niet online
quote:
Telfordia schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:28:
Als een toestel volgende week uit moet komen dan zou er toch onderhand een datum in de systemen te zien moeten zijn voor de winkels? Of zien ze die pas op het moment dat de voorraad op het distributiepunt is? Als klant vind ik dit heel vreemd overkomen.
Helaas is dit niet het geval. Ik ging 3 dagen voor de (uitgestelde) release van de HTC Titan naar BelCompany en de medewerker keek in het systeem: Niks over te vinden. Sterker nog, hij had nog nooit van het model gehoord. Maar dat is een ander verhaal. Op dat moment stond ie overigens wel al op de website van BelCompany, maar dat zag ik later pas. De verkoper kon er niks zinnigs over zeggen, zelfs niet of ie hem überhaupt wel zou krijgen. Hij zou me bellen als ie er was.

3 dagen later belde ie op dat de Titan binnen was.

joblamie wijzigde deze reactie 09-11-2011 13:51 (13%)

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:12
Ik heb hem besteld bij Coolblue en levering bevestigd op 17-11. Die datum was bevestigd door de leverancier en daar hoefde ik niet aan te twijfelen.

• DocM3
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-03-2018
Valt jullie ook het prijsverschil op van hi.nl ? Van 3 maand korting naar 2 maand... Ik had het niet genoteerd, maar volgens mij heb je nu meer belminuten voor iets minder euries dan vorige week...
Alleen nog steeds geen keuze voor welke kleur grr... anders had ik m besteld.. gimme bleu !!

Bij Hi nu trouwens 250 MB extra data per maand gratis gedurende je abbo. Dan wordt het wel heel aantrekkelijk om te gaan voor een één jarig abbo:

- web 45 of,
- web 52,50

http://shop.www.hi.nl/hi/...ml?xart_id=AW12G5,D250B96

Don't they have towels in the future ?

• Snippertje
Tja, ik heb nu die 250MB voor een euro. En 9 maanden 50% korting ipv 6. En studentenkorting ;)

• HyperioN
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22-07 11:26
Zojuist bij Hi besteld; Nokia Lumia 800 met een Messaging 45 abonnement, 1 jaar.
Doe al jaren 1-jaar abo's; dan maar een paar tientjes bijbetalen. Heb geen zin om twee jaar aan een telefoon vast te zitten.
Ben blij weer terug te mogen keren in het WP7-kamp; heb begin dit jaar een paar maanden de Samsung Omnia 7 maar ben vanwege Whatsapp tijdelijk naar Android overgestapt. Wat een drama.. onoverzichtelijk traag rommel-OS en een hardwarmatig prut-toestel (HTC Desire Z).

Ik lees in het Whatsapp-topic dat het nog niet echt fatsoenlijk werkt op WP7.. Ik vertrouw er dan maar op dat ze dat snel fixen :)

HyperioN wijzigde deze reactie 10-11-2011 00:01 (8%)

• Crescendo
Ik las zonet over gyroscope, het ontbreken hiervan in de Lumia? Betekent dit dat het scherm niet mee roteert?

@ hyperion op de lumia werkt dit wel naar behoren volgens vincent evers zijn review op youtube. Moet je maar even o googlen.

Crescendo wijzigde deze reactie 09-11-2011 23:59 (36%)

• 614
  • Niet online
quote:
ZoutePeper schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:57:
Ik las zonet over gyroscope, het ontbreken hiervan in de Lumia? Betekent dit dat het scherm niet mee roteert?
Het scherm roteert standaard door 3D accellerator. Een gyroscope kan voor extra precisie zorgen.
.

614 wijzigde deze reactie 10-11-2011 08:28 (22%)

• Relief2009
quote:
HyperioN schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:56:
Zojuist bij Hi besteld; Nokia Lumia 800 met een Messaging 45 abonnement, 1 jaar.
Doe al jaren 1-jaar abo's; dan maar een paar tientjes bijbetalen. Heb geen zin om twee jaar aan een telefoon vast te zitten.
Ben blij weer terug te mogen keren in het WP7-kamp; heb begin dit jaar een paar maanden de Samsung Omnia 7 maar ben vanwege Whatsapp tijdelijk naar Android overgestapt. Wat een drama.. onoverzichtelijk traag rommel-OS en een hardwarmatig prut-toestel (HTC Desire Z).

Ik lees in het Whatsapp-topic dat het nog niet echt fatsoenlijk werkt op WP7.. Ik vertrouw er dan maar op dat ze dat snel fixen :)
Dat is op 1st gen hardware. Whatsapp op een Lumia of Titan schijnt stukken sneller te werken. Er moet heel veel gebeuren aan de app qua animaties, feedback en features maar ik vertrouw erop dat het goedkomt.
quote:
ZoutePeper schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:57:

@ hyperion op de lumia werkt dit wel naar behoren volgens vincent evers zijn review op youtube. Moet je maar even o googlen.
Gyroscoop is iets heel anders. Het geeft een extra dimensie bij het bewegen van je toestel

Wikipedia: Gyroscoop

Maar ik moet zeggen dat het nogal nutteloos is. Er zijn echt heel weinig games die ervan gebruikmaken. Voor apps heb je er helemaal niets aan.

Maar kunnen we nu ontopic blijven mensen. Het is niet de bedoeling dat we hier over het toestel praten.

Relief2009 wijzigde deze reactie 10-11-2011 10:31 (30%)

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 14:50
Gisteren ook tijdens het event de Lumia mogen ontvangen, wat een geweldig apparaat! Review volgt snel.

Echter...

Laat ik nou net vorige week via Hi een abonnement MET Lumia 800 hebben besteld. Zodra ik die krijg is het natuurlijk niet nuttig dat ik die hou. Er staat nog niks in V&A, want ik heb hem nog niet ontvangen. Maar een eventuele early adopter die hier rondloopt en dit leest mag altijd een bericht sturen. Zodra ik hem heb en de winkelprijzen bekend zijn gaat hij(het toestel van Hi) voor minder dan de winkelprijzen de deur uit.

Heb ook nog gedacht om hem te annuleren(moet er flink voor bijbetalen namelijk), maar het abonnement heb ik toch nodig, dus dan er iemand anders er voordelig blij mee maken.

Devian wijzigde deze reactie 10-11-2011 11:36 (1%)
Reden: duidelijk gemaakt dat ik het toestel van Hi bedoel.

• Relief2009
Dat zou wel lekker zijn ja. Wat voor prijs heb je in gedachten?

• hjs
  • Niet online
Best intressant, maar ook ik heb een abo nodig.

Of zal ik dan naar Simyo gaan, mhhhh

• defcon84

defcon84

Multipass?

quote:
Devian schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:48:
Gisteren ook tijdens het event de Lumia mogen ontvangen, wat een geweldig apparaat! Review volgt snel.

Echter...

Laat ik nou net vorige week via Hi een abonnement MET Lumia 800 hebben besteld. Zodra ik die krijg is het natuurlijk niet nuttig dat ik die hou. Er staat nog niks in V&A, want ik heb hem nog niet ontvangen. Maar een eventuele early adopter die hier rondloopt en dit leest mag altijd een bericht sturen. Zodra ik hem heb en de winkelprijzen bekend zijn gaat hij voor minder dan de winkelprijzen de deur uit.

Heb ook nog gedacht om hem te annuleren(moet er flink voor bijbetalen namelijk), maar het abonnement heb ik toch nodig, dus dan er iemand anders er voordelig blij mee maken.
PM verstuurd 8)
Zit er wel garantie op die uitdeel modellen?

• Necros
quote:
hjs schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:50:
Best intressant, maar ook ik heb een abo nodig.

Of zal ik dan naar Simyo gaan, mhhhh
In het andere Lumia 800 topic worden wat problemen gemeld wat betreft mobiel internet in Windows Phone en Simyo.

Weet zelf het fijne er niet van ;)

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
Wanneer je een abo bij een MVNO hebt, of bij een "dochter" van een van de drie "echte" netwerken, moet je APN etc. handmatig instellen, zou geen probleem moeten zijn, dat moesten we vroegâh :) altijd zo doen.

edit: Heb inmiddels de laatste pagina's van het Lumia 800 topic even doorgelezen, anders, dan wanneer je een buitenlands WP7 toestel hebt en je dus alleen maar de APN instellingen handmatig hoeft in te voeren, schijnt er bij Simyo in de instellingen iets verkeerd te staan, want mensen met een andere WP7 telefoon blijken er ook last van te hebben.
Daar kan de gebruiker dus verder niets aan doen, dat zal door Simyo opgelost moeten worden.

Marly wijzigde deze reactie 10-11-2011 18:02 (51%)

• DocM3
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-03-2018
Voor de geïnteresseerde heb ik ff een screentje gemaakt van mijn verzameling abbo prijzen.
  • hi
  • KPN
  • Telfort
  • Vodafone
  • MTV
Het betreft allemaal een jaar abbo. Dit zijn de prijzen zoals ze nu bij de providers staan. Enkel vodafone is niet via de vodafone website voor één jaar af te sluiten.

Kortingen zijn verrekend in de formule voor de gemiddelde maandprijs.

MTV is - voor mij - de winnaar van deze vergelijking met hun MTV € 39.95 pack voor een totaalgemiddelde van € 47.45 per maand voor 1 GB data, 300 belminuten en 150 smsjes.

Uiteraard ff klikken voor grote duidelijke versie...

en nu geduldig wachten op de blauwe foon O-)

DocM3 wijzigde deze reactie 10-11-2011 21:39 (32%)
Reden: Prijzen MTV toegevoegd en foutje uit telfort berekening gehaald

Don't they have towels in the future ?

• Snippertje
Mijn mening blijft dat een 2 jarig abbo een stuk voordeliger is. Je kan dan na een jaar gewoon een los toestel kopen.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True